Oké, tijd om de knoop door te hakken, Xbox360 staat in de bestelling maar een mooie FullHD LCD TV staat er nog niet

(Niks tegen Plasma btw.) Na lang overwegen, wachten, overwegen, op het punt staan te kopen en weer af te blazen zal het toch moeten gebeuren, anders kan je blijven wachten op nieuwere modellen.
TV wordt dus voornamelijk gebruikt voor gaming op de Xbox360 & shows/films via USB, meestal Xvid, maar hij moet natuurlijk wel meer kunnen afspelen met het oog op de toekomst, aangezien mijn huidige TV het niet aankan doe ik nog niks met andere formaten. Één van de dingen waar ik over twijfel is de tuner, heb er niet veel verstand van maar ga ik een ingebouwde tuner missen? Of als ik het goed begrijp van hierboven zijn daar aparte kastjes voor waardoor het in principe weinig uitmaakt aangezien het met een 'omweg' kan.
Ik heb zelf dus lang rondgekeken en zocht toch wel minstens 40/42'', nu ben ik aangekomen bij de 47LH5000 wat mij een goede TV lijkt, op de twijfels bij de tuner na dan. Schijnt toch redelijk goed te zijn voor gamen, USB aansluiting, lekker groot en zit rond het uit te geven budget. Heb ook verschillende reviews bekeken van het kleinere broertje de 42" variant waar die vaak mist bij de 47", het verschil is meestal toch alleen de grootte?
Nu is mijn vraag dus, zijn er nadelen of minder goede dingen over deze TV die ik niet ken, is die nou echt redelijk goed om mee te gamen? Denk aan snelle games FPS/Racegames etc.
Als tegenhanger op dit moment heb ik alleen de 47PF8404, ik vraag dit dan wel in het LG topic maar kan er objectief worden gezegd welke de 'betere' is voor mijn behoeften? Is er misschien een andere TV die ik niet ken maar wel beter bij mijn behoeften past? Suggesties zijn welkom.
Met vriendelijke groet,
Rimostiq