Kerel ga gewoon dat ding halen ipv continu honderden vragen te stellenWoodsy schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:13:
Nogmaals een vraagje, heb weinig zin om te wachten op een V2. Want zeker met een nieuwe HD-Ready TV die dinsdag binnen komt begint het wel steeds meer te jeuken om een 360 te halen. Maar die harddisk hou je dan maar 13gb over. Maar dan is mijn vraag, hoe groot zijn die demo's / trialers / mappacks nou allemaal precies? Want je kan ze helaas niet backuppen en zo snel is mijn verbinding niet. Dus iedere keer maar opnieuw alles downloaden zit er voor mij gewoon niet in. Kan iemand mij vertellen wat een trialers / demo / mappack / update gemiddeld van grootte is?
En zit even alle delen na te lezen, en kwam daar vaag een stuk tegen over Quake Wars op de 360, klopt dit? Oh en nogmaals de vraag, stel ga dadelijk zitten gamen met Vegas / FEAR / QuakeWars / UT2007 / Tiberium Wars, kom ik dan alleen tegen mensen die ook met een 360 spelen, of kan je ook tegen mensen met een PC komen? Dit inverband met de lameheid-factor. Hoewel je ongetwijfeld met veel oefening lekker kan leren gamen met een controller is het natuurlijk geen match voor keyboard en muis.

Demo's: 500~1200MB
Trailers: 50~500MB
Mappack: GRAW chapter 2 was 200MB geloof ik, en dat was de grootste.
Updates: negeren, die vallen onder je 7GB reserved space.
Cross-platform gamen: alleen als de developer het specifiek inbouwt.
Muis-is-superieur-fabeltje: bullshit. Muis is sneller met snipen, controller op short range, en 360-graden bewegen met controller wint dik van WASD om te dodgen en aan te vallen. Dus.