Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:53:
@IT-pro: Eerlijk gezegd denk ik dat een Apple-medewerker
wel zomaar zal zeggen dat je nog even moet wachten. Denk maar niet dat elke willekeurige figuur met een Appel-logo op z'n jasje weet wat voor producten er komen. Volgens mij wordt dat binnen Apple alleen bekend gemaakt aan mensen die de informatie ècht nodig hebben, zoals productontwerpers of fotografen of mensen die een reclamefilmpje moeten opnemen.
Ik ga er ook echt niet van uit de elke Apple-medewerker dat zal weten, maar 't lijkt mij dat de winkel toch wel contact heeft met de leverancier (Apple) over nieuwe producten.
Het staat dus wel degelijk in contact met elkaar. Niet dat elke medewerker op de hoogte zal zijn van een nieuwe productlijn maar ik mag toch aannemen dat stores van Apple zelf regelmatig communiceren met Apple over producten en voorraden.
Daarbij is er enkele weken geleden ook gemeld dat er een verzoek gekomen was vanuit Apple aan de stores om de voorraad te controleren en te sorteren, althans in ieder geval bij 1 store. De rest niets over gehoord maar 't is waarschijnlijk puur toeval dat die medewerker er iets over heeft gemeld op een forum.
Volgens de medewerker in kwestie gebeurden dat soort verzoeken enkel bij nieuwe producten.
Weliswaar kwamen enige tijd later de gekleurde Shuffles maar dat lijkt me geen reden om de hele voorraad te controleren.
Er zal dus nog wel wat nieuws c.q. upgrades aan komen, gok ik.
Een Special Event de 20e februari lijkt me niet meer zo plausibel, aangezien het over 5 dagen (volgende week dinsdag) al de 20e is en er tot nu toe nog steeds geen officiële invite naar buiten is gebracht.
Het zou wellicht een week later kunnen zijn, de 28e bijvoorbeeld, maar daarvoor moeten we eerst de 20e afwachten.
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:12:
Maar waarom zou hij het dan wél zeggen? Als hij er van overtuigd is dat er de komende weken geen update komt zal hij toch zo snel mogelijk zijn verkoop willen laten doorgaan? Er zou geen enkele andere reden zijn om dat te zeggen! Tenzij hij natuurlijk failliet wilt gaan

Ik denk dat hij weet dat er iets staat te gebeuren binnenkort en dat hij daarom de klant afraadt op dit moment een Mac aan te schaffen.
Gewoon een kwestie van goeie service en een medewerker die op de hoogte is.
De persoon die het op 't internet geplaatst heeft zei er ook nadrukkelijk bij dat de medewerker niet wou / kon vertellen wáárom hem de aankoop is afgeraden.
[
Voor 17% gewijzigd door
IT-Pro op 15-02-2007 20:23
]
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB