Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Weet iemand hoe ik de startpagina van mijn webbrowser veranderd? Is een Orange branded toestel, en wordt steeds naar de Orange portal gekicked maar zou weten wat ik daar te zoeken heb.
In de settings van de browser kan ik het niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is inderdaad wel het een en ander geupdate.

Voor de update:

Telefoon: CXC162037 R9EA001
Bleutooth: CXC162058 R3A01
Organiser: CXC162088 R4A11
CDA: CDA162017/28 R2A02

Na de update

Telefoon: CXC162037 R9EC001
Organiser: CXC162088 R4B11
CDA: CDA162017/28 R3A01

Het is dus nog steeds niet de nieuwste versie. Ik had vanmorgen nog een mail gekregen van SE waarin ze vertelden dat er al wel een nieuwere versie voor mij moest zijn. Dat zal deze dan wel zijn...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:50
Aangezien de m600 nu een m610i krijgt met camera, zou dat ook het geval bij de w950 kunnen zijn? Een w1050i ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Kdenk eerder een W960i ofzo... Zelf mis ik de camera niet..wel had ik liever WiFi erin terug gezien.. voor de rest vind ik de W950i na 6 maanden nog steeds top terwijl ik normaal na max 3 weken al ben uitgekeken op elk andere telefoon die ik in bezit krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik zag in de update-service een W958 genoemt worden.
Als ik in Google Afbeeldingen zoek zie ik echter geen verschil met de ons bekende 950. Gezien de vele chinese hits die ik krijg zal dat wel gewoon de aziatische versie zijn, en niet een met camera.

[ Voor 73% gewijzigd door frickY op 15-04-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Camera mis ik idd ook niet.. zie ook vaak dat mensen die wel een camera op hun telefoon hebben deze vaak gebruiken in situaties dat je denkt van.. naar die foto kijk je toch nooit meer.
Heb ook nog nooit zoiets gehad van; "Had ik nu maar een camera"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:43
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 20:12:
[...]

Er is inderdaad wel het een en ander geupdate.

Na de update

Organiser: CXC162088 R4B11

Het is dus nog steeds niet de nieuwste versie. Ik had vanmorgen nog een mail gekregen van SE waarin ze vertelden dat er al wel een nieuwere versie voor mij moest zijn. Dat zal deze dan wel zijn...
Ik heb ook het toestel gisteren weer geupdate, en ik heb nu de volgende versies:

Organiser: CXC162088 R4B02

Weer anders dan jij dus, maar alleen de organiser.
Erg vreemd dit.
Ik heb me ook scheel gezocht naar OTA flashen maar dat schijnt deze SE niet te hebben. Werkte met de K800 en W900 prima. Ook wel irritant dat je hele toestel gereset wordt, maar dan ook echt ALLES. Dat was bij de K800 en W900 ook niet het geval, alles bleef erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:48
Ook ik heb geupdate, en ik heb nu:
Telefoon: CXC162037 R9F011
Bluetooth: CXC162058 R3A01
Organiser: CXC162088 R6A16
CDA: CDA162014/1 R6A13

Bij het updaten meldde de applicatie dat ik een Generic World 1 toestel heb.

Standaard staan de 'Transitions' (grafische effecten) uit, en reageert het toestel onzettend snel. Ook schrijven met de stylus gaat als een speer. Daarnaast zie je nu een progressbar bij het opstarten van je toestel.

Verder mis ik geen functionaliteit, maar zijn er afaik ook geen nieuwe zaken bijgekomen.

[ Voor 41% gewijzigd door jpiscaer op 16-04-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jainoxi schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:59:

Standaard staan de 'Transitions' (grafische effecten) uit, en reageert het toestel onzettend snel. Ook schrijven met de stylus gaat als een speer. Daarnaast zie je nu een progressbar bij het opstarten van je toestel.

Verder mis ik geen functionaliteit, maar zijn er afaik ook geen nieuwe zaken bijgekomen.
Jij hebt geluk. JIj hebt er dus wel een die meteen de nieuwste update krijgt. Ik krijg trouwens als ik update te zien dat ik een Trade Netherlands versie ofzo heb. Maar dat verschil tussen mij en Jainoxi snap ik dan weer niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:32:
[...]

Jij hebt geluk. JIj hebt er dus wel een die meteen de nieuwste update krijgt. Ik krijg trouwens als ik update te zien dat ik een Trade Netherlands versie ofzo heb. Maar dat verschil tussen mij en Jainoxi snap ik dan weer niet....
Ik heb mijn toestel bij RedCoon.nl gekocht, en het was een versie met Scandinavische boekjes. De telefoon zelf is verder gewoon in 't Engels, zonder operator-aanpassingen. Blijkbaar heb ik dus een echte generieke versie gekocht, en geen NL versie ofzo. Vandaar dat ik misschien de nieuwste updates krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Er is overigens nog geen update voor mijn brakke Orange firmware :|
Zal ze nog eens mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:38:
[...]

Ik heb mijn toestel bij RedCoon.nl gekocht, en het was een versie met Scandinavische boekjes. De telefoon zelf is verder gewoon in 't Engels, zonder operator-aanpassingen. Blijkbaar heb ik dus een echte generieke versie gekocht, en geen NL versie ofzo. Vandaar dat ik misschien de nieuwste updates krijg?
Kan je wel Nederlands als taal instellen op het apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:33:
[...]

Kan je wel Nederlands als taal instellen op het apparaat?
Ja hoor, da's geen probleem, aangezien het een generiek toestel betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16
Jainoxi schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:59:

Heb deze versies nu ook, telefoon ook bij redcoon gehaald.

Alleen.. ik kon m'n tel gewoon updaten terwijl de batterij er nog in zat :?

Ik startte Update service op, usb verbinding maken tussen telefoon en pc, en toen begon het updaten meteen zonder dat er gezegd werd dat de batterij er eerst uit moest (wat er wel staat als je alle stappen ziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De batterij moet er ook inzitten :?
Ze raden alleen aan de batterij er even uit te halen, zodat het toestel 100% uit staat.Maar voor het updaten moet hij er wel in,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16
Oh op die fiets, toch goed gegaan dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kloppen dat de update service heel lang op 100% door blijft pruttelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
@Bloodhound
Klopt. Heb het eerste keer onderbroken want leek alsof het niets aan het doen was. Tweede keer heb het gewoon laten staan; het ging ook sneller om een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen ik heb een klein probleem.
Telkens als ik de update service van SE draai dan krijg ik de melding Detectie Mislukt.

Ik doorloop de volgende stappen. Ik start de update service. Ik doe telefoon uit, verwijder batterij en doe hem er weer in. Dan druk ik op C en hou die vast. Stop USB kabel in de Telefoon. De update service verteld mij dat ik C los kan laten, ik doe dit. Dan krijg ik een groen balkje dat over het beeld loopt (Detectie). En na een poosje wordt het balkje rood en krijg ik de melding Detectie Mislukt.

Doe ik iets fout?.... heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wat doe je bij de keuze van het kabel-type?
Zijn de USB-drivers goed geinstalleerd? De eerste keer dat ik de update service gebruikte, en de USB kabel inprikte terwijl ik de C-toets ingedrukt hield, werd er nieuwe hardware gedetecteerd en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke versie gebruik je van de update service? Bij de nieuwste hoef je geen aansluiting etc. meer te selecteren maar kun je gewoon je telefoon klikken. Werkt wat makkelijker is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de niewste versie van Sony Ericsson Update Service (SUES). Die op de website van SE staat. Ik kan inderdaad geen type USB kabel selecteren.

Ik krijg wel bij het inprikken van mijn USB een melding van nieuwe Hardware. Echter deze verdwijnt vrij vlug..... Moet ik misschien de USB drivers handmatig installeren? Zo ja, Hoe kan ik de USB drivers handmatig installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je al geprobeerd het opnieuw te instaleren? En heb je PC Suite geinstalleerd? Volgens mij worden daar namelijk de usb drivers geinstalleerd.

Edit: Is je simkaart er wel uit?

Ik heb nog weer even contact gehad met SE over de nieuwste firmware, en deze zou binnenkort ook voor de NL trade versie moeten verschijnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles geprobeerd. Opnieuw geinstalleerd, ook pc suite opnieuw geinstalleerd. En de simkaart zie ik naast mijn telefoon liggen, dus dat is het ook niet....

Best raar de eerste update (aller eerste die uitkwam) ging wel in één keer? Geen flauw idee wat ik toen anders deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad wel raar ja. En als je je telefoon eerst een master reset geeft? (moet je wel eerst even een back-up maken van je telefoon om later terug te zetten) Ik heb geen idee of het werkt, maar je kunt het altijd proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even gekeken voor een update en ik had precies hetzelfde probleem als jouw. Ik heb eerst mijn telefoon verwijderd bij apparaatbeheer van mijn pc. Daarna opnieuw laten zoeken. Dan gaat hij alles weer opnieuw instaleren. Dan zegt SEUS dat je de C knop los moet laten, maar dat moet je NIET doen voordat de pc zegt dat alles goed is geinstallleerd.

Daarna nog een keer geprobeerd, zegt SEUS weer dat er geen detectie plaats kan vinden. Toen ging ik het een keer proberen, maar ik had per ongeluk mijn telefoon eraan laten zitten. Toen herkende SEUS mijn telefoon wel. Als je dus krijgt dat de detectie mislukt is gewoon de telefoon eraan laten hangen en nog een keer starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:49:
Ik heb nog weer even contact gehad met SE over de nieuwste firmware, en deze zou binnenkort ook voor de NL trade versie moeten verschijnen.
Bedoel je met "NL trade" de branded toestellen?
Ik heb Orange hier namelijk over gemailt maar uiteraard nog geen reactie terug gekregen ( ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frickY schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:00:
[...]

Bedoel je met "NL trade" de branded toestellen?
Ik heb Orange hier namelijk over gemailt maar uiteraard nog geen reactie terug gekregen ( ;( )
Nee, NL trade toestellen zijn die met een cda code die eindigt op /28. Deze toestellen zijn wel gewoon unbranded. Orange heeft een andere cda en is dus geen NL trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:55:
[...]

Nee, NL trade toestellen zijn die met een cda code die eindigt op /28. Deze toestellen zijn wel gewoon unbranded. Orange heeft een andere cda en is dus geen NL trade.
Dan heb ik dus ook geen 'NL Trade', mijn CDA eindigt niet met /28...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi werk! Ik kijk er nu al naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mijn Orange branded CDA eindigt met /6. Versie R1A22.

Vandaag de "klantenservice" maar eens bellen, maar zet er een tientje op dat die het niet weten, me niet willen doorverbinden, en me ook niet zullen terugbellen wanneer ze het wel weten...
offtopic:
Anders maar even een creditcard lenen en Generic World 1 erop plempen ( :r )

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 19-04-2007 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Ik heb sinds gisteren een of andere GMail applicatie op m'n W950i draaien. Dit is een Java app, en hij vraagt bij elk gebruik: "MIDlet permission request', waarbij ik toegang kan geven op sessiebasis.. Jammer genoeg kan ik geen 'permanente' toegang verlenen, waardoor ik telkens deze toegang moet verlenen. Is er een manier om deze applicatie toch permanente toegang te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ze hebben er geen certificaat bijgeleverd dat deze trusted is, dus ik ben bang van niet.
Het is mij iig nog niet gelukt. (heb bij beveiliging vanalles geprobeerd)

http://mail.google.com/su...?answer=52872&topic=10070

Dat is het probleem iig, mijn telefoon mist dus inderdaad die certificate.

[ Voor 31% gewijzigd door Xof op 20-04-2007 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:03:
Alles geprobeerd. Opnieuw geinstalleerd, ook pc suite opnieuw geinstalleerd. En de simkaart zie ik naast mijn telefoon liggen, dus dat is het ook niet....

Best raar de eerste update (aller eerste die uitkwam) ging wel in één keer? Geen flauw idee wat ik toen anders deed.
Bij mijn eerste update (zo uit doos, CDA /28) hoefde ik ook niks te doen. Drivers en PC Suite geinstalleerd, USB aangesloten. Toen werd alles geinstalleerd. Daarna SEUS gestart, en hoefde niks te doen behalve model kiezen. Alles ging vanzelf. Niks uit, batterij eruit, erin, C-toets...niks! En werkte meteen goed. Sindsdien moet ik dat wel elke keer doen, zoals de instrukties zeggen. Werkt overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jainoxi schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:01:
Ik heb sinds gisteren een of andere GMail applicatie op m'n W950i draaien. Dit is een Java app, en hij vraagt bij elk gebruik: "MIDlet permission request', waarbij ik toegang kan geven op sessiebasis.. Jammer genoeg kan ik geen 'permanente' toegang verlenen, waardoor ik telkens deze toegang moet verlenen. Is er een manier om deze applicatie toch permanente toegang te geven?
Bij mijn K750 kon ik hiervoor kiezen bij de eigenschappen van de applicatie zelf. Dus in plaats van opstarten More > Security. Heb nog geen idee of en waar het op de w950 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
frickY schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 07:46:
[...]

Bij mijn K750 kon ik hiervoor kiezen bij de eigenschappen van de applicatie zelf. Dus in plaats van opstarten More > Security. Heb nog geen idee of en waar het op de w950 zit.
Ik kan wel bij de MIDlet Permissions e.e.a. instellen, zodat 'ie niet meer vraagt of 'ie op internet mag, maar deze instellingen worden niet onthouden, waarschijnlijk omdat de applicatie niet 'trusted' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bij de K750i kon het echt individueel per programma.
Zal hem ook eens proberen te download (gmail.com/app) en kijken of ik het kan vinden. Momenteel weigerd de download te starten..

//edit
Mijn internet access ligt eruit :| En via Orange World kan je hem natuurlijk weer niet downen. Orange, bedankt.

[ Voor 92% gewijzigd door frickY op 20-04-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 22-08 10:14
Ik ben aan 't kijken voor een andere foon. De W950i staat inmiddels HOOG op 't lijstje ;). Hoe zit 't met de kwaliteit van de radio in het toestel? Ik zou deze ook onderweg willen gebruiken als ik naar m'n werk fiets. Heeft ie in 't algemeen goede ontvangst als je onderweg bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:32
hoe kan ik mn video speler instellen?

Het geeft nu elke keer een fout code aan als ik vanaf de pc een filmpje erop zet.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

wat voor een foutcode? Als je alles in het mp4 formaat omzet moet er geen probleem zijn...althans ik heb in de afgelopen 6 maanden alles kunnen afspelen nadat ik deze had omgezet naar mp4 met M3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, wie o wie kan mij helpen!??

Sinds ik een tijd terug de wekkerfunctie ging gebruiken, gaat nu elke werkdag spontaan mijn wekker af.. Alles staat uitgeschakeld, maar het lijkt erop dat elke tijd die ik ooit heb ingesteld altijd terug komen. Dus, ik wordt erg vaak gewekt... En als klap op de vuurpijl gaat mijn wekker 7 keer achter elkaar af om 12.30 LUNCHHH!! Dit wekt niet alleen mijn irritatie, maar ook die van anderen om mij heen...suggesties!?? Groet Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 22-08 10:14
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:50:
Mensen, wie o wie kan mij helpen!??

Sinds ik een tijd terug de wekkerfunctie ging gebruiken, gaat nu elke werkdag spontaan mijn wekker af.. Alles staat uitgeschakeld, maar het lijkt erop dat elke tijd die ik ooit heb ingesteld altijd terug komen. Dus, ik wordt erg vaak gewekt... En als klap op de vuurpijl gaat mijn wekker 7 keer achter elkaar af om 12.30 LUNCHHH!! Dit wekt niet alleen mijn irritatie, maar ook die van anderen om mij heen...suggesties!?? Groet Bas
Heb je dat probleem ook nog als je een SW-update hebt uitgevoerd? Kan me voorstellen dat dit soort (verkeerde) instellingen dan ook worden overschreven. Wellicht 't proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is dat ik orange branded toestel heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Join the club :|
Ik had de eerste keer ook veel problemen met mijn wekker, maar dan datg hij niet afging als ik hem wel had ingesteld.

Ik heb via het service menu het media memory geformatteerd, en een master reset gedaan. Je bent dan wat beltonen en alarmgeluiden kwijt, maar het loste ook enkele (zoals deze) problemen voor me op.
Bel ook vooral even met de klantenservice om te vragen naar (het eisen van) een software update. Ik maak in mijn eentje niet echt veel indruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik HAD een orange branded toestel 8)

Nu versie CDA162014/1 R6A13 _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
You've got mail >:)

Hebben meer mensen dit toestel in combinatie met een Orange abbonement, en Orange World?
Internettoegang via Orange World werkt prima, maar Internet Access niet. Dit heeft voorheen wel goed gewerkt. Wilt iemand zijn instellingen met mij delen, voel er weinig voor weer met die "help"-desk te bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jammer dat je het niet zelf hebt gedaan. Had graag een first-hand ervaring gehoord over de beschikbare tools.
Dan toch nog maar even doorbijten :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:13
Modbreak:Waarschijnlijk begrijp je zelf ook wel waarom dit niet kan.

Mail requests zijn hier niet toegestaan.

[ Voor 93% gewijzigd door Eggy op 29-04-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om de kleur van wat je schrijft te veranderen. Dat is nu dus zwart, maar met dat mooie P700 thema is het niet meer te lezen wat ik schrijf met bijv. een sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik weet niet waar je thema's mee kan maken, maar ik denk dat je je huidige thema ervoor moet bewerken en daarin kun je de kleur veranderen neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:03:

Ik had hetzelfde probleem als jij, bij mijn eigen pc deed de update service niets hij herkende de telefoon niet etc. Daarna heb ik het beneden geprobeerd. De PC Suite van SE niet geinstalleerd maar een driver set die ik van lejoor heb gekregen. Daarna de update service gestart en het kon beginnen. Dus ik denk dat je het even op een andere pc moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Hoe zit het nou eigenlijk met de stabiliteit van de telefoon met de nieuwste updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

updates maken de prestaties van de foon beter naar mijn idee. ik kijk nog wel eens afleveringen van series, als ik onderweg ben bijv, en eerst gebeurde het dat na een aantal minuten beeld en geluid niet meer synchroon liepen. nu is dat wel het geval, na het updaten.

ik had een andere vraag, hebben jullie ook dat 9 vd 10 spelletjes niet op volledig scherm speelt? valt dat te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cheeky schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:48:
Hoe zit het nou eigenlijk met de stabiliteit van de telefoon met de nieuwste updates?
Ik heb sinds de laatste update (organizer R4B02) het idee dat hij veel meer last heeft van de bekende memory leak. Helemaal als ik met mijn bt headset muziek heb geluisterd. Dan heb ik best vaak dat er een uurtje daarna een restart wordt gedaan voor het verbeteren van de prestaties. Met de vorige versie heb ik hier helemaal geen last van gehad, dus wat ze daar bij SE gedaan hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Sinds de laatste versie (voor mij; Organizer R4B02 ook), werkt het toestel goed. Ik krijg alleen de melding dat "het apparaat opnieuw gestart wordt om de prestaties te verbeteren" als hij crasht. Volgens mij is deze melding gewoon om een crash te verbloemen. Memory leak heb ik nu 1x gehad, de afgelopen paar dagen (sinds ik hem heb; nu 2 maanden). Alle programma's dicht behalve sms en het on-screen toetsenbord reageerde een seconde later dan dat ik het aantikte. Uit- en aangezet, en weer supersnel.
Ik las dat sommige mensen een voortgangsbalk zien als ze het toestel aanzetten, zodat ze kunnen zien hoe ver hij is met opstarten? De mijne doet dat niet. Wel de nieuwste update aldus SEUS, unbranded W950i. (NL Trade model geloof ik, /28).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
Ik heb de generic world versie, en via SEUS Organizer R6A16 binnengehaald. Het memoryleakprobleem heb ik nooit gehad, dus misschien lost een nieuwere versie eea op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wordt niet echt opgelost dat memory leaken. Het is een fout in symbian 9 dat niet goed samenwerkt met de UIQ "schil" oid. Ik heb er op esato.com wat over gelezen, en over een half jaar moet er geloof ik een update komen die symbian update naar 9.2 of 9.3 geloof ik. Dan zou het opgelost moeten zijn.

Die statusbalk krijg je alleen met de nieuwste update, en die is er voor de NL trade nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik draai tomtom 6.021 met benelux kaart. Dit in combinatie met een Qstarz 32 channel bt818 GPS. Het autopijltje loopt nogal schokkerig. Met of zonder flitspalen incl geluid maakt weinig verschil. 2d is ook niet merkbaar sneller.

Ligt dit aan de baudrate? Ik kan deze nergens veranderen op de m600i zelf(serial port kan je niet wijzigen) en in tomtom kan je niet voor een bedrade gps_muis kiezen(om de comport en baudrate te selecteren/wijzigen)

Heeft iemand hier een oplossing voor? De tomtom gps_driver is 1.20, die voor pda's mobile is veel nieuwer maar kan je niet installeren op symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verkeerde topic?
Ik meen dat de m600i qua software op aardig wat punten verschilt van de w950i, gezien de eerste als business phone op de markt wordt gezet, en de tweede als walkman-phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
frickY schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:36:
Verkeerde topic?
Ik meen dat de m600i qua software op aardig wat punten verschilt van de w950i, gezien de eerste als business phone op de markt wordt gezet, en de tweede als walkman-phone.
Uh heb hem ook in het m600 topic gesteld inderdaad, want de topics leven niet echt. Het maakt vrij weinig uit, omdat het haast identieke telefoons betreft met delzefde software versie in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik draai ook tomtom, maar dan icm met de 810 en ik heb geen probleem van schokken oid. En volgens mij heb ik niks aan de baud veranderd. Kan alleen niet terugvinden op welke baud hij nu staat, want als ik op gps apparaat klik dan wil hij deze wijzigen en dan geeft hij allemaal default waarden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Xof schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:33:
Ik draai ook tomtom, maar dan icm met de 810 en ik heb geen probleem van schokken oid. En volgens mij heb ik niks aan de baud veranderd. Kan alleen niet terugvinden op welke baud hij nu staat, want als ik op gps apparaat klik dan wil hij deze wijzigen en dan geeft hij allemaal default waarden aan.
Dus je kan wel waarden zien of wijzigen? Zoals com (serial) port etc? En doe je dat in tomtom of de symbian settings ergens. Ik kan het nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
-Iemand enig idee hoe je de operator-tekst (KPN/Telfort, Telfort, T-mobile, etc) wegkrijgt?

-Hoe krijg je de snelkeuze pictogrammen weg (onderaan het scherm)?

-Ben perfectionistisch ingesteld. Als ik een wallpaper maak met photoshop (crop van 320*240, al dan niet geresized) dan wordt deze niet volledig getoond als bureaublad/wallpaper. Weet iemand wat de exacte maat is van een wallpaper (die dus wel fullscreen wordt getoond)? Waarom heb ik het hierover? Bekijk een afbeelding en klik op uitvouwen. Stel diezelfde afbeelding in als wallpaper en zie het verschil.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik hoop dat je afbeelding 240x320 is, en niet andersom? ;)
Bij het instellen van een achtergrond kun je toch ook het 'zoom'-niveau kiezen?

[ Voor 41% gewijzigd door frickY op 10-05-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

ToFast schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:06:
[...]

Dus je kan wel waarden zien of wijzigen? Zoals com (serial) port etc? En doe je dat in tomtom of de symbian settings ergens. Ik kan het nergens vinden
In symbian doe ik niks, ik regel alles in TomTom en daar kan ik idd waarden wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Xof schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:19:
[...]

In symbian doe ik niks, ik regel alles in TomTom en daar kan ik idd waarden wijzigen.
Mag ik vragen welke versie van tomtom je dan gebruikt? Ik 6.021 8120 met gps v1.20. Kan alleen maar tomtom bluetooth of andere bluetooth receiver selecteren, zonder instellingen te kunnen wijzigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24

Shabbaman

Got love?

Weet er iemand een goedkope gps-muis voor de w950, anders dan die van tomtom?

EDIT:

OK, betere vraag, iemand ervaring met de I-Blue 737 / Qstarz Q810?

[ Voor 33% gewijzigd door Shabbaman op 10-05-2007 18:29 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Shabbaman schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:20:
Weet er iemand een goedkope gps-muis voor de w950, anders dan die van tomtom?

EDIT:

OK, betere vraag, iemand ervaring met de I-Blue 737 / Qstarz Q810?
Anders scroll je heeeeel iets naar boven :P
ToFast schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:32:
[...]

Mag ik vragen welke versie van tomtom je dan gebruikt? Ik 6.021 8120 met gps v1.20. Kan alleen maar tomtom bluetooth of andere bluetooth receiver selecteren, zonder instellingen te kunnen wijzigen...
Versie 6.020 en zie nergens een GPS versie staan?
Je hebt inderdaad gelijk dat er maar 2 ontvangers te selecteren zijn, idd alleen de BT versies :)

Ga ik scannen zie ik IBT-GPS die selecteer ik et voila en dan heb ik gelijk contact :)
Het beeld van GPS status ververst dan elke seconde.

[ Voor 49% gewijzigd door Xof op 10-05-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Xof schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:48:
[...]

Versie 6.020 en zie nergens een GPS versie staan?
Je hebt inderdaad gelijk dat er maar 2 ontvangers te selecteren zijn, idd alleen de BT versies :)

Ga ik scannen zie ik IBT-GPS die selecteer ik et voila en dan heb ik gelijk contact :)
Het beeld van GPS status ververst dan elke seconde.
Inderdaad dat heb ik dus ook, langzame refresh van 1seconde ofzo. 1fps. Dat moet toch zeker wel aan 20fps kunnen(baudrate omhoog?maar waar doe je dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Wordt nu wel erg lang wachten op R6A16 met de NL Trade.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

ToFast schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:02:
[...]

Inderdaad dat heb ik dus ook, langzame refresh van 1seconde ofzo. 1fps. Dat moet toch zeker wel aan 20fps kunnen(baudrate omhoog?maar waar doe je dat)
Ik vind dat dus nog wel meevallen met de traagheid.. ok mijn PDA is sneller, maar dit kan ook met de snelheid van de telefoon te maken hebben.
Als ik thuis ben zal ik eens kijken naar baud instellingen, maar verwacht eigenlijk dat dit niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Cheeky
Wees blij dt je een NL Trade en niet een Orange branded hebt. Dan kun je updates in zijn geheel wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Laatst online: 11-09 19:53
Volgens SE-World.info is er gisteren een nieuwe firmware update vrijgegeven (R9F011).

De volgende dingen zijn verbeterd:
- Menüanimationen sind nun deaktiviert (aktivieren: Systemsteuerung -> Gerät -> Übergänge)
- Neue Organizerversion R5A17
- Allgemeine Performance-Verbesserungen
- Menügeschwindigkeit massiv erhöht
- Fortschrittsanzeige bei Bootvorgang des Geräts
- Lautsprecher lauter
- Backup-Rückspiel-Probleme behoben
- Browser verarbeitet komplexere Seiten zuverlässiger, läuft stabiler und benötigt weniger Speicher
- Java-Engine verbessert
- Videoplayer stabiler und performanter
- Nachrichtenanwendung stabiler
- "Memory-Leaking"-Effekt verringert
- Bei Eingabe von Kennwörtern / PIN wird nur noch das zuletzt eingegebene Zeichen in Klartext dargestellt

Ik ga staks eens proberen of ik al kan updaten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
niket610 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:32:
Volgens SE-World.info is er gisteren een nieuwe firmware update vrijgegeven (R9F011).

De volgende dingen zijn verbeterd:
- Menüanimationen sind nun deaktiviert (aktivieren: Systemsteuerung -> Gerät -> Übergänge)
- Neue Organizerversion R5A17
- Allgemeine Performance-Verbesserungen
- Menügeschwindigkeit massiv erhöht
- Fortschrittsanzeige bei Bootvorgang des Geräts
- Lautsprecher lauter
- Backup-Rückspiel-Probleme behoben
- Browser verarbeitet komplexere Seiten zuverlässiger, läuft stabiler und benötigt weniger Speicher
- Java-Engine verbessert
- Videoplayer stabiler und performanter
- Nachrichtenanwendung stabiler
- "Memory-Leaking"-Effekt verringert
- Bei Eingabe von Kennwörtern / PIN wird nur noch das zuletzt eingegebene Zeichen in Klartext dargestellt

Ik ga staks eens proberen of ik al kan updaten! :)
Die is er al een aardig tijdje, en sinds een week konden ook de overige CDA versies updaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zojuist de Gmail midlet van Google aan de praat gekregen op mijn w950i In combinatie met Orange Internet Access (25MB gratis) een stuk handiger dan webbased mail lezen :)

Surf met je mobiel naar http://gmail.com/app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Laatst online: 11-09 19:53
ToFast schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:31:
[...]

Die is er al een aardig tijdje, en sinds een week konden ook de overige CDA versies updaten. :)
Ho inderdaad, deze is er al even. Ik had verkeerd gekeken. Er stond verschenen op 10-4-2007. Maar het is nu natuurlijk al 11-5-2007 ;)

Toch raar, de update service zegt dat ik de nieuwste versie al heb, terwijl ik nog op R9EC001 draai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De nieuwste versie is vermoedelijk voor World generic toestellen.
Jij zult dan een NL Trade of branded toestel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:38:
Zojuist de Gmail midlet van Google aan de praat gekregen op mijn w950i In combinatie met Orange Internet Access (25MB gratis) een stuk handiger dan webbased mail lezen :)

Surf met je mobiel naar http://gmail.com/app
Heb er een aantal maanden geleden al reclame over gemaakt, toen vond blijkbaar niemand het interessant genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Vorige keer dat ik hem probeerde deed hij het niet. Nu werd mijn toestel (SE smartphone) wel herkent en kreeg ik de juiste jar ter download aangeboden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
Net heb ik ook R9F011 geflashed. Het schijnt dat je met deze versie ook veel meer geheugen vrij hebt, 23,7 MB bij mij na het booten. Weet niet hoeveel het met de oude versie was, dat heb ik nooit getest.

Of ie verder sneller is moet ik nog even zien, ben nu een backup aan het terugzetten. Begin wel steeds blijer te worden dat ik die Orange rotzooi eraf gegooid heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Xof schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:30:
[...]

Ik vind dat dus nog wel meevallen met de traagheid.. ok mijn PDA is sneller, maar dit kan ook met de snelheid van de telefoon te maken hebben.
Als ik thuis ben zal ik eens kijken naar baud instellingen, maar verwacht eigenlijk dat dit niet mogelijk is.
Even mezelf quoten :P
Ik ben bezig geweest met GPS ed. ook een aantal tooltjes gedownload maar de instelmogelijkheden zijn echt 0. Het is dus een beperking van de telefoon denk ik.
The Sony Ericsson Update Service for Windows Vista™ will be available for download on www.sonyericsson.com/updateservice in September.
Dit slaat echt compleet nergens op.. de sony ericsson update service kan toch niet zo apart zijn dat het niet op vista draait. :?
Nouja gelukkig staat hier nog een wat oudere pc met Windows XP.

[ Voor 24% gewijzigd door Xof op 14-05-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Iejoor schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:55:
Net heb ik ook R9F011 geflashed. Het schijnt dat je met deze versie ook veel meer geheugen vrij hebt, 23,7 MB bij mij na het booten. Weet niet hoeveel het met de oude versie was, dat heb ik nooit getest.

Of ie verder sneller is moet ik nog even zien, ben nu een backup aan het terugzetten. Begin wel steeds blijer te worden dat ik die Orange rotzooi eraf gegooid heb :)
Ik heb net ook m'n Generic World 1 toestel (CDA type CDA162014/1) geflashed, mijn versienummers zijn nu als volgt:
CDA versie R6A13
Phone CXC162037 R9F011
Bluetooth CXC162058 R3A01
Organizer CXC162088 R6A16

Ik heb net na een reboot 24MB vrij. Heb eerst via het verborgen menuutje eerst een internal harddisk format gedaan, daarna de update, daarna weer een een internal harddisk format.

offtopic:
een internal harddisk format is een hele harde reset van je telefoon, waarbij alle meuk die niet perse nodig is, zoals voorbeeldgeluidjes, verwijderd wordt. Voor meer info, zie de UIQ3 SourceForge Documentatie.

[ Voor 6% gewijzigd door jpiscaer op 14-05-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Xof schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:29:
Dit slaat echt compleet nergens op.. de sony ericsson update service kan toch niet zo apart zijn dat het niet op vista draait. :?
Nouja gelukkig staat hier nog een wat oudere pc met Windows XP.
Ik zal het je nog leuker vertellen, hij werkt ook niet zonder internet explorer. Je zou toch van Sony wel verwachten dat ze alles proberen om hun klanten niet software van hun concurrent op te dringen, maar nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Shabbaman schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:11:
[...]

Ik zal het je nog leuker vertellen, hij werkt ook niet zonder internet explorer. Je zou toch van Sony wel verwachten dat ze alles proberen om hun klanten niet software van hun concurrent op te dringen, maar nee...
Kleine correctie, je dient de Flash plugin voor Internet Explorer te hebben, verder doet 'ie niets met MSIE zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Kwam er gister achter dat ik in de Filemanager bestanden niet eens kan hernoemen.
Is dit de zoveelste beperking van mijn Orange branded firmware, of kunnen jullie dit ook niet?

Had via bluetooth een foto ontvangen welke ik graag wou hernoemen naar de naam van de persoon op de foto, maar helaas.

Heb ook maar eens een mailtje richting SE gedaan om mijn onvrede over de Orange branded toestellen te uiten, en een smeekbede Orange aan te sturen hier iets aan te doen. Morgen ook nog maar eens de klantenservice bellen, ookal weet ik al wat ze me te vertellen hebben.

Na een reboot heb ik overigens 19,4M available memory (op een Orange branded toestel dus).

[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 14-05-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:12:
Kwam er gister achter dat ik in de Filemanager bestanden niet eens kan hernoemen.
Is dit de zoveelste beperking van mijn Orange branded firmware, of kunnen jullie dit ook niet?

Had via bluetooth een foto ontvangen welke ik graag wou hernoemen naar de naam van de persoon op de foto, maar helaas.

Heb ook maar eens een mailtje richting SE gedaan om mijn onvrede over de Orange branded toestellen te uiten, en een smeekbede Orange aan te sturen hier iets aan te doen. Morgen ook nog maar eens de klantenservice bellen, ookal weet ik al wat ze me te vertellen hebben.

Na een reboot heb ik overigens 19,4M available memory (op een Orange branded toestel dus).
Ik kan gewoon de bestandsnaam aanpassen in de filemanager. Dus ik denk dat je weer met een beperking zit ;)

19,4M is niet heel echt veel.. of heb je veel dingen op je telefoongeheugen geinstalleerd? Ik heb nu nog iets van 35M over ofzo met redelijk wat apps.

Ik draai nu met de P700 default theme (telefoon moet binnenkort uitkomen dacht ik), vind het wel een nette theme.
http://www.se-uiq.com/forum/index.php?showtopic=62 met erg veel en mooie themes, het is wel een franse forum maar voor het bekijken en downloaden heb je die taalkennis niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Jainoxi schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:44:
[...]

Kleine correctie, je dient de Flash plugin voor Internet Explorer te hebben, verder doet 'ie niets met MSIE zelf...
Toch krijg ik het niet aan de praat in mozilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Zoals Jainoxi al zegt je hebt de 'flash plugin voor Internet Explorer' nodig. Die van Mozilla pakt hij niet en om die flash plugin voor IE te installen heb je dus wel IE nodig. Voor de updateservice gebruikt hij dus geen IE, alleen de plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik gemaild naar Sonyericsson met de vraag wanneer de World Generic versie beschikbaar wordt voor NL TRADE.

Dit was het antwoord:
"Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Het is niet mogelijk om uw Sony Ericsson W950i te voorzien van de World Generic versie. Ook komt hiet geen update voor die dit wel mogelijk maakt.
"

Ik vraag me nu sterk af of die World Generic versie ooit beschikbaar voor me wordt. Het lijkt er in ieder geval niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Xof
Ik heb niets op het interne geheugen geinstalleerd. Steker nog, heb al een spel welke er standaard opstond af gegooid. Heb zelf alleen Opera Mini en Google Gmail geinstalleerd, maar op het Flash-geheugen.

Kan het bestand nu overigens wél hernoemen (Edit > Rename). Maar ben er vrij zeker van dat die optie er de vorige keer niet bijstond.. Had toen alleen "move to folder" en "copy to folder" 8)7

Heb ook al reactie terug van SE. Helaas wederom een standaard mailtje met dat ik SEUS moet gebruiken om mijn toestel te updaten, en anders contact op kan nemen met een reparatiecentrum in de gegeven lijst. Zo jammer dat ze je mails niet gewoon even lezen, maar domweg reageren met standaard teksten zodra ze een trefwoord vinden.
Heb nog maar een mail teruggestuurd dat mijn toestel prima is, maar dat het de firmware is die mijn gebruikerservaring vertieft. Kijken of ze ook standaard mailtjes voor die trefwoorden hebben :9
offtopic:
IA voor Kulankendi credits?

[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 15-05-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:25:
[...]

Gisteren heb ik gemaild naar Sonyericsson met de vraag wanneer de World Generic versie beschikbaar wordt voor NL TRADE.

Dit was het antwoord:
"Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Het is niet mogelijk om uw Sony Ericsson W950i te voorzien van de World Generic versie. Ook komt hiet geen update voor die dit wel mogelijk maakt.
"

Ik vraag me nu sterk af of die World Generic versie ooit beschikbaar voor me wordt. Het lijkt er in ieder geval niet op.
Ik denk dat ze je niet goed begrepen. Je zult van een NL Trade toestel nooit een World Generic toestel kunnen maken, dat zeggen zij eigenlijk.
Jij (en wij) bedoelen: De firmwareversie die OP de World Generic staat, OOK op de NL Trade krijgen...
Het lijkt alsof de NL Trade één of twee versies achterloopt op de World Generic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hmm.. vandaag mn telefoon gesloopt. Kwam tegen een hoek van de tafel aan met mn telefoon die in mijn zak zat. Het beeld is nu helemaal gebarsten :s. De touchscreen werkt nog maar in de linker benedenhoek. Het beeld zelf is nog wel heel scherp en weergeeft nog steeds de normale kleuren, alleen de touchscreen werkt niet meer goed.

Heb SE gebeld, en deze verwees me door naar een service/reparatiepunt. Deze heeft me vervolgens een prijsindicatie gegeven van 150-200 euro omdat het hele scherm vervangen moet worden en dit onder gebruikersschade valt.

Anyways nu zit ik met iets anders. Ik kan, doordat de touchscreen niet goed meer werkt, geen contacten overzetten naar een andere telefoon. Mijn vraag was dus nu of het mogelijk is om de contacten uit de backup file te exporteren naar een textbestand of iets dergelijke om zo een aantal telefoonnummers uit te lezen. Ik heb al mijn telefoon nummers op het toestel opgeslagen, en kan deze ook niet overzetten naar de sim meer dus de enige mogelijkheid is om bepaalde nummers uit de backup file te halen. Weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nash

Kan je niet gewoon synchroniseren met Outlook via de PC suite? Vrijwel iedere andere telefoon kan ook synchroniseren met Outlook dus overzetten zou zo geen probleem hoeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Heb dit inmiddels gedaan en heb zo een aantal belangrijke nummers eruit gehaald en een backup van de rest gemaakt. Ik breng hem a.s. vrijdag langs voor reparatie waarbij ze de gehele scherm gaan vervangen. Zal in het vervolg nog voorzichtiger zijn. Tot nu toe (sinds december), is er geen enkel krasje opgekomen en was ik er super voorzichtig mee. Gaat er 1x wat mis, is het gelijk ook heel erg mis gegaan :S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:29

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

pff na een lange tijd, d8 ik ff te gaan updaten....maar hij blijft vast bij het scherm 'Een ogenblik...bezig met downloaden'. Het leuke is dat er wel 100% staat maar het loading balkje gaat nie verder dan de helft :S. Maar de overige animaties in het scherm doen het wel...

--edit
Na de 2e keer lijk het gelukt te zijn!

[ Voor 19% gewijzigd door XTREEMRaGE op 17-05-2007 01:06 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Kreeg de volgende reactie van SE op mijn noodkreet mbt de Orange firmware;
Indien u de melding krijgt dat uw toestel al over de meest recentste software beschikt, dan is er geen update voor uw toestel. Wij raden u aan om uw toestel up te laten daten bij een van onderstaande service centers. Zij maken gebruik van een ander update dan op onze website www.sonyericsson.nl. Het is niet mogelijk om de Orange software van uw W950i te verkrijgen.
Wat moet ik hier nu toch weer mee. Zo irritant als ze niet gewoon je mail begrijpend lezen, en je daarin gestelde vragen beantwoorden :|

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 16-05-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja dat doen de meeste bedrijven helaas.. zo irritant :(

Ikzelf zou gewoon het risico genomen hebben om er de originele firmware op te zetten en dan zo maar de garantie te verliezen (Al moet je met wat stennis schoppen nog steeds garantie kunnen krijgen lijkt mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier staat bij mij ook constant 14,9 of minder MB vrij, als ik via de opslagruimtewizard kijk heb ik echter nog een dikke 52mb vrij van de 62mb. Dus denk eerder dat het een foutje is ofzo, heb voor de rest ook niks geinstalleerd staan dus.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:29

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

is de laatste cda versie r4a02?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik ben van plan deze foon ook te kopen. Maar nog even een paar vraagjes:

1. Klopt het dat je voor applicaties e.d. maar beperkte ruimte hebt, en dat die 4GB enkel voor muziek en films is? Lijkt me een beetje vreemd nmlk..
2. Is de telefoon over het algemeen snel genoeg (wordt niemand langzamerhand gek van eventuele traagheden :) )
3. Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van een mobieltje bij onze oosterburen? Ik kan daar namelijk de mobiel ruim €100,- goedkoper krijgen dan hier :S Hier een lijstje met sites uit Duitsland:

http://www.norskit.com/no...2DMOB%2DTELEF110032205%2C
http://www.preis-kampf.co...2DMOB%2DTELEF110032205%2C
Die zien er allebei niet heel betrouwbaar uit, maar deze bijvoorbeeld wel:
http://www.mp3-player.de/...e=article&ID=2950&aid=201

Dank voor de hulp :)

En oja: ik zat eerst ook te twijfelen nou deze te nemen, of de Nokia N91.. Die heeft nmlk camera, wifi etc er wel opzitten, en ook 4GB.. Alleen die is wel een beetje lomp en daar schijnt de OS slomer te zijn.. Maar iedereen hier zegt natuurlijk voor deze te kiezen :D
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste