Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.369 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Ik heb zelf ook gezocht maar kon het niet vinden is er een DVI kabel voor de 360(het liefst van microsoft zelf >:) )?
De VGA kabel heb ik wel gevonden en dan zou ik er een adapter voor kunnen gebruiken,maar heb liever gelijk DVI.

[ Voor 10% gewijzigd door DR161 op 23-01-2007 20:03 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:54:
[...]

800 volgens mij, en dat is hij ook waard :)
Dat geloof ik graag, ben gek op dergelijke games, thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Speedfight schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:54:
Vandaag voor €30 een 12 maanden XBOX Live Gold abbo gekocht, code werkt perfect! :D
Waar?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Op speurders.nl staat advertentie...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook van plan om een xbox360 te aan te schaffen had alleen nog een paar vraagjes.

Als ik nu 720p materiaal(film) op mijn iilyama tft afspeel krijg ik geen volledigscherm, heb ik dit ook als ik de xbox 360 aansluit op mijn tft?
neem aan dat ik die balken dan ook krijg dan is de 2de vraag

Heb op dit moment geen hdtv, maar een sdbreedbeeld als ik deze met een advanced scartkabel aansluit. is het verschil de moeite waard om hier een hdtv voor te halen?

Weet op dit moment nog niet of ik de xbox 360 op mijn tft of sdbreedbeeld aansluit vandaar deze vragen en aangezien de kabels 30 euro per stuk zijn maak ik het liefst direct de goede keus.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het niet verwacht maar wat is crackdown een cool spel zeg _/-\o_

De previews en filmpjes konden mij niet echt boeien. Ik snapte niet waarom iedereen zo enthousiast was. Maar nu ik hem eenmaal gespeeld heb ben ik verkocht. Die physics zijn zoooooo lekker in dit spel. De boel op stelten zetten in een stad is m.i. nog nooit zo leuk geweest in een game. De controls van de wagens zijn ook erg goed. Stuk beter dan zowel GTA als SR. En grafisch erg gelikt allemaal. Steady framerate, geen pop-up, + vsync , alles dik in orde. Dat cartoony looks vind ik toch wel erg grappig en het past goed in het spel.

Ik kan niet wachten op de volledige versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
DR161 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:01:
Ik heb zelf ook gezocht maar kon het niet vinden is er een DVI kabel voor de 360(het liefst van microsoft zelf >:) )?
De VGA kabel heb ik wel gevonden en dan zou ik er een adapter voor kunnen gebruiken,maar heb liever gelijk DVI.
DVI is er niet volgens mij.
Crackdown is die nu de demo aan het downloaden, maar het schiet maar niet op :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:54:
[...]

800 volgens mij, en dat is hij ook waard :)
Dat is deze game dubbel en dwars waard inderdaad, wat een verslavend en toffe game is dit! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
PWM schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:14:
[...]
Last seen 1 hour ago playing Xbox 360 Dashboard
Watching a movie
Ace schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:00:

Erm, ik zie toch duidelijk 'Windows Media Center' achter iemand z'n naam staan alstie in MCE zit.
Aha, thnx.. Je kunt het dus zien, en daar ging het mij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ben ik de enige die crackdown niet kan downloaden?

zodra ik deze game dus ga downloaden wordt ik van Live gedisconnect... opnieuw inloggen heeft als resultaat dat ik max. 10 seconden online ben en dan weer disconnect

zodra ik Crackdown uit mijn download list haal blijf ik wel gewoon online

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
gadver, waarom heb je voor veel demo's tegenwoordig xbox live gold nodig? dit is al de 3e demo die ik tegen kom (crackdown) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
krijgnuwat schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:37:
gadver, waarom heb je voor veel demo's tegenwoordig xbox live gold nodig? dit is al de 3e demo die ik tegen kom (crackdown) :'(
De demo's komen ook voor Silver beschikbaar, maar dan een paar weken later.

Tja, Gold hebben heeft zo zijn voordelen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:38:
[...]

De demo's komen ook voor Silver beschikbaar, maar dan een paar weken later.

Tja, Gold hebben heeft zo zijn voordelen.
Ook niet meer dan terecht: wij betalen ervoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:50:
[...]

Ook niet meer dan terecht: wij betalen ervoor. ;)
Dik gelul, je betaalt voor online gamen.
Demo's voor de PC zijn toch ook gratis te downloaden.
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom gamers geen Gold hebben, multiplayer is zo vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
DR161 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:01:
Zo'n adapter werkt over het algemeen niet. Het feit dat een videokaart zowel DVI als analoog VGA uitpoept betekend niet dat een TV op z'n DVI poort VGA slikt. Mijn ervaring is; NON - no work ;(

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
nu de mce extender onder Vista (zoals ik begrijp) eindelijk goed werkt, kan iemand me vertellen of en wat de verschillen zijn?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor €30 een 12 maanden XBOX Live Gold abbo gekocht, code werkt perfect! :D
Bij wie heb je het gekocht? wie je het mailen naar pm_pain@hotmail.com aub? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Ron!n schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:15:
nu de mce extender onder Vista (zoals ik begrijp) eindelijk goed werkt, kan iemand me vertellen of en wat de verschillen zijn?
Het ziet er in ieder geval allemaal wat mooier uit. Evolutie van de vorige versie.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

1-0-Ed schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:11:
[...]

Zo'n adapter werkt over het algemeen niet. Het feit dat een videokaart zowel DVI als analoog VGA uitpoept betekend niet dat een TV op z'n DVI poort VGA slikt. Mijn ervaring is; NON - no work ;(
balen ik wou em op me pc scherm aansluiten :(

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
M@cer schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 07:39:
[...]

Het ziet er in ieder geval allemaal wat mooier uit. Evolutie van de vorige versie.
Heb sinds gisteren ook vista geinstalleerd, maar neemt de Xbox hetzelfde nieuwe MCE structuur van vista over?

Dit komt heel erg lui over (en dat is het ook), maar heeft iemand een goede link van een handleiding voor het connecten van de xbox360 en vista? Probeer het te zoeken in dit topic, maar kijk er overheen. Ook het zoeken in en instellen van vista gaat volgens mij niet zoals het hoort bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
krijgnuwat schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:37:
Dat is om meer mensen over te halen om over te stappen op Gold.
Ik heb gisteren ook maar even mijn XBL Gold geactiveerd. Ik heb overlaatst 2 keer 3maanden XBL kunnen kopen voor n mooi prijsje, want anders had ik het niet gedaan :)

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 24-01-2007 09:10 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
DR161 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 07:45:
[...]

balen ik wou em op me pc scherm aansluiten :(
zou toch moeten werken? Je hebt geen vga aansluiting op het scherm? Is het niet zo dat je dvi ingang ook overweg kan met een vga signaal (met adapter?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:32
Lees de op. NU! ?????? :? :? :?

Maar ik heb het al verholpen hoor :*) ga nu weer verder met babbelen over xbox live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Grono112 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:14:
[...]

Lees de op. NU! ?????? :? :? :?

Maar ik heb het al verholpen hoor :*) ga nu weer verder met babbelen over xbox live
Hij bedoelde: Lees de OpeningsPost. NU!

Want daar staat namelijk precies jouw probleem dat je bgepaalde poorten open moet zetten. Maar ja, je hebt het al verholpen maar volgende keer even rondzoeken alvorens iets te vragen, oke?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:01:
[...]

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom gamers geen Gold hebben, multiplayer is zo vet.
Je betaald voor alle voordelen die Xbox Live Gold biedt t.o.v. Xbox Live Silver, en daar hoort het eerder kunnen downloaden van demo's ook bij. Met de PC heeft dat geen ene reet te maken. Dit is dus nog 'dikker' gelul. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[...]

Volgens mij betaalt men nog steeds voor een x aantal centrale servers, mogelijkheden om demo's, films en andere dingetjes eerder/sneller te krijgen dan anderen en natuurlijk een stukje spelervaring als je online bent.

Het is maar 5 Euro in de maand; een bedrag waar niet veel mensen van wakker zullen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren ook Crackdown geprobeerd en ik vindt het lekker spelen, is wel een spel wat ik zal aanschaffen. Heerlijk gevoel om van gebouw naar gebouw te kunnen springen. Enige jammere is het richten, dat vindt ik niet helemaal lekker werken, maar misschien dat dat nog beter wordt in het uiteindelijke spel. Volgende maand wordt deze zeker gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Walkman schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:00:
Gisteren ook Crackdown geprobeerd en ik vindt het lekker spelen, is wel een spel wat ik zal aanschaffen. Heerlijk gevoel om van gebouw naar gebouw te kunnen springen. Enige jammere is het richten, dat vindt ik niet helemaal lekker werken, maar misschien dat dat nog beter wordt in het uiteindelijke spel. Volgende maand wordt deze zeker gekocht :)
Had em ook gedownload, enkel nog geen tijd gehad om hem te testen :'(
Komt er vanavond wel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:00:
Ik vond de demo ook erg tof, ga deze game ook zeker te weten kopen als tie uitkomt. Het is al vaker gezegd, maar met name de physics van deze game zijn super! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ben een van de weinigen die niet echt te spreken is over de Crackdown demo zo te lezen. Het hele grafische stijltje en de setting pakt me niet echt, al moet ik toegeven dat de coop best aardig is, maar niet meer dan dat. En aangezien twee weken later GRAW "ExplosionGalore" 2 :9~ in de schappen zou moeten liggen laat ik CD maar aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Shiverzz schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:53:
Ben een van de weinigen die niet echt te spreken is over de Crackdown demo zo te lezen. Het hele grafische stijltje en de setting pakt me niet echt, al moet ik toegeven dat de coop best aardig is, maar niet meer dan dat. En aangezien twee weken later GRAW "ExplosionGalore" 2 :9~ in de schappen zou moeten liggen laat ik CD maar aan me voorbij gaan.
Dat maakt 3 van ons, een vriend en ik zelf ben er ook totaal niet over te spreken. De game is teveel gehyped en maakt het vrijwel allemaal niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MAX3400 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:37:
[...]

Volgens mij betaalt men nog steeds voor een x aantal centrale servers, mogelijkheden om demo's, films en andere dingetjes eerder/sneller te krijgen dan anderen en natuurlijk een stukje spelervaring als je online bent.

Het is maar 5 Euro in de maand; een bedrag waar niet veel mensen van wakker zullen liggen.
Nou, ik lig er wel wakker van, meestal tot 3/4 uur in nacht >:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ik zal vanavond crackdown eens checken kijken of het wat is...

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
tja... ik vond crackdown meevallen met wat ik er van verwacht, eigenlijk best wel leuk... maar geen 60 euro spel als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
[...]

nouja die multiplayer kan ik me vaak alleen maar aan ergeren :/ of ze zitten alles te verzieken voor anderen (spawnkillen bij GRAW) of ze zijn gewoon te goed dat het ook geen lol meer aan is (zoals bij COD2 al die snipers)
Elke game heeft wel weer van die fanatieke spelers die alleen die game hebben gekocht en verder niets anders doen zoals PGR3 enzo. Het maakt niet uit welke je doet.

zal wellicht ook wel komen doordat ik eigenlijk geen controllergamer ben maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zie ik toch iets vreemds @ Mycom

Wireless Xbox 360 controller voor aan de PC......

Dat kon toch alleen met een wired versie of moet de TS ge-update worden?

(staat in het foldertje http://www.mycom.nl/Folders/HaH4pagwk4-5schoonlr.pdf , pagina 17 bovenaan in het midden........)

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 24-01-2007 13:24 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Er zou wel zo'n adaptertje komen die het mogelijk maakt om de wireless controller voor de pc te gebruiken. Die zal nu dan wel uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Notna schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:13:

(staat in het foldertje http://www.mycom.nl/Folders/HaH4pagwk4-5schoonlr.pdf , pagina 17 bovenaan in het midden........)
Ik herinner me een aankondiging van een tijdje geleden dat Microsoft met een draadloze 360-controler zou komen die je op een PC kunt aansluiten i.p.v. op een Xbox. Dat zal deze dan waarschijnlijk wel zijn. Hij is dus niet bedoeld voor de 360 maar puur voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

beantherio schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:38:
[...]

Ik herinner me een aankondiging van een tijdje geleden dat Microsoft met een draadloze 360-controler zou komen die je op een PC kunt aansluiten i.p.v. op een Xbox. Dat zal deze dan waarschijnlijk wel zijn. Hij is dus niet bedoeld voor de 360 maar puur voor de PC.
Hij is volgens mij gewoon voor beide :)

Daarom is die folder ook zo gek.

Er komt/is een Wireless receiver voor je 360 controller, die er voor zorgt dat je hem op de PC kan gebruiken. Die receiver moet je kopen, en dan werkt hij gewoon.

Er komt bij mijn weten geen aparte Wireless 360 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:13:

wat ik me dan afvraag krijg je er een adapter bij waarmee je ook gelijk die andere vier controllers op je pc kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Er is wel iets anders aan de controller, er staat namelijk dat je kan regelen hoeveel hij trilt om batterijen te besparen. Kan natuurlijk zijn dat je dit op de pc instelt, maar het staat er alsof je het op de controller zelf kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Waar??????
Ik moet er ook nog 1 hebben!

/edit ik zie op SPeurders.nl alleen nog maar aanbiedingen voor €55......
Jammer.

[ Voor 15% gewijzigd door Semper Fight op 24-01-2007 14:07 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:44:
[...]

wat ik me dan afvraag krijg je er een adapter bij waarmee je ook gelijk die andere vier controllers op je pc kan aansluiten?
ik heb deze controller sinds gisteren. (besteld via bol.com)

en hij werkt perfect!
er zit een draadloze ontvanger en een (gewone) draadloze controller in de verpakking.
dus je oude draadloze xbox 360 controllers werken hier ook mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hiero games liggen als Gears, CoD3 en F.E.A.R.. En walt speelt Neovo het meest?

Heavy Weapon :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Iemand een idee hoe ik audio stream als deze: http://master.dnbradio.com:11128 werkend krijg via Tversity? Audio streams werken namelijk alleen als ze er zo uitzien: http://ms.stream.garnierprojects.com/radio538?MSWMExt=.asf
of
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/caz_audio_01.asp

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:10:
Ik heb hiero games liggen als Gears, CoD3 en F.E.A.R.. En walt speelt Neovo het meest?

Geef je er nu maar gewoon aan over en ga je volledig richten op dat genre, ben je veel goedkoper uit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crackdown is wel een erg mooi spelletje, had er helemaal niks van verwacht maar nu ik het zo speel. Het levelen en de superkrachten zelf zijn erg leuk uitgewerkt. Ik weet zeker dat ik dit spel bij de launch zal halen en dan ook nog een gratis beta van halo 3 erbij. Kortom wat wil je nog meer.

Het houdt niet op met de toppers bij microsoft. Eerst gears of war, toen viva pinata, vorige week lost planet en volgende maand crackdown alweer en dan laat ik de multiplatform spellen nog buiten beschouwing. _/-\o_
edgarf28 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:06:
[...]

ik heb deze controller sinds gisteren. (besteld via bol.com)

en hij werkt perfect!
er zit een draadloze ontvanger en een (gewone) draadloze controller in de verpakking.
dus je oude draadloze xbox 360 controllers werken hier ook mee!
kan je ze er dan ook alle vier tegelijk op aansluiten?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:18:
[...]

Geef je er nu maar gewoon aan over en ga je volledig richten op dat genre, ben je veel goedkoper uit! ;)
Haha, ja, das waar. Nee hoor, Gears enzo zijn ook supertof natuurlijk, maar met name Heavy Weapon werkt zo verslavend. Ik ben dan ook al bij het één na laatste level, en heb al meer dan 10.000.000 punten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Electra schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:59:
[...]

Waar??????

Jammer.
Beter zoeken: http://www.speurders.nl/c...box0210live0210gold.11.99

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed, ik zal me ook es op XBLA gaan richten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Electra schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:59:
[...]

Waar??????

Jammer.
ik ging ook even op speurders kijken hiervoor en ik heb um wel gevonden: http://www.speurders.nl/c...box0210live0210gold.11.99

edit: damn net te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb gezocht op xbox live, en dus niet op Xbox 360 live.......
McBBvB schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:52:
[...]

ik ging ook even op speurders kijken hiervoor en ik heb um wel gevonden: http://www.speurders.nl/c...box0210live0210gold.11.99

edit: damn net te laat...
Direct maar even een mail die kant op doen :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pak dan deze: KliK

Ik sta er van te kijken dat die gozer z'n foto op die site heeft staan.
Op de 1 of andere manier komt het wel betrouwbaar over.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens voordat ik bij hem ga bestellen een tweetal vraagjes:

1. Ik heb op ebay gekeken om bij onze amerikaanse vrienden zo'n kaart aan te schaffen maar ik zag daar een hoop STARTERSKITjes voorbij komen. Daarbij stond er wel duidelijk vermeld dat je een nieuwe GAMERTAG moet maken om gebruik te kunnen maken. Dus mijn vraag luidt: Moet jij bij aankoop hier op speurders ook weer een nieuwe gamertag maken?
2. Stom dat ik ben; heb ik mijn gamertag gekoppeld aan mijn hotmail adres wat geregistreerd stond op Florida (ivm met 250mb mailbox toen ter tijd). Kan ik nu ook gebruik maken van de xboxlivegold key van speurders.nl? Of MOET ik per se een Amerikaanse Xbox live key kopen?

Wie o wie kan mij aan de benodigde informatie helpen? Het liefst degene die bij speurders.nl al een aankoop heeft gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:15:
Pak dan deze: KliK

Ik sta er van te kijken dat die gozer z'n foto op die site heeft staan.
Op de 1 of andere manier komt het wel betrouwbaar over.
Een tijdje terug, voor de release van de 360, hebben een hoop winkels deze pakketjes voor weinig aangeboden. Analfabeten als ze waren, dachten ze dat deze onverkoopbaar waren voor de 360. Dat MS een jaar eerder al had aangegeven dat de code's geldig bleven hadden ze blijkbaar gemist :)

Daardoor kon je voor 20,- een pakketje halen bij de lokale FRS en Intertoys die van hun voorraad af wilden.

* PWM heeft een Live abo tot jan 2010

Kosten? 60,- :)

3 x een box gekocht voor 20,-. 2 x bij Intertoys, 1 x bij Videoland.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 24-01-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan niet zoveel geluk als jou gehad, want jij hebt ze echt voor een mooie prijs weten te bemachtigen!
Zelf heb ik hier nog 2 abbo's liggen die ik voor 30 euro per stuk heb gekocht, ik vond het ook erg opmerkelijk dat die winkels ze voor een 'habberkrats' in de verkoop hebben gegooid.
Mocht het me niet lukken om ze te gebruiken met online gamen dan gooi ik ze in de verkoop, maar niet voor minder dan 30 euro uiteraard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:55:
Ik heb dan niet zoveel geluk als jou gehad, want jij hebt ze echt voor een mooie prijs weten te bemachtigen!
Zelf heb ik hier nog 2 abbo's liggen die ik voor 30 euro per stuk heb gekocht, ik vond het ook erg opmerkelijk dat die winkels ze voor een 'habberkrats' in de verkoop hebben gegooid.
Mocht het me niet lukken om ze te gebruiken met online gamen dan gooi ik ze in de verkoop, maar niet voor minder dan 30 euro uiteraard! :)
19,95 zelfs :) Tsja, blijkbaar lezen winkeliers hun nieuwsbrieven niet.

Ze zijn te gebruiken, want alle 3 werkten ze gewoon bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ze alle 3 al geactiveerd? whahahahaha, geweldig!
Ik had eerst Xbox al even gebeld of dit ging werken, alvorens ik tot een koop overging.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
PWM schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:43:
[...]

Hij is volgens mij gewoon voor beide :)

Daarom is die folder ook zo gek.

Er komt/is een Wireless receiver voor je 360 controller, die er voor zorgt dat je hem op de PC kan gebruiken. Die receiver moet je kopen, en dan werkt hij gewoon.

Er komt bij mijn weten geen aparte Wireless 360 controller.
Makkelijk je pc besturen met je 360 controller en ook op afstand aanzetten. Was het maar waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr

Ik zie je nu toch echt FEAR spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb de laatste tijd ook best wat Arcade gespeeld. Zit toch echt wel wat leuks tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:04:
[...]

Ik zie je nu toch echt FEAR spelen :P
:Y

Tot nu toe vind ik er niet veel aan. Continu hetzelfde en echt ellenlange levels. Viel net gewoon bijna in slaap tijdens het gamen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:41:
[...]

:Y

Tot nu toe vind ik er niet veel aan. Continu hetzelfde en echt ellenlange levels. Viel net gewoon bijna in slaap tijdens het gamen. :/
Moet je deze eens spelen ;)

http://profile.mygamercard.net/1/Peewee79

Ik neem aan dat je Crackdown gaat halen, zoals je zei. That's your entrance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Heb net ff een tijdje de Crackdown demo gecheckt en moet zeggen dat ik het spel me ronduit tegenvalt. Grootste probleem dat dit spel heeft is dat je simpelweg te weinig te doen hebt. In een notendop kun je eigenlijk maar 3 dingen doen. Namelijk: racen, spring pacours afleggen en bad guy's killen. Vooral dat laatste gedeelte is ronduit simpel te noemen. Je rijd een beetje rond --> hoort dat er een eindbaas in de buurt is --> springt naar de eindbaas toe --> killed de eindbaas --> je rijd weer rond opzoek naar eindbazen. Nou is het wel zo dat als je de ene baas killed het weer makkelijker word om de andere te killen, maar echt diepgaander dan dit word het niet. Zo zitten er bijvoorbeeld geen speciale scenario's rond een eindbaas zodat het knal werk bij elke baas precies hetzelfde is.

En dan die superkrachten. Opzich een leuk idee waar je veel mee kunt (zie The Incredible Hulk: Ultimate Destruction voor de xbox/ps2). Alleen is het in dit spel alleenmaar beperkt tot hoog springen en objecten gooien. Daarbij komt ook nog dat gewoon schieten en trappen vaak nog efficienter is dan spullen rond gooien, waardoor je je afvraagt waarom je uberhaupt de moeite zou nemen. Alleen het springen is wel leuk en daarmee heb ik dan eigenlijk ook het enige leuke aan dit spel te pakken.

Nee ik zat er eerst aan te denken om dit spel te gaan kopen, maar nu ik heb gemerkt hoe weinig afwisseling er in zit ben ik van plan em te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
de filmpjes zijn opzich wel leuk, maar het valt me op dat er werkelijk continu mensen op je aan het schieten zijn. Daarnaast lijkt het wel extreem makkelijk om ze af te maken.

En idd, de keren dat hij iets gooit in een filmpje is het bijna altijd mis, of het moet een auto zijn. Meer superpowers zouden mooi zijn geweest.

Ik vind het er overigens wel goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:54:
[...]

Moet je deze eens spelen ;)

http://profile.mygamercard.net/1/Peewee79

Ik neem aan dat je Crackdown gaat halen, zoals je zei. That's your entrance.
Dat is wel erg vet trouwens zo'n eigen 'gamercardpagina'. Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb me gister aangemeld op die site, maar neuh hoor. Er staat dat ik een bevestigingsmailtje krijg op de site van Xbox zelf, maar nog niks ontvangen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alabama_man schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:19:
Heb net ff een tijdje de Crackdown demo gecheckt en moet zeggen dat ik het spel me ronduit tegenvalt. Grootste probleem dat dit spel heeft is dat je simpelweg te weinig te doen hebt. In een notendop kun je eigenlijk maar 3 dingen doen. Namelijk: racen, spring pacours afleggen en bad guy's killen. Vooral dat laatste gedeelte is ronduit simpel te noemen. Je rijd een beetje rond --> hoort dat er een eindbaas in de buurt is --> springt naar de eindbaas toe --> killed de eindbaas --> je rijd weer rond opzoek naar eindbazen. Nou is het wel zo dat als je de ene baas killed het weer makkelijker word om de andere te killen, maar echt diepgaander dan dit word het niet. Zo zitten er bijvoorbeeld geen speciale scenario's rond een eindbaas zodat het knal werk bij elke baas precies hetzelfde is.
Het is een demo. Ik kan niet inschatten wat het uiteindelijke spel wordt, maar ik neem toch aan dat het veel meer is dan dit :)

Mocht dit alles zijn, dan heb je gelijk, maar als ik de previews heb gelezen zit er echt een goed verhaal in, en genoeg afwisseling.
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:28:
[...]

Dat is wel erg vet trouwens zo'n eigen 'gamercardpagina'. Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb me gister aangemeld op die site, maar neuh hoor. Er staat dat ik een bevestigingsmailtje krijg op de site van Xbox zelf, maar nog niks ontvangen. :?
http://profile.mygamercard.net/1/Neovo

Dat ben jij helemaal niet
:+

http://profile.mygamercard.net/1/XXlerator

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 24-01-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Ik sluit me aan bij de minderheid, Crackdown kan mij niet bekoren. Maar goed, anderen vinden het geweldig en betekend dus dat er een topseller bij is gekomen. Hierdoor gaan andere ontwikkelaars ook steeds meer brood in de 360 zien. Wellicht dat we in de toekomst niet meer de keuze op basis van exclusives hoeven te maken, maar op basis van het totaal pakket. Helaas voor Sony wint MS dat momenteel op z'n sloffen, aangezien marketplace nu heel veel waar voor z'n geld biedt.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://profile.mygamercard.net/1/Neovo

Dat ben jij helemaal niet
:+
Er bestaat gewoon iemand die mijn GoT-naam gebruikt op Xbox Live! _/-\o_

Zou ik copyright-vergoeding kunnen eisen denk je? :o
Thanx! Het was me zelf ondertussen ook al gelukt... vraag me alleen niet hoe. :)

Nog één keertje, om ff te showwen: http://profile.mygamercard.net/XXlerator

Sta ik trouwens nou gewoon 132e van Nederland???

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Woow Neovo _O_ jij hebt veel games 100% :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:41:
Woow Neovo _O_ jij hebt veel games 100% :o
Ik speel alleen de makkelijke games op 100%. O-)

Edit: ik heb je meteen ff toegevoegd. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Net kreeg ik weer es een Disk Unreadable error.
Na één keer okee, nah jammer moeilijke stuk van Farcry maar weer opnieuw.
Weer heel ver, weer die error en zo ging het nog een keer.
Ik op de disk kijken 3 wat diepere krassen, en verder hele lichte (heel wat) maar heel rond (dus echt mee lopende met de disk.
Oftewel dat valt met die hand of weetk wat dan ook niet te doen, dus mijn 360 heeft dat gedaan..
Leuk..
nu kwam ik hier:
Xbox 360: You receive the “This disc is unreadable” error message

Maar nu ga ik morgen maar eens bellen, of wat moet ik doen?
En hoe zijn de ervaringen daar mee? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
PWM schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:29:
[...]

Het is een demo. Ik kan niet inschatten wat het uiteindelijke spel wordt, maar ik neem toch aan dat het veel meer is dan dit :)

Mocht dit alles zijn, dan heb je gelijk, maar als ik de previews heb gelezen zit er echt een goed verhaal in, en genoeg afwisseling.
Ik hoop het, maar aangezien er een hoop nevenactiviteiten ontbreken welke wel in Saints Row en GTA zaten is er voor mij gewoon zoiezo al te weinig in het spel te doen. Daarnaast voorspelt de 1up video preview ook niet echt veel afwisseling in de missies. De structuur is telkens hetzelfde. Je hebt een kingpin en een x aantal handlangers. Handlangers uitschakelen betekend dat de kingpin makkelijker uit te schakelen is. En dit gebeurt allemaal via de videotjes welke je in de demo ook tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:36:
[...]

Er bestaat gewoon iemand die mijn GoT-naam gebruikt op Xbox Live! _/-\o_

Zou ik copyright-vergoeding kunnen eisen denk je? :o

[...]

Thanx! Het was me zelf ondertussen ook al gelukt... vraag me alleen niet hoe. :)

Nog één keertje, om ff te showwen: http://profile.mygamercard.net/XXlerator

Sta ik trouwens nou gewoon 132e van Nederland???
Niet helemaal :)

Je staat 132e van de Nederlanders die zich hebben aangemeld.

Aangezien 900.000 leden actief zijn op die site, zijn er nog een hele hoop mensen niet lid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:17:
[...]

Aangezien 900.000 leden actief zijn op die site, zijn er nog een hele hoop mensen niet lid :)
Ik ga er vanuit dat die overige leden niet zo fanatiek zijn: anders hadden ze zich wel aangemeld op de site. Dus ga ik er vanuit dat ik 132e van Nederland sta. O-) ;)

Niet dat het zo belangrijk is, maar toch. 8)

Edit: jij zou toch een PS3 uit de US krijgen? Heb je um al?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:21:
[...]

Ik ga er vanuit dat die overige leden niet zo fanatiek zijn: anders hadden ze zich wel aangemeld op de site. Dus ga ik er vanuit dat ik 132e van Nederland sta. O-) ;)

Niet dat het zo belangrijk is, maar toch. 8)

Edit: jij zou toch een PS3 uit de US krijgen? Heb je um al?
Nope. Ga over 1 1/2 week naar de US :)

Ik pik hem zelf op heb ik besloten, i.v.m. invoerechten. Kans is groter dat ik zelf door douane kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Onno_Devine schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:44:
Net kreeg ik weer es een Disk Unreadable error.
Na één keer okee, nah jammer moeilijke stuk van Farcry maar weer opnieuw.
Weer heel ver, weer die error en zo ging het nog een keer.
Ik op de disk kijken 3 wat diepere krassen, en verder hele lichte (heel wat) maar heel rond (dus echt mee lopende met de disk.
Oftewel dat valt met die hand of weetk wat dan ook niet te doen, dus mijn 360 heeft dat gedaan..
Leuk..
nu kwam ik hier:
Xbox 360: You receive the “This disc is unreadable” error message

Maar nu ga ik morgen maar eens bellen, of wat moet ik doen?
En hoe zijn de ervaringen daar mee? :/
Mijn ervaring is kort en krachtig. Ze hebben em opgehaald, ik heb een nieuwe gehad en toen deden al mijn disks het weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:21:
[...]

Ik ga er vanuit dat die overige leden niet zo fanatiek zijn:
Fanatiek?

Dit is fanatiek: http://profile.mygamercard.net/1/StripClubDj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
PWM schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:17:
[...]

Niet helemaal correct.

Hij staat 132e van alle profielen die ooit zijn opgevraagd.

Mygamercard.net heeft wel toegang tot de database van Xbox-Live, maar alleen bij directe hits.
Men mag dus alleen een persoon opzoeken die daadwerkelijk gevraagd wordt.

Je kan dus de database van MGC flink aanvullen door alle personen in je friendslist een keer op te vragen.

En je kan er leuke dingen mee doen wij hebben een site gebouwd met alle vrienden en wie welke game heeft om snel te kijken wat we online MP kunnen doen.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/yzf1kr.png
Dat is niet alleen fanatiek, dit is gewoon ziek.
Die vent moet 2 of 3 versies 360 hebben, hij speelt gewoon alle games.
Sommige speelt hij 3x kijk maar naar Enchanted Arms daar zie je de US, JP en EU versie.

Ik betwijfel zelfs of hij geen copy-cheater is, want anders zou hij op xbox.com wel laten zien wat hij gespeeld heeft en hoe zijn achievemenst zijn opgebouwt.

[ Voor 23% gewijzigd door yzf1kr op 24-01-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Ik kan er niets aan doen....Onsgeluk ziet een dik, pokdalig, daglichtschuwend pubertje zonder enig sociaal contact voor zich, met als brandstof chips en cola.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen niet naar college, blijf thuis. Haal ik hem ff in. O-)

Ik pik hem zelf op heb ik besloten, i.v.m. invoerechten. Kans is groter dat ik zelf door douane kom :)
Rielekst! Je weet m'n PSN ID! ;)

Kan het niet laten:

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/XXlerator.png

Je ziet wel welke game ik het laatst gespeeld heb... 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kloppen die ranks wel. Ik zelf sta namelijk ook bij 1 spel op nummer 1, namelijk bij King kong en aangezien ik zeker weet dat ik niet de eerste was. Is het op zich niet zo vreemd dat clinton bij elk spel op nummer 1 staat. Of het ook normaal is dat je in alle spellen alle achievements hebt gehaald is een ander verhaal

http://profile.mygamercard.net/dikki%20dik

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als je 100% van een game hebt sta je gewoon op 1. Want niemand heeft hoger.
De world rank kijkt alleen naar hoeveel gamerpoints je hebt, en hij heeft de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:27:
[...]

Succes, ik zal extra goed op mensen die met een te grote big smile uit de VS komen letten, hehehehehee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik heb gister die Arcade unplugged gekocht..Nu zit daar een kaartje bij voor een gratis maand live.en aangezien ik net een jaartje verlengt heb en het kaartje tot 30-07-07 geldig is mijn vraag..als ik deze ativeer komt deze dan erbij?of vervalt dat..heb geen idee..maak er liever iemand blij mee als ik er niks aan heb dan dat ik het voor niks doe..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kruisboksie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 07:41:
Ik heb gister die Arcade unplugged gekocht..Nu zit daar een kaartje bij voor een gratis maand live.en aangezien ik net een jaartje verlengt heb en het kaartje tot 30-07-07 geldig is mijn vraag..als ik deze ativeer komt deze dan erbij?of vervalt dat..heb geen idee..maak er liever iemand blij mee als ik er niks aan heb dan dat ik het voor niks doe..
Hij telt het er bij op. Ik had bij aanschaf van de xbox een maand gratis live (zoals iedereen) en toen heb ik er een 3 maanden abbo bij gekocht. Hij telt het netjes bij elkaar op. Er zit wel een maximum aan, hoe lang weet ik even niet.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 17:54
Waarom zou je die 'Arcade Unplugged' kopen als alles gewoon te downloaden is via Marketplace?
Die DVD is alleen maar voor mensen zonder internet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Why??..ik vind die games leuk en het was goedkoper dan dat ik alles via marketplace kon kopen..
Leuke ebay aanbieding..:-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Marco schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 08:22:
Waarom zou je die 'Arcade Unplugged' kopen als alles gewoon te downloaden is via Marketplace?
Die DVD is alleen maar voor mensen zonder internet, toch?
Niet helemaal... Wat kost een gemiddeld spel via XBLive? 800 points? 1200 points? De DVD bevat blijkbaar een periode X gratis XBLive, 6 games en is dus ook geschikt voor mensen zonder HDD/Premium en dat voor een adviesprijs van $39.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
15 euro betaalt..1 maand gratis xbox live 6 arcade games en wat demo's op die dvd vind ik een prikkie..

Is altijd nog goedkoper dan dat ik alles via marketplace aanschaf...
Ik had gerekent op alleen die arcade games dus als ik er dan ook nog een maand gratis live bij krijg vind ik het lief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik heb net een 360 gekocht (Premium), kan ik games saven op de HDD of heb ik daar een memorystick voor nodig?

Tnx.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RappieRappie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:57:
Ik heb net een 360 gekocht (Premium), kan ik games saven op de HDD of heb ik daar een memorystick voor nodig?

Tnx.
RTFM of de Startpost... Misschien... Voor de verandering?

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 25-01-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:32:
Ben ook van plan om een xbox360 te aan te schaffen had alleen nog een paar vraagjes.

Als ik nu 720p materiaal(film) op mijn iilyama tft afspeel krijg ik geen volledigscherm, heb ik dit ook als ik de xbox 360 aansluit op mijn tft?
neem aan dat ik die balken dan ook krijg dan is de 2de vraag

Heb op dit moment geen hdtv, maar een sdbreedbeeld als ik deze met een advanced scartkabel aansluit. is het verschil de moeite waard om hier een hdtv voor te halen?

Weet op dit moment nog niet of ik de xbox 360 op mijn tft of sdbreedbeeld aansluit vandaar deze vragen en aangezien de kabels 30 euro per stuk zijn maak ik het liefst direct de goede keus.
Zelf gelukkig met een oplossing gekomen.
Wel jammer dat niemand moeite deed om de vraag de beantwoorden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

MAX3400 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:58:
[...]

RTFM of de Startpost... Misschien... Voor de verandering?
Ik zit op me werk, de doos zit nog dicht en ik heb geen tijd om de SP te lezen of de doos uitgebreid open te maken voor de manual..

Een antwoord zou aardig zijn.

:o TNX!

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
ja dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 17:54
Kruisboksie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:34:
Why??..ik vind die games leuk en het was goedkoper dan dat ik alles via marketplace kon kopen..
Leuke ebay aanbieding..:-p
Oh, ik dacht dat op die DVD alleen die gratis spelletjes stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
RappieRappie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:10:
[...]
Ik zit op me werk, de doos zit nog dicht en ik heb geen tijd om de SP te lezen of de doos uitgebreid open te maken voor de manual..

Een antwoord zou aardig zijn.

:o TNX!
Ja je hebt een Memorystick nodig, je kan niet saven op de HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RappieRappie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:57:

Tnx.
saven kan op je hdd

astu. een antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Hmm gisteren eerste ring of death.. :'(
1-jarige garantie is net verstreken
Later deed hij het weer, maar stel het gebeurt weer, neemt microsoft hem dan nog of heb ik dan een flink probleem?

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.