Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wobbes950i schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:17:
Na de update zie ik de visualisatie van de walkman player op mijn stand-by scherm als ik de walkman player minimaliseer.
Dit kan je aanpassen door in het standby menu te klikken op "meer" -> "voorkeuren" -> "animaties".
Als je de animaties weer laat geven krijg je je visualisatie in het standby menu te zien.

Ik heb mijn toestel nu ook geupdate maar ik heb niet het idee dat het volume zachter geworden is, zoals sommige forumgebruikers beweren.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:57
Wat ik me ook af vraag...
Kunnen de toetsen geblokkeerd worden als de lader is aangesloten?
Bij m'n P910i kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Maikel205 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:43:
Zijn er meer mensen met een Orange branded toestel die geen language pack kunnen installeren? Dan krijg ik de volgende melding op m'n telefoon: SonyEricsson10274BF1LanguageID must be installed and present.

Standaard staat op mijn telefoon namelijk enkel de engelse language pack, zodoende kan ik dus m'n telefoon niet nederlandstalig maken.
Bij het kiezen van een taal bij worden de overige talen verwijderd, om ruimte vrij te maken. Om naar Nederlands te gaan moet je of een factory reset uitvoeren, of een language pack installeren middels SE-PCsuite. Alleen geen idee waar je die kunt downloaden.

Overigens betwijfel ik of je met deze nieuwe firmware je Orange toestel kunt updaten :?

@babbelbox
Jup dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:16

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

XTREEMRaGE schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:16:
hmm na de update krijg m'n thuis e-mail niet meer aan de praat op de telefoon. Op 1 of ander manier, gebruikt ie niet de groep die ie moet gebruiken om de mailtjes binnen te halen.

op 1 of ander manier, gebruikt ie de voorkeursgroep...terwijl ik een ander groep heb aangegeven :s

ik zal wel iets over het hoofdzien, alleen weet ik niet wat >_<
heeft iemand anders ook dit probleem, krijg het maar niet voor elkaar :/

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbes950i
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 09:25
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:25:
[...]

Dit kan je aanpassen door in het standby menu te klikken op "meer" -> "voorkeuren" -> "animaties".
Als je de animaties weer laat geven krijg je je visualisatie in het standby menu te zien.

Ik heb mijn toestel nu ook geupdate maar ik heb niet het idee dat het volume zachter geworden is, zoals sommige forumgebruikers beweren.
Aha.. Had ik die uitstaan dus..

En ik heb inderdaad ook niet het idee dat het volume zachter geworden is..
Bij mij klinkt alles nog steeds dik aangenaam! En hard genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:06
frickY schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:18:
[...]

Bij het kiezen van een taal bij worden de overige talen verwijderd, om ruimte vrij te maken. Om naar Nederlands te gaan moet je of een factory reset uitvoeren, of een language pack installeren middels SE-PCsuite. Alleen geen idee waar je die kunt downloaden.
Dit heb ik dus ook gedaan, language pack gedownload die je moet installeren met SE-PCsuite. Maar dan geeft mijn mobiel dus een foutmelding dat 'LanguageID' niet geinstalleerd is om de nederlandse language pack te installeren. Standaard is enkel de engelse language pack geinstalleerd, dus resetten heeft ook geen zin.

Heb al een mail gestuurd naar Sony-Ericsson, maar misschien dat er meer mensen met Orange telefoon zijn die geen language pack kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Standaard staat op de telefoon ook Nederlandfs, Frans, Duits en nog een paar europese talen. Na een volledige reset krijg je opnieuw de keuze uit die talen, en kun je hem weer op Nederlands zetten.
Heb een paar weken geleden nog mijn - ook Orange branded - toestel gereset.
Heb toen alleen wel weer voor Engels gekozen, maar ga er van uit dat het gewoon had gewerkt als ik toen voor Nederlands had gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
Wil je dan eens proberen een andere taal te installeren op je telefoon? Je kunt ze downloaden van de Sony-Ericsson site en installeren met de PC suite. Ben benieuwd of je dezelfde foutmelding krijgt of niet.

Heb mijn telefoon al een keer gereset, maar kan enkel Engels selecteren. Ik vindt het geen ramp, maar snel een sms typen werkt niet omdat het woordenboek ook geheel engels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds de screenprotector die er opzat toen ik de telefoon kocht, wat is het beste, deze erop laten of eraf halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als jij er zelf tevreden mee bent zou ik hem fijn laten zitten. Persoonlijkt vind ik die van brando erg goed omdat je daar niet ziet dat er een screenprotector opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Dirites
Die heb ik er ook nog opzitten. Zitten inmiddels al wel wat krassen op omdat er een luchtbelletje opzat waar ik met de stylus doorheen ben gegaan.
Heb al "echte" screenprotectors liggen, maar geen mesje om ze op maat te snijden :P
Ik zou ook kijken voor een echte protector. Dit folietje is net iets te klein, spiegelt, en je hebt dat flapje dat uitsteekt.

@Maikel205
Woordenboek bij tekstinvoer kun je onafhaneklijk invoeren. Mijn toestel staat ook van begin af aan al op Engels maar heb Nederlandse woordsuggestie.
Ga een SMS bericht maken
Ga naar More > Text Options
Onderin kun je kiezen "1st language" en "2nd language". Zet de eerste op Nederlands, en de 2de op Engels of een andere (veel) gebruikte taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

XTREEMRaGE schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:16:
hmm na de update krijg m'n thuis e-mail niet meer aan de praat op de telefoon. Op 1 of ander manier, gebruikt ie niet de groep die ie moet gebruiken om de mailtjes binnen te halen.

op 1 of ander manier, gebruikt ie de voorkeursgroep...terwijl ik een ander groep heb aangegeven :s

ik zal wel iets over het hoofdzien, alleen weet ik niet wat >_<
Nou ik heb het opgelost, maar het lijkt wel een omweg. Teneerste lijkt ie gewoon een andere Internet groep account te kiezen dan ik heb gezet. Maar om de 'verbindings dialogvenster weergeven' optie aan te vinