[LCD TV] Het grote LG LCD TV topic

Pagina: 1 ... 15 ... 22 Laatste
Acties:
  • 313.828 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334757

Je hebt gelijk dat is een beter tv voor praktisch dezelfde prijs.

Ik wil er alleen wel op kunnen xboxen, met een ouderwetse beeldbuis van 50hz kan je niet alle games spelen, het lijkt me toch sterk dat dat bij gloednieuwe tv's datzelfde probleem zich voordoet.

Weet iemand hoe dat bij LCD tv's is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:38

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Anoniem: 334757 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:26:
Ik wil er alleen wel op kunnen xboxen,
...
Weet iemand hoe dat bij LCD tv's is?
Bedoel je daarmee de oude XBox? Want een XBox 360 sluit je bij de LCD aan met een HDMI kabel en het lijkt me vreemd als er dan nog beeldconversieproblemen zijn. HDMI zit momenteel op versie 1.3 en volgens mij ondersteunen zowel de LG tv's als de xbox 360 die standaard momenteel. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Theregiment schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:39:
Hee forum leden ;)

Iedereen die een SL8000 heeft gekocht nog steeds dik tevreden met zijn tv? Ik ben nog steeds in twijfel!
Ik hoor veel positieve dingen maar ook een aantal negatief als: Een buzz/piep geluid uit de tv, geen echt zwart maar grijs, geupdate versie van de LH5000...

Nu maak ik mij niet druk om de zwart/grijs kwestie en ook niet over een update van de LH5000 (contrast van de sl8000 is gewoon hoger) maar wel beetje over het feit dat veel mensen hun tv terug brengen of moeten wachten op een replacement omdat er een vervelende buzz/piep in zit.

Gr Bart
Ik heb zelf de SL8500, en zeer tevreden mee. Ik hoor geen buzz/piep uit de tv komen ook niet als de tv op standby staat.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:20

SalimRMAF

SpaceX - 4K

:$ Ik wil de SL9000 kopen, maar de koop hangt af van 1 eis, waarvan ik nog niet weet of de LG het kan inwilligen:

Ziggo CI+-Support. Kan ik naar NED1 HD kijken, bijvoorbeeld? :>

[ Voor 17% gewijzigd door SalimRMAF op 13-12-2009 23:13 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Heel flauw: Nederland1 HD krijg je ook zonder de cam-module en kaart van ziggo, zolang de TV DVB-C ondersteunt. ;)

Serieus antwoord. Bekijk https://www.ziggo.nl/#pro...odule-ci-plus/televisies/ even. Daar staan alle gecertificeerde toestellen. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
klaasbram schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:05:
Hij is nog niet geweest (zou tussen 2 en 6 komen dus moet nog even wachten).
Maar alleen als het scherm aan staat en het volume helemaal op 0 dan hoort je heel lichtjes een buzz. In standby en tv met volume aan (ook al is het op 1) dan hoor je het al niet meer.

Wanneer heb je je tv aan staan zonder geluid.. nou de meeste mensen niet maar bij mij komt het geregeld voor omdat me pc daar ook beeld op geeft. En ook al staat deze 20CM vanaf het scherm kan ik het scherm gewoon horen omdat me pc helemaal geen geluid maakt wanneer deze idle is.

edit: Monteur is langs geweest en volgens hem is het concept apparaat. En is het de combi hoeveelheid backlight en voeding wat in bijna elke tv aanwezig is. Helder beeld meer geluid , donker beeld minder geluid. En dat had ik overigens al wel een beetje ervaren want bij DTV is het meer aanwezig dan bij pc input. Maar nogmaals het is echt niet zo dat op 2 meter afstand het echt hoort. Je moet er op letten en dan nog goed luisteren. Als je van de Ipod generatie bent dan is je gehoor waarschijnlijk al in dusdanige staat dat je het niet zult horen :P
Voor de Ipod generatie ben ik wat te oud (24) ;) Dan is dit buzz probleem dus net het omgekeerde dan bij mijn acer scherm. Daar is het dus een vervelende pieptoon als het scherm uitstaat. Dus hij moet altijd op standby of heel de stroom eraf :)

Maar gaan of kunnen ze er nog iets aan doen of...

Maargoed ik zit er 3m vanaf dus dan moet het inderdaad geen probleem zijn. Ik ben overstag, ik ga voor de 42" SL8000 van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mOrPhie schreef op zondag 13 december 2009 @ 00:41:
[...]

Bedoel je daarmee de oude XBox? Want een XBox 360 sluit je bij de LCD aan met een HDMI kabel en het lijkt me vreemd als er dan nog beeldconversieproblemen zijn. HDMI zit momenteel op versie 1.3 en volgens mij ondersteunen zowel de LG tv's als de xbox 360 die standaard momenteel. :)
Ah gelukkig, dat dacht ik inderdaad al maar de verkoper bij BCC bleef maar volhouden dat als ik wilde gamen ik toch een 100hz tv moest hebben, anders kon het niet. Zal wel iets met zijn provisie te maken hebben ;-)

(het gaat inderdaad om een Xbox 360)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 334757 op 14-12-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Philflow schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:50:
[...]

Geen antwoord op je vraag maar volgens mij kun je beter een pricewatch: LG 32LH2000 nemen, die kan media afspelen vanaf USB stick. (uitleg staat o.a. op kieskeurig.nl)
Op wat design dingetjes na is dat toch eigenlijk het enige verschil? Wat is daar dan zo bijzonder aan als ik er ook al een Xbox 360 aan heb hangen die dat ook allemaal kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Anoniem: 334757 schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:06:
[...]

Ah gelukkig, dat dacht ik inderdaad al maar de verkoper bij BCC bleef maar volhouden dat als ik wilde gamen ik toch een 100hz tv moest hebben, anders kon het niet. Zal wel iets met zijn provisie te maken hebben ;-)
Nou ja, gamen gaat wat lekkerder als de beeldopbouw wat sneller is. Het aantal Hz'en en de reactietijd zijn daarbij belangrijk. Dat merk je bij snelle (FPS-)games en bij bijvoorbeeld Guitar Hero. Ook de input-lag kan een overweging zijn, maar dat zit bij nieuwere TV's wel goed.

Maar mag ik hieruit opmaken dat je van plan bent een 50Hz LCD te kopen? Waarom? Voor maar ietsje meer koop je tegenwoordig een 100Hz of zelfs een 200Hz (waarom je dat nodig hebt is natuurlijk de vraag en voor ieder anders). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mOrPhie schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:21:
[...]

Nou ja, gamen gaat wat lekkerder als de beeldopbouw wat sneller is. Het aantal Hz'en en de reactietijd zijn daarbij belangrijk. Dat merk je bij snelle (FPS-)games en bij bijvoorbeeld Guitar Hero. Ook de input-lag kan een overweging zijn, maar dat zit bij nieuwere TV's wel goed.

Maar mag ik hieruit opmaken dat je van plan bent een 50Hz LCD te kopen? Waarom? Voor maar ietsje meer koop je tegenwoordig een 100Hz of zelfs een 200Hz (waarom je dat nodig hebt is natuurlijk de vraag en voor ieder anders). :)
Simpel, omdat hij mijn budget niet verder gaat dan 350 euro en ik toch een knappe tv wil hebben. Wat voor problemen zou een 50hz tv kunnen opleveren tijdens het gamen dan? Lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Anoniem: 334757 schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:09:
[...]
Op wat design dingetjes na is dat toch eigenlijk het enige verschil? Wat is daar dan zo bijzonder aan als ik er ook al een Xbox 360 aan heb hangen die dat ook allemaal kan?
Ik weet niet of ze hetzelfde zijn, ik zie de G2100 niet op LGE.nl. Ik zou voor de LH2000 gaan. Mooier completer en ongeveer dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46214

Philflow schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:18:
Iemand ervaring met de LG 32LH2000? Hij schijnt via USB Divx te kunnen afspelen. Lijkt me niet gek voor een TV van 336,- eur.
Heeft de LG 26LH2000 ook een usb aansluiting waarmee je Divx filmpjes kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Ik vond een mooi stuke op een deense site met review van een LG 42"SL8000 met calibratie gegevens. Misschien kunnen mensen met deze tv hier iets mee :)

I conducted a full calibration of the SL8000 and here is what I came up with:

Colors are now relatively precise. Gamma is basically spot-on at 2.2 which ensures that colors are neither too dark or too bright.

One example is dark gray. If gamma is too high for dark gray, represented by the dark and often like the all-black color. The monitor loses so his ability to reproduce dark shades.
I've also adjusted the brightness on LG SL8000 with my calibration. As you can see on the graph above, the brightness is 130 cd/m2. This is primarily aimed at evening and film use, you see so much TV during the day, a higher brightness is preferred.

Settings after calibration:
After calibration

Profile:
Expert 1

Backlight:
30

Contrast
80

Brightness
50

Sharpness
50

Color:
50

Tint:
0

Dynamic Contrast:
From

Noise Reduction
From

Gamma
Between

Black level
High

Real Cinema
On / Off

TruMotion 200 Hz
Low

Color gamut

Edge Enhancer
From

OPC
From

Color filter
From

Color Temperature
Warm

RGB

Method:
2 points

Pattern:
Outer

• Red contrast:
6

• Green contrast:
-7

• Blue contrast:
10

• Red brightness:
2

• Green brightness:
-2

• Blue brightness:
5

During my calibration I took based on the profile called Expert1. This gives a wide range of options and opportunity to correct the mistakes that I experienced with cinema profile.

The settings for my calibration, seen above. I would not attach so many words to them other than that Black Level should be on high rather than low) as it is by default =. Otherwise you get a picture with high gamma, which means that the image gets too dark.
You lose too virtually every kind of shadow detail (the ability to show the many shades of dark gray) by having the black level set to low - and it may indeed surprise some that it is set to low by default of (even expert profiles and cinema).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Zal even de bron erbij vermelden, kun je de volledige review lezen en het verdict! (zeer positief overigens)

http://translate.google.c...lla:en-GB:official&hs=mID

Je moet even zoeken bij lcd tv's en dan reviews! Ook de SL9000 wordt onder de loep genomen en de SL8000 brengt het er (volgens deze site) beter vanaf dan de SL9000.

Gr Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 46214 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:21:
[...]
Heeft de LG 26LH2000 ook een usb aansluiting waarmee je Divx filmpjes kan afspelen?
Weet ik niet maar misschien kun je het op Kieskeurig.nl terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325397

Hallo Allemaal,

Vandaag mijn LG SL 8000 binnengekregen,

Nu wou ik de calibratie overnemen van hierboven alleen kan ik het volgende niet aanpassen:

Black level
High

Weet iemand hoe je dat kan activeren of hoe je dat wel kan aanpassen? Bij mij blijft hij op automatisch staan en kan ik hem niet selecteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:56
Anoniem: 325397 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:53:
Hallo Allemaal,

Vandaag mijn LG SL 8000 binnengekregen,

Nu wou ik de calibratie overnemen van hierboven alleen kan ik het volgende niet aanpassen:

Black level
High

Weet iemand hoe je dat kan activeren of hoe je dat wel kan aanpassen? Bij mij blijft hij op automatisch staan en kan ik hem niet selecteren :(
Misschien dat ik het morgen ff zelf ga testen maar zit je wel in expert 1 of 2 en want bij de andere profielen heb je beperkte instel mogelijkheden.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intereric
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07-2023
Ben nu een week de blije bezitter van een 42SL8000.
Wel even wennen, groot beeld, en zo ontzettend scherp. Zelfs 700mb Divx films geeft hij mooi weer.
Televisie ook zeer goed, in combinatie met Ziggo digitaal.

Tot nu toe erg tevreden over het toestel.
Beeld is zeer goed (dat is ook het hoofdoel van een televisie)

Enkele opmerkingen: (wellicht dat er voor sommige punten een oplossing is)
* Bij aansluiten usb en afspelen van een film kun je alleen gebruik maken van je audioset als je een optische aansluiting met je set hebt. Als ik 'scart-uit' gebruik, geeft deze alleen geluid naar audioset icm gebruik antennte. Niet bij de HDMI aansluitingen. Mocht iemand hier een oplossing voor hebben, graag vermelden :)
* geluid van de tv zelf is niet echt denderend. Verkoper was er erg enthousiast over, dus ben benieuwd hoe slecht andere tv's dan zijn.
* Reflectie van het scherm. Bij kijken met een grote kijkhoek, en aan de andere zijde ramen of een lichtbron, dan reflecteerd de tv behoorlijk -> Oplossing -> gewoon in de avond tv kijken, gordijnen dicht.
Tja, die zwartwaarden kan ik niet zo wakker van liggen. In het echt leven bestaat er ook vrijwel geen diepzwart. Dus waarom zou je tv het wel moeten laten zien?

Verder zeer tevreden, mooi design ook. Krijg alleen maar positieve reacties van visite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
intereric schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:59:
Ben nu een week de blije bezitter van een 42SL8000.
Wel even wennen, groot beeld, en zo ontzettend scherp. Zelfs 700mb Divx films geeft hij mooi weer.
Televisie ook zeer goed, in combinatie met Ziggo digitaal.
Heb je er nu een CI+ kaart in zitten of nog de oudere variant. Want het is namelijk nogal onduidelijk of CI slot wel of niet de + variant is. Of kijk je via losse decoder ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

klaasbram schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:18:
[...]

Heb je er nu een CI+ kaart in zitten of nog de oudere variant. Want het is namelijk nogal onduidelijk of CI slot wel of niet de + variant is. Of kijk je via losse decoder ??
Ik heb hejm dezelfde vraag gesteld via een PM, maa rhij is nog nieuw hier (1 post) en ik heb nog geen respons teruggekregen.

Ik vraag me al een maand of 2 rot: CI+-CAM module van Ziggo, is die compatible. :r Nog geen antwoord gekregen.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intereric
  • Laatst online: 15-07-2023
Beetje late reactie, had verwacht mail te krijgen als iemand reageerde. Nog even instellen dus.

Ik gebruik de Cisco harddisk recorder van Ziggo. Of een CI+ kaart werkt, geen idee.

Nog even overde brom: Die hoor ik alleen als ik achter de tv wat kabel wil aansluiten. Maar dan nog overheerst het geluid van de Cisco, die er een halve meter naast staat.
Betreft afspelen *.VOB bestanden: Het is niet zo dat hij een volledige dvd indeling herkent, je zult de vobs steeds apart moeten selecteren om af te spelen. Wel erg jammer, hierdoor toch maar een aparte mediaplayer aanschaffen, waardoor dus eigenlijk die hele USB functie van de tv overbodig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
kun je de video_ts.info dan niet kiezen?
Ik gebruik de bluetooth/ usb helemaal niet dus kan verder ook geen suggesties geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmm, ik ben een beetje aan het kijken voor een wireless headset, voor de SL8000/9000.

Wat zijn die krengen duur zeg. 8)7

Gewoon 90 Euro per stuk, de goedkope kosten 60... |:(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik heb een vraag betreffende het aantal Hz van een tv. Ik ben op zoek naar een full hd tv om op mijn playstation 3 aan te sluiten maar heb als student zijn een beperkt budget en kwam zodoende uit op de LG 32LF2500 pricewatch: LG 32LF2500, deze heeft volgens LG site een Hz frequentie van 50. Hd materiaal (720p en 1080p) loopt toch standaard op 60hz? Hij ondersteunt wel 24p wat ik voor blu ray belangrijk vind, ik twijfel dus nog door het aantal hz verhaal.

Kan iemand dit voor mij verhelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
NTSC (USA etc) schermen lopen standaard op 60 Hz en PAL (europees voor het gemak) lopen op 50 Hz.
100Hz technieken zijn in de USA ook standaard 120Hz zo ook met 200Hz vs 240Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Maar voor HD maakt dit dus niet uit verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Nou bij 100Hz worden er beelden bij berekent en bij 200Hz dus nog wat meer. Maar een 200Hz toestel heeft minder lag op 100Hz dan een 100Hz toestel.
Als HD opgenomen is met 29,73 FPS heb is bij een 100Hz toestel is elke frame verdrievoudigd met tussenliggende frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik heb die tv (ook in dezelfde situatie, student en beperkt budget), werkt prima met de PS3. Tv geeft '1080p 60Hz' aan bij het PS3 menu.

Wat tips voor de beste beeldkwaliteit met de PS3: Kies bij aspect ratio voor 'Just Scan', en zet picture mode op Game. Met Just Scan zie je het volledige beeld (bij de standaardinstelling is een kleine rand niet zichtbaar) en heb je 1:1 pixels, en Game zet de meeste beeldverbetering uit, zodat de scherpte behouden blijft.

[ Voor 56% gewijzigd door Zr40 op 22-12-2009 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Misschien ff het type vermelden zodat meer mensen je kunnen helpen.
Als je een fullHD paneel hebt zou je juist geen aspect ratio moeten instellen lijkt mij. :?
Misschien nog eens in je PS3 goed kijken of je daar niets verkeerd heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Het gaat over de 32LF2500, als antwoord op Manie Riets. Maar 'zodat meer mensen [mij] kunnen helpen'? :? Ik zie geen vraag in mijn post :)

Ik weet niet waarom Just Scan onder aspect ratio verstopt zit, maar het zit daar, dus moet je bij aspect ratio zijn. Heeft niets met mogelijk verkeerde PS3 instellingen te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Zr40 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 02:54:
Ik heb die tv (ook in dezelfde situatie, student en beperkt budget), werkt prima met de PS3. Tv geeft '1080p 60Hz' aan bij het PS3 menu.

Wat tips voor de beste beeldkwaliteit met de PS3: Kies bij aspect ratio voor 'Just Scan', en zet picture mode op Game. Met Just Scan zie je het volledige beeld (bij de standaardinstelling is een kleine rand niet zichtbaar) en heb je 1:1 pixels, en Game zet de meeste beeldverbetering uit, zodat de scherpte behouden blijft.
Oke, thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeptje
  • Laatst online: 24-01-2010
hey zit met iets vervelend dat nu echte veel te veel aan twijfel volgens pixmania zou die LG 50ps8000 plasma televisie 3D hebben klopt dit

Ja Of Nee

http://www.pixmania.be/be...e=vergelijk&CodePromo=oui

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Kijk maar eens bij de levensduur en het antwoord daarop... Die staat achter taalmenu optie.
Dus ik denk dat de waarde die achter het menu hoor te staat (3d digitaal) daarbij hoort.
Anders gezegd ze zijn vergeten een optie ertussen te zetten waardoor de kenmerken ervan zijn verschoven.
En het is dan wel heel verwarrend dat net achter "voorzieningen" 3d digitaal staat.

Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben maar een taal-menu optie met 100.000 uur er achter lijkt me wel wat vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46214

Anoniem: 46214 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:21:
[...]

Philflow schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:54:
[...]

Weet ik niet maar misschien kun je het op Kieskeurig.nl terug vinden.
Blijkens een reactie op Kieskeurig kan dit inderdaad met de juiste firmware.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 46214 op 23-12-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Vergeten te vermelden over de 32LF2500 en PS3: zet bij de PS3 audio settings Dolby Digital uit! Het werkt wel, maar het geeft een enorme vertraging (ongeveer een halve seconde). Erg vervelend.

Met het uitzetten van Dolby Digital verlies je wel surround, maar de tv heeft toch maar twee speakers. Geen probleem als je geen surround speakers erbij neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336909

Anoniem: 186579 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:43:
Hallo ik heb de 37LG3000 en mijn vraag is of het mogelijk is met een update de usb poort te gebruiken voor films?
Hallo, heb je de firmware die je nodig hebt voor de 37lg3000 gevonden?ik ben daar al een paar dagen naar opzoek en ik kan het maar niet vinden.Ook niet op de link die hier een post onder staat.alvast bedankt

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 16:58
heb hier de LG 32LH4020 en daar wil ik films op afspelen via een externe hdd. Het betreft een laptop hdd die via de USB is verbonden. Maar nu vlat de hdd steeds weg en direct daarna komt erin beeld dat er een usb aparaat is gevonden dan kan ik weer de film selecteren en dan begind het verhaal weer opnieuw. kan het zijn dat de hdd te veel stroom trekt en daarom steeds uitvalt ?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120071

Als je een recente LCD TV met HDMI 1.3 ondersteuning aansluit met HDMI 1.3 kabel op bijvoorbeeld een ATI HD5000 kaart (welke ook HDMI 1.3 output heeft), kan je dan 48bit kleuren instellen in Windows 7? Ik weet dat Windows 7 dit ondersteunt, maar ik ben wel benieuwd of iemand het al geprobeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierDopjuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:28
wouter37 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 15:32:
heb hier de LG 32LH4020 en daar wil ik films op afspelen via een externe hdd. Het betreft een laptop hdd die via de USB is verbonden. Maar nu vlat de hdd steeds weg en direct daarna komt erin beeld dat er een usb aparaat is gevonden dan kan ik weer de film selecteren en dan begind het verhaal weer opnieuw. kan het zijn dat de hdd te veel stroom trekt en daarom steeds uitvalt ?
Vrijwel zeker dat die hdd teveel stroom trekt, heb je niet toevallig een powered usb hub? Wil nog wel eens werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-05 11:56
Ik heb een vraagje ik heb weinig verstand van Full-HD dan wel HD-Ready dus neem me niet kwalijk.

Ik heb een 32LG2100 hd ready tv gekocht voor me kamer. Nu zie ik in de specificatie staan dat hij een resolutie aankan van 1366 x 768 pixels. Als ik me laptop op me tv aansluit kan ik ook gewoon kiezen voor 1920 x 1080 pixels. Als ik dan op de OK toets druk staat er heel mooi 1080P of i net welke resolutie ik selecteer.

Is dit raar of klopt het dat je hogere resoluties kan kiezen maar dit niet echt 1080P/I is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336358

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds gisteren een 42SL8000.
Ik niet super tevreden over de beeldkwaliteit. Best wel een beetje blur en ghosting.
Ook de spiegeling is hinderlijk.
Verder heb ik wel een alphacrypt CI cammodule aan de praat gekregen.
Gewoon de TV instellen op land "Zweden" en je krijgt een extra menu bij zender zoeken waarin je de gegevens van je eigen kabelaanbieder in kunt geven.
Hij vindt alle digitale zenders van mijn aanbieder (KabelTV Krimpen a/d IJssel).
De weergave vind ik wel minder dan met een losse samsung HD ontvanger.
Wellicht komt dit door dat de externe HD ontvanger aan upscaling (naar 1080i) doet en de interne dvb-c ontvanger gewoon 576i door geeft?!
Ik heb verder bij de beeldinstellingen Dynamic Contrast en Truemotion 200 Hz uitgezet. Hierdoor is het blur/ghosting effect het minst. Staat ook in de manual.
Maarja, wat heb je dan eigenlijk nog aan die 200Hz ?

Ik twijfel nog of ik deze TV houd of terug breng en dan overstap op een Philips 42pfl8404.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 16:58
BierDopjuh schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 16:43:
[...]

Vrijwel zeker dat die hdd teveel stroom trekt, heb je niet toevallig een powered usb hub? Wil nog wel eens werken.
Helaas geen powerd usb hier

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-05 07:04

hke

Ik stel deze vraag toch even in dit topic.
Wanneer er ergens mensen met LG kennis bij zijn dan zal het hier wel zijn.

Ik heb sinds enkele jaren een LG 37LB1R LCD tv.
De component werd altijd gebruikt voor m'n playstation 2 en deze gaf nooit problemen.
Er zit maar 1 hdmi ingang op en die was voor m'n HDX.
Tot zover nooit een probleem gehad.

Nu heb ik sinds kort een humax HD tuner.

De HD tuner en m'n hdx kastje beschikken beide over een hdmi en een component uitgang.
Ik kan dus 1 apparaat aansluiten via de hdmi en 1 via de component.
De component ingang geeft nu bij zwart beeld een irritante brom.

Dus bij HD tv tuner via component dan krijg ik dit bv. bij teletekst en erg bij het zappen.
Wanneer ik de HDX aansluit via de component dan krijg ik het met name tijdens sommige menu's en wanneer in films er veel zwart (meer dan 95%) in het beeld is.

Is dit dezelfde brom waar ik al meer over gelezen heb in dit forum.
is er iets aan te doen?
Ik heb ook al iets gelezen over de component bug. is dit hetzelfde?

hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
De brom die ik omschreef heeft het juist niet bij donkere beelden. Nou ja minder want het heeft be maken met de sterkte van het backlight. Wat ik nog steeds een dom excuus vind maar blijkt bij een hoop LG's te zijn 8)7
En dat ik me huishouden dus danig rustig kan hebben dat ik het hoor moest ik maar mee leven want er is geen oplossing voor. Verder gewoon prima TV en ik hem het vaak niet zo rustig hier dus eigenlijk geen last van omdat het ook weer niet zo hard is dat het het woord brom waardig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
f
hke schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:27:
Ik stel deze vraag toch even in dit topic.
Wanneer er ergens mensen met LG kennis bij zijn dan zal het hier wel zijn.

Ik heb sinds enkele jaren een LG 37LB1R LCD tv.
De component werd altijd gebruikt voor m'n playstation 2 en deze gaf nooit problemen.
Er zit maar 1 hdmi ingang op en die was voor m'n HDX.
Tot zover nooit een probleem gehad.

Nu heb ik sinds kort een humax HD tuner.

De HD tuner en m'n hdx kastje beschikken beide over een hdmi en een component uitgang.
Ik kan dus 1 apparaat aansluiten via de hdmi en 1 via de component.
De component ingang geeft nu bij zwart beeld een irritante brom.

Dus bij HD tv tuner via component dan krijg ik dit bv. bij teletekst en erg bij het zappen.
Wanneer ik de HDX aansluit via de component dan krijg ik het met name tijdens sommige menu's en wanneer in films er veel zwart (meer dan 95%) in het beeld is.

Is dit dezelfde brom waar ik al meer over gelezen heb in dit forum.
is er iets aan te doen?
Ik heb ook al iets gelezen over de component bug. is dit hetzelfde?
Is een hdmi switch geen oplossing voor je ik zag dit toevallig http://www.doebie.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239655

Ik ben sinds vandaag ook in 't bezit van een LG 32lh3300.
Deze wordt gebruikt bij ons in de zaak.
Nu wil ik via de ingebouwde timer de tv op een bepaalde aan laten gaan en ook 4 uur later weer
uit laten gaan.
Op de tv draait een powerpoint-presentatie.
Nu kan ik via het menu tijd alles regelen en instellen , maar de tijd-aan funktie wordt niet onthouden.
Telkens als ik deze instel en op sluiten klik, wordt er niks onthouden.
De tijd-uit funktie werkt wel gewoon goed.

Het rare is ook dat wanneer ik de tv met de knop achterop uitzet, hij ook de tijd van de tv kwijt is.

Kan iemand mij redden,weet niet wat ik verkeerd doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelJoost
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Op zoek naar een mogelijkheid om op mijn LG 32LF2500-ZA de hotel optie te gebruiken kwam ik er achter dat ik de pincode 0000 nodig had om in het MENU+MENU menu te komen en die optie er bij mij helaas niet op zit.

Verder zoeken in Google kwam ik er achter dat er onder de OK+OK combinatie ook een aantal tools schuilen. Niet alleen een testscreen zoals in de starttopic staat. Ook hier de pincode 0000. Helaas daar ook geen mogelijkheid een standaard input in te stellen. Op onderstaande link een overzicht van de opties in dat menu:
http://www.avforums.com/f...hread-7.html#post10350674

• PhrancK
  • Laatst online: 20-05 12:58
Hola,

ik ben op zoek naar een goede TV met goede specs voor in de woonkamer waar ik tevens ook op kan xboxen.
Ik heb op het moment de LG LH5000 op het oog,

Ik heb deze LCD helaas nog niet live mogen bewonderen. De specs en prijs (625€) zijn erg goed en aantrekkelijk voor me op dit moment. Ik vraag me af of het in de praktijk ook zo een geweldige TV is als het lijkt. Daarbij heb ik ook slechte ervaringen (op andere sites) gevonden van de tv icm met een xbox. De reactiesnelheid (2ms) lijkt me meer dan voldoende voor het goed spelen van games.. zie ik hier dan nog iets over het hoofd?

Graag reacties/meningen en alvast een fijn 2010 ofcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

BelJoost schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:27:
Helaas daar ook geen mogelijkheid een standaard input in te stellen.
Mijn 32LF2500 onthoudt de laatstgebruikte input. Is dat wat je wil, of wil je altijd een specifieke input bij aanzetten, ook al wissel je handmatig van input?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

PhrancK schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:44:
Hola,

ik ben op zoek naar een goede TV met goede specs voor in de woonkamer waar ik tevens ook op kan xboxen.
Ik heb op het moment de LG LH5000 op het oog,

Ik heb deze LCD helaas nog niet live mogen bewonderen. De specs en prijs (625€) zijn erg goed en aantrekkelijk voor me op dit moment. Ik vraag me af of het in de praktijk ook zo een geweldige TV is als het lijkt. Daarbij heb ik ook slechte ervaringen (op andere sites) gevonden van de tv icm met een xbox. De reactiesnelheid (2ms) lijkt me meer dan voldoende voor het goed spelen van games.. zie ik hier dan nog iets over het hoofd?
Hoe groot is die LH5000? Ik ben erg tevreden over mijn 32LH2500. Die is iets goedkoper, ongeveer € 400, en werkt na het kiezen van bepaalde settings uitstekend. Ik heb weliswaar een PS3 en geen Xbox, maar dat zou niet zo'n verschil moeten uitmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Zr40 op 01-01-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
Ik twijfel momenteel tussen de 37 en 42 inch van de 5000 serie omdat ik hem naast gamen ook voor standaard TV kijken wil gebruiken en de 200 hz sprak me daarbij erg aan van de 5000 serie. Maakt grootte nog uit voor kwaliteit van het gamen dan?
ben je ook tevreden over de beeld kwaliteit bij het 'normale' tv kijken?
Zr40 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:35:
[...]

Hoe groot is die LH5000? Ik ben erg tevreden over mijn 32LH2500. Die is iets goedkoper, ongeveer € 400, en werkt na het kiezen van bepaalde settings uitstekend. Ik heb weliswaar een PS3 en geen Xbox, maar dat zou niet zo'n verschil moeten uitmaken.

[ Voor 12% gewijzigd door PhrancK op 01-01-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Weet iemand of de 37LH3000 net zo divx kan afspelen via USB als de 32LH2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

PhrancK schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:31:
Maakt grootte nog uit voor kwaliteit van het gamen dan?
Ligt aan de afstand tussen jou en de tv. Ik zit op een meter of twee, 32" is voor mij lekker groot :)
Ja, dat bevalt prima. Ik heb weliswaar kabeltv (analoog), maar het ziet er goed uit. Snel meerdere zenders doorzappen is een beetje langzaam, maar dat doe ik toch nooit.

Overigens kan je naar mijn mening dat 200 Hz gebeuren met een korreltje zout nemen. Er zal vast wel een klein verschil zichtbaar zijn als je een 100 Hz en een 200 Hz tv naast elkaar zet, maar dat valt bij normaal gebruik absoluut niet op. En bij gamen wil je sowieso de meeste beeldverbetering uit hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 10:12
Hoe zet ik op een LG 32LH4000 die vervelende stroombesparende bende uit? :P

Ik heb (naar mijn weten) alle eco-standen en spaarstanden uitgezet, maar telkens als ik de TV aan zet en er nog geen signaal is (dus digitenne kastje of Xbox 360 nog niet aan), staat de backlight weer automatisch heel laag.

Ik wil gewoon dat het beeld constant is, en niet pas totdat ik iets afspeel, ik heb niet voor niets de bespaarstanden uitgezet.

Oh, en ik heb nu dus een los Digitenne kastje aan mijn TV hangen. Nou schijn je simpelweg die smartcard in de LG 32LH4000 te kunnen steken, aangezien deze een ingebouwde DVB-T antenne heeft.
Maar mijn vraag is, waar koop je zo'n CI-module voor Digitenne/KPN? Een digitenne abo, smartcard, antenne, etc heb ik al.

[ Voor 26% gewijzigd door bóòbó op 03-01-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

PolluxDKB schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:22:
Maar mijn vraag is, waar koop je zo'n CI-module voor Digitenne/KPN? Een digitenne abo, smartcard, antenne, etc heb ik al.
Volgens mij heb je de cammodule nodig uit dit pakket:
http://www.modern.nl/Tele...NE-STARTERSKIT/30/091189/

Op Marktplaats worden ze ook aangeboden.
Philflow schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:29:
Weet iemand of de 37LH3000 net zo divx kan afspelen via USB als de 32LH2000?
Iemand?

[ Voor 25% gewijzigd door Philflow op 03-01-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

PolluxDKB schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:22:
Ik heb (naar mijn weten) alle eco-standen en spaarstanden uitgezet, maar telkens als ik de TV aan zet en er nog geen signaal is (dus digitenne kastje of Xbox 360 nog niet aan), staat de backlight weer automatisch heel laag.

Ik wil gewoon dat het beeld constant is, en niet pas totdat ik iets afspeel, ik heb niet voor niets de bespaarstanden uitgezet.
Wanneer er signaal is is het toch goed? Ik zie het probleem niet echt, waarom niet energie besparen wanneer er toch niets nuttigs weer te geven is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

16 nov had ik iets over lh5000 en xbox geschreven

Anoniem: 124910 in "[LCD TV] Het grote LG LCD TV topic"
PhrancK schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:31:
Ik twijfel momenteel tussen de 37 en 42 inch van de 5000 serie omdat ik hem naast gamen ook voor standaard TV kijken wil gebruiken en de 200 hz sprak me daarbij erg aan van de 5000 serie. Maakt grootte nog uit voor kwaliteit van het gamen dan?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 12:32
wouter37 schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:21:
[...]

Helaas geen powerd usb hier
Wouter, ik heb volgens mij hetzelfde probleem gehad met mijn Western Digital My Passport 320 GB. Het probleem is snel verholpen met een korter USB kabeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Vraagje!

Kan bij de SL8000 de 200hz truemotion ook helemaal uit? Dat je tv dus gewoon 100hz weer geeft.

Ik ben nu al maanden aan het orienteren en lezen. Er is inmiddels een concurent bijgekomen namelijk de sony w5500 ( die ook weer de nodige twijfels met zich mee brengt namelijk het scherm heeft veel last van background bleeding)

Maar dat is het enige wat iedere keer terug komt bij de SL8000 is dat het 200hz niet goed werkt en zorgt voor ghosting bij snelle beelden zelfs op een lage stand!

Dat zwart niet helemaal zwart is daar heeft iedere lcd last van dus dat neem ik op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:30
@Philflow

volgens deze forum kun je bij de lh3000 serie de usb activeren

http://www.avforums.com/f...ase-have-read-thread.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 23:13
Ik heb sinds gisteren de 32LH5000, maar deze heeft moeite met het lezen van USB Divx-jes...

Als ik een USB erin stop krijg ik het standaard 3-mogelijkheden menu. Ik ga dan naar movies (o.i.d.) en selecteer het bestand. Na een paar minuten stopt het filmpje ineens en laat de tv de USB opnieuw lezen (het usb-laadmenu).
De ene keer duurt het heel lang voordat ik de foutmelding krijg dat de USB-stick niet gelezen kan worden en een andere keer krijg ik de foutmelding dat het zojuist afgespeelde bestand niet compatibel is met de tv. Al deze bestanden zijn .avi en dat moet het volgens deze lijst gewoon doen. Ik heb meerdere usb sticks geprobeerd en allemaal zijn usb2.0 sticks. Eerst spelen ze af en tijdens het afspelen (na 2 minuten o.i.d.) stopt het. De ene keer duurt dit langer dan de andere keer.

Heb ik nu iets over het hoofd gezien met beeldinstellingen, registratie (lijkt me stug, maar dit heb ik nog niet gedaan) of is mijn usb op de tv gewoon defect? Dit zou wel zonde zijn aangezien het een tv van een dag oud is en ik deze tv juist wilde vanwege de 100hz en de usb/divx mogelijkheid. Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Theregiment schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:32:
Vraagje!

Kan bij de SL8000 de 200hz truemotion ook helemaal uit? Dat je tv dus gewoon 100hz weer geeft.

Ik ben nu al maanden aan het orienteren en lezen. Er is inmiddels een concurent bijgekomen namelijk de sony w5500 ( die ook weer de nodige twijfels met zich mee brengt namelijk het scherm heeft veel last van background bleeding)

Maar dat is het enige wat iedere keer terug komt bij de SL8000 is dat het 200hz niet goed werkt en zorgt voor ghosting bij snelle beelden zelfs op een lage stand!

Dat zwart niet helemaal zwart is daar heeft iedere lcd last van dus dat neem ik op de koop toe.
Truemotion kan gewoon uit gezet worden in een beeldprofiel wat je insteld. Maar ook als je aangeeft dat iets een PC input is dan kun je het zelfs niet aanzetten :P (wat ik overigens een + punt vind want ik gebruik zo goed als alleen maar pc input)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-03 17:02

Macabre

Euhh...

Ik heb de 32LH3300 met een CAM module en DTV via Ziggo.
Ook heb ik een Samsung HT-Z320 Home Theatre System, met optisch in en aux in (rood-wit).

Nu wil ik geluid van de TV over de speakers van de het HTS laten lopen.
In een normale situatie zou je zeggen: Digitale ontvanger -> beeld via HDMI naar TV, geluid via optisch naar HTS.
Maar omdat in de TV al een module in zit heb ik dus geen ontvanger nodig en lijkt het me logisch om dan de TV direct met een optische kabel te verbinden met de HTS, helaas werkt het niet.

Nu heeft de TV alleen optisch uit en geen andere uitgang voor geluid.
De HTS ondersteund deze functie overigens wel gewoon.

Ik krijg het niet voor elkaar om geluid van de TV over de speakers te krijgen.

Heeft iemand tips?

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-05 17:34
brrrt schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:13:
Ik heb sinds gisteren de 32LH5000, maar deze heeft moeite met het lezen van USB Divx-jes...

Als ik een USB erin stop krijg ik het standaard 3-mogelijkheden menu. Ik ga dan naar movies (o.i.d.) en selecteer het bestand. Na een paar minuten stopt het filmpje ineens en laat de tv de USB opnieuw lezen (het usb-laadmenu).
De ene keer duurt het heel lang voordat ik de foutmelding krijg dat de USB-stick niet gelezen kan worden en een andere keer krijg ik de foutmelding dat het zojuist afgespeelde bestand niet compatibel is met de tv. Al deze bestanden zijn .avi en dat moet het volgens deze lijst gewoon doen. Ik heb meerdere usb sticks geprobeerd en allemaal zijn usb2.0 sticks. Eerst spelen ze af en tijdens het afspelen (na 2 minuten o.i.d.) stopt het. De ene keer duurt dit langer dan de andere keer.

Heb ik nu iets over het hoofd gezien met beeldinstellingen, registratie (lijkt me stug, maar dit heb ik nog niet gedaan) of is mijn usb op de tv gewoon defect? Dit zou wel zonde zijn aangezien het een tv van een dag oud is en ik deze tv juist wilde vanwege de 100hz en de usb/divx mogelijkheid. Wat raden jullie aan?
dat is wel gaar, ik was zelf van plan de 32LH5000 één deser dagen te gaan halen (als ie niet overal zo'n beetje uitverkocht was :S ), juist vanwege de uitgebreide USB/movie mogelijkheden. wellicht dat je usb (stick? schijf?) niet genoeg stroom krijgt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
habermas schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:57:
[...]

dat is wel gaar, ik was zelf van plan de 32LH5000 één deser dagen te gaan halen (als ie niet overal zo'n beetje uitverkocht was :S ), juist vanwege de uitgebreide USB/movie mogelijkheden. wellicht dat je usb (stick? schijf?) niet genoeg stroom krijgt??
Ik heb net een belletje gepleegd naar LG hierover. Het was een niet veelvoorkomend probleem (ze dachten ook dat 't aan m'n usb stick lag, maar ik had er al meerderen geprobeerd). Op het internet stond hier ook niks over, dus ik had gewoon pech.

Ik kon 'm terug laten sturen naar mijn verkooppunt en via de DOA procedure een nieuwe krijgen (dan ben ik 'm even kwijt/dat wil ik niet) en anders regelen ze een monteur voor me.
Ik word nu binnen 48 uur terug gebeld voor een afspraak en dan wordt 'ie gemaakt! Ik heb al een bevestigings sms gehad met reparatienummer. Ik denk dat er gewoon ergens een zekeringetje (o.i.d.) los zit waardoor 't niet goed loopt. Als het niet gemaakt kan worden krijg ik altijd nog een nieuwe tv. Prima service dus. :D

Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
En voor de USB/film mogelijkheden is het echt een mooie keuze. Wat ik nu mee heb gekregen in de tijd dat het wel werkte, was ik echt goed verrast! Heroes en Simpsons op 32 inch blijft kraakhelder! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

LG's nieuwsteLED-Televisie REAL Borderless. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://images.hardware.info/news/lg_skype.jpg

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
^^ er is altijd wel een randje dus real borderless bestaat niet :P
Zit er wel weer een stukje beter uit met het design vergeleken me SL8000 ook al hoor ik daar ook niet over klagen als ze op visite komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

klaasbram schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:04:
^^ er is altijd wel een randje dus real borderless bestaat niet :P
Zit er wel weer een stukje beter uit met het design vergeleken me SL8000 ook al hoor ik daar ook niet over klagen als ze op visite komen.
Hopen dat deze LED 200Hz ondersteunt, de HDMI en andere aansluitpoorten goed zijn ontworpen (Verticaal ipv horizontaal) en dat hij de Ziggo CI+-Cam ondersteunt! Dan koop ik hem, 42" :z

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
brrrt schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:13:

In het geluidsmenu moet kan je misschien proberen het op pcm in te stellen... bij mij werkte het eerst ook niet tot ik dat instelde en daarna de kabel eruit en erin deed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Dewaterweg schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:05:
[...]

In het geluidsmenu moet kan je misschien proberen het op pcm in te stellen... bij mij werkte het eerst ook niet tot ik dat instelde en daarna de kabel eruit en erin deed!
Bedankt voor de hulp! Wel jammer dat het niet gewerkt heeft, het stond hier al op PCM. Ik wacht nu maar gewoon de monteur af... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
Overigens, ik keek via Digitenne over scart. Misschien dat dat nog meespeelt. Binnenkort kan ik de startersset ophalen bij Primafoon en ga ik via de cam module kijken. Hopelijk is dat iets beter.
ben inmiddels ook in het bezit van een LG 42LH5000, tot nu toe erg tevreden!
Ik moet bekennen dat ik nu nog de TV gebruik icm Digitenne van KPN en voor mijn xbox en dvd's ofcourse. Scheelt de Cam Module echt voor beeld kwaliteit ipv de scart? Zo ja dan is het wel de moeite denk ik om daar 30-40e aan uit te geven, anders laat ik het voor wat het is.

En heeft verder nog ultieme instellingen om het beeld icm digitenne zo goed als mogelijk te krijgen?

tnxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
^^ over de digitenne.
Toen ik digitenne keek op me oude samsung 26" was het eigenlijk niet om aan te zien. Daarna toen me Denon versterker in huis kwam (welke ook upscaling tm 1080P ondersteund) was het toch al een stuk beter en eindelijk een beetje kwaliteit. Daarna kwam me SL8000 in huis en deze kreeg in 1e instantie nog steeds zijn input via de Denon en dat was gewoon vergelijkbaar aan me eerdere TV. Maar sinds 2 maanden ofzo kijk in het nu via een CAM en moet zeggen dat ik het toch wel beter vind dan via de Denon (waarschijnlijk betere verbeteraars etc)
Dus voor mij was het het geld waard want het scheelt ook weer een lelijk kast :P (verder kijk ik overigens wel heel weinig TV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272819

Beste mensen,

Ik heb een LG 32LF2500 hd-tv met achterin een Alphacrypt CAM module met Ziggo. Alles werkt prima, ook de HD zenders.

In de EPG zit een optie genaamd Record.
1. Nu vraag ik me af, of het mogelijk is een HDD-recorder aan te sluiten (via HDMI) en dan programma's vanaf Ziggo op te nemen?
2. Misschien is het achteraf ook mogelijk deze programma's af te spelen middels de Simplink optie? (echter niet wezenlijk)

Ik heb de manual van zowel de tv als een HD-recorder van LG (RH387HS) doorgelezen, maar ik kom er niet uit.

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
PhrancK schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:30:
[...]

ben inmiddels ook in het bezit van een LG 42LH5000, tot nu toe erg tevreden!
Ik moet bekennen dat ik nu nog de TV gebruik icm Digitenne van KPN en voor mijn xbox en dvd's ofcourse. Scheelt de Cam Module echt voor beeld kwaliteit ipv de scart? Zo ja dan is het wel de moeite denk ik om daar 30-40e aan uit te geven, anders laat ik het voor wat het is.

En heeft verder nog ultieme instellingen om het beeld icm digitenne zo goed als mogelijk te krijgen?

tnxx
Beeldkwaliteit is beter veel beter naar mijn mening! Wat wel minder is dat de zenderinformatie niet helemaal in beeld komt net als bij de decoder en het zappen gaat wat langzamer.

Is LG trouwens actief wat betreft productverbetering?(firmware). Je kan op sommige modellen een USB-HD aansluiten en dan muziek etc beluisteren/bekijken. Zou toch mooi zijn als de televisie zou kunnen opnemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
[b]Dewaterweg schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:44:

Beeldkwaliteit is beter veel beter naar mijn mening! Wat wel minder is dat de zenderinformatie niet helemaal in beeld komt net als bij de decoder en het zappen gaat wat langzamer.
bedankt voor de reacties! ga er maar eens 1 bestellen dan, nu komt vraag 2: is hierbij een power inserter nodig?
ik heb al een digitenne pakket met decoder (welke dan onnodig is), antenne e.d., heb ik dan aan de cam module voldoende of moet er nog een extra stekkertje bij?
http://www.bisco.nl/index...=viewProd&productId=27663
daar raden ze het aan namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
PhrancK schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:28:
[...]

bedankt voor de reacties! ga er maar eens 1 bestellen dan, nu komt vraag 2: is hierbij een power inserter nodig?
ik heb al een digitenne pakket met decoder (welke dan onnodig is), antenne e.d., heb ik dan aan de cam module voldoende of moet er nog een extra stekkertje bij?
voor 1 euro meer heb je een officiele digitenne cam module+antenne+pwrinserter+smartcard. Deze kan je kopen bij modern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

PhrancK schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:28:
[...]

Ik heb 2 TV's met CAM module, een 20"en een 37" (samsung en LG) en bij beide heb ik geen powerinserter nodig. Maar zoals gezegd kan je de originele van KPN halen, die zijn niet duur en krijg je een powerinserter erbij voor de zekerheid. ;-)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Pff die nieuwe tv's van LG worden echt pareltjes! Volgends experts worden de nieuwe plasma tv's van LG nu al beter beoordeeld dan de Kuro's van pioneer!

Er komt veel leuks aan alleen allemaal in het High-end gedeelte dus het zal wel prijzig worden ben ik bang :)

Link: http://www.lge.com/us/ces/index.jsp naar de lg site usa
Link:http://www.i4u.com/article29770.html naar site met info

Toestellen worden maart 2010 verwacht!

Gelijk weer twijfel of ik nog even moet wachten op bv de LE8500 of de LE7500 maar ze zijn me denk ik te duur.
Ga gewoon voor de SL8000 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:26

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Ik ben op voor op de slaapkamer nog op zoek naar een nieuwe lcd-tv.

Nu is mijn oog gevallen op de LG 32LH3300, vanwege de gunstige prijs (+/-400€) en de CI+ aansluiting (tbv digitale tv van Ziggo), maar ik kan op internet geen review van deze tv vinden.

Nu heb ik een gedeelte van dit topic doorgelezen en gezien dat er hier wel wat mensen zijn met de 32LH3300.

Graag zou ik horen hoe de ervaringen met deze tv zijn.

Ook staat er bij de specificaties in de pricewatch en op kieskeurig.nl bij deze tv dat er een dvb-c tuner inzit.
Bij sommige andere tv's staat er dat er een dvb-c (hd) tuner inzit.
Op de site van Ziggo staat bij de goedgekeurde tv's voor hun CAM module dat alle tv's die goedgekeurd zijn ook HD decoders zijn. Kan deze tv nu wel of geen 1080i materiaal van Ziggo laten zien?
Ik ga er eigenlijk vanuit van wel.

[ Voor 0% gewijzigd door blitzkrieg op 08-01-2010 17:46 . Reden: opzoek is niet 1 woord. :( ]

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339511

heeft er toevallig iemand ervaring met usb activatie op de Lg 42LH3300?
ik heb deze tv zojuist aangeschaft maar ik kan nergens vinden of de usb hack werkt op deze tv.
google heeft niks opgeleverd helaas daarom hoop ik dat een van jullie me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

blitzkrieg schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:46:
Nu is mijn oog gevallen op de LG 32LH3300, vanwege de gunstige prijs (+/-400€).
Om baat te hebben van Full HD op 32" moet de kijkafstand eigenlijk zo'n 150cm zijn. (http://carltonbale.com/1080p-does-matter)

Digitenne scalen naar 1080p is ook nog eens geen pretje. Ik zou persoonlijk bij dat formaat liever voor de 32LH2000 gaan. Stukje goedkoper en kan ook nog Divx afspelen via USB.

[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 10-01-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:26

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Ik staar mezelf ook niet blind op dat 720P/1080P verhaal.

De LG die jij voorstelt valt voor mij eigenlijk al af omdat daar geen CI+ aansluiting opzit.
De CI+ module wil ik gaan gebruiken voor de CAM module van Ziggo, zodat ik de tv mooi aan de muur kan
hangen zonder een meubel eronder waar dan de digitale kabelontvanger in moet staan.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Duidelijk, ik dacht dat je Digitenne wilde kijken. Met Ziggo is het een logischere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339730

Beste mensen,

Ik heb onlangs een LG 37LF2500 gekocht.
Werkt echt perfect.
Maar nu komt het probleem.
Er zit een usb poort in en ik wil een film gaan proberen.
Maar ik krijg niet eens usb ofzoiets op het menu.

Kan iemand me helpen.
Met bijv. in welke map moet het op de usb.
Moet ik wat doen aan de tv.
Excuses als de vraag al gesteld is.
M.v.g. Diego/MysticBlade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
^^
En wat heb je zoal zelf geprobeerd.
Want hier op GoT hebben we een prachtige zoekmachine en tevens google weet een hoop antwoorden te vinden.
Probeer ze eens uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heb ik geprobeert maar moet ik dus de firmware flashen ofzoiets.
M.v.g. Diego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Anoniem: 339730 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:14:
M.v.g. Diego
Of zoiets.... Tja als je geen idee hebt waar je mee bezig bent is het misschien wijs om het USB verhaal aan je voorbij te laten gaan.

De handleidingen op internet zijn héél duidelijk en mocht je het dan nog niet lukken tja wij kunnen hier moeilijk je hand vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 339730 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:14:
M.v.g. Diego
Op kieskeurig.nl wordt het uitgelegd voor de 32LH2000. Ik heb geen idee of het ook voor de 37LF2500 of 37LH3000 werkt.

Weet iemand dat?

Edit: Carfanatic, thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 12-01-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-05 20:54
Philflow schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:15:
[...]

Op kieskeurig.nl wordt het uitgelegd voor de 32LH2000. Ik heb geen idee of het ook voor de 37LF2500 of 37LH3000 werkt.

Weet iemand dat?
Afbeeldingslocatie: http://lookpic.com/i/204/zs9lrwsr.jpeg
http://lgusb.wikispaces.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Carfanatic op 12-01-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hartstikke bedankt het werkt nu allemaal.
Nogmaals dank
M.v.g.
Diego/MysticBlade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Hey weet iemand of de SL8x00 nou CI+ heeft of niet.
Want via LG zelf wordt ik er ook niet echt wijzer van. Daar kreeg ik een reply in de vorm van. Alle type nummers hoger dan 5700 hebben het. Maar waarom staat het nergens op de site/ in een review :?
Dus mocht iemand dit toestel of de SL9x00 hebben en in combi met Ziggo dtv card laat het dan ff weten ;)

x = 0 of 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05 09:31
ik heb ook de 37LH3000, ga nu de firmware update van 3.55 doen..

heeft iemand de USB hack al uitgeprobeerd op deze tv met firmware 3.55 ???
en kan je echt HD films afspelen etc??

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-05 20:54
rohit schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:59:
[...]

heeft iemand de USB hack al uitgeprobeerd op deze tv met firmware 3.55 ???
en kan je echt HD films afspelen etc??
ja. heb zelf precies hetzelfde gedaan 3.55>3.15>3.55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

rohit schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:59:
[...]
Hoe bevalt ie? Kijk je er ook Digitenne op? zoja hoe bevalt dat?

@ Carfanatic, hoe bevalt de jouwe?

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 15-01-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

klaasbram schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:11:
Hey weet iemand of de SL8x00 nou CI+ heeft of niet.
Want via LG zelf wordt ik er ook niet echt wijzer van. Daar kreeg ik een reply in de vorm van. Alle type nummers hoger dan 5700 hebben het. Maar waarom staat het nergens op de site/ in een review :?
Dus mocht iemand dit toestel of de SL9x00 hebben en in combi met Ziggo dtv card laat het dan ff weten ;)

x = 0 of 5
Pff, de SL9000 42" was afgelopen week ergens te koop, nieuw via het internet voor MAAR 950 EURO. :?

Ik las in dit topic dat er iemand was met een SL8000 die Ziggo wel werkend heeft gekregen. Volgens mij even iets aanpassen in de service-menu ofzo..

De SL9000 zou een perfecte "midden-pauze" worden tussen mijn hudige 32" HD-Ready en een toekomstige "echte 3D-TV". Maar een eis is dus dat de SL9000 Ci+/Ziggo ondersteund. O-)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen Robbie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-05-2018
salimrmaf schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:51:
[...]

Pff, de SL9000 42" was afgelopen week ergens te koop, nieuw via het internet voor MAAR 950 EURO. :?
Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Als je de SL9000 prijzen in de gaten houdt, zie je dat ze de afgelopen maand tussen de 90 en 120 euro zijn gedaald. Eergister keek ik even op Kieskeurig, en zag dat er bij prijzen stond: "949-1100" of iets dergelijks. ;) Het komt eraan.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Een collega kreeg laatst een mail van LG die vertelde dat de SL8000 geen CI+ slot heeft. En ik weet niet het niet zeker maar volgens mij werd ook de SL9000 genoemd.
Maar dan nog het volgende:
Het kabelbedrijf stelt dat het met de deadline van 2 februari aan bezitters van de CAM-module en een CI+-televisie voldoende gelegenheid geeft om over te stappen naar een CI+-compatibele module. Apparaten die geen CI+ ondersteunen en de Alphacrypt-module gebruiken, zullen overigens niet worden geblokkeerd.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

klaasbram schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:24:
Een collega kreeg laatst een mail van LG die vertelde dat de SL8000 geen CI+ slot heeft. En ik weet niet het niet zeker maar volgens mij werd ook de SL9000 genoemd.
Maar dan nog het volgende:

[...]

Bron
DUs met de SL9000/9500 zou je wel met Ziggo de standaard (FTA-zenders) kunnen bekijken? Of je de HD zenders doorkrijgt is een tweede.. zo ja dan krijg je NED1,2,3, en Eurosport in HD, naast de reguliere zenders.

Ik ben er trouwens achtergekomen dat LG dezelfde domme fout heeft gemaakt met de nieuwe Infinia-LED-TV reeks. :/ Samsung heeft de A/V ingangen zo ontworpen, dat je de LED tv plat aan de muur kunt hangen. Met de nieuwe LG's heb je dus nog steeds hetzelfde; de (voedings/HDMI) kabels steken gewoon Centimeters uit... :X

0.35: http://www.youtube.com/watch?v=Mhu1rkUnuBM&fmt=22

Drama..

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
salimrmaf schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:35:
[...]

DUs met de SL9000/9500 zou je wel met Ziggo de standaard (FTA-zenders) kunnen bekijken? Of je de HD zenders doorkrijgt is een tweede.. zo ja dan krijg je NED1,2,3, en Eurosport in HD, naast de reguliere zenders.
Nou hoe ik het artikel begrijp is dat ze straks in de DTV stream specifieke CI+ commando's erbij gaan doen welke alphacrypt kaarten zal laten blokkeren. Maar als je een CI slot hebt die de + commando's niet snap en er dus niets mee doet. Dan kan Ziggo je CAM niet blokkeren. Dus zover ik het snap is dat je straks gewoon je zenders krijgt zoals je dat nu ook krijgt. Maar als je nu Alphacrypt CAM hebt icm met een CI+ slot dan heb je pech en moet je een nieuwe CAM halen.

Pagina: 1 ... 15 ... 22 Laatste