Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.201 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:42:
Def Jam Icon Demo is verkrijgbaar (zojuist gedownload) en het ziet er erg bruut uit moet ik zeggen! _/-\o_ Qua graphics is het echt super geworden!
Altijd leuk, mn Gold abbo is afgelopen... vandaag... oftewel, kan hem dus niet downloaden.
Misschien vanmiddag toch maar langs de winkel, 60 euro is veel geld, maar als je word opgelicht voor 40 heb je helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:42
Ace schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:02:
http://forums.xbox.com/10172669/ShowPost.aspx

[...]

Omgerekend is 749,- AUS dollar 408,20 euro. Geen enkele bevestiging natuurlijk dus het zou ook weer het zoveelste gerucht van een forumposter kunnen zijn natuurlijk :)
In Australië is de Xbox 360 premium dacht ik 650 $ AUS. Dus dat geeft de verhouding wel ongeveer aan :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Novah schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:55:
[...]

Altijd leuk, mn Gold abbo is afgelopen... vandaag... oftewel, kan hem dus niet downloaden.
Misschien vanmiddag toch maar langs de winkel, 60 euro is veel geld, maar als je word opgelicht voor 40 heb je helemaal niets.
Nou ik heb zelf via email van een GoT'er overgenomen en een maat van me heeft het via ebay voor 35 euro gekocht en een andere collega via speurders zelfs voor 30 euro. Gewoon goed afspreken en je hebt dan een gold abo met 50% korting. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 21:03

On_E

Housemusic

Def Jam Icon Demo is verkrijgbaar (zojuist gedownload) en het ziet er erg bruut uit moet ik zeggen! _/-\o_ Qua graphics is het echt super geworden!

edit:

Alleen de gameplay vind ik juist weer bagger.. Waarom is het zo traag??
Jammer alleen dat het spel zelf gewoon geen reet meer aan is.

De eerste Def Jams waren echt heel tof, maar deze is nog geen euro waard imo.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:05

mindcre8r

Tradepedia

ik wou jullie deze niet onthouden..

flame op PS3 en WII
1. Thou shall not force us to kill for your system, thou shall have at least 600,000 units at launch
2. Thou shall have enough accessories to go with the system
3. Honor the father and the mother, do not charge more than $350 for thy next system
4. You shall not bear false witness against your system specs
5. You shall not steal extra money from us by not including key components in the box
6. Remember a gaming day and keep it holy (release new online content on a consistent basis)
7. You shall not covet your neighbors titles, make sure you have at least three solid first party launch titles
8. You shall not commit gaming adultery, backwards compatibility should be an all or nothing deal
9. Thou should have good tech support and a solid replacement policy in place for defective units
10. Future launches will launch with one and only one SKU

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:17

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

mindcre8r schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:27:
ik wou jullie deze niet onthouden..

flame op PS3 en WII

[...]
Ik denk dat je verkeerd zit te lezen, want er zit ook flink wat kritiek op de Xbox 360 tussen. Lees 3, 6, 8, 9 en 10 maar eens goed.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 08-02-2007 14:55 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
8. You shall not commit gaming adultery, backwards compatibility should be an all or nothing deal
Ik zie deze eerder opgaan voor de 360 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

jah klopt, verkeerd begrepen.. het is een 10 commandemend voor de relase van een nieuwe console na de WII PS3 en 360 :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Zo eindelijk crackdown released. Geweldig spel en gelukkig al de tentamens achter de rug.

Ik vind het echt vele malen leuker als gta 4 dat futuristische heeft wel wat en vooral coop is vet 8)

Coop is gewoon de bom op de 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
ik zit hier met een probleem. Deze week heb ik een refurbished xbox ontvangen. Alles lijkt prima te werken tot dat mijn vader bejeweld wilde gaan spelen op zijn account. Volgens zijn account is het spel nog niet gekocht, terwijl hij dat voorheen wel aangaf. Het spel op mijn account geeft wel aan dat hij unlocked is, op dat account was hij oorspronkelijk ook gekocht.

Vreemde is dat hij het bij de oude xbox wel deed en bij deze nieuwe niet.

Wat ik allemaal al gedaan heb is:

*Bejeweld eraf en er opnieuw op.
*Account van mijn vader eraf en er opnieuw op.

Geen van beide werkte.

Iemand die het antwoord weet?

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:04:
Zo eindelijk crackdown released. Geweldig spel en gelukkig al de tentamens achter de rug.

Ik vind het echt vele malen leuker als gta 4 dat futuristische heeft wel wat en vooral coop is vet 8)

Ik krijg de coop functie maar niet aan de praat :(
Wanneer ik Crackdown opstart komt er op mijn scherm: DISCONNECTED FROM XBOX LIVE te staan. Ik snap niet waarom dit gebeurt en daarna tijdens ingame kan ik geen connectie meer maken met XBOX LIVE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:17

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Je moet de support van Microsoft bellen. Je Xbox Live Arcade spellen zijn gekoppeld aan je Xbox Live account en aan de Xbox 360 console waar ze voor het eerst op gedownload zijn. Iedereen met een account op de eerste Xbox 360 waar je een XBLA spel op download, kan die spellen spelen. Op elke andere Xbox 360 waar je het spel met jouw Xbox Live account download, kan het spel alleen met jouw account gespeeld worden.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 08-02-2007 15:11 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
.edit. cut crackdown-vraag...

Ik verbaas me over de prijsverschillen tussen bijv DVDCrave en PlayAsia en retailers... (of FRS.nl).
Wat zouden nou die inkoopsprijzen van deze winkels zijn?

[ Voor 89% gewijzigd door Novah op 08-02-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Nu online
Novah schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:11:
Ik verbaas me over de prijsverschillen tussen bijv DVDCrave en PlayAsia en retailers... (of FRS.nl).
Wat zouden nou die inkoopsprijzen van deze winkels zijn?
Zal we leen code bij zitten, zodat je die beta kan downloaden van live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
PacinoAllstars schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:04:

Oh! Waar hebben jullie Crackdown vandaan gehaald? Wie levert hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
On_E schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:11:
[...]

Jammer alleen dat het spel zelf gewoon geen reet meer aan is.

De eerste Def Jams waren echt heel tof, maar deze is nog geen euro waard imo.
Moet zeggen dat de demo erg mager is, je kan maar met 1 pop spelen vs een 1 ander pop. Geen energie balk, geen andere levels of modes beschikbaar. Hadden ze net zo goed geen demo uit kunnen geven: op basis van de demo zou ik de game zeker NIET kopen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

nudie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:19:
[...]

Ja! Wie, waar en hoe????? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
[...]

Volgens de officiele site:
Gamers will arm themselves with high-tech weapons, transformable vehicles and incredible, gravity-defying superskills in preparation to take back Pacific City when Crackdown storms North American store shelves Feb. 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

www.downloadhierdenieuwstegames.com

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:40

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:56
Weet iemand of je Viva pinata die je nederland koopt. Zowel in het nederlands als in het engels kan spelen ? Ik kan van iemand een gesealde versie overnemen alleen die weet niet of je em op engels kan zetten. En ik wil perse een engelse versie want die stemmen zijn leuker.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Link is down! :X
Astennu schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:56:
Weet iemand of je Viva pinata die je nederland koopt. Zowel in het nederlands als in het engels kan spelen ? Ik kan van iemand een gesealde versie overnemen alleen die weet niet of je em op engels kan zetten. En ik wil perse een engelse versie want die stemmen zijn leuker.
dashboard op engels.. en het spel is engels.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 08-02-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
MetroidPrime schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:10:
[...]

Je moet de support van Microsoft bellen. Je Xbox Live Arcade spellen zijn gekoppeld aan je Xbox Live account en aan de Xbox 360 console waar ze voor het eerst op gedownload zijn. Iedereen met een account op de eerste Xbox 360 waar je een XBLA spel op download, kan die spellen spelen. Op elke andere Xbox 360 waar je het spel met jouw Xbox Live account download, kan het spel alleen met jouw account gespeeld worden.
Inderdaad.

Er is wel een tussenoplossing als jij jouw account inlogt dan kan je vader ook spelen met zijn account zo lang die van jouw ingelogd is. (moet je wel een 2e controller hebben natuurlijk)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 25534 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:01:
[...]
[...]

dashboard op engels.. en het spel is engels.
hmm dat is niet wat ik heb gehoord, hij kijkt namelijk naar je land dat gekoppeld is aan je Live account voor zover ik weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Phusebox schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:36:
[...]

hmm dat is niet wat ik heb gehoord, hij kijkt namelijk naar je land dat gekoppeld is aan je Live account voor zover ik weet?
Nee, in je Dashboard de region op UK zetten en het spel is in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Phusebox schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:36:
[...]

Dan heb je het helaas verkeerd gehoord, hij kijkt echt naar de landinstelling van je xbox, niet naar je account.(ik heb het spel, xbox staat op uk en nu heb ik mooie uk stemmen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Kennen jullie deze al -> http://www.youtube.com/watch?v=tcACuy4x8nA
Film van xbox360 met werkende HDMI poort.

[ Voor 24% gewijzigd door Iken374 op 08-02-2007 18:03 ]

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Iken374 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:03:
Kennen jullie deze al -> http://www.youtube.com/watch?v=tcACuy4x8nA
Film van xbox360 met werkende HDMI poort.
Het was toch al bekend dat Microsoft zelf wel wat 360's heeft gemaakt om te experimenteren met HDMI maar niet om in de verkoop te gaan gooien..

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Hi-Sintar schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 00:40:
[...]

Microsoft maakt verlies op de verkoop van de consoles, dus als jij alleen een console koopt en de rest van de spellen download verdienen ze niets aan je.
Oh.. Jawel hoor..

Anoniem: 8504 in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 29"

En op de Xbox1 maakten ze in de nadagen toch echt wel winst per verkochte Xbox.. Alleen was het niet genoeg om de grote verliezen te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 13:41
hmz ik ben verslaafd. Aan heavy weapon. Wat een ontzettend leuk spel is dit. Wat heb ik nou nodig om dit spel te kopen? Het kost 800 van iets maar ik weet niet wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Microsoft Points. Kan je per 2100 voor €24 / €29 kopen, de prijs verschilt bij winkels.
Dixon's heeft ze wel, en bij BOL.com kan je ze ook kopen. En natuurlijk nog veel meer online store's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
milenko79 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:42:
[...]

Dan heb je het helaas verkeerd gehoord, hij kijkt echt naar de landinstelling van je xbox, niet naar je account.(ik heb het spel, xbox staat op uk en nu heb ik mooie uk stemmen).
hmm tja too bad voor Rare dan, moeten ze maar niet dergelijke achterlijke systemen in hun games bouwen, nu is mijn geld al op aan andere games

damn wat heb ik een hekel aan GoW... ik ben er gewoon zo onnoemelijk slecht in. snap niet hoe die andere gasten het soms voor elkaar krijgen, zoals ik bijvoorbeeld met mijn gezicht naar iemand toe sta, kettingzaag rokend en al, en wat denk je, hij staat van me af gedraaid maar zaagt mij toch doormidden :S snap er soms geen ene *peep* van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 11:27
Speedfight schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:43:
[...]

Het was toch al bekend dat Microsoft zelf wel wat 360's heeft gemaakt om te experimenteren met HDMI maar niet om in de verkoop te gaan gooien..
Dat geloof je toch zeker zelf niet hè?
100% dat er een xbox360 met hdmi komt, gerucht gaat eind dit jaar.
Natuurlijk zullen ze het ontkennen, want dan koopt niemand meer deze oude versie en wacht men op de nieuwe!
Ze gaan echt geen hdmi op een xbox360 zetten om te kijken of het werkt, en als het blijkt te werken, produceren ze hem niet!?
Tuurlijk wel, de markt vraagt erom en ze zullen het maken.
Van de vorige consoles zijn toch ook updates gemaakt (ps2 met netwerkkaart bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
oh ja, en nog iets..over die gemodde xboxen.

Allereerst, ze maken echt geen winst op die xboxen.
Ten tweede: het maken van een game duurt wel n jaartje of 2 en kost veel geld, tijd en werk. En meestal zijn het andere bedrijven dan Microsoft die ze maken. Het illegaal branden van zo'n game vind ik respectloos tegenover de makers.
En het belangrijkste: al máákten ze winst, ik ben toch geen dief? Jij ook niet hoop ik!
Als ik in een winkel ben en ik wil een cd of dvd hebben, al zou ik hem kunnen stelen, dan doe ik dat toch ook niet?

Hopelijk vinden ze er bij Microsoft snel iets op dat ze de gemodde kunnen detecteren via Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 02-06 23:29
Even een vraagje, ik wil misschien mijn xbox 360 doorverkopen aan iemand anders maar ik heb er nog 9 maanden gold op zitten. Hij staat nu op automatisch renewal, dus na die 9 maanden wordt er weer 59,95 van mijn creditcard afgehaald wat ik natuurlijk niet wil. Nu is mijn vraag, als ik via de Microsoft klantenservice mijn xbox live account opzeg, kan diegene aan wie ik 'm verkoop nog gebruik maken van die 9 maanden gold of wordt mijn gold account gelijk afgesloten?

[ Voor 4% gewijzigd door Hi-Sintar op 09-02-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dan wordt je gold ook afgesloten, want die hoort bij je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
TwyLight schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 01:12:
Dan wordt je gold ook afgesloten, want die hoort bij je account.
hmm da's dan minder, is het niet mogelijk om op de een of andere manier de automatic renewal ongedaan te maken?? Zou toch mogelijk moeten zijn lijkt me, niet iedereen wil na 1 jaar gold automatisch vernieuwen toch?

is er bijvoorbeeld geen mogelijkheid om mijn creditcardgegevens te verwijderen van mijn account?

[ Voor 11% gewijzigd door Hi-Sintar op 09-02-2007 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Creditcard gegevens kunnen niet verwijderd worden van je account, zijn al duizenden klachten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Phusebox schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 00:08:
[...]
damn wat heb ik een hekel aan GoW... ik ben er gewoon zo onnoemelijk slecht in. snap niet hoe die andere gasten het soms voor elkaar krijgen, zoals ik bijvoorbeeld met mijn gezicht naar iemand toe sta, kettingzaag rokend en al, en wat denk je, hij staat van me af gedraaid maar zaagt mij toch doormidden :S snap er soms geen ene *peep* van
Ik ben er nog nooit ingeslaag om iemand om zeep te helpen met de kettingzaag. Sta als een gek op die rode knop te rammen,maar het mag niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
it0 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:09:
[...]

Ik ben er nog nooit ingeslaag om iemand om zeep te helpen met de kettingzaag. Sta als een gek op die rode knop te rammen,maar het mag niet baten.
TIp: loop naar een tegenstander en als hij je ziet naai je hem zsm achter een hoekje... ff wachten en dan.....B en een flinke scheut gas met R2;) works 9 outta 10

Om nog even terug te komen op de demo van Crackdown... damn wat een game zeg... echt verslavend ( vooral in coop :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020

edit:

Alleen de gameplay vind ik juist weer bagger.. Waarom is het zo traag??
Ik heb em ook gedload. Hij ziet er wel strak uit alleen is de gameplay echt waardeloos !! |:(

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

Je moet hem ook ingedrukt houden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

omg wat een telleurstelling... Def Jam ziet er idd cool uit qua grphics maar verder

Menu is lelijk
Demo is echt te klein
en de gameplay OMG ik geloof dat ik primal rage nog lekkerde vond spelen :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-06 07:59

mace

Sapere Aude

Phusebox schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 00:08:
[...]

hmm tja too bad voor Rare dan, moeten ze maar niet dergelijke achterlijke systemen in hun games bouwen, nu is mijn geld al op aan andere games

GoW zitten tegenwoordig veel cheaters op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
MaCe1337 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:21:
[...]

GoW zitten tegenwoordig veel cheaters op.
|:(

Hoe kan je nou in godsnaam cheaten bij GoW?
Hoe langer een spel er is hoe beter de spelers worden en des te beter ze de trucs in het spel kennen.

Dat jij een slechte speler bent wil niet zeggen dat anderen cheaten.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 10:22

Royz

Kleurenblind!!

Ik kreeg trouwens gisteren een mailtje over de HD DVD drive:
Geachte heer, mevrouw,

U heeft zich aangemeld voor onze product alert service. Wij kunnen u melden dat Xbox 360 HD DVD Drive -Microsoft- vanaf nu besteld kan worden.

Wij hopen u van dienst te zijn met deze informatie.

Met vriendelijke groet,

Het Dimension Plus Internet Team.
Zou dit import zijn of gewoon echt verkrijgbaar in NL?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 18:02
ThatsHollywood schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:44:
TIp: loop naar een tegenstander en als hij je ziet naai je hem zsm achter een hoekje... ff wachten en dan.....B en een flinke scheut gas met R2;) works 9 outta 10
Wat is de toegevoegde waarde van R2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
yzf1kr schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:38:
[...]

Hoe langer een spel er is hoe beter de spelers worden en des te beter ze de trucs in het spel kennen.

Dat jij een slechte speler bent wil niet zeggen dat anderen cheaten.
nou cheaten is voor mij dus ook als je ergens naar toe loopt waar eigenlijk het level niet is (door een collision detection fout) en daar gaat zitten wachten tot de tijd om is om er een gelijkspel uit te slepen, of als je bij het "trein" level helemaal in de verte op het perron gaat staan met een sniper/torque bow waar je dus eigenlijk niet kan komen

gister had ik ook een paar keer dat ik zo snel als ik kon ergens naar toe rende en er stond steeds al iemand te wachten, wat technisch gezien onmogelijk is

een van die keren dat ik het weer probeerde kwam ik op de open plek, en plofte er een mannetje zo uit de lucht voor me neer... als dat nog niet cheaten is :S ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

yzf1kr schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:38:
[...]

Misbruik maken van bugs is cheaten
http://youtube.com/result...y=gow+cheat&search=Search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-02 10:32
GVD!!
Inbraak geweest, xbox360 ,le32m61b , Pc 4200x2 ,laptop acer core2 , samsung930 bf. Allemaal gejat!!!
Ik hoop dat al me spul ontploft als hij iets aansluit!!

mm er komt blijkbaar een zwarte xbox360 uit met 120gb schijf...
Een rumor maar toch de link:
http://www.gamersreports....ox360-with-hdmi-official/

Nu wachten op verzekerings geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
chris84 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:05:
GVD!!
Inbraak geweest, xbox360 ,le32m61b , Pc 4200x2 ,laptop acer core2 , samsung930 bf. Allemaal gejat!!!

damn dat is balen zeg, ik ga mijn apparatuur in mijn nieuwe huis met leuke veiligheidskabels vastleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
Ja dat is wel een aanrader! Ik ga dat nu ook in het vervolg doen. De 360 heeft ook een lock erop zitten.
Maar eerst de ramen wat extra vergrendelen.
Het is enorm schijt van al die savegames die ik had. Plus de data op mijn pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
GVD!!

yo, kut voor je gast. Hopen dat je voldoende verzekerd bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

GVD!!

Hard genaaid hoor. Ik hoop dat je het volledig vergoedt krijgt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
tjah ik hoop ook dat de verzekering leuk mee doet. Ik heb alle bonnen/dozen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 04-06 10:22

Royz

Kleurenblind!!

GVD!!

Was je wel thuis? Of was je aan het werk toen het gebeurde?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
Was op me werk toen dit gebeurde.
Het is ook overdag gebeurd. Het is ongeveer rond 2 uur gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
[...]

rode knop ingedrukt houden en op iemand aflopen edit: te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

chris84 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:26:
Heb je het al bij microsoft gemeld? Zij registreren het moment als dat ding online gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

it0 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:40:
[...]

Heb je het al bij microsoft gemeld? Zij registreren het moment als dat ding online gaat.
echt? misschien handig om dit ook te melden aan de politie. De ISP's werken over het algemeen vrij goed samen met de politie op het vlak van misdaadopsporing.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Crackdown is echt goed jongens. Echt een en al oorlog met die bendelegers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rstyled schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:57:
Crackdown is echt goed jongens. Echt een en al oorlog met die bendelegers.
Ik vind de graphics niet echt super maar moet zeggen dat de gameplay echt leuk is! Ik zou het graag willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heeft iemand een surround setje op zijn xbox aangesloten dat eigenlijk voor de pc gemaakt is?
Een voorbeeld hiervan is de Logitech X-540.

Als aansluitingen naar de bron toe (pc, xbox of tv) krijg je 3 stekkers: Groen, Zwart, Oranje. Deze 3 zouden perfect in mijn 5.1 geluidskaart kunnen, echter wil ik het setje gebruiken op de 360.

Nu levert Logitech een game adapter mee zodat ik de Groene kan verbinden met de Rood en Witte kabel van de 360. Op deze manier heb ik geluid uit Front Left & Right + Center, maar niet door de Rear speakers. De zwarte en oranje pluggen zijn niet aangesloten.

De vraag is dan ook via wat voor adapter of ander kabeltje kan ik de Groen, Zwart en Oranje kabel van de X-540 direct op de xbox aansluiten ?

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 09-02-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Waar en hoe woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
Heb gemaild naar microsoft over de diefstal. Als het goed is heb ik ook de 360 online geregistreerd bij microsoft. Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Royz schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:52:
Ik kreeg trouwens gisteren een mailtje over de HD DVD drive:

[...]

Zou dit import zijn of gewoon echt verkrijgbaar in NL?
Ik neem aan dat ze gewoon de Europese versie aanbieden. Als het import was hadden ze ‘m al veel eerder kunnen aanbieden. Maar ff bellen voor de zekerheid kan nooit kwaad natuurlijk.

Ik zie in die HD DVD addon trouwens wel een leuke upgrade voor m’n HTPC. Zou leuk zijn als het ook met Vista werkt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 15:24
Aghanim schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:07:
Heeft iemand een surround setje op zijn xbox aangesloten dat eigenlijk voor de pc gemaakt is?

Als aansluitingen naar de bron toe (pc, xbox of tv) krijg je 3 stekkers: Groen, Zwart, Oranje. Deze 3 zouden perfect in mijn 5.1 geluidskaart kunnen, echter wil ik het setje gebruiken op de 360.

Nu levert Logitech een game adapter mee zodat ik de Groene kan verbinden met de Rood en Witte kabel van de 360. Op deze manier heb ik geluid uit Front Left & Right + Center, maar niet door de Rear speakers. De zwarte en oranje pluggen zijn niet aangesloten.

De vraag is dan ook via wat voor adapter of ander kabeltje kan ik de Groen, Zwart en Oranje kabel van de X-540 direct op de xbox aansluiten ?
Ik heb zelf een Logitech Z-5500d aangesloten op mijn Xbox. Ik heb er echter een optische ingang opzitten, dus heb geen problemen met aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
Want je hebt een xbox gestolen en wil controleren of hij jouw target was? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
chris84 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:14:
Heb gemaild naar microsoft over de diefstal. Als het goed is heb ik ook de 360 online geregistreerd bij microsoft. Ik hou jullie op de hoogte
niet mailen bellen.

mailen heeft totaal geen nut dan verwijzen ze je toch door naar de klantenservice en ben je nog een dag verder ook. Vanavond tot 9 uur kan je ze bellen dacht ik

[ Voor 9% gewijzigd door dikki dik op 09-02-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:24

Fab1Man

Live life to the fullest

dikki dik schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 18:39:
[...]

niet mailen bellen.

mailen heeft totaal geen nut dan verwijzen ze je toch door naar de klantenservice en ben je nog een dag verder ook. Vanavond tot 9 uur kan je ze bellen dacht ik
22.00!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
TwyLight schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 02:01:
Creditcard gegevens kunnen niet verwijderd worden van je account, zijn al duizenden klachten over.
Dus er is geen mogelijkheid om de automatische vernieuwing van je xbox live gold account ongedaan te maken? En als ik nu na dat jaartje gewoon wil teruggaan naar xbox live silver, dus mijn account wil behouden, kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Hi-Sintar schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:10:
[...]

Dus er is geen mogelijkheid om de automatische vernieuwing van je xbox live gold account ongedaan te maken? En als ik nu na dat jaartje gewoon wil teruggaan naar xbox live silver, dus mijn account wil behouden, kan dat niet?
je kan je account opzeggen, je kan allen niet je creditcardgegevens uit je account verwijderen. je kan je account dus niet veilig doorverkopen. (en dus ook niet je live abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Boeboe schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:55:
[...]

echt? misschien handig om dit ook te melden aan de politie. De ISP's werken over het algemeen vrij goed samen met de politie op het vlak van misdaadopsporing.
Als je een officiele aangifte hebt gedaan met de politie, zie ik niet in waarom ze niet zouden meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Het lijkt er toch op dat ik iets heel bijzonders heb gevonden op internet. :)

Ik beland via Google op een buitenlandse forumsite en daar was iemand van een bedrijf aan het reageren op vragen. De man werkt bij een bedrijf dat een kastje of omvormer maakt die een VGA en/of componentenaansluiting zoals bij xbox360, omvormt naar een HDMI aansluiting en dat met 1920x1080p ondersteuning (zelfs 1920x1200)
Het kastje is behoorlijk aan de prijs, ik las 300 dollar (slik) maar het kàn wel dus!

ff wat linkjes...

http://www.gefen.com/kvm/product.jsp?prod_id=3569

(klik ook even op het stukje met vergrootglas "take a closer look" want dan zie je foto's

http://forum.gefen.com/topic.asp?TOPIC_ID=1157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 25-05 09:10
Ferry34 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:32:
Het lijkt er toch op dat ik iets heel bijzonders heb gevonden op internet. :)

Ik beland via Google op een buitenlandse forumsite en daar was iemand van een bedrijf aan het reageren op vragen. De man werkt bij een bedrijf dat een kastje of omvormer maakt die een VGA en/of componentenaansluiting zoals bij xbox360, omvormt naar een HDMI aansluiting en dat met 1920x1080p ondersteuning (zelfs 1920x1200)
Het kastje is behoorlijk aan de prijs, ik las 300 dollar (slik) maar het kàn wel dus!

ff wat linkjes...

http://www.gefen.com/kvm/product.jsp?prod_id=3569

(klik ook even op het stukje met vergrootglas "take a closer look" want dan zie je foto's

http://forum.gefen.com/topic.asp?TOPIC_ID=1157
Wat is het voordeel dan? puur dat je die HDMI aansluiting kunt gebruiken? Want het is van oorsprong een analoog signaal, en ik dacht dat het voordeel juist was dat het digitaal was?
Beetje veel die prijs om enkel die hdmi 'poort' te kunnen gebruiken lijkt mij?

EDIT: Misschien had ik eerder het topic wat jij aansnee moeten lezen.
"The new Xbox 360 update allows the Xbox 360 to output 1080p via component and VGA (but not HDMI). For those of us with 1080p TVs that ONLY accept 1080p via HDMI"

Dit is dus voordelig als je geen component hebt op je tv maar wel hdmi en je wilt 1080p.
ik maar denke dat iedere 1080p tv vast wel component zou hebben 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door DialOut op 10-02-2007 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Aghanim schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:07:

Is niet mogelijk. Behalve met een decoder die het optische signaal van de 360 omzet naar de drie pluggen van je set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
milenko79 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:30:
[...]

je kan je account opzeggen, je kan allen niet je creditcardgegevens uit je account verwijderen. je kan je account dus niet veilig doorverkopen. (en dus ook niet je live abonnement).
Wat raden jullie mij aan dan als ik mijn xbox360 doorverkoop? Gewoon account laten afsluiten of kan ik die persoon aan wie ik het verkoop gewoon 9 maanden op xbox live laten spelen en dan na 9mnd zelf ff microsoft bellen en het account laten afsluiten..? Want hij kan verder niet veel met de creditcardgegevens op de xbox360 toch? Je moet namelijk een verification code hebben, weet niet of je onbeperkt de mogelijkheid krijgt om die te proberen maar goed...Toch geen fijn gevoel inderdaad dat je cc gegevens op de xbox van een ander staat. Kan ik mijn account via mijn xbox verwijderen of moet ik Microsoft daarvoor eerst bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:05
Ferry34 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 00:22:
oh ja, en nog iets..over die gemodde xboxen.

Allereerst, ze maken echt geen winst op die xboxen.
Ten tweede: het maken van een game duurt wel n jaartje of 2 en kost veel geld, tijd en werk. En meestal zijn het andere bedrijven dan Microsoft die ze maken. Het illegaal branden van zo'n game vind ik respectloos tegenover de makers.
En het belangrijkste: al máákten ze winst, ik ben toch geen dief? Jij ook niet hoop ik!
Als ik in een winkel ben en ik wil een cd of dvd hebben, al zou ik hem kunnen stelen, dan doe ik dat toch ook niet?

Hopelijk vinden ze er bij Microsoft snel iets op dat ze de gemodde kunnen detecteren via Live.
Wel mee eens, ik zou wel modden maar dan voor homebrew omdat MS geen xvid ondersteuning geeft. Nu kan dat dus nog niet. Qua games vind ik, als je hem leuk vind gewoon kopen.

Maar ze maken wel winst op hun consoles, ongeveer 70 dollar per xbox360 (niet officieel maar een schatting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
marktplaats elke dag checken op dat scherm en direct van dezelfde aanbieder andere aanbiedingen in de gaten houden. Je weet nooit.

oh en vloeken helpt niet :{

[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow op 10-02-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Maar het lucht wel op ;)
Ik zou ook vloeken... :X

[ Voor 35% gewijzigd door UltraSub op 10-02-2007 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Vloeken helpt zeker wel..Het lucht echt wel op maar helpt alleen niet genoeg...Tenminste..bij mij nooit..Zat er ook oblivion bij???die zoek ik namelijk en ga ik hem voor een zacht prijsje zoeken :-p

blijf het kut voor je vinden dude...moet er niet aan denken dat ik al me zuur verdiende en gespaarde soulletjes kwijt zal raken door 1 of ander #@$$ die denkt er geld mee te verdienen..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Kruisboksie schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 12:54:.Zat er ook oblivion bij???die zoek ik namelijk en ga ik hem voor een zacht prijsje zoeken :-p
dat is niet echt grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
koendt schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 00:04:
[...]

Wat is het voordeel dan? puur dat je die HDMI aansluiting kunt gebruiken? Want het is van oorsprong een analoog signaal, en ik dacht dat het voordeel juist was dat het digitaal was?
Beetje veel die prijs om enkel die hdmi 'poort' te kunnen gebruiken lijkt mij?

EDIT: Misschien had ik eerder het topic wat jij aansnee moeten lezen.
"The new Xbox 360 update allows the Xbox 360 to output 1080p via component and VGA (but not HDMI). For those of us with 1080p TVs that ONLY accept 1080p via HDMI"

Dit is dus voordelig als je geen component hebt op je tv maar wel hdmi en je wilt 1080p.
ik maar denke dat iedere 1080p tv vast wel component zou hebben 8)7
Het probleem is dat we nu n beetje in een tussenfase zitten met aansluitingen op een full hd tv.
De meeste full hd tv's kunnen alleen 1080p over hdmi, dat is nou net de ellende.
Het zal wel een tijdelijk probleem zijn, want nu kunnen de Samsung en Tatung wèl full hd via hdmi en component en vga doen. Maar er zijn toch wat mensen die een full hd tv hebben gekocht die t alleen via hdmi accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ik heb de aanschaf mijn Full HD in de ijskast gezet om oa deze reden. Had een Sony 46X2000 op het oog, en die doet dus idd alleen 1080p over HDMI. Heb mijn oog nu laten vallen op de Sharp HD1E, die doet 1080p over álle ingangen! (Naja, denk niet de scart :P )

/edit
Ok, het lijkt er op dat de HD1E ook aan de kant wordt gezet, hebben allemaal (net als hun voorganger) last van banding :(

[ Voor 20% gewijzigd door UltraSub op 10-02-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Zelf denk ik dat er veel meer winst in contrast en kleur te behalen valt (iig bij LCD). Die extra resolutie merk je niet zo, of je scherm moet wel erg groot zijn.

Anyway, ik gebruik nu mijn vga kabel nadat ik op mn scherm het black en white gedeelte heb gecorrigeerd. Nu is die fletse waas van vga bij mij weg en lijken de kleuren net zo van je scherm af te springen als bij component, behalve dat het net wat scherper is en dat dvd's geupscaled worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Net het spel Gear of War gekocht, nu mijn vraag hoe kan ik met 2 players op xbox live spelen? Bij call of duty 3 werd er een gast account aangemaakt....

Ik heb xbox live en heb 1 xbox live profiel...

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
D467 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:55:
Net het spel Gear of War gekocht, nu mijn vraag hoe kan ik met 2 players op xbox live spelen? Bij call of duty 3 werd er een gast account aangemaakt....

Ik heb xbox live en heb 1 xbox live profiel...

Alvast bedankt _/-\o_
In 1 van de schermen vlak voordat je een game joined zie je onderin 'guest login' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Nu online
Wat wel jammer is bij crackdown is dat bij een hoge framerate sommige auto's niet snel genoeg ingeladen worden. Dan zie je dus 2 poppetjes rijden, maar in een soort van onzichtbare auto die er niet is, maar waar je wel kan tegen op botsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Ik heb dus een 81 cm LCD tv samsung (LE32R71BX)en nu ik ook een x360 hebt gekocht kan ik alleen 1080i of lager op mn scherm krijgen. Maar bij mn scherminfo van mn tv staat 1920x1080.
Maar nu weet ik dat 1080p wel beter is. Maar is dit scherm dan eigenlijk full-HD?
Ik heb er geen HDMI aansluiting op zitten maar wel een alternative HDMI aansluiting die bestaat uit een DVI met 2x audio. Ook zit er component en vga op.
En hoe kan ik eventueel die 1080p uit mn tv halen? of is 1080i het max?

Ook had ik nog een vraagje over XBox live gebruik op de Xbox 360 en xbox 1.
Kan je hiervoor dezelfde gamertag gebruiken? Heb nooit live genomen omdat ik een gemodde xbox heb voor XBMC en bang was mn console verbannen te worden.
Ik kan mn spellen ook wel gewoon op mn x360 droppen (tja, voordeel van orgineel :p ) maar ik wil mn xbox 1 liever gebruiken vanwege profile downloads op de 360 met die krappe 13 gieg ;)

En nu ik voor Gunner zijn glazen bol probeer op te doeken kwam ik nog wat 'raars' tegen.
Op site's staat namelijk dat 1366 x 786 de maximale resolutie is, maar hoe krijg k dan echt 1920 x 1080 er uit geperst?

[ Voor 15% gewijzigd door DJKroon op 10-02-2007 17:03 . Reden: Gunner's bol maken ;) ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zonder te weten welke TV je hebt is het natuurlijk onmogelijk voor ons om te zeggen of het Full HD is of niet. M'n glazen bol is vandaag stuk gegaan.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
DJKroon schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:51:
Ik heb dus een 81 cm LCD tv samsung (LE32R71BX)en nu ik ook een x360 hebt gekocht kan ik alleen 1080i of lager op mn scherm krijgen. Maar bij mn scherminfo van mn tv staat 1920x1080.
Maar nu weet ik dat 1080p wel beter is. Maar is dit scherm dan eigenlijk full-HD?
Ik heb er geen HDMI aansluiting op zitten maar wel een alternative HDMI aansluiting die bestaat uit een DVI met 2x audio. Ook zit er component en vga op.
En hoe kan ik eventueel die 1080p uit mn tv halen? of is 1080i het max?
Jouw TV kan maximaal 1080i aan, en ik raad je aan om je Xbox in te stellen op 720p, want dat ziet er beter uit dan 1080i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Marco schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:43:
[...]

In 1 van de schermen vlak voordat je een game joined zie je onderin 'guest login' staan.
Ja er is wel een sign in dan kan ik alleen kiezen uit mijn game tag... geen gast login....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
D467 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:58:
[...]

Ja er is wel een sign in dan kan ik alleen kiezen uit mijn game tag... geen gast login....
Ik neem aan dat je wel een 2e controller hebt aangemeld op je Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Marco schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:05:
[...]

Ik neem aan dat je wel een 2e controller hebt aangemeld op je Xbox?
Ja want lokaal werkt alleen met xbox live werkt het niet, en er staat toch echt op de achterkant van de hoes: ''online multiplayer 2-8''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 13:41
iedereen hoor ik over hdtv's en lcd schermen. Kom ik aan op mijn 30cm televisie met ingebouwde videorecorder.

Heb vandaag maar een live account aangemaakt. Moet nog ff wachten tot het eind van maand voor een Gold abbo. "Biesterbosch" is mijn gamerstag.

aan het eind van de maand ook maar gelijk een HD kopen want ik merk wel dat je zonder dat ding verrekte weinig kan op live marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
D467 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:53:
[...]

Ja want lokaal werkt alleen met xbox live werkt het niet, en er staat toch echt op de achterkant van de hoes: ''online multiplayer 2-8''
Waarschijnlijk moet je dan eerst dat 2e account lokaal uitloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
DJKroon schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:51:
Ik heb dus een 81 cm LCD tv samsung (LE32R71BX)en nu ik ook een x360 hebt gekocht kan ik alleen 1080i of lager op mn scherm krijgen. ;)

En nu ik voor Gunner zijn glazen bol probeer op te doeken kwam ik nog wat 'raars' tegen.
Op site's staat namelijk dat 1366 x 786 de maximale resolutie is, maar hoe krijg k dan echt 1920 x 1080 er uit geperst?
Raar is het niet, want de feiten zijn: de max resolutie van een 32" LCD TV zoals de LE32R71 is gewoon 1366 x 768. 1080i kan die wel ook wel aan, maar 1080p? Forget it, want het is geen Full HD tv, die beginnen pas bij 40" momenteel, en kosten toch minimaal € 2000,-

Ik zou me ook niet blindstaren op 1080p, erg veel verschil zie je niet, behalve als je dichterbij zit dan 3 of 4 meter. En dan nog betwijfel ik of de doorsnee tv kijker dat ook merkt. Ook zijn er bijzonder weinig games uit die 1080p ondersteunen, voor nu is 1080p/Full HD niks meer dan overbodig.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Terryb47 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:36:
[...]

Raar is het niet, want de feiten zijn: de max resolutie van een 32" LCD TV zoals de LE32R71 is gewoon 1366 x 768. 1080i kan die wel ook wel aan, maar 1080p? Forget it, want het is geen Full HD tv, die beginnen pas bij 40" momenteel, en kosten toch minimaal € 2000,-

Ik zou me ook niet blindstaren op 1080p, erg veel verschil zie je niet, behalve als je dichterbij zit dan 3 of 4 meter. En dan nog betwijfel ik of de doorsnee tv kijker dat ook merkt. Ook zijn er bijzonder weinig games uit die 1080p ondersteunen, voor nu is 1080p/Full HD niks meer dan overbodig.
Om heel eerlijk te zijn heb ik een kamer van 2 bij 4 meter.. En ik zit op mn bed, en ik zit er met 2 meter afstand er voor.
Ik vroeg het me van mn tv gewoon af, net allemaal pas nieuw (tv 10 weken en X360 pas 1 week)
Ik ben ook tevreden met wat ik heb gekocht en het ziet er gelikt uit op 1080i.
Toch raar als ik mn tv-info scherm naar voren haal dat er echt 1920x1080 staat en geen 1366x786.
Misschien was er wel via een achterdeurtje wat extra's te halen, je weet t niet ;)
(K kwam gisteren er pas achter hoe ik het geluid van mn X360 via optische uitgang op mn optische ingang van mn Pioneer 5.1 versterker werkende kreeg en dan geen geluid van de 2 tulpen.)

Maar weten jullie hoe het zit met 1 gamerstag en 2 xboxen (X360 en Xbox 1) i.c.m. Xbox live?

[ Voor 3% gewijzigd door DJKroon op 10-02-2007 21:11 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En het 30e deeltje alweer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 14:41
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste