Toon posts:

Apple Special Event 20 februari 2007: Wat te verwachten?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.320 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Apple heeft WWDC 2007 aangekondigd. Deze zal zijn van 11 juni t/m 15 juni.

Ik verwacht dat dan de officiele release van de iPhone is, en als het een beetje tegen zit ook Leopard...

http://www.macrumors.com/...ers-conference-wwdc-2007/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Op de frontpage zag ik gisteren het volgende nieuwsbericht: lg-philips kondigt 47" led-lcd aan"

nieuws: LG.Philips toont 47-inch-lcd met uiterst groot contrast

nu stond daar ook een foto bij van dat beeldscher, leuk scherm alleen vond ik het scherm daarachter interessanter, het leek namelijk op een cinema display (en waarschijnlijk met een led scherm). Dit maak ik puur op uit de voet van het scherm dus ik kan er compleet naast zitten.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/dvdlijstmitch/mac.jpg

Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07

breinonline

Are you afraid to be known?

Bigg Balls schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 19:02:
Op de frontpage zag ik gisteren het volgende nieuwsbericht: lg-philips kondigt 47" led-lcd aan"

nieuws: LG.Philips toont 47-inch-lcd met uiterst groot contrast

nu stond daar ook een foto bij van dat beeldscher, leuk scherm alleen vond ik het scherm daarachter interessanter, het leek namelijk op een cinema display (en waarschijnlijk met een led scherm). Dit maak ik puur op uit de voet van het scherm dus ik kan er compleet naast zitten.

[afbeelding]

Dus...
Zo te zien staat er een logo-naam onder het scherm (gezien de stand: philips), de hoeken aan de bovenkant zijn niet afgerond en aan de zijkant zit nog iets zwarts. Het design is onmiskenbaar van de ACD gejat, maar het is er geen.

Wat wil je nou eigenlijk weten?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawuss schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:40:
Tijdens de WWDC is hierover best veel losgelaten aan developers. Als je een Apple Developer Connection login hebt kun je eens de "Mac OS X State of the Union" bekijken (ik mag 'm helaas niet online zetten voor je, ivm copyright.
Dankjewel, het klinkt gaaf. Ik zal dat eens gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

breinonline schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 19:09:
[...]

Wat wil je nou eigenlijk weten?
ik meld dit want ik zag er wel een apple scherm in, lg-philips maken niet alleen schermen voor hen zelf dus het zou zomaar kunnen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij ook een ACD aangezien LG.Philips de panelen maakt voor Apple. Verder staat er geen zichtbaar logo op de voorkant. Dat zwarte wat je ziet hoort bij het scherm lijkt mij en is geen rand.
De zijkant ziet er alleen een beetje raar uit maar is wel wit en het snoer is ook wit.
Even een iets duidelijkere foto.
Afbeeldingslocatie: http://image.aving.net/img/2007/02/01/20070201144824107.jpg

Maar als het een ACD is dan hoeft het nog geen bijzondere variant te zijn. Dit omdat ik me niet kan voorstellen dat Apple die zou toestaan. Als het nagemaakt is ook niet aangezien iedereen weet dat Apple zijn ontwerpen niet zomaar laat namaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:45
Als het nagemaakt is ook niet aangezien iedereen weet dat Apple zijn ontwerpen niet zomaar laat namaken.
Nou, ik ken anders genoeg producten die op apple producten lijken. Kan ze zo niet noemen, maar er zijn al genoeg rechtzaken geweest die apple ook verloren heeft (volgens mij onlangs nog een iPod shuffle 1G kopie).

[ Voor 81% gewijzigd door RobbieB op 06-02-2007 20:23 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Als het een ACD was, stond het internet er nu vol mee.
Het is er dus geen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus normaal in juli de nieuwe schermen of komt er nog een special event ?
Ik zit al van in de zomer op de nieuwe ACD's te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je weet maar nooit wat er komt... kan ook zo maar zijn dat ze (nog) niet komen... Alleen insiders weten dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 17:45
Ik hoop dan ook dat ze de resolutie van de iSight omhoog gooien. Nu is 640*480 goed genoeg voor ichat e.d. maar fatsoenlijke foto's kun je er helaas nog niet mee maken. Ik vind de kwaliteit overigens wel top voor de resolutie (in mijn MacBook dan). Maar je kan er niet omheen, de resolutie is een beetje te gedateerd (2003 ofzo)..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:57:
Ik hoop dan ook dat ze de resolutie van de iSight omhoog gooien. Nu is 640*480 goed genoeg voor ichat e.d. maar fatsoenlijke foto's kun je er helaas nog niet mee maken. Ik vind de kwaliteit overigens wel top voor de resolutie (in mijn MacBook dan). Maar je kan er niet omheen, de resolutie is een beetje te gedateerd (2003 ofzo)..
Foto's met je MacBook? Ik zie me nog geen kiekjes schieten met een MacBook tijdens een Jeep Safari, daar heb je toch een fototoestel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Is dit evenement (van op 20 februari) eigenlijk al ergens bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:31

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Tofu schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:15:
Is dit evenement (van op 20 februari) eigenlijk al ergens bevestigd?
Nee. Meestal komt de bevestiging, in de vorm van een uitnodiging, ongeveer een week van te voren. Als volgende week woensdag nog geen uitnodiging is geweest is de kans dus klein dat hij er nog gaat komen.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 23:17:
[...]
Foto's met je MacBook? Ik zie me nog geen kiekjes schieten met een MacBook tijdens een Jeep Safari, daar heb je toch een fototoestel voor.
Ik mezelf ook niet maar de resolutie mag van mij opzich ook wel hoger... Als ik chat mbv iChat en de iSight dan houdt ik slechts een hele lage resolutie over.... Waarom is hij dan niet net zo hoog als wanneer je niet in iChat zit maar in Photobooth??? Heb een 20mbit verbinding daar kan dat toch niet aan liggen

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

LaZZ schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:17:
[...]

Ik mezelf ook niet maar de resolutie mag van mij opzich ook wel hoger... Als ik chat mbv iChat en de iSight dan houdt ik slechts een hele lage resolutie over.... Waarom is hij dan niet net zo hoog als wanneer je niet in iChat zit maar in Photobooth??? Heb een 20mbit verbinding daar kan dat toch niet aan liggen
Welke compressie techniek heb je ingeschakeld?

[ Voor 8% gewijzigd door Falcon op 09-02-2007 09:40 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Falcon schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:38:
[...]

Welke compressie techniek heb je ingeschakeld?
Geen idee?? (Zit nu op het werk achter een Windows bak).. Welke zou ik moeten hebben dan?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:55:
[...]

tja, in hoogte verstelbaar misschien?
ingebouwde iSight? al maakt mij dat niet uit.
en inderdaad goedkoper.

deze fake zou niet misstaan op mijn bureau :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtig scherm!

Maar... hij is niet verstelbaar en de dikke rand zorgt ervoor dat dual screen niet echt zo mooi is als met de huidige displays. Maar verder... wow!

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Is er al wat bekend of er een special event komt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Als het zo zou zijn, is Apple best laat met de bevestiging, denk ik. Ook analyserende websites als AppleInsider en MacRumors hebben het maar bij een enkel bericht gehouden omtrent de aankomende presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil gewoon dat ze weer nieuwe iSights gaan maken! grrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 7 dagen is het zover, maar apple heeft tot nu toe nog niks van zich laten horen dus het lijkt me sterk dat er iets gaat gebeuren nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2024

STN

Ze kunnen ook zonder event een update doen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Is het eigenlijk de verwachting dat er bij de release van Leopard een nieuwe Macbook Pro komt? Met een geupdate grafische kaart bijvoorbeeld??

Heb nu een gewone Macbook maar overweeg toch om de Pro versie te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 16:27
Ja dat is dus afwachten.. ik denk zelf niet dat er op de 20e een nieuwe mbp uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Kaspers schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:08:
Ja dat is dus afwachten.. ik denk zelf niet dat er op de 20e een nieuwe mbp uitkomt..
Oke maar ik denk persoonlijk ook niet dat de 20ste Leopard uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 08:37

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

LaZZ schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:53:
[...]

Geen idee?? (Zit nu op het werk achter een Windows bak).. Welke zou ik moeten hebben dan?
Ik heb hem nu ingesteld op Mpeg 4...

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Dus er is 20 feb waarschijnlijk geen voorstelling, mooi balen is dat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:10
Er is nog niets bekend gemaakt over de 20e door Apple, maar stel dat dit doorgaat en er worden (bijvoorbeeld) geupgrade iMacs gepresenteerd. Hoe lang duurt het dan voordat deze in de winkel staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hoeft geen special event te zijn, maar het zou best kunnen dat op die dinsdag de store even dichtgaat en wordt geupdate, net als met de vorige iMac refresh. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Vandaag gebeld naar mijn dichtsbijzijnde apple dealer, welke de 24" iMac op voorraad had. Hmmm ik hoop echt dat hij volgende week wordt verbeterd, maar goed, dan hebben ze denk ik niet al dinsdag de nieuwe versie in huis. Hoe snel gaat dit normaliter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

het gaat sneller bij de Apple online store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Er is niets aangekondigd, dus het gaat niet door. De rest is zinloze speculatie over wat er misschien wel eens zou kunnen gaan gebeuren. Er was een gerucht, geen van de bronnen van het gerucht is er ooit verder op ingegaan, en de rest is wat je er zelf van maakt. Om aan de hand van een onbevestigd en hoogstwaarschijnlijk onjuist gerucht je druk te gaan maken over levertijden is echt [censuur]. Er is echt niemand te vinden die er wat zinnigs over kan zeggen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Een citaat van het internet (opmerking bij nieuwsbericht over het special event):
I can confirm that something is indeed up. I spoke with an Apple employee recently and he "advised" me NOT to buy an iMac until after Feb. 20. He wouldn't say why, but the release of Leopard would make sense in that context.
Er staat dus wel iets te gebeuren, wát precies is onduidelijk maar een Apple medewerker zal niet zomaar zeggen dat je beter kan wachten tot na een bepaalde datum.
De release van Leopard lijkt me echter twijfelachtig omdat die volgens velen nog niet af is.

Overigens hoeft het ook niet met zekerheid 20 februari te zijn. Het kan ook net zo goed 28 februari zijn aangezien er vorig jaar ook een event op die datum was.
Apple Recon (bron van het gerucht) meldt immers ook het volgende: "There is some speculation that we may see a week earlier or later for this event".
Helemaal betrouwbaar lijkt me deze site niet, maar veel 'echte' geruchtensites hebben het bericht wel overgenomen dus kennelijk zien zij er wel waarheid in.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

• Prutsky
burne schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:14:
[...]

Er is niets aangekondigd, dus het gaat niet door. De rest is zinloze speculatie over wat er misschien wel eens zou kunnen gaan gebeuren. Er was een gerucht, geen van de bronnen van het gerucht is er ooit verder op ingegaan, en de rest is wat je er zelf van maakt. Om aan de hand van een onbevestigd en hoogstwaarschijnlijk onjuist gerucht je druk te gaan maken over levertijden is echt [censuur]. Er is echt niemand te vinden die er wat zinnigs over kan zeggen.
Het gaat er mij ook meer om hoe lang het gemiddeld duurt voordat de lokale Apple dealer wordt bevoorraad met deze nieuwe hardware... Als je MacRumors BuyersGuide bekijkt is het goed mogelijk dat binnekort het 1 en ander wordt geupdate, al dan niet bij een "Special Event".

• IT-Pro
Erwinh schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 07:52:
[...]

Het gaat er mij ook meer om hoe lang het gemiddeld duurt voordat de lokale Apple dealer wordt bevoorraad met deze nieuwe hardware... Als je MacRumors BuyersGuide bekijkt is het goed mogelijk dat binnekort het 1 en ander wordt geupdate, al dan niet bij een "Special Event".
Het is goed mogelijk dat er binnenkort een update komt van bepaalde hardware, aangezien enkele weken terug een medewerker van een Apple Center al gemeld heeft dat er vanuit Cupertino het verzoek was gekomen om de hele voorraad te tellen en te sorteren.
Hij zei er vervolgens bij dat dat vrijwel altijd gebeurde als er een grote update aan kwam.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

• NickvdB
Als er een (stille) update komt, hoop ik dat de Mac Mini's Core 2 Duo krijgen, ik heb me laten vertellen dat deze minder warmte ontwikkelen en het daarom best wel een kans zou hebben?

is dat waar?

Verwijderd

UserNick8482 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:01:
Als er een (stille) update komt, hoop ik dat de Mac Mini's Core 2 Duo krijgen, ik heb me laten vertellen dat deze minder warmte ontwikkelen en het daarom best wel een kans zou hebben?

is dat waar?
Ik zie liever standaard 1GB RAM, die processors zijn al snel genoeg :)

• IT-Pro
Waarschijnlijk worden de Mac Mini's t.z.t. wel geüpdate. Ligt er aan wat prioriteit is voor Apple.
Maar vroeg of laat zullen ook deze Apple's Core 2 Duo's krijgen zoals de met de rest ook gebeurd is.

Misschien gaat men zelfs wel de nieuwe processors van Intel, de Penryns, gebruiken.

Overigens gaat er ook een gerucht dat er in mei dit jaar een 15.4-inch MacBook op de markt gebracht zou gaan worden.
Let wel, dat is en blijft een gerucht.

• NickvdB
IT-Pro schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:26:
Waarschijnlijk worden de Mac Mini's t.z.t. wel geüpdate. Ligt er aan wat prioriteit is voor Apple.
Maar vroeg of laat zullen ook deze Apple's Core 2 Duo's krijgen zoals de met de rest ook gebeurd is.

Misschien gaat men zelfs wel de nieuwe processors van Intel, de Penryns, gebruiken.

Overigens gaat er ook een gerucht dat er in mei dit jaar een 15.4-inch MacBook op de markt gebracht zou gaan worden.
Aargh dat zou voor mij de doorslaggeving zijn om een Macbook te kopen ipv een mac mini, omdat dat scherm zo klein is

• IT-Pro
UserNick8482 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:30:
[...]

Aargh dat zou voor mij de doorslaggeving zijn om een Macbook te kopen ipv een mac mini, omdat dat scherm zo klein is
Het valt best mee naar mijn mening (ik heb er geen, nog niet). Het scherm is widescreen en je hebt nog altijd een resolutie van 1280 x 800. Vind ik op zich genoeg.
Ligt er natuurlijk wel aan wat je er precies mee wilt doen, maargoed voor standaardzaken zou 't op zich voldoende moeten zijn. En daarbij kan je er altijd een scherm aanhangen (eventueel mini-DVI->DVI of mini-DVI->VGA connector bijkopen) wat resoluties t/m 1920 x 1200 pixels ondersteunt.
Wat dat betreft heb je dus een alternatief als je de MacBook alleen thuis wilt gebruiken.

Overigens komt een 15.4-inch scherm op een MacBook de mobiliteit (waar de MacBook toch wel om bekend staat) waarschijnlijk niet ten goede om nog maar niet te spreken over de aanschafkosten die hoogstwaarschijnlijk hoger zullen zijn dan de huidige 13.3-inch MacBooks.

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 19:45
Wat ik denk (of hoop):

-Prijsdalingen over de hele reeks
-8-core XServe en/of MacPro, ze zoeken nl. voor redelijk wat CPU engineers
-Leopard & iLife (is al iets later dan Vista maar zeker binnen het goede (marketing) tijdsframe)
-Betere, dunnere iPod's (alhoewel ik niet denk dat het nog kleiner kan) en/of meer functionaliteit maar ik denk dat ze eerder voor de iPhone gaan voor de midrange video-pods. Blijkbaar is de shuffle nu ook verkrijgbaar in kleurtjes (zag er geen announcement van).
-Apple Cinema met ingebouwde iSights, grotere schermen en meer inputs
-Tuner-enabled AppleTV (zoals een TiVo)
-Apple's eigen TV-station (24/7 streaming van shows icm Fox, NBC of zo) NBC heeft namelijk veel shows reeds op hun website de dag erna (zoals Heroes, mijn favoriet) voor streaming

[ Voor 5% gewijzigd door Guru Evi op 15-02-2007 18:24 ]

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

@IT-pro: Eerlijk gezegd denk ik dat een Apple-medewerker wel zomaar zal zeggen dat je nog even moet wachten. Denk maar niet dat elke willekeurige figuur met een Appel-logo op z'n jasje weet wat voor producten er komen. Volgens mij wordt dat binnen Apple alleen bekend gemaakt aan mensen die de informatie ècht nodig hebben, zoals productontwerpers of fotografen of mensen die een reclamefilmpje moeten opnemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:53:
@IT-pro: Eerlijk gezegd denk ik dat een Apple-medewerker wel zomaar zal zeggen dat je nog even moet wachten. Denk maar niet dat elke willekeurige figuur met een Appel-logo op z'n jasje weet wat voor producten er komen. Volgens mij wordt dat binnen Apple alleen bekend gemaakt aan mensen die de informatie ècht nodig hebben, zoals productontwerpers of fotografen of mensen die een reclamefilmpje moeten opnemen.
Maar waarom zou hij het dan wél zeggen? Als hij er van overtuigd is dat er de komende weken geen update komt zal hij toch zo snel mogelijk zijn verkoop willen laten doorgaan? Er zou geen enkele andere reden zijn om dat te zeggen! Tenzij hij natuurlijk failliet wilt gaan 8)7

• IT-Pro
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:53:
Ik ga er ook echt niet van uit de elke Apple-medewerker dat zal weten, maar 't lijkt mij dat de winkel toch wel contact heeft met de leverancier (Apple) over nieuwe producten.
Het staat dus wel degelijk in contact met elkaar. Niet dat elke medewerker op de hoogte zal zijn van een nieuwe productlijn maar ik mag toch aannemen dat stores van Apple zelf regelmatig communiceren met Apple over producten en voorraden.

Daarbij is er enkele weken geleden ook gemeld dat er een verzoek gekomen was vanuit Apple aan de stores om de voorraad te controleren en te sorteren, althans in ieder geval bij 1 store. De rest niets over gehoord maar 't is waarschijnlijk puur toeval dat die medewerker er iets over heeft gemeld op een forum.
Volgens de medewerker in kwestie gebeurden dat soort verzoeken enkel bij nieuwe producten.
Weliswaar kwamen enige tijd later de gekleurde Shuffles maar dat lijkt me geen reden om de hele voorraad te controleren.
Er zal dus nog wel wat nieuws c.q. upgrades aan komen, gok ik.

Een Special Event de 20e februari lijkt me niet meer zo plausibel, aangezien het over 5 dagen (volgende week dinsdag) al de 20e is en er tot nu toe nog steeds geen officiële invite naar buiten is gebracht.
Het zou wellicht een week later kunnen zijn, de 28e bijvoorbeeld, maar daarvoor moeten we eerst de 20e afwachten.
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:12:
Maar waarom zou hij het dan wél zeggen? Als hij er van overtuigd is dat er de komende weken geen update komt zal hij toch zo snel mogelijk zijn verkoop willen laten doorgaan? Er zou geen enkele andere reden zijn om dat te zeggen! Tenzij hij natuurlijk failliet wilt gaan 8)7
Ik denk dat hij weet dat er iets staat te gebeuren binnenkort en dat hij daarom de klant afraadt op dit moment een Mac aan te schaffen.
Gewoon een kwestie van goeie service en een medewerker die op de hoogte is.
De persoon die het op 't internet geplaatst heeft zei er ook nadrukkelijk bij dat de medewerker niet wou / kon vertellen wáárom hem de aankoop is afgeraden.

[ Voor 17% gewijzigd door IT-Pro op 15-02-2007 20:23 ]

Verwijderd

Mensen in een Apple Centre weten doorgaans minder dan de actieve geruchtensite bezoeker. Medewerkers kunnen alleen maar een vermoeden hebben dat er iets aankomt vanwege een EOL status. Maar ze weten echt niet wat er precies komt. Daarbij zijn de mensen die in een Apple Centre werken zijn niet in dienst van Apple en zullen daarom ook niet zomaar iets weten.

Ik meen me nog te herinner dat zelf de mensen in Bunnik niet altijd op de hoogte zijn van de product aankondigingen. Dus blijft volgens mij alles in Cupertino en ook beperkt onder een select aantal mensen en derden die er te maken mee hebben.
Apple zal het altijd tot een minimum beperken. Wanneer iemand niet noodzakelijk iets hoeft te weten dan krijgt deze persoon ook niets te horen. En mocht je iets weten en je brengt dit naar buiten dan heb je ook voor de laatste keer voor Apple gewerkt wanneer ze er achter komen.

• IT-Pro
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:28:
Mensen in een Apple Centre weten doorgaans minder dan de actieve geruchtensite bezoeker. Medewerkers kunnen alleen maar een vermoeden hebben dat er iets aankomt vanwege een EOL status. Maar ze weten echt niet wat er precies komt. Daarbij zijn de mensen die in een Apple Centre werken zijn niet in dienst van Apple en zullen daarom ook niet zomaar iets weten.

Ik meen me nog te herinner dat zelf de mensen in Bunnik niet altijd op de hoogte zijn van de product aankondigingen. Dus blijft volgens mij alles in Cupertino en ook beperkt onder een select aantal mensen en derden die er te maken mee hebben.
Apple zal het altijd tot een minimum beperken. Wanneer iemand niet noodzakelijk iets hoeft te weten dan krijgt deze persoon ook niets te horen. En mocht je iets weten en je brengt dit naar buiten dan heb je ook voor de laatste keer voor Apple gewerkt wanneer ze er achter komen.
Dan heeft die medewerker misschien aan de hand van die EOL status de conclusie getrokken dat er binnenkort een update van een of meerdere producten komt.
Hij zal 't niet zomaar zeggen lijkt me dus het zal wel gestaafd zijn op iets, wat precies wou ie zelf ook niet vertellen dus daar kom je dan al niet verder.
Het blijft natuurlijk alleen maar speculeren wat er gaande is of welke producten er komen.

[ Voor 3% gewijzigd door IT-Pro op 15-02-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ik zag deze link op digg voorbij komen:

http://www.macdailynews.c...mac_pro_new_display_line/

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Dat niet alleen. AppleInsider weet te melden dat er ook sub-notebooks zouden komen. Een kleine variant van de MacBook. Een soort mini MacBook dus.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=2500

Er is trouwens nog steeds geen bevestiging/officiële invite uitgegeven van voor 20 februari. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat er op die datum een event plaatsvindt dan.
Misschien verschuift het naar een week daarna, de 28e februari, maar daarvoor zullen we eerst de 20e moeten afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
IT-Pro schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:45:
[...]

Dat niet alleen. AppleInsider weet te melden dat er ook sub-notebooks zouden komen. Een kleine variant van de MacBook. Een soort mini MacBook dus.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=2500

Er is trouwens nog steeds geen bevestiging/officiële invite uitgegeven van voor 20 februari. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat er op die datum een event plaatsvindt dan.
Misschien verschuift het naar een week daarna, de 28e februari, maar daarvoor zullen we eerst de 20e moeten afwachten.
20ste komt er geen event nee.. dat lijkt me nu wel duidelijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i.Stijn
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-09-2013
IT-Pro schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:26:

Op notebookreview staat wat meer info over over de 15,4" macbook die waarschijnlijk gaat geproduceerd worden:
http://www.notebookreview...3521&article=MacBook+15.4

[ Voor 4% gewijzigd door i.Stijn op 16-02-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
iStijn schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:05:
[...]

Op notebookreview staat wat meer info over over de 15,4" macbook:

http://www.notebookreview...3521&article=MacBook+15.4
Apple currently makes a high-end $1,999 MacBook Pro in a 15.4" size but this new laptop would cost much less at around $1,000.
Als die rond de $1000 kost valt me dat nog mee. Ik had wel een hogere prijs verwacht, zo'n $1500 of meer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:28:

Je slaat de spijker op zijn kop. Apple Centres heten tegenwoordig Premium Resellers en dat is met een reden; een Premium Reseller is geen onderdeel van Apple, en de medewerkers weten dus niets over eventuele nieuwe producten, tenzij ze aangekondigd zijn.

Ook in Bunnik is men lang niet altijd op de hoogte. Zo kan ik me presentaties herinneren waarbij ik als goed geïnformeerd AC personeel meer wist te vertellen dan de lui van Apple zelf. Maar voor wat betreft nog te releasen producten heb je zelfs als AC personeel niets meer te bieden dan een 'educated guess'. Zeker weten doet alleen die kleine groep mensen die bij de release betrokken is.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Tis nu ondertussen al de 18de.

Nog 2 dagen te gaan dus en we weten het zeker...

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
flowerp schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:34:
Tis nu ondertussen al de 18de.

Nog 2 dagen te gaan dus en we weten het zeker...
Reken er maar niet op dat er de 20e een event plaats gaat vinden. Het zou nog kunnen dat er nieuwe producten aan de Apple Store toegevoegd worden maar dat is het dan ook.
Het zou overigens nog wel een week later de 28e februari kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ow damn is de 20e nog steeds niet bevestigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Kaspers schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:52:
Ow damn is de 20e nog steeds niet bevestigd..
Nee nog steeds niet...En mijn handen jeuken...heb een budget van 1500 euro and a burning desire for an Apple :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop toch stiekem op een

iPod nano 4gb in het Zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik denk dat je dat wel kunt vergeten, aangezien de zwarte kleur juist de duurste apparaten zijn (en blijven denk ik), denk dan ook aan de MacBook bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Kaspers schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:43:
Ik denk dat je dat wel kunt vergeten, aangezien de zwarte kleur juist de duurste apparaten zijn (en blijven denk ik), denk dan ook aan de MacBook bijvoorbeeld..
Dat dacht ik ook. Tot dat m'n zwager met een zwarte 2GB Nano langs kwam. Gekregen van de baas (IKEA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Serieus ???

Misschien is het apparaat refurbished, en heeft het interrieur een nieuw exterieur gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
Kaspers schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:30:
Serieus ???

Misschien is het apparaat refurbished, en heeft het interrieur een nieuw exterieur gekregen..
Nee, je kon als IKEA medewerker voor in je kerstpakket een iPod 2GB grijs of zwart kiezen. Ik denk dat het een bulk inkoop van IKEA is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
RAF1 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:27:
[...]

Nee, je kon als IKEA medewerker voor in je kerstpakket een iPod 2GB grijs of zwart kiezen. Ik denk dat het een bulk inkoop van IKEA is geweest.
Dan zal de zwarte gewoon een eerste generatie zijn. Ik geloof namelijk NOOIT dat alleen Ikea wel zwarte 2GB 2nd gen iPod nano's heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
Eswip schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:32:
[...]

Dan zal de zwarte gewoon een eerste generatie zijn. Ik geloof namelijk NOOIT dat alleen Ikea wel zwarte 2GB 2nd gen iPod nano's heeft..
My mistake 8)7 zwarte was i.d. 1st gen, en grijze 2nd. Goedemorge :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
RAF1 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:24:
[...]

My mistake 8)7 zwarte was i.d. 1st gen, en grijze 2nd. Goedemorge :O
Zelfde geval als dat iemand op een ander forum zei dat een vriend van hem in New York gespeeld heeft met de iPhone, dat er daar 10 in de winkel lagen.. Bleek later ook om 1 exemplaar te gaan die in onder zo'n grote glazen cilinder stond (net zoals bij macworld)..

Niet zomaar alles geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 23:39
-laat maar zitten-

[ Voor 82% gewijzigd door Vihaio op 19-02-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
hoop zó dat morgen de store dichtgaat...en dan mac mini C2D en prijsverlaging :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Laatst online: 22-08 17:23
http://notes.thinksecret....tes/0701tuesdaynote.shtml

er is toch waarschijnlijk wel iets aan de hand morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:12
Je hebt wel naar de datum gekeken? ;) January 29, 2007 (artikel wat je noemde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Dit was dus voor de kleurtjes Shuffles... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Laatst online: 22-08 17:23
de wens naar een update maakt zich meester van me geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Ik ken het. Leuke overview van wat er de afgelopen tijd heeft afgespeeld en wat er (hopelijk gaat komen):
http://www.misterbg.org/AppleProductCycle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07081/Bestelling121545.jpg
Zaterdag stond er bij "Verwachte leverdatum" nog 26 Feb, 2007 - 27 Feb, 2007. Zou dat hier iets mee te maken kunnen hebben of is het normaal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Frietsaus schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:18:
[afbeelding]
Zaterdag stond er bij "Verwachte leverdatum" nog 26 Feb, 2007 - 27 Feb, 2007. Zou dat hier iets mee te maken kunnen hebben of is het normaal? :)
Normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Okido bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Nou genoeg speculatie rondom morgen, nog een paar uurtjes slapen en we zullen het weten. Laten we maar hopen op prijsverlagingen en een de nieuwe serie Macbook pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:38
Ik denk eerlijk gezegt dat er helemaal niks wordt aangekondigd. Kijk je bij macrumors.com appleinsider.com thinksecret.com etc. dan zie ik daar helemaal niks over een aankondiging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik hoop het eerlijk gezegd ook niet dat er morgen nieuwe MBP's worden aangekondigd.... krijg nl. volgende week mijn nieuwe...

[ Voor 3% gewijzigd door Red op 19-02-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Laatst online: 11-09 18:20
Ibix schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:38:
Nou genoeg speculatie rondom morgen, nog een paar uurtjes slapen en we zullen het weten. Laten we maar hopen op prijsverlagingen en een de nieuwe serie Macbook pro :)
Is het niet zo dat we het meestal pas zo rond 18:00 weten hier? :P

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
flowerp schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:31:
[...]

Is het niet zo dat we het meestal pas zo rond 18:00 weten hier? :P
Nou, als het goed zal de website om 07:00 MST time worden geupdate.Dat is 14:00 GMT.
We shall see! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:41
IK hoop niet dat ze iets met de imac gaan doen, zo wel dan heb ik nog een aantal dagen om de mijne om te ruilen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:05
wellicht wordt ook de update 10.4.9 vrijgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 22:50
ik zit te hopen op een echte goedkoope mac 400 euro of zo
of een macbook (pro) met led verlichting van het scherm

[ Voor 33% gewijzigd door djneo-nl op 20-02-2007 11:03 . Reden: nog wat verzonen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:12
Dat is wel erg onwaarschijnlijk. Apple probeert echt niet te concurreren met Dell ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 19:19

Exirion

Gadgetfetisjist

djneo-nl schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:58:
ik zit te hopen op een echte goedkoope mac 400 euro of zo
:X :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:35

dawuss

gadgeteer

Jongens, we kunnen nu met z'n allen gaan posten wat we hopen, maar laten we eerst eens wachten of dat hele event überhaupt doorgaat...

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar das toch waar dit topic voor is...? Een beetje fantaseren, hopen, dromen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Nou ja, dan zouden we beter een algemeen fantasietopic kunnen hebben ofzo. Hier zou (voor zover ondertussen nog mogelijk) in mijn ogen vooral gespeculeerd moeten worden over wat Apple vandaag nog eventueel zou kunnen presenteren, al lijkt het erop dat het met een sisser gaat aflopen.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
dawuss schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:48:
Nou ja, dan zouden we beter een algemeen fantasietopic kunnen hebben ofzo.
ideee dan maken we toch een apple fantasietopic
ja laten we maar weer ontopic gaan
hoop wel dat het doorgaat

[ Voor 11% gewijzigd door djneo-nl op 20-02-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

offtopic:
Weet niet hoe levensvatbaar dat is. Het enige wat me nog wel gaaf lijkt is als mensen dan ook daadwerkelijk eigen mockups inelkaar gaan photoshoppen, maar ik ben bang dat het niet veel verder komt dan: "Oeeeeh! Misschien komt er wel 'n snellere MacBook :9~ :9~ :9~ ".

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk wat ik tegen kwam!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/3329/mokupxc0.jpg

;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Ik heb net Mac Rumors voor mijn neus en daarop valt te lezen dat volgens bronnen voor de 2e keer aangegeven is dat Leopard eind maart komt.
Tevens wordt de mogelijkheid genoemd voor een toekomstig release-event. Dit zou, mijns inziens, 28 februari kúnnen zijn aangezien AppleRecon, de bron van het verhaal over een event op 20 februari, in haar bericht ook aangaf dat de mogelijkheid er was dat het event een week eerder of later plaats zou vinden.
Een week later blijft dus nu alleen nog over...

[ Voor 25% gewijzigd door IT-Pro op 20-02-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 10:53
IT-Pro schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:34:
Ik heb net Mac Rumors voor mijn neus en daarop valt te lezen dat volgens bronnen voor de 2e keer aangegeven is dat Leopard eind maart komt.
Tevens wordt de mogelijkheid genoemd voor een toekomstig release-event. Dit zou, mijns inziens, 28 februari kúnnen zijn.
Zouden de nieuwe iWorks en iLife daarin meegenomen worden? Lijkt mij trouwens sterkt dat er vandaag een Special Event zou zijn als ze over 8 dagen weer met een event komen, dus dan denk ik dat vandaag met een 'sisser' afloopt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
IT-Pro schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:34:
Tevens wordt de mogelijkheid genoemd voor een toekomstig release-event. Dit zou, mijns inziens, 28 februari kúnnen zijn aangezien AppleRecon, de bron van het verhaal over een event op 20 februari, in haar bericht ook aangaf dat de mogelijkheid er was dat het event een week eerder of later plaats zou vinden.
Een week later blijft dus nu alleen nog over...
Dan zou er vandaag/morgen een uitnodiging moeten komen, aangezien deze meestal uiterlijk 1 week voor het event worden verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
XyritZz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:37:
[...]

Zouden de nieuwe iWorks en iLife daarin meegenomen worden? Lijkt mij trouwens sterkt dat er vandaag een Special Event zou zijn als ze over 8 dagen weer met een event komen, dus dan denk ik dat vandaag met een 'sisser' afloopt.
Ik geloof dat iedereen er vorige week al wel achter was dat er vandaag geen event is.. Aangezien er niemand is uitgenodigd.. zou wel saaie bedoeling zijn, Steve die voor een lege zaal staat..

Het is natuurlijk wel mogelijk dat er vandaag producten worden ge-update. Maar ook dat zie ik niet gebeuren, omdat meestal dan de store rond 13:00 dicht gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
XyritZz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:37:
Zouden de nieuwe iWorks en iLife daarin meegenomen worden?
Dat denk ik wel. Volgens de berichten de afgelopen tijd zouden iWorks en iLife '07 bepaalde keyfeatures bevatten die specifiek voor Leopard bedoeld waren.
Het klinkt dan natuurlijk enigszins logisch dat het samen of in ieder geval kort op elkaar gereleased wordt.
Het ging Lijkt mij trouwens sterkt dat er vandaag een Special Event zou zijn als ze over 8 dagen weer met een event komen, dus dan denk ik dat vandaag met een 'sisser' afloopt.
Gezien het feit dat er geen uitnodigingen zijn uitgegeven (zover bekend) kunnen we denk ik met 99% zekerheid zeggen dat er vandaag geen special event plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:13
dawuss schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:04:
offtopic:
Weet niet hoe levensvatbaar dat is. Het enige wat me nog wel gaaf lijkt is als mensen dan ook daadwerkelijk eigen mockups inelkaar gaan photoshoppen, maar ik ben bang dat het niet veel verder komt dan: "Oeeeeh! Misschien komt er wel 'n snellere MacBook :9~ :9~ :9~ ".
13" MacBook Pro :9

Afbeeldingslocatie: http://www.audiofuhrer.de/images/macup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
2 uur store is niet offline
geen speciaal event
niet vandaag denk ik

[ Voor 18% gewijzigd door djneo-nl op 20-02-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Nice! Dat zou wel eens een mooie opvolger kunnen worden van mijn 15" PB G4 :) _/-\o_

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Goed, geen special event, geen special event topic :P

De volgende keer worden de geldende richtlijnen mbt het openen van "geruchtentopics" weer gewoon toegepast als vanouds: zonder 3 bronnen geen topic.

Mocht er behoefte zijn aan een algemeen speculeer / mockuptopic dan kan dat eventueel geopend worden, maar het is uitdrukkelijk niet de bedoeling om daar op dezelfde voet verder te gaan als hier.

micheljansen.org

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.