Sander H schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:59:
Hello, ik heb een raar probleem met m'n w950i: Ik merk tegenwoordig best vaak dat wanneer ik m'n telefoon uit zet en daarna weer aanzet dat ik dan ineens smsjes krijg en gemiste oproepen te zien krijg.. terwijl m'n telefoon gewoon aanstond op de betreffende tijdstippen.

Komt er dus op neer dat ik op willekeurige momenten m'n oproepen en smsjes niet meer te zien/horen krijg tot dat ik m'n telefoon opnieuw aan doe.
Iemand een idee wat het kan zijn?

Ja het feit dat de se w950 gewoon een slecht ontwikkeld product is.
Ik ben altijd fan geweest van se maar wat ze me nu geflikt hebben met die w950
gaat me echt te ver. Mijn w950 is een halfjaar oud en nu al gaat de accu nog minder dan een
dag mee maar goed accus vallen niet onder de garantie. Ik heb allemaal rare software fouten
zo gaat me wekker regelmatig af terwijl die uitstaat(fijn als je uit wil slapen), heb ik soms dat de telefoon niet bereikbaar is terwijl dat nergens aan de telefoon zelf te zien is behalve als je probeert
te bellen dat die geen verbinding krijgt(zelfde probleem als jij beschrijft heb ik al sinds de eerste week),
het frontje begint los te bladeren, soms gaat de achtergrondverlichting gewoon niet uit, De aansluitingsconnector aan de onderkant
corrodeert als een gek ondanks dat ik altijd mijn telefoon netjes in een hoesje bewaar en
om de haverklap crashen programmas. Kortom ik ben alles behalve positief
over deze 600euro kostende baksteen. En als je hem terug laat sturen voor de garantie
ben je hem alleen 2 weken kwijt en zetten ze de firmware er opnieuw op.
Mijn w800 en nokia 6610 hebben veel meer martelingen doorstaan en doen het allebei nog prima
na respectievelijk 2 en 4 jaar trouwe dienst.
Maar misschien is mijn telefoon een uitzonderingsgeval want het idee is heel mooi
en kwa design en formaat is het een hele fijne telefoon alleen heel slecht afgewerkt en de software kan ook nog wel een halfjaar doorontwikkeling gebruiken