kan iemand mij vertellen waar ik herbalism 300+ kan halen?
heroic kanje pas in op lvl 65, je moet dan xx rep hebben bij xx fractionHydra schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:34:
[...]
Niet geheel onlogisch ook, je hebt de heroic mode voor als je 'goed' bent, en de standaard mode voor PuGs. Wel een mooi systeem als je 't mij vraagt.
[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 17-01-2007 12:58 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
NeeeeeeeeeeDragonXZ schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:11:
Ik ga vanmiddag World Of Warcraft kopen bij dixons: 19,99 inlusief 1 maand Trial. Ik verwacht veel van het spel. We zitten al bij deel 100. Als het bevalt koop ik ook de expension.
Edit: heb je geen creditcard gebruik een online credit card nummer generator om je account te maken. Óf een timecard natuurlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door _Stryker_ op 17-01-2007 13:10 ]
bij de alch trainer staat hij in honor hold.. in een tower.. als je ally ben iig..Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:55:
in navolging van de heroic meuk
--------------------------------------------------
Where can I find the Hellfire Citadel Heroic difficulty key?
You need to be Revered with “Thrallmar” (Horde) or “Honor Hold” (Alliance). The key is called “Flamewrought Key”. You can get it at “Hellfire Peninsula” at Thrallmar (Horde) or Honor Hold (Alliance).
Where can I find the Auchindoun Heroic difficulty key?
You need to be Revered with “Lower City” .The key is called “Auchenai Key”. You can get it at “Shattrath City” in the “Lower City”.
Where can I find the Tempest Keep Heroic difficulty key?
You need to be Revered with “The Sha'tar” .The key is called “Warpforged Key”. You can get it at “Shattrath City” in the “Lower City” or the “Terrace of Light”.
Where can I find the Caverns of Time Heroic difficulty key?
You need to be Revered with “Keepers of Time” .The key is called “Key of Time”. You can get it at “Tanaris” in the “Caverns of Time”.
Where can I find the Coilfang Reservoir Heroic difficulty key?
You need to be Revered with “Cenarion Expedition” .The key is called “Reservoir Key”. You can get it at “Zangarmarsh” in the “Cenarion Refuge”.
Which keys can I share with my group/raid and which require everyone to have in the party/raid?
Can share
- Auchindoun: Shadow Labyrinth
- Hellfire Citadel: Shattered Halls
- Tempest Keep: The Arcatraz
Everyone needs
- All Heroic dungeon keys
- Caverns of Time: Mount Hyjal
- Karazhan
- Serpentshrine Lair
- Tempest keep: The Eye
--------------------------------------------------
Where can I find the Hellfire Citadel Heroic difficulty key?
You need to be Revered with “Thrallmar” (Horde) or “Honor Hold” (Alliance). The key is called “Flamewrought Key”. You can get it at “Hellfire Peninsula” at Thrallmar (Horde) or Honor Hold (Alliance).
Where can I find the Auchindoun Heroic difficulty key?
You need to be Revered with “Lower City” .The key is called “Auchenai Key”. You can get it at “Shattrath City” in the “Lower City”.
Where can I find the Tempest Keep Heroic difficulty key?
You need to be Revered with “The Sha'tar” .The key is called “Warpforged Key”. You can get it at “Shattrath City” in the “Lower City” or the “Terrace of Light”.
Where can I find the Caverns of Time Heroic difficulty key?
You need to be Revered with “Keepers of Time” .The key is called “Key of Time”. You can get it at “Tanaris” in the “Caverns of Time”.
Where can I find the Coilfang Reservoir Heroic difficulty key?
You need to be Revered with “Cenarion Expedition” .The key is called “Reservoir Key”. You can get it at “Zangarmarsh” in the “Cenarion Refuge”.
Which keys can I share with my group/raid and which require everyone to have in the party/raid?
Can share
- Auchindoun: Shadow Labyrinth
- Hellfire Citadel: Shattered Halls
- Tempest Keep: The Arcatraz
Everyone needs
- All Heroic dungeon keys
- Caverns of Time: Mount Hyjal
- Karazhan
- Serpentshrine Lair
- Tempest keep: The Eye
Jame's Alliance leveling Guidethewizard2006 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:16:
[...]
welke guidemisschien wel handig om te posten
Jame's Horde Leveling Guide - Chapter II (31-40)
Beste Alliance guide, eenna beste horde guide
A dead heealer can't heal you.
Verwijderd
oke, bedanktBootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:00:
[...]
bij de alch trainer staat hij in honor hold.. in een tower.. als je ally ben iig..
nog een vraagje is er ene site waar ik de rep-rewards kan zien? (van bijvoorbeeld honor hold)
Idd gaat weer veel te hard. Dus ik ga lekker rustig aan doen. een nieuwe char maken is nu ook leuk. Als draenei weer een heel nieuw stuk land om te verkennen. Ik moest gister even naar SW. Dan is dat toch heel raar als je weer daar loopt. Zie je nog wat mensen bij de portal die er niet door kunnen. En IF is zo leeg als watCapiyol schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:39:
Zou men kunnen overwegen om tactics voor de Outlands instances voorlopig even van spoiler tags te voorzien?
Ben juist zo blij dat alles na 2 jaar weer een keer nieuw aanvoelt. Zou het jammer vinden als dat over 2 weken weer voorbij is doordat ik dit forum lees.
Ik had em al gepost alleen zonder naam er bij. Idd erg goede guide heb em ook gebruikt met me 2e hunter toen ik een nieuwe account moest kopen. Maar als eerste char is het zonde dan is het juist leuk alles uit te vinden.Rochette schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:05:
[...]
Jame's Alliance leveling Guide
Jame's Horde Leveling Guide - Chapter II (31-40)
Beste Alliance guide, eenna beste horde guide
Het valt trouwens wel op dat veel mensen niet meer zonder thott kunnen. Je krijgt de hele tijd vragen waar is dit waar is dat
[ Voor 40% gewijzigd door Astennu op 17-01-2007 13:12 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Die portals in Shattrath City naar de Azeroth steden zijn zeker een enkeltje heh? Of kan je terug?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ik ben een tijdje geleden ook weer met een nieuwe char begonnen en probeer nu alles zonder hulp van thottbot enzo te doen. Dat maakt het idd een stuk leuker.Astennu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:10:
[...]
Het valt trouwens wel op dat veel mensen niet meer zonder thott kunnen. Je krijgt de hele tijd vragen waar is dit waar is datAls je de quest leest kun je het best goed vinden. Maar als je thott hebt zoek je ff op wat je nodig hebt en klaar. Je weet soms niet eens waar de quest over gaat. En dan mis je een stuk verhaal
Dus ik ga dit keer proberen het zonder thott of vragen te doen
Al worden simpele quests daardoor soms erg moeilijk, omdat niet alle quests echt goed beschreven worden
Yup, Hellfire Peninsula general chat lijkt op dit moment op Barrens/AV chat. Erg vermakelijk.Astennu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:10:
Het valt trouwens wel op dat veel mensen niet meer zonder thott kunnen. Je krijgt de hele tijd vragen waar is dit waar is datAls je de quest leest kun je het best goed vinden. Maar als je thott hebt zoek je ff op wat je nodig hebt en klaar. Je weet soms niet eens waar de quest over gaat. En dan mis je een stuk verhaal
Dus ik ga dit keer proberen het zonder thott of vragen te doen
Paling Terran & Shaman
Enkele reis ... kwam er gister zelf achter toen ik per ongeluk op Thunderbluff klikte en mn Hearthstone naar Thrallmar nog een cooldown had van 45 minuten ....Crowmeister schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:13:
Die portals in Shattrath City naar de Azeroth steden zijn zeker een enkeltje heh? Of kan je terug?
Nu weet ik dat de Horde side oververtegenwoordigd is hierothewizard2006 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:16:
[...]
welke guidemisschien wel handig om te posten
Voor alliance-zijde kun je kijken op www.briankopp.com
Ik heb m zelf gekocht, en het werkt prima. Prijs is overigens incl. nog content over de TBC expansie!
Ik heb trouwens mn main (Rogue, 60) op de gewone manier gelevelled. Zo'n gids wilde ik echter eens uitproberen om snel een char te levellen en wat te experimenteren. Het valt me zeker niet tegen....
Vanavond bij een vriend de BC halen. En pas in het weekend eens kijken. Ik heb met mn Rogue alleen nog maar blue gear (epic trinket daargelaten) en wil eigenlijk eerst Tier 0/1/2 etc. halen.
De BC wil ik ook nog wel gaan doen, maar meer vanuit een nieuw race of wanneer ik toch de kriebels krijg om m'n Rogue sneller sterker te krijgen.
Ik ben echter nog niet eens in ZG, AQ20/40/Strat en MC/Naxx geweest.....
Heb echter wel een guild gevonden op Stormrage die gewoon nog ZG runs en zo doen, dus das prettig.
Verwijderd
'k vind het zelf tot nog toe wel meevallen. Ben zelf een druid aan het lvlen (horde) en ik probeer ook alles zonder thottbot te doen en vooralsnog lukt me dat best wel aardig, ondanks dat vrijwel alle quests nieuw voor me zijn omdat dit mn eerste serieuze Horde char is.NiaX schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:17:
[...]
Ik ben een tijdje geleden ook weer met een nieuwe char begonnen en probeer nu alles zonder hulp van thottbot enzo te doen. Dat maakt het idd een stuk leuker.
Al worden simpele quests daardoor soms erg moeilijk, omdat niet alle quests echt goed beschreven worden
In elk geval vind ik het zonder thottbot vele malen leuker dan met. 'k lees nu tenminste het questverhaal en over het algemeen is daar alle info wel uit te halen. Wat af en toe wel jammer is, is dat ik zonder thottbot niet weet of de reward aan het eind nuttig gaat zijn, mja, daar is ook wel mee te leven
Vanavond met mn 60 ne druid wat in Outland kijken en daarna weer verder mn koe lvlen, momenteel 48.
het geheel weeg slechts 20g.Bizzarro schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:46:
[...]
Europa Priority Standard
0 - 20 g. € 0,72 € 0,67
20 - 50 g. € 1,44 € 1,21
50 - 100 g. € 2,16 € 1,76
bron
Weegt niet meer dan 50 gram denk ik, en dan ben je dus voor €1,44 klaar.
Ik ga het ook doen, wil gewoon die pets, en dat ene kaartje wat je dan niet meer hebt kan me aan mn reet roesten (stuur gewoon een kopie van de bon mee, en niet die leaflet).
dus ben je voor €0,72 klaar.
Die van mij is net op de bus gegaan.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
De genoemde guide was voor alliance, en op dezelfde site staat er een van dezelfde maker voor horde.Tao schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:22:
Nu weet ik dat de Horde side oververtegenwoordigd is hiero![]()
(verwoede Alliance bikkels even terzijde), maar de genoemde lvlguide is dus voor Horde chars.
Ik heb m zelf gekocht, en het werkt prima. Prijs is overigens incl. nog content over de TBC expansie!
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Ik hoor veel mensen over verhaal enzo, maar de quests in warcraft vind ik 3x nix. Ik vind ze zo saai, uitzonderingen daargelaten uiteraard. Ik doe meestal alleen q's als ze leuk zijn/goeie rewards geven. Dat vind ik wel jammer, want questen kan zoo cool zijn. Ik heb zelf meerdere rpg's gespeeld, maar met geen enkele vond ik het het questen zo vervelend.
In bijvoorbeeld Jade Empire voor de xbox, waren de questen zo vet, je werd echt helemaal in het verhaal getrokken. Dat heb ik met warcraft helemaal niet. Maargoed daarentegen is het spel zelf zo vet
In bijvoorbeeld Jade Empire voor de xbox, waren de questen zo vet, je werd echt helemaal in het verhaal getrokken. Dat heb ik met warcraft helemaal niet. Maargoed daarentegen is het spel zelf zo vet
Als je ff meldt welke faction je speelt.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:55:
Voor Horde is dat Thrallmar, de Alchemist en Herbalist zitten in die toren een beetje naar 't noorden.
Dat weet ik.Bokkie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:56:
heroic kanje pas in op lvl 65, je moet dan xx rep hebben bij xx fraction
Heh, ben ik ff blij dat ik een amge ben, heb gister meteen ff de Shattrah teleport spell gehaald. Op level 65 krijgen mages de portal variant, dus ik verwacht nogal wat requests in Orgrimmarredfoxert schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:19:
Enkele reis ... kwam er gister zelf achter toen ik per ongeluk op Thunderbluff klikte en mn Hearthstone naar Thrallmar nog een cooldown had van 45 minuten ....
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 17-01-2007 13:42 ]
https://niels.nu
Heb je de eerdere warcrafts gespeeld? Zo niet, dan doet dat een hoop af aan de verhaallijnen in WoW. Die zijn pas echt gaaf als je de rest van de warcrafts ook hebt gespeeld, en helemaal op de hogere levels. de lvl 50-60+ quests hebben veel links naar 'old style' warcraft en de geschiedenis van Azeroth.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:30:
Ik hoor veel mensen over verhaal enzo, maar de quests in warcraft vind ik 3x nix. Ik vind ze zo saai, uitzonderingen daargelaten uiteraard. Ik doe meestal alleen q's als ze leuk zijn/goeie rewards geven. Dat vind ik wel jammer, want questen kan zoo cool zijn. Ik heb zelf meerdere rpg's gespeeld, maar met geen enkele vond ik het het questen zo vervelend.
Maar, toegegeven, ik heb bijvoorbeeld Planescape:Torment gespeeld, en daar waren quests spannender op zichzelf.
Verwijderd
ja ik weet al waar het is,Als je ff meldt welke faction je speelt.
Voor Horde is dat Thrallmar, de Alchemist en Herbalist zitten in die toren een beetje naar 't noorden.
[...]
Weet er iemand toevallig een site met de reputatie rewards erop? (van honor hold etc, ally side)
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 13:46 ]
Ik zou willen dat ik een amge kon zijnHydra schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:41:
Heh, ben ik ff blij dat ik een amge ben, heb gister meteen ff de Shattrah teleport spell gehaald. Op level 65 krijgen mages de portal variant, dus ik verwacht nogal wat requests in Orgrimmar
This Account Has Been SuspendedTao schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:22:
Nu weet ik dat de Horde side oververtegenwoordigd is hiero![]()
(verwoede Alliance bikkels even terzijde), maar de genoemde lvlguide is dus voor Horde chars.
Please contact the billing/support department as soon as possible.
Gaat nie werken denk ik
Ik geef toe dat ik veel quests ook niet echt bijzonder vind. Toch doe ik er wel veel, en dan vooral de "Kill X beesten van type Y". Niet omdat het zo leuk is, maar grinden moet* je toch en dan kan je beter d.m.v. een quest nog iets extra XP krijgen, imo.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:30:
Ik hoor veel mensen over verhaal enzo, maar de quests in warcraft vind ik 3x nix. Ik vind ze zo saai, uitzonderingen daargelaten uiteraard. Ik doe meestal alleen q's als ze leuk zijn/goeie rewards geven.
* Natuurlijk moet het niet, maar als je alleen de leuke quests doet, en daarnaast dungeons, dan duurt het wel erg lang voor je levelt.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
probleem is dat sommige quests met hele goeie rewards chainquests zijn, zoals die chain in scholo, rewards zijn imba (staff heeft bv zelfde sta, int, spi als Benediction).Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:30:
Als je op allakhazam kijkt dan zie dat sommige chains echt hele goeie items geven, bijna gelijk BWL drops.
Verwijderd
Ja die heb ik wel gespeeld. Warcraft 2 en Warcraft 3. maargoed, daar weet ik niet zoveel meer van. Is vrij lang gleden. het enige wat ik nog weet is dat ik het heel gaaf vond om te spelen. En die stemmetjes natuurlijk van die peasant uit W2. " Hello", " Yes" , "What can i do for you" " OK" . Met W3 heb ik alleen de alliance gespeeld. Was wel vet trouwens met die prince. Vreemd genoeg had ik voordat ik wow had gespeeld zo een hekel aan alliance. Imho zijn het echt een beetje domme mannetjes. Alleen de nightelf en human vind ik wel cool.Whuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:43:
[...]
Heb je de eerdere warcrafts gespeeld? Zo niet, dan doet dat een hoop af aan de verhaallijnen in WoW. Die zijn pas echt gaaf als je de rest van de warcrafts ook hebt gespeeld, en helemaal op de hogere levels. de lvl 50-60+ quests hebben veel links naar 'old style' warcraft en de geschiedenis van Azeroth.
Maar, toegegeven, ik heb bijvoorbeeld Planescape:Torment gespeeld, en daar waren quests spannender op zichzelf.
Van de horde vind ik alles wel vet. Ook voordat ik het spel ooit gespeeld of gezien had, wist ik dat ik een undead rogue moest hebben. Undead klinkt gewoon bruut en een rogue is mijn type
Gelukkig nooit spijt van gehad. Overigens vind ik trolls ook echt cool. Luie blowende rasta's
Maar inderdaad Planescape Torment, Baldurs Gate, Fable ook wel. Gave quests
Ja precies. Die quests zie ik graag. Grinden doe ik tog het meest (ik vind het nog best leuk ook,. Altijd Humanoids. Die kan je pickpocketen en geven ook best wat geld nadat ze dood zijn), en als ik zo ook ff 5k meekan pikken, graagOkkE schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:46:
[...]
Ik geef toe dat ik veel quests ook niet echt bijzonder vind. Toch doe ik er wel veel, en dan vooral de "Kill X beesten van type Y". Niet omdat het zo leuk is, maar grinden moet* je toch en dan kan je beter d.m.v. een quest nog iets extra XP krijgen, imo.
* Natuurlijk moet het niet, maar als je alleen de leuke quests doet, en daarnaast dungeons, dan duurt het wel erg lang voor je levelt.
maar de poisonquest voor rogues vind ik wel vet. Hij was moeilijk (gesolot) maar wel gaaf. Kut alleen dat toen ik em bijna gehaald had, mijn lockpickskill te laag was om te completen
Ja das jammer idd. maargoed zelf weet ik er niet veel van af, maar guildies linken soms items en dan ga ik kijken hoe ik em kan krijgen. Dan gewoon ff thott erbij (coordinatenHelox-in-a-box schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:47:
[...]
probleem is dat sommige quests met hele goeie rewards chainquests zijn, zoals die chain in scholo, rewards zijn imba (staff heeft bv zelfde sta, int, spi als Benediction).
Als je op allakhazam kijkt dan zie dat sommige chains echt hele goeie items geven, bijna gelijk BWL drops.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 13:56 ]
Verwijderd
Moet iemand nog BC normale edities?
Want bij magic-games had ik 2 normale besteld en een CE editie.
Maar de CE kon niet geleverd worden, en toen heb ik opgebeld om dan alles maar te annuleren.
(want de gewone edities kon ik hier ook wel bij de lokale gamewinkel halen)
Het ging mij meer op de CE.
En nu zijn de gewone edties gister verzonden
Iemand interesse? 30 euro ps inc verzenden. (ik heb er 2)
Maar de CE kon niet geleverd worden, en toen heb ik opgebeld om dan alles maar te annuleren.
En nu zijn de gewone edties gister verzonden

Nee een maat van me (woont 2 huizen verder) is nu ook al lvl 63 (en een half) hij is gewoon quest na quest aan het grinden ik ben ff een paar uur met hem meegewandeld en ja "easy" je kijgt echt super rewards + 9800 - 10500XP per quest... en als je gewoon een beetje rondrijdt en de FP's opzoekt gaat het ook leuk 900-1080xp voor exploring. Je wilt alleen niet zien hoe hij eruit ziet nu, 2 bloedrode ogen en een paar wallenVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:24:
Degene die nu al lvl 63/64 zijn worden gewoon door meerdere mensen gespeeld, heel simpel
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
"Stop poking me!Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:48:
Ja die heb ik wel gespeeld. Warcraft 2 en Warcraft 3. maargoed, daar weet ik niet zoveel meer van. Is vrij lang gleden. het enige wat ik nog weet is dat ik het heel gaaf vond om te spelen. En die stemmetjes natuurlijk van die peasant uit W2. " Hello", " Yes" , "What can i do for you" " OK" .
Zijn het ookMet W3 heb ik alleen de alliance gespeeld. Was wel vet trouwens met die prince. Vreemd genoeg had ik voordat ik wow had gespeeld zo een hekel aan alliance. Imho zijn het echt een beetje domme mannetjes. Alleen de nightelf en human vind ik wel cool.
Toen ik WoW ging spelen wist ik al ver van te voren dat het horde ging worden. Horde > Alliance
Undead Maeg ftw!!!111one!1eleven!Van de horde vind ik alles wel vet. Ook voordat ik het spel ooit gespeeld of gezien had, wist ik dat ik een undead rogue moest hebben. Undead klinkt gewoon bruut en een rogue is mijn type![]()
Gelukkig nooit spijt van gehad. Overigens vind ik trolls ook echt cool. Luie blowende rasta's
Ben nu dus aan het levelen op een nieuwe server en damnnnn wat valt het tegen om weer te moten lopen. Geen mount, geen portals, geen blink, just plain old walking
En wat vind hij er leuk aan om zo 2 dagen achter elkaar non stop wow te spelen ? En zo snel al weer 64 te zijn ? Dan heb je de helft er al weer bijna op zitten. ( okeey dat is misschien wat overdreven maar dan ben je al heel ver.)prutser001 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:49:
[...]
Nee een maat van me (woont 2 huizen verder) is nu ook al lvl 63 (en een half) hij is gewoon quest na quest aan het grinden ik ben ff een paar uur met hem meegewandeld en ja "easy" je kijgt echt super rewards + 9800 - 10500XP per quest... en als je gewoon een beetje rondrijdt en de FP's opzoekt gaat het ook leuk 900-1080xp voor exploring. Je wilt alleen niet zien hoe hij eruit ziet nu, 2 bloedrode ogen en een paar wallen(hij is affliction warlock, ik Holy/disc priest ) erg makkelijk ik heal een beetje hij dot wat rent rondt en het gaat dood
en dat met lvl 63-64 mobs.
[ Voor 8% gewijzigd door Astennu op 17-01-2007 14:00 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Als ik de tijd had...Astennu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:59:
En wat vind hij er leuk aan om zo 2 dagen achter elkaar non stop wow te spelen ?

Nja ik heb ochtend van 2:30 tot 6 en s'avonds van 19:00 tot 00:30 gespeeld. Maar op een gegeven moment moet je toch even wat anders gaan doen lijkt me
Verwijderd
haha je kent het ookWhuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:55:
[...]
"Stop poking me!"
[...]
Zijn het ook![]()
Toen ik WoW ging spelen wist ik al ver van te voren dat het horde ging worden. Horde > Alliance
[...]
Undead Maeg ftw!!!111one!1eleven!
Ben nu dus aan het levelen op een nieuwe server en damnnnn wat valt het tegen om weer te moten lopen. Geen mount, geen portals, geen blink, just plain old walking
mja dan wordt je in je dromen nog achtervolgt door de Fel ReaversAstennu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:04:
[...]
Nja ik heb ochtend van 2:30 tot 6 en s'avonds van 19:00 tot 00:30 gespeeld. Maar op een gegeven moment moet je toch even wat anders gaan doen lijkt me. Maar na een hele dag werken heb ik nu ook wel weer zin om te gaan spelen. Maar twee dagen non stop is wel heel erg veel. Dan lig je ff op bed zie je de popetjes nog voor je
die dingen zijn erg gaaf btw ^^ jammer dat ze mechanical zijn en geen demons
Heb net tBC gekocht. Eerste winkel waar ik binnen liep werd net het laatste exemplaar verkocht.. Dat was wel even klote. Ben daarna van winkel naar winkel gelopen, overal uitverkocht. Kwam ik bij de laatste winkel aan, zonder enige hoop, maar deze had er gelukkig nog 6 liggen!
Ik ben nu bezig met reinstallen van WoW, want ik heb een keer mijn Windows partitie geformatteerd waardoor ik al mijn registerkeys kwijt was, waaronder WoW. Zodra ik tBC CD er in stopte vroeg hij om een WoW installatie. Dit ben ik nu dus aan het doen. Nog 7 CD's te gaan..
Ik ga denk ik beginnen met mijn druid te levelen naar 70. Misschien ondertussen een Draenei Shaman spelen, want deze class heb ik nog nooit gespeelt.
Owja, even een vraagje over die wow-lore boeken. Ik wil ze gaan lezen, maar ik weet niet welke het eerste deel is. Iemand enig idee?
Ik ben nu bezig met reinstallen van WoW, want ik heb een keer mijn Windows partitie geformatteerd waardoor ik al mijn registerkeys kwijt was, waaronder WoW. Zodra ik tBC CD er in stopte vroeg hij om een WoW installatie. Dit ben ik nu dus aan het doen. Nog 7 CD's te gaan..
Ik ga denk ik beginnen met mijn druid te levelen naar 70. Misschien ondertussen een Draenei Shaman spelen, want deze class heb ik nog nooit gespeelt.
Owja, even een vraagje over die wow-lore boeken. Ik wil ze gaan lezen, maar ik weet niet welke het eerste deel is. Iemand enig idee?
Ben zelf met +/-25 guildies/vrienden van Silvermoon naar "Bronze Dragonflight" gegaan, en het is heerlijk, begint al wel drukker te worden maar :Whuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:55:
[...]
"Stop poking me!"
[...]
Zijn het ook![]()
[...]
Undead Maeg ftw!!!111one!1eleven!
- Makkelijk quests doen.
- Geen overvolle "grind spots"
- Geen LAG!!!
- (tot nu toe) GEEN GOLD SELLER SPAM!!!
- Eindelijk in 1 guild met al mijn vrienden zowel rl als "overseas".
- Zijn allemaal erg actief, dus altijd een party op bijna elk level (10+ 40-50 60+)
Kortom was echt de moeite om over te gaan, zijn er wel een paar op silvermoon achtergebleven maar die zitten/zaten in de betere guilds.
Als ik jou was zou ik gewoon character transfer doen, misschien wel "reroll" doen maar gewoon je chars meenemen. Lekker makkelijk voor gold/craft skills, en in mijn geval altijd 16 slot bags op elke alt
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik zie in mijn dromen altijd kleine gnoompjes en warlockjes achter me aanrennen in WSG.Bokkie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:05:
mja dan wordt je in je dromen nog achtervolgt door de Fel Reavers
Of een heel leger bubble-boys aan Bor0miir, F4ramir, L3g0l4s, Goolem en Khandalfs op me af komen...
Kan niet. Ik wilde graag naar een nieuwe server toe, maar daar kun je dus 6 maanden lang geen PCT doen. En terecht imho, om zo de nieuwe spelers wat te beschermen.prutser001 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:07:
Als ik jou was zou ik gewoon character transfer doen, misschien wel "reroll" doen maar gewoon je chars meenemen. Lekker makkelijk voor gold/craft skills, en in mijn geval altijd 16 slot bags op elke alt
Verder is het heerlijk hoor. 95% serieuze spelers, geen twinks, geen lvl60 gankers, enz enz
edit:
woops, dat had ook wel met de edit-knop gekund. sry.
[ Voor 5% gewijzigd door Whuzz op 17-01-2007 14:10 ]
Verwijderd
Haha, ik heb zelfs nachtmerries gehad. Dat je voor een dilemma staat, of dat je achterna wordt gezeten door allys. 1x heb ik zelfs gehad dat wat mij toen bezig hield (vakantie laatste week decemberAstennu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:04:
[...]
Nja ik heb ochtend van 2:30 tot 6 en s'avonds van 19:00 tot 00:30 gespeeld. Maar op een gegeven moment moet je toch even wat anders gaan doen lijkt me. Maar na een hele dag werken heb ik nu ook wel weer zin om te gaan spelen. Maar twee dagen non stop is wel heel erg veel. Dan lig je ff op bed zie je de popetjes nog voor je
Maar het is idd wat je zegt. Soms wil je veel achter elkaar spelen, maar op een gegeven moment heb je het echt gehad. In de vakantie heb ik echt veel gespeeld overdag. Savond ging ik dan naar vrienden of uit, en daarna weer gelijk lvlen. Ging meestal zo
09:00 opstaan, douchen etc
10:00 gereed, blowtje roken
10:30 spelen, tussendoor nog een blow
18:00 eten
20:00 iets leuks doen
24:00 - 02:00 - spelen
04:00 slapen
Ik was echt blij dat ik weer ging werken na die week
Hmm, mijn CE is bugged ofzo, snap er niets van. Na alle verhalen hier gelezen te hebben wilde ik een Amge rollen, maar dat kon helemaal niet. Bij geen een race te vinden. Is die class alliance only ofzo?
Nah ja, dus ik denk, dan kies ik wat anders. Ik weer hier lezen, denk ik, nou dan pak ik een Undead Maeg. Dus ik weer in het spel nieuw character kiezen, kan ik bij de undeads helemaal geen Maeg vinden, wtf! En ook niet bij de taurens.
Meer mensen hier last van?
Nah ja, dus ik denk, dan kies ik wat anders. Ik weer hier lezen, denk ik, nou dan pak ik een Undead Maeg. Dus ik weer in het spel nieuw character kiezen, kan ik bij de undeads helemaal geen Maeg vinden, wtf! En ook niet bij de taurens.
Maeg en amge zijn afaik geen WoW classes. Je kunt proberen een mage te makenVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:11:
Hmm, mijn CE is bugged ofzo, snap er niets van. Na alle verhalen hier gelezen te hebben wilde ik een Amge rollen, maar dat kon helemaal niet. Bij geen een race te vinden. Is die class alliance only ofzo?
/flauwmodus off
Maeg bestaat niet, Amge ook niet.
Eyahan kennende was dit namelijk niet serieus ^^
Eyahan kennende was dit namelijk niet serieus ^^
[ Voor 47% gewijzigd door Smultie op 17-01-2007 14:14 ]
waar blijft de spanning dan? Het angstige tijdens het grinden omdat iedere moment een rogue achter je kan opduiken, of het haastig achter bomen verstoppen als er een lvl skull langs rijdt, of de voldoening als je met zn 5 40's een lvl 60 paktWhuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:10:
[...]
Kan niet. Ik wilde graag naar een nieuwe server toe, maar daar kun je dus 6 maanden lang geen PCT doen. En terecht imho, om zo de nieuwe spelers wat te beschermen.
Verder is het heerlijk hoor. 95% serieuze spelers, geen twinks, geen lvl60 gankers, enz enz
edit:
Ohmagad, ga pijlen schieten, nep shaman! Misschien moet je even aan Trollie vragen hoe je een rouge moet beginnen. Daar schijnt ook iedereen in het spel op zoek naar te zijn. Die schijnen opgesloten te zijn in stalen boksen of zo.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:11:
[ Voor 13% gewijzigd door mdmeijer op 17-01-2007 14:21 ]
Paling Terran & Shaman
Valt best mee, met de MEGA xp die je krijgt voor de quests, hoe makkelijk de mobs doodgaan enzo, als ik eerlijk mag zijn is winterspring moeilijkerAstennu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:59:
[...]
En wat vind hij er leuk aan om zo 2 dagen achter elkaar non stop wow te spelen ? En zo snel al weer 64 te zijn ? Dan heb je de helft er al weer bijna op zitten. ( okeey dat is misschien wat overdreven maar dan ben je al heel ver.)
En ja ieder z'n meug, ik ben eerst lekker gaan exploren, toen een paar quests gedaan, naar Shattrath (stad) gegaan beetje rondgewaggeld 3 of 4 "talk to quests" gedaan en hoope weer 20kxp, als je de begin quests gedaan hebt weet je hoe makkelijk het is. Ook was Hellfire Ramparts erg makkelijk alleen die "draak gast" was wat moeilijker voorderest erg simpel, die andere "Hellfire nogwat" was wat moeilijker, maar niet moeilijker dat UBRS ofzo. Ik heb inderdaad meer gezien/gedaan dan hij behalve quest/xp grinden, maarja blizz wil gewoon dat je lvl 70 bent in notime anders hadden ze maar 500XP per quest gegeven ofzo en niet 9800-10500 ofzo zelfs voor sommige aflever/talk to quests krijg je ook 10000xp.
Haha LOL inderdaadWhuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:08:
[...]
Ik zie in mijn dromen altijd kleine gnoompjes en warlockjes achter me aanrennen in WSG.
Of een heel leger bubble-boys aan Bor0miir, F4ramir, L3g0l4s, Goolem en Khandalfs op me af komen...
Om nog even terug te komen op de quest items.
Mage tier 2:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16916
Green chest questreward voor een simpele quest:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=25510
Blauwe cloth questreward:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=28052
Ben ik ff blij dat ik niet ook op m'n mage druk aan BWL begonnen ben
"Oh hoi, ga ff met die en die praten"
"Ook hallo, oh jee, nou ga dan maar ff bij die en die langs"
Plonk, 10k XP
"Wat een toestand, haal me ff item X wil je?"
Plonk 10k XP
"Ah, toffe kerel ben je ook, hier, 5 gold en een imba item"
Plonk, 10k XP
Mage tier 2:
Euh, ja, en dan heb je dus een stel quests in serie die dat dan allemaal geven.prutser001 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:16:
Ook was Hellfire Ramparts erg makkelijk alleen die "draak gast" was wat moeilijker voorderest erg simpel, die andere "Hellfire nogwat" was wat moeilijker, maar niet moeilijker dat UBRS ofzo. Ik heb inderdaad meer gezien/gedaan dan hij behalve quest/xp grinden, maarja blizz wil gewoon dat je lvl 70 bent in notime anders hadden ze maar 500XP per quest gegeven ofzo en niet 9800-10500 ofzo zelfs voor sommige aflever/talk to quests krijg je ook 10000xp.
Plonk, 10k XP
Plonk 10k XP
Plonk, 10k XP
[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 17-01-2007 14:23 ]
Maeges zijn white en slightly longer than your average char
Heb je al geprobeerd een rouge te kiezen die zijn overpowdered heb ik gehoord maar kan ze niet vinden....
Oja en mn shamaan heeft ook negens een enchantment tree - clearly bugged
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Zijn er ook alleen bij de trail versies !Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:11:
Ik kreeg ook bij het installeren de melding "World of Warcraft required"Dekay schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:07:
Na wat vogelen (en de registry van een vriend raadplegen) vond ik de missende keys.
Na het handmatig toevoegen van 3 keys wilde TBC toen wel installeren (gelukkig)
Had echt geen zin om 7 cd's incl alle patches opnieuw te moeten doen.
Ik heb de keys gepost op het forum:
http://forums.wow-europe....l?topicId=116502575&sid=1
Iets zegt me dat de Gnomish Universal Remote vast ook niet op die Fel Reavers gaat werkenBokkie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:05:
[...]
mja dan wordt je in je dromen nog achtervolgt door de Fel Reavers
die dingen zijn erg gaaf btw ^^ jammer dat ze mechanical zijn en geen demons
Maar wel iets om te proberen vanavond
Gisteren heel even gespeeld. Eerste twee zones geexplored en her en der wat doodgemaakt. Viel me reuze mee hoe ik als priest (shadow welliswaar) door de mobs heen kon gaan. Na alle drama verhalen en geruchten vond ik het niet echt lastiger dan toen ik bijvoorbeeld level 40 was.
"woohoo! I got XP for delivering a note!". Erg old school.
"woohoo! I got XP for delivering a note!". Erg old school.
|{ brrr }] |
Voor jou is dat spanning en voldoening. Voor mij is het irritant.Helox-in-a-box schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:15:
waar blijft de spanning dan? Het angstige tijdens het grinden omdat iedere moment een rogue achter je kan opduiken, of het haastig achter bomen verstoppen als er een lvl skull langs rijdt, of de voldoening als je met zn 5 40's een lvl 60 pakt
De eerste 200 keer dat ik geganked werd door een lvl ?? char was wel grappig hoor, maar de 201e keer vond ik het toch wat vervelend worden. Ik krijg geen voldoening als ik met 4 man iemand anders bespring.
Waar ik nog wél voldoening uit haal?
- Die ene quest solo-en die voor mij rood was.
- Mijn mage zo goed beheren dat ik het maximale er uit pers.
- Een AB winnen met 2000 - 1900
- Een geweldig gecoordineerde raid
- Lekker chatten met leuke guildies
- Dat groepje van lvl 19's door SFK helpen
- In een BG een groepje Allies verassen en in mijn eentje AoE-en
- enz
Ieder zijn eigen ding he.
Dat is precies waarom blizzard PvE en PvP servers heeft gemaaktWhuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:23:
[...]
Voor jou is dat spanning en voldoening. Voor mij is het irritant.
De eerste 200 keer dat ik geganked werd door een lvl ?? char was wel grappig hoor, maar de 201e keer vond ik het toch wat vervelend worden. Ik krijg geen voldoening als ik met 4 man iemand anders bespring.
- enz
Volgens onderstaande flightpathmap [ http://www.worldofwar.net...e/outlandcontalliance.php ] zijn er 2 FP in Shadowmoon Valley. Maar ik heb er 3, nl Wildhammer Stronghold, Sanctum of the Stars en Altar of Shatar. Maar laatstgenoemde heeft geen enkele connectie met de andere flightpoints..
Heeft iemand anders dit ook? Of mis ik ergens een link?
Exactly. En dat is dus de reden voor mijn reroll naar een gloednieuwe PVE servercls schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:25:
Dat is precies waarom blizzard PvE en PvP servers heeft gemaakt
Geen twinks, geen gegank op lowbies, merendeel serieuze spelers (de kiddies willen niet weer al dat lvlen doen), enz
Ben zelf helemaal niet "pvp" ingesteld, vindt het maar irritant dat in TBC bijna ELKE nieuwe zone wel iets "pvpachtigs" heeft had liever meer zones/instances gezien dan dat.Whuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:23:
[...]
Voor jou is dat spanning en voldoening. Voor mij is het irritant.
- enz
Ben zelf meer een roleplay/pve speler, als ik PVP heal ik nogsteeds (holy priest he) nadeel is dat je nu kan zien wie "most healing done" heeft en je dus een groot uithang bord boven je hoofd krijgt "KILL ME!!!" zodra ik ergens bij allies in de buurt kom krijg ik zo'n hunter mark boven mijn hoofd.
Verwijderd
Zodra je WoW start maakt 'ie de juiste key aan in het register. Ik heb 1x de installer gedraaid, en verder wel vijf keer gereformat en telkens een kopie van de World of Warcraft directory teruggezet. Gisteren TBC erop geknald zonder problemen...Buckwhead schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:21:
[...]
Ik kreeg ook bij het installeren de melding "World of Warcraft required"
Na wat vogelen (en de registry van een vriend raadplegen) vond ik de missende keys.
Na het handmatig toevoegen van 3 keys wilde TBC toen wel installeren (gelukkig)
Had echt geen zin om 7 cd's incl alle patches opnieuw te moeten doen.
Ik heb de keys gepost op het forum:
http://forums.wow-europe....l?topicId=116502575&sid=1
Ehh welke quest is dat dan?Helox-in-a-box schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:47:
[...]
probleem is dat sommige quests met hele goeie rewards chainquests zijn, zoals die chain in scholo, rewards zijn imba (staff heeft bv zelfde sta, int, spi als Benediction).
A dead heealer can't heal you.
Blij dat het zo is, ik heb weinig trek om pas over 6 maanden level 70 te zijn.Hydra schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:20:
Om nog even terug te komen op de quest items.
Mage tier 2:
[...]
Euh, ja, en dan heb je dus een stel quests in serie die dat dan allemaal geven.
Plonk, 10k XP
Plonk 10k XP
Plonk, 10k XP
Er zitten instances in voor diegene die dat graag doen, er zit world PVP in voor diegene die dat willen doen. World PVP in die zones heeft echt geen invloed op jouw gewenste manier van spelen.prutser001 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:30:
[...]
Ben zelf helemaal niet "pvp" ingesteld, vindt het maar irritant dat in TBC bijna ELKE nieuwe zone wel iets "pvpachtigs" heeft had liever meer zones/instances gezien dan dat.
Kortom voor iedereen wat, is dat nou echt zo moeilijk om te accepteren en iemand die anders speelt dan jou dat te gunnen of denk je echt helemaal alleen aan jezelf?
[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-01-2007 14:39 ]
Verwijderd
Wat mij opvalt in dit topic is dat veel ex-wow spelers weer de draad hebben op gepakt, waaronder ik zelf. Eigenlijk was dit min of meer voorspelbaar, blijkbaar zijn velen toch nieuwsgierig geworden
We zijn gister maar met wat 60's ramparts/furnace in gegaan en daar dropte ook deze:
http://www.wowhead.com/?item=24069
Een lvl 85 blue...
Huh? Daar heb jij toch geen last van? Bovendien is er gewoon reteveel PvE content, ik vind het juist wel cool dat er in elke zone PvP objectives zijn, terwijl ik gewoon op een PvE server speel. Kan ik fijn zelf kiezen wanneer ik wil PvPen.prutser001 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:30:
Ben zelf helemaal niet "pvp" ingesteld, vindt het maar irritant dat in TBC bijna ELKE nieuwe zone wel iets "pvpachtigs" heeft had liever meer zones/instances gezien dan dat.
Edit: oh, ik zie nu net pas dat ik een flightpoint in HP nog niet heb! Ik had heel spinebreaker post nog niet gezien
[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 17-01-2007 14:47 ]
Ik weet niet of het ondertussen al gepost is 
Maar de eerste lvl 70 is in Europe is er ondertussen al, na 28 uur spelen is hij 70 geworden
http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=3441
Is dus al langs geweest dus. nvm
Maar de eerste lvl 70 is in Europe is er ondertussen al, na 28 uur spelen is hij 70 geworden

[ Voor 49% gewijzigd door Keesr op 17-01-2007 14:49 ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Welcome to the world of magesprutser001 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:30:
Ben zelf meer een roleplay/pve speler, als ik PVP heal ik nogsteeds (holy priest he) nadeel is dat je nu kan zien wie "most healing done" heeft en je dus een groot uithang bord boven je hoofd krijgt "KILL ME!!!" zodra ik ergens bij allies in de buurt kom krijg ik zo'n hunter mark boven mijn hoofd.
Mages doen veel damage, maar zijn ook snel dood. En wat wil je in een BG? Tegenstanders doden en zelf niet teveel schade oplopen, zodat je overmacht krijgt. Dus wie target je het eerste? De mages, want dat scheelt een boel incoming dmg en het is toch al zowat een free-HK...
Kill teh maeg first!!111!one!
Het "kill healers first" principe gaat altijd op, behalve bij mages, want die gaan ZO snel dood dat dat al is gebeurd voor de healer "HoT" kan zeggen.
Standaard tafereel: Ah, enemies! Ah, Hunters Mark op mijn hoofd! Ah, 5 DoT's op me! Ah, backstabbed! *release spirit*
Maar het went
Des te triomfantelijker de momenten dat je ze te pakken hebt en een heel groepje neermaait met AoE
Die /silly van een BE Female over Undercity & Murlocs is echt hilarisch.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja.
Mwoa, vind het wel meevallen, maar ik ben frost, dus dan heb je sowieso icebarrier. Ik sta meestal in bijvoorbeeld AV wat meer naar achteren. Als er dan iemand in range komt krijgt 'ie een zooi frostbolts op z'n dak.Whuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:47:
Het "kill healers first" principe gaat altijd op, behalve bij mages, want die gaan ZO snel dood dat dat al is gebeurd voor de healer "HoT" kan zeggen.
Standaard tafereel: Ah, enemies! Ah, Hunters Mark op mijn hoofd! Ah, 5 DoT's op me! Ah, backstabbed! *release spirit*
Maar het went
Des te triomfantelijker de momenten dat je ze te pakken hebt en een heel groepje neermaait met AoE
Blizzard is wel weer HEEL erg fijn natuurlijk, altijd lekker als je in AV een flag probeert te pakken en er 6 alliance mensen om dat ding heen staan
[ Voor 76% gewijzigd door Hydra op 17-01-2007 14:50 ]
Mja, ik heb wel interresse, maar hier is hij goedkoper, en dat is bovendien makkelijk in het geval dat er iets mis mee is. Op zich vind ik het dan wel niet erg om een tweaker te helpen, dus zal er even over denken. Maar ik moet zoiezo wachten tot mijn stufiVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:49:
Moet iemand nog BC normale edities?
En nu zijn de gewone edties gister verzonden![]()
Ik ben deep fire, dus geen iceblock of icebarrier helaas. En idd, ik hang ook altijd aan de achterkant van een groep. Zelf gebruik ik voornamelijk flamestrike en blastwave voor AoE, omdat die hun dmg sneller doen. Blizzard heeft als nadeel dat het een soort van DoT is. Dus zodra men de ijspegels ziet vallen gaan alle ogen meteen richting die mage die daar staat te casten...Hydra schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:48:
Mwoa, vind het wel meevallen, maar ik ben frost, dus dan heb je sowieso icebarrier. Ik sta meestal in bijvoorbeeld AV wat meer naar achteren. Als er dan iemand in range komt krijgt 'ie een zooi frostbolts op z'n dak.
Blizzard is wel weer HEEL erg fijn natuurlijk, altijd lekker als je in AV een flag probeert te pakken en er 6 alliance mensen om dat ding heen staan

Flamstrike is pas zichtbaar op het moment dat ie echt 'afgaat' en doet dan ook meteen het grootste deel van zijn damage. Dan krijg je nogsteeds wel alle ogen op je, maar dan is het leed al geleden. Nog een blastwave er achteraan en dan is de meeste health al zo laag dat je met wat fireblasts en een CoC toch zeker 3 of 4 kunt pakken voor je zelf doodgaan.
Ach, een beetje suicide-style is het nou eenmaal vaak met een mage.
If you hate ghostform, don't roll a mage
Valt best mee, als je een priest aan het front hebt die ook werkelijk healed geeft dat zo'n voordeel, en ja ik heal ook mages, elke keer als ik een mage heal wordt ik overspoelt met trades voor conjured water enzoWhuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:47:
[...]
Welcome to the world of mages
Mages doen veel damage, maar zijn ook snel dood. En wat wil je in een BG? Tegenstanders doden en zelf niet teveel schade oplopen, zodat je overmacht krijgt. Dus wie target je het eerste? De mages, want dat scheelt een boel incoming dmg en het is toch al zowat een free-HK...
Maar het went
Ook valt het op dat als ik heal veel meer "honorable kills" heb dan bijna iedereen hier en daar een flash heal wordt erg gewaardeerd. Ben meestal nr1 met "healing done" in BG's
En nu dat Horde ook paladins heeft
lol, dat is echt zo triest gedaan gewoon, slim maar wel erg triest.. zo kan natuurlijk iedreeen het..Keesr schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:47:
Ik weet niet of het ondertussen al gepost is
hij heeft gewoon zon 10+ mobjes getagged en de rest van de guild maakt ze dood.. knap hoor -_-[WoR]Teza: How many people were involved in your leveling project?
Gullerbone: All 40 members were involved; Milleniums member were assigned to specific tasks and planning inorder to keep me leveling and the maximum rate.
[WoR]Teza: Was it 10-20 or more people killing mobs after you tagged them?
Gullerbone: Well at first we had be only 5 (during the first 10 hours or so) so that 10 of the members could get lvl 62. then in the morning we were 15 inorder to kill the mobs at a faster rate. Finally in the evening, everyone was involved and we could gather a 35 man raid to help me in netherstorm with our newly lvl 62 doing most of the job.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Who cares. Heb jij toch geen last vanNhaixatael schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:05:
lol, dat is echt zo triest gedaan gewoon, slim maar wel erg triest.. zo kan natuurlijk iedreeen het..
hij heeft gewoon zon 10+ mobjes getagged en de rest van de guild maakt ze dood.. knap hoor -_-
Als zij dat leuk vinden, mooi toch
Gewoon slim samenspel met zn guild. Daar is niks mis meeWhuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:09:
[...]
Who cares. Heb jij toch geen last van
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb die ook met mijn lock! Dropte in de eerste run! Leuke graphics heeft dat ding ook..Bosmonster schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:41:
[...]
We zijn gister maar met wat 60's ramparts/furnace in gegaan en daar dropte ook deze:
http://www.wowhead.com/?item=24069
Een lvl 85 blue...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
heb er ook geen last van, wat ik wel vreemd vind is dat mensen hem zo geweldig vinden omdat hij de eerste lvl 70 is.Whuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:09:
[...]
Who cares. Heb jij toch geen last van
als hij het nu alles zelf ge solo gegrind had, dan had ik m geweldig gevonden.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Frostbite FTW, op elke damage tick 10% om te bevriezenWhuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:55:
Ik ben deep fire, dus geen iceblock of icebarrier helaas. En idd, ik hang ook altijd aan de achterkant van een groep. Zelf gebruik ik voornamelijk flamestrike en blastwave voor AoE, omdat die hun dmg sneller doen. Blizzard heeft als nadeel dat het een soort van DoT is. Dus zodra men de ijspegels ziet vallen gaan alle ogen meteen richting die mage die daar staat te casten...
Flamestrike gebruik ik ook regelmatig hoor, cast-wegrennen. Maar in mijn Blizzard zitten nogal wat talent points en is het dus echt een PITA spell voor vlagverdedigers enzo in de BGsFlamstrike is pas zichtbaar op het moment dat ie echt 'afgaat' en doet dan ook meteen het grootste deel van zijn damage. Dan krijg je nogsteeds wel alle ogen op je, maar dan is het leed al geleden. Nog een blastwave er achteraan en dan is de meeste health al zo laag dat je met wat fireblasts en een CoC toch zeker 3 of 4 kunt pakken voor je zelf doodgaan.
Ik vind dat mensen nogal kinderachtig reageren eigenlijk. Ik vind het juist wel grappig omdat het zo'n group effort is. respect voor dat guild dat ze zoveel tijd in 1 persoon investeren.Nhaixatael schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:05:
hij heeft gewoon zon 10+ mobjes getagged en de rest van de guild maakt ze dood.. knap hoor -_-
Waarom is het 'triest' dan?Nhaixatael schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:15:
heb er ook geen last van, wat ik wel vreemd vind is dat mensen hem zo geweldig vinden omdat hij de eerste lvl 70 is.
[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 17-01-2007 15:17 ]
Ik hoor anders niemand zeggen dat ze hem zo geweldig vinden. Hij was wel gewoon de eerste non-beta lvl70, best cool vind ik. Dat heeft hij door goed samen te werken met zijn guild bereikt. Dat is het leuke van een guild hebben en leuk van dat guild dat ze daarbij mee hielpen.Nhaixatael schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:15:
heb er ook geen last van, wat ik wel vreemd vind is dat mensen hem zo geweldig vinden omdat hij de eerste lvl 70 is.
Daarnaast vermoed ik dat hij er niet wakker van ligt dat jij hem niet geweldig vind
Volgens mij ligt die er zoiezo niet vanwakker, omdat hij alleen maar WoW speeltWhuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:17:
[...]
Ik hoor anders niemand zeggen dat ze hem zo geweldig vinden. Hij was wel gewoon de eerste non-beta lvl70, best cool vind ik. Dat heeft hij door goed samen te werken met zijn guild bereikt. Dat is het leuke van een guild hebben en vool van dat guild dat ze daarbij mee hielpen.
Daarnaast vermoed ik dat hij er niet wakker van ligt dat jij hem niet geweldig vind
- laat maar -
[ Voor 95% gewijzigd door Verderf op 17-01-2007 15:19 ]
Dat die gast level 70 is in 28 uur vind ik op zich een knap staaltje. Je moet je guildies maar zover krijgen dat ze je hiermee helpen. Persoonlijk wil ik best een guildie helpen, maar ik ga 'm echt niet helpen level 70 te worden terwijl ik zelf nog 60 ben, ook niet voor een "world first".
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Moa, als ik te lang achter elkaar WoW speel lig ik vervolgens de halve nacht wakker hoorDragonXZ schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:19:
Volgens mij ligt die er zoiezo niet vanwakker, omdat hij alleen maar WoW speelt![]()

Zwaar irritant is dat
Bij ons ging die naar de shammy healer. Ik (lock) heb al mageblade+spellpower en AV offhand.m0nk schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:11:
[...]
Ik heb die ook met mijn lock! Dropte in de eerste run! Leuke graphics heeft dat ding ook..
precies.Katala schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:19:
Dat die gast level 70 is in 28 uur vind ik op zich een knap staaltje. Je moet je guildies maar zover krijgen dat ze je hiermee helpen. Persoonlijk wil ik best een guildie helpen, maar ik ga 'm echt niet helpen level 70 te worden terwijl ik zelf nog 60 ben, ook niet voor een "world first".
Tip: Doe uurtje iets anders voor je gaat slapen, bijvoorbeeld lezen.Whuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:19:
[...]
Moa, als ik te lang achter elkaar WoW speel lig ik vervolgens de halve nacht wakker hoor![]()
Zwaar irritant is dat
Ik wel. No problem, is toch leuk? Dan heeft je guild een world-first. En bij elk fatsoenlijk guild krijg je die hulp vroeger of later wel weer terug, hetzij in hulp, of gold, of items.Katala schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:19:
Een uur eerder stoppen met grinden?Bosmonster schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:20:
Tip: Doe uurtje iets anders voor je gaat slapen, bijvoorbeeld lezen.
Uiteraard, Behalve in het weekend als mijn vriendin toch weg is. Ik lees altijd ff een boek voor ik ga slapen. Meestal zit ik het laatste half uur ook alleen maar een beetje te chatten met guildies enzo, dus dat scheelt ook al.
[ Voor 28% gewijzigd door Whuzz op 17-01-2007 15:24 ]
Dat is haast onmogelijk, buurman is nu zo'n 2 dagen solo bezig en is nu lvl 64, je hebt dat een hoop spell cooldowns/mana regen nodig om snel verder te kunnen, ik moet zeggen dat het me weinig intresseert dat iemand lvl 70 is ieder z'n meug.Nhaixatael schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:15:
[...]
Ik doe lekker rustig aan, en quest een beetje hier en daar, als iemand zo graag lvl 70 wil worden doet hij dat maar lekker zelf, zeker op de manier dat "die mage" het gedaan heeft met zijn guild. Geen respect voor dat soort "grinders" wat is er nu over voor hem? wachten tot de rest lvl 70 is? of gaan ze dat bij iedere guildmember doen? Heb meer respect voor die hunter die in 4 dagen en 20 uur SOLO van lvl 1 naar 60 is gegaan.
tis niet triest, ik zou het zelf niet doen.. ben namelijk ook weer overnieuw beginnen.. op naar mijn 7e lvl 60. en me eerste lvl 70 uiteraard
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Het heeft weinig met 'respect' te maken. Die guild wilt progress, en dat doe je door met 25-man lvl 70'ers te gaan raiden
Daar doen ze het voor, om het raiden. Ze vertellen toch ook uitgebreid hoe ze het gedaan hebben en waarom? Is niet om stoer mee te doen
Ik bedoel wat is er nu stoer aan powerlevellen?
Ik kan dus best begrijpen dat ze een dergelijke tactiek verzinnen. En als iedereen het in die guild leuk vindt, waarom niet?
Ik kan dus best begrijpen dat ze een dergelijke tactiek verzinnen. En als iedereen het in die guild leuk vindt, waarom niet?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Zo wat een ophef over de manier die Blizz heeft verzonnen om alsnog je TBC CE pet te kunnen krijgen zeg! Kan het me ergens ook wel voorstellen trouwens, men valt vooral over het feit dat je dus een gedeelte van je CE moet opsturen en nooit meer terugkrijgt om een ander onderdeel van je CE te kunnen krijgen. En het feit dat je als consument geacht wordt moeite te doen voor iets waarvoor Blizz uiteindelijk verantwoordelijk is. Resultaat: je zit achteraf nog steeds met een incomplete CE waar je wel mooi twee keer zo veel voor betaald hebt als de normale versie. En die extra Murloc pet en twee dagen play time maken je CE nog steeds niet compleet... Blijkbaar konden ze niets beters verzinnen, waarbij ze uiteraard misbruik van "niet-CE'ers" moesten zien te voorkomen / beperken.
Tja, had ik lang geleden ook al last van, ligt dus niet aan jouw CE. Kon ook geen Amge of Maeg vinden. Heb uiteindelijk na wat uitproberen wel een Ameg kunnen rollen, maar kreeg sterk de indruk dat dit gelimiteerd was tot één per server...Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:11:
Ja hallo, in dat uur kan ik ook nog iets nuttigs doen, zoals questen!Bosmonster schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:20:
Tip: Doe uurtje iets anders voor je gaat slapen, bijvoorbeeld lezen.
Ach het valt wel mee op zich wat ze willen hebben is :Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:32:
Zo wat een ophef over de manier die Blizz heeft verzonnen om alsnog je TBC CE pet te kunnen krijgen zeg! Kan het me ergens ook wel voorstellen trouwens, men valt vooral over het feit dat je dus een gedeelte van je CE moet opsturen en nooit meer terugkrijgt om een ander onderdeel van je CE te kunnen krijgen. En het feit dat je als consument geacht wordt moeite te doen voor iets waarvoor Blizz uiteindelijk verantwoordelijk is. Resultaat: je zit achteraf nog steeds met een incomplete CE waar je wel mooi twee keer zo veel voor betaald hebt als de normale versie. En die extra Murloc pet en twee dagen play time maken je CE nog steeds niet compleet... Blijkbaar konden ze niets beters verzinnen, waarbij ze uiteraard misbruik van "niet-CE'ers" moesten zien te voorkomen / beperken.
- De streepjescode van het blaadje wat er los! bij zit met daarop de inhoud van de doos
- De 'reference' card van het starterdeck van de warcraft card game (ook al zo lekker belangrijk)
- een printje van je accountmanagement pagina.
Die zijn dus gister gelijk op de post gegaan naar Frankrijk...
Jammer dat ze een foutje hebben gemaakt maar ik kan er niet echt wakker van liggen - gief murky !
Paar vraagjes.. heeft er al iemand classtrainers gevonden in outlands? Of voor de rogues, een shady dealer? Kan der precies geen 1 vinden.
En verder Coilfang Reservoir: the Slave Pens staat te boek als een lvl 62-64 instance.. iemand die al geprobeerd? Kunnen we er met een lvl 60-61 groepje in t1+ doorheen raken of is het echt onmogelijk? Burning Furnace ging nog aardig makkelijk nadat je een beetje ingespeeld raakt op die bom-mobs en summoners.
En verder Coilfang Reservoir: the Slave Pens staat te boek als een lvl 62-64 instance.. iemand die al geprobeerd? Kunnen we er met een lvl 60-61 groepje in t1+ doorheen raken of is het echt onmogelijk? Burning Furnace ging nog aardig makkelijk nadat je een beetje ingespeeld raakt op die bom-mobs en summoners.
Zou het ook werken als je je account met een gewone BC versie je account geupdate hebben en dan uit je ernaast gekochte CE versie dat spul verzend. Of zouden ze kunnen zien dat je je acount met een BC CE key of een gewone BC key hebt geupgraded?Optical schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:50:
[...]
Ach het valt wel mee op zich wat ze willen hebben is :
- De streepjescode van het blaadje wat er los! bij zit met daarop de inhoud van de doos
- De 'reference' card van het starterdeck van de warcraft card game (ook al zo lekker belangrijk)
- een printje van je accountmanagement pagina.
Die zijn dus gister gelijk op de post gegaan naar Frankrijk...
Jammer dat ze een foutje hebben gemaakt maar ik kan er niet echt wakker van liggen - gief murky !
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zo lang ik in beta heb gezeten was er sprake van deze vooral niet te implementeren. Dus tenzij ze dit veranderd hebben later, mag je gewoon telkens terug naar Azeroth.poohbeer schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:52:
Paar vraagjes.. heeft er al iemand classtrainers gevonden in outlands? Of voor de rogues, een shady dealer? Kan der precies geen 1 vinden.
Ik denk dat ze gewone en ce keys door elkaar gehaald hebben, en daarom nu 'bewijs' moeten hebben bij welke key een ce account hoort.Rakkerzero schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:55:
[...]
Zou het ook werken als je je account met een gewone BC versie je account geupdate hebben en dan uit je ernaast gekochte CE versie dat spul verzend. Of zouden ze kunnen zien dat je je acount met een BC CE key of een gewone BC key hebt geupgraded?
Als dat zo is, zou wat jij stelt wel werken, maarja ik weet het ook niet zeker
Dan is het wachten op een gek die het wil uitproberenOptical schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:59:
[...]
Ik denk dat ze gewone en ce keys door elkaar gehaald hebben, en daarom nu 'bewijs' moeten hebben bij welke key een ce account hoort.
Als dat zo is, zou wat jij stelt wel werken, maarja ik weet het ook niet zeker
Voor rogues is dat anders een redelijk probleem.. je hebt geen idee hoe snel die kutpoisons er doorheen vliegen. En nu is het nog belangrijk om het juiste poison voor de juiste mobs/boss te nemen dus bah.Nephilim schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:57:
[...]
Zo lang ik in beta heb gezeten was er sprake van deze vooral niet te implementeren. Dus tenzij ze dit veranderd hebben later, mag je gewoon telkens terug naar Azeroth.Niet dat dit zo'n groot probleem is. HS in SC, daar portal pakken en terug HSsen.
Om dezelfde reden ook geen bank te vinden in outlands zeker?
In Shattrath city is een bank.poohbeer schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:12:
Voor rogues is dat anders een redelijk probleem.. je hebt geen idee hoe snel die kutpoisons er doorheen vliegen. En nu is het nog belangrijk om het juiste poison voor de juiste mobs/boss te nemen dus bah.
Er is vast wel een bank en dan nog kan je je mail als bank gebruiken. Beetje creatief zijn.poohbeer schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:12:
[...]
Voor rogues is dat anders een redelijk probleem.. je hebt geen idee hoe snel die kutpoisons er doorheen vliegen. En nu is het nog belangrijk om het juiste poison voor de juiste mobs/boss te nemen dus bah.
Er is ook geen ah te vinden (door mij tenminste) in outlands volgens mij willen ze gewoon een beetje zorgen dat er nog mensen lopen in bv if
Verwijderd
lvl60+ mensen in IF moedigt ook de non-tbc spelers (voor zover die er zijn) aan om TBC aan te schaffenMantaMania schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:47:
[...]
Er is vast wel een bank en dan nog kan je je mail als bank gebruiken. Beetje creatief zijn.
Er is ook geen ah te vinden (door mij tenminste) in outlands volgens mij willen ze gewoon een beetje zorgen dat er nog mensen lopen in bv if
is er een manier om van earthen ring ( rp ) af te gaan en naar dentarg (pvp) te gaan omdat ik dat rp zo zat word en earthen ring een bout server is omdat het om de haver klap gerestart moet worden of outlands werkt weer nie of als enige een extended onderhoud heeft maar volgens mij doen blizzard er nie veel aan
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!