Paid Character transfer, of een nieuwe char aanmaken op dentarg..
Ik heb een kopie van de bon gedaan ipv de barcode. Verder vind ik die reference card wel zonde om op te sturen. Als je die bekeken had had je gezien dat dat een unieke kaart is voor de CE die er niet alleen heel mooi uitziet, maar tevens de functie heeft van jawel 'reference card'! Best zonde dus dat je die op moet sturen...Optical schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:50:
[...]
Ach het valt wel mee op zich wat ze willen hebben is :
- De streepjescode van het blaadje wat er los! bij zit met daarop de inhoud van de doos
- De 'reference' card van het starterdeck van de warcraft card game (ook al zo lekker belangrijk)
- een printje van je accountmanagement pagina.
Die zijn dus gister gelijk op de post gegaan naar Frankrijk...
Jammer dat ze een foutje hebben gemaakt maar ik kan er niet echt wakker van liggen - gief murky !
dat is het probleem je kan met paid net van rp naar pvp wel anders omzwAf schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:01:
Paid Character transfer, of een nieuwe char aanmaken op dentarg..
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Je kunt hoe dan ook niet van een PvE server naar een PvP server, dit is omdat PvE servers makkelijker zijn om op te levellen.RedDragon schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:00:
is er een manier om van earthen ring ( rp ) af te gaan en naar dentarg (pvp) te gaan omdat ik dat rp zo zat word en earthen ring een bout server is omdat het om de haver klap gerestart moet worden of outlands werkt weer nie of als enige een extended onderhoud heeft maar volgens mij doen blizzard er nie veel aan
https://niels.nu
lekker dan zit ik dus op een gare server die nu als de malle lagt en der uit knaltHydra schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:12:
[...]
Je kunt hoe dan ook niet van een PvE server naar een PvP server, dit is omdat PvE servers makkelijker zijn om op te levellen.
en de server is weer gecrashed
[ Voor 5% gewijzigd door RedDragon op 17-01-2007 17:30 ]
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Anoniem: 127608
Hey,
Ik zoek de naam van de add-on die ervoor zorgt dat je tooltip met de naam van de mob enzo zeg maar op de plaats van je cursor verschijnt, en niet rechtsonder ofzo.
Gr
tim
Ik zoek de naam van de add-on die ervoor zorgt dat je tooltip met de naam van de mob enzo zeg maar op de plaats van je cursor verschijnt, en niet rechtsonder ofzo.
Gr
tim
tooltip wranglerAnoniem: 127608 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:26:
Hey,
Gr
tim
tooltip addon, kijk op http://ui.worldofwar.netAnoniem: 127608 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:26:
Hey,
Gr
tim
//edit: fo tom!!! weer sneller!
[ Voor 4% gewijzigd door Helox-in-a-box op 17-01-2007 17:32 ]
Nee? Je kunt toch naar een andere PvE server transferren? En als het perse PvP moet zijn kun je gewoon een nieuwe character starten. Je 2e level 60 gaat een stuk sneller.RedDragon schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:24:
lekker dan zit ik dus op een gare server die nu als de malle lagt en der uit knalt
guilty..Helox-in-a-box schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:32:
[...]
tooltip addon, kijk op http://ui.worldofwar.net
//edit: fo tom!!! weer sneller!
ach, je weet wat ze zeggen he.. ik kan alles
/edit typfoutjes

[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 17-01-2007 17:44 ]
weet iemand wanneer Rogues kunnen trainen?
ik heb een BE rogue en heb tussen lvl 16 en 19 niets kunnen trainen... dat is toch raar of niet??
toevoeging:
ik krijg niet dat "TRAIN ME" optie te zien.. normaal als je niets kunt trainen krijg je die toch zo ie zo te zien alleen is de lijst dan leeg?
ik heb een BE rogue en heb tussen lvl 16 en 19 niets kunnen trainen... dat is toch raar of niet??
toevoeging:
ik krijg niet dat "TRAIN ME" optie te zien.. normaal als je niets kunt trainen krijg je die toch zo ie zo te zien alleen is de lijst dan leeg?
[ Voor 36% gewijzigd door Loona35 op 17-01-2007 18:25 ]
dan moet je eens gaan kijken bij de rogue trainer in Silvermoon City, ipv het begin gebiedLoona35 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:23:
weet iemand wanneer Rogues kunnen trainen?
toevoeging:
Ongeloofelijk wat werken die chinezen hard voor hun geld zeg
omgerekent 33 cent per uur en non-stop werken, kunnen een groot aantal mensen in nederland nog wat van leren.
omgerekent 33 cent per uur en non-stop werken, kunnen een groot aantal mensen in nederland nog wat van leren.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
true.. maar het zou niet zo moeten lijkt me .. lijkt me eerder bug dan zo bedoelt.addictive schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:33:
[...]
dan moet je eens gaan kijken bij de rogue trainer in Silvermoon City, ipv het begin gebied
oh man! wat een geweldige instances zeg in hellfire citadel! kzat net in de bloodfurnace gedeelte en wat ziet het er zupercool uit! echt vet
blup
over mijn probleem met trainen: blizzard zegt:
moet ik dat rot eind op en neer reizen
klote dusHi Gazkull,
It appears that the Rogue Trainer in Orgrimmar will not teach Blood Elves at the moment; I have passed this on to be looked into and hopefully it will be corrected in a future patch.
In the meantime, you will need to go elsewhere to train
Best of luck!
ik vind het maar een k-u-t instance.. misschien omdat ik elke x met undergeared people zit ofzo, maar het wil niet zuiver werken.. ik ga liever ff questen tot iedereen 62 is, en er dan ff doorheen rennen..eendje schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:51:
oh man! wat een geweldige instances zeg in hellfire citadel! kzat net in de bloodfurnace gedeelte en wat ziet het er zupercool uit! echt vet
nergens last van eigenlijk. blood furnace is al een wat hogere instance dan ramparts en tging prima met 5 lvl60BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:57:
[...]
ik vind het maar een k-u-t instance.. misschien omdat ik elke x met undergeared people zit ofzo, maar het wil niet zuiver werken.. ik ga liever ff questen tot iedereen 62 is, en er dan ff doorheen rennen..
blup
Anoniem: 192530
Blegh wat irritant dit, kom net thuis en heb em nog steeds niet binnen...
in oktober besteld bij GCshop, orderstatus al een paar dagen op verzonden maar nixnada.
Ze hebben hun telefoonnummer ook van de site gehaald, blijkbaar ben ik niet de enige.
Wat een prutsers daar zeg, stuur dan effe een mailtje ofzo, kan em ook niet halen deze week vanwege werk. Baah.
En al die kutverhalen van jullie kan ik ook niet meer lezen, ik wil die poort door !@#^%^&*(
-zo dat lucht op-
Iemand die toevallig het nummer van ze heeft? Ga ik ze morgen een paar keer bellen

in oktober besteld bij GCshop, orderstatus al een paar dagen op verzonden maar nixnada.
Ze hebben hun telefoonnummer ook van de site gehaald, blijkbaar ben ik niet de enige.
Wat een prutsers daar zeg, stuur dan effe een mailtje ofzo, kan em ook niet halen deze week vanwege werk. Baah.
En al die kutverhalen van jullie kan ik ook niet meer lezen, ik wil die poort door !@#^%^&*(
-zo dat lucht op-
Iemand die toevallig het nummer van ze heeft? Ga ik ze morgen een paar keer bellen
Als ik me niet vergis staat het nummer al een lange tijd niet meer op de site.Anoniem: 192530 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:57:
Blegh wat irritant dit, kom net thuis en heb em nog steeds niet binnen...![]()
-zo dat lucht op-
heb hem gewoon 16e gehad ( aug bestelt )Anoniem: 192530 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:57:
Blegh wat irritant dit, kom net thuis en heb em nog steeds niet binnen...![]()
-zo dat lucht op-
Anoniem: 192530
Naja dan zal mn postbode wel geen zin hebben gehad om hem zelf te kopen.
Ik vind het gewoon irritant dat ik ze niet gewoon kan bellen hoe het zit, niet echt klantvriendelijk ofzo, beetje jammer van ze.
En om het nog leuker te maken, van hun site:
Sinds kort komen niet alle e-mails bij ons aan i.v.m verkeerde plaatsing in de junkfolder. Tevens komen sommige e-mails van ons niet aan bij u vanwege een te streng ingestelde spamfilter. Wij werken aan dit probleem en binnenkort kunt u ons ook telefonisch bereiken
Ik vind het gewoon irritant dat ik ze niet gewoon kan bellen hoe het zit, niet echt klantvriendelijk ofzo, beetje jammer van ze.
En om het nog leuker te maken, van hun site:
Sinds kort komen niet alle e-mails bij ons aan i.v.m verkeerde plaatsing in de junkfolder. Tevens komen sommige e-mails van ons niet aan bij u vanwege een te streng ingestelde spamfilter. Wij werken aan dit probleem en binnenkort kunt u ons ook telefonisch bereiken

Vandaag Hellfire Rampart 8 keer gedaan (nee helaas geen staff "die met 34sta/int etc") wel de druid/feral staff en nog wat meuk, paar ringen.BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:57:
[...]
ik vind het maar een k-u-t instance.. misschien omdat ik elke x met undergeared people zit ofzo, maar het wil niet zuiver werken.. ik ga liever ff questen tot iedereen 62 is, en er dan ff doorheen rennen..
Als we lvl 62 zijn gaan wel furnace nog een keer proberen, 1 tip, neem 2 warlocks mee en "enslave" die imps daaro doen 1000+ dmg standaard erg handig, wees iig op tijd als dat enslave gedoe ophoudt warlocks hadden net hun "suicide spells" gegruik (hp-mana) oid en waren met 1 blast dood
Voor derest erg leuke instances het is net "RFC" alleen wat moeilijker
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Anoniem: 130680
Nou, het is weer zover worldserver van Trollbane is weer eens down
Terwijl ik gisteren toch goed kon doorgaan met spelen. Voor de rest is het weer good old times. Ik ben nu al aardig op weg om LvL 61 te worden door een hele rits quest's in te leveren.
Het is een en al nostalgie, het is als of je weer vanaf LvL 1 begint.

Het is een en al nostalgie, het is als of je weer vanaf LvL 1 begint.
Kalimdor is op een stuk of 20 servers down volgens mij. Kan deze avond dus weer eens nuttig besteden
Anoniem: 40554
Is curse-gaming wel te vertrouwen? Ik heb meer mods nodig ... (maar laatst was een keylogger in omloop op ui.wow)
En als iemand nog een TBC versie nodig heeft ... ik heb er 2 liggen sealed! (bon aanwezig)
30 inc verzenden per stuk.
arjenmsn [@] hotmail . com
En als iemand nog een TBC versie nodig heeft ... ik heb er 2 liggen sealed! (bon aanwezig)
30 inc verzenden per stuk.
arjenmsn [@] hotmail . com
Ik zit vaak genoeg op Curse-Gaming en heb daar nog nooit iets opgelopen (SARS ofzow dan hé
). Beste UI site die je kan vinden trouwens, als je het mij vraagt.
Overigens: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!!!!1
Nog steeds geen TBC CE binnen! Potverdriedubbeltjes! En al m'n vrienden (die online 'vrienden' dan, want dat 'vriendschap' gebeuren heb ik sinds WoW opgegeven
) hebben de normale editie al binnen. Ben volgens mij één van de weinigen die echt hoopt nog een CE binnen te krijgen. Iemand anders een CE bij Bol.com besteld?
En nee, ik ga niet de normale versie in de winkels halen als er een CE op de lijst staat, ik kan wel een paar daagjes wachten
maar niet meer!!
Overigens: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!!!!1
Nog steeds geen TBC CE binnen! Potverdriedubbeltjes! En al m'n vrienden (die online 'vrienden' dan, want dat 'vriendschap' gebeuren heb ik sinds WoW opgegeven

En nee, ik ga niet de normale versie in de winkels halen als er een CE op de lijst staat, ik kan wel een paar daagjes wachten
Surfin' paradise!
Anoniem: 40554
De intertoys hier had nog 1 CE liggen, en die heb ik nog gekocht
ze hadden er maar 2 binnengekregen.
Hoeveel heeft bol.com er trouwens binnengekregen of is daar verder niks bekend over?
-edit-
Op de nieuwe realms zijn de Blood elfs echt populair
Er is een NL guild.. vanavond waren er 50 man onlin waaronder 48 BE.
Ik denk dat ik er morgen maar aan tauren ga maken, daar ziet het armor er tenminste altijd vet uit
Be vind ik een beetje te smal, en er zijn al zoveel van
Hoeveel heeft bol.com er trouwens binnengekregen of is daar verder niks bekend over?
-edit-
Op de nieuwe realms zijn de Blood elfs echt populair

Er is een NL guild.. vanavond waren er 50 man onlin waaronder 48 BE.
Ik denk dat ik er morgen maar aan tauren ga maken, daar ziet het armor er tenminste altijd vet uit
Be vind ik een beetje te smal, en er zijn al zoveel van
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 17-01-2007 23:24 ]
Ben zelf ook een BE pala begonnen
ff levelen en kijken wanneer die bubble het langst duurt, dan naar SW of IF naar binnen, bubble, ff wat /rude, HS en pleite
zoals zo vaak in OG/UC gebeurt 
Moet wel zeggen dat het een leuke class is om te spelen, kan nog niet zeggen dat ze onverslaanbaar zijn ofzo die bubble is leuk, zou je kunnen redden, maar niet echt boeiend op lvl 10
Nog niet echt verder kunnen questen/grinden ofzo als enige holy priest (op de server) ben je erg gewild in instances (hellfire ramparts/furnace)
Over die TBC CE, ze hadden er in gorinchem 8 bij de dixons liggen, heb em niet genomen, die "pet" zal me een ****** wezen, ik ga morgen de CE content bekijken misschien dat het boeiend is ik weet niet.
Ik heb wel de Guild Wars CE, mooi boek, headset foto's en leuk effectje ingame "gloeiende handen" ofzo, de headset gebruik ik nu nog derest staat stof te vangen.
Moet wel zeggen dat het een leuke class is om te spelen, kan nog niet zeggen dat ze onverslaanbaar zijn ofzo die bubble is leuk, zou je kunnen redden, maar niet echt boeiend op lvl 10
Nog niet echt verder kunnen questen/grinden ofzo als enige holy priest (op de server) ben je erg gewild in instances (hellfire ramparts/furnace)
Over die TBC CE, ze hadden er in gorinchem 8 bij de dixons liggen, heb em niet genomen, die "pet" zal me een ****** wezen, ik ga morgen de CE content bekijken misschien dat het boeiend is ik weet niet.
Ik heb wel de Guild Wars CE, mooi boek, headset foto's en leuk effectje ingame "gloeiende handen" ofzo, de headset gebruik ik nu nog derest staat stof te vangen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik zal je wat moeite besparenprutser001 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:34:
Ben zelf ook een BE pala begonnenff levelen en kijken wanneer die bubble het langst duurt, dan naar SW of IF naar binnen, bubble, ff wat /rude, HS en pleite
zoals zo vaak in OG/UC gebeurt
.
Anoniem: 155768
Ik moet even iets kwijt hier hoor, ik ben net level 61 geworden. En ik heb zoveel nieuwe gear gekregen, ik heb mijn hele set van wow al verkocht. Wat een troep is dat zeg in vergelijking met het spul dat je daar krijgt voor de meest simpele quests. Ik vind het echt helemaal geweldig. Ik ben echt blij dat ik niet teveel tijd in dat irriterende pvp heb gestoken..
Ben net level 61 btw :d, zitten al lvl 65 gasten op onze server
Ben net level 61 btw :d, zitten al lvl 65 gasten op onze server
furnace is cool
moet em alleen nog een paar keer doen, wil me chest en shoulders.
wel gaaf in de kamer van de laatste baas ff naar beneden kijken
zie je een deel van de 25 man instance van de citadel
ook even slave pens ingeweest, gave instance, beetje maraudon achtige looks, maar beter 'versierd'
leuke bossjes, meteen gloves gewonnen voor lvl 62 (pas lvl 61) die laatste boss in slavepens slaat hard, en die voorlaatste doet af en toe een nasty aoe achtig iets, harde spike dmg
wel paar pittige packs in slave pens, denk dat veel mensen daar inderdaad moeite zullen krijgen als ze wat minder gegeared zijn, heb intussen al 5 epics vervangen voor greens/blues
wel grappig btw van de furnace krijg je als melee een dikke cape als reward, nog geen level later zul je die alweer gaan vervangen
ik lvl voornamelijk een een vaste groep guildies in instances, questen is zowat niet te doen vanwegen de questmob campers overal
denk trouwens dat eerst instances grinden ook beter is voor je rep, aangezien de rep rewards qua questing niet lager worden met hoger level, en je dus op lager lvl meer rep krijgt voor de kills in de instances zodat je later sneller gaat met je rep op quests
vanavond maar weer paar furnace runs en ook slavepens tussendoor als afwisseling
wel gaaf in de kamer van de laatste baas ff naar beneden kijken
ook even slave pens ingeweest, gave instance, beetje maraudon achtige looks, maar beter 'versierd'
leuke bossjes, meteen gloves gewonnen voor lvl 62 (pas lvl 61) die laatste boss in slavepens slaat hard, en die voorlaatste doet af en toe een nasty aoe achtig iets, harde spike dmg
wel paar pittige packs in slave pens, denk dat veel mensen daar inderdaad moeite zullen krijgen als ze wat minder gegeared zijn, heb intussen al 5 epics vervangen voor greens/blues
wel grappig btw van de furnace krijg je als melee een dikke cape als reward, nog geen level later zul je die alweer gaan vervangen
ik lvl voornamelijk een een vaste groep guildies in instances, questen is zowat niet te doen vanwegen de questmob campers overal
denk trouwens dat eerst instances grinden ook beter is voor je rep, aangezien de rep rewards qua questing niet lager worden met hoger level, en je dus op lager lvl meer rep krijgt voor de kills in de instances zodat je later sneller gaat met je rep op quests
vanavond maar weer paar furnace runs en ook slavepens tussendoor als afwisseling
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb besloten om mijn hunter voorlopig voor een paar weken in SW te parkeren. Ik focus me voorlopig even op mijn draenei warrior welke ik leuker vind dan mijn hunter. Sowiezo spelen er nog een aantal andere factoren mee en 1 daarvan is dat mijn guild momenteel erg solo georiënteerd speelt. Komt regelmatig voor dat er gewoon niks word gezegd in /g, en zodra je wat zegt reageert eigenlijk niemand van de 40 personen die online zijn.
Gister eindelijk die laatste boss in ramparts gekilled, die slaat toch best hard, en ik ben zwaar overgeared voor die instance. Maar zonder goede healers is het erg lastig. Daarna nog wat escort quests gedaan, waarvoor je gewoon 10k xp krijgt(om fftjes naar thrall te gaan).
wel nog een leuke nieuwe MH gekregen.
Shadowrend Longblade http://www.wowwiki.com/Shadowrend_Longblade
nu zit ik alleen te twijfelen, ik heb ook nog viskah in mijn baggs, maar ik mis wat attack power(zo'n 1400 met rampage(5)).
en een BoE blue, die ik vrij snel in orgri kwijt was voor 75g(misschien wat goedkoop maar toch).
http://thottbot.com/beta?i=17484
wel nog een leuke nieuwe MH gekregen.
Shadowrend Longblade http://www.wowwiki.com/Shadowrend_Longblade
nu zit ik alleen te twijfelen, ik heb ook nog viskah in mijn baggs, maar ik mis wat attack power(zo'n 1400 met rampage(5)).
en een BoE blue, die ik vrij snel in orgri kwijt was voor 75g(misschien wat goedkoop maar toch).
http://thottbot.com/beta?i=17484
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
woah ben volledig mijn motivatie kwijt om te lvlen. Werk 6 dagen in de week en fitness 3 dagen in de week en de rest dus iedereen lvlt 10x zo snel als mij ;p en elke quest die ik heb moet ik een npc mollen waar 40 mensne omheen staan te camperen.
oja en ben gister 5 keer doodgemaakt door kanonnen die ik niet kon zien
So far, TBC sux anus ;p
hettis wss nog een beetje de irritatie dat ik een jaar voor niks heb zitten raiden en nu alle lowlifes met greens naar lvl 70 zitten knallen. Ik erger me er nogal aan ;p
So far, TBC sux anus ;p
hettis wss nog een beetje de irritatie dat ik een jaar voor niks heb zitten raiden en nu alle lowlifes met greens naar lvl 70 zitten knallen. Ik erger me er nogal aan ;p
[ Voor 31% gewijzigd door Proqzor op 18-01-2007 08:51 ]
Gister was echt een gare avond. Veel te veel lagg en toch wou iedereen questen. Ik had liever een instance gedaan. Daardoor in 2,5 uur maar iets van 50-60k xp gehaald. Dat haal je in een half uur door een instance te doen :\. Dus het was echt bagger ben totaal niet opgeschoten dus lv 62 blijft nog ver weg :\.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik weet niet of deze al gepost was:
he first level 70 dinged at 4:04 am (CET) on Januar 17, 2007.
Time played from 60 to 70: 28 hours
Video: http://files.filefront.co.../;6553143;;/fileinfo.html

Player name: Gullerbone
Character name: Gawell
Class: Mage
Server: Archimonde (EU - PvP)
French Guild: Millenium
Interview
[WoR]Teza: Can you introduce yourself quickly in a few words?
Gullerbone: I am french and 24 years old, a member of Millenium (french guild) since 1-2 months and I was the one playing the mage called Gawell for this exp rush, eventually I will reroll shaman to complete my PvP arena team.
[WoR]Teza: Whats your played time from 60 to 70? Which zone were you in when you reached lvl 70?
Gullerbone: It took me 28 hours to get from 60 to 70, and dinged 70 at 4:04 am (CET) on Januar 17. I was in Netherstorm (subzone: Mana forge) when i reached lvl 70.
[WoR]Teza: What was your preparation? How did you make it in such a short time?
Gullerbone: Cau (the 1st european lvl 60) and I planned the exp route step by steps, trying everything to make sure it was the most approriate, the groups organization with the guild Millenium and their members. Each member rotated using a definite order to help me to grind on mobs, mostly with AE, surrounded with several guildmates healers, tanks, pullers etc...
[WoR]Teza: How many people were involved in your leveling project?
Gullerbone: All 40 members were involved; Milleniums member were assigned to specific tasks and planning inorder to keep me leveling and the maximum rate.
[WoR]Teza: Was it 10-20 or more people killing mobs after you tagged them?
Gullerbone: Well at first we had be only 5 (during the first 10 hours or so) so that 10 of the members could get lvl 62. then in the morning we were 15 inorder to kill the mobs at a faster rate. Finally in the evening, everyone was involved and we could gather a 35 man raid to help me in netherstorm with our newly lvl 62 doing most of the job.
[WoR]Teza: Right, were you the only one playing Gawell from 60 to 70 for the whole duration 28 hours?
Gullerbone: I sure did, I slept form 2 to 10pm on monday (waked up 2 hours before TBC launch),so the physical preparation was a part of the plan.
[WoR]Teza: Fine, any last words?
Gullerbone: It has been a pleasure to do this with Millenium, I hope we come across other similar challenges in the futur, I am very gratefull to every Millenium members.
End
Echt te ziek als je het mij vraagt.
he first level 70 dinged at 4:04 am (CET) on Januar 17, 2007.
Time played from 60 to 70: 28 hours
Video: http://files.filefront.co.../;6553143;;/fileinfo.html

Player name: Gullerbone
Character name: Gawell
Class: Mage
Server: Archimonde (EU - PvP)
French Guild: Millenium
Interview
[WoR]Teza: Can you introduce yourself quickly in a few words?
Gullerbone: I am french and 24 years old, a member of Millenium (french guild) since 1-2 months and I was the one playing the mage called Gawell for this exp rush, eventually I will reroll shaman to complete my PvP arena team.
[WoR]Teza: Whats your played time from 60 to 70? Which zone were you in when you reached lvl 70?
Gullerbone: It took me 28 hours to get from 60 to 70, and dinged 70 at 4:04 am (CET) on Januar 17. I was in Netherstorm (subzone: Mana forge) when i reached lvl 70.
[WoR]Teza: What was your preparation? How did you make it in such a short time?
Gullerbone: Cau (the 1st european lvl 60) and I planned the exp route step by steps, trying everything to make sure it was the most approriate, the groups organization with the guild Millenium and their members. Each member rotated using a definite order to help me to grind on mobs, mostly with AE, surrounded with several guildmates healers, tanks, pullers etc...
[WoR]Teza: How many people were involved in your leveling project?
Gullerbone: All 40 members were involved; Milleniums member were assigned to specific tasks and planning inorder to keep me leveling and the maximum rate.
[WoR]Teza: Was it 10-20 or more people killing mobs after you tagged them?
Gullerbone: Well at first we had be only 5 (during the first 10 hours or so) so that 10 of the members could get lvl 62. then in the morning we were 15 inorder to kill the mobs at a faster rate. Finally in the evening, everyone was involved and we could gather a 35 man raid to help me in netherstorm with our newly lvl 62 doing most of the job.
[WoR]Teza: Right, were you the only one playing Gawell from 60 to 70 for the whole duration 28 hours?
Gullerbone: I sure did, I slept form 2 to 10pm on monday (waked up 2 hours before TBC launch),so the physical preparation was a part of the plan.
[WoR]Teza: Fine, any last words?
Gullerbone: It has been a pleasure to do this with Millenium, I hope we come across other similar challenges in the futur, I am very gratefull to every Millenium members.
End
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Voor niks ? Heb je dan alleen geraid voor LOOT ?? Dan heb je toch wel overduidelijk iets gemist ja ... het heet FUN ! Als je een SPEL speelt zou je het toch voornamelijk voor de lol moeten doen en niet voor gear. Gear is te vervangen (zoals je nu overduidelijk ziet) maar het plezier in het spelen absoluut niet. Ik kijk nu al uit naar de fun die we gaan hebben in alle nieuwe instances, de gear en loot is maar een bijzaak.DrProctor schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:49:
tuurlijk dat is ook zo, maar ik heb wel 6 dagen in de week moeten raiden voor die gear en dat die gear ineens nutteloos is dan begin je toch wel te denken over de tijd die je verspilt hebt dat jaar. Ik hoef een instance niet 20 keer te doen voordat ik alles heb gezien. Ik vond het persoonlijk niet altijd leuk om elke avond 5 uren te raiden om zo goed mogelijke gear te halen.redfoxert schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:57:
[...]
Voor niks ? Heb je dan alleen geraid voor LOOT ?? Dan heb je toch wel overduidelijk iets gemist ja ... het heet FUN ! Als je een SPEL speelt zou je het toch voornamelijk voor de lol moeten doen en niet voor gear. Gear is te vervangen (zoals je nu overduidelijk ziet) maar het plezier in het spelen absoluut niet. Ik kijk nu al uit naar de fun die we gaan hebben in alle nieuwe instances, de gear en loot is maar een bijzaak.
[ Voor 86% gewijzigd door Proqzor op 18-01-2007 09:01 ]
voor niks? je hebt meer content gezien en gedaan dan 80% if not more ooit zal zienDrProctor schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:49:
[..]
shineys zijn geen doel, maar een middel
ik heb ook al wat epics vervangen voor blues en greens, en ik vind het geweldig
ja al 3xAstennu schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:55:
Ik weet niet of deze al gepost was:
[..]
Ben gisteravond lvl 61 gedinged, ben na het powerlevelen van m'n lock lekker op m'n gemak op m'n pala bezig. Nieuwe wereld, nieuwe quests, wil alles rustig aan bekijken en ontdekken. Twee keer in HC Ramparts geweest nu, eerste keer had een feral dr00d met mij (retri) als backup nogal problemen met healing bij die draak, tweede keer heb ik dat met holy spec gesolohealed. Is eigenlijk de enige spannende bossfight die erbij zit daar, vanavond Blood Furnace. (speel met drie vaste vrienden, vijfde is vaak een guildie van ons of de enige non-guildie vriend)
Die greens zijn trouwens imba!
Lvl 57 greens met meer dan 30 sta, meer dan 20 int en nog iets van 15 spelldmg enzo. Heb er een aantal verkocht op AH (gisteren dik 80g verdiend in totaal) en ook een paar doorgestuurd naar m'n lock. Denk dat die binnenkort weer grotendeels in greens rondloopt.
Die greens zijn trouwens imba!

Anoniem: 63072
Hmmm ik heb pas 2 items gedisenchant. Ik (priest) loop in ZG/AQ20 healing gear en had echt geen enkel +damage & healing item meer.
Ik heb inmiddels twee nieuwe ringen met +dmg&healing een nieuwe chest, staff en broek. Maar voor healing zijn al mijn oude items nog beter. Ongelovelijk overigens, maar waar ik in ZG en AQ en nauwelijk nog oom raakte en de oude level 60 instances helemaal niet meer, was ik in Ramparts continu onder de 5% na groepen en bosses.
Edit: Oh en al verschillende items gedissed, maar zelfs de <lvl 60 required items droppen die nieuwe dusts en essences.
Ik heb inmiddels twee nieuwe ringen met +dmg&healing een nieuwe chest, staff en broek. Maar voor healing zijn al mijn oude items nog beter. Ongelovelijk overigens, maar waar ik in ZG en AQ en nauwelijk nog oom raakte en de oude level 60 instances helemaal niet meer, was ik in Ramparts continu onder de 5% na groepen en bosses.
Edit: Oh en al verschillende items gedissed, maar zelfs de <lvl 60 required items droppen die nieuwe dusts en essences.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 18-01-2007 09:06 ]
Ik heb een tijd lang pvp gedaan op mijn warlock nadat ik gestopt ben met raiden op m'n priest. Gister ben ik Ramparts en Furnace in gegaan (als warlock), en ik moet zeggen het bevalt me echt goed. Door m'n spec kan ik bijv die elite warlocks makkelijk solo aan, mijn Nether Protection zorgt dat ik immune ben voor hun damage, paar shadowbolts er op en voila! Dan kan de tank zich concentreren op andere mobs terwijl ik gewoon de damage van zo'n Warlock voor m'n rekening neem.
Als Warlock voelde ik mezelf sowieso nuttig in die instances, vanwege Banish, Enslave en in mindere mate toch ook wel Shadowfury/Deathcoil om healer/jezelf te beschermen van aggro.
Wat ik verder opvallend vond is de chests, zit veel gold in, en er was er zelfs een bij waar 2 rare items in zaten. Helaas hadden we in beide parties geen rogue bij ons, zodat die locked chests toch aan onze neus voorbij gingen.
Items die overal droppen zijn zeker beter dan de gemiddelde strat/scholo drop, alleen omdat ik in Tier2/pvp set rond loop heb ik nog geen echte upgrade gevonden. Wel wat items die voor een deel beter zijn, maar die hebben dan bijv. 10 magical damage minder, en dan laat ik 'm gewoon links liggen. Ik heb in guild chat wel al wat mooie items voorbij zien komen, kan niet wachten om een aantal van dat soort wapens te krijgen!
Als Warlock voelde ik mezelf sowieso nuttig in die instances, vanwege Banish, Enslave en in mindere mate toch ook wel Shadowfury/Deathcoil om healer/jezelf te beschermen van aggro.
Wat ik verder opvallend vond is de chests, zit veel gold in, en er was er zelfs een bij waar 2 rare items in zaten. Helaas hadden we in beide parties geen rogue bij ons, zodat die locked chests toch aan onze neus voorbij gingen.
Items die overal droppen zijn zeker beter dan de gemiddelde strat/scholo drop, alleen omdat ik in Tier2/pvp set rond loop heb ik nog geen echte upgrade gevonden. Wel wat items die voor een deel beter zijn, maar die hebben dan bijv. 10 magical damage minder, en dan laat ik 'm gewoon links liggen. Ik heb in guild chat wel al wat mooie items voorbij zien komen, kan niet wachten om een aantal van dat soort wapens te krijgen!
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Het verschil is dat je (iig waarschijnlijk) met PuG mee gaat iig dat doe ik meestal, waardoor die healers OOM zijn, wat ze echt niet hoeven te zijn van mij healen.Anoniem: 63072 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:05:
Hmmm ik heb pas 2 items gedisenchant. Ik (priest) loop in ZG/AQ20 healing gear en had echt geen enkel +damage & healing item meer.
Ook is het zo dat er groepen zijn van 5 mosters. En in een PuG elke dps'er een ander beestje getaged heeft. en dan kan ik nog wel zo'n 4 mobs op me hebben, maar die 5e wordt wel lastig. Gelukkig krijg ik meestal te horen dat ik het goed doe dus het zal allemaal wel
De eerste keer hadden we een goede healer mee qua skill. Maar oom na 2 mobs, gewoon vanwege de bout zooi die hij aan had. Jammer dat d'r geen attunement chain is voor de outlands waarvoor je UBRS enzo quest moet doen en waarvoor je wat leuke items krijgt(en vast wat xp). Zodat iedereen in green/blues wat beter begonnen moest zijn.
Anoniem: 26351
Gisteravond ook de tijd gevonden om TBC te installeren etc. En ja hoor, cd4 brak, installatie afgebroken. Gelukkig heb ik 2x TBC (ook 1 voor vriendin) en haar cd4 was wel ok. Geinstalleerd dan maar, Kalimdor down grrr. Even Draenei en BE geprobeerd. Ik vond night elves al dun, die blood elves zijn nog erger. Anorexia anyone?
. Draenie ziet er wel mooi uit, maar ze lopen me iets te trots/patserig, maar goed , personal taste. Daarna met een andere lvl60 Outland ingelopen. Binnen vrij korte tijd 3-4 stukken equipment vervangen, viel ook wel te verwachten met blue/green feral gear.
Wat me opviel is dat iedereen elkaar met rust laat. De begingebieden zijn overvol, zowel Horde als Alliance maar iedereen laat elkaar met rust. Naja, totdat mn vriendin 'per ongeluk' een troll hunter aanviel
Even kort maar krachtig op elkaar inbeuken en klaar.
Nu 's zien hoe snel ik mn lvl48 tauren druid richting de 58 kan krijgen...
Wat me opviel is dat iedereen elkaar met rust laat. De begingebieden zijn overvol, zowel Horde als Alliance maar iedereen laat elkaar met rust. Naja, totdat mn vriendin 'per ongeluk' een troll hunter aanviel
Nu 's zien hoe snel ik mn lvl48 tauren druid richting de 58 kan krijgen...
Gisteren nog even in Silvermoon City wezen kijken, best wel een grappige stadje. Voor mensen die een NE spelen zal het allemaal bekend voorkomen. Het lijkt immers op Teldrassill.
Vanavond maar eens wat instances gaan doen, ik moet nog even in Hellfire Rampart wezen voor een quest item. En proberen om LvL 61 te worden.
Vanavond maar eens wat instances gaan doen, ik moet nog even in Hellfire Rampart wezen voor een quest item. En proberen om LvL 61 te worden.
Als je het niet leuk vond had je het niet moeten doen. Ik heb zelf ook heel veel geraid maar na een tijdje begon het steeds minder leuk te worden. Zeker omdat ik ook GuildLeader en RaidLeader was continu. Veel stress uiteindelijk en gewoon geen lol meer in het spelen. Ben toen gestopt met raiden en een tijdje pauze genomen. Nu geniet ik er weer volop van om weer te grinden, te levellen en instances te doen. Meestal met vrienden en soms een random erbij. Die nieuwe loot vind ik juist een uitdaging voor iedereen om het te krijgen. Dropped het niet, ga je nog een keer. In de tussentijd krijg je toch wel experience en/of reputation en de nodige greens en ervaring met de instance. De zooi die je niet gebruikt disenchant je gewoon voor de enchanters voor nieuwe enchants en zo help je mekaar toch telkens een stukje verderDrProctor schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:59:
[...]
tuurlijk dat is ook zo, maar ik heb wel 6 dagen in de week moeten raiden voor die gear en dat die gear ineens nutteloos is dan begin je toch wel te denken over de tijd die je verspilt hebt dat jaar. Ik hoef een instance niet 20 keer te doen voordat ik alles heb gezien. Ik vond het persoonlijk niet altijd leuk om elke avond 5 uren te raiden om zo goed mogelijke gear te halen.
tot nu toe heb ik het meeste nog verkocht zeker blues die lvl 60 BoE zijn verkopen erg makkelijk, want die kunnen mensen wel kopen en gebruiken zonder TBC te hebben.redfoxert schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:22:
[...]
Als je het niet leuk vond had je het niet moeten doen. Ik heb zelf ook heel veel geraid maar na een tijdje begon het steeds minder leuk te worden. Zeker omdat ik ook GuildLeader en RaidLeader was continu. Veel stress uiteindelijk en gewoon geen lol meer in het spelen. Ben toen gestopt met raiden en een tijdje pauze genomen. Nu geniet ik er weer volop van om weer te grinden, te levellen en instances te doen. Meestal met vrienden en soms een random erbij. Die nieuwe loot vind ik juist een uitdaging voor iedereen om het te krijgen. Dropped het niet, ga je nog een keer. In de tussentijd krijg je toch wel experience en/of reputation en de nodige greens en ervaring met de instance. De zooi die je niet gebruikt disenchant je gewoon voor de enchanters voor nieuwe enchants en zo help je mekaar toch telkens een stukje verder
wel vind ik die laatste boss op ramparts irritant, zeker als warrior ben je net die boss aan het tanken, komt er zo'n draak langs lopen. Niet dat die ff schreeuwt ofzo.
Ik heb gisteren met een aantal guildies ook weer eens ouderwets een aantal instances gedaan. Die rampart instance liepen we echt ontzettend simpel doorheen (allemaal tier 2), maar ik vond het wel een leuke instance die gelukkig ook niet te lang duurt. Onze server was helaas erg laggy waardoor we net na de eerste baas de melding [SERVER RESTART 15:00] kregen.... Ook op full speed konden we de mobs aan zijn we dus achter gekomen
De bazen gingen redelijk simpel (die draak moest even omgedraaid worden, iceblock ftw
) en uiteindelijk hadden we de laatste baas neer met de melding [SERVER RESTART 1:30], dus volop hilariteit op Vent.
Daarna begonnen met Blood Furnace of zoiets (die tweede instance). Ook deze hadden we niet echt problemen mee, de eerste baas is een mietje (alhoewel we geluk hadden dat hij onze pala overnam, als hij de tank overneemt kan het tricky worden volgens mij). De tweede baas is al wat moeilijker, het is een of ander vliegend oog, die je pas kunt verslaan na een stuk of 5 kamers te clearen. Ook deze kregen we zonder doden neer. Helaas hadden we ondertussen alweer de melding gekregen dat de server moest herstarten, dus hierna moesten we stoppen.
Ik loop nu al redelijk naar de 61 en heb één item vervangen inmiddels (een ring van de eindbaas van Rampart). Wel leuk; waar ik vroeger in Scholo, Strat, etc altijd automatisch op greed drukte bij alle loot; moet ik nou weer eens echt kijken of het misschien toch niet een verbetering is van mijn huidige gear.
Daarna begonnen met Blood Furnace of zoiets (die tweede instance). Ook deze hadden we niet echt problemen mee, de eerste baas is een mietje (alhoewel we geluk hadden dat hij onze pala overnam, als hij de tank overneemt kan het tricky worden volgens mij). De tweede baas is al wat moeilijker, het is een of ander vliegend oog, die je pas kunt verslaan na een stuk of 5 kamers te clearen. Ook deze kregen we zonder doden neer. Helaas hadden we ondertussen alweer de melding gekregen dat de server moest herstarten, dus hierna moesten we stoppen.
Ik loop nu al redelijk naar de 61 en heb één item vervangen inmiddels (een ring van de eindbaas van Rampart). Wel leuk; waar ik vroeger in Scholo, Strat, etc altijd automatisch op greed drukte bij alle loot; moet ik nou weer eens echt kijken of het misschien toch niet een verbetering is van mijn huidige gear.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik werk ook 40 uur per week en LvL ook niet zo snel als vele anderen binnen mijn guild en daarnaast is het een totaal nieuwe gebied Outland. Dus is nogal veel zoekwerk in het begin naar de juiste spots voor quest's etc. Je moet niet vergeten dat een hele hoop mensen blijkbaar zeeen van tijd heb en dus sneller Levellen. Het is gewoon een kwestie van je eigen ritme bepalen, dan haal je ook het meeste plezier uit het spel.DrProctor schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:49:
woah ben volledig mijn motivatie kwijt om te lvlen. Werk 6 dagen in de week en fitness 3 dagen in de week en de rest dus iedereen lvlt 10x zo snel als mij ;p en elke quest die ik heb moet ik een npc mollen waar 40 mensne omheen staan te camperen.
So far, TBC sux anus ;p
Dan is dan wel jammer, vooral die mensen die in Tier 3 lopen plus bijbehorende wapens. Alhoewel ik mij niet kan voorstellen dat iemand geen voordeel heeft van Items uit Naxrammax t.o.v. gear uit MC.Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:59:
voor niks? je hebt meer content gezien en gedaan dan 80% if not more ooit zal zien
shineys zijn geen doel, maar een middel
ik heb ook al wat epics vervangen voor blues en greens, en ik vind het geweldig

Heeft iemand een link waar alle tier-sets staan vermeld? Liefst met info waar ze te krijgen zijn, enz enz
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ik heb gisteren Hellfire rampart gedaan en dat ging prima. De instance zelf vond ik niet echt leuk, al die mobs die MS doen (over de top). Lag ook wel aan de party twee warriors, warlock, hunter en mijn shadowpriest als healer. (geen CC dus) Toch ging alles goed op de baas na waar onze eerste tactic een beetje dom was. We hadden dankzijn warlock SS dus we dachten, "lets fight on the bridge". Stom plan zonder teveel te spoilen 
Gelukkig begin in al mijn epic healer items nu al te vervangen met blue en green shadow gear. Leuke head boots en pants gevonden via quests en geluk.
Gelukkig begin in al mijn epic healer items nu al te vervangen met blue en green shadow gear. Leuke head boots en pants gevonden via quests en geluk.
[ Voor 5% gewijzigd door Yellow|A op 18-01-2007 09:39 ]
|{ brrr }] |
ik loop nu als lvl 61 mage, mobs van lvl 65 en 66 te killen lang leve frostmage. kan er 2 achter elkaar doen
. ben blij dat ik weer terug ben gegaan naar frost minder vaak dood
naxx items zijn echt gewoon goed, zeker de boots belt bracers ring. Omdat deze niet in de set van tier 4 5 en 6 zitten.Anoniem: 130680 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:34:
[...]
Ik werk ook 40 uur per week en LvL ook niet zo snel als vele anderen binnen mijn guild en daarnaast is het een totaal nieuwe gebied Outland. Dus is nogal veel zoekwerk in het begin naar de juiste spots voor quest's etc. Je moet niet vergeten dat een hele hoop mensen blijkbaar zeeen van tijd heb en dus sneller Levellen. Het is gewoon een kwestie van je eigen ritme bepalen, dan haal je ook het meeste plezier uit het spel.
[...]
Dan is dan wel jammer, vooral die mensen die in Tier 3 lopen plus bijbehorende wapens. Alhoewel ik mij niet kan voorstellen dat iemand geen voordeel heeft van Items uit Naxrammax t.o.v. gear uit MC.
Ik vermaak me op en top met de The Burning Crusade 
Eindelijk weer lekker questen en lekker mobs killen en uberhaupt items kunnen verdienen.
Instances was wel leuk, maar daar kreeg je alleen items als het dropte en/of je genoeg DKP had.
Nu zijn de blue's van questrewards gewoonweg een stuk beter dan sommige epics!
Gisteren direct 2 epics vervangen (AB Honor Cloak en Gurubashi Dwarf Destroyer) door 2 blue's die gewoon veel meer stats hadden
Ramparts vind ik beetje kort en beetje saai moet ik zeggen. Meer een soort intro into instances voor TBC. Blood Furnace daar in tegen was leuk en duurde ook gewoon eventjes. Leuke bosses, die geen moeite waren, maar wel leuk waren om tegen te vechten.
Iemand iets gehoord/gemerkt van die Dynamisch Respawnrate? Soms ben ik met een mob bezig en spawned er op dezelfde plek nog een, en dan weer een en dan weer een. Het lijkt goed te werken omdat als een gebeid overfarmed is, er meer mobs gaan spawnen om de 'vraag' naar mobs te laten voldoen.
Enige waar ik beetje mee zit is dat ik traag level (voor mijn idee dan) omdat andere mensen in mijn huidige guild allemaal op LvL62 zitten en/of al tegen de 63 aanzitten terwijl ik nog 100k van LvL62 afzit. Maar als ik dan weer naar mn (unrested) XP/Hour kijk dan heb ik het idee dat ik het weer heel erg goed doe (atm zon ~60k de uur).
@Videl, spammer!
Eindelijk weer lekker questen en lekker mobs killen en uberhaupt items kunnen verdienen.
Instances was wel leuk, maar daar kreeg je alleen items als het dropte en/of je genoeg DKP had.
Gisteren direct 2 epics vervangen (AB Honor Cloak en Gurubashi Dwarf Destroyer) door 2 blue's die gewoon veel meer stats hadden
Ramparts vind ik beetje kort en beetje saai moet ik zeggen. Meer een soort intro into instances voor TBC. Blood Furnace daar in tegen was leuk en duurde ook gewoon eventjes. Leuke bosses, die geen moeite waren, maar wel leuk waren om tegen te vechten.
Iemand iets gehoord/gemerkt van die Dynamisch Respawnrate? Soms ben ik met een mob bezig en spawned er op dezelfde plek nog een, en dan weer een en dan weer een. Het lijkt goed te werken omdat als een gebeid overfarmed is, er meer mobs gaan spawnen om de 'vraag' naar mobs te laten voldoen.
Enige waar ik beetje mee zit is dat ik traag level (voor mijn idee dan) omdat andere mensen in mijn huidige guild allemaal op LvL62 zitten en/of al tegen de 63 aanzitten terwijl ik nog 100k van LvL62 afzit. Maar als ik dan weer naar mn (unrested) XP/Hour kijk dan heb ik het idee dat ik het weer heel erg goed doe (atm zon ~60k de uur).
@Videl, spammer!
Ik vind het maar irritant, ben een warriortje aant levelen nu, lvl 27, en ik ben altijd zo iemand die alles cleared voordat ik aan die mob begin, spawnen er ineens 2 dingen die ik net gesloopt heb in me face, ik dood, ken ik dat pleuris eind weer gaan lopenRaseriaN schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:43:
*knip*
*knip*
@Videl, spammer!
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
De laatste boss doet toch die nasty aoe anders heb ik er 1 gemist??Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 07:46:
je begint bij die mennu dan rokmar en dan quagmirran die die dikke aoe poison doet.
De packs zijn echt pittig inderdaad wij hadden ook nog eens geen mage of rogue dus sheep sap viel al weg. Gelukkig konden we wel lekker veel fearen warrior priest en lock.
Maar ik kan me indenken dat de meeste daar niet voorbij komen.
[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 18-01-2007 09:52 ]
euh... tja ik kan alleen 'savonds spelen ivm stage dus, en moet vaak nog sporten ook. Al zal dat er vanavond niet inzitten omdat ik met dit weer niet voor mijn plezier in de auto ga zitten.RaseriaN schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:43:
Ik vermaak me op en top met de The Burning Crusade
@Videl, spammer!
Ik heb in twee avonden van 19:00 tot 23:00 geleveled tot lvl 61. Gewoon quests enzo gedaan, ik wil dus gewoon de storyline volgen enzo. En ik wil van het weekend eigenlijk 63 halen, maar dat wordt nog lastig omdat ik zondag geen tijd heb.
Ach ik ben de enige warrior horde side die wil tanken dus ze boosten mij vanzelf door instances heen
die poison aoe is de laatste die is niet zo nasty imhoMantaMania schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:51:
[...]
De laatste boss doet toch die nasty aoe anders heb ik er 1 gemist??
je begint bij die mennu dan rokmar en dan quagmirran die die dikke aoe poison doet.
De packs zijn echt pittig inderdaad wij hadden ook nog eens geen mage of rogue dus sheep sap viel al weg. Gelukkig konden we wel lekker veel fearen warrior priest en lock.
Maar ik kan me indenken dat de meeste daar niet voorbij komen.
die mideelste boss, die oversized sea creature diet doet ook een aoe achtig iets, want ik had regelmatig dat de 3 closed range spelers, de tank, de rogue (ik) en de shaman gewoon harde dmg kregen terwijl de mob op de tank zat, zal wel een nasty cleave geweest zijn, dit samen met ik denk een mortal strike/rend/bleed effect zorgde dat de tank dood ging,
na de kill ook nog de hunter omdat de 2 healers oom waren
[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 18-01-2007 09:56 ]
Die cloak is inderdaad belachelijk, heb ik net mn tokens uitgegeven aan Death Guards cloak, zie ik die ... Waste of time/tokensRaseriaN schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:43:
Dynamische Respawnrate ... wist ik niet. Het is wel merkbaar dat het bij drukke gebieden gewoon veel respawned. Gisteren de quest Boiled Blood gaan doen, in die area waar je het spul moet verzamelen spawnde echt snel en veel. Het was er ook ontiegelijk druk
Daar kan ik me wat bij voorstellen. Had ik in de outlands ook last van maar dat kon ik nog wel opvangen maar op low leven met mindere gear kan dat wel eens goed fout gaan.ye-roon schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:49:
[...]
Ik vind het maar irritant, ben een warriortje aant levelen nu, lvl 27, en ik ben altijd zo iemand die alles cleared voordat ik aan die mob begin, spawnen er ineens 2 dingen die ik net gesloopt heb in me face, ik dood, ken ik dat pleuris eind weer gaan lopen
Anoniem: 205224
Hallo allen,
ik ben op zoek naar een MOD voor priests waarbij ik een timer kan zien voor mijn Renew. En als het kan ook voor bv. SWP maar kan hier ook eventueel DoTimer voor gebruiken. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.
ik ben op zoek naar een MOD voor priests waarbij ik een timer kan zien voor mijn Renew. En als het kan ook voor bv. SWP maar kan hier ook eventueel DoTimer voor gebruiken. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.
CT_Raid/Core/BarMod heeft een cool-down timer.Anoniem: 205224 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:01:
Hallo allen,
Alvast bedankt.
Chronometer, voor diverse classes houdt het de HOTS, DOTS en timers (stun, sheep) bij. Getest met m'n priest, lock en rogue:Anoniem: 205224 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:01:
Hallo allen,
Alvast bedankt.
http://www.wowace.com/fil...er/Chronometer-r24948.zip
[ Voor 6% gewijzigd door bras op 18-01-2007 10:08 ]
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
De middelste baas heeft een soort frost volley die best pijn doet ja, maar voor de rest vond ik de instance eig wel een makkieBokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:55:
[...]
die poison aoe is de laatste die is niet zo nasty imho
die mideelste boss, die oversized sea creature diet doet ook een aoe achtig iets, want ik had regelmatig dat de 3 closed range spelers, de tank, de rogue (ik) en de shaman gewoon harde dmg kregen terwijl de mob op de tank zat, zal wel een nasty cleave geweest zijn, dit samen met ik denk een mortal strike/rend/bleed effect zorgde dat de tank dood ging,
BTW ik ben nog steeds lvl 60

Dat heb je toch echt jezelf aangedaan. En ik neem aan dat je volledig tier 3 hebt dan? Als je als 6-dagen-raiden guild niet verder dan BWL bent gekomen is het wel wat treurig. Ik ben zelf op m'n priest tot tier 2 gekomen (behalve de pants dan, klote Raggy), maar het boeit me niks dat die gear obsolete is. Ik heb veel plezier gehad in die instances, en nu is het tijd om vooruit te kijken. Als je het vervelend vindt dat je gear waar je veel tijd ingestoken hebt obsolete raakt kun je beter meteen kappen.DrProctor schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:59:
tuurlijk dat is ook zo, maar ik heb wel 6 dagen in de week moeten raiden voor die gear en dat die gear ineens nutteloos is dan begin je toch wel te denken over de tijd die je verspilt hebt dat jaar. Ik hoef een instance niet 20 keer te doen voordat ik alles heb gezien. Ik vond het persoonlijk niet altijd leuk om elke avond 5 uren te raiden om zo goed mogelijke gear te halen.
Naxx gear is echt nog niet obsolete hoor. Maar tier 2 is obsolete als je de eerste instances gaat doen. Die Goldweave tunic bijvoorbeeld is beter dan de mage tier 2 chest.Anoniem: 130680 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:34:
Dan is dan wel jammer, vooral die mensen die in Tier 3 lopen plus bijbehorende wapens. Alhoewel ik mij niet kan voorstellen dat iemand geen voordeel heeft van Items uit Naxrammax t.o.v. gear uit MC.
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 18-01-2007 10:18 ]
Hier heb ik ook last van gehad, bijna dood ervaringen erdoor zelfs omdat zo'n mob maar blijft respawnen . Gelukkig kan je wel wegrennen als caster sta ik toch niet echt dichtbij, hooguit m'n void.RaseriaN schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:43:
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
is er eigenlijk een map, waar alles instances + lvl op staan? ben vanmiddag vrij en wil graag met wat guildies instances doen.
dinsdag avond hellfire ramparts gedaan, en inderdaad duurt niet te lang. mobs slaan best hard. maar het is gewoon zoveel leuker met guildies. je kent me kaar, en als aoe junkie, krijg je genoeg healing.
1 whipe door een verkeerde pull kwamen iets teveel adds
.
en als mage geloof ik nog 1 keer dood gegaan, who cares
.
voorals super als je bij de boss komt, okee tank goes in sunders, 3 times and see what happens.
zit echt zwaar in dubio, ik bijna full fire. maar frost is ook wel weer tempting. arghh.
tip for mages, gebruik detect magic
dinsdag avond hellfire ramparts gedaan, en inderdaad duurt niet te lang. mobs slaan best hard. maar het is gewoon zoveel leuker met guildies. je kent me kaar, en als aoe junkie, krijg je genoeg healing.
1 whipe door een verkeerde pull kwamen iets teveel adds
en als mage geloof ik nog 1 keer dood gegaan, who cares
voorals super als je bij de boss komt, okee tank goes in sunders, 3 times and see what happens.
zit echt zwaar in dubio, ik bijna full fire. maar frost is ook wel weer tempting. arghh.
Die quest heb ik dus gisteravond afgerond, dinsdagavond kon je die gewoon niet doen omdat dat de eerste quest is die mensen gaan doen, en deze dus compleet kapotgecamped was, en bovendien enorm laggy. Gister ging het een stuk beter, genoeg mobs, maar het viel me op dat ze enorm snel respawnden. Goehoedredfoxert schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:55:
Dynamische Respawnrate ... wist ik niet. Het is wel merkbaar dat het bij drukke gebieden gewoon veel respawned. Gisteren de quest Boiled Blood gaan doen, in die area waar je het spul moet verzamelen spawnde echt snel en veel. Het was er ook ontiegelijk drukSoms had ik een Evoker nog niet dood of er kwam alweer een nieuwe, en die er naast erbij. Leuk, 2 evokers EN een zwik van die irritante skeletjes op je dak. Gelukkig was mn vriendin met dr priest erbij zodat het nog enigzins te doen was
Plate zooi dropt echt weinig goeds, veel pally stuff, die ik gewoon niet neem, hopelijk doen paladins hetzelfde straks(vrees van niet). en een 6 dagen raiding guild zat ik ook in en we van van zomer tot nu tot/m 4 bosse in naxx gekomen. Beperkende factor: veel migratende mensen vanwege slechte server(nu niet meer) en dus veel tijd moeten steken in upgearen. Elke week BWL clearen en 4 bosse in AQ doen niet super veel. Daarna niks kunnen doen voor 3 dagen omdat de gear gewoon te slecht was voor sommige encounters. Dus dan nr farmen enzo.Hydra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:13:
[...]
Dat heb je toch echt jezelf aangedaan. En ik neem aan dat je volledig tier 3 hebt dan? Als je als 6-dagen-raiden guild niet verder dan BWL bent gekomen is het wel wat treurig. Ik ben zelf op m'n priest tot tier 2 gekomen (behalve de pants dan, klote Raggy), maar het boeit me niks dat die gear obsolete is. Ik heb veel plezier gehad in die instances, en nu is het tijd om vooruit te kijken. Als je het vervelend vindt dat je gear waar je veel tijd ingestoken hebt obsolete raakt kun je beter meteen kappen.
[...]
Naxx gear is echt nog niet obsolete hoor. Maar tier 2 is obsolete als je de eerste instances gaat doen. Die Goldweave tunic bijvoorbeeld is beter dan de mage tier 2 chest.
Nu is de core groep wel tier 2 en 1/8 of 2/8 tier 3. Maar 6 dagen raiden wil niet alles zeggen, wanner je bent begonnen, en gear maakt erg veel goed.
Mooie verhalen allemaal. Ik ben gisteravond ook bloodfurnace en ramparts in gegaan. Toen ik online ging werd ik binnen 10 seconden ge-invite voor ramparts als holy priest. Leuk, waarom niet... De meeste guildies waren al aan het spelen. De PuG had redelijke gear, behalve de tank die zonder schild in blue's en wat greens rondliep. Bij de eerste 4 groepen al een whipe omdat de hunter regelmatig afk ging, de lock de helft van de tijd d/c was en de warrior minder armor had dan de gemiddelde rogue
Ik moest me met tier 1 en tier 2 gear vol met enchants elke keer bijna /oom healen om de tank en andere mensen in leven te houden... Toen de hunter weer afk was, de lock d/c en de warrior besloot te hearthstonen om toch maar zn schild en 1 hander van de bank te halen in SW besloot ik de party te leaven om de net gevormde guild party te versterken...
Die gingen dus meteen de Bloodfurnace in. Ik kan je vertellen, gear en skills maken echt wel een verschil. Met 1 level 61 en 4 level 60s sneden we er doorheen als een pakje boter. Onze tank full tier 2 en beste tank zooi tot en met AQ40 huhuran had voor de helft Dps gear aan en tankde met 2 1-handers, ging prima! Een klein whipeje op de laatste baas doordat we niet wisten dat die AoE zoveel pijn deed, de 2de keer luisterde we niet naar 'come closer to me!' en was het eigenlijk een eitje!
Heb een mooi dps 1-hander geloot waar ik nog een leuke offhand bij moet scoren (en ik moet even level 61 worden!). Die trap en de doorkijk naar de raidboss zijn trouwens echt super mooi gedaan van Blizzard!
Wat later op de avond ben ik Ramparts in gegaan met een andere guildparty, holy priest (ik, ging voor de dps of zoiets), healing druid, 2 mages en een warrior, ging ook prima, een lekker snelle instance die je in een half uurtje kan doorlopen. Had wel wat weg van UBRS, kan me voorstellen dat mensen wel sneller zijn uitgekeken op deze TBC startinstance, ik ga hem zeker nog een paar keer doen. Won nog een BoE level 62 blue met mooie damage stats, de mages hadden allebei al 30 spelldmg enchant op hun tier2 hands, het was dus net geen upgrade voor ze, daarom mocht ik hem hebben.
Ben met mijn zeer kleine ervaring erg te spreken over de BC, dit weekend maar even level 61 worden denk ik!
Ik heb ook nog 2 questjes gedaan en zit nu op 1/2 XP tot aan level 61.
Die gingen dus meteen de Bloodfurnace in. Ik kan je vertellen, gear en skills maken echt wel een verschil. Met 1 level 61 en 4 level 60s sneden we er doorheen als een pakje boter. Onze tank full tier 2 en beste tank zooi tot en met AQ40 huhuran had voor de helft Dps gear aan en tankde met 2 1-handers, ging prima! Een klein whipeje op de laatste baas doordat we niet wisten dat die AoE zoveel pijn deed, de 2de keer luisterde we niet naar 'come closer to me!' en was het eigenlijk een eitje!
Heb een mooi dps 1-hander geloot waar ik nog een leuke offhand bij moet scoren (en ik moet even level 61 worden!). Die trap en de doorkijk naar de raidboss zijn trouwens echt super mooi gedaan van Blizzard!
Wat later op de avond ben ik Ramparts in gegaan met een andere guildparty, holy priest (ik, ging voor de dps of zoiets), healing druid, 2 mages en een warrior, ging ook prima, een lekker snelle instance die je in een half uurtje kan doorlopen. Had wel wat weg van UBRS, kan me voorstellen dat mensen wel sneller zijn uitgekeken op deze TBC startinstance, ik ga hem zeker nog een paar keer doen. Won nog een BoE level 62 blue met mooie damage stats, de mages hadden allebei al 30 spelldmg enchant op hun tier2 hands, het was dus net geen upgrade voor ze, daarom mocht ik hem hebben.
Ben met mijn zeer kleine ervaring erg te spreken over de BC, dit weekend maar even level 61 worden denk ik!
Ik heb ook nog 2 questjes gedaan en zit nu op 1/2 XP tot aan level 61.
Dat wordt geweldig AoE-en met mijn mageAstennu schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:58:
Daar kan ik me wat bij voorstellen. Had ik in de outlands ook last van maar dat kon ik nog wel opvangen maar op low leven met mindere gear kan dat wel eens goed fout gaan.
Eerder was het nog wel eens dat je een area in een paar minuten uitputte en dan moest wachten op spawns... nu is het gewoon hoe meer je killed, hoe meer er spawned.
en weten jullie al wat jullie gaan doen nadat je in een week level 70 bent geworden
(of 2 a 3 max).
Zie nl al zoveel mensen die binnen 2,5dagen 3 levels min hoger zijn, dan moet je makkelijk in 2 weken l70 zijn. Dan weer full time raiden???? Of weer een character op l1 trainen.
Ben nu bijna 53 dus heb nog wel ff, maar ga het zeker niet overhaasten. Succes allemaal
(10 leveltjes is ook niet echt veel, jammer dat je niet naar 80 kan ofzow:P)
Zie nl al zoveel mensen die binnen 2,5dagen 3 levels min hoger zijn, dan moet je makkelijk in 2 weken l70 zijn. Dan weer full time raiden???? Of weer een character op l1 trainen.
Ben nu bijna 53 dus heb nog wel ff, maar ga het zeker niet overhaasten. Succes allemaal
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
mja ik wil zo snel mogelijk de 10 man en 25 man content doen, ik ben zowieso niet de eerste in onze guild die 70 wordt in de guild, maar zal wel in de eerste groep horen denk ikthewizard2006 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:29:
en weten jullie al wat jullie gaan doen nadat je in een week level 70 bent geworden(of 2 a 3 max).
Ben nu bijna 53 dus heb nog wel ff, maar ga het zeker niet overhaasten. Succes allemaal(10 leveltjes is ook niet echt veel, jammer dat je niet naar 80 kan ofzow:P)
indien mogelijk meteen door naar de raiding content (10 man) en indien dat niet mogelijk is, gewoon doorqueste, afgewisseld met mijn belf alt naar 70 levellen
Op den duur stond ik naast Thrallmar met mijn warrior zon orc te slopen, spawnt er nog 1, ok 2 kan ik hebben. Beide dood, half HP. Spawen er weer 2 dus knokken, komt er nog een 3de bij. Hmm pot slikken, zon jewelcrafted healbot neergooien en slopen maar. Komt er nog 1 bij. Sta je daar 4 mobs te slopen. Dus toen maar recklessness aangegooit en paar whirlwinds en cleaves om ze te killen.Katala schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:15:
[...]
Hier heb ik ook last van gehad, bijna dood ervaringen erdoor zelfs omdat zo'n mob maar blijft respawnen . Gelukkig kan je wel wegrennen als caster sta ik toch niet echt dichtbij, hooguit m'n void.
150+HP remaining. Overal Allies en Hordies door elkaar aan het questen en uitgerekent een n00b lock in Deathmist deathcoiled me. Ik bedoel, rond me heen stonden tier 1/2/3 mages, warriors die niks doen, je zelfs af en toe helpen als je het zwaar hebt en zon newbie denkt van ZOMG KEEL FREE HK!
Maar dat zal wel het verschil tussen oude en nieuwe spelers zijn.
Daarna maar effe mijn tauren butt erop gezet en campen die handel
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-01-2007 10:34 ]
Ik wil vanavond samen met een vriend eens Bloodelf gaan uitproberen, maar ik weet eigenlijk niet welke class ik nu moet nemen. Hij neemt een (shadow) priest. Ik zit te twijfelen over een Pala. Dit is eigenlijk de enige class die ik nog niet heb geprobeerd. (Op een warrior na) Maar doet een Pala nou een beetje damage, of valt dat vies tegen?
Default blanke hetero
Ik ben over 2 a 3 weken nog geeneens lvl 64 waarschijnlijk.thewizard2006 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:29:
en weten jullie al wat jullie gaan doen nadat je in een week level 70 bent geworden(of 2 a 3 max).
Ben nu bijna 53 dus heb nog wel ff, maar ga het zeker niet overhaasten. Succes allemaal(10 leveltjes is ook niet echt veel, jammer dat je niet naar 80 kan ofzow:P)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb ik ook zo'n hekel aan ( ja kom maar op met de REROLL PVE reacties )
Ben je lekker aant questen of rep aant grinden( -_- ) komt er zo'n ally voorbij, warrior bijvoorbeeld:
chargestun, rend, mortal strike dood -_-
Ik zwaai gewoon altijd
/wave
Ben je lekker aant questen of rep aant grinden( -_- ) komt er zo'n ally voorbij, warrior bijvoorbeeld:
chargestun, rend, mortal strike dood -_-
Ik zwaai gewoon altijd
/wave
Anoniem: 121555
Denken jullie dat het mogelijk is om door voornamelijk in instances rond te hangen een beetje vlot te levellen? Gisteravond ben ik namelijk weer disc/holy (19/33/0) gespecced en in mijn vrij bescheiden dps gear doe ik wel wat schade, maar niet overdreven veel.
mja heel weinig gegank, gisteren sloeg ik 2x op een alliance nadat ik zon mob bij de ingang van de rampart had doogemaakt, nerf autoattack, andere pally begon op mij te beuken omdat ik op alliance had geslagen, die waarop ik sloeg meteen /no naar die gast doen, /sorry, wave en doorgaanKaap schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:33:
[...]
Op den duur stond ik naast Thrallmar met mijn warrior zon orc te slopen, spawnt er nog 1, ok 2 kan ik hebben. Beide dood, half HP. Spawen er weer 2 dus knokken, komt er nog een 3de bij. Hmm pot slikken, zon jewelcrafted healbot neergooien en slopen maar. Komt er nog 1 bij. Sta je daar 4 mobs te slopen. Dus toen maar recklessness aangegooit en paar whirlwinds en cleaves om ze te killen.
150+HP remaining. Overal Allies en Hordies door elkaar aan het questen en uitgerekent een n00b lock in Deathmist deathcoiled me. Ik bedoel, rond me heen stonden tier 1/2/3 mages, warriors die niks doen, je zelfs af en toe helpen als je het zwaar hebt en zon newbie denkt van ZOMG KEEL FREE HK!
Maar dat zal wel het verschil tussen oude en nieuwe spelers zijn.
Daarna maar effe mijn tauren butt erop gezet en campen die handel![]()
veel mensen willen gewoon hun shizzle doen das wel mooi
edit: learn to quote

instance farmen met een GOEDE groep > questsAnoniem: 121555 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:37:
Denken jullie dat het mogelijk is om door voornamelijk in instances rond te hangen een beetje vlot te levellen? Gisteravond ben ik namelijk weer disc/holy (19/33/0) gespecced en in mijn vrij bescheiden dps gear doe ik wel wat schade, maar niet overdreven veel.
af en toe wat quests doen kan geen kwaad, maar instance farmen is snellere exp op voorwaarde dat je dus een goede betrouwbare groep hebt
[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 18-01-2007 10:40 ]
ben juist extra trerug gegaan naar frost, ik kan gewoon gewoon lvl 65 mobs veel makkelijker solen. en aangezien questen in het begin gebied ongemogelijk is ben ik maar hogere lvl mobs gaan farmen.Gohan-san schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:17:
is er eigenlijk een map, waar alles instances + lvl op staan? ben vanmiddag vrij en wil graag met wat guildies instances doen.
1 whipe door een verkeerde pull kwamen iets teveel adds.
en als mage geloof ik nog 1 keer dood gegaan, who cares.
o ja en weet iemand waar de fishing trainer zit of moet ik dan nog een tijd wachten
Ja, daar wringt de schoen dus wel een beetje. Na ja, ik probeer het gewoon. Zie het vanzelf wel.Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:37:
[...]
instance farmen met een GOEDE groep > quests
af en toe wat quests doen kan geen kwaad, maar instance farmen is snellere exp op voorwaarde dat je dus een goede betrouwbare groep hebt
Die poison aoe vond ik juist erg nasty. Die middelste boss was een lachertje die aoe spit moet je hem gewoon omgedraaid houden dan heb je nergens last van tenminste wij niet of minimaal.Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:55:
[...]
die poison aoe is de laatste die is niet zo nasty imho
En hij slaat helemaal niet hard maar die debuff van hem doet 800 dmg per 2 sec en gaat pas weg als je helemaal volgeheald bent wat ze bij mij ook niet meteen door hadden.
Erwin als je even zoekt is er best een goeie groep te vinden. Wij hebben vanaf dag 1 een hele goeie groep en iedere dag maken we die groep weer.
[ Voor 7% gewijzigd door MantaMania op 18-01-2007 10:46 ]
mja weet niet of je in een guild zit, of bekende hebt in een grote guildAnoniem: 121555 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:41:
[...]
Ja, daar wringt de schoen dus wel een beetje. Na ja, ik probeer het gewoon. Zie het vanzelf wel.
als je je een beetje bij een redelijke groep inhealed dan kan je meestal wel goede contacten opdoen
ja die debuff ging de hunter dood aanMantaMania schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:42:
[...]
Die poison aoe vond ik juist erg nasty. Die middelste boss was een lachertje die aoe spit moet je hem gewoon omgedraaid houden dan heb je nergens last van tenminste wij niet of minimaal.
En hij slaat helemaal niet hard maar die debuff van hem doet 800 dmg per 2 sec en gaat pas weg als je helemaal volgeheald bent wat ze bij mij ook niet meteen door hadden.
die poison spit geen last van gehad, shaman totem ftw
maar wel leuk om beetje zelf te pionieren en tacs ontdekken enzo voor zover die er zijn
De bosses zijn inderdaad niet echt moeilijk zolang iedereen doet wat ie moet doen.Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:46:
[...]
mja weet niet of je in een guild zit, of bekende hebt in een grote guild
als je je een beetje bij een redelijke groep inhealed dan kan je meestal wel goede contacten opdoen
[...]
ja die debuff ging de hunter dood aannu we alle 3 de bosses 1x gedaan hebben zijn ze easy
die poison spit geen last van gehad, shaman totem ftw
maar wel leuk om beetje zelf te pionieren en tacs ontdekken enzo voor zover die er zijn
Is gewoon heerlijk als je bv die mennu boss met zijn totems doet en dat je ziet op het moment dat die totem spawnt dat 3 mensen binnen 1 sec op dat dingen meppen / schieten. Ervaren parties ftw.
En het zelf ontdekken is echt geweldig ook hoe mooi alle instances zijn die slave pens met de "trappen" omhoog vind ik echt mooi. Net als bloodfurnace die grote trappen.
Als je op een nieuwe server zit en full time PvP doet stijg je dan gemiddeld sneller in rang dan een server die al heel lang up is? Het eens gelezen dat de pvp rang is gebassert op alle spelers op de server, als weinig mensen dus pvp doen op een server kan je er sneller op stijgen dan op een srever waar al veel die hard pvpers rond lopen. Klot dat nog steeds zo?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ranks zijn al sinds 2.0.1 verdwenenevilpin0 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:50:
Als je op een nieuwe server zit en full time PvP doet stijg je dan gemiddeld sneller in rang dan een server die al heel lang up is? Het eens gelezen dat de pvp rang is gebassert op alle spelers op de server, als weinig mensen dus pvp doen op een server kan je er sneller op stijgen dan op een srever waar al veel die hard pvpers rond lopen. Klot dat nog steeds zo?
Zit niet in een grote guild, maar kom wel van een grote en heb daarvoor in een andere grote gezeten. Contacten zat, goede reputatie genoeg. Vrijdagavond is sowieso "instancenight" met m'n eigen guild(je), verder zie ik het dan wel. Er werden genoeg healers gezocht nu, volgens mij, het merendeel zich richting dps/level build gespecced heeft.Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:46:
[...]
mja weet niet of je in een guild zit, of bekende hebt in een grote guild
Gear is lekker, maar samenwerken met mensen die weten waar ze mee bezig zijn is ZO veel fijner. Skill > gear. Er zijn genoeg mensen in HW spul die gewoon niet snappen wat threath is omdat ze in 1 streep naar 60 gelevelled zijn om te PvPen. En nu zit ik dus een beetje met een dilemma, de Horde guild waar ik nu bij zit is een PvP guild, vol met Horde alts van mensen die naar Horde zijn gegaan omdat de queues aan de alliance kant te lang waren, maargoed, die weten niet erg veel van PvE. We hebben welgeteld 1 level 60 warrior, en die gast is gewoon dom (toevallig net weer een nederlander).hulkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:28:
Ik wil weer flink gaan PvE-en horde-side, maar dat kan dus niet echt met m'n huidige guild.
Moet zeggen dat ik in Ramparts geen problemen had qua mana. Denk dat ik over de hele run gezien drie keer gedronken heb, verloor minder dan 2k bij een gemiddeld trashgroepje. Paladins ftw.Anoniem: 63072 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:05:
Moet wel zeggen dat Blizz IMO een erg leuke uitbreiding heeft uitgebracht. Zit me al weer helemaal op vanavond te verheugen, nieuwe instance in, nieuwe quests, etc. Ook leuke variatie met bijvoorbeeld die bombing missies.
Ik heb zelf geen TBC besteld (had even een pauze van een maand of 2), dus ging op goed geluk dinsdagavond direct na het werk even snel langs de winkels. Gelukkig valt de gekte in het oosten behoorlijk mee, dus er waren meerdere exemplaren (normale versie) aanwezig in de winkel.
Ondanks de verhalen van problemen die ik had gelezen, ging de installatie soepel. Ze hadden van mij wel de boel op een DVD mogen zetten, maar helaas hebben alleen de CE’s dat. Ook het upgraden van mijn account was snel gepiept (viel me mee dat hij daar automatisch al mee kwam voor de installatie).
Omdat ik toe was aan wat nieuws, heb ik een Draenei Paladin aangemaakt. Gelukkig ben ik niet de enige van de guild, dus kan ik binnenkort veel zaken in groepsverband doen (vooral in instances is het fijner met guildies). De starting areas zijn zeer goed gedaan vind ik zelf: leuke quests en die Exodar is echt fantastisch mooi.
Kortom: tot nu toe dikke fun. Wat wel weer jammer is, is dat de Arena alleen honor oplevert vanaf lvl 70; tot die tijd blijft het beperkt tot “spek-en-bonen”.
Ondanks de verhalen van problemen die ik had gelezen, ging de installatie soepel. Ze hadden van mij wel de boel op een DVD mogen zetten, maar helaas hebben alleen de CE’s dat. Ook het upgraden van mijn account was snel gepiept (viel me mee dat hij daar automatisch al mee kwam voor de installatie).
Omdat ik toe was aan wat nieuws, heb ik een Draenei Paladin aangemaakt. Gelukkig ben ik niet de enige van de guild, dus kan ik binnenkort veel zaken in groepsverband doen (vooral in instances is het fijner met guildies). De starting areas zijn zeer goed gedaan vind ik zelf: leuke quests en die Exodar is echt fantastisch mooi.
spoiler:
Ook erg grappig dat je met een lvl 10 quest even 15 minuten op een Elekk kan rijden (reguliere Elekk-model met 100% speed increase). Je hele gastje verzuipt gewoon in die gigantische stoel.
Kortom: tot nu toe dikke fun. Wat wel weer jammer is, is dat de Arena alleen honor oplevert vanaf lvl 70; tot die tijd blijft het beperkt tot “spek-en-bonen”.
Anoniem: 54100
Geweldige uitbreiding moet ik zeggen! Mooie nieuwe omgevingen, al heel veel fun gehad met het questen met een Draenei paladin. Nog maar level 13 maar nu al zoveel fun gehad, echt petje af voor Blizzard!
Tip om snel van 58-60 te levelen: Ga naar outland en doe de begin quests!
In de tussentijd ben ik van guild gewisseld, en van main. Van hunter naar warrior, welke ik dus gisteren redelijk snel van 58 naar 60 heb weten te levelen
Wel jammer dat je je zwaar bevochten epic items als snel voor groene quest rewards moet vervangen
In de tussentijd ben ik van guild gewisseld, en van main. Van hunter naar warrior, welke ik dus gisteren redelijk snel van 58 naar 60 heb weten te levelen
Wel jammer dat je je zwaar bevochten epic items als snel voor groene quest rewards moet vervangen
dat haal ik niet vooral vanwege de rede dat het allemaal wat te snel gaat. Ik heb pas tijd om een beetje door te spelen na volgende week. En dan zullen de eerste van onze guild dicht tegen de 70 aanzitten. Ach die hebben dan toch niks beters te doen kunnen ze wel ff helpen. en de oude 5 man instances in om gear te verzamelen, ik wil als warrior en waarschijnlijk MT niet in tier 2 die nieuwe instances in, aangezien er goede dps zooi dropt maar echt tank gear niet, daarvoor moet je toch echt die tier 4 5 en 6 hebben. Ik ga maar gewoon zsm die dingen halen en ful tier 4 worden en dan lekker 25 man instances in.Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:31:
[...]
mja ik wil zo snel mogelijk de 10 man en 25 man content doen, ik ben zowieso niet de eerste in onze guild die 70 wordt in de guild, maar zal wel in de eerste groep horen denk ik
indien mogelijk meteen door naar de raiding content (10 man) en indien dat niet mogelijk is, gewoon doorqueste, afgewisseld met mijn belf alt naar 70 levellen
snap dat echt niet, ok die rage nerf geen last van, maar qua dmg enzo ga je toch geen warrior spelen.Anoniem: 54100 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:05:
Geweldige uitbreiding moet ik zeggen! Mooie nieuwe omgevingen, al heel veel fun gehad met het questen met een Draenei paladin. Nog maar level 13 maar nu al zoveel fun gehad, echt petje af voor Blizzard!
[ Voor 26% gewijzigd door Kevinp op 18-01-2007 11:08 ]
ook al zou je nu al lvl70 zijn, de arena gaat pas over 28 echt in werking qua marksCleetje schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:56:
mja slechte tip imhoAnoniem: 54100 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:05:
[..]
[..]
de exp die nodig is om hoger dan 60 te komen is zo groot dat je beter die quests daarvoor kan gebruiken
beetje het principe van rep, om je rep omhoog te krijgen kan je quests doen maar ook mobs killen, echter quests is sneller, maar voor mobs krijg je maar tot een bepaald niveau rep van
Gisteren weer Ramparts + Blood Furnace een paar keer gedaan, daarna besloten om wat quests te gaan doen, omdat ik de quests voor die 2 instances niet allemaal had, en da's een beetje zonde natuurlijk. Aan het einde van de avond kwam ik dus bij die demons uit in het oosten van Hellfire Peninsula en...
A.....M....G...
Die bombing quest
Eerst die 2 towers slopen, ik denk...wtf, da's coool...dus ik op die gryphon, kun je vanaf je windrider bommen gooien....GENIAAL
En dan de vervolgquest is helemaal SUPER
Ik zal verder niets spoilen, maar zo'n gave quest heb ik op heel Azeroth niet gezien (m.u.v. de hunter epic quest).
-edit-
Overigens iets minder xp verdiend dan dinsdag, 460k gisteren, omdat we wat hebben lopen klooien om dat item te krijgen voor die 25% meer rep en 15% meer xp. Maar die eerste avond hadden we ook echt een super-doorrag-party waarmee we 3 x ramparts en 3 x blood furnace hadden gedaan. Vanavond dus snel lvl 62 worden en dan de helft van 63.
A.....M....G...
Die bombing quest
Eerst die 2 towers slopen, ik denk...wtf, da's coool...dus ik op die gryphon, kun je vanaf je windrider bommen gooien....GENIAAL
-edit-
Overigens iets minder xp verdiend dan dinsdag, 460k gisteren, omdat we wat hebben lopen klooien om dat item te krijgen voor die 25% meer rep en 15% meer xp. Maar die eerste avond hadden we ook echt een super-doorrag-party waarmee we 3 x ramparts en 3 x blood furnace hadden gedaan. Vanavond dus snel lvl 62 worden en dan de helft van 63.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 18-01-2007 11:20 ]
Och aan de ene kant vind ik die dynamische respawnrate wel handig, kun je tenminste doorhakken op die mobs en quest's sneller oplossenredfoxert schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:55:
Dynamische Respawnrate ... wist ik niet. Het is wel merkbaar dat het bij drukke gebieden gewoon veel respawned. Gisteren de quest Boiled Blood gaan doen, in die area waar je het spul moet verzamelen spawnde echt snel en veel. Het was er ook ontiegelijk drukSoms had ik een Evoker nog niet dood of er kwam alweer een nieuwe, en die er naast erbij. Leuk, 2 evokers EN een zwik van die irritante skeletjes op je dak. Gelukkig was mn vriendin met dr priest erbij zodat het nog enigzins te doen was
Daarnaast moet ik toch nog eens nadenken over een andere talentbuild voor mijn Rogue, ik denk dat ik maar weer terug gaat naar een swordsbuild om de downtime te verminderen en ook maar weer imp. Sap er in zet voor de 5 en 10 man Instances. Want ik heb het idee dat het met mijn huidige daggerbuild te langzaam gaat.
Waar dropt die tier4 gear dan ? Ik heb er zelf nog niks van gelezen namelijk, misschien ff een snelle headsup ?Kevinp schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:06:
[...]
dat haal ik niet vooral vanwege de rede dat het allemaal wat te snel gaat. Ik heb pas tijd om een beetje door te spelen na volgende week. En dan zullen de eerste van onze guild dicht tegen de 70 aanzitten. Ach die hebben dan toch niks beters te doen kunnen ze wel ff helpen. en de oude 5 man instances in om gear te verzamelen, ik wil als warrior en waarschijnlijk MT niet in tier 2 die nieuwe instances in, aangezien er goede dps zooi dropt maar echt tank gear niet, daarvoor moet je toch echt die tier 4 5 en 6 hebben. Ik ga maar gewoon zsm die dingen halen en ful tier 4 worden en dan lekker 25 man instances in.
Die bombing quests vond ik maar gezapig eigenlijk, ben je klaar moet je nog 5 minuten naar je scherm staren omdat die windrider een omweg neemt.
Heb sowieso nog maar weinig quests kunnen doen omdat er echt overal tientallen mensen staan die ook met dezelfde quest bezig zijn, irriteer me daar best aan moet ik zeggen, maar goed, gelukkig zijn er instances.
Heb sowieso nog maar weinig quests kunnen doen omdat er echt overal tientallen mensen staan die ook met dezelfde quest bezig zijn, irriteer me daar best aan moet ik zeggen, maar goed, gelukkig zijn er instances.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
hier kun je bij alle instances kijken wat er precies lootredfoxert schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:20:
[...]
Waar dropt die tier4 gear dan ? Ik heb er zelf nog niks van gelezen namelijk, misschien ff een snelle headsup ?En heb je ook misschien de naam van de Warrior set ?
leuke uitbreiding op atlas
http://www.curse-gaming.c.../2983/atlasloot-enhanced/
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!