Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Schele indiaan schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:34:
Hmm gisteren eerste ring of death.. :'(
1-jarige garantie is net verstreken
Later deed hij het weer, maar stel het gebeurt weer, neemt microsoft hem dan nog of heb ik dan een flink probleem?
Volgens mij heb je gewoon 2 jaar garantie. En in veel gevallen, maar vraag dat even aan Microsoft, heb je ook garantie op reparaties/vervanging.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
het is een x360 van launchdate? Dacht trouwens dat Microsoft een extra jaar garantie had gegeven op die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Mijne is dinsdagavond overleden :( , ik had hem 12 december (2005 wel te verstaan) gekocht, en er werden mij geen vragen gesteld over aanschafdatum.

Buiten dat heb je gewoon 2 jaar natuurlijk, mochten ze het wel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

@ Twylight en Kaasplank; kan ik nu WEL of niet saven op de HDD. 8)7

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:10:
[...]
Ik zit op me werk, de doos zit nog dicht en ik heb geen tijd om de SP te lezen of de doos uitgebreid open te maken voor de manual..

Een antwoord zou aardig zijn.

:o TNX!
Je savedgames komen op je hard disk. Het is niet nodig om extra memory card te kopen... Als je beetje cursief kan lezen had je dit idd in twee minuten in de startpost gevonden... :/

[Edit]: Heb het juist zelf eens gezocht in de startpost, en 't staat er niet in... lol Er staat info over de harddisk, maar der staat nergens op dat ge daar saved games kunt opslaan. Is eigenlijk wel superlogisch, maar ja...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RappieRappie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:40:
@ Twylight en Kaasplank; kan ik nu WEL of niet saven op de HDD. 8)7
je kunt saven op je harde schijf.
Twylight heeft last van het 'zoek de ellenlange startpost door virus' ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

TwyLight schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:31:
[...]
Ja je hebt een Memorystick nodig, je kan niet saven op de HDD
:S

Tuurlijk kan je saven op de HDD

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hartelijk bedankt allemaal.

:)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
geen tijd om de SP te lezen is natuulijk onzin, want de tijd die je kwijt was met posten, reageren en refreshen had je het ook op Google kunnen vinden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bizzarro schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:38:
Mijne is dinsdagavond overleden :( , ik had hem 12 december (2005 wel te verstaan) gekocht, en er werden mij geen vragen gesteld over aanschafdatum.

Buiten dat heb je gewoon 2 jaar natuurlijk, mochten ze het wel vragen.
Ze vragen het niet omdat er geen Xboxen van 2 jaar oud zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Slasher schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:45:
[...]

:S

Tuurlijk kan je saven op de HDD
Weet ik ook wel, maar omdat hij te lui is om even 1 minuut te googlen, maar wel de tijd heeft om het hier te vragen en te wachten op antwoord doe ik lekker net alsof ik dom ben.
Net als hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:32
hallo mede xbox bezitter's

ik will graag mijn gamertag veranderen nu las ik op internet dat je daar voor 800 punten moet hebben |:(

nu will ik wel een paar van die punten kopen maar zijn deze altijd houdbaar of moet je deze dan opmaken binnen een bepaalde tijd bijv. als je xbox live abbo afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien is het een idee om het antwoord te geven en duidelijk te maken dat het een domme vraag is omdat het in de startpost staat. Dat vervuilt minder dan de 5 of 6 posts die er nu gemaakt zijn over het startpost geneuzel :)

@max3400. Weet ik maar die blinde mensen hou je toch. Wanneer de vraag er staat is het kwaad toch vaak al geschied :)

[ Voor 20% gewijzigd door Kaasplank op 25-01-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Grono112 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:40:
hallo mede xbox bezitter's

ik will graag mijn gamertag veranderen nu las ik op internet dat je daar voor 800 punten moet hebben |:(

nu will ik wel een paar van die punten kopen maar zijn deze altijd houdbaar of moet je deze dan opmaken binnen een bepaalde tijd bijv. als je xbox live abbo afloopt.
Houdbaar tot oneindig volgens mij. Want ook als Silver Member mag je volgens mij alle Arcade-games proberen/kopen... Maar pin me er niet op vast.

@Kaasplank hierboven: ja en nee; een startpost is er niet voor niets maar blijkbaar zijn er altijd luiere mensen die toch vragen blind neerplempen... Ach, shit happens en elkaar opvoeden/helpen is toch net zo goed?

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 25-01-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al zei staat er niet in de startpost dat er op de harde schijf saved games kunnen opgeslaan worden. 't Zou wel zeer belachelijk zijn moest dit niet kunnen, dus daarom is het eigenlijk wel redelijk vanzelfsprekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je er maar een hoop plezier aan zult beleven, en dat zal best lukken Rappie.
Hopelijk genees je snel van je RSI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Goed nieuws voor de Halo Fans:

De Beta zal op alle Crackdown discs staan, niet alleen de eerste batch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
PWM schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:44:
Goed nieuws voor de Halo Fans:

De Beta zal op alle Crackdown discs staan, niet alleen de eerste batch :)
Ging het niet om een account ipv software ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dieter schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:47:
[...]

Ging het niet om een account ipv software ?
Eh, ja :+

Je krijgt er inderdaad een Beta code bij, waarmee je de Beta kan downloaden als het zover is.

Ik verwacht hierdoor toch wel een speler of 2 miljoen tijdens de Beta _/-\o_

* PWM zit sowieso al in de Beta

Maar dat weehoudt mij niet om Crackdown te kopen :)

Voor de WOII fanaten:

Halo 3 heeft ook een Potato:

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/news/inlineimages/ogmspikz.jpg
http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=rawr

* PWM ziet dat hij een beetje veel gebruik maakt van de Enter toets :+

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 25-01-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Vraagje. Ik moet volgende week naar de U S of A en natuurlijk ga ik dan even langs de Mall of America om even rond te snuipen want misschien ligt er wel wat in de uitverkoop. Maar, weet iemand of de XBox regio vrij is? En ook niet onbelangrijk: Amerikaanse HD-DVD speler? Doen of niet doen?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Arx schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:07:
Vraagje. Ik moet volgende week naar de U S of A en natuurlijk ga ik dan even langs de Mall of America om even rond te snuipen want misschien ligt er wel wat in de uitverkoop. Maar, weet iemand of de XBox regio vrij is? En ook niet onbelangrijk: Amerikaanse HD-DVD speler? Doen of niet doen?
Volgens mij waren ze regio-protected! Daarom ook dat je bij Play-Asia ed moest opletten dat je wel een PAL versie hebt... NTSC versie gaat niet werken op een euro-Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:32:
[...]

Dat je er maar een hoop plezier aan zult beleven, en dat zal best lukken Rappie.
Hopelijk genees je snel van je RSI :)
offtopic:

Tnx Uploader:

ik heb toch maar besloten mijn 8800GTX even te houden.

Ik haal hem tijdelijk uit mijn PC en prop er een 6200TC in.

Even een maandje FPS pauze. ;(

Ontopic:

Trouwens: hoe lang kan je met Gears of War single player spelen? Is het een beetje een lang spel of is het 6 uur raggen en in de kast met de game? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 25-01-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RappieRappie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:17:
[...]Ontopic:

Trouwens: hoe lang kan je met Gears of War single player spelen? Is het een beetje een lang spel of is het 6 uur raggen en in de kast met de game? :P
Daar is een GoW-topic over en al voldoende reviews... |:( Wil je alles Single Player doen, reken dan maar op minstens 20 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En helemaal als je nog behoorlijk moest wennen aan een controller, zoals ik ( en hij ook, denk ik ).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

OMG! Sorry voor al mijn geblaat. * Format-C is moe en let slecht op. Excuse me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
foutje

[ Voor 97% gewijzigd door McBBvB op 25-01-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Dieter schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:11:
[...]

Volgens mij waren ze regio-protected! Daarom ook dat je bij Play-Asia ed moest opletten dat je wel een PAL versie hebt... NTSC versie gaat niet werken op een euro-Xbox
Ok thx, en de HD-DVD speler? Zitten daar nog restricties aan?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Arx schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:43:
[...]

Ok thx, en de HD-DVD speler? Zitten daar nog restricties aan?
Daar gaf die toch antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

TwyLight schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:47:
[...]
Daar gaf die toch antwoord op?
Vind je? Volgens mij niet. ;) Anders anders is het mij nog niet duidelijk of ik gewoon de HD-DVD speler kan kopen zonder problemen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:18:
[...]

Vind je? Volgens mij niet. ;) Anders anders is het mij nog niet duidelijk of ik gewoon de HD-DVD speler kan kopen zonder problemen? :?
De HD-DVD's zelf zijn voor het moment nog regio vrij. Ze hebben regiocode 0. Dit wil zeggen dat ze in alle HD-DVD spelers kunnen afgespeeld worden. Dit kan echter veranderen. Het zou kunnen dat binnen een zes maanden de HD-DVD's dus wel een regiocode krijgen. Maar op het xboxworld.nl forum las ik dat de HD-DVD add on van microsoft zijn code van de Xbox 360 krijgt en niet vastligt per HD-DVD speler. Dus als je een europese Xbox hebt zal alles toppie werken met een buitenlandse speler. Heb je echter een buitenlandse xbox en een europese speler, kan dit voor problemen zorgen wanneer codering toegepast wordt.(nog niet zeker dat dit toegepast zal worden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Weet iemand misschien wanneer er nieuwe filmtrailers ect op marketplace komen ??

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:32:
[...]

De HD-DVD's zelf zijn voor het moment nog regio vrij. Ze hebben regiocode 0. Dit wil zeggen dat ze in alle HD-DVD spelers kunnen afgespeeld worden. Dit kan echter veranderen. Het zou kunnen dat binnen een zes maanden de HD-DVD's dus wel een regiocode krijgen.
Sterker nog, de huidige HD-DVD's hebben helemaal geen regiocodering. Het is simpelweg geen onderdeel van de HD-DVD standaard. De Hollywood filmstudios zijn hier niet blij met en hebben het DVD forum onder druk gezet om alsnog de HD-DVD standaard met een regiocodering uit te breiden. Op dit moment wordt die regiocodering nog ontwikkeld. Alle bestaande HD-DVD spelers kunnen geen films met regiocodering afspelen en zullen dus op zijn minst een firmware update nodig hebben.

Bij de Xbox 360 zal dat niet zo'n probleem zijn, regiocodering kan altijd nog op een later tijdstip via Xbox Live worden toegevoegd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met PES6 op mijn xbox 360, als ik een nieuw game wil openen, dan loopt pes6 hele tijd vast. Ik kan alleen nog instelling welk niveau en als ik dan verder ga loopt ie vast. Kan iemand me zeggen wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:42:
Ik heb een probleem met PES6 op mijn xbox 360, als ik een nieuw game wil openen, dan loopt pes6 hele tijd vast. Ik kan alleen nog instelling welk niveau en als ik dan verder ga loopt ie vast. Kan iemand me zeggen wat ik hier aan kan doen?
pes 6 is volgens mij een groot bugfestijn... mijn xbox valt steeds uit als ik dat spel probeer te spelen... soms red ik t een paar minuten, maar meestal max 4 minuten, en dan gaat ie helemaal uit

met geen enkel ander spel last van

dus heb ik pes6 maar weggedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, goed om te weten, ik overwoog namelijk om PES6 toch nog te kopen, maar na het lezen van jouw ervaringen waag ik de gok niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Lekker makkelijk. Ik heb PES6 en speel het elke dag. Het werkt uitstekend en het is super! Of heb ik gewoon geluk? :o

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:44:
[...]

pes 6 is volgens mij een groot bugfestijn... mijn xbox valt steeds uit als ik dat spel probeer te spelen... soms red ik t een paar minuten, maar meestal max 4 minuten, en dan gaat ie helemaal uit

met geen enkel ander spel last van

dus heb ik pes6 maar weggedaan
Eerste paar weken heb ik nergens last van gehad, ik heb verschillen competities en cups uitgespeeld, maar sinds die laatste update voor xbox loopt pes 6 te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:02:
Lekker makkelijk. Ik heb PES6 en speel het elke dag. Het werkt uitstekend en het is super! Of heb ik gewoon geluk? :o
Tja, lees die post onder de jouwe of boven deze maar es..
Daarbij komt, waarom zou ik het erop wagen, krijg een beetje de kop in zand steken gevoel ervan wanneer ik het spel zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hmm, Halo 3 Beta wil ik echt wel spelen, Crackdown niet... Kijken of de demo me misschien nog gaat boeien.

Wel aparte actie, ik denk wel dat er een aantal mensen (zoals ik ;) ) zullen zijn die het spel net niet helemaal top vinden, maar de beta willen spelen. Als die code nou niet aan het spel verbonden was, let's hope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:11:
[...]

Tja, lees die post onder de jouwe of boven deze maar es..
Daarbij komt, waarom zou ik het erop wagen, krijg een beetje de kop in zand steken gevoel ervan wanneer ik het spel zou kopen.
Vandaar dat er zo weinig Nederlanders spelen de laatste tijd O-)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hoe heet kan de xbox eigenlijk worden? Ik ben namelijk altijd bang dat die te heet wordt want als ik aan de achterkant voel dan komt daar echt een behoorlijke hitte vandaan.

Ik weet wel dat er ook koelers zijn maar weet niet of dat de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
TwyLight schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:40:
Hoe heet kan de xbox eigenlijk worden? Ik ben namelijk altijd bang dat die te heet wordt want als ik aan de achterkant voel dan komt daar echt een behoorlijke hitte vandaan.

Ik heb mijn 360 altijd horizontaal op een leeg DVD hoesje liggen.
Hij ligt mooi stabiel en toch zijn alle koelingsroosters rondom mooi vrij (dus ook die aan de onderkant).

Bij sommige games kan hij inderdaad flink wat warme er uit gooien.
Mijn stereomeubel staat direct onder de kamerthermostaat en op een of andere manier krijg ik het niet warm in de woonkamer ook al staat de thermostaat op 23. 8)7

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:23:
[...]

Vandaar dat er zo weinig Nederlanders spelen de laatste tijd O-)
In dit kleine stukje tekst hebben in elk geval al 2 mensen probs met PES6. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
yzf1kr schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:45:
[...]

Ik heb mijn 360 altijd horizontaal op een leeg DVD hoesje liggen.
Hij ligt mooi stabiel en toch zijn alle koelingsroosters rondom mooi vrij (dus ook die aan de onderkant).

Bij sommige games kan hij inderdaad flink wat warme er uit gooien.
Mijn stereomeubel staat direct onder de kamerthermostaat en op een of andere manier krijg ik het niet warm in de woonkamer ook al staat de thermostaat op 23. 8)7
Ik heb hem ook horizontaal, misschien ook maar eens proberen ergens op te leggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Naresh schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:39:
Weet iemand misschien wanneer er nieuwe filmtrailers ect op marketplace komen ??
Niet. Dit is een organisatorische bug in het Nederlandse XBox Live Netwerk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag toch nog maar ff Prey gekocht voor een prikkie. Heeft veel goede reviews gekregen, en kon hem dus niet laten liggen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch lijkt het net alsof die Xbox360 titels best snel afgeprijsd worden of ligt dat nu aan mij?
Voor m'n gevoel gaat het best snel namelijk..

Prey zie ik voor 37,99 bij Dim+ liggen. (35 euro bij Nedgame trouwens)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
koendt schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:29:
[...]

Mijn ervaring is kort en krachtig. Ze hebben em opgehaald, ik heb een nieuwe gehad en toen deden al mijn disks het weer ;)
Oke ik heb gebeld, maar helaas.
"De Console kan echt geen krassen maken", nou op internet heb ik wel andere dingen vernomen.
"Ja maar dat zijn doorsnee consumenten, en niet echt betrouwbaar", nou er zitten mensen tussen die echt wel ervaring hebben met consoles en dus niet uit hun nek lullen.
Overgens heb ik een release console, en daar schijnt toch wel het één en ander niet te kloppen kwa DVD drive.
Nu gaf de man me ergens wel gelijk.
"Maar als nog mag ik niets volgens de policy van microsoft niets doen" Lekker is dat je koop een console bij de release, koopt spellen etc en dan kan er niets aan gedaan worden.
"Ja.. Ik ben het ook niet eens met de policy maar dat is meningm het enige wat ik kan is zeggen weer terug naar de winkel en hopen dat die hem ruilen."
Naar de winkel dat is geen optie, die zeggen ja microsoft`s product veroorzaakt krassen en dan kunnen wij er voor opdraaien.

Ik ben het hier dus echt totaal niet mee eens, Microsoft moet hier gewoon wat aan doen.
Ze hoeven alleen maar die disk te vervangen, ik kan nu gewoon niet meer verder gamen :( :( !
Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Onno_Devine schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:38:
[...]

Oke ik heb gebeld, maar helaas.
"De Console kan echt geen krassen maken", nou op internet heb ik wel andere dingen vernomen.
"Ja maar dat zijn doorsnee consumenten, en niet echt betrouwbaar", nou er zitten mensen tussen die echt wel ervaring hebben met consoles en dus niet uit hun nek lullen.
Overgens heb ik een release console, en daar schijnt toch wel het één en ander niet te kloppen kwa DVD drive.
Nu gaf de man me ergens wel gelijk.
"Maar als nog mag ik niets volgens de policy van microsoft niets doen" Lekker is dat je koop een console bij de release, koopt spellen etc en dan kan er niets aan gedaan worden.
"Ja.. Ik ben het ook niet eens met de policy maar dat is meningm het enige wat ik kan is zeggen weer terug naar de winkel en hopen dat die hem ruilen."
Naar de winkel dat is geen optie, die zeggen ja microsoft`s product veroorzaakt krassen en dan kunnen wij er voor opdraaien.

Ik ben het hier dus echt totaal niet mee eens, Microsoft moet hier gewoon wat aan doen.
Ze hoeven alleen maar die disk te vervangen, ik kan nu gewoon niet meer verder gamen :( :( !
Wat moet ik nu doen?
Gewoon nog een keer bellen, misschien dat je deze keer wel een goeie treft.

Ik heb namelijk ook steeds problemen dat ik of een disc-read error of play dvd tekst krijg. Alleen kan ik me Xbox nu ff niet missen, dus heb ik nog niet gebeld. Aangezien ik nu iets van 30 spellen heb en dit voorkomt bij ongeveer meer dan de helft, dan zegt dat meer of de drive dan over de conditie van mijn spellen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Idd nog een keer bellen. Echter, de winkel waar je hem gekocht hebt is verplicht hem te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Ga ik dat maar doen.
Ga zo nog weer es proberen (na de 3e keer de disk schoon gemaakt te hebben) en na de 15e keer proberen.
En anders ga ik morgen weer bellen, en dan mijn mening ff door drukken.
Dit hoort gewoon niet dat je dvds bekrast worden en dat je gewoon NIET meer verder kan.

Overgens andere hebben wel de DVD zelfs de 360 kunnen ruilen toch? Ookal is er maar 1 DVD onbruikbaar geworden?
Bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

Mijn xbox360 valt willekeurig uit nu heb ik nog 2 maanden garantie (uitgaande van een jaar garantie wat is eigenlijk de garantieperiode op de 360 :? ) dus ik denk dat ik eens zal bellen maar ik heb het tot nu toe bij alle spellen gehad (behalve arcade spellen) van demo`s tot gears of war.

Het is het ergst in saints row daar probeert hij een nummer in de mp3 speler af te spelen en dan loopt hij vast maar ook gears heeft er vaak last van. (ook de splintercell demo dus aan de drive ligt het niet)

Elke keer bevriest het beeld en reageert hij nergens meer op met als gevolg dat ik moet resetten :( .
Hij jheeft het wanneer hij verticaal staat en wanneer hij horizontaal ligt met allebij genoeg ruimte erom heen.

Heeft iemand anders dit ook gehad :?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

icecreamfarmer schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:45:
Mijn xbox360 valt willekeurig uit nu heb ik nog 2 maanden garantie (uitgaande van een jaar garantie wat is eigenlijk de garantieperiode op de 360 :? ) dus ik denk dat ik eens zal bellen maar ik heb het tot nu toe bij alle spellen gehad (behalve arcade spellen) van demo`s tot gears of war.

Het is het ergst in saints row daar probeert hij een nummer in de mp3 speler af te spelen en dan loopt hij vast maar ook gears heeft er vaak last van. (ook de splintercell demo dus aan de drive ligt het niet)

Elke keer bevriest het beeld en reageert hij nergens meer op met als gevolg dat ik moet resetten :( .
Hij jheeft het wanneer hij verticaal staat en wanneer hij horizontaal ligt met allebij genoeg ruimte erom heen.

Heeft iemand anders dit ook gehad :?
Volgens mij een jaar van microsoft.
Was er niet een of andere regel dat je recht had op 2 jaar garantie in NL?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

DR161 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:03:
[...]

Volgens mij een jaar van microsoft.
Was er niet een of andere regel dat je recht had op 2 jaar garantie in NL?
2 jaar is eu wijd geregeld maar ik heb geen zin om naar de rechtbank te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Damn, ik heb vanmiddag een 360 gehaald, en ben er best tevreden over. :) Ik zat te twijfelen tussen een PS3 en 360, en ik heb maar voor de 360 geggaan omdat ik het idee heb dat nu het moment daar is dat de games het mooist zijn, of het mooist gaan worden. :) En omdat sommige games al wat goedkoper zijn. Als ik een PS3 gekocht zou hebben zou ik anderhalf tot 2 jaar het volle pond voor games moeten dokken, en dat terwijl de grafische mogelijkheden van het ding nog lang niet benut worden en de X360 hetzelfde wel kan grafisch.

Ik heb trouwens PGR3 erbij en MotoGP 2006. PGR vind ik grafisch niet echt super (best veel kartels), maar Moto GP daar wordt ik bijna duizelig van. LOL. Komt ook door de camera denk ik. _/-\o_

Het is goed te merken dat ik al een paar jaar niet meer op een console gegamed heb. Damn wat is moto GP moeilijk zeg. ;) Ik had eerst Gears of War gehaald, alleen heb ik die ff teruggebracht. Ik kon er niet veel mee worden. Ik denk dat ik een tijdje moet wennen aan de controllers, vandaar dat ik eerst maar even 2 racegames gekocht heb.

Wel lekker om weer eens vanuit de luie stoel op een (HD)TV te gamen. Helemaal omdat mijn TV 94cm is. Best een leuke ervaring.

Was het maar weekend... *O*

Edit: speelt het ding ook DVD/r en RW af? (Ivm gebrande films ;) )

Edit2: een groot voordeel van een 360 vind ik dat je games zoals Rainbow Six Veags gewoon lekker kan spelen zoals hij bedoeld is. Op de PC draait hij echt zwaar klote. (Zelfs op mijn PC :X ) Maar goed; als een game een slechte 360 port> PC is kan ik er alsnog met volle teugen van genieten met de 360. :D

[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 25-01-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:11:
Toch lijkt het net alsof die Xbox360 titels best snel afgeprijsd worden of ligt dat nu aan mij?
Voor m'n gevoel gaat het best snel namelijk..

Prey zie ik voor 37,99 bij Dim+ liggen. (35 euro bij Nedgame trouwens)
Ik heb hem voor 25 Euro. Geen geld voor een game die op IGN.com een 9.0 krijgt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Onno_Devine schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:38:
[...]
Wat moet ik nu doen?
Ik denk dat het tijd wordt en er eens iemand opstaat en al dat soort klachten verzamelt en bij de consumentenbond of een of ander tv programma neerlegt. Al die losse klachten kan MS makelijk omzeilen maar als Kassa of Radar er aandacht aan besteed en er een paar honderd mensen met van die klachten in Nederland dan begint MS wel te piepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:37:
Damn, ik heb vanmiddag een 360 gehaald, en ben er best tevreden over. :) Ik zat te twijfelen tussen een PS3 en 360, en ik heb maar voor de 360 geggaan omdat ik het idee heb dat nu het moment daar is dat de games het mooist zijn, of het mooist gaan worden. :) En omdat sommige games al wat goedkoper zijn. Als ik een PS3 gekocht zou hebben zou ik anderhalf tot 2 jaar het volle pond voor games moeten dokken, en dat terwijl de grafische mogelijkheden van het ding nog lang niet benut worden en de X360 hetzelfde wel kan grafisch.

Ik heb trouwens PGR3 erbij en MotoGP 2006. PGR vind ik grafisch niet echt super (best veel kartels), maar Moto GP daar wordt ik bijna duizelig van. LOL. Komt ook door de camera denk ik. _/-\o_

Het is goed te merken dat ik al een paar jaar niet meer op een console gegamed heb. Damn wat is moto GP moeilijk zeg. ;) Ik had eerst Gears of War gehaald, alleen heb ik die ff teruggebracht. Ik kon er niet veel mee worden. Ik denk dat ik een tijdje moet wennen aan de controllers, vandaar dat ik eerst maar even 2 racegames gekocht heb.

Wel lekker om weer eens vanuit de luie stoel op een (HD)TV te gamen. Helemaal omdat mijn TV 94cm is. Best een leuke ervaring.

Was het maar weekend... *O*

Edit: speelt het ding ook DVD/r en RW af? (Ivm gebrande films ;) )

Edit2: een groot voordeel van een 360 vind ik dat je games zoals Rainbow Six Veags gewoon lekker kan spelen zoals hij bedoeld is. Op de PC draait hij echt zwaar klote. (Zelfs op mijn PC :X ) Maar goed; als een game een slechte 360 port> PC is kan ik er alsnog met volle teugen van genieten met de 360. :D
Proficiat met je aankoop ;) Zult er geen spijt van krijgen. Je bent wel de eerste hier, denk ik, die Gears Of War heeft teruggebracht naar de winkel... 8)7 Door het te spelen kom je echt wel gewend aan de controllers.
Zal er ook weer moeten aan wennen. Mijn 360 heeft 3 weken bij een vrien gestaan omdat ik examens had, en ik anders niet veel ging leren dacht ik. Zo kon hij er toch van genieten. Hij heeft trouwens GOW uitgespeeld. Ik nog niet... :'( Morgen dus eindelijk mijn laatste examen, dan samen met klas gele godendrank gaan drinken en zaterdag... Xboxdag!!!

[EDIT] 'k Denk wel dat de xbox zonder problemen ook gebrande DVD's afspeelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proficiat met je aankoop ;) Zult er geen spijt van krijgen. Je bent wel de eerste hier denk ik die Gears Of War heeft teruggebracht naar de winkel... 8)7 Door het te spelen kom je echt wel gewend aan de controllers.
Tering, wat is dat een vette game zeg! Snap inderdaad niet dat je zoiets terug naar de winkel brengt, maar smaken verschillen zo blijkt. Dit is dus echt met afstand de beste actiongame die ik ooit gespeeld heb. Super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/hdr_hp_grandturismo_hd.jpg

http://psp.connect.com/

8)7

screenshot is afkomstig uit PGR, exclusive op de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

@RappieRappie:Gefeliciteerd met je xdoos. O-)
Damn wat wil ik graag zo'n ding,ik moet alleen nog even doorsparen. :/
Maar het is het (hoop ik) waard. :+

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Unreal Tournament ||| (2007) naar de Xbox 360!

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=4037

Eindelijk gelukkig toch :D alleen is het nog wel even wachten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
spoiler: Dead Rising!??
KUT. Hoe versla je de eindbaas (Brock) in Dead Rising? ;(
Ben al 5x dood gegaan, en elke keer moet ik die tank weer verslaan :{ (Niet moeilijk, wel irritant)

[ Voor 8% gewijzigd door jmxd op 25-01-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TwyLight schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:29:
spoiler: Dead Rising!??
KUT. Hoe versla je de eindbaas (Brock) in Dead Rising? ;(
Ben al 5x dood gegaan, en elke keer moet ik die tank weer verslaan :{ (Niet moeilijk, wel irritant)
Niet dat ik je kan helpen, maar zie wel dat je laatste paar dagen dit spel heel vaak speelt. Ik heb hem ook maar nog niet echt aan begonnen is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik vind van wel, dus kan hem zeker aanraden. Maar weet natuurlijk niet waar je van houd.

Je bent in 1 grote supermarkt waar je echt alles wat je maar kan bedenken kan pakken (brievenbus, grasmaaier, shotgun, heggenschaar, auto's of stoelen om maar wat voorbeelden te geven.)

Het spel is ook zo gemaakt om hem vaker dan één keer uit te spelen, maar wel je status te behouden. (harder rennen, meer schade, special tricks enz.)

Veel mensen zeuren aan het begin over het save-systeem, maar zodra je wat verder komt in het spel ga je het waarderen, en is het eigenlijk briljant. Zonder het save-systeem (dus niet saven waar, en wanneer je wil) zou het spel een stuk makkelijker zijn, en voel je je een stuk minder opgejaagd wat de bedoeling is van het spel.

En er zit dan wel geen multiplayer bij maar met Dead Rising kan je je véle uren meer vermaken dan met de meeste andere single player games, dus download anders is de demo, dan krijg je een klein beetje een beeld van wat je kan verwachten maar dan 100x groter, veel beter en een stuk leuker.

[ Voor 29% gewijzigd door jmxd op 25-01-2007 22:59 . Reden: Betere zinsopbouw, uitgebreid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TwyLight schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:46:
Ik vind van wel, kan hem zeker aanraden. Weet natuurlijk niet waar je van houd.
Je bent in 1 grote supermarkt waar je echt alles wat je maar kan bedenken kan pakken (brievenbus, grasmaaier, shotgun, heggenschaar om maar wat te noemen)

En veel mensen zeuren over het save-systeem, maar na een tijdje zul je ontdekken dat het eigenlijk juist briljant is.

Er zit dan wel geen multiplayer bij maar met Dead Rising kan je je véle uren meer vermaken dan met de meeste andere single player games.

Download anders is de demo, dan krijg je een klein beetje een beeld van wat je kan verwachten maar dan 100x groter en veel beter en leuker.
Ik hou eigenlijk van alles een beetje, behalve spellen zoals Viva Pinta, dat is echt niks voor mij.

Ik heb het spel hier ook liggen al een paar maanden, maar niet echt geprobeerd ben nu bezig met TDU _/-\o_ nog 300 mile's rijden en dan heb ik het uitgespeeld. Weer 1000 punten binnen >:) .

Morgen middag, dan maar aan Dead Rising beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door sekeroglan op 25-01-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb hier TDU ook nog liggen, ik ben daar nog niet aan toegekomen eigenlijk.
Het is ook niet helemaal mijn ding nu ik hem een paar keer heb gespeeld moet ik zeggen.

Denk dat ik hem maar verkoop, en er een andere game voor in de plaats neem.
Probleem is dan dat ik met een bijna leeg balkje achievements van TDU zit zonder dat ik er wat aan kan doen. ;(.

(had trouwens mijn bericht nog ietsje aangepast, maar je had al gereageerd.)
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:04:
So what? Dat had ik met Blazing Angels; baggerspel. Ik ga echt geen rotgame spelen om er toch maar achievements mee te halen hoor. Zo belangrijk zijn ze nou ook weer niet. ;)
Ik ook niet hoor, maar het staat alleen niet zo leuk.

[ Voor 38% gewijzigd door jmxd op 25-01-2007 23:06 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:01:
Het is ook niet helemaal mijn ding nu ik hem een paar keer heb gespeeld moet ik zeggen.

Probleem is dan dat ik met een bijna leeg balkje achievements van TDU zit zonder dat ik er wat aan kan doen. ;(.

So what? Dat had ik met Blazing Angels; baggerspel. Ik ga echt geen rotgame spelen om er toch maar achievements mee te halen hoor. Zo belangrijk zijn ze nou ook weer niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TwyLight schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:01:

Moet je mijn lijst zien heb 28 game's ofzo waarvan ik tot nu toe volgens mij 1 heb uitgespeeld :>
Die archievmenst boeien mij niet zoveel, zolang het spel maar leuk is. En vooral TDU, vorige keer met 5 tweakers zitten spelen wat was dat leuk zeg. Helemaal in een deuk gelegen _/-\o_ _/-\o_

Heb hem gelezen vooral, dat je het opnieuw kan spelen klinkt goed.

[ Voor 4% gewijzigd door sekeroglan op 25-01-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Haijo schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:13:
Idd nog een keer bellen. Echter, de winkel waar je hem gekocht hebt is verplicht hem te repareren.
Sorry, zo werkt het helaas niet... zie mijn quote hieronder... enkel Microsoft repareert hem, niet de winkel. Zo staat het ook in de agv in de handleiding bij je xbox360.
icecreamfarmer schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:08:
[...]
2 jaar is eu wijd geregeld maar ik heb geen zin om naar de rechtbank te gaan
Hoeft ook niet, alle officiele dealers die voor Microsoft de XBOX360 verkopen hebben de opdracht gekregen om 2 jaar garantie te verlenen. Hetzij zelf innemen dat zij het voor je opsturen ( wat niet echt lekker loopt.. eens in de maand komen ze halen )
Of de verkoper maakt een afspraak voor je bij microsoft om hem bij je thuis op te halen.
* TweakBoy weet zeker dat er 2 jaar op zit, want ik verkoop die dingen zelf ;)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:58:
[...]

Tering, wat is dat een vette game zeg! Snap inderdaad niet dat je zoiets terug naar de winkel brengt, maar smaken verschillen zo blijkt. Dit is dus echt met afstand de beste actiongame die ik ooit gespeeld heb. Super! _/-\o_
Ja, smaken verschillen gelukkig. Ik moet ook niets van GoW hebben, maar dat komt omdat ik niet van futuristisch ingestelde games hou. Beetje Battlefield 2142 effect, was voor mij echt een domper na 1942 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:58:
Toen ik het spel net had wou ik het ook gelijk terugbrengen naar de winkel, omdat ik het niet leuk en te moeilijk vond.

Weet eigenlijk niet waarom ik dacht want na een paar keer spelen begon ik het juist super tof te vinden en is het echt één van mijn favoriete games geworden.

:)

[ Voor 48% gewijzigd door jmxd op 26-01-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:19:
[...]
Toen ik het spel net had wou ik het ook gelijk terugbrengen naar de winkel, omdat ik het niet leuk en te moeilijk vond.

Weet eigenlijk niet waarom ik dacht want na een paar keer spelen begon ik het juist super tof te vinden en is het echt één van mijn favoriete games geworden.
Als je TDU gaat verkopen hoor ik het graag van je, misschien neem ik hem wel over van je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:55:
[...]

Ik denk dat het tijd wordt en er eens iemand opstaat en al dat soort klachten verzamelt en bij de consumentenbond of een of ander tv programma neerlegt. Al die losse klachten kan MS makelijk omzeilen maar als Kassa of Radar er aandacht aan besteed en er een paar honderd mensen met van die klachten in Nederland dan begint MS wel te piepen.
Ik hou het sinds een tijdje hier op het forum bij. Het zijn er gemiddeld zo een twee per week die stuk gaan. Volgens Microsoft en de kenners valt het allemaal binnen de marge en is het minder dan 3%. Verhalen dat de servicedesk overbelast is, dat TNT koeriers wel eens zeggen dat ze de hele dag rondrijden om 360's op te halen en dat bij Electronic Arts die 300 XBOX 360's had meer dan 50%(!) binnen het jaar stuk was is overdreven gepraat van PS3 fanboys :) En dat er van de 6 XBOX 360's die ik in mijn directe omgeving ken er 3 stuk zijn is toeval....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:40:

100+ graden voordat de chips het begeven. Al is het niet echt bevoorderlijk voor de hardware om boven de 70 a 80 graden te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:38:
[...]

Ik hou het sinds een tijdje hier op het forum bij. Het zijn er gemiddeld zo een twee per week die stuk gaan. Volgens Microsoft en de kenners valt het allemaal binnen de marge en is het minder dan 3%. Verhalen dat de servicedesk overbelast is, dat TNT koeriers wel eens zeggen dat ze de hele dag rondrijden om 360's op te halen en dat bij Electronic Arts die 300 XBOX 360's had meer dan 50%(!) binnen het jaar stuk was is overdreven gepraat van PS3 fanboys :) En dat er van de 6 XBOX 360's die ik in mijn directe omgeving ken er 3 stuk zijn is toeval....
Kan jij mij dan uitleggen waarom van de 20 plus XBOX360's in mijn directe omgeving er maar één defect was/is. Bleek om een te gaan die alle spel dvd's bekrast, die is direct zonder problemen omgeruild inclusief de beschadigde games. Je begrijpt hopelijk wel dat je mensen normaal gesproken alleen maar hoort als er iets negatiefs valt te vertellen (net als jouw post of al dat slechte nieuws over de ps3), maar waarom zou ik en al die andere XBOX360 gebruikers elke dag gaan vertellen dat mijn XBOX het nog steeds doet (op wonderbaarlijke wijze)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:47:
[...]

Ik heb hem voor 25 Euro. Geen geld voor een game die op IGN.com een 9.0 krijgt. :9
Dat heb je goed gedaan, waar heb je em gekocht voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gister toch eindelijk Crackdown kunnen downloaden... jammer dat ik het spel niet leuk vindt, dus geen Halo 3 Beta voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:38:
[...]

Dat van die kapotte 360's vind ook niet echt een probleem, dat wordt door MS ook netjes opgelost.

Maar dat van die krassen op DVD's wordt door MS genegeerd en dat vind ik een kwalijke zaak.
Zelf heb ik er geen last maar het is toch duidelijk een vaak voorkomend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 08:39:
[...]

Dat heb je goed gedaan, waar heb je em gekocht voor die prijs?
Via internet, maar ik was gisteren bij Foregames in Tilburg, en daar lagen nog twee exemplaren van Prey, ook voor 25 Euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij, die zijn kat dacht even grappig te doen tegen zijn 360. En kwakte hem op de grond.
Zijn PES6 cd deed het niet meer, door een grote kras die erop zat. Hij is toen naar een videotheek gegaan, waar ze krassen uit je cd helpen, en nu werkt de cd weer. Ik heb de cd bekeken en ik kan nergens eruit opmaken dat er ooit een kras heeft gezeten. Doen ze goed dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:53:
Een vriend van mij, die zijn kat dacht even grappig te doen tegen zijn 360. En kwakte hem op de grond.
Zijn PES6 cd deed het niet meer, door een grote kras die erop zat. Hij is toen naar een videotheek gegaan, waar ze krassen uit je cd helpen, en nu werkt de cd weer. Ik heb de cd bekeken en ik kan nergens eruit opmaken dat er ooit een kras heeft gezeten. Doen ze goed dus!
Niet stiekum omgeruilt?of verhuren ze tegenwoordig geen games meer :-p

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

yzf1kr schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:55:
[...]

Dat van die kapotte 360's vind ook niet echt een probleem, dat wordt door MS ook netjes opgelost.

Maar dat van die krassen op DVD's wordt door MS genegeerd en dat vind ik een kwalijke zaak.
Zelf heb ik er geen last maar het is toch duidelijk een vaak voorkomend probleem.
Die krassen zijn helemaal niet vaak voorkomend. Ik heb er eigenlijk helemaal niets meer van gehoord sinds bleek dat de originele klagers uit 2005 hun 360 van verticaal naar horizontaal hadden gezet terwijl er een disc in zat.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Voor de mensen die nog steeds denken dat er 1 jaar garantie op de Xbox 360 zit;

Je hebt 2 JAAR garantie! Dit is wettelijk vastgesteld, je hoeft niet naar het gerecht, want Microsoft doet er niet moeilijk over en repareert/vervangt je Xbox 360 kostenloos!

Overigens las ik ook een post waarin stond dat PES 6 veel bugs zou hebben... Nou ik heb er toch echt vele tientallen uren PES opzitten, maar ben nog geen bug tegengekomen. Lijkt me dus nogal (zwaar) overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Overigens voor de Devil May Cry-fans weer nieuwe hoop:

Weer een gerucht dat Devil May Cry 4 naar de Xbox 360 komt

Kom nou gewoon maar op met die officiële aankondiging :P

Persoonlijk ben ik ook erg blij met UT3 op de Xbox 360, al was het niet echt een verrassing meer. Nu MGS4 nog en de PS3 heeft écht niks interessants meer over. En daar betaal je dan 600 euro voor...

[ Voor 29% gewijzigd door .GoO op 26-01-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
curry684 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:13:
[...]

Die krassen zijn helemaal niet vaak voorkomend. Ik heb er eigenlijk helemaal niets meer van gehoord sinds bleek dat de originele klagers uit 2005 hun 360 van verticaal naar horizontaal hadden gezet terwijl er een disc in zat.
Hey Curry..

ff mijn complimenten voor Xboxic.com..
Retestrakke site..Echt top!!

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Sjongejonge zeg.. Ik ben wat op de motogp forums aan het lezen, en er bekruipt me toch een heel onbehaaglijk gevoel, als ik zie hoeveel mensen al corrupte save data hebben gehad. En dus helemaal overnieuw konden beginnen. Ik zie dus daar ook berichten over mensen die een memory unit hebben gekocht, om op te backuppen. Zijn er mensen hier die hetzelfde doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
:'(

Ik heb de Hella Copter achievement gehaald in Dead Rising, en je zou dan het special forces uniform moeten krijgen.
Maar waar ligt dat ding in godsnaam?

Ik heb al gekeken bij Otis, daar aan de achterkant maar daar liggen alleen de 3 zakjes van Prisoner Gar, Special Forces boots & Boxing shoes. :{

edit: Iees lees het al :{, je moet de helicopter neerhalen en dán nog eens helemaal uitspelen en dán krijg je pas de outfit :{ :{ :{ gay-fucking-tastic.

[ Voor 20% gewijzigd door jmxd op 26-01-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen feitelijke link of iets dergelijks van het artikel, maar in het Britse blad PSM3 (yep, een Playstation-magazine) wordt vermeld dat Devil May Cry 4 definitief ook op de Xbox 360 zal verschijnen. Ik heb wel een linke naar de site waar dit vermeld wordt:

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=4043

Zou erg rielekst zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TweakBoy schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:10:
[...]

Sorry, zo werkt het helaas niet... zie mijn quote hieronder... enkel Microsoft repareert hem, niet de winkel. Zo staat het ook in de agv in de handleiding bij je xbox360.

[...]

Hoeft ook niet, alle officiele dealers die voor Microsoft de XBOX360 verkopen hebben de opdracht gekregen om 2 jaar garantie te verlenen. Hetzij zelf innemen dat zij het voor je opsturen ( wat niet echt lekker loopt.. eens in de maand komen ze halen )
Of de verkoper maakt een afspraak voor je bij microsoft om hem bij je thuis op te halen.
* TweakBoy weet zeker dat er 2 jaar op zit, want ik verkoop die dingen zelf ;)
dat wordt lastig ik heb hem bij de wehkamp gekocht toen de op alles 10% actie was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
GoT is niet bedoeld voor handel

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:10
Als zo zie wat er allemaal voor games gaan uitkomen ook voor de Xbox360 begint die toch wel goed te jeuken. Wil namelijk al langere tijd de overstap maken van de PC naar een console. Elke keer problemen met drivers, updates, patches en dergelijke met die PC. Dan nog het eindelooze upgraden van je hardware en ook je Windows versie nu weer. Een console lijkt mij gewoon minder zorgen, lekker vanuit je luie stoel gelijk gamen! CD erin en klaar! _/-\o_

Nu kijk ik bij de demo's en zie daar vele titels tussen die wel zou willen hebben. C&C3, Unreal Tournament 2007, FEAR, de nieuwe FarCry. Zijn deze allemaal inderdaad bevestigd? En had begrepen wat verschil tussen 1080p en 720p te verwaarlozen is? Game toch op 4 meter van mijn "toekomstige"-televisie die aangeschaft gaat worden voor de 360 en DVD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb een HD Ready tv van 26" die op zijn hoogst dus 720p aankan, en ik zit er meestal net iets verder dan een meter vanaf en dat is zeer goed te doen vind ik zelf.

C&C3, UT2007 & FEAR zijn in ieder geval bevestigd, FarCry weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn ik suck echt @ R6:Vegas... ik ben pas net bezig en heb nu een stuk al 10x gedaan maar kom gewoon niet verder

telkens popt er wel opeens een ventje op en ben ik dood

(ben het casino binnen, en nog wat kamers verder en kom dan op een open vlakte waar ze je staan op te wachten... 2 verdiepingen en ventjes die van het dak komen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
Even een vraagje over Crackdown: Ik heb de demo gespeeld en die beviel me best wel. De stad lijkt me eigenlijk vrij saai en het verhaal schijnt flinterdun te zijn, maar toch is het best te doen door de superpowers. In de demo levellen die sneller dan in het hele spel, maar is het ook zo dat ze in het hele spel uitgebreider zijn dan in de demo? Ik zat in de demo namelijk al gauw op max strength en max agility, maar ik vond het niet heel erg indrukwekkend. Hebben de superpowers in het hele spel meer effect, of blijft het hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Begin je net een beetje goed te worden in MotoGP 06, ga je lezen op de MotoGP fora, wat blijkt, om écht hard te gaan, moet je eigenlijk je controller setup én stijl veranderen. Nou. Net gedaan dus, kom ik niet eens meer een rondje zonder op mijn bek te gaan op mijn favo circuit (Brno). Gewoon iedere bocht op mijn pens.
Tering, het is nog erger als toen ik de game voor de allereerste keer speelde. Maar goed, het zal wel vanzelf komen, we gaan stug door! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja het is nog irritanter om aan nieuwe controls te wennen nadat je al gewend bent, dan dat je aan het begin even te controls door moet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

OK, ik heb sinds gisteren een 360, en ik moet zeggen dat de games die ik nu heb er nou niet super uitzien:

ik heb MotoGP06 en PGR3. Vooral die laatste ziet er erg brak uit imho. Bij MotoGP merk je (heel) soms dat de FPS zo laag is dat het bijna laggy wordt. :( Wel een heel gaaf spel als je hem 1x doorhebt. PGR3 is bagger, maar dat zal ook wel komen omdat dat 1 van de 1e games is/was. Gears of War, die ik gisteren even geprobeerd heb en teruggebracht heb en nog wel weer ophaal >:) , die zag er werkelijk fantastisch uit. Maar al met al vind ik de power van een 360 wel wat tegenvallen als ik kijk naar wat ik tot nu toe gezien heb. Ik had er wel iets meer van verwacht.

@ Ultrasub: hoe heb jij de controls nu dan? (Ik heb gas op de rechter trigger en rem om de linker. Voorrem en achterrem nu op de knopjes van de joypad. Met de triggers kan je beter doseren imho.)

->Wat is trouwens beter op een 1366x768 LCD tv? 720P of 1080i?

[ Voor 34% gewijzigd door Format-C op 26-01-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
PGR3 is een van de weinige games die niet op 720p is uitgebracht, vandaar de 'bagger' kwaliteit misschien? Ik heb nooit last van framedrops eigenlijk, maar heb nooit motogp gespeeld. Je hebt wel component kabel gebruikt en goed ingesteld neem ik aan? Want xbox360 op HD is imo echt tien keer mooier dan wat er nu ook de markt is.

720p zal beter voor je zijn trouwens
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.