Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Hmm... net even gekeken maar die kun je helemaal niet aan een internet toevoegen.
Ik heb het laatst nog gedaan op mijn werk met BlueSoleil.. maar weet niet meer precies hoe. Even kijken of ik het weer voor elkaar kan krijgen.
//Edit
Mn USB dongle wordt niet herkent. Helaas. Zelf even uitzoeken, het is mij ook gelukt :)
//Edit2
Dongle doet het weer, maar krijg het niet aan de praat met de microsoft bluetooth stack. Op mn werk ging het probleemloos metBlueSoleil.

[ Voor 35% gewijzigd door frickY op 10-06-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jullie er ook last van dat na een paar maanden het pennetje er veel te makkelijk uit komt/valt? Zou er iets tegen te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:44:
Heb jullie er ook last van dat na een paar maanden het pennetje er veel te makkelijk uit komt/valt? Zou er iets tegen te doen zijn?
Wat bedoel je precies? Dat als je de telefoon op z'n kop zet dat dan gemakkelijk eht pennetje eruit valt?
Dat heb ik nog niet meegemaakt ;x. Er is niks mis mee met het pennetje(barst in het pennetje of een stukje ervan weg ofzo)? En steek je hem er wel goed in ( >:) )?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen de telefoon nog nieuw was zat het pennetje er stevig in. Erin steken en eruit halen was wat "kracht" voor nodig. Als ik nu lafjes langs het pennetje veeg komt 'ie er al uit. Dit gebeurt dus ongeveer iedere keer als de telefoon mijn zak in of uit gaat. Echt eruit vallen als ik de telefoon ondersteboven houd gebeurt gelukkig nog niet.

Met het pennetje is niets mis, voor zover ik kan oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik moet nog steeds een beetje "kracht" (die quotes zijn wel nodig ja ;)) gebruiken om het pennetje eruit te halen. Als ik hem erin doe hoor ik ook een soort van klik dat die erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:28:
Ik moet nog steeds een beetje "kracht" (die quotes zijn wel nodig ja ;)) gebruiken om het pennetje eruit te halen. Als ik hem erin doe hoor ik ook een soort van klik dat die erin zit.
Dat heb ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En de W960 komt er aan! Naar het schijnt wordt hij vandaag ofzo aangekondigd. Zou 8 gb flash geheugen hebben en misschien een camera.

Kan ik weer beginnen met sparen :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nouja ik mag over 2 maanden al een nieuwe telefoon :X
Maar alleen voor meer geheugen en een camera doe ik het niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mijn pennetje zit na ruim een half jaar ook gewoon nog stevig vast.
Als je het batterij-klepje eraf haalt kun je her veertje zien welke het pennetje vasthoud. Die valt in de groen ongeveer een centimeter boven de punt.
Misschien dat je die iets kunt ombuigen?

De opvolgend van de W950 zou meen ik zowel een camera als WLAN hebben. De W960 is dit niet, dat is gewoon het Aziatische model van de W950 (ander toetsenpad), als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
Nee, de W960 wordt wel vandaag gepresenteerd. Presentatie is vanavond om half 7.
Waarschijnlijk idd HSDPA, WLAN, 8 of 9 GB geheugen, en een 3.2mp camera, als belangrijkste verbeteringen t.o.v. de W950

Tevens wordt de K850 gepresenteerd straks, met een 5mp camera, maar das een ander onderwerp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, als die w950 al WLAN had en een memorycard slot had ik hem gelijk gekocht. Camera hoeft niet zo van mij, persoonlijk vind ik dat je er niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

offtopic:
heeft iemand al een linkje naar de w960?
google heeft nog niks bruikbaars!

[ Voor 12% gewijzigd door XTREEMRaGE op 14-06-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
Het 'persbericht' staat al gewoon op de site van Sony-Ericsson ;)
http://www.sonyericsson.c...one=pc&lm=pc3_1&prid=8122

Product info:
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10908

Verder ook al wel een aantal sites die het melden:
http://www.allaboutsymbia...sson_W960i-WiFi_Walkm.php

Mooi ding 8)

[ Voor 47% gewijzigd door P.K. op 14-06-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Product page: hier

Jammer, te laat :P

- De W960 komt met 2 headsets. 1 bedrade en 1 bleutooth headset. via de bedrade kan je max. 27 ur luisteren schijnbaar
- WLAN (dat wordt een van de redenen dat ik hem ga kopen denk ik)
- 3,2 mp. camera. Ook wel leuk maar niet beslissend

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Is er al iemand die Orange UMTS TV kijken werkend heeft? Ik krijg zwaar het idee dat ik nu met een Music 35 abbo zit zonder dat ik tv kan kijken... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Je hebt er wel al een UMTS-SIM in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ja heb ik in de regen nog opgehaald vandaag. Ik snap er niks meer van. En dan schijnt het ook niet eens onbeperkt te zijn, maar van je 25mb aan internet acces te gaan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

Jsmmer dat het rondere vormen gekregen heeft, vond dat rechthoekige van de 950 juist zo leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie op mijn Orange rekening staan dat ik 1,87 heb gebruikt voor TV kijken? Hebben meer mensen zo'n bedrag? Ik dacht namelijk dat ik alleen had gekeken in de gratis periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Dus je hebt het werkend op je W950 mag ik hier uit opmaken?
Hebben meerdere ook dat met 3G aan de telefoon binnen een halve dag tot een dag leeg is? :?

[ Voor 44% gewijzigd door chrisr5gt op 15-06-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het wel werkend, maar ik moet dus betalen voor iets wat ik volgens mij niet gebruikt heb (weer eens). Maar het punt bij de W950 is dat je het via internet access moet laten lopen om tv te kunnen kijken. Dan werkt het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Dat is het probleem dus. Dan moet ik maar kijken of ik de W950 aan hou. Ik heb 'm juist daarom een beetje aangeschaft en mijn orange 25 naar 35music omgezet. Maar gezien de enorm goede kwaliteit van de Divx speler en Walkman functie twijfel ik nog een beetje :) . Anders komt er een K810i/W880i.

De echte oplossing zou een flat-fee internet abbo zijn waar je niet druk hoeft te maken om internet buiten de portal om.

[ Voor 17% gewijzigd door chrisr5gt op 15-06-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 05:21:
Jsmmer dat het rondere vormen gekregen heeft, vond dat rechthoekige van de 950 juist zo leuk
Ik vind hem juist mooier dan de W950i :)
Als T-mobile dan nog steeds een leuk bedrag geeft voor het verlengen neem ik hem misschien wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veelbelovende telefoon, die w960i...

Iets om een nieuw forum topic te maken hansbargeman? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@chrisr5gt
Ik meen dat je bij T-mobile voor iets van 9,95 onbeperkt online kunt ofzo?

Heb zelf ook Orange maar ben nooit over de 25mb internet access gegaan. Maar kijk dan ook geen tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM199724
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-03 11:31
Nieuwe firmware uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Details svp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

CDA: 162014/1
Region: World
Provider: Generic 1
Phone version: CXC162037 R9G007
Bluetooth version: CXC162058 R3A01
Organizer version: CXC162088 R6D22
CDA verison: R6D19
Released:15.06.2007

Veranderingen in R9G007:

Performance verbetert
Favorieten en notities nu ook synchroniseerbaar.
Nieuwe functie: Betalingstransactie
Voorgeinstalleerde programma's geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:05:
Veelbelovende telefoon, die w960i...

Iets om een nieuw forum topic te maken hansbargeman? ;)
Als er een genoeg info vrij komt is dat inderdaad de moeite waard :)

/edit er is er dus al een. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1226444

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM199724
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-03 11:31
Xof schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:56:
CDA: 162014/1
Region: World
Provider: Generic 1
Phone version: CXC162037 R9G007
Bluetooth version: CXC162058 R3A01
Organizer version: CXC162088 R6D22
CDA verison: R6D19
Released:15.06.2007

Veranderingen in R9G007:

Performance verbetert
Favorieten en notities nu ook synchroniseerbaar.
Voorgeinstalleerde programma's geupdate
World 2 generic idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ben benieuwd. Ik wacht nog even af of zich problemen voordoen van mensen die een debranded toestel hebben en deze firmware erop zetten, daarna ga ik het ook eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:51:
Ben benieuwd. Ik wacht nog even af of zich problemen voordoen van mensen die een debranded toestel hebben en deze firmware erop zetten, daarna ga ik het ook eens proberen :)
Tuurlijk niet, jou telefoon is nu toch niks anders meer. Hardware is identiek aan de WG1 telefoons.

Heb zelf eerlijk gezegd alleen geen zin in dat gedoe met backuppen enzo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbes950i
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 09:25
Oef mijn update ging bijna fout! Midden in de update werd de usb verbinding opeens verbroken..
Schrok me dood toen de SEUS de telefoon niet eens meer con identificeren maar hij doet het gelukkig weer!

[ Voor 59% gewijzigd door Wobbes950i op 17-06-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeej, ik heb net ook mijn W950i opgehaald... (wachten tot het eind van het jaar op de opvolger duurde me echt te lang....)

Beetje traag is ie, maar ik heb er geen last van, want mijn vorige toestellen waren dat ook, dus ik merk geen verschil.

Ik heb het ding nu zover dat ik kan mmsen, surfen en mijn email kan ophalen.
Wat ik NIET voor elkaar kan krijgen, is ervoor zorgen dat ie email verstuurt....
Dat lukt gewoon niet. Ik heb Kpn Hi, en dat moet dan via een kpn mailserver volgens mij....

Maar wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar.

Is er iemand die ook Hi gebruikt, die mij de uitgaande mail instellingen zou kunnen neerzetten hier?
Of iemand zonder Hi, die ook weet wat ik moet doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Toen ik nog KPN/HI had gebruikte ik gewoon de mailserver van Hetnet, dat werkte toen iig :)

De traagheid is ook wel op te lossen, moet je er gewoon een nieuwe firmware opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:56:
Wat houdt deze betalingsfunctie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Niet betalingsfunctie.. betalingstransactie.
Ik vermoed dat jeje kasboek ermee kunt bijhouden. Dus je inkomsten en uitgaven met een korte omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:09:
Niet betalingsfunctie.. betalingstransactie.
Ik vermoed dat jeje kasboek ermee kunt bijhouden. Dus je inkomsten en uitgaven met een korte omschrijving.
Idd, handig voor op vakantie. :D
Nu nog een standaard progje voor een boodschappenlijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:44:
Had ik dus ook. Ik heb dat metalen dingetje dat het pennetje vasthoudt er uit gehaald en klein beetje gebogen. De reden waarom het losser wordt is om dat klein stuk plastic die dat ene metalen ding vast houdt. Door de drukte begint het een scheur te ontwikkelen waardoor het dus niet meer zo goed vast kan houden.

Dus gewoon klein beetje dat metalen ding inbuigen en het is zo goed als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolver1ne schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:15:
[...]

Had ik dus ook. Ik heb dat metalen dingetje dat het pennetje vasthoudt er uit gehaald en klein beetje gebogen. De reden waarom het losser wordt is om dat klein stuk plastic die dat ene metalen ding vast houdt. Door de drukte begint het een scheur te ontwikkelen waardoor het dus niet meer zo goed vast kan houden.

Dus gewoon klein beetje dat metalen ding inbuigen en het is zo goed als nieuw.
Was er inderdaad al achter dat het aan dat plastic pieletje ligt dat het metalen beugeltje op zijn plek houd. Goed te lezen dat het met wat buigwerk te verhelpen is.

Dan nog wat. Langs het scherm zitten bij mij veel haarscheurtjes in de behuizing. Dit viel me laatst op in direct zonlicht. Ook is er spontaan een barstje gekomen in de metaalkleurige zijkant van de telefoon. Ik ga erg zuinig met mijn toestel om. Vind het daarom erg verevelend dat na een half jaar het een en ander al breekt/scheurt. Ik ga binnenkort eens kijken of dit alles onder garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ben je er op gaan zitten of iets dergelijks?
Heb de mijne sinds 7 december, bewaar hem altijd in het bijgeleverd hoesje, en ziet er nog uit als nieuw (behalve het vieze scherm :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik bewaar hem altijd gewoon los in mijn broekzak en dan nooit icm scherpe dingen. En thuis heb ik hem gewoon op mijn bureau liggen. Zit nog geen krasje op of wat dan ook.. goed schoonmaken en hij is weer zo goed als nieuw.
Wel irritant dat het stof in de hoeken van het scherm gaat zitten, maarja af en toe wat beeldscherm schoonmaak spray erop sproeien en schoonmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand het hier al gemerkt had maar als et goed is hebben ze een nieuwe versie van pc suite uitgebracht met windows vista ondersteuning.

http://www.sonyericsson.c...=10391&fid=42700&esi=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:28:
Ik weet niet of iemand het hier al gemerkt had maar als et goed is hebben ze een nieuwe versie van pc suite uitgebracht met windows vista ondersteuning.

http://www.sonyericsson.c...=10391&fid=42700&esi=true
hmm hier staat weer wat anders:
From 28th June 2007 the Sony Ericsson PC Suite and Disc2Phone for Windows Vista™ will be available for:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:18:
[...]

hmm hier staat weer wat anders:
[...]
Ik heb em hier dus nu geinstalleerd., draait wel lekker. Alleen wel jammer dat de update tool pas in september uitkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nadat mijn orginele hoesje helemaal versleten was een "Golla" hoesje gekocht.
Daar blijft ie ook goed beschermd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik wil ook nog eens voor een nieuw hoesje kijken. Het suede hangt nu aan beide kanten los, en voelt ook viezig in plaats van zacht als toen hij net nieuw was.
Waar heb jij dit "Golla" hoesje gekocht? Past de telefoon precies of is het er duidelijk niet voor gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 08:55:
[...]

Ik heb em hier dus nu geinstalleerd., draait wel lekker. Alleen wel jammer dat de update tool pas in september uitkomt :(
Dat is mooi, zijn ze eens een keer voor de release date :D.
Ja de update tool laat te lang opzich wachten imho!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:45
Even een vraag. Ik begrijp dat de toetsen in weze touch gevoelig zijn. Echter nou las ik ergens anders weer dat je ze toch een beetje kunt indrukken.
Zou iemand hier wat meer info over kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het zijn geen touch-toetsen, maar gewoon druktoetsen. Meen dat Sont het Feather-Touch noemt.

Iemand de laatste firmware al?
Enig verschil? Qua performance? En de betalingstransacties (kasboek) ?

[ Voor 101% gewijzigd door frickY op 21-06-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:08:
Ik wil ook nog eens voor een nieuw hoesje kijken. Het suede hangt nu aan beide kanten los, en voelt ook viezig in plaats van zacht als toen hij net nieuw was.
Waar heb jij dit "Golla" hoesje gekocht? Past de telefoon precies of is het er duidelijk niet voor gemaakt?
Het is meer een soort etui wat ik heb. Past er gemakkelijk in, beetje ruimte over. Je kan het hoesje met een klitteband strookje dicht doen.
Ik heb die van mij bij "The Phone House" gekocht. Daar was ie 10 euro. Misschien zijn ze nog wel goedkoper te vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.digixo.com/products/42/9107-telephonie_mobile_protection_-_g133_-_golla_-_etui_universel_-_aralia_-_rouge-big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

ik heb het suede gewoon weer vastgeplakt met hobbylijm en hij functioneerd weer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb het suede er gister maar helemaal afgetrokken :p
Blijft niet echt een mooi hoesje over, dus een afrader. Van de week ook eens bij TPH kijken dan, dank je Bloodhound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Aantal posts verwijderd. Het discussieren over illegale praktijken is hier not_done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:13:
[modbreak]Aantal posts verwijderd. Het discussieren over illegale praktijken is hier not_done![/]
Waar slaat dit nou op?! Sinds waaneer is het illegal om iets te vragen over software om je eigen phone anders te branden? Wie heeft betaald voor de phone? Ik! Wie heeft betaald voor de software? Ik! Wat is daar illegal aan. NIETS!!
Give me a damn break...pleeeaaasse!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Bluephone
Doe eens ontspannen de FAQ en algemene voorwaarden lezen? :X

Hoe werkt het TV kijken op je mobiel eigenlijk?
Gaat dat via een player in de browser, via de mediaplayer, of heb je hier nieuwe software voor nodig?
En weet iemand hoe de UMTS dekking in Breda is? Een ruim half jaar geleden eens een UMTS-simkaart aangevraagd maar volgens de medewerker was dat nutteloos, omdat er geen/nauwelijks dekking in Breda zou zijn.

[ Voor 89% gewijzigd door frickY op 23-06-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik heb afgelopen week m'n LG Prada snel maar weer geruild bij de BelCompany (looks waren OK, maar functionaliteit was crap (lijkt op de gemiddelde breezerslet ;) )

Dus heb 'm geruild voor een W950i. Na uitvoerig onderzoek blijkt dit echt mijn ideale telefoon :)
Ben er tot nu toe erg tevreden mee, en dat zal zo blijven, als ik de, over het algemeen, positieve verhalen lees hier op GoT.

Na 1 dagdeel besteed te hebben aan het doorlezen van het W950i-topic zijn eigenlijk vrijwel al mijn vragen al beantwoord (thanks _/-\o_)

1 vraag is echter over gebleven, en ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft. Ik las in 1 van de posts dat na een softwareupdate het volume van de MP3-speler minder hard kan. Nou luister ik nooit nummers met het volume op z'n MAX, maar ik zou wel graag willen, dat het volume zoals ie nu is, gewoon hetzelfde blijft, en niet opeens zachter word na een softwareupdate. Iemand die hier meer duidelijkheid over kan verschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Naar ik heb begrepen is dit alleen het geval bij een buitenlandse firmware, ik meen Engels.
Bij mij toestel heb ik ook niet gemerkt dat deze minder hard kon afspelen na een update, hij kan nog steeds op ruim voldoende volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
frickY schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:41:
Naar ik heb begrepen is dit alleen het geval bij een buitenlandse firmware, ik meen Engels.
Bij mij toestel heb ik ook niet gemerkt dat deze minder hard kon afspelen na een update, hij kan nog steeds op ruim voldoende volume.
Mooi :) Dan ga ik maar updaten, denk ik.

Heb iig tot noch toe nooit een update NODIG gehad, maar deed het wel altijd uit nieuwsgierigheid >:) Velen zeggen altijd: If it ain't broken, don't fix it, waar ze opzich gelijk in hebben, maar ik ben veelste nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bij de afgelopen updates schijnt er steeds erg veel aan de performance te zijn verbeterd.
In de laatste update zit zelfs een nieuw programma, Betaaltransacties.
Lijkt iets te zijn om een kasboek in bij te houden. Zult et waarschijnlijk nooit gebruiken, maar klinkt toch weer interessant :p

Laat het vooral even weten als je meer verschillen ontdekt, en o de performance inderdaad beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag op 2call dat de W950i daar, SIMLOCK VRIJ, 292,- euro kost.. :o
Maar ik wil graag een unbranded, betekend in dit geval dat simlock vrij betekend dat hij ook unbranded is?.
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:04
Niet helemaal, er kan nog altijd Provider specifieke software opzitten (branded dus) maar zonder SIM-lock.
Ik heb 2 maanden geleden ook de W950 bij 2Call besteld bij m'n verlenging en afgelopen week ook voor mijn vriendin (deze is nog niet binnen) maar had van tevoren ook de vraag gesteld of het om unbranded toestellen ging, en het antwoord van 2Call was dat zij de telefoons niet bij de provider vandaan halen, dus unbranded toestellen! Ze leveren gewoon een via SE ingekocht toestel met een abonnement, als je 'm los koopt dan natuurlijk zonder, maar het toestel is in alle gevallen rechtstreeks afkomstig van SE.
Zou misschien alleen nog wat afwijking in de CDA kunnen zitten. Het toestel dat ik als eerste besteld heb heeft /28 als CDA, en de nieuwe weet ik dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
  • Laatst online: 01-09 16:14
wolver1ne schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:34:
Wordt die memory van 4 gig ook gewist dan? :o
Bij mijn update niet
Maar ga nu niet snel updaten, misschien kan je beter wachten op een bevesteging van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dankje, ik bestel hem denk ik wel ;) vind het een mooi ding, ik gebruik mijn huidige mobiel (K750i) bijna alleen voor SMS en MP3, dus camera ga ik sowieso niet missen.. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

babbelbox schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:55:
Het toestel dat ik als eerste besteld heb heeft /28 als CDA, en de nieuwe weet ik dus nog niet.
Ook waarschijnlijk /28 is een Nederlands toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@FlighTom
Ik had hiervoor ook een K750, en ben erg blij met deze W950.
Nu ik de W960 heb gezien had ik echter leiver die gehad. Dat design lijkt meer op de K750, dat ik een erg net toestel vond.

@wolver1ne
Nee, het externe geheugen zou niet gewist mogen worden. Meen ik me te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat die W960 gaat kosten, denk veeeel... maarja, bevalt je touchscreen? Ik hoor wel eens verhalen dat mensen na een half jaartje al een hekel aan die 'feature' hebben
Ikzelf hou wel van dat soort dingen... touchscreen, touchpad, heeft wel stijl vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 04:49
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:20:
Ik weet niet wat die W960 gaat kosten, denk veeeel... maarja, bevalt je touchscreen? Ik hoor wel eens verhalen dat mensen na een half jaartje al een hekel aan die 'feature' hebben
Ikzelf hou wel van dat soort dingen... touchscreen, touchpad, heeft wel stijl vind ik
Heb mijn W950 nu een maandje, maar ik zou echt niet meer zonder touchscreen willen. Het werkt fijner, je klik gewoon op het scherm waar je naartoe wil. Het is ook een lekker groot scherm, maar het enige minpunt van dit scherm is dat hij zeer slecht leesbaar is in de zon (dat is als het goed is bij de W960 beter) en al die vette vingers erop :P

[ Voor 3% gewijzigd door Snirpo op 26-06-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat lijkt mij dus ook fijn, plus dat ding ziet er gewoon gaaf uit :) ... morgen wordt hij besteld denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Xof schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:42:
[...]

Ook waarschijnlijk /28 is een Nederlands toestel. :)
Niet dus, vandaag binnen en heb zelfs de 162014/1, en heb ook al versie R6A13!!!
Zeker beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Aan het eind van het jaar ga ik m'n tel vervangen... aangezien 2 jarig abbo dan afloopt. Eerst zat ik te denken aan de N95 maar dat gaat dus de W960 worden! Hij wordt gerealesed in Q4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@FlighTom
Touchscreen werkt heel erg fijn. Groot nadeel is alleen dat je voor bediening al snel 2 handen nodig hebt. Even SMSen tijdens het fietsen of lopen is daarom lastig, dan wel onmogelijk.
Ja, je kunt SMSen met het keyboard. Maar om de een of andere reden doe ik het vrijwel altijd op het scherm met de stylus of mn pink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
frickY schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:25:
@FlighTom
Touchscreen werkt heel erg fijn. Groot nadeel is alleen dat je voor bediening al snel 2 handen nodig hebt. Even SMSen tijdens het fietsen of lopen is daarom lastig, dan wel onmogelijk.
Ja, je kunt SMSen met het keyboard. Maar om de een of andere reden doe ik het vrijwel altijd op het scherm met de stylus of mn pink.
Smsen tijdens het fietsen!? Hoe belangrijk kan het zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh doe ik ook weleens hoor, ff kijken of de rest nog meefiets naar school ofzo...
of als je vader sms't dat je je brood bent vergeten 8)7 haha
maarj, weet iemand de adviesprijs van de 960 dan?.. als die niet al te hoog is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
babbelbox schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:02:
[...]

Niet dus, vandaag binnen en heb zelfs de 162014/1, en heb ook al versie R6A13!!!
Zeker beter
Na een update heb ik meteen de laatste versie: R6D19!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die komt toch van 2call he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
wolver1ne schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 05:30:
Smsen tijdens het fietsen!? Hoe belangrijk kan het zijn...
"Ik rij NU weg.. ben er met 10 minuutjes"
Gebeurd zo vaak dat ik even snel wat moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Yups, maar degene die ik dus 2 maanden geleden daar had besteld is een /28 versie, dus geen zekerheid..

[ Voor 25% gewijzigd door babbelbox op 27-06-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ok, maarj.. hij kost daar nu nog maar 269 euro... volgens mij zakt die prijs met de dag ofzo 8)7 Niet dat het mij uitmaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Zo weinig nog maar??? Ik heb 'm twee weken geleden geruild in de winkel voor een K810. Kreeg nog 80 euro terug. Als ik nog even wacht kan ik 'm er weer bij kopen voor een prikkie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben hem zojuist besteld, vrijdag binnen hoop ik ;)
ik laat wel ff weten welke versie het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Missen jullie eigenlijk geen Wlan?

Ik ben voor een smartphone aan het kijken en moet zeggen dat de W950i voor 289€ zeer aantrekkelijk is, i.t.t. de Asus P535 die 542€ kost, maar altijd van UMTS afhankelijk, is 24 kB p/s snel genoeg om goed te internetten?

Alleen jmmr dat UMTS nogal duur is, bij T-mobile 10 euro per maand voor een abo en dan nog 19,50 per maand voor web n walk, bij vodafone eend datalimiet van 50 MB :(

[ Voor 24% gewijzigd door Dutch_Razor op 27-06-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meestal is internet op een mobiel nogal traag, en ik internet veel liever op een groot 19'' scherm, dan op een 2,5'' ofzo. Tis misschien wel handig in de trein ofzo, maarj... ik heb het geld er niet voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Inderdaad. Ik heb internet tot mijn beschikking op mn mobiel, maar gebruik het zelden.
Soms om mijn gmail te checken (zit een pop mailclient op) en dat gaat erg snel.
Heel soms om iets op de zoeken op Google. Maar er zijn maar weinig websites leesbaar op zo een klein scherm. De browser toont de meeste sites prima. Maar of je scrollt je een ongeluk, of je moet zover uitzoomen dat de letters te klein worden om te lezen.
Wat je dus met WLAN op een apparaat met zo een relatief klein scherm moet.. ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Ik heb even gekeken op m'n vaders Motorola Razr, en ik vond t internetten vrij goed te doen (alleen jmmr dat T.net laden 4 euro kostte dus niet verder geprobeerd :( ), maar met UMTS zou je t dus vrij goed kunnen doen ?

Aaangezien de Asus bijna 2x zo duur is vind ik t voor alleen Wlan best veel geld en is de W950 dan een hele mooie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe snel is de post meestal?
2Call stuurde gisteren mailtje, dat hij verzonden was (rond 16:45) Is het dan nog 24 uurs service van TNT, of is dat alleen als het pakketje vóór 12 uur wordt verzonden ofzo? :?
Jaja ik weet het, 'ongeduldig' is het juiste woord in zulke situaties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

nieuws: Sony Ericsson staakt ontwikkeling P990/W950/M600-firmware

Hmm jammer, al kom ik zelf eigenlijk geen bugs meer tegen. Binnenkort dan maar eens de laatste versie er op gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat is jammer. Worden we dus niet meer verrast met nieuwe features (ala TrackID) op dit toestel.
Ik heb meen ik de op 1 na laatste firmware, maar kan zo snel eigenlijk geen een bug noemen.

@Dutch_Razor.
Als ik me niet vergis is de Razr een wap-toetel, en krijg je speciaal geprepareerde WAP-pagina's voorgeschoteld? De W950 draait Opera en toont de pagina's zoals je ze ook op je pc te zien krijgt (tenzij je naar wap-sites sruft uiteraard). De meeste van de pagina's gaan uit van een beschikbare breedte van minstens 960pixels, waardoor je van links naar rechts, en van boven naar onder moet scrollen om teksten te kunnen lezen. Ik vind het in ieder geval niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frickY schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:57:
Dat is jammer. Worden we dus niet meer verrast met nieuwe features (ala TrackID) op dit toestel.
Ik heb meen ik de op 1 na laatste firmware, maar kan zo snel eigenlijk geen een bug noemen.
Ik heb nog steeds een irritante bug bij mijn wekker. Als ik de tijd open dan begint hij te trillen en stopt dan niet meer. Vrij irritant omdat je dan weer opnieuw op moet starten wat weer een tijdje duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem zojuist binnengekregen :) ligt nu aan de update... war kun je zien welke versie je nu hebt?
ik dacht dat ik zag staat Trade Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:39:
Heb hem zojuist binnengekregen :) ligt nu aan de update... war kun je zien welke versie je nu hebt?
ik dacht dat ik zag staat Trade Nederland
Dat is al vrij vaak in dit topic voorbij gekomen ;)

Meer --> Status --> versie die bij organiser staat

Edit: Zou jij je versie willen melden hier? Dan kan ik zien of de nieuwste versie er ook voor de NL trade is. ik zit nu op R6A16.

Ik zou trouwens ook meteen kijken of je ergens echt irritante bugs hebt. Als dat zo is meteen terugbrengen en een andere telefoon uitzoeken is mijn advies, er komen namelijk geen nieuwe firmware versies meer uit voor de W950...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
frickY schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:57:

@Dutch_Razor.
Als ik me niet vergis is de Razr een wap-toetel, en krijg je speciaal geprepareerde WAP-pagina's voorgeschoteld? De W950 draait Opera en toont de pagina's zoals je ze ook op je pc te zien krijgt (tenzij je naar wap-sites sruft uiteraard). De meeste van de pagina's gaan uit van een beschikbare breedte van minstens 960pixels, waardoor je van links naar rechts, en van boven naar onder moet scrollen om teksten te kunnen lezen. Ik vind het in ieder geval niet handig.
Ah ja dat zou kunnen dat het pda.tweakers.net was. Dan is t helemaal belachelijk van die 4 euro :(

Full HTML pagina's lijkt mij wel leuk, alleen idd jmmr van het scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telefoon: R9F011
Bluetooth: R3A01
Org. R6A16
CDA eindigd op R6A02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zo'n beetje alles geopend enz.. geen bugs tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Probeer ook eens een verjaadag bij een contactpersoon toe te voegen. Mijn telefoon crashde voorheen als ik dat 2x probeerde, o ongeduldig op knopjes begon te drukken. Was wel met een (hele) oude (branded) firmware.
En check of je wekker inderdaad afgaat op de ingestelde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel eens last van een probleempje:

Als mn telefoon op toetsenblok staat. Als ik dan mn Walkman nog open heb staan in "open taakbeheer" (dus niet volledig afgesloten) dan gaat ie soms zomaar afspelen bij een lichte tik tegen de telefoon aan. Als ik hem bijvoorbeeld op tafel leg.

Best raar, dus sluit de walkman nu altijd volledig af. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren zonder problemen een boel verjaardagen erin gezet, stuk of 20...dus dat gaat zkkr goed
De wekker gaat op het afgesproken tijdstip, dus da's ook in orde..

Het lijkt erop dat ik een goede versie hebt toch :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Inderdaad :)

@Bloodhound
Klinkt alsof je een overgevoelig play-knop hebt, die aan de rechter zijkant boven het volume zit.
Bij mij wil hij ook wel eens per ongeluk ingedrukt worden in mijn zak, waardoor mn muziek begint te spelen. Sluit daarom ook altijd de walkman volledig af via het taakbeheer, dan reageert het knopje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie nog applicaties waarvan je denkt, 'die heb je nodig' ?
Misschien swiss-manager ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:24:
hebben jullie nog applicaties waarvan je denkt, 'die heb je nodig' ?
Misschien swiss-manager ofzo?
Handy Clock (voor alarmen) en Magic Message Manager (sms filtering) zijn best handig.

Advanced Call Manager is ook een handig tooltje. Stel voor dat je 's nachts alleen door je familie gebeld wil kunnen worden en voor de rest van de dag door allemaal, dan kan dat.

[ Voor 23% gewijzigd door wolver1ne op 29-06-2007 20:41 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste