Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.372 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

RappieRappie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:54:
OK, ik heb sinds gisteren een 360, en ik moet zeggen dat de games die ik nu heb er nou niet super uitzien:

ik heb MotoGP06 en PGR3.

->Wat is trouwens beter op een 1366x768 LCD tv? 720P of 1080i?
Er is in dit topic(wellicht deel 28) aangegeven dat PGR AA mist, daardoor oogt het wat minder.
Vwb je reso; 1080 aanbieden betekend dat je tv moet scalen, dus wat denk je zelf ....

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

SeamusXanthus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:29:
PGR3 is een van de weinige games die niet op 720p is uitgebracht, vandaar de 'bagger' kwaliteit misschien? Ik heb nooit last van framedrops eigenlijk, maar heb nooit motogp gespeeld. Je hebt wel component kabel gebruikt en goed ingesteld neem ik aan? Want xbox360 op HD is imo echt tien keer mooier dan wat er nu ook de markt is.

720p zal beter voor je zijn trouwens
Nou, mijn PC heeft meer power denk ik. ;) En ik laat hem dan wel op 720P staan. :)

Maar goed; ik zal zo eerst dat XBox live eens aan de loop proberen te slingeren. Want dat maakt het geheel nog even wat leuker. :)

En @ hierboven; dat van dat AA wist ik niet.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
De tracks van Forza 2 zijn bekend.
* Mugello Autodromo Internazionale
* Suzuka Circuit
* Sebring International Raceway
* Mazda Raceway Laguna Seca
* Tsukuba Circuit
* Road Atlanta
* Silverstone Circuit
* Nürburgring Nordschleife
* Maple Valley Raceway
* Sunset Peninsula Infield
* New York Circuit
* Test Track
:/

WTF? Nu speel ik regelmatig nog deel 1 in de multiplayer, maar dit zijn gewoon dezelfde circuits. :X Vooruit, Mugello en Suzuka zijn nieuw, maar dit is imho veel te mager voor een nieuw deel. Van een racespel mag je op de consoles toch wel tenminste twintig circuits verwachten, en dan niet inclusief gespiegelde tracks of variaties daarop. Er zullen wel P2P banen bij zitten, maar kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:59:
De tracks van Forza 2 zijn bekend.

[...]

:/

WTF? Nu speel ik regelmatig nog deel 1 in de multiplayer, maar dit zijn gewoon dezelfde circuits. :X Vooruit, Mugello en Suzuka zijn nieuw, maar dit is imho veel te mager voor een nieuw deel. Van een racespel mag je op de consoles toch wel tenminste twintig circuits verwachten, en dan niet inclusief gespiegelde tracks of variaties daarop. Er zullen wel P2P banen bij zitten, maar kom op zeg...
Heb deel 1 nooit gespeeld, dus wat dat betreft maakt het mij niet veel uit. :)

Voor de geïnteresseerd: ik ben zojuist met Prey begonnen, en het is echt een leuke maar vooral ook heel aparte game. Laat ik het zo zeggen: de zwaartekracht speelt een aanzienlijke rol in deze game. Voor 25 Euro mag je deze game zeker niet laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

UltraSub schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:37:
Sjongejonge zeg.. Ik ben wat op de motogp forums aan het lezen, en er bekruipt me toch een heel onbehaaglijk gevoel, als ik zie hoeveel mensen al corrupte save data hebben gehad. En dus helemaal overnieuw konden beginnen. Ik zie dus daar ook berichten over mensen die een memory unit hebben gekocht, om op te backuppen. Zijn er mensen hier die hetzelfde doen?
Heb al ontzettend veel tijd in die game geïnvesteerd (en maak zo af en toe nog wel eens wat rondjes) maar heb nog nooit een corrupte savegame gehad met MotoGP’06.
Heb overigens wel alle belangrijke savegames gebackupped op een mem card aangezien ik het met PGR3 wel een keer heb meegemaakt….en das nie tof als je alle karretjes uit de game bij elkaar hebt gespaard :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Sweet !!

FM2 eindelijk bevestigd voor mei. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

TwyLight schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:43:
:'(

Ik heb de Hella Copter achievement gehaald in Dead Rising, en je zou dan het special forces uniform moeten krijgen.
Maar waar ligt dat ding in godsnaam?

Ik heb al gekeken bij Otis, daar aan de achterkant maar daar liggen alleen de 3 zakjes van Prisoner Gar, Special Forces boots & Boxing shoes. :{

edit: Iees lees het al :{, je moet de helicopter neerhalen en dán nog eens helemaal uitspelen en dán krijg je pas de outfit :{ :{ :{ gay-fucking-tastic.
Ik vind dit spel veels te moeilijk. Duurt me iets van 15 min voordat ik bij de clown ben, en dan ben ik binnen 1 min dood. Dat haalt de lol en vaart een beetje te veel uit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
it0 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:59:
[...]

Ik vind dit spel veels te moeilijk. Duurt me iets van 15 min voordat ik bij de clown ben, en dan ben ik binnen 1 min dood. Dat haalt de lol en vaart een beetje te veel uit ...
Mja, je moet ook eerst een beetje op een hoger level komen.
Ik raad je aan gewoon eerst uit te spelen zonder psychopats te verslaan, en na 1 keer uitgespeeld te hebben (aan het eind véél special forces dood schieten, 5000 PP per keer ben je zo op level 20/25 aan het eind van je eerste keer, daarna kan je hem nog een keer uitspelen met wel de psychopats enzo :).

Ik zelf ben nu bij level 43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

it0 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:59:
[...]

Vlak bij de clown zit een savepoint. Bovendien hoef je de clown niet te verslaan als je dat niet wilt. Dat is het mooie aan dit spel, je hoeft (bijna) niets te doen wat je niet wilt doen. Is een eindbaas te moeilijk, dan sla je die over. Vind je een missie niet leuk, dan doe je hem niet. Vind je het verhaal maar saai en wil je alleen zombies doden, dan sla je de complete verhaallijn over.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Phusebox schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:19:
gister toch eindelijk Crackdown kunnen downloaden... jammer dat ik het spel niet leuk vindt, dus geen Halo 3 Beta voor mij...
ben ik dan de enige die Crackdown wel leukig vind?

vooral het ontwikkelen van superpowers vind ik echt cool, het leveluppen van bepaalde vaardigheden zoals strenght enzo.

ik vind deze aan de demo te voelen al 10x beter dan Saints Row. ook de voertuigen rijden best geschikt.

hebben mensen die het niets aan vinden al wel eens de levels van driving en strenght opgeschroefd? je kan als je bad guys neer trapt steeds harder trappen en zwaardere dingen liften, op de duur trap je gewoon een auto de lucht in :p

normaal ben ik niet weg van de GTA lookalike games, maar nu es een keer aan de dienders kant te staan is veel interresanter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Mijn commentaren van een paar posts terug trek ik in.

Ik heb "net" (zegt ie om 4 uur ;) ) de GRAW, NFSMW, R6 Vegas, en SC DA demo's gedownload en gespeeld, maar dat ziet er wel ERG mooi uit. Hij heeft dus WEL veel power. Het ziet er zo'n beetje net zo mooi uit als op de PC. Alleen dan op de bank achter een 37" inch scherm. Heerlijk. :9~

Ik schreeuwde (al weer) te vroeg...

XBOX360: _/-\o_ d:)b

[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 27-01-2007 04:10 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:29

Fab1Man

Live life to the fullest

RappieRappie schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 04:09:
Mijn commentaren van een paar posts terug trek ik in.

Ik heb "net" (zegt ie om 4 uur ;) ) de GRAW, NFSMW, R6 Vegas, en SC DA demo's gedownload en gespeeld, maar dat ziet er wel ERG mooi uit. Hij heeft dus WEL veel power. Het ziet er zo'n beetje net zo mooi uit als op de PC. Alleen dan op de bank achter een 37" inch scherm. Heerlijk. :9~

Ik schreeuwde (al weer) te vroeg...

XBOX360: _/-\o_ d:)b
Ik ben de hele nacht op geweest, was gewoon niet moe genoeg ook niet na 2 Pils en een Whiskey Johnny Walker. Opzich wel grappig, ben nog steeds niet moe.
Demo's zien er goed uit, maar de uiteindelijke spellen zien er nog altijd een tikje beter uit. R6 Vegas en SC DA zullen bijna hetzelfde eruit zien, maar NFSMW en GRAW hebben wel degelijk wat extra grafische kwaliteitjes, die je bijna niet ziet, maar wel aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
TwyLight schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:47:
Ja het is nog irritanter om aan nieuwe controls te wennen nadat je al gewend bent, dan dat je aan het begin even te controls door moet hebben :P
Inderdaad. Maar vanaf de pc heb ik ooit eens geleerd om alles default te laten staan, dus dan denk je, het zal ook wel het beste zijn op de controller zo. Dus niet (als je de pro's moet geloven dan).
RappieRappie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:54:
OK, ik heb sinds gisteren een 360, en ik moet zeggen dat de games die ik nu heb er nou niet super uitzien:

ik heb MotoGP06 en PGR3. Vooral die laatste ziet er erg brak uit imho. Bij MotoGP merk je (heel) soms dat de FPS zo laag is dat het bijna laggy wordt. :( Wel een heel gaaf spel als je hem 1x doorhebt. PGR3 is bagger, maar dat zal ook wel komen omdat dat 1 van de 1e games is/was. Gears of War, die ik gisteren even geprobeerd heb en teruggebracht heb en nog wel weer ophaal >:) , die zag er werkelijk fantastisch uit. Maar al met al vind ik de power van een 360 wel wat tegenvallen als ik kijk naar wat ik tot nu toe gezien heb. Ik had er wel iets meer van verwacht.

@ Ultrasub: hoe heb jij de controls nu dan? (Ik heb gas op de rechter trigger en rem om de linker. Voorrem en achterrem nu op de knopjes van de joypad. Met de triggers kan je beter doseren imho.)

->Wat is trouwens beter op een 1366x768 LCD tv? 720P of 1080i?
Over je gfx, dat kan ik niet helemaal volgen. MotoGP ziet er zwaar goed uit, en ja op sommige circuits zijn er wat frame drops, maar niks ernstigs? Niet zo erg als je het hier nu schetst iig. PGR3 weet ik niet, niet gespeeld. Maar waar speel je nu op dan? Op een CRT? LCD? 720? 1080? Met wat voor kabels? Enz... Ik speel (nog) op een CRT, met advanced scart cable. We gaan wel naar LCD in een paar weken..

Over de controls:
Rechter trigger = gas
Linker trigger = voorrem
B (Rood iig) = achterrem
Rechter stick = rider position
Shiverzz schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:12:
[...]

Heb al ontzettend veel tijd in die game geïnvesteerd (en maak zo af en toe nog wel eens wat rondjes) maar heb nog nooit een corrupte savegame gehad met MotoGP’06.
Heb overigens wel alle belangrijke savegames gebackupped op een mem card aangezien ik het met PGR3 wel een keer heb meegemaakt….en das nie tof als je alle karretjes uit de game bij elkaar hebt gespaard :| .
Kijk, weer iemand die het probleem kent :|
Ik ga toch eens kijken of ik op ebay goedkoop een kaartje op de kop kan tikken om van tijd tot tijd te backuppen..

[ Voor 13% gewijzigd door UltraSub op 27-01-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik vind het echt absurd dat het nódig is om een extra kaartje te komen om te backuppen. Dat slaat verdomme nergens op,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Is er al meer bekend over de 'Xbox 360-V2' met HDMI en een andere scaler?
http://xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEylpyZkVpwzemjZKk.php

Aangezien mijn Xbox 1 in de component-in van mijn HDTV zit, wil ik de Xbox 360 graag via HDMI kunnen aansluiten. Vandaar dat die V2 me erg aanspreekt.

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
TwyLight schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:43:
Ik vind het echt absurd dat het nódig is om een extra kaartje te komen om te backuppen. Dat slaat verdomme nergens op,
... op je computer zul je ook gewoon een andere medium moeten gebruiken om een backup te maken van je harddisk... anders heeft het weinig zin 8)7

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
[mbr]Willen de heren en dames er even op letten dat een aantal zaken te vaak voorbij komen, terwijl die niet in dit topic thuis thuishoren:
• Vraag en aanbod hoort niet in dit topic thuis. Hiervoor hebben we: V&A.
• Vragen over "welke TV moet ik kopen" of "welke kabels moet ik kopen" horen hier ook niet helemaal thuis. In de vorige delen is dit vaak genoeg behandeld en met wat zoekwerk kan hier een prima antwoord voor gevonden worden.

Verder: hou het leuk en gezellig voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
TwyLight schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:43:
Indeed. Het ding heeft UTP. Dat ze de saves gewoon bereikbaar maken via FTP. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Telkens als ik Call of Duty 3 online wil spelen zegt hij na 5 minuten:
Game session not longer available...

Ik heb er dus een router tussenzitten en heb deze poorten al opengezet:
Port: 1900
Naam: UPnP Framework
Protocol: UDP
Scope: My network (subnet) only

Port: 7777
Naam: Network Validation
Protocol: UDP
Scope: My network (subnet) only

Port: 88
Naam: Xbox Live 1
Protocol: TCP / UDP
Scope: Any computer (including those on the Internet)

Port: 3074
Naam: Xbox Live 2
Protocol: TCP /UDP
Scope: Any computer (including those on the Internet)
Maar nee nog steeds hetzelfde probleem, ik dus in de log kijken van de router:
zondag, januari 2006 13:51:29 Unrecognized attempt blocked from 83.81.187.118:2555 to 83.81.197.237 TCP:135
zondag, januari 2006 13:53:20 Unrecognized attempt blocked from 210.83.29.172:13779 to 83.81.197.237 TCP:10000
zondag, januari 2006 13:53:35 Unrecognized attempt blocked from 89.122.146.89:2819 to 83.81.197.237 TCP:135
zondag, januari 2006 13:54:41 Unrecognized attempt blocked from 84.3.201.63:2424 to 83.81.197.237 TCP:135
zondag, januari 2006 13:56:08 Unrecognized attempt blocked from 84.4.147.135:2711 to 83.81.197.237 TCP:135
Ik zie telkens TCP:135 staan? Weet iemand wat ik fout doe? :D Ik wil games :P
Als ik de router er trouwens tussenuithaal dan werkt het wel, maar dan kan de rest weer niet internetten... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:51:

[...]

[...]

Als ik de router er trouwens tussenuithaal dan werkt het wel, maar dan kan de rest weer niet internetten... :9
Heb je de 360 een vast IP adres gegeven ??
anders heb je kans dat hij telkens een ander IP krijgt had ik hier ook

ik heb de 360 dus een vast IP gegeven en dan de volgende poorten geforward in de router naar het IP van de 360

88
3074
3376

Dan zijn alle problemen in COD 3 weg !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:06:
[...]

Heb je de 360 een vast IP adres gegeven ??
anders heb je kans dat hij telkens een ander IP krijgt had ik hier ook

ik heb de 360 dus een vast IP gegeven en dan de volgende poorten geforward in de router naar het IP van de 360

88
3074
3376

Dan zijn alle problemen in COD 3 weg !!!
Een vast ip? Ik zie telkens in de xbox settings hetzelfde ip staan(192.168.123.xxx), of je bedoeld in de router?

Gelukkig er is nog hoop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hij bedoeld je xbox een vast ip geven..
Of je zet in de router (als dat kan) op het mac adres van de xbox een vast ip. Dan kun je in de xbox alles op automatisch laten staan, maar je krijgt wel iedere keer hetzelfde ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:02
Symphony-X schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:52:
Is er al meer bekend over de 'Xbox 360-V2' met HDMI en een andere scaler?
http://xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEylpyZkVpwzemjZKk.php

Aangezien mijn Xbox 1 in de component-in van mijn HDTV zit, wil ik de Xbox 360 graag via HDMI kunnen aansluiten. Vandaar dat die V2 me erg aanspreekt.
Deze kabel kopen..., heb 'm zelf ook.
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-2b-49-en-70-1cpr.html
Let op, alleen geen audio digital uit voor de xbox1 op deze kabel, kun je zelf in de xbox bouwen eventueel. Staat ergens op xbox-scene tussen de tutorials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

UltraSub schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:57:
Hij bedoeld je xbox een vast ip geven..
Of je zet in de router (als dat kan) op het mac adres van de xbox een vast ip. Dan kun je in de xbox alles op automatisch laten staan, maar je krijgt wel iedere keer hetzelfde ip.
Hoe kan ik de xbox een vast ip geven?
Als ik de xbox live test doe, dan staat daar wel dat alles perfect werkt?
Echt gaar dit 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door D467 op 27-01-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

D467 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:02:
[...]

Hoe kan ik de xbox een vast ip geven?
Met de 360 weet ik dat niet.
Maar ik wil je wel adviseren om alle andere apparaten op het netwerk oop een vas ip te geven,dit om conflicten tussen de apparaten te voorkomen. ;)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

DR161 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:06:
[...]

Maar ik wil je wel adviseren om alle andere apparaten op het netwerk oop een vas ip te geven,dit om conflicten tussen de apparaten te voorkomen. ;)
Hoe? :P _/-\o_
Door het niet automatisch een ip te laten toewijzen?

[ Voor 7% gewijzigd door D467 op 27-01-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DR161 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:06:
[...]

DHCP zorgt ervoor dat juist alle apparaten verschillende IP's krijgen natuurlijk.
Desalniettemin is DHCP inderdaad NIET handig voor bijv. portforwarding, zoals in dit geval.

Bij het tabblad netwerk (oid) kun je je Xbox een statisch IP geven. Zorg dan dat in je router portwarding voor dat IP adres goed staat, en je hebt geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Bij mijn router kan ik kiezen uit:

''Special Applications''
en
''Virtual Server''

Wat gebeurt er als ik hem bij virtual '''Special Applications'' forward?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

Ik wil mijn 360 draadloos aansluiten, een kabel door de gang heen schiet gewoon niet meer op. Nu vind ik de draadloze netwerkadapter van MS te duur en ik kan met een accespoint ook mijn laptop lekker verbinden, multifunctioneel dus. Nu wilde ik weten of dit wel gaat werken.

Plattegrondje van de woning:

Afbeeldingslocatie: http://www.telebyte.nl/~rmangenois/Other/xbox_accespoint.png

Uitleg:
Rood = modem
Groen = xbox360
Blauw = accespoint

Idee: accespoint draadloos verbinden met de modem, xbox360 zit dan met een netwerkkabel aan de accespoint vast. Afstand modem tot accespoint is ongeveer 6-7 meter. Het enige nadeel is dat de dikke zwarte lijn een betonnen muur is.

Ik had de Conceptronic C54APM Access Point WLAN 54Mbit op het oog:

Afbeeldingslocatie: https://product.onetrail.net/3party/Cnet/large/2AA935B4-4C9A-4C01-AAD3-556F16DF3CE1.jpg

Specs:
10/100Base-T interface (UTP/RJ45 for connection to a wired network)
Fully wireless network connections up to 54 Mbps
Bandwidth frequency between 2.40 and 2.48 Ghz
Up to 13 different sub-channels possible
Configurable via webinterface
Flash EEPROM upgradeable for new features and standards
Maximum range: 30-60 meters in buildings and 100-150 meters in the open air

Het is een 2x zo goedkope oplossing en multifunctioneel, zodat ik ook lekker op mijn laptop kan werken in de huiskamer. Heeft iemand ervaringen met deze accespoint van Conceptronic ? Wat is de kwaliteit ervan en het belangrijkste, gaat dit plaatje wel werken ? Ik neem aan van wel eigenlijk. Ik gebruik mijn laptop nu ook al draadloos in de woonkamer, alleen is de verbinding niet stabiel. Ik zit dan wel weer een paar meter verder, maar het lijkt alsof er wat zwakke plekken in de woonkamer zitten. Zou deze accespoint dit ook verhelpen ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:51:

[...]

[...]

anders de xbox 360 een statisch ip geven en dmz in de router doorverwijzer naar de xbox alles direct opgelost of alle poorten forwarden, 1e simpele oplossing 2e een nettere oplossing

Vandaag verbonden met live, maar vind de snelheid tegenvallen zit nu de demo van crackdown te downloaden maar hier is hij inmiddels al een aantal uur mee bezig :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

IP Address of DMZ Host: Allows a computer to be exposed to unrestricted 2-way communication. Note that, this feature should be used only when needed.
Kleven daar nadelen aan?

[ Voor 87% gewijzigd door D467 op 27-01-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:40:
[...]

Kleven daar nadelen aan?
xbox is wel beveilgd maar goed met pc gebruik moet je er natuurlijk wel mee oppassen.

of optie b poorten doorwijzen kijk daar hiervoor als je niet weet hoe het moet http://portforward.com/routers.htm. selecteer je routers en vervolgens xbox 360 instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met MediaCenter functie van XBOX icm Vista MediaCenter ?

Ik heb sinds kort een XBOX360 die via de Xbox 360 Draadloze Netwerkadapter (54Mbps) wireless verbinding maakt met mijn Linksys WRT54G router. Daarnaast heb ik Vista Ultimate 64-bits. Vista heb ik verbonden met XBOX360 en mijn muziek colletie van ong 60GB ter beschikking gesteld. Door het menu's van MC bladeren in XBOX360 gaat redelijk soepel maar als ik muziek ga afspelen en daarna door het menu wil bladeren gaat dat voor geen meter, minstens 10sec vertraging bij elke actie.

XBOX360 en router liggen naast elkaar dus lijkt me sterk dat signaal niet goed is toch ? Ik wil binnenkort een HD ready TV kopen en mijn XBOX daarop aansluiten beneden, als het zelfs zo (router en xbox naast elkaar) niet goed gaat met streamen zal het beneden voor geen meter lopen aangezien er dan minstens 6 meter afstand ligt tussen de XBOX360 en de router toch ?

Ter info: XBOX360 is aangesloten op een Dell 2407 24" scherm via VGA HD kabel, er wordt 1920 x 1080 als resolutie gebruikt. Voor audio gaat er een optische kabel van VGA HD kabel naar Logitech Z-5500.

Iemand een oplossing hiervoor of is dit normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:06:
[...]

xbox is wel beveilgd maar goed met pc gebruik moet je er natuurlijk wel mee oppassen.

of optie b poorten doorwijzen kijk daar hiervoor als je niet weet hoe het moet http://portforward.com/routers.htm. selecteer je routers en vervolgens xbox 360 instellingen
Heb het nu gedaan voor mijn xbox, in het begin ging het goed, nu zag ik opeens weer die fout staan? ''Game session nog longer available''

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Meer CoD3:

Hi Call of Duty 3 fans:

Thank you for your patience as we worked to resolve the issue surrounding the Valor map pack. We are happy to announce that we have resolved it, and that the map pack is now fully available for download over Xbox Live Marketplace. We have also released a Title Update which, in addition to addressing the map pack, also remedies key issues regarding Ranked Lobbies and Ranked Matches that some users have experienced.

If you downloaded the Map Pack on January 18, please download the new Title Update which resolves these issues. If for any reason you deleted the Valor Map Pack after your purchase, you are entitled to re-download it without charge.

We apologize for any inconvenience this may have caused you, and look forward to playing you in the new maps!

-- Call of Duty team

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:29:
[...]

Heb het nu gedaan voor mijn xbox, in het begin ging het goed, nu zag ik opeens weer die fout staan? ''Game session nog longer available''

:X
Als je het via de dmz methode hebt gedaan moet het goed zijn btw wat zegt de xbox 360 zelf als je de verbinding test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Even een vraagje wat betreft de Xbox Media Extender.
Ik wil graag een Xbox360 aanschaffen om hem onder andere te gebruiken om 720P materiaal (WMV) af te laten spelen. Worden hierbij ook hoge eisen aan de PC gesteld of decode de xbox alles? Welke codecs worden er verder ondersteunt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Ik heb een http://www.senao.nl/producten/product.php?id=9 Senao Wireless Client Bridge/AP, zal mn XBOX360 met wireless adapter hier mee werken?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herr Stuhl schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:53:
Ik wil graag een Xbox360 aanschaffen om hem onder andere te gebruiken om 720P materiaal (WMV) af te laten spelen. Worden hierbij ook hoge eisen aan de PC gesteld of decode de xbox alles? Welke codecs worden er verder ondersteunt? :)
de pc streamt de data naar de xbox dus enige vereiste snelle lan toen ik het via wifi 11mbit streamde moest je af en toe wachten dus neem aan dat je met 100mbit vloeiend kan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
D467 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:40:
[...]

Kleven daar nadelen aan?
Moeten we hier nu echt een heel Xbox360 topic gaan volschrijven met een cursus systeembeheer en hoe routers werken? :?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Herr Stuhl schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:53:
Als je het bij wmv houdt, kost het amper cpu kracht want dat kan hij gewoon rechtstreek afspelen. Elk ander formaat moet getranscode worden, en daar moet je idd een stevige pc voor hebben.
Op usenet post iemand af en toe hd-wmv's van films, heb laatst zo de hele star wars reeks gekeken met ondertiteling, werkelijk prachtig _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Argg :X zó irritant he dat bij Lost Planet de B knop gebruikt wordt voor én instappen (in een VS) én een wapen eraf halen :X heel vaak wil ik snel naar een VS rennen om in te stappen bij een boss, pak ik verdomme een wapen eraf :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:53
Zijn hier nog mensen die Table tennis spelen :)?
Add me Onno Devine

Sinds kort speel ik het weer, wordt alleen gestoort, Jung Soo @ hard doe al meer dan een half jaar er over om die gozer te verslaan, en het lukt maar niet :'( :'(
Wordt er echt gek van :x
Iemand tips om hem te verslaan? ik heb zweed ben ff de naam kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik hoor het al, word weer eens tijd mijn verfafbrander tevoorschijn te halen, kan ik ook crackdown demo proberen..

verfafbrander?? denk je dan, ja ach, na de update van januari wederom me xbox gecrashed en geen garantie he ;)

hoe is het eigenlijk met de xbox'en die in de winkel liggen, zijn ze nog altijd crash vatbaar, of kan ik al met een gerust hart een nieuwe halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Vanmiddag een kruisdoos 360 gekocht, dus ff een mini review :)

Eerste indruk: Wat een herrie :(
Tweede indruk: Wauw!!! Heb er Rainbow Six Vegas bijgekocht en die ziet er werkelijk prachtig uit (37" => 94cm lcd tv), gewoon geluid wat harder en spelen maar!

Tevens de demo van Lost Planet gedownload, deze ziet er ook echt super uit.. wordt dus waarschijnlijk mijn volgende game :)

Kortom: super aankoop :*)

Straks maar eens proberen wat HD materiaal af proberen te spelen :)

Ik kreeg echter mijn externe harde schijf via usb niet aan de praat, straks nog maar eens proberen.
Is het mogelijk om HD materiaal via een externe HD af te spelen of gaat die niet snel genoeg via USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Volgens mij kan je helemaal geen externe HDD aansluiten hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweede indruk: Wauw!!! Heb er Rainbow Six Vegas bijgekocht en die ziet er werkelijk prachtig uit
Heb je Gears nog niet gezien zeker? Daar verbleekt alles bij... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Mwoah vind dat ook wel meevallen. RSV is ook een hele mooie game. Vind bij GoW de kleurfilter niet zo mooi waardoor het toch allemaal wat op elkaar lijkt. Vegas met al zijn kleuren is echt wel mooi hoor!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:36

DvE

ORA-00000

Misschien een hele domme vraag maar ik schijn hiervoor nergens een goed antwoord te kunnen vinden.....
Hoe kan je terug in je dashboard komen als je bezig bent met een spel? Oftewel hoe sluit je een spel af maar laat je je xbox360 aan (zonder de eject button te gebruiken) ?
Kan best zijn dat ik in de handleiding er overheen heb gelezen maar alleen het spel hexic heeft bij mij de optie 'Terug naar Xbox dashboard'. In andere spellen zoals PGR3, Burnout Revenge en Lego Star Wars 2 heb ik zo'n optie niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvE schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:11:
Misschien een hele domme vraag maar ik schijn hiervoor nergens een goed antwoord te kunnen vinden.....
Hoe kan je terug in je dashboard komen als je bezig bent met een spel? Oftewel hoe sluit je een spel af maar laat je je xbox360 aan (zonder de eject button te gebruiken) ?
Kan best zijn dat ik in de handleiding er overheen heb gelezen maar alleen het spel hexic heeft bij mij de optie 'Terug naar Xbox dashboard'. In andere spellen zoals PGR3, Burnout Revenge en Lego Star Wars 2 heb ik zo'n optie niet kunnen vinden.
Druk tijdens de game eens op de grote Xbox-knop op je controller... dan schuift er een blad voor met daarop de optie om terug naar het Dashboard te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:36

DvE

ORA-00000

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:14:
[...]

Druk tijdens de game eens op de grote Xbox-knop op je controller... dan schuift er een blad voor met daarop de optie om terug naar het Dashboard te gaan. :)
Mijn nederige excuses... ik druk dat ding blijkbaar net iets te lang in waardoor je alleen de opties krijgt om je controller uit te schakelen of je hele xbox uit te schakelen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Blijkbaar heeft Midway een voor de Xbox360 exclusieve WW2 FPS aangekondigd: Hour of Victory
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxyde.com/img_newsv2/942.jpg
Deze shooter wordt gebaseerd op de Unreal 3 engine en komt waarschijnlijk nog dit jaar uit.
Ik ben benieuwd...

My Gamercard:
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/exCOESes.pngAfbeeldingslocatie: http://gamerscorechart.com/theme/xbox/exCOESes.png

[ Voor 5% gewijzigd door exCOESes op 28-01-2007 00:31 ]

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvE schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:25:
[...]

Mijn nederige excuses... ik druk dat ding blijkbaar net iets te lang in waardoor je alleen de opties krijgt om je controller uit te schakelen of je hele xbox uit te schakelen. Thanks.
We hebben het allemaal een keer moeten leren, dus geen dank. Veel plezier met je Xbox 360, maar ik twijfel er niet aan dat dat helemaal goed gaat komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
exCOESes schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 23:56:
Blijkbaar heeft Midway een voor de Xbox360 exclusieve WW2 FPS aangekondigd:
Deze shooter wordt gebaseerd op de Unreal 3 engine en komt waarschijnlijk nog dit jaar uit.
Ik ben benieuwd...
Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk eens een keer stoppen met die WWII games -O-

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
DeepSeven schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:59:
[...]

Als je het bij wmv houdt, kost het amper cpu kracht want dat kan hij gewoon rechtstreek afspelen. Elk ander formaat moet getranscode worden, en daar moet je idd een stevige pc voor hebben.
Op usenet post iemand af en toe hd-wmv's van films, heb laatst zo de hele star wars reeks gekeken met ondertiteling, werkelijk prachtig _/-\o_ .
Bedankt, nu is er reden genoeg voor mij om een Xbox360 aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
DeepSeven schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:59:
[...]

Is er dus geen enkele manier om .avi bestanden af te spelen? Ik heb net voor elkaar gekregen dat ik muziek kan afspelen op mijn 360 en .wmv maar ik had het eigenlijk bedoeld voor mijn series die ik allemaal in avi heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Terryb47 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 10:07:
[...]

Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk eens een keer stoppen met die WWII games -O-
Zo lang ze worden gekocht, worden ze gemaakt :)

En gelukkig maar: WOII games *O*

Ik heb het niet op monsters, sci-fi (oke, op Crackdown na) en dat soort dingen. Doe mij maar wat Duitsers voor mijn vizier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Haijo schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:30:
[...]

Is er dus geen enkele manier om .avi bestanden af te spelen? Ik heb net voor elkaar gekregen dat ik muziek kan afspelen op mijn 360 en .wmv maar ik had het eigenlijk bedoeld voor mijn series die ik allemaal in avi heb.
Jawel, via TVersity kan het, maar voor 720p avi's heb je echt een hele dikke pc nodig. Mij (amd 64 3000, 1 gig ram en radeon 9800 pro) lukt het iig niet rechtstreeks, dat is gewoon te zwaar. Gewone avi's gaat wel net, al heeft ie er ook af en toe moeite mee.
Het kan ook met MCE en transcode 360, dat schijnt iets beter te gaan maar heb het zelf nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 10:07:
Zodra WW III begint, dan hebben ze andere onderwerp :+

Niemand een antwoord op mijn vraag ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07 10:25

darthdrinker

HELP!

Ik ben van plan een 360 te gaan kopen en liep tegen het volgende aan.
Als een echte Nederlander was ik ook even op de tweedehands markt aan het kijken.
Marktplaats en EBay, je kent het wel.

Op Ebay kwam ik echter super goedkope 360-P systemen uit Duitsland tegen.
Dan hebben we het over prijzen rond de 150,- euro!
Weten jullie hier meer van, is dat een scam of is dat ding in Duitsland sowieso goedkoper?
Verder hebben jullie misschien tips waar ik op moet letten bij het kopen van een tweedehands 360?

alvast bedankt voor jullie tijd.

[ Voor 1% gewijzigd door darthdrinker op 28-01-2007 14:00 . Reden: land vergeten ]

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 13:26
Ik was zo eens aan het rond kijken voor een spel.
zag ik op zech ook wel iets leuks, maar zou het wat zijn??

harde schijf (nee het geen grotere HDD)

Heeft er iemand al ervaring mee, (of weet je iemand die het heeft :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
In eerste instantie wil ik dat Media Center op mijn pc videobestanden vindt.
Ik heb een aflevering van Family Guy geconverteerd met Videora Xbox 360 converter naar een .mpeg. Hoe komt het dan toch dat Media Center het videobestand niet kan vinden? :'(

Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/2124/img001hv3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 07:43
DrakeNL schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:44:
Ik was zo eens aan het rond kijken voor een spel.
zag ik op zech ook wel iets leuks, maar zou het wat zijn??

harde schijf (nee het geen grotere HDD)

Heeft er iemand al ervaring mee, (of weet je iemand die het heeft :+ )
Ben ik ook wel benieuwd naar. Wordt pas interressant als we spellen op de HDD van de pc kunnen zetten en die via de xbox 360 kunnen laten spelen. Maarja dat zal wel niet worden gemaakt... En volgens mij is het downloaden van een demo maar iets langzamer dan de demo heen en weer zetten van de xbox naar de HD van de pc en weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
En dat bespreek je ook maar lekker ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

Ajax power schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:52:
In eerste instantie wil ik dat Media Center op mijn pc videobestanden vindt.
Ik heb een aflevering van Family Guy geconverteerd met Videora Xbox 360 converter naar een .mpeg. Hoe komt het dan toch dat Media Center het videobestand niet kan vinden? :'(

[afbeelding]
Zo ver ik het begrijp speelt de xbox alleen wmv af :P
De linux/mac os X proggies hebben deze limitatie afaik.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
darthdrinker schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:57:
Weten jullie hier meer van, is dat een scam of is dat ding in Duitsland sowieso goedkoper?
Verder hebben jullie misschien tips waar ik op moet letten bij het kopen van een tweedehands 360?
Mijn tip: ik zou sowieso geen 2de hands 360 halen, ten eerste omdat je geen garantie hebt. Ten tweede: gaan er best veel 360's stuk, dus je hebt ook grotere kans dat je een kapotte machine koopt. €150 is duidelijk niet de marktprijs.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:05:
En dat bespreek je ook maar lekker ergens anders.
En wie ben jij dan wel niet om hierover te beslissen?
Het lijkt mij het beste om dit aan de moderaters over te laten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als jij al weet dat je het er niet over mag hebben dan moet je dat dus al helemaal niet doen, ik geef je alleen een waarschuwing voordat je straks in de problemen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Hebben jullie de Vista al geprobeerd met Xbox360?
En wat zijn je bevindingen daarvan?

Ben namelijk van plan om over te stappen naar Vista Premium i.v.m. Windows Media Center.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:20:
Als jij al weet dat je het er niet over mag hebben dan moet je dat dus al helemaal niet doen, ik geef je alleen een waarschuwing voordat je straks in de problemen komt :)
Ach hoe nobel van jou.
Maar ik heb die posts niet geplaatst dus hoef je mij niet te waarschuwen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
darthdrinker schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:57:
Ik ben van plan een 360 te gaan kopen en liep tegen het volgende aan.
Als een echte Nederlander was ik ook even op de tweedehands markt aan het kijken.
Marktplaats en EBay, je kent het wel.

alvast bedankt voor jullie tijd.
scam, spijt me om het te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
sekeroglan schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:26:
Hebben jullie de Vista al geprobeerd met Xbox360?
En wat zijn je bevindingen daarvan?

Ben namelijk van plan om over te stappen naar Vista Premium i.v.m. Windows Media Center.
Goede vraag, ik wil hetzelfde doen, ga er volgende week mee bezig, en je hoort nog wel van mijn bevindingen dan.

slecht nieuws voor MS trouwens: nieuws: Xbox 360 verkoopverwachting naar beneden bijgesteld

Mijn grootste klacht over de xbox360 is toch wel het gemis aan xvid en divx, ik heb zelf geen superpc en tversity zal hij misschien net trekken, maar ik vind het gewoon geen ideale oplossing.

[ Voor 24% gewijzigd door DarkShadow op 28-01-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

DarkShadow schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:58:
[...]

Goede vraag, ik wil hetzelfde doen, ga er volgende week mee bezig, en je hoort nog wel van mijn bevindingen dan.

slecht nieuws voor MS trouwens: nieuws: Xbox 360 verkoopverwachting naar beneden bijgesteld

Mijn grootste klacht over de xbox360 is toch wel het gemis aan xvid en divx, ik heb zelf geen superpc en tversity zal hij misschien net trekken, maar ik vind het gewoon geen ideale oplossing.
Ik zou het zeer op prijs stellen als je wat van je laat horen. _/-\o_

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Kan iemand mij nog een keer uitleggen hoe het precies zat met Microsoft points en accounts?
Ik kan niks meer vinden wat duidelijk antwoord geeft op mijn vraag.

De vraag is dus dat ik mij kan herinneren dat je iets ingevuld moest hebben voor MS-points o.i.d. en als je dat niet had werkte het niet: is dat ook zo, en zo ja hoe zat dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, resident evil 5 komt over 2 maanden uit....
en het lijkt op de film 28 days later hoe de zombies bewegen

http://www.play.com/Games...ident_Evil_5/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:48:

Dat is al een stokoud filmpje.

Ik kan haast niet wachten! Resident Evil is mijn favoriete serie (op metal gear na :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:48:

Ik zou niet te veel waarde hechten aan release data die van retailers komen. Zolang er geen officiele datum is vrijgegeven door de distributeur, klopt er meestal geen ruk van wat winkels zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:36
Sinds vorige week bij de MM-actie een Samsung 27 inch LCD tv gekocht en ik moet zeggen, echt een top beeld met een 360. Kwam alleen pas na vandaag achter dat de resolutie nog steeds op 640x480 stond :P. klein foutje, sinds vandaag dus kunnen genieten van "goed" beeld. 360 FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Nyazzin schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:29:
Sinds vorige week bij de MM-actie een Samsung 27 inch LCD tv gekocht en ik moet zeggen, echt een top beeld met een 360. Kwam alleen pas na vandaag achter dat de resolutie nog steeds op 640x480 stond :P. klein foutje, sinds vandaag dus kunnen genieten van "goed" beeld. 360 FTW
:), de le27s71 neem ik aan? Heb het scherm ook sinds een week, echt prachtig gamen.

Ik twijfel alleen nog wel sterk tussen een vga kabel en een component. Ik heb ze beide, en vind inderdaad de vga wat fletser, maar het bevalt me wel dat je met vga gebruik maakt van scaling bij dvd's, zag er erg goed uit, alhoewel ik niet heel erg heb gefocussed op het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Laatst online: 11:29

Fab1Man

Live life to the fullest

DarkShadow schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:36:
[...]

:), de le27s71 neem ik aan? Heb het scherm ook sinds een week, echt prachtig gamen.

Ik twijfel alleen nog wel sterk tussen een vga kabel en een component. Ik heb ze beide, en vind inderdaad de vga wat fletser, maar het bevalt me wel dat je met vga gebruik maakt van scaling bij dvd's, zag er erg goed uit, alhoewel ik niet heel erg heb gefocussed op het verschil.
VGA is idd ook bij mij een stuk fletser, beetje grijzig. Component geeft bij mij de kleuren prachtig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:46:
[...]

Xbox 360 zegt dat alle verbindingen goed zijn, al doet hij bij een paar tests wel erg traag...
Ik heb het nu via dmz ingesteld.

Het lijkt wel of ik de fout niet meer krijg maar bij cod 3, nadat je een spel op xbox live hebt gespeeld, zie je de statics hierna kom je weer terug in het hoofdmenu? Of hoort er een nieuwe ronde te komen?

Want als ik goed kijk zie ik heel snel ( 1 seconden?) de tekst: ''Game session nog longer available'' staan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Een vriend van me een korte vakantie in de USA heeft doorgebracht en voor mij een 12 maanden live abo meegenomen, echter: deze werkt dus niet op mijn EU account. En aangezien ik wel met dezelfde gamertag wil doorspelen vroeg ik me af of iemand hier misschien interesse had om dit abo over te nemen. Ik weet nog niet precies wat het heeft gekost maar met de huidige exchange rate kwam het op 35Euro geloof ik.. Vanzelfsprekend ga ik een mede-tweaker geen extra kosten berekenen natuurlijk..

Als iemand weet hoe ik deze code wel aan de praat kan krijgen op mn 360 hou ik me aanbevolen aangezien gistermiddag mn GOLD account is afgelopen.. :'(

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik denk dat er weinig mensen zijn die interesse hebben omdat ik denk iedereen wel een EU live account heeft.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:33
De laatste tijd zit ik er echt hard aan te denken om een Xbox360 te kopen. Een PC kan je aan bezig blijven met updaten etc. en wil gewoon kunnen gamen. Daarnaast schijnt Xbox live gewoon goed te werken en komen er nog genoeg interessante titels uit.

Nu heb ik alleen van TeamXbox wat HD trailers gedownload van onder andere Unreal Tournament 2007 & Lost Planet maar persoonlijk vind ik het nou niet geweldig. De kleuren zijn flets en donker, het is allemaal niet echt duidelijk en lijkt wel op spellen die ik 2 jaar geleden op de PC al speelde (Geen super high-end PC). Dan vergelijk ik met de Gran Turismo HD trialer op de PS3, en zoiets had ik nou verwacht. Zijn die filmpjes op de een of andere manier gecomprimeerd van de Xbox? Want heb nu een Wii staan, en kan echt geen verschil zien tussen die ingame HD trialers en bijv. Zelda 8)7

Vorige week eventjes een PS3 zien draaien met Resistance fall of Man, en zoiets zoek ik nou. Heb ik gewoon de verkeerde trialers gedownload? Want er zat gewoon veel meer diepte en scherpte in de demo die daar liep. Kijk nu op mijn Samsung 930BF, maar dadelijk op mijn nieuw aangeschafte LC25R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Tja dan denk ik dat je de PS3 moet gaan kopen als je RFoM geweldig vind :P

Ik vind Lost Planet er wel mooi uit zien, en absoluut niet donker (je had gezien dat het zich afspeelt op een besneeuwde planeet? :P ). De explosies en rookeffecten in die game zijn voor mij de mooiste die ik ooit heb gezien, verder ziet het er gewoon goed uit.

Maargoed, als je echt mooi spul wil zien moet je de trailers van Gears of War en Halo 3 maar eens bekijken.

Overigens zou je misschien even naar de opticien moeten gaan als je het verschil tussen Zelda en een HD trailer niet ziet (zeg niet dat je het mooier moet vinden, maar geen verschil is toch echt wel bizar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geengrenzuh schreef op maandag 29 januari 2007 @ 08:15:
Een vriend van me een korte vakantie in de USA heeft doorgebracht en voor mij een 12 maanden live abo meegenomen, echter: deze werkt dus niet op mijn EU account. En aangezien ik wel met dezelfde gamertag wil doorspelen vroeg ik me af of iemand hier misschien interesse had om dit abo over te nemen. Ik weet nog niet precies wat het heeft gekost maar met de huidige exchange rate kwam het op 35Euro geloof ik.. Vanzelfsprekend ga ik een mede-tweaker geen extra kosten berekenen natuurlijk..

Als iemand weet hoe ik deze code wel aan de praat kan krijgen op mn 360 hou ik me aanbevolen aangezien gistermiddag mn GOLD account is afgelopen.. :'(
Ik heb interesse in je kaart! Wil je naar mij mailen via pm_pain@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Smarron schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:34:
Ik wil mijn 360 draadloos aansluiten, een kabel door de gang heen schiet gewoon niet meer op. Nu vind ik de draadloze netwerkadapter van MS te duur en ik kan met een accespoint ook mijn laptop lekker verbinden, multifunctioneel dus. Nu wilde ik weten of dit wel gaat werken.

Plattegrondje van de woning:

[afbeelding]

Uitleg:
Rood = modem
Groen = xbox360
Blauw = accespoint

Idee: accespoint draadloos verbinden met de modem, xbox360 zit dan met een netwerkkabel aan de accespoint vast. Afstand modem tot accespoint is ongeveer 6-7 meter. Het enige nadeel is dat de dikke zwarte lijn een betonnen muur is.

Ik had de Conceptronic C54APM Access Point WLAN 54Mbit op het oog:

[afbeelding]

Specs:
10/100Base-T interface (UTP/RJ45 for connection to a wired network)
Fully wireless network connections up to 54 Mbps
Bandwidth frequency between 2.40 and 2.48 Ghz
Up to 13 different sub-channels possible
Configurable via webinterface
Flash EEPROM upgradeable for new features and standards
Maximum range: 30-60 meters in buildings and 100-150 meters in the open air

Het is een 2x zo goedkope oplossing en multifunctioneel, zodat ik ook lekker op mijn laptop kan werken in de huiskamer. Heeft iemand ervaringen met deze accespoint van Conceptronic ? Wat is de kwaliteit ervan en het belangrijkste, gaat dit plaatje wel werken ? Ik neem aan van wel eigenlijk. Ik gebruik mijn laptop nu ook al draadloos in de woonkamer, alleen is de verbinding niet stabiel. Ik zit dan wel weer een paar meter verder, maar het lijkt alsof er wat zwakke plekken in de woonkamer zitten. Zou deze accespoint dit ook verhelpen ?
Kickje. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Woodsy schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:17:
De laatste tijd zit ik er echt hard aan te denken om een Xbox360 te kopen. Een PC kan je aan bezig blijven met updaten etc. en wil gewoon kunnen gamen. Daarnaast schijnt Xbox live gewoon goed te werken en komen er nog genoeg interessante titels uit.

Nu heb ik alleen van TeamXbox wat HD trailers gedownload van onder andere Unreal Tournament 2007 & Lost Planet maar persoonlijk vind ik het nou niet geweldig. De kleuren zijn flets en donker, het is allemaal niet echt duidelijk en lijkt wel op spellen die ik 2 jaar geleden op de PC al speelde (Geen super high-end PC). Dan vergelijk ik met de Gran Turismo HD trialer op de PS3, en zoiets had ik nou verwacht. Zijn die filmpjes op de een of andere manier gecomprimeerd van de Xbox? Want heb nu een Wii staan, en kan echt geen verschil zien tussen die ingame HD trialers en bijv. Zelda 8)7

Vorige week eventjes een PS3 zien draaien met Resistance fall of Man, en zoiets zoek ik nou. Heb ik gewoon de verkeerde trialers gedownload? Want er zat gewoon veel meer diepte en scherpte in de demo die daar liep. Kijk nu op mijn Samsung 930BF, maar dadelijk op mijn nieuw aangeschafte LC25R.
RFOM en Gears of war hebben hun voors en tegens maar grafisch is gears of war de winnaar volgens mij en volgens (alle*) vergelijkende reviews.

*voor zover ik ze gezien heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Woodsy schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:17:

bla bla bla
Koop een premium met gears of war.
Download alle demos en koop dan de andere spellen.
Kijk anders naar wat vergelijkingen tussen PS3 en 360 op de screenshots ziet de 360 er 65% van de tijd er beter uit. en GOW is veel beter dan resistance fall of men. Maar op gametrialers.com staat ook een vergelijking tussen GOW en RFOM, kan je zelf je keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theoretisch klopt het allemaal, maar in de praktijk wil zo'n muur nog wel problemen geven. Dat is nou het hele nadeel met WiFi... het is allemaal nog zo onstabiel als het nederlandse weer.
Je kan het beter gewoon proberen, en er altijd met de tijd, nog een extra access point bij maken, mocht dit nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:11:
[...]

Theoretisch klopt het allemaal, maar in de praktijk wil zo'n muur nog wel problemen geven. Dat is nou het hele nadeel met WiFi... het is allemaal nog zo onstabiel als het nederlandse weer.
Je kan het beter gewoon proberen, en er altijd met de tijd, nog een extra access point bij maken, mocht dit nodig zijn.
Acces point met acces point zou inderdaad ook kunnen. Dan kan ik via een driehoek in ieder geval de betonnen muur omzeilen. Ik denk dat ik het maar gewoon doe. Thanks.

Het onstabiele klopt wel. Ik hoef met mijn laptop bijv. maar 2cm te schuiven en de verbinding is weg. Nu durf ik alleen niet te zeggen of het aan de modem ligt of aan mijn ontvanger in de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnackMasterFlex schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:02:
[...]

RFOM en Gears of war hebben hun voors en tegens maar grafisch is gears of war de winnaar volgens mij en volgens (alle*) vergelijkende reviews.

*voor zover ik ze gezien heb
Ik heb beide games, en Gears is grafisch inderdaad superieur aan RFoM. Is natuurlijk niet gek ook, aangezien RFoM een launchgame is. Toch is RFoM een erg toffe game met onwijs veel (en met name ook wrede) wapens (de game is ontwikkeld door de ontwikkelaars van Ratchet & Clank, dus dat is niet zo gek ook). Overall vind ik Gears toch verreweg de beste game, aan de andere kant vergelijk je dan appels met peren. Om te beginnen is RFoM een pure FPS, Gears niet. En zo zijn er nog een aantal punten op te noemen waardoor het met elkaar vergelijken van deze games gewoon niet kan.

Het tofste is natuurlijk als je beide games kan spelen... O-) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 08:12:
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:46:
[...]

Xbox 360 zegt dat alle verbindingen goed zijn, al doet hij bij een paar tests wel erg traag...
Ik heb het nu via dmz ingesteld.

Het lijkt wel of ik de fout niet meer krijg maar bij cod 3, nadat je een spel op xbox live hebt gespeeld, zie je de statics hierna kom je weer terug in het hoofdmenu? Of hoort er een nieuwe ronde te komen?

Want als ik goed kijk zie ik heel snel ( 1 seconden?) de tekst: ''Game session nog longer available'' staan... :X
Heb zelf cod 3 niet, maar als de live connection test geen fouten teruggeeft dan hoor je geen problemen meer te hebben dus denk inderdaad dat het zo hoort bij cod 3.

De live test duurt soms lang vind de servers zoiezo traag heeft mij 4-5 uren geduurt om 1 demo van 1.2 gig te downen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Oke bedankt voor alle antwoorden. Zoek inderdaad liever een echte FPS shooter ala RFOM, maar die is vast ook wel op de 360 te vinden. En anders komen er nog genoeg titels. Kijk nu al uit naar UT3 en Tiberium Wars. Hoe zit live in elkaar qua online gamen, heb namelijk nooit zin om kwartier bezig te zijn om game te starten / maken weet niet hoe het gaat. Je wilt bijv. Lost Planet online spelen, je zoekt server, connecten en klaar?

En zitten er nog beeldverbeterende functies in de 360. Ik bedoel als je gamed op je PC, ziet het er dan gewoon gelijk uit (uitgaande van gelijke resolutie's ongeveer). Of zitten er nog filters overheen bijvoorbeeld, HDR of dat het wel beetje opgepoetst is?

Als laatste, een wireless controller werkt die net als de Wii met batterijen? Want dat is echt verschrikkelijk ruk. Heb gekeken in de startpost, maar vond alleen informatie over aansluiten op de PC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

On-line via xbox live... Werkt super eenvoudig... Als er iemand beschikbaar is binnen 20 seconden aan het gamen. Waarschijnlijk afhankelijk van de game.

Beeldkwaliteit van de 360 is beter dan bij de meeste gangbare PC's... (misschien met uitzondering van de 8800xxx kaarten). Verder worden vergelijkbare middelen gebruikt als bij de PC (HDR e.d.). Maar de ervaring van beeldkwaliteit is subjectief dus je moet het maar zelf zien. Ik ben altijd een PC gamer geweest (en nog steeds) maar de kwaliteit van de 360 valt zeker niet tegen. Maar heeft het net zoals de PC ook af en toe behoorlijk moeilijk qua framerates (bijv. in Oblivion).

En ja, werkt met batterijen. Gewoon oplaadbare erin doen en een setje reserve houden... Is geen probleem. De indicatie dat je batterijen bijna op zijn komt vroeg genoeg.

[ Voor 32% gewijzigd door Darth Malak op 29-01-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:47:
Oke bedankt voor alle antwoorden. Zoek inderdaad liever een echte FPS shooter ala RFOM, maar die is vast ook wel op de 360 te vinden. En anders komen er nog genoeg titels. Kijk nu al uit naar UT3 en Tiberium Wars. Hoe zit live in elkaar qua online gamen, heb namelijk nooit zin om kwartier bezig te zijn om game te starten / maken weet niet hoe het gaat. Je wilt bijv. Lost Planet online spelen, je zoekt server, connecten en klaar?
Haha, welkom in de wereld die Xbox Live heet. Dit alles is dus gewoon écht perfect geregeld. Live is op een zeer vernuftige manier geïntegreerd in zowel je console als in alle games, zodat je altijd zo om kunt schakelen naar een online-sessie.
Als laatste, een wireless controller werkt die net als de Wii met batterijen? Want dat is echt verschrikkelijk ruk. Heb gekeken in de startpost, maar vond alleen informatie over aansluiten op de PC :/
Als je er eentje koopt zitten er standaard batterijen bij, maar het is mogelijk om hiervoor een oplaadbare batterij te kopen:

http://www.dixons.nl/De_o...pack.7062839/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Heb gekeken naar die vs op http://www.gametrailers.com/vs.php?ep=1&hd=1
en dan is goW volgens mij toch op alle punten beter...

RFOM lijkt gewoon just another shooter ... imho

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:11:
Heb gekeken naar die vs op http://www.gametrailers.com/vs.php?ep=1&hd=1
en dan is goW volgens mij toch op alle punten beter...

RFOM lijkt gewoon just another shooter ... imho
Dat zei ik al. Sterkste punt van RFoM vind ik de verscheidenheid aan wapens. Geloof me, hier zitten erg leuke apparaatjes tussen... >:)

Verder is het inderdaad 'just another shooter'.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mace

Sapere Aude

Werkt niet, je kan een accespoint niet gebruiken als ontvanger zeg maar.
Je moet een ethernet bridge hebben die wifi naar ethernet omzet, het
probleem is dat die dingen net zo duur zijn als een officiele wireless adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Misschien een domme vraag over Xbox live, maar was toch benieuwd. Veel games tegenwoordig zijn multi-platform. Zo zijn een aantal shooters ook op de PC. Stel ik wil Xbox live spelen, kan ik dan tegen PC gamers spelen? Lijkt me redelijk lame als dadelijk lekker wil UT3-en en ik met mijn relatief veel langzamere controller tegen iemand met een wasd / muis comb.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.