Sjaakmeister schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:33:
[...]
Dit is toch ook een 'show-pc' voor PoV neem ik, dan verwacht ik dat ze laten zien hoe goed games draaien op 2x 8800GTX.
Is het dan in eerste instantie niet slimmer om XP te installen, simpelweg omdat er nog geen direct x 10 games uit zijn (of ben ik niet goed op de hoogte:P)?? Afgezien van games op dx10 kan ik nog geen redenen bedenken om als tweaker/gamer nu al over te stappen. (ivm drivers, ondersteuning)
Waarschijnlijk willen ze er gewoon 'nieuwe zooi' op hebben, om het er wat beter uit te laten zien. Echter, wanneer dit enorme performance in games scheelt..

En wat me ook verbaast is dat het zo'n klein schermpje is. Er kan toch makkelijk een 24" aangestuur worden met die twee kannonen van videokaarten?
Die 19" Samsung (931bf) is toevallig wel ongeveer Samsung's nieuwste model, en eigenlijk het beste games-scherm op het moment
CRT uitgesloten....
Aangezien je een snelle PC hebt, heb je ook een snelle monitor nodig, geen grote. Er zitten toch ook twee Raptors in, en niet twee van die 500GB-dingen

k8skaaay schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:06:
Dus ? 3DMark06 is uitgekomen toen vista officieel niet eens beschikbaar was voor consumenten.
Dus dat valt niet te vergelijken. Ik ben op dit moment niet uptodate wbt 3DMark06 scores, maar met 2 x 8800GTX en een e6600 moet dat wel een goede score zijn.
Dus? Pas is nog een update geweest, had het allang in kunnen zitten. Verder hoort iets als 3DMark gewoon een nieuw OS te supporten. Wat updates voor Vista waren dus niet verkeerd geweest.
Dat er geen DX10 in komt is logisch, maar het gewoon laten werken is toch niet zoveel gevraagd?
En natuurlijk nog het OS zelf wat wel wat zwaarder is...Ik blijf wss toch XP draaien totdat
Windows Vienna op de mat ligt.
DX/games fatsoenlijk op Linux draaien...
Verder: Hééél mooi
offtopic:
@onderbuur:
Pas zijn er weer dingen door rechters beslist enzo. Maargoed, ooit zal er een tijd komen..

[
Voor 30% gewijzigd door
TheZeroorez op 12-04-2007 22:15
]