Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:44:
Sorry Killer, het was niet m'n bedoeling je op je nummer te zetten.
Automobielen werden zo genoemd omdat koetsen en wagens voordien door paarden werden voorgetrokken. En met een motor bewogen ze zichzelf voort.
Dat jij die intuitie een "dead give away" noemt bewijst dat jij die verbinding ook meteen ziet. Ook gefeliciteerd!
Zoals je ziet, het geestelijke bloed kruipt waar het -op het eerste gezicht- niet gaan kan.
offtopic:
Je hebt me ook niet op mijn nummer gezet, hoewel je een dappere poging waagde. Ik ga dan ook geen discussie voeren over wanneer de aarde naar algemene opvatting rond was, dat zijn me te goedkope punten, zoals je zelf wel poogt te scoren. En nee, ik noemde die intuitie niet een dead giveaway, maar het zinloze gepruttel waar je je reactie mee had gevuld is voor de atheistische ervaringsdeskundige van mijlenver te herkennen als ideologisch gebrabbel. Puur rationeel dus.
Je hebt me ook niet op mijn nummer gezet, hoewel je een dappere poging waagde. Ik ga dan ook geen discussie voeren over wanneer de aarde naar algemene opvatting rond was, dat zijn me te goedkope punten, zoals je zelf wel poogt te scoren. En nee, ik noemde die intuitie niet een dead giveaway, maar het zinloze gepruttel waar je je reactie mee had gevuld is voor de atheistische ervaringsdeskundige van mijlenver te herkennen als ideologisch gebrabbel. Puur rationeel dus.
Om ook nog maar eens ontopic te blijven, ik vraag me voornamelijk af hoe het mogelijk is deze motor, zoals dat kan volgens Steorn, dusdanig op te schalen dat hij voor extreem veel diverse soorten vervoer geschikt is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een magnetisch aandrijvingssysteem genoeg energie kan opwekken, en tegelijkertijd klein en licht genoeg kan blijven om een 747 te laten opstijgen, en dat ook nog extreem rendabel over kan brengen op een turbine... Begrijp me niet verkeerd, van natuur en scheikunde heb ik geen kaas gegeten, maar het klinkt gewoon niet plausibel. If it's too good to be true, it probably is...
Good taste is for people who can’t afford sapphires