[LCD TV] Het grote LG LCD TV topic

Pagina: 1 ... 17 ... 22 Laatste
Acties:
  • 314.382 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Black-Death schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:27:
[...]

Hmm die informatie heb ik van de LG site af.. ?
Net ff gekeken en ik zie het ook staan. Wel erg vreemd want hij wordt specifiek als "LG's ZIGGO model" aangeboden en ik heb er thuis dus ook een DVB-C CAM module in zitten.

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb sinds kort een 32LH3300 gekocht voor op de slaapkamer, en nou kwam ik gisteren op een site terecht waar stond beschreven hoe je voor de LH series de USB poort beschikbaar kan maken voor de ingebouwde Mediaplayer.

Maar ik kan het Service Menu niet inkomen. Weet iemand hoe dat moet ?

ik heb geprobeerd de OK knop op afstandsbediening en de TV tegelijk in te houden ..
zelfde met MENU knoppen...

Ik heb zelfs voor mn telefoon een tool geinstalleerd om de AB van de service te imiteren, hij stuurt wel signalen. maar ik krijg het menu niet voor mij....

Ik heb gezocht op dit forum, maar ik kan niets vinden over specifiek de LH3300 (ziggo). Software versie is 1.00.30 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Post die site eens?

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:35

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Die site is erg makkelijk via google te vinden.

Ik ben ook razend benieuwd naar het service menu van de LH3300. Ik hoop daarmee lipsync issue's op te kunnen lossen (beeld en geluid via de analoge tuner lopen niet helemaal gelijk) en ik had gehoopt op de expert mode op deze tv. Heeft hij namelijk wel volgens de LG site, maar in werkelijkheid ontbreekt deze. Hiermee kun je veel specifieker het beeld bijstellen (oa ISF calibratie geloof ik).

Daarbij hoop ik er ook op dat via de USB JPEG's, DIVXjes en MKV's afgespeeld kunnen gaan worden, zou wel een mooie feature zijn.

Helaas heeft deze tv een andere firmware dan waar die hacksites over gaan, tot nu toe ben ik dus ook nog niet verder gekomen helaas.

De 32" is overigens wel echt een erg mooie tv voor zijn geld, wát een mooi beeld, zelfs vanaf DVD!

Life is not about specs, it is about joy!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:54
bartvl schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:01:
Die site is erg makkelijk via google te vinden.

Ik ben ook razend benieuwd naar het service menu van de LH3300. Ik hoop daarmee lipsync issue's op te kunnen lossen (beeld en geluid via de analoge tuner lopen niet helemaal gelijk) en ik had gehoopt op de expert mode op deze tv. Heeft hij namelijk wel volgens de LG site, maar in werkelijkheid ontbreekt deze. Hiermee kun je veel specifieker het beeld bijstellen (oa ISF calibratie geloof ik).

Daarbij hoop ik er ook op dat via de USB JPEG's, DIVXjes en MKV's afgespeeld kunnen gaan worden, zou wel een mooie feature zijn.

Helaas heeft deze tv een andere firmware dan waar die hacksites over gaan, tot nu toe ben ik dus ook nog niet verder gekomen helaas.

De 32" is overigens wel echt een erg mooie tv voor zijn geld, wát een mooi beeld, zelfs vanaf DVD!
Vind ook dat ie een mooi beeld heeft. Heb nog gewoon een analoog signaal, maar niks te klagen. Er staat wel bij die USB poort "service only". Of is dat standaard om te zorgen dat mensen er niet meer gaan klooien :P

• bartvl

bartvl

Bij onder andere de LH3000 is het ook slechts een "Service Only" poort, echter door een servicemenu 'tweak' kan de usb-poort gewoon als Picture en Video-viewer gebruikt worden.

• Jordei
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:59
Hallo allemaal!

Ben sinds een week eigenaar van een LG 42SL8000, op zich een prachtding... Het viel mij echter op tijdens het buizen en gamen dat het rondom de randen van het beeld enigszins donkerder is dan op de rest van het beeld.

Nu probeer ik mijzelf aan te praten dat dit normaal is, maar toch ben ik gaan zoeken of er andere mensen zijn die last hebben van dit 'probleem'. Helaas heb ik hier erg weinig (zeg maar niks) over weten te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/3120/003ej.th.jpg

Nu zou ik graag aan jullie willen vragen of ik gewoon aan het zeuren ben of dat ik er maar eens naar zou moeten laten kijken... In ieder geval bedankt!

Verwijderd

Ik denk dat dat volkomen normaal is. Hij heeft wellicht een 'borderless' design, maar dit houdt niet meer in dan dat er een glasplaat over de complete frontend is getrokken. Achter de glasplaat zit dus wel degelijk een behuizing en dat is dus de donkerdere rand die je ziet.

Kijk maar eens op Youtube, elke SL8000 uit die serie heeft dat....

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Er wordt te weinig gereageerd op Slaapkamer TV topic, dus ik zeg ook maar even hier:
Hoe vaak komt de firmware instabiliteit voor bij LG televisies? Ik heb 22 inch M227WD en die begint al rare gedrag te tonen na paar dagen gebruik.
Heb ook alvast probleem gemaild naar LG service.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
Jorizzz schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:41:
Ik heb sinds een paar dagen een HD-DVR box van UPC, de Cisco versie. Deze is aangesloten op een LG 42LH4000. Als ik naar een HD kanaal ga dan geeft mijn TV nog steeds aan dat het een 576p signaal binnenkrijgt. Voor mijn gevoel is het beeld wel scherper dan op het corresponderende SD kanaal, maar zeker weten doe ik dit niet, misschien is het wishful thinking. Na enig zoekwerk heb ik wel gevonden dat er een "resolutieprobleem" is met de Cisco box en bepaalde LG TV's, maar wat dit precies inhoudt kan ik niet vinden. Kan iemand mij vertellen hoe dit zit en hoe ik dit eventueel kan oplossen? Ik betaal natuurlijk niet voor niets extra geld voor HD zenders en die wil ik dan ook wel echt in HD zien.
Kick. (Sorry maar ik ben ondertussen zelf ook nog niet wijzer geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:46:
Er wordt te weinig gereageerd op Slaapkamer TV topic, dus ik zeg ook maar even hier:
Hoe vaak komt de firmware instabiliteit voor bij LG televisies? Ik heb 22 inch M227WD en die begint al rare gedrag te tonen na paar dagen gebruik.
Heb ook alvast probleem gemaild naar LG service.
Wat is volgens jou raar gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorizzz schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 23:32:
[...]

Kick. (Sorry maar ik ben ondertussen zelf ook nog niet wijzer geworden)
Dit probleem hebben meerdere merken, maar bij LG is het hardnekkig of wordt er in ieder geval niet serieus naar het probleem gekeken. Nu heb ik ergens gelezen dat als je schakelt naar een HD zender en deze op 576p wordt weergegeven je even moet schakelen tussen de input en daarna weer terugschakelen naar de Cisco (Cisco dus niet uitzetten). Bij sommige types LG TV's schijnt het te werken. Ik weet niet of dit voor dit type geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 03:57:
[...]

Dit probleem hebben meerdere merken, maar bij LG is het hardnekkig of wordt er in ieder geval niet serieus naar het probleem gekeken. Nu heb ik ergens gelezen dat als je schakelt naar een HD zender en deze op 576p wordt weergegeven je even moet schakelen tussen de input en daarna weer terugschakelen naar de Cisco (Cisco dus niet uitzetten). Bij sommige types LG TV's schijnt het te werken. Ik weet niet of dit voor dit type geldt?
Geprobeerd, maar dat helpt niets. UPC mannetje zei eerst niets te kunnen doen, maar na lang aandringen wilde hij toch nog wel even navragen bij de collega's. Toen bleek een van zijn collega's al eerder van dit probleem te hebben gehoord. Hij kwam met een verhaal over een bekend probleem van LG (iets met 61 Hz(?)) en dat dit op te lossen zou zijn door een USB stick van LG. Ik heb vervolgens met LG gebeld en die sturen een monteur langs. Ik ga er vanuit dat dit dan een firmware update gaat worden. Even afwachten dus maar hopelijk gaat dit het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een 32LH2000 en sinds vandaag heb ik mijn vga kabel door een DVI->HDMI kabel vervangen. nou heb ik helaas geen geluid meer ondanks dat ik gewoon een audio kabeltje naar de DVI/RGB aansluiting heb? Iemand een idee? volgens de handleiding zou het moeten werken.
ff copy paste van handleiding:
Als u voor de verbinding een HDMI-naar-DVI-kabel gebruikt
Verbind de DVI-uitgang van de digitale set-top box met
1
de H D M I / D V I I N 1-aansluiting op de tv.
Verbind de audio-uitgangen van de set-top box met de
2 A U D I O I N ( R G B / D V I )-aansluiting op de tv.
3 Schakel de digitale set-top box in. (Raadpleeg de
gebruikershandleiding van de digitale set-top box.)
4 Selecteer de H D M I 1 -ingang met de knop I N P U T op
de afstandsbediening.
Lijkt me dat dat ook voor een pc moet werken.

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 03:54:
[...]
Wat is volgens jou raar gedrag?
Knipperen van infoscherm rechtsboven, spontaan aanspringen, zomaar verschijnen van menu venster en weer weg. De televisie doet dus dingen die je niet verwacht. Het lijkt dan op foutje in de firmware, want als ik TV koud opstart is ie weer stabiel. (dus stekker in/uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik bezit enkele weken een lg 42sl9000. prima beeld. maar bij het plaatsen van een usb stick met jpeg, gaat het scherm ogenblikkelijk op maximum kleur en contrast. dus veel te felle foto's, te veel kleur en te brillant. op andere lcd tv 's kan men dat regelen. hier niet.... of ben ik verkeerd?
als niet regelbaar via een menu, kan men een éénmalige aanpassing doen, om de kleuren en contast te verminderen?
bedankt aan alle tips. alain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

LG heeft in Kopenhagen de afgelopen week een round up gegeven van hun nieuwste lijn: de Infinia.

Afbeeldingslocatie: http://www.flatpanelshd.com/pictures/lg2010table-1l.jpg

Veranderingen tegenover het nieuwsbericht hier op Tweakers:

De LE8500 krijgt WEL 3D, en de LE8500 wordt WEL beschikbaar in de 42"-formaat.

De SKYPE camera die bij de LG's past kost rond de 100 Euro.

De LE8500 is pas rond Mei beschikbaar. De LE9500 nog later...

De LE7500 komt er spoedig (1 maand) aan, en aan de hand daarvan kun je zien wat de prijzen gaan doen, in vergelijking met de huidige lijn van LG.

3D; tsja ze moeten wel. Samsung en Sony hebben bij vrijwel hun gehele nieuwe lijn 3D-support.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordei
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:08:
Ik denk dat dat volkomen normaal is. Hij heeft wellicht een 'borderless' design, maar dit houdt niet meer in dan dat er een glasplaat over de complete frontend is getrokken. Achter de glasplaat zit dus wel degelijk een behuizing en dat is dus de donkerdere rand die je ziet.

Kijk maar eens op Youtube, elke SL8000 uit die serie heeft dat....
Bedankt voor de tip maar ik denk dat mijn post niet helemaal helder over is gekomen :). Het gaat dus niet over de zwarte randen van de televisie, maar om een donkere rand in het beeld zelf. Vooral bij lichte scenes (of bijvoorbeeld op een witte pagina als ik mijn laptop aansluit) zijn deze donkere randen duidelijk merkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Jordei schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:45:
[...]

Bedankt voor de tip maar ik denk dat mijn post niet helemaal helder over is gekomen :). Het gaat dus niet over de zwarte randen van de televisie, maar om een donkere rand in het beeld zelf. Vooral bij lichte scenes (of bijvoorbeeld op een witte pagina als ik mijn laptop aansluit) zijn deze donkere randen duidelijk merkbaar...
Backlightbleeding... welkom in de wereld van LCD. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:32:
hey, ik bezit enkele weken een lg 42sl9000. prima beeld. maar bij het plaatsen van een usb stick met jpeg, gaat het scherm ogenblikkelijk op maximum kleur en contrast. dus veel te felle foto's, te veel kleur en te brillant. op andere lcd tv 's kan men dat regelen. hier niet.... of ben ik verkeerd?
als niet regelbaar via een menu, kan men een éénmalige aanpassing doen, om de kleuren en contast te verminderen?
bedankt aan alle tips. alain
je kunt beeld naar wens instellen toch, ook met eco-mode? Ik heb nergens last van. Vind de foto's juist mooi en scherp. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Ik ben dus al een ruime tijd een tevreden bezitter van de LG 32LG5700. Nu gebruikte ik eerst mijn humax fox decoder. Echter is deze kapot gegaan en wil ik dus eigenlijk een ziggo module combineren met deze televisie. Ik kan echter nergens vinden of dit type nummer de ci+ module van ziggo ondersteund?

Mijn vraag is dus of iemand ervaring heeft met deze televisie icm de ziggo module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 03:50:
[...]

je kunt beeld naar wens instellen toch, ook met eco-mode? Ik heb nergens last van. Vind de foto's juist mooi en scherp. :?
Bij mij lukt het niet.. zodra ik een usb stick inklik, en naar de tab "fotolijst" ga, komt een menu waar ik de "folder" kan kiezen waar mijn fotos in staan, maar het scherm licht fel op (max contrast) met felle kleuren (meer dan natuurlijke kleuren) (op andere lcd tv's zijn die kleuren getrouwer). En alle foto's zijn overdreven gekleurd. Als ik dan naar "menu" ga om die kleuren en contrast aan te passen, verlaat de tv de "usb" mode" Als ik dan terug naar de "usb" mode ga, is het weer van dat... De beelden zijn inderdaad zeer scherp en net, maar veel te veel kleuren.. Kan je mij kort uitleggen hoe ik die kleuren kan "faden", in usb mode? Alvast bedankt, alain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:57:
[...]

Het kan, wel een CI cam, met Alphacrypt gebruiken. Stel je landcode in als Finland of Zweden. Suc6 , en laat het ons weten! ;) Die dingen vind je voor ogneveer 50 euro op MP.nl. Vandaag de dag (na 2 februari/blokkade AC cams etc) volop!!
Dit heb ik dus gedaan (land op Zweden) en de juiste frequentie (372.000) + Network ID voor onze regio ingesteld. Daarna gaat het scannen zonder enkel probleem (168 digitale zenders). Ik kan alleen FTA zenders
bekijken en Ned1 HD (in totaal dus een stuk of 5). Maar voor de rest niks. Bij overige zenders krijg ik, of de
melding dat het kanaal gecodeerd is of ik heb 30 sec beeld, waarna dezelfde melding verschijnt.

Ben er tot nu toe dus NIET in geslaagd om met een SL9000 + Alphacrypt + Ziggo Smartcard, TV te kijken
zoals het hoort. De Smartcard doet het verder prima in mijn digitale ontvanger ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

gfo schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:44:
Ik ben dus al een ruime tijd een tevreden bezitter van de LG 32LG5700. Nu gebruikte ik eerst mijn humax fox decoder. Echter is deze kapot gegaan en wil ik dus eigenlijk een ziggo module combineren met deze televisie. Ik kan echter nergens vinden of dit type nummer de ci+ module van ziggo ondersteund?

Mijn vraag is dus of iemand ervaring heeft met deze televisie icm de ziggo module?
Volgens mij ondersteunen alleen de 32LH3300 en de 32LF7300 CI+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Liquid, probeer eens "finland". Want het is een paar personen wel degelijk gelukt.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:43:
Liquid, probeer eens "finland". Want het is een paar personen wel degelijk gelukt.
Ook geprobeerd. Hoewel ik bij Finland niet het Netwerk ID kan opgeven, kreeg ik wel alle kanalen in de lijst na het scannen. M.a.w. ik heb alleen de frequency en symbol rate kunnen opgegeven. Resultaat is overigens hetzelfde. Morgen ga ik de Alphacrypt kaart omruilen (desnoods enkele exemplaren meenemen ter test).

Heb zo het idee dat het aan de combi TV en Alphacrypt ligt, en dat beide apparaten los van elkaar in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKviper123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 12:33
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:56:
[...]

Ook geprobeerd. Hoewel ik bij Finland niet het Netwerk ID kan opgeven, kreeg ik wel alle kanalen in de lijst na het scannen. M.a.w. ik heb alleen de frequency en symbol rate kunnen opgegeven. Resultaat is overigens hetzelfde. Morgen ga ik de Alphacrypt kaart omruilen (desnoods enkele exemplaren meenemen ter test).

