Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Je kunt kiezen of je applicaties op het interne of het flash-geheugen installeert. Die 4GB kun je dus wel benutten.

Sinds de laatste firmware updates schijnt de snelheid naar behoren te zijn. Aangezien er geen updates uitkomen voor branded toestelen raad ik je van harte aan die te mijden (vooral Orange branded toestellen :()

Er is ook al een 'opvolger' van dit toestel onderweg incl camera en WLAN; Het SonyEricsson P1i topic (of eigenlijk ist meer een opvolger voor de M600 en P990, gezien de toetsen)

Ik kwam nog een overzicht tegen met firmware versies en de bijbehorende CDAs
http://uiq3.sourceforge.net/wiki/index.php/CDA/W950i
Fijn dat er ook nog even bevestigd wordt dat de Orange Netherlands meuk "Very old" is :/

[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 18-05-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ja die site kwam ik toevallig vanmiddag ook tegen.. vind het al irritant dat ik een NL trade versie heb en dus achterloop qua firmware. Jij loopt al helemaal achter :s
Misschien dat ik wel de world generic versie van mijn telefoon ga maken, vraag me af of Sony Ericsson aan de hand van de serie nummer kan zien wat voor firmware er op hoort te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ja, dat schijnen ze aan het IMEI-nummer te kunnen zien. Sta op het punt wat credits te kopen om mezelf te verlossen :)

Ik heb nu overigens de hele dag een uitroepenteken op mijn mainscreen staan omdat er vandaag iemand jarig is. Ook als ik de notitie bekijk blijft het ding gewoon staan. Is dat bij de 'echte' software ook zo? Nogal irritant dat hij blifjt staan en niet gewoon weggaat net als bij gemiste oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Heb daar zelf iig nog nooit last van gehad :)

Edit: Ik heb nu de laatste firmware met de World Generic 1 versie, ben erg tevreden :)

[ Voor 50% gewijzigd door Xof op 18-05-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
En ook ik mag inmiddels genieten van de WG1 firmware, en ben verlost van de Orange meuk.
Moet even wennen aan de nieuwe menu's die ik wél geheel naar wens kan aanpassen, en de razende snelheid waarmee alles reageert :D Er gaat een wereld voor me open, lijkt wel of ik een nieuwe telefoon heb :) Nog even spelen met de instellingen maar ben er onwijs blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:41

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

hmmm uit die wiki lijkt alles up to date, behalve mijn cda versie :s . Die is nou niet R6A13, maar zoals je hierboven kan lezen, R4A02 8)7 .
ff weer proberen te updaten, volgens mij is iets niet goed gegaan :x.

Nou hij blijft op R4A02(CDA), maar de rest is up to date...dus ik snap het niet zo :S, want de cda versie die ik heb staat niet eens op de wiki :S http://uiq3.sourceforge.net/wiki/index.php/CDA/W950i

[ Voor 21% gewijzigd door XTREEMRaGE op 19-05-2007 19:26 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga 'm halen, zeker weten! Maar voor ik dat doe nog even een paar kleine vraagjes :)

1. Kan je bij de contactenlijst ook alleen de contacten laten zien die op het geheugen van de mobiel staan? Dus niet op de SIM? Heb namelijk bij 'm huidige Samsung Z500 die functie niet en aangezie ik die phone wel eens heb geflashed en een aantal x de firmware veranderd, was het handiger alle contacten ook op mn SIM te hebben. (kut.. ik heb het woord "flash" in mn bericht staan, tijd voor een modbreak?? :D)

2. Ik koop de mobiel in Duitsland, en op de lijst staat dat ik dus (zeer waarschijnlijk) de Duitse Generic firmware krijg (organiser versie CXC162088 R4B02, CDA versie R4A01). Suckt dit of is dat nog wel te doen?? En krijg ik gezeik met updaten dan ofzo?

3. Na het lezen van het bericht van Mr.Nash:, is het misschien handiger om een extra verzekering erbij te nemen? Maar dan is de vraag, waar "haal" je zo'n verzekering en hoeveel p/m gaat dat me kosten?

Bedankt voor beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:03:
Ik ga 'm halen, zeker weten! Maar voor ik dat doe nog even een paar kleine vraagjes :)

1. Kan je bij de contactenlijst ook alleen de contacten laten zien die op het geheugen van de mobiel staan? Dus niet op de SIM? Heb namelijk bij 'm huidige Samsung Z500 die functie niet en aangezie ik die phone wel eens heb geflashed en een aantal x de firmware veranderd, was het handiger alle contacten ook op mn SIM te hebben. (kut.. ik heb het woord "flash" in mn bericht staan, tijd voor een modbreak?? :D)
Ja standaard laat hij ook alleen maar je contacten op de telefoon zien. Als je alle contacten op je SIM wil bekijken moet je apart in het menu van contacten op SIM klikken.
Flashen van je telefoon is geheel legaal, SE biedt die service dan ook aan. De CDA veranderen in je telefoon is niet legaal, al denk ik daar anders over. Het is mijn telefoon, ik mag er toch mee doen wat ik wil?
2. Ik koop de mobiel in Duitsland, en op de lijst staat dat ik dus (zeer waarschijnlijk) de Duitse Generic firmware krijg (organiser versie CXC162088 R4B02, CDA versie R4A01). Suckt dit of is dat nog wel te doen?? En krijg ik gezeik met updaten dan ofzo?
Dat is dus het verhaal niet legaal, maar het kan wel ;)
3. Na het lezen van het bericht van Mr.Nash:, is het misschien handiger om een extra verzekering erbij te nemen? Maar dan is de vraag, waar "haal" je zo'n verzekering en hoeveel p/m gaat dat me kosten?

Bedankt voor beantwoorden :)
Dat is wat je zelf wil.. kunnen wij niet voor je beoordelen. Is precies hetzelfde als je een extra verzekerking op je iPod, laptop, stofzuiger etc. neemt. Als je er goed mee omgaat gebeurd er niks mee en dan heb je waarschijnlijk best veel aan een verzekering betaald, gebeurd er wel wat kun je geluk hebben. Waar je die af kan sluiten? Dat is meestal bij dezelfde shop waar je de telefoon ook koopt, of anders misschien bij je eigen verzekeringsmaatschappij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
XTREEMRaGE schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:58:
[...]

hmmm uit die wiki lijkt alles up to date, behalve mijn cda versie :s . Die is nou niet R6A13, maar zoals je hierboven kan lezen, R4A02 8)7 .
ff weer proberen te updaten, volgens mij is iets niet goed gegaan :x.

Nou hij blijft op R4A02(CDA), maar de rest is up to date...dus ik snap het niet zo :S, want de cda versie die ik heb staat niet eens op de wiki :S http://uiq3.sourceforge.net/wiki/index.php/CDA/W950i
Heb net de update gedaan en ik heb nu ook CDA R4A02. Ondanks dat deze lager is, betekent dit volgens mij niet dat dit een verouderde versie is.
CDA is the customization version of your phone. Customization means the contents of A: drive (ROM) and also the default contents of C: drive your device comes with. Among others, this relates to operator-customized startup and shutdown videos, user greeting, web browser's home page and preinstalled bookmarks and also language packs that come preinstalled with the phone. CDA version depends on the country of purchase as well as on the network operator.
Ze hebben dus denk ik de wereldversie gewoon vaker veranderd dan de NL trade.

De Organizer en Phone versie zijn weer helemaal bij, dus we zijn weer helemaal up to date lijkt me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Sja dan snap ik nog steeds niet waarom ze per land ook nog eens verschillende versies gaan maken. Ze maken het zichzelf alleen maar moeilijk doordat ze verschillende updates moeten uitbrengen.

Verschil NL Trade en World Generic 1 = niks (behalve het achterlopen van de firmware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Cheeky schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:07:
De Organizer en Phone versie zijn weer helemaal bij, dus we zijn weer helemaal up to date lijkt me! :)
Yep, alleen als ik de backup van de agenda terug zet, zijn sommige afspraken veranderd van tijd(datum en dag is wel goed). Zet ik de tijd de 1e keer goed, veranderd hij het automatisch weer. Zet ik het voor de 2e keer goed, dan doet ie het wel goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey, als ik update.. Hij download de update komt bij 100% en dan komt ie terug bij hoofdmenu van updaten.. is ie dan klaar?

Of moet hij echt zeggen updaten voltooid ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ok ik heb dus een probleem.. de telefoon is zogenaamd geupdate.. maar als ik 'm aanzet knippert beeld af en toe.. meer doet ie niet.. Als ik opnieuw probeer up te daten blijft ie haken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:20:
ey, als ik update.. Hij download de update komt bij 100% en dan komt ie terug bij hoofdmenu van updaten.. is ie dan klaar?

Of moet hij echt zeggen updaten voltooid ofzo?
Doet ie bij mij ook en alles was geupdate :)
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:23:
ja ok ik heb dus een probleem.. de telefoon is zogenaamd geupdate.. maar als ik 'm aanzet knippert beeld af en toe.. meer doet ie niet.. Als ik opnieuw probeer up te daten blijft ie haken..
Ik zou het weer opnieuw proberen...probeer het na 15 min ofzo. Dat had ik ook, na de 3e keer pas, is alles goed gekomen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thx, zal het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Hebben jullie trouwens ook dat als je de telefoon weer aan de update hangt hij gewoon weer aangeeft dat je telefoon geupdate kan worden?
Heb dus geprobeerd weer een update uit te voeren maar dan installeerd die gewoon weer dezelfde versie en daarna heb je dus weer de mogelijkheid om 'up te graden' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hij werkt niet.. als ik update opnieuw uitvoer zegt ie wel dat ik al de nieuwste versie heb. Als ik opnieuw instaleren druk blijft ie ongever bij 8% haken en komt er een error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Wat voor error?
Ik denk als je die error in google gooit je nog wel wat resultaten kan krijgen, zijn redelijk wat UIQ3 telefoons atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updaten is mislukt, meer zegt ie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hij blijft wel haken bij het downloaden van de update naar de pc volgens mij.. Zou het lukken als ik de updateverwijder van mn pc? Wie weet waar die bestand zich bevind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:48
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:50:
maar hij blijft wel haken bij het downloaden van de update naar de pc volgens mij.. Zou het lukken als ik de updateverwijder van mn pc? Wie weet waar die bestand zich bevind?
Probeer de update utility te verwijderen en opnieuw te installeren, dat heeft bij mij ook gewerkt laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb ik ook geprobeerd, is niet gelukt.. ik heb telefoon opgestuurd, hij is dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:14:
Hebben jullie trouwens ook dat als je de telefoon weer aan de update hangt hij gewoon weer aangeeft dat je telefoon geupdate kan worden?
Heb dus geprobeerd weer een update uit te voeren maar dan installeerd die gewoon weer dezelfde versie en daarna heb je dus weer de mogelijkheid om 'up te graden' :D
hmm ik krijg dat ie al up-to-date is, maar ik heb wel de mogelijkheid om verder te gaan om dezelfde firmware versie te installeren
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:45:
ja heb ik ook geprobeerd, is niet gelukt.. ik heb telefoon opgestuurd, hij is dood
RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister ook maar weer is de update er opgegooit, ook ik heb nu een mooi statusbalkje bij het opstarten! Echter, wel vanmorgen verslapen want het geluid van de wekker is nog zachter dan het geluid van de trilfuntie! Alles staat op hoog volume en als ik de wektoon afspeel bij de instellingen is hij ook erg hard. Alleen als het puntje bij paaltje komt valt hij nouwelijks te horen. Iemand een idee of ik wat fout doe, of zou ik dan toch weer is een echte wekker moeten kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

Ik wordt er helemaal gek van, vrijdag nam ik de telefoon op, rebootte die gevolgd door de melding "het toestel is overnieuw gestart om de prestaties te verbeteren"

En sindsdien is ie nog nooit zo vaak gecrached.
Dan mis ik de complete bovenbalk (waar je taakbeheer en je ontvangst enzo instaan) zwart :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn telefoon begint ook te flipperen nu ik TV kijk via orange. De ene keer loopt het gewoon lekker, de andere keer stottert en hapert het verschrikkelijk terwijl het bereik gewoon goed is. Vandaag ook gehad dat hij geen netwerk kon vinden, ik ding opnieuw opstarten maar hij ging niet meer uit :P

Maar overall gezien ben ik nog wel tevreden. Ik kan altijd wel lachen om rare bugs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een update voor de NL trade in de pocket :) Komt precies op tijd dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik ben sinds ik hem debranded heb en de nieuwste firmware draai helemaal gelukkig met mijn toestel. Eindelijk snelkoppelingen naar kalender en nieuw SMSje op standby screen, nieuwe SMSjes openen gaat een stuk sneller, en heb me ook al vermaakt met TrackID, welke niet in de Orange branded firmware zit. Nog geen enkele crash gehad, ook geen opnieuw irebooten tbv de prestaties.
Moet zeggen dat ik wel regelmatig alles via de taskmanager uit het geheugen gooi. Doen jullie dat ook?

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 24-05-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:12:
Ik ben sinds ik hem debranded heb en de nieuwste firmware draai helemaal gelukkig met mijn toestel. Eindelijk snelkoppelingen naar kalender en nieuw SMSje op standby screen, nieuwe SMSjes openen gaat een stuk sneller, en heb me ook al vermaakt met TrackID, welke niet in de Orange branded firmware zit. Nog geen enkele crash gehad, ook geen opnieuw irebooten tbv de prestaties.
Moet zeggen dat ik wel regelmatig alles via de taskmanager uit het geheugen gooi. Doen jullie dat ook?
Ja dat doe ik ook, heb het gevoel dat alles net iets trager gaat als je nog veel dingen open hebt staan. Volgens mij is het niet zo, maar dat gevoel heb ik gewoon :D

Crash heb ik ook nog niet gehad met de nieuwste firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij wordt je telefoon wel trager als je veel programma's open hebt staan. Als je een paar kleine dingen op hebt staan merk je het niet zo, maar als je weg open hebt staan en muziek aan het luisteren bent dan duurt het allemaal wel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseAMD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 15:52
Ik ben van plan om de W950i te bestellen bij Vodafone, krijg ik dan ook een 'branded' toestel? En is deze ook te debranden zoals hierboven bij een Orange toestel gedaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JesseAMD, ik heb de W950i besteld op een Duitse site, is vandaag verzonden dus zal na maandag wel binnenkomen. Dat is:

1. Voordeliger, heb 'm voor €345,- gekocht, en dan heb je 'm zonder simlock, netwerklock en unbranded. Ik moet nog wel kijken of ik de Duitse generic firmware krijg of de World generic (de Duitse staat asl "runner-up" met frimware vergeleken met World, check deze site).

2. Ik heb twee jaar terug een abonnement afgesloten bij Vodafone voor twee jaar. Heb er erg spijt van gehad. Mijn mobieltje, Samsung Z500V (die V staat voor Vodafone, branded dus ook nog...), was destijds "kleinste UMTS toestel!!". Maar na een jaar ben je echt wel toe aan een nieuwe.. Je kan daarom beter voor een sim-only abo kiezen, dat kan gwn voor één jaar, en kost je als je een beetje slim bent nog minder ook! Mijn abonnement loopt bijna af, dus binnenkort ga ook ik over op sim-only. Op deze site bijvoorbeeld vind je de aanbiedingen sim-only voor Vodafone. 200min/400sms (met "Dubbele SMS Vodafone BloX") kost je dan €11,- per maand...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Als je het rechtstreeks via Vodafone doet ben je idd duurder uit en heb je ook nog eens een branded versie.. waarbij als het goed is ook een Vodafone teken op de telefoon zelf gedrukt is
En ja er is een andere firmware versie op te flashen (~6 euro).

Je kunt dus beter gewoon een unbranded versie in NL kopen of gewoon zoals hierboven staat een Duitse versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Via 2Call krijg je in elk geval geen branded toestel. Alleen he je dan waarschijnlijk een NL-Trade ipv een World Generic. Al verschilt die firmware niet van elkaar meen ik.
Voorkom in ieder geval dat je betaald voor een branded toestel, voor je eigen bestwil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:21:
Via 2Call krijg je in elk geval geen branded toestel. Alleen he je dan waarschijnlijk een NL-Trade ipv een World Generic. Al verschilt die firmware niet van elkaar meen ik.
Voorkom in ieder geval dat je betaald voor een branded toestel, voor je eigen bestwil :)
NL Trade loopt meestal iets van een maand achter qua firmware is mijn ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:24:
[...]

NL Trade loopt meestal iets van een maand achter qua firmware is mijn ervaring :)
Ja inderdaad, ongeveer net als die Duitse..

Maar mijn ervaring heeft geleerd dat je in Nederland toch wel érg veel meer betaald voor dezelfde mobiel in Duitsland :S De goedkoopste in Nederlands (ongeveer) is naar mijn weten Typhone.nl, waar je 'm voor €474,- kan krijgen. En dat terwijl ik dezelfde phone dus in Duitsland net zo nieuw voor €345,- heb gevonden :S Dat is niet zomaar een tientje verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:07:
[...]

Ja inderdaad, ongeveer net als die Duitse..

Maar mijn ervaring heeft geleerd dat je in Nederland toch wel érg veel meer betaald voor dezelfde mobiel in Duitsland :S De goedkoopste in Nederlands (ongeveer) is naar mijn weten Typhone.nl, waar je 'm voor €474,- kan krijgen. En dat terwijl ik dezelfde phone dus in Duitsland net zo nieuw voor €345,- heb gevonden :S Dat is niet zomaar een tientje verschil...
379 euro bij gsmplaza, dus het valt nog wel mee hoor.. Dan heb je nog verzendkosten die 10 euro meer zullen zijn dan heb je nog een verschil van ong. 24-25 euro. Dus dat het super interessant is valt ook wel mee (tenminste op zo'n prijs)
Haal zelf ook veel uit Duitsland hoor, maar dan moet het voordeel wel interessant zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:21:
[...]

379 euro bij gsmplaza, dus het valt nog wel mee hoor.. Dan heb je nog verzendkosten die 10 euro meer zullen zijn dan heb je nog een verschil van ong. 24-25 euro. Dus dat het super interessant is valt ook wel mee (tenminste op zo'n prijs)
Haal zelf ook veel uit Duitsland hoor, maar dan moet het voordeel wel interessant zijn. :)
Kut, hij is hier goedkoper geworden :D Naja, heb ik m toch voor €20,- goedkoper :) Ben benieuwd, komt denk ik morgen binnen, eerste wat ik ga doen is updaten en kijken welke versie ik heb.

Maar ik snap nog steeds niet waar ik nou precies naar moet kijken he.. Dus straks heb ik dat ding, en dan? Hoe weet ik of 't een World Generic is (dat is het beste wat je kan hebben qua firmware toch??) of een Duitse?

En trouwens he, ik heb altijd een hekel aan mensen < 40 jaar (zoals ik) die de stylus met alles gebruiken, ziet er gwn stom uit vind ik.. Maar als ik nou een sms wil sturen he, is dat dan nog een beetje te doen met die rare keypad of gaat het echt 10x sneller als je onscreen keyboard / handschriftherkenning gebruikt??

Nouja, dan kan deze vraag er ook nog wel ff bij :): ik heb laatst Worms 2007 (java game) op mn bijna ex-mobiel gezet, en dat is lachen, maar daar heb je oa een "left softkey" voor nodig (waar je op een "normale" mobiel dus mee selecteerd en cancelt enzo). Betekent dat dat ik die game niet op deze kan spelen, omdat ie alleen die nummertjes heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je wil weten wat voor versie telefoon je hebt moet je in het standby menu klikken op meer --> status. en dan kijk je bij CDA. als je dan hier kijkt kun je zien wat voor versie je hebt.

Persoonlijk gebruik ik voor een sms altijd handschrift herkenning. Dit omdat het voor mij veel sneller gaat dan typen met de toetsen. Daar typ ik veel te vaak het verkeerde knopje in, en moet ik veel te goed kijken wat ik indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nouja jammer dat je het er stom uit vind zien, want het werkt namelijk veel sneller. Smsjes schrijf ik namelijk net zo snel als met een pen en papier. Keypad gebruik ik echt bijna nooit, nouja als ik een nummer moet intoetsen om te bellen :P

Veel spelen werken met de jogdial, kun je redelijk veel mee doen. Meestal speel ik spellen met de jogdial en de stylus, maar je kunt de keypad er ook voor gebruiken.

@firmware, je moet gewoon kijken wat voor CDA versie je op je telefoon hebt staan, daar kun je komen met

*
Jog dail up
*
Jog dail down
Jog dail down
*
Jog dail down
*

En die CDA versie kun je weer vergelijken met wat op de Wiki staat, de Word Generic 1 (er zijn er meerdere) is de beste versie wat je kan hebben ja.
Je kunt ook kijken welke versie je hebt door hem aan de updateservice te hangen en dan geeft hij aan wat voor versie je hebt.
Bijv.

Afbeeldingslocatie: http://xof.nl/zooi/w950igeneric.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 22-08 10:14
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:26:
[...]

En trouwens he, ik heb altijd een hekel aan mensen < 40 jaar (zoals ik) die de stylus met alles gebruiken, ziet er gwn stom uit vind ik.. Maar als ik nou een sms wil sturen he, is dat dan nog een beetje te doen met die rare keypad of gaat het echt 10x sneller als je onscreen keyboard / handschriftherkenning gebruikt??
Ik vind een tochscreen + stylus juist errug handig. Ik heb nu een P910i en gebruik voor sms etc. alleen maar de stylus. Overweeg sterk de W950, vooral omdat ie ook touchscreen heeft. Snap ook niet dat dat bij andere toptelefoons (N95 bijvoorbeeld) nog ontbreekt. Maar goed, mss ben ik met die P910 te goed gewend ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ook ik gebruik het keypad zelden. Behalve als ik moet SMSen als ik aan het lopen of fietsen ben.. schrijven lukt dan gewoon weg niet. Schrijf meestal met de stylus, soms met mn pink als het een kort berichtje is :)

[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 28-05-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker wel relaxt zoveel reacties!

Ja, denk dat ik dan ook maar moet overstappen op smsen a la "ik-ben-gaaf-want-ik-gebruik-een-touchscreen-style" :D

En nog even iets, kan je de icoontjes van de shortcuts op het standby scherm veranderen? De shortcuts zelf kan je sowieso veranderen toch? En ik zit eraan te denken een Bluetooth GPS muisje te kopen, niet dat het echt nodig is, maar het is wel vet :D

Alleen, die TomTom is voor mij wel erg duur. Nou hoor ik sommigen zeggen dat Nav4All ook leuk is, maar ik vertrouw alleen het aspect "gratis" ervan niet echt.. Dus weet iemand hoe dat precies zit? Betaal je ervoor? En als je die app zelf download, heb je dan meteen de hele kaart, of zit je de hele tijd te downloaden?

Thnx btw allemaal voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De icoontjes kun je inderdaad gewoon zelf kiezen uit je Pictures-folder.
Ik heb Nav4All een poosje op mijn voorgaande K750i gehad, en het is inderdaad gewoon gratis. Je betaald alleen voor het dataverkeer aan je provider bij het uitrekenen van routes. In mijn geval was dit via Orange World, en dus ook gratis (op het vaste maandbedrag van €6 na).
Let wel, het blijft niet eeuwig gratis. In de toekomst zullen ze een abbonementsprijs gaan vragen, zoals op hun website te lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

frickY schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:05:
De icoontjes kun je inderdaad gewoon zelf kiezen uit je Pictures-folder.
Ik heb Nav4All een poosje op mijn voorgaande K750i gehad, en het is inderdaad gewoon gratis. Je betaald alleen voor het dataverkeer aan je provider bij het uitrekenen van routes. In mijn geval was dit via Orange World, en dus ook gratis (op het vaste maandbedrag van €6 na).
Let wel, het blijft niet eeuwig gratis. In de toekomst zullen ze een abbonementsprijs gaan vragen, zoals op hun website te lezen is.
aai dat is jammer voor de orange abbo's :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:20:
[...]

aai dat is jammer voor de orange abbo's :x
Hebben ze naast hun gebrande toestellen nóg iets om over te bitchen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Euhh.. Nav4All zal een abbonementsprijs gaan vragen, niet Orange.
Bij Orange betaal je €6 per maand voor onbeperkt Orange World en 25MB gratis Internet Access. Orange World is ook gewoon internet, maark un je alleen over surfen. Poorten voor e-mail en bestandsextensies als mp3 zijn erop geblokkeerd, maar Nav4All deed het er prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn W950i. Ik heb een Orange Branded w950i... 8)7, er zitten echt teveel kinderziektes in, wat ik niet verwacht had als "opvolger/uitbreider" van de SE m600. Ik heb nu het irritante probleem dat mijn alarm afgaat op tijden die voorheen heb gezet terwijl hij echt(geloof me) niet aanstaat. Ik word er zo langzamerhand gek van dat de gsm om 7.30, 8.00, 9.30, 11.30 uur blijft afgaan. super irritant. Verder loopt hij geregeld vast en ik word helemaal gek. Ik heb vandaag maar eens naar de orangeshop gebeld (gaat sneller dan die ******* callcentermedewerkers), de medewerkster vertelde mij dat ik maar eens moest gaan updaten...ik had al van een andere site vernomen dat orange bijna nooit updates uitbrengt..... :( Ik word daar echt woest van...ik zou moeten genieten van een dergelijke uitgebreide gsm maar dit fuck ding werkt slecht en zeer traag. Alle stomme onderdelen op een rij:
1) Alarmen blijven afgaan
2) Walkman werkt regelmatig niet, pas na herstarten
3) Starten gaat heel heel heel langzaam
4) Vaak vastlopers
5) Vaak wit scherm
6) 3G niet overal goed
7) Geen office
8- Geen pdf mogelijkheden
9) TRAAG!

Maar om terug te komen op het verhaal van die medewerkster, ik kon de gsm wel ff langsbrengen en dan stuurden zij deze op. Maar ik ben een beetje huiverig na twee maanden Orange.
Ik hoorde van een vriend dat ik de gsm met firmware beter zou kunnen gebruiken en van de kinderziektes af zou zijn. Ik zoeken op internet maar er is natuurlijk niets voor orange. Heeft iemand nog een oplossing want de garantie is volgens mij wel belangrijk bij twee jarig abonnement.

Thanx

PS: Orange omdat vrienden en vriendin tevens Orange hebben en dan kun je 'gratis' (10E) onderling bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je kan je firmware flashen (shit, met dit soort tips kan ik geband worden volgens mij :P ), voor €10 ofzo kan je dat bij van de "vage" winkeltjes laten doen.. Dan heb je niet meer de gebrande firmware, maar gewoon de standaard..

Heb trouwens nét mijne binnengekregen, maar heb m nog niet opengemaakt, omdat ik zo weg moet, en anders vrees ik dat ik hier blijf hangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Alles wat jij beschrijft (behalve punt 7 en 8, maar daar moet je gewoon extra software voor hebben.. W950i is een walkman phone geen zakelijke telefoon zoals de M600) heeft te maken met je firmware.
Opsturen heeft dus geen enkel nut. Je kunt 2 dingen doen.

Dreigen bij orange dat ze de laatste firmware versie uit moeten brengen :P
Of je telefoon 'upgraden' naar World Generic 1 :)

@Wvdk: Mwoah zo "vaag" zijn ze niet hoor, is gewoon een user die uitgevonden heeft hoe het moet en daar geld voor vraagt. Op esato en mysymbian forums lees je gewoon goede ervaringen.

[ Voor 19% gewijzigd door Xof op 29-05-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Rupert, ik herken me volledig in je problemen.
Ik had tot 2 weken geleden ook een Orange branded versie. Omdat je er van uit kunt gaan dat er nooit een update voor deze firmware zal komen, heb ik besloten hem te debranden. Ik heb nu de World Generic firmware, en ben een heel stuk meer tevreden met het toestel.

Wat betreft de Office en PDF documenten, als het goed is staat er op de bijgeleverde CD wat trailware welke je via de SE-site kunt kopen. Dat is dezelfde software als voorgeinstalleerd op de m600i. Pin me er niet op vast, heb de CD zelf ook nog niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Erg jammer dat je een T-mobile branded telefoon hebt gekregen maar hier op GoT is het niet toegestaan om over debranden te discussieren.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik meen dat we hier geen hulp mogen bieden bij het debranden van een toestel. Maar ter informatie; ik heb mijn Orange branded toestel 2 weken geleden voorzien van de World generic firmware mbv kulankendi. Het gaat om de hardware van het toestel wat je ermee kunt, niet welke branding erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dat word idd unbranden anders kun je hem niet eens gebruiken met je sim :D (heb het zelf ook gedaan bij de jou genoemde site van NL Trade naar World Generic 1)
Dus het kan met alle firmwares, gaat er gewoon om dat je de CDA aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Knip; zie vorige modbreak.

[ Voor 186% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh...nu heb ik de vraag of iemand weet waar je dat zo kan doen in Groningen of omstreken? Of waar zo'n vaag winkeltje is... En vervalt mijn garantie indien mijn gsm het dan laat afweten??? Of kun je die software gewoon downloaden...(jullie merken het waarschijnlijk wel maar ben een leek mbt dit onderwerp), bijvoorbeeld dat Kalinkunky gedoe...maar is dat vertrouwd of is de verwachting dat de gsm dan verrot gaat?

@Xof: iig bedankt voor de snelle reactie. Wat je zegt mbt opsturen had ik tevens ook verwacht.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:02:
Uh...nu heb ik de vraag of iemand weet waar je dat zo kan doen in Groningen of omstreken? Of waar zo'n vaag winkeltje is... En vervalt mijn garantie indien mijn gsm het dan laat afweten??? Of kun je die software gewoon downloaden...(jullie merken het waarschijnlijk wel maar ben een leek mbt dit onderwerp), bijvoorbeeld dat Kalinkunky gedoe...maar is dat vertrouwd of is de verwachting dat de gsm dan verrot gaat?

@Xof: iig bedankt voor de snelle reactie. Wat je zegt mbt opsturen had ik tevens ook verwacht.
Dat "KalinKunty-gedoe" krijgt tot nu toe op internet alleen maar positieve reacties.. Dat is dus wat ik waarschijnlijk ga doen. Bovendien doen die winkeltjes het meestal voor rond de €10,- en dit kost maar €6,- :)

En bij mij in Apeldoorn zijn het vaak de winkeltjes met namen als "GSM TOPPERS!" en "ACTIE GSM" die dat soort dingen doen, van die shops waar de muur vol hangt met frontjes voor Nokia's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseAMD
Om nog even door te gaan op mijn bovenstaande vraag, als je dus op vodafone.nl de W950i bestelt krijg je een branded toestel. Krijg je dan ook een branded toestel als je op bijv. gsmplaza.nl een W950i bestelt i.c.m. een 2 jarig abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JesseAMD schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:14:
Om nog even door te gaan op mijn bovenstaande vraag, als je dus op vodafone.nl de W950i bestelt krijg je een branded toestel. Krijg je dan ook een branded toestel als je op bijv. gsmplaza.nl een W950i bestelt i.c.m. een 2 jarig abbo?
Ik denk dat je dan een toestel krijgt wat je bij elk abonnement krijgt, dus sowieso simlockvrij, en zeer waarschijnlijk ook branding-vrij, omdat het toestel niet via Vodafone gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Inderdaad. Dergelijke shops leveren over het algemeen de NL-Trade versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of je verzekering van SE vervalt als je firmware flashed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:13
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:57:
[...]

Dat "KalinKunty-gedoe" krijgt tot nu toe op internet alleen maar positieve reacties.. Dat is dus wat ik waarschijnlijk ga doen. Bovendien doen die winkeltjes het meestal voor rond de €10,- en dit kost maar €6,- :)
Ik heb zelf mijn Orange firmware "geupgrade" naar World Generic 1 met die Kulankendi meuk. Is binnen een half uur gedaan en werkt prima. Een aantal mensen die mij gemaild hebben is het ondertussen ook gelukt. Alleen maar positieve ervaringen dus wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM199724
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-03 11:31
Ik heb hem voor 349 dollar besteld inclusief verzendkosten.

Ik heb nu een US versie en ik wil Nederlandse T9. Als ik de world CDA kies, welke talen komen er dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan via www.SonyEricsson.com gewoon language packs downloaden, die je vervolgens dmv SE Pc Suite op je phone zet! Waar heb je m precies gehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM199724
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:23:
Je kan via www.SonyEricsson.com gewoon language packs downloaden, die je vervolgens dmv SE Pc Suite op je phone zet! Waar heb je m precies gehaald dan?
Ebay. Verkoper is X1387. Even uit mijn hoofd. Wel zeggen dat hij hem als gift moet verzenden uiteraard. Anders zou ik net zo duur uit zijn als jullie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja maar de doane is ook nog niet zo gek hoor, die laten niet alles waar gift opstaat zomaar doorgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM199724
Xof schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:10:
Ja maar de doane is ook nog niet zo gek hoor, die laten niet alles waar gift opstaat zomaar doorgaan ;)
Bij mij wel, gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:49:
Weet iemand trouwens of je verzekering van SE vervalt als je firmware flashed??
Weet iemand al of dit vervalt? Ik heb aparte verzekering bij een of andere instantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verzekering van SE?

Garantie vervalt officieel, verzekering niet.... Maar een verzekering van SE ken ik niet

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar indien mijn gsm dan technisch kapot gaat, hoe gaat dat dan...omdat garantie vervalt maar hoe gaat dat dan met de verzekering?? gaan zij deze dan wel maken...?

Hoe betaal je eigenlijk op die kalunky site? je komt op de site van polpaying o.i.d. maar je moet met visa of mastercard betalen. Ik heb alleen raboreader maar is dat mogelijk???

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg ehh... is dat debranden wat jullie hier bespreken niet tegen de GoT policy in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:45:
Zeg ehh... is dat debranden wat jullie hier bespreken niet tegen de GoT policy in?
uhmmm...geen idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:45:
Daarom hou ik me nu ook maar stil ;)
Het is een beetje de grijze zone. (mijn mening neigt iig meer naar wit)

[ Voor 6% gewijzigd door Xof op 31-05-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n W950i. :)

Ik heb er tomtom op staan en dat moet ik laten werken via een gps muis (bluetooth). Maar ik wil ook handsfree kunnen telefoneren in de auto. Kan dit ook tegelijk met bluetooth (autoradio) of klapt dan een van de twee eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:07:
Maar indien mijn gsm dan technisch kapot gaat, hoe gaat dat dan...omdat garantie vervalt maar hoe gaat dat dan met de verzekering?? gaan zij deze dan wel maken...?

Hoe betaal je eigenlijk op die kalunky site? je komt op de site van polpaying o.i.d. maar je moet met visa of mastercard betalen. Ik heb alleen raboreader maar is dat mogelijk???
weet iemand dit al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zoals daar beschreven staat kan je alleen betalen via de aangegeven CREDIT cards. Dus je hebt een credit card nodig :P

Als je die zelf niet hebt kan je ook proberen mensen heel lief aan te kijken, dat zij het voor je willen betalen en dat jij het dan naar hun rekeningnummer overmaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:24:
[...]

Ja, zoals daar beschreven staat kan je alleen betalen via de aangegeven CREDIT cards. Dus je hebt een credit card nodig :P

Als je die zelf niet hebt kan je ook proberen mensen heel lief aan te kijken, dat zij het voor je willen betalen en dat jij het dan naar hun rekeningnummer overmaakt..
Bedankt Wouter, ik had dat al verwacht maar ik zal kijken of iemand in mijn kring een dergelijke kaart heeft.

Voor mensen die Apps, Games of Themes nodig hebben voor de M600i, W950i of de P990i kunnen terecht op het volgende forum: *knip*
Volledig gratis en vaak werkt het ook nog goed!!! Geen bullshit!

Graag ook geen verwijzingen naar forum waar dingen besproken worden die hier ook niet toegestaan zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 29-06-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 07:13:
Ik heb ook zo'n W950i. :)

Ik heb er tomtom op staan en dat moet ik laten werken via een gps muis (bluetooth). Maar ik wil ook handsfree kunnen telefoneren in de auto. Kan dit ook tegelijk met bluetooth (autoradio) of klapt dan een van de twee eruit?
Als je energie-besparing uit hebt staan zou het geen enkel probleem moeten zijn om tegelijkertijd met meerdere apparaten verbonden te zijn. Met energie-besparing aan is dit meestal gelimiteerd tot 1 verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseAMD
Gister bij 2Call een W950i besteld, komt volgende week binnen, kan niet wachten ik ben mijn 6230 echt zat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien een idee hoe ik de gsm verbindt met de update service???Elke keer als ik het probeer zegt ie na verloop van tijd dat het is 'identificatie mislukt', (dat is na het indrukken van 'c' en het inpluggen) elke keer gaat de gsm dan weer aan... Kheb m namelijk net geflashed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Is je batterij wel volledig opgeladen?
Dan uitzetten, batterij eruit, en aanzetten. Weet je zeker dat hij volledig is ontladen en uitstaat.
Dan batterij erin, C toets ingedrukt houden, en USB-kabel erin. Het klopt dat de GSM aan lijkt te gaan (een teken van leven geeft. Ik meen dat het backlight even oplicht).

Doet hij het dan nog neit even een andere USB-poort pakken. Dan zal hij als het goed is een communicatiedrivers opnieuw installeren.

[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 04-06-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Je moet C iig zo lang indrukken totdat je Windows gaat reageren met drivers installeren of de update service een stap verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx hij doet het en heeft geinstalleerd. Vet toppie en snel dat World spul...nu heb ik alleen nog het probleem van internet instellen. Ik had namelijk standaard ingesteld dat ik Orange World had maar omdat ik m geflashed heb staat die er niet meer in. Kijk je op orange.nl voor instellingen en druk je dat ze deze instellingen moeten sturen komt er geen sms...ZUCHT!!! ORANGE SUCKS!!! Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Bij mij ging dat allemaal automatisch. (heb dan wel geen Orange)
Ik zet mijn telefoon aan na een flash, krijg de melding dat er een SMS wordt verstuurd vanaf mijn telefoon naar SE voor diverse instellingen.. dan ontvangt de telefoon automatisch weer een bericht terug en geeft dan aan dat alle instellingen geinstalleerd zijn. Kan daarna ook gelijk GPRS'en via T-mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Xof schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:11:
Bij mij ging dat allemaal automatisch. (heb dan wel geen Orange)
Ik zet mijn telefoon aan na een flash, krijg de melding dat er een SMS wordt verstuurd vanaf mijn telefoon naar SE voor diverse instellingen.. dan ontvangt de telefoon automatisch weer een bericht terug en geeft dan aan dat alle instellingen geinstalleerd zijn. Kan daarna ook gelijk GPRS'en via T-mobile :)
Het is geen SMS, maar een GPRS/UMTS dataverbinding, afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Als dat zo is dan geeft die popup een verkeerde omschrijving. Er staat toch echt in dat er een SMS verstuurd wordt, en hoe kan de telefoon via GPRS verbinding maken als die niet weet met wat voor instellingen die verbinding moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:24:
Thanx hij doet het en heeft geinstalleerd. Vet toppie en snel dat World spul...nu heb ik alleen nog het probleem van internet instellen. Ik had namelijk standaard ingesteld dat ik Orange World had maar omdat ik m geflashed heb staat die er niet meer in. Kijk je op orange.nl voor instellingen en druk je dat ze deze instellingen moeten sturen komt er geen sms...ZUCHT!!! ORANGE SUCKS!!! Kan iemand me helpen?
beetje zoeken mag wel :P
Check de SE site, bij support. Daar kan je de instellingen vinden, althans het smsje word daar wel verstuurd ;)

-edit
heb ook orange btw en het werkte bij mij wel ;D

[ Voor 4% gewijzigd door XTREEMRaGE op 05-06-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Xof schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:24:
Als dat zo is dan geeft die popup een verkeerde omschrijving. Er staat toch echt in dat er een SMS verstuurd wordt, en hoe kan de telefoon via GPRS verbinding maken als die niet weet met wat voor instellingen die verbinding moet maken.
Bij mijn Generic World 1 toestel zegt 'ie iig dat er een dataverbinding wordt opgebouwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Je toestel stuurt een servicebericht naar je operator, welke kan reageren met een servicebericht met instellingen. Bij Orange werkt dit echter niet.

Om je Orange World account toe te voegen;
Menu > Tools > Control Panel > Conenctions > Internet accounts
More > New Account > Data
Account naam kies je zelf, bij 'Address' vul je in 'wap'
Voor Internet Access (25mb gratis) vul je bij address 'internet' in.

Het SMSje van Orange kwam bij mij na ongeveer 10 minuten aan nadat ik deze op de site had aangevraagd.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 05-06-2007 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ah doet T-mobile toch nog iets goeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je deze aangevraagd dan? gewoon bij orange world, mobiel, telefoon instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10391

Daar kan het dus ook, ik ga ervan uit dat met WAP gewoon GPRS bedoeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfectie bedankt mensen!!! tis me allemaal gelukt...whoehoe...
Hij is echt veel sneller dan voorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wachtmaar tot je de functionaliteit van het homescreen ontdekt.
Heerlijk om de walkman vanaf het homescreen te kunnen bedienen in plaats van deze telkens te moeten openen, wat al zo sloom ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM199724
Hoe stop ik het scherm te dimmen? Ik gebruik DivX mobile player, maar mijn scherm dimt steeds. Is me wel gelukt om te voorkomen dat die niet naar zwart dimt, maar het dimmen compleet uitzetten lukt niet. Gebruikt niemand anders divxmobile met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Je kunt ergens in je configscherm het wel helemaal uitzetten toch? Maar dan staat het dus altijd uit, dat is iets wat ik iig niet wil.
Maar ik vind divx movie player sowieso niet helemaal soepel lopen, dus ik convert nog lekker (scheelt nog ruimte ook :P) (en dat duurt meestal toch maar 5-10 min).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Menu > Tools > Control Panel > Device > Backlight
Zet 'Handheld' op 'On', en zet 'Power Save' uit.
Ga naar het tabblad 'Brightness. Selecteer bij 'Backlight'; Handheld (dimmed)
En zet de brightness even hoog als de niet-gedimmde.

Ben alleen benieuwd hoelang je batterij dan nog meegaat.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 09-06-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM199724
En hoe kan ik over bluetooth internetten via mijn orange livebox? De verbinding is er, maar de configuratie klopt waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dan moet je de Ad-Hoc verbinding toevoegen aan de groep waarmee je internet, en die bovenaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM199724
frickY schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:27:
Dan moet je de Ad-Hoc verbinding toevoegen aan de groep waarmee je internet, en die bovenaan zetten.
Ok en alles configs op auto laten? Welke rol moet ik selecteren?
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste