nee geen gemodde x360 voor mij. wel mooi dat ik afgekickt zeg en meteen weer hele discussieS2S schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:16:
[...]
Toevallig gemodde X360's?![]()
Zou zomaar kunnen dat MS aan het bannen is.
Verwijderd
Nee, je kan niet de wireless controller gebruiken. Je moet gewoon de controller met draad gebruiken en de drivers worden meegeleverd op de bijgeleverde CD of je haalt ze bij de MS site weg.Ferry34 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:47:
[...]
Wat ikzelf niet begrijp, kan je hiervoor de gewone wireless controller van xbox360 voor gebruiken, ja toch?
Ik kan met geen mogelijkheid drivers vinden! Waar heb jij ze vandaan?
Hmm.. Ik heb alle challenges gedaan die ik kon doen bij MotoGP 06. Niks geen achievement 
30 halen om een achievement te krijgen, maar er zijn er maar 25
Alle challenges halen om het achievement challenge master te behalen? Welke challenges?? Krijg ik er later nog meer of zo?
30 halen om een achievement te krijgen, maar er zijn er maar 25
Alle challenges halen om het achievement challenge master te behalen? Welke challenges?? Krijg ik er later nog meer of zo?
Je kan die Wireless wel gebruiken, alleen moet je dan wel een receiver kopenVerwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:29:
[...]
Nee, je kan niet de wireless controller gebruiken. Je moet gewoon de controller met draad gebruiken en de drivers worden meegeleverd op de bijgeleverde CD of je haalt ze bij de MS site weg.
ach ja, natuurlijk...de receiver
Thanks guys!

Thanks guys!
Vol verwachting klopt mijn hart.... ik zit echt met smart te wachten op Fuzion Frenzy 2, zoveel plezier voor maar €30 (DVDCrave: €23 excl ship.). De release staat nu op 15-feb-07 en de eerste review is niet zo denderend... toch kijk ik erg uit naar deze game, mede dankzij het plezier welke mijn vrienden en ik hebben gehad aan de demo.
Wat ik niet snap hebben ze de demo opnieuw gereleased?? Is er iets nieuws aan?Novah schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 01:47:
Vol verwachting klopt mijn hart.... ik zit echt met smart te wachten op Fuzion Frenzy 2, zoveel plezier voor maar €30 (DVDCrave: €23 excl ship.). De release staat nu op 15-feb-07 en de eerste review is niet zo denderend... toch kijk ik erg uit naar deze game, mede dankzij het plezier welke mijn vrienden en ik hebben gehad aan de demo.
ok, heb de stap gezet. Via ebay heb ik een xbox360 premium pack gescoord voor 270 euro, en het ding heeft nog garantie tot 2008. Ergens volgende week kan ik hem in ontvangst gaan nemen
.
Spellen die ik wil kopen....kameo ziet er boeiend uit, viva pinata ook wel....ik ben echter ook wel een rpg liefhebber. Enige aanraders op dat vlak? (en NIET oblivion, ik haat dat spel
)
Spellen die ik wil kopen....kameo ziet er boeiend uit, viva pinata ook wel....ik ben echter ook wel een rpg liefhebber. Enige aanraders op dat vlak? (en NIET oblivion, ik haat dat spel
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik vertrouw dat nooit via Ebay..... waarom zouden mensen hem weg doen? Stel dat hij stuk is / gaat
Vooral als het per post verstuurd wordt is dat het gevaar.
Waarschijnlijk is het enigzins overtrokken altijd, maar wil het toch nog even weten. Hoe zit het precies met die krassen op de CD's? Ik zou namelijk helemaal uit mijn stekker gaan als mijn 60,- euro kostende CD het niet meer doet, en Microsoft het afdoet als mijn eigen fout. Het moge duidelijk zijn als de topics hier doorlees dat er wel degelijk problemen zijn / waren. Zijn bij die mensen de CD's gewoon vervangen? Hier zou ik namelijk geen probleem mee hebben mits ze gewoon binnen redelijke tijd worden vervangen. Maar ook mijn DVD's maak ik liever gewoon een back-up van (JA! een officieele backup).
Verwijderd
Kreeg gister ook een disc error.... maarja dat kwam misschien omdat ik een potje Fight Night verloor wat niet hoefde, en toen me xbox een paar tikken gaf.

Als je werkelijk al die topics hebt gelezen had je ook gezien dat er CD's vervangen worden. Niet altijd natuurlijk, maar het gebeurt wel.
Even een kort vraagje:
Zijn er hier mensen met een wireless headset?
Op verschillende sites zie ik wel positieve reviews, maar de an de mening van jullie tweakers hecht ik iets meer waarde
Mijn originele is er namelijk aan en wat een bagger kwaliteit zijn die dingen zeg ( maar daar staan de vorige delen ook vol van)
Op verschillende sites zie ik wel positieve reviews, maar de an de mening van jullie tweakers hecht ik iets meer waarde
Mijn originele is er namelijk aan en wat een bagger kwaliteit zijn die dingen zeg ( maar daar staan de vorige delen ook vol van)
1) ik mag hem testen voor ik hem meeneemDennahz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:42:
Ik vertrouw dat nooit via Ebay..... waarom zouden mensen hem weg doen? Stel dat hij stuk is / gaatVooral als het per post verstuurd wordt is dat het gevaar.
2) zoals eerder gezegd: er zit nog garantie op tot 2008
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
inmiddels mogelijk om met hdtvpump icm vistahomepremium mpeg2 hd films te streamen middels je 360?
Inmiddels mogelijk om te praten nederlands en te maken goede zin?hully schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:57:
inmiddels mogelijk om met hdtvpump icm vistahomepremium mpeg2 hd films te streamen middels je 360?
Ik snap er niks van namelijk
@hully, gewoon met Tversity (zoek maar op in google)MaCe1337 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:18:
[...]
Inmiddels mogelijk om te praten nederlands en te maken goede zin?
Ik snap er niks van namelijk
@ de o zo 1337 mace, lekker ben jij. Jouw naam is nu ook niet bepaald correct Nederlands, ga dan niet een ander afkraken als hij de taal wat beter beheerst dan jij........
Geen idee maar gezien je vorige vraagstellingen over het streamen van EVO-files; er zijn al topics gesloten omdat EVO-files op een HD-DVD behoren en niet los op een PC of ander device dus misschien de tip op dit zoveel mogelijk elders op internet uit te zoeken om te voorkomen dat een modje je opmerkt.hully schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:57:
Iets met copyright en undisclosed file formats.
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 02-02-2007 11:36 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
snap je wel, alleen is een vraag over mpeg2 .ts files (die legaal te downloaden zijn omdat ze gewoon via het tvnetwork in amerika worden uitgezonden) niet legaal toch?MAX3400 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:35:
[...]
Geen idee maar gezien je vorige vraagstellingen over het streamen van EVO-files; er zijn al topics gesloten omdat EVO-files op een HD-DVD behoren en niet los op een PC of ander device dus misschien de tip op dit zoveel mogelijk elders op internet uit te zoeken om te voorkomen dat een modje je opmerkt.
Iets met copyright en undisclosed file formats.
Anyway, ik probeer het elders.
Als je bij een willekeurig spel in de lobby zit, dan pik je mensen met een wireless headset er zo tussenuit.ThatsHollywood schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:49:
Even een kort vraagje:
Op verschillende sites zie ik wel positieve reviews, maar de an de mening van jullie tweakers hecht ik iets meer waarde![]()
Die dingen brommen continue, en dat is dus voor je medespelers vreselijk irritant.
Helaas zijn dit niet altijd mensen met een wireless, want er zijn er genoeg met draad die dat ook doen.Marco schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:13:
[...]
Als je bij een willekeurig spel in de lobby zit, dan pik je mensen met een wireless headset er zo tussenuit.
Die dingen brommen continue, en dat is dus voor je medespelers vreselijk irritant.
De mijne o.a. maar het gebeurt niet altijd, echt raar

Nee, maar snackmasterflex is nogal nederlandsSnackMasterFlex schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:30:
[...]
@hully, gewoon met Tversity (zoek maar op in google)
@ de o zo 1337 mace, lekker ben jij. Jouw naam is nu ook niet bepaald correct Nederlands, ga dan niet een ander afkraken als hij de taal wat beter beheerst dan jij........

Ik snapte er echt gewoon niks van.
Mijn naam is geen probleem want ik heb het niet over iemand anders zijn taal gebruikMaCe1337 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:44:
[...]
Nee, maar snackmasterflex is nogal nederlands![]()
Ik snapte er echt gewoon niks van.
Gisteren eindelijk het hoogste punt in crackdown gehaald, prachtig uitzicht. Het spel heeft alleen één groot nadeel, het is te leuk en daarom wil ik het kopen. Maar ik heb er de tijd helemaal niet voor, heb zo ook al kameo-pgr-tonyhawk8-splintercell-tabletennis nog in de kast staat. Prachtige spellen maar ik kom er niet echt aan toe. Heb daarin tegen al wel 920 achievement punten voor gears of war
Het enige wat ik (erg) leuk vind aan Crackdown is het springen van gebouw naar gebouw en dingen beklimmen e.d.
Het schieten en de rest trekt me eigenlijk helemaal niet zo heel erg aan.
Twijfel daarom ook een beetje of ik hem wel wil kopen, aan de ene kant lijkt die me leuk maar aan de andere kant niet.
Twijfel daarom ook een beetje of ik hem wel wil kopen, aan de ene kant lijkt die me leuk maar aan de andere kant niet.
Verwijderd
Leuk bericht over het toch wel inmens populaire systeem van de Achievements:
Addicted to Achievements?
I don’t think anyone could have predicted the popularity of Gamerscore and Achievements on Xbox 360. For me, it has changed the way I play games. No longer is it about just trying to beat the game from beginning to end; I now find myself wanting to go back and unlock as many of these little achievements as possible. I love how it chronicles my gaming history, by game, by achievement and by date. I can always go on Xbox Live or on Xbox.com to look at my friends and see their history as well, or what they most recently unlocked. We have heard some wild stories among groups of friends who constantly try to one-up their buddies and the back and forth Gamerscore battles.
We also have let developers run wild with how they want to implement Gamerscore and Achievements into their games. This has produced some great things like the “Pacifism” Achievement from Geometry Wars, the “Zen and the Art of Reloading” from Gears of War, the “Six Degrees of Small Arms” and innovative Achievements in Crackdown like the “Body Juggler."
With the ever increasing craze and excitement around Gamerscore and Achievements, we have recently worked with our publishing partners to implement some new policies for new games coming out. Here are the basic rules:
1. All regular disc-based games MUST have 1,000 Gamerscore in the base game. This means that any consumer who buys a retail game will have the opportunity to unlock the full 1,000 Gamerscore without having to pay for any add-on content. Note that a publisher may decide to deliver a portion of this Gamerscore via add-on content, but the add-on content will always be free to the consumer.
2. Game publishers will have the option to deliver another 250 incremental Gamerscore on top of the 1,000 via add-on content from Marketplace. This add-on content could be either free or paid. So if you complete a game and earn the full 1,000 GS, you could by getting new add-on content earn up to a total of 1,250 points from a game.
3. Xbox Live Arcade games will operate in similar fashion, but given the size of these titles they will allow you to earn up to 200 Gamerscore from every game and up to another 50 points from add-on content.
I know that with this being a new system and with over 160 Xbox 360 titles in the market today, there have been a few inconsistencies about this in the past. Good news is that moving forward we have a clear policy that we all can count on when we purchase new retail games or Xbox Live Arcade titles. A perfect example of this is the recent release of Crackdown, which has delivered 900 Gamerscore today on the retail game disc. The remaining Gamerscore in Crackdown will be made available, for free, via a future content update. A number of the title's future Achievements will likely be based on some of the amazing feats executed through the streets of Pacific City, as well as the exciting additional content that Realtime Worlds currently has up its sleeve.
Anyway, hope this clarifies any confusion there may have been. We appreciate feedback from everyone in the community and look forward to seeing you online!
Link: http://gamerscoreblog.com/team/default.aspx
Addicted to Achievements?
I don’t think anyone could have predicted the popularity of Gamerscore and Achievements on Xbox 360. For me, it has changed the way I play games. No longer is it about just trying to beat the game from beginning to end; I now find myself wanting to go back and unlock as many of these little achievements as possible. I love how it chronicles my gaming history, by game, by achievement and by date. I can always go on Xbox Live or on Xbox.com to look at my friends and see their history as well, or what they most recently unlocked. We have heard some wild stories among groups of friends who constantly try to one-up their buddies and the back and forth Gamerscore battles.
We also have let developers run wild with how they want to implement Gamerscore and Achievements into their games. This has produced some great things like the “Pacifism” Achievement from Geometry Wars, the “Zen and the Art of Reloading” from Gears of War, the “Six Degrees of Small Arms” and innovative Achievements in Crackdown like the “Body Juggler."
With the ever increasing craze and excitement around Gamerscore and Achievements, we have recently worked with our publishing partners to implement some new policies for new games coming out. Here are the basic rules:
1. All regular disc-based games MUST have 1,000 Gamerscore in the base game. This means that any consumer who buys a retail game will have the opportunity to unlock the full 1,000 Gamerscore without having to pay for any add-on content. Note that a publisher may decide to deliver a portion of this Gamerscore via add-on content, but the add-on content will always be free to the consumer.
2. Game publishers will have the option to deliver another 250 incremental Gamerscore on top of the 1,000 via add-on content from Marketplace. This add-on content could be either free or paid. So if you complete a game and earn the full 1,000 GS, you could by getting new add-on content earn up to a total of 1,250 points from a game.
3. Xbox Live Arcade games will operate in similar fashion, but given the size of these titles they will allow you to earn up to 200 Gamerscore from every game and up to another 50 points from add-on content.
I know that with this being a new system and with over 160 Xbox 360 titles in the market today, there have been a few inconsistencies about this in the past. Good news is that moving forward we have a clear policy that we all can count on when we purchase new retail games or Xbox Live Arcade titles. A perfect example of this is the recent release of Crackdown, which has delivered 900 Gamerscore today on the retail game disc. The remaining Gamerscore in Crackdown will be made available, for free, via a future content update. A number of the title's future Achievements will likely be based on some of the amazing feats executed through the streets of Pacific City, as well as the exciting additional content that Realtime Worlds currently has up its sleeve.
Anyway, hope this clarifies any confusion there may have been. We appreciate feedback from everyone in the community and look forward to seeing you online!
Link: http://gamerscoreblog.com/team/default.aspx
Als je niet vies bent van turn-based, enchanted arms! Enorm ondergewaardeerd spel, ben je zeker 40-50 uur mee zoet.Boeboe schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:36:
ok, heb de stap gezet. Via ebay heb ik een xbox360 premium pack gescoord voor 270 euro, en het ding heeft nog garantie tot 2008. Ergens volgende week kan ik hem in ontvangst gaan nemen.
Spellen die ik wil kopen....kameo ziet er boeiend uit, viva pinata ook wel....ik ben echter ook wel een rpg liefhebber. Enige aanraders op dat vlak? (en NIET oblivion, ik haat dat spel)
Verwijderd
Krijg het alleen wel aan het werk met de ffdshow maar goed deze encoder is te zwaar voor mijn pc.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:07:
Is het al iemand gelukt om apple hdtrailers(.mov) via tversity naar de xbox 360 te streamen en zo ja hoe?
Op tvversity vind je helaas weinig informatie heb de goede codes geinstalleerd dit geeft graphedit ook aan maar afspelen wil maar niet werken op de 360
De coreavc werkt wel weer goed snel streamen maar deze wil tversity niet streamen iemand hier een oplossing voor?
Hopelijk krijg ik nu wel een keer een reactie
Je zegt het eigenlijk zelf al... De encoder is niet te zwaar maar het materiaal is van te hoge kwaliteit om door je PC om te zetten. Bij gebrek aan PC-specs zou ik dan zeggen: upgraden!Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:03:
[...]
Krijg het alleen wel aan het werk met de ffdshow maar goed deze encoder is te zwaar voor mijn pc.
De coreavc werkt wel weer goed snel streamen maar deze wil tversity niet streamen iemand hier een oplossing voor?
Hopelijk krijg ik nu wel een keer een reactie
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Upgraden om wat divxjes via tversity af te kunnen spelen? Dat vind ik nogal heel lomp. Ga eens naar MCE (of vista) + transcode360 kijken.
Zoiets heb ik dus ook. Het schieten is niet echt boeiend, het springen is erg vet (in ieder geval leuk om al die icoontjes te verzamelen) en ik vind het ook wel lachen om je kracht op te bouwen en dan auto's van de weg te trappen/gooien. Maar denk dat dit wel snel gaat vervelen. Ik heb dus ook beetje twijfels bij deze game.TwyLight schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:36:
Het enige wat ik (erg) leuk vind aan Crackdown is het springen van gebouw naar gebouw en dingen beklimmen e.d.
Voorlopig kon ik genoeg mensen vinden die naar MS belde en dat die gewoon het probleem ontkent. Daarom ging mijn vraag. Sommige kregen inderdaad nieuwe CD's, maar andere werden bijna in hun gezicht uitgelachen met de vraag om een nieuwe CD. Daarom mijn vraag is dit een overdreven reactie, of een totaal niet veel voorkomend probleem?TwyLight schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:46:
Als je werkelijk al die topics hebt gelezen had je ook gezien dat er CD's vervangen worden. Niet altijd natuurlijk, maar het gebeurt wel.
Gewoon aan te telefoon laten merken dat je het meent en dat je ook weet dat het veel vaker gebeurt.
- Ik ben a.t.m. ff aan het experimenteren met gamercard informatie vanaf xbox.com halen
http://www.puregfx.net/360/.
- Ik ben a.t.m. ff aan het experimenteren met gamercard informatie vanaf xbox.com halen

Verwijderd
Klopt maar heb daarom ook coreavc die overigens supersnel werkt.MAX3400 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:04:
[...]
Je zegt het eigenlijk zelf al... De encoder is niet te zwaar maar het materiaal is van te hoge kwaliteit om door je PC om te zetten. Bij gebrek aan PC-specs zou ik dan zeggen: upgraden!
Nadeel is dat tversity altijd gebruikt maakt van de ffdshow dus zoek een manier om ipv ffdshow coreavc te gebruiken.
ffdshow uninstallen dan kan ik geen .mov meer via de xbox afspelen terwijl als je via graphedit je .mov bekijkt alles aanwezig is een mp4 splitter plus de nodige codecs.
ho, wist niet dat er al turn-based jrpg's bestonden voor de 360. Exact wat ik zocht! bedankt.DeepSeven schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:51:
[...]
Als je niet vies bent van turn-based, enchanted arms! Enorm ondergewaardeerd spel, ben je zeker 40-50 uur mee zoet.
Iemand die weet hoe duur Worms gaat kosten? 800MP of 1200MP? En waarom kosten sommige arcade games eigenlijk 1200MP en sommige 800MP?
daar is toch niets experimenteels aan?TwyLight schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:28:
Gewoon aan te telefoon laten merken dat je het meent en dat je ook weet dat het veel vaker gebeurt.
http://gamercard.xbox.com/<yourgamerid>.card
klaar
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
De prijzen zijn volledig afhankelijk van de producent, hier heeft MS niks over te zeggen.TwyLight schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:07:
Iemand die weet hoe duur Worms gaat kosten? 800MP of 1200MP? En waarom kosten sommige arcade games eigenlijk 1200MP en sommige 800MP?
Haha, was het maar zo simpel. Dan heb je gewoon een microsoft kaartje.party42 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:01:
[...]
daar is toch niets experimenteels aan?
http://gamercard.xbox.com/<yourgamerid>.card
klaar
Ik wil mijn stats apart, in html en met eigen css.
Man o man.
Ik had vanmiddag Oblion gekocht, maar damn WAT een laadtijden. Niet normaal meer zeg!
Morgen PES6 of Saints Row maar ff halen denk ik. Ruilen dus. Want Oblivion is onspeelbaar.
Ik had vanmiddag Oblion gekocht, maar damn WAT een laadtijden. Niet normaal meer zeg!

Morgen PES6 of Saints Row maar ff halen denk ik. Ruilen dus. Want Oblivion is onspeelbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 03-02-2007 00:29 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Verwijderd
Ik raad echt iedereen Lost Planet aan!RappieRappie schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:29:
Man o man.
Ik had vanmiddag Oblion gekocht, maar damn WAT een laadtijden. Niet normaal meer zeg!![]()
Dan PES6 maar. Kan ik lekker on-line mensen afdrogen.
Bedankt voor de tip Twylight.
Edit; Lost Planet heb ik de demo van gespeeld; ik was er niet weg van. Ik haal PES6 wel. Dan heb ik 3 games binnen een week gehaald, en vind ik het wel even best.
Over 2 tot 4 weekjes maar weer eens checken voor een game.
Eerst MotoGP, NFSMW en PES even uitspelen. En dan on-line verder.... Want dat vind ik echt leuk: XBox Live!
* Format-C is weer weg... gamen..
Bedankt voor de tip Twylight.
Edit; Lost Planet heb ik de demo van gespeeld; ik was er niet weg van. Ik haal PES6 wel. Dan heb ik 3 games binnen een week gehaald, en vind ik het wel even best.
Over 2 tot 4 weekjes maar weer eens checken voor een game.
Eerst MotoGP, NFSMW en PES even uitspelen. En dan on-line verder.... Want dat vind ik echt leuk: XBox Live!
* Format-C is weer weg... gamen..
[ Voor 78% gewijzigd door Format-C op 03-02-2007 00:43 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Lost Planet kan ik dan wel weer aanraden, ik vond de demo ook niet zo leuk maar toen ik in de winkel was heb ik hem toch maar mee genomen.
Toch echt wel een fantastische game, vooral de eindbazen zijn super
Super frustrerend, soms super moeilijk maar zodra je er weer één hebt verslagen voel je je des te beter wanneer die moeilijk was.
Toch echt wel een fantastische game, vooral de eindbazen zijn super
Super frustrerend, soms super moeilijk maar zodra je er weer één hebt verslagen voel je je des te beter wanneer die moeilijk was.
weet niet of het al gemeld is, maar Fuzion Frenzy 2 is te koop bij play-asia voor 3 tientjes.
Heb hem gelijk maar besteld.
Heb hem gelijk maar besteld.
Smaken verschillen, ik heb me er prima mee vermaakt, en die bugs vond ik behoorlijk meevallen.TwyLight schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:35:
Saints Row raad ik iig niet aan. Zit echt vol bugs en zo fantastisch leuk is het ook niet.
Vind Oblivion niet onspeelbaar, het spel wat ik op de 360 het meest gespeeld heb (denk wel meer als 200 uur). Laadtijden zijn soms wel irrant (als je de hele tijd naar binnen en naar buiten moet) maar irritanter is dat mijn savegames stuk of 3 keer corrupt zijn geraakt. Heeft me echter niet kunnen weerhoudenRappieRappie schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:29:
Man o man.
Ik had vanmiddag Oblion gekocht, maar damn WAT een laadtijden. Niet normaal meer zeg!![]()
"Even" zegt de gek... succesRappieRappie schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:39:
* UltraSub is weer weg... gamen..
Al die championships die je helemaal moet rijden (en winnen).. ik denk dat je wel even bezig gaat zijn
[ Voor 14% gewijzigd door UltraSub op 03-02-2007 10:39 ]
ok, hou me effe op de hoogte ajb van hoe je 'em parsed... ben er zelf ook mee bezig nl (c.q. moet er nog mee beginnenTwyLight schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:11:
[...]
Haha, was het maar zo simpel. Dan heb je gewoon een microsoft kaartje.
Ik wil mijn stats apart, in html en met eigen css.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Ik heb toch maar besloten GRAW te halen. Leuke game.
Maarre: zou het kunnen zijn dat als je een HDTV hebt dat bijvoorbeeld Oblivion VEEL meer (en langer) moet laden? (Ik speel op een 37" inch LCD @ 1080i) Een kameraad van mij heeft hem ook (CRT TV), en die zei dat het laden bij hem wel meeviel, en dat het niet zo lang bij hem duurde als bij mij.
Echter toen ik gisteren (na 2uur te hebben gegamed een dag eerder) de savegame wilde laden duurde het serieus waar, no shit, wel een kwartier voordat de game geladen was.
Ook als ik een kistje open maakte duurde het wel een halve minuut. Het leek net of de 360 het gewoon niet aankon, en heel erg traag werd. Als ik op de "360 knop" drukte duurde het echt heel lang voordat ik bijvoorbeeld de opties "terug naar dashboard" in beeld kreeg. Niet normaal meer.
Maar goed, toch maar GRAW gehaald, kan ik een beetje aan het richten met controller wennen. Ik ben er al een paar jaar uit met consolegaming dus dat is wel even nodig.
@ Ultrasub; ik ben best goed in MotoGP, dus kan zonder practice of qualify meestal wel winnen. (Op easy
) Maar het zal idd wel ff duren voordat ik alles gehaald heb, maar dat is alleen maar mooi natuurlijk. Ik heb best een hekel aan korte games, dus ja. Ik voel me altijd een beetje verne*kt als ik een game binnen een paar dagen uit heb gespeeld.
Edit 23:
misschien moet ik Oblivion maar eens op mijn PC gaan doen. Dan gaat het tenminste wat sneller allemaal.
Maarre: zou het kunnen zijn dat als je een HDTV hebt dat bijvoorbeeld Oblivion VEEL meer (en langer) moet laden? (Ik speel op een 37" inch LCD @ 1080i) Een kameraad van mij heeft hem ook (CRT TV), en die zei dat het laden bij hem wel meeviel, en dat het niet zo lang bij hem duurde als bij mij.
Echter toen ik gisteren (na 2uur te hebben gegamed een dag eerder) de savegame wilde laden duurde het serieus waar, no shit, wel een kwartier voordat de game geladen was.

Maar goed, toch maar GRAW gehaald, kan ik een beetje aan het richten met controller wennen. Ik ben er al een paar jaar uit met consolegaming dus dat is wel even nodig.
@ Ultrasub; ik ben best goed in MotoGP, dus kan zonder practice of qualify meestal wel winnen. (Op easy
Edit 23:
misschien moet ik Oblivion maar eens op mijn PC gaan doen. Dan gaat het tenminste wat sneller allemaal.
[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 03-02-2007 12:09 ]
Verwijderd
Dat hoort ook niet zo. Keer CD erin en eruit doen en kijken of je geen krassen hebt.RappieRappie schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:03:
Ik heb toch maar besloten GRAW te halen. Leuke game.
Echter toen ik gisteren (na 2uur te hebben gegamed een dag eerder) de savegame wilde laden duurde het serieus waar, no shit, wel een kwartier voordat de game geladen was.Ook als ik een kistje open maakte duurde het wel een halve minuut. Het leek net of de 360 het gewoon niet aankon, en heel erg traag werd. Als ik op de "360 knop" drukte duurde het echt heel lang voordat ik bijvoorbeeld de opties "terug naar dashboard" in beeld kreeg. Niet normaal meer.
![]()
Maar goed, toch maar GRAW gehaald.
Verwijderd
Help me even jongens, ik kom er niet uit,
Ik heb een Xbox 360, die ik op mijn Samsung SyncMaster 215TW heb aangesloten dmv een Joytech component HD kabel. Ik wil natuurlijk ook graag mooi geluid en de boxjes van de Samsung zijn te iel daarvoor. Ik heb een Altec Lansing ADA880 met een analoge en een digitale coax spdif ingang. Nu heb ik op mijn Joytech kabel een optische TOSlink kabel van een meter, die natuurlijk niet past op die coax spdif...
Ik heb ook een pc staan met een Asus P5B Deluxe mobo erin met een optische TOSlink (in ?) uitgang. Ik weet echt niet hoe ik nu geluid uit het systeem moet toveren. Ik weet dat er TOSlink-->optische coax convertors zijn, maar dat is best prijzig. Ik heb die TOSlink kabel in mijn mobo geprikt, maar er gebeurd niets !
Ik heb het idee dat ik er bijna ben, maar tot dusver nog geen decibel eruit kunnen toveren !
Please help !
Ik heb een Xbox 360, die ik op mijn Samsung SyncMaster 215TW heb aangesloten dmv een Joytech component HD kabel. Ik wil natuurlijk ook graag mooi geluid en de boxjes van de Samsung zijn te iel daarvoor. Ik heb een Altec Lansing ADA880 met een analoge en een digitale coax spdif ingang. Nu heb ik op mijn Joytech kabel een optische TOSlink kabel van een meter, die natuurlijk niet past op die coax spdif...
Ik heb ook een pc staan met een Asus P5B Deluxe mobo erin met een optische TOSlink (in ?) uitgang. Ik weet echt niet hoe ik nu geluid uit het systeem moet toveren. Ik weet dat er TOSlink-->optische coax convertors zijn, maar dat is best prijzig. Ik heb die TOSlink kabel in mijn mobo geprikt, maar er gebeurd niets !
Ik heb het idee dat ik er bijna ben, maar tot dusver nog geen decibel eruit kunnen toveren !
Please help !
Er zaten geen krassen op volgens de jongen achter de balie bij FRS. (Heb hem geruild voor GRAW) Ik heb Oblivion hier nog wel ergens liggen voor de PC.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:04:
[...]
Dat hoort ook niet zo. Keer CD erin en eruit doen en kijken of je geen krassen hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 03-02-2007 12:14 ]
Verwijderd
Gisteren LEGO Star Wars binnen gekregen... wat een toffe game is dat! Ook écht een aanrader! Er valt onwijs veel te verzamelen, de graphics zien er gelikt uit en de gameplay is super. Soms is de camera ietwat irrtant, maar dat is wennen. En zeg nou zelf: LEGO + Star Wars. Need I say more?Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:39:
[...]
Ik raad echt iedereen Lost Planet aan!
Als ik Lego wil ga ik wel de zolder op, daar staan nog 8 curver bakken vol, en voor Star Wars gooi ik wel een DVD'tje in mijn 360. 
Ik heb afgelopen week een paar levels co-op gespeeld, buiten de droge humor kan dat spel me niet echt boeien.
Ik heb afgelopen week een paar levels co-op gespeeld, buiten de droge humor kan dat spel me niet echt boeien.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik heb inmiddels ruim 250 uur in oblivion zitten (ben aan mijn derde karakter bezig) en de problemen die je noemt herken ik absoluut niet. Het laden duurt soms wat langer, en als het te gek wordt hou ik de a knop ingedrukt bij het starten wat de cache op de harddisk leeg maakt. Daarna gaat het weer als een trein.
Irritanter vind ik dat het spel zo af en toe gewoon crasht. Maar dat heb je met de pc versie net zo.
Irritanter vind ik dat het spel zo af en toe gewoon crasht. Maar dat heb je met de pc versie net zo.
dat is spel is idd heel gaaf! had um een tijdje geleden gekocht en eergisteren verkocht nadat ik het heb uitgespeeld. het duurt ook wel een tijdje voordat je alles hebt verzameld...Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 14:34:
[...]
Gisteren LEGO Star Wars binnen gekregen... wat een toffe game is dat! Ook écht een aanrader! Er valt onwijs veel te verzamelen, de graphics zien er gelikt uit en de gameplay is super. Soms is de camera ietwat irrtant, maar dat is wennen. En zeg nou zelf: LEGO + Star Wars. Need I say more?
Uhh nee kan m dagen achtereen laten draaien, je gaat het nu beetje goedpraten dat je console wel eens crasht zou eigenlijk niet mogen voor een console natuurlijk.Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:10:
Ik heb inmiddels ruim 250 uur in oblivion zitten (ben aan mijn derde karakter bezig) en de problemen die je noemt herken ik absoluut niet. Het laden duurt soms wat langer, en als het te gek wordt hou ik de a knop ingedrukt bij het starten wat de cache op de harddisk leeg maakt. Daarna gaat het weer als een trein.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ligt dat aan de console of het spel? Je kunt nog zo'n goede console neerzetten, maar als de software brak is kan de console er op den duur ook niets meer aan doen lijkt meTurismo schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:35:
[...]
Uhh nee kan m dagen achtereen laten draaien, je gaat het nu beetje goedpraten dat je console wel eens crasht zou eigenlijk niet mogen voor een console natuurlijk.
Bij Saints Row is mijn xbox in totaal zeker 10+ keer vast gelopen. bij verdere spellen nog nooit op Lost Planet (1x) na.
Saints Row heeft wel veel bugs i.m.o. trouwens, als je een auto opblaast en té snel je auto respawned in je garage voor $500 begint die te roken uit de voorkant, en als je rijd hoor je geen auto geluid en als je vervolgens ergens tegenaanrijd (ook al is het maar met 0,1km/u of als je gewoon met je mes 1x er tegenaanslaat ontploft die gelijk.
En soms zit je ineens met zijn vieren op de weg zonder auto onder je kont.
En auto's die voor je neus weg verdwijnen.
En natuurlijk nog meer.
Saints Row heeft wel veel bugs i.m.o. trouwens, als je een auto opblaast en té snel je auto respawned in je garage voor $500 begint die te roken uit de voorkant, en als je rijd hoor je geen auto geluid en als je vervolgens ergens tegenaanrijd (ook al is het maar met 0,1km/u of als je gewoon met je mes 1x er tegenaanslaat ontploft die gelijk.
En natuurlijk nog meer.
Ik heb het ook alleen maar bij SR. Als ik de mayham (chaos) missie doe ik maak er echt een troep van loopt ie ook iedere keer vast.TwyLight schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:08:
Bij Saints Row is mijn xbox in totaal zeker 10+ keer vast gelopen. bij verdere spellen nog nooit op Lost Planet (1x) na.
En natuurlijk nog meer.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
De mijne heeft al een paar vastlopers gehad, de meeste ook met SR ja.
Een paar ook bij het dashboard en bij GRAW. Maar kort daarop kreeg ik ook de 3 red lights omdat mijn powerbrick was overleden.
Tegenwoordig gelukkig geen vastlopers meer gehad
Een paar ook bij het dashboard en bij GRAW. Maar kort daarop kreeg ik ook de 3 red lights omdat mijn powerbrick was overleden.
Mijn enige vast lopers zijn ook met Saints Row en heel af en toe met Gears of War voor de rest heb ik er geen last van..KeN. schreef op zondag 04 februari 2007 @ 06:18:
De mijne heeft al een paar vastlopers gehad, de meeste ook met SR ja.
wanneer komt die HD-DVD add-on eigenlijk naar Europa?
ben wel van plan nieuwe films vanaf nu in HD te gaan kopen... maar ja dan moet je wel de mogelijkheid hebben uiteraard
als de PS3 eerder is wordt het dus BluRay
ben wel van plan nieuwe films vanaf nu in HD te gaan kopen... maar ja dan moet je wel de mogelijkheid hebben uiteraard
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 04-02-2007 12:17 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Op de website van van nedgame hebben ze de HD DVD-Drive al te koop voor € 189,-.Phusebox schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:17:
NEDGAME
Zucht, mijn xbox was dus kapot, dus ik had hem opgestuurd, en afgelopen vrijdag had ik een andere weer terug.
Nu heb ik al 4 keer een e74 error gehad (av cable error??) met het opstarten. Betekent dat nou dat mn kabel er niet goed inzit, want ik heb m echt al een paar keer opnieuw erin gedaan, of dat er iets met die uitgang is ofzo?
Nu heb ik al 4 keer een e74 error gehad (av cable error??) met het opstarten. Betekent dat nou dat mn kabel er niet goed inzit, want ik heb m echt al een paar keer opnieuw erin gedaan, of dat er iets met die uitgang is ofzo?
Moeilijk, inderdaad een verloop kost 27.50 http://www.allekabels.nl/...els/5/1426/Converter.htmlVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:10:
Help me even jongens, ik kom er niet uit,
Ik heb ook een pc staan met een Asus P5B Deluxe mobo erin met een optische TOSlink (in ?) uitgang. Ik weet echt niet hoe ik nu geluid uit het systeem moet toveren. Ik weet dat er TOSlink-->optische coax convertors zijn, maar dat is best prijzig. Ik heb die TOSlink kabel in mijn mobo geprikt, maar er gebeurd niets !![]()
Please help !
Ik denk dat als je pc een optische ingang heeft, ook een aansluiting out voor je boxen moet hebben.
Ikzelf heb een externe geluidskaart(creative extigy) op mn xbox(optisch) en tegelijkertijd op mn pc (usb) aangesloten en kan dus internetradio en xbox door elkaar laten lopen, erg mooi!
Misschien hoort het meer in iets algemeens, maar aangezien toch over een 360 gaat. Wil al enige tijd een 360 kopen, en heb daar nu iemand voor gevonden. Maar die vertelt mij dat geen garantie meer heb op 2e hands. Hij's ook de bon kwijt. Maar lijkt mij toch gewoon als je terug gaan naar Dixons ermee, alsof hun weten wie dat ding gekocht hebt? Stel ik koop hem voor iemand anders, dan zou die persoon geen garantie hebben, omdat ik de koper ben?
Leek me namelijk wel goede deal, alleen val nu over die garantie, omdat hoewel de problemen overtrokkken zijn er toch wel een aantal kapotte 360's hier langskomen.
Leek me namelijk wel goede deal, alleen val nu over die garantie, omdat hoewel de problemen overtrokkken zijn er toch wel een aantal kapotte 360's hier langskomen.
Op elke xbox zit een jaar garantie mits je in het bezit bent van de bon. En Microsoft geeft zelf volgens mij 2 jaar garantie op de consoles.Woodsy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:03:
Misschien hoort het meer in iets algemeens, maar aangezien toch over een 360 gaat. Wil al enige tijd een 360 kopen, en heb daar nu iemand voor gevonden. Maar die vertelt mij dat geen garantie meer heb op 2e hands. Hij's ook de bon kwijt. Maar lijkt mij toch gewoon als je terug gaan naar Dixons ermee, alsof hun weten wie dat ding gekocht hebt? Stel ik koop hem voor iemand anders, dan zou die persoon geen garantie hebben, omdat ik de koper ben?
Ziet er erg mooi uit idd.TwyLight schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:39:
Ik kijk trouwens ook enorm uit naar Army Of Two, maar hoor/lees er eigenlijk amper tot niks over.
Co-op is echt iets wat meer games moeten gaan krijgen i.m.o.
(filmpje)
[afbeelding]
Als je de bon niet meer hebt kan je dus fluiten naar je garantie? (er bestaan geen xbox'en van 2 jaar oud, dus iedereen heeft nog garantie lijkt me).
Die is al sinds november 2006 te koop in Europa.Phusebox schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:17:
(Alleen niet in Nederland)
https://www.facebook.com/hausbrandeck
iemand enig idee wat de taktiek is met heavy weapon om voorbij lvl 6 te komen. Ik ga telkens kapot op die atoombommengooiende vliegtuigen. Echt met geen mogelijkheid te overleven. SOms lukt het me om die bom te slopen maar 9/10 keer niet
Verwijderd
Ik vroeg me af of het mogelijk is om gamers te zoeken op basis van hun woonplaats? Het lijkt me namelijk leuk om op LIVE! te spelen met mensen uit mijn woonplaats. Dus ongeveer hetzelfde idee als op http://www.xbox360tags.nl, maar dan in een grotere database, mogelijk de gehele LIVE! database. Ik ben benieuwd!
Verwijderd
Zet nu .mov (apple hdtrailers) om met encode360 dit inc 5.1 sound naar wmv.Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:42:
[...]
Klopt maar heb daarom ook coreavc die overigens supersnel werkt.
Nadeel is dat tversity altijd gebruikt maakt van de ffdshow dus zoek een manier om ipv ffdshow coreavc te gebruiken.
ffdshow uninstallen dan kan ik geen .mov meer via de xbox afspelen terwijl als je via graphedit je .mov bekijkt alles aanwezig is een mp4 splitter plus de nodige codecs.
Geeft echt prachtig resultaat.
Helaas heb ik dat probleem ook met mijn xbox. Hij doet het wel, maar moet vaak weer opnieuw aangezet worden.Bizzarro schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:58:
Zucht, mijn xbox was dus kapot, dus ik had hem opgestuurd, en afgelopen vrijdag had ik een andere weer terug.
Het kan ook aan je kabel liggen, maar ook aan een of andere chip.
Xbox helpdesk adviseerde om de xbox op te sturen

Een andere kabel op laten sturen beginnen ze niet aan waarschijnlijk

Elect a clown, expect a circus.
Als je dat specifiek vraagt doen ze dat volgens mij wel hoor.
Ik hoefde mijn box ook niet op te sturen toen ik zeker wist dat het alleen aan mijn adapter lag.
Moest 'm wel eerst naar ze opsturen voordat ze mij een nieuwe stuurden. Dat dan weer wel...
Ik hoefde mijn box ook niet op te sturen toen ik zeker wist dat het alleen aan mijn adapter lag.
Moest 'm wel eerst naar ze opsturen voordat ze mij een nieuwe stuurden. Dat dan weer wel...
Over Xbox live, je kan hier demo's downloaden naar de harddisk.
Hoeveel demo's gaat het hierom? Werkt het net zoals bij de PC, dat je gewoon van elk spel eventjes een demo kan downloaden en spelen, of worden de oude demo's van de marketplace weggehaald? Wil namelijk liever toch een kale premium 360 versie halen, en dan even 2 - 3 weken wat games uitproberen. Kan ik dus gewoon vrij demo's downloaden van elk spel dat er is? Dan kan ik namelijk even kijken welk spel wel of niet wat voor mij is.
Hoeveel demo's gaat het hierom? Werkt het net zoals bij de PC, dat je gewoon van elk spel eventjes een demo kan downloaden en spelen, of worden de oude demo's van de marketplace weggehaald? Wil namelijk liever toch een kale premium 360 versie halen, en dan even 2 - 3 weken wat games uitproberen. Kan ik dus gewoon vrij demo's downloaden van elk spel dat er is? Dan kan ik namelijk even kijken welk spel wel of niet wat voor mij is.
[ Voor 3% gewijzigd door Woodsy op 04-02-2007 18:49 . Reden: Verduidelijkt (2x) ]
je kan de games zo lang als je wilt laten staan. Het enige wat je beperkt is je hd ruimte.Woodsy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 18:47:
Over Xbox live, je kan hier demo's downloaden naar de harddisk.
Hoeveel demo's gaat het hierom? Werkt het net zoals bij de PC, dat je gewoon van elk spel eventjes een demo kan downloaden en spelen, of worden de oude weggehaald? Wil namelijk liever toch een kale 360 versie halen, en dan even 2 - 3 weken wat games uitproberen. Kan ik dus gewoon vrij demo's downloaden van elk spel dat er is? Dan kan ik namelijk even kijken welk spel wel of niet wat voor mij is.
Ja dat kan, ze blijven er ook voor altijd op. Sommige demo's zijn alleen (of in ieder geval eerste 2 weken) alleen voor Gold members.
Oke bedankt. En kan je ook gewoon nog demo's vinden van oudere spellen of kan je alleen maar nieuwe downloaden? Er zijn namelijk ook wel wat oudere die mij leuk lijken. Niet dat alleen GoW en LP bijv. te downloaden zijn :x
Net toch maar niet die van marktplaats gehaald, had helaas geen bon. Word volgend weekend dan toch maar naar Rotterdam, wilde eigenlijk vandaag tot die advertentie zag. Koste mij een middag heen-en-weer mailen tot bleek dat helaas geen bon meer was.
Die Army of 2 hierboven ziet er overigens wel heerlijk uit, hoop wel dat spel lekker soepel blijft draaien. In de HD-trialer die te downloaden is zitten toch wel wat framedrops helaas.
Net toch maar niet die van marktplaats gehaald, had helaas geen bon. Word volgend weekend dan toch maar naar Rotterdam, wilde eigenlijk vandaag tot die advertentie zag. Koste mij een middag heen-en-weer mailen tot bleek dat helaas geen bon meer was.
Die Army of 2 hierboven ziet er overigens wel heerlijk uit, hoop wel dat spel lekker soepel blijft draaien. In de HD-trialer die te downloaden is zitten toch wel wat framedrops helaas.
GoW is geen demo van. Table Tennis was bijvoorbeeld time limited en is niet meer te downloaden.
Alleen van Live Arcade spellen is een trial versie verplicht, en die is altijd te downloaden.
Echter, van een hoop spellen zijn wel demo's, en MS heeft tot nu toe niet aangekondigd dat ze demo's zelf gaan verwijderen.
Alleen van Live Arcade spellen is een trial versie verplicht, en die is altijd te downloaden.
Echter, van een hoop spellen zijn wel demo's, en MS heeft tot nu toe niet aangekondigd dat ze demo's zelf gaan verwijderen.
Mjah, het lijkt mij sterk dat met het komen van een nieuwe xbox (ik heb niet mijn eigen teruggehad) mn kabel het opeens niet meer doet.Slasher schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:51:
[...]
Helaas heb ik dat probleem ook met mijn xbox. Hij doet het wel, maar moet vaak weer opnieuw aangezet worden.
Het kan ook aan je kabel liggen, maar ook aan een of andere chip.
Xbox helpdesk adviseerde om de xbox op te sturen![]()
Een andere kabel op laten sturen beginnen ze niet aan waarschijnlijk
Ik heb nog wel een andere kabel (de meegeleverde ligt nog ergens, ik gebruik nu advanced scart) liggen, die er maar eens aanhangen dan, en kijken of dat helpt.
Is het een error die naarmate de tijd vordert erger wordt?
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het downloaden van de Crackdown demo?
Ik probeer hem al vanaf afgelopen dinsdag te downloaden, maar het lukt niet. Zo bleef hij eerst bij de 81% hangen, en nu komt hij niet verder dan de 98%. Ik heb voldoende ruimte op mijn HDD, en ik heb het bestand al enkele malen verwijderd van de HDD.
Niets lukt.
Ik beschik op dit moment over een Xbox Live Silver account, ik had voorheen een Xbox Live Gold account wat vorige maand is verlopen. Ik heb geen zin om opnieuw een jaar abonnement aan te schaffen
Ik probeer hem al vanaf afgelopen dinsdag te downloaden, maar het lukt niet. Zo bleef hij eerst bij de 81% hangen, en nu komt hij niet verder dan de 98%. Ik heb voldoende ruimte op mijn HDD, en ik heb het bestand al enkele malen verwijderd van de HDD.
Niets lukt.
Ik beschik op dit moment over een Xbox Live Silver account, ik had voorheen een Xbox Live Gold account wat vorige maand is verlopen. Ik heb geen zin om opnieuw een jaar abonnement aan te schaffen
Ik zag hetzelfde toen ik NBA homecourt downloadde, net alsof er niks gebeurde en de hele tijd bleef hangen, toen maar iets anders gespeeld en toen kreeg ik toch de melding dat hij hem had gedownload. Misschien wat troubles bij MS?
Oefenen???TrailBlazer schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:01:
iemand enig idee wat de taktiek is met heavy weapon om voorbij lvl 6 te komen. Ik ga telkens kapot op die atoombommengooiende vliegtuigen. Echt met geen mogelijkheid te overleven. SOms lukt het me om die bom te slopen maar 9/10 keer niet
Ik zit op level 9 en 6 heeft mij ook enige tijd gekost. Enigste wat ik kan zeggen is, zogauw die bommenwerpers komen meteen al je vuurkracht op de bommen en het vliegtuig richten, zo kwam ik er door.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
staat nu ineens op nr1 van mn lijstje met titels die ik wil hebben, waarom nog nooit iets van gehoord?>TwyLight schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:39:
Ik kijk trouwens ook enorm uit naar Army Of Two, maar hoor/lees er eigenlijk amper tot niks over.
Co-op is echt iets wat meer games moeten gaan krijgen i.m.o.
(filmpje)
[afbeelding]
Je hebt gewoon garantie, microsoft kan zien waar hij gekocht is aan het serienummer, als ze dat tenminste correct in hebben gevoerd.Woodsy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:03:
Weet iemand toevallig tot welke capiciteit GP batterijen ik in de controllers kan stoppen? Want ik heb hier nog 2700MaH liggen, maar ik wil de controllers natuurlijk niet kapot maken
Ik heb er op dit moment 2700MaH batterijen in zitten en ze doen het nog prima! 2700MaH gaat toch niet perse om de "power" maar meer over hoelang het duurt voordat ie leeg is?! Dus een 600MaH zal eerder leeg zijn dan een 2700MaH!?
Hoe dan ook het kan geen kwaad :-)
Hoe dan ook het kan geen kwaad :-)
[ Voor 54% gewijzigd door bsmpower op 04-02-2007 23:06 ]
Beter opletten I guessDarkShadow schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:44:
[...]
staat nu ineens op nr1 van mn lijstje met titels die ik wil hebben, waarom nog nooit iets van gehoord?>
Stond ook al een filmpje van in de vorige topic namelijk
Volgens mij ook door mij.KeN. schreef op maandag 05 februari 2007 @ 00:08:
[...]
Beter opletten I guess
Stond ook al een filmpje van in de vorige topic namelijk
Verwijderd
Om voor eens en altijd een einde te maken aan de discussies omtrent garantie:
In Nederland is bij transacties tussen commerciële bedrijven en particulieren de Consumentenwet van kracht. In deze wet geeft de wetgever aan dat het produkt dat het bedrijf verkoopt moet voldoen aan redelijke en billijke verwachtingen. Dit noemen we de economische levensduur. Een uitspraak door het Europese hof geeft aan dat dit bij electronische apparatuur op 2 jaar is 'vastgesteld'.
Kortom: je hebt twee jaar garantie.
Echter, veel mensen denken dat ze bij Microsoft aan moeten kloppen voor garantie. Dit is dus niet zo. Microsoft heeft immers die Xbox niet aan jou verkocht. De Dixons/Mediamarkt/Nedgame/Bart Smit/etc. wél, dus dáár leg je ook je garantieclaim neer. Zij hebben het recht om het produkt te repareren zonder extra kosten voor jou. Komt het probleem daarna terug, mag je een vervangend produkt eisen. Soms moet je hiervoor bijbetalen, bijvoorbeeld omdat het produkt meer waard is geworden (een nieuwe auto is meer waard dan een kapotte auto van 2 jaar oud...).
Jij moet hierbij aan kunnen tonen dat jij recht op garantie van het bedrijf hebt, vandaar dat ze vaak vragen naar een bonnetje. Echter, bedrijven zijn verplicht om een registratie bij te houden van wat ze aan wie verkopen (ze dóén het niet, maar ze horen het wél te doen) dus als je je bonnetje kwijt bent mag dit geen problemen opleveren.
Als je je Xbox doorverkoopt aan een vriend of kennis ofzo dan heeft die ander geen garantie meer. De consumentenwet is niet meer geldig, want er is geen transactie tussen een bedrijf en een particulier. Ook heeft de Dixons/Mediamarkt/Bart Smit geen ene malle moer te maken met degene die de Xbox 2e hands koopt. Er kan dus officieel gezien géén aanspraak meer op garantie gemaakt worden.
Dit is een theoretisch verhaal, maar wél de werkelijkheid. Vaak weten winkelmedewerkers niet de inhoud van deze wet en herkennen ze bovenstaande regels niet. Je hoort vaak: "Wij kunnen er niks aan doen, we sturen het door, bel voor garantie maar naar Microsoft" etc etc.
NEEM HIER DUS GEEN GENOEGEN MEE! Jij hebt met hún een overeenkomst afgesloten, en als je Xbox kapot is, houden zíj zich dus niet aan de afspraken. Jij kunt ze dwingen om tot actie over te gaan en als ze dit weigeren, moet de koop worden ontbonden. Je geeft ze de Xbox terug (in welke staat dan ook, geen her-verpakkingskosten oid accepteren!) en jij krijgt je geld terug.
Succes met de kapotte Xboxen!
In Nederland is bij transacties tussen commerciële bedrijven en particulieren de Consumentenwet van kracht. In deze wet geeft de wetgever aan dat het produkt dat het bedrijf verkoopt moet voldoen aan redelijke en billijke verwachtingen. Dit noemen we de economische levensduur. Een uitspraak door het Europese hof geeft aan dat dit bij electronische apparatuur op 2 jaar is 'vastgesteld'.
Kortom: je hebt twee jaar garantie.
Echter, veel mensen denken dat ze bij Microsoft aan moeten kloppen voor garantie. Dit is dus niet zo. Microsoft heeft immers die Xbox niet aan jou verkocht. De Dixons/Mediamarkt/Nedgame/Bart Smit/etc. wél, dus dáár leg je ook je garantieclaim neer. Zij hebben het recht om het produkt te repareren zonder extra kosten voor jou. Komt het probleem daarna terug, mag je een vervangend produkt eisen. Soms moet je hiervoor bijbetalen, bijvoorbeeld omdat het produkt meer waard is geworden (een nieuwe auto is meer waard dan een kapotte auto van 2 jaar oud...).
Jij moet hierbij aan kunnen tonen dat jij recht op garantie van het bedrijf hebt, vandaar dat ze vaak vragen naar een bonnetje. Echter, bedrijven zijn verplicht om een registratie bij te houden van wat ze aan wie verkopen (ze dóén het niet, maar ze horen het wél te doen) dus als je je bonnetje kwijt bent mag dit geen problemen opleveren.
Als je je Xbox doorverkoopt aan een vriend of kennis ofzo dan heeft die ander geen garantie meer. De consumentenwet is niet meer geldig, want er is geen transactie tussen een bedrijf en een particulier. Ook heeft de Dixons/Mediamarkt/Bart Smit geen ene malle moer te maken met degene die de Xbox 2e hands koopt. Er kan dus officieel gezien géén aanspraak meer op garantie gemaakt worden.
Dit is een theoretisch verhaal, maar wél de werkelijkheid. Vaak weten winkelmedewerkers niet de inhoud van deze wet en herkennen ze bovenstaande regels niet. Je hoort vaak: "Wij kunnen er niks aan doen, we sturen het door, bel voor garantie maar naar Microsoft" etc etc.
NEEM HIER DUS GEEN GENOEGEN MEE! Jij hebt met hún een overeenkomst afgesloten, en als je Xbox kapot is, houden zíj zich dus niet aan de afspraken. Jij kunt ze dwingen om tot actie over te gaan en als ze dit weigeren, moet de koop worden ontbonden. Je geeft ze de Xbox terug (in welke staat dan ook, geen her-verpakkingskosten oid accepteren!) en jij krijgt je geld terug.
Succes met de kapotte Xboxen!
@Killerkrish:
Niet dat de winkels niet willen helpen... Microsoft verlangt zelf dat de klant hun belt voor een klacht of reparatie. Het ligt niet aan de winkels die de klant niet willen helpen.. ze KUNNEN het gewoon niet aangezien er een deal is gesloten samen met de distributeur MicroMedia om Microsoft de support te laten bieden.
Ik vind het zo kinderachtig dat jij dat gewoon niet leest (je handleiding van je xbox360 betreffende garantie en support) en met de vingers naar de winkels gaat wijzen... zij kunnen er ook immers niet veel aan doen dat ze de klant niet goed hiermee kunnen helpen.
* TweakBoy heeft 2 defecte xbox360's gehad en ben zelf tegelijk klant en verkoper in electrodetailhandel voor Microsoft... nimmer problemen met service. laat dat duidelijk zijn
anders ben ik hier wel duidelijk genoeg over geweest: TweakBoy in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 29"
Niet dat de winkels niet willen helpen... Microsoft verlangt zelf dat de klant hun belt voor een klacht of reparatie. Het ligt niet aan de winkels die de klant niet willen helpen.. ze KUNNEN het gewoon niet aangezien er een deal is gesloten samen met de distributeur MicroMedia om Microsoft de support te laten bieden.
Ik vind het zo kinderachtig dat jij dat gewoon niet leest (je handleiding van je xbox360 betreffende garantie en support) en met de vingers naar de winkels gaat wijzen... zij kunnen er ook immers niet veel aan doen dat ze de klant niet goed hiermee kunnen helpen.
* TweakBoy heeft 2 defecte xbox360's gehad en ben zelf tegelijk klant en verkoper in electrodetailhandel voor Microsoft... nimmer problemen met service. laat dat duidelijk zijn
anders ben ik hier wel duidelijk genoeg over geweest: TweakBoy in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 29"
[ Voor 7% gewijzigd door TweakBoy op 05-02-2007 00:44 ]
---
Verwijderd
Er is geen afspraak die de wet te boven gaat. Best dat de winkels de reparatie van kapotte xboxen hebben uitbesteed, alle lof want zelf hebben ze waarschijnlijk de ballen verstand van hoe die dingen werken.TweakBoy schreef op maandag 05 februari 2007 @ 00:41:
@Killerkrish:
Wat ik bedoel te zeggen is dat de winkeliers hun verantwoordelijkheid jegens hun klanten niet kunnen afkopen door een overeenkomst. De winkeliers hebben blijkbaar vertrouwen in hun leverancier, als dit vertrouwen beschaamd wordt (een garantieclaim) hoort de winkelier de klant netjes te helpen, en hem dus te voorzien van een alternatief. Hoe de winkelier dit zelf regelt met, in dit geval, Microsoft, is geheel en alleen aan hem.
Een fabrikant heeft niets maar dan ook niets te maken met de transactie tussen winkelier en klant. Echt niet.
even over de demo van crackdown, ik heb het nu meerdere malen gespeeld en ik ben er steeds meer hooked aan geraakt, net een uur orbs lopen verzamelen, kon er maar een stuk of 35 krijgen, maar dat was genoeg om het een na hoogste niveau qua springen te krijgen (gaat snel in de demo), dan heb je in eens een ongeloofelijke vrijheid.
Ik wacht natuurlijk wel even op de reviews, maar dit spel is erg leuk als het maar uitgebalanceerd is. Veel denken dat het snel saai wordt, nu snap ik dit niet precies want ik ben zelf juist daarom nooit erg fan geweest van free roaming. In deze game is eindelijk een rpg element in toegevoegd wat voor mij het freeroamen een stuk leuker maakt. Het gebrek aan echt verhaal is natuurlijk wel jammer, maargoed in GTA kon je ook niet echt van een verhaal spreken. Ik vond vooral GTA heel erg pointless, Crackdown lijkt me geweldig.
Als je even wacht krijg je ook een filmpje te zien na de demo, dat ziet er gewoon geweldig uit!
Oh, trouwens als iemand veel GoW speelt, of Lost Planet, dan kan hij me toevoegen op live!
naam is Metsadah
(af en toe spelen mijn kleine broertjes, gewoon niet op letten)
Ik wacht natuurlijk wel even op de reviews, maar dit spel is erg leuk als het maar uitgebalanceerd is. Veel denken dat het snel saai wordt, nu snap ik dit niet precies want ik ben zelf juist daarom nooit erg fan geweest van free roaming. In deze game is eindelijk een rpg element in toegevoegd wat voor mij het freeroamen een stuk leuker maakt. Het gebrek aan echt verhaal is natuurlijk wel jammer, maargoed in GTA kon je ook niet echt van een verhaal spreken. Ik vond vooral GTA heel erg pointless, Crackdown lijkt me geweldig.
Als je even wacht krijg je ook een filmpje te zien na de demo, dat ziet er gewoon geweldig uit!
Oh, trouwens als iemand veel GoW speelt, of Lost Planet, dan kan hij me toevoegen op live!
naam is Metsadah
(af en toe spelen mijn kleine broertjes, gewoon niet op letten)
[ Voor 8% gewijzigd door DarkShadow op 05-02-2007 02:03 ]
Ik denk dat menig mens zich verbaasd over het feit dat er toch meer lol uit de demo halen dan verwacht.DarkShadow schreef op maandag 05 februari 2007 @ 02:02:
even over de demo van crackdown, ik heb het nu meerdere malen gespeeld en ik ben er steeds meer hooked aan geraakt, net een uur orbs lopen verzamelen, kon er maar een stuk of 35 krijgen, maar dat was genoeg om het een na hoogste niveau qua springen te krijgen (gaat snel in de demo), dan heb je in eens een ongeloofelijke vrijheid.
Sinds die uit is heb ik hem bijna wel elke dag gespeeld. Maar in het echte spel kunnen je skills niet meer worden als in de demo, dacht ik ergens te hebben gelezen. Misschien dat de eindbazen anders zijn..
Inderdaad even wachten op de reviews...
Verwijderd
Precies....piece of cake...Xanion schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:43:
[...]
Oefenen???![]()
Ik zit op level 9 en 6 heeft mij ook enige tijd gekost. Enigste wat ik kan zeggen is, zogauw die bommenwerpers komen meteen al je vuurkracht op de bommen en het vliegtuig richten, zo kwam ik er door.
Maar als iemand tips heeft om level 9 door te komen, houd ik me aanbevolen....
maar met welke wapens gaat dit het beste. Ik denk dat ik 3 van die beschermende dingen wil hebben. (die maken ook die bommen kapot??? ) en verder nog een wapen maar welke.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 07:50:
[...]
Precies....piece of cake...
Maar als iemand tips heeft om level 9 door te komen, houd ik me aanbevolen....
Overigens wel stom dat punten via je creditcard aankopen duurder is (25 euro voor 2000) dan punten kopen in de winkel. Hier zit nog tussenhandel in zou je zeggen die ook wat geld wil zien.
[ Voor 19% gewijzigd door TrailBlazer op 05-02-2007 08:20 ]
Dit topic is gesloten.