Toon posts:

Apple Special Event 20 februari 2007: Wat te verwachten?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.326 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
flowerp schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:31:
[...]

Is het niet zo dat we het meestal pas zo rond 18:00 weten hier? :P
Nou, als het goed zal de website om 07:00 MST time worden geupdate.Dat is 14:00 GMT.
We shall see! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:30
IK hoop niet dat ze iets met de imac gaan doen, zo wel dan heb ik nog een aantal dagen om de mijne om te ruilen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
wellicht wordt ook de update 10.4.9 vrijgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 09:48
ik zit te hopen op een echte goedkoope mac 400 euro of zo
of een macbook (pro) met led verlichting van het scherm

[ Voor 33% gewijzigd door djneo-nl op 20-02-2007 11:03 . Reden: nog wat verzonen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:13
Dat is wel erg onwaarschijnlijk. Apple probeert echt niet te concurreren met Dell ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:38

Exirion

Gadgetfetisjist

djneo-nl schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:58:
ik zit te hopen op een echte goedkoope mac 400 euro of zo
:X :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Jongens, we kunnen nu met z'n allen gaan posten wat we hopen, maar laten we eerst eens wachten of dat hele event überhaupt doorgaat...

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar das toch waar dit topic voor is...? Een beetje fantaseren, hopen, dromen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Nou ja, dan zouden we beter een algemeen fantasietopic kunnen hebben ofzo. Hier zou (voor zover ondertussen nog mogelijk) in mijn ogen vooral gespeculeerd moeten worden over wat Apple vandaag nog eventueel zou kunnen presenteren, al lijkt het erop dat het met een sisser gaat aflopen.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
dawuss schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:48:
Nou ja, dan zouden we beter een algemeen fantasietopic kunnen hebben ofzo.
ideee dan maken we toch een apple fantasietopic
ja laten we maar weer ontopic gaan
hoop wel dat het doorgaat

[ Voor 11% gewijzigd door djneo-nl op 20-02-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

offtopic:
Weet niet hoe levensvatbaar dat is. Het enige wat me nog wel gaaf lijkt is als mensen dan ook daadwerkelijk eigen mockups inelkaar gaan photoshoppen, maar ik ben bang dat het niet veel verder komt dan: "Oeeeeh! Misschien komt er wel 'n snellere MacBook :9~ :9~ :9~ ".

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk wat ik tegen kwam!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/3329/mokupxc0.jpg

;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb net Mac Rumors voor mijn neus en daarop valt te lezen dat volgens bronnen voor de 2e keer aangegeven is dat Leopard eind maart komt.
Tevens wordt de mogelijkheid genoemd voor een toekomstig release-event. Dit zou, mijns inziens, 28 februari kúnnen zijn aangezien AppleRecon, de bron van het verhaal over een event op 20 februari, in haar bericht ook aangaf dat de mogelijkheid er was dat het event een week eerder of later plaats zou vinden.
Een week later blijft dus nu alleen nog over...

[ Voor 25% gewijzigd door IT-Pro op 20-02-2007 13:36 ]

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
IT-Pro schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:34:
Ik heb net Mac Rumors voor mijn neus en daarop valt te lezen dat volgens bronnen voor de 2e keer aangegeven is dat Leopard eind maart komt.
Tevens wordt de mogelijkheid genoemd voor een toekomstig release-event. Dit zou, mijns inziens, 28 februari kúnnen zijn.
Zouden de nieuwe iWorks en iLife daarin meegenomen worden? Lijkt mij trouwens sterkt dat er vandaag een Special Event zou zijn als ze over 8 dagen weer met een event komen, dus dan denk ik dat vandaag met een 'sisser' afloopt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
IT-Pro schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:34:
Tevens wordt de mogelijkheid genoemd voor een toekomstig release-event. Dit zou, mijns inziens, 28 februari kúnnen zijn aangezien AppleRecon, de bron van het verhaal over een event op 20 februari, in haar bericht ook aangaf dat de mogelijkheid er was dat het event een week eerder of later plaats zou vinden.
Een week later blijft dus nu alleen nog over...
Dan zou er vandaag/morgen een uitnodiging moeten komen, aangezien deze meestal uiterlijk 1 week voor het event worden verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
XyritZz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:37:
[...]

Zouden de nieuwe iWorks en iLife daarin meegenomen worden? Lijkt mij trouwens sterkt dat er vandaag een Special Event zou zijn als ze over 8 dagen weer met een event komen, dus dan denk ik dat vandaag met een 'sisser' afloopt.
Ik geloof dat iedereen er vorige week al wel achter was dat er vandaag geen event is.. Aangezien er niemand is uitgenodigd.. zou wel saaie bedoeling zijn, Steve die voor een lege zaal staat..

Het is natuurlijk wel mogelijk dat er vandaag producten worden ge-update. Maar ook dat zie ik niet gebeuren, omdat meestal dan de store rond 13:00 dicht gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
XyritZz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:37:
Zouden de nieuwe iWorks en iLife daarin meegenomen worden?
Dat denk ik wel. Volgens de berichten de afgelopen tijd zouden iWorks en iLife '07 bepaalde keyfeatures bevatten die specifiek voor Leopard bedoeld waren.
Het klinkt dan natuurlijk enigszins logisch dat het samen of in ieder geval kort op elkaar gereleased wordt.
Het ging Lijkt mij trouwens sterkt dat er vandaag een Special Event zou zijn als ze over 8 dagen weer met een event komen, dus dan denk ik dat vandaag met een 'sisser' afloopt.
Gezien het feit dat er geen uitnodigingen zijn uitgegeven (zover bekend) kunnen we denk ik met 99% zekerheid zeggen dat er vandaag geen special event plaatsvindt.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
dawuss schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:04:
offtopic:
Weet niet hoe levensvatbaar dat is. Het enige wat me nog wel gaaf lijkt is als mensen dan ook daadwerkelijk eigen mockups inelkaar gaan photoshoppen, maar ik ben bang dat het niet veel verder komt dan: "Oeeeeh! Misschien komt er wel 'n snellere MacBook :9~ :9~ :9~ ".
13" MacBook Pro :9

Afbeeldingslocatie: http://www.audiofuhrer.de/images/macup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
2 uur store is niet offline
geen speciaal event
niet vandaag denk ik

[ Voor 18% gewijzigd door djneo-nl op 20-02-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Nice! Dat zou wel eens een mooie opvolger kunnen worden van mijn 15" PB G4 :) _/-\o_

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Goed, geen special event, geen special event topic :P

De volgende keer worden de geldende richtlijnen mbt het openen van "geruchtentopics" weer gewoon toegepast als vanouds: zonder 3 bronnen geen topic.

Mocht er behoefte zijn aan een algemeen speculeer / mockuptopic dan kan dat eventueel geopend worden, maar het is uitdrukkelijk niet de bedoeling om daar op dezelfde voet verder te gaan als hier.

micheljansen.org

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.