Ik heb gmail (en mijn orange mail) zo werkend gekregen
Ik weet niet als het antwoord al voorbij is gekomen...niet gelezen

:
hoofdmenu -> Extra ->config scherm -> verbinding ->internetaccounts.
Bij het tabje accounts moet je 1 aanmaken met de naam Internet Acces als je die niet hebt met de volgende instellingen:
Accountnaam:
Internet Acces
Adres:
Internet
De rest niks ingevuld!!
Dan moet je naar groepen gaan:
Daar heb ik 2 groepen, 1tje voor het internet en 1tje voor de email.
bij internet zet je je orange world account en bij de email de gene die je net hbt aangemaakt (Internet Acces).
Dan moet je weer terug naar het tabje groepen. En als het goed is zie je nu de email groep en internet groep. Dan moe je rechtsonderaan op meer klikken -> opties -> verbind.dialoogvenster weerg. AANVINKEN -> opslaan ->
LET OP, je wilt natuurlijk niet dat Internet Acces ook de verbinding van je browser overneemt, want anders kan je een hoge rekening verwachten als je het veel gebruikt dus..
Als je nog steeds in het tabje groepen bent doe dit:
Meer -> voorkeurs groep -> Internet
Ga dan naar je email accounts stell alles netjes in, als je dat eenmaal hebt gedaan moet je ff je mail proberen op te halen. Als je dat doet krijg je een vraag:
Verbinden met Internet en dan kan je de groepsaccount kiezen - > email.
Dan moet ie het als het goed is wel doen ;D
tot nu toe weet ik nog geen betere oplossing, dus als iemand anders iets beters heeft post maar

Maar dit geval heb ik sinds de update, voorheen deed ie het wel gewoon goed door alleen de email accounts goed in te stellen
[
Voor 7% gewijzigd door
XTREEMRaGE op 09-03-2007 10:06
]