HEAR HEAR...
De hoofd reden waarom ik op dit moment geen mini koop. Ik had klein beetje hoop op de keynote deze maand, maar nee Steve moest zonodig een telefoon presenteren die ik A. pas over 1 jaar kan kopen en B. niet eens van eigen software mag voorzien.
Nee een update voor de mini met C2D en 1Gb geheugen zou erg welkom zijn. Kan ik mischien eindelijk mijn powermac eens upgraden naar iets rappers.
Wat eigenlijk nog wel fijner zou zijn, maar niet realistisch is een macpro met een C2D of 1 xeon ipv 2.
Ik vind het nog steeds jammer dat er niet iets zit tussen de macpro en de iMac.
Ik ben net als zoveel mensen in bezit van een redelijk scherm, en een mac uit de tijd dat ze nog wel single proc powermac's maakten en zit te wachten op iets wat relatief gezien betaalbaar is en geen overkill is voor wat ik er mee doe. (beetje ontwikkelen, bibble pro draaien en servers beheren)
Een macpro met single proc in de prijsklasse rond de 1200 a 1300 zou ik echt super vinden. Die 21nogwat wat een macpro kost is gewoon te duur voor mijn gebruik. En een mini, tja.. Als het niet anders kan wordt het dat, maar ik zou toch liever een snellere 3 1/2" hebben zonder dat ik speciaal een extra doosje onder de mini moet frotten.