Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
XTREEMRaGE schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:31:
[...]

Ja, maar vertel wat meer over je instellingen

[...]

Dat heb ik nou ook, heb ik op gelost door de acounts te kunnen kiezen :)
Ik heb alle instellingen gewoon goed staan maar heb inderdaad ook de laatste firmware erop met oprovider orange en een unbranded phone.
Ik heb de gmail instellingen van het m600i topic.

Hoe kies je dan dat die een bepaalde verbinding gebruikt bij je mail?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stylus is bijna doormidden gebroken. En mn Etui is aan het kapot gaan.
Wie weet een nederlandse website waar ik deze allebij tegelijk kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaveD1109 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:13:
[...]

Ik heb alle instellingen gewoon goed staan maar heb inderdaad ook de laatste firmware erop met oprovider orange en een unbranded phone.
Ik heb de gmail instellingen van het m600i topic.

Hoe kies je dan dat die een bepaalde verbinding gebruikt bij je mail?
Wat hij bij mij doet is dat hij de voorkeursaccount neemt bij de instellingen. Ik heb dus als voorkeursaccount orange world. Dit moet Internet Access zijn, maar dat pakt hij bij mij niet. Dit probleem heb ik ook nog niet opgelost. Ik ben dus ook wel benieuwd hoe xtreemrage dat gedaan heeft.

Ik heb trouwens een bug gevonden volgens mij. Als ik het thema "Twilight" gebruik, en ik ga naar het scherm waar ik de wekker in kan stellen dan slaat mijn trilfunctie aan en die wil dan ook niet meer uit om een of andere reden. Ik moet dan mijn telefoon opnieuw opstarten. Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

frickY schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:55:
[...]

Walkman Theme? Ik heb wel een normaal "Default theme" voor je; http://www.filefactory.com/file/11928e/
He shit ik ben op vakantie geweest en heb je post gemist. De download link is verlopen...
Balen! Zou je misschien nog een keer zo vriendelijk willen zijn ? _/-\o_

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Er is een progga voor UIQ3 om AVI en dergelijke bestanden af te spelen. Het heet DivX Player. Zoeken doen we zelf, want ik weet niet of het freeware is. Het lijkt wel te zijn, maar kan het nergens normaal te download vinden, anders dan op al die "vage" sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ah dat is wel mooi, al moet ik zeggen dat ik ook wel tevreden ben over M3. Converteerd alles redelijk snel en is natuurlijk mooi klein. Dat is met AVI dan weer niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-04 22:35

Sgoldie

- ondertitel -

welke versie van TOMTOM moet erop? ik heb hem nog niet kunnen "vinden"

en hoe moet je hem installeren, want .exe kent de w950i niet? welke extensie moet je hebben?

[ Voor 40% gewijzigd door Sgoldie op 06-03-2007 23:06 ]

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Wat zijn de kansen dat KPN of Hi dit toestel in hun assortiment neemt? Aangezien ze al de P990 en de M600 hebben lijkt me dit een beetje een overbodige aanvulling. Ik wil ff gebruik maken van die chille aanbieding dat het KPN 25e abbo maar 20e per maand kost voor gehele contractduur. Dit voordeel heb ik niet als ik 't bij belcompany laat regelen...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Sgoldie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:05:
welke versie van TOMTOM moet erop? ik heb hem nog niet kunnen "vinden"

en hoe moet je hem installeren, want .exe kent de w950i niet? welke extensie moet je hebben?
Er staat een UIQ versie op de DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie allemaal enge dingen over de firmware van Orange. Zet alleen Orange eigen firmware op de w950 of doen andere profiders dat ook (zoals een Vodafone) En zo ja, geeft dat ook zoveel problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:39:
[...]

Wat hij bij mij doet is dat hij de voorkeursaccount neemt bij de instellingen. Ik heb dus als voorkeursaccount orange world. Dit moet Internet Access zijn, maar dat pakt hij bij mij niet. Dit probleem heb ik ook nog niet opgelost. Ik ben dus ook wel benieuwd hoe xtreemrage dat gedaan heeft.

Ik heb trouwens een bug gevonden volgens mij. Als ik het thema "Twilight" gebruik, en ik ga naar het scherm waar ik de wekker in kan stellen dan slaat mijn trilfunctie aan en die wil dan ook niet meer uit om een of andere reden. Ik moet dan mijn telefoon opnieuw opstarten. Iemand anders ook dit probleem?
Ik heb het als volgt opgelost;

Ga naar configuratie --> verbindingen -> internetaccounts. Hier zie je een aantal settings staan (in mijn geval Ad-hoc Bluetooth PAN, internet acces, orange mail, orange mms, orange wap en orange world). Als je de settings van Word en internet acces er niet bij hebt staan, moet je die ven via de orange site overnieuw aanvragen. Je krijgt dan een berichtje binnen met de automatische settings (pincode was bij mij 0), waarna je verder kan configureren.

Kijk bij internetaccounts eens bij groepen als je alle settings onder accounts hebt staan en klik daar "Orange internet" aan. Vervolgens voeg je daar de accounts "Internet acces" en "orange world" toe, met de prioriteit voor internet op 1 en orange world op 2.

ALs je dit gedaan hebt kan je bij je mailaccounts aangeven bij de inkomende en uitgaande verbindingen welke verbinding gebruikt moet worden; kies hier vervolgens voor "Orange internet". Als je dat gedaan hebt (en orange world geactiveerd hebt) zou het moeten werken. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:34:
Ik zie allemaal enge dingen over de firmware van Orange. Zet alleen Orange eigen firmware op de w950 of doen andere profiders dat ook (zoals een Vodafone) En zo ja, geeft dat ook zoveel problemen?
Vodafone (en Telfort meen ik ook) heeft ook branded toestellen, en ik heb nog niemand gevonden welke tevreden is met die versies.
Zo is in de Vodafone versie de RSS-functionaliteit verwijderd, zoals bij Orange de TrackID is verwijderd. Ook bij Vodafone wordt dit nergens vermeld, noch op de site, noch in de winkel, zelfs niet als je er naar vraagt aan een verkoper ( :( )

Afgelopen dagen naar Disneyland geweest en in de bus (6uur) de walkman eens kunnen proberen (had ik nog niet gebruikt terwijl ik het toestel al bijna een half jaar heb :P). Geluid vind ik prima, maar zoals al vaker gezegd schiet de equalizer iets te kort. Op de megabass vallen een paar hogere tonen weg, en de andere standen klinken ook niet precies zoals ik zou willen. Jammer, maar toch is het geluid prima om naar te luisteren. Waar ik me wel aan stoorde is het langzame functioneren van de afstandbediening. Play/pause, prev/next track of het volume aanpassen, het duurd allemaal bijna een seconde tot het toestel reageert.

Had in Frankrijk overigens continue een extra icoontje bovenin naast het ontvangsticoon; 3G Attached. Maar als ik ging surfen leek dit nog gewoon via WAP en Orange World te lopen :?

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 08-03-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mambo No5 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:42:
[...]

Ik heb het als volgt opgelost;

Ga naar configuratie --> verbindingen -> internetaccounts. Hier zie je een aantal settings staan (in mijn geval Ad-hoc Bluetooth PAN, internet acces, orange mail, orange mms, orange wap en orange world). Als je de settings van Word en internet acces er niet bij hebt staan, moet je die ven via de orange site overnieuw aanvragen. Je krijgt dan een berichtje binnen met de automatische settings (pincode was bij mij 0), waarna je verder kan configureren.

Kijk bij internetaccounts eens bij groepen als je alle settings onder accounts hebt staan en klik daar "Orange internet" aan. Vervolgens voeg je daar de accounts "Internet acces" en "orange world" toe, met de prioriteit voor internet op 1 en orange world op 2.

ALs je dit gedaan hebt kan je bij je mailaccounts aangeven bij de inkomende en uitgaande verbindingen welke verbinding gebruikt moet worden; kies hier vervolgens voor "Orange internet". Als je dat gedaan hebt (en orange world geactiveerd hebt) zou het moeten werken. :)
Mja, als ik dat doe dan kan ik niet meer op orange world. Hij pakt dan bij mij overal die internet access. Het is dus kiezen of delen volgens mij. Of ik zet internet access op 1 en dan kan ik niet meer internetten, of ik zet world op 1 en dan kan ik geen mail ophalen.

Dan kies ik toch voor internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Zo ik heb nu alles ook werkend gelukkig.
Zit wel de batterij duur, ik vind hem maar erg kort meegaan kan net een dag en dan moet ie weer aan de lader denk er weer over om hem te verkopen en heb hem maar weer op marktplaats gezet.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:45
frickY schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:24:
[...]
Had in Frankrijk overigens continue een extra icoontje bovenin naast het ontvangsticoon; 3G Attached. Maar als ik ging surfen leek dit nog gewoon via WAP en Orange World te lopen :?
Denk dat dit wel klopt... 3G is namelijk eigenlijk voornamelijk voor videobellen. Internet over 3G (UMTS), moet je vaak een extra abo op nemen. Ik denk dat je juist blij moet zijn dat het via WAP ging, wat dataverkeer in het buitenland kan nogal duur worden, vooral via UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
nvm :x

[ Voor 94% gewijzigd door frickY op 08-03-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:41:
Zo ik heb nu alles ook werkend gelukkig.
Zit wel de batterij duur, ik vind hem maar erg kort meegaan kan net een dag en dan moet ie weer aan de lader denk er weer over om hem te verkopen en heb hem maar weer op marktplaats gezet.
Als je 3G uitschakelt gaat de batterij een stuk langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:43
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:34:
Ik ga hem eind deze maand halen bij Vodafone en de meneer aan de telefoon verzekerde mij dat het GEEN gelocked of BRANDED toestel was, maar gewoon de normale versie. Ik wil nog wel zwart op wit dat ik hem kan ruilen als het wel zo is natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:55:
[...]

Als je 3G uitschakelt gaat de batterij een stuk langer mee.
Ik koop natuurlijk geen umts toestel om vervolgens het umts op mijn toestel uit te schakkelen.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan zou ik niet weer een UMTS telefoon aanschaffen. Het batterij verbruik daarvan zal niet veel beter zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:29:
Dan zou ik niet weer een UMTS telefoon aanschaffen. Het batterij verbruik daarvan zal niet veel beter zijn...
Ik had deze gekocht omdat mijn n73 was gevallen en daar zat ook umts op en de batterij daarvan ging toch aanziennelijk langer mee.
ben het ook niet gewent van sony ericsson dat de batterij zo snel leeg is.
hoe lang gaat die van jou mee dan?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaveD1109 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:50:
[...]

Ik had deze gekocht omdat mijn n73 was gevallen en daar zat ook umts op en de batterij daarvan ging toch aanziennelijk langer mee.
ben het ook niet gewent van sony ericsson dat de batterij zo snel leeg is.
hoe lang gaat die van jou mee dan?
Ook niet erg lang als ik UMTS gebruik. Als ik een dag op het umts netwerk zit dan is de accu wel leeg aan het eind. Maar volgens mij is dat meer de schuld van UMTS dan van SE. Wel ben ik voorstander van een betere (originele) accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb geen UMTS en met normaal bel- en smsgedrag gaat mijn accu 3 á 4 dagen mee. Ook niet echt geweldig als je het mij vraagt. Mijn K750i ging soms bijna 2 weken op 1 batterij.

