Jorizzz schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:56:
[...]
Nou, het vervolg:
Mensen van LG zijn langs geweest (ik was er zelf niet, maar mijn vrouw wel), die zeggen nog nooit van het probleem te hebben gehoord. Vervolgens hebben ze toch naar de software gekeken, maar dat was volgens hun de laatste versie. Hier was dus van hun kant niets aan te doen. Vervolgens heb ik zelf weer met UPC gebeld en het probleem maar weer eens een keer uitgelegd. Ze snappen precies wat het probleem is, maar ze kunnen/willen mijn Cisco box niet omruilen voor een Philips box. Ik weet niet waarom, want daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op. Ze houden het erop dat ze dat niet kunnen, maar volgens mij is het meer een kwestie van niet willen. Ze zeggen dat de Cisco box hun nieuwe lijn is met nieuwe software en dat mijn TV dan niet compatible is is dan mijn probleem. Lekker klantvriendelijk dus... Hoeveel moeite is het voor hun om mij zo'n philips box te geven?

Voor hun maakt het denk ik niets uit en ik zou uit de problemen zijn.
Ik vrees dus dat dit het einde wordt van mijn contract bij UPC en dat ik naar een alternatief ga uitkijken.
Toch jammer, want naast deze problemen was ik altijd zeer tevreden over UPC. Deze onwil kost ze dus een klant, maar dat nemen ze blijkbaar op de koop toe.
Hier hetzelfde probleem met de LG 42 LH 4000. Net als jij heb ik ook de Cisco van UPC. Probleem aangekaart bij zowel UPC als LG. Vandaag LG langs geweest. Ik liet Discovery HD zien en wat de TV zegt erover: 576p 50Hz.
"Volgens mij is dat wel HD, mijnheer."
"Waarom zou de TV het nu mis hebben en met andere apparatuur het niet? De PC, PS3 en de Xbox 360."
Hierop wisten ze geen antwoord.
Voor het volledige verhaal verwijs ik naar:
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=32924.0
Ook omdat jullie dan kunnen zien dat het geen geïsoleerd geval is.
Nu komt UPC 1 maart bij mij langs om poolshoogte te nemen. Ik kan nog steeds niet geloven wat de UPC man zei: "Als u de box aangesloten heeft met hdmi en u heeft beeld dan moet het HD beeld zijn".
Als ik eurosport hd vergelijk met de gewone eurosport dan is de kwaliteit inderdaad beter, niet echt om naar huis te schrijven maar toch.