Heb zo het idee dat het aan de combi TV en Alphacrypt ligt, en dat beide apparaten los van elkaar in orde zijn.
Welke alphacrypt CAM heb je? de Classic en dan welke versie: R1.0 R1.1 R1.5 R1.6? Wel handig om even te posten. Draai je ook de laatste firmware op je CAM? 3.19 is dat volgens www.alphacrypt.de al komt hier en daar ook al een 3.20 voorbij. Voor de rest dien je volgens mij de kabel een tijdje in de tv te laten alvorens dat de tv doorheeft dat je de zenders 'mag' bekijken, dit kan een 30 minuten of iets dergelijks zijn. Wellicht moet je hem daarvoor zelfs uit standby laten en wel met de CAM+smartcard erin.
Zo hebben wij hier ook een tijdje met een humax decoder zitten kloten, omdat de kabel er niet lang genoeg inzat zei hij steevast, preview periode verlopen, kabel tijdje erin laten en opnieuw opstarten et voila alle zenders goed geregistreerd.

2170Wp Oost - 3410Wp Zuid - Growatt 5000MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DARKviper123 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:09:
[...]

Welke alphacrypt CAM heb je? de Classic en dan welke versie: R1.0 R1.1 R1.5 R1.6? Wel handig om even te posten. Draai je ook de laatste firmware op je CAM? 3.19 is dat volgens www.alphacrypt.de al komt hier en daar ook al een 3.20 voorbij. Voor de rest dien je volgens mij de kabel een tijdje in de tv te laten alvorens dat de tv doorheeft dat je de zenders 'mag' bekijken, dit kan een 30 minuten of iets dergelijks zijn. Wellicht moet je hem daarvoor zelfs uit standby laten en wel met de CAM+smartcard erin.
Zo hebben wij hier ook een tijdje met een humax decoder zitten kloten, omdat de kabel er niet lang genoeg inzat zei hij steevast, preview periode verlopen, kabel tijdje erin laten en opnieuw opstarten et voila alle zenders goed geregistreerd.
Ik heb versie R1.5 van de CAM en 3.18 van de firmware draaien. Ik ben niet in staat te updaten, omdat ik geen Sat decoder heb of andere apparaten met een PCMCIA slot. Dat zou ik dan evt. door de leverancier moeten laten doen. Hoewel ik uit de release notes niet opmaak, dat 3.19 een verbetering is voor hetgeen ik
nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKviper123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 12:33
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:31:
[...]

Ik heb versie R1.5 van de CAM en 3.18 van de firmware draaien. Ik ben niet in staat te updaten, omdat ik geen Sat decoder heb of andere apparaten met een PCMCIA slot. Dat zou ik dan evt. door de leverancier moeten laten doen. Hoewel ik uit de release notes niet opmaak, dat 3.19 een verbetering is voor hetgeen ik
nodig heb.
Ok duidelijk, 3.18 is recent genoeg lijkt me. Ik ga binnenkort ook proberen een alphacrypt werkend te krijgen in mijn SL9000, dus vandaar dat ik graag wilde weten welke CAM je hebt en welke firmware. Het zou ook wenselijk zijn als mensen die deze combinatie wel werkend hebben ook hun gegeven posten, zoals Alphacrypt versie en firmware.

2170Wp Oost - 3410Wp Zuid - Growatt 5000MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jorizzz schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:23:
[...]
.... Even afwachten dus maar hopelijk gaat dit het oplossen.
Zou je ons op de hoogte kunnen willen hoe dit afloopt? Ik heb op mijn 47sl9000 i.c.m. UPC Cisco HD-PVR precies hetzelfde. Ik ga er vanuit dat het wel degeljik HD is, want HD kanalen zijn veel scherper dan de SD's. Maar aangezien dit mijn allereerste HD tv en dito settop box is kan ik het nergens mee vergelijken.

[ Voor 32% gewijzigd door Roko op 17-02-2010 13:54 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Roko schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:49:
[...]

Zou je ons op de hoogte kunnen willen hoe dit afloopt? Ik heb op mijn 47sl9000 i.c.m. UPC Cisco HD-PVR precies hetzelfde. Ik ga er vanuit dat het wel degeljik HD is, want HD kanalen zijn veel scherper dan de SD's. Maar aangezien dit mijn allereerste HD tv en dito settop box is kan ik het nergens mee vergelijken.
Ja ik post hier hoe het verder afloopt. Zou van LG binnen twee werkdagen een belletje krijgen om een afspraak te maken, maar ik heb nu na drie werkdagen nog niets gehoord. Beetje jammer, maar ik ga er morgen maar achter aan bellen.

• Roko
  • Niet online
Jorizzz schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:13:
[...]
Ja ik post hier hoe het verder afloopt.
Tenks! Ik hoop dat dit voor jou en alle andere LG/UPC-Cisco gebruikers gaat lukken. Een andere optie schijnt de oude Philips HD-PVR van UPC te zijn. Die werkt wel okay met een LG, maar die box heeft weer andere kuren

--- aanvulling ---

Ik heb net LG gebeld en het probleem uitgelegd, maar zij zeggen hier nog nooooooit van te hebben gehoord, een en al verbazing en verwondering aan de andere kant van de lijn, bijna grappig. Hij zou nog wat navraag doen en mij later terugbellen. Het zou me verbazen als' ie dat deed. :/

[ Voor 28% gewijzigd door Roko op 18-02-2010 16:53 ]

• Roko
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:59:
[...]
. De beelden zijn inderdaad zeer scherp en net, maar veel te veel kleuren.. Kan je mij kort uitleggen hoe ik die kleuren kan "faden", in usb mode? Alvast bedankt, alain
Gebruik de AV-Mode knop op je LG a.b. eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Roko. Zoals " Ritchyrainaldo" mij op 16 februari liet weten, kan je inderdaad de kleuren "tunen" met de AV functies, maar dit slechts met een filmpje (in "AVI" of dergelijk) Bij mij lukt dit ook...
Maar mijn originele vraag was om die kleuren en lichtsterkte te kunnen regelen met fotos, dus "Jpg".
Dus niet met op "filmlijst" te gaan, maar op "fotolijst"..Enig idee of trucje?
Bedankt, Alain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DARKviper123 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:38:
[...]

Ok duidelijk, 3.18 is recent genoeg lijkt me. Ik ga binnenkort ook proberen een alphacrypt werkend te krijgen in mijn SL9000, dus vandaar dat ik graag wilde weten welke CAM je hebt en welke firmware. Het zou ook wenselijk zijn als mensen die deze combinatie wel werkend hebben ook hun gegeven posten, zoals Alphacrypt versie en firmware.
Het probleem is opgelost!

Vandaag de CAM omgeruild en een nieuwe meegekregen (Versie R1.6 met 3.19 firmware), nu werkt alles
feilloos :)

Of de Alphacrypt was defect, of de software/firmware+TV combo werkte niet goed samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:05:
[...]

Het probleem is opgelost!

Vandaag de CAM omgeruild en een nieuwe meegekregen (Versie R1.6 met 3.19 firmware), nu werkt alles
feilloos :)

Of de Alphacrypt was defect, of de software/firmware+TV combo werkte niet goed samen.
Dus je hebt nu een Alphacrypt CAM Versie R1.6 met FW3.19 en een Ziggo CI/CI+ kaartje in je SL9000, en daarom alle zenders (inc HD) op je TV digitaal? :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:47:
[...]

Dus je hebt nu een Alphacrypt CAM Versie R1.6 met FW3.19 en een Ziggo CI/CI+ kaartje in je SL9000, en daarom alle zenders (inc HD) op je TV digitaal? :)
Klopt helemaal! En een decoder en afstandsbediening minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:53:
[...]

Bedankt voor het testen! :D

Nu weet ik dat het gaat lukken. :P Mocht de neiuwe LED-reeks van LG en Samsung te duur zijn dan ga ik voor de LG! :>

Kun je misschien een mooie digitale foto maken van Eurosport HD?

Sorry dat ik je een risico liet nemen om het voor mij te testen, maar het heeft goed uitgepakt dus je zal het vast niet erg vinden?

[ Voor 6% gewijzigd door SalimRMAF op 20-02-2010 00:51 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:20:
Hey Roko. Zoals " Ritchyrainaldo" mij op 16 februari liet weten, kan je inderdaad de kleuren "tunen" met de AV functies, maar dit slechts met een filmpje (in "AVI" of dergelijk) Bij mij lukt dit ook...
Maar mijn originele vraag was om die kleuren en lichtsterkte te kunnen regelen met fotos, dus "Jpg".
Dus niet met op "filmlijst" te gaan, maar op "fotolijst"..Enig idee of trucje?
Bedankt, Alain
Nee, geen idee, ikzelf bekijk geen foto's op de TV. Ik heb het idee dat de TV zijn profiel op Vivid zet als je foto's bekijkt terwijl jij meer iets van Natural wilt hebben. Bekijk eens pagina 68 van de manual, daar is sprake van dat je "Picture Mode" kunt wijzigen via het Quick-Menu van je AB, werkt dat mischien tijdens foto kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik al geprobeerd. zodra je op "usb" ingang ga, werkt noch de "menu" knop, noch de "av", noch de "quick menu" knoppen. zodoende kan je niet in één of ander menu gaan om de tint, kleur e.d. te regelen. je moet echt de "usb" functie verlaten... maar zodra je er terugkeer, is het weer max. kleur en lichtsterkte...... ik overweeg die tv weer in te leveren (verborgen gebreken) en een samsung led lcd te nemen: die kan het wel (en philips en sony ook trouwens..) alvast bedankt alain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Kun je niet aan de usb ingang een nieuw/ander label hangen? Bij de LH3300 kun je aan bijvoorbeeld RGB het label PC hangen, er komen dan andere functies vrij zover ik heb begrepen. Ik weet niet of dit ook voor de USB poort kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de prijzen van de (37/42)sl8000 gaan dalen wanneer over een paar weken de nieuwe modellen uitkomen van LG? M.a.w.: nog even wachten met kopen of maakt dat niet zoveel verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordao
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:26:
Zouden de prijzen van de (37/42)sl8000 gaan dalen wanneer over een paar weken de nieuwe modellen uitkomen van LG? M.a.w.: nog even wachten met kopen of maakt dat niet zoveel verschil?
Denk dat het wel tegen gaat vallen.
De TV's zijn al voor een bepaalde prijs ingekocht. De verkopende partij zal toch een bepaalde winstmarge over hun inkoopprijs berekenen. (misschien als je geluk hebt een paar tientjes :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Roko schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:13:
[...]

Tenks! Ik hoop dat dit voor jou en alle andere LG/UPC-Cisco gebruikers gaat lukken. Een andere optie schijnt de oude Philips HD-PVR van UPC te zijn. Die werkt wel okay met een LG, maar die box heeft weer andere kuren

--- aanvulling ---

Ik heb net LG gebeld en het probleem uitgelegd, maar zij zeggen hier nog nooooooit van te hebben gehoord, een en al verbazing en verwondering aan de andere kant van de lijn, bijna grappig. Hij zou nog wat navraag doen en mij later terugbellen. Het zou me verbazen als' ie dat deed. :/
Nou, het vervolg:

Mensen van LG zijn langs geweest (ik was er zelf niet, maar mijn vrouw wel), die zeggen nog nooit van het probleem te hebben gehoord. Vervolgens hebben ze toch naar de software gekeken, maar dat was volgens hun de laatste versie. Hier was dus van hun kant niets aan te doen. Vervolgens heb ik zelf weer met UPC gebeld en het probleem maar weer eens een keer uitgelegd. Ze snappen precies wat het probleem is, maar ze kunnen/willen mijn Cisco box niet omruilen voor een Philips box. Ik weet niet waarom, want daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op. Ze houden het erop dat ze dat niet kunnen, maar volgens mij is het meer een kwestie van niet willen. Ze zeggen dat de Cisco box hun nieuwe lijn is met nieuwe software en dat mijn TV dan niet compatible is is dan mijn probleem. Lekker klantvriendelijk dus... Hoeveel moeite is het voor hun om mij zo'n philips box te geven? :( Voor hun maakt het denk ik niets uit en ik zou uit de problemen zijn.
Ik vrees dus dat dit het einde wordt van mijn contract bij UPC en dat ik naar een alternatief ga uitkijken.
Toch jammer, want naast deze problemen was ik altijd zeer tevreden over UPC. Deze onwil kost ze dus een klant, maar dat nemen ze blijkbaar op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorizzz schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:56:
[...]

Nou, het vervolg:

Mensen van LG zijn langs geweest (ik was er zelf niet, maar mijn vrouw wel), die zeggen nog nooit van het probleem te hebben gehoord. Vervolgens hebben ze toch naar de software gekeken, maar dat was volgens hun de laatste versie. Hier was dus van hun kant niets aan te doen. Vervolgens heb ik zelf weer met UPC gebeld en het probleem maar weer eens een keer uitgelegd. Ze snappen precies wat het probleem is, maar ze kunnen/willen mijn Cisco box niet omruilen voor een Philips box. Ik weet niet waarom, want daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op. Ze houden het erop dat ze dat niet kunnen, maar volgens mij is het meer een kwestie van niet willen. Ze zeggen dat de Cisco box hun nieuwe lijn is met nieuwe software en dat mijn TV dan niet compatible is is dan mijn probleem. Lekker klantvriendelijk dus... Hoeveel moeite is het voor hun om mij zo'n philips box te geven? :( Voor hun maakt het denk ik niets uit en ik zou uit de problemen zijn.
Ik vrees dus dat dit het einde wordt van mijn contract bij UPC en dat ik naar een alternatief ga uitkijken.
Toch jammer, want naast deze problemen was ik altijd zeer tevreden over UPC. Deze onwil kost ze dus een klant, maar dat nemen ze blijkbaar op de koop toe.
Hier hetzelfde probleem met de LG 42 LH 4000. Net als jij heb ik ook de Cisco van UPC. Probleem aangekaart bij zowel UPC als LG. Vandaag LG langs geweest. Ik liet Discovery HD zien en wat de TV zegt erover: 576p 50Hz.

"Volgens mij is dat wel HD, mijnheer."
"Waarom zou de TV het nu mis hebben en met andere apparatuur het niet? De PC, PS3 en de Xbox 360."
Hierop wisten ze geen antwoord.

Voor het volledige verhaal verwijs ik naar:
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=32924.0
Ook omdat jullie dan kunnen zien dat het geen geïsoleerd geval is.

Nu komt UPC 1 maart bij mij langs om poolshoogte te nemen. Ik kan nog steeds niet geloven wat de UPC man zei: "Als u de box aangesloten heeft met hdmi en u heeft beeld dan moet het HD beeld zijn".

Als ik eurosport hd vergelijk met de gewone eurosport dan is de kwaliteit inderdaad beter, niet echt om naar huis te schrijven maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:43:
[...]

Hier hetzelfde probleem met de LG 42 LH 4000. Net als jij heb ik ook de Cisco van UPC. Probleem aangekaart bij zowel UPC als LG. Vandaag LG langs geweest. Ik liet Discovery HD zien en wat de TV zegt erover: 576p 50Hz.

"Volgens mij is dat wel HD, mijnheer."
"Waarom zou de TV het nu mis hebben en met andere apparatuur het niet? De PC, PS3 en de Xbox 360."
Hierop wisten ze geen antwoord.

Nu komt UPC 1 maart bij mij langs om poolshoogte te nemen. Ik kan nog steeds niet geloven wat de UPC man zei: "Als u de box aangesloten heeft met hdmi en u heeft beeld dan moet het HD beeld zijn".

Als ik eurosport hd vergelijk met de gewone eurosport dan is de kwaliteit inderdaad beter, niet echt om naar huis te schrijven maar toch.
Nou dan ben ik heel benieuwd wat UPC bij jou gaat doen! Hopelijk krijg je de Philips box, of komt er een andere oplossing, want anders stap ik over naar KPN glasvezel. Wel een paar tientjes duurder per maand, maar dan wel sneller internet, twee mediaboxen met DVR en wat meer zenders. het is dan niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag ga ik naar nijmegen voor de 42sl8000. 814 euro lijkt me een mooie prijs.

