[LCD TV] Het grote LG LCD TV topic

Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste
Acties:
  • 313.882 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 16:06
Anoniem: 170423 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:21:
[...]

bij mijn 47lh4000 krijg ik 5.1 via de optical out van de tv.

ga naar menu en dan geluid en zet de digitaal audio uit op automatisch
en zet de tv speaker op uit. :)
Nice! Dit is ook exact wat ik wil! Maar, krijg je wel geluid uit de TV, als je home cinema set UIT staat???

Heb XBOX360 via HDMI aan TV gehangen (LH4000), en wil TV koppelen via audio-out via SPDIF koppelen aan receiver. Ik kreeg het niet aan de praat gisteren, maar ik lees nu dat je TV-speaker uit moet zetten....., zucht.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-05 17:22
Volgens mij niet.
In mijn handleiding stond dat de digital out alleen maar werkt, wanneer de tv aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

het geluid werkt alleen als de tv aan staat idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Anoniem: 170423 schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:45:
het geluid werkt alleen als de tv aan staat idd.
Ja, maar dat is ook prima! Ik bedoelde te zeggen: als je Home Cinema UIT staat, komt het geluid dan uit de TV-speakers?

Kortom: als ik een DVD wil kijken via de XBOX, dan wil ik graag het geluid via de Home cinema set. Home cinema aan, en geluid over die boxen.

Als we thuis 'Boer zoekt vrouw' (moeten) kijken, dan mag het wat mij betreft via de TV speakers. Dus, Home Cinema niet aan, en dus 'gewoon' geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186579

Hallo ik heb de 37LG3000 en mijn vraag is of het mogelijk is met een update de usb poort te gebruiken voor films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186579 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:43:
Hallo ik heb de 37LG3000 en mijn vraag is of het mogelijk is met een update de usb poort te gebruiken voor films?
HOW TO DOWNGRADE FIRMWARE AND ACTIVATE THE USB

DOWNGRADE (read first)
3.15 firmware
ok , create a folder on your USB stick called LG_DTV and put the 3.15 firmware in that folder (dont put another folder in the folder just the firmware itself) and Insert USB stick into TV, (if it doesnt read it automatically) then press MENU and choose OPTION (but dont press OK) but press the FAV button 7 TIMES to get upgrade screen on and choose firmware to upgrade / OK.... - failing that, repeat but press '7' 7 times instead of 'fav' which will get the basic upgrade screen on
- downgrade the firmware and restart TV

ACTIVATE USB
hold down OK on remote and OK on the TV for about 5 secs (be sure to point remote at TV) then it will ask for password - press 0000 and it will take you into service menu = go to no. 2. TOOLS OPTION 3 and change JPEG to 1 and DIVX to HD (dont change ANYTHING else or you will break TV and NO bluetooth doesnt work unless your TV comes with it)

UPGRADE
3.40 Firmware
following the downgrade guide but put the 3.40 firmware into the LG_DTV folder (deleting the old one) and insert into TV and upgrade, as the firmware is newer than in the TV it may read the USB stick without having to press FAV or 7 seven times...

CLICK THANKS IF YOUR HAPPY WITH THE HELP

http://www.avforums.com/forums/lg-owners-forum/

kijk hier ff of deze firmware ook voor jou model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Volgens mij heeft de LG LH4000 geen audio uitgang, anders dan de optische out? Deze werkt namelijk niet (goed) bij mij (lees: krijg het niet goed geconfigureerd). Anyway: het werkt niet, dus ik zoek een oplossing om toch een soort-van Dolby geluid over mijn boxen te krijgen bij films en XBOX games....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

Sandrioni schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:26:
Volgens mij heeft de LG LH4000 geen audio uitgang, anders dan de optische out? Deze werkt namelijk niet (goed) bij mij (lees: krijg het niet goed geconfigureerd). Anyway: het werkt niet, dus ik zoek een oplossing om toch een soort-van Dolby geluid over mijn boxen te krijgen bij films en XBOX games....
ik heb 47lh5000 met 360. had hetzelfde
hdmi kabel en standaard kabel passen niet tegelijkertijd in xbox.
van standaard kabel plastic bescherming afgehaald, nu passen hdmi kabel en standaart conector wel in de xbox. op de standaart zit nl optisch out welke ik naar mijn " home cinema set" heb gebracht

http://www.chadledford.com/?p=50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Anoniem: 124910 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:09:
[...]

ik heb 47lh5000 met 360. had hetzelfde
hdmi kabel en standaard kabel passen niet tegelijkertijd in xbox.
van standaard kabel plastic bescherming afgehaald, nu passen hdmi kabel en standaart conector wel in de xbox. op de standaart zit nl optisch out welke ik naar mijn " home cinema set" heb gebracht

http://www.chadledford.com/?p=50
Hmmm, maar ik heb geen optische uitgang op mijn XBOX kabel. Enkel composiet (geel, rood, wit tulpstekker). En dit ondanks ik de elite-versie heb! Kan ik deze kabel ook slopen, zodat ik de wit/rode audiostekkers dan tenminste op de home cinema kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Sandrioni schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:26:
Heb je in het menu je digital out goed gezet?
Heb je geprobeerd om je TV speakers uit te zetten? (Middels het menu.)

Zitten de kabels echt goed erin? En staat je receiver goed ingesteld? (Ik moet handmatig mijn optische ingang zetten op een bepaalde modus. Dus: Optisch 1 -> TV.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Jazeker, maar ik zie vast over het hoofd:

Heb DigitalIn1 en 2 (ik heb er 2 op de versterker) van alles geprobeerd, maar niets helpt.
Heb TV speaker uitgezet op TV, maar dat biedt ook geen soelaas. Bovendien, is het niet handig deze standaard uit te zetten, want ik het de Dolby alleen aanstaan bij een film of game.

Ga wel proberen een SCART verloopblokje aan te sluiten (was meegeleverd met XBOX360), van de TV naar Audio-In (rood/wit) op versterker. De versterker moet er dan maar een soort-van surround van maken. 5.1 zal het op deze manier nooit worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Vreemd, en je weet zeker dan je optical in goed hebt staan op je versterker? Want ik heb mijn geluid vanaf de TV optisch naar mijn receiver en het werkte in 1 keer. Kabel inpluggen, receiver instellen, TV instellen en klaar.

Kan je opnoemen welke instellingen je precies in je TV heb ingesteld en welke op je receiver?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 12:32
Ik heb mijn xbox 360 met HDMI verbonden met mijn 42LH5000. De 42LH5000 via optische uitgang met mijn Samsung 5.1 set. Wanneer ik de samsung gebruik 'mute' ik de tv speakers gewoon via de mute optie op de afstandsbediening en het geluid via de samsung blijft aan.

Dus je hoeft niet moeilijk te doen met je tv speakers in een menu uit te zetten volgens mij als je gewoon wil switchen tussen 5.1 via je receiver of gewoon de tv speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307733

Vrijdag mijn 42SL9000 besteld bij Discountking.nl, zaterdag had ik hem in huis. Ook de refund van Komplett.nl had ik al op vrijdag. Gelukkig!

Prachtige TV de SL9000. Sowieso vwb design vind ik hem prachtig. Zeer dun en de glasplaat is erg stylish naar mijn mening.
Van de zgn. reflectie merk ik weinig. Ja, als hij uit staat en de lampen zijn aan s`avonds dan kan hij door voor een `gedimde` spiegel maar het gaat er natuurlijk om als hij speelt. Geen last van gehad.
Beeldkwaliteit is tot dusver ook absoluut naar tevredenheid; digitale TV van UPC wordt beter weergegeven dan verwacht. De helderheid met name vond ik erg goed.
Xbox360 met HDMI: schitterend, alsmede MKV via Hdd. Daarnaast vind ik de interface van de menus overzichtelijk, ik kreeg er overigens 2 afstandsbedieningen bij: 1 `uitgebreide` en een simpele versie met alleen basisfuncties.

Meer tijd gehad om ermee te spelen heb ik nog niet gehad maar tot dusver ben ik erg tevreden met mn aankoop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:27
Xecuter NL schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:58:
Ik heb mijn xbox 360 met HDMI verbonden met mijn 42LH5000. De 42LH5000 via optische uitgang met mijn Samsung 5.1 set. Wanneer ik de samsung gebruik 'mute' ik de tv speakers gewoon via de mute optie op de afstandsbediening en het geluid via de samsung blijft aan.

Dus je hoeft niet moeilijk te doen met je tv speakers in een menu uit te zetten volgens mij als je gewoon wil switchen tussen 5.1 via je receiver of gewoon de tv speakers.
Maar heb je de digitale uit van je tv ook aangezet? Want de mute functie van je ab kan ook wel eens je digitale out op mute zetten ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

klaasbram schreef op woensdag 11 november 2009 @ 07:36:
[...]

Maar heb je de digitale uit van je tv ook aangezet? Want de mute functie van je ab kan ook wel eens je digitale out op mute zetten ;)
Hij is niet diegene met problemen, dat is Sandrioni... ;-)

Ik gok dat het bij hem juist wel allemaal werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
JamesB009 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:18:
[...]

In ieder geval bedankt voor de hulp!

Even wat extra info: ik heb de LG-LH4000, met XBOX 360, Humax i5050C en versterker JVC-E5S.

Goed, ik wil geluid van Humax danwel XBOX af en toe over de boxen hebben. Bij films of games of zo. Zowel Humax als XBOX360 zijn via HDMI gekoppeld aan TV. So far so good! Schitterend beeld en prima geluid. Echter, ik heb natuurlijk niet voor niets zo'n 5.1 setje, dus wil daar ook wel gebruik van maken.

Apart aansluiten van Humax aan versterker, en XBOX aan versterker is niet echt een optie. Kan wel, maar XBOX heeft maar 2 uitgangen, te weten HDMI en een 'Microsoft'-achtige uitgang die zo in mekaar is gezet dat je die niet tegelijkertijd kan aansluiten. Die stekker is simpelweg te groot. De tip via http://www.chadledford.com/?p=50 zou kunnen werken, maar ik heb niet de stekker met de optische uitgang, alleen maar de geel/rode/witte kabel (stereo+video). Dus, dan kan het net zo goed via de TV...
Wat ik nog zou kunnen doen, is mijn stekker slopen, en de rode/witte tulpstekkers naar versterker leiden. Dan heb ik iig stereo geluid via Home Cinema Set. Maar, dit doe ik liever niet.

De Humax zou ik optisch kunnen aansluiten op de versterker (die heeft optical out), maar dit werkt niet. Van alles geprobeerd.

Op de versterker kan heb ik een paar sources, te weten VCR, DVR/DVD, TV, VIDEO, AM, FM. De versterker heeft 2 digitale ingangen (coaxiaal, en optisch). Optisch is volgens mij DigitalN2, aldus manual. Maar, in dezelfde manual staat dat het tevens via een analoge verbinding een verbinding gemaakt moet worden?! Dit vind ik al vaag. Waarom zou dat moeten? Deze gast op avforum heeft iets soortgelijks (http://www.avforums.com/f...eperation-jvc-rx-e5s.html).

Ik moet, blijkbaar, het TV geluid (TV speaker) uitzetten als ik het geluid over de HCS (home cinema set) wil hebben. Heb ik geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Wat ik nog zou kunnen proberen, is om te kijken of de optische kabel een signaal doorgeeft (of er een rood licht uit komt). Dan heb ik dat probleem tenminste getackeld.

Wat ik gisteravond nog heb geprobeerd is om via een scart-blokje, switch naar 'OUT', tulpstekkers erin en aangesloten op HCS. Dat werkte niet. Daarna nog tulpstekkers weer omgebatterij'd naar SCART (dus SCART, tulp-kabels, SCART) op AV/ingang en ook op DVD/DVR van de HCS gezet. Wederom zonder resultaat. Aaaaaaaaaaaaargh!!!

Ik weet het niet meer. Erg vaag. Af en toe kreeg ik wel wat output via de HCS, maar dan liep het geluid van de TV achter bij de werkelijkheid, ook als HCS uit staat. Dat is niet handig.

Heb gisteravond ook nog TV geupdate naar firmware v3.40. Heeft echter niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Hmm, erg apart probleem. Mijn situatie:

LG 37LH4000
Denon Receiver (Even niet het typenummer bij de hand.)
Wii

Ik heb mijn Wii via component aangesloten op TV.
Vervolgens heb ik de TV via optische kabel (dus met zo'n rood lampje) aangesloten op mijn Denon Receiver.

Deze heeft verschillende ingangen. Een coax en 2 optische in (en 1 optische out). Heb de TV op Coax 1 aangesloten.
Het geluid gaat niet automatisch dan werken.

Op mijn TV in het menu van audio moet je de digitale uitgang instellen. Deze staat bij mij op automatisch. En TV geluid staat gewoon aan bij mij.

Als laatste stap moet ik mijn Denon Receiver nog instellen. Dus met de AB mijn menu in. Dan kom ik langs verschillende opties.
Coax -> DVD
Opt 1 in -> None
Opt 2 in -> None

Bij deze opties zet ik Opt 1 in op TV. Het menu uit, Receiver op TV zetten. Het duur 1 seconde voor het geluid erin komt, maar het werkt wel. (Ook bij TV kanalen zappen duurt het 1 seconde voor het geluid over de versterker gaat.)

Wat ik bij jou vermoed is:
- Je optische kabel werkt niet. (Dus even controleren of het rode lampje zichtbaar is)
- Je hebt op je Receiver de opt 1 in niet gedefinieerd.
- Je receiver heeft geen optisch in, alleen maar out (Lijkt me niet, maar je weet het maar nooit.)
- Je hebt op je TV de digitale uitgang niet gedefinieerd.

Ik heb mijn firmware gedowngrade naar de versie dat ik HD films @ usb kan spelen, weet even niet uit mijn hoofd welke dit is.

Hopelijk heb je iets aan mijn tips / eigen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
JamesB009 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:44:
Hmm, erg apart probleem. Mijn situatie:

LG 37LH4000
Denon Receiver (Even niet het typenummer bij de hand.)
Wii

Ik heb mijn Wii via component aangesloten op TV.
Vervolgens heb ik de TV via optische kabel (dus met zo'n rood lampje) aangesloten op mijn Denon Receiver.

Deze heeft verschillende ingangen. Een coax en 2 optische in (en 1 optische out). Heb de TV op Coax 1 aangesloten.
Het geluid gaat niet automatisch dan werken.

Op mijn TV in het menu van audio moet je de digitale uitgang instellen. Deze staat bij mij op automatisch. En TV geluid staat gewoon aan bij mij.

Als laatste stap moet ik mijn Denon Receiver nog instellen. Dus met de AB mijn menu in. Dan kom ik langs verschillende opties.
Coax -> DVD
Opt 1 in -> None
Opt 2 in -> None

Bij deze opties zet ik Opt 1 in op TV. Het menu uit, Receiver op TV zetten. Het duur 1 seconde voor het geluid erin komt, maar het werkt wel. (Ook bij TV kanalen zappen duurt het 1 seconde voor het geluid over de versterker gaat.)

Wat ik bij jou vermoed is:
- Je optische kabel werkt niet. (Dus even controleren of het rode lampje zichtbaar is)
- Je hebt op je Receiver de opt 1 in niet gedefinieerd.
- Je receiver heeft geen optisch in, alleen maar out (Lijkt me niet, maar je weet het maar nooit.)
- Je hebt op je TV de digitale uitgang niet gedefinieerd.

Ik heb mijn firmware gedowngrade naar de versie dat ik HD films @ usb kan spelen, weet even niet uit mijn hoofd welke dit is.

Hopelijk heb je iets aan mijn tips / eigen ervaring.
Thanks!!! Ga er vanavond direct naar kijken.

Ik vreet die kabel op als hij 'gewoon' stuk blijkt te zijn.

De TV speaker hoeft niet uit (zou mooi zijn, anders moet je dat telkens aan/uit zetten).

Overigens kun je in v3.15 van de firmware de DivX hack nog invoeren. Daarna updaten naar 3.40 kan probleemloos, MAAR als je het nog niet geactiveerd had, kun je het in 3.40 niet meer activeren. Kortom: activeren in 3.15, dan updaten. No problemo. Heb echter nog geen verbeteringen of zo kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Sandrioni schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:35:
[...]

Thanks!!! Ga er vanavond direct naar kijken.

Ik vreet die kabel op als hij 'gewoon' stuk blijkt te zijn.

De TV speaker hoeft niet uit (zou mooi zijn, anders moet je dat telkens aan/uit zetten).

Overigens kun je in v3.15 van de firmware de DivX hack nog invoeren. Daarna updaten naar 3.40 kan probleemloos, MAAR als je het nog niet geactiveerd had, kun je het in 3.40 niet meer activeren. Kortom: activeren in 3.15, dan updaten. No problemo. Heb echter nog geen verbeteringen of zo kunnen ontdekken.
He, dat is een goede tip, thnx!

Misschien dat ik wel ga upgraden naar 3.40 dan. Ik heb nu inderdaad 3.15 en de divx hack gedaan. Maar zoals je al hebt gezegd is er niet echt zichtbaar een verbetering. Maar misschien dat je in 3.15 wel TV geluid kan aanhouden en in 3.40 niet?

Ik hoor het wel als je het vanavond hebt getest. Ik hoop voor je dat het gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
JamesB009 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:39:
[...]

He, dat is een goede tip, thnx!

Misschien dat ik wel ga upgraden naar 3.40 dan. Ik heb nu inderdaad 3.15 en de divx hack gedaan. Maar zoals je al hebt gezegd is er niet echt zichtbaar een verbetering. Maar misschien dat je in 3.15 wel TV geluid kan aanhouden en in 3.40 niet?

Ik hoor het wel als je het vanavond hebt getest. Ik hoop voor je dat het gaat werken.
Ik heb alles in 3.15 getest, dus dat maakt geen verschil. Jij kunt dus probleemloos updaten naar 3.40. En, downgraden kan altijd, dus ik zie geen beren op de weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
JamesB009 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:18:
[...]

Bij mij werkt het.

TV = 42LH5000

Xbox 360 --> hdmi --> TV
Ziggo Humax --> scart(RGB) --> TV
Samsung HT-X250R --> hdmi --> TV

dan
TV Optical OUT--> optische kabel --> Samsung HT-X250R

LH5000 Optical OUT standaard op automatisch laten staan
Samsung HT-X250R op 'kanaal' Digital IN
LH5000 Speakers op 'mute' met afstandsbediening

Alles kan zo via de speakers van de tv of via de samsung set. Het werkt inderdaad wel bij mij. Soms loopt geluid niet in sync, maar dat kan ik aanpassen op mijn samsung set. Zo kijk ik al mijn HD films vanaf mijn WD Passport 320 gb die in mijn tv zit met 5.1 geluid, wat ook werkt met mijn xbox.

• Sandrioni
Heren, het werkt al!!!

Optische kabel tussen TV en HCS. Op TV niets aangepast, maar op receiver Digital-In op TV gezet, waardoor ik als source nu in beeld krijg: TV - Digital. Nou, klopt precies! En, met geluid!!!

Echter, dit werkt alleen op niet-HD zenders. Op Ned 1-2-3 krijg ik een raar geluid wat achterloopt. Denk dat HD zenders Dolby 5.1 uitzenden, wat de tv niet juist door kan zenden. In de Humax kan ik wel instellen PCM of Dolby geluid. Zou ik daar iets mee moeten?

Trouwens, nu ik jullie toch aan de lijn heb :)......hebben jullie ook de jullie LG niet automatisch het juiste kanaal kiest? Al sinds jaar en dag weet ik niet beter dan dat als ik bijvoorbeeld de Humax uitzet, en de XBOX aan, dat de TV dan automatisch dit nieuwe kanaal selecteert. Nu moet ik dan weer via de AB van de TV (die ik eigenlijk nooit gebruik) de juiste input selecteren. Wat vaag. Dat kan vast makkelijker.... :D

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Fijn te horen dat je geluid nu werkt! :D (Alleen balen van de HD zenders, daar heb ik geen ervaring mee, dus kan ik je niet mee helpen.) Je kan sowieso even de verschillende keuzes op je versterker testen om te controleren of het beter wordt.

Mijn TV selecteert ook niet automatisch kanalen. Maar dit komt omdat ik vooral tussen PC en TV wissel. Dus dit gaat niet automatisch.
Als ik mijn Wii aanzet gaat het ook niet automatisch, ben niet anders gewend. Heb er persoonlijk dus ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKuiper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-04 10:45
Heren,

Een trotse nieuwe eigenaar meld zich! Gisteren mijn LG 37LH5020 ontvangen. Wat een beest! Ik heb em gekocht via de expert Hillegom (hele prettige zaak) voor 800 euro. Dat is 50 euro minder dan de winkel prijs. Goedkoopste online prijs was 700 euro, gezien het om veel geld gaat heb ik gekozen voor wat meer betalen en flink wat extra service. Ik had een donderdag afgesproken na 3 uur, uiteindelijk werd ie gebracht om 5 uur. Vond het niet heel erg want ik kan vanuit huis werken.

Monteur was aardige kerel en heeft alles voor me in elkaar gezet. Het was wel even moeilijk doen want de power-switch zit rechtsonder de TV. Het is dus niet het kleine powerknopje aan de zijkant van het scherm. Direct een opmerking voor LG, wat een goedkoop voelende afstandbediening. De monteur had ook voor me de verschillende waardes aangepast, zoals contrast ed. Indien iemand optimale settings heeft hoor ik deze graag.

Direct me 1TB USB harddisk aan de TV gehangen. Ging super, eerste film die ik wou bekijken (ik geloof 16 blocks) deed het perfect. Toen nog even stukje van de film 300 gekeken en toen mocht ie van me weg. Toen heb ik even flink met de TV gespeeld en ik ben erg tevreden. Ik heb slechts 1 serie in HD-Ready, Band Of Brothers waarvan de Audio-Stream/Codes het niet deden. Ook had ik 1 unsupported film gevonden. Kan ik dit oplossen met een firmware update of hack?

In iedergeval hoop ik dat de dag snel voorbij is zodat ik vanavond is flink van me TV kan genieten!!

_/-\o_

- The one and only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
Ik heb dit topic een beetje door gelezen (en google). Maar kan niet echt duidelijke ervaringen vinden over de volgende 2 tv's LG 47LH4000 LG 47LH5000 kan iemand mij vertellen of deze tv's nog enige mankementen of minder sterke punten hebben. En Welke tv je het beste kan aanschaffen aangezien de prijs bijna niks uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

geldermalsen schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:42:
Ik heb dit topic een beetje door gelezen (en google). Maar kan niet echt duidelijke ervaringen vinden over de volgende 2 tv's LG 47LH4000 LG 47LH5000 kan iemand mij vertellen of deze tv's nog enige mankementen of minder sterke punten hebben. En Welke tv je het beste kan aanschaffen aangezien de prijs bijna niks uitmaakt.
Het enige verschil tussen de LH4000 en de LH5000 is:
Responstijd. 2ms in plaats van 3ms
Hz: 200Hz in plaats van 100Hz
En aantal HDMI ingangen: 4 in plaats van 3

Verder is de LH5000 een heeel klein beetje breder en hoger dan de LH4000 en 0.1 kg zwaarder.

Dus de LH5000 is theoretisch beter.

Ik weet ook niet welke prijzen jij precies hebt, maar bij plasmadiscounter is het verschil nog €90,-
LH4000: €879,-
LH5000 €975,-

Succes met de keuzes. :P

Edit: Verkeerde prijzen opgeschreven, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
837 voor de 47LH4000 en 940 voor de 47LH5000 Scheelt 100 euro..
Maar zijn er mensen met ervaringen van deze tv's en het liefst in deze maat.
De tv gaat 90% van de tijd HD films afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

geldermalsen schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:16:
837 voor de 47LH4000 en 940 voor de 47LH5000 Scheelt 100 euro..
Maar zijn er mensen met ervaringen van deze tv's en het liefst in deze maat.
De tv gaat 90% van de tijd HD films afspelen.
Dan zou ik toch eens over nadenken om je TV bij PlasmaDicounter te halen. Scheelt je veel geld. :+
Edit: Had de prijzen verkeerd gelezen, sorry. :)
Ik heb mijn TV daar ook gehaald, zelf gehaald in Naarden. Ze kunnen ook bezorgen voor een paar tientjes dacht ik.

Ik heb zelf ervaring met de 37LH4000. Deze werkt perfect en alles ziet er superstrak uit. Of de LH5000 er nóg beter uitziet kan ik helaas niet zeggen. Maar als je twijfelt en het 100euro verschil niet groot vindt zou ik voor de LH5000 gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door JamesB009 op 13-11-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Het is de 47 inch niet de 37 inch ik denk dat u daar mee in verwaring bent

bij plasma kosten ze 879 en 975 euro

[ Voor 21% gewijzigd door geldermalsen op 13-11-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

geldermalsen schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:24:
Het is de 47 inch niet de 37 inch ik denk dat u daar mee in verwaring bent

bij plasma kosten ze 879 en 975 euro
Inderdaad, kwam er net achter. Sorry.

Ik heb zelf geen ervaring tussen de LH4000 en de LH5000. Theoretisch is de LH5000 beter, maar helaas kan ik je niet verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Maar bij jou bevalt de 4000 reeks ook perfect? Persoonlijk heb ik altijd alles van phillips gehad.
Maar vond deze LCD er ook zeer goed uitzien(zelfs beter dan een gelijkwaardige phillips lcd)
Hoelang heeft u hem al in uw bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKuiper
geldermalsen schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:31:
Maar bij jou bevalt de 4000 reeks ook perfect? Persoonlijk heb ik altijd alles van phillips gehad.
Maar vond deze LCD er ook zeer goed uitzien(zelfs beter dan een gelijkwaardige phillips lcd)
Ik heb beiden TVs in de winkel gezien. Uiteindelijk vond ik de 200Hz net wat lekkerder en de extra HDMI die erop zat was mooi meegenomen. Ik ga de TV minimaal 5 jaar gebruiken, dus 100 euro min of meer kijk ik dan niet op.

- The one and only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Dus je heb ook de 47 inch versie? En hoe bevalt deze Globaal? En dan de volgende vraag.
Direct aanschaffen of wachten tot rond de kerst kijken of ergens nog word gestunt.

[ Voor 47% gewijzigd door geldermalsen op 13-11-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

geldermalsen schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:31:
De 4000 versie werkt perfect bij mij.
Nu 2 weken in huis en nog geen nadeel ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Speel je ook HD films af?

Ik lees nu toch erg veel op internet teksten als LG is ruk. LG nooit meer van me leven..
Ik begrijp echt wel dat je op internet veel meer negatiefe reacties leest als positiefe.
Maar het viel me gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik heb een HTPC eraan hangen en speel voornamelijk 720p films / series en ook wat 1080p films. Ik vind het er persoonlijk allemaal superstrak uitzien, geen pixels, geen gekke dingen. Hiervoor ook een LG TV gehad en nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
En donkere scene hoe ziet dat eruit? En zagen jullie veel verschil met bijv een sony televisie?

[ Voor 5% gewijzigd door geldermalsen op 14-11-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
^^ naast alleen maar korte vraagjes te stellen. Heb je zelf al eens de schermen in het echt bekeken? Want je kunt er bij mediamarkt / bcc / nog zo'n toko best op wacht op een donkere scene om te vergelijken. Alleen nadeel is dat ze daar meestal op een winkel/ Demo stand staan. De meeste tv worden vaak wel met een ander type vergeleken in een review. Misschien niet met de tv waarmee je het zelf wil vergelijken maar soms moet je 2 verschillende reviews vergelijken om zo je eigen beeld er van te scheppen.

Maar dan nog blijft het de mening van die reviewer! Zelf zien is gewoon het beste.
Je mag natuurlijk gewoon vragen stellen maar je laatste 3 reply's zijn gewoon veel van hetzelfde als je het mij vraagt ;).
Beetje zelf onderzoek kan geen kwaad :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Heb de schermen in het echt gezien.. Het viel me super mee prijs kwaliteit verhouding... Maar LG is voor mij nog een beetje onbekent merk. Dus ik durf nog niet echt de stap te wagen heb een zetje nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

geldermalsen schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:41:
Heb de schermen in het echt gezien.. Het viel me super mee prijs kwaliteit verhouding... Maar LG is voor mij nog een beetje onbekent merk. Dus ik durf nog niet echt de stap te wagen heb een zetje nodig :)
heb sinds paar maanden de 47LH5000 en zeer tevreden.
ik ben geen voetbal liefhebber, dus mening over zulke beelden heb ik niet.
upc media box (geen HD) geeft perfect beeld. heel soms met snel beeld (pan) waar veel details inzitten trilt het beeld wel eens.bv persoon met streepjes overhemd aan . maar dit is heel soms.

xbox360 voor games. heb de tv modus niet eens op game mode staan maar perfect beeld. halo en modernwarfare gaat perfect. ik ben niet zon goede speler, maar heb geen last van game-lag. mischien als je erg goed bent je hier last van zou kunnen hebben.
bij guitar hero gaat geluid over versterker, en dan loopt geluid op tv iets achter. heb het gevoel dat het spelen van dit spel iets anders is dan hiervoor.

als het geluid achter loopt, loopt dan ook het beeld achter???? game-lag ????
maar voor mij is dit niet erg ( regular player,hahah)

xbox1 met xbmc als media centre
deze met component naar tv, films en sieries streamen van Nas geeft erg goed resultaat.
ik heb geen hd films enz maar goede kwaliteit. bestand groote van +/- 800mb voor film en 400mb voor serie.
geeft echt erg strak beeld (xbox1 stuur 720 uit) . dit is wat mij het meeste bevalt aan alles omdat ik het meeste kijk via xbox1

blueray via hdmi,

antenne wordt niet gebruikt, wel getest en ook daar erg goed beeld ( ps, wel nieuwe coax12 gelegd)
dus intern kanaalkiezer wordt niet gebruikt, eigenlijk monitor functie dus

alles wordt bediend door harmony 525, waardoor ik maar een bediening heb, wat ook erg bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Kijk hier heb ik iets aan hartstikke bedankt :)
Ik heb deze TV dus ook in het echt gezien en beviel mij zeer. Het tril beeld heb ik echter niet opgemerkt.
Hier ga ik nog eens beter naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
geldermalsen schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:25:
Kijk hier heb ik iets aan hartstikke bedankt :)
Ik heb deze TV dus ook in het echt gezien en beviel mij zeer. Het tril beeld heb ik echter niet opgemerkt.
Hier ga ik nog eens beter naar kijken.
Als je in de pricewatch kijkt bij de 42lh5000 heb ik daar een review geschreven een paar maanden geleden. In mijn optiek zal het verschil tussen een 42" en een 47" niet veel uitmaken qua performance, of heb ik dat mis?
geldermalsen schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:42:
Een vriend van me heeft de LH4000 en ik de LH5000
zoals eerder besproken in dit topic zit er wel degelijk een verschil tussen beide schermen welke makkelijk zijn op te vragen en eerder zijn besproken. Echter mis ik vaak nog de styling van de 2 schermen welke in mijn optiek aardig verschillen en de LH5000 gewoon echt een stuk strakker is.

Ik moet hier overigens aan toevoegen dat ik tegenwoordig alleen nog maar de 'THX Bioscoop' instelling gebruik voor films kijken en gamen. Hierbij wordt erg weinig gebruik gemaakt van de technologische hoogstandjes zoals de 200hz functie, maar het beeld is gewoon het mooist op deze stand. Met gamen loopt het beeld vloeiend met weinig artifacts en dus vraag ik mij de echte toegevoegde waarde van de 200hz functie af...

[ Voor 0% gewijzigd door Xecuter NL op 16-11-2009 16:18 . Reden: spelfout ]

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-05 17:24
Heeft iemand al wat meer info over de LH3300? Heb nog geen reviews kunnen vinden over dit toestel, maar afgaande op wat ik nu weet, zit ik te twijfelen over aanschaf. Vooral ook vanwege CI+, maar ook de looks zijn goed. En de prijs vind ik ook ok. Dus weet iemand wat meer of heeft iemand deze tv? Dan hoor ik er graag meer van.

XC40 Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 30000km

• geldermalsen
Xecuter NL schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:17:
[...]

Als je in de pricewatch kijkt bij de 42lh5000 heb ik daar een review geschreven een paar maanden geleden. In mijn optiek zal het verschil tussen een 42" en een 47" niet veel uitmaken qua performance, of heb ik dat mis?

[...]

Een vriend van me heeft de LH4000 en ik de LH5000
zoals eerder besproken in dit topic zit er wel degelijk een verschil tussen beide schermen welke makkelijk zijn op te vragen en eerder zijn besproken. Echter mis ik vaak nog de styling van de 2 schermen welke in mijn optiek aardig verschillen en de LH5000 gewoon echt een stuk strakker is.

Ik moet hier overigens aan toevoegen dat ik tegenwoordig alleen nog maar de 'THX Bioscoop' instelling gebruik voor films kijken en gamen. Hierbij wordt erg weinig gebruik gemaakt van de technologische hoogstandjes zoals de 200hz functie, maar het beeld is gewoon het mooist op deze stand. Met gamen loopt het beeld vloeiend met weinig artifacts en dus vraag ik mij de echte toegevoegde waarde van de 200hz functie af...
_/-\o_ Hartstikke bedankt voor deze revieuw hier heb ik veel aan. Volgende week waarschijnlijk ophalen O+
Welke muurbeugel hebben jullie :X

• DeKuiper
geldermalsen schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:46:
[...]

_/-\o_ Hartstikke bedankt voor deze revieuw hier heb ik veel aan. Volgende week waarschijnlijk ophalen O+
Welke muurbeugel hebben jullie :X
Wat nou muurbeugel =] Vind het meegeleverde pootje zo mooi dat ik voor een TV meubel ga. Ik kan toch niet al me zooi los op de grond zetten :o Ik heb een 5020 en super tevreden mee. Niet los gaan bij het installeren, rechts onderaan zit ook nog de AAN/UIT knop voor de voeding..

- The one and only

• geldermalsen
Bij mij komt hij op een grote muur te hangen dus lijkt me mooi om hem op te hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05 21:09
Heroin schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:14:
Heren,

Een trotse nieuwe eigenaar meld zich! Gisteren mijn LG 37LH5020 ontvangen. Wat een beest! Ik heb em gekocht via de expert Hillegom (hele prettige zaak) voor 800 euro. Dat is 50 euro minder dan de winkel prijs. Goedkoopste online prijs was 700 euro, gezien het om veel geld gaat heb ik gekozen voor wat meer betalen en flink wat extra service. Ik had een donderdag afgesproken na 3 uur, uiteindelijk werd ie gebracht om 5 uur. Vond het niet heel erg want ik kan vanuit huis werken.

Monteur was aardige kerel en heeft alles voor me in elkaar gezet. Het was wel even moeilijk doen want de power-switch zit rechtsonder de TV. Het is dus niet het kleine powerknopje aan de zijkant van het scherm. Direct een opmerking voor LG, wat een goedkoop voelende afstandbediening. De monteur had ook voor me de verschillende waardes aangepast, zoals contrast ed. Indien iemand optimale settings heeft hoor ik deze graag.

Direct me 1TB USB harddisk aan de TV gehangen. Ging super, eerste film die ik wou bekijken (ik geloof 16 blocks) deed het perfect. Toen nog even stukje van de film 300 gekeken en toen mocht ie van me weg. Toen heb ik even flink met de TV gespeeld en ik ben erg tevreden. Ik heb slechts 1 serie in HD-Ready, Band Of Brothers waarvan de Audio-Stream/Codes het niet deden. Ook had ik 1 unsupported film gevonden. Kan ik dit oplossen met een firmware update of hack?

In iedergeval hoop ik dat de dag snel voorbij is zodat ik vanavond is flink van me TV kan genieten!!

_/-\o_
Ik ben van plan precies deze tv te kopen of de Samsung B650. Hoe bevalt de tv na een paar dagen? En waarom heb je de LG gekocht en niet een ander merk?

Ik was laatst bij een Saturn in Duitsland (woon daar nu eenmaal) en daar leek de Samsung een iets mooier beeld te hebben. Gisteren bij een lokale dozenschuiver geweest en daar was de LG veel beter dan de Samsung (aangesloten op DVB-S via component), lastige keuze vind ik het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Nog eenmaal dit topic doorgelezen.. Maar als ik nu een nieuwe 47lh5000 koop kan ik de THX media instelling nog wijzigen? Zodat ik van de bekende aura's af ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKuiper
elbandito schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:31:
[...]

Ik ben van plan precies deze tv te kopen of de Samsung B650. Hoe bevalt de tv na een paar dagen? En waarom heb je de LG gekocht en niet een ander merk?

Ik was laatst bij een Saturn in Duitsland (woon daar nu eenmaal) en daar leek de Samsung een iets mooier beeld te hebben. Gisteren bij een lokale dozenschuiver geweest en daar was de LG veel beter dan de Samsung (aangesloten op DVB-S via component), lastige keuze vind ik het maar.
Ik had BIJNA een samsung gekocht volgens mij ook de B650. Uiteindelijk was ik met mijn pa naar de Expert gegaan want daar koopt hij nog altijds zijn TV's. Even goed met de verkopen gepraat, verschillende instellingen gekeken, mocht zelf aan alles zitten en toen was het me duidelijk, de LG sprong er opeens bovenuit. Mooi prijsje, goede ondersteuning. Wat ook nog mee woog is een Samsung Syncmaster die ik heb die nu keuren heeft. Vind het dan ook wel zo mooi om dan Samsung maar de vinger te geven en naar haar grootste concurrent te gaan (LG gaat Samsung ownen..)

Paar dagen later is het nog steeds volop genieten. Zat gistere House te kijken en het beeld was met UPC super scherp. Video's spelen goed af, en ik heb er nog een goed gevoel bij. Enige was ik nog even wil is even de codecs lijst. Ik heb nu Band of Brothers 720p en de audio codec wordt niet ondersteund. Moet nog even kijken waar dat vandaan komt.

- The one and only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289637

ik zat zelf ook eerst te kijken naar een samsung, heb toch maar de LG 42LH5000 genomen, vooral door de 200hz functie en 2ms responstijd.

weet iemand trouwens hoe ik de 200hz functie aan/uit kan zetten of moet dat via de film/sport/game modus? en kan iemand mij de specs vertellen van die verschillende modussen?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289637 schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:54:
ik zat zelf ook eerst te kijken naar een samsung, heb toch maar de LG 42LH5000 genomen, vooral door de 200hz functie en 2ms responstijd.

weet iemand trouwens hoe ik de 200hz functie aan/uit kan zetten of moet dat via de film/sport/game modus? en kan iemand mij de specs vertellen van die verschillende modussen?

gr
menu>beeld>geavanceerde instellingen>trumotion op uit ,laag of hoog zetten.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Nog steeds geen TV gekocht.. Ben op dit vlak echt te besluiteloos :( Hoor over alle tv's slechte dingen.

Ben bang dat ik me dood ga ergeren aan de auras ;(

[ Voor 23% gewijzigd door geldermalsen op 25-11-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geldermalsen schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:25:
Nog steeds geen TV gekocht.. Ben op dit vlak echt te besluiteloos :( Hoor over alle tv's slechte dingen.

Ben bang dat ik me dood ga ergeren aan de auras ;(
de aura's zijn er bijna niet als je de trumotion op laag zet bij mijn 47lh4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Dus je bent nog steeds blij met je LG tv? wil namelijk de 47lh5000 halen maar lees enge verhalen over aura's.

Heb ook de led tv van samsung gezien die was ook erg mooi.. Al met al weer twijfelen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door geldermalsen op 25-11-2009 13:18 ]

• punthoofd
  • Laatst online: 10-05 18:50
klaasbram schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:11:
[...]
De SL8500 is qua hardware identiek aan de SL8000 alleen heeft deze rechte hoeken ipv gebogen ;)
Op avforum staat bovendien dat de SL8500 een glazen frontpaneel heeft.

Het lijkt er helaas op dat dat specifieke type slechts door enkele winkels verkocht wordt, en de 42" lastig echt op voorraad te vinden is (?). Zelfs op de LG sites lijken ze niet te bestaan.

• Xecuter NL
geldermalsen schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:58:
Dus je bent nog steeds blij met je LG tv? wil namelijk de 47lh5000 halen maar lees enge verhalen over aura's.

Heb ook de led tv van samsung gezien die was ook erg mooi.. Al met al weer twijfelen 8)7
Ik ben nog steeds ontzettend blij met mijn 42LH5000! Echt een mooie strakke tv, mooi zwart design en de functionaliteit met de USB host maakt het mijn aankoop van het jaar. Ik kijk regelmatig HD films en elke keer ben ik weer verbaasd, hetzelfde geld als ik mijn xbox aanzet. Dus ja, ik ben in ieder geval zeer content met deze aanschaf. Waarom ik deze koos: in mei 2009 beste prestaties versus aankoop waarde, 4 HDMI's, USB functie, 2ms respons tijd (voor het gamen) en het top design (zwart, piano lak, geen speakers, mooie voet)

Wat betreft die aura's, daar heb je geen last meer van als je de THX Bioscoop instelling gebruikt zoals ik dat doe. Ben te lui om zelf op zoek te gaan naar de ultieme afstelling.

• geldermalsen
En hoe vind je het contrast van de tv bij thuis gebruik.. Gisteren weer voor de 3e keer in het echt gezien. Maar vond de LED tv van samsung wel een veel betere contrast hebben (misschien gewoon bagger afgestelt)
Maar nu vraag ik me af is het de 300 euro meerprijs waard.

• Xecuter NL
geldermalsen schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:16:
En hoe vind je het contrast van de tv bij thuis gebruik.. Gisteren weer voor de 3e keer in het echt gezien. Maar vond de LED tv van samsung wel een veel betere contrast hebben (misschien gewoon bagger afgestelt)
Maar nu vraag ik me af is het de 300 euro meerprijs waard.
Kijk, die LED's (neem aan dat je het daar mee vergelijkt?) zijn daar gewoon veel beter in. Persoonlijk vind ik die "zwart is grijs" discussie altijd een beetje onzin. Je ziet het als je de helderheid (backlight) op hoog hebt staan en je een LED tv er pal naast zet om te vergelijken. Ik heb toen ook gekeken naar een Samsung LED en ja; zwart is inderdaad zwarter. Maar de kleuren vond ik allemaal ook veel heftiger en niet pretig om naar te kijken. Ook dat is persoonlijker, rood is echt heel erg rood, het contrast is te groot. Het is nieuwe techniek en het zou beter moeten zijn, persoonlijk vond ik het niet prettiger om naar te kijken en dus de meerprijs niet waard. Ik heb geen moment gehad, dat ik zat te kijken naar mijn scherm en moest denken aan zwart/grijs waarde, omdat ik de kleuren natuurlijker vind. Vaak werd er verwezen naar de openings scene van Casino Royale met de zwart/wit donkere scene en dat je nauwelijks onderscheid kan maken wat er in het donker zich afspeelt op een non-LED scherm...tja, dat is volgens mij nou net de bedoeling geweest van die scene.

Maarrrrr het blijft natuurlijk persoonlijk, wat vind je mooi...

• geldermalsen
Ik vond beide mooi :) Echt super bedankt voor je tekst en uitleg. Wou zaterdag gaan kijken blij plasma-discounter, echter is deze nu uitverkocht en weten ze niet wanneer deze weer binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Laatst online: 22-08-2024
Weet iemand ook hoe je bij de 26LH2000 in het service menu kan komen?

De methodes omschreven in de start post werken niet bij deze tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
vandaag toch maar de knoop door gehakt. Heb een 47lh5000 gehaald en vind hem erg goed. Morgen post ik even een foto... Iedereen bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:54
Iemand die een LG scherm als PC monitor gebruikt? Ik zit de 32LH3000 te overwegen omdat ik lees dat die lage input lag heeft en meer gebruikt wordt als game monitor. Iemand ervaringen mee?
Voor TV gebruik vind ik full HD bij 32 inch op zich onzin, veel te klein om verschil te kunnen zien met HD bij normale kijkafstand, maar als monitor is 1080P wel vereist.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
sinds vandaag in bezit even wow gespeeld, maar werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik zat even rond te kijken online, en bij veel winkels hebben ze het over de 42SL8500, is dit hetzelfde als de 42SL8000?
http://www.bcc.nl/product/lg-42sl8500

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
TheKillingBean schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:53:
Ik zat even rond te kijken online, en bij veel winkels hebben ze het over de 42SL8500, is dit hetzelfde als de 42SL8000?
http://www.bcc.nl/product/lg-42sl8500
Technisch hetzelfde alleen de hoeken zijn anders afgerond. FF uit me hoofd is de 8500 serie meer hoekig tov de 8000 (zelfde geld voor de 9000 / 9500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 11:57

mindcre8r

Tradepedia

de 80Xx en 90XX hebben een plastic plaat en de 85XX en 95XX een glazen plaat dacht ik te lezen op AVforums.

[ Voor 22% gewijzigd door mindcre8r op 30-11-2009 13:25 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-05 12:55
Ik heb een Asus P5n7a-VM gekoppeld via een HDMI kabel aan een 32LG3000. Mijn probleem is dat ik regelmatig (of bij koude start of bij ontwaken uit de stand-by modus) ik een "geen signaal" melding krijg. Ik kan dan van bron wisselen wat ik wil, kabeltje erin/eruit of wat dan ook, maar ik krijg met geen mogelijkheid beeld dan. Heel af en toe wil ie nog wel eens signaal geven, maar in 98% van de gevallen moet ik de HTPC weer opnieuw starten...dan geeft ie wel beeld.

Iemand bekend met dit probleem? Of misschien nog belangrijker: bekend met een oplossing voor dit probleem?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Drivers als geupdate? Is je LG als primaire monitor ingesteld of als secundair. etc. Of heb je op een ander scherm geen problemen wanneer deze op dezelfde manier is aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-05 12:55
klaasbram schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:43:
Drivers als geupdate? Is je LG als primaire monitor ingesteld of als secundair. etc. Of heb je op een ander scherm geen problemen wanneer deze op dezelfde manier is aangesloten?
De LG doet dienst als TV en via HDMI gelinked aan de HTPC obv dat Asus moederbordje als primaire (en enige) monitor.
Helaas geen andere TV/monitor met HDMI mogelijkheden om te proberen.

Laatste drivers nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me niet het probleem. Het gaat namelijk al vanaf de boot mis...ofwel als ik 'm aan zet dan verwacht je op z'n minst het BIOS scherm (voor laden drivers), maar ook die verschijnt dan niet.

Lijkt dus echt dat het signaal van mn HDMI poort niet doorgegeven wordt aan de TV...zal eens een andere kabel proberen. Als er andere ideeen zijn ondertussen....

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120574

Waar kan je nieuwe firmware downloaden voor de LG 37Sl8000? Ik vind het niet op deze site

http://nl.lgservice.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120574 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:53:
Waar kan je nieuwe firmware downloaden voor de LG 37Sl8000? Ik vind het niet op deze site

http://nl.lgservice.com/
kijk eens goed hier : http://www.avforums.com/forums/lg-owners-forum/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Leuk zo'n link posten maar geeft dan op zijn minst de juiste pagina van het SL8000 topic daar want die google search die ze gebruiken slaat echt alles :o

Verder had ik eerder in dit topic over een zoemend geluid van me SL8000 en daar komt volgende week vrijdag iemand van LG voor kijken. Maar ik ben blijkbaar niet de enige die er last van heeft. Zie ook http://www.avforums.com/f...8000-lcd-tv-thread-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Binnenkort ga ik de Ziggo HD pakket bestellen, heb ik de HD ontvanger dan ook nog nodig? Want ik lees dat sommige LG hd tv's al een HD ontvanger in de tv hebben. Het gaat om de SL8500.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 14:06
Voor geinteresseerden: de recensie van de 42" LG SL9000 is vandaag online gezet op Tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Vandaag de LG 32LH3300 binnengekregen en gebruik m nu als monitor ter vervanging van Hanns.G 28". Wat een mooi scherm zeg! Ik merk dat de input lag wel wat hoger is dan de Hanns.G, maar wel te doen. Geen ghosting gelukkig. Voor de rest geweldig hoor. Na alleen maar TN monitoren gewend te zijn is dit een verademing. Mooie heldere kleuren, goede kijkhoek en 32 inch als monitor is ff wennen maar voor games geweldig. 1900X1080 is niet overdreven hoog voor 32 inch desktop gebruik, maar het kan net. Zit op kleine meter en zie geen pixels.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:44
Ik zit hier ook naar te kijken, voor 400 euro prima TV lijkt me zo. Is dit aan te raden voor shooters en internet gebruik? Racegames lijkt me sowieso wel kunnen :) maar voor shooters wil je natuurlijk ook het gehele beeld kunnen zien en alles moet strak werken.

Edit: over de LH3000 klagen ze over de backlight bleeding is dit bij de LH3300 ook erg?

[ Voor 69% gewijzigd door NoepZor op 04-12-2009 12:54 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
NoepZor schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:04:
Ik zit hier ook naar te kijken, voor 400 euro prima TV lijkt me zo. Is dit aan te raden voor shooters en internet gebruik? Racegames lijkt me sowieso wel kunnen :) maar voor shooters wil je natuurlijk ook het gehele beeld kunnen zien en alles moet strak werken.
Mn eerste potje COD MW2 online won ik ;) . Ik vind het wel goed werken voor shooters, maar een beetje verschil merk ik wel met mn Hanns.g (die ook wel heel snel is; 9 ms geloof ik). Ik heb ook gemeten door beide aan te sluiten en een foto te maken van een lopende timer in beeld. 20 ms verschil in het voordeel van de Hanns.G. Dus dat zou zo'n 29 ms betekeken. Volgens mij nog wel acceptabel.
Voor internet gebruik vind ik het ook wel scherp genoeg, zolang je de scherpte vande TV maar op of dichtbij 0 zet. Als je die omhoog doet wordt het beeld/letters ontzettend kartelig.
Groot beeld is alleen maar mooi, geweldig zelfs, en zoveel mooier dan TN dat ik dat beetje input lag op de koop toe neem.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:44
Kun je wat zeggen over de backlight bleeding? Mooiste zou zijn als je er in een verduisterde omgeving een foto van voren van kan maken, met een zwart scherm er op. Ook met een rood scherm zou leuk zijn ivm de kleuregaliteit / kijkhoek :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Is mij niets van opgevallen, maar om daar uberhaupt last van te hebben moet je er wel op letten. Mij valt vooral de egaliteit van het beeld op in vergelijking met een TN en dat foto's er veel mooier uitzien, lijkt me sterk dat er veel backlight bleeding is, maar kan nog es kijken vanavond.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120574

klaasbram schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:28:
[...]

Leuk zo'n link posten maar geeft dan op zijn minst de juiste pagina van het SL8000 topic daar want die google search die ze gebruiken slaat echt alles :o

Verder had ik eerder in dit topic over een zoemend geluid van me SL8000 en daar komt volgende week vrijdag iemand van LG voor kijken. Maar ik ben blijkbaar niet de enige die er last van heeft. Zie ook http://www.avforums.com/f...8000-lcd-tv-thread-5.html
Idd nu weet ik nog niets. Waar vind ik firmware voor LG tv's? Ik heb nog geen SL8000 tv maar ik wil het NU al downloaden zodat ik het als ik de tv heb niet meer moet doen en de tv meteen kan updaten

Of doet de tv dit via de kabel? Want ik heb nu dit beeldje gevonden van de Sl9000

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1259714074.jpeg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 120574 op 05-12-2009 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Zijn er voordelen om een nieuwe firmware te instaleren? Ik kan hier weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-05 13:54

R86

Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:54:
[...]
HOW TO DOWNGRADE FIRMWARE AND ACTIVATE THE USB

DOWNGRADE (read first)
3.15 firmware
ok , create a folder on your USB stick called LG_DTV and put the 3.15 firmware in that folder (dont put another folder in the folder just the firmware itself) and Insert USB stick into TV, (if it doesnt read it automatically) then press MENU and choose OPTION (but dont press OK) but press the FAV button 7 TIMES to get upgrade screen on and choose firmware to upgrade / OK.... - failing that, repeat but press '7' 7 times instead of 'fav' which will get the basic upgrade screen on
- downgrade the firmware and restart TV

ACTIVATE USB
hold down OK on remote and OK on the TV for about 5 secs (be sure to point remote at TV) then it will ask for password - press 0000 and it will take you into service menu = go to no. 2. TOOLS OPTION 3 and change JPEG to 1 and DIVX to HD (dont change ANYTHING else or you will break TV and NO bluetooth doesnt work unless your TV comes with it)

UPGRADE
3.40 Firmware
following the downgrade guide but put the 3.40 firmware into the LG_DTV folder (deleting the old one) and insert into TV and upgrade, as the firmware is newer than in the TV it may read the USB stick without having to press FAV or 7 seven times...
Weet je toevallig of dit ook werkt voor de 32LG2100? Er staat nu 3.40 als firmware op en 't lukt niet om in het servicemenu te komen. Gaat dit wel lukken met 3.15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R86 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:34:
[...]

Weet je toevallig of dit ook werkt voor de 32LG2100? Er staat nu 3.40 als firmware op en 't lukt niet om in het servicemenu te komen. Gaat dit wel lukken met 3.15?
Maak hier een thread in het engels voor de zekerheid : http://www.avforums.com/forums/lg-owners-forum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
IPV zo aan je aantal tech post te komen. Geef dan eens gelijk de link naar het juiste topic!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klaasbram schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:31:
[...]

[...]

IPV zo aan je aantal tech post te komen. Geef dan eens gelijk de link naar het juiste topic!! 8)7
Een beetje eigen inzet wordt verwacht Klaasbram.
Ik stuur ze alleen in de juiste richting. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ja eigen inzit is geen probleem als je dat ook eens in je eigen topicstarts zou doen ;) ...
Maar om even over de firmware van SL8000 terug te komen. Met eigen inzit blijkt dat er totaal niets op het avforum staat voor dit type. Dus je wijst iemand in een richting terwijl daar niets staat. En dat doe je waarschijnlijk omdat je niet zelf heb gezocht maar gewoon door verwijst. We zijn hier om elkaar te helpen en dat doe je normaal gesproken door gelijk de juiste informatie te geven.

En als het blijkt dat je die info gewoon simpel kunt vinden door een zoekmachine (got / google oid) dan kun je iemand daar op wijzen door bv lmgtfy.com linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-05 14:35
Heb zondag een 42LH4000 gekocht :). Jeetje, wat een beeld. Super strak, heldere kleuren, scherp en perfect om op de pc aan te sluiten. Verder luister ik veel hardstyle, maar dat klinkt toch neit lekker. Bijna geen bass. Maarjah, op het geluid na toch echt wel een Super TV :). Iemand anders nog ervaringen met de 42LH4000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268331

Ik zit al een lange tijd te kijken naar een 37 inch LCD tv. Nu had ik van te voren mijn lijstje eisen gezet op Full HD, 100 Hz en 24p. Wil er voornamelijk op gamen en blu rays afspelen. De goedkoopste die daaraan voldoet is de 37LH4000.

Maar nu lees ik enkele vage dingen over dat de 100 Hz functie van deze tv (true motion) problemen geeft met "blur om snelbewegende beelden, zoals ballen etc". Daarom zetten de mensen deze functie uit. Maar heb je dan niet eingelijk gewoon een 50 Hz tv? En beinvloed dit dan niet de gaming kwaliteiten van de tv? Dan heeft het niet veel nut om deze te nemen. Of een goedkopere 50 Hz tv doet hetzelfde dan, of ik betaal meer voor echte 100 Hz.

Iemand die dit iets kan verhelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Daarom ben ik dus zelf voor een truemotion 200Hz toestel gegaan die zonder truemotion goed 100HZ weer geeft.
Maar het is een beetje misleidend hoe ze er mee adverteren. Want het scherm kan echt 100Hz weer geven maar ja over nadelen hoor je ze dan niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Laatst online: 05-05 21:09
Zojuist toch maar de 37LH5000 bestelt voor 625 euro. Ik heb lang zitten wikken en wegen tussen de LG, de Samsung B650 of toch maar een sony W5500 of een philips. Deze LG sprak me toch het meeste aan qua prijs/beeldkwaliteit. Als het goed is komt ie morgen of overmorgen, kan bijna niet wachten!!!!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 06:41
Nieuwe Firmware uit voor LH/LF series v3.55

Hierbij nieuwe Firmware voor LG LH/LF series(Alleen europese modellen)

Hiermee kan de Cisco(upc mediabox) resolutie probleem meer verholpen zijn, maar LG geeft nooit een Changelog weg(dus is altijd maar gokken wat er veranderd is, iedergeval wel betere mkv playback via usb port)

FLASHEN IS OP EIGEN RISICO
http://members.chello.nl/devilstrike/LG_DTV_v3.55.zip

32LH4000-ZA
32LH4010-ZD
32LH4020-ZC
32LH4900-ZD
32LH5000-ZB
32LH5020-ZE
37LF2500-ZA
37LF2510-ZB
37LH2000-ZA
37LH2010-ZB
37LH3000-ZA
37LH3000-ZA
37LH3010-ZB
37LH3010-ZB
37LH301C-ZA
37LH3800-ZD
37LH4000-ZA
37LH4010-ZD
37LH4020-ZC
37LH4900-ZD
37LH5010-ZD
42LF2500-ZA
42LF2500-ZA
42LF2510-ZB
42LH2000-ZA
42LH2000-ZA
42LH2010-ZB
42LH2010-ZB
42LH201C-ZA
42LH3000-ZA
42LH3000-ZA
42LH3010-ZB
42LH3010-ZB
42LH301C-ZA
42LH3800-ZD
42LH4000-ZA
42LH4010-ZD
42LH4020-ZC
42LH4900-ZD
42LH5000-ZB
42LH5020-ZE
47LH3000-ZA
47LH3010-ZB
47LH4000-ZA
47LH4010-ZD
47LH4020-ZC
47LH5000-ZB
47LH5020-ZE
55LH5000-ZB

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
Hee forum leden ;)

Iedereen die een SL8000 heeft gekocht nog steeds dik tevreden met zijn tv? Ik ben nog steeds in twijfel!
Ik hoor veel positieve dingen maar ook een aantal negatief als: Een buzz/piep geluid uit de tv, geen echt zwart maar grijs, geupdate versie van de LH5000...

Nu maak ik mij niet druk om de zwart/grijs kwestie en ook niet over een update van de LH5000 (contrast van de sl8000 is gewoon hoger) maar wel beetje over het feit dat veel mensen hun tv terug brengen of moeten wachten op een replacement omdat er een vervelende buzz/piep in zit.

Gr Bart

• The-Source
Dat buzzje wat je hoort blijkt vaker bij LG voor te komen want een collega op me werk heeft ook een LG en herkent het gene wat ik dan omschrijf. Maar hij heeft geen SL8000 maar een plasma van LG
Het geluid is overigens niet zo erg aanwezig als dat je zou vermoeden bij alle berichten. Als alles stil is dan hoor je het. staat je tv op minimaal volume dan hoor je het niet.
Maar neemt niet weg dat het er wel is.
Verder ben ik gewoon helemaal tevreden met me toestel. Ik gebruik overigens niet de truemotion instelling dus daar kan ik niet over oordelen. Verder doet DVB-t kaart van digitenne het er ook prima in.

Morgen komt er iemand voor kijken van CE repair (aangestuurd door LG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
devil-strike schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:43:

Hierbij nieuwe Firmware voor LG LH/LF series(Alleen europese modellen)
Heb het geinstalleerd. Zie geen verschil, maar goed, altijd prettig up-to-date te zijn :)

[ Voor 59% gewijzigd door FeaR op 11-12-2009 13:23 . Reden: Alles quoten om dan een one-liner te plaatsen is niet echt nodig... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
klaasbram schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:55:
Dat buzzje wat je hoort blijkt vaker bij LG voor te komen want een collega op me werk heeft ook een LG en herkent het gene wat ik dan omschrijf. Maar hij heeft geen SL8000 maar een plasma van LG
Het geluid is overigens niet zo erg aanwezig als dat je zou vermoeden bij alle berichten. Als alles stil is dan hoor je het. staat je tv op minimaal volume dan hoor je het niet.
Maar neemt niet weg dat het er wel is.
Verder ben ik gewoon helemaal tevreden met me toestel. Ik gebruik overigens niet de truemotion instelling dus daar kan ik niet over oordelen. Verder doet DVB-t kaart van digitenne het er ook prima in.

Morgen komt er iemand voor kijken van CE repair (aangestuurd door LG).
Oke maar deze Buzz hoor je alleen als de tv echt uit staat? En als hij op standby staat of op laag volume staat heb je nergens last van?

Ik heb dit ook bij een beeldscherm van acer gehad en de nieuwe heeft het sinds kort ook, ik wordt er eerlijk gezegd helemaal gestoord van als dat scherm uit staat dus hij moet altijd op standbye staan!

Maar ook niet iedere SL8000 heeft er last van :S maargoed, als je zo vriendelijk zou willen zijn je bevindingen te posten nadat de reparateur langs is geweest!

Zou ik u zeer dankbaar zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Hij is nog niet geweest (zou tussen 2 en 6 komen dus moet nog even wachten).
Maar alleen als het scherm aan staat en het volume helemaal op 0 dan hoort je heel lichtjes een buzz. In standby en tv met volume aan (ook al is het op 1) dan hoor je het al niet meer.

Wanneer heb je je tv aan staan zonder geluid.. nou de meeste mensen niet maar bij mij komt het geregeld voor omdat me pc daar ook beeld op geeft. En ook al staat deze 20CM vanaf het scherm kan ik het scherm gewoon horen omdat me pc helemaal geen geluid maakt wanneer deze idle is.

edit: Monteur is langs geweest en volgens hem is het concept apparaat. En is het de combi hoeveelheid backlight en voeding wat in bijna elke tv aanwezig is. Helder beeld meer geluid , donker beeld minder geluid. En dat had ik overigens al wel een beetje ervaren want bij DTV is het meer aanwezig dan bij pc input. Maar nogmaals het is echt niet zo dat op 2 meter afstand het echt hoort. Je moet er op letten en dan nog goed luisteren. Als je van de Ipod generatie bent dan is je gehoor waarschijnlijk al in dusdanige staat dat je het niet zult horen :P

[ Voor 33% gewijzigd door The-Source op 11-12-2009 16:26 . Reden: bevindingen monteur. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devil-strike schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:43:
Ik heb mijn 47LH4000 ook geupdate van versie 3.40 naar 3.55.
Het blijft toch spannend dat flashen van de firmware.
Het sweet staat nog tussen mijn billen. :P
Ik update al mijn gadgets en het is gelukkig nog nooit fout gegaan. _/-\o_

Ten eerste is het niet nodig om heel het bericht te quoten om dan alleen iets te melden als dat je de firmware ook een update hebt gegeven.

Ten tweede zijn vooral de laatste twee regels van je post echt niet boeiend of relevant aan het onderwerp.

Ik ga KlaasBram nu toch gelijk geven wat hij tegen je heeft gezegd: het is niet de bedoeling om op deze manier aan je aantal posts te komen...

[ Voor 64% gewijzigd door FeaR op 11-12-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334757

Hallo,

Ik ben van plan een LG 32LG2100 te kopen, maar ik wil ook mijn Xbox 360 daar op aansluiten. Nu is de tv 50hz, geeft dat problemen en zo ja kan ik dat met van een instelling omzeilen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Anoniem: 334757 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:31:
Ik ben van plan een LG 32LG2100 te kopen, maar ik wil ook mijn Xbox 360 daar op aansluiten. Nu is de tv 50hz, geeft dat problemen en zo ja kan ik dat met van een instelling omzeilen?
Geen antwoord op je vraag maar volgens mij kun je beter een pricewatch: LG 32LH2000 nemen, die kan media afspelen vanaf USB stick. (uitleg staat o.a. op kieskeurig.nl)

[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 12-12-2009 19:51 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste