Misschien net iets anders, maar het heeft toch met studio flitsen te maken..
Ik heb een setje van die Cactus triggers gekocht, zender en 3 recievers. Kost niets, schijnt onbetrouwbaar te zijn, maar het gaat mij alleen om de fun, ik ben er niet van afhankelijk.
Goed, nu wil ik wat flitsertjes erbij hebben. Mijn oog viel op de Metz Mecablitz 36,
deze dus.
Even zo'n ding opgehaald, en gekeken of alles werkt, triggeren gaat mooi! Hartstikke leuk, alleen kan ik de flitser schijnbaar niet handmatig instellen qua sterkte. Gevolg van domme impulsaankoop. Ik heb een 430EXII die dat natuurlijk wel hartstikke mooi doet.
Goed, ik heb dus 2 flitsers nodig, zo goedkoop mogelijk (omdat het alleen spielerij voor mij is). Deze moeten dus handmatig in te stellen zijn zodat ik lekker kan klooien met belichting.
Verder zou ik ik er graag nog statiefjes en parapluutjes bij hebben. Maar ik zie door de bomen het bos niet. Ik heb ook nog 0 ervaring met strobisten, dus vandaar dat ik hier advies vraag.
Samengevat:
Ik wil twee flitsertjes bij mijn 430EX2 hebben, in combinatie met statief/plu
Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven over wat mogelijk is met een zo laag mogelijk budget?
Overigens breng ik de Metz flitser weer terug.