Was alleen nog ff via de consumentenbond online wezen checken en daar komt de tv een beetje middelmatig uit. Sowieso hecht ik meer waarde aan meningen via een forum. Maar er staan een aantal cijfers bij die ik niet goed kan plaatsen. Zie hier wat de consumentenbond zegt:

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/9862/consumentenbondtest42sl.jpg

In de test vallen mij 2 dingen extreem op. Allereest geeft de consumentenbond aan dat het zappen zeer traag gaat. De Philips zou hierin beter zijn (de 42pfl8404 bijv.). Dat vind ik erg raar, want ik hoor juist iedereen zeggen dat de Philips gewoon zeeeer traag is met opstarten en zappen. Hoe beoordelen jullie het zappen? Gaat het echt zo traag als dat de consumentenbond stelt?

En ook de vloeiende beelden schijnen niet je-van-het te zijn. Heeft dat te maken met die 200Hz true-motion die je ook uit kunt zetten? Is dat wat ze ermee bedoelen?

Thx voor enige info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan bartvl: usb ingang - jpeg afbeeldingen.
hey, een label aan de usb poort toekennen gaat niet: zodra je naar "usb "gaat, kan je geen enkel ander knop van je AB gebruiken, tenzij de pijlen op - neer - rechts - links en ok. Dus geen menu openen..
hopeloos denk ik. ik heb lg belgië gevraagd om een oplossing: ze zoeken........... Alain

• Roko
  • Niet online
Jorizzz schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:56:
[...]
Nou, het vervolg:......
......Deze onwil kost ze dus een klant, maar dat nemen ze blijkbaar op de koop toe.
Bedankt voor de update. In iedergeval goed om te horen dat de TV in orde is. Nu moeten we nog UPC zover zien te krijgen dat ze wakker worden. Ik ga eens polsen bij Consumentenbond en Kassa e.d.

..To be continued

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:53:
[...]

Liquid, kun je je PM/DM aanzetten, en hier een foto plaatsen van je setup op Eurosport HD? 8)

Gulfstream G650

Verwijderd

Wanneer komen de nieuwe modellen tv's van LG hier in Nederland in de winkel?
En is er al informatie over de nieuwe modellen?

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:30:
Wanneer komen de nieuwe modellen tv's van LG hier in Nederland in de winkel?
En is er al informatie over de nieuwe modellen?
Mwa,

Er is een LG Infinia Topicje, effe zoeken. Verder heb ik al veel info geplaatst in dit topic over de LG's.

Verwacht de LE7500 zo rond Maart, de rest Mei en later.

Gulfstream G650

Verwijderd

Ik zal straks ff zoeken.Ik wil een 47inch LG speciaal voor het voetbal WK.

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:07:
Ik zal straks ff zoeken.Ik wil een 47inch LG speciaal voor het voetbal WK.
Hmm,

De opties voor jouw zijn dan de 47SL9*00, de 47LE7500 (zou ikzelf liever de SL nemen), de 47LE8500 of de 47LE9500. De LE9500 kun je denk ik wel vergeten i.v.m. de levertijd; ongeveer september naar zeggen... :(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenxp
  • Laatst online: 16-05 00:33
WooK schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:09:
Heeft iemand hier wellicht ook een 32LH3300 (ziggo model van LG)? Ik loop namelijk tegen een raar probleem aan. Ik heb dus een CI+ cam module en heb mijn receiver via een optische kabel aangesloten. Nederland 1,2 en 3 zijn HD en dolby digital en dat werkt perfect maar zodra ik zap naar bijv. RTL4 dan heb ik geen geluid meer. Het vreemde is dat als ik een andere component ingang kies (bijv DVD) en ik ga weer terug naar de kabel ingang, er wel ineens geluid is via mijn receiver... Ik heb de andere audio optie (PCM) ook geprobeerd maar dat helpt ook niet :(
Ik heb hetzelfde probleem.
Weet iemand een oplossing of is er een software update beschikbaar?
Want dit is duidelijk een bug/workaround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen donderdag de 42sl8000 gekocht en voorlopig heb ik nog analoge televisie. Valt qua beeld nog best mee, maar digitaal zal natuurlijk helemaal gelikt zijn.

Wil zojuist voor het eerst mijn PS2 erop spelen en dat beeld is wel ineens enorm korrelig. Ook een dvd die ik had gekeken via de PS2 is behoorlijk korrelig. Veel meer als gewoon analoge televisie. GT4 ziet er gewoon niet uit. Is het een bepaalde beeldinstelling die ik over het hoofd zie of is PS2 op de LG gewoon sowieso bagger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:35:
Heb afgelopen donderdag de 42sl8000 gekocht en voorlopig heb ik nog analoge televisie. Valt qua beeld nog best mee, maar digitaal zal natuurlijk helemaal gelikt zijn.

Wil zojuist voor het eerst mijn PS2 erop spelen en dat beeld is wel ineens enorm korrelig. Ook een dvd die ik had gekeken via de PS2 is behoorlijk korrelig. Veel meer als gewoon analoge televisie. GT4 ziet er gewoon niet uit. Is het een bepaalde beeldinstelling die ik over het hoofd zie of is PS2 op de LG gewoon sowieso bagger?
De beste manier om de ps2 te verbinden met je tv is een componentkabel. Via DealExtreme heb je hem in 3 weken binnen, voor maar 5 dollar!

Heb ik ook op mijn 32" HDTV. Beter beeld krijg je niet. ;) Daarom heb ik ook nog een WDTV, HDMI-DVD SPeler, en een WDTV Live HD mediaplayer; dan pas geniet je echt van TV. O-)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:05
Bij de mediamarkt bij ons is deze week de aanbieding van een full-hd 42 inch lcd televisie.
Hij kost maar 555 euro, ik vind dit een beetje goedkoop naar mijn mening, het gaat om de: lg 42 lh3300.
Ik denk dat hier iets niet aan klopt, ik kan echt geen een review vinden op internet hiervan, alleen de site van lg zelf en volgens mij ondersteund hij alles behalve s-video(maar wie gebruikt dat nog als je scart hebt :7 ).
Is dit niet te goedkoop voor deze prijs? Als hij mooi beeld geeft, koop ik hem beslist!

Nu ik dit hierboven even lees, ik heb voor mijn xbox360 2 component kabels eentje is beter geisoleerd zegmaar, er zit een hele stugge en sterke kabel omheen, beetje moeielijk te beschrijven, hij is ook verguld geeft dit ook nog beter beeld? hij is nu wel kapot hij doet het alleen als ik hem omhoog til zegmaar, de kabel is uiteen getrokken :'( het contact zit los en is afgebroken.
Zo: alleen dan in het donker grijs, en niet zo''n rare uiteinden maar gewoon normaal: Afbeeldingslocatie: http://www.wendros.se/uploads/sb902215_xbox360_premium_component_cable_bulk.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door alaintje op 28-02-2010 22:46 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

alaintje schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:33:
Bij de mediamarkt bij ons is deze week de aanbieding van een full-hd 42 inch lcd televisie.
Hij kost maar 555 euro, ik vind dit een beetje goedkoop naar mijn mening, het gaat om de: lg 42 lh3300.
Ik denk dat hier iets niet aan klopt, ik kan echt geen een review vinden op internet hiervan, alleen de site van lg zelf en volgens mij ondersteund hij alles behalve s-video(maar wie gebruikt dat nog als je scart hebt :7 ).
Is dit niet te goedkoop voor deze prijs? Als hij mooi beeld geeft, koop ik hem beslist!

Nu ik dit hierboven even lees, ik heb voor mijn xbox360 2 component kabels eentje is beter geisoleerd zegmaar, er zit een hele stugge en sterke kabel omheen, beetje moeielijk te beschrijven, hij is ook verguld geeft dit ook nog beter beeld? hij is nu wel kapot hij doet het alleen als ik hem omhoog til zegmaar, de kabel is uiteen getrokken :'( het contact zit los en is afgebroken.
Zo: alleen dan in het donker grijs, en niet zo''n rare uiteinden maar gewoon normaal: [afbeelding]
Over de kabels:

Je moet onthouden dat je zowel Analoog hebt en Digitaal. Vuistregel bij digitaal is: Of het komt aan, of het komt niet aan. Een goedkope HDMI kabel van 3 euro / 2 Meter doet het even perfect als eentje van 50 euro. Als we hebt gaan hebben over grotere afstanden kun je beter wel een duurdere kopen (goedkopere kabels hebben meestal zwakkere verbindingen).

Bij Component, en dus gewoon Analoog telt het eigenlijk wel, maar een xbox kun je gewoon het beste via HDMI aansluiten; geeft bij mij een VEEL strakker beeld. Analoog kun je het beste vermijden, maar als het niet anders kan kun je het beste de beste kwaliteit halen. :z Sorry van mn taalgebruik, heb een beetje teveel gedronken. O+

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Ikzelf heb een oude XBOX360 (zonder HDMI) via de PC aansluiting op m'n sl9000 aangesloten, alles werlkt prima en vloeiend op 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Idd, ik heb de oudste versie nog van de xbox dus zonder HDMI :9 .
Niemand weet iets over de TV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:13:
[...]

De beste manier om de ps2 te verbinden met je tv is een componentkabel. Via DealExtreme heb je hem in 3 weken binnen, voor maar 5 dollar!

Heb ik ook op mijn 32" HDTV. Beter beeld krijg je niet. ;) Daarom heb ik ook nog een WDTV, HDMI-DVD SPeler, en een WDTV Live HD mediaplayer; dan pas geniet je echt van TV. O-)
Gister de kabel besteld. Echt een goeie site! Alles is super voordelig en je betaald geen verzendkosten, ook al moeten ze het verzenden vanuit Amerika naar NL. Omgerekend betaald je 3 euro voor dat kabeltje, dus das echt geen drol. Zal wel ff laten weten of de beeldkwaliteit er op vooruit is gegaan :*)

Zag dat ze ook veel andere dingen aanbieden als memorysticks en controllers voor de PS3. Die zijn veel voordeliger dan hier. Zou dat werken? Een dergelijke controller uit het buitenland op mijn eigen PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik heb een 32LH5000 met usb ingang. Dit werkt allemaal prima (boven verwachting) en ga binnenkort een externe harde schijf nemen om de foto's/films massaal aan de tv te koppelen (dat scheelt weer overzetten op usb). Hebben jullie nog tips? Kan ik gewoon elke harde schijf nemen die bij bv. een dixons in de aanbieding is?

Ik wil namelijk een harde schijf van 1,5TB aan de tv koppelen. Zijn er problemen bekend? Waar moet ik vooral op letten? Gaat 1,5TB wel (aangezien ik ook ergens max. 1000gb gelezen heb)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

@Maarten;
De goederen komen uit Hong Kong... En ja, alles is gewoon compatible, maar of de "genuine's" echt echt zijn is een tweede. ;) Vrijwel altijd kopieen, dus ja.. en de Memorysticks die ik daar heb besteld zijn gewoon erg sloom. Ik zou het dan ook bij kabels laten daar op DX.com. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
@brrrt, vergis je niet ;), kijk eerst of je tv film via usb ondersteund, dit is meestal niet het geval alleen bij tv's van 1000+ of speciaal net die ene tv :9 .
Maar jij bent tevreden met je lh tv serie? weet niemand meer over de mijne: lh3300 (42 inch model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
alaintje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:17:
@brrrt, vergis je niet ;), kijk eerst of je tv film via usb ondersteund, dit is meestal niet het geval alleen bij tv's van 1000+ of speciaal net die ene tv :9 .
Maar jij bent tevreden met je lh tv serie? weet niemand meer over de mijne: lh3300 (42 inch model)
Ik ben heel tevreden, hij doet alles wat ik wil zonder gezeur (alleen aan 't begin, maar heb een nieuw moederboard erin). Mijn LH5000 ondersteund gewoon DIVX films, kan m'n favoriete simpsons afleveringen gelijk via USB op m'n tv kijken. Daar zit 't probleem in ieder geval niet, maar wel wat er ondersteund wordt qua mediaspeler op m'n tv. Als het echt zo is dat mijn tv geen harddisk boven de 1TB ondersteunt, of dat de meeste harddisks niet compatibel zijn, moet ik me gaan richten op harddisks van 1TB (al heb ik toch wel meer behoefte aan een 1,5 ;)). Als ik op andere dingen moet letten hoor ik 't dan ook graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Nee de grote lijkt me geen probleem, eerder welk type, een SSD(onzin voor je films 8)7 ), externe-HDD of gewoon een geheugen stick werken anders, het kan zijn dat je TV daar moeielijkheden mee heeft maar dat denk ik niet, als je nu van externe harddisk afspeeld dan boeit de grote denk ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
alaintje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:06:
Nee de grote lijkt me geen probleem, eerder welk type, een SSD(onzin voor je films 8)7 ), externe-HDD of gewoon een geheugen stick werken anders, het kan zijn dat je TV daar moeielijkheden mee heeft maar dat denk ik niet, als je nu van externe harddisk afspeeld dan boeit de grote denk ik niet echt.
Tja, ik refereerde eigenlijk naar deze post, die de volgende quote heeft:
Uit de gebruiksaanwijzing:
  • Gebruik alleen een USB-opslagtoestel dat was geformatteerd als een FAT32, NTFS bestandensysteem dat werd geleverd met het Windows besturingssyteem. In het geval dat een opslagtoestel geformatteerd werd als een ander programma dat niet ondersteund wordt door Windows, kan het gebeuren dat het niet herkend wordt.
  • Sluit de stroomvoorziening aan indien een USB opslagtoestel (meer dan 0,5 A) een externe stroomvoorziening nodig heeft. Het toestel wordt anders niet herkend.
  • Indien de USB is aangesloten in de stand-by modus, zal de specifieke harde schijf automatisch geladen worden indien de tv ingeschakeld is.
  • De aanbevolen capaciteit is 1TB of minder voor een USb externe harde schijf en 32GB of minder voor USB geheugen.
  • Een toestel met een hogere aanbevolen capaciteit werkt misschien niet.
  • Indien een USB externe harde schijf met een “Energiebesparende” functie niet werkt, schakelt u de harde schijf uit en weer in zodat deze goed werkt.
  • USB opslagtoestellen beneden USB 2.0 worden ook ondersteund. Maar ze werken in de filmlijst misschien niet goed.
  • Indien de USB HDD geen externe voeding heeft, kan het voorkomen dat het USB toestel niet ontdekt wordt. Zorg dus dat u de externe voeding aansluit.
  • Gegevens in een USB opslagtoestel kunnen in het NTFS bestandensysteem niet verwijderd worden.
  • Indien uw USB geheugentoestel meerdere partities heeft, of indien u een USB multi-card lezer gebruikt, kunt u tot 4 partities of USB geheugentoestellen gebruiken.
  • De functie verwijderen wordt alleen ondersteund door het FAT32 bestandensysteem.
  • Indien het USB geheugentoestel niet goed werkt, koppelt u het los en sluit u het weer aan.
  • Hoe snel een USB geheugentoestel ontdekt wordt, verschilt van toestel tot toestel.
Wat bedoelen ze met aanbevolen? Werkt 1,5TB niet? Wordt 't dan langzamer? Of bestond >1TB niet op het moment dat het toestel op de markt kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

/TheDuke\ schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:42:
Ik heb sinds gisteren ook een 37LH5000. Ben zeer tevreden. Beelkwaliteit is prima. Digitaal is uitstekend, maar zelfs met analoog ziet er toonbaar uit.

Waar ik helemaal over te spreken ben is de ingebouwde USB support. Een 1.5 Tb wordt helemaal ingelezen; en .MVK bestanden worden afgespeeld. Ook normale DivX films zien er mooi uit, al is de kwaliteit wel stuk minder als je HD gewend bent :)

Enige waar ik nog niet uit ben hoe je snel kan zien of je .MKV wordt ondersteund door de TV. 720P films werken tot op heden allemaal, bij 1080p werkt maar de helft. Ik zag eerder in het topic wel een paar codecs/geluidsberkingen; tot nu toe is het voor mij een trial-en-error proces. Iemand hierin een goede tip?
Dit vond ik bij de search. Zegt genoeg lijkt me, of neem anders je HD met paar bestanden erop mee naar de MM en probeer het even uit :)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
rodian50 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:12:
[...]

Dit vond ik bij de search. Zegt genoeg lijkt me, of neem anders je HD met paar bestanden erop mee naar de MM en probeer het even uit :)
Volgens mij heeft hij de TV al en de harde schijf nog niet, en om nou met je TV naar de media markt te gaan om een harde schijf uit te proberen.... :)

Ik heb ook even op google gezocht en kom wel problemen tegen met USB harde schijven op dezelfde TV's. Dus om nou te zeggen dat het hoe dan ook gaat werken, durf ik niet aan.

Zal een aantal voorbeelden opzoeken

HDD werkt niet direct
Problemen bij een ge-unlockte USB poort

[ Voor 15% gewijzigd door karstjan op 02-03-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
[...]

Ik ben benieuwd, zou je ons kunnen vertellen hoe dit is afgelopen? Ik heb het nu voor elkaar (door herhaaldelijk bellen) dat er nu toch een philips box voor me is aangevraagd. Het is alleen nog niet duidelijk of ze er nog zijn, maar als dat zo is dan zou ik er een moeten krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorizzz schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:47:
[...]

Ik ben benieuwd, zou je ons kunnen vertellen hoe dit is afgelopen? Ik heb het nu voor elkaar (door herhaaldelijk bellen) dat er nu toch een philips box voor me is aangevraagd. Het is alleen nog niet duidelijk of ze er nog zijn, maar als dat zo is dan zou ik er een moeten krijgen...
Ik heb mijn LG ingeruild voor een duurdere Philips TV. Scheer en Foppen hebben dat kosteloos voor mij gedaan, het enige dat ik moest betalen waren de transportkosten (ik woon 3 hoog). Het beeld is beter en nu echt HD. Ook de gewone zenders (SD in 576p) worden beter weergegeven.

Het is natuurlijk geen oplossing voor diegenen met een LG tv. Het enige dat ik kan zeggen is dat deze "oplossing" voor mij het eenvoudigste was. Iedere keer dat ik tv keek ergerde ik mij. Als ik mij erger leid dat tot slapeloze nachten en andere gezondheidsklachten.

Ik ben blij voor je dat je een philips box krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick77
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
[...]

Ben in het bezit van de SL8000 en heb ook last van de combinatie Cisco HD en LG..
Nu las ik op het forum van chelloo, dat als je er een receiver 'tussen' doet, dit probleem opgelost zou zijn.
HDMI aansluiting niet direct naar tv, maar naar receiver en van receiver naar tv.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wellicht dat deze dan wat sneller in huis gaat staan dan gepland :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Ik heb laatste voor mijn opa en oma een LG 32LH3300 gekocht. Daarbij hebben we ook een ziggo module en kaartje gekocht etc.
Alleen telkens als de televisie nu aangezet wordt, staat er de melding; authenticatie, en dan na 10sec. zegt hij OK. Als ik dan zap, duurt het weer 10sec, hij geeft eerst aan Gescrambled Programma, en vervolgens pakt hij hem.
Iemand een idee hoe dit te voorkomen is?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 09:55
Heb sinds kort de 32LH3300 op mn kamer staan, mooi ding. Woon er alleen nog niet dus nog niet veel mee kunnen doen, heb de Ziggo module voor digitale TV ook nog niet.

Wat ik echter gemerkt heb is iets aan Teletekst. Als een pagina sub-pagina's bevat verspringen deze automatisch, maar ik kan ze niet met de hand veranderen toch? Is er een manier (firmware update ofzo) om dit te verhelpen? want ik ben nogal teletekst verslaafd en vind het automatisch verspringen gruwelijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
Black-Death schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:45:
Heb sinds kort de 32LH3300 op mn kamer staan, mooi ding. Woon er alleen nog niet dus nog niet veel mee kunnen doen, heb de Ziggo module voor digitale TV ook nog niet.

Wat ik echter gemerkt heb is iets aan Teletekst. Als een pagina sub-pagina's bevat verspringen deze automatisch, maar ik kan ze niet met de hand veranderen toch? Is er een manier (firmware update ofzo) om dit te verhelpen? want ik ben nogal teletekst verslaafd en vind het automatisch verspringen gruwelijk irritant
Is dat niet gewoon alleen met digitale tv mogelijk om met de hand telekekstpagina's te veranderen? Heb die tv ook en kan het idd ook niet met analoog signaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 09:55
Southern Sun schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:01:
[...]

Is dat niet gewoon alleen met digitale tv mogelijk om met de hand telekekstpagina's te veranderen? Heb die tv ook en kan het idd ook niet met analoog signaal
Okay als het met digitale TV wel kan ben ik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zijn de HDMI kabels weer in de aanbieding op OneDayFly: http://www.1dayfly.nl/

2 x 2.50 meter van 49.90 voor 13.00 incl verzenden. FF maar een setje besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 08:56
Ik heeb een LG 37LH5000.
Nu kan ik prima video materiaal vanaf een USB stick afspelen. Ook als de USB stick NTFS is ingedeeld gaat het prima.
Echter als ik een 2.5" USB Disk aansluit (NTFS) dan gaat het bladeren over de disk zoooo traag. Het afsplen van een film kom ik niet eens aan toe.
Iemand een idee of het wel mogelijk is om een 2.5" USB disk aan te sluiten op de TV in verband met het verzorgen van de stroom voorziening?
Of moet het een USB disk zijn met eigen voeding?

[ Voor 6% gewijzigd door sjong op 07-03-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:12:
[...]

Ik heb mijn LG ingeruild voor een duurdere Philips TV. Scheer en Foppen hebben dat kosteloos voor mij gedaan, het enige dat ik moest betalen waren de transportkosten (ik woon 3 hoog). Het beeld is beter en nu echt HD. Ook de gewone zenders (SD in 576p) worden beter weergegeven.

Het is natuurlijk geen oplossing voor diegenen met een LG tv. Het enige dat ik kan zeggen is dat deze "oplossing" voor mij het eenvoudigste was. Iedere keer dat ik tv keek ergerde ik mij. Als ik mij erger leid dat tot slapeloze nachten en andere gezondheidsklachten.

Ik ben blij voor je dat je een philips box krijgt.
Ik heb nog steeds geen nieuwe box ontvangen, maar ik begrijp van het Chelloo.com forum dat er waarschijnlijk deze week een nieuwe firmware voor de cisco box wordt uitgerold. Deze is de afgelopen dagen getest bij enkele gebruikers, en lijkt alle problemen te verhelpen. Er was één reactie van iemand bij wie het niet werkte, maar die had LG software versie 3.40, mensen met 3.56 zijn van de problemen af.
Ik kan niet wachten om te kijken of dit EINDELIJK het probleem oplost voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick77
Same here!

Alleen heb ik ook de LG software versie 3.40..
(Ben in het bezit van de SL8000 en de software schijnt anders te zijn dan de 9000).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19william85
  • Laatst online: 08-09 16:01
Beste mensen,

ik heb vorige week de LG 42LH3300 gekocht. Had op verschillende fora en websites waar deze lcd werd verkocht alleen maar goede berichten gelezen. Nu ik hem zelf in mijn bezit heb vind dat de lcd tv een zeer slechte kijkhoek heeft. Als ik maar iets schuin wegloop word het beeld al donkerder. Ik heb dit helemaal nergens gelezen, en het lijkt mij toch sterk dat het mij alleen opvalt.

Had ook al gekeken of ik de tv kon ruilen, maar ik heb hem bij plasmadiscounter gekocht en op hun site staat vermeld dat ze tv's alleen terug nemen tegen de kosten van 10%.

Mij vraag is dus ook of het aan mijn tv kan liggen, want zoals al eerder gezegd heb ik alleen maar hele positieve geluiden over de tv gehoord en niks over de slechte kijkhoek.

Grtz,

William

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick77
Jorizzz schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:40:
[...]

Ik heb nog steeds geen nieuwe box ontvangen, maar ik begrijp van het Chelloo.com forum dat er waarschijnlijk deze week een nieuwe firmware voor de cisco box wordt uitgerold. Deze is de afgelopen dagen getest bij enkele gebruikers, en lijkt alle problemen te verhelpen. Er was één reactie van iemand bij wie het niet werkte, maar die had LG software versie 3.40, mensen met 3.56 zijn van de problemen af.
Ik kan niet wachten om te kijken of dit EINDELIJK het probleem oplost voor mij.
Heb net UPC ook weer gebeld en het probleem nogmaals uitgelegd.
Vreemd genoeg (ook eigenlijk helemaal niet) was de telefonische helpdesk hier niet van op de hoogte..
Er wordt daar erg goed gecommuniceerd intern :'(

Uiteindelijk komt er maandag een monteur. Eens kijken wat daar de uitkomst van zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Ik heb een sl9000 met firmware v03.45.00 en ook de nieuwe .309 software voor de UPC Cisco hd-pvr (ben een van de testers geweest). Alle problemen zijn weg. HD kanalen zijn netjes 720p of 1080i (naar gelang UPC box settings) en bij switchen tussen inputs heb ik geen -no signal- problemen meer. In mijn geval zijn de problemen dus weg, ik denk dat voor iedereen met deze software combo (of hogere versie) dit ook het geval zal zijn. Wellicht dat iemand weet waar de LG firmware te vinden is, op de website('s) kan ik ze nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ariekanari schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:06:
Ik herken mij helemaal niet in dat de LH5000 kieskeurig is bij het afspelen van (multimedia)bestanden. Ik heb reeds ongeveer 50 films getest (bestaande uit o.a. SD, 720p en 1080p) en er is er geen één die niet correct kan worden afgespeeld. De beperkingen worden beschreven in de handleiding en deze zijn m.i. uiterst beperkt.

De enige problemen die ik heb geconstateerd zijn zeer eenvoudig op te lossen (ook door een leek) en hebben betrekking op:
  • Geluid: geen ondersteuning van DTS maar wel Dolby Digital (AC3). Dus als een film alleen een DTS-geluidspoor bevat dan moet deze worden omgezet in een Dolby Digitalgeluidsspoor. Ik gebruik hiervoor EZmkvDTStoAC3.v12 en is zeer eenvoudig ingebruik. Hercoderen duurt ongeveer 10-20 minuten. Zie mijn eerdere post: ariekanari in "[LCD TV] Het grote LG LCD TV topic"
  • Ondertiteling: deze wordt correct weergegeven als 1) de bestandsnaam identiek is aan het filmbestand, 2) deze opgeslagen met ANSI-codering (Unicode werkt dus niet). De codering is eenvoudig na te gaan door het ondertitelbestand te openen met notepad (kladblok) en op opslaan als te klikken. In het geopende venster wordt onderaan de toegepaste codering weergegeven. Ondertitelbestanden in .srt-formaat worden dan correct weergegeven.
De beperkingen volgens de gebruikershandleiding zijn:

Algemeen: ariekanari in "[LCD TV] Het grote LG LCD TV topic"
USB: ariekanari in "[LCD TV] Het grote LG LCD TV topic".
Hallo ik denk er sterk aan om die nieuwste plasma van LG aan te schaffen maar zou willen weten of de LG's ook AVCHD afspelen via de usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Patrick77 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:45:
[...]

Heb net UPC ook weer gebeld en het probleem nogmaals uitgelegd.
Vreemd genoeg (ook eigenlijk helemaal niet) was de telefonische helpdesk hier niet van op de hoogte..
Er wordt daar erg goed gecommuniceerd intern :'(

Uiteindelijk komt er maandag een monteur. Eens kijken wat daar de uitkomst van zal zijn..
Ik heb sinds vandaag de nieuwe Cisco firmware, en heb nu gewoon echt HD op de HD zenders. Probleem voor mij dus opgelost! Ik heb zelf een 42LH4000 met LG software versie 3.56. Hopelijk is het probleem nu voor alle LG/Cisco mensen opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick77
Jorizzz schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:31:
[...]

Ik heb sinds vandaag de nieuwe Cisco firmware, en heb nu gewoon echt HD op de HD zenders. Probleem voor mij dus opgelost! Ik heb zelf een 42LH4000 met LG software versie 3.56. Hopelijk is het probleem nu voor alle LG/Cisco mensen opgelost...
Bij mij werkt ook alles. Geweldig :)
Zo meteen UPC bellen en de monteur afzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:49
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv, eigenlijk was ik van plan een sony te kopen maar nu blijkt dat bij de modellen met 100 herz toch behoorlijke input lag is.

van LG hoor ik juist dat de input lag daar miniem is daarom een wat informatie gezocht over lg tv's en ik vind de 32sl8000 een mooi toestel. Ik lees echter verschillende dingen over het toestel in combinatie met digitale tv. Kan ik dit toestel gebruiken voor digitale tv zonder een extra ziggo kastje aan te schaffen? Zo ja hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even snel een vraagje over LG. Ik ben sinds kort in het bezit van de 32LH3000. Ik heb mijn pc erop aangesloten maar deze komt tot een resolutie van 1366x768 maar ik wil de volledige resolutie zoals deze in de specificaties staan van deze LCD tv, namelijk 1920x1080.

Is hier een oplossing voor of blijf ik hangen op de 1366x768.

Ik heb al in de instellingen van mijn pc gekeken en ik heb ook in de instellingen van mijn tv gekeken maar dit leverde voor mij geen resultaten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Bij die nieuwe modellen LE5300 en LE5500 hebben ze het allemaal over "WiFi Ready" en "Wireless AV Ready", weet iemand wat dat precies inhoudt? Dat er weer een aantal widgets als Youtube beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

habermas schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:31:
Bij die nieuwe modellen LE5300 en LE5500 hebben ze het allemaal over "WiFi Ready" en "Wireless AV Ready", weet iemand wat dat precies inhoudt? Dat er weer een aantal widgets als Youtube beschikbaar zijn?
dat je extra geld moet uitgeven aan een dongle om het mogelijk te maken ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 09:03
Hallo,

Ik heb sins 3 dagen de LG 32LH3300.
En heb erg veel intressen voor de usb optie om deze te unlocken of dergelijken.
Maar ik kom niet in het service menu waar ik dus de opties wat ik heb gezien kan veranderen.

Wat heb ik geprobeerd Menu toets op afstandsbediening/TV en beide gelijktijdig maar hierdoor kwam ik niet in het service menu.
En de OK toets werkte ook niet zowel op de tv niet en op de afstandsbediening.

Heeft iemand een link van een website waar het duidelijk staat voor dit type.
Of weet iemand hoe ik toch in het service menu kan komen.
En het kan instellen dat de USB poort werkt met de media interface wat ik heb gelezen enz.

Gegevens Software versie enz.

Bijwerk datum: 22 jul. 2009
Softwareversie: 1.00.30
CI+ Softwareversie: 1.00.00
Loader Versie: i5.07.30
Micom versie: 00-01-33

Ik hoop dat jullie mij een oplossing kunnen bieden.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Het lijkt erop dat de LH3300 helaas een totaal andere firmware heeft dan de LH3000 (geheel andere cijfercode) Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het servicemenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met inputlag op de SL8000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 09:03
Ik hoop dat iemand weet hoe ik die USB hack/Unlock kan uitvoeren.
Door in het service menu te komen.
Ik hoor graag van jullie hoe ik dit kan doen.
Ik denk dat als ik eenmaal in het service menu zit dat ik dan er wel uit kom.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:49
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:29:
Iemand ervaring met inputlag op de SL8000?
input lag van sl8000 in game mode is 10ms als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Laatst online: 11-06-2021
djkavaa schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:20:
Ik hoop dat iemand weet hoe ik die USB hack/Unlock kan uitvoeren.
Door in het service menu te komen.
Ik hoor graag van jullie hoe ik dit kan doen.
Ik denk dat als ik eenmaal in het service menu zit dat ik dan er wel uit kom.
Google daar maar eens op, dan vind je het wel. Service: Link

Edit: het lijkt er inderdaad op dat het voor de LH3300 niet mogelijk is..

[ Voor 17% gewijzigd door karstjan op 12-03-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:59:
[...]

input lag van sl8000 in game mode is 10ms als ik me niet vergis.
Heeft iemand er ook persoonlijk ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:52
Ben van plan om een 37H4000 of 37H5000 te kopen. Gaat gebruikt worden voor analoog tv kijken (misschien ooit digitaal) en xbox 360.

Is dit een goede keuze, of zijn er nog andere goede kandidaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 42sl9000 is bijna nergens meer te koop en bij verschillende winkels werd mij verteld dat deze tv niet meer verkocht word ,omdat er nieuwe modellen uitkomen.
Ik vind het wel vreemd want er zijn oudere modellen die wel verkocht worden,zou er dan iets mis zijn met dit model?
Pagina: 1 ... 17 ... 22 Laatste