Nou, als het goed zal de website om 07:00 MST time worden geupdate.Dat is 14:00 GMT.flowerp schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:31:
[...]
Is het niet zo dat we het meestal pas zo rond 18:00 weten hier?
We shall see!
Nou, als het goed zal de website om 07:00 MST time worden geupdate.Dat is 14:00 GMT.flowerp schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:31:
[...]
Is het niet zo dat we het meestal pas zo rond 18:00 weten hier?
[ Voor 33% gewijzigd door djneo-nl op 20-02-2007 11:03 . Reden: nog wat verzonen ]
djneo-nl schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:58:
ik zit te hopen op een echte goedkoope mac 400 euro of zo
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
micheljansen.org
ideee dan maken we toch een apple fantasietopicdawuss schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:48:
Nou ja, dan zouden we beter een algemeen fantasietopic kunnen hebben ofzo.
[ Voor 11% gewijzigd door djneo-nl op 20-02-2007 12:03 ]
micheljansen.org
[ Voor 25% gewijzigd door IT-Pro op 20-02-2007 13:36 ]
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Zouden de nieuwe iWorks en iLife daarin meegenomen worden? Lijkt mij trouwens sterkt dat er vandaag een Special Event zou zijn als ze over 8 dagen weer met een event komen, dus dan denk ik dat vandaag met een 'sisser' afloopt.IT-Pro schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:34:
Ik heb net Mac Rumors voor mijn neus en daarop valt te lezen dat volgens bronnen voor de 2e keer aangegeven is dat Leopard eind maart komt.
Tevens wordt de mogelijkheid genoemd voor een toekomstig release-event. Dit zou, mijns inziens, 28 februari kúnnen zijn.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dan zou er vandaag/morgen een uitnodiging moeten komen, aangezien deze meestal uiterlijk 1 week voor het event worden verstuurdIT-Pro schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:34:
Ik heb net Mac Rumors voor mijn neus en daarop valt te lezen dat volgens bronnen voor de 2e keer aangegeven is dat Leopard eind maart komt.
Tevens wordt de mogelijkheid genoemd voor een toekomstig release-event. Dit zou, mijns inziens, 28 februari kúnnen zijn aangezien AppleRecon, de bron van het verhaal over een event op 20 februari, in haar bericht ook aangaf dat de mogelijkheid er was dat het event een week eerder of later plaats zou vinden.
Een week later blijft dus nu alleen nog over...
Ik geloof dat iedereen er vorige week al wel achter was dat er vandaag geen event is.. Aangezien er niemand is uitgenodigd.. zou wel saaie bedoeling zijn, Steve die voor een lege zaal staat..XyritZz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:37:
[...]
Zouden de nieuwe iWorks en iLife daarin meegenomen worden? Lijkt mij trouwens sterkt dat er vandaag een Special Event zou zijn als ze over 8 dagen weer met een event komen, dus dan denk ik dat vandaag met een 'sisser' afloopt.
Dat denk ik wel. Volgens de berichten de afgelopen tijd zouden iWorks en iLife '07 bepaalde keyfeatures bevatten die specifiek voor Leopard bedoeld waren.XyritZz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:37:
Zouden de nieuwe iWorks en iLife daarin meegenomen worden?
Gezien het feit dat er geen uitnodigingen zijn uitgegeven (zover bekend) kunnen we denk ik met 99% zekerheid zeggen dat er vandaag geen special event plaatsvindt.Het ging Lijkt mij trouwens sterkt dat er vandaag een Special Event zou zijn als ze over 8 dagen weer met een event komen, dus dan denk ik dat vandaag met een 'sisser' afloopt.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
13" MacBook Prodawuss schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:04:
offtopic:
Weet niet hoe levensvatbaar dat is. Het enige wat me nog wel gaaf lijkt is als mensen dan ook daadwerkelijk eigen mockups inelkaar gaan photoshoppen, maar ik ben bang dat het niet veel verder komt dan: "Oeeeeh! Misschien komt er wel 'n snellere MacBook![]()
![]()
".
[ Voor 18% gewijzigd door djneo-nl op 20-02-2007 14:03 ]
Nice! Dat zou wel eens een mooie opvolger kunnen worden van mijn 15" PB G4
Rookworst zonder R is ook worst.
micheljansen.org
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq