Voor de liefhebber, bij de Media Markt in Utrecht liggen stapels van de gewone versie van TBC, en staan nog een stuk of vijf CE's (!)
Heb alle patch notes doorzocht maar kon nergens de radical hardiness nerf van de orcs vinden, ingame staat er 15% maar op de wow-eu site staat nog dood leuk: 25% resistance to stun and knockout effects?

http://www.twitch.tv/jannustitannus
yikes.. toen viel de worldserver van xavius dood neer.. 
/edit
en we zijn er weer.. beetje laggy af en toe..
/edit
en we zijn er weer.. beetje laggy af en toe..
[ Voor 33% gewijzigd door BootVluchteling op 18-01-2007 19:34 ]
Okay, ik ben een totale noob @ WOW en heb hem vanmiddag net in huis gehaald. (niet the burning crusade)
Vraag: Hoe gebruik ik mijn gratis maand die er bij zit? (staat immers op de doos dat je die krijgt).
want als ik me wil registreren wil die OF CC-info OF een pre-paid key.
PLZ niet flamen of schelden, ben maar een arm noobje, spaar me *beg... *beg...
Vraag: Hoe gebruik ik mijn gratis maand die er bij zit? (staat immers op de doos dat je die krijgt).
PLZ niet flamen of schelden, ben maar een arm noobje, spaar me *beg... *beg...
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
automatisch, Je moet idd een cc of prepaid hebben om te registreren. dan ga je gewoon pas na de eerste maand betalen.Fiddle schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:08:
Okay, ik ben een totale noob @ WOW en heb hem vanmiddag net in huis gehaald. (niet the burning crusade)
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Maar wat is dat voor schofterige afzetterij danheuveltje schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:16:
[...]
automatisch, Je moet idd een cc of prepaid hebben om te registreren. dan ga je gewoon pas na de eerste maand betalen.
1) Ik heb geen credit card. Dat heeft nog geen 10% van de WOW-gamers in NL.
2) Doos zegt "First free mont included". Dan moet je als je thuis kunt gewoon kunnen gamen zonder additional payment.
Misschien bevalt het me wel niet, ik bepaal toch zeker zelf wel op ik 25 euro voor een game cardje wil uitgeven na die eerst maand? Is er echt geen mogelijkheid? Anders vind ik het alleen hierom al een kutspel.

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
vul een vals credit card nummer in. er wordt pas gecontroleerd als je maand voorbij is..Fiddle schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:20:
[...]
Maar wat is dat voor schofterige afzetterij dan
1) Ik heb geen credit card. Dat heeft nog geen 10% van de WOW-gamers in NL.
2) Doos zegt "First free mont included". Dan moet je als je thuis kunt gewoon kunnen gamen zonder additional payment.
Misschien bevalt het me wel niet, ik bepaal toch zeker zelf wel op ik 25 euro voor een game cardje wil uitgeven na die eerst maand? Is er echt geen mogelijkheid? Anders vind ik het alleen hierom al een kutspel.
kan dat? krijg je dan geen gezeik?BootVluchteling schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:24:
[...]
vul een vals credit card nummer in. er wordt pas gecontroleerd als je maand voorbij is..

Als ik WoW met tBC opstart dan valt alle muziek weg. Ook de muziek die ik bijv. met Winamp afspeel tijdens het spelen. Sluit ik WoW weer af dan werkt de muziek gewoon weer.
Ter info:
Ik gebruik een koptelefoon op mijn Creative Audigy 4 die staat ingesteld op koptelefoon luidspreker modus.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 147917
Als je daarna snel naar een andere betaalmethode switched niet, je kan ook een gamecard kopen voor 25 euro, dan kan je meteen 3 maanden spelen(2 maanden van de gamecard + 1 maand gratis dus).
De trial die je voor een paar euro in een winkel kan kopen is ook een manier maar aangezien je het spel al hebt en deze trial beperkte mogelijkheden heeft is dat een slecht idee.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 18-01-2007 21:32 ]
ow okay dan. maar wtf is dit nu weer...Anoniem: 147917 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:32:
[...]
Als je daarna snel naar een andere betaalmethode switched niet, je kan ook een gamecard kopen voor 25 euro, dan kan je meteen 3 maanden spelen(2 maanden van de gamecard + 1 maand gratis dus).
De trial die je voor een paar euro in een winkel kan kopen is ook een manier maar aangezien je het spel al hebt en deze trial beperkte mogelijkheden heeft is dat een slecht idee.
ik probeer nu opnieuw te registreren, omdat ik de 1e keer om hierboven gecancelled had, en nu zegt hij dat me fucking cd-key niet niet correct is
** Jeezzzz, zat op https://www.worldofwarcraft.com/ en het kan alleen op https://www.wow-europe.com/.... als ze dat nou ergens bij zetten...

[ Voor 9% gewijzigd door Fiddle op 18-01-2007 21:48 . Reden: Opgelost ]
Anoniem: 26351
Uhm, 2e stap van de registratiepagina:Fiddle schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:37:
[...]
ow okay dan. maar wtf is dit nu weer...
ik probeer nu opnieuw te registreren, omdat ik de 1e keer om hierboven gecancelled had, en nu zegt hij dat me fucking cd-key niet niet correct is
** Jeezzzz, zat op https://www.worldofwarcraft.com/ en het kan alleen op https://www.wow-europe.com/.... als ze dat nou ergens bij zetten...
This account creation process is only available to customers in North America, New Zealand, Australia, and Singapore.
Welkom bij wow , zeg real life maar vaarwel
Anoniem: 117852
So true.Anoniem: 26351 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:55:Welkom bij wow , zeg real life maar vaarwel
Hha thx, maar ik word een beetjeagressief van ze, maarruh het lukt me niet om een fake cc in te vullen, zegt telkens dattie incorrect is... hoe vulden jullie hem in?Anoniem: 26351 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:55:
[...]
Uhm, 2e stap van de registratiepagina:
[...]
Verder uhm... gewoon rustig blijven, een fake cc invullen en spelen maar. Mocht je na je gratis maand niet meer verder willen, dan geen prepaid card of geldige cc invullen. Wil je wel verder (kans is groot
) dan haal je een prepaid card of kijkt iemand met een cc vriendelijk aan.
Anoniem: 108648
waar moeten we naar kijken, je AP die je hebt van dualcrusader proc, BS, pot en trinket (naast totems), of je critrate die je hebt van sharp stones, pot en leader of the pack?Anoniem: 86561 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:11:
Paar daagjes spelen en voila, meteen betere enh gear!
[afbeelding]
Vraagje over het versturen van spul naar frankrijk voor de extra pet. Ik heb de officele forum gekeken maar daar wordt nu een soort oorlog uitgevoerd tegen de "blauwtjes" dus daar lukt het niet echt om iets te vragen.
Moet je de barcode uitknippen of kan je ook ook een copy ervan maken? Ik weet dat je de WoWTCG kaart mee moet sturen. Maar is het dus ook verplicht om de orginele barcode mee te sturen?
Moet je de barcode uitknippen of kan je ook ook een copy ervan maken? Ik weet dat je de WoWTCG kaart mee moet sturen. Maar is het dus ook verplicht om de orginele barcode mee te sturen?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Of je betaalt gewoon via de bank, veel simplerAnoniem: 26351 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:55:
Wil je wel verder (kans is groot) dan haal je een prepaid card of kijkt iemand met een cc vriendelijk aan.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
hmm cool. de instance server bij azjul narub is net op z'n plaat gegaan.. natuurlijk net toen we bezig waren aan een bossfight
blup
Anoniem: 85443
Cool, vandaag weer een nieuwe combo ontdekt. Waarschijnlijk kennen de 60 rogues em al, maar voor de lowbies is hij mss wel handig. Je stunlocked er best vaak mee.
Zorg ervoor dat je energy vol is, en bijna weer opnieuw gaat ticken, scheelt je 20 energy
(en anders lukt je stunlock niet, omdat de mob een fractie van een seconde "los" is
KS => SS => Gouge, energy vol laten lopen => KS => SS (eventueel coldblood), Evisc
Met deze combo zonder de coldblood heb ik een 54 rogue gestunlocked
Zorg ervoor dat je energy vol is, en bijna weer opnieuw gaat ticken, scheelt je 20 energy
KS => SS => Gouge, energy vol laten lopen => KS => SS (eventueel coldblood), Evisc
Met deze combo zonder de coldblood heb ik een 54 rogue gestunlocked
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 18-01-2007 22:20 ]
ja maar das het punt. Eerst me gratis maand, dan betalen voor meer. Dit is gewoon principeel, ik laat me echt niet verplichten direct na aankoop een game card te kopen.
Maar ik krijg geen fake Credit card number ingevoerd... hij blijft zeggen "invallid credit card number"
Maar ik krijg geen fake Credit card number ingevoerd... hij blijft zeggen "invallid credit card number"
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 101 maar verder.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
beste advies is om ff iemand van je familie/vrienden te vragen, aangezien zei niet betalen moet dat geen probleem zijn.Fiddle schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:03:
[...]
Hha thx, maar ik word een beetjeagressief van ze, maarruh het lukt me niet om een fake cc in te vullen, zegt telkens dattie incorrect is... hoe vulden jullie hem in?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Als je nu al agressief bentFiddle schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:03:
[...]
Hha thx, maar ik word een beetjeagressief van ze, maarruh het lukt me niet om een fake cc in te vullen, zegt telkens dattie incorrect is... hoe vulden jullie hem in?
* Ebayzo heeft gister een Femala Blood Elf Pala aangemaakt
Maar vanavond toch maar gewoon lekker verder met mijn UD Mage.
Default blanke hetero
Zal wel weer te laat zijn maar die laatste boss is niet zo moeilijk. Alleen de tank moet zorgen dat hij uit die vuurzee moved als de draak weer eens zo'n fire breath thingie doet. Toen we did doorhadden wasie vrij makkelijk met allemaal lvl 60 en vooral MC en ZG gear. Ik druid was tank met een paar epic PVP items.UltraR-pc schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:30:
OMG... hoe moet je ooit (!) die laatste baas met z'n draak in HF Ramparts omver krijgen? 5 pogingen en we gingen telkens kansloos ten onder.
61 warrior
61 Druid
61 Rogue
61 Priest (ik)
60 mage
Eerste 3 pogingen, alleen ik als healer. Kon de enorme hoeveelheid dps van die draak niet bijhouden: wipe.
Laatste 2 pogingen, druid en ik healer. Hielden het dit keer langer vol maar alsnog was de dmg te hoog om met het healen bij te houden. Ik spam-healde de tank alleen maar. Maar de dmg is gewoon te ziek hoog.
Oh, en blood furnace was geen enkel probleem met dezelfde groep.
Zelfde geld voor de andere instance. Ben de naam even kwijt maar ook die is heel erg goed te doen met een goede groep met redelijke gear = voor ons MC/ZG gear dus niet eens zoveel bijzonders
Onze groep bestaat uit:
Priest
Warlock
Mage
Hunter
Druid (feral en dus tank:))
Misschien verstandig om dit topic op slot te gooien? aan gezien we in dit topic verder zijn gegaan
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 101
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 101
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!