@Soeski
In de UK geeft Vodafone alleen branded W950's uit, en kan me niet voorstellen dat dat in NL anders zou zijn. Verkopers hoef je ook niet te geloven, die weten ook niet alles maar zullen dat toch niet toegeven. Degene die mij deze telefoon heeft verkocht garandeerde mij ook dat het toestel op geen enkele manier zou verschillen van het orgineel, op wat logo's en standaard settings na.
Heb hierover gemailt en gebelt met de Orange klantenservice maar die weigeren te erkennen dat dit toestel niet voldoet aan de specificaties welke ze hiervoor afgeven. Na 3 jaar zullen dit dan ook mijn laatste 2 jaren bij Orange worden.

[ Voor 64% gewijzigd door frickY op 09-03-2007 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
De n73 die ik had zat ook de hele dag op umts en toen had ik nergens last van.
Het ligt dus aan sony ericsson en niet aan umts.
Als sony ericsson zegt dat het toestel zoveel dagen meegaat dan moet ie dat ook doen ongeacht umts of niet. Anders hadden ze er geen umts in moeten doen.
De batterij duur van de n73 is korter als die van de w950i en toch deed ik daar langer mee.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
PrestatiesSpreektijdStand-bytijd
UMTS 2 uur 30 min 250 uur
GSM 1800 7 uur 30 min 340 uur
GSM 1900 7 uur 30 min 340 uur

Denk dat de gegeven specificaties best redelijk in de buurt komen toch?

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 09-03-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:42

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik heb gmail (en mijn orange mail) zo werkend gekregen
Ik weet niet als het antwoord al voorbij is gekomen...niet gelezen :$ :
hoofdmenu -> Extra ->config scherm -> verbinding ->internetaccounts.
Bij het tabje accounts moet je 1 aanmaken met de naam Internet Acces als je die niet hebt met de volgende instellingen:

Accountnaam:
Internet Acces

Adres:
Internet

De rest niks ingevuld!!

Dan moet je naar groepen gaan:
Daar heb ik 2 groepen, 1tje voor het internet en 1tje voor de email.
bij internet zet je je orange world account en bij de email de gene die je net hbt aangemaakt (Internet Acces).
Dan moet je weer terug naar het tabje groepen. En als het goed is zie je nu de email groep en internet groep. Dan moe je rechtsonderaan op meer klikken -> opties -> verbind.dialoogvenster weerg. AANVINKEN -> opslaan ->

LET OP, je wilt natuurlijk niet dat Internet Acces ook de verbinding van je browser overneemt, want anders kan je een hoge rekening verwachten als je het veel gebruikt dus..
Als je nog steeds in het tabje groepen bent doe dit:
Meer -> voorkeurs groep -> Internet

Ga dan naar je email accounts stell alles netjes in, als je dat eenmaal hebt gedaan moet je ff je mail proberen op te halen. Als je dat doet krijg je een vraag:
Verbinden met Internet en dan kan je de groepsaccount kiezen - > email.
Dan moet ie het als het goed is wel doen ;D

tot nu toe weet ik nog geen betere oplossing, dus als iemand anders iets beters heeft post maar ;)
Maar dit geval heb ik sinds de update, voorheen deed ie het wel gewoon goed door alleen de email accounts goed in te stellen

[ Voor 7% gewijzigd door XTREEMRaGE op 09-03-2007 10:06 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Bij mij werkt gmail app gelijk nadat ik het geinstalleerd heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:00:
Bij mij werkt gmail app gelijk nadat ik het geinstalleerd heb :?
:o maar welke verbindingstype gebruik jij?
Gewoon internet acces voor?

En als je internet acces gebruikt, gebruikt ie die ook voor de web?
Want dat is bij mij helaas het geval :'(

en btw wat bedoel je met app? heb jij gewoon een aparte applicatie voor de SE? :D
of bedoel je de account ;x :)

[ Voor 22% gewijzigd door XTREEMRaGE op 09-03-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

frickY schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:57:
Ik heb geen UMTS en met normaal bel- en smsgedrag gaat mijn accu 3 á 4 dagen mee. Ook niet echt geweldig als je het mij vraagt. Mijn K750i ging soms bijna 2 weken op 1 batterij.

@Soeski
In de UK geeft Vodafone alleen branded W950's uit, en kan me niet voorstellen dat dat in NL anders zou zijn. Verkopers hoef je ook niet te geloven, die weten ook niet alles maar zullen dat toch niet toegeven. Degene die mij deze telefoon heeft verkocht garandeerde mij ook dat het toestel op geen enkele manier zou verschillen van het orgineel, op wat logo's en standaard settings na.
Heb hierover gemailt en gebelt met de Orange klantenservice maar die weigeren te erkennen dat dit toestel niet voldoet aan de specificaties welke ze hiervoor afgeven. Na 3 jaar zullen dit dan ook mijn laatste 2 jaren bij Orange worden.
Ik heb juist een onbranded toestel en jawel van orange ;x
Maar ik heb hem niet bij de orange shop gehaalt maar bij http://www.gsm-shop.nl/ in rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik bedoel een aparte gmail applicatie voor de W950, google heeft een superhandige tool gemaakt in java :)
http://mail.google.com/su...?answer=52843&topic=10085

Ik heb accountnaam (heb dan wel geen orange, maar moet niet uitmaken lijkt mij :)) T-mobile internet en adres Internet. Dan bij groepen -> Internet -> T-mobile internet -> prioriteit 1

Maar ik heb internet settings mij toe laten sms'en door SE ooit, heb alle NL providers erin staan :P
Surfen etc. gaat gewoon allemaal goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Xof op 09-03-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:18:
[...]

Mja, als ik dat doe dan kan ik niet meer op orange world. Hij pakt dan bij mij overal die internet access. Het is dus kiezen of delen volgens mij. Of ik zet internet access op 1 en dan kan ik niet meer internetten, of ik zet world op 1 en dan kan ik geen mail ophalen.

Dan kies ik toch voor internet :P
Dan maak je toch gewoon 2 profielen aan met elk een andere prioriteit? World koppel je dan aan de wap, internet aan je mail; dat werkt hier uitstekend.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
De huidige versie van PC for smartphones wil bij mij niet installeren onder Vista business. Zijn er meer die dit probleem hebben en is er al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:06
zie post 27 februari 12:06 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
bedankt voor de tip, had ik over het hoofd gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbelbox schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 07:33:
Ik bedenk me nu net een vraagje over dat laden...
Wordt de W950 ook geladen als hij USB is aangesloten op de PC?
Kan je voor kiezen, het wordt je gevraagd zodra je de kabel erin plugt. Kan je meteen kiezen of je USB 2 wil, of de USB 1.0 variant. Dat hebben ze ERG netjes gedaan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie

Sgoldie

- ondertitel -

Xof schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 00:41:
[...]

Er staat een UIQ versie op de DVD.
welke dvd moet ik hebben dan? ik heb hier de originele dvd van de TOMTOM GO series...maar dat is volgens mij niet de juiste..

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik weet niets van TomTom, maar volgens mij staat in dit topic dat je TomTom6 moet hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Idd de tomtom go is niet goed, je moet de tomtom 6 navigator DVD hebben.

Ik heb het vandaag voor elkaar gekregen om mijn stylus te vernielen.. achterkant van de stylus is geknapt.
Heb dus maar een styluspack online besteld.. 24 euro voor 3 (incl verzendkosten), maarja moet maar :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Xof schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:11:
24 euro voor 3 (incl verzendkosten), maarja moet maar :s
Damn! Ebay is toch een stuk voordeliger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie

Sgoldie

- ondertitel -

zo, ik heb eindelijk de juiste tomtom versie 'gevonden' en deze zet ik dan op mijn foon, maar kan er dan nog niks mee...hij herkent geen enkel bestand op mijn telefoon, doe ik iets fout? zoja, wat?

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Sgoldie schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:40:
zo, ik heb eindelijk de juiste tomtom versie 'gevonden' en deze zet ik dan op mijn foon, maar kan er dan nog niks mee...hij herkent geen enkel bestand op mijn telefoon, doe ik iets fout? zoja, wat?
Heb je deze origineel? If so, dan staat het wel in de handleiding welke handelingen je moet verrichten om hem werkend te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:09
Sgoldie schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:40:
Zoals jij het zegt, klinkt het nogal, alsof je een illegale versie hebt. Deze versie is erg slecht te installeren, je moet *exact* de juiste volgorde van handelingen uitvoeren, anders kun je weer opnieuw beginnen. Voor 120 euro kun je de legale versie al kopen. Deze heeft een fatsoenlijke installer, met support en met telkens updates... Illegale spullen bespreken we hier gewoon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie

Sgoldie

- ondertitel -

Jainoxi schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:38:
[...]

Zoals jij het zegt, klinkt het nogal, alsof je een illegale versie hebt. Deze versie is erg slecht te installeren, je moet *exact* de juiste volgorde van handelingen uitvoeren, anders kun je weer opnieuw beginnen. Voor 120 euro kun je de legale versie al kopen. Deze heeft een fatsoenlijke installer, met support en met telkens updates... Illegale spullen bespreken we hier gewoon niet!
hoe weet jij dan dat je exact de juiste volgorde moet volgen? :-) Trouwens, werkt Tomtom ook met verkeersinfo wat hij via RDS kan ontvangen? of werkt dat neit zo?

en nog iets..hoe zet ik dat 3g spul uit, want dat kost me alleen maar batterij volgens mij..

[ Voor 6% gewijzigd door Sgoldie op 13-03-2007 01:38 ]

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Sgoldie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 00:36:
[...]

hoe weet jij dan dat je exact de juiste volgorde moet volgen? :-) Trouwens, werkt Tomtom ook met verkeersinfo wat hij via RDS kan ontvangen? of werkt dat neit zo?

en nog iets..hoe zet ik dat 3g spul uit, want dat kost me alleen maar batterij volgens mij..
:) Ik weet helemaal niks :D

TomTom werkt op dit moment nog niet met RDS, zelfs niet met 'dat ene systeem, waarbij info over een apart GPS kanaal meegestuurd wordt' (ben ff de naam kwijt, zelfde idee als RDS over FM)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jainoxi schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 07:45:
[...]

:) Ik weet helemaal niks :D

TomTom werkt op dit moment nog niet met RDS, zelfs niet met 'dat ene systeem, waarbij info over een apart GPS kanaal meegestuurd wordt' (ben ff de naam kwijt, zelfde idee als RDS over FM)...
TMC

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ze ondersteunen sinds kort inderdaad TMC (of moest daar nog een patch voor uitkomen, weet het niet precies meer). Maar dat schijnt niet echt supergoed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Xof schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:18:
Ze ondersteunen sinds kort inderdaad TMC (of moest daar nog een patch voor uitkomen, weet het niet precies meer). Maar dat schijnt niet echt supergoed te werken.
TMC, that's the one :D. Dat ze 't sinds kort ondersteunen was me nog niet bekend. Voor zover ik de TomTom Traffic service heb gebruikt, werkte het met GPRS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb mijn speakerset ontvangen :) Had de coupon de laatste actiedag ingestuurd, terwijl ik het toestel al maanden had.
Ben enigzins verbaasd over de geluidskwaliteit. Klinkt goed :) Alleen jammer dat er geen goede equalizer-preset in het toestel zit. Met de mega-bass klinken de meeste tonen goed, behalve de lage tonen zijn iets tè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik kreeg speakerset ook donderdag ook thuis bezorgd van de postbode.. was niet thuis.. vrijdag 2e kans, ik was er ook niet :P
Mag ik hem nu ophalen van het postkantoor.

Had hem ook op de laatste dag ingestuurd en heb de telefoon niet eens in de actieperiode gekocht, maar het was al eerder gezegd dat SE dan alsnog de set opstuurde :)
Vind het heel aardig van ze.

Ik gebruik mijn telefoon vaak in de douche.. maar ik kan dus goed die set erbij gebruiken hoor ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ja de kleine speakerbox klinkt lekker :9
Weet iemand wanneer er btw een vista versie uitkomt voor de pc suite? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Pas als Vista mainstream is vermoed ik. Geef het een half jaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Na het doorspitten van dit topic blijf ik nog met 1 vraag zitten. Ik weet nu iig dat ik absoluut geen w950i icm orange firmware moet nemen, maar hoe kom ik aan een niet branded uitvoering? Als ik de w950i bijv. bij de phonehouse (of soortgelijke winkel) haal, krijg ik dan gegarandeerd (of als ik er naar vraag) een toestel met originele sony firmware icm een orange abo, of is er dan nog steeds een kans dat ik een verorangede versie krijg?

Ben van plan hem maandag te halen, dus enige haast is geboden O-)

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Vraag gewoon bij de phonehouse of je de doos mag zien, als die niet paars is (officiele doos) dan niet nemen :P
Je moet er gewoon voor zorgen dat je een simlock vrije toestel krijgt (ga ervan uit dat die branded uitvoeringen allemaal gelocked zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Vandaag die speakerset ook maar even getest en daar komt idd goed en hard geluid uit zeg :D
Daar ga ik dus wel gebruik van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Voor zover ik weet verkopen ze het Orange branded toestel alleen in de Orange Shop.
Dus gewoon bij 2call oid bestellen, of een winkel als TheBelCompany.
Het Orange branded toestel zit ook in een zwarte Orange doos. Mocht je hem die tevoorschijn zien halen kun je alsnog afhaken :).

Briljante van de speaker-set vind ik overigens dat het adapter-snoer ook als FM antenne dient. In de speakerset kun je dus ook de radio gebruiken.
Wel weer een tegenvaller dat het ding geen interne antenne heeft zodat je op batterijen ook gebruik van de radio had kunnen maken.

[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 16-03-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

Ik zit eens rond te kijken, maar kom steeds bij Vodafone uit als provider.
Daar is de telefoon inc met mijn gewenste abo echt stukken goedkoper dan andere providers.

En het toestel met een vodafone abo is direct bij vodafone ook nog eens een stuk goedkoper dan bij belcompany of dat soort zaken.

Maar dan is ie zeker ook branded?
Of heb je dat altijd bij vodafone ongeacht waar je hem koopt?

Als die vodafone branding net zoveel problemen oplevert als orange... dan zoek ik wel iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Volgens mij vina toestellen van Vodafone ook branded ja, maar dan alleen als je hem bij een Vodafone-shop koopt.
Pagina terug in dit topic werd volgens ook beweerd dat VF-toestellen niet branded zijn, maar op andere fora las ik van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze telefoon te kopen maar heb toch nog wat vraagjes...

1) Als ik gebruik wil maken van de TomTom functie moet ik er dan nog een GPS ontvanger bijkopen of zit deze er al in? Zo nee maakt het dan uit wat voor een ontvanger het is?
2) Thuis heb ik een draadloze internet verbinding kan ik W950 hierop aansluiten zodat ik draadloos kan internetten?
3) Werkt Web 'n' Walk van Tmobile op deze telefoon? en heb ik dan full internet?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatkipje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-09 09:38
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:28:
Ik ben van plan deze telefoon te kopen maar heb toch nog wat vraagjes...

1) Als ik gebruik wil maken van de TomTom functie moet ik er dan nog een GPS ontvanger bijkopen of zit deze er al in? Zo nee maakt het dan uit wat voor een ontvanger het is?
2) Thuis heb ik een draadloze internet verbinding kan ik W950 hierop aansluiten zodat ik draadloos kan internetten?
3) Werkt Web 'n' Walk van Tmobile op deze telefoon? en heb ik dan full internet?

Alvast bedankt!
1 -> je moet een GPS ontvanger kopen
2 -> nee maar als je Web 'n' Walk neemt is dat toch makkelijker :)
3 -> geen probleem, en full internet op een klein scherm

[ Voor 0% gewijzigd door blaatkipje op 17-03-2007 20:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaatkipje schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:26:
[...]

1 -> je moet een GPS ontvanger kopen
2 -> nee maar als je Web 'n' Walk neemt is dat toch makkelijker :)
3 -> geen probleem, en full internet op een klein scherm
Mijn dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom nog een aantal vraagjes :)

1) Ik luister veel live-sets deze duren vaak 120 min of langer.
Met mijn huidige w800i duurt het erg lang om door te spoelen kan ik hier met het pennetje naar het midden van de song 'slepen'?

2) Kan ik bv een aflevering van ik geef maar een voorbeeld Southpark omzetten naar mijn telefoon? En is dit dan een beetje te volgen?

3) Ik ben een grote fan van Amerikaanse radiozenders, nu reis ik best veel in mijn auto naar het werk en heb ik in mijn autoradio een aux in. Is het mogelijk radiozenders af te spelen met Web 'n' walk? of 'trek' hij dit niet?

4) Voor de mensen die een W950i hebben, als jullie op dit moment weer een telefoon konden kopen, zou dit weer een 950i zijn?

Wederom bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:05
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:13:1) Ik luister veel live-sets deze duren vaak 120 min of langer.
Met mijn huidige w800i duurt het erg lang om door te spoelen kan ik hier met het pennetje naar het midden van de song 'slepen'?
Jup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
1) Ik luister ook alleen livesets, spoelen gaat makkelijk en snel door te slepen.

4) Ja zou em weer kopen, beste telefoon die ik heb gehad. Batt. doe je lang mee,
is alleen een beetje langzaam naarmate er meer rotzooi op komt. En de grootte
kan een nadeel zijn voor sommige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie

Sgoldie

- ondertitel -

superpolm schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:11:
1) Ik luister ook alleen livesets, spoelen gaat makkelijk en snel door te slepen.

4) Ja zou em weer kopen, beste telefoon die ik heb gehad. Batt. doe je lang mee,
is alleen een beetje langzaam naarmate er meer rotzooi op komt. En de grootte
kan een nadeel zijn voor sommige.
ok die batt levensduur vind ik meevallen..of tegenvallen dus eigenlijk. Maar het schijnt dat als je die 3G uitzet ofzo, dat dat weer batt scheelt, maar hoe zet ik dat uit?

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgoldie schreef op zondag 18 maart 2007 @ 16:40:
[...]

ok die batt levensduur vind ik meevallen..of tegenvallen dus eigenlijk. Maar het schijnt dat als je die 3G uitzet ofzo, dat dat weer batt scheelt, maar hoe zet ik dat uit?
3G uitzetten gaat alsvolgt:
Gan naar het configuratie scherm => Verbindingen => Mobiele netwerken => Meer (rechtsonder) => GSM-/3G-netwerken => Alleen gsm => Ok en klaar is Kees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Heb dit ook geprobeerd om mijn GPRS uit te zetten, maar deze blijft 'Attached'. Is daar ook een instelling voor? Volgens mij gebruik ik GPRS alleen bij het wappen, en dat doe ik zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Wappen is geen GPRS, er is wel een verschil :P
Maar als je idd nooit van internet gebruikt maakt via je telefoon dan zou je die uit kunnen zetten ja, vraag me alleen af of het wel stroom kost. Wordt volgens mij gewoon meegestuurd met het standaard GSM signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuf06
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:13:

1) Ik luister veel live-sets deze duren vaak 120 min of langer.

2) Kan ik bv een aflevering van ik geef maar een voorbeeld Southpark omzetten naar mijn telefoon? En is dit dan een beetje te volgen?

3) Ik ben een grote fan van Amerikaanse radiozenders, nu reis ik best veel in mijn auto naar het werk en heb ik in mijn autoradio een aux in. Is het mogelijk radiozenders af te spelen met Web 'n' walk? of 'trek' hij dit niet?

4) Voor de mensen die een W950i hebben, als jullie op dit moment weer een telefoon konden kopen, zou dit weer een 950i zijn?

Wederom bedankt!
1) zoals anderen ook al aangaven, slepen werkt goed.
2) nog geen ervaring mee, met het omzetten. Wat de grootte betreft... als je goede ogen hebt, zul je er geen probleem mee hebben.
3) met web 'n 'n walk lukt dat niet. Tenminste, ik heb het geprobeerd en het lukte niet. Ik heb de 9,50 per maand variant. Misschien met de duurdere wel?
4) ja, ik zou hem weer kopen. Heb hem tweedehands via ebay.de gekocht van een duitser. Kostte 'slechts' 300 euro en was echt als nieuw en helemaal compleet. Met nieuwe beschermfolie over de touchscreen. Inclusief rekening, dus het is zeker 'keine heisse ware'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Dat moet gewoon lukken. Je moet het bestand dan wel converteren naar .3gp of .mp4, maar de beeldkwaliteit die je krijgt is gewoon erg goed. Ik loop zelf nog een beetje te tobben met de geluidskwaliteit van het bestand dat de converter uitspuugt die ik gebruik, maar de beeldkwaliteit is gewoon goed. Ik heb het even opgenomen met m'n camera, maar het resultaat is niet echt denderend. Het geeft wel een idee van de beeldkwaliteit. :)
Absoluut, alleen zou ik nu iets minder impulsief aanschaffen en voor een model zonder orange software gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Ik zet films, series en ander beeldmateriaal om met PocketDivXEncoder, en speel het op m'n W950i af met een DivX speler. Dit resulteert in een goed beeld, erg goed geluid, en een complete film in 150MB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jazeker. Maar absoluut niet meer de Orange branded variant.
Sterker nog, ik zal nooit meer een toestel bij een Orange shop kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Jainoxi schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:32:
[...]

Ik zet films, series en ander beeldmateriaal om met PocketDivXEncoder, en speel het op m'n W950i af met een DivX speler. Dit resulteert in een goed beeld, erg goed geluid, en een complete film in 150MB...
hoe heet deze divx speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemala bedankt voor jullie duidelijke antwoorden..
Ben bang dat ik niet meer onder deze telefoon uit kan komen :)

Is deze telefoon (menu) ook te besturen zonder de pen of touchscreen? dmv toetsen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:25:
Allemala bedankt voor jullie duidelijke antwoorden..
Ben bang dat ik niet meer onder deze telefoon uit kan komen :)

Is deze telefoon (menu) ook te besturen zonder de pen of touchscreen? dmv toetsen?

Thanks!
Ja, zitten toch toetsen onder het scherm lieverd ;)

Edit:
Mijne komt donderdag binnen, als het goed is want ze hadden hem in Hoorn niet op voorraad :(. Ondanks ik hem besteld heb ga ik morgen dus toch nog ff in Alkmaar kijken na m'n werk, sneller is beter en heb nergens mijn handtekening gezet O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Lostcuban op 19-03-2007 19:42 ]

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja en je hebt natuurlijk ook nog de jog dial he. Daar moet je vooral de menu's mee bedienen. Werkt ook erg goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen!
Ook ik ben een gelukkig eigenaar van een w950i. Nu alweer drie maanden en blijf mij over de mogelijkheden verbazen. Weliswaar heb ik een orange branded en ervaar ook enigzins de nadelen daarvan, maar kwam toevallig vandaag op een site terecht ... waar ik wel mag komen maar waar welke ik niet mag delen op GoT en dus ook geen vragen over mag stellen.

Daarnaast heb ik nog een andere goede tip! Niet alles hoeft meer omgezet te worden naar 3gp. Er is nu een prima freeware divxplayer die alles snel en naar mijn mening met beter geluid afspeeld.

http://www.4shared.com/fi.../DivXPlayerv086UIQv3Symbi

Groeten Bas

1. debranden valt onder illegale praktijken en is dus niet toegestaan
2. wij tweakers doen elkaar permanent de groeten dus een groet is geen pre :) zie faq

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
superpolm schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:01:
[...]

hoe heet deze divx speler?
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:37:
Daarnaast heb ik nog een andere goede tip! Niet alles hoeft meer omgezet te worden naar 3gp. Er is nu een prima freeware divxplayer die alles snel en naar mijn mening met beter geluid afspeeld.

http://www.4shared.com/fi.../DivXPlayerv086UIQv3Symbi
Dit is de DivX speler die ik ook heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Jainoxi schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:32:
Wat voor settings gebruik je? Als ik namelijk een gewone XVid afspeel dan loopt het beeld niet synchroon met het geluid. Converteren lijkt mij dus noodzakelijk. Wat voor settings adviseer je binnen PocketDivXEncoder?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbes950i
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 09:25
Werkt dus niet met Vista.. Iemand dit al voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@sebastiaan21
Wij zijn onlangs - helaas- gevraagd hier niet over het unbranden van toestellen te praten. Je kunt daarom het best even je bericht bewerken, anders zal een modje dit voor je moeten doen.
Toch heel erg bedankt voor je URL. Had nog niet van die software gehoord maar ga eens uitzoeken of hij betrouwbaar is en het proberen _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door frickY op 20-03-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
xsive schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:19:
[...]

Wat voor settings gebruik je? Als ik namelijk een gewone XVid afspeel dan loopt het beeld niet synchroon met het geluid. Converteren lijkt mij dus noodzakelijk. Wat voor settings adviseer je binnen PocketDivXEncoder?

Thanks
Formaat: PDA
Kwaliteit, zowel geluid als beeld, beide op 3/4e ongeveer... Verder zorgt 2-pass encoding voor beter beeld, en kun je het vinkje voor 'XviD' aanzetten. Ik heb echter het vermoeden dat dat laatste ervoor zorgt dat het beeld en geluid na verloop van tijd niet meer synchroon lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:13
frickY schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:50:
@sebastiaan21
Wij zijn onlangs - helaas- gevraagd hier niet over het unbranden van toestellen te praten. Je kunt daarom het best even je bericht bewerken, anders zal een modje dit voor je moeten doen.
Toch heel erg bedankt voor je URL. Had nog niet van die software gehoord maar ga eens uitzoeken of hij betrouwbaar is en het proberen _/-\o_
Laat me even weten als het gelukt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:06
Iejoor schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:31:
[...]

Laat me even weten als het gelukt is ;)
Ik heb het al gedaan op deze manier, die ervoor zorgt dat je telefoon wel te updaten is met het SE update programma. Een nare bijwerking heeft het wel, ik heb geen Orange logo's meer op m'n telefoon ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat is inderdaad wel vervelend. Is hij ook opeens sneller, energiezuiniger, en heb je de TrackID functionaliteit in de geluidsrecorder? Je zou het bijna niet meer willen proberen (:X)
Werd je toestel als P990 herkent of gewoon als W950?

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 20-03-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Waar zou je die orange logo's voor nodig hebben? Ik heb ook geen T-mobile logo's op mijn telefoon, wat natuurlijk logisch is op een niet branded telefoon.
Ik zou juist alleen maar van die logo's afwillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mijn voorgaande bericht is dan ook doordrenkt van sarcasme.

Ik vertrouw de AllPay paypent service provider waar ze gebruik van maken nog niet zo. Kan er maar weinig over vinden op het www.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Xof schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:30:
Waar zou je die orange logo's voor nodig hebben? Ik heb ook geen T-mobile logo's op mijn telefoon, wat natuurlijk logisch is op een niet branded telefoon.
Ik zou juist alleen maar van die logo's afwillen :P
Precies. Toen ik een Orange C500 kreeg, heb gelijk dat Orange logo van de phone afgekrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Jainoxi schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:45:
[...]

Formaat: PDA
Kwaliteit, zowel geluid als beeld, beide op 3/4e ongeveer... Verder zorgt 2-pass encoding voor beter beeld, en kun je het vinkje voor 'XviD' aanzetten. Ik heb echter het vermoeden dat dat laatste ervoor zorgt dat het beeld en geluid na verloop van tijd niet meer synchroon lopen...
Thanks, bij mij liepie sowieso nooit synchroon. Maar ik probeerde eerst gewoon een xvid van 640x480. Ik heb eens met dat PocketEncoder geconverteerd, de synchronisatie is dan wel iets beter, maar nog steeds klopt het niet. Ik ga eens wat stoeien met het programmaatje. Wie weet.
In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zie net dat het etui van mijn W950 ook kapot is. Het fluweel is langs een kant los gekomen van de oranje stiksels, en bovenop beginnen de 2 helften van elkaar los te laten.
Vermoed dat een ieders hoesje de komende periode nog wel gaat sneuvelen. Misschien een idee gezamelijk een zooi te bestellen om de verzendkosten te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk ook de W950 in het bezit. Allemaal leuk, maar de walkman valt te pas en te onpas uit?? Is dit een bekend probleem, doe ik iets fout, of zal ik toch terug moeten naar de winkel. Ik heb hem van nieuwste firmware voorzien via SE site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:42:
Ik heb eindelijk ook de W950 in het bezit. Allemaal leuk, maar de walkman valt te pas en te onpas uit?? Is dit een bekend probleem, doe ik iets fout, of zal ik toch terug moeten naar de winkel. Ik heb hem van nieuwste firmware voorzien via SE site
Heb hem sinds gisteravond in bezit, maar heb nog nergens last van gehad. Heb een niet branded toestel met originele (nog niet geupdate) firmware.

Edit:
Toenet in de trein ook last van het door jou genoemde probleem gehad. Vanochtend was er nix aan het handje. Vanmiddag had ik shuffle aan en speelde ik al mn liedjes (240 ofzo) af, dus maybe dat het daar aan ligt. Hoop dat een fw update helpt, iemand anders nog suggesties?

[ Voor 22% gewijzigd door Lostcuban op 21-03-2007 18:44 ]

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

Zijn er hier al mensen die hem hebben als vodafone branded?
Ik ben benieuwd of daar ook nadelen aan zitten net als bij Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met te pas en te onpas uitvallen van de walkman player? Ik heb weleens dat hij gewoon stopt met afspelen, en dat ik dan opnieuw mijn telefoon moet opstarten.

Ik heb trouwens zelf steeds vaker dat mijn telefoon opnieuw wordt opgestart voor prestatie verbeteringen ofzo? Als het gebeurd dan is het bijna altijd als ik een sms krijg of als ik gebeld wordt. Laatst ook een keer toen ik naar het volgende liedje wilde bij de walkman.

Het lijkt erop dat ik steeds meer errors, opnieuw opstarten, of andere rare problemen krijg naarmate mijn telefoon ouder wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:27:Het lijkt erop dat ik steeds meer errors, opnieuw opstarten, of andere rare problemen krijg naarmate mijn telefoon ouder wordt :(
Heb je in die tussentijd niet wat software geinstalleerd? Lijkt me namelijk eerder een software probleem dan een hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:50:
@sebastiaan21
Okay thx FrickY, zal niet meer over het unbranden (zelf) praten, maar dit forum is natuurlijk wel om ervaringen en informatie uit te wisselen. Vandaar dat ik graag zou willen weten van andere orange branded w950 bezitters of zij op de hoogte zijn van deze manier om de w950 100% orange free te krijgen en met deze informatie mij en velen anderen misschien wel ipv van 100% procent, 200% tevreden w950 bezitter(s) te worden.

Alle info is dus welkom, want elke dag word ik gek van mijn alarm om half1 die 7 keer moet worden weggedrukt...geloof mij, ik houd van snoozen, maar het kan ook te gek! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

frickY schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:35:
Zie net dat het etui van mijn W950 ook kapot is. Het fluweel is langs een kant los gekomen van de oranje stiksels, en bovenop beginnen de 2 helften van elkaar los te laten.
Vermoed dat een ieders hoesje de komende periode nog wel gaat sneuvelen. Misschien een idee gezamelijk een zooi te bestellen om de verzendkosten te delen?
die van mij is ook kapot aan het gaan.

voor de firmware update had ik ook dat sommige mp3 zomaar afgebroken werden en dan de volgende ging spelen. Dat probleem lijkt verholpen zijn met de nieuwe update. Ik heb steeds ong 700 nummers in de playlist.

Ik heb mij alleen enorm geergererd aan dat update programma. Moet je kiezen hoe de aansluiting eruit ziet. Weet ik veel, ik heb er net de stekker in moeten stoppen. Waarom niet gewoon zelf uitlezen, of een keuze mogelijkheid via het typenummer. En pas op het laatste moment zeggen dat je een backup. Maak je een backup, zet je die na de firmware weer terug, zijn er toch nog instelling niet meegekomen. En belachelijk dat de simkaart eruit moet... Heel irri.

En wat ik ook niet snap is dat de geluidjes bij een sms of kalenderitem ingesteld staan als standaargeluid, maar ik niets hoor. Iemand een idee die weet waar dat aan ligt.

Ik vind het een top telefoon, maar het heeft wel veel eigenaardigheden. Dat vind ik wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:35:
Die van mij is ook al een tijdje kapot.
Moeten die etuis uit het buitenland komen?
Toch jammer dat SE zelf die dingen niet los verkoopt. Volgensmij kost 1 zo'n etui echt niet veel.
En mn stylus is ook al een tijdje kapot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xof schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:31:
[...]

Heb je in die tussentijd niet wat software geinstalleerd? Lijkt me namelijk eerder een software probleem dan een hardware probleem.
Nope, alleen tomtom maar die staat er al vanaf het begin op.
Tim Schuhmacher schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:43:
[...]

En wat ik ook niet snap is dat de geluidjes bij een sms of kalenderitem ingesteld staan als standaargeluid, maar ik niets hoor. Iemand een idee die weet waar dat aan ligt.

Ik vind het een top telefoon, maar het heeft wel veel eigenaardigheden. Dat vind ik wel jammer.
Als ik een sms krijg dan gaat de telefoon eerst een paar keer trillen. Dan lees ik mijn sms, en dan krijg ik nog een keer een geluidje. Misschien wacht je niet lang genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

nee nee dat is het niet, want bij geluidsinstellingen, daar waar je kiest voor standaardgeluid, kun je ook al kiezen voor afspelen en dan hoor ik ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb geen idee waar die etui's vandaan moeten komen. Kan ze uberhaupt nergens vinden.
Zal eens contact zoeken met SE.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste