Goesiman schreef op zondag 22 april 2007 @ 10:24:
Ik denk niet echt dat het de bedoeling was dat dit naar buiten kwam, of wel?
Dat lijkt me idd ook niet neeHoe ik dat weet er zijn mensen die praten te veel.
Goesiman schreef op zondag 22 april 2007 @ 10:24:
Ik denk niet echt dat het de bedoeling was dat dit naar buiten kwam, of wel?
Dat lijkt me idd ook niet neeHoe ik dat weet er zijn mensen die praten te veel.
Verwijderd
De elektrische verbinding kan natuurlijk niet (printplaat vervangen door carbon), maar een carbon-plaatje bovenop het bestaande printplaatje plakken zou wel eens kunnen werken. Koolstof is wel geleidend, en kan dus wel een invloed hebben (ook zonder contact te maken) op de hoogfrequente signalen die door de SLI connector lopen, maar dat is snel uit te testen (en op te lossen door het carbon wat verder van het printje te zetten).Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:51:
misschien is het leuk om zelf een sli connectortje te maken van carbon? weet alleen niet of het haalbaar is?
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)
[ Voor 46% gewijzigd door Ediejo op 22-04-2007 22:52 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Geen idee hoe vaak al, maar liever een keertje teveel, dan dat ik iemand vergeetEdiejo schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:42:
@Terw_Dan , blijven we elkaar nu aan het feliciteren? Hoe vaak hebben we dat vandaag al niet gedaan.
Je zei het al toen ik binnen kwam strakke case klopt ook misschien wel iets te strak. En zonder een bepaald wouw effect. Hopen dat ik ooit dat wouw effect eens weet te vinden en de titel pak. Maar dat zien we in de toekomst wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Ediejo op 23-04-2007 23:29 ]
[ Voor 63% gewijzigd door bravonijn op 18-05-2007 01:40 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Ediejo op 18-05-2007 07:31 ]
Verwijderd
Damn dat had ik ook.. Hitte op 'end', de pagina sprong nog wat terug (Terw_Dan schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:53:
Damn, was dat effe schrikken. Ik zag alleen de laatste pic en dacht al "WTF heeft hij gedaan met z'n case :X" Maar goed, het is gelukkig de transportbox maar
[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 18-05-2007 18:08 ]
Meestal is het directe gevolg van gooien, laten vallenEdiejo schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:30:
Volgens mij zit dat wel goed en met die kist gooi je niet zomaar. Het zou beroerder zijn als ze hem laten vallen.
Joungne, de maker van de HyperCube zit nu in China voor een casemod beurs van intel. Bij het vervoeren van de case is er ook het een en het ander misgegaan. het kan dus altijd._ferry_ schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:08:
En hopen dat ze niet gaan gooien met die case, zoals O.A. met de Y2K Bug van mashie is gedaan en die boeing747 casemod. Dat zou helemaal &$%$^#$ zijn.
www.weefab.com
Dan kan idd wel kloppen, maar kijk je als je het niet doet kijken ze er soweiso niet naar. Dus baadt het niet schaadt het ook niet...Ruud... schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:40:
Zo'n fragile stikker helpt niet zo gek veel hoor: wij kwamen uit australie vorig jaar en bij heatrow was er net die terroristische toestand geweest. Alle bagage moest in het gewone ruim dus stikkers op handtas van me ma etc,.. krijgen we bij bagage claim op schiphol een handtas met een mooie schoen afdruk terug. Dus ze kijken er volgens mij niet eens meer na?
[ Voor 9% gewijzigd door Ediejo op 25-08-2007 11:15 ]
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
www.weefab.com
er kan toch zoveel meer stuk neem nu bvb de waterkoeling je zal alles wel zeer goed bevestigd hebben maar toch neem je best het zekere voor het onzekere. Voor murphey er zich mee komt moeienEdiejo schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 06:12:
[...]
Ik durf een wedje te leggen als de kist omkantelt, mankeert de Carbon Li niks. Het enige wat kapot kan gaan volgens mij is het plexi van het venster. Al het carbon is verlijmd met 2 componenten lijm. Dat is toch ander materiaal dan plexi. Plexi breekt inderdaad bij het minste. Carbon niet.
www.weefab.com
[ Voor 23% gewijzigd door Armageddon_2k op 24-05-2007 12:22 ]
Dat word werktuigbouwskillz opvijzelen
The number one enemy of progress is question
[CPU] Intel Core i7 3820 @ 3,6 Ghz, [MEM] Kingston HyperX 16GB 1600Mhz [GPU] Asus GTX660, [MB] Asus P9X79 Pro [SSD] 2X Samsung 830 128Gb RAID0,[HDD] WD 640 Sata
Dat is net even een andere Li dan SoaDmaggot bedoelt
woepsCarpento schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:55:
[...]
Dat is net even een andere Li dan SoaDmaggot bedoelt
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Zonde, ik denk namelijk ook dat hij het wel zou redden. Het leeg laten lopen van de waterkoeling en daar laten vullen moet toch wel te doen zijn? Dat is niet een job die jij persé uit hoeft te voeren. Maar goed, als het zo is, is het zo!Ediejo schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:52:
Zoals het er nu voor staat durft Point of View niet de beslissing te nemen om de case naar Azië te laten vliegen.
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Verwijderd
Verwijderd
Voor handbagage is zoiets toch wel te groot hoorVerwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 01:18:
Hoe groot is de case qua buitenafmetingen? Kun je 'm niet ergens als handbagage meenemen? Dan heb je gelijk een excuus dat je zelf meemoet..
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 04-06-2007 20:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 03-06-2008 22:43 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq