Hij speelt ongeveer 5 minuten en houdt dan op. Loopt niet vast ofzo, maar stopt met spelen en sluit walkman af. Heel apart en erg lastig.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:27:
Wat bedoel je met te pas en te onpas uitvallen van de walkman player? Ik heb weleens dat hij gewoon stopt met afspelen, en dat ik dan opnieuw mijn telefoon moet opstarten.
Ik heb deze telefoon nu al een week, maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn telefoon aan me computer te hangen. Als ik de usb kabel in me computer stop worden er geen drivers gevonden.
Ik heb de laatste nieuwe firmware versie er al opgezet ( dat werkt dan weer wel
), maar op een andere pc was het geen probleem om te syncen ( daar stond wat oude SE software op voor een k750i maar deze werkt niet met een w950i. Dus via de website de laatste versie geïnstalleerd) en ik heb er toen gelijk wat muziek op gezet.
Ik heb op mijn eigen pc al een paar keer de juiste software geïnstalleerd ( van cd en via inet ) maar het wil maar niet werken.
De manier van installeren doe ik op de volgende manier
Software -> reboot -> telefoon aansluiten -> Windows ziet een onbekend usb apparaat en dan stop het met werken.
Jullie nog een idee…
Ik werk op mijn eigen pc op windows XP sp2 met een verse installatie
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
[update]
Als ik sync in normale modus ipv snelle modus werkt het wel
het blijft raar maar ik kan nu weer met me telefoon spelen...
Ik heb de laatste nieuwe firmware versie er al opgezet ( dat werkt dan weer wel

Ik heb op mijn eigen pc al een paar keer de juiste software geïnstalleerd ( van cd en via inet ) maar het wil maar niet werken.
De manier van installeren doe ik op de volgende manier
Software -> reboot -> telefoon aansluiten -> Windows ziet een onbekend usb apparaat en dan stop het met werken.
Jullie nog een idee…
Ik werk op mijn eigen pc op windows XP sp2 met een verse installatie
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
[update]
Als ik sync in normale modus ipv snelle modus werkt het wel

[ Voor 11% gewijzigd door blaatkipje op 23-03-2007 13:08 . Reden: update ]
Verwijderd
Ik heb zowiezo wel belang bij 1 of 2.frickY schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:42:
Ik heb geen idee waar die etui's vandaan moeten komen. Kan ze uberhaupt nergens vinden.
Zal eens contact zoeken met SE.
Die dingen slijten nou eenmaal snel.
Hoe stel ik de videoplayer in.
Ik heb via de usb kabel een wma bestand naar de gsm gestuurd en daarna afgekoppeld om af te spelen.
Dan duurt t even voordat t bestand geladen is. maar daarna hoor ik alleen t geluid en geen beeld.
Zijn vrij weinig instelmogelijkheden.
verder heb ik alleen een belminuten abonnement erbij maar als ik internet wil instellen moet dat dan via de ericsson site. via de telefoon kan hij geen contact maken bij het instellen.
thanks.
Ik heb via de usb kabel een wma bestand naar de gsm gestuurd en daarna afgekoppeld om af te spelen.
Dan duurt t even voordat t bestand geladen is. maar daarna hoor ik alleen t geluid en geen beeld.
Zijn vrij weinig instelmogelijkheden.
verder heb ik alleen een belminuten abonnement erbij maar als ik internet wil instellen moet dat dan via de ericsson site. via de telefoon kan hij geen contact maken bij het instellen.
thanks.
Ergens in deel 1 toen ik de telefoon net had merkte ik op dat mijn signaal op het T-mobile netwerk in een keer heel laag is terwijl ik met de vorige telefoon wel gewoon 5 streepjes had.
Maar wat blijkt, dit ligt aan 3G. Blijkbaar zoekt hij eerst de dichtsbijzijnde 3G netwerk op en die zal wel verder weg zijn dan de standaard netwerk. Nu ik 3G heb uitgeschakeld heb ik wel weer constant 5 streepjes ontvangst.
Maar wat blijkt, dit ligt aan 3G. Blijkbaar zoekt hij eerst de dichtsbijzijnde 3G netwerk op en die zal wel verder weg zijn dan de standaard netwerk. Nu ik 3G heb uitgeschakeld heb ik wel weer constant 5 streepjes ontvangst.
ik ben niet zo op de hoogte van 3G tov GSM. Ik heb 3G ook uitgezet omdat ik had begrepen dat dat redelijk stroom bespaarde. Maar wat heb ik eigenlijk uitgezet
Ik kan gewoon nog bellen (vodafone).
En ik heb te vroeg gejuiched wat betreft het afbreken van mp3's. Na de firmware-update heb ik nog steeds dat nummers halverwege stoppen en de volgende in de playlist gestart wordt. Irritant. Kan het wezen dat die nummer misschien niet goed omgezet zijn en dat de software daar gevoelig voor is?
En ik heb te vroeg gejuiched wat betreft het afbreken van mp3's. Na de firmware-update heb ik nog steeds dat nummers halverwege stoppen en de volgende in de playlist gestart wordt. Irritant. Kan het wezen dat die nummer misschien niet goed omgezet zijn en dat de software daar gevoelig voor is?
Via 3G kun je bijv. UMTS'enTim Schuhmacher schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:53:
ik ben niet zo op de hoogte van 3G tov GSM. Ik heb 3G ook uitgezet omdat ik had begrepen dat dat redelijk stroom bespaarde. Maar wat heb ik eigenlijk uitgezetIk kan gewoon nog bellen (vodafone).
http://nl.wikipedia.org/wiki/3G
RTFM?blaatkipje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:37:
Als ik sync in normale modus ipv snelle modus werkt het wel![]()
Zodra je de USB-stekker aansluit verschijnt op je scherm de keuze-optie voor Fast File-transfer of Normal mode. Voor Fast file transfer staat er;
Kies je Normal mode dan staat er;Use for hi-speed transfer of music, images and other files to the Media memory
Is dat nog niet duidelijk genoeg pak je je boekje erbij waar ditook héél duidelijk wordt uitgelegdUse if synchronizing with computer, using the phone as a modem or charging phone

Dude ik kan best lezen, het gaat hier niet om het synchroniseren zelf ( dat staat er toch ) maar om de verbinding zelf die niet werkt.frickY schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:09:
[...]
RTFM?
Zodra je de USB-stekker aansluit verschijnt op je scherm de keuze-optie voor Fast File-transfer of Normal mode. Voor Fast file transfer staat er;
[...]
Kies je Normal mode dan staat er;
[...]
Is dat nog niet duidelijk genoeg pak je je boekje erbij waar ditook héél duidelijk wordt uitgelegd
Er staat;
Wat werkt er dan niet?Als ik sync in normale modus ipv snelle modus werkt het wel
Syncen in snelle modus blijkbaar..
In snelle modus is je telefoon gewoon een soort van USB stick (alleen handig dus voor muziek en filmpjes etc.) en daar heb je dus geen drivers voor nodig
[ Voor 7% gewijzigd door Xof op 27-03-2007 15:30 ]
En dat werktte dus niet.... ( mass storage drivers )Xof schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:30:
[...]
Syncen in snelle modus blijkbaar..
In snelle modus is je telefoon gewoon een soort van USB stick (alleen handig dus voor muziek en filmpjes etc.) en daar heb je dus geen drivers voor nodig
Na een verse windows installatie was het probleem weg..

top telefoon!!!
maar heeft iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de helderheid (zichtbaarheid) van mijn scherm niet verdwijnt als ik een film aant kijken ben via de hierboven genoemde geinstalleerde divx player? alvast bedankt
maar heeft iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de helderheid (zichtbaarheid) van mijn scherm niet verdwijnt als ik een film aant kijken ben via de hierboven genoemde geinstalleerde divx player? alvast bedankt
Dan moet je het faden van het scherm in het geheel uitzetten denk ik;
Menu > Tools > Control Panel > Device > Backlight > Active After
Ik ben overigens in contact met een Nederlands bedrijf mbt nieuwe etui's. Zodra ik meer weet horen julie ''t.
Ik ben overigens in contact met een Nederlands bedrijf mbt nieuwe etui's. Zodra ik meer weet horen julie ''t.
Levert dat bedrijf toevallig ook onderdelen? Ik ben namelijk een stuk van mijn HBH-DS970 headset kwijtfrickY schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:07:
Dan moet je het faden van het scherm in het geheel uitzetten denk ik;
Het is een after sale services bedrijf. Ik meen dat zij ook de reparaties voor SE verzorgen;
http://www.dynafix.nl
Ze doen in ieder geval wel reparatie van Samsung assesoires. Dus doe ze eens een mail of belletje.
Ik vraag me nu overigens af of het etui niet onder een garantie periode valt. Bij Samsung geven ze ook 6mnd garantie op alle accesoires.
Ze doen in ieder geval wel reparatie van Samsung assesoires. Dus doe ze eens een mail of belletje.
Ik vraag me nu overigens af of het etui niet onder een garantie periode valt. Bij Samsung geven ze ook 6mnd garantie op alle accesoires.
[ Voor 58% gewijzigd door frickY op 29-03-2007 08:10 ]
Jammer, die heb ik al gebeld en dan moest ik alles op gaan sturen wat weer € 30 kost.frickY schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:06:
Het is een after sale services bedrijf. Ik meen dat zij ook de reparaties voor SE verzorgen;

Verwijderd
Ik heb al een mooie "sok" gekocht bij een telefoonwinkel.
Voldoet ook wel redelijk. Pluspunt is vrolijke kleur
Voldoet ook wel redelijk. Pluspunt is vrolijke kleur
bedankt voor de tip. werkt idd...
weet iemand of het mogelijk is om handmatig albumplaatjes toe te voegen ipv via playnow? ik heb een aantal cds geupload naar mijn phone en wil nu de ingescande hoesjes daarvan ook uploaden. kan dit, zodanig dat ik die hoesjes zie in mijn walkman?
weet iemand of het mogelijk is om handmatig albumplaatjes toe te voegen ipv via playnow? ik heb een aantal cds geupload naar mijn phone en wil nu de ingescande hoesjes daarvan ook uploaden. kan dit, zodanig dat ik die hoesjes zie in mijn walkman?
Is al vaker gezegd en de oplossing is gewoon te simpel
(staat ook in je boekje)
Gewoon de coverafbeelding in dezelfde map gooien waar je die album ook in hebt staan.
Gewoon de coverafbeelding in dezelfde map gooien waar je die album ook in hebt staan.
Ze kunnen helaas ook geen nieuwe etui's leveren (noch je kapotte repaererenVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:30:
Jammer, die heb ik al gebeld en dan moest ik alles op gaan sturen wat weer € 30 kost.

Heb me weer tot SE gewend voor een adresje. Ze moeten toch wel ergens te krijgen zijn?!
Je kunt smartphoneshop ook proberen, ze leveren bijv. wel de stylus. Dus ik ga ervan uit dat ze ook wel meer accesoires kunnen leveren.
Zoek op ebay naar 'W950i case' en je vindt diverse alternatieven voor de orginele etui. Waarom zou je weer dezelfde etui willen hebben als deze nu al kapot is?
De stylus is trouwens ook op ebay te koop, per 3 link
Waarom zou je uberhaupt een etui oid gebruiken, ik heb mijn telefoon gewoon los in mijn broekzak zitten.. zorg er natuurlijk wel voor dat ik er geen scherpe dingen bij in heb zitten (zoals geld of sleutels).Maikel205 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:22:
Zoek op ebay naar 'W950i case' en je vindt diverse alternatieven voor de orginele etui. Waarom zou je weer dezelfde etui willen hebben als deze nu al kapot is?
Ik heb geen screenprotector en heb telefoon nu 5 maanden ofzo en nog geen 1 kras.
Zie wel meer mensen hun telefoon in een sok stoppen, lekker onhandig als je gebeld wordt, moet je hem eerst daaruit halen. En tijd ff snel checken gaat ook niet zo makkelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Xof op 29-03-2007 23:20 ]
heb ook nog geen etui gevonden, behalve die ene op ebay. Wil hem liever in een winkel of bij een dealer kopen.
Heb nu ook het zelfde probleem dat liedjes wel afspelen, maar je niks te horen krijgt. Alsof hij op stil staat terwijl ditniet het geval is. Enige oplossing is om hem te opnieuw te booten. Iemand al een oplossing hiervoor?
Heb nu ook het zelfde probleem dat liedjes wel afspelen, maar je niks te horen krijgt. Alsof hij op stil staat terwijl ditniet het geval is. Enige oplossing is om hem te opnieuw te booten. Iemand al een oplossing hiervoor?
Dat probleem had ik ook maar is verdwenen na de nieuwe firmware. dus al geupdate?
nee nog niet.. Laatste keer dat ik probeerde te updaten ging de telefoon uit en na een uur was hij nog niet opgestart. Heb het sindsdien niet nogmaals geprobeerd. Zal het in het weekend nogmaals proberen.
Raak je alle gegevens kwijt? Welke moet ik backuppen voordat ik update. Heb de bijgeleverde software tot nu toe maar 1x gebruikt voor die update-poging en voor de rest niet meer aangeraakt..
Raak je alle gegevens kwijt? Welke moet ik backuppen voordat ik update. Heb de bijgeleverde software tot nu toe maar 1x gebruikt voor die update-poging en voor de rest niet meer aangeraakt..
Wel backuppen. En tsja alles wat je nodig vind om te backuppen.
Verwijderd
Ik heb gister de W950i binnen gekregen!
Echt een leuke telefoon, alleen wel even wennen.
Echter krijg ik hem met geen mogelijkheid gekoppeld aan mijn pc.
Heb gister meerdere uren geprobeerd.
De telefoon geeft aan dat hij is verbonden met de USb maar daar blijft het dan ook bij.
Mijn pc geeft niet aan dat het nieuwe software of iets dergelijks heeft gevonden.
Ook na het installeren van software doet hij nog steeds niets.
Kan iemand mij helpen? heb er namelijk flink de baal in.
Thanks,
Daan
Echt een leuke telefoon, alleen wel even wennen.
Echter krijg ik hem met geen mogelijkheid gekoppeld aan mijn pc.
Heb gister meerdere uren geprobeerd.
De telefoon geeft aan dat hij is verbonden met de USb maar daar blijft het dan ook bij.
Mijn pc geeft niet aan dat het nieuwe software of iets dergelijks heeft gevonden.
Ook na het installeren van software doet hij nog steeds niets.
Kan iemand mij helpen? heb er namelijk flink de baal in.
Thanks,
Daan
Kies je op je telefoon voor Fast-file transfer mode?
Backuppen werkt op mijn telefoon ook niet goed. Ik kreeg alleen de telefoon weer aan de gang nadat ik ervoor had gekozen om al mijn instellingen niet terug te laten zetten. Als ik dat wel wilde starte de telefoon niet meer op na het terugzetten van de backup
Verwijderd
Fricky,frickY schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:06:
Kies je op je telefoon voor Fast-file transfer mode?
Heb echt al heel veel geprobeerd, niets helpt...
Moet je toevallig nog dingen instellen voordat de computer hem kan vinden?
Nope helemaal niksVerwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:39:
[...]
Fricky,
Heb echt al heel veel geprobeerd, niets helpt...
Moet je toevallig nog dingen instellen voordat de computer hem kan vinden?
Nouja wel als je de sync modus wil gebruiken (de langzame), maar voor fastmode niet. Alleen standaard mass storage drivers, maar die worden gelijk geinstalleerd als je de telefoon inplugt.
[ Voor 25% gewijzigd door Xof op 01-04-2007 16:35 ]
Verwijderd
Ga me telefoon inpakken en stuur hem terug.Xof schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:34:
[...]
Nope helemaal niks
Nouja wel als je de sync modus wil gebruiken (de langzame), maar voor fastmode niet. Alleen standaard mass storage drivers, maar die worden gelijk geinstalleerd als je de telefoon inplugt.
onder geen mogelijkheid wil hij werken.
heb het helemaal gehad, het is mooi geweest!
Beetje kort door de bocht om het gelijk op je telefoon af te schuiven..
Ligt het niet gewoon aan je pc?
Ligt het niet gewoon aan je pc?
Daanje597: heb je de software van SE al wel op je pc geinstalleerd? Volgens mij zet die een driver op je systeem waardoor je pc je telefoon wel ziet..
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat jullie zeggen dat het wat kort door de bocht is om hem nu al af te schuiven.
Heb ondertussen al meer dan 4 uur eroip zitten
Op 3 verschillende pc geprobeerd.
Daarbij zodra ik de kabel op mijn telefoon aansluit krijg ik wel het usb stekkertje op mijn scherm maar hij wil de batterij ook niet opladen.
Ook krijg ik niet de melding dat er geen nieuwe hardware is gevonden.
Ik heb de programma's die erbij geleverd zijn en die op internet staan meerdere malen geinstalleerd, zonder resultaat
Ik verwacht dat de usb kabel en of de aansluiting aan mijn telefoon niet goed is.
Aan mijn USB kan het niet liggen zodra ik ook maar even mijn datakabel van mijn w800i erin doe heeft hij gelijk nieuwe hardware gevonden.
Heb ondertussen al meer dan 4 uur eroip zitten
Op 3 verschillende pc geprobeerd.
Daarbij zodra ik de kabel op mijn telefoon aansluit krijg ik wel het usb stekkertje op mijn scherm maar hij wil de batterij ook niet opladen.
Ook krijg ik niet de melding dat er geen nieuwe hardware is gevonden.
Ik heb de programma's die erbij geleverd zijn en die op internet staan meerdere malen geinstalleerd, zonder resultaat
Ik verwacht dat de usb kabel en of de aansluiting aan mijn telefoon niet goed is.
Aan mijn USB kan het niet liggen zodra ik ook maar even mijn datakabel van mijn w800i erin doe heeft hij gelijk nieuwe hardware gevonden.
Geloof dat er eerder in het topic ook al iemand is geweest met hetzelfde probleem, die ook zijn toestel heeft omgewisseld, waarnaa het probleem verholpen was.
Het blijft natuurlijk electronica, en dat kan kapot.
Als het inderdaad op 3 verschillende pc's getest is en ze herkennen allemaal je telefoon niet dan zal dat het idd wel zijn. Je zou nog wel kunnen checken of hij wel firmware wil updaten, schijnt op een net iets andere manier contact te maken met de telefoon.. misschien dat het helpt?
Als het inderdaad op 3 verschillende pc's getest is en ze herkennen allemaal je telefoon niet dan zal dat het idd wel zijn. Je zou nog wel kunnen checken of hij wel firmware wil updaten, schijnt op een net iets andere manier contact te maken met de telefoon.. misschien dat het helpt?
Vraag.
Ik heb op de officiële site en in de startpost gekeken, maar ik kan niet echt uitvogelen hoe lang de "afspeeltijd" is. Spreektijd, bla bla, bij een walkman wil je toch wel weten hoe lang je naar muziek kan luisteren? Ervaringsdeskundigen in dit topic?
Ik zie trouwens dat de P990i bijna net zo duur is. Is dat zo ongeveer dezelfde telefoon?
Ik heb op de officiële site en in de startpost gekeken, maar ik kan niet echt uitvogelen hoe lang de "afspeeltijd" is. Spreektijd, bla bla, bij een walkman wil je toch wel weten hoe lang je naar muziek kan luisteren? Ervaringsdeskundigen in dit topic?
Ik zie trouwens dat de P990i bijna net zo duur is. Is dat zo ongeveer dezelfde telefoon?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zeg, ik heb nu de tomtom erop en vroeg me af of de telefoon aan is te sluiten op de caraudio zodat het beeld op het scherm van de dvd speler in de auto komt.
Nee de P990i is een iets andere telefoon (meer bedoeld als PDA), al heeft het ook de UIQ besturingssysteem. Je kunt de M600i beter vergelijken met de W950.
Moet eerlijk bekennen dat ik de tijden niet echt bijgehouden hebben wanneer mijn telefoon leeg is. Ik weet wel dat ik een keer na een gesprek van 2 uur mijn telefoon gewoon leeg was (en hij was helemaal vol). Maar dit zou wel kunnen kloppen wat de specs geven aan 150 minuten
Ik laad mij telefoon ong. om de 3 dagen op, de walkman verbruikt gelukkig niet zoveel stroom.. de display wel.
Moet eerlijk bekennen dat ik de tijden niet echt bijgehouden hebben wanneer mijn telefoon leeg is. Ik weet wel dat ik een keer na een gesprek van 2 uur mijn telefoon gewoon leeg was (en hij was helemaal vol). Maar dit zou wel kunnen kloppen wat de specs geven aan 150 minuten
Ik laad mij telefoon ong. om de 3 dagen op, de walkman verbruikt gelukkig niet zoveel stroom.. de display wel.
Ik denk zelf van niet, kan me geen mogelijkheid bedenken hoe je dat wil gaan doen.achterop23 schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:02:
Zeg, ik heb nu de tomtom erop en vroeg me af of de telefoon aan is te sluiten op de caraudio zodat het beeld op het scherm van de dvd speler in de auto komt.
[ Voor 24% gewijzigd door Xof op 02-04-2007 13:07 ]
had mn nokia 6600 met route 66 via een tulp stekker in de aux ingang gezet, geluid kwam wel over allen beeld niet.
Via tulp krijg je natuurlijk ook geen beeld 
Aux-in ontvangt alleen maar geluid, ik weet niet welke aansluitingen je DVD speler heeft. Maar ik ga ervanuit dat de W950 geen tvout ondersteund.
Aux-in ontvangt alleen maar geluid, ik weet niet welke aansluitingen je DVD speler heeft. Maar ik ga ervanuit dat de W950 geen tvout ondersteund.
Composiet beeld gaat ook over tulp ^^
Slecht nieuws mbt de aankoop van een nieuw etui;
Wij hebben nogmaals navraag gedaan betreffende voor het verkrijgen van deze orginele opbergtasje voor uw Sony Ericsson W950i. Dit tasje kan niet gerepareert worden en ook niet los gelevert worden. Dot is een standaard accessiore dat maar 1 keer bij de W950i wordt bijgelevert en niet los te verkrijgen is. Indien u gebruik wilt maken van een tas/hoes voor om uw W950i, kunt u eventueel de IEC-20 aankopen. Via onderstaande link komt u terecht op onze website www.sonyericsson.nl waar u meer informatie hierover kunt terugvinden.
http://www.sonyericsson.c...zone=pp&lm=pip1&pid=10122
Ja maar een aux-in ontvangt alleen maar via de audio tulpfrickY schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:54:
Composiet beeld gaat ook over tulp ^^
[...]
W950 stuurt voor zover ik weet geen beeld aan via de uitgang.
dan een andere vraag.
vandaag is mn abonnement geactiveerd.
Ik zit bij telfort en heb een alleen bellen abo.
Nu is het toch wel mogelijk om op het web te komen?
Wat zijn hiervor de instellingen.
Hij geeft nu aan dat er een fout zit.
vandaag is mn abonnement geactiveerd.
Ik zit bij telfort en heb een alleen bellen abo.
Nu is het toch wel mogelijk om op het web te komen?
Wat zijn hiervor de instellingen.
Hij geeft nu aan dat er een fout zit.
Instellingen kun je opvragen via de SE site, die worden dan naar je gesmsed en als je die sms dan opent installeerd hij de settings en kun je online komen.
Je betaald dus wel per KB omdat je daar geen abbo voor hebt.
Je betaald dus wel per KB omdat je daar geen abbo voor hebt.
Van het weekend kreeg ik een nieuw probleem. Mn telefoon reboote op willekeurige tijdens en gaf dan als boodschap:"Telefoon is herstart om prestaties te verbeteren". Dit gebeurde zovaak dat het irritant werd. Meestal als ik gebeld werd of wou bellen, of als ik gesmst werd. Ik dacht eerst dat het iets met de verbinding te maken had maar toen het ook gebeurde toen er geen gebruik van het netwerk gemaakt werd heb ik maar een backup gemaakt en toen besloten hem te updaten..
Heb hem gister toen geupdate en tot nu toe werkt hij gewoon goed. Heeft iemand anders dit probleem ook meegemaakt?
Heb hem gister toen geupdate en tot nu toe werkt hij gewoon goed. Heeft iemand anders dit probleem ook meegemaakt?
Verwijderd
Met de oude firmware had ik altijd wel prestatie problemen met het afspelen van video's enz.
Maar bij bellen en gebeld worden heb ik geen problemen ondervonden toen.
Ik heb meteen de nieuwste firmware geupdate toen deze uitgegeven was.
Ach, er zitten nog genoeg bugs in de nieuwe firmware.
Kwam er laatst achter dat als je muziek afspeeld, en tegelijkertijd ook een liedje verstuurd via bluetooth dat het verzenden stopt wanneer de walkman een nieuw nummer afspeeld uit de playlist.
Maja, hoe vaak komt dat voor...
Maar bij bellen en gebeld worden heb ik geen problemen ondervonden toen.
Ik heb meteen de nieuwste firmware geupdate toen deze uitgegeven was.
Ach, er zitten nog genoeg bugs in de nieuwe firmware.
Kwam er laatst achter dat als je muziek afspeeld, en tegelijkertijd ook een liedje verstuurd via bluetooth dat het verzenden stopt wanneer de walkman een nieuw nummer afspeeld uit de playlist.
Maja, hoe vaak komt dat voor...
Heb een bug ontdekt:
heb gisteren geupdate naar de laatste firmware en sinds vandaag speelt de mediaspeler de liedjes niet meer goed af. Het hele liedje is er niks aan de hand, maar bij de laatste 2 seconden hoor je opeens een mix van een aantal willekeurige nummers waarna hij stopt.
Ook als repeat 1 of repeat all aan staat stopt hij. Iemand hier ook tegen aan gekomen?
heb gisteren geupdate naar de laatste firmware en sinds vandaag speelt de mediaspeler de liedjes niet meer goed af. Het hele liedje is er niks aan de hand, maar bij de laatste 2 seconden hoor je opeens een mix van een aantal willekeurige nummers waarna hij stopt.
Ook als repeat 1 of repeat all aan staat stopt hij. Iemand hier ook tegen aan gekomen?
Nee dat probleem ken ik niet, maar wel dat video's zomaar stoppen. En dat als je de tijd instelt, bv bij de wekken, de uren niet meer zichtbaar zijn als je de minuten instelt. Druk je dan weer op de uren, verdwijnen de minuten.
Typische software
Typische software
probleem met het geluid is inmiddels opgelost. Heb alles verwijderd en weer nieuwe liedjes terug gezet
.
Echter nu komt het probleem van de willekeurige reboot terug. Hij is nu al 1x vanzelf herstart. Als het vaker gebeurt ga ik donderdag langs een servicecentre..
Echter nu komt het probleem van de willekeurige reboot terug. Hij is nu al 1x vanzelf herstart. Als het vaker gebeurt ga ik donderdag langs een servicecentre..
@Tim Schuhmacher
Dat kan ook goed een bug zijn met het theme dat je gebruikt.
Verwijderd
random reboots blijf je houden. Bij mij gebeuert het waarschijnlijk omdat het geheugen vol raakt doordat er meerdere applicaties nog aan staan terwijl ik mijn tomtom gebruik.
Wat meer werkgeheugen had wel gemogen.
Wat meer werkgeheugen had wel gemogen.
Verwijderd
Mijn W950I is alweer een aantal dagen geleden terug gestuurd, hoop snel een nieuwe te ontvangen.
even nog 2 vraagjes;
Heeeft jullie W950i ook vaak een driehoekig zwart vakje in het midden van het beeld aan de rechterkant?
En trilt jullie scherm ook als jullie bellen/ gebeld worden?
Daan
even nog 2 vraagjes;
Heeeft jullie W950i ook vaak een driehoekig zwart vakje in het midden van het beeld aan de rechterkant?
Daan
Verwijderd
driehoekje aan de rand betekent dat je met je stylus kan schrijvenVerwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:55:
Mijn W950I is alweer een aantal dagen geleden terug gestuurd, hoop snel een nieuwe te ontvangen.
even nog 2 vraagjes;
Daan
Zou kunnen maar het is gewoon een pre-installed theme. Zou goed moeten zijn.frickY schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:54:
@Tim Schuhmacher
@Daan: Boven het driehoekje schrijf je nummers, ter hoogte van het driehoekje schrijf je hoofdletters en onder het driehoekje kleine letters. Precies zoals in de handleiding genoemd staat.
Weet iemand of er een mogelijkheid is om het touchscreen te blokkeren o.i.d. als je belt? Ik heb nu best vaak dat als ik gebeld heb mijn telefoon vanalles heeft gedaan wat ik niet wil, zoals de naam van de telefoon bij BT veranderen in W950i1111111111111
je gewoon tegen mijn oor aan he
Ik moet er wel even bij zeggen dat ik altijd BT aan heb staan, en dus altijd boven in beeld staat.
Ik moet er wel even bij zeggen dat ik altijd BT aan heb staan, en dus altijd boven in beeld staat.
Ik heb nu een t-mobile abonnement, die ik nu bijna 2 jaar heb. En ik mag nu een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ik ga dan kijken bij de telefoons die op de t-mobile site staan maar daar zie ik de w950 niet tussen staan, en die zou ik eigenlijk wel willen. kan dit niet of kijk ik verkeerd?
Dan heeft t-mobile die waarschijnlijk niet in het pakket. Moet je even kijken bij bijvoorbeeld een Belcompany. Daar kan je ook je abbo verlengen en daar weet je ook zeker dat je een unbranded (dus zonder t-mobile software) toestel krijgt.
Oke bedankt, maar weet je ook op wat voor bedrag ik dan ongeveer uit kom per maand?Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:54:
Dan heeft t-mobile die waarschijnlijk niet in het pakket. Moet je even kijken bij bijvoorbeeld een Belcompany. Daar kan je ook je abbo verlengen en daar weet je ook zeker dat je een unbranded (dus zonder t-mobile software) toestel krijgt.
Rond de €25 per maand plus €200 voor het toestel.
Probleem dat mijn tel elke keer uitviel is al een aantal dagen niet terug gekomen. Na het updaten is het nog 2x gebeurt en nu 3 dagen niet.
Wat ik me vandaag realiseerde was dat hij altijd uitviel wanneer ik een sms of telefoontje van 1 bepaalde persoon kreeg. Deze persoon stond 2x in mn telefoon onder de exact zelfde naam maar 2 verschillende nummers. Heb dit nu veranderd naar persoon1 en persoon2 en nu valt hij niet meer uit. Vaag maar het lijkt (tot nu toe) te helpen...
Wat ik me vandaag realiseerde was dat hij altijd uitviel wanneer ik een sms of telefoontje van 1 bepaalde persoon kreeg. Deze persoon stond 2x in mn telefoon onder de exact zelfde naam maar 2 verschillende nummers. Heb dit nu veranderd naar persoon1 en persoon2 en nu valt hij niet meer uit. Vaag maar het lijkt (tot nu toe) te helpen...
Ik heb hem 3 weken geleden gehaald met 1 jarig Orange 30 abo, moest €250,- bijbetalen @ the phonehouse (bij belcompany moest ik 320 bijbetalen en bij t for telecom 390) Dus ga langs bij the phonehouse, of vergelijk in ieder geval wat prijzen (t for telecom had er btw slechts 2 in nederland op vooraad).
1-jarig Vodafone 35 en 135 euro bijbetalen vond ik wel acceptabel!
Van het geld dat "over" was heb ik een HB-DS970 kunnen kopen.
Ik schrok me inderdaad rot van prijzen op andere sites en winkels, soms wel 300 euro bijbetalen voor een 1-jarig abo...
Mijn W950i is nog niet spontaan gereboot tot nu toe. Wel de nieuwste software erop gezet. Krijg alleen email met geen mogelijkheid aan de praat (POP3), maar dat zal aan mij liggen.
Ik schrok me inderdaad rot van prijzen op andere sites en winkels, soms wel 300 euro bijbetalen voor een 1-jarig abo...

Mijn W950i is nog niet spontaan gereboot tot nu toe. Wel de nieuwste software erop gezet. Krijg alleen email met geen mogelijkheid aan de praat (POP3), maar dat zal aan mij liggen.
Verwijderd
Bevalt die headset een beetje? Ik heb hem ook besteld, moet nog even wachtenSoeski schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:07:
ik heb er ook een en het bevalt echt goed. Geluid is goed en verbinden gaat erg makkelijk. Een aanrader dus.
Ik zie op de verschillende sites dat er een nieuwe firmware versie is voor mijn telefoon versie (generic world 2 volgens mij). Maar ik krijg het ding dus voor geen meter geupdate. De Update Service zegt dat ik de nieuwste versie heb, maar er zijn al 2 latere versies nu.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Je kunt je telefoon versie zien bij meer --> status --> CDA. het gaat om het de cijfers achter de /
Ik heb het idee dat ik een CDA nummer heb van een branded firmware versie, want als ik hier kijk dan zie ik mijn versie niet staan. Mijn CDA eindigt op /28. Meer mensen die dit ook hebben? Ik heb de telefoon gekocht bij 2Call.nl meteen toen hij uitkwam.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Je kunt je telefoon versie zien bij meer --> status --> CDA. het gaat om het de cijfers achter de /
Ik heb het idee dat ik een CDA nummer heb van een branded firmware versie, want als ik hier kijk dan zie ik mijn versie niet staan. Mijn CDA eindigt op /28. Meer mensen die dit ook hebben? Ik heb de telefoon gekocht bij 2Call.nl meteen toen hij uitkwam.
Verwijderd
Mijn W950i heeft ook CDA 162017/28, en staat inderdaad niet op de lijst.
Heb hem enkele maanden terug een keer geupdate, maar lukt tot nu toe niet meer.
SEUS geeft iedere keer aan dat de software up to date is.
Headset is echt goed. Kan je nog niet vertellen hoe lang de batterij meegaat, maar na een uur spelen continu geeft de indicator nog steeds aan dat hij vol is. Gaat zowat langer mee dan de W950 zelf vrees ikVerwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:31:
[...]
Bevalt die headset een beetje? Ik heb hem ook besteld, moet nog even wachten
Geluid is erg goed, heb 1x per 10 minuten een hele kleine hickup in de muziek. Nauwelijks merkbaar overigens. Fijne set! En dat voor 89 euro!
Heb mijn W950 sinds 6 april, en meteen geupdate. De Wiki site staat vol met firmwares die ik niet heb; ik heb ook de CDA 162017/28 R2A02, Organiser 162088 R4A11.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:37:
Mijn W950i heeft ook CDA 162017/28, en staat inderdaad niet op de lijst.
Aangezien de W950 geen Over-the-air-flash heeft zeg maar, kan ik alleen via SEUS kijken en deze geeft ook aan dat dit de laatste nieuwe versie is. Volgens de WIKI site lopen we al meerdere versies achter. Ook staat er vermeld dat er per 10-04-2007 een nieuwe is...
Verwijderd
Ik heb hem rond november 06 gekocht bij 2call.nl.
Ook mijn CDA eindigt op /28.
SE is vast hard aan het werk voor ons
_
Mn 3 nieuwe stylussen en de HBH-DS970 zijn ook binnen van www.pixmania.nl
_
Ook mijn CDA eindigt op /28.
SE is vast hard aan het werk voor ons
_
Mn 3 nieuwe stylussen en de HBH-DS970 zijn ook binnen van www.pixmania.nl
_
Ik zou hem elke dag maar opladen!Soeski schreef op donderdag 12 april 2007 @ 01:26:
[...]
Headset is echt goed. Kan je nog niet vertellen hoe lang de batterij meegaat, maar na een uur spelen continu geeft de indicator nog steeds aan dat hij vol is. Gaat zowat langer mee dan de W950 zelf vrees ik
Geluid is erg goed, heb 1x per 10 minuten een hele kleine hickup in de muziek. Nauwelijks merkbaar overigens. Fijne set! En dat voor 89 euro!
Die batterij indicator is echt heel verschrikkelijk. Hij geeft aan dat hij nog bijna vol is, en dan is opeens de batterij leeg. Accu gaat 4-5 uur mee.
Wat mij trouwens opvalt aan die CDA codes, alle branded toestellen hebben een CDA die begint met CDA162017/**. Ik heb een mail gestuurd naar SE dus ik ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg. Anders dan moet 2Call maar wat regelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 10:02 ]
Mijn CDA is 162014/1, versie R4B02. Ik zal m'n W950i straks 's aan de SEUS hangen, kijken of 'ie voor mij wel een nieuwe versie heeft..
Staat die /28 niet gewoon voor de unbranded NL versie?
Kan me voorstellen dat de engelse versie een andere CDA heeft.
Mijn telefoon zegt dat ik 'CDA: 162014/01 R4B02' heb... dus dat is niet de nieuwste? Ik heb m'n tel nu een maand en heb hem meteen geupdate, later niet meer. Zal straks de updater eens aanzetten
Nee, als je een unbranded hebt dan heb je er een die generic world is. Daar zijn dan nog wel 3 regio's te onderscheiden maar hoe dat precies zit weet ik niet. Als je ook kijkt naar die link in een van mijn posts naar wikipedia dan zie je ook dat alle branded cda codes beginnen met 162017 en de unbranded met 162014. Maar ik wacht even mijn mail af van SE wat zij erover te zeggen hebben.Xof schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:50:
Staat die /28 niet gewoon voor de unbranded NL versie?
Verwijderd
ik heb sinds gister de w950i maar ik krijg geen muziek overgezset via de usb kabel met pc suite is der een andere manier hoe ik die kan overzetten?
PC suite niet gebruiken en kiezen voor snelle modus?
Dan is het gewoon een USB stick en dan kun je er muziek 'opslepen'
Dan is het gewoon een USB stick en dan kun je er muziek 'opslepen'
Nou, ik heb 'm binnen hoor. En binnen drie uur de eerste vastloper. Het leek me dus wel een aardig idee om nieuwe firmware te installeren, maar wat blijkt: de update service heeft internerd explorer nodig. Nou ja zeg, moet ik nu IE gaan installeren enkel om mijn telefoon te updaten? Suggesties anyone?
Dat kan wel zijn, maar ik heb toch echt een unbranded W950i...en wel de 162017/28. Nergens iets van een Operator te bekennen en heb al 3 mobiele netwerken er in gehad, alles doet het...Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:31:
[...]
Nee, als je een unbranded hebt dan heb je er een die generic world is. Daar zijn dan nog wel 3 regio's te onderscheiden maar hoe dat precies zit weet ik niet. Als je ook kijkt naar die link in een van mijn posts naar wikipedia dan zie je ook dat alle branded cda codes beginnen met 162017 en de unbranded met 162014. Maar ik wacht even mijn mail af van SE wat zij erover te zeggen hebben.
En?Jainoxi schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:09:
Mijn CDA is 162014/1, versie R4B02. Ik zal m'n W950i straks 's aan de SEUS hangen, kijken of 'ie voor mij wel een nieuwe versie heeft..
Ja dat is ook juist het probleem. Ik heb ook een unbranded toestel maar volgens mij is die CDA code er een die bij branded toestellen hoort. Voor die CDA code wordt geen update vrij gegeven en dan blijven wij dus met irritante bugs zitten.Soeski schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:46:
[...]
Dat kan wel zijn, maar ik heb toch echt een unbranded W950i...en wel de 162017/28. Nergens iets van een Operator te bekennen en heb al 3 mobiele netwerken er in gehad, alles doet het...
Ik zit met het probleem dat ik steeds een simkaartfout krijg. Bij het opstarten kan de telefoon de simkaart soms niet vinden, en als hij aanstaat raakt hij hem soms kwijt. Bekend probleem of versleten simkaart?
Overigens heb ik ook bovengenoemde firmwareversie. Voor het bestellen heeft 2call me verzekerd dat het een unbranded toestel was. Voor wat het waard is... (ik heb ook wel eens een simlockvrije telefoon gekregen bij een Orange abo, met een t-mobile opstartscherm...)
Overigens heb ik ook bovengenoemde firmwareversie. Voor het bestellen heeft 2call me verzekerd dat het een unbranded toestel was. Voor wat het waard is... (ik heb ook wel eens een simlockvrije telefoon gekregen bij een Orange abo, met een t-mobile opstartscherm...)
Heb de mijne ook bij 2call aangeschaft en ook die eindigd op /28... Hmm nu kunnen we dus niet meer updaten
?..
@ Shabbaman: Ik had exact het zelfde, maar dat lag aan mn simkaart. Nadat mn nummer was overgezet, en ik dus een nieuwe simkaart had, was het probleem opgelost bij mij.
Edit: -- nvm...
@ Shabbaman: Ik had exact het zelfde, maar dat lag aan mn simkaart. Nadat mn nummer was overgezet, en ik dus een nieuwe simkaart had, was het probleem opgelost bij mij.
Edit: -- nvm...
[ Voor 34% gewijzigd door Mr.Nash op 13-04-2007 12:01 ]
OK, misschien geen slecht idee Orange eens te vragen om een nieuwe simkaart. Volgens mij heb ik deze al een jaar of 5...
Heb ik ook een paar keer gehad in het begin, en in m'n oude Samsung gaf hij geen problemenShabbaman schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:41:
Ik zit met het probleem dat ik steeds een simkaartfout krijg. Bij het opstarten kan de telefoon de simkaart soms niet vinden, en als hij aanstaat raakt hij hem soms kwijt. Bekend probleem of versleten simkaart?
Heb er al een paar weken geen last meer van gelukkig.. *klopt af
Heb hem een paar keer gehad. Even batterij eruit, simkaart goed aandrukken, en heb hem niet meer gezien.
Dit is wat SE te zeggen had op mijn vraag.
Dus ik heb de gevraagde informatie terug gestuurd en wacht weer even een antwoord af. Ik hou jullie op de hoogteVolgens onze informatie zou de update voor het toestel op dit moment online moeten zijn.
Waar heeft u uw toestel gekocht ?
Zou u de gehele informatie die te vinden is in de systeem informatie naar ons kunnen sturen ?
Welke foutmeldingen krijgt u en wanneer ?
Voor mijn W950 is er nu een update beschikbaar. Ben nu aan het updaten. Ik ben wel benieuwd welke versie ik nu krijg.