Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij een W950i gekocht bij Phone House in Belgie. zaterdag 30 juni begin van de solden en het is voor de vlugge beslissers. sommige winkels zijn open op zondag 1 juli
Prijs 199€ - 20€(ovrname oude gsm) = 179€ simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Die 20 euro zouden ze van mij mogen houden :D
Of je moet een niet werkende nokia 3210 ofzo hebben liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

Nu heb ik net vandaag een update gedaan, maar heb ik heb nu de volgende versie op mijn telefoon:
162017/28 - Trademark Netherlands Generic - CXC162037 R9F011 - CXC162058 R3A01 - CXC162088 R6A16 (=organizer) - R4A02 (=CDA)
zie hier: http://uiq3.sourceforge.net/wiki/index.php/CDA/W950i

Maar heb ik nu wel de laatste versie? Het is niet die CDA versie R6D19. Maar waarom niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dat klopt dan toch volgens de site?
NL Trade loopt altijd achter..

Over 1 of 2 maanden zal ook de NL Trade de laatste update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh.. ik snap d'r niks meer van.
ik heb een aantal video's ge-convert naar .mp4... ik zet die dus op m'n w950i, maar die geeft aan dat er een fout is opgetreden bij het laden van de video?..
iemand een id?

welke converter gebruiken jullie?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Oh ik dacht dat ik posts hier las dat er mensen waren die generic 1 al hadden. My mistake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Tim Schuhmacher schreef op maandag 02 juli 2007 @ 00:05:
Oh ik dacht dat ik posts hier las dat er mensen waren die generic 1 al hadden. My mistake.
Ja dat kan kloppen omdat er een aantal mensen hun telefoon hebben veranderd naar Generic 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:48
Xof schreef op maandag 02 juli 2007 @ 00:15:
[...]

Ja dat kan kloppen omdat er een aantal mensen hun telefoon hebben veranderd naar Generic 1 :)
Mijn toestel (bij redcoon.nl gekocht) was van zichzelf al een Generic World 1. Heb ik niks aan hoeven veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:13:
Ik heb mij een W950i gekocht bij Phone House in Belgie. zaterdag 30 juni begin van de solden en het is voor de vlugge beslissers. sommige winkels zijn open op zondag 1 juli
Prijs 199€ - 20€(ovrname oude gsm) = 179€ simlockvrij
Bedankt voor de tip, zojuist een gehaald. Een erg oud toestel ingeleverd wat ik hier nog had liggen en dus voor 179 euro een W950i.

Was al een tijdje aan het kijken, wou hem uiteindelijk uit Amerika importeren, maar zelfs dan kwam ik nog boven deze prijs uit.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,
Ik heb zaterdag deze telefoon opgehaald, echt super ding maar heb even 2 vragen.
Zodra ik de software geinstaleerd heb op mijn pc werken de telefoons van mijn zus en broer niet meer op deze pc, hij herkent ze niet meer. Pas nadat ik de SE software eraf gooi doet alles het weer. Is er een manier om dit te verhelpen?

De 2e is dat ik via dat update programma niet kan updaten, ik doe precies wat dat ding zegt (batterij eruit, erin, en opstarten met C ingedrukt) maar vervolgens doet het programma niks.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:21:
Hey mensen,
Ik heb zaterdag deze telefoon opgehaald, echt super ding maar heb even 2 vragen.
Zodra ik de software geinstaleerd heb op mijn pc werken de telefoons van mijn zus en broer niet meer op deze pc, hij herkent ze niet meer. Pas nadat ik de SE software eraf gooi doet alles het weer. Is er een manier om dit te verhelpen?

De 2e is dat ik via dat update programma niet kan updaten, ik doe precies wat dat ding zegt (batterij eruit, erin, en opstarten met C ingedrukt) maar vervolgens doet het programma niks.

Alvast bedankt! :)
Ik weet niet welke telefoons je zus en je broer hebben, maar als dit ook SE's zonder symbian OS dan heb je een probleem. Ik kwam er ook achter dat je niet bijv. de software van de K750i en de W950i naast elkaar kan draaien.

En ik denk dat je niet lang genoeg C indrukt bij het opstarten. Je moet het zo lang mogelijk in blijven houden totdat het balkje in de update programma begint te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoons zijn een Motorola RAZR en een oude Alcatel met mp3 speler. Heb een probleem dus denk ik.

Ik zal nog es proberen te updaten dan.

Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik heb dit toestel nu al bijna 2 weken en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Toestel heb ik hoofdzakelijk gekocht omdat er ook navigatie op kan.

Na aanschaf heb ik het toestel meteen geupdate naar de nieuwste firmware (R6D19) en TomTom geïnstalleerd. Tot nu toe geen echt grote problemen ondervonden, behalve 1 keer een vastloper tijdens het internetten :)

Eerder in deze topic is aangegeven dat één van de nieuwtjes van de laatste firmware een functie is genaamd 'Betalingstransacties'. Maar als ik dit open, zie ik een leeg grijs schermpje :?
Doe ik iets fout of is dit een bugje?
Een andere (onschuldig) bugje dat ik heb gevonden is de secondenwijzer van de 'analoge' klok, deze verdwijnt na ongeveer 13 seconden van inactiviteit 8)7

Verder heb ik een Norêve-hoesje gekocht waar ik heel blij mee ben, toestel past er goed in en alles is goed te bedienen, met de juiste openingen op de juiste plaatsen _/-\o_

Al met al, tot nu toe een gelukkige W950i-eigenaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:44:
huh.. ik snap d'r niks meer van.
ik heb een aantal video's ge-convert naar .mp4... ik zet die dus op m'n w950i, maar die geeft aan dat er een fout is opgetreden bij het laden van de video?..
iemand een id?

welke converter gebruiken jullie?
Ik heb nog geen video specifiek voor de W950i omgezet, maar voor mijn W850i gebruikte ik altijd Mediacoder. Filmpjes zijn van zeer goede kwaliteit en een aflevering van Southpark komt uit op ongeveer 58 MB groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb nu Xvid4PSP, maar dat is een slooooooom programma man, duurt 30min. om 40min. om te zetten.. ff kijken of Mediacoder sneller is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
Mediacoder doet het sneller, bij mij tenminste wel. Probeer ook af en toe wat met de settings te spelen. Volgens mij koos ik bij 'Devices' --> 'Digital Media Player' --> 'IPod' voor de beste resultaten. Kwaliteit zette ik dan op 256 als ik het me goed herinner.

Gewoon blijven experimenteren voor het beste resultaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik gebruik nog steeds M3.. converteren doet die binnen 10 minuten en kwaliteit is vrij hoog. (zelf in te stellen natuurlijk). En ook het afspelen op de W950i doet die gelijk zonder vertraging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je bij Mediacoder 'devices' instellen dan?. als ik op Settings klik, krijg ik een hele rij met heel veel settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:19:
Waar kun je bij Mediacoder 'devices' instellen dan?. als ik op Settings klik, krijg ik een hele rij met heel veel settings
Als eerste voeg je een mediabestand toe dmv het knopje 'Add File'. Het is mogelijk om meerdere bestand toe te voegen.
Daarna klik je op het knopje 'Devices', waarna je de volgende 2 opties krijgt: 'Extensions' en 'Plugins'.
Kies voor 'Plugins', daarna optie 'Digital Media Player'.
Als het goed is opent er dan een klein venstertje waar je kwaliteit, resolutie e.d. in kan stellen. Is al een paar weken geleden dat ik dit voor het laatst heb gedaan en kan het nu op dit moment helaas ook niet testen aangezien de computer geformateerd is en alles op fabrieksinstellingen staat, dus ook nog geen codecs enzovoorts :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barongizmo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11-2021
ik zou me binnenkort ook een w950i aanschaffen, maar twijfel nog aan één iets: Past die gemakkelijk in de broekzak, zonder constant hinderlijkj te zijn, is nogal belangrijk voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
barongizmo schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:41:
ik zou me binnenkort ook een w950i aanschaffen, maar twijfel nog aan één iets: Past die gemakkelijk in de broekzak, zonder constant hinderlijkj te zijn, is nogal belangrijk voor me...
Je weet dat de m600i en w950i hetzelfde formaat hebben? Want je vraagt dit namelijk ook in het m600i topic, dus daarmee is jouw vraag hier ook beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Laatst online: 22:45
Gebruiken jullie trouwens een screen protector?
En zo ja, waar hebben jullie deze vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Chenkman, ah zo dus... opzich fijn/makkelijk programma'tje, maar rond de 85-90% geeft hij (bij elk filmpje) een error :S ?
heb jij er ervaring mee?

EDIT!!.. laat maar, ze doen het al :) .. ff las vegas afleveringen omzetten :+

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Slomy, ik hoor overal dat "Brando"-screenprotectors erg goed bevallen.

---

Ik heb vandaag mijn W950i ook besteld, uit Duitsland, voor €240,-. Hij zal begin volgende week wel ergens binnenkomen, ben erg benieuwd! Maar nog wel even wat vraagjes:

- Ik gebruik nu nog een Samsung Z500, en met 3G en Bluetooth uit houdt ie het 1.5 dag uit, en dan is ie al leeg.. Nou zit deze het grootste deel van de dag in mn zak niets te doen, dus is een batterijduur zo kort eigenlijk een schande. Ik ben wel van plan deze mobiel intensiever te gebruiken, met veel radio en mp3 luisteren en filmpjes kijken (is dat te doen trouwens??). Hoe lang doe je er dan ongeveer mee?

- Over de radio gesproken: is de kwaliteit/bereik van de headset een beetje goed?

- Is er een soort van dock voor dit ding, ik plan namelijk dit ding aan te sluiten op mn stereoset, maar dat staat dan natuurlijk leuker met een dock..

- Welk formaat trekt dit ding als icoontjes op de home-screen onderaan?

- Is een screenprotector noodzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Als ik mijn headset aansluit, krijg ik een bevestiging om welke headset het gaat. Niks mis mee, maar zwaar irritant. Weet iemand of het mogelijk is om het uit te zetten?

[ Voor 3% gewijzigd door wolver1ne op 04-07-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:15:
@ Slomy, ik hoor overal dat "Brando"-screenprotectors erg goed bevallen.

---

Ik heb vandaag mijn W950i ook besteld, uit Duitsland, voor €240,-. Hij zal begin volgende week wel ergens binnenkomen, ben erg benieuwd! Maar nog wel even wat vraagjes:

- Ik gebruik nu nog een Samsung Z500, en met 3G en Bluetooth uit houdt ie het 1.5 dag uit, en dan is ie al leeg.. Nou zit deze het grootste deel van de dag in mn zak niets te doen, dus is een batterijduur zo kort eigenlijk een schande. Ik ben wel van plan deze mobiel intensiever te gebruiken, met veel radio en mp3 luisteren en filmpjes kijken (is dat te doen trouwens??). Hoe lang doe je er dan ongeveer mee?
Bij intensief gebruik doe ik er 2,5 - 3 dagen mee. Anders ong. 5 dagen (dan is die ook wel leeg), hang hem meestal al vrij snel aan de lader.. ik vind het niet fijn dat als je ong nog 1 dag met je accu kan doen een heel lang onverwacht telefoongesprek krijgt en hij dan leeg is.. Dus uit voorzorg hangt die mij al aan de oplader bij 1/4 stroom over. Dat is toch wel 1x per 3 dagen.
- Over de radio gesproken: is de kwaliteit/bereik van de headset een beetje goed?
Ik gebruik niet de standaard headset, maar de radio is voor mij goed iig. Maar dan gebruik ik hem meestal ook alleen maar voor slamfm en die zendmast staat hier niet ver vandaan.
- Is er een soort van dock voor dit ding, ik plan namelijk dit ding aan te sluiten op mn stereoset, maar dat staat dan natuurlijk leuker met een dock..
Even 5 sec googlen en je had de Sony Ericsson CDS-60 Desktop Stand gevonden.
- Welk formaat trekt dit ding als icoontjes op de home-screen onderaan?
Ik heb nooit andere iconen gebruikt, maar ik ga ervan uit dat het gif/png is.
- Is een screenprotector noodzakelijk?
Nee, ik heb de W950i nu al sinds oktober zonder screenprotector en er zit nog geen kras op. En zo netjes ben ik nu ook alweer niet. Zorg er alleen voor dat je de telefoon niet los in je zak hebt zitten samen met sleutels of geld (die fout heb ik ooit gemaakt met een oude telefoon, dat doe ik dus ook nooit meer :D)
wolver1ne schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:15:
Als ik mijn headset aansluit, krijg ik een bevestiging om welke headset het gaat. Niks mis mee, maar zwaar irritant. Weet iemand of het mogelijk is om het uit te zetten?
Lijkt me niet, waarom is het irritant dat die aangeeft wat voor headset het is dan? Dan weet je tenminste dat je headset 'aangesloten' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het ook niet zo irri, maarj
smaken verschillen :P

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Xof schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:25:
Lijkt me niet, waarom is het irritant dat die aangeeft wat voor headset het is dan? Dan weet je tenminste dat je headset 'aangesloten' is.
Omdat je al een "Handfree" bericht te zien krijgt, lijkt me een bericht over welke headset het gaat niet zo noodzakelijk. Daarom wil ik het uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat sommigen hier van plan zijn een W950i te halen.

Ik heb er zelf geen maar bij deze een tip:
Sony Ericsson W950i voor 179 euro Het zijn solden hier, dus dat lijkt me een goede deal. En uiteraard zijn ze, zoals elke belgische gsm en zoals het hoort, simlock vrij.

Ga een dagje naar Antwerpen :p

Het is dat ik net een iPod nano heb gekocht, anders zou ik deze ook wel willen. Hoe kan je nu 150-180 euro uitgeven aan gelijk welke andere gsm, als je deze ernaast houdt. Er is maar één optie dus op dit moment (als camera je weinig boeit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws:

“In response to recent feedback from users and as a result of additional internal testing, Sony Ericsson has determined to offer a further firmware update for the P990 and W950 Walkman® phone. This move illustrates Sony Ericsson’s ongoing commitment to its existing ‘smartphone’ customers and the company’s desire to be responsive to customer feedback in order to provide an optimal user experience.
The next firmware release for the P990 and W950 will be available from the Sony Ericsson Update Service from August 2007.”

Kijk hier voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dan laat ik de update van de laatste firmware nog even zitten en wacht ik gewoon tot augustus, anders moet ik dan weer gaan backuppen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker goed nieuws...
Er zitten toch nog wel kleine bugs in die irritant zijn.

Hoe krijgt SE haar informatie over fouten in telefoons?
Veel test personen ofzo? :) Die zullen wel geklaagd hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Nou ik heb dus nu ook gezeik met mijn wekker... Hij gaat wel af, maar het volume van het toontje is gehalveerd, terwijl hij maximaal ingesteld staat. Bij het instellingenscherm klinkt hij luidt, maar bij het afgaan op de gewenste tijd dus niet. Heel irritant.

Maar mooi dat SE toch nog een update extra wil uitbrengen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 06-07-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de mijne uit Duitsland binnen, werkt perfect. Ik kreeg eerder een gebrande binnen, en de snelheid met deze firmware is al duidelijk sneller, heel chill.

En trouwens wat wolver1ne meldde, dat headset-gebeuren is inderdaad irritant hr :D De muziek, als ie al draait, stopt dan ook, om even te melden dat je je headset hebt aangesloten :) Heel irritant, maar ja..

Voor de rest erg blij ermee! Ik zou alleen nog héél erg graag PDF's op mn mobiel willen kunnen checken, maar daar is nog niets voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quodlibet
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb de mijne dus voor 199€ gekocht in the Phonehouse.be.
het is echt een zalig toestel en draait perfect TomTom Navigator 6.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ook vandaag even de trein gepakt naar Antwerpen en daar gekocht. Zeer tevreden, mooi toestel! Nu het synchroniseren eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Iemand een idee hoe dat je die rotte grote 5 shortcuts op het standby scherm helemaal wegkrijgt?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaidar schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 02:13:
Iemand een idee hoe dat je die rotte grote 5 shortcuts op het standby scherm helemaal wegkrijgt?
Je kan een afbeelding van 1px bij 1px als icoontje erop zetten neem ik aan, alleen als je er langs scrollt met de jog dial krijg je nog wel een vierkantje erachter te zien.. Maar vind je dat zo irritant dan??

Btw, hoe kan je zien hoeveel vrije ruimte (RAM zeg maar) je hebt na booten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Dat met die pixel kan ik eens proberen jah ... ik gebruik die shortcuts toch nooit, dan kunnen ze evengoed weg...

Hoe moet je die MediaCoder instellen om filmpjes te zien op je phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het kan dat wanneer ik een MP3 afspeel van 1u20m ofzo ik niet vooruit kan spoelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Woutervdkrol, ik gebruik Document To Go voor pdf, powerpoint en word- docs, werkt erg fijn vind ik. Je hebt ook een ander progje hiervoor, weet niet precies welke dit is. En dan van die mp3 weet ik niet.. nooit geprobeert. Ik heb wel heel soms dat als ik bijv. een film kijk, en ik scroll van het begin naar het midden, dat hij niet meer verder speelt, net alsof hij vastloopt. Soms duurt ut wel een halve minuut voordat hij verder gaat?
Ik denk dat ik dat maar voor lief moet nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 22:10:
@ Woutervdkrol, ik gebruik Document To Go voor pdf, powerpoint en word- docs, werkt erg fijn vind ik. Je hebt ook een ander progje hiervoor, weet niet precies welke dit is. En dan van die mp3 weet ik niet.. nooit geprobeert. Ik heb wel heel soms dat als ik bijv. een film kijk, en ik scroll van het begin naar het midden, dat hij niet meer verder speelt, net alsof hij vastloopt. Soms duurt ut wel een halve minuut voordat hij verder gaat?
Ik denk dat ik dat maar voor lief moet nemen..
Ik heb ook Documents To Go erop staan, maar daar kun je alleen Exel, Word en Powerpoint mee kijken toch? Met welke van die drie open je pdf dan?

Ik heb trouwens de nieuwste firmware erop gezet. Opstarten gaat DUIDELIJK sneller! Verder niets op aan te merken tot nu toe, nog nooit vastgelopen of wat dan ook.

Wat ik níet voor elkaar krijg, is het instellen van Vodafone Live! op deze mobiel. Als ik de instellingen bij Vodafone op wil vragen zegt 'ie dat mijn toestel niet geschikt is.. Maar het is wel gewoon een 3G toestel en moet compatible zijn.. Weet iemand de juiste instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohja sorry, pdf kan daar niet mee... beetje in de war. ff zoeken op je beste vriend Google.
voor Vodafone live... heb je het via de site geprobeert?.. ik kon via kpn.nl een berichtje aanvragen, waar alle internet-instellingen instonden (hij installeerde alles zelf!)
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 02:05:
Ik zie dat sommigen hier van plan zijn een W950i te halen.

Ik heb er zelf geen maar bij deze een tip:
Sony Ericsson W950i voor 179 euro Het zijn solden hier, dus dat lijkt me een goede deal. En uiteraard zijn ze, zoals elke belgische gsm en zoals het hoort, simlock vrij.

Ga een dagje naar Antwerpen :p

Het is dat ik net een iPod nano heb gekocht, anders zou ik deze ook wel willen. Hoe kan je nu 150-180 euro uitgeven aan gelijk welke andere gsm, als je deze ernaast houdt. Er is maar één optie dus op dit moment (als camera je weinig boeit)
Is dat alleen in Belgie of ook in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:13:
ohja sorry, pdf kan daar niet mee... beetje in de war. ff zoeken op je beste vriend Google.
voor Vodafone live... heb je het via de site geprobeert?.. ik kon via kpn.nl een berichtje aanvragen, waar alle internet-instellingen instonden (hij installeerde alles zelf!)
succes
Ja, mn beste vriend heeft me denk ik in de steek gelaten, kan geen PDF-reader vinden..

En ja, via site al geprobeerd, maar zegt dus dat toestel niet geschikt is..

Thnx anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij zit op de M600 standaard een pdf reader...
Dus is er vast wel iets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:04
Even een vraagje,

Hoe kan je het type telefoon nummer van een contact persoon wijzigen. Als ik met Outlook heb gesynchroniseerd, dan zijn alle GSM nummers gerubriceerd onder (W) van werk, terwijl er ook een (Th) thuis (of (H) voor home in ENG) is. Als je een contact persoon edit, is er zelfs een mobiel entry zonder de w of Th toevoeging, alleen heb ik geen zin om al die nummers te gaan zitten kopieren. Bij m'n P910 kon je gewoon het type veranderen, maar heb dat hier nog niet gevonden.

Wat ik ook vaag vind is dat wanneer je een contact persoon hebt aangepast, er door outlook meteen weer een verjaardag wordt aangemaakt (mits je contactpersoon natuurlijk een verjaardag heeft.).

Ook iets raars wat ik heb gezien is dat sommige terugkerende gebeurtenissen een uur eerder in de telefoon staan dan in Outlook. Dit probleem had ik met m'n P910 ook, maar dan met alle terugkerende afspraken in de zomertijd, maar nu heb ik het met een aantal afspraken.
Zal nog 's kijken of het start jaar er iets mee te maken heeft.

edit:

Heb ff geprobeerd en gekeken op Wikipedia wat betreft zomertijd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zomertijd
Met proberen ben ik er achter gekomen dat als de verjaardag in 1976 begint, en dan ingesteld staat op5 minuten van 18:00 tot 18:05 de afspraak in m'n GSM om 17:00 komt, maar als ik de verjaardag laat beginnen op 1977, dan komt ie wel gewoon om 18:00.
Lekker al die verschillende zomertijden in het verleden :S:S:S

[ Voor 17% gewijzigd door babbelbox op 08-07-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

babbelbox schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:16:Hoe kan je het type telefoon nummer van een contact persoon wijzigen. Als ik met Outlook heb gesynchroniseerd, dan zijn alle GSM nummers gerubriceerd onder (W) van werk, terwijl er ook een (Th) thuis (of (H) voor home in ENG) is.
Yup, heb ik ook. En blijkbaar is het niet afhankelijk van welke versie Outlook je gebruikt ... Ik heb bovenstaand probleem ondervonden met Outlook 2003, Outlook 2007, en Outlook Express 6. (Windows Mail nog niet geprobeerd)

Talen van zowel OS, Outlook en phone zijn engels, en telkens de phone volledig leeggemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Ik heb geen zin om al m'n contacten met de hand in te voeren, is er een programma hiervoor?

Bij m'n W800i gebruikte ik MyPhoneExplorer, maar deze werkt helaas niet met de W950 :(

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Zijn er meer opties? Kan zelf niets vinden....

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt ook gewoon je oude sim in je telefoon stoppen, en alles kopieren?.. of heb je alles op je pc staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM199724
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-03 11:31
Ik heb een probleem. Ik probeer het voor elkaar te krijgen dat mijn foon mijn mail om de 15 minuten checkt, maar hij blijft het maar vertikken en niks doen terwijl ik toch echt alles zou hebben geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
--Erik-- schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:01:
Ik heb geen zin om al m'n contacten met de hand in te voeren, is er een programma hiervoor?

Bij m'n W800i gebruikte ik MyPhoneExplorer, maar deze werkt helaas niet met de W950 :(
Ik ben ook nog steeds op zoek naar zo'n programma en wil zeker geen Outlook hiervoor gaan gebruiken. Ik heb ook geen oude sim oid en wil de zaak gewoon op 2 plaatsen hebben staan, liefst in een portable formaat zodat ik eventueel nog eens een ander programma kan gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door kdbruin op 10-07-2007 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die leuke achtergrondjes voor hun W950i willen zijn deze sites wel leuk:

- http://www.k10k.net/pixelpatterns/
Gewoon klikken op het patroon dat je wil, het speelt geen rol of het patroon maar 10 pixels op 5 pixels groot is, want als je het als achtergrond zet kan je bij "Meer > Rangschikken" aanvinken en dan zet hij het afbeeldinkje in patroon, net zoals je op je Windows desktop doet.
Een ander voordeel (denk ik) is dat ze nog geen kilobyte groot zijn, spaart volgens mij weer wat geheugen uit.

Deze is ook leuk voor pixel achtergrondjes:

http://squidfingers.com/patterns/

En toch nog even een(slecht) fotootje van het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bogaard/temp/w950bg.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:18:
Voor mensen die leuke achtergrondjes voor hun W950i willen zijn deze sites wel leuk:

- http://www.k10k.net/pixelpatterns/
Gewoon klikken op het patroon dat je wil, het speelt geen rol of het patroon maar 10 pixels op 5 pixels groot is, want als je het als achtergrond zet kan je bij "Meer > Rangschikken" aanvinken en dan zet hij het afbeeldinkje in patroon, net zoals je op je Windows desktop doet.
Een ander voordeel (denk ik) is dat ze nog geen kilobyte groot zijn, spaart volgens mij weer wat geheugen uit.

Deze is ook leuk voor pixel achtergrondjes:

http://squidfingers.com/patterns/

En toch nog even een(slecht) fotootje van het resultaat:

[afbeelding]
Heheh, leuk idee! Simple yet effective zeg maar!

Weet iemand btw of er een optie ergens verborgen is dat als je een sms hebt ontvangen en nog niet leest, dat je dan na een aantal minuten weer een message alert hoort??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbes950i
  • Laatst online: 06-06 09:25
Woohoo!! Eindelijk weer een stylus!! Nog mensen die een stylus zoeken en niet meteen 3 willen aanschaffen? Ik heb er dus nog 2 over. Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16
Hello, ik heb een raar probleem met m'n w950i: Ik merk tegenwoordig best vaak dat wanneer ik m'n telefoon uit zet en daarna weer aanzet dat ik dan ineens smsjes krijg en gemiste oproepen te zien krijg.. terwijl m'n telefoon gewoon aanstond op de betreffende tijdstippen. :? Komt er dus op neer dat ik op willekeurige momenten m'n oproepen en smsjes niet meer te zien/horen krijg tot dat ik m'n telefoon opnieuw aan doe.

Iemand een idee wat het kan zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander H schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:59:
Hello, ik heb een raar probleem met m'n w950i: Ik merk tegenwoordig best vaak dat wanneer ik m'n telefoon uit zet en daarna weer aanzet dat ik dan ineens smsjes krijg en gemiste oproepen te zien krijg.. terwijl m'n telefoon gewoon aanstond op de betreffende tijdstippen. :? Komt er dus op neer dat ik op willekeurige momenten m'n oproepen en smsjes niet meer te zien/horen krijg tot dat ik m'n telefoon opnieuw aan doe.

Iemand een idee wat het kan zijn? :)
Ja het feit dat de se w950 gewoon een slecht ontwikkeld product is.
Ik ben altijd fan geweest van se maar wat ze me nu geflikt hebben met die w950
gaat me echt te ver. Mijn w950 is een halfjaar oud en nu al gaat de accu nog minder dan een
dag mee maar goed accus vallen niet onder de garantie. Ik heb allemaal rare software fouten
zo gaat me wekker regelmatig af terwijl die uitstaat(fijn als je uit wil slapen), heb ik soms dat de telefoon niet bereikbaar is terwijl dat nergens aan de telefoon zelf te zien is behalve als je probeert
te bellen dat die geen verbinding krijgt(zelfde probleem als jij beschrijft heb ik al sinds de eerste week),
het frontje begint los te bladeren, soms gaat de achtergrondverlichting gewoon niet uit, De aansluitingsconnector aan de onderkant
corrodeert als een gek ondanks dat ik altijd mijn telefoon netjes in een hoesje bewaar en
om de haverklap crashen programmas. Kortom ik ben alles behalve positief
over deze 600euro kostende baksteen. En als je hem terug laat sturen voor de garantie
ben je hem alleen 2 weken kwijt en zetten ze de firmware er opnieuw op.

Mijn w800 en nokia 6610 hebben veel meer martelingen doorstaan en doen het allebei nog prima
na respectievelijk 2 en 4 jaar trouwe dienst.
Maar misschien is mijn telefoon een uitzonderingsgeval want het idee is heel mooi
en kwa design en formaat is het een hele fijne telefoon alleen heel slecht afgewerkt en de software kan ook nog wel een halfjaar doorontwikkeling gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Dan denk ik dat je een maandagochtend modelletje hebt, want ik ben na een half jaar nog steeds uiterst tevreden. Is hij reeds 3x 'gerepareert'? Dan heb je nu recht op een nieuw exemplaar.

Heb afgelopen week zels weer nieuwe mogelijkheden ontdekt, zoals het croppen van foto's in de Picture Gallery. Ideaal. Mijn vriendin had een foto gemaakt met haar w800, via bluetooth aan mij doorgegeven, ik heb hem gecropped en gescaled en hij kon zo per mail van de vakantiebestemming naar huis.

Enig minuntje vind ik wel nog het traag reageren van de telefoon op de afstandsbediening. Het duurd soms tot wel een seconde tot het toestel reageert, erg irritant. Vooral als je ziet dat iemand tegen je praat, en je snel het geluid wilt pauseren.. maar dat "snel" zit er dus niet in.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 13-07-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Damnz...ik kom weer ergens niet uit:

Ik probeer een .mkv (legaal) bestand te converteren met M3 zodat ik deze kan afspelen op mn W950i. Ik heb alle codecs geinstalled en deze werken ook perfect want andere convert programma's die dezelfde codecs vereisten, converten nu wel goed alleen naar het verkeerde formaat. Anyways als ik dus in M3 convert crasht na 30 seconden "xvid_encraw". Na gegoogled te hebben kwam ik tot de conclusie dat ik hier niet veel aan kan doen.

Nu is mijn vraag of een van jullie direct MKV bestanden kan afspelen op de W950i, of deze succesvol kan omzetten met een programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mr.Nash schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:55:
Damnz...ik kom weer ergens niet uit:

Ik probeer een .mkv (legaal) bestand te converteren met M3 zodat ik deze kan afspelen op mn W950i. Ik heb alle codecs geinstalled en deze werken ook perfect want andere convert programma's die dezelfde codecs vereisten, converten nu wel goed alleen naar het verkeerde formaat. Anyways als ik dus in M3 convert crasht na 30 seconden "xvid_encraw". Na gegoogled te hebben kwam ik tot de conclusie dat ik hier niet veel aan kan doen.

Nu is mijn vraag of een van jullie direct MKV bestanden kan afspelen op de W950i, of deze succesvol kan omzetten met een programma?
Heb je het geprobeerd met een andere .mkv bestand?
Want ik had precies het zelfde, dan met een avi bestand....op 1 of ander manier wilde hij die 1 avi bestand niet slikken. Maar met een andere weer wel. Een ander converter proberen en dan met M3 proberen?

Mijn telefoon doet wel merkwaardig. Op de 1 of andere dag zijn gewoon m'n e-mail instellingen pleiten :/. Ik maak ze opnieuw aan, maar ik kan de account niet selecteren om m'n mailtjes te lezen :S ook niet als ik een andere aanmaak :S. De bugs worden nu wel irritant

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me vandaag maar eens evne verdiept in alle software die op internet te vinden is voor de SE op oa. myfullmaza.com en mobile9.com. Maar ik heb erg vaak het probleem dat ik de programma's niet kan instaleren omdat het nie veilig zou zijn of dat ie het niet kan lezen, ligt dit nu aan de telefoon en kan ik dan iets uitschakelen zodat de telefoon niet heletijd over de beveiliging zeikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik meen dat sotware ondettekend moet zijn met een trusted certificaat. Athans, in het geval van Java.

Installeer je Java applicaties of echt UIQ3 software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Yep, heb zowel andere mkv bestanden geprobeerd als andere convertors...dit alles zonder resultaat. Ik heb het al opgegeven.. Ik wacht tot Core MediaPlayer voor UIQ3 uitkomt...dan kan je het wrscnlk zonder problemen afspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de gsm sinds 5uur, en heb al een (stom)probleempje, toen de gsm in mijn zak zat, is de snelkoppeling naar het hoofdmenu verdwenen (op het bureaublad dus). Iemand enig idee hoe ik deze terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Je bedoeld de 4 bolletjes (3 blauw, 1 rood) ?
De snelkoppeling verwijderen kan niet, je kan hem hoogstens vervangen.

Heb je er nu een ander icoontje? Die linkt ergens anders heen?
Selecteer het icoon met de jog-dial, kies [More], en [Replace] naar wens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het icoontje is vervangen door een sms-inbox icoon, maar als ik replace icoon doe, staat nergens hoofdmenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k, is al opgelost, dankzij mijn onkunde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Nog maar twee dagen geleden de actie van Phonehouse gezien waar je hem voor 180 euro kan krijgen (200 - 20 euro overname van je oude gsm). Gelukkig hadden ze in Oostende nog eentje.

Moet nog altijd serieus wennen aan het toestel, maar tot nu toe gaat het wel vrij goed.

Op PC een beetje minder. Ik installeer PC Suite for Smartphones en daarna de Update Service. In PC Suite heb je dan een knopje om de Update Service op te starten, maar noppes. PC Suite blijft beweren dat de Update Service niet geïnstalleerd is.

Met Disc2Phone hetzelfde verhaal. Ik installeer Disc2Phone, maar als ik op het knopje Disc2Phone klik in PC Suite krijg ik de mededeling dat het programma nog niet geïnstalleerd is.

Gelukkig zijn ze extern wel op te starten en werken ze naar behoren, maar het staat toch allemaal niet zo mooi. Ik heb ook altijd de laatste versies van het net geplukt en niets van de bijgeleverde cd's geïnstalleerd, dus je zou verwachten dat al die programma's netjes met mekaar werken. Niet dus!!!

Nu es proberen om die bluetooth aan de praat te krijgen zodat ik met mijn collega's wat muziek kan uitwisselen, want dat weigert die momenteel constant (zal wel aan mij liggen hoor, ik vind het wel).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook die actie gezien, en ik twijfel tussen dit toestel en de nokia 6300.
Beide zijn 'serieuze' toestellen, zitten in dezelfde prijscategorie momenteel. Die Sony mist wel 'n camera (nu ja, 'missen'), maar compenseert dit mateloos met z'n 4gig intern geheugen voor muziek. Voor de nokia moet je nog 'n SD kaartje erbij kopen (en komt het dus al zeker duurder uit).
Welk zouden jullie kiezen?
Ik wil gewoon een gsm die kan bellen, smsen, 'n organiser functie heeft om afspraken enzo in op te slaan en waar ik als het even kan ook naar muziek kan op luisteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:15:
ik heb ook die actie gezien, en ik twijfel tussen dit toestel en de nokia 6300.
Beide zijn 'serieuze' toestellen, zitten in dezelfde prijscategorie momenteel. Die Sony mist wel 'n camera (nu ja, 'missen'), maar compenseert dit mateloos met z'n 4gig intern geheugen voor muziek. Voor de nokia moet je nog 'n SD kaartje erbij kopen (en komt het dus al zeker duurder uit).
Welk zouden jullie kiezen?
Ik wil gewoon een gsm die kan bellen, smsen, 'n organiser functie heeft om afspraken enzo in op te slaan en waar ik als het even kan ook naar muziek kan op luisteren..
Nou ik denk dat je niet hoeft te vragen welke wij zouden kiezen he ;D. Dat weet je wel :D.
Je moet gewoon voor degene gaan die jou het beste lijkt, vergelijk de functies en de meningen die hier op Got zijn dan moet het wel goed komen ;)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, over beide toestellen is iedereen blijkbaar lovend.. 'k denk dat ik eens ga kijken in de phonehouse eerst om te zien als er nog toestellen over zijn, indien niet, koop ik gewoon de nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:43:
mja, over beide toestellen is iedereen blijkbaar lovend.. 'k denk dat ik eens ga kijken in de phonehouse eerst om te zien als er nog toestellen over zijn, indien niet, koop ik gewoon de nokia.
Als ik zo de algemene trend in de Phonehouse hoor, zal het waarschijnlijk de nokia worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er gisteren een gaan halen in de abdijstraat, antwerpen, dit was een van de laatste in alle winkels van regio antwerpen (heb ervoor rond gebeld, daar zeiden ze dat alleen in de abdijstraat er nog voorraad was), maar toen de verkoper daar een w950i moest gaan halen, betwijfelde hij of hij er nog had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Na een paar daagjes gebruik kan ik al goed overweg met de telefoon.

Maar ik wil toch graag iets veranderen aan het basisscherm, maar ik vind maar niet waar ik dat kan veranderen (en het lijkt me sterk als dat niet mogelijk zou zijn).

Op het basisscherm staan daar beneden knopjes om via snelkoppeling naar berichten, walkman, web, hoofdmenu enzoverder te gaan. Nu heb ik niet zoveel aan die snelkoppeling web en ik zou daar veel liever mijn contacten hebben dan web.

Weet iemand waar en hoe ik dat kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:04
DarthDavy schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:24:
Na een paar daagjes gebruik kan ik al goed overweg met de telefoon.

Maar ik wil toch graag iets veranderen aan het basisscherm, maar ik vind maar niet waar ik dat kan veranderen (en het lijkt me sterk als dat niet mogelijk zou zijn).

Op het basisscherm staan daar beneden knopjes om via snelkoppeling naar berichten, walkman, web, hoofdmenu enzoverder te gaan. Nu heb ik niet zoveel aan die snelkoppeling web en ik zou daar veel liever mijn contacten hebben dan web.

Weet iemand waar en hoe ik dat kan veranderen?
in eerste instantie zou ik zeggen RTFM!

Maar, het is best makkelijk.

Scroll naar de internet shortcut met je jog-dail, en klik meer en vervolgens vervangen.
Kies uit het dan verschenen menu voor applicatie en vervolgens voor contacten.
Bevestig met ja en klaar is kees (of DarthDavy in dit geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

thx

Ik had al in de handleiding gekeken, maar het niet onmiddellijk terug gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de GBA Emulator Vbag gedownload, alles werkt perfect alleen ik kan helemaal niks met de besturing omdat het touchscreen niet werkt in dat programma en ik kan niet met de gewone knoppen door het menu navigeren.
Heeft iemand enig id hoe en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister dit toestel ook besteld! Krijg hem over ongeveer twee weken..Mijn vraag is even of het touchscreen ook een beetje goed te bedienen is met je vingers? Of zijn de icoontjes op het scherm daar te klein voor?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik gebruik de stylus zelden, maar gewoon mijn grote dikke wijsvinger. Voor sommige icoontjes werkt de nagel van mijn pink wat beter, maar over het algemeen gaat het dus prima met een vinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:39:
Ik heb gister dit toestel ook besteld! Krijg hem over ongeveer twee weken..Mijn vraag is even of het touchscreen ook een beetje goed te bedienen is met je vingers? Of zijn de icoontjes op het scherm daar te klein voor?

Alvast dank!
Ik gebruik mijn vingers en de stylus ongeveer 50/50. Het meeste is wel te besturen met je vingers, maar sommige zaken zijn te klein voor je vingers.

En vingers laten ook zo'n vette strepen op het scherm na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb trouwens nu wel weer wat typisch. Als ik met de tuner automatisch zenders zoek, vindt hij een aantal, maar vervolgens wil hij ze niet bewaren. Ook niet als ik handmatig een zender zoek en voor opslaan kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik meen dat een groot aantal van jullie ook de MDS-60 music stand hebben gekregen bij dit toestel. Ik wil er een USB kabel aan gaan maken. Iemand daar ervaring mee?
Zie MDS-60 modden met USB kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je die stand krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik kreeg hem gratis bij mijn w950 omdat ik die in een actieperiode heb gekocht.
Staan er ook een aantal op eBay voor ~€60 of in een webshop voor €89.

[ Voor 82% gewijzigd door frickY op 28-07-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel nieuw vraagje.. ik heb mijn toestel nu echt al een tijd en ben er ook zeer tevreden over. Alleen ben ik er nog steeds niet achter of je ook een emailaccount aan kan maken voor hotmail emails. Wat ik hiermee bedoel is dat ik niet perce gewoon met de browser naar hotmail hoef te gaan maar dat ik gewoon net zoals bij smsjes het postvak in heb eronder postvak in voor emails.. is dit mogelijk en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik meen dat Hotmail geen POP-toegang meer ondersteunt (tenzij je een betaald account hebt).
Gmail wel, en dat gebruik ik dan ook. Mailtjes komen nu gewoon binnen zoals SMSjes dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje ivm met updaten, ik verwacht eind volgende week een w950i

nu had ik hiervoor een w850i en na een update via SEUS vloog ie op onverklaarbare wijze op simlock , en ik had niets anders gedaan dan dat SEUS me zei te doen , nadien uitgevonden dat het aan de chipset van de 850i lag.
Deze "lockte" namelijk na een firmware update of zo iets in die zin :|

heb je met de w950i ook dat risico of kan je gwn updaten? aangezien deze symbian style blijkt te zijn en toch al een stukje anders is dan de 850i

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Woei :+

Heb zaterdag nog de w950i gekocht bij The Phone House, ik moet zeggen... Ik ben er echt van onder de indruk. Het fototoestel mis ik totaal niet :).

Ik heb wel een vraagje: ik heb het apparaat dadelijk aan m'n PC gehangen om de firmware te updaten, en plots heb ik een lijntje 'walkman' boven m'n 'vandaag' item op het standby-menu. In een van deze twee w950i-topics stond iets er iets gelijkaardigs - Verwijderd in "Het SonyEricsson W950i Topic - deel 2" - maar ik heb geen 'Animaties'-optie, alleen 'Visualisatie', en die doet het niet...

Is er iemand die me kan helpen dat weg te halen? De Walkman-functie zal ik nauwelijks gebruiken, dus dat ding moet ook niet op m'n 'desktop' :P.

CDA-versie is 162017/28 (de zogenaamde 'Runner Up').

Oh, enne... Weet er iemand een goede (gratis) PDF reader? Ik vind alleen maar shareware-rommel :/.

* Borromini is de luxe van Linux gewend

[ Voor 8% gewijzigd door Borromini op 30-07-2007 21:54 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik ben er vrij zeker van dat je de walkman niet van je homescreen kunt halen. Het is immers een walkman-toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Het vreemde is dat het er daarvoor niét op stond (toen ik 'm de eerste keer aanzette, voor de update). Ik heb de link naar de Walkman weggehaald onderaan, blijkbaar is ie sindsdien er op gekomen :/.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

Na een lange zoektocht en het lezen van dit forum, heb ik in Indonesië (was daar op vakantie) een W950i gekocht (omgerekend kostte die ongeveer €200). Ik ben er zeer tevreden mee, omdat ie alles doet wat ik wil (agenda, telefoon, af en toe muziek luisteren en internet). Camera wil ik niet in een telefoon, dus ik mis 'm ook niet. :*) :*) Voordeel was ook dat het simlockvrij was!

Maar nu een vraagje: ik ben bezig om mijn thema wat te veranderen, maar tot nu toe is het mij niet gelukt om de icoontjes in het hoofdmenu te veranderen. Ik heb de themes creator van SE zelf geprobeerd, maar daar wordt de mogelijkheid niet geboden. En andere themes op het net, zijn ook met met de standaard-icoontjes.
Weet iemand of de icoontjes van het standaardtheme überhaupt veranderd kunnen worden en zo ja hoe..??? :?

Ik bedoel dus het schermpje helemaal rechts met "applications" erboven:

Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/7145/previewapplev2rd2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Aan de mensen die de bug met de stille wekker hebben - zijn er al die geprobeerd hebben hun CDA te veranderen en naar de recentste firmware te updaten?

Ik leef in de veronderstelling dat die het probleem verhelpt (het updatet de organiser-component, vraag me alleen af of de wekker daar onder valt...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@detee
Je foto doet het niet, maar bedoel je het homescreen? Die icoontjes kun je gewoon op je telefoon zelf vervangen. De icoontjes in de menu's kun je volgens mij niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee

detee

Try not, do or do not

frickY schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:50:
@detee
Je foto doet het niet, maar bedoel je het homescreen? Die icoontjes kun je gewoon op je telefoon zelf vervangen. De icoontjes in de menu's kun je volgens mij niet wijzigen.
Dank voor je reactie. Ik bedoelde niet van de homescreen. Daar was ik al achter dat ik die handmatig kon veranderen. Ik bedoel inderdaad de andere menu's.
Overigens zie ik bij mij het plaatje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Plaatje werkt hier ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Hier nu ook.
Voor zover ik weet kun je de overige icoontjes niet wijzigen. Ikzelf gebruik sowieso de list-view, waarbij ze veel kleiner zijn. Heb je er ook minder 'last' van dat je ze niet zo mooi vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee

detee

Try not, do or do not

frickY schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:01:
Hier nu ook.
Voor zover ik weet kun je de overige icoontjes niet wijzigen. Ikzelf gebruik sowieso de list-view, waarbij ze veel kleiner zijn. Heb je er ook minder 'last' van dat je ze niet zo mooi vind ;)
:Y

tis nie anders dan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe firmware versie beschikbaar voor 'World Generic 1':

Phone version: R9GA001
Organizer version: R6E28
Bluetooth version: R3A01
CDA version: R6E28

De voornaamste verandering is dat de bugs die in de vorige firmware versie waren geslopen zijn verholpen.
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste