Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:25:
[...]
Ed gaf erg laat (nog geen week geleden) aan dat 't een mod-opdracht was en dat het niet zijn PC zou worden.
Voor de incrowd zal dat wel allang bekend zijn, maar voor een geinteresseerde lezer (zoals ikke) die de mod prachtig vindt maar niet is voorzien van achtergrondinfo is 't helemaal niet zo gek dat er commentaar geleverd wordt op die switch van paars (imho veel mooier) naar groen.
Nadat Ed de link met PoV had uitgelegd heb je van mij ook geen commentaar op de ledjes meer gezien.
Edit: Nou ja, nog eenmaal, een "wees een vent en gooi de kont tegen de krib" reactie.
* floriske.nl bedoelde het niet negatief of zo, meer als teaserixl85 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:47:
[...]
Jij als vormgever (zo zeg jeedit:) moet dan toch wel een beetje de zelfde kijk hebben als mij.
ahha, ik zie het idd in je sig
Als jij je druk maakt om de fangril dan heb je ook oog voor kleur en dus ook een mening over de leds!
Ik zeg alleen dat ik wit mooier vind (en beargumenteerd). Dit wil echter niet zeggen dat dit ook zo gedaan moet wordenDenk dat Ediejo het wel zonder ons kan.... maar aangezien dit een forum is wil ik het toch kwijt

NOFI dus en als mensen zich toch aangesproken voelen dan is dit niet mijn bedoeling geweest.
Je hoeft ook geen designer te zijn om mooie dingen te maken (wat niet inhoud dat als je iets nodig hebt ik niet bereid ben om mee te brainstormen, je roept maar) ik ben dan wel vormgever maar er zijn meer dan genoeg mensen die ook daar stukken beter in zijn als ik, wat ik aan wilde geven is dat ik het in het begin misschien wat eenvoudig vond lijken, maar nu het eenmaal uitgevoerd is is die mening geheel omgeslagen.Ediejo873 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:09:
Er komt toch niet nog een poll? Nu over de radgrill.
Ik ben geen designer, dat is duidelijk. Ik vind hem wel leuk zo anders had ik het niet gemaakt. Dat stukje bij de I linksonder is bewust weg gelaten dan lijkt de I wat groter.
...
En tjah, er zijn gelukkig mensen die bijna elke dag updaten tegenover de mensen die 2 jaar over een project doen

maar ik beloof dat dit bij het volgende project niet het geval zal zijn
[ Voor 28% gewijzigd door floriske.nl op 08-02-2007 09:42 ]