Het Grote World of Warcraft topic - Deel 100 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.785 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen het ging gisteren toch vrij makkelijk en snel met het instaleren van BC. Binnen een half uurtje was ik klaar daarmee inclusief the patches :) Dat ging bij het orgineel een stuk trager.

In ieder geval wat betreft mijn eerste bevingingen over Hellfire Peninsula, het was even weer wennen om ouderwets te questen. Na al het gefarm en geraid in het orgineel ;) Daarnaast was er af en een toe een kleine lagspike, maar niet meer of minder als normaal.

Gisteren ook nog even Hellfire Rampart gedaan, was erg leuk om even te doen. Eigenlijk is dat best wel een kleine instance. Je hoeft maar drie Bosses te killen. Dus een beetje goede groep heeft dat binnen een halfuurtje gecleared. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Heeft iemand (die een CE heeft) al zijn spul al opgestuurd naar Frankrijk om de pet te krijgen? Ik was benieuwd wie dit allemaal wel doet... En hoeveel postzegels heeft het nodig :P

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik zat hem gister te knijpen op werk met die CD4 problemen waar ik over las. Gelukkig had ik helemaal nergens last van. Na vlotte installatie meteen een Draenei Shaman aangemaakt. Ik moet zeggen het ziet er echt mooi uit, en het race valt me ook erg mee.

Ben later verder gegaan op mijn Warlock in Outland. Ook hier ziet het er echt mooi uit. Ik zag meteen dat ik zo'n beetje de enige Warlock was die NIET Felguard-specced was :P Misschien toch maar ff Destruction af gaan. Helaas was het haast onmogelijk om een beetje te questen wanneer er overal 20 man staat te wachten op die ene mob die moet respawnen :) Gelukkig werd dat in de loop van de avond minder. Ik had ook wel verwacht dat het zwaar laggy zal zijn, maar dat was het totaal niet! Server (Tarren Mill) had totaal geen problemen, geen crashes, niets _/-\o_ Vanavond maar eens met t guild een instance in duiken, daar kijk ik ook naar uit :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 07:41
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:27:
[...]

Heb je 't nu over gisteren of over de Dark Portal opening? Gisteravond in ieder geval niets gemerkt...

BTW, leuk om te zien dat je ook op GB Horde zit, character name(s)?
Mijn main is Obscuros (60 warlock), maar ben ietsje bekender geworden op de server met Ameg (29 mage).
Ja, gister ging de world server een keer down maar daar had je blijkbaar alleen last van als je in outlands zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:48
Daar had ik gister ook last van, ben met mijn Bloodelf gewoon naar orc/troll start gebied gegaan om daar te questen :D. Echter hadden meer mensen dat idee en zo zat heel "Valley of Trials" ook al weer vol met Bloodelfs, Trolls en Orcs.

Echter op Echo isles stonden er een stuk of 20 man te wachten op Zalazane die spawnde, dat was echt te grappig :D. Steeds die gast ganken :').

Ben nu level 9 met mijn priest, ik heet Gifth en ik speel op Shattered Halls. Iemand die mij een goede priest leveling build kan aanraden. Ik weet zeker dat ik eerst een heel deel shadow moet om een beetje dmg te kunnen doen, en het schijnt dat je holy niet nodig hebt om toch nog een beetje te kunnen healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:45
@ TheKillingBean: Er zijn speciale postzegels voor internationale post. Die kosten niet eens zo heel veel meer dan een normale postzegel en kan je gewoon bij het postkantoor ophalen ( in velltjes van 5(?)).

Gisteravond laat ben ik toch maar even langs een vriend gegaan om mijn TBC op te halen. Half 12 de eerste CD erin, iets voor 12en kon ik door de portal. Echt wennen om weer met mijn priest te grinden enzo. Heb maar 10 minuutjes gespeeld, even wat quests gehaald en mn hearthstone op dat nieuwe dorpje gezet. Ook 5(!) kills gemaakt. Het ziet er allemaal erg gelikt uit. Kan niet wachten om weer instances in te gaan met mn guildies :) Misschien vanavond even een gokje wagen dan maar!

Voor de priests onder ons... De eerste quest die je krijgt heeft al een reward met een wand met 73,3 dps. Zeker de moeite waard dus voor het grinden... Ik baalde een beetje dat ik geen BWL of ZG (Hakkar) high dps wand had geloot... Naxx razuvious had ik toch niet genoeg DKP voor :) Ik ga trouwens gewoon holy levellen. Misschien mn rogue ook meteen een beetje boosten in rested state.
Het doel is dit weekend 61 worden en minimaal 2 instances gezien hebben... Eens kijken of dat gaat lukken, ben helaas nog even 1 week extreem druk met stage, which reminds me... WORK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
ff vraagje tussendoor:

wat levert over het algemeen meer dmg? Bow of Throwing weapons?

ik ben rogue dus moet ff kiezen.. wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al hoeveel LVL 70'gs er zijn op het moment? Volgens mij is er op mijn server (Archimonde FR-EU al een mage lvl 70 (Gawell) millenium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 17:19
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:58:
weet iemand al hoeveel LVL 70'gs er zijn op het moment? Volgens mij is er op mijn server (Archimonde FR-EU al een mage lvl 70 (Gawell) millenium
euhm dat zou ik wel heeeeeeeeeel levenloos van die gast vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister een Bloodelf Warlock begonnen, maar toen ik level 5 had bereikt ben ik maar gestopt. Het was mij iets te vol in het startgebied. Ik ga vanavond wel gewoon verder met mijn lvl48 Druid, over een paar dagen zal het wel iets rustiger zijn.

Vond het startgebied van de Bloodelfs wel erg mooi. Die van de Draenei nog niet gezien, misschien dat ik dat vanavond ook wel doe. :) Al met al ben ik toch erg blij met TBC!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

@richt & ph4nt0m;
Zoals een aantal berichter terug staat, is die inderdaad level70. Hij is door zijn guild geboost; oftewel hij tagged (raakt) een beest 1x, de groep die er omheen staat maakt 't beest af. Zo krijgt hij alle XP en gaat dat best snel. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 13:04
wat zijn de tax op die boss met draak.. niet ubrs, maar in outlands. hellfire peninsula.. je moet eerst 2 mobs, dan de rider en dan de draak.. die draak doet fire dmg.. wat is de tax ervoor..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 17:00 als een idioot naar huis gegaan, spel uit de verpakking gescheurd en installen maar! De update van 200 zoveel mb was binnen 10 seconden klaar, vervolgens een update van welgeteld 2,85 mb en dat duurt gewoon 10 dikke minuten |:(

Maar toen ik eenmaal online was :9 Ben gelijk een Draenei Paladin gestart..! en wat was het druk in de starters area 8)7.

Ben momenteel op lvl 10 vanavond na het werk weer keihard verder! Zodat ik me verzamelde gear uit DM en Shadowfang Keep kan opsturen vanaf me main >:)

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat het helemaal top is! Exodar is schitterend mooi op mijn LCD beeldje :+

En voor iedereen die hem nog niet heeft: Kopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:10:
wat zijn de tax op die boss met draak.. niet ubrs, maar in outlands. hellfire peninsula.. je moet eerst 2 mobs, dan de rider en dan de draak.. die draak doet fire dmg.. wat is de tax ervoor..?
Tax = 19% in nederland
Als je tactics bedoelt: dno, spank 'm and loot?

KK, vooruit dan: eerst ff die humanoid killen, zorg dat de ranged dps iig uit elkaar staat en zorg dat de tank 'm uit het vuur dat die draak spuwt, tankt. Na verloop van tijd, of als de humanoid op een bepaald percentage is, dno rly, zal de draak landen. Deze moet van de group afgetankt worden omdat hij een conevormige firedmg heeft die best pijn doet.

[ Voor 31% gewijzigd door Smultie op 17-01-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
deadsy33 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:11:
itt tot de massa van de bevolking die hopen een mob te taggen voordat 200 andere dat doen in hellfire, ging ik 'even' een rondje outland om mijn flightpoints te activeren en alles te laten weergeven op mijn map. Dit leverde +/- 15% exp op. Ik kreeg 1200 exp voor elke keer dat ik een stukje van de map toevoegde. Zo was ik moederziel alleen in Blade Edge Mountains, Netherstorm en Shadowmoon, verder heb ik een paar screenies gemaakt en met eagle eye ff gekeken op de eilandjes waar je nog niet kan komen. Grafisch ziet het er een stuk mooier uit vergeleken met Azeroth en Kalimdor. Verder vraag ik me af of al die mensen die nu al lv64 etc zijn echt 'genieten' van het spel en daadwerkelijk de questlogs lezen alvorens simpelweg mobs af te knallen. De Draenei heeft een boeiend verhaal imho. Ik snap die rush niet om zo snel mogelijk lv70 te worden. Ik doe alles lekker op zijn tijd, ik zie wel wanneer ik lv70 word.
Dat heb ik dus ook gedaan. Een aantal quests waren sowieso te moeilijk omdat er te weinig van de quest mobs spawnden en iedereen als een gek die spawns aan 't campen was. Ik ben gewoon flightpaths gaan halen, en het ontdekken van zones geeft je inderdaad enorm veel XP. Toen weer terug naar Hellfire Peninsula, alle quests gepakt die ik kon krijgen, en gewoon gaan questen en maar zien welke ik kon doen. Sommige quests zijn echt belachelijk wat betreft de hoeveelheid XP die je krijgt, en dan heb ik het nog nieteens over de rewards. Ik heb in ieder geval al 4 stuks equipment vervangen.
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:24:
Degene die nu al lvl 63/64 zijn worden gewoon door meerdere mensen gespeeld, heel simpel :)
Dat valt wel mee, die mensen hebben gewoon sinds release zitten spelen ongeveer. Ik ben gisteren in 1 avond van 60 naar 61 gegaan, en ik ben nog even met m'n bloodelf bezig geweest, en ben onder andere naar Shattrath city en Shadowmoon geweest om flightpaths op te halen (En Teleport: Shattrath natuurlijk!). Ik was wel tot 1:30 bezig vannacht, maar meer dan zo'n 6 uur heeft me dat niet gekost.
Whuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:28:
Ik ben nu op een nieuwe server aan het powerlevelen... Wat is de beste manier? Niet questen? Geen instances? Alleen grinden en dan zo snel mogelijk steeds hogere mobs pakken, dus verder gaan zodra je ze aankan?
nee man, questen, vooral de kill X mobs van type Y quests zijn enorm goed kwa XP omdat je zowel voor de mobs als voor de quest XP krijgt. Soms heb je zelfs dat questitems voor 2 quests door dezelfde mobs gedropt worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 17-01-2007 10:19 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:58:
Level 70 is er nog niemand op het moment. Dat kost namelijk ongeveer 4-5 dagen.

En 1 dag ligt daar wel erg ver vandaan :P (heb zelf beta gespeeld en weet dat 1 dag echt niet mogelijk gaat zijn, tenzij die een cheat gevonden heeft ergens).

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 17-01-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
SMulTiE schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:11:
[...]

Tax = 19% in nederland
nou, het ging best lastig. de mobs gingen snel neer, maar de boss kregen we niet lager dan 4%.. die firebolts deden teveel au..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Ik ben gister om 16.00 naar huis geraced, en heb op een nieuwe server (Ghostlands) een Undead Mage gererolled.
Nieuwe server, low population, en undead starting area, terwijl de andere 95% van horde in de BE starting area zit. Heerlijk rustig, geen 12-yo kiddies (die zijn allemaal legolazzz11 aan het spelen), ideaal :D

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
de mount is timed

* boss asap killen
* zodra de mount komt hem oppakken en tanken (als boss nog niet dood is die intussen doodnuken)
* als je de mount tanked moet je steeds een stukje draaien nadat hij de flame attack doet, deze laat vlammen achter in de stijl van magmadar en de bombbats van jeklik, dus tijdens tanken steeds eromheen draaien zodat je uit de vlammen staat

pisseasy, healer moet wel opletten voor spikes

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 07:57

m0nk

16-09-2003 15.15

Goeie healer meenemen, 2 mannetjes doodmaken, eventueel 1 sappen/frosttrappen. Daarna zo snel mogelijk die orc neernuken en dan zorgen dat je tank gelijk die mount/draak oppakt en die neernuken. Is echt easy!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28
BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:13:
[...]

nou, het ging best lastig. de mobs gingen snel neer, maar de boss kregen we niet lager dan 4%.. die firebolts deden teveel au..
Gister gedaan met shammy healer en undergeared feral alt in de groep en hij ging in 1x eenvoudig neer. Zo moeilijk istie niet dus :P

(ok ok... we hadden wel onze oud-MT met TF :+)

Die 2 gastjes wel ff afmaken zou ik zeggen, die liggen toch zo neer. Dan die orc zo snel mogelijk terwijl je de bombs ontwijkt (die is ook zo neer). Dan de draak (die was ook zo neer).

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 17-01-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Iemand hier met een linkje naar loot per instance/quest, liefst oplopend per level? Thottbot en Allakhazam zijn nog niet echt up-to-date :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:41:
[...]

Ja, gister ging de world server een keer down maar daar had je blijkbaar alleen last van als je in outlands zit.
Er zijn in ieder geval 3 world servers, Eastern Kingdoms, Kalimdor en nu dus Outlands. Als een van de servers crashed kun je niet inloggen op characters die op die server zitten, inloggen op chars op andere servers werkt meestal prima. Daarom krijg je dus dat loading screen als je een zeppeling of boat pakt, je switched van server.
Bosmonster schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:12:
Think again, link is al gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

CU2morO schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:31:
Naja hij is vandaag dus écht niet gearriveerd. Bijzonder matige service van GCShop.nl imho.
Als eerste doen ze er 4 dagen over voordat mijn betaling door hun gezien wordt (Het was al gelijk de eerste dag van mijn rekening af, Rabobank). Hierover heb ik een mail gestuurd en ik kreeg te horen dat de rekening nog na gelopen zou worden en wanneer het geld inderdaad binnen was bij hun werd mij stellig beloofd dat ik hem dinsdag zou hebben. Uiteindelijk stond hij dus gister op 'Verzonden' maar vandaag is niets gearriveerd.

Vrij matige manier om iemand aan het lijntje te houden. Als ik had geweten dat GCShop hun beloftes niet na zouden komen, had ik hem hier wel in de lokale games shop opgepikt vanochtend :(
Ik heb helaas dezelfde ervaring met GCshop. Kwam ik gisteren handenwringend thuis om mijn nieuwe aanwinst te installeren, maar helaas pindakaas, geen pakketje. Maarja, niet getreurd. Dan nog maar even de "gewone" WoW spelen. Helaas is het daar nu ook erg rustig, weinig instances die gedaan worden, dus alleen grinden is nog een optie. Hoop toch echt dat ook de "oude" instances nog gedaan gaan worden. Moet mijn onyxia attunement nog ten einde maken. Ik wil namelijk die draak ook ooit nog eens op een oor leggen.

Anyway, vanavond een nieuwe kans

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Dampie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:27:
[...]

Ik heb helaas dezelfde ervaring met GCshop. Kwam ik gisteren handenwringend thuis om mijn nieuwe aanwinst te installeren, maar helaas pindakaas, geen pakketje. Maarja, niet getreurd. Dan nog maar even de "gewone" WoW spelen. Helaas is het daar nu ook erg rustig, weinig instances die gedaan worden, dus alleen grinden is nog een optie. Hoop toch echt dat ook de "oude" instances nog gedaan gaan worden. Moet mijn onyxia attunement nog ten einde maken. Ik wil namelijk die draak ook ooit nog eens op een oor leggen.

Anyway, vanavond een nieuwe kans
had bij gcshop besteld in september. netjes gisteren op de mat. je was te laat blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]

En 1 dag ligt daar wel erg ver vandaan :P (heb zelf beta gespeeld en weet dat 1 dag echt niet mogelijk gaat zijn, tenzij die een cheat gevonden heeft ergens).
Er is dus een mage reeds level 70, check de screenies een paar paginas terug. Het feit dat jij de beta hebt gespeeld is niet echt onderbouwend in deze. AOE tag, gevolgd door 40 man die die mobs afmaakt zou je best wel eens 170k xp/u gemiddeld kunnen opleveren, denk je niet?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
SMulTiE schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:24:
Iemand hier met een linkje naar loot per instance/quest, liefst oplopend per level? Thottbot en Allakhazam zijn nog niet echt up-to-date :o
even /beta achter thottbot typen dan heb je veel meer informatie over het huidige spel.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
mdmeijer schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:35:
[...]

Er is dus een mage reeds level 70, check de screenies een paar paginas terug. Het feit dat jij de beta hebt gespeeld is niet echt onderbouwend in deze. AOE tag, gevolgd door 40 man die die mobs afmaakt zou je best wel eens 170k xp/u gemiddeld kunnen opleveren, denk je niet?
170K xp per uur is een kwart lvl van 60-61... dan moet je dus 40 mensen hebben zonder leven..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:33:
[...]

had bij gcshop besteld in september. netjes gisteren op de mat. je was te laat blijkbaar..
Dat zou zo maar eens kunnen zijn, heb het geheel (3 stuks) afgelopen vrijdag besteld en zaterdag betaald. Dus was rijkelijk laat, maar dat neemt niet weg, dat de status maandag middag reeds op verzonden stond. Dat hebben ze dus niet gedaan, maar dan is het gisteren weg gegaan en komt het vandaag aan. Dus door hun informatie voorziening ben ik op het verkeerde been gezet. Dat is toch wel een beetje jammer toch. Voor de rest zeer zeker geen klachten over de gcshop, ik vind dat ze het nog snel hebben geregeld. Zal wel gekkenhuis geweest zijn daar.

Maar nu heb ik wat om naar uit te kijken 8)

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Svenneh schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:49:
Ben nu level 9 met mijn priest, ik heet Gifth en ik speel op Shattered Halls. Iemand die mij een goede priest leveling build kan aanraden. Ik weet zeker dat ik eerst een heel deel shadow moet om een beetje dmg te kunnen doen, en het schijnt dat je holy niet nodig hebt om toch nog een beetje te kunnen healen.
Lvl 8 Belfadin hiero. Ik speel alleen op Khadgar met Khaelyn.

Ga lekker shadow, holy is helemaal niet nodig in het begin. Mijn 60 priest is full shadow en kan zonder problemen Dire Maul solo healen, zolang je voor healing duty een goede set healing gear hebt is er niets aan de hand.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Geen cheat, raid grinden. Hij tapped alle mobs in een area, zn guild raid die achter hem aanhobbelt (hij zit er niet in) maakt alles af, hij krijgt veel zo niet alle experience ervoor. LvL 70 is zo gehaald en op het official forum staan screenshots van die gek.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:33:
[...]

Wat is te laat? Ik heb zelf in Augustus besteld bij bol.com, en ik kreeg gisteravond rond 22:00 een mailtje binnen dat mijn bestelling verzonden is. Terwijl een maat van me in Oktober besteld heeft (ook bij bol.com) en gewoon op de dag van de release het spel binnen kreeg.

Het is maar goed dat de XL Media Store ze nog wel had liggen gisteren en dat een goeie maat van me hem voor me heeft kunnen oppikken, anders ging er een hele dikke klacht richting bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

TheKillingBean schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:34:
Heeft iemand (die een CE heeft) al zijn spul al opgestuurd naar Frankrijk om de pet te krijgen? Ik was benieuwd wie dit allemaal wel doet... En hoeveel postzegels heeft het nodig :P
Europa Priority Standard
0 - 20 g. € 0,72 € 0,67
20 - 50 g. € 1,44 € 1,21
50 - 100 g. € 2,16 € 1,76
bron

Weegt niet meer dan 50 gram denk ik, en dan ben je dus voor €1,44 klaar.

Ik ga het ook doen, wil gewoon die pets, en dat ene kaartje wat je dan niet meer hebt kan me aan mn reet roesten (stuur gewoon een kopie van de bon mee, en niet die leaflet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:37:
[...]

170K xp per uur is een kwart lvl van 60-61... dan moet je dus 40 mensen hebben zonder leven..?
Ja? 5 miljoen xp in 30 uur is 166k/u gemiddeld (170k is trouwens meer dan 1/3 tot aan level 61). Doe daar 5 uurtjes slapen bij, kom je uit op om en nabij de 200k/u. En ik denk dat er genoeg guilds "zonder leven" zijn, wat dat ook moge betekenen..laten we "zonder leven" vervangen door "fanatiek". Feit blijft dat het gedaan is, en dat als deze guild het systematisch aanpakt, er 40 man level 70 is over een dag of wat en ze kunnen beginnen met end-game raiding.

Het is gewoon een manier van tegen het spel aankijken. Voor sommigen is het hun leven, en proberen ze het allerbeste eruit te halen. Level 70 in 30 uur is daar een doelstelling van. Omdat dan vervolgens te bagitaliseren met opmerkingen over "zonder leven" vind ik een beetje flauw. Een topschaatser die 24 uur per dag bezig is zijn lijf op peil te houden heeft dan ook "geen leven"? Acceptatie dat anderen het spel anders beleven en uitvoeren dan jijzelf maakt "het leven" een stuk plezieriger.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren was ik lekker op tijd thuis, eerst even genoten van het openmaken van de CE <3 toen lasagna in de oven gezet.

Vervolgens de installer aangeslingerd en account geupdatetet ( _/-\o_ dat je niet naar de website hoeft). Even forums bijgelezen en toen gaan eten. Halverwege het eten even de update naar 2.0.5 aangeslingerd en toen ik klaar was met eten rond 18:00 stond alles netjes te wachten op m'n inlog. Binnen 10 seconden zat ik in een leuke + skilled party (druid, druid, hunter, hunter, mage) en ging ik op weg naar blasted lands. Minuutje of wat genoten van de omgeving en toen gesummoned voor Ramparts. Echt een leuke, snelle instance, vond het echt genieten met een leuke groep :) Die hebben we nog 2 keer herhaald en daarna nog 3 keer blood furnace gedaan, die ook erg leuk is om te doen, en ook lekker snel _/-\o_

Wel de hele avond feral druid loot, onze druid tank had eerder z'n epixxed druid verkocht om te levelen en de afgelopen weken een nieuwe geleveld, dus hij was ERG blij met de drops en aan het eind van de avond had hij ook erg dikke gear :P

Heerlijk dik geld verdiend en ook uitgegeven aan engineering recipes en pet food ( ;( ), maar uiteindelijk wel winst gemaakt. Kistjes zijn ook pro met +/- 6g erin btw :P

Al met al is de eerste avond ERG goed bevallen zonder lag of ook maar iets van problemen (behalve m'n pet bar deed wat vreemd). En dan heb ik nog geen quest gedaan (op de ramparts/furnace quests na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
En je was mij tegengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

mdmeijer schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:49:
[...]

Ja? 5 miljoen xp in 30 uur is 166k/u gemiddeld (170k is trouwens meer dan 1/3 tot aan level 61). Doe daar 5 uurtjes slapen bij, kom je uit op om en nabij de 200k/u. En ik denk dat er genoeg guilds "zonder leven" zijn, wat dat ook moge betekenen..laten we "zonder leven" vervangen door "fanatiek". Feit blijft dat het gedaan is, en dat als deze guild het systematisch aanpakt, er 40 man level 70 is over een dag of wat en ze kunnen beginnen met end-game raiding.

Het is gewoon een manier van tegen het spel aankijken. Voor sommigen is het hun leven, en proberen ze het allerbeste eruit te halen. Level 70 in 30 uur is daar een doelstelling van. Omdat dan vervolgens te bagitaliseren met opmerkingen over "zonder leven" vind ik een beetje flauw. Een topschaatser die 24 uur per dag bezig is zijn lijf op peil te houden heeft dan ook "geen leven"? Acceptatie dat anderen het spel anders beleven en uitvoeren dan jijzelf maakt "het leven" een stuk plezieriger.
Topschaatsen vergelijken met een WoW char naar 70 levellen in 28 uur, kom op zeg.

(al moet die mage en zijn 39 vriendjes zelf weten wat ie doet, maar een prestatie is het in mijn ogen zeker niet, en hij mist zoveel content, leuk hoor ;) )

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:43:
[...]

Wat is te laat? Ik heb zelf in Augustus besteld bij bol.com, en ik kreeg gisteravond rond 22:00 een mailtje binnen dat mijn bestelling verzonden is. Terwijl een maat van me in Oktober besteld heeft (ook bij bol.com) en gewoon op de dag van de release het spel binnen kreeg.

Het is maar goed dat de XL Media Store ze nog wel had liggen gisteren en dat een goeie maat van me hem voor me heeft kunnen oppikken, anders ging er een hele dikke klacht richting bol.com.
ja, ik kreeg gister ook het mailtje toen het verzonden was, ondertussen had ik het spel al lang binnen en 100k xp verzameld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:37:
[...]

Yep. :)

http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=3441

Hij is dus toch echt 70. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:13:
[...]

Echt waar? Ik vond Ramparts en Blood Furnace zo irritant makkelijk. Okay leuk nieuwe instances maar het was twee vingers in je neus. De draak met die kerel niet eens een tactiek nodig. Die kerel stapte af, die hebben we kapotgenuked in een paar seconden. Toen die draak, nou die deed inderdaad Fire Damage, gewoon een FR totempje neer geknalt en niet in de vuur gestaan.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Whuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:28:
[...]

Ik ben nu op een nieuwe server aan het powerlevelen... Wat is de beste manier? Niet questen? Geen instances? Alleen grinden en dan zo snel mogelijk steeds hogere mobs pakken, dus verder gaan zodra je ze aankan?
Ik had een guide. Die een beetje aangaf wat je je op welk level moest doen. Hij lied je dan bv 15 quests pakken en die zaten dan dicht bij elkaar. Op die manier ging je er echt als een speer door heen. Hij gaf ook tips welke dingen bewaard moesten worden. En af en toe ook bepaalde instanses mee pakken. Guide begon @ 30. Van 1 > 30 is ook goed te doen.

Dus het is een combo van grinden, questen en af en toe instanses.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Bizzarro schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:46:
[...]

Europa Priority Standard
0 - 20 g. € 0,72 € 0,67
20 - 50 g. € 1,44 € 1,21
50 - 100 g. € 2,16 € 1,76
bron

Weegt niet meer dan 50 gram denk ik, en dan ben je dus voor €1,44 klaar.

Ik ga het ook doen, wil gewoon die pets, en dat ene kaartje wat je dan niet meer hebt kan me aan mn reet roesten (stuur gewoon een kopie van de bon mee, en niet die leaflet).
Volgens de site van WOW mag je geen copieen sturen en zullen ze dit ook niet accepteren.

http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/activatepet.htm daar staat dit :Please note that only the original items will be accepted, not copies :P

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ja, en daaronder staat een note, lees die eens. (kan m niet quoten, zit op stage en kan daar niet opkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:11:
[...]

KK, vooruit dan: eerst ff die humanoid killen, zorg dat de ranged dps iig uit elkaar staat en zorg dat de tank 'm uit het vuur dat die draak spuwt, tankt. Na verloop van tijd, of als de humanoid op een bepaald percentage is, dno rly, zal de draak landen. Deze moet van de group afgetankt worden omdat hij een conevormige firedmg heeft die best pijn doet.
Nou, ik vond het allemaal vrij simpel gaan die Bosses in Hellfire Rampart. Het was de 1e keer en ook allemaal in 1 keer neergelegt zonder dooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
ik heb het gezien.
maar ach wat dan nog is er een stukje uit je leaflet geknipt (alleen de barcode)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Hoe is het eigenlijk met de warrior populatie, volgens mij is die zeer zwaar afgenomen.

Ik zie steeds /1 LFM warrior
of LF2M warrior + healer

zat gister in een PuG met zwaar undergegearede priest en die laatste boss ging idd niet neer. Moet straks weer wat nieuwe healing pots gaan halen, want die gaan d'r wel doorheen met die random respawnende mobs.

last stand (ja ik moet nog respeccen) en lifegivng gem hebben mijn leven meningmaal gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook nog! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:37
GrumpyGamerDad schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:01:
[...]

Volgens de site van WOW mag je geen copieen sturen en zullen ze dit ook niet accepteren.

http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/activatepet.htm daar staat dit :Please note that only the original items will be accepted, not copies :P
Met kleine lettertjes daar weer onder:

Note: If you don't have your content description sheet anymore, you can send a clear photocopy of your receipt or other proof of purchase instead.

Dat ga ik dus doen en iedereen denk ik :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 19-09 17:19
mdmeijer schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:49:
[...]

jij roept hier dat t fanatiek is.... sorry hoor maar de vergelijking tussen schaatsen en een computerspel zie ik niet :) aangezien gekluisterd achter een beeldscherm op een stoel niet gezond is vergeleken met schaatsen(trainen van je lichaam om hem fitter en sterker te maken) dus ik sluit me niet bij jouw mening aan :X tis gewoon idd zoals die ander als zegt net of hij geen sociaal leven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:14:
[...]

Het ging voornamelijk om het /spit enzo, niet het ganken. ;)

/wave
/kill ally
/salute

Zo kan het ook, met je "slimmerik" ;)
Dat spit enzo deed ik niet. Dat deed die maat van me. Maar hijs ook een beetje geflipt. Hij moet altijd allys killen. Als ik zie dat hij een lvl 60 gaat uitdagen met zijn lvl54, weet ik dat hij geen kans maakt en ga ik in voorzorg maar " paraat staan" ;)

Zelf gank ik niet tenzij er een reden voor is. Met die warlock was het gewoon grappig, omdat wij hem wel lieten drinken en het een gelijke strijd was. Die hunter was gewoon en retard die mij in 1 schot neerschoot toen ik wat zat te eten na een zwaar gevecht. Daar kan ik niet tegen, en dan wil ik wraak nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Astennu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:59:
[...]

Ik had een guide. Die een beetje aangaf wat je je op welk level moest doen. Hij lied je dan bv 15 quests pakken en die zaten dan dicht bij elkaar. Op die manier ging je er echt als een speer door heen. Hij gaf ook tips welke dingen bewaard moesten worden. En af en toe ook bepaalde instanses mee pakken. Guide begon @ 30. Van 1 > 30 is ook goed te doen.

welke guide :) misschien wel handig om te posten

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Astennu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:59:

Had je dat gewoon van de blizz forums? Of van een grote WoW site ofzo? Of zelfs gedownload via p2p, want ik meen dat er ergens een hele goede lvling guide rond zou moeten zwerven waar normaal gesproken zelfs geld voor zou moeten worden betaald 8)7

edit: Te laat :P I'm with stupid ^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kevinp schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:04:
Hoe is het eigenlijk met de warrior populatie, volgens mij is die zeer zwaar afgenomen.

Ik zie steeds /1 LFM warrior
of LF2M warrior + healer

zat gister in een PuG met zwaar undergegearede priest en die laatste boss ging idd niet neer. Moet straks weer wat nieuwe healing pots gaan halen, want die gaan d'r wel doorheen met die random respawnende mobs.

last stand (ja ik moet nog respeccen) en lifegivng gem hebben mijn leven meningmaal gered.
Veel warriors zijn gequit omdat 2.0 voor hun weinig nieuws bracht i.t.t. andere classes en rage generation generfed is. (wanneer worden warriors overigens niet generfed :+ )

Ik heb mijn warlock gedumped voor mijn oude warrior en vind het nog steeds een hele leuke class. Dat er minder warriors zijn vind ik dan ook niet erg, meer parties voor mij.
Whuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:17:
[...]

Had je dat gewoon van de blizz forums? Of van een grote WoW site ofzo? Of zelfs gedownload via p2p, want ik meen dat er ergens een hele goede lvling guide rond zou moeten zwerven waar normaal gesproken zelfs geld voor zou moeten worden betaald 8)7

Er zijn 2 personen die guides schrijven. 1 is die Joanna die er inderdaad geld voor vraagt maar die andere is gratis en kun je op 1 of andere site terugvinden. Hoe die ook alweer heette is me ontschoten.

[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-01-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Zeg iets anders, als je naar de onderstaande screenshot kijkt, zie je een rare verloop onderin. Die korte vlekkerige lijnen.

http://i102.photobucket.c...crnShot_011707_024807.jpg

Ik heb dit ook bij mij, ik dacht eerst dat het mijn monitor was. Maar deze screenshot is niet van mij, dus het ligt niet aan mijn monitor / videokaart. Weet iemand waar dit vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Whuzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:17:
[...]

Ok bij deze voor de liefhebbers: http://www.wow-pro.com/node/599 Ik vond em erg goed.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 16:36
Inmiddels zijn hier 2 van de 4 expansion's op de deurmat gevallen, behalve de 2 orders van Free Record Shop (Als je 'm nu besteld krijg je 'm op launchday mn aars), echter van 1 van de 2 kopieen is CD4 niet te lezen, dat is dan weer erg jammer.

Van wat ik ervan gezien heb is de BC erg kicken, kan niet wachten tot mijn order geleverd wordt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
ph4nt0m schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:13:
[...]

jij roept hier dat t fanatiek is.... sorry hoor maar de vergelijking tussen schaatsen en een computerspel zie ik niet :) aangezien gekluisterd achter een beeldscherm op een stoel niet gezond is vergeleken met schaatsen(trainen van je lichaam om hem fitter en sterker te maken) dus ik sluit me niet bij jouw mening aan :X tis gewoon idd zoals die ander als zegt net of hij geen sociaal leven heeft.
Ik ken mensen die hele dagen werken en verder niks doen.
Hebben die dan ook geen sociaal leven??????
Die mensen hebben gewoon iets waar ze heel erg goed in zijn en die hebben een goede prestatie geleverd. (ooit wordt het gewoon een manier om geld te verdienen en dan lachen ze jullie uit).
Ik ben niet verslaafd aan wow speel gemiddeld 15 uur per week. Maar ik noem mensen die het meer spelen geen mensen zonder leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:10:
Ben momenteel op lvl 10 vanavond na het werk weer keihard verder! Zodat ik me verzamelde gear uit DM en Shadowfang Keep kan opsturen vanaf me main >:)
Heb je 't nu over Bind on Equip drops uit DM en SFK? Hoop 't wel, maar krijg als ik dit soort dingen lees vaak het gevoel dat mensen proberen om hun Bind on Pickup drops te versturen. Zeker omdat ik me niet echt boeiende BoE drops kan herinneren uit deze instances... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

topsport is ook niet gezond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:22:
[...]

Heb je 't nu over Bind on Equip drops uit DM en SFK? Hoop 't wel, maar krijg als ik dit soort dingen lees vaak het gevoel dat mensen proberen om hun Bind on Pickup drops te versturen. Zeker omdat ik me niet echt boeiende BoE drops kan herinneren uit deze instances... :)
De BoE drops uit DM en SFK zijn niet interessant als je level 18-22 bent nee. Maar op level 12-17 zijn ze echt wel een dikke upgrade. Ik deed zelf ook vaak een rondje deadmines op 1 van mn mains als mn altjes rond de level 12 waren. De stats van al die greenies maken echt wel verschil in levellen!

@ de mensen die de eerste instances te makkelijk vinden: Komt dat niet gewoon omdat jullie zwaar goede 60 gear hebben? Ik neem aan dat blizzard de instances zo heeft ontworpen dat de gemiddelde 58-60 zonder raidgear de instance indien in bezit van enige skills moet kunnen completen. Ik ga ervan uit dat de moeilijkheidsgraad van de instances steeds hoger ligt omdat de mega goede gear toch redelijk normaal wordt naarmate je levelled.

Ben zelf nog niet een instance in geweest, dus kan eigenlijk nog niet meepraten, maar daar komt vanavond verandering in!

[ Voor 38% gewijzigd door hulkie op 17-01-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:22:
[...]

random world blues ofzo, maar anders zou ik het niet weten.
hulkie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:24:
@ de mensen die de eerste instances te makkelijk vinden: Komt dat niet gewoon omdat jullie zwaar goede 60 gear hebben? Ik neem aan dat blizzard de instances zo heeft ontworpen dat de gemiddelde 58-60 zonder raidgear de instance indien in bezit van enige skills moet kunnen completen. Ik ga ervan uit dat de moeilijkheidsgraad van de instances steeds hoger ligt omdat de mega goede gear toch redelijk normaal wordt naarmate je levelled.

Ben zelf nog niet een instance in geweest, dus kan eigenlijk nog niet meepraten, maar daar komt vanavond verandering in!
Waarschijnljk wel, en ook een fire totem/aura helpt erg veel. En een goed gegearde healer+warrior. ik had gister een healer die kon mij niet up houden bij die laatste boss omdat die OOM was(ik met 6/8 wrath ony cloack(enige fr die ik bij had), en 2/8 deathnought). En nog wat goede ringen enzo.

[ Voor 51% gewijzigd door Kevinp op 17-01-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

@ de mensen die de eerste instances te makkelijk vinden: Komt dat niet gewoon omdat jullie zwaar goede 60 gear hebben?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

dat klopt, als je kijkt dat de gear die dropt ongeveer gelijk is aan MC drops, is het voor mensen met lowere gear best pittig

hwl pvp gear welke de afgelopen maand gefarmt is helpt enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
[...]

OKe, true...de vergelijking tussen een fysieke topsport en een computerspel gaat scheef. Het gaat mij er alleen maar om dat mensen bepaalde doelstellingen hebben en daar 100% voor gaan. Voor sommige is dat uitblinken in een computerspel (voor wat dat waard is), voor anderen in iets anders zoals goed presteren in een sport (voor wat dat waard is). Feit blijft dat deze mensen, desnoods met een team er vol voor gaan...hebben ze dan "geen leven"? Jawel dus. Maar goed, het gaat op dit forum, een beetje ver om over het begrip "sociaal" en "zonder leven" te praten. Feit blijft dat ik wel een soort bewondering heb voor een groep spelers die het systeem (laten we dat eens definieren als "2 maanden play-content als je het op je gemak doet als gemiddelde gamer") neergezet door Blizzard zo weten te kraken.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
Wat gaat nu eigenlijk de toekomst worden van die lvl 60 raid instances?? Want de meeste spelers hebben die Burning Crusade al wel of gaan hem nog aanschaffen. En dan? Worden die leuke Tier setjes etc.. dan compleet overbodig, met uitzondering van de mensen die geen BC hebben dan, om uberhaupt naar te gaan zoeken. Iedereen wil lvl 70 gear gaan verzamelen nu neem ik aan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Ik zit er aan te denken om ook aan World Of Warcraft te beginnen. Ik ben Guild Wars een beetje zat. Wat raden jullie mij aan. Eerst bekend worden in World Of Warcraft, of gelijk ook de uitbreiding aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
weet iemand wat ik kan met knothide leather scraps..? thottbot kent het wel, maar heeft verder geen info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:30:
Wat gaat nu eigenlijk de toekomst worden van die lvl 60 raid instances?? Want de meeste spelers hebben die Burning Crusade al wel of gaan hem nog aanschaffen. En dan? Worden die leuke Tier setjes etc.. dan compleet overbodig, met uitzondering van de mensen die geen BC hebben dan, om uberhaupt naar te gaan zoeken. Iedereen wil lvl 70 gear gaan verzamelen nu neem ik aan.
Ik zie niet waarom je nu nog MC zou doen in ieder geval, de questrewards die je in Hellfire Peninsula krijgt zijn vaak beter.
DragonXZ schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:31:
Ik zit er aan te denken om ook aan World Of Warcraft te beginnen. Ik ben Guild Wars een beetje zat. Wat raden jullie mij aan. Eerst bekend worden in World Of Warcraft, of gelijk ook de uitbreiding aanschaffen?
Gewoon de trial doen, en als het je dan nog leuk lijkt kun je altijd bedenken of je met een expansion character wil beginnen of gewoon een normaal character. Expansion content is, behalve de 2 nieuwe races en jewelcrafting, vooral 60+.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 17-01-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Kaap schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:18
Er zijn 2 personen die guides schrijven. 1 is die Joanna die er inderdaad geld voor vraagt maar die andere is gratis en kun je op 1 of andere site terugvinden. Hoe die ook alweer heette is me ontschoten.
Volgens mij vraagt die andere er nu ook $35 voor. Sterker nog, op zijn site verwijst hij er steeds naar dat zijn guide beter is dan die van Joanna, maar uiteindelijk draait het allemaal om het zelfde: start een troll hunter en doe zo effectief mogelijk alle grinding quests.

Misschien wordt MC in de toekomst wel een 10 mans grinding instance voor easy gold...je weet t niet :)
Beiden aanschaffen. Ik zag WoW laatst bij de Dixons voor 6.99 liggen. Doe daar de Burning Crusade bij voor 29.99 en je bent er helemaal klaar voor! Hou er wel rekening mee dat je een maandelijkse donatie aan Blizzard moet doen.

[ Voor 39% gewijzigd door mdmeijer op 17-01-2007 11:37 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

mdmeijer schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:27:
[...]
Feit blijft dat ik wel een soort bewondering heb voor een groep spelers die het systeem (laten we dat eens definieren als "2 maanden play-content als je het op je gemak doet als gemiddelde gamer") neergezet door Blizzard zo weten te kraken.
Ik heb er juist geen bewondering voor en snap het al helemaal niet, zoveel content gemaakt voor pre lvl 70 en dan knal je er zo doorheen, ‘omdat je de beste/eerste wil zijn’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:33:
weet iemand wat ik kan met knothide leather scraps..? thottbot kent het wel, maar heeft verder geen info..
www.thottbot.com/beta :)
eerst trail doen, die kan je vast wel ergens downloaden. En als je het wil spelen allebei kopen als je een bloodelf/danarai wil hebben. Anders gewoon normale kopen en upgraden over 2 maanden ofzo als de prijs is gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:35:
Ik heb er juist geen bewondering voor en snap het al helemaal niet, zoveel content gemaakt voor pre lvl 70 en dan knal je er zo doorheen, ‘omdat je de beste/eerste wil zijn’
Nou, als je meer dan 1 level 60 hebt is dat geen probleem toch? De eerste level 70 zijn is wel grappig natuurlijk, dat kan niemand je navertellen. Ik kan me wel voorstellen dat je dat als fanatiek guild wil proberen. Kun je daarna met een andere 60 gewoon de quests e.d. doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hydra schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:34:
[...]

Ik zie niet waarom je nu nog MC zou doen in ieder geval, de questrewards die je in Hellfire Peninsula krijgt zijn vaak beter.
Dat is ook precies wat ik bedoel. (complete) Tier setjes waren al redelijk zeldzaam, maar nu BC gaat dat helemaal een ramp worden, vermoed ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:39:
[...]

Nou, als je meer dan 1 level 60 hebt is dat geen probleem toch? De eerste level 70 zijn is wel grappig natuurlijk, dat kan niemand je navertellen. Ik kan me wel voorstellen dat je dat als fanatiek guild wil proberen. Kun je daarna met een andere 60 gewoon de quests e.d. doen.
Mja het zal wel, ik kan het iig niet begrijpen :)

Zijn er echt mensen geïnteresseerd in wie als eerste lvl 70 was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Kaap schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:18:
[...]

Veel warriors zijn gequit omdat 2.0 voor hun weinig nieuws bracht i.t.t. andere classes en rage generation generfed is. (wanneer worden warriors overigens niet generfed :+ )
Ik had ook begrepen dat rage generation generfed is, maar wanneer ik mijn warrior speel (voornamelijk BG) heb ik alleen maar t gevoel dat ik veel meer rage krijg. (Ik ben Arms specced, en daar zitten wel een aantal leuke talents tussen om meer rage te krijgen)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Even een vraagje, de key naar de Shattered Halls zou droppen van Keli'dan the Breaker (baas van de Blood Furnace) maar ik kan mij niet herinerren dat hij deze dropte. Klopt het dat die key van hem dropped?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:41:
[...]

Natuurlijk, je krijgt dan /cheer en /clap en /bow in Ironforge, of andere major cities, en met een beetje mazzel gratis beer! Als je heel veel mazzel hebt zelfs groupies, die continue /flirt /kiss of /shy doen, maar dan moeten je looks wel mee zitten.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
On_E schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:41:
[...]

Ja, in onze guild zit iemand die is lvl 63 als eerste horde side. En ja iedereen praat over hem. Mijn doel was om zo rond 15 februari lvl 70 te zijn. Dat moet gezien de xp die je krijgt ook wel lukken.
Crowmeister schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:43:
Even een vraagje, de key naar de Shattered Halls zou droppen van Keli'dan the Breaker (baas van de Blood Furnace) maar ik kan mij niet herinerren dat hij deze dropte. Klopt het dat die key van hem dropped?
http://thottbot.com/beta?n=320

[ Voor 28% gewijzigd door Kevinp op 17-01-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Katala schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:42:
[...]

Ik had ook begrepen dat rage generation generfed is, maar wanneer ik mijn warrior speel (voornamelijk BG) heb ik alleen maar t gevoel dat ik veel meer rage krijg. (Ik ben Arms specced, en daar zitten wel een aantal leuke talents tussen om meer rage te krijgen)
ik ben een warrior aan het levelen en het is idd zo dat ik aardig wat rage heb, maar de rage gain die ik voor de patch kreeg door geraakt te worden door mobs is weg. krijg nu helemaal geen rage als ik geraakt wordt, niet dat ik met weinig rage zit hoor :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kevinp schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:36:
[...]

[...]

eerst trail doen, die kan je vast wel ergens downloaden. En als je het wil spelen allebei kopen als je een bloodelf/danarai wil hebben. Anders gewoon normale kopen en upgraden over 2 maanden ofzo als de prijs is gezakt.
leuk dat je een link kan typen.. ik heb er zelf ook al gezocht, maar staat geen flikker.. kan een LW er leather mee maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 19-09 10:03
On_E schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:56:
[...]

Topschaatsen vergelijken met een WoW char naar 70 levellen in 28 uur, kom op zeg.

(al moet die mage en zijn 39 vriendjes zelf weten wat ie doet, maar een prestatie is het in mijn ogen zeker niet, en hij mist zoveel content, leuk hoor ;) )
On_E schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:35:
[...]

Mwah, dit zijn waarschijnlijk wel de mensen die kel'thuzad hebben neergelegd en met hun altje gewoon de non raid content hebben beleeft. Wie mist er dan content, jij of zij?

Persoonlijk mis ik liever the wailing caverns dan dat ik kel'thuzad mis.
Kevinp schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:36:
[...]

[...]

Hoi : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik heb nog maar net ZF en Ulda gedaan, dus veel raid ervaring heb ik nog niet. Maar volgens mij zal MC en BWL enz. echt niet overbodig worden. Of mensen 20x MC in gaan voor de T1 (of 2?), dat zal wel niet meer zo veel gebeuren. Maar raiden blijft leuker als grinden - vind ik. Dus ik ben zeker wel van plan om eerst MC een paar keer te doen voor ik verder ga... en waarschijnlijk zal ik niet de enige daarin zijn. :)

Gister nog even wat spullen op de AH gekocht, oa. een +46 Healing Spells helm voor mijn lvl48 Druid. Ik dacht ik moet toch eens geld gaan uitgeven, al staat de 400+ gold ook wel leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:55

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:46:
[...]
leuk dat je een link kan typen.. ik heb er zelf ook al gezocht, maar staat geen flikker.. kan een LW er leather mee maken?
tis best moeilijk om zelf even te zoeken? toch? ;)
hier dus... http://www.thottbot.com/beta?i=2293
en ja je kan er leather mee maken, en met die leather kan je weer andere dingen maken. http://www.thottbot.com/beta?i=1516
Is het niet geweldig...

:X ;)

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 17-01-2007 11:52 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:49:

Mwah, dit zijn waarschijnlijk wel de mensen die kel'thuzad hebben neergelegd en met hun altje gewoon de non raid content hebben beleeft. Wie mist er dan content, jij of zij?

Onze meningen daarover verschillen dus, maar zoals gisteren ook al iemand zei, het is mooi aan WoW dat er voor beide soorten spelers (en nog wat meer) dus wat te doen is, ieder zijn ding, maar ik zal blijven zeggen dat ik het persoonlijk niet snap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Kevinp schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:44:
[...]

Ja, in onze guild zit iemand die is lvl 63 als eerste horde side. En ja iedereen praat over hem. Mijn doel was om zo rond 15 februari lvl 70 te zijn. Dat moet gezien de xp die je krijgt ook wel lukken.

[...]

http://thottbot.com/beta?n=320
Hmm ja raar, heeft ie de key vast gedropped, maar dan heb ik het gemist. Nou maakt niet uit, kom er vast en zeker nog veel vaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ImdaMned schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:49:

Iedereen speelt het spel op zijn/haar manier. De een gaat lekker grinden en speelt liever in zn eentje, de ander wil constant in party zo veel mogelijk instances doen. Dat is nou het mooie aan o.a. WoW. Je kan het spel spelen zoals jij dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Die key dropte voor ons niet van die laatste boss, vreemd hoor nou ja we zullen hem vast nog vaak genoeg doen ;)
Vind het wel helemaal te gek die uitbreiding zelfs vanmorgen vroeg kon ik gewoon spelen blizzard is wel goed bezig.
Gisteren rampart en bloodfurnace gecleared, zat nu een beetje te kijken welke andere instances al een beetje haalbaar zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
deadsy33 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:51:
[...]

tis best moeilijk om zelf even te zoeken? toch? ;)
hier dus... http://www.thottbot.com/beta?i=2293
en ja je kan er leather mee maken, en met die leather kan je weer andere dingen maken. http://www.thottbot.com/beta?i=1516
Is het niet geweldig...

:X ;)
tnx.. gisteren werkte het niet.. nu wel blijkbaar.. kktnxbbq :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Rakkerzero schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Iedereen speelt het spel op zijn/haar manier. De een gaat lekker grinden en speelt liever in zn eentje, de ander wil constant in party zo veel mogelijk instances doen. Dat is nou het mooie aan o.a. WoW. Je kan het spel spelen zoals jij dat wilt.
Ik heb het niet over iemands mening gehad, zie je mij dat ergens beweren? Ik zeg alleen dat zij MEER content mee maken ipv minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
BootVluchteling schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:46:
[...]

euh daar staat als je erop klikt dat je 5x knothide leather scraps nodig hebt om 1 leather te maken.

en sorry voor die trail trial fout :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kevinp op 17-01-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Ik ga vanmiddag World Of Warcraft kopen bij dixons: 19,99 inlusief 1 maand Trial. Ik verwacht veel van het spel. We zitten al bij deel 100. Als het bevalt koop ik ook de expension.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Trollie, heb jij je flying mount al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring tot nu is dat ik als prot warrior word ik vaak gevraagt om te tanken in de Ramparts, en constant zie je ook /1 LF warrior/tank. Ik denk dat ik dus nog wel ff prot blijf.

Weet iemand trouwens of je nieuwe pvp mounts kan kopen, en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kaap schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:12:
[...]

Trollie, heb jij je flying mount al gehaald?
Nope, weet niet eens op welk lvl dat kan, waar en of er requirements zijn : )

@ kevinp

;x

Ik heb 3 frustraties qua spelling, 2 "wow gerelateerd"

rogue/rouge
trial/trail
jou/jouw

@ al die mensen die nu dit expres gaan doen om mij te irriteren ..!., ;)

[ Voor 28% gewijzigd door ImdaMned op 17-01-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DragonXZ schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:11:
Ik ga vanmiddag World Of Warcraft kopen bij dixons: 19,99 inlusief 1 maand Trial. Ik verwacht veel van het spel. We zitten al bij deel 100. Als het bevalt koop ik ook de expension.
Niet kopen joh. Prutspel :(
Dat we bij deel 100 zitten is alleen maar omdat het spel zo kut is, dat we van verveling maar de hele tijd gaan F5-en in dit topic :O

:P

Geintje ofcourse. Veel plezier met WoW. Weet je al of je PVP of PVE gaat doen?
If PVE: Ghostlands is een nieuwe server, nog niet te druk en weinig lame-ass kiddies (tot nu toe) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:14:
Mijn ervaring tot nu is dat ik als prot warrior word ik vaak gevraagt om te tanken in de Ramparts, en constant zie je ook /1 LF warrior/tank. Ik denk dat ik dus nog wel ff prot blijf.

Weet iemand trouwens of je nieuwe pvp mounts kan kopen, en waar?
hmmz ramparts en furnace kan je ook als dps in semi tankgear doen, gaat ook rapper ook
onze tank dual wield tanked daar in combi van prot en dps gear

goed balanced team en je snijd door die instances heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bokkie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:24:
hmmz ramparts en furnace kan je ook als dps in semi tankgear doen, gaat ook rapper ook

Niet geheel onlogisch ook, je hebt de heroic mode voor als je 'goed' bent, en de standaard mode voor PuGs. Wel een mooi systeem als je 't mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capiyol
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 09:54
Zou men kunnen overwegen om tactics voor de Outlands instances voorlopig even van spoiler tags te voorzien?

Ben juist zo blij dat alles na 2 jaar weer een keer nieuw aanvoelt. Zou het jammer vinden als dat over 2 weken weer voorbij is doordat ik dit forum lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bokkie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:24:
[...]

Ik heb Ramparts gecleared met een Priest, Shaman, Rogue en Lock.

Geen tank nodig gehad ;)

(en ja dat zal wel aan de gear gelegen hebben natuurlijk, wel leuk trouwens al die WAV files van de nieuwe bosses)

[ Voor 12% gewijzigd door On_E op 17-01-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de nieuwe RPPVP server best gaaf. Iedereen is lowbie, wanneer iemand gratis 6 slot bags in Xroads staat te maken wordt de hele barrens happy.

Toen ik net begon toen de server op kwam zaten er gelijk een zooi te RPen rond het kampvuur in valley of trials. Over hoe ze daar terecht zijn gekomen enzo, best leuk i.p.v. hardcore xpen en ganken en /spit etc.

Nogmaals, als er tweakers op de Horde side spelen van deze server laat het aub weten, het speelt veel leuker met een vaste grp. Voeg effe toe op friends of w/e. Als je een vaste grp hebt met wie je door een instance heen kunt stormen levelt het zo gruwelijk snel.

Bashka 16 Rogue - Sporeggar.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 13:00 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!