Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:57
Ik krijg het idee dat ik volgende week met een nieuwe telefoon loop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja ik ben erg tevreden met mn toestel.
Alleen zoals je misschien al gelezen hebt in dit forum echt GEEN! Orange branded toestel kopen.
Beter 50 euro ofzo meer betalen dan dat gedonder hebben met Orange..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
Ik heb gister de nieuwe firmware erop gezet. Alles ging goed enzo, alleen nu wil het backlight niet meer uit. Dwz als ie niet op toetsenblokkering staat, dan gaat hij helemaal niet uit. Als hij wel op toetsenblokkering staat dimt het ligt in stapjes zoals normaal, maar dan springt hij op dat grijze venster dat je krijgt als je normaal het display aanraakt. De telefoon begint dan weer opnieuw met dimmen. En zo gaat ie heen en weer. Net een knipperlicht.
Alle opties van schermverlichting en schermbeveiliging al geprobeerd geloof ik, maar ik vind geen oplossing. Heeft iemand dit meegemaakt of een suggestie om het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Als je op het standby-scherm op het batterij-icoon klikt, en vervolgens rechtsonderin op Settings.

Staat hij bij "Handheld" op auto? En power save enabled?
En op het tabblad Brightness?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:45:
Haha ja ik ben erg tevreden met mn toestel.
Alleen zoals je misschien al gelezen hebt in dit forum echt GEEN! Orange branded toestel kopen.
Beter 50 euro ofzo meer betalen dan dat gedonder hebben met Orange..!
Heb ik ff mazzel dat ik Telfort heb :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
Ok het is opgelost. Ik had alles op auto staan en power save enabled. Dit is ook de standaard instelling. Toen heb ik het veranderd naar Aan en gesaved zeg maar. Daarna weer opnieuw auto aangevinkt en gesaved en toen deed hij het goed. Ik denk dat eerst de instelling wel correct stond, maar dat hij het niet door had :-s. Naja het is weer voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Heb net even met Telfort gebeld, en deze wisten mij te vertellen dat het bestaande EDGE wat zij nu aanbieden gaat verdwijnen. Wel komt er eind mei (dit jaar = 2007) na de lopende integratie met KPN een nieuwe netwerk faciliteit bij: HSDPA, wat nog sneller is dan UMTS. Als dit het geval is, schijnt het nog steeds mogelijk te zijn om met UMTS snelheid data over te dragen. Het schijnt dat het nu alleen mogelijk is om GPRS/EDGE te gebruiken.
Maar aangezien ik nu dus die Maximaal Online bundel voor € 9,50 per maand kan toevoegen zit ik dus met een dilemma. Nu nog met de snelheid van GPRS en straks met de snelheid van UMTS terwijl er dan ook sneller mogelijk is
Heeft de W950 eigenlijk ondersteuning voor HSDPA, want dan is het dilemma ook opgelost, zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Na de firmware-update niet gereset naar fabrieksinstellingen?
Wordt normaliter wel geadviseerd.

@babbelbox
http://www.google.nl/sear...=W950+support+HSDPA&meta= :O

[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 01-02-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
frickY schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:26:
Na de firmware-update niet gereset naar fabrieksinstellingen?
Wordt normaliter wel geadviseerd.

@babbelbox
http://www.google.nl/sear...=W950+support+HSDPA&meta= :O
Ik heb uiteraard zelf ook gezocht maar kan niet echt een duidelijk statement vinden of het er nu wel of niet in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ook ik ben zo stom geweest om bij Orange te kopen en daarna pas te gaan kijken wat ik allemaal mis...erg jammer.

Maar weet iemand misschien of de snelkoppelingen in het stand-by menu te veranderen zijn als orange deze al voor je ingesteld heeft?

en kun je de locatie van die snelkoppelingen balk ook veranderen (als Orange je toestel vern**kt heeft)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
sinds de nieuw firmware loopt hij een stuk minder vast echter heb ik al wel een Bug gevonden.
Als ik voor een afspraak de tijd in wil stellen word het blokje waarin je omhoog of omlaag aangeefd vaak zwart. hierdoor kan je de tijd niet meer lezen. is verder niet een heel groot probleem gezien ik nog best tot 10 kan tellen maar toch.........
iemand anders die dit probleem ook al heefd ondervonden ?

[ Voor 4% gewijzigd door dennisdedreu op 13-09-2007 08:59 ]

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha ja die bug heb ik ook. Alleen worden bij mij die vakjes dan wit :P

Ik heb het gewoon een tijdje aangezien en het lijkt alsof het steeds minder gebeurt ofzo. Het is wel irritant maar het is in ieder geval nog wel werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik heb 30 jan ook maar eens mijn coupon opgestuurd voor gratis speakerset.. voor de mensen die buiten de actieperiode hebben besteld en een speakerset gekregen hebben, wanneer hebben jullie de telefoon gekocht?
Ik had mijn W950i iets van 10 dagen voordat de actie begon gekocht, dus ik hoop het ook nog te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn factuur was van 1 November. En ik heb die speakerset gewoon ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Quarjii
Nee, en nee. Join the club :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:16

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:08:
Ik heb 30 jan ook maar eens mijn coupon opgestuurd voor gratis speakerset.. voor de mensen die buiten de actieperiode hebben besteld en een speakerset gekregen hebben, wanneer hebben jullie de telefoon gekocht?
Ik had mijn W950i iets van 10 dagen voordat de actie begon gekocht, dus ik hoop het ook nog te krijgen :D
Duurt wel helaas een tijd voordat je hem echt ontvang, maar is wel een leuk ding :D

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

huh snap ik dat nu goed dat de sim kaart er uit moet voordat je kan updaten? - enorm onhandig ik krijg dat ding voor geen meter open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ja de sim kaart moet er helaas uit, ik vind het ook onhandig. soms krijg ik dat klepje ook met moeite eraf :/ . Goed je duim plaatsen en duwen maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Klepje vind ik het probleem niet, die gaat er vrij makkelijk af.. maar die simkaart eruit halen is een gepriegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:08:
Klepje vind ik het probleem niet, die gaat er vrij makkelijk af.. maar die simkaart eruit halen is een gepriegel.
hahah bij mij is het juist andersom.
klepje gaat moeilijk, maar de sim krijg ik er zo uit ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Weet iemand trouwens waar de Ad-Hoc Bluetooth Pan service goed voor is?

Als ik naar de "Connection manager" ga waar de logs van je verbindingen staan, kan ik alle logs weggooien behalve die..
Als ik de verbinding wil bewerken zijn alle velden Read-only, en de status staat continue op "connecting", terwijl bluetooth zelf uitstaat. Bij 'sharted' staat "2 clients", terwijl ik me van geen sharing bewust ben :?

Waarom probeert hij continue te verbinden met een PAN netwerk? En kostme dat mijn batterij niet (ondanks dat BT uitstaat). Kan ik het uitzetten, of is er geen enkele reden waarom ik dat zou willen?

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 06-02-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Bij mij staat ie ook erin, maar het heeft niks verbruikt (geen data). Dus ik maak me daar nie druk over....misschien staat het in de handleiding wat het is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:05
Iemand enig idee wanneer er prijsverlagingen komen? Wil deze telefoon los kopen maar hij zit al 2 maanden rond een prijs van 486-570 bij de goedkoopste winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Veel goedkoper zal deze de eerste tijd ook niet worden. De M600i ligt op dit moment 100 euro lager, dus er zal misschien nog iets van 40e afgaan, maar meer ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
gelukkig maar.. hij moet een beetje exclusief blijven natuurlijk :-) Ik kom trouwens maar weinig w950's tegen in het wild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niemand anders tegen gekomen met de W950 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik snap er niks meer van,toen ik hem kocht 4 weken geleden ging het ff goed ineens kreeg ik als ik een smsje kreeg de tekst:geen toegang' dat bleef zo
Ben teruggegaan en kreeg een nieuwe foon.
Na 3 weken krijg ik maar één foto te zien als dat persoon belt,de andere die ik geselecteerd heb zie ik niet als zij mij bellen?
En ineens weer.......gaan toegang als ik een smsje krijg,ik krijg er wat van!! heb SF update gedaan maar doet weer raar?
Nog meer mensen met deze klachten?
Heb een simlockvrij toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Nee dat heb ik niet gekregen, maar wat doe je dan zo met het toestel?
qua instellingen bedoel ik?

En ik heb hem al 2 maandjes ongeveer

[ Voor 16% gewijzigd door XTREEMRaGE op 13-02-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik ook, en probleem is mij niet bekend.

Klinkt alsof de telefoon iets probeerd te banderen wat door een ander programma in gebruik is ofzo. Sluit eens alles af in de Taskmanager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans Bargeman.

Ik wou zo net even in de startpost opzoeken hoe ik in het service menu kom.
Volgensmij stond het er wel in, maar is de informatie weg.

"Om te checken welke firmware versie je hebt moet je het volgende doen in het standby menu:
code:"

En daarna staat er niks meer.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
XTREEMRaGE schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 00:13:
Nee dat heb ik niet gekregen, maar wat doe je dan zo met het toestel?
qua instellingen bedoel ik?

En ik heb hem al 2 maandjes ongeveer
Ik doe helemaal niets,die kans krijg ik niet eens,omdat ik steeds'toegang geweigerd'krijg bij inbox?
En waarom krijg ik alleen die ene foto wel te zien als zij belt? en alle anderen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:46:
Hans Bargeman.

Ik wou zo net even in de startpost opzoeken hoe ik in het service menu kom.
Volgensmij stond het er wel in, maar is de informatie weg.

"Om te checken welke firmware versie je hebt moet je het volgende doen in het standby menu:
code:"

En daarna staat er niks meer.. :)
Je hebt inderdaad gelijk. Zal het even aanpassen.

/edit hmm raar. De code stond nog wel in de post maar werd niet meer weergegeven :? Ik heb het nu maar in een tabel gezet. Is ook wel redelijk overzichtelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

rooie60 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:30:
[...]

Ik doe helemaal niets,die kans krijg ik niet eens,omdat ik steeds'toegang geweigerd'krijg bij inbox?
En waarom krijg ik alleen die ene foto wel te zien als zij belt? en alle anderen niet?
hmm wel heel vreemd ja, en met die foto's heb je het al geprobeerd te verwijderen van je phone (backup maken op je comp) en dan via je comp weer terug zetten? En zo weer alles aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja ook al,zelfs foon gereset,niets helpt!! belachelijk,ik ga maar weer terug naar winkel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-04 22:35

Sgoldie

- ondertitel -

mensen, ik heb nu ook deze machtige telefoon, maar ik vroeg mij af hoe ik gewoon mijn outlook emailtjes en vooral kalender en contacten kan synchroniseren met mijn Microsoft outlook 2007?

ik had hiervoor een qtek s100 en dat ging allemaal via active-sync, nu heb ik zon cdtje erbij, maar heb nog niet de optie gevonden om uberhaupt ook maar iets te syncen...kan wel mp3 enzo erop zetten, maar geen contacten..

heeft iemand een uitleg? of heb ik iets gemist?

en 2e vraag...welke versie van tomtom moet ik hebben?

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

TomTom -> UIQ versie, staat op de DVD van TomTom.

Syncen met outlook geen idee, voor mail gebruik ik een imap server dus haal mijn mail gewoon op via gprs. Maar er zal vast wel iets voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie

Sgoldie

- ondertitel -

Xof schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:39:
TomTom -> UIQ versie, staat op de DVD van TomTom.

Syncen met outlook geen idee, voor mail gebruik ik een imap server dus haal mijn mail gewoon op via gprs. Maar er zal vast wel iets voor zijn :)
heb t nog niet gevonden...vond dat zo handig bij die qtek als ik hem weer hard moest resetten..

en hoe zit t met g3? dat is 35e pe rmaand ofzo he? en zag t enkel nog bij vodafone?

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Bedoel je niet UMTS?
Bij t-mobile heb ik zonder bijbetaling gewoon 3G hoor als je daar extra voor zou moeten betalen zou echt nergens op slaan natuurlijk ;)
3G -> 3e generatie netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Sgoldie schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:58:
en hoe zit t met g3? dat is 35e pe rmaand ofzo he? en zag t enkel nog bij vodafone?
Ik denk dat je data via UMTS etc bedoeld?
Check ook bijv.: http://www.t-mobile.nl/pe...eb_je_nodig/tarieven.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie

Sgoldie

- ondertitel -

Xof schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:02:
Bedoel je niet UMTS?
Bij t-mobile heb ik zonder bijbetaling gewoon 3G hoor als je daar extra voor zou moeten betalen zou echt nergens op slaan natuurlijk ;)
3G -> 3e generatie netwerk
ah beter, en dat heb je voor 10e per maand?
hoeveel kb/s haal je?

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Let op: hij heeft gewoon een 3G verbinding... maar als je er gebruik van wilt maken dus beeldbellen (rond de 50 cent per minuut) of dataverbruik, dan moet je een abo afsluiten (in het geval van dataverbruik). Zie mijn link hierboven. Staan ook snelheden bij.

[ Voor 12% gewijzigd door ChrisM op 14-02-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

@Sgoldie: Volgens mij snap je het concept 3G niet helemaal ;)
Standaard abo bij t-mobile is gewoon 64 kb/s, wil je meer snelheid dan betaal je meer.

UMTS valt ook onder 3G, maar betekend nog niet dat je er gelijk toegang tot hebt.
T-mobile gebruikt HSDPA, daar kun je 1,8mbit mee halen, web 'n walk professional :)

Edit: Internet Totaal Plus heet het tegenwoordig zie ik.
Edit2: even van wikipedia geplukt:
High-Speed Downlink Packet Access of HSDPA is een protocol voor de mobiele telefoon. Het wordt ook wel 3.5G (of "3½G") genoemd. HSDPA is een een pakketgeschakelde communicatiedienst met een transmissiesnelheid tot 10 keer de UMTS snelheid van 384 kBit/s. Daarmee moet in tegenstelling tot UMTS het wel mogelijk worden om mobiel en breedbandig op internet te surfen. De snelheid van HSDPA komt ongeveer overeen met een kabel- of een ADSL-verbinding. In feite is HSDPA een nieuwe versie van de bestaande standaard, waardoor deze voor operators vrij eenvoudig is toe te passen. Naar verwachting zullen alle operators met UMTS ook HSDPA gaan bieden.

Op 18 april 2006 startte T-Mobile als eerste operator in Nederland met het aanbieden van deze dienst. Op 2 oktober 2006 volgde Vodafone. Inmiddels is ook KPN met deze dienst gestart. KPN zegt reeds een dekking van 90% van de bevolking te bieden, Vodafone streeft er naar dit in maart 2007 te bereiken.

[ Voor 66% gewijzigd door Xof op 14-02-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam dit tegen, w950 zonder softkeys en met camera

http://cgi.ebay.com.cn/ws...ry=74839#ebayphotohosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

is dat een officiele release? Ik kan daar namelijk nergens info over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Een W950 is het niet, zou het eerder een model onder de 950 worden, want beter is die zo te zien niet.

Oordopjes die je erbij krijgt zijn slecht, maarja vraag me af of het sowieso wel een bestaand model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie

Sgoldie

- ondertitel -

maareh...kan iemand zijn 950i synchroniseren met microsoft outlook??? of weet iemand hoe dat moet?

en kan ik die verbinding met dat 3g netwerk ook uitzetten, want volgens mij kost dat extra batterij, of niet? want ik vind de batterij niet erg lang mee gaan eigenlijk :(

edt: synchroniseren kan wel gewoon met dat progje, had dat plus-teken niet gezien waar je alles kan instellen... :D

[ Voor 18% gewijzigd door Sgoldie op 17-02-2007 19:10 ]

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook pdf bestanden op de w950 bekijken (via een acrobat reader vergelijkend programma?)
Waar download je zoiets?
Alvast bedankt.
groet daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou bijna gaan denken aan een bijgestelde 'verbeterde' versie, aangezien veel mensen het gebrek aan een camer bij de w950 als belangrijkste reden noemen om 'm niet aan te schaffen (overigens gaat dit niet voor mij op, heerlijk apparaatje en gelukkig zondere zo'n rotcamera van lage kwaliteit)
Het valt me ook op dat het apparaat nooit in telefoonblaadjes staat, en ook in de winkels zie je 'm lang niet altijd liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie toevallig ook een adres voor het kopen van een converter voor de standaard SE aansluiting voor headset onderaan naar een 3.5 MM plugje. MIjn bijgeleverde headset heeft het niet overleefd en ik wil graag mijn Sennheiser CX300 gaan gebruiken vanwege geluidskwaliteit. Ik heb zelf de M600i maar onze telefoons hebben dezeflde aansluitingen. In het buitenland zijn er genoeg adresjes te vinden. Maar doordat mijn MP3 speler het vandaag begeven heeft en ik graag volgende week mijn gsm als vervanger wil gebruiken. Heb ik niet de tijd om te wachten op een levering van de Brando.hk shop.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 00:55:
Heeft iemand van jullie toevallig ook een adres voor het kopen van een converter voor de standaard SE aansluiting voor headset onderaan naar een 3.5 MM plugje. MIjn bijgeleverde headset heeft het niet overleefd en ik wil graag mijn Sennheiser CX300 gaan gebruiken vanwege geluidskwaliteit. Ik heb zelf de M600i maar onze telefoons hebben dezeflde aansluitingen. In het buitenland zijn er genoeg adresjes te vinden. Maar doordat mijn MP3 speler het vandaag begeven heeft en ik graag volgende week mijn gsm als vervanger wil gebruiken. Heb ik niet de tijd om te wachten op een levering van de Brando.hk shop.
Smartphoneshop heeft hem op de site staan, maar daar is hij tijdelijk uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:09
Ik heb een vraag over het gebruik van de modemfunctie in de W950i. Ik heb nu gewend om m'n T-Mobile MDA Compact aan m'n PC te hangen via Bluetooth, om zo de MDA Compact als GRPS Modem (over Bluetooth) te gebruiken. Is ditzelfde mogelijk met de W950i (als UMTS Modem over BT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sinds kort ben ik overgestap van m'n standaard SE telefoontje en Sony NetMD naar de W950i. En ik heb een paar kleine vraagjes.
1: Ik mis een OK knop, moet alles via de stylus / schermpje of is er een (verborgen) knop die dit kan doen?
2: EQ, kan ik deze zelf instellen, of mag je alleen maar kiezen tussen de presets?
3: (Walkman) Volume, zit deze op een limit? Echt op een acceptabel volume kan het niet. Mis ik iets?
4: Snelkoppelingen, kan ik shortcuts maken naar bijvoorbeeld m'n Contacten lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tranzity schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:10:
Sinds kort ben ik overgestap van m'n standaard SE telefoontje en Sony NetMD naar de W950i. En ik heb een paar kleine vraagjes.
1: Ik mis een OK knop, moet alles via de stylus / schermpje of is er een (verborgen) knop die dit kan doen?
2: EQ, kan ik deze zelf instellen, of mag je alleen maar kiezen tussen de presets?
3: (Walkman) Volume, zit deze op een limit? Echt op een acceptabel volume kan het niet. Mis ik iets?
4: Snelkoppelingen, kan ik shortcuts maken naar bijvoorbeeld m'n Contacten lijst?
1: het scroll wieltje indrukken?
2: Nee helaas, je bent gebonden aan de presets
3: Ja zit een limiet op. Er zijn meer mensen die daarover klagen. Wat je kunt proberen is mp3gain downloaden (is gratis) en het volume van je mp3's harder maken. Heb ik ook gedaan en werkt vrij goed.
4: als je geen branded toestel hebt dan kan het wel. Met scroll wieltje naar de snelkoppeling gaan die je wilt vervangen --> meer --> vervang. Dan kan je kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:31:
[...]
1: het scroll wieltje indrukken?
2: Nee helaas, je bent gebonden aan de presets
3: Ja zit een limiet op. Er zijn meer mensen die daarover klagen. Wat je kunt proberen is mp3gain downloaden (is gratis) en het volume van je mp3's harder maken. Heb ik ook gedaan en werkt vrij goed.
4: als je geen branded toestel hebt dan kan het wel. Met scroll wieltje naar de snelkoppeling gaan die je wilt vervangen --> meer --> vervang. Dan kan je kiezen
1: ah :+
2: Jammer
3: Ik ben nog op zoek gegaan naar andere mogelijkheden, en helaas kwam mp3gain en/of een andere headphone eruit als enige opties. in iedergeval bedankt.
4: thanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
3) Ik meen dat de eerste generic firmware geen limiet had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je inderdaad gelijk in. De eerste firmware ging nog best hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Wil iemand hier zijn default walkman theme sharen, kijken of dat op mijn p990i werkt... :D

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mr.Nash schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 17:55:
is dat een officiele release? Ik kan daar namelijk nergens info over vinden...
Xof schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 18:30:
Een W950 is het niet, zou het eerder een model onder de 950 worden, want beter is die zo te zien niet.

Oordopjes die je erbij krijgt zijn slecht, maarja vraag me af of het sowieso wel een bestaand model is.
Niemand opgevallen dat dit gewoon een Chinese fake W950 is?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
xsive schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 03:50:
Wil iemand hier zijn default walkman theme sharen, kijken of dat op mijn p990i werkt... :D
Walkman Theme? Ik heb wel een normaal "Default theme" voor je; http://www.filefactory.com/file/11928e/

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 21-02-2007 16:01 ]

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Ginz schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:38:
[...]

[...]

[...]

Niemand opgevallen dat dit gewoon een Chinese fake W950 is?
Er komt wel degelijk een opvolger met camera net zoals een opvolger voor m600i met camera das op diverse finse sites te lezen en te zien.

http://www.terminal.hu/cikk.php?article_id=103689

en.

http://mobilenet.cz/aktua...-a-m800i-se-symbianem-uiq

DaveD

• Sander H
Ik denk dan toch dat ik eindelijk deze telefoon ga halen, als los toestel.

Heeft iemand ervaring met Gsmeasy.nl?

http://www.gsmeasy.nl/com...b604b1f806c831c3&g_id=533

• jpiscaer
Sander H schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:48:
Ik denk dan toch dat ik eindelijk deze telefoon ga halen, als los toestel.

Heeft iemand ervaring met Gsmeasy.nl?

http://www.gsmeasy.nl/com...b604b1f806c831c3&g_id=533
Ik heb de W950i van de week log gekocht bij RedCoon, voor 440 incl. BTW/excl. verzending. Ik geloof dat ze er nu geen meer hebben ofzo, maar je zou kunnen informeren!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

DaveD1109 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:23:
[...]

Er komt wel degelijk een opvolger met camera net zoals een opvolger voor m600i met camera das op diverse finse sites te lezen en te zien.

http://www.terminal.hu/cikk.php?article_id=103689

en.

http://mobilenet.cz/aktua...-a-m800i-se-symbianem-uiq
Beide foto's zijn fake.

Degene die `t meeste op de huidige M600i lijkt, is een photoshop van onze eigen ontwerpspecialist deuxani. Die andere is een slechte photoshop.

Tuurlijk, er gaan geruchten de ronde over een opvolger. Maar, het enige wat momenteel (bijna) zeker is, is dat er een gerestylede M600 met WiFi komt... meer niet.

There is always a way

• DaveD1109
Jainoxi schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:55:
[...]

Ik heb de W950i van de week log gekocht bij RedCoon, voor 440 incl. BTW/excl. verzending. Ik geloof dat ze er nu geen meer hebben ofzo, maar je zou kunnen informeren!
Ok! jammer zou helemaal top wezen als er 1 zou komen met camera of een opzet camera net als dat je hebt van sony ericsson voor een flitser.
Ga denk toch de w950i halen.
Zijn er mensen hier die eerst een camera foon hadden en nu deze hebben? missen jullie de camera?

DaveD

• Xof

Xof

Ik had eerst de K750i en nee ik mis de camera totaal niet.
Maarja ik maakte ook vrij weinig foto's met de K750i :)

• DaveD1109
Xof schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:46:
Ik had eerst de K750i en nee ik mis de camera totaal niet.
Maarja ik maakte ook vrij weinig foto's met de K750i :)
Dat zit ik me dus ook af te vragen. ik maak ook inderdaad weinig foto's en vraag me af of ik het dan ook zou missen.
Ik denk zelf dat ik eerder het smartphone gebeuren zou missen en zeker de muziek en das dus bij deze telefoon geen enkel probleem! Denk toch dat ik ervoor ga en mocht er ooit een opvolger komen dan verkoop ik deze gewoon.

DaveD

• frickY
Ik had ook een K750i.
Heb thuis een magneetbord hangen waar we gaande de week boodschappen op opschrijven. Zaterdags nam ik daar altijd een foto van als ik naar de super ging, nu moet ik hem telkens overschrijven. Voor de rest vind ik het gebrek aan een camera totaal geen gemis.
Dan mis ik eerder het gebrek aan geluidsprofielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PC suite van Sony Ericsson werkt niet op windows vista ultimate.. lekker is dat.

En mn telefoon is zo traag als dikke stront in een trechter, ik snap dr geen hol meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 00:39:
De PC suite van Sony Ericsson werkt niet op windows vista ultimate.. lekker is dat.

En mn telefoon is zo traag als dikke stront in een trechter, ik snap dr geen hol meer van..
Ik heb er ook al last van, dat die PC Suite niet wil op m'n laptop met Vista. Zodoende kan ik m'n telefoon niet via Bluetooth koppelen, en de telefoon als UMTS BT Modem gebruiken... Toch maar weer terug naar XP denk ik :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Probeer BlueSoleil eens.
Gebruik ik op mijn werk om mijn telefoon met mijn pc te pairen. Meen dat het modem-service ook ondersteunt wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 25-02-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
frickY schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:51:
Probeer BlueSoleil eens.
Gebruik ik op mijn werk om mijn telefoon met mijn pc te pairen. Meen dat het modem-service ook ondersteunt wordt.
Ik heb een MSI S270 laptop, daar zit al (een oudere) versie van BlueSoleil bij als driver. Deze oude werkt totaal niet, de nieuwste versie van de Bluesoleil site installeert wel, maar geeft een BSOD als ik de applicatie start... Daarnaast moet ik ook een driver voor de W950i zien te scoren, en dat is al net zo hopeloos. Toch maar terug naar XP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Jainoxi schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:59:
[...]

Ik heb een MSI S270 laptop, daar zit al (een oudere) versie van BlueSoleil bij als driver. Deze oude werkt totaal niet, de nieuwste versie van de Bluesoleil site installeert wel, maar geeft een BSOD als ik de applicatie start... Daarnaast moet ik ook een driver voor de W950i zien te scoren, en dat is al net zo hopeloos. Toch maar terug naar XP :(
Als je Vista graag wilt houden kan je natuurlijk ook altijd VMware Server (die is gratis) op je pc knallen en een virtuele XP aanmaken voor je telefoon. Maar goed, als je de telefoon als modem wilt gebruiken is dat waarschijnlijk niet de meest handige oplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
oli4100 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:48:
[...]

Als je Vista graag wilt houden kan je natuurlijk ook altijd VMware Server (die is gratis) op je pc knallen en een virtuele XP aanmaken voor je telefoon. Maar goed, als je de telefoon als modem wilt gebruiken is dat waarschijnlijk niet de meest handige oplossing....
Helaas kun je met VMware geen Bluetooth apparaten doorsturen naar je VM zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me 2 dingen af:
Is het ook mogelijk om een grote (digitale) klok op de achtergrond te krijgen?

en weet iemand een link om een goede navigator voor een sony ericsson w950 of een kaart om zo maar te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Ik krijg met m'n nieuwe XP installatie m'n W950i ook niet als modem aan de gang. Ik krijg de software voor m'n bluetooth connectie wel aan de gang (BlueSoleil), en ik kan de PC Suite gebruiken over Bluetooth, dus ik kan de files op de telefoon bewerken, ik kan syncen met Outlook, etc.

Ik krijg alleen het Bluetooth modem nog steeds niet aan de gang. Ik heb de how-to in mRouter al gevolgd. In de PC-Suite staat m'n telefoon wel als BT Modem, maar hij zou niet in staat zijn om een verbinding te leggen..

Heeft iemand z'n telefoon al als BT Modem werkend?

EDIT: Een reinstall van de BT Software en de PC-Suite verder, en ik kan tenminste op internet! Ik heb, als ik via m'n telefoon zelf browse, een bandbreedte van ongeveer 4Mbit, via BT Modem maar ongeveer 1... Downloaden gaat echter niet sneller dan ongeveer 7-8KB/s... BBNed Speedtest geeft me 4Mbit via de telefoon zelf (Opera Mini), en maar 64Kbit/s als ik via m'n laptop internet. De verbinding geeft dan weer 920Kbit/s aan... Vreemd :(

[ Voor 29% gewijzigd door jpiscaer op 25-02-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Jainoxi schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:55:
[...]

Hmm.. ziet er goed uit. Er staat alleen helemaal onderaan: Multilanguages, behalve NL.. :?

http://www.redcoon.nl/ind...sson_W950i_mystic_purple/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Sander H schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:42:
[...]

Hmm.. ziet er goed uit. Er staat alleen helemaal onderaan: Multilanguages, behalve NL.. :?

http://www.redcoon.nl/ind...sson_W950i_mystic_purple/
Mja, de boekkies zijn in het zweeds ofzo... De telefoon doet 't echter goed in NL en ENU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 00:39:

Bij mij wel. Je moet wel aantal dingen aan de setup veranderen om het te kunnen installeren.

m-Router zit op de meegeleverde CD. Die moest ik apart installeren. USB werkt prima. Geen idee of BT werkt.

Hier is hoe:

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=133886
- Ran the installation program (PC_Suite_for_Smartphones_1.2.15)
- got the error, left this window open.
- Browsed to V:\\Users\\Username\\AppData\\Local\\Temp\\_is5BF2\\ (Where V:\\ is your partition with Vista installed, Username being the username you are logged in as and _is5BF2 the folder which has been created with the Sony Ericsson PC Suite for Smartphones.msi file in it.
- Copied the entire folder to somewhere more accessible, preferable desktop.
- Downloaded Orca (http://www.brentnorris.net/orca.msi) to edit the Sony Ericssion PC Suite.msi file
- Edited the line called Launchcondition - removed the first line where it says about WindowsNT blah blah, this will stop the installation program from halting because you are using Vista
- Edited a line called 'file' remove the first 2 lines called msxml4.dll & msxml4r.dll. I left these files in at first because they weren't named msxml2 but i got permission issues with it so I removed them.
- Saved msi file
- Ran the Sony Ericsson PC Suite for Smartphones.msi file, encountered an error for Toshiba bluetooth and something else which came up whilst installing, the installer seemed to be taking a while doing nothing but i left it and it successfully installed, it detected my P990i and i'm backing up as we speak. I didn't download any extra software from intuwave, the site wasn't working. Also I've not restarted the PC yet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen.

Ik heb een illegale versie van tom tom navigator 6 maar ik heb geen flouw idee wat ik ermee moet. zijn er mensen die ook een illegale versie hebben en mij kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 01:08:
hallo mensen.

Ik heb een illegale versie van tom tom navigator 6 maar ik heb geen flouw idee wat ik ermee moet. zijn er mensen die ook een illegale versie hebben en mij kunnen helpen?
Wat je moet doen met een illegale versie.. Niets! Een nieuwe TomTom Nav6 kost je 130 euro, inclusief een stapel kaarten, dat vind ik geen geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Een illigale versie en dan ook nog de verkeerde :P (ga ik vanuit anders deed die het wel ;))

En trouwens antwoord is daar al een keer op gegeven, zal in deel 1 van dit topic geweest zijn.

@ wolver1ne: kun je dan ook nog gewoon backuppen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Xof schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:25:
Een illigale versie en dan ook nog de verkeerde :P (ga ik vanuit anders deed die het wel ;))

En trouwens antwoord is daar al een keer op gegeven, zal in deel 1 van dit topic geweest zijn.

Mja ik geloof dat de illegale UIQ3 versie van TTNav6 alleen als 'SD-card install' beschikbaar is. Die komt niet met een installer, en is dus lastiger te installeren. De legale versie is wat makkelijker, daar zit namelijk support, garantie en een installatiehandleiding bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Xof schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:25:
Yep, backup werkt. Ik krijg wel een of andere fout melding op de phone zelf, maar backup software zegt dat alles in orde is en doet alles backupen. Kan niet zeggen of restore werkt, zo ver was ik nog niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Discussiëren over het illegaal (laten) flashen van je W950 is niet toegestaan!

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ik heb een beetje rond geneust en ga zaterdag ook een w950i halen :9~
Heb wel nog een vraag en kan het niet echt vinden maare hoe is de snelheid van het overbrengen van bestanden naar de telefoon in verhouding met een kaartlezer aangezien deze telefoon een harde schijf heeft?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Modbreak:Discussiëren over het illegaal (laten) flashen van je W950 is niet toegestaan!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 17:20 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
DaveD1109 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:11:
Ik heb een beetje rond geneust en ga zaterdag ook een w950i halen :9~
Heb wel nog een vraag en kan het niet echt vinden maare hoe is de snelheid van het overbrengen van bestanden naar de telefoon in verhouding met een kaartlezer aangezien deze telefoon een harde schijf heeft?
ik zet altijd mp3-setjes van 60, 70 mb erop....dat duurt nog geen 10 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
superpolm schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:31:
[...]

ik zet altijd mp3-setjes van 60, 70 mb erop....dat duurt nog geen 10 seconden
Zo das wel lekker snel!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

DaveD1109 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:11:
aangezien deze telefoon een harde schijf heeft?
Is gewoon flash geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Heb hem net besteld bij Redcoon :) Zo te zien was ik net op tijd want nu duurt het weer een week voordat ze geleverd kunnen worden... hopelijk maandag in huis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Weet iemand waar je de bijgeleverde hoesje los kan bestellen? Die van mij is nu na 3 maanden helaas al kapot, althans de fluwelen laag is er helemaal af aan een kant en aan de andere kant begint hij los te laten :S.

Ik kan geen enkel winkel vinden waar ze hem verkopen..

EDIT: Ik zie dat ze hem op ebay nog hebben op de eerder genoemde link in deze topic

[ Voor 13% gewijzigd door Mr.Nash op 03-03-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 01:08:
hallo mensen.

voor illegale 'shit' ben je hier verkeerd ;) . Dan kan je beter ff googlen ;), wil ook nog eens helpen O-)
Mr.Nash schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:34:
Weet iemand waar je de bijgeleverde hoesje los kan bestellen? Die van mij is nu na 3 maanden helaas al kapot, althans de fluwelen laag is er helemaal af aan een kant en aan de andere kant begint hij los te laten :S.

Ik kan geen enkel winkel vinden waar ze hem verkopen..

EDIT: Ik zie dat ze hem op ebay nog hebben op de eerder genoemde link in deze topic
hmmm gebeurt bij mij nu ook, misschien moet ik ook een nieuwe halen....

Heb ook vista, zal ff de tip van wolver1ne uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

/me heeft sinds gisteren ook de SE 950i aageschaft icm een orange abbo :)

Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/nieuwgekocht/mobiel_nieuw_oud.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/nieuwgekocht/mobiel_nieuw_oud_2.JPG

Nu lees ik her en der dat Orange een eigen interpetatie op de reguliere firmware op de telefoon zet; in hoeverre beperkt dit zijn functie's? Afgezien van het bootlogo (ziet er overigens brak uit, maar dat terzijde) heb ik nog niets tegen gekomen wat volgens mij beperkend zou zijn?

Nu ben ik in ieder geval nog aan het stoeien met de emailinstellingen; op de een of andere manier krijg ik op geen enkele manier een mailtje verstuurd of ontvangen.. :/

edit:
17:50: En het mailen is gelukt; ik had in de mailprofilen over het hoofd gezien dat een verbinding gespecificeerd moest worden; de default waarde doet niets.. :X Ah well, dat ook weer opgelost. /me gaat weer verder met lemmings

[ Voor 14% gewijzigd door mambo No5 op 04-03-2007 17:59 ]

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@mambo No5
Je had er goed aan gedaan het topic te lezen voor je besloot de telefoon bij een Orange shop te halen :(

In welke zaken hij letterlijk beperkend is? Zoek de TrackID functie maar eens. Ook kun je bijvoorbeeld niet zelf bepalen weke iconen je op je homescreen (standbyscherm) hebt.
Verder is hij gewoon bijzonder sloom (zoals je met aanzetten misschien al wel hebt gemerkt) en is bij mij onder andere de browser erg instabiel.

Ennuh.. Lemmings? Toch niet op de w950 zeker? :?

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 04-03-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

frickY schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:28:
@mambo No5
Je had er goed aan gedaan het topic te lezen voor je besloot de telefoon bij een Orange shop te halen :(

In welke zaken hij letterlijk beperkend is? Zoek de TrackID functie maar eens. Ook kun je bijvoorbeeld niet zelf bepalen weke iconen je op je homescreen (standbyscherm) hebt.
Verder is hij gewoon bijzonder sloom (zoals je met aanzetten misschien al wel hebt gemerkt) en is bij mij onder andere de browser erg instabiel.

Ennuh.. Lemmings? Toch niet op de w950 zeker? :?
3rd party wel, werkt hier in ieder geval erg soepel.

Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/nieuwgekocht/lemmings.JPG

Wat betreft het opstarten; dat is inderdaad tergend traag, maar als het ding eenmaal loopt merkt je er niet echt veel meer van imo. De rest van de software hikt af en toe, maar daar kan ik me (nog?) niet aan ergeren. Tot nu toe vind ik het een heerlijke telefoon. :) Dit kan misschien dan ook wel liggen aan het feit dat ik verder geen ervaring heb met een unbranded versie en dus niet geheel objectief kan beoordelen wat "snel" is.

Overigens heb ik voor dit model gekozen wegens de grote schijfruimte en natuurlijk Symbian. M'n moeder heeft een MDA, maar op de een of andere manier kan ik gewoon niet werken met windows mobile; dat is met deze telefon wel anders :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
iemand al gmail werkend? ik heb alle instellingen erin gezet maar op een of andere manier wil het niet lukken.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaveD1109 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:45:
iemand al gmail werkend? ik heb alle instellingen erin gezet maar op een of andere manier wil het niet lukken.
Heb je de nieuwste firmware? en wat is je provider?
Ik heb met orange dat de mail niet meer het goede profiel wil gebruiken sinds de update (unbranded toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Je kan van alles instellen op dit apparaat (streepje, dubbele punt etc. ivm tijdsnotatie), maar waar vind ik de gespreksteller??

Ik heb wel iets gevonden via: 'extra>configuratiescherm>oproepinstellingen>gespreksteller

Maar dan moet ik een waarde invoeren tussen 0,01 en 99999(nog iets) ivm instellen van het tarief.

Mijn concrete vraag: hoe krijg ik simpelweg te zien hoeveel ik gebeld heb?

En nu ik eraan denk: Is het niet mogelijk de equalizer handmatig in te stellen, zoals dat kon op de w800i? Want de megabasspreset klinkt bedroevend slecht. De presets zijn bijna allemaal waardeloos in mijn ogen. Handmatig instellen maakte destijds een wereld van verschil op de w800i, en dat moet toch ook kunnen op dit toestel?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

DaveD1109 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:45:
Ja, maar vertel wat meer over je instellingen
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:14:
[...]

Heb je de nieuwste firmware? en wat is je provider?
Ik heb met orange dat de mail niet meer het goede profiel wil gebruiken sinds de update (unbranded toestel)
Dat heb ik nou ook, heb ik op gelost door de acounts te kunnen kiezen :)

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste