EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
Ben nml. nog steeds opzoek naar het beste handfiguurzaagje, aangezien ik zo goed als alles met de hand zaag wil ik natuurlijk ook een zo goed mogelijk zaagje hebben. Werk nu voornamelijk met Skandia of Eberle omdat ik nauwelijks andere merken hier kan vinden. (op alle huismerken troep na dan.)
Dus ben een beetje merkjes aan het testen, maar Proxxon zaagjes heb ik nog niet eerder gezien.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 22:49 ]
gewoon van een molex uit de computer of gebruik je daar een losse voeding voor?
Trouwens Echt nice!!!
Ik heb nog een zooi blauwe ledjes liggen met fittinkjes, je brengt me op goeie ideeen
"Stilte, een gat in het geluid...."
Verwijderd
Idee is mooi, maar ik zou ze meer naar binnen proberen te zetten, zodat ze meer een gloed zouden geven i.p.v. een x aantal zichtbare ledjes. Of misschien een matte rand plexi om die voet om eenzelfde gloed te bewerkstelligen.
Verder een fantastische kast, en ik weet dat smaken verschillen.
Was al benieuwd wanneer je eens ging beginnen met mijn favoriete Lian Li kast en ik moest zeggen dat het echt ergens op begint te lijken man! Mooie ideeën weer en ik zie hem wel bij PoV @ CeBIT staan, want ik ga ervan uit dat dat dus de bedoeling wordt haha.
Zal we een drukte worden @ die stand met de BatCase, E-LiLi en C-Li
Met pc ernbovenop ziet het er zeker netjes uit, over smaak valt niet te twisten, maar persoonlijk vind ik het wit erg mooi staan
Dost thou even hoist?
Wit icm carbon zal goed uitkomen gok ik zo.
Ga zo door
Blauw geadoniseerd alu icm carbon is ook sweet
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

* floriske.nl kan het haast niet laten te teasen, aangezien ik al een render heb van de definitieve gemonteerde versie
maar ik ga toch nog even wachten, vanavond in ieder geval nog een aantal renders maken om de bouwwijze duidelijk te maken.
Ik vind hem netjes eruit zien hoor!!
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Ik ga binnen nu en een maand beginnen met een zwart witte
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Iedereen voor zwart/witNoepZor schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:48:
Ediejo saved my day met z'n combi, wit/zwart
Ik ga binnen nu en een maand beginnen met een zwart witteHeb jij al wat Silver Lightning fans binnen Ediejo? Ben benieuwd of ze in het echt net zo mooi zijn (en natuurlijk met je carbon fanguard
).
Me ook...

Maar groen is 10x beter ed!
Verwijderd
Mja ik zat alles na te gaan, zwart oranje .. ooit gedaan zwart met rood.. ooit gedaan zwart met groen... ooit gedaan zwart met blauw ... ooit gedaan.. maar zwart wit eigenlijk nog niet gezien in een mod dus daar op gewed.. maar nu blijkt dat meer dat hebbenVerwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:37:
[...]
Iedereen voor zwart/wit
Me ook...![]()
Maar groen is 10x beter ed!
Pfff wat is er mis met rood/witEdiejo873 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:26:
Ja, voor groene. Paars is mooi maar neigt te veel naar rood en dat is de kleur van de…….. juist ja.
Wat mij nog veel toffer had geleken was het PoV logo met paars ipv groen en paarse leds.
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Verwijderd
En wit + groen vind ik gewoon een akelige combo...
Had je niet beter of rode ledjes gaan gebruiken, wit en rood staat altijd zeer netjes. Oranje of geel was ook goed mogelijk, zelfs ouderwets blauw had naar mijn mening nog beter gestaan dan groen.
Tsja, sorry voor mijn gezeur, maar moest het even kwijt.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
Maar dit is zeker weer goed werk
Ben ik het mee eensVerwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:43:
Ik vond paars mooier, maar in combinatie met point of view logo enzo moet je het zeker groen laten!!
Keep on the good work Ed!
Ik zelf zou een bord je kiezen is dan net ies mooier afgewerkt
A Soldiers manual and a pair of boots.
Verwijderd
't Was me niet duidelijk dat dit een mod-opdracht was. Maar zelfs dan kun je als bedenker en uitvoerder van de mod de opdrachtgever er wel op wijzen dat zijn inbreng soms afbreuk doet aan het ontwerp dat je voor ogen staat.Ediejo873 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 07:13:
Het wordt de DEMO-pc van Point of View voor de Cebit. Point of View levert alle hardware. Ik vind dat ze dan ook wat in te brengen hebben zeker als het hun pc wordt.
Dat de 'roodachtig-paarse' leds niet handig zijn ivm ATi/nVidia kleuren is te begrijpen, maar om dan zo'n gigantische logo-sticker (i know, hij wordt ge-airbrusht, maar 't blijft er uitzien als een sticker) op de zijkant te plakken? Bij PoV zullen ook wel mensen zitten die inzien dat dat afbreuk doet aan die prachtige strakke witte kast...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 19:29 ]
Verwijderd
Maar stel dat je bv paars zou doen ivm met orriginaliteit.
Wat je dan zou kunnen doen is bv het logo iets een paarse tint geven?
Dan past het prima bij het paarse
Verwijderd
maar verder bewonder ik deze mod
ik zou wel willen dat ik het kon maarja 2 linker hande
Dan kan je met een 3-kanaals PWM regeling elke kleur kiezen die je wil, of je stelt een aantal vaste kleuren in die met een knopje doorlopen kunnen worden. Aangezien het wit/zwart redelijk neutraal is, lijkt me dat nog wel mooi te worden.
Van die autofadende ledjes zou ik trouwens niet gebruiken, wordt het veel te veel een kermisattractie
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Krijg je geen problemen met de huge connectoren van die voeding wanneer je deze aan je 8800 hangt?
Die kaart komt er in te zitten,toch? De kabels zien er verder wel netjes uit.
quote uit een review:
The blue connectors .. now here's a real difference opposed to other PSU's. They are PCI-E connectors with the cables magnetic shielded. Pretty cool stuff, yet the connectors are big and in some cases could be an issue due to it's size. The one product that will have a problem with these connectors are the GeForce 8800 GTX cards as they have the connectors mounted on the top side of the card and thus will block your PC Chassis side panel.
Vind het groen wat minder, maar goed de mod is nog jong
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Groen vind ik in dit geval echt zeer stijlvol, laat dat paars nu maar achterwege
Nog veel succes d'rmee!
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
misschien zijkanten paars en voor en achterkant groen (of andersom) tis maar wat er het beste uitziet...
1 kleur lijkt me toch nog steeds het mooist, groen of paars, ik vind het allebei goed staan hoor...
Maar ga je nog een potmeter of een of andere regelaar aanbrengen zodat je de lichtsterkte kunt regelen?
Is dit groene licht nu donkerder dan die van ccfl's of ligt dit aan de foto?
Hangt dat middelste gedeelte nou door of lijkt dat zo?
Keep Up the good work
Verwijderd
ziet er netjes uit.. ik blijf het volgen, ben benieuwd!!
Ga zo door !
vond eigenlijk de witte leds mooier, maar in combinatie met het groen van de voet weet ik het niet meer...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het mag dan de wens van Point of View zijn, maar imo verpest het toch een beetje het aanzicht... jammer
Zo is het beterUgotHeinzzd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:38:
@ Ediejo
Het mag dan de wens, >mod en hardware< van Point of View zijn, maar imo verpest het toch een beetje het aanzicht... jammer
Daarom heb ik maar even een poll gemaakt, natuurlijk wordt de keuze gemaakt door de TS zelf, alleen leek me het wel aardig om het allemaal even op een rijtje te zetten.TEAMIKKE schreef op zondag 04 februari 2007 @ 18:20:
groen-paars-groen-paars enz. kan natuurlijk ook nogOf als dat teveel mengt: p-p-g-g-p-p-g-g enz.
Poll: Welke kleur moeten de ledjes?
• Groen
• Rood
• Geel
• Wit
• Paars
• Blauw
• Anders
Ook een poll maken? Klik hier
[Edit]
Iedereen is het oneens met deze poll, maar we stemmen wel?
[ Voor 10% gewijzigd door Tomfish op 05-02-2007 20:01 ]
Is IMO zwaar overbodig, Ediejo heeft zelf aangegeven dat PoV het graag zo wou. Ook kunnen wij echt niet zoveel zeggen over welke kleur ledjes mooi zijn, voordat je het kleurenschema van de rest van de kast gezien hebt. Ik denk persoonlijk dat het groen heel goed bij het PoV logo gaat passen.Xtresis schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:27:
[...]
Daarom heb ik maar even een poll gemaakt, natuurlijk wordt de keuze gemaakt door de TS zelf, alleen leek me het wel aardig om het allemaal even op een rijtje te zetten.![]()
**KNIP**
Everybody lies
Verwijderd
Helemaal mee eens!XplodingForce schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:33:
[...]
Is IMO zwaar overbodig, Ediejo heeft zelf aangegeven dat PoV het graag zo wou. Ook kunnen wij echt niet zoveel zeggen over welke kleur ledjes mooi zijn, voordat je het kleurenschema van de rest van de kast gezien hebt. Ik denk persoonlijk dat het groen heel goed bij het PoV logo gaat passen.
* Tomfish voelt zich een beetje schuldig...
1. Omdat hij hem bij de poll erbij heeft gezet,
2. Omdat hij er zelf ook op heeft gestemd

Verwijderd
Als ed een andere thema had waren die paarse ledjes denk ik het mooist imo
Joejoe!
heb in ander cip topic van die matzwarte inbusboutjes gezien met verzonken kop, miss dat die beter passen bij het carbon dan deze
Verwijderd
De boutjes waar Hellmonder1986 het over heeft zijn denk ik deze: http://www.vanveenendaal.nl/nl/dept_459.html Lijken me wel goed passen, al zouden witte boutjes nog veel cooler zijn. (maarja, waar haal je die vandaan?)
Enne, nog succes verder met de mod (was ik net nog vergeten). Dat groen is eigenlijk zo erg nog niet
Ben ik het helemaal mee eens. Die 2 letters zorgen ervoor dat het er wat slordiger uit ziet, vind ik.NoepZor schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:38:
Ik vind die LI niet echt mooi staan, de car bon alleen lijkt me beter. En boutjes wit spuiten ?
Ook zie je niet duidelijk genoeg dat die 2 letters bij elkaar moeten. Maarja, dat is mijn mening.
Ben er wel van overtuigt dat het eindresultaat prachtig wordt
Als je boutjes wit spuit en ze er in draait schaaf je met je gereedschap meteen de lak er af...NoepZor schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:38:
Ik vind die LI niet echt mooi staan, de car bon alleen lijkt me beter. En boutjes wit spuiten ?
Ik denk dat zwart wel goed staat. je zie 't dan bijna niet, lijkt mij mooier.
Dit zorgt voor een mooiere verdeling van het licht van de ledjes, en kan je de kast en de voet in een laten overlopen (of was dit ook de bedoeling), als je het plexi gelijk laat lopen met de horizontale hoeken.
Nadeel is dan wel dat je het carbon achter de leds niet meer ziet,
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Ik vind het ook niet zo mooiPsYkOfOoL schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:42:
Vind dat rooster niet echt passen (mijn mening).
Was zoiets niet mooier geweest?? Gewoon lekker eenvoudig houden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En wat betreft de Ledjes gewoon zo laten ik denk dat andere kleuren het contrast verpesten
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Sweeeeeeeet!
Ici kann uw Werbung staan
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Ediejo op 07-02-2007 07:03 ]
Maar volgens mij heb jij nog meer werk aan het post van je mod op AL die forums waar je zit dan aan de casemod zelf niet?
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Scyth schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:52:
[flauw]Wie zijn Carl en Boni?[/flauw]

Ici kann uw Werbung staan
Misschien die gasten van Point of ViewScyth schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:52:
Ik zou de ledjes achter je mobo alleen wel wit maken... Je voet van de case is al groen... Wit is niet storend dus het zou goed samen gaan.
Als alles groen word valt het zwart wit in de kast ook een beetje weg en krijg je zo'n eenheidsworst
Ik ben btw erg benieuwd naar de prestaties van je G-glow blok.
Volgensmij ben je de eerste hier op GOT die die heeft... (heb zelf de xx-flow maar vind deze er wel erg mooi uit zien...)
Heb nog 2 vraagjes voor je:
Wat voor een pomp ga je pakken? Liang of Eheim?
En waar komt die alu houder vandaan voor die 120rad? (is mooi en makkelijk voor mn 2e bakje
Scyth schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:52:
Zeer mooie mod ik volg m
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Wat betreft die radgrill, daar had ik eerst een beetje een hard hoofd in qua ontwerp (dat krijg je he met grafischs vormgevers
* floriske.nl wacht geduldig maar met smart op nieuwe vorderingen
En ondertussen iedereen nieuwsgierig maken met je vette 3d ontwerp avatar* floriske.nl wacht geduldig maar met smart op nieuwe vorderingen
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Jij als vormgever (zo zeg jefloriske.nl schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:09:
lol, wat een gedoe over de kleur van de leds, terwijl al aangegeven is dat dit door de sponsor / eigenaar van de kast verzocht is
ahha, ik zie het idd in je sig
Als jij je druk maakt om de fangril dan heb je ook oog voor kleur en dus ook een mening over de leds!
Ik zeg alleen dat ik wit mooier vind (en beargumenteerd). Dit wil echter niet zeggen dat dit ook zo gedaan moet worden
[ Voor 3% gewijzigd door ixl85 op 07-02-2007 15:56 ]
Ik ga niet over de LED's zeuren, en daarmee ook niet over de kleuren...
Leuk dat je weer een Lian Li hebt. Ik ben er ook nogal verLIefd op!!
Keep up the good work.... *BOOKMARKED*
offtopic: Waar is die Stacker gebleven, waarmee je bezig was op de HWI-dagen??
Verwijderd
Ed gaf erg laat (nog geen week geleden) aan dat 't een mod-opdracht was en dat het niet zijn PC zou worden.floriske.nl schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:09:
lol, wat een gedoe over de kleur van de leds, terwijl al aangegeven is dat dit door de sponsor / eigenaar van de kast verzocht is
Voor de incrowd zal dat wel allang bekend zijn, maar voor een geinteresseerde lezer (zoals ikke) die de mod prachtig vindt maar niet is voorzien van achtergrondinfo is 't helemaal niet zo gek dat er commentaar geleverd wordt op die switch van paars (imho veel mooier) naar groen.
Nadat Ed de link met PoV had uitgelegd heb je van mij ook geen commentaar op de ledjes meer gezien.
Edit: Nou ja, nog eenmaal, een "wees een vent en gooi de kont tegen de krib" reactie.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 21:32 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 07-02-2007 23:15 ]