Wat een dag, wat een dag!
Ik had 2 mnd geleden zo'n microsoft wireless wheel gekocht. 1 keertje geprobeerd en alles deed t. Helaas vind ik PGR3 nog steeds een game van niks (die auto's rijden echt voor geen meter!), dus ik moest maar wachten op Forza2.
Vorige week toch mn stuurtje weer s aangesloten, nou doet die het niet meer icm de voedingsadapter.
Op batterijen wel(maar dan heb je dus geen force feedback), maar zodra ik m op de 220v adapter zet en de batterijen verwijder, gaat die nooit meer aan. Eerst de adapterkabel laten testen, maar daar kwam wel stroom uit.
Ik de winkel gebeld, maar die verwijzen je naar Microsoft helpdesk. Helpdesk gebeld, maar die vervangen vanalles van het wheel (pedalen, voedingsadapter, tafelklem) behalve het stuur zelf.
Ze vonden het maar erg vreemd dat de winkel het niet wilde oplossen.
Ik de winkel gebeld, maar die zeiden dat het toch via Microsoft support moest gaan. Ze zouden zelf vanuit de winkel Microsoft bellen over hoe-en-wat en daarna mij weer bellen.
Teruggebeld, ze hadden overlegd en ik kon het via Microsoft support regelen.
Microsoft gebeld en die vonden het maar raar

Stelden voor dat ik eerst naar de winkel moest gaan om de kabel te ruilen, zodat in ieder geval kan worden gechecked of daar niets mis mee is.
Naar de winkel, kabel geruild, terug naar huis om te testen. Helaas, wheel doet nog steeds niks.
Winkel bellen, ze bellen support morgen en daarna bellen ze mij pffff.
Ik heb wel voorgesteld dat wanneer blijkt dat ik een nieuwe krijg (logisch), ik die dan gewoon in de winkel kan ruilen. Ik heb weinig zin om dat ding op te laten halen en later weer eentje te ontvangen. Ben alleen thuis, maar ik werk gewoon full time dus dat gaat moeilijk.
Wordt vervolgd....