Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.376 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Woodsy schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:13:
Nogmaals een vraagje, heb weinig zin om te wachten op een V2. Want zeker met een nieuwe HD-Ready TV die dinsdag binnen komt begint het wel steeds meer te jeuken om een 360 te halen. Maar die harddisk hou je dan maar 13gb over. Maar dan is mijn vraag, hoe groot zijn die demo's / trialers / mappacks nou allemaal precies? Want je kan ze helaas niet backuppen en zo snel is mijn verbinding niet. Dus iedere keer maar opnieuw alles downloaden zit er voor mij gewoon niet in. Kan iemand mij vertellen wat een trialers / demo / mappack / update gemiddeld van grootte is?

En zit even alle delen na te lezen, en kwam daar vaag een stuk tegen over Quake Wars op de 360, klopt dit? Oh en nogmaals de vraag, stel ga dadelijk zitten gamen met Vegas / FEAR / QuakeWars / UT2007 / Tiberium Wars, kom ik dan alleen tegen mensen die ook met een 360 spelen, of kan je ook tegen mensen met een PC komen? Dit inverband met de lameheid-factor. Hoewel je ongetwijfeld met veel oefening lekker kan leren gamen met een controller is het natuurlijk geen match voor keyboard en muis.
Kerel ga gewoon dat ding halen ipv continu honderden vragen te stellen :z

Demo's: 500~1200MB
Trailers: 50~500MB
Mappack: GRAW chapter 2 was 200MB geloof ik, en dat was de grootste.
Updates: negeren, die vallen onder je 7GB reserved space.
Cross-platform gamen: alleen als de developer het specifiek inbouwt.
Muis-is-superieur-fabeltje: bullshit. Muis is sneller met snipen, controller op short range, en 360-graden bewegen met controller wint dik van WASD om te dodgen en aan te vallen. Dus.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
en arcade is 50mb (nog wel)

Wat baal ik trouwens dat de xbox geen xvid ondersteund, ben wezen rotzooien met tversity maar dat werkt langzaam (wel mooi trouwens) en het geluid doet het niet. Ugh, ik zou haast wensen dat men overgaat op wmv met het decoden.

Toch wel jammer, als er nu een mod uitkomt die toestaat dat homebrew gedraaid kan worden neem ik hem direct, en dat komt juist door dit soort irritante dingetjes. Heb je een prachtig systeem om films te kijken, kan je het niet gebruiken voor 99% van de content |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
curry684 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:51:
[...]

Muis-is-superieur-fabeltje: bullshit. Muis is sneller met snipen, controller op short range, en 360-graden bewegen met controller wint dik van WASD om te dodgen en aan te vallen. Dus.
Muis-is-superieur-fabeltje-fabeltje bedoel je.
Als je eenmaal pro gaming heb aanshouwt kom je al snel tot de conlusie dat je die bewegingen niet op de controller kan nadoen, and thats a fact. Met muis heb je JUIST ook perfecte movement controls, ga maar bunny hopen met een controller... :)

Bill heeft gewoon zelf teveel met dat ding gespeelt, kun jij met 100% precisie 3/4 units per seconden microen met een controller in LORT op de xbox? Ik kon dat iig wel op de pc.

Maarja ik moet dat bericht dan ook niet serieus nemen... :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 20:54

SaN

DarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:17:

Wat baal ik trouwens dat de xbox geen xvid ondersteund, ben wezen rotzooien met tversity maar dat werkt langzaam (wel mooi trouwens) en het geluid doet het niet. Ugh, ik zou haast wensen dat men overgaat op wmv met het decoden.

Toch wel jammer, als er nu een mod uitkomt die toestaat dat homebrew gedraaid kan worden neem ik hem direct, en dat komt juist door dit soort irritante dingetjes. Heb je een prachtig systeem om films te kijken, kan je het niet gebruiken voor 99% van de content |:(
Mee eens, onbegrijpelijk... En aangezien de 360's zo snel/veel kapot gaan zou ik die mod niet eens nemen :'(

Trouwens over de muis vs. controller, dat is gewoon klinklare onzin natuurlijk. Het ligt er een beetje aan welke game het is, maar ik zou enemy territory wel is willen spelen tegen iemand met een controller, of ut2004. Als je er even aan went om te spelen met snelle mous speeds dan ben je altijd sneller dan een controller. En strafen op een toetsenbord is zeker niet moeilijker dan op een controller, op beide gewoon een kwestie van oefening.

[ Voor 22% gewijzigd door SaN op 31-01-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Huntor schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:18:
[...]

Dead or Alive 4, en dan Tag Battles :9 Altijd een leuke competitie hier!
die heb ik al. tis idd altijd wel leuk ja :).
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:32:
[...]

Yep. Maar wel DIKKE fun. En helemaal niet verslavend ofzo... O-)
ok tis idd wel grappig (net demo hier op de pc gespeeld). Ik zal deze ook even kopen. Als ie iig in op die dvd volume 1 arcade games staat.
Geengrenzuh schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:46:
[...]

Ik vind pes6 met zn nogsteeds de vetste "met zn allen op de bank" 4spelers MP game! Met zn 4en Terrorist hunt met rainbow six vegas is ook aan te raden, maar dan moet je wel 4player splitscreen trekken natuurlijk.
Ok Rainbow six vegas wou ik ook al kopen dus koop ik die ook even. en Pes 6 wordt het dan ipv fifa 2007 (die kun je toch ook maar met max. 2 personen spelen fifa 2007???)

allemaal bedankt voor de antwoorden, zaterdag feestje dus wordt weer relaxed gamen ;) is trouwens ook de reden dat ik hem gekocht heb ik game er nooit in m'n 1tje op maar altijd met vrienden.

[ Voor 4% gewijzigd door kami124 op 31-01-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey net ff een xbox 360 van iemand overgenomen. Maar hoe kan ik nou al zijn instellingen eruit flikkeren en gewoon met me eigen verse instellingen naam/id online gaan e.d. Is het dus mogelijk om zijn Xbox Live over te nemen. Ohja ik probeerde ook ff me mp3 speler eraan te hange, afspelen gaat goed enzo, maar ik zie nergens hoe ik ze naar mijn hd gaan kopieren?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
DarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:17:Wat baal ik trouwens dat de xbox geen xvid ondersteund, ben wezen rotzooien met tversity maar dat werkt langzaam (wel mooi trouwens) en het geluid doet het niet. Ugh, ik zou haast wensen dat men overgaat op wmv met het decoden.
Mediacenter draaien, met Transcode 360. Werkt voor-tref-fe-lijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
UltraSub schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:52:
[...]
Ik heb transcode 360 op een mediacenter XP staan voor divx'en te streamen, maar ik heb regelmatig het probleem dat hij er na 20minuten ineens mee ophoudt. Hij doet dan precies of de film normaal afgespeeld is. Als ik dan het transcoden opnieuw start is er niks aan de hand.
Heb jij dit ook, en er misschien een oplossing voor?

Ik dat ze bij de vista versie wel paar versienummers verder zijn, dus misschien dat ik het kan oplossen met te upgraden naar vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
UltraSub schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:52:
[...]
Punt is ik heb een licht overgeklokte barton 2500+, maar wel een HDTV voor 720p. Met tversity lukt het net niet om on de fly te laten zien. Opzich kan ik dan pauzeren en gaan wachten voor een kwartier ofzo maar dat is al helemaal een lapmiddel op een lapmiddel.

Maargoed, misschien werkt transcode 360 beter, ik ga volgende week vista installeren en eens kijken hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Weet iemand of je inmiddels h.264 files en .evo files via mediacenter i.c.m. je 360 kunt streamen?
Het lukt mij thans enkel met hdtvpump om mpeg2 hdfilms en files zo te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok tis idd wel grappig (net demo hier op de pc gespeeld). Ik zal deze ook even kopen. Als ie iig in op die dvd volume 1 arcade games staat.
Grappig? GRAPPIG? :(

Tis gewoon supervet. :>

En ik kan je nu al vertellen dat Heavy Weapon niet op de Arcade DVD Vol. 1 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

hully schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:15:
Weet iemand of je inmiddels h.264 files en .evo files via mediacenter i.c.m. je 360 kunt streamen?
Het lukt mij thans enkel met hdtvpump om mpeg2 hdfilms en files zo te streamen.
De Xbox 360 kan (nog) geen h264 films aan via Media Center. Ik denk dat je .evo files op de 360 al helemaal niet kan afspelen, tenzij ze op een originele HDDVD staan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:33
curry684 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:51:
[...]

Kerel ga gewoon dat ding halen ipv continu honderden vragen te stellen :z
Haha, het is een hoop geld weet je. En anders word de rij in de winkel zo lang achter me, want dan ga ik het gewoon daar vragen. Je had erbij moeten zijn met die HD-TV kopen. Mijn vriendin had maar een stoel erbij gepakt, en die verkoper begon echt te zweten >:). Wil gewoon goed geinformeerd zijn, want als ik luister naar wat ik WIL, dan had die er allang gestaan. Maar vroeger kocht ik ook in een waas dingen die nu stof staan te vangen. In de hype mijn Wii gekocht, en heb hem al weken niet meer aangeraakt en eigenlijk redelijk spijt van die aankoop.

Maar goed, 360 zal er dan toch wel komen O+ Zit alleen te twijfelen om te wachten tot maart, PS3 launch zal vast voor mooie aanbiedingen zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:27:
[...]

Haha, het is een hoop geld weet je. En anders word de rij in de winkel zo lang achter me, want dan ga ik het gewoon daar vragen. Je had erbij moeten zijn met die HD-TV kopen. Mijn vriendin had maar een stoel erbij gepakt, en die verkoper begon echt te zweten >:). Wil gewoon goed geinformeerd zijn, want als ik luister naar wat ik WIL, dan had die er allang gestaan. Maar vroeger kocht ik ook in een waas dingen die nu stof staan te vangen. In de hype mijn Wii gekocht, en heb hem al weken niet meer aangeraakt en eigenlijk redelijk spijt van die aankoop.

Maar goed, 360 zal er dan toch wel komen O+ Zit alleen te twijfelen om te wachten tot maart, PS3 launch zal vast voor mooie aanbiedingen zorgen...
Kerel, ik heb beide machines en het advies dat ik je geef luidt: koop een Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:40:
[...]

Kerel, ik heb beide machines en het advies dat ik je geef luidt: koop een Xbox 360.
heb je een PS3 en een 360 of een Wii en een 360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls-NL schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:53:
[...]

heb je een PS3 en een 360 of een Wii en een 360...
Een PS3 en een 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:17:

probeer www.runtime360.com en dan het transcode 360 progammatje. Werkt echt perfect. Tversity heb ik nog nooit gebruikt, maar gebruiksvriendelijker dan transcode kan bijna niet. Je installeert het, zet je ondertiteling en film met dezelfde naam in dezelfde map en je kan ze bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
jorisandkaylas schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:17:
[...]

Wat je moet doen is even kijken of die HDD wel geformatteerd is in Fat32, volgens mij heeft hij namelijk problemen met Harde Schijven die geformatteerd zijn in NTFS, ik had dat probleem namelijk zelf ook, even een format in Fat32 eroverheen en toen zag hij wel gelijk alles wanneer ik er wat op plaatste.
Verrek, je hebt gelijk! Het was inderdaad een NTFS schijf, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb :?
Ben nu een format aan het uitvoeren. :)

[ Voor 0% gewijzigd door yorroy op 31-01-2007 19:21 . Reden: Typvoud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:16:
[...]

probeer www.runtime360.com en dan het transcode 360 progammatje. Werkt echt perfect. Tversity heb ik nog nooit gebruikt, maar gebruiksvriendelijker dan transcode kan bijna niet. Je installeert het, zet je ondertiteling en film met dezelfde naam in dezelfde map en je kan ze bekijken.
maar wat zijn de systeemeisen? En levert hij ook 720p? Ik kan vrij weinig erover op de site vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Yoshi schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:59:
[...]

Ik heb transcode 360 op een mediacenter XP staan voor divx'en te streamen, maar ik heb regelmatig het probleem dat hij er na 20minuten ineens mee ophoudt. Hij doet dan precies of de film normaal afgespeeld is. Als ik dan het transcoden opnieuw start is er niks aan de hand.
Heb jij dit ook, en er misschien een oplossing voor?

Ik dat ze bij de vista versie wel paar versienummers verder zijn, dus misschien dat ik het kan oplossen met te upgraden naar vista.
Hmm, nee, heb ik niet.
Wat me wel opvalt, is dat in ongeveer 20 minuten een complete divx transcoded is. Misschien gaat daar iets mis. Bedoel, denkt T360 dattie klaar is of zo :)
DarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:00:
[...]

Punt is ik heb een licht overgeklokte barton 2500+, maar wel een HDTV voor 720p. Met tversity lukt het net niet om on de fly te laten zien. Opzich kan ik dan pauzeren en gaan wachten voor een kwartier ofzo maar dat is al helemaal een lapmiddel op een lapmiddel.

Maargoed, misschien werkt transcode 360 beter, ik ga volgende week vista installeren en eens kijken hoe dat gaat.
Vista en T360 werkte de laatste keer dat ik checkte nog niet helemaal optimaal. Werd toen wel hard aan gewerkt. Zoals ik hierboven al schreef, het duurt ongeveer 20 minuten om een xvid te transcoden. Misschien een tikkie langer voor HDTV, maar mijn gevoel zegt dat het wel moet lukken. Ik heb beide geinstalleerd staan, een tversity op een 2003 bak, en een mediacenter. Sinds ik MCE2005 met T360 werkend heb, gebruik ik die tversity bak niet meer. :)
Just give it a shot, never hurts..

/edit
Waar ik overigens problemen mee heb, en iedereen op de T360 fora werkend schijnt te hebben; het streamen van dvd iso's. Ik krijg het simpelweg niet voor elkaar. Krijg gewoon geen .iso te zien, om vervolgens transcode te kunnen kiezen :(

[ Voor 6% gewijzigd door UltraSub op 31-01-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:16:
[...]

moet zeggen dat ik op mijn nieuwe pc tversity maar 'es geprobeerd heb maar het is niet echt een prettig programma. De media center interface werkt gewoon beter. TVersity zet alles onder elkaar (en da's niet zo makkelijk met bepaalde gebackup'te films zegmaar) dus de films zijn onherkenbaar. Ook heb ik de ondertiteling onder tversity nog niet voor elkaar. Het schijnt met de positie op het beeldscherm te maken te hebben maargoed, als ik ze gewoon afspeel via de computer staat de ondertiteling in de video, dus dat "kan" het probleem niet zijn.

Ik denk erover om dus weer een dual boot te maken naar media center en gewoon transcode erop te zetten. Of kan media center ook goed werken op een virtuele bak (virtual pc?).

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit hey! Ik ben helemaal verslaafd aan Crackdown! :+
Vorige week heb ik Lost Planet gekocht en vind het echt een supergame maar ben nu meer bezig met Crackdown als LP. :X Ik heb 38 Agility points kunnen verzamelen in 1 uur. Wat vinden jullie leuk tijdens Crackdown om te behalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De demo? of is Crackdown helemaal aan mij ontgaan en is die al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
die's al uit ja... :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45
Wat vinden jullie van de demo van GRAW2? Zelf vind ik hem een beetje tegenvallen, ik vond de sfeer in mexico beter, en vond het erook beter uit zien. Deze game laat ik even aan mij voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heavy Weapon gekocht :D Woow dat is verslavend _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:33:
Shit hey! Ik ben helemaal verslaafd aan Crackdown! :+
Vorige week heb ik Lost Planet gekocht en vind het echt een supergame maar ben nu meer bezig met Crackdown als LP. :X Ik heb 38 Agility points kunnen verzamelen in 1 uur. Wat vinden jullie leuk tijdens Crackdown om te behalen?
Telkens als ik max strength of max firearm ga, ga ik uiteindelijk voor de agility points...

Die auto upgraden vind ik erg lastig, de criminelen springen altijd op zij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
it0 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:57:
[...]

Telkens als ik max strength of max firearm ga, ga ik uiteindelijk voor de agility points...

Die auto upgraden vind ik erg lastig, de criminelen springen altijd op zij :(
max strength, agility, explosives, car handling kan ik allemaal (relatief) makkelijk halen in de demo. Maar de firearms meestal maar tot level 3.....heb het ook al voor elkaar gekregen om al de vier bosses te verslaan in de demo. Het zijn er toch maar 4? (wel op de makkelijkste instellingen natuurlijk :) )

Ben alleen niet zo erg sterk in het klimmen van de grote politie toren, maar dat oefen ik wel als ik het spel in het echt heb.

[ Voor 3% gewijzigd door SnackMasterFlex op 01-02-2007 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:55:
Wat vinden jullie van de demo van GRAW2? Zelf vind ik hem een beetje tegenvallen, ik vond de sfeer in mexico beter, en vond het erook beter uit zien. Deze game laat ik even aan mij voorbij gaan.
Vond het ook niet echt. De andere demo, puntjepuntje frenzy. (weet de naam zo even niet). Wel erg geinig, vooral met die auto-tjes waarmee je zoveel mogelijk dozen moet verzamelen, geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

mobygo76 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:55:
Aangezien het een demo is: Ik vind het er nu al beter uit zien dan GRAW 1, particle effect, polycount, belichting, textures zijn allemaal beter. Ik kreeg een erg prettige GRAW vibe en nu moet ik hem weer halen :(

Voor een demo ziet het er goed uit.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

S2S schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:18:
[...]

Aangezien het een demo is: Ik vind het er nu al beter uit zien dan GRAW 1, particle effect, polycount, belichting, textures zijn allemaal beter. Ik kreeg een erg prettige GRAW vibe en nu moet ik hem weer halen :(

Voor een demo ziet het er goed uit.
Helemaal mee eens.. Het zag er gewoon levendiger uit allemaal, nu hopen dat de MP er ook zo uit ziet!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

TwyLight schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:03:
Heavy Weapon gekocht :D Woow dat is verslavend _O_
hoeveel punten kost die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
800 dacht ik, maar dat kan je natuurlijk zelf ook ff kijken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Geengrenzuh schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:48:
[...]

Helemaal mee eens.. Het zag er gewoon levendiger uit allemaal, nu hopen dat de MP er ook zo uit ziet!
En dat je nu wel dekking kan zoeken zoals in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Waar hebben jullie CrackDown gehaald dan? 23 februari pas toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nudie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:47:
Waar hebben jullie CrackDown gehaald dan? 23 februari pas toch?
d....e....m....o...?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Nog een allerlaatste vraag hoor (Sorry Neovo :X), maar hoe zit het met aansluiten op een Dolby systeem. Want bij de Premium heb ik gelezen krijg je een HD kabel, component toch? Alleen dan loopt natuurlijk het geluid ook gelijk over die 2 el-cheapo boxen van mijn televisie. En je hebt waarschijnlijk niet genoeg lengte om die afstand te kunnen overbruggen, omdat de kabels meestal op het einde pas van elkaar splitsen. (En ja, ik heb de vorige delen gelezen, denk wel 50 pagina's maar kan niet overal doorheen spitten :'()

En werd net gebeld dat mijn nieuwe LG HD-TV kan ophalen _/-\o_ Als die 360 morgenavond in Rotterdam ga scoren word het genieten dit weekend :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Woodsy schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:01:
Nog een allerlaatste vraag hoor (Sorry Neovo :X), maar hoe zit het met aansluiten op een Dolby systeem. Want bij de Premium heb ik gelezen krijg je een HD kabel, component toch? Alleen dan loopt natuurlijk het geluid ook gelijk over die 2 el-cheapo boxen van mijn televisie. En je hebt waarschijnlijk niet genoeg lengte om die afstand te kunnen overbruggen, omdat de kabels meestal op het einde pas van elkaar splitsen. (En ja, ik heb de vorige delen gelezen, denk wel 50 pagina's maar kan niet overal doorheen spitten :'()

En werd net gebeld dat mijn nieuwe LG HD-TV kan ophalen _/-\o_ Als die 360 morgenavond in Rotterdam ga scoren word het genieten dit weekend :9~
|:( Sinds wanneer is je video-signaal-kabel korter dan je audio-signaal-kabel? Heb je ooit je handleiding gelezen en/of de topic-start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
MAX3400 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:03:
[...]

|:( Sinds wanneer is je video-signaal-kabel korter dan je audio-signaal-kabel? Heb je ooit je handleiding gelezen en/of de topic-start?
Ik heb genoeg van de topics gelezen om te zien dat jij bij elke opmerking zit te F5-en, je volgens mij die opmerking op een keybind hebt staan. Tuurlijk is die kabel overal net zo lang, alleen ik wil hem splitsen, omdat ik met de audio kabel verder moet dan met de videokabel. Je hebt 3 tulpen, 1 video, 2 audio. Die 2 audio moeten naar de geluidsinstallatie, die ene video naar de televisie. Daarom mijn vraag hoe je dat dan moet aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Woodsy schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:12:
[...]

Ik heb genoeg van de topics gelezen om te zien dat jij bij elke opmerking zit te F5-en, je volgens mij die opmerking op een keybind hebt staan. Tuurlijk is die kabel overal net zo lang, alleen ik wil hem splitsen, omdat ik met de audio kabel verder moet dan met de videokabel. Je hebt 3 tulpen, 1 video, 2 audio. Die 2 audio moeten naar de geluidsinstallatie, die ene video naar de televisie. Daarom mijn vraag hoe je dat dan moet aansluiten.
Het is niet moeilijker dan je tulp (stereo geluid dus) te verlengen met een kabel die je bij dezelfde MM kan kopen als waar je TV vandaan komt. En als je je stekker bekijkt van je XB360 (dus die in de 360 verdwijnt) zie je ook nog een TOSLINK-aansluiting.

Lijkt me meer dan voldoende info & basiskennis om iets aan te sluiten (sinds deeltje 1 begonnen is).

*edit*
Om dan nog even te wijzen:
:? En hoe sluit ik 'm dan aan op m'n monitor/TV/LCD/beamer/whatever?
De X360 heeft een generieke A/V uitgang waarop je een divers aantal kabels kunt aansluiten. Bij het Core System zit standaard een composiet kabel dus met SCART adapter, waardoor je hem op iedere TV aan kunt sluiten. Los verkrijgbaar en standaard bij de Premiumversie zit de HD-kabel met zowel component- als composietaansluitingen waarmee je beamers, LCD- en plasma-TV's kunt aansluiten. Voor aansluiting op een computermonitor heb je de los verkrijgbare VGA-bekabeling nodig. HDMI- en DVI-plugs zijn op dit moment nog niet ingepland maar komen wellicht wel op termijn beschikbaar.

Alle kabels behalve de Advanced SCART bevatten 2 stereo-jacks voor audio, en alle kabels behalve de Composite van de Core hebben een optische aansluiting voor 5.1 surroundgeluid. De optische aansluiting zit op de connector aan de kant van de X360, met een reguliere TOSLink plug onder een klepje.

[ Voor 40% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Meestal kan je die kabels ook gewoon uit elkaar trekken hoor? Ik heb de VGA kabel dus weet niet precies hoe het zit met de andere kabel maar ik heb wel eens eerder kabeltjes gehad en dan kan je daar bij het stuk wat jij vind dat dat te dicht op elkaar zit gewoon aan trekken zodat het verder uit elkaar zit hoor?

edit: Zie net dat dat bij de 360 kabel niet kan.

[ Voor 8% gewijzigd door jmxd op 01-02-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Als het een optische ingang heeft kan je natuurlijk ook nog zo'n (ik geloof) glasvezel kabeltje kopen die je direct op de uitgang van je xbox ("op het stuk van de kabel dat je in de xbox steekt) aansluit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04

als je een beetje fatsoenlijk tv hebt heeft die ook een audio out, en die sluit je dan aan op je stereo installatie, surround set whatever

maar als je een surround set hebt sluit je natuurlijk het liefst de optische kabel aan op de stekker die in je xbox360 zit

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 20:54

SaN

En als je geen optische ingang op je versterker hebt koop je een optisch ----> coax stekkertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Als je geen Surround set hebt met een rode en witte ingang of een optische ingang, zijn er dan nog andere opties om het geluid toch op de surround set te krijgen? Er zitten wel scarts aan.

Ik heb de zooi op de HDTV aangesloten via component, dus ook het geluid. Maar surround lijkt me wel lekker. Ik heb eventueel op mijn computerkamer nog wel een duurdere surround set (met alle mogelijke ingangen) staan, alleen speelt die geen gebrande DVD's af. Vandaar heb ik dus een goedkope surround set beneden staan die WEL alles afspeelt.

Als de surround set (zonder aansluitingen) toch via een omweg aan te sluiten is voor surround sound hoor ik het graag. Anders maar de setjes omwisselen of een surround receiver halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 01-02-2007 13:27 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RappieRappie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:26:
Als je geen Surround set hebt met een rode en witte ingang of een optische ingang, zijn er dan nog andere opties om het geluid toch op de surround set te krijgen? Er zitten wel scarts aan.
Sinds wanneer kan SCART 5.1 geluid transporteren?

Als je geen GLAS of COAX ingangen hebt op je surround-set, moet je in de handleiding lezen van je set of/hoe je wel Dolby-IN kan realiseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Lukt niet denk ik.

Ik haal wel een receiver over een paar maandjes. Sluit ik mijn 360 daar wel op aan.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Iemand die Tomb Raider: Legend heeft en hem aan kan raden? Ik heb de demo gespeeld maar vond hem niet super fantasisch maar de eerdere versies (1 t/m 4, Chronicles en Angel of Darkness niet) vond ik wel leuk en heb ik ook alle 4 uitgespeeld.
Maar ik twijfel nog een beetje of ik deze game wel moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03:12
Ik heb trouwens nergens kunnen vinden of de xb360 een gigabit netwerkinterface heeft, of alleen maar een 100mbit interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

HendrikN schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:05:
Ik heb trouwens nergens kunnen vinden of de xb360 een gigabit netwerkinterface heeft, of alleen maar een 100mbit interface?
De 360 heeft inderdaad een 100mbit aansluiting, en ik zie het nut van een 1000mbit interface niet echt in, heb jij dan zo'n snelle internetverbinding? Lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:11:
[...]

De 360 heeft inderdaad een 100mbit aansluiting, en ik zie het nut van een 1000mbit interface niet echt in, heb jij dan zo'n snelle internetverbinding? Lijkt me niet.
Nee maar wel een intern netwerk.

Je kan toch vanaf je pc streamen. Hoe sneller hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TwyLight schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:50:
Iemand die Tomb Raider: Legend heeft en hem aan kan raden? Ik heb de demo gespeeld maar vond hem niet super fantasisch maar de eerdere versies (1 t/m 4, Chronicles en Angel of Darkness niet) vond ik wel leuk en heb ik ook alle 4 uitgespeeld.
Ja, ik heb/had (?) TR:L. Vond het best leuk en mooier gemaakt dan alle voorgaande delen. Wel vond ik sommige stukjes te simpel bedacht; stukje scheuren op een motorfiets ofzo.

Een van de moeilijker achievements is om elk level/chapter binnen een bepaalde tijd te halen; dat is wel enorm pittig.
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:12:
[...]

Alleen handig als je full-duplex Gbit-NIC en switch hebt.

Gedeeltelijk on-topic: zelfs een HD-DVD of BluRay-disc kan je nog over Cat5 100Mbit streamen dus Gbit is zwaaaaaar overrated voor thuisgebruik!

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al iemand gelukt om apple hdtrailers(.mov) via tversity naar de xbox 360 te streamen en zo ja hoe?

Op tvversity vind je helaas weinig informatie heb de goede codes geinstalleerd dit geeft graphedit ook aan maar afspelen wil maar niet werken op de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn: de achievements van Crackdown zijn bekend. Ziet er leuk uit moet ik zeggen, ze dagen je uit om alles uit de game te halen. Voor een overzichtje:

http://www.achieve360points.com/game/crackdown

Daarnaast nieuwe screenshots van Bioshock, een game waar ik onwijs naar uitkijk!

http://www.360party.nl/nieuws/item/30897/

Gisteren 'Champion of Freedom' unlocked in Heavy Weapon: met 4 man coop in Survival voor minimaal 12 (!) minuten. Wat een gekkenhuis was dat! Maar wél gehaald! 8)

Nu alleen dus nog 'Canon Happy'. Zucht... wat een game... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:10:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn: de achievements van Crackdown zijn bekend. Ziet er leuk uit moet ik zeggen, ze dagen je uit om alles uit de game te halen. Voor een overzichtje:

http://www.achieve360points.com/game/crackdown

Daarnaast nieuwe screenshots van Bioshock, een game waar ik onwijs naar uitkijk!

http://www.360party.nl/nieuws/item/30897/

Gisteren 'Champion of Freedom' unlocked in Heavy Weapon: met 4 man coop in Survival voor minimaal 12 (!) minuten. Wat een gekkenhuis was dat! Maar wél gehaald! 8)

Nu alleen dus nog 'Canon Happy'. Zucht... wat een game... O+
Ja weetje hoe raar. ik heb Heavy Weapon pas 1 dag en de eerste keer dat ik online ging had ik al gelijk alle 3 de achievements :? :D

ComSat Uplink
Play over Xbox Live with 3 other players for at least 1 minute.
Cockroach of Freedom
Withstand 8 minutes of the Red Star onslaught in any Survival game.
Champion of Freedom
Survive 12 minutes of the enemy's attack in any Survival game.

Had ik zeker geluk dat ik met 3 andere spelers zat die best wel goed waren :D we hadden het iets langer dan 17 minuten volgehouden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net ge-disconnect van xbox live, een maat van mij heeft het ook. Kom er ook niet meer op.
Is er een schoonmaak bezig oid.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ben er ook afgekickt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik zit nog gewoon op live? Ben geen game aan het spelen maar ben wel aangemeld op het dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:12:
[...]

heeft jouw pc 1000 mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dat is tegenwoordig niet "exotisch" meer hoor... Ik heb ook Gbit-NIC's maar geen Gbit-kabels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Toevallig gemodde X360's? :'( :+

Zou zomaar kunnen dat MS aan het bannen is.

[ Voor 12% gewijzigd door S2S op 01-02-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
S2S schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:16:
[...]

Toevallig gemodde X360's? :'( :+

Zou zomaar kunnen dat MS aan het bannen is.
En terecht als dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik kan ook niet op xbox live komen, geen gemodde xbox of iets dergelijks. Krijg de hele tijd MTU failed. Denk dat Xbox live ff plat ligt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Niks terecht,
MS moet blij zijn dat mensen met gemodde 360's gewoon betalen voor XBOX live!
Je hebt toch betaald voor die dienst, waarom zouden ze je dan moeten bannen.

Er zal nu wel weer een verhaal komen dat je auto ook APK gekeurd moet zijn om op de weg te mogen rijden en dus ook eisen gesteld kunnen worden aan het feit om op Live te mogen. Neemt nog steeds niet weg dat je wel €60 hebt neergeteld die dan refunded zou moeten worden.

[ Voor 41% gewijzigd door wimpie007 op 01-02-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hebben jullie dat alleen als je een game wilt spelen, of ook gewoon op je dashboard/marketplace?
Ik zit nu namelijk gewoon in de marketplace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

wimpie007 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:31:
Niks terecht,

[...]
Wat zal Microsoft in zijn handjes knijpen... 5 Euro per maand voor XBLive of iets van 3 (games) x 11 Euro licentie-kosten mislopen vanwege Usenet... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Devil May Cry 4 toch niet naar de 360....?
Devil May Cry is exclusive to PS3. No other announcements have been made.
[/quote]
http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=9129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nedra schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:26:
Ik kan ook niet op xbox live komen, geen gemodde xbox of iets dergelijks. Krijg de hele tijd MTU failed. Denk dat Xbox live ff plat ligt o.i.d.
Hier geen problemen. Kan gewoon online gamen op live.
Er zijn wel minder mensen online merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Wat een onzin..... Ik denk liever dat ze mensen hebben die spellen kopen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks terecht,

[...]
Of jij moet blij zijn dat MS gemodde 360's gewoon toelaat op Live... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nedra schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:26:
GVD! Dat heb ik dus nu al een week!! :(
Helemaal niks aan gemod en heb 4 originele games in bezit! laatst nog xbox live met 12 maanden verlengd!! Maar heel vaak kan ik niet op xbox live komen en zo nu en dan heb ik connectie! Ik ben blij dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben want anders was ik van plan om een nieuwe router te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:33:
[...]

GVD! Dat heb ik dus nu al een week!! :(
Helemaal niks aan gemod en heb 4 originele games in bezit! laatst nog xbox live met 12 maanden verlengd!! Maar heel vaak kan ik niet op xbox live komen en zo nu en dan heb ik connectie! Ik ben blij dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben want anders was ik van plan om een nieuwe router te gaan kopen.
Op zich is een nieuwe router (Linux-based) nog niet eens zo'n gek idee. Hiermee kan je namelijk MTU-sizes zelf instellen ipv harde waarden te accepteren. Aan de andere kant; ik ben niet thuis dus kan XBLive niet testen maar ik merk wel dat de downtimes van sommige services/servers structureel wel meer functionaliteit opleveren.

Vroeger moest ik nog wel eens een download herstarten enzo maar gisteren de GRAW2-demo in een minuut of 8 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Ook op het dashboard kom ik xbox live niet in helaas. Blijft maar failen op de MTU test. In het modem staat alles goed en op m'n pc heb ik goede verbinding... Had ik net ff de tijd om rainbow six te rellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Niks terecht,
Je hebt toch betaald voor die dienst, waarom zouden ze je dan moeten bannen.

Er zal nu wel weer een verhaal komen dat je auto ook APK gekeurd moet zijn om op de weg te mogen rijden en dus ook eisen gesteld kunnen worden aan het feit om op Live te mogen. Neemt nog steeds niet weg dat je wel €60 hebt neergeteld die dan refunded zou moeten worden.
Mensen moeten blij zijn dat ze op live kunnen met een gemodde xbox. Het geld betaald voor het online abonnement dekt lang niet de kosten die de games hadden gekost.

Mensen die een xbox gemod hebben moeten dat zelf weten, maar moeten niet zeuren als er iets niet werkt of als ze betaald hebben voor xbox live maar er niet op kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Yeh heel leuk die discussie hierover, maar ik kom er nogsteeds niet op :(. MTU settings zijn in orde, staat op 1500 zoals dit altijd al gestaan heeft dus ik begrijp het probleem op dit moment niet helemaal. Is xbox live gewoon down of is er iets anders aan de hand hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
MetroidPrime schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:37:
[...]

De Xbox 360 kan (nog) geen h264 films aan via Media Center. Ik denk dat je .evo files op de 360 al helemaal niet kan afspelen, tenzij ze op een originele HDDVD staan.
aha.. je vermoedt dus dat h264 soon wel te streamen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er een onderhoud iets bezig ofzo. Ik heb namelijk gewoon een orginele, en kom er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nedra schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:38:
Yeh heel leuk die discussie hierover, maar ik kom er nogsteeds niet op :(. MTU settings zijn in orde, staat op 1500 zoals dit altijd al gestaan heeft dus ik begrijp het probleem op dit moment niet helemaal. Is xbox live gewoon down of is er iets anders aan de hand hier?
Nou als er zoveel mensen last van hebben lijkt me van wel, hè.
Wacht nou gewoon ff rustig af inplaats van helemaal paniekerig gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
TwyLight schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:50:
Ik heb 'm destijds na de demo aangeschaft en er geen moment spijt van gehad. Aan de andere kant, met 20 uurtjes was ik ook wel helemaal klaar. Voor een eurotje of 20 zou ik 'm oppikken, voor 40 of meer zou ik hem laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:39:
Ik denk dat er een onderhoud iets bezig ofzo. Ik heb namelijk gewoon een orginele, en kom er niet op.
Kan hier gewoon op Live komen met een paar spellen, geen probleem...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, misschien dat alleen bepaalde servers ermee bezig zijn. Zal vast wel goedkomen :)
Gelukkig zijn sommige games offline ook best laguh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
MAX3400 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:16:
[...]

Ja, ik heb/had (?) TR:L. Vond het best leuk en mooier gemaakt dan alle voorgaande delen. Wel vond ik sommige stukjes te simpel bedacht; stukje scheuren op een motorfiets ofzo.

Een van de moeilijker achievements is om elk level/chapter binnen een bepaalde tijd te halen; dat is wel enorm pittig.

[...]

Alleen handig als je full-duplex Gbit-NIC en switch hebt.

Gedeeltelijk on-topic: zelfs een HD-DVD of BluRay-disc kan je nog over Cat5 100Mbit streamen dus Gbit is zwaaaaaar overrated voor thuisgebruik!
Nadelen van Legend:
-de puzzels zijn een stuk gemakkelijker
besturing moest ik enorm aan wennen. Dit kwam omdat in alle voorgaande delen de besturing uitging van de positie van Lara. Als je bijv naar links moest lopen en zijn stond met je gezicht naar je toe, dan moest je de controller naar rechts doen. In Legend wordt alles gezien vanuit het scherm.
Dus als je naar linksvoor in je scherm moet lopen, moet je ook linksvoor op je controller doen, ongeacht hoe Lara staat.
-beduidend kortere game
-jammergenoeg niet de orginele ingame muziek uit deel 1

Voordelen van Legend:
-werkelijk fantastische graphics!
In het begin zie je zoveel details en dingen, dat je eerst niet weet waar je heen moet, wat je moet doen.
-mooie bullettime! Geweldig om a-la the matrix een jump te maken, dan je guns pakken en te vuren..wauw!

Ik vind de game zeker waard om te kopen en ik koop absoluut de opvolger.
Overigens komt er voor pc en ps2(?) een speciale 10th anniversary edition met een remake van deel 1 met huidige graphics. Check het even op
http://www.gamespot.com/p...act=convert&click=topslot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
TwyLight schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:39:
[...]
Nou als er zoveel mensen last van hebben lijkt me van wel, hè.
Wacht nou gewoon ff rustig af inplaats van helemaal paniekerig gaan doen.
Niet iedereen heeft er blijkbaar last van dus ik vraag me gewoon af of er iets anders aan de hand zou kunnen zijn. Fijne opmerking van je..
Het lijkt me overigens geen onderhoud, dat wordt meestal ruim van te voren aangekondigd dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:42:
Ik heb 'm destijds na de demo aangeschaft en er geen moment spijt van gehad. Aan de andere kant, met 20 uurtjes was ik ook wel helemaal klaar. Voor een eurotje of 20 zou ik 'm oppikken, voor 40 of meer zou ik hem laten liggen.
Kan hem kopen voor €30. Maar twijfel nog een beetje.
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:47:
Ja, misschien dat alleen bepaalde servers ermee bezig zijn. Zal vast wel goedkomen :)
Gelukkig zijn sommige games offline ook best laguh.
laguh ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nedra schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:38:
Live loopt momenteel niet helemaal zoals het hoort volgens mij. Net m'n Gold abbo verlengd, terwijl het Dashboard bleef aangeven dat het Silver was. Heb 2 keer gebeld met support, uiteindelijk op hun aanraden m'n gamertag recovered, en nu is alles zoals het hoort. Ze konden mij niet vertellen waar het aan lag. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
DeepSeven schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:06:
[...]

Dat is gewoon de xbox360 controller volgens mij. Het for windows klopt wel, alleen je heb er nog geen klap aan want je hebt er nog geen receiver voor op de pc.
Dat staat er toch helemaal niet? Er staat duidelijk dat dit een controller is voor gebruik op je pc icm xp, er zit namelijk gewoon usb op

Productkenmerken

De nieuwe Xbox 360 Controller for Windows heeft de bekende Xbox 360 look en feel. Dankzij de USB-plug kan de controller ook op de USB-poort van een computer met Windows XP worden aangesloten.

Productkenmerken

De nieuwe Xbox 360 Controller for Windows heeft de bekende Xbox 360 look en feel. Dankzij de USB-plug kan de controller ook op de USB-poort van een computer met Windows XP worden aangesloten.

Verder biedt de controller de beste consistentie en precisie. Features als force feedback en het ergonomische comfort brengen gamen op de pc naar een nieuw niveau. De drivers om de controller samen te laten werken met Windows XP zijn meegeleverd in de rode hardwareverpakking of kunnen worden gedownload van de Microsoft-site.
Compacte ergonomie om comfortabel te gamen
Aansluiting voor hoofdtelefoon voor online gaming
Werkt met de meeste pc's met Windows XP
Instelbaar trilniveau voor een persoonlijke game-ervaring

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Jij gaat er gelijk vanuit dat ik alleen maar Illegale games heb,
Wie weet heb ik hem wel 2e hands gekocht en was ie al gemod en heb ik alleen maar originele games.
Als ik een auto opvoer zodat ie ipv 120, ineens 250 kan wil niet zeggen dat ik het ook rij en daarom is het niet verboden...
TwyLight schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:36:
[...]
Mensen moeten blij zijn dat ze op live kunnen met een gemodde xbox. Het geld betaald voor het online abonnement dekt lang niet de kosten die de games hadden gekost.

Mensen die een xbox gemod hebben moeten dat zelf weten, maar moeten niet zeuren als er iets niet werkt of als ze betaald hebben voor xbox live maar er niet op kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door wimpie007 op 01-02-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:55:
Jij gaat er gelijk vanuit dat ik alleen maar Illegale games heb,
Wie weet heb ik hem wel 2e hands gekocht en was ie al gemod en heb ik alleen maar originele games.
Als ik een auto opvoer zodat ie ipv 120, ineens 250 kan wil niet zeggen dat ik het ook rij en daarom is het niet verboden...

[...]
Een auto opvoeren van 120 naar 250 doe je volgens mij niet voor niets... of ligt dat aan mij? Net als een xbox 360 modden of een reeds gemodde Xbox 360 kopen: dat doe je ook niet voor niks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Nee ik kocht hem premodded (2e hands) vanwege de nette prijs, €250 voor premiumpakket en omdat je een gemodde drive langzamer kan laten draaien en je dus minder het idee hebt dat er iets in je woonkamer opstijgt als de disc benaderd wordt,
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:00:
[...]

Een auto opvoeren van 120 naar 250 doe je volgens mij niet voor niets... of ligt dat aan mij? Net als een xbox 360 modden of een reeds gemodde Xbox 360 kopen: dat doe je ook niet voor niks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, laguh.

Maar hier doet live het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
wimpie007 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:55:
[...]
Volgens mij zal je hem dan toch echt technisch moeten laten nakijken/keuren door het RDW voordat ie de openbare weg op mag? Maar het zal mij bommen of ie omgebouwd is (mijne niet overigens)... ;)

Alleen ... als de jouwe wel is omgebouwd *kan* het mischien een *oorzaak* zijn.
En dat er hier vervolgens een discussie over losbarst is over het algemeen bekend dacht ik :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:55:
[...]

De nieuwe Xbox 360 Controller for Windows heeft de bekende Xbox 360 look en feel. Dankzij de USB-plug kan de controller ook op de USB-poort van een computer met Windows XP worden aangesloten. [/b]

Productkenmerken

Verder biedt de controller de beste consistentie en precisie. Features als force feedback en het ergonomische comfort brengen gamen op de pc naar een nieuw niveau. De drivers om de controller samen te laten werken met Windows XP zijn meegeleverd in de rode hardwareverpakking of kunnen worden gedownload van de Microsoft-site.

Dat is leuk en ik heb hem ook zowel op de XBOX 360 natuurlijk :P, maar ook op de PC aangesloten. Het ding werkt ook onder WinXP, nadat je de drivers hebt geinstaleerd, maar nu komt het. De controller wordt niet herkend door Fifa 07 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34

Er zit bij die premium een HD component kabel meegeleverd MET een optische kabel voor het geluid. Ikzelf heb n pc met creative extigy geluidskaart (zo'n losstaande dus, niet ingebouwd) en daar heb ik die optische kabel ingestoken.
Ik zet dan mn pc aan, zet de internetradio aan, switch mn lcd-tv naar componentmode voor xbox360 en krijg dan zowel het geluid van de radio (lounge, lekker chillen :P ) alsook het geluid van de xbox360game erop.
Geweldig met schieten (gears of war is werkelijk fantastisch!). Heerlijk om je heen knallen met muziek. Ook fantastisch met racen, need for speed, heel hard rijden met lounge _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:13:
[...]

Dat is leuk en ik heb hem ook zowel op de XBOX 360 natuurlijk :P, maar ook op de PC aangesloten. Het ding werkt ook onder WinXP, nadat je de drivers hebt geinstaleerd, maar nu komt het. De controller wordt niet herkend door Fifa 07 :(
Wat ikzelf niet begrijp, kan je hiervoor de gewone wireless controller van xbox360 voor gebruiken, ja toch?
Ik kan met geen mogelijkheid drivers vinden! Waar heb jij ze vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:47
Ferry34 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:46:
Er zit bij die premium een HD component kabel meegeleverd MET een optische kabel voor het geluid.
Bedoel je niet alleen een optische aansluiting, want ik had er mooi geen kabeltje bij zitten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik werd vanmiddag ook plots van live geknikkerd, en kon ook niet meer inloggen (MTU) nadat de router had gereset was het niet verholpen. Gewoon doorgegaan met Oblivion, en om 17:50 kreeg ik de melding dat ik weer was ingelogd op live. Niet dat het nog wat uitmaakte want ik ging net stoppen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Ferry34 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:55:
[...]

Dat staat er toch helemaal niet? Er staat duidelijk dat dit een controller is voor gebruik op je pc icm xp, er zit namelijk gewoon usb op

Productkenmerken

Productkenmerken

Mensen, mensen, die Wireless Gaming Receiver is er gewoon bijgeleverd. Ik heb deze ook en werkt prima. De controller is een wireless controller voor de xbox 360 met de grijze kant van de wired versie. Werkt perfect, ook de headset op de pc!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Iemand een idee waar de Def Jam: Icon-demo blijft? Hij zou vandaag gereleased worden maar tot dusver heb ik er nog niets van vernomen... (artikel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
* solved *

[ Voor 96% gewijzigd door Naresh op 02-02-2007 09:12 ]

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Novah schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:24:
Iemand een idee waar de Def Jam: Icon-demo blijft? Hij zou vandaag gereleased worden maar tot dusver heb ik er nog niets van vernomen... (artikel)
http://kotaku.com/gaming/...live-this-week-233078.php
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.