Het Grote World of Warcraft topic - Deel 100 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

redfoxert schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:20:
[...]

Waar dropt die tier4 gear dan ? Ik heb er zelf nog niks van gelezen namelijk, misschien ff een snelle headsup ? :P En heb je ook misschien de naam van de Warrior set ?
http://www.wowwiki.com/Warbringer_Armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:13:
[...]

mja slechte tip imho
de exp die nodig is om hoger dan 60 te komen is zo groot dat je beter die quests daarvoor kan gebruiken

beetje het principe van rep, om je rep omhoog te krijgen kan je quests doen maar ook mobs killen, echter quests is sneller, maar voor mobs krijg je maar tot een bepaald niveau rep van
Outland heeft genoeg quests om je naar lvl 70 te laten levelen. En dat is dus exclusief grinden en instances. Een paar quests afsnoepen is dus niet zo'n ramp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Kevinp schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:06:
[...]

snap dat echt niet, ok die rage nerf geen last van, maar qua dmg enzo ga je toch geen warrior spelen.
Nee, maar een hunter main-tanked niet zo lekker als een warrior :) Ik speel nu met een aantal mensen die ik goed ken, maar de guild mist nog een maintank, dus die "taak" neem ik op me omdat ik toch al een warrior alt had. Hij is dus niet voor de damage, maar voor het tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:23:
[...]

Outland heeft genoeg quests om je naar lvl 70 te laten levelen. En dat is dus exclusief grinden en instances. Een paar quests afsnoepen is dus niet zo'n ramp :)
Precies, dus fijn naar Outland gaan als je net als ik snel van 58 naar 60 wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Ik ben een 39 rogue PvP twink aan het maken, Welke bracers/cloak/belt/gloves/feet/head worden er door jullie aangeraden om te dragen en vervolgens vol te enchanten?
Ik ben nu 38 dus heb nog wel wat ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:02
Anoniem: 54100 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:30:
[...]

Nee, maar een hunter main-tanked niet zo lekker als een warrior :) Ik speel nu met een aantal mensen die ik goed ken, maar de guild mist nog een maintank, dus die "taak" neem ik op me omdat ik toch al een warrior alt had. Hij is dus niet voor de damage, maar voor het tanken.
Gisteren in de ramparts: Hunter pet ging wel ff tanken, ik gooi er 2 crittende frostbolts op van 2400 dmg, en ik krijg nog geen aggro. Onze warrior is lekker gaan meppen met z'n ashkandi. Pet tankte toch beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:44
Exitium schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:56:
[...]

Moet zeggen dat ik in Ramparts geen problemen had qua mana. Denk dat ik over de hele run gezien drie keer gedronken heb, verloor minder dan 2k bij een gemiddeld trashgroepje. Paladins ftw. :P

Moet wel zeggen dat Blizz IMO een erg leuke uitbreiding heeft uitgebracht. Zit me al weer helemaal op vanavond te verheugen, nieuwe instance in, nieuwe quests, etc. Ook leuke variatie met bijvoorbeeld die bombing missies.
Ramparts healen is inderdaad te doen, mits je een goede party hebt, mn eerste ervaring met PuG daar op de eerste 4 trashpacks al zwaar oom. Vervolgens met guildies van zelfde/ lager level dan de PuG de Bloodfurnace in en inderdaad alleen voor bossfights moeten drinken. Priests ftw. :P

En ja, de uitbreiding is echt helemaal top! Had liever gehad dat ie over een weekje pas uit was gekomen, het is moeilijk me thuis ertoe te zetten aan mn stage te werken..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Laatst online: 07-05-2022
Bosmonster schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:41:
[... Welek quest was dat dan?]

We zijn gister maar met wat 60's ramparts/furnace in gegaan en daar dropte ook deze:

http://www.wowhead.com/?item=24069

Een lvl 85 blue...
Ah. Duidelijk. Maar dat is dus een drop en niet een quest reward in scholo, zoals je schreef.
:)
Ik dacht al dat ik iets had gemist :)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204282

Zit na te denken over de professions voor m'n nieuwe Blood Elf. Die +10 enchanting racial is wel leuk en heb verder ook nog geen char met enchanting.

't Is alleen wel zo dat ik me afvraag welk nut enchanting voor mij zal hebben. Speel namelijk op een server waar de enchanting concurrentie volgens mij al levensgroot is dus om het als money maker te gebruiken wordt denk ik erg lastig. Blijft over dat je voor jezelf enchants kan doen, maar aangezien dat over het algemeen op soulbound spul zal zijn (zeker op latere levels) heeft dit voornamelijk nut voor het character waarop je enchanting hebt geleerd. En natuurlijk de mogelijkheid om te disenchanten, waarbij soulbound items van je andere characters ook weer afvallen...

Dus, hoe nuttig is enchanting als de kans om er winst mee te maken niet zo groot lijkt?

Nog een vraagje over disenchanting, welke regels gelden hier tegenwoordig voor? Moet je, afhankelijk van het te dissen item level, een minimum character lvl hebben? Of een minimum enchanting skill lvl? Of kun je nog steeds met een enchanting skill van 1 gewoon alle items dissen?

(Zit op m'n werk dus ben qua zoeken naar info op WoW sites even erg voorzichtig... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 24-06 09:48
Anoniem: 54100 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:30:
[...]

haha, dat hoor je niet vaak :). Mensen die willen tanken vandaar. Ik vind het zelf ook leuk, fury is ook wel leuk voor een maandje, maar dan weer lekker full prot instances in voor gear :)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 204282 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:53:
[..]
Dus, hoe nuttig is enchanting als de kans om er winst mee te maken niet zo groot lijkt?

Nog een vraagje over disenchanting, welke regels gelden hier tegenwoordig voor? Moet je, afhankelijk van het te dissen item level, een minimum character lvl hebben? Of een minimum enchanting skill lvl? Of kun je nog steeds met een enchanting skill van 1 gewoon alle items dissen?

(Zit op m'n werk dus ben qua zoeken naar info op WoW sites even erg voorzichtig... ;) )
dissen heb je voor hogere items een hogere skill nodig

zelf ga ik zeker weten enchanting nemen op mijn belf, dit niet zozeer om geld te verdienen, maar meer om geld te besparen

soulbind items kan je inderdaad niet dissen, higher level greens wel, zeker nu er op disenchanting een cap/vereiste zit zal de prijs van mats iets hoger liggen daar vroeger iedereen een lvl 5 disenchanting bankchar had waar ze hun high lvl boe items heensstuurden

dus je winst zit niet in de verkoop, maar in de 'besparing' op enchanting mats voor zover je daarvan kan spreken :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:36:
[...]

Gisteren in de ramparts: Hunter pet ging wel ff tanken, ik gooi er 2 crittende frostbolts op van 2400 dmg, en ik krijg nog geen aggro. Onze warrior is lekker gaan meppen met z'n ashkandi. Pet tankte toch beter :P
Ja dat is leuk, tot je meerdere mobs krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Elke keer als ik inlog is m'n interface helemaal verpest. Alle spell icons zijn weg, gewoon alleen de lege vakjes zijn te zien. Reloggen lost het op. Maar het is echt heel erg storend.
Ik heb al m'n wtf, wdb en interface folders gedelete en ik gebruik geen add-ons nu. Het probleem blijft hetzelfde.
Mailtje van een GM "reinstall HF&GL". Alleen heb ik geen idee wat dat is :P

Edit: oh geweldig, nu lost reloggen het ook al niet meer op. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door UltraR-pc op 18-01-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
UltraR-pc schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:01:
Elke keer als ik inlog is m'n interface helemaal verpest. Alle spell icons zijn weg, gewoon alleen de lege vakjes zijn te zien. Reloggen lost het op. Maar het is echt heel erg storend.
Ik heb al m'n wtf, wdb en interface folders gedelete en ik gebruik geen add-ons nu. Het probleem blijft hetzelfde.
Zoek in je WoW folder naar een map die heet Cache en pleur die leeg. Ligt niet aan je addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:08
UltraR-pc schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:01:
reinstall WoW

HF & GL staat voor Good Luck & Have Fun ( of Happy Fragging )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
heb een vraag. die zwarte balk wie achter de casting knoppen zit.

weet iemand hoe die mod heet

[Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/9213/wowscrnshot121306230905ga4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B-BRAIN schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:17:

[[afbeelding]
eePanels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
B-BRAIN schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:17:

[[afbeelding]
Of in de CTMod collectie, CTViewPort

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204282

Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:57:
je winst zit niet in de verkoop, maar in de 'besparing' op enchanting mats voor zover je daarvan kan spreken :)
Okee, dan wordt het dus voornamelijk skill levelen om te dissen. Waarbij je dan per item ff na zal moeten gaan of de dust / essence / shard / whatever jou meer waard is (om als mats te gebruiken of te verkopen) dan het vendoren of op de AH verkopen van het item zelf.

Bedankt voor je info Bokkie! :)

Volgens mij zit er bij de Auctioneer addon ook iets dat weergeeft wat er mogelijk uit een item komt bij dissen (Enchantrix?), en iets dat vendor prijzen weergeeft van elk item (Informant?). Zijn deze addons al up to date voor TBC? (Nogmaals, kan ik nu niet checken op m'n werk, dus als iemand 't toevallig weet... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
thnx voor de info.

op wowace.com kan ik eepanels downloade maar die site ligt plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

Phydomir

Dennis

Anoniem: 204282 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:28:
[...]
Volgens mij zit er bij de Auctioneer addon ook iets dat weergeeft wat er mogelijk uit een item komt bij dissen (Enchantrix?), en iets dat vendor prijzen weergeeft van elk item (Informant?). Zijn deze addons al up to date voor TBC? (Nogmaals, kan ik nu niet checken op m'n werk, dus als iemand 't toevallig weet... ;))
Als je van de site van auctioneer de nieuwste beta versie download wel.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196151

NVM..... foutje

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 196151 op 18-01-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196151

Edit... f*ck dubbel

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 196151 op 18-01-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06 15:28
Phydomir schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:30:
[...]

Als je van de site van auctioneer de nieuwste beta versie download wel.
heb je een deeplink..? mijn nieuwste versie werkte nl. niet. zie nog steeds geen itemvalue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:47:
[...]

heb je een deeplink..? mijn nieuwste versie werkte nl. niet. zie nog steeds geen itemvalue..
http://auctioneeraddon.com/dl/

Onderaan staan de individuele onderdelen en beta's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 24-06 13:33
Screw auctioneer, ik wil Gatherer terug! Dat is verdorie de eerste addon die ik geinstalleerd heb, en ik kan niet meer zonder!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
ze hebben de oude site weer online gegooit

http://www.wow-europe.com/en/index.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:55:
Screw auctioneer, ik wil Gatherer terug! Dat is verdorie de eerste addon die ik geinstalleerd heb, en ik kan niet meer zonder!
Cartographer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
na veel kritiek op het forum omdat ze het bij de US ook hadden gedaan. Verder zijn de forums (iig waren ze)ook nog ouderwets, tijd voor een nieuwe achtergrond enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:18
Bah, het ziet er naar uit de de vrede in outland langzaam begint te verdwijnen op boulderfist.

Dag1: Geen ganking, gewoon lekker levellen van beide kanten, terwijl de alliance zwaar in de minderheid is.

Dag2: De grootste groep horde trekt door naar een nieuw gebied. Alliance begint hier en daar weer te ganken.

Dag3: Een hoop alliance stakkers is alweer bezig.

Ik snap dat niet zo, als er een hoop horde is dan zijn ze braaf, maar zodra je ze alleen laat kunnen ze het niet laten. Vooral de guild CHN op boulderfist. Corpsekampende rukkers. Gisteren hebben we ze even goed te grazen genomen.

Een shammy uit onze guild (Guardians Clan) werd gecamped en vroeg om hulp. Meteen met 10 man die kant op gegaan en alles wat CHN in de naam had afgemaakt.

Zelf werd ik gisteren nog te pakken genomen door een female priest. Ik kom rustig langs rijden op mijn Kodo, word ik volgedot. Dus ik stap af, heal al die dots (druid), selecteer de priest en doe /sigh. Ga in travelform en begin weer verder te gaan. Komen er nog 4 van die lui op mounts achter me aan, get a life. En dan heb ik weer spijt dat ik er vandoor ben gegaan in plaats van gewoon die nub priest op te eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
FireAge schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:06:
Bah, het ziet er naar uit de de vrede in outland langzaam begint te verdwijnen op boulderfist.

Dag1: Geen ganking, gewoon lekker levellen van beide kanten, terwijl de alliance zwaar in de minderheid is.

Dag2: De grootste groep horde trekt door naar een nieuw gebied. Alliance begint hier en daar weer te ganken.

Ik snap dat niet zo, als er een hoop horde is dan zijn ze braaf, maar zodra je ze alleen laat kunnen ze het niet laten. Vooral de guild CHN op boulderfist. Corpsekampende rukkers. Gisteren hebben we ze even goed te grazen genomen.

Een shammy uit onze guild (Guardians Clan) werd gecamped en vroeg om hulp. Meteen met 10 man die kant op gegaan en alles wat CHN in de naam had afgemaakt.

Zelf werd ik gisteren nog te pakken genomen door een female priest. Ik kom rustig langs rijden op mijn Kodo, word ik volgedot. Dus ik stap af, heal al die dots (druid), selecteer de priest en doe /sigh. Ga in travelform en begin weer verder te gaan. Komen er nog 4 van die lui op mounts achter me aan, get a life. En dan heb ik weer spijt dat ik er vandoor ben gegaan in plaats van gewoon die nub priest op te eten.
grappig dat er nog steeds hordes zijn die denken dat alleen allies ganken
grappig dat er nog steeds allies zijn die denken dat alleen hordes ganken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Iedereen zegt Cartographer, maar ik vind t Gatherer echt beter. Dan zie je herbs e.d. op de minimap ipv op de (grote) map, vind ik een stuk prettiger werken. Er is overigens wel een beta versie van Gatherer uit, die werkt een > beetje <:P Kan geen link opzoeken want ik zit op me werk.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205247

Hallo allemaal,
ik speel wow al vanaf het begin en lees hier al tijden mee.
Ik heb me even geregistreerd omdat ik wat wilde vragen.

Mensen die de onderstaande instances al hebben gedaan, hoeveel tijd kost het ongeveer om ze te doen ? (met een redelijke groep/pug, geen tier 2/3)

Hellfire Ramparts level 60-62
Blood Furnace level 61-63
The Slave Pens level 62-64

Ik las hier dat iemand Hellfire Ramparts in een half uurtje had gedaan ?

Ivm werk/vrouw/kinderen moet ik een instance een beetje plannen, maar als het een half uur-uurtje is kan dat wat makkelijker gedaan worden dan een 3-4 uur durende instance ;)

Ben trouwens weer helemaal item-gek: echt goede groene/blauwe drops/rewards zeg.
Echt ieder item goed checken of het een upgrade is of niet.
Ook groene BOE voor level 57-60 die echt beter zijn dan de oude groene items.

Superspel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 23-06 08:57
Heb nu een avondje TBC gespeeld en gisteren ook nog even een poging gedaan die op niets uitliep. Om de 1-2 minuten een DC en na opnieuw inloggen was ik uiteraard weer een ghost.

Ben intussen halfweg naar lvl61, maar ik sta er toch wel een beetje versteld van hoe snel sommigen gaan. Ik heb het grootste deel van de quests uit Honor Hold intussen gedaan (behalve wat lvl63 quests nog). Waar zijn er voor een lvl60 nog meer quests te vinden in Hellfire ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:18
NiaX schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:08:
[...]

grappig dat er nog steeds hordes zijn die denken dat alleen allies ganken
grappig dat er nog steeds allies zijn die denken dat alleen hordes ganken
Grappig dat er nog steeds mensen zijn die denken wat toe te voegen met one-liners.

Ik weet dat er meer mensen hier op boulderfist zitten, dus mochten die bij alliance zitten en een omgekeerd verhaal hebben, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:08

On_E

Housemusic

Anoniem: 205247 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:10:
Hallo allemaal,
ik speel wow al vanaf het begin en lees hier al tijden mee.
Ik heb me even geregistreerd omdat ik wat wilde vragen.

Mensen die de onderstaande instances al hebben gedaan, hoeveel tijd kost het ongeveer om ze te doen ? (met een redelijke groep/pug, geen tier 2/3)

Ivm werk/vrouw/kinderen moet ik een instance een beetje plannen, maar als het een half uur-uurtje is kan dat wat makkelijker gedaan worden dan een 3-4 uur durende instance ;)

Ben trouwens weer helemaal item-gek: echt goede groene/blauwe drops/rewards zeg.

Superspel !
Ramparts kost je idd een half uurtje als je een goeie groep hebt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193638

waar kan ik de nieuwste en werkend titan addon krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:35

Phydomir

Dennis

Anoniem: 193638 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:18:
waar kan ik de nieuwste en werkend titan addon krijgen?
http://wow.curse-gaming.com/en/files/addons/

[ Voor 6% gewijzigd door Phydomir op 18-01-2007 13:25 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 20:44
@ Deegie: Ramparts een half uur met een goede groep. Blood Furnace moet je denk ik toch wel 1 a 1,5 uur voor uittrekken. Ben er pas 1 keer geweest met een goede party, die deed het in ongeveer een uur.. Pas op voor de mines, die doen pijn!

Ik denk inderdaad dat hordes en alliance allebei ongeveer evenveel ganken. Sommige mensen vinden dat nou eenmaal leuk om te doen. Als je door de oposing force wordt outnumbered zou ik ook niet iemand proberen te ganken.. ;) Ik speel zelf alweer een hele tijd op een PvE server, dus ik kan zelf kiezen of ik PvP of niet. Maar als ik iemand van gelijk level zie staan met PvP aan wil nog wel eens vervelend doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36

Hellfire Ramparts gisteren voor het eerst met guildies (goed te doen tussen 30 en 45min, puur op snelheid met goede gear rond de 20 a 25min)

Blood Furnace ook gisteren voor het eerst gedaan (3 runs). Goed te doen tussen 45 en 60min. Puur op snelheid met goede gear haalden we al 34min. onder de 30 moet dus wel kunnen. Zeker als je lvlt.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
hulkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:26:
@ Deegie: Ramparts een half uur met een goede groep. Blood Furnace moet je denk ik toch wel 1 a 1,5 uur voor uittrekken. Ben er pas 1 keer geweest met een goede party, die deed het in ongeveer een uur.. Pas op voor de mines, die doen pijn!

Ik denk inderdaad dat hordes en alliance allebei ongeveer evenveel ganken. Sommige mensen vinden dat nou eenmaal leuk om te doen. Als je door de oposing force wordt outnumbered zou ik ook niet iemand proberen te ganken.. ;) Ik speel zelf alweer een hele tijd op een PvE server, dus ik kan zelf kiezen of ik PvP of niet. Maar als ik iemand van gelijk level zie staan met PvP aan wil nog wel eens vervelend doen ja.
Eigenlijk zie ik niemadn echt ganken tenzij je in de buurt bij die torens komt, en dan zijn mages irritant normaal rij ik gewoon door maar dat kan niet na een scheep :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Superspel !
Ja leuk he, ik vind dat ook helemaal super. Dat je quests krijgt en dan echt een voldaan gevoel omdat je een leuke reward krijgt. Ben wel erg blij dat ik toch niet druk aan 't honour grinden geweest ben zoals ik eerder van plan was, TBC items zijn gewoon enorm goed, helemaal als je kijkt naar de tijdsinvestering. Duurt niet lang voordat ik m'n HW spellblade kan dissen lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hydra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:32:
[...]

Ja leuk he, ik vind dat ook helemaal super. Dat je quests krijgt en dan echt een voldaan gevoel omdat je een leuke reward krijgt. Ben wel erg blij dat ik toch niet druk aan 't honour grinden geweest ben zoals ik eerder van plan was, TBC items zijn gewoon enorm goed, helemaal als je kijkt naar de tijdsinvestering. Duurt niet lang voordat ik m'n HW spellblade kan dissen lijkt me ;)
* BootVluchteling geniet ook met volle teugen.. toch is het best fucked up om je epix te verwisselen met greenies.. ik hou ze in mn bank voor FR..

wat doen jullie nu als jullie full bags hebben met gems en rommel.. (dus iig geen greys) een bank is er afaik niet in outlands..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205247

Er is zijn 2 banken in die neutrale stad(ik kan even niet op de naam komen) in het gebied onder hellfire penin.

ik mis wel een AH in de Outland. Nu mail ik het maar naar een altje in Orgrimmar of pak vanuit de neutrale stad een Portal naar Orgrimmar en HS dan weer terug naar Thrallmar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:38:
wat doen jullie nu als jullie full bags hebben met gems en rommel.. (dus iig geen greys) een bank is er afaik niet in outlands..?
Er is een bank in Shattrat(h) City in Terrokar forest, ik heb daar ook m'n teleport spell opgehaald dus ik kan daar gewoon naartoe teleporten. Zooi die ik wil verkopen stuur ik naar een bank alt, herbs enzo daarvoor teleport ik eens in de zoveel tijd ff voor naar SC.

http://www.wowwiki.com/Image:Tero.jpg

(daar dus)

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 18-01-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
BootVluchteling schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:38:
[...]

* BootVluchteling geniet ook met volle teugen.. toch is het best fucked up om je epix te verwisselen met greenies.. ik hou ze in mn bank voor FR..

heb ongeveer 44 vrije slots bij :)(4x onyxia bag). je kan ook nog altijd spullen mailen naar een alt die kan je dan na 30 dagen terugkrijgen. Verder HS in die neutral stad zodat je makkelijk naar orgri kan :)

kaartje van shattrah

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwar.net/cartography/burningcrusade/shattrathcity.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Kevinp op 18-01-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hydra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:43:
[...]

Er is een bank in Shattrat(h) City in Terrokar forest, ik heb daar ook m'n teleport spell opgehaald dus ik kan daar gewoon naartoe teleporten. Zooi die ik wil verkopen stuur ik naar een bank alt, herbs enzo daarvoor teleport ik eens in de zoveel tijd ff voor naar SC.

http://www.wowwiki.com/Image:Tero.jpg

(daar dus)
a) ben alliance
b) link is forbidden.. :P

ik heb momenteel ook een zooi meuk naar alts gestuurd, maar als lock zit je met 4x16 slot bags, waarvan je er iets van 15 al kwijt ben aan dingen als skinning knife, hs, healthstone, questitems, geskinnd leather, backup (nr/fr gear)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Sleepie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:13:
Heb nu een avondje TBC gespeeld en gisteren ook nog even een poging gedaan die op niets uitliep. Om de 1-2 minuten een DC en na opnieuw inloggen was ik uiteraard weer een ghost.

Ben intussen halfweg naar lvl61, maar ik sta er toch wel een beetje versteld van hoe snel sommigen gaan. Ik heb het grootste deel van de quests uit Honor Hold intussen gedaan (behalve wat lvl63 quests nog). Waar zijn er voor een lvl60 nog meer quests te vinden in Hellfire ?
Ik zag telkens op plekken waar ik eerst dacht alle quests te hebben gedaan dat er nieuwe quests aanwezig waren, ben nu level 61 en heb nog genoeg quests over. Dus het is denk wel de moeite waard op dat even na te lopen. Anders zijn er wel wat quests in het noordwesten in de Temple of nogwat (Draenei dorpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
BootVluchteling schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:49:
[...]

a) ben alliance

ik heb momenteel ook een zooi meuk naar alts gestuurd, maar als lock zit je met 4x16 slot bags, waarvan je er iets van 15 al kwijt ben aan dingen als skinning knife, hs, healthstone, questitems, geskinnd leather, backup (nr/fr gear)
b... heb je gelijk in
a... er staan ook portals naar alliance cityes en die city is neutral dus daar moet je zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

BootVluchteling schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:49:
[...]

a) ben alliance

Uh het is een neutrale stad hoor :)

Over die bommen in Blood Furnace: Die doen maar 1800 Fire Damage, dus wij sprongen er steeds op :o. Zelfs de clothie's

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

Crowmeister schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:53:
Over die bommen in Blood Furnace: Die doen maar 1800 Fire Damage, dus wij sprongen er steeds op :o. Zelfs de clothie's
Todat je een pack tegenkomt en die naast elkaar bevecht. Die droppen dan doodleuk 2 bommen en die gaan ook nog eens tegelijk af. Bam! 3600~ damage op je klep ;)

Achja, je kan maar ergens aan doodgaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155763

Waar zitten die portals naar steden dan? In honor hold?

Ik weet wel dat er een portal is vlak naast de dark portal, maar daar kan je verder niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 155763 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:10:

Ik weet wel dat er een portal is vlak naast de dark portal, maar daar kan je verder niks mee.
klik mijn kaart van een paar posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

Anoniem: 155763 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:10:

In Shattrath heb je 3 portals per side.:
Alliance: Darnassus, Stormwind, Ironforge
Horde: Undercity, Orgrimmar, Thunder Bluff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 117763 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:14:
[...]

4 er zijn ook portals naar Silver moon en de Draenei hoofstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:15:
[...]

4 er zijn ook portals naar Silver moon en de Draenei hoofstad
En nog veel mooier .... 1 lege plek met ruimte voor nog eens 3 portals ... benieuwd wat daar in komt :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Portals misschien voor mt. hyjal / battle of hillsbrad en die andere van caverns of time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:37:
Portals misschien voor mt. hyjal / battle of hillsbrad en die andere van caverns of time?
CoT zal wel gewoon portal TB zijn. Vind het wel jammer dat je niet fatsoenlijk kan reizen nu hopelijk vinden ze daar iets voor(ik weet niet hoe snel zo'n flying mount is, maar straks heb je echt een epic flying mount nodig om een beejte snel overal te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-06 15:29
Misschien niet een detail van wat er ingame gebeurd, maar ik zit sinds afgelopen maandag op een bestelling te wachten die bij FRS vandaan moet komen.

Vandaag even contact gehad met FRS en nu blijkt dat er een pallet met TBC games verdwenen is bij TNT, let wel dit is wat ik mondeling te horen kreeg.
Daarom kan het zo zijn dat mijn 1e bestelling niet aan zou kunnen komen, vervolgens is er wel netjes een doos vanaf het hoofdkantoor opgestuurd, welke ik dus eindelijk morgen verwacht! :)

Dacht het even mede te delen, aangezien er mogelijk meer mensen zijn die nog zitten te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 24-06 08:47
Wat vinden de rogues eigenlijk van de eerdere greenies en blues "upgrades"? Ik ben bijna 61 maar zie vooral dat ik veel crit in ga leveren voor AP, en aangezien ik momenteel nog mutilate spec ben wil ik dat eigenlijk helemaal niet. Hou m'n T2 nog maar ff aan dus... tot ik straks een leuke 55+ dps zwaard/mace/fist zie en weer combat ga denk ik, daggers voor lvlen is toch iets minder :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 117763 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:14:
[...]

Huh zijn daar 24/7 portals naar die steden? Nog niet gezien :z

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
porn* schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:43:
Wat vinden de rogues eigenlijk van de eerdere greenies en blues "upgrades"? Ik ben bijna 61 maar zie vooral dat ik veel crit in ga leveren voor AP, en aangezien ik momenteel nog mutilate spec ben wil ik dat eigenlijk helemaal niet. Hou m'n T2 nog maar ff aan dus... tot ik straks een leuke 55+ dps zwaard/mace/fist zie en weer combat ga denk ik, daggers voor lvlen is toch iets minder :)
het hele nieuwe crit systeem is erop gebasseerd dat mensen minder crit gaan krijgen dus wen er maar aan

als sword rogue had ik al weinig crit (22%) en als AP hoer zijnde vind ik het allemaal best, dik veel gear met veel sta en agi/ap :9 (High warlord Blade en Quickblade btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Laatst online: 24-06 08:56

Shuriken

Life is all about priorities

orbit_ph schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:43:
Misschien niet een detail van wat er ingame gebeurd, maar ik zit sinds afgelopen maandag op een bestelling te wachten die bij FRS vandaan moet komen.

Vandaag even contact gehad met FRS en nu blijkt dat er een pallet met TBC games verdwenen is bij TNT, let wel dit is wat ik mondeling te horen kreeg.
Daarom kan het zo zijn dat mijn 1e bestelling niet aan zou kunnen komen, vervolgens is er wel netjes een doos vanaf het hoofdkantoor opgestuurd, welke ik dus eindelijk morgen verwacht! :)

Dacht het even mede te delen, aangezien er mogelijk meer mensen zijn die nog zitten te wachten :P
Ik heb bij play.com gepre-ordered maar heb em ook nog niet. Wellicht dat de mijne ook op die pallet lag? :P

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:43:
Dat heb ik ook. Vooral met die Bladefists Breadth (26 Crit Rating en Use van 200 AP voor 15 secs).
Sowieso zijn de questrewards wel leuk qua AP enzo, maar ik lever Crit en Hit in wat veel voorkomt op mijn gear (Heb voornamelijk PvE gear, hoge AP/Hit en matige Crit) en dat bevalt me niet.

Ik denk dat ik ook nog geruime tijd in mijn T2/T2.5/T3 blijf hangen om later in de hogere instances dit te vervangen voor betere blue/epics!

Wapens vervang ik ook nog lange niet. Gebruik de Misplaced Servo Arm (62+ DPS) en de CTS die een hoop stats heeft en ook 58+ DPS. Ben wel blij dat ik Mace Spec heb gepakt, die Stun procced redelijk vaak wat weer een hoop damage scheelt (dat ik krijg that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:50:
[...]

Dat heb ik ook. Vooral met die Bladefists Breadth (26 Crit Rating en Use van 200 AP voor 15 secs).
Sowieso zijn de questrewards wel leuk qua AP enzo, maar ik lever Crit en Hit in wat veel voorkomt op mijn gear (Heb voornamelijk PvE gear, hoge AP/Hit en matige Crit) en dat bevalt me niet.

Ik denk dat ik ook nog geruime tijd in mijn T2/T2.5/T3 blijf hangen om later in de hogere instances dit te vervangen voor betere blue/epics!

Wapens vervang ik ook nog lange niet. Gebruik de Misplaced Servo Arm (62+ DPS) en de CTS die een hoop stats heeft en ook 58+ DPS. Ben wel blij dat ik Mace Spec heb gepakt, die Stun procced redelijk vaak wat weer een hoop damage scheelt (dat ik krijg that is).
mja ik vervang voornamelijk zg/aq20/mc gear :P
dus dat verschil is wat kleiner, ik vind +hit verliezen erger dan +crit btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Katala schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:51:
Ik zag telkens op plekken waar ik eerst dacht alle quests te hebben gedaan dat er nieuwe quests aanwezig waren, ben nu level 61 en heb nog genoeg quests over. Dus het is denk wel de moeite waard op dat even na te lopen. Anders zijn er wel wat quests in het noordwesten in de Temple of nogwat (Draenei dorpje)
OK, dan zal ik alle questgivers in en rond HH nog eens aflopen. Naar dat Temple of ??? dorpje moet ik sowieso nog even, want daar zit de FA trainer ook heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:55:
[...]

daarom heb ik dus nog alleen maar viskah vervangen door een zwaard emt +attack power en + sta. Mijn +hit was niet super hoog, maar wat er is heeft alleen amar + crit en + attack power, waardeloos dus als je niks raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Laatst online: 07-05-2022
FireAge schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:06:

Nee erg goed gedaan. Ik speel op een pve server, maar geweldig. Even afstappen, stof van je schouders af kloppen. schouders ophalen en weer door rijden. Hoe kun je iemand beter beledigen
rofl.

Erg cool hoor.
_/-\o_ :) _/-\o_ >:) _/-\o_

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Sleepie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:58:
[...]

OK, dan zal ik alle questgivers in en rond HH nog eens aflopen. Naar dat Temple of ??? dorpje moet ik sowieso nog even, want daar zit de FA trainer ook heb ik begrepen.
Ja klopt, de FA trainer zit er ook, maar ik weet echt niet meer hoe die Temple nou heet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Katala schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:05:
[...]

Ja klopt, de FA trainer zit er ook, maar ik weet echt niet meer hoe die Temple nou heet :/
temple of telhamat.. 1st aid zit trapje op, dan links. is een vendor met 3 boeken..

1 voor 1st aid tot 375
1 voor nethercloth bandage
1 voor heavy nethercloth bandage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:55:
Ik heb een redelijke balans in mijn gear. LvL61 nu, 27% Crit, en 13% Hit en 1080AP.
Sinds ik een hoop hit ben gaan sparen ben ik achter het nut van Hit gekomen.
Sowieso wil ik niet minder dan 5% hit hebben omdat je op die manier geen specials meer mist op mobs met 3+ lvls. en eventuele meer hit zorgt ervoor dat je missrate op je OH naar beneden gaat.

Maar onthoud, a hit gained through hit can not crit, but a missed hit cannot crit or hit at all.
Zei een wijze Rogue ooit eens tegen mij :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@Ras en Bokkie, ik zit nu alweer net onder de 30% crit en ik ga daar flink op achteruit (voor muti heb ik liever meer crit dan AP, ben na 800 vooral nog voor crit gegaan). Achja kan ik nog ff van m'n zuurverdiende epics genieten ;)

Wat hebben jullie atm dan voor HP/crit/AP in je nieuwe greens/blues?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BootVluchteling schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:11:
temple of telhamat.. 1st aid zit trapje op, dan links. is een vendor met 3 boeken..

1 voor 1st aid tot 375
1 voor nethercloth bandage
1 voor heavy nethercloth bandage..
Thanks voor de info, dan ga ik eerst alle questgivers in en rond HH nog eens langs en dan eens kijken of er in ToT ook nog wat lvl60 quests te vinden zijn.

Ik moest trouwens wel lachen de eerste dan in TBC. Ik was nog net voor het weekend begonnen met het farmen voor Robe of the Archmage. Had zo'n beetje alle mats bij elkaar intussen .... ging toen naar Outland om erachter te komen dat die Robe daar niks bijzonders meer is :'(
Mats dus nog maar snel verkocht op AH :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:28:
@Ras en Bokkie, ik zit nu alweer net onder de 30% crit en ik ga daar flink op achteruit (voor muti heb ik liever meer crit dan AP, ben na 800 vooral nog voor crit gegaan). Achja kan ik nog ff van m'n zuurverdiende epics genieten ;)

Wat hebben jullie atm dan voor HP/crit/AP in je nieuwe greens/blues?
LvL61 nu, 27% Crit, en 13% Hit en 1080AP.
Dit is met 4/8 BF, 2/5 DD en 1/9 BS en AQ40 bracers.
Naxx mace en BWL Swordje en Prestor, BoN en BoA ring.

Blauwe quest cloak : 22sta, 15agi, 30 ap (dacht ik).
Blauwe drop gun : 9 agi en 24 ap.

Dagger specs moeten gewoon veel crit hebben itt. Sword/Mace/Fist specs die gewoon veel meer op AP hangen. Daarom twijfel ik hard over die nieuwe trinket die mn crit iets laat zakken maar wel 200AP geeft voor 15 secs.

[ Voor 14% gewijzigd door RaseriaN op 18-01-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik vroeg eerder al om nieuwe versie informant.. helaas werkt deze niet.. weet iemand dus een werkende versie van een addon die vendorvalue laat zien van questitems..? gaarna 1 met deeplink naar download..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:39:
ik vroeg eerder al om nieuwe versie informant.. helaas werkt deze niet.. weet iemand dus een werkende versie van een addon die vendorvalue laat zien van questitems..? gaarna 1 met deeplink naar download..
Dit is een versie van Informant van 12 januari, doet die het ook niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:43:
[...]

Dit is een versie van Informant van 12 januari, doet die het ook niet? :)
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
auctioneer doet diehet ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze heeft deze beschrijving: "Data mining mod that save the sell value of items and add it to the tooltip. ()"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Vraagje aan de PvP warrior, ik zag dat tactical mastery maar tot 15 rage is nu! Dat is toch wel een grote nerf, hoevaak gebeurt het wel niet dat je in zerk stance staat en iemand dodged een atack en je ww en ms staan op cooldown, lekker zonde van de rage loss elke keer 

Ik dacht zelf aan deze build voor 2on2 PvP, laaste 2 punten of in Bloodfrenzy of improved excecute, any comment van de pvp warriors?
http://www.wowhead.com/?talent=pVMhbAioM0zbZE0zu0xRZc

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:00
evilpin0 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:00:
Vraagje aan de PvP warrior, ik zag dat tactical mastery maar tot 15 rage is nu! Dat is toch wel een grote nerf, hoevaak gebeurt het wel niet dat je in zerk stance staat en iemand dodged een atack en je ww en ms staan op cooldown, lekker zonde van de rage loss elke keer 

Ik dacht zelf aan deze build voor 2on2 PvP, laaste 2 punten of in Bloodfrenzy of improved excecute, any comment van de pvp warriors?
De Andere tien rage van TM is nu een skill. Deze kan je dus kopen bij de Warrior trainer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

evilpin0 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:00:

je hebt standaard 10 rage die je behoudt zonder talent points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Typisch voorbeeld van een Blizzard forum poster.
Niet nazoeken wat er veranderd is aan zijn class, en eventueel waarom, maar direct de zwakke punten eruit halen en direct nerf roepen.

Maargoed, mijn mening :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik post daar nooit dus beetje mislukt voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
evilpin0 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:09:
Ik post daar nooit dus beetje mislukt voorbeeld
Daarom kan je wel een voorbeeld zijn : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik ben juist een voorbeeld van iemand die niet 24/7 wow speelt en niet alle in-en-outs kent van de duizenden changes kent , wel heb ik gezocht naar een warrior changelist. Helaas heeft google zoveel crap als ik erop zoek dat ik deze niet gevonden het, althans geen recente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 00:00
is het eigenlijk mogelijk om naast een USA versie een NL versie van WoW te draaien op dezelfde pc? Ik heb nu nog een usa account maar zit toch te denken om over te stappen naar NL ivm raidtijden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Sorry hoor maar bij de install van vrijwel alle patches zie je de notes staan... kwestie van niet als een kip zonder kop op "Done" klikken en rustig de voor jouw class(es) interessante punten doorlezen (nooit meer dan 10 maximaal). Dan nog, eerst wat ik deed na de free respec toen was naar de trainer en voila, 10 rage stancedance = default.

Magoed ik ben zelf ook lui en vraag hier ook wel eens loze dingen ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
porn* schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:26:
Magoed ik ben zelf ook lui en vraag hier ook wel eens loze dingen ;)
tsjah, internet is for porn*
:-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Haha, prachtig filmpje ook, alleen als ik eraan denk lig ik alweer dubbel :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 11:55
Pfff eindelijk Blizz heeft geluisterd naar balance dr00ds....

Ik ben gewoon van 230 spelldamage naar 392 spelldamage gegaan in 1 lvl TBC.
Check de vette loot die ik gisteren nog even snel gescoord heb zo is mijn epic tier 1 set snel vervangen.
http://www.thottbot.com/?i=56091 - Imho moest veel eerder in het spel zitten.

Dit - http://www.thottbot.com/?i=56165 gecombineerd met http://www.thottbot.com/?i=53168 is gewoon zeer imba.

Tot zover, geweldig TBC de gebieden zijn verbazingwekkend te noemen maar de greenies zijn wel erg imba soms.
Heel af en toe vraag ik me af waarom het een greenie is.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Grindtegel schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:23:
is het eigenlijk mogelijk om naast een USA versie een NL versie van WoW te draaien op dezelfde pc? Ik heb nu nog een usa account maar zit toch te denken om over te stappen naar NL ivm raidtijden enz.
Is mogelijk, mits je ze in andere directories zet (duh). WoW werkt niet met registry keys, dus dat moet prima te doen zijn. Wat je ook kunt proberen, is je USA mapje kopiëren en in de kopie realmlist.wtf aanpassen (url hoort eu.logon.worldofwarcraft.com te zijn). Als hij gaat zeuren over incompatible versies of zo, dan kun je alsnog een verse install doen van de EU versie, maar het lijkt me het proberen waard (vooral omdat je na afloop anders zo veel patches zult moeten downloaden voor de EU versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Laatst online: 21-06 20:26
Vraagje ik wil met me warrior altijd in Berserker Stance blijven ...
Maar wil toch kunnen chargen..

Nu had ik een macro met dit erin,

/cast [stance:1] Battle Stance; Charge
/cast [stance:3] Berserker Stance; Berserker Rage

Maar deze gaat niet helemaal lekker ... hij wil niet wisselen chargen teruggaan naar berserker stance en beserker rage doen (dit alles met 1 knop)
Iemand enig idee hoe ik dit wel werkend krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
OMG... hoe moet je ooit (!) die laatste baas met z'n draak in HF Ramparts omver krijgen? 5 pogingen en we gingen telkens kansloos ten onder.

61 warrior
61 Druid
61 Rogue
61 Priest (ik)
60 mage

Eerste 3 pogingen, alleen ik als healer. Kon de enorme hoeveelheid dps van die draak niet bijhouden: wipe.
Laatste 2 pogingen, druid en ik healer. Hielden het dit keer langer vol maar alsnog was de dmg te hoog om met het healen bij te houden. Ik spam-healde de tank alleen maar. Maar de dmg is gewoon te ziek hoog. |:(

Oh, en blood furnace was geen enkel probleem met dezelfde groep.

[ Voor 6% gewijzigd door UltraR-pc op 18-01-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:43
UltraR-pc schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:30:
OMG... hoe moet je ooit (!) die laatste baas met z'n draak in HF Ramparts omver krijgen? 5 pogingen en we gingen telkens kansloos ten onder.
hm, was nogal makkelijk de 2e keer, eerste keer schrok ik ook van de dps maar als je het weet dan isset makkelijk te doen.

eerste keer met: warr, mage, rogue, druid (balance), priest (shadow, ikke)
Tank ging dood toen de draak zo rond de 15% was, wij gewoon hard doornuken en hij ging dood net nadat de druid plat ging :)

tweede keer met: warr, hunter, hunter, rogue, priest (ikke weer :P)
Tank pakte em mooi op, draaide em mooi bij zodat wij geen flamebreath kregen, nuke, klaar!!

De druid was oomkin en ik ben zelf 26p shadow, khad wel mn healing gear aan (+750 healing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 11:10

61 warrior
61 Druid
61 Rogue
61 Priest (ik)
60 mage

Eerste 3 pogingen, alleen ik als healer. Kon de enorme hoeveelheid dps van die draak niet bijhouden: wipe.
Laatste 2 pogingen, druid en ik healer. Hielden het dit keer langer vol maar alsnog was de dmg te hoog om met het healen bij te houden. Ik spam-healde de tank alleen maar. Maar de dmg is gewoon te ziek hoog. |:(

volgens mij is dat de een na laatste boss ;)

maar iig: draak met rug naar raid tanken. en tank evt fire res gear oid aan laten doen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
M1lamb3r schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:51:
[...]
maar iig: draak met rug naar raid tanken. en tank evt fire res gear oid aan laten doen?
Vast gewenning, maar vond het toch prachtig om even te zien :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jongens, wat is TBC brilliant. Eindelijk speel ik weer WoW met een hoop plezier. Trouwens net vandaag in ramparts Ursol's Claw geloot. Damn wat een enorme upgrade zo snel al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

61 warrior
61 Druid
61 Rogue
61 Priest (ik)
60 mage

Ramparts heb ik gisteren probleemloos als main healer gedaan als pala, wel nog vol holy maar met n fury tank, mage, lock en rogue geen probleem. (alleen de rogue 61, rest nog 60) Daarna ook nog Blood Furnace gedaan met dezelfde en zelfs nog n hele fijne trinket van de 2e boss gehad. Auslese's Light Channeler :+
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!