F1RST Racing heeft zelf niet meegedaan. Ik heb meegereden met een team van LOTA (League of the Americas) en het team bestond uit een samenraapsel van verschillende NA teams: CoRe, Chops, F1RST, NASSA en Mercury. Het event zelf was grappig en ging in principe behoorlijk goed, maar 1 teamlid had een enorm brake verbinding naar de server: in totaal 6 disconnects + voor een minuut of 4 kon niemand naar de server connecten (geen van onze rijders). Enfin, doelstelling was meer om NA racers geintresseerd te maken in endurance racing, wat gelukt is. Nu dus een paar endurance events in de NA opgezet.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Anoniem: 193557
Ik weet nog niet of ik £1 voor 2000 skindownloads ga betalen. Meestal zit ik niet zo te staren naar andere auto's in een verhitte race- The number of cars that can join a race has been increased to 32
- False starts are now possible (LFS does not hold you at the start line)
- The addition of preload to clutch pack differentials, improving handling
- Skin improvements including high resolution premium skin download service
[ Voor 6% gewijzigd door wheeler op 31-05-2007 19:51 . Reden: bron ;) ]
Dat zei ikwheeler schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:48:
Morgen Patch X, daarna gaat het development zich richten op de AI: Bron!
Ik niet, mijn pc geeft het grafisch toch allemaal al niet zo mooi weer, daar gaan high res skins niks aan veranderenIk weet nog niet of ik £1 voor 2000 skindownloads ga betalen. Meestal zit ik niet zo te staren naar andere auto's in een verhitte race
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[edit]

[ Voor 84% gewijzigd door Marzman op 03-06-2007 22:05 ]
/▌
/▌
/▌
Anoniem: 165702
eindelijk weer mee begonnen en het driften gaat bij mij wel weer goed maar heelaas zijn er neit echt veel leuke drift servers
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 165702 op 16-06-2007 15:55 ]
/▌
Anoniem: 83328
Carribean cruise is compleet verziekt, ze hebben nu flitspalen enzo, waardoor het eigenlijk onmogelijk is om nog auto's te kopen.
De ufr/xfr servers zijn wel leuk, ze zijn niet al te lastig te besturen en er is redelijk wat close racing. De race moet alleen niet te lang zijn, anders valt 90% uit met lekke banden
/▌
Na hoe veel rondjes krijgen mensen dan klapbanden?Anoniem: 83328 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:14:
De ufr/xfr servers zijn wel leuk, ze zijn niet al te lastig te besturen en er is redelijk wat close racing. De race moet alleen niet te lang zijn, anders valt 90% uit met lekke bandenConedodgers heeft een AS Cadet server, die baan is goed te doen.
Waar gebruik je met een XFR met WR setup op AS Cadet trouwens de 5e en 6e versnelling? Ik kom niet verder dan zijn 4 (op dat stuk langs start/finish net voor je weer af moet remmen voor de eerste bocht piek ik daar net in het rood in zijn 4). Het zal wel dat stuk met die chicane op een hellinkje naar beneden zijn, maar het lijkt me dat je daar toch echt af moet remmen.
[edit]Even een replay bekeken en het is toch langs start finish, het zal wel te maken hebben met de snelheid waarmee ik uit de laatste bocht kom en de 50% benzine die ik bij had. Bij het WR gaan ze trouwens ook gewoon volgas door die chicane zag ik.
[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 23-06-2007 10:42 ]
/▌
Maar je moet een CC hebben of paypal.. Gaat dus nog een paar dagen duren
Op AS Cadet kan ik bijna volgas door de chicane, heel even halfgas als ik erin kom, maar dan in de 4 volgas eruit, geeft een enorme kick!Marzman schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 10:18:
[...]
Na hoe veel rondjes krijgen mensen dan klapbanden?
Waar gebruik je met een XFR met WR setup op AS Cadet trouwens de 5e en 6e versnelling? Ik kom niet verder dan zijn 4 (op dat stuk langs start/finish net voor je weer af moet remmen voor de eerste bocht piek ik daar net in het rood in zijn 4). Het zal wel dat stuk met die chicane op een hellinkje naar beneden zijn, maar het lijkt me dat je daar toch echt af moet remmen.
[edit]Even een replay bekeken en het is toch langs start finish, het zal wel te maken hebben met de snelheid waarmee ik uit de laatste bocht kom en de 50% benzine die ik bij had. Bij het WR gaan ze trouwens ook gewoon volgas door die chicane zag ik.
Op dat stukkie erna haal ik de 5 wel meestal, maar dat boeit me niet echt tbh
Laten we eens cruisen met een aantal GoTTers? morgenavond oid?
Ik wil wel hosten
Heeft ook een computer!
/▌
http://www.breekjenek.com...URBO&filter=all&detail=no
Anders wil ik me hier wel aanwagen, men PR ligt net op de 1:28
..
Mits er gewaagde chauffeurs zijn heb ik wel trek in een endurance race(20L) met verplichte stop..
[ Voor 22% gewijzigd door _Apache_ op 27-06-2007 21:59 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Endurance van 20 laps_Apache_ schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:49:
Zijn deze tijden up to date?
http://www.breekjenek.com...URBO&filter=all&detail=no
Anders wil ik me hier wel aanwagen, men PR ligt net op de 1:28
..
Mits er gewaagde chauffeurs zijn heb ik wel trek in een endurance race(20L) met verplichte stop..
Endurance vind ik iets van 2 of 3 uur
Zal niet aanwezig zijn bij de race van vanavond. Maar ik wil jullie wel ff hier op wijzen:
LFS Zomeravond Competitie
K meen me te herrinneren dat er toch een limiet was voor LFS, maar als dat niet zo is sluit ik me bij de 2+ uur aan.. ( leuk rekensommetje maken naar een paar honderd miles miss?daroy schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:30:
[...]
Endurance van 20 laps![]()
Endurance vind ik iets van 2 of 3 uur
Zal niet aanwezig zijn bij de race van vanavond. Maar ik wil jullie wel ff hier op wijzen:
LFS Zomeravond Competitie
Race van vanavond? Zal kijken of ik me hier bij kan voegen..
Ik heb wel zin in iets van BW / XFR / UFR / LX6 oid
of BF1
Heeft ook een computer!
Haha er is helemaal geen limiet. Er zijn ook al verschillende 24uurs races gehouden_Apache_ schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:36:
[...]
K meen me te herrinneren dat er toch een limiet was voor LFS, maar als dat niet zo is sluit ik me bij de 2+ uur aan.. ( leuk rekensommetje maken naar een paar honderd miles miss?)
En natuurlijk moet je een licentie hebben om mee te kunnen rijden in een league of wat dan ook. 95% van de mensen die in dit topic posten hebben allemaal S2.
Ik voeg ff een plaatje toe met info over die races:

Meer info dus hier: LFS Zomeravond Competitie
[ Voor 34% gewijzigd door daroy op 28-06-2007 10:34 ]
Dan is de limiet denk ik uit een andere(*kuch*, oude) versie oid, want k heb wel is met maten een cupje gereden op max 20 laps..daroy schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:32:
[...]
Haha er is helemaal geen limiet. Er zijn ook al verschillende 24uurs races gehouden
En natuurlijk moet je een licentie hebben om mee te kunnen rijden in een league of wat dan ook. 95% van de mensen die in dit topic posten hebben allemaal S2.
Ik voeg ff een plaatje toe met info over die races:
[afbeelding]
Meer info dus hier: LFS Zomeravond Competitie
Zoiets vermoeden ik al ja.. Denk dat ik rustig demo blijf racen, door aankoop van men nieuwe pc is het budget ietwat vermagerd..

Vanavond rond een uur of acht?
Ik doe zonder pass, kunnen er nog wat andere joinen ook, is gezelliger
Heeft ook een computer!
Een demoserver zonder passj, gaat dat wel goed?Bertus schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:40:
Zoveel kost het niet, en om nou een GoT demoserver te gaan draaien
Vanavond rond een uur of acht?
Ik doe zonder pass, kunnen er nog wat andere joinen ook, is gezelliger
/▌
Zal er vanavond helaas niet bij zijn, jammer dat ik zo weinig tijd heb de afgelope maanden
Die conedodgerscombinatie met de mini GTR's lijkt me wel leukBertus schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:50:
jawel, maar ik ga geen demoserver draaien
/▌
edit: laat maar, ze zijn er allemaal weer...
[ Voor 14% gewijzigd door riffey#4 op 28-06-2007 20:10 ]
ja, vanmiddag deed alles het nog, en net een kwartiertje niet... Omdat niet alleen de master server offline leek, maar ook alle LFS sites dacht ik dat er problemen waren. Is alweer klaarBertus schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:07:
hosts.ini in orde?
/▌
/▌
Die chicane op AS1 blijft elk rondje weer leuk, ik ga er nu ook in zijn vier plankgas doorheen (net voor de bocht moet ik het gas wel even inhouden). Op twee of vier wielen dat scheelt verder niet zo veel in rondetijden

/▌
Lekker met 3 bar turbodruk crossen
Heeft ook een computer!
Er zal zeker nog geen LFStweak zijn voor S2x als ik het goed begrijp he?Bertus schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:09:
Oe, zit nu lekker te klooien met S2v en LFStweak
Lekker met 3 bar turbodruk crossen
Kep LFS zelf al een tijd niet meer aangeraakt. Heb de tijd niet om voldoende te racen en snel te zijn
Lekker driften met een XGF met 850 pk en 4wd
Heeft ook een computer!
Check hier: http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=26017Tommzz schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:26:
Hoe werkt dat licentiesysteem eigenlikj van conedodgers, want ik rij wel eens op server van ervan maar zie nooit wat?
Ik wilde ook eens kijken, maar S2V is niet echt meer te downloaden volgens mijBertus schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:52:
Nope, alleen voor S2v... Je merkt het helaas wel qua physics en graphics...
Lekker driften met een XGF met 850 pk en 4wd
/▌
Maar gewoon racen vind ik eigenlijk toch leuker
/▌
Ik mis eigenlijk nog het instellen van het geluid, dat kon vroegah wel altijdMarzman schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:59:
Thanks. Leuk om eens te spelen met een 600 pk vierwiel aangedreven auto op de rallytracks. Meer pk's is eigenlijk niet leuk meer (probeer maar eens weg te rijden met 7000 pk).
Maar gewoon racen vind ik eigenlijk toch leuker
Heeft ook een computer!
Kijk hier: http://competition.lfs.net/
Snelste wat ik heb gehaald is 1:17.68 +2s, de nr 1 is gewoon 10 sec sneller

Ze hebben er best wat werk in gestoken. Een uurtje geleden een paar races gereden. Wel weer even wennen aan zo'n trage XFG
/▌
idd erg vet geworden!Marzman schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:49:
CTRA (voorheen STCC) is weer terug http://www.raceauthority.com/
Ze hebben er best wat werk in gestoken. Een uurtje geleden een paar races gereden. Wel weer even wennen aan zo'n trage XFG(en de UF1's zijn weg, maar daar zijn single seaters en een bump 'n jump server voor terug gekomen).
het leukste ook nog is, dat de allereerste race door mij gewonnen is
Maar de website ziet er iig wel veelbelovend uit. (Kan hier geen lfs spelen, dus kan het niet zien verder
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Als je naam daar hetzelfde is als hier heb je bronze. Je begint met copper, dus je bent niet opnieuw begonnenscorpie schreef op zondag 22 juli 2007 @ 00:36:
Hmm jammer dat ze een nieuwe database zijn begonnen, ik had eerst silver of gold, en nu kan ik weer opnieuw beginnen
Maar de website ziet er iig wel veelbelovend uit. (Kan hier geen lfs spelen, dus kan het niet zien verder)
/▌
jep, naam is hetzelfde, we hebben nog tegen elkaar zitten racen met UF1000'sMarzman schreef op zondag 22 juli 2007 @ 01:05:
[...]
Als je naam daar hetzelfde is als hier heb je bronze. Je begint met copper, dus je bent niet opnieuw begonnen
waren altijd wel aan elkaar gewaagd, maar anyhow, dat is mooi dat ik niet opnieuw hoef te beginnen
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

/▌
Geen destruction derby madness, maar hier en daar een handig tikje is toegestaan

vanmiddag met jou daar geredenAnoniem: 83328 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:58:
CTRA heeft nu ook een server waar vuile acties toegestaan zijn
Geen destruction derby madness, maar hier en daar een handig tikje is toegestaan
(ingame was ik ORT. T.schraa)
Anoniem: 119903
Ik heb logitech momo btw...
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 119903 op 28-07-2007 21:17 ]
Ik zou toch handmatig gaan schakelen, automaat is veel trager.
Anoniem: 119903
Hoe doe ik dat?
NL.LFS#5 staat weer voor de boeg.
inschrijving kan hier:
http://simracing.nl/board/viewtopic.php?t=42041
http://www.lfsworld.net/?win=stats&racer=Tom%20Heuving
Ik hoop wel dat ze wat kunnen doen aan die hack die nu steeds meer mensen kopen want dat kan het spel aardig kapot maken.
/▌
welke hack ?? en wat doet die hack dan ?Marzman schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:21:
Ik verwacht om eerlijk te zijn geen extra banen en auto's in patch Y. Er is al kenbaar gemaakt dat er aan de AI gewerkt gaat worden en er is wat gezegd over de interieurs van de GTR's (maar niet eens dat dat laatste in patch Y gefixt wordt).
Ik hoop wel dat ze wat kunnen doen aan die hack die nu steeds meer mensen kopen want dat kan het spel aardig kapot maken.

Er is een hack in omloop waarmee je auto's kan teleporteren en waarmee je kan knoeien met de fysics zodat je hele hoge snelheden op rechte stukken haalt. Helaas werkt die ook online en bied iemand die te koop aan, al zijn de meesten slim genoeg om hem alleen in demo te gebruiken (maar hij werkt wel in S2).dragon9114 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:12:
[...]
welke hack ?? en wat doet die hack dan ?
Er zijn meerdere draadjes over op het LFS forum.
http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=28424
http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=27841
/▌
KiDCoDEa & DoN's high-res skies hebben een update gekregen LFS forum en download (47Mb) | |
Elektrik Kar's Higher Resolution Track Textures LFS forum en download (117Mb) |
Ik zag gisteren real_FireFly nog rondrijden met een Henk op zijn auto. Ik heb die er bij mij ook maar weer opgeplakt
Die high textures vind ik niet zo. Misschien ligt het aan mijn pc die niet zo jong meer is, maar ik zie daarop iets te goed waar de textures van het wegdek aan elkaar hangen (groene vlakken). Ik heb wel de andere stappen genomen die hier in staan: http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=30474 en dat scheelt ook behoorlijk.
/▌
Ik rij nu ook regelmatig op de CTRA servers, en moet zeggen dat ik het er erg gezellig vind.scorpie schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:33:
Ik ga binnenkort ook maar weer eens beginnen met CTRA, het is wel verslavend om iedere avond een half uurtje te gaan racen met wat enthousiastelingen
Mensen zijn aardig bereid je te helpen
Misschien moeten we eens overwegen om een GoT team te maken voor diegene die nog niet bij een team zijn? Of is dit idee al ter sprake gekomen?
Everything is possible if you really want it.
Op zich wel geinig. Er wel een GoTTweakers.net-skin, maar geen team. Anoniem: 83328 in "[PC][Racesim] Live for Speed S2"Hobbles schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:36:
De CTRA servers zijn best wel een goede toevoeging aan het Live For Speed community gehalte. Vooral het rapportering systeem werkt vrij goed waardoor er op een hoog niveau wordt geraced.
Misschien moeten we eens overwegen om een GoT team te maken voor diegene die nog niet bij een team zijn? Of is dit idee al ter sprake gekomen?
Ik heb zelf gewoon een NL-vlag en een Henk achterop mijn auto geplakt.
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 15-10-2007 18:40 ]
/▌
* frankivo kijkt geïnterresseerdHobbles schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:36:
Misschien moeten we eens overwegen om een GoT team te maken voor diegene die nog niet bij een team zijn?
Olaf Mol zat in een F1 Simulator en volgens mij draaide daar Live for Speed op
Olav Mol bedoel je dan denk ik? Maare niet gezien, zal de herhaling wel even gaan kijkenronaldlokers schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:16:
Iemand gister Jensen! gezien??
Olaf Mol zat in een F1 Simulator en volgens mij draaide daar Live for Speed op
trouwens, nog meer NLers hier die meedoen met NL kampioenschap op simracing.nl?

Inclusief gepatenteerd UF1000 Strike Zone(tm)
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 83328 op 20-10-2007 22:51 ]
Klopt, die simulator heeft ook bij Jensen gestaan toen Olav Mol daar was.scorpie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:31:
Gisteren bij de Grand Prix van Brazilie reed Christian Albers in een LFS simulator dacht ik, ik meen gezien te hebben dat hij met de BMW F1 (duh ;p ) op Blackwood reed.
/▌
Bedoeling is dat het een Belgisch/Nederlands of nederlandstalig team wordt.
Zal verdere details verschaffen als ik ze zelf heb
[ Voor 19% gewijzigd door Hobbles op 13-11-2007 16:36 ]
Misschien kun je toch wat meer vertellen. Heeft het team te maken met de DPC? Gaat het om de fun of zoek je vooral snelle rijders? Gaat er met specifieke combinaties (auto's/tracks) geracet worden?Hobbles schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:35:
Ik heb vandaag een aanvraag gedaan om een team te starten met naam Dutch Power Cows, moet nog even wachten op bevestiging van LFS zelf. Misschien kan iemand een goeie skin maken?
Bedoeling is dat het een Belgisch/Nederlands of nederlandstalig team wordt.
Zal verdere details verschaffen als ik ze zelf hebIndien geinteresseerd, mag je iets laten weten...
/▌
Ben sinds tijden na afwezigheid weer in de DEMO geklommen, net even een 1:26.18 neergezet, vind het wel redelijk respectabel voor iemand die met een ramplank rijdt..
't is wel zo dat alles erg "perfect" is, alle auto's zijn bijvoorbeeld in staat >1G te trekken in de bocht. Zelfs de beste echte sportwagen met straatbanden doet maximaal +/- 0.95 ofzo.
De mogelijkheid om onrealistische setups te maken helpt ook niet echt bij een sim als dit, vrijwel alle WR's zijn gereden met setups die in 't echt gewoon onmogelijk zijn (steenhard afgeveerd, rallycross banden achter enz).
Voor fun en snelheid natuurlijk. Ik heb vooral de aanvraag gedaan omdat er wel interesse bleek te zijn hier in dit topic voor een Tweakers team. Ikzelf race vooral op CTRA, en heb eerlijk gezegd geen zin/tijd om zelf races te gaan organiseren. Indien iemand die taak op zich wel nemen, mag dat uiteraard.Marzman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:31:
[...]
Misschien kun je toch wat meer vertellen. Heeft het team te maken met de DPC? Gaat het om de fun of zoek je vooral snelle rijders? Gaat er met specifieke combinaties (auto's/tracks) geracet worden?
Ik heb voor de naam DPC gekozen omdat dit meestal toch de benaming is van Tweakers teams.
Anoniem: 193557
http://www.lfsforum.net/showthread.php?p=612867#post612867
Ook nog physics verbeteringen, Blackwood en South City updates en last but not least: de nieuwe Formula BMW FB02 single seater!
Dit wordt echt smullen, nieuwe WR's worden mogelijk, en ben benieuwd wat dit met de verbeterde Blackwood zal opleveren!