[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 10]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.377 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:07:
Ik doe net even mijn Xbox aan, om de nieuwe Graw2 demo te downloaden.

Dit verschijnt letterlijk binnen 1 seconde op mijn laptop scherm:

[afbeelding] :)
en dat werkt via bluetooth oid? Of is het magie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Palomar schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:31:
[...]

en dat werkt via bluetooth oid? Of is het magie? :P
Het is een combinatie van magie, en een Wireless Router :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanavond is het 99% zeker zover, DVD is al binnen dus ik ga Home Premium :)

Nu zat ik nog met een enkel probleempje alvorens te willen starten:
Mijn Sata-controller werd standaard niet herkent tijdens de XP installatie, hiervan heb ik later dus een aangepaste XP-SP2 installatie van gemaakt met de juiste drivers erbij gezet. Vista Ready programma vond geen problemen met mijn geinstalleerde SATA-driver, zal Vista hem nu wel vinden? Of dan toch maar eerst de DVD opstarten om te kijken of hij mijn schijven vind tijdens de setup?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Aero heeft minder videogeheugen nodig dan dat Microsoft zegt. Ik heb een ATI Radeon 9600 64mb kaart in mijn laptop en Aero werkt soepel.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Kan je, net zoals bij windows xp bootdisk. Eerst je hardeschijven vanuit de vista setup formatteren om vervolgens de boel te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

wrcveen schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:47:
Aero heeft minder videogeheugen nodig dan dat Microsoft zegt. Ik heb een ATI Radeon 9600 64mb kaart in mijn laptop en Aero werkt soepel.... :*)
Yep, ik heb ook een Mobility Radeon 9600, en die functioneerd prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:43

yok

Met mijn P5b Deluxe doet vista het lekker, alleen wordt mijn WiFi niet herkend en geïnstalleerd. Verder de sound/video/lan etc etc drivers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivm met die nieuwe mouse drivers van microsoft en het scrollertje waar je nu op kan klikken. Zo handig vind ik dit toch niet hoor! Ik gebruikte de klik van m'n scroller altijd om een nieuw tabblad te openen in firefox wat nu niet meer gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
yok schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:53:
Met mijn P5b Deluxe doet vista het lekker, alleen wordt mijn WiFi niet herkend en geïnstalleerd. Verder de sound/video/lan etc etc drivers wel.
Ey, sound? heb je 32 bit of 64 bit?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

32Bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

poktor schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:11:
[...]

Maar ook met de WHQL-drivers is nog het nodige mis: al geprobeerd een DOS-box in full-screen te krijgen? Lukt niet, wordt niet ondersteund... :X
De Microsoft-"oplossing": "installeer je oude XP-drivers maar weer"! 8)7 Staat in de Knowledge-base. Hoe verzinnen ze het.. |:(
Dat een DOS-box niet fullscreen wil draaien heeft volgens mij niet met de WHQL drivers te maken hoor (leek me ook al sterk). Ik denk dat dat in Vista gewoon uit is gezet. Op zich was het ook niet echt nodig, die oergrote letters op je scherm :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 15:37
ondersteunen alle versies van vista dual core processors (en gebruiken ze ook), of alleen de ultimate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 12:26
wolkje schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:10:
[...]

Dat een DOS-box niet fullscreen wil draaien heeft volgens mij niet met de WHQL drivers te maken hoor (leek me ook al sterk). Ik denk dat dat in Vista gewoon uit is gezet. Op zich was het ook niet echt nodig, die oergrote letters op je scherm :P
Ik draai nog wel eens een oude dos-gebaseerde game. Die klappen nu allemaal, want ook de grafische schermen kunnen niet meer weergegeven worden... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
tabakje schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:15:
ondersteunen alle versies van vista dual core processors (en gebruiken ze ook), of alleen de ultimate?
Volgens mij is een dualcore-processor fysiek 1 processor, dus alle versies zullen hem ondersteunen. Verder ondersteunen geloof ik alle versie vanaf home premium 2 fysieke processors (maar dat staat wel ergens in een overzicht). [edit] zie: http://www.onlyprojects.net/images/vista.jpg (eerder genoemd in dit topic).

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 31-01-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

SinergyX schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:44:
Vanavond is het 99% zeker zover, DVD is al binnen dus ik ga Home Premium :)

Nu zat ik nog met een enkel probleempje alvorens te willen starten:
Mijn Sata-controller werd standaard niet herkent tijdens de XP installatie, hiervan heb ik later dus een aangepaste XP-SP2 installatie van gemaakt met de juiste drivers erbij gezet. Vista Ready programma vond geen problemen met mijn geinstalleerde SATA-driver, zal Vista hem nu wel vinden? Of dan toch maar eerst de DVD opstarten om te kijken of hij mijn schijven vind tijdens de setup?
Gewoon dvd erin en installeren maar :) ff kleine opmerking voor jou R.O.S.E. is NIET Vista compatible ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

tabakje schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:15:
Jep alle Vista versies ondersteunen meerdere cores/processor. Zodra je met verschillende fysieke processoren gaat werken ligt dat anders, en daarvoor moet je even in de specificaties duiken.
poktor schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:20:
Ik draai nog wel eens een oude dos-gebaseerde game. Die klappen nu allemaal, want ook de grafische schermen kunnen niet meer weergegeven worden... :'(
Das wel naar ja :( Ik zal OpenTTD ook even proberen, want die speel ik ook nog regelmatig. Misschien is zo'n alternatief dos-box programma iets?
edit:
OpenTTD lijkt gewoon helemaal goed te werken

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 31-01-2007 17:25 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie geeft vista op een systeem van 1 ghz en 512 mb draaien ?
ik heb dit zelf.. + 64 mb video shared
en ik vroeg me af als dit soepel draait. eventueel zonder aero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:39:
wie geeft vista op een systeem van 1 ghz en 512 mb draaien ?
ik heb dit zelf.. + 64 mb video shared
en ik vroeg me af als dit soepel draait. eventueel zonder aero..
Dat zal echt niet soepel draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mss met een upgrade naar 1 gb geheugen ?

(het zit namelijk te kriebelen om vista te draaien..) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:42:

dan zal het wel beter draaien, alleen grote kans dat je geen aero krijgt(doorzichtige dingen enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:42:

Je kunt Vista zeker wel draaien, alleen Aero zal minder gaan. Als je dat uitzet is het volgens mij wel goed te doen :) Maar draai voor de zekerheid even de Windows Vista Upgrade Advisor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:31
Ik probeer de aan/uit knop te veranderen door hem op uitschakelen te zetten.

Zonder succes, hij gaat dan alsnog naar slaapstand 8)7

Iemand...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:50:
[...]

Je kunt Vista zeker wel draaien, alleen Aero zal minder gaan. Als je dat uitzet is het volgens mij wel goed te doen :) Maar draai voor de zekerheid even de Windows Vista Upgrade Advisor.
dan met 512 mb of 1 gig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

512 mb is het absolute minimum. Dus als je het geld over hebt voor een upgrade naar 1 gb ga je er zeker meer plezier aan beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Mijn ervaringen tot op heden:

Mooie OS, alleen Aero werkt niet, vreemd want zie specs. ik kan het ook niet selecteren in eigenschappen buroblad e.d.

Windows live care is ook brak, schakelt steeds de firewall uit dus dat rot ik er zo gelijk weer af maar het allervervelendst is toch wel mijn videokaart ventilator, dat stomme ding blijft maar optoeren, ook met de laatste ATI drivers. Voorheen regelde ik de fanspeed op mijn graka altijd met Ati tray tools maar ook die werkt nog niet :(.

Ik ben dus nog lang niet zeker of ik wel echt over ga op Vista, en dan bedoel ik kopen. Maar ja, ik hoef pas over 10 dagen te activeren en dat is ook nog uit te stellen dacht ik.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attiks
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-12-2021
ik zit met een vervelend probleem: elke keer als mijn pc uit sleep modus komt is hij de default gateway kwijt, de andere info heeft hij nog wel (IP adres, DNS server, ...) wat dus vervelend is want ik moet elke keer een ipconfig/renew doen

Iemand een ideetje?

PS: Vista Business in een Win2003 domein

[ Voor 1% gewijzigd door attiks op 31-01-2007 18:34 . Reden: sorry, technische vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goed, vandaag mijn pakket binnen. Pak het uit, zit er een 32bits Home Premium in.

Orders nagekeken (er was een fout bij bestellen, maar uiteindelijk betaalde order klopte wel), 64bit. Dag erna gebeld of alles goed was doorgekomen, was allemaal in orde en werd voor de zekerheid een nieuwe order (schijnbaar) aangemaakt. Daar hebben ze dus 32bit ingevoerd, welke ik dus nu heb gekregen. Verpakking gelukkig nog dicht gelaten, maar ben nu in zware dubio.

Nu dan de vraag voor de 64/32bit gebruikers, zal dit echt bijzonder veel gaan uitmaken? Ik begreep uit het 32/64bit topic dat de verschillen minimaal zijn, en imho er ook niet binnen nu en 1 jaar 64bit software mainstream wordt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met RivaTuner Final? Ik heb hem geinstalleerd alleen is mijn driver versie niet ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Het goede nieuws: Het komt van tom's hardware. Het slechte nieuws: Het staat op het internet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

henri8096 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:03:
[...]

Bij de home premium zat alleen de 32-bits DVD.
Ook zat er een papiertje bij, die je naar een website stuurt
waar je een 64-bit DVD kunt bestellen.

Dit alles tegen minimale (verzend) kosten . . .

(ik heb het hier over de full retail package)
Leuk.. dit stond dus niet bij azerty op de site..

Damn dan maar 32bits installeren en later naar de 64 bits versie.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:39:
Iemand ervaring met RivaTuner Final? Ik heb hem geinstalleerd alleen is mijn driver versie niet ondersteund...
Drivers(vista) zijn nog niet zover dat ze herkent worden door Rivatuner....Daartegen is de final versie prima.
Nu NVIDIA nog....Dit is nog het enigste waar ik op wacht in Vista.

Draai Ultimate al een aantal weken en ben zeer tevreden..in alle opzichten beter dan XP
Geen 1BSOD gezien!!..plus meer rek in m'n overclock

;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Gisteren ook maar eens een MSDN-versie van Vista - BE geïnstalleerd. Vandaag wilde ik even Alcohol120% installeren om een image op DVD te branden. Nog voordat de installatie eindigde werd het scherm zwart en startte de pc zich opnieuw op om vervolgens daarna ook geen Vista meer op te starten.
Wel kwam ik in het F8-menu waar ik kon kiezen tussen veilige modus etc. Daar stond ook tussen dat ik moest proberen om met de Vista-DVD op te starten en met systeemherstel het boeltje te repareren. Dat heb ik gedaan en vervolgens kreeg ik het volgende scherm voor mn neus:

Afbeeldingslocatie: http://server.zeepbakje.nl/pictures/VISTA04.JPG

Nu ben ik bezig om met XP en Vista BE een dualboot configuratie op te zetten zodat ik nog kan switchen mocht het weer mis gaan.
Een tip voor anderen is om Alcohol 120% niet te installeren want dat gaat dus mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

t.vandenhurk schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:22:
Gisteren ook maar eens een MSDN-versie van Vista - BE geïnstalleerd. Vandaag wilde ik even Alcohol120% installeren om een image op DVD te branden. Nog voordat de installatie eindigde werd het scherm zwart en startte de pc zich opnieuw op om vervolgens daarna ook geen Vista meer op te starten.
Wel kwam ik in het F8-menu waar ik kon kiezen tussen veilige modus etc. Daar stond ook tussen dat ik moest proberen om met de Vista-DVD op te starten en met systeemherstel het boeltje te repareren. Dat heb ik gedaan en vervolgens kreeg ik het volgende scherm voor mn neus:

[afbeelding]

Nu ben ik bezig om met XP en Vista BE een dualboot configuratie op te zetten zodat ik nog kan switchen mocht het weer mis gaan.
Een tip voor anderen is om Alcohol 120% niet te installeren want dat gaat dus mis.
Problemen komt niet door alcohol...Had Alcohol (verschillende versie's) zelf geprobeerd maar werkt niet in vista. Gewoon verwijderd en niks aan de hand. Wil je mounten neem je Deamon tools 4.08HE.
En voor het branden neem je Nero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Ik heb nu wel het probleem dat imbedded WMP content in Firefox niet meer wordt afgespeeld. Plug-in wil Firefox middels een handmatige installatie....

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
kRiZzZiZ schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:55:
[...]

@ Yoeri, precies hetzelfde vroeg ik me ook af. Ik loop nog steeds alle instellingen van vista af te zoeken. "lijkt" wel of het niet kan. Mja ik ga even doorzoeken
Ik heb het opgelost:

Open regedit met beheerdersrechten en ga naar
code:
1
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\

Maak daar een sleutel
code:
1
SpecialAccounts

en daaronder weer een subsleutel
code:
1
UserList

In die sleutel UserList, maak je vervolgens een extra DWORD-waarde. Deze geef je de naam van het account dat je wil verbergen, en de waarde 0.

Of plak de inhoud van onderstaand codeblok in een .reg-document, pas de naam 'Yoeri-Beheer' aan naar jouw gebruikersnaam en voer dit bestandje uit. :)
code:
1
2
3
4
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList]
"Yoeri-Beheer"=dword:00000000

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Problemen met SB live of audigy geluidkaart....
Hier goede drivers:

http://www.ngohq.com/home...iles&go=cat&dwn_cat_id=20

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
De logitech g15, x64 drivers werken niet fatsoenlijk.
Na een tijdje valt me tobo uit en switch ik via me kvm switch naar me andere pc met windows xp pro.
Nadat ik de drivers verwijderd had, is het probleem opgelost.
Dus nu maar wachter op logitech tot dat vista 64 bit drivers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

silitek schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:53:
Hier goede drivers:

;)
Straks thuis maar eens even proberen. Die beta drivers werken wel maar nou niet echt denderend, kraakt en stotterd allemaal net wat teveel..

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
silitek schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:53:
Hier goede drivers:

;)
Kan ik dan ook mijn 5.1 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer geen modded drivers voor een Audigy 2 ZS nog :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit dat ene 'netwerkcenter' ook in Home Basic?

Want ik zie dat het wel in HP zit, en omdat ik binnenkort ook HP krijg, en een laptop met HB, wil ik dat het er bij wel allebij in zit, lijkt me wel zo makkelijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.winsupersite.com/images/showcase/winvista_rtm_homepre_23.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb een toshiba laptop, en ik keek vandaag voor drivers.

Er waren Bios drivers voor Vista. ikke downloaden, en verrek mijn fps krijgt een harde boost bij ELK spel.
Spellen zijn ineens speelbaar!!
er is nog wel wat lag in geluid en beeld, maar daar kan ik mee leven... tgaat de goede kant op _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

DaannO schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:03:
[...]

Kan ik dan ook mijn 5.1 gebruiken?
Ja, ook 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dus ik krijg bij sounds 5.1 te zien *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:08:
Jammer geen modded drivers voor een Audigy 2 ZS nog :'(
Die zijn er ook, wel hier:

http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

DaannO schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:16:
[...]

Dus ik krijg bij sounds 5.1 te zien *O*
Neem de drivers van post boven...werken nog beter
Ja dus,..5.1 :)

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 31-01-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Peter_italia schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:01:
De logitech g15, x64 drivers werken niet fatsoenlijk.
Na een tijdje valt me tobo uit en switch ik via me kvm switch naar me andere pc met windows xp pro.
Nadat ik de drivers verwijderd had, is het probleem opgelost.
Dus nu maar wachter op logitech tot dat vista 64 bit drivers hebben.
werkt de g15 uberhaupt goed via een switch?
dan bedoel ik display, media keys, g-toetsen, de windows-off toets (handig :) )

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 31-01-2007 20:23 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik heb de ultimate 64-bits hier draaien en dat werkt super op mijn laptop (hp dv9085ea) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
silitek schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:20:
[...]

Neem de drivers van post boven...werken nog beter
Ja dus,..5.1 :)
Ik had wel al de kxdrivers voor xp geprobeerd, maar volgens mij zijn dit de zelfde. Of mis ik wat. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

silitek schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:36:
[...]

Problemen komt niet door alcohol...Had Alcohol (verschillende versie's) zelf geprobeerd maar werkt niet in vista. Gewoon verwijderd en niks aan de hand. Wil je mounten neem je Deamon tools 4.08HE.
En voor het branden neem je Nero...
Nieuwste a120 werkt prima.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K thx ik probeer ze vanavond wel even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:11:
Zit dat ene 'netwerkcenter' ook in Home Basic?

Want ik zie dat het wel in HP zit, en omdat ik binnenkort ook HP krijg, en een laptop met HB, wil ik dat het er bij wel allebij in zit, lijkt me wel zo makkelijk.

[afbeelding]
http://www.microsoft.com/...ta/editions/n/choose.mspx

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:30:
[...]

K thx ik probeer ze vanavond wel even uit.
Laat even weten of alles doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

DaannO schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:26:
[...]

Ik had wel al de kxdrivers voor xp geprobeerd, maar volgens mij zijn dit de zelfde. Of mis ik wat. :?
Uit betrouwbare bron werken de driver goed in Vista....
Ik citeer:

ik gebruik ook KXProject drivers en moet zeggen dat ze goed werken, met wat hacks en omwegen weliswaar maar goed geluid!

tip: koppel eerst je speakers los.
start op nieuw op
instal de drivers
dan de stekkers er weer in van je speakers en hop ze doen het weer .

Niet in Beta...by the way :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
wolkje schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:50:
[...]

Die advisor geeft aan dat de site eruit ligt of dat er een probleem met mijn pc is. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie, mijn specs:

Acer Aspire 3614WLMi - Intel Celeron M 380 1,6Ghz 400MHz - 1GB memory - 60GB HDD - DVD DualLayer - 15.4" CrystalClear Display - 128MB Intel VGA.

Zou Windows Vista Home Premium hier op draaien. De tool zegt dat het me dat ik geen Aero kan draaien en dus ook geen Flip3D kan gebruiken. Nou vind ik dat geen probleem, want ik vind dat toch niet duidelijker dan gewoon matte balken.

Werkt overigens Windows DVD Maker ten alle tijden of werkt dat ook niet, net als Aero en Flip3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Yoeri schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:50:
[...]
Een heeeeeeele lange quote
Deze is daar ook handig in ! Het heet IntelliAdmin
http://www.intelliadmin.c...unts-from-windows-xp.html

[ Voor 61% gewijzigd door Tranzy op 31-01-2007 21:23 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
silitek schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:32:
[...]

Uit betrouwbare bron werken de driver goed in Vista....
Ik citeer:

ik gebruik ook KXProject drivers en moet zeggen dat ze goed werken, met wat hacks en omwegen weliswaar maar goed geluid!

tip: koppel eerst je speakers los.
start op nieuw op
instal de drivers
dan de stekkers er weer in van je speakers en hop ze doen het weer .

Niet in Beta...by the way :9
Ik heb dus last van dit probleem:
_Christiaan_ schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:25:
XP der weer op zetten :P Althans, dat is wat ik heb gedaan.

Voor iTunes heb ik een workaround gevonden.

Verder staat op de site van de volkskrant:
Geluidskaarten die onder Windows XP gebruik maakten van technologie om surround-geluid (in 3D) te produceren, werken onder Vista niet meer.

edit: ik denk dat het eigenlijk gewoon een kwestie van wachten is, totdat je geluidskaartfabrikant nieuwe Vista-drivers uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-03 13:17
Ik heb sinds vandaag ook Vista (ultimate) maar ik kom me configuratiescherm niet in, hij laadt het scherm wel, maar laat geen pictogrammen zien, en het scherm sluit zichzelf af 20 seconden. Heeft iemand een oplossing/verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vandaag was ik aan het werk met wat Vista systemen en ben ergens achter gekomen wat misschien wel handig is voor wat mensen hier als het nog niet bekend is.

Bij het invoeren van de product code tijdens de setup kan je op volgende drukken ook als de code niet juist is. Als je dus een typfout maakt ga je verder installeren met een onjuiste code. Vandaag heb ik dit dus gehad en zodra Vista gaat updaten is de versie illegaal en werkt ie dus niet meer. Enige optie is dan opnieuw installeren.

Ik snap niet waarom dit mogelijk is aangezien bij XP je niet verder kan gaan met installeren als de code niet juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Yoeri schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:50:
[...]

Ik heb het opgelost:

Open regedit met beheerdersrechten en ga naar
code:
1
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\

Maak daar een sleutel
code:
1
SpecialAccounts

en daaronder weer een subsleutel
code:
1
UserList

In die sleutel UserList, maak je vervolgens een extra DWORD-waarde. Deze geef je de naam van het account dat je wil verbergen, en de waarde 0.

Of plak de inhoud van onderstaand codeblok in een .reg-document, pas de naam 'Yoeri-Beheer' aan naar jouw gebruikersnaam en voer dit bestandje uit. :)
code:
1
2
3
4
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList]
"Yoeri-Beheer"=dword:00000000
Shit... elke keer als ik nu een prompt krijg om het beheerderswachtwoord in te voeren, kan dat niet omdat de beheerdersaccount hierdoor ook in deze schermen verborgen wordt, blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

PilatuS schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:58:
Vandaag was ik aan het werk met wat Vista systemen en ben ergens achter gekomen wat misschien wel handig is voor wat mensen hier als het nog niet bekend is.

Bij het invoeren van de product code tijdens de setup kan je op volgende drukken ook als de code niet juist is. Als je dus een typfout maakt ga je verder installeren met een onjuiste code. Vandaag heb ik dit dus gehad en zodra Vista gaat updaten is de versie illegaal en werkt ie dus niet meer. Enige optie is dan opnieuw installeren.

Ik snap niet waarom dit mogelijk is aangezien bij XP je niet verder kan gaan met installeren als de code niet juist is.
Uhm, er is wel meer mogelijk :P

http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=5932

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Yoeri schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:59:
[...]

Shit... elke keer als ik nu een prompt krijg om het beheerderswachtwoord in te voeren, kan dat niet omdat de beheerdersaccount hierdoor ook in deze schermen verborgen wordt, blijkbaar.
Probeer het tooltje wat ik eerder aangaf eens.

Afbeeldingslocatie: http://www.intelliadmin.com/images/XP_User_Hide_20060812.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Tranzy schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:15:

Probeer het tooltje wat ik eerder aangaf eens.

[afbeelding]
Dat tooltje doet niets anders dan die specifieke registerwaarde aanmaken ;)

Probeer het probleem overigens maar op te lossen als je bij geen enkele beheerdersaccount kunt. Voor wie er niet in slaagt:

code:
1
runas /user:Yoeri-Beheer cmd

Er verchijnt een nieuwe commandprompt, in die command prompt tik je vervolgens "regedit" en dan kun je het aanpassen. Runas regedit en zo werken niet, om een of andere reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Hier mijn ervaring:

Vanavond had ik even tijd over, ik dacht: laat ik Vista eens proberen. Via MSDNAA had ik Vista Business verkregen, met legale, persoonlijke key, DVDtje gebrand en knallen maar. Eerst met Norton Ghost 10 de incremental full system back-up bijgewerkt zodat ik het systeem 1-op-1 terug kan zetten (bootend vanaf die CD ziet ie m'n externe HDD, dat had ik al getest :) en rebooten maar.

De setup verloopt allemaal prima en in no-time zit ik in Vista. Via een kabelverbinding moet ik even internet verkrijgen zodat Windows Update mooi de driver van m'n draadloze kaartje kan installeren. Mooi allemaal. Activeren maar!

Dat ging dus minder soepel. Volgens Windows Activation is mijn key al in gebruik, ik mag kiezen: een nieuwe kopen (??!!) of een andere invoeren (???). Klik ik op Contact Microsoft dan kom je echt helemaal nergens terecht (uiteindelijk wel: voor 65 dollar mag je MS bellen??), dus dan maar de optie die over blijft: Valideren via een telefooncomputer.

Ik dus bellen, krijg ik een of ander 16-jarig (en brak) stemmetje met uitleg dat ik de cijfers op het scherm moet intoetsen. Het betrof Windows XP volgens de computer, het zal wel. Vervolgens word ik doorverbonden naar een of andere Amerikaan die me vragen stelt over mijn installatie. Uiteindelijk heb ik de A-to-H boxjes in kunnen vullen en mijn Vista draait.

System performance: 1. Vanwege mijn Intel videokaart helaas (laptop). En Ghost viel niet te installeren, jammer want die gaf me weekelijks de zekerheid van back-up.

Na een hoop rondklikken heb ik maar gekozen om nog maar even met XP door te gaan, booten vanaf de Norton Recovery Disc dus en de back-up terugplaatsen. Was het maar zo makkelijk, want nu werkt helemaal niets meer! Bij het booten van Windows XP krijg ik een BSOD met de melding: "BAD_ SYSTEM_CONFIG_INFO", en hij reboot. Een leuke lus ontstaat.

Niet zo'n hele goede ervaring met Vista dus. Iemand die weet hoe ik mijn XP weer aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Yoeri schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:17:
[...]

Dat tooltje doet niets anders dan die specifieke registerwaarde aanmaken ;)
...
I know .. was enkel een hulpje ... dacht dat je mijn vorige post over het hoofd had gezien ..

Weet iemand hoe je met de Live Toolbar weer de Live favorites werkend kan krijgen... ik sync namelijk altijd mijn favs op de laptop op de zaak met mijn pc thuis. Alleen met het installeren van de toolbar in vista ben ik die knop kwijt. :(

ps ... mijn Sandisk Cruzer met U3 werkt ook niet ....

[ Voor 34% gewijzigd door Tranzy op 31-01-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hierbij het resultaat van het installeren van de Intelli drivers voor de MS muis.

Klik op de muiswiel, en dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/2296/untitledow2.jpg

Filmpjes e.d. blijven gewoon doorlopen. Je kan er doorheen scrollen, of er gewoon op klikken. Ideaal :)

[ Voor 70% gewijzigd door PWM op 31-01-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Iemand al Adobe reader 8 NL kunnen installeren? Krijg een melding dat de temp folder vol zit of geen toegang geeft? Beide is dus niet zo...

[ Voor 4% gewijzigd door wrcveen op 31-01-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

wrcveen schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:53:
Iemand al Acrobat 8 NL kunnen installeren? Krijg een melding dat de temp folder vol zit of geen toegang geeft? Beide is dus niet zo...
Ik heb toevallig net de ENG versie geinstalleerd, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

@Rik,

Ik weet niet hoe je het weer werkend kan krijgen. Je had jezelf wel een hoop moeite en ergenis kunnen besparen door gewoon VirtualPC2007 te downloaden op WinXP en vanuit daar Vista uit te proberen. :) heb ik ook gedaan, heb ook besloten om mij XP te blijven.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
PWM schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:49:
Hierbij het resultaat van het installeren van de Intelli drivers voor de MS muis.

[afbeelding]

Filmpjes e.d. blijven gewoon doorlopen. Je kan er doorheen scrollen, of er gewoon op klikken. Ideaal :)
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Iemand al Adobe reader 8 NL kunnen installeren? Krijg een melding dat de temp folder vol zit of geen toegang geeft? Beide is dus niet zo...
NL is hier net geïnstalleerd, probleemloos. Opgehaald via http://www.adobe.com/nl/products/acrobat/readstep2.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Mmm heb ik weer :( NL en ENG willen allebei niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS

[afbeelding]

Da's dus de eerste keer dat ik het jammer vind dat ik op m'n pc geen MS Mouse heb :+
Gelukkig heeft mijn werk-laptop er wel eentje ;) Dus morgen ff die driver downen enneh...ff kijken hoe het eruit ziet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrcveen schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:03:
[...]

Mmm heb ik weer :( NL en ENG willen allebei niet
Hier dus ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Werkt hier ook prima. Hoefde niets speciaals voor de installatie te doen. Heb je ook geprobeerd om de installer 'As Administrator' te runnen? Misschien helpt dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online

[afbeelding]

Al zal dat ws. gewoon een commando zijn die ook wel zonder MS muis te gebruiken is... Alleen even wachten totdat iemand hem weet ;)

Met mijn Logitech muis werkt het 'application switch'-knopje trouwens ook wel mooi samen met Vista. Onder XP kreeg je nog een soort alt-tab schermpje, maar met Vista gebruikt ie dan de Flip3D om tussen apps te switchen :)

Iets anders. Ik heb met mijn Ati kaart met de laatste drivers (en met voorheen ook met d ebeta drivers) nog dat ik heel soms artifacts in beeld zie als ik Aero gebruik. Dit is bijv. als ik switch tussen Aero en Classic interface, als het popupje van UAC in beeld komt of als ik in Windows Media Player een fimpje full-screen zet (tijdens het vergroten zie ik dan even wat artifacts). Tijdens normaal gebruik komt het niet voor. Hebben meer mensen dit? Of moet ik bang zijn dat mn videokaart kapot is?

[edit] en screenshots (print screen en dan paste in paint) zijn ook helemala f*cked up.

[edit2] Zie hier een screenshot. Ziet er op het scherm wel goed uit, maar als ik prins screen doe krijg ik dit: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/91b27104db02a4901d80743e58114657/thumb.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 31-01-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:24:
[...]

Werkt hier ook prima. Hoefde niets speciaals voor de installatie te doen. Heb je ook geprobeerd om de installer 'As Administrator' te runnen? Misschien helpt dat :)
Yep, UAC weer aangezet en kan hem installeren :)
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:24:
[...]

Nee dat werkt ook niet maar ik heb wel een oplossing gevonden...

- AdbeRdr80_nl_NL openen, wachten tot je die beveilingswaarschuwing venster krijgt waar je op uitvoeren kan klikken (NIET KLIKKEN) !
- Ga nu naar C:\Users\ Gebruiksnaam \AppData\LocalLow\Netopsystems\temp
- Open Adobe Reader 8.0 en klik op AcroRead (niet op Setup dus !)

Met bovenstaande manier is het mij gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Ik ben dus "gelukkig" niet de enige:

http://www.adobe.com/cfus...ebase/index.cfm?id=333643
http://www.tech-recipes.c...installing_adobe_reader_8
http://weblogs.asp.net/is...at-reader-8-on-vista.aspx
http://blogs.msdn.com/mik...-vista-install-issue.aspx

Dank allen voor de snelle hulp! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door wrcveen op 31-01-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 15:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:08

timovd

Voorsprong door techniek

[afbeelding]

idd. zeer nice. Lijkt wel op F10 op een Apple. Kan ik MS nu aanklagen dat het alleen op een muis van MS zelf werkt, of werkt het ook met mijn Logitech?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:35:
[...]

- AdbeRdr80_nl_NL openen, wachten tot je die beveilingswaarschuwing venster krijgt waar je op uitvoeren kan klikken (NIET KLIKKEN) !

Thnx, dat werkt perfect :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:35:
[...]

Goed bezig, het werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
offtopic:
Grappig, ik ben de eerste die dit probleem aankaart en acher elkaar zie ik personen die het zelfde probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

[afbeelding]

Daar zal ook wel zo'n shortcutje voor te maken zijn als voor flip3d neem ik aan,

"Rundll32 nogwat #105" of zo?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrcveen schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:49:
[...]

offtopic:
Grappig, ik ben de eerste die dit probleem aankaart en acher elkaar zie ik personen die het zelfde probleem hebben.
Mja, je bent niet de enige met Vista hier ;)

Waarom werkt die ingebouwde zoekfunctie trouwens voor geen meter ?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4704eb1881eb07e36e07915c7f5785ac/full.jpg

Als ik iets op D zoek, een mp3'tje of een documentje dan vind hij niks terwijl die extensies aanstaan in opties. Als ik op Overal zoeken klik dan vind ie ze wel, hoe zorg ik ervoor dat hij meteen alles vind en dat ik niet eerst op overal zoeken moet klikken ?

Ik dacht eindelijk (Google Desktop search uitgelaten) een soort QuickSilver (MacOSX) voor Windows maar helaas toch niet ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
Adobe Reader is groot, log en vooral traaaaaag! :r
Je kunt beter Foxit installeren, die kan hetzelfde, is freeware, klein (3 MB) en supersnel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
Sillymidget schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:39:
[...]

Ik gebruik Foxit Reader.. en die werkt gewoon.
http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php

probeer die anders eens.
Haha! Je was me voor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poktor schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:18:
[...]

Adobe Reader is groot, log en vooral traaaaaag! :r
Je kunt beter Foxit installeren, die kan hetzelfde, is freeware, klein (3 MB) en supersnel! _/-\o_
Bij mij duurt het geen 1 sec hoor met openen van PDF bestanden. Waarschijnnelijk heb je na versie 5 geen Adobe Reader gebruikt ? Want die was idd traag maar nu draait er een process op achtergrond (wordt gestart met Windows) waardoor het behoorlijk snel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Palomar schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:28:

Iets anders. Ik heb met mijn Ati kaart met de laatste drivers (en met voorheen ook met d ebeta drivers) nog dat ik heel soms artifacts in beeld zie als ik Aero gebruik. Dit is bijv. als ik switch tussen Aero en Classic interface, als het popupje van UAC in beeld komt of als ik in Windows Media Player een fimpje full-screen zet (tijdens het vergroten zie ik dan even wat artifacts). Tijdens normaal gebruik komt het niet voor. Hebben meer mensen dit? Of moet ik bang zijn dat mn videokaart kapot is?

[edit] en screenshots (print screen en dan paste in paint) zijn ook helemala f*cked up.

[edit2] Zie hier een screenshot. Ziet er op het scherm wel goed uit, maar als ik prins screen doe krijg ik dit: [afbeelding]
Ja, ik heb dit probleem dus ook met Vista Business en nieuwste Catalyst drivers.

Alleen ik heb het niet ervaren met Aero maar met Worms4 (dacht ik;p)

Fujitsu Siemens Amilo M-1437
Met een X700 videokaart

[ Voor 14% gewijzigd door voil op 01-02-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
wolkje schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:24:
[...]

Jep alle Vista versies ondersteunen meerdere cores/processor. Zodra je met verschillende fysieke processoren gaat werken ligt dat anders, en daarvoor moet je even in de specificaties duiken.

[...]

Das wel naar ja :( Ik zal OpenTTD ook even proberen, want die speel ik ook nog regelmatig. Misschien is zo'n alternatief dos-box programma iets?
edit:
OpenTTD lijkt gewoon helemaal goed te werken
Onder Dosbox, de 486-emulator is wel full-screen mogelijk. Ik ga nu kijken of ik de oude games hier onder kan laten draaien. Ik hou je hier op de hoogte. Bedankt voor de tip! :)

EDIT: wat testen gedaan. Conclusie: dit zuigt! Blijkt dat onder dosbox de muis niet werkt! Je kunt dus wel fullscreen, maar niet gamen. ik probeer nu een dosshell-replacement te vinden voor onder windows vista, maar dat blijkt nog niet zo eenvoudig. Als iemand een tip heeft hou ik me aanbevolen!

[ Voor 17% gewijzigd door poktor op 01-02-2007 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:23:
[...]

Bij mij duurt het geen 1 sec hoor met openen van PDF bestanden. Waarschijnnelijk heb je na versie 5 geen Adobe Reader gebruikt ? Want die was idd traag maar nu draait er een process op achtergrond (wordt gestart met Windows) waardoor het behoorlijk snel is :)
Zo'n geheugen-vretend, vertragend proces heeft Foxit niet nodig, die is gewoon van zichzelf snel.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
bartgrefte schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:23:
[...]

werkt de g15 uberhaupt goed via een switch?
dan bedoel ik display, media keys, g-toetsen, de windows-off toets (handig :) )
Ja gewoon via een usb kvm switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom Vista Ultimate MCE geen avi's vind op mijn pc? Heb gewoon codecs geinstalleerd en kan in VLC, WMP gewoon avi's afspelen alleen in MCE vind hij ze niet in de map waar ze zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 15:51
Voor de mensen die de standaard windows bij Aero ook net iets te dikke randen vinden hebben, is hier een mooie "tweak" om alles net even wat kleiner te maken.

http://www.tweakvista.com/article38984.aspx

en dan krijg je zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/6914/neoshooter2mo2.th.png

of als je alles veel te dun vind, zet je hem gewoon op 100 breed :P
Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/7316/neoshooter1rj2.th.png

ben even te lui om onnodige dingen uit screenshot te vissen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben even de weg kwijt. Ik heb vanmiddag een Vista Business N geinstalleerd. Nog even bij inlogscherm gekeken en inderdaad de N op het eind, dus geen wmp11. Start ik net mijn computer opnieuw op. Op inlogscherm is de N verdwenen en inderdaad, wmp11 first setup.... Iemand verklaring?

Edit: Ook bij system info is de N weg....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
maratropa schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:49:
[...]

Daar zal ook wel zo'n shortcutje voor te maken zijn als voor flip3d neem ik aan,

"Rundll32 nogwat #105" of zo?
Die zou ik wel eens willen weten dan.... vind het er beter uitzien als Flip3D om heel eerlijk te zijn (en dat ziet er al goed uit ;) )

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:05
DJvL schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:49:
[...]

En waar zijn deze drivers te vinden? Via google en op de philips site kan ik ze niet vinden. Tevens zijn ze ook niet te verkrijgen via de Vista update.

Ter info; ik heb een SPC900NC.
Gewoon opde Philips site, maar ik zei ook wat drivers, niet alle. Voor de 700 zijn er wel, voor de 900 nog niet.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:

• Windows Vista is RTM gegaan - dat betekent dat het naar de DVD fabrikant gegaan is. MSDN en Technet subscribers (=kopers) krijgen de versie tussen nu en 16 november. Vista is 30 Januari 2007 te koop in de winkel

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 9) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor.