Er kan dan wel geen enkele wetenschappelijke onderbouwing zijn die tot nu toe bekend is die wat iemand beweert ondersteunt, tóch kan die er best blijken te zijn. Anders zou de wetenschap niet voortschrijden
Tuurlijk wel. Je kan ook eerst bedenken wanneer je gratis energie krijgt en hoe dat komt. De kans dat je oneindige energie kan aftappen is nog groter dan de kans dat je zon apparaat door toeval in elkaar zet.
En zelfs als je dat doet, dan is het nog niet moeilijk om te meten hoeveel energie op welke plaatsen van je cyclus wordt geleverd en hier over na te denken.
Wetenschap komt verder doordat je nieuwe dingen onderbouwt, niet doordat je in het rond gaat lullen.
-hun hele reputatie als eerlijk betrouwbaar bedijf-
Hebben ze die dan?
ze worden met de dood bedreigd en toch gaan ze door
Wie niet...
Als je beetje actief bent met wat dingen online ben je knap bezig als je geen doodsbedreigingen krijgt. Heb ze zelf ook gehad, who cares? Als je die serieus gaat nemen dan wordt je leven irritant ja.
ze hebben 22 legitieme wetenschappers uitgezocht om hun uitvinding te bestuderen, en ze hebben aangekondigd binnenkort een publieke demonstratie te geven. Dat lijken mij toch wel hele sterke argumenten om even het wantrouwen koest toe te roepen.
Dus niet, dit soort dingen doen ze continue. Heb je al iets gehoord van die wetenschappers? Ze hebben al vaak zat dingen aangekondigd waarvan we hier dachten: Nu kunnen we dus zien hoe dat ding zou moeten werken en of ie werkt. Elke keer weer kwam je er geen ruk verder mee.
Ik heb zon vermoede dat die publieke demonstratie helemaal niks laat zien.
Uiteindelijk 'kill' je je eigen geluk door jezelf de erkenning niet te geven dat je ze in het diepst van je hart success en geluk toewenst. En daarmee val je jezelf in de eerste plaats aan. Dat is een bereiging jegens je eigen geluk. Wees blij; het hoeft niet.
Tuurlijk wil ik dat het werkt. Zou mooi zijn als we onbeperkte energie hebben.
Dat betekent nog niet dat ik niet realistisch ben. Erg duidelijk is je beredenering niet, zover je kan spreken van een beredenering. Maar het komt er dus op neer als er iets is waar je blij mee zou zijn, dat je dan oogkleppen op moet doen en denken dat het er is?
Ik zou blij zijn als ik een ruimte schip in mijn achtertuin heb staan. Zal maar lekker in mijn eigen wereldje blijven denken dat ie er staat, anders beroof ik me van mijn eigen geluk