Even mijzelf quoten dan maarTwyLight schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:38:
Kan iemand mij nog een keer uitleggen hoe het precies zat met Microsoft points en accounts?
Ik kan niks meer vinden wat duidelijk antwoord geeft op mijn vraag.
De vraag is dus dat ik mij kan herinneren dat je iets ingevuld moest hebben voor MS-points o.i.d. en als je dat niet had werkte het niet: is dat ook zo, en zo ja hoe zat dat precies?
Je kunt alleen tegen PC gamers spelen als het spel daar ondersteuning voor heeft. Op dit moment is dat in geen enkel spel mogelijk, maar Shadowrun zal het eerste spel zijn die je tegen PC gamers zal laten spelen.Woodsy schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:08:
Misschien een domme vraag over Xbox live, maar was toch benieuwd. Veel games tegenwoordig zijn multi-platform. Zo zijn een aantal shooters ook op de PC. Stel ik wil Xbox live spelen, kan ik dan tegen PC gamers spelen? Lijkt me redelijk lame als dadelijk lekker wil UT3-en en ik met mijn relatief veel langzamere controller tegen iemand met een wasd / muis comb.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Oké, dat streamen is blijkbaar zwaar dus. Overigens heb ik Windows XP upgegrade naar Windows Media Center maar daardoor heb ik alleen de service Media Connect gekregen en niet Media Center zelf. Beetje raar allemaal maar goed. Mijn versie zegt wel Windows XP Media Center 2005. Kan ik hiermee TVersity bekijken?DeepSeven schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:24:
[...]
Jawel, via TVersity kan het, maar voor 720p avi's heb je echt een hele dikke pc nodig. Mij (amd 64 3000, 1 gig ram en radeon 9800 pro) lukt het iig niet rechtstreeks, dat is gewoon te zwaar. Gewone avi's gaat wel net, al heeft ie er ook af en toe moeite mee.
Het kan ook met MCE en transcode 360, dat schijnt iets beter te gaan maar heb het zelf nooit geprobeerd.
je haalt nu wel 2 dingen door elkaar...
TVersity zou ik gebruiken als je geen WinXP media center hebt (dus gewoon XP)
Op het moment dat je MediaCenter geinstalleerd hebt kun je d.m.v. Windows Media Player 11 in ieder geval al je mp3's sharen (evenals foto's). Vervolgens kun je Transcode360 installeren om je xvid etc te transcoden naar je extender device (je 360 dus).
Op je xbox kies je dan om het MediaCenter te starten, hij maakt dan contact met je WinXP Media Center. Dankzij Transcode360 kun je onder je MC gewoon video's bekijken.
Op het moment dat je MediaCenter geinstalleerd hebt kun je d.m.v. Windows Media Player 11 in ieder geval al je mp3's sharen (evenals foto's). Vervolgens kun je Transcode360 installeren om je xvid etc te transcoden naar je extender device (je 360 dus).
Op je xbox kies je dan om het MediaCenter te starten, hij maakt dan contact met je WinXP Media Center. Dankzij Transcode360 kun je onder je MC gewoon video's bekijken.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
zal ik hem wel even beantwoorden, je hoeft niks in te vullen. Je hoeft alleen de code in te vullen die je krijgt meegeleverd bij je 2100 punten
Overigens is mijn xbox vandaag na 1 jaar en 2 maanden nu ook dood, drie lampjes gaan knipperen wanneer ik hem aanzet

Maar goed hoe lang duurt het ongeveer voor je een nieuwe krijgt toegestuurd?
Dat ligt er maar net aan..
Sommige mensen hebben 'm na een week al terug en anderen na drie weken of langer..
(waaronder ik destijds
)
Sommige mensen hebben 'm na een week al terug en anderen na drie weken of langer..
(waaronder ik destijds
[ Voor 17% gewijzigd door Ken. op 29-01-2007 13:37 ]
Bij mij duurde het bijna een week voordat de console was opgehaald, een dag voordat de console bij MS aankwam en daarna nog 2 weken voordat ik een nieuwe had. Ik kreeg toen een andere compleet nieuwe console, dus waarom het zo lang moest duren is mij een raadsel.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:29:
Maar goed hoe lang duurt het ongeveer voor je een nieuwe krijgt toegestuurd?
[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 29-01-2007 13:40 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hello,
Ik liep gister in de Office Center in nieuwegein, en toen zag ik daar zo'n Xbox360 staan. Maar die had een heel ander dashboard dan ik heb
Ik heb deze:

En dan kan ik een aantal andere skins downloaden enzo.. Maar die in de Office Center zag er echt heel anders uit.. ik ben een beetje vergeten hoe het eruit zag (iets met 4 verticale balken als hoofdmenu ofzo). En kon er ook geen plaatje van vinden. Maar is het zo dat de xbox 360 die nu in de winkel ligt een ander dashboard heeft?
Ik liep gister in de Office Center in nieuwegein, en toen zag ik daar zo'n Xbox360 staan. Maar die had een heel ander dashboard dan ik heb
Ik heb deze:

En dan kan ik een aantal andere skins downloaden enzo.. Maar die in de Office Center zag er echt heel anders uit.. ik ben een beetje vergeten hoe het eruit zag (iets met 4 verticale balken als hoofdmenu ofzo). En kon er ook geen plaatje van vinden. Maar is het zo dat de xbox 360 die nu in de winkel ligt een ander dashboard heeft?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Verwijderd
Volgens mij is dat een winkel versie.. heb er ook zo een weleens gezien bij de MM.ElmarNieser schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:40:
Hello,
Ik heb deze:
[afbeelding]
Deze is zo aangepast dat er niet geklooid kan worden in het dashboard.
Als je XP Media center geinstalleerd hebt, zijn er dan ook mogelijkheden om DVD's te streamen naar de 360? Ik wil dus eigenlijk een flink aantal DVD's op de harde schijf zetten en vanuit de 360 deze kunnen selecteren.party42 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:23:
je haalt nu wel 2 dingen door elkaar...
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Hmm, dan moet ik het toch maar proberen met de officiele WLAN adapter. Ik heb gewoon geen keus om met draad te werken.MaCe1337 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:01:
Werkt niet, je kan een accespoint niet gebruiken als ontvanger zeg maar.
Je moet een ethernet bridge hebben die wifi naar ethernet omzet, het
probleem is dat die dingen net zo duur zijn als een officiele wireless adapter.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Meh, mijn xbox wordt morgen opgehaald door UPS om naar Duitsland gebracht te worden... Ik hoop dat het een beetje vlotjes gaat.
Had dus sinds enige tijd last van random vastlopers tijdens het gamen, tijdje aan de lijn gehangen met Microsoft support. Paar oplossingen geprobeert, maar het hielp allemaal niet. Dus nu gaat ie naar het reparatiecentrum... *snik, ik mis hem nou al :(*
Had dus sinds enige tijd last van random vastlopers tijdens het gamen, tijdje aan de lijn gehangen met Microsoft support. Paar oplossingen geprobeert, maar het hielp allemaal niet. Dus nu gaat ie naar het reparatiecentrum... *snik, ik mis hem nou al :(*
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Net gebeld ik krijg een gerepareerde xbox terugstuurd, wat een rot service....
Zeker weten dat wanneer de v2 uit komt ik deze ga verkopen en er een nieuwe voor terug koop. Het risico om straks weer met een kapotte te zitten vind ik te groot, zeker als je bedenkt dat het om een gerepareerde gaat. Bovendien heb ik dan weer 2 jaartjes garantie
Zeker weten dat wanneer de v2 uit komt ik deze ga verkopen en er een nieuwe voor terug koop. Het risico om straks weer met een kapotte te zitten vind ik te groot, zeker als je bedenkt dat het om een gerepareerde gaat. Bovendien heb ik dan weer 2 jaartjes garantie
Weet er iemand ondertussen al wanneer blue dragon hier gaat uitkomen btw?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Weet iemand wanneer die Wireless Gaming Receiver nou uitkomt?
Was dat niet pas in Juni?Boeboe schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:06:
Weet er iemand ondertussen al wanneer blue dragon hier gaat uitkomen btw?
Als je daarmee bedoeld, wireless controllers gebruiken in Windows.
De Mediamarkt Eindhoven had van de week Wireless controllers for Windows in de schappen hangen, met een apart receiver kastje erbij
De Mediamarkt Eindhoven had van de week Wireless controllers for Windows in de schappen hangen, met een apart receiver kastje erbij
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ik heb zojuist geprobeerd om connectie te maken met xbox live maar sinds mijn nieuwe ISP lukt dat niet. Mijn router is hetzelfde gebleven. Nu geeft mijn xbox aan 'TEST CONNECTION' wanneer ik dat doe zie ik overal een vinkje komen behalve achter 'XBOX LIVE'. Je kunt dan op X drukken om een beschrijving op te vragen maar dan krijg ik een foutmelding in een reeks van letters en cijfers. Wie weet waar dit aan ligt en hoe kan ik dit oplossen?
Dan zul je toch echt wat meer informatie moeten opgeven. Normaal internet werkt wel? Heb je al een statisch ip geprobeert?Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:11:
Ik heb zojuist geprobeerd om connectie te maken met xbox live maar sinds mijn nieuwe ISP lukt dat niet. Mijn router is hetzelfde gebleven. Nu geeft mijn xbox aan 'TEST CONNECTION' wanneer ik dat doe zie ik overal een vinkje komen behalve achter 'XBOX LIVE'. Je kunt dan op X drukken om een beschrijving op te vragen maar dan krijg ik een foutmelding in een reeks van letters en cijfers. Wie weet waar dit aan ligt en hoe kan ik dit oplossen?
Verwijderd
Ja normaal internet werkt zelfs bijzonder goed. Wanneer mijn xbox alle soorten connecties gaat testen zie je dat het tot aan onderin alles goed gaat (Dus DNS etc). Alleen wanneer het bij XBOX LIVE komt blijft het hangen. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb Tiscale T6 internet dit wordt verdeeld door middel van mijn Edimax Router (instellingen van mijn router zijn ongewijzigd gebleven). Ik heb alleen mijn Demon modem eruit gehaald toen ter tijd en vervangen door mijn nieuwe modem van Tiscali.DarkShadow schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:25:
[...]
Dan zul je toch echt wat meer informatie moeten opgeven. Normaal internet werkt wel? Heb je al een statisch ip geprobeert?
potdomme, zit ik net tijdens een GoW potje een vriend verbaal op z'n plek te zetten omdat ie een irritante echo maakt met z'n headset besluit Microsoft om de rollen maar om te draaien en overlijdt mijn headset terplekke.
Zij horen mij nog wel maar mn oor-speaker/headphone stoort enorm en gaat aan en uit. Als ik aan de connector op de controller ga rommelen (heen/weer) dan doet ie het af en toe en hoor je duidelijk dat daar t probleem zit. ff dat ding opengeschroeft, maar alle draadjes zitten er nog aan, nog even netjes gelegt en nagekeken maar hij blijft het doen.
Maar meteen een wireless ding halen dan.. doh
Zij horen mij nog wel maar mn oor-speaker/headphone stoort enorm en gaat aan en uit. Als ik aan de connector op de controller ga rommelen (heen/weer) dan doet ie het af en toe en hoor je duidelijk dat daar t probleem zit. ff dat ding opengeschroeft, maar alle draadjes zitten er nog aan, nog even netjes gelegt en nagekeken maar hij blijft het doen.
Deze?BM schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:47:
Als je daarmee bedoeld, wireless controllers gebruiken in Windows.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit had ik standaard bij me nieuwe Xbox... kraken/slecht geluid met de headset, na flink blazen in de connector op de controller was het weg.nudie schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:52:
Niet dat dit de oplossing is maar je kan het proberen
Dat is gewoon de xbox360 controller volgens mij. Het for windows klopt wel, alleen je heb er nog geen klap aan want je hebt er nog geen receiver voor op de pc.
Op zeker dat er in die verpakking een receiver bijzatDeepSeven schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:06:
[...]
Dat is gewoon de xbox360 controller volgens mij. Het for windows klopt wel, alleen je heb er nog geen klap aan want je hebt er nog geen receiver voor op de pc.
Xbox
Ok, ik ga morgen wel even kijken bij de mm, iig bedankt.BM schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:29:
[...]
Op zeker dat er in die verpakking een receiver bijzat
* jmxd heeft 2100 Microsoft Points besteld 
Iemand nog aanbevelingen voor wat ik ermee kan kopen?
Wat ik in ieder geval koop is natuurlijk een paar setjes gamer pictures, en Worms.
Wat ik in ieder geval koop is natuurlijk een paar setjes gamer pictures, en Worms.

Ja wanneer gaat die nou eindelijk eens uitkomen???TwyLight schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:28:
* TranceSetter heeft 2100 Microsoft Points besteld
Zou gewoon eens kijken bij de games die je hebt wat er voor te koop is, misschien kom je zelfs nog gratis dingen tegenTwyLight schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:28:
* DialOut heeft 2100 Microsoft Points besteld
Heavy Weapon en Geometry Wars
Verwijderd
Heavy Weapon. Of Heavy Weapon. En anders zou je Heavy Weapon kunnen proberen.koendt schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:55:
[...]
Zou gewoon eens kijken bij de games die je hebt wat er voor te koop is, misschien kom je zelfs nog gratis dingen tegen
Ik heb deze controller vorige week gekocht, en er zit idd de receiver bij. Werkt perfect, en de controller is gewoon Xbox 360 Wireless met een grijze onderkant van de Wired Versie... Headsetje werkt ook heerlijk op de pc!!!BM schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:29:
[...]
Op zeker dat er in die verpakking een receiver bijzat
Verwijderd
Heeft iemand al genoemd dat je Heavy Weapon zou kunnen kopen?TwyLight schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:28:
/me heeft 2100 Microsoft Points besteld
Zelf vind ik Assault Heroes erg vermakelijk.......
Ik zoek nog friends om bovenstaande games te cooppen, gamertag=dennis1969
Heavy Weapon
Armed Assault
Geometery Wars
Mutant Storm
zijn wat mij betreft de toppertjes
Armed Assault
Geometery Wars
Mutant Storm
zijn wat mij betreft de toppertjes
Verwijderd
Ok, gisteren schreef ik dat ik mijn profiel niet kon laden naar XBOX LIVE. Wanneer ik test connection nu doe blijft het hangen bij MTU (Failed). Ik krijg daarna een blanco scherm te als beschrijving. Ik heb dus geen idee wat een MTU is en hoe ik dat kan oplossen. Wie helpt?
Nog een andere vraag; ik had crackdown gedownload laatst en verslavend dat het is heb ik zo'n drie kwartier gespeeld. Na een half uur gaf hij het aan dat het 1 uur durend demo spel is. Nu is mijn vraag; is dat 1 uur in totaliteit of kun je gewoon maximaal 1 uur achter elkaar spelen? Ik wil de demo namelijk nog aan vrienden laten zien.
Nog een andere vraag; ik had crackdown gedownload laatst en verslavend dat het is heb ik zo'n drie kwartier gespeeld. Na een half uur gaf hij het aan dat het 1 uur durend demo spel is. Nu is mijn vraag; is dat 1 uur in totaliteit of kun je gewoon maximaal 1 uur achter elkaar spelen? Ik wil de demo namelijk nog aan vrienden laten zien.
Verwijderd
Ok dat is goed nieuws! In het begin vond ik het maar 'raar' uitzien. Maar na mijn eerste half uur was ik aardig verslaafd. Het is vooral grappig dat je sneller kunt rennen en 20feet kunt springenSeamusXanthus schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:34:
1 uur per keer
Ligt eraan hé, waar ik zin in heb, objecten verzamelen is wel grappig maar als het uur over is en ik start de demo opnieuw heb ik weinig zin om opnieuw te beginnen en ga ik gewoon random knallen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:37:
[...]
Ok dat is goed nieuws! In het begin vond ik het maar 'raar' uitzien. Maar na mijn eerste half uur was ik aardig verslaafd. Het is vooral grappig dat je sneller kunt rennen en 20feet kunt springenMaar wat doen jullie binnen je eerste uur dan? Zo veel mogelijk objecten verzamalen? Gangsters neerschieten?
Gisteren voor het eerst 4 sterren gehaald voor de voertuigen, dan kan je opeens springen in de SUV, de vrachtwagen wordt een grote amerikaanse truck en kan bijna 200 rpm. Maar de mooiste is toch die race wagen, die veranderd in de batmobile en als je op B drukt gaan de guns aan de voorkant helemaal openMaCe1337 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:49:
[...]
Ligt eraan hé, waar ik zin in heb, objecten verzamelen is wel grappig maar als het uur over is en ik start de demo opnieuw heb ik weinig zin om opnieuw te beginnen en ga ik gewoon random knallen.
Over het verhaal van de dashboard van de xbox 360 bij Office centre (niet center). Heb er nu een paar jaar een bijbaantje en de XBOX zit daar niet aangesloten op internet daarom is het dashboard nog nooit geupdate en zie je daar het originele dashboard. Ook zit er in die normale (meestal de core) xboxen een speciale demo-dvd die eenzelfde soort layout heeft als het dashboard, waarschijnlijk is die gezien.
Natuurlijk staat er bij mij op het werk een premium, HD aangesloten, met Gears of War er in......puur voor de klanten natuurlijk
Verwijderd
Ja ik had dit keer 29 agility objecten kunnen verzamelen en kon sprinten en 20feet springen. Daarnaast had ik drie keer toe mijn shooting skills verbeterd. Grappig spel inderdaad en verslavend.MaCe1337 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:49:
[...]
Ligt eraan hé, waar ik zin in heb, objecten verzamelen is wel grappig maar als het uur over is en ik start de demo opnieuw heb ik weinig zin om opnieuw te beginnen en ga ik gewoon random knallen.
Nogmaals een aantal vragen. Voor ik de knoop doorhak
Ik zie soms ook een Chargekit? Die word gebruikt om sneller de controllers op te laden als ik het goed begrijp. Moet je deze los erbij kopen? En hoef je dan geen batterij-en meer te kopen? Of zit dit pakket al in de premium kit, of in ieder geval speciaale versie's van de premium kit. Zie namelijk nogal op tegen die batterij-en want met de Wii is dat ook echt brak.
En bij de premium kit krijg je een Live headset, is deze ook al wireless? Want dan heb je een wireless controller maar dit je dadelijk nog met een headset met draadje. Als laatste, hoe schelen bijv. de Gears of Wars packs? Is dat gewoon een premium + spel, of zitten er meer extra's bij? Want anders koop ik gewoon de losse console, hij is namelijk zoveel duurder als een los spel (Scheelt 50 euro). Dus dan kan je net zo goed een eigen "pack" samenstellen.
En als Rainbow six en FEAR online wil gaan spelen, kom ik dus niet tegen mensen met een toetsenbord / muis combinatie die via de PC gamen.
En bij de premium kit krijg je een Live headset, is deze ook al wireless? Want dan heb je een wireless controller maar dit je dadelijk nog met een headset met draadje. Als laatste, hoe schelen bijv. de Gears of Wars packs? Is dat gewoon een premium + spel, of zitten er meer extra's bij? Want anders koop ik gewoon de losse console, hij is namelijk zoveel duurder als een los spel (Scheelt 50 euro). Dus dan kan je net zo goed een eigen "pack" samenstellen.
En als Rainbow six en FEAR online wil gaan spelen, kom ik dus niet tegen mensen met een toetsenbord / muis combinatie die via de PC gamen.
MTU is puur intern geneuzel op het netwerk (er zit for the record een dikke helpknop achter). Microsoft heeft er ook hele supportpagina's voor ingericht.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:24:
Ok, gisteren schreef ik dat ik mijn profiel niet kon laden naar XBOX LIVE. Wanneer ik test connection nu doe blijft het hangen bij MTU (Failed). Ik krijg daarna een blanco scherm te als beschrijving. Ik heb dus geen idee wat een MTU is en hoe ik dat kan oplossen. Wie helpt?
InspiratieVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:37:
[...]
Ok dat is goed nieuws! In het begin vond ik het maar 'raar' uitzien. Maar na mijn eerste half uur was ik aardig verslaafd. Het is vooral grappig dat je sneller kunt rennen en 20feet kunt springenMaar wat doen jullie binnen je eerste uur dan? Zo veel mogelijk objecten verzamalen? Gangsters neerschieten?

gears of war pack zit een controller in met batterijen headset met draadje. Headset gaat naar je controller dus daar heb je nauwlijks last van. Accupack gaat lang mee en opladen is echt zo gedaan.Woodsy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:47:
Nogmaals een aantal vragen. Voor ik de knoop doorhakIk zie soms ook een Chargekit? Die word gebruikt om sneller de controllers op te laden als ik het goed begrijp. Moet je deze los erbij kopen? En hoef je dan geen batterij-en meer te kopen? Of zit dit pakket al in de premium kit, of in ieder geval speciaale versie's van de premium kit. Zie namelijk nogal op tegen die batterij-en want met de Wii is dat ook echt brak.
- Play&Charge is een set van kabel+accu waarmee je cabled kunt doorspelen als je controller leeg is, en hij laadt 'm tijdens het spelen op. Quick Charge Kit kun je 2 accu's mee opladen. P&C is verplichte kost, QCK niet enorm nuttig.Woodsy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:47:
Nogmaals een aantal vragen. Voor ik de knoop doorhakIk zie soms ook een Chargekit? Die word gebruikt om sneller de controllers op te laden als ik het goed begrijp. Moet je deze los erbij kopen? En hoef je dan geen batterij-en meer te kopen? Of zit dit pakket al in de premium kit, of in ieder geval speciaale versie's van de premium kit. Zie namelijk nogal op tegen die batterij-en want met de Wii is dat ook echt brak.
- Premium heeft gewoon 1 wireless controller met 2 AA-batterijen.
- Premium heeft een wired headset. Maakt geen bal uit omdat je hem toch op je wireless controller aansluit (je hebt er dus geen last van). Ik heb de luxe volledig wireless headset, en die is wel goed maar geen 'verplichte aankoop'.
- Gears pack is gewoon Premium plus Gears inderdaad, en is in beginsel wel degelijk goedkoper dan los aanschaffen.
Tot zover een kudde vragen die je veel, VEEL sneller op Xbox.com had kunnen vinden dan dat ik de antwoorden kan uittypen he
Verwijderd
Bij die Play&Charge kit moet je dus je xbox aanlaten om het batterij op te laden?curry684 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:59:
[...]
- Play&Charge is een set van kabel+accu waarmee je cabled kunt doorspelen als je controller leeg is, en hij laadt 'm tijdens het spelen op. Quick Charge Kit kun je 2 accu's mee opladen. P&C is verplichte kost, QCK niet enorm nuttig.
- Premium heeft gewoon 1 wireless controller met 2 AA-batterijen.
- Premium heeft een wired headset. Maakt geen bal uit omdat je hem toch op je wireless controller aansluit (je hebt er dus geen last van). Ik heb de luxe volledig wireless headset, en die is wel goed maar geen 'verplichte aankoop'.
- Gears pack is gewoon Premium plus Gears inderdaad, en is in beginsel wel degelijk goedkoper dan los aanschaffen.
Tot zover een kudde vragen die je veel, VEEL sneller op Xbox.com had kunnen vinden dan dat ik de antwoorden kan uittypen he
Dan lijkt me die Quick Charge kit toch wel beter, of kost het veel moeite om het batterij uit de controller uit te halen?
Je kan hem ook aansluiten op je PC, en dan via USB stroom opladenVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:58:
Bij die Play&Charge kit moet je dus je xbox aanlaten om het batterij op te laden?
Eeuh.. nee. Dit is een fluitje van een cent. Indrukken en afhalen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:58:
...of kost het veel moeite om het batterij uit de controller uit te halen?
[ Voor 32% gewijzigd door Gunner op 30-01-2007 13:00 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je drukt op de knop en hij komt los, zo simpel.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:58:
[...]
Bij die Play&Charge kit moet je dus je xbox aanlaten om het batterij op te laden?
Dan lijkt me die Quick Charge kit toch wel beter, of kost het veel moeite om het batterij uit de controller uit te halen?
Je kan hem uitzetten, en dan laad hij hem op (soort hibernate) en als de accu vol is schakelt hij vanzelf uit. Je moet de accu wel laden als die aanstaat en dan pas uitzetten.
Als de Xbox uitstaat en je wil hem laden doet hij het niet.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik heb besloten mijn 360 te verkopen. Alleen zitten mijn passwords voor Xbox live etc er nog in. Kun je je Xbox 360 resetten naar factory settings?
Ja! Bij het tabblad console settings geloof ikKaap schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:09:
Ik heb besloten mijn 360 te verkopen. Alleen zitten mijn passwords voor Xbox live etc er nog in. Kun je je Xbox 360 resetten naar factory settings?
[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 30-01-2007 13:16 ]
Elect a clown, expect a circus.
DM me eens met de details als je beslist ermee door te gaan. Ben prolly geinteresseerdKaap schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:09:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
De Free Record Shop Bussum had nog allemaal Live pakketten (12 maanden) liggen voor 29,-.
Volgens mij zijn ze bij alle FRS-en nog wel te vinden. Dit zijn dus Xbox 1 pakketen, maar ze werken ook op de 360
Volgens mij zijn ze bij alle FRS-en nog wel te vinden. Dit zijn dus Xbox 1 pakketen, maar ze werken ook op de 360
Nu nog steeds?PWM schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:07:
De Free Record Shop Bussum had nog allemaal Live pakketten (12 maanden) liggen voor 29,-.
Ik gebruik zelf de quick charge kit... hier zit 1 accu bij en heb een 2e erbij gekocht.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:58:
[...]
Ideaal altijd draadloos als je een extra opgeladen accu hebt.
Maar wat is dan precies het verschil tussen die charge kit en oplaadbare batterij-en? In principe vervang je toch gewoon de batterij-en door een accu, alleen dan moet je die accu weer opladen. Maar je hebt dan geen batterij-en meer nodig toch, of is het alleen een extra aanvulling?
Als ik het goed begrijp, is het dus gewoon een soort van accu, als vervanging van batterij-en. En je kan hem ook opladen tijdens het gamen.
Iemand zo misschien zo snel weet wat die charge-kit kost? Even afwegen tegen de prijs van oplaadbare batterij-en. Toch onvoorstelbaar, dat hoewel je een premium kost, je toch nog enkele tientallen euro's kwijt bent aan extra's. Een accukit, live, HD-kabel voor beter beeld op HDTV...
Maar als ik het dan allemaal afweeg tegen een 8800GTX, met eventueel een nieuwe cpu / memory is het volgens mij dubbel en dwars waard als je een HD-Ready TV hebt
Als ik het goed begrijp, is het dus gewoon een soort van accu, als vervanging van batterij-en. En je kan hem ook opladen tijdens het gamen.
Iemand zo misschien zo snel weet wat die charge-kit kost? Even afwegen tegen de prijs van oplaadbare batterij-en. Toch onvoorstelbaar, dat hoewel je een premium kost, je toch nog enkele tientallen euro's kwijt bent aan extra's. Een accukit, live, HD-kabel voor beter beeld op HDTV...
Maar als ik het dan allemaal afweeg tegen een 8800GTX, met eventueel een nieuwe cpu / memory is het volgens mij dubbel en dwars waard als je een HD-Ready TV hebt
U got it!Woodsy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:41:
Een play and charge kitje kost normaal gesproken 19 euro.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ze hadden hem idd bij de MM liggen, de controller + die receiver. Helaas verkopen ze dat ding niet los, ook bij de dixons niet. Baal er eigenlijk wel van want ik hoef geen nieuwe controller te hebben, heb er al 2. Weet iemand waar ze die Gaming receiver los verkopen?Fab1Man schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:38:
[...]
Ik heb deze controller vorige week gekocht, en er zit idd de receiver bij. Werkt perfect, en de controller is gewoon Xbox 360 Wireless met een grijze onderkant van de Wired Versie... Headsetje werkt ook heerlijk op de pc!!!![]()
![]()
![]()
Hey Onno Devine,
Was gisteren een mooi potje tafeltennis
Ging op een gegeven moment wel hard hoor.
Het mooiste vind ik nog dat als je beiden in "opperste" concentratie bent, en dat het beeld dan rood kleurt.
Damn wat gaan die ballen dan hard!
Wel blij overigens dat ik aan het eind van de game, de winst op mijn naam mocht schrijven
Was gisteren een mooi potje tafeltennis
Ging op een gegeven moment wel hard hoor.
Het mooiste vind ik nog dat als je beiden in "opperste" concentratie bent, en dat het beeld dan rood kleurt.
Damn wat gaan die ballen dan hard!
Wel blij overigens dat ik aan het eind van de game, de winst op mijn naam mocht schrijven
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Een component kabel wordt meegeleverd bij een Premium...Woodsy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:41:
Maar wat is dan precies het verschil tussen die charge kit en oplaadbare batterij-en? In principe vervang je toch gewoon de batterij-en door een accu, alleen dan moet je die accu weer opladen. Maar je hebt dan geen batterij-en meer nodig toch, of is het alleen een extra aanvulling?
Het goedkoopste is om een wireless expansion kit te kopen:
Extra controller, QC kit, remote voor 65-75 euro.
Dat is ook vreemd, ik heb toevallig gisteren even gekeken toen ik mijn play and charge kit ging kopen, maar hier waren de prijzen al wel aangepast hoor.. 60 euro incl een race spel en 12 maanden live. iets van 30 voor 3 maanden plus halo 2.PWM schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:07:
Neej, je hebt daar wel de initiele setup zitten maar accounts verwijderen etc zit er niet op.Slasher schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:13:
[...]
Ja! Bij het tabblad console settings geloof ik
* UltraSub gaat nooooit games op 100% krijgen..
Jaaa, misschien SCDA. Maar de rest ga ik de tijd niet insteken denk ik
Zal best wel ver komen met sommige spellen, maar om alle achievements te gaan halen, naaah..
Zal best wel ver komen met sommige spellen, maar om alle achievements te gaan halen, naaah..
In de TS staat dat het ook mogelijk is een externe hdd aan te sluiten, nu heb ik dit geprobeerd om mijn mp3collectie via de xbox af te spelen maar op de een of andere manier wordt mijn hdd niet gezien.
Het eerste wat je dan doet is een tutorial zoeken op xbox-scene.com, daar staat er inderdaad een op. Klik.
Hier wordt beschreven dat het gewoon een kwestie is van hdd via usb aansluiten op je 360, nou mooi niet dus. Ik ben dus maar verder gaan Googlen maar kan er verder niks over vinden
Zoek ik nu gewoon als een idioot?
Iemand hier die het wel gelukt is of weet hoe ik wel mijn hdd kan aansluiten?
Edit: waarschijnlijk zal het niet veel uitmaken, maar het is een Maxtor 160gb hd die ik in een externe behuizing gebouwd heb. Op pc werkt het helemaal goed.
Het eerste wat je dan doet is een tutorial zoeken op xbox-scene.com, daar staat er inderdaad een op. Klik.
Hier wordt beschreven dat het gewoon een kwestie is van hdd via usb aansluiten op je 360, nou mooi niet dus. Ik ben dus maar verder gaan Googlen maar kan er verder niks over vinden
Edit: waarschijnlijk zal het niet veel uitmaken, maar het is een Maxtor 160gb hd die ik in een externe behuizing gebouwd heb. Op pc werkt het helemaal goed.
[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 30-01-2007 20:00 ]
Verwijderd
Cloning Clyde is niet zo gek moeilijk hoor...UltraSub schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:27:
Ik vind het gewoon een grappige en leuke game, dan wil ik de 100% nog wel eens proberen. Leuk bericht wat betreft de Achievements trouwens:
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=4111
En voor de geïnteresseerden in XBLA games, de volgende verzameling kunnen we deze maand nog verwachten:
- 3D Ultra Minigolf Adventures (Wanako Games, Sierra Online)
- Alien Hominid HD (The Behemoth)
- Band of Bugs (NinjaBee)
- Castlevania: Symphony of the Night (Konami)
- Catan (Big Huge Games Inc., Microsoft Game Studios)
- Eets: Chowdown (Klei Entertainment Inc.)
- Luxor 2 (MumboJumbo LLC)
- Paperboy (Digital Eclipse, Midway)
- Root Beer Tapper (Digital Eclipse, Midway)
- Worms (Team 17 Software Ltd.)
Worms!

Ach, je koopt Viva Pinata, zet je vriendin achter je Xbox en dan kom je een heel eindUltraSub schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:27:
[ Voor 3% gewijzigd door AP3X op 30-01-2007 21:09 . Reden: gamertag verplaatst naar signature ]
Ahh kijk.. ik wist dat ik niet de enige was met die 'truc'Chaser2600 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:15:
[...]
Ach, je koopt Viva Pinata, zet je vriendin achter je Xbox en dan kom je een heel eind

Verwijderd
Zal ik je anders ff toevoegen?Chaser2600 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:15:
[...]
Ach, je koopt Viva Pinata, zet je vriendin achter je Xbox en dan kom je een heel eind![]()
Mijn gamertag: Chaser2600
Edit: linkje waar ik de aankomende XBLA-games vandaan heb (leuk linkje, had hem tot op de dag van vandaag nog nooit bezocht):
http://gamerscoreblog.com/team/default.aspx
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 21:17 ]
Al deze games nog in januari???Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:08:
[...]
En voor de geïnteresseerden in XBLA games, de volgende verzameling kunnen we deze maand nog verwachten:
Worms!
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Worms koop ik in ieder geval direct. waarschijnlijk schaf ik Alien Hominid HD ook aan.
Waarom staat er eigenlijk HD achter? Gewoon als extra aanduiding of omdat de rest niet in HD is? Worms is toch wel in HD
?
Waarom staat er eigenlijk HD achter? Gewoon als extra aanduiding of omdat de rest niet in HD is? Worms is toch wel in HD
Even een vraag over tversity, ik kan nu een xvid omzetten naar hdwmv, ziet er geweldig uit overigens, probleem is echter dat het geluid nog niet werkt. Iemand hier ervaring mee? Ik kan er in de guide niets over vinden.
Ik gok dat de games waar HD achter staat simpelweg HD versies zijn van eerder uitgegeven spellen en het er daarom specifiek bij staat.TwyLight schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:08:
Worms koop ik in ieder geval direct. waarschijnlijk schaf ik Alien Hominid HD ook aan.
Waarom staat er eigenlijk HD achter? Gewoon als extra aanduiding of omdat de rest niet in HD is? Worms is toch wel in HD?
This space is occupied
Daar heb je een half jaar over gedaan?Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:04:
Zo, weer een game op 100%. Dit keer Cloning Clyde.
Over die XBLA games: Mad Tracks is ook klaar en vziw door certificering
[ Voor 16% gewijzigd door curry684 op 31-01-2007 02:49 ]
Blijf het een briljante zet vinden van Microsoft die arcade games. Heb zelf ook een Wii en XBLA is duizend keer leuker dan die oude meuk op de Virtual Console. Overigens vind ik de arcade remakes ook geen biet aan (pacman, joust etc). De gameplay is (contrary to popular believe) in de loop der jaren zo ontzettend verbeterd!
En ja ik mag oude meuk zeggen want ik speel zelf ook al 20 jaar
En ja ik mag oude meuk zeggen want ik speel zelf ook al 20 jaar
Verwijderd
Een half jaar? Ik heb die game pas een week hoor.curry684 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 02:48:
[...]
Daar heb je een half jaar over gedaan?
Over die XBLA games: Mad Tracks is ook klaar en vziw door certificering
Mee eens, XBLA is briljant. Uiteraard niet elke game is leuk, maar er zitten er veel tussen die onwijs addictive zijn. Had ik al wel een verteld over mijn 'relatie' met Heavy Weaopon?Blijf het een briljante zet vinden van Microsoft die arcade games. Heb zelf ook een Wii en XBLA is duizend keer leuker dan die oude meuk op de Virtual Console. Overigens vind ik de arcade remakes ook geen biet aan (pacman, joust etc). De gameplay is (contrary to popular believe) in de loop der jaren zo ontzettend verbeterd!
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 09:21 ]
Als die relatie net zo innig is als de mijne... HEAVY WEAPON RULEZVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:19:
[...]
Mee eens, XBLA is briljant. Uiteraard niet elke game is leuk, maar er zitten er veel tussen die onwijs addictive zijn. Had ik al wel een verteld over mijn 'relatie' met Heavy Weaopon?![]()
Sorry, moest het even een keer uitschreeuwen.
Dead Rising is echt fanastisch ja, best trots op mijn 440 AP, en helemaal uitgespeeldTwyLight schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:08:
* SeamusXanthus heeft een nieuwe gamerpic gekocht, en wel van mijn favorite game op dit momentDead Rising
[afbeelding]
Vraagje over Heavy Weapon: kan je ook met 4 spelers (op 1 console!) door de story mode? In de demo lukte het maar met twee, en dan had je de survival (of zo) die kon dan wel weer met 4. Let op, ik heb het hier dus over coop op één 360.
Ik heb mijn Maxtor 300 Gig Externe HD via USB aangesloten op mijn Xbox 360 en ziet em zonder probleem. Hij vindt alle mp3's en alle wmv's. Ik heb verder niets extra's gedaan, niets extra's geinstalleerd. Gewoon plug & play.yorroy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:57:
In de TS staat dat het ook mogelijk is een externe hdd aan te sluiten, nu heb ik dit geprobeerd om mijn mp3collectie via de xbox af te spelen maar op de een of andere manier wordt mijn hdd niet gezien.
Zou dan ook met USB sticks moeten werken?Naresh schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:26:
[...]
Ik heb mijn Maxtor 300 Gig Externe HD via USB aangesloten op mijn Xbox 360 en ziet em zonder probleem. Hij vindt alle mp3's en alle wmv's. Ik heb verder niets extra's gedaan, niets extra's geinstalleerd. Gewoon plug & play.
Vreemd, mijn USB stick van 512 mb werkt wel gewoon. Heb ook alle drie usb poorten geprobeerd, dit maakt dus ook niet uit. Wel raar dat mijn HD niet herkent wordtNaresh schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:26:
[...]
Ik heb mijn Maxtor 300 Gig Externe HD via USB aangesloten op mijn Xbox 360 en ziet em zonder probleem. Hij vindt alle mp3's en alle wmv's. Ik heb verder niets extra's gedaan, niets extra's geinstalleerd. Gewoon plug & play.
Ik heb het wel voor elkaar gekregen.yorroy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:57:
bla bla bla
had nog een losse HDD van 120 GB liggen. externe behuizing gekocht, muziek, films (WMV) en foto's erop gezet. USB stekker aan de voorkant erin gepropt. en meteen werken.
ik speel het dan af via een tabblad (ik weet zo niet meer welke) daar kies ik Muziek (of film, foto)
dan portible device. en dan krijg ik de hele lijst te zien.
edit* ok ik zie dat ik een beetje laat ben, maarja moet ook nog werken (teminste dat zeggen ze

[ Voor 5% gewijzigd door DrakeNL op 31-01-2007 11:41 ]
Verwijderd
Ik heb Dead Rising al een week thuis liggen, hij is nog niet uit het doosje geweest. Zal ik toch eens snel aan gaan beginnen.SeamusXanthus schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:38:
[...]
Dead Rising is echt fanastisch ja, best trots op mijn 440 AP, en helemaal uitgespeeld. Alleen weiger ik principieel om die gamerpics te kopen...
Moet kunnen volgens mij, met z'n 2-en kan het sowieso op één console, dat heb ik deze week nog geprobeerd. Dus dan lijkt het mij dat met z'n 4-en ook geen probleem zal zijn. Heb gisteren geprobeerd de achievement 'Happy Canon' te unlocken. Sodeju, bij level 6 wordt het toch écht lastig!Vraagje over Heavy Weapon: kan je ook met 4 spelers (op 1 console!) door de story mode? In de demo lukte het maar met twee, en dan had je de survival (of zo) die kon dan wel weer met 4. Let op, ik heb het hier dus over coop op één 360.
he he eindlijk
GRAW 2 wordt dan wel de derde die vandaag in de lijst staat
GRAW 2 wordt dan wel de derde die vandaag in de lijst staat
WormsVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:08:
[...]
Worms!
Wordt ook wel eens tijd dat ze een minigolf spel uitbrengen, vroeg me al af waar die bleef
Verwijderd
Ik heb uiteraard mijn gamercard op m'n desktop staan via mygamercard.net, en ik vroeg me af of dat ook mogelijk is op een Mac? Weet iemand dit?
Even een vraagje. Welke spellen raden jullie aan om te kopen als je met 4 jongens achter zo'n xbox gaat gamen???
Btw. zijn fifa 2007 en pro evolution soccer allebei met 4 man te spelen??
Verwijderd
Euhmm... Heavy Weapon?kami124 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:35:
Even een vraagje. Welke spellen raden jullie aan om te kopen als je met 4 jongens achter zo'n xbox gaat gamen???

die lijkt me wel lachen ja. maar dies nog niet uit zo te zien.
of wacht dat is zeker een arcade game??
[ Voor 10% gewijzigd door kami124 op 31-01-2007 15:07 ]
Nogmaals een vraagje, heb weinig zin om te wachten op een V2. Want zeker met een nieuwe HD-Ready TV die dinsdag binnen komt begint het wel steeds meer te jeuken om een 360 te halen. Maar die harddisk hou je dan maar 13gb over. Maar dan is mijn vraag, hoe groot zijn die demo's / trialers / mappacks nou allemaal precies? Want je kan ze helaas niet backuppen en zo snel is mijn verbinding niet. Dus iedere keer maar opnieuw alles downloaden zit er voor mij gewoon niet in. Kan iemand mij vertellen wat een trialers / demo / mappack / update gemiddeld van grootte is?
En zit even alle delen na te lezen, en kwam daar vaag een stuk tegen over Quake Wars op de 360, klopt dit? Oh en nogmaals de vraag, stel ga dadelijk zitten gamen met Vegas / FEAR / QuakeWars / UT2007 / Tiberium Wars, kom ik dan alleen tegen mensen die ook met een 360 spelen, of kan je ook tegen mensen met een PC komen? Dit inverband met de lameheid-factor. Hoewel je ongetwijfeld met veel oefening lekker kan leren gamen met een controller is het natuurlijk geen match voor keyboard en muis.
En zit even alle delen na te lezen, en kwam daar vaag een stuk tegen over Quake Wars op de 360, klopt dit? Oh en nogmaals de vraag, stel ga dadelijk zitten gamen met Vegas / FEAR / QuakeWars / UT2007 / Tiberium Wars, kom ik dan alleen tegen mensen die ook met een 360 spelen, of kan je ook tegen mensen met een PC komen? Dit inverband met de lameheid-factor. Hoewel je ongetwijfeld met veel oefening lekker kan leren gamen met een controller is het natuurlijk geen match voor keyboard en muis.
Wat je moet doen is even kijken of die HDD wel geformatteerd is in Fat32, volgens mij heeft hij namelijk problemen met Harde Schijven die geformatteerd zijn in NTFS, ik had dat probleem namelijk zelf ook, even een format in Fat32 eroverheen en toen zag hij wel gelijk alles wanneer ik er wat op plaatste.yorroy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:57:
Dead or Alive 4, en dan Tag Battleskami124 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:35:
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Yep. Maar wel DIKKE fun. En helemaal niet verslavend ofzo...kami124 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:05:
[...]
die lijkt me wel lachen ja. maar dies nog niet uit zo te zien.
of wacht dat is zeker een arcade game??

Ik vind pes6 met zn nogsteeds de vetste "met zn allen op de bank" 4spelers MP game! Met zn 4en Terrorist hunt met rainbow six vegas is ook aan te raden, maar dan moet je wel 4player splitscreen trekken natuurlijk.kami124 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:35:
PSN: Geengrenzuh
Dit topic is gesloten.