Ja, stom dat Ms dat niet gewoon als basisfeature in alle versie's gooit, zullen best wel mensen zijn die dat erg handig vinden, maar om daar alleen voor het dure Ultimate te kopen.... Ik bedoel, WMP, IE, Windows Mail en al die troep zit wel overal in, en dit niet. Nee dan liever OS X die gewoon alle features in die ene versie stopt voor iedereen.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:51:
Ik heb de introductie van Vista op een video gezien en vond het erg mager. Bill Gates en Steve Ballmer waren allereerst ontzettend slecht gekleed in van die slobberbroeken en veel te ruime truien over een blouse.
De groep die aan het begin en het eind muziek maakte was bij mij volstrekt onbekend en de muziek was ronduit slecht. Ik ben hun nama nu al vergeten. Henkjan, Henk en Marjan zouden ze meteen naar huis sturen. Dit is blijkbaar typisch iets voor Microsoft. Voor de Windowsbliepjes hadden zo ook al een of andere kerel ingehuurd die uren muziek had gemaakt waarvan maar enkele minuten in de uiteindelijke versie zaten.
De speeches van Bill Gates en Steve Ballmer vond ik erg mager. De speech van die andere man die uitleg gaf over vista, ik ben zijn naam kwijt, vond ik goed. Die vader en moeder met drie kinderen waren nog het leukste van de hele presentatie.
Bottomline: de introductie van Vista vond ik niet bepaalt iets van WOW. Bah.

De speeches kon in niet verstaan door het zachte geluid. En hun kleren, tja ik wou dat ik zulke dure hemden en truien als zij vast aan hebben, had.
Die muziek was niks nee, bij Win2000 hadden ze wel degelijk een gigant ingehuurd hoor, Santana, dus het is niet altijd karig. En die vent die hel dag geluidjes zat te maken, en waar paar kleine geluidjes van overblijven: dat is oa de reden dat windows zoveel strakker en geslepener overkomt dan een Linux....en ook geld moet kosten.
Cloudje schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:38:
[...]
Misschien is dit iets:
Bron:
http://www.windowsitpro.c...eID/95011/95011.html?Ad=1
Microsoft Confirms Vista Upgrade Limitations (Updated with Workaround)
UPDATE: I haven't tested this yet, as I don't have Vista Upgrade media to test, but I'm told that Microsoft's internal documentation does explain how to clean install Vista using an Upgrade version. It appears to be more of a workaround than a true clean install, however. Here's what it says.
1. Boot with the Windows Vista Upgrade DVD.
2. Click "Install Now."
3. Do not enter a Product Key When prompted.
4. When prompted, select the Vista product edition that you do have.
6. Install Vista normally.
7. Once the install is complete, restart the DVD-based Setup from within Windows Vista. Perform an in-place upgrade.
8. Enter your Product Key when prompted.
Erg interessant wat jij hier meldt, alleen 1 vraag: wat is een in-place upgrade als je eenmaal in je fresh installed Vista zit??
edit: Ik hoorde iemand melding maken dat de nieuwste Nero ook een sidebar gadget aan boord heeft, iemand die daar meer over kan vertellen?