Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.277 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
* jmxd heeft Lost Planet gekocht en Dead Rising komt morgen binnen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Notna schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:46:
Die vraag is ook niet minder dan 10000 keer langs gekomen :/

er is NIKS officieel aangekondigd van MS dat er ook maar een idee bestaat om de HDMI + grotere HDD XboX 360 in productie te nemen. Allemaal geruchten die dus niet bevestigd worden

Met een beetje leesewerk had je dat ook wel kunnen vinden in het vorige topic. Gaat een beetje het kaliber achterna: Welke kabel kan ik het beste gebruiken :/
Hoezo vrij snel geïrriteerd? :/

Ik bedoel een HD in de losse verkoop, en niet in combinatie met de console en / of HDMI-aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 169877 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:07:
[...]

Hoezo vrij snel geïrriteerd? :/

Ik bedoel een HD in de losse verkoop, en niet in combinatie met de console en / of HDMI-aansluiting.
Ook daar is nog niets over bekend.

Sterker nog; toen Microsoft recentelijk een grotere schijf had aangesloten op een grote computer-beurs en een reporter vroeg ernaar, zei de medewerker van Microsoft dat het geen officiele 360 was maar een test-machine die anders was ingericht.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Deeltje 29 al ? Man dit topic pleurt hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:24
Anoniem: 169877 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:28:
Is het nou wel of niet zeker dat er binnenkort een HD komt van 120GB? Hoe zou je dan je content over moeten zetten? Ik neem aan middels het recoveren van je account?
Misschien, indien het er misschien ooit eens van zou komen dat er misschien ooit een grotere HD voor de 360 zou kunnen komen, dan kan je beter een memmorycard van iemand proberen te lenen.

Je kan op die manier je profiel en savegames overzetten van de ene naar de andere schijf. Een account recoveren werkt wel, maar je bent echt alles kwijt.

Je kan zelfs beter een memmorycard kopen, dan zet je daar je profiel op en dan kan je zo wisselen tussen je HD's.
Dan kan je er een gebruiken voor je games en de andere voor je films en series.

Daarnaast is het wel leuk om je profiel mee te nemen naar een vriend om daar op je eigen profiel te spelen, of zijn arcade games te spelen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yzf1kr schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:58:
[...]
Je kan op die manier je profiel en savegames overzetten van de ene naar de andere schijf. Een account recoveren werkt wel, maar je bent echt alles kwijt.
Wat bedoel je precies met 'alles kwijt'? Ik heb namelijk dit weekend mijn account gerecovered, en alles was nog precies hetzelfde als vorig jaar juli. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

PWM schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:03:

Om next-gen graphics te kijken, heb je dus geen HDtv nodig. Wil je het op zijn allermooist, dan is HD natuurlijk wel een must.
of een SD plasma. Des te groter het scherm, des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Anoniem: 169877 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:27:
[...]

Wat bedoel je precies met 'alles kwijt'? Ik heb namelijk dit weekend mijn account gerecovered, en alles was nog precies hetzelfde als vorig jaar juli. :)
Savegames? Demo's & Trailers die inmiddels van marktplaats verdwenen zijn?

Als je dan je toch nog even iets van je oude HD wilt spelen, is het profiel dat daar op staat niet meer te gebruiken, en recover je je profiel op je oude HD dan wordt het overschreven en bijbehoren de savegames worden niet meer geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Gisteren trouwens de demo gespeeld van Battlestations: Midway... Wat een gaaf spel is dat zeg. Ja, misschien ben ik de enige die dat vind, maar ik vond de interface lekker simpel en intuitief en de graphics, ondanks dat er veel water/lucht is, vond ik ook wel redelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Anoniem: 87302 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:10:
[...]

of een SD plasma. Des te groter het scherm, des te beter.
Als groter beter is, dan kan je beter een goedkope SD-beamer nemen met een goed scherm.

Nee, ik verkies toch altijd het detail van HD-LCD boven het contrast van Plasma.

Het mooiste is toch eigenlijk wel een goede HD-beamer op een scherm van 3,5 meter diagonaal.
Alleen jammer dat ze je dan opeens zo vaak voor cheater gaan uitmaken bij COD2, omdat je vrijmakkelijk achter een muurtje uitsekende lichaamsdelen kan zien er raken. :(

"Hoe kan je nu raken? Ik zat achter een muur... cheater"
"Nou,,ik zag wel 5x10cm voet uisteken" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26
.KeN. schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:52:
[...]

Als je je DM even aanzet stuur ik je een bericht :)
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yzf1kr schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:20:
[...]
"Hoe kan je nu raken? Ik zat achter een muur... cheater"
"Nou,,ik zag wel 5x10cm voet uisteken" :P
Haha, vet cool! :*)

Heb net voor het eerst de trailer van Bioshock gezien die op Marketplace staat. Allemachtig, dat spel lijkt me zooo bruut! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 11:12
Ik kan als het goed is vanavond mijn 13de Xbox spel tegenmoet zien :) G.R.A.W zal het worden, en heb nu al zin in het spel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

TranceSetter schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:05:
Ik kan als het goed is vanavond mijn 13de Xbox spel tegenmoet zien :) G.R.A.W zal het worden, en heb nu al zin in het spel O+
Als de score op je website up2date is, zou ik me schamen. Nog geen 3200 punten met momenteel 12 spellen :$ Of zitten hier nog spellen voor de 'oude' xbox tussen?

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:02

SaN

Schaam je dat je geen spellen speelt voor de achievements! tsk tsk....

achievements kunnen mij gestolen worden...

[ Voor 9% gewijzigd door SaN op 22-01-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

sander-sp schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:20:
Schaam je dat je geen spellen speelt voor de achievements! tsk tsk....

achievements kunnen mij gestolen worden...
Achievements kunnen mij op zich ook gestolen worden. Echter wanneer je een spel ook daadwerkelijk speelt en niet alleen koopt om een nieuwerwetse postzegelverzameling aan te leggen, krijg je de achievements vanzelf. Ik had het idd wel wat vriendelijker kunnen verwoorden, excuses voor de botte toon.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
onsgeluk schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:14:
[...]

Als de score op je website up2date is, zou ik me schamen. Nog geen 3200 punten met momenteel 12 spellen :$ Of zitten hier nog spellen voor de 'oude' xbox tussen?
ik heb 10 games en net iets meer dan 2000 punten... 60% van mijn spellen heb ik nog niet eens in single player gespeeld

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-06 11:43
Ik ben van plan om straks een externe harde schijf te kopen voor de opslag van wat muziek en foto's.
Maar waar het om gaat is eigenlijk het volgende, een vriend van mij heeft behoorlijk wat films in HD kwaliteit ( 720p ) op zijn computer staan, is het mogelijk om deze via de usb aansluiting op de xbox360 aan te sluiten en dan op mij HD-tv af te spelen ?

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

TranceSetter schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:05:
Heb mijn 360 bijna een jaar alleen nog maar Table Tennis, schiet niet echt op met me.
Ik wilde nog voor PES 6 gaan maar die speel ik op de PS2.

Niet dat er niet genoeg goede games zijn maar ze voldoen net niet aan mijn eisen.
Gelukkig komt Virtua Tennis zoals het zich er nu laat uitzien uit op 15 maart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dan heb je wel héél hoge eisen :{ of eerder gezegd een heel exclusieve smaak, want zulke fantastische games zijn Table Tennis en Virtua Tennis nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 12:37

Dennahz

Life feels like hell should.

Blijkbaar is hij een fan van tennis spellen. Had je beter een Wii kunnen kopen, beweeg je nog ook :D

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TwyLight schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:57:
Dan heb je wel héél hoge eisen :{ of eerder gezegd een heel exclusieve smaak, want zulke fantastische games zijn Table Tennis en Virtua Tennis nou ook weer niet.
Nou om een voorbeeld te pakken, Saints Row is me te GTA-achtig...
PES 6 speel ik liever op de PS2.
Tactische shooters zijn niet mijn ding...

Dan vallen er al best veel goede games af....
Ik had de 360 speciaal voor PES gekocht.

Overigens is Virtua Tennis de beste tennis game die er is!
Top Spin kom me iets te traag over, ik heb het gevoel net een fractie te laat te zijn in vergelijking met VT.

@: Dennahz, ik heb hier nog een gamecube liggen, de Wii overwoog ik maar Zelda speelt ook prima op de GC.
Die Table Tennis was meer een game om in elk geval op de 360 te kunnen spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 22-01-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dan vind ik het wel een beetje zonde hoor, om een 360 te kopen voor zo weinig games :P
Je moet het zelf weten, het is jouw geld.

Ik zeg trouwens niet dat Virtua Tennis geen goede game is hoor, alleen niet fantastisch als je hoge eisen stelt (daarbij dacht ik aan: gameplay, graphics, enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 84457 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:03:
[...]

Nou om een voorbeeld te pakken, Saints Row is me te GTA-achtig...
PES 6 speel ik liever op de PS2.
Tactische shooters zijn niet mijn ding...

Dan vallen er al best veel goede games af....
Ik had de 360 speciaal voor PES gekocht.

Overigens is Virtua Tennis de beste tennis game die er is!
Top Spin kom me iets te traag over, ik heb het gevoel net een fractie te laat te zijn in vergelijking met VT.

@: Dennahz, ik heb hier nog een gamecube liggen, de Wii overwoog ik maar Zelda speelt ook prima op de GC.
Die Table Tennis was meer een game om in elk geval op de 360 te kunnen spelen.
Haha, kan me voor het grootste deel wel vinden in jouw betoog.
Ik heb mijn 360 nu een jaar ofzo, en heb Table Tennis, Saints Row, EA's Fight Night en Burnout Revenge. Condemned heb ik zsm weer verkocht.

Ik wacht ook met smart op Virtua Tennis (speel nog steeds VT op de Dreamcast), en de rest vd games boeien me niet.

- Shooters vind ik niet leuk op een console, doe ik dus op mn PC's thuis en het liefst op mn LAN.
- Spellen als gears of War vind ik veel te futuristisch en dat trek ik voor geen meter
- Online gamen doe ik niet met mn 360 ;)

Ik wacht dus op VT3 en ABSOLUUT op RE5 en Alan Wake, voor de rest weet ik niet wat ik met t ding aanmoet. Heb verder ook iedere console die er is, dus ik wijk ook wat sneller uit naar bijv. de Wii, of nog even naar de PS2, Dreamcast, PSP, DS of what-ever :).

Ik game ook maar een uurtje of 2 per week >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
pff ik heb ook een luxe probleem...
Toen ik mn 360 kocht had ik als _plan_ om hem weer te verkopen als de PS3 uitkwam, maar na alle verloren exclusiviteit etc twijfel ik enorm. Ik heb een Wii erbij voor wat droge mp humor maar ik neig toch altijd meer naar een normale controller in mn hand. Wii is meer voor mn vriendin en vrienden die onder invloed van veelvuldige alcoholische consumpties zijn. Zelf in mn eentje speel ik er amper tot helemaal niet op. Ik moet nog mn zwaard halen met Zelda :/

Anyway.. dit is een beetje een hopeloos bericht daar er geen antwoord is op de vraag -> wat moet ik doen?
Xbox 360 (Geen: Xbox Live :'( / GoW :'( / etc etc) verkopen en een PS3/Wii combo (Blu-Ray, etc euhh)
of het houden bij 360/Wii.. zucht ik kan ze natuurlijk net als de vorige generatie ook allemaal kopen, financieel is dat geen probleem ik vind t alleen zo zwaar irritant met logischerwijs zoveel controllers,kabels,spellen,keuzes. Het wordt ook geen grappig prijskaartje dan, dus heb ik liever eigenlijk 1 HD-Game Console 360/PS3 en de Wii, maja.. easier said then done. Vorige generatie was het niet echt moeilijk maar nu heeft MS echt een zwaar vervelende voorsprong en exclusiviteit winst.

Zucht! Het lijkt wel een verkapte MS fanboy bericht maar ik neig nog steeds erg naar de PS3 en ben ook verzekerd dat hij net als alle consoles een half jaartje/jaartje nodig heeft om goed op gang te komen. Die HD-DVD add-on vind ik alleen zon extreem slap aftreksel om zo'n gaar ding bij je 360 te plaatsen.. en ik heb alles van Sony (LCD/PSP/Dolby) dus arghh.. lastig.

Iemand nog advies of iets dergelijks?

[ Voor 8% gewijzigd door nudie op 22-01-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exorcist schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:46:
[...]

Haha, kan me voor het grootste deel wel vinden in jouw betoog.
Ik heb mijn 360 nu een jaar ofzo, en heb Table Tennis, Saints Row, EA's Fight Night en Burnout Revenge. Condemned heb ik zsm weer verkocht.

Ik wacht ook met smart op Virtua Tennis (speel nog steeds VT op de Dreamcast), en de rest vd games boeien me niet.

- Shooters vind ik niet leuk op een console, doe ik dus op mn PC's thuis en het liefst op mn LAN.
- Spellen als gears of War vind ik veel te futuristisch en dat trek ik voor geen meter
- Online gamen doe ik niet met mn 360 ;)

Ik wacht dus op VT3 en ABSOLUUT op RE5 en Alan Wake, voor de rest weet ik niet wat ik met t ding aanmoet. Heb verder ook iedere console die er is, dus ik wijk ook wat sneller uit naar bijv. de Wii, of nog even naar de PS2, Dreamcast, PSP, DS of what-ever :).

Ik game ook maar een uurtje of 2 per week >:)
Das grappig om te zien, net als jij heb ik ook alle consoles hier liggen, uitgezonderd de Wii dan.
En idd Res5 is een must have game! :)

VT speel ik op de GBA, PSP, PS2 en uiteraard de Dreamcast.

Je gamed trouwens echt weinig met zoveel leuks in huis! :)

Edit:

Nog zo'n luxe probleem, geen game voor mij om nu mee online te gaan maar wel 2 jaar abbo's.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 22-01-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:02

SaN

nudie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:52:
Knip

Ja, nu de 360 houden en nog een jaartje wachten tot de PS3 "op gang is gekomen" en dan die erbij halen als hij waarschijnlijk ook iets goedkoper geworden is. O-) Maar je wil natuurlijk de PS3 nu al hebben, en waarschijnlijk ga je hem dan ook gewoon kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
onsgeluk schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:14:
[...]

Klopt, die score is up to date maar zal het even uitleggen:

Ik heb de Xbox sinds november afgelopen jaar. ruim twee maanden. Dan vind ik een score van 3200 punten nog niet zo heel slecht. Ook speel ik veel online, en dan krijg je niet zoveel punten.

Daarbij zijn een aantal spellen, zoals table tennis en top spin puur voor als er vrienden komen. En van die 13 spellen zijn er 3 voor de oude xbox (halo). Dat had je trouwens ook op de website kunnen zien :+

Maar goed, langzaam aan begint de score toch wel op te lopen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:53

inXs

known as inXs

Ik vroeg me nou eens af, zijn er nou een beetje fatsoenlijke RPG's op de 360? (dus niet oblivion ofzo), maar meer richting Final fantasy en zelda stijl? En kan je normaal imports spelen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Zelfde hier hoor. Ik heb ook pas 300 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Arg :X
Ik ga telkens dood bij de Green Eye in Lost Planet, Heb het nu echt al 13 keer geprobeerd zonder succes.

Het verste wat ik kom is tot zijn hoofd 1 grote gele bal is :(

- Vind Lost Planet op sommige momenten wel slecht uitgewerkt hoor. Dan wil je bijvoorbeeld op een gebouw, wat zou moeten kunnen, maar dan kan je niet op dat gebouw omdat er een onzichtbare muur tegenaan zit :(

Of dan word je aangevallen, maar tijdens de aanval kan je helemaal niks doen dus blijft die maar aanvallen en ben je meer als de helft van je leven kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
inXs schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:11:
Ik vroeg me nou eens af, zijn er nou een beetje fatsoenlijke RPG's op de 360? (dus niet oblivion ofzo), maar meer richting Final fantasy en zelda stijl? En kan je normaal imports spelen?
Enchanted arms komt denk ik het dichste in de buurt van wat jij bedoelt.. als je net zo`n grote japanse RPG liefhebber bent als ik, dan wacht je op blue dragon :9~

verdomme wat wil ik die game graag hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik wacht met smart op een goede mmorpg voor de 360. Zoiets als Lineage lijkt me erg gaaf, van mij mogen ze een 1 op 1 port doen, dan ben ik iig vaste klant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Achievements kunnen mij op zich ook gestolen worden. Echter wanneer je een spel ook daadwerkelijk speelt en niet alleen koopt om een nieuwerwetse postzegelverzameling aan te leggen, krijg je de achievements vanzelf. Ik had het idd wel wat vriendelijker kunnen verwoorden, excuses voor de botte toon.
Toen ik m'n 360 net had speelde ik op een gegeven moment voor een groot deel puur voor de achievements. Het wordt ook een soort verslaving heb ik wel gemerkt. Dat was het moment dat ik ermee gekapt ben, ik heb toch wel nog een tijd 3e van Nederland gestaan. 8)

Nu speel ik gewoon 'om het spelen', al kijk ik als ik een nieuwe game koop toch altijd ff naar de achievements die je vrij kunt spelen. Het geeft vaak nét ff die extra motivatie om iets te doen in de game; zo heeft Dead Rising bijvoorbeeld onwijs leuke achievements volgens mij wat dan een extra reden is voor mij om de game te kopen. Maar niet meer dé enige reden.
...

Ik heb sinds december een PS3 thuis staan, en ik geef je één advies: verkoop je Xbox 360 niet! Dat je een PS3 erbij koopt kan ik je aanraden, want het wordt toch heus wel een vette console. Ik doe mijn Xbox 360 in ieder geval voor geen goud meer weg, geloof me: die is (voorlopig) véél meer fun dan de PS3.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 169877 op 22-01-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Ik heb een vraagje. Gister heb ik met een vriend PES 6 online gespeeld, we konden elkaar gewoon inviten via game guide --> friends --> game invite. Maar bij iemand anders lukte dat gewoonweg niet, erg vaag. Ik kon dat invite zeg maar niet indrukken. Weet iemand hoe ik samen een game kan starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Anoniem: 86614 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:25:
Ik heb een vraagje. Gister heb ik met een vriend PES 6 online gespeeld, we konden elkaar gewoon inviten via game guide --> friends --> game invite. Maar bij iemand anders lukte dat gewoonweg niet, erg vaag. Ik kon dat invite zeg maar niet indrukken. Weet iemand hoe ik samen een game kan starten?
Als je invite niet kan kiezen dan is de kans groot dat hij geen Gold heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:23

S2S

TwyLight schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:49:
Arg :X
Ik ga telkens dood bij de Green Eye in Lost Planet, Heb het nu echt al 13 keer geprobeerd zonder succes.

Het verste wat ik kom is tot zijn hoofd 1 grote gele bal is :(

- Vind Lost Planet op sommige momenten wel slecht uitgewerkt hoor. Dan wil je bijvoorbeeld op een gebouw, wat zou moeten kunnen, maar dan kan je niet op dat gebouw omdat er een onzichtbare muur tegenaan zit :(

Of dan word je aangevallen, maar tijdens de aanval kan je helemaal niks doen dus blijft die maar aanvallen en ben je meer als de helft van je leven kwijt.
Ik ga wel tig keer dood bij ieder baas in LP, maar ik speeld dan ook op HARD 8)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik speel ook op hard.
Verdomme. Lukt het me een keer om niet dood te gaan daar, ga ik alsnog dood omdat ik te weinig warmte heb :( :( :( %&#%*%$&^grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TwyLight schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:50:
Ik speel ook op hard.
Verdomme. Lukt het me een keer om niet dood te gaan daar, ga ik alsnog dood omdat ik te weinig warmte heb :( :( :( %&#%*%$&^grrrr
Hmzz, Lost Planet lijkt me toch niet echt een toffe game. Ik ga morgen een nieuwe game halen, maar weet nog steeds niet welke ik zal nemen. Ik twijfel tussen Dead Rising, Call of Duty 3 en F.E.A.R.. Iemand een goed advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dead Rising d:)b Die krijg ik morgen binnen.

[ Voor 8% gewijzigd door jmxd op 22-01-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

yzf1kr schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:40:
[...]

Als je invite niet kan kiezen dan is de kans groot dat hij geen Gold heeft.
Klopt achteraf. Bedankt :). Wel vreemd, aangezien hij wel met anderen online kon? Ah well, dan moet hij maar even snel Gold halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 86614 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:20:
[...]

Klopt achteraf. Bedankt :). Wel vreemd, aangezien hij wel met anderen online kon? Ah well, dan moet hij maar even snel Gold halen :).
Misschien was zijn maandje gratis gold net afgelopen.

- Lol, net 1e keer Lost Planet online game, was gelijk 3e (van de 16) :P

[ Voor 10% gewijzigd door jmxd op 22-01-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187557

Hey guys,

Ik heb gisteren mn xbox360 gekregen en werkt in perciepe super behalve 1 ding.

Ik krijg filmpjes niet van mn PC op mn xbox360 afgespeeld, ik heb de software installeerd op mn PC en ik kan prima afbeeldingen en muziek luisteren, maar nu heb ik een map van 60gig met muziekvideos ook gedeeld maar xbox zegt dat ie helemaal niks kan vinden :S
Terwijl er een paar afbeeldingen in de video map staan die wel op de xbox te zien zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 187557 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:02:
Hey guys,

Ik krijg filmpjes niet van mn PC op mn xbox360 afgespeeld, ik heb de software installeerd op mn PC en ik kan prima afbeeldingen en muziek luisteren, maar nu heb ik een map van 60gig met muziekvideos ook gedeeld maar xbox zegt dat ie helemaal niks kan vinden :S
Terwijl er een paar afbeeldingen in de video map staan die wel op de xbox te zien zijn :/
De software?

Windows Media Connect? Windows Media Center? TVersity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Toen ik mn 360 kocht had ik als _plan_ om hem weer te verkopen als de PS3 uitkwam, maar na alle verloren exclusiviteit etc twijfel ik enorm. Ik heb een Wii erbij voor wat droge mp humor maar ik neig toch altijd meer naar een normale controller in mn hand. Wii is meer voor mn vriendin en vrienden die onder invloed van veelvuldige alcoholische consumpties zijn. Zelf in mn eentje speel ik er amper tot helemaal niet op. Ik moet nog mn zwaard halen met Zelda :/

Anyway.. dit is een beetje een hopeloos bericht daar er geen antwoord is op de vraag -> wat moet ik doen?
Xbox 360 (Geen: Xbox Live :'( / GoW :'( / etc etc) verkopen en een PS3/Wii combo (Blu-Ray, etc euhh)
of het houden bij 360/Wii.. zucht ik kan ze natuurlijk net als de vorige generatie ook allemaal kopen, financieel is dat geen probleem ik vind t alleen zo zwaar irritant met logischerwijs zoveel controllers,kabels,spellen,keuzes. Het wordt ook geen grappig prijskaartje dan, dus heb ik liever eigenlijk 1 HD-Game Console 360/PS3 en de Wii, maja.. easier said then done. Vorige generatie was het niet echt moeilijk maar nu heeft MS echt een zwaar vervelende voorsprong en exclusiviteit winst.

Zucht! Het lijkt wel een verkapte MS fanboy bericht maar ik neig nog steeds erg naar de PS3 en ben ook verzekerd dat hij net als alle consoles een half jaartje/jaartje nodig heeft om goed op gang te komen. Die HD-DVD add-on vind ik alleen zon extreem slap aftreksel om zo'n gaar ding bij je 360 te plaatsen.. en ik heb alles van Sony (LCD/PSP/Dolby) dus arghh.. lastig.

ach, ik heb ook de wii, de ps2 , de dreamcast, de xbox, de xbox360, de nds, de psp en een arcadekast en ik zou zeggen
wacht met de ps3 tot hij stukken goedkoper is, minstens de helft
zo bijzonder is hij nou ook niet
heb need voor speed carbon gezien erop, maar vind hem op de xbox360 vloeiender.
en verder ook een first person shooter. niet bepaald call of duty, maar ook niet echt mooi.

ik denk dat ik pas een ps3 koop als blijkt dat de nieuwe gta eerst op de ps3 uitkomt en een jaar later op de xbox.maar dat verwacht ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 20:17
Anoniem: 187557 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:02:
Hey guys,

Check: http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/xpsp2.htm

Ik heb geen mediacenter pc, maar gewoon XP SP2. Ik stream m'n foto's, muziek en kijk WMV in 1080P, als m'n tv dat zou ondersteunen ;)
(Net Ice Age 2 gekeken en dat zag er prachtig uit in HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

nnndoh schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:16:
[...]
ik denk dat ik pas een ps3 koop als blijkt dat de nieuwe gta eerst op de ps3 uitkomt en een jaar later op de xbox.maar dat verwacht ik niet
Ehm, GTA komt eerst op de xbox360. :+

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:25

Natuurlijk, simpel: Wachten met de PS3 kopen totdat hij zn start periode heeft gehad. Het is gewoon enorm duidelijk, de PS3 is op dit moment niet echt leuk en heeft weinig games die interessant zijn, als ze dat al wel zijn, kan je ze ook op de xbox360 krijgen. Dus geef die PS3 zn opstart periode, en kijk hoe het er na een jaartje mee voorstaat. Tot die tijd stream je je hd materiaal gewoon van je computer. Blue ray of HD DVD is toch niet erg interessant voor het komende jaar en met een hd vga kabel op je xbox zien je dvds er direct ook bijna hd uit.
Dit heeft imho weinig met fanboy te maken, maar gewoon kritisch kijken waar jij op dit moment het meeste plezier mee hebt, als dat voor jou GoW en Live is dan zou ik dat niet opgeven, pas als je je plezier in de xbox hebt verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

medendo schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:49:
[...]

Ik heb geen mediacenter pc, maar gewoon XP SP2. Ik stream m'n foto's, muziek en kijk WMV in 1080P, als m'n tv dat zou ondersteunen ;)
Ik zou het ook heel graag werkend willen zien. :(
Ik heb dezelfde problemen als medendo terwijl ik alles keurig heb geinstalleerd. Lastig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

medendo schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:49:
[...]

Ik kan er niks mee.. wanneer ik die Zune software installeer zegt ie dat er geen updates beschikbaar zijn..daar kan ik alleen op Close klikkken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:15

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Iken374 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 00:21:
[...]

Ehm, GTA komt eerst op de xbox360. :+
Nee, GTA komt tegelijkertijd op beide consoles. De Xbox 360 heeft alleen ondersteuning voor downloadable content, wat de PS3 versie niet zal krijgen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik zal vanavond eens kijken naar die zune..ik had tversity erop gezet maar krijg dat niet voor mekaar..zal wel wat fout doen..Vanavond dit maar eens proberen..:-p

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
werkt die windows connectiviteit met Vista nou eindelijk fatsoenlijk? Misschien maar eens Vista aanschaffen dan als mijn HD tv er is

Met windows xp pro sp2 krijg ik het namelijk ook met geen mogelijkheid aan de praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 10:16
Zullen we toch meer moeten gaan bewegen met de controler.
Dacht dat ik redelijk passief kon blijven liggen bij de 360.
Maar iemand heeft het voor elkaar gekregen om bewegingssensor te plaatsen op de controler.

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3994
http://www.adamthole.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 26-06 17:12

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Kruisboksie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:53:
Ik zal vanavond eens kijken naar die zune..ik had tversity erop gezet maar krijg dat niet voor mekaar..zal wel wat fout doen..Vanavond dit maar eens proberen..:-p
Hey Boksie, wat probeerde je gisteren precies in Viva Pinata?
Ik zag namelijk niks............

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
DrakeNL schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:16:
Zullen we toch meer moeten gaan bewegen met de controler.
Dacht dat ik redelijk passief kon blijven liggen bij de 360.
Maar iemand heeft het voor elkaar gekregen om bewegingssensor te plaatsen op de controler.

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3994
http://www.adamthole.com/
maar eigenlijk stelt dat niks voor, want wat hij ws heeft gedaan is de tilt sensor het werk van de analoge stick laten doen. Oftewel hij kan nu niet selecteren in het spel met welke van de twee hij wil spelen. De spellen kunnen er ook niet voor kiezen bij bijvoorbeeld mini games welke van de twee gebruikt moet worden. Oftewel misschien dat dit allemaal wel mogelijk is, maar zolang ms met niets officieels komt stelt het bar weinig voor, er zullen namelijk ook geen specifieke spellen voor ontwikkeld worden.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Electra schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:31:
[...]

Hey Boksie, wat probeerde je gisteren precies in Viva Pinata?
Ik zag namelijk niks............
Ik had via die postkantoor je een boom gestuurt..wou je eerst zo'n Dragonache sturen maar dat kut ding kun je niet versturen..dus had ik je maar een gemboom gestuurt..maybe moet je hem ophalen in het postkantoor..want hij is wel goed verstuurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 10:16
dikki dik schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:41:
[...]

maar eigenlijk stelt dat niks voor, want wat hij ws heeft gedaan is de tilt sensor het werk van de analoge stick laten doen. Oftewel hij kan nu niet selecteren in het spel met welke van de twee hij wil spelen. De spellen kunnen er ook niet voor kiezen bij bijvoorbeeld mini games welke van de twee gebruikt moet worden. Oftewel misschien dat dit allemaal wel mogelijk is, maar zolang ms met niets officieels komt stelt het bar weinig voor, er zullen namelijk ook geen specifieke spellen voor ontwikkeld worden.
klopt inderdaad zolang microsoft niets aangeeft is het niet officieel.
maar ik vond toch dat ik het met jullie moest delen.
zelf hoop ik niet dat microsoft die kant op gaat. lijk me eigenlijk niets. :P
moet ik weer meer bewegen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Crackdown staat online, en download verrassend snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
PWM schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:52:
Crackdown staat online, en download verrassend snel :)
Gadver en ik zit op mijn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik wacht eigenlijk op Sensible Soccer als arcade op Marketplace!

[ Voor 34% gewijzigd door Gunner op 23-01-2007 12:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Gunner schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:45:
Ik wacht eigenlijk op Sensible Soccer als arcade op Marketplace!
_/-\o_ _/-\o_ Pick me!!!

Dat is inderdaad een van de spellen die een oneindige playability hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Phusebox schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:22:
werkt die windows connectiviteit met Vista nou eindelijk fatsoenlijk? Misschien maar eens Vista aanschaffen dan als mijn HD tv er is

Met windows xp pro sp2 krijg ik het namelijk ook met geen mogelijkheid aan de praat
Ja Vista geeft aan wanneer een Xbox 360 gevonden wordt en op de 360 wordt dan de nieuwe Media Center software geïnstalleerd als je de juiste Vista versie hebt (Home Premium of Ultimate). Werkt perfect.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:50:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ Pick me!!!

Dat is inderdaad een van de spellen die een oneindige playability hebben!
Toen mijn vrienden FIFA 96 op hun PC speelden had ik uren plezier met SWOS enzo, vooral met z'n tween. Machtig daar kan een enkele FIFA en PES tegenop qua speelbaarheid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Gunner schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:31:
[...]

Toen mijn vrienden FIFA 96 op hun PC speelden had ik uren plezier met SWOS enzo, vooral met z'n tween. Machtig daar kan een enkele FIFA en PES tegenop qua speelbaarheid _/-\o_
Ik speelde het, dacht ik, al op de Amiga. Dat was errrruugg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ErectionJackson schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:17:
[...]

Ja Vista geeft aan wanneer een Xbox 360 gevonden wordt en op de 360 wordt dan de nieuwe Media Center software geïnstalleerd als je de juiste Vista versie hebt (Home Premium of Ultimate). Werkt perfect.
dan gaat ik maar es Windows Vista Ultimate aanschaffen

vreemde is dat ik met de beta versie van Vista geen gebruik kon maken van Aero... terwijl de upgrade advisor geen problemen tegenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:35:
Ik speelde het, dacht ik, al op de Amiga. Dat was errrruugg cool!
Ik ook op m'n Amiga 1200 inderdaad. Cannon Fodder zou ik ook graag nog op de XBOX zien :)
Phusebox schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:41:
dan gaat ik maar es Windows Vista Ultimate aanschaffen
Windows Vista Ultimate, is dat niet zwaar overkill voor het gemiddelde huis-tuin-keuken gebruik? Heb je wel eens naar de verschillende versies gekeken?

[ Voor 36% gewijzigd door Gunner op 23-01-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Laatst online: 12-06 20:17
Anoniem: 187557 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:11:
[...]

Ik kan er niks mee.. wanneer ik die Zune software installeer zegt ie dat er geen updates beschikbaar zijn..daar kan ik alleen op Close klikkken :S
Ik heb geen problemen, Zune werkt perfect. Je zal je instellingen wel niet goed hebben staan. Niet vergeten om je 360 te rebooten, nadat Zune is geinstalleerd en er een connectie met je 360 is gemaakt. :)

Edit: Heb je een Engelse of een Nederlandse XP?
Zune™ software is compatible with the following operating systems:

* Windows® XP Home, Professional, and Tablet PC Edition Service Pack 2
* Windows XP Media Center Edition 2005 Update Rollup 2
* Windows Vista

Zune currently supports only the English North America versions of the above operating systems. Windows XP Professional x64 Edition is not supported.
Ik ben namelijk allergisch voor computers die Nederlands praten ;)

[ Voor 35% gewijzigd door medendo op 23-01-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gunner schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:52:
[...]

Ik ook op m'n Amiga 1200 inderdaad. Cannon Fodder zou ik ook graag nog op de XBOX zien :)

[...]

Windows Vista Ultimate, is dat niet zwaar overkill voor het gemiddelde huis-tuin-keuken gebruik? Heb je wel eens naar de verschillende versies gekeken?
ehm ja... aangeraden werd business, maar dan mis ik dus allerlei media connectivity e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:13:
[...]

ehm ja... aangeraden werd business, maar dan mis ik dus allerlei media connectivity e.d.
Ik zou eerder naar Home Premium kijken. Daar zou alles in moeten zitten wat 99,9% van de thuis gebruikers nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren twijfelde ik nog heel erg tussen Dead Rising, F.E.A.R. en CoD3. Ik heb daarom F.E.A.R. gehaald én CoD3... én een draadloze headset. 8)

Voorlopig koop ik dus even helemaal niks meer wat wit gekleurd is met groene cirkels erop... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Inderdaad, voor Vista zou ik nog even naar http://www.winsupersite.com/reviews/winvista_02.asp kijken en beslissen wat je wil. Tenzij je perse remote desktop, drive encryptie en domein support nodig hebt naast multimedia features, is Home Premium echt zat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als je dacht dat je wist hoe goede physics er uit zouden moeten zien in een game, guess again :)

Crackdown heeft de mooiste physics die ik ooit heb gezien. Leg een granaat onder een auto, en geniet van het tollende voertuig in de lucht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
ik ga crackdown gelijk erop zetten als ik tuin ben...ik wil dat wel eens zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kruisboksie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:00:
ik ga crackdown gelijk erop zetten als ik tuin ben...ik wil dat wel eens zien..
Ik ga hem nu meteen ff downloaden, was helemaal vergeten dat de demo vandaag beschikbaar was. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Volgens mij speel jij veel te veel Viva Piñata. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PWM schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:58:
Als je dacht dat je wist hoe goede physics er uit zouden moeten zien in een game, guess again :)

Crackdown heeft de mooiste physics die ik ooit heb gezien. Leg een granaat onder een auto, en geniet van het tollende voertuig in de lucht _/-\o_
Ja, ik quote mezelf :+

Ik vond de physics goed. Echter, nu ben ik mijn eerste explosives upgrade gehad, en nu is het nog beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:37:
[...]

Ja, ik quote mezelf :+

Ik vond de physics goed. Echter, nu ben ik mijn eerste explosives upgrade gehad, en nu is het nog beter _/-\o_
Wanneer ligt Crackdown in de Nederlandse winkels eigenlijk? Is dat al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 169877 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:50:
[...]

Wanneer ligt Crackdown in de Nederlandse winkels eigenlijk? Is dat al bekend?
Deze week? * MAX3400 moet lezen... Eind februari dus.

http://www.play.com/Games...=crackdown&searchsource=0 met extra gratis Halo3 beta invite!

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 23-01-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Phusebox schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:13:
[...]

Ik draai Ultimate, maar ik kan gelukkig m'n MSDN versie gebruiken, aangezien ik ook nog wel eens thuis werk. Los is het pakket erg prijzig. Toch zou ik voor geen goud Media Center en Remote Desktop kunnen missen. Daarom is Ultimate voor mij een must.

Je moet voor jezelf gewoon kijken wat je per se nodig hebt en hoeveel geld je over hebt voor extra features.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:51:
[...]

Deze week? * MAX3400 moet lezen... Eind februari dus.

http://www.play.com/Games...=crackdown&searchsource=0 met extra gratis Halo3 beta invite!
Inderdaad, nog 1 maandje wachten.

Het meest opvallend is, zeker na de Saints Row demo:

Geen enkele milli seconde vertraging, geen popups, geen vsync issues, niets van dat alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:58:
[...]

Inderdaad, nog 1 maandje wachten.

Het meest opvallend is, zeker na de Saints Row demo:

Geen enkele milli seconde vertraging, geen popups, geen vsync issues, niets van dat alles.
Welke game lijkt jullie leuker: Saints Row of Crackdown? Ik ga denk ik voor Crackdown, vind die cartoonachtige stijl wel tof eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 169877 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:01:
[...]

Welke game lijkt jullie leuker: Saints Row of Crackdown? Ik ga denk ik voor Crackdown, vind die cartoonachtige stijl wel tof eigenlijk. :)
Eerst Forza 2. Dan waarschijnlijk Crackdown, Sensible Soccer en Def Jam: Icon.

Daarna zien we wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
yzf1kr schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:15:
[...]

Volgens mij speel jij veel te veel Viva Piñata. :P
Toen ik mijn fout terug las daarnet dacht ik er preies hetzelfde over :-p
Damn wat een typo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 169877 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:01:
[...]

Ik heb Saints Row. Top spel, echt heel leuk.

Echter, wat ik tot nu toe heb gezien, is Crackdown wel heel erg top. Natuurlijk wel heel anders:

Sci-fi cop tegen hedendaagse Gangsters :)

Beide dus aan te raden, maar als je echt moet kiezen, denk ik Crackdown.

Goede Exclusive trouwens voor het platform. Wellicht zelfs een system seller als ik het zo zie.

En dat terwijl me er van te voren niks aan leek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

PWM schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:05:
[...]

Ik heb Saints Row. Top spel, echt heel leuk.

Echter, wat ik tot nu toe heb gezien, is Crackdown wel heel erg top. Natuurlijk wel heel anders:

Sci-fi cop tegen hedendaagse Gangsters :)

Beide dus aan te raden, maar als je echt moet kiezen, denk ik Crackdown.

Goede Exclusive trouwens voor het platform. Wellicht zelfs een system seller als ik het zo zie.

En dat terwijl me er van te voren niks aan leek :)
Ja, maar Crackdown heeft volgens mij helemaal niets aan multiplayer opties. Dus nadat je klaar bent met de levels ben je dus echt klaar met alles. Bij Saints Row had je tenminste nog een online multiplayer optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:10:
[...]

Ja, maar Crackdown heeft volgens mij helemaal niets aan multiplayer opties. Dus nadat je klaar bent met de levels ben je dus echt klaar met alles. Bij Saints Row had je tenminste nog een online multiplayer optie.
Daar staat weer een online Coop mode tegenover :) Je kan het hele spel met z'n tweeen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

PWM schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:11:
[...]

Daar staat weer een online Coop mode tegenover :) Je kan het hele spel met z'n tweeen spelen.
Coop vond ik niks... Tot de uitvinding van GoW dus als Crackdown ook Coop heeft, hou ik me van harte aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:14:
[...]

Coop vond ik niks... Tot de uitvinding van GoW dus als Crackdown ook Coop heeft, hou ik me van harte aanbevolen!
Ik vind Coop leuker dan al die andere online-opties, dus Neovo gaat voor Crackdown. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik kan de Crackdown demo niet downloaden, zodra die in mijn lijstje staat als Active Download wordt ik steeds van Live geknikkerd...

al geprobeerd uit/aan te zetten, opnieuw inloggen, verwijderen van download etc, maar het werkt gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 13:26
Ik heb een probleempje. Als ik op xbox live speel met het spel GOW kan ik niet praten met anderen mensen en kan ook geen andere verstaan. via de headset(met draad)

Ik las dat je dan een paar poorten in je router moest openen klopt dit??? of moet je gewoon nog wat instellen op de xbox.

Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bugger, ik normaal ook maar ik had geen andere install cd op dit moment :/

Vanavond vista er maar optrappen dan :)
medendo schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:06:
[...]

Ik heb geen problemen, Zune werkt perfect. Je zal je instellingen wel niet goed hebben staan. Niet vergeten om je 360 te rebooten, nadat Zune is geinstalleerd en er een connectie met je 360 is gemaakt. :)

Edit: Heb je een Engelse of een Nederlandse XP?

[...]

Ik ben namelijk allergisch voor computers die Nederlands praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Grono112 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:28:
Ik heb een probleempje. Als ik op xbox live speel met het spel GOW kan ik niet praten met anderen mensen en kan ook geen andere verstaan. via de headset(met draad)

Ik las dat je dan een paar poorten in je router moest openen klopt dit??? of moet je gewoon nog wat instellen op de xbox.

Mijn dank is groot _/-\o_
:{

Lees de op. NU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
- edit: dubbelpost :? -

[ Voor 91% gewijzigd door jmxd op 23-01-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Zeg, twee vraagjes...
1. Je kunt in je friends list zien wat mensen spelen, en/of ze op hun dashboard zitten. Wat ziet men eigenlijk als je in MediaCenter zit?
2. T360. Iedereen zegt dat vanaf 3.1 iso playback tot de mogelijkheden behoort, maar ik krijg het met 4.1 absoluut niet aan de gang. Ik zie gewoon geen iso's staan in mijn mappen. Heb al van alles geprobeerd, maar het wil maar niet werken. Voor de rest werkt alles perfect. Wondertooltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

UltraSub schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:05:
Zeg, twee vraagjes...
1. Je kunt in je friends list zien wat mensen spelen, en/of ze op hun dashboard zitten. Wat ziet men eigenlijk als je in MediaCenter zit?
Last seen 1 hour ago playing Xbox 360 Dashboard
Watching a movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ PWM: Ik las dat jij Heavy Weapon via XBLA speelt.
Hoeveel punten heeft je dat eigenlijk gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Vandaag voor €30 een 12 maanden XBOX Live Gold abbo gekocht, code werkt perfect! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Speedfight op 23-01-2007 19:54 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 84457 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:44:
@ PWM: Ik las dat jij Heavy Weapon via XBLA speelt.
Hoeveel punten heeft je dat eigenlijk gekost?
800 volgens mij, en dat is hij ook waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-06 11:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

UltraSub schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:05:
Zeg, twee vraagjes...
PWM schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:14:
[...]
Last seen 1 hour ago playing Xbox 360 Dashboard
Watching a movie
Erm, ik zie toch duidelijk 'Windows Media Center' achter iemand z'n naam staan alstie in MCE zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Ace op 23-01-2007 20:01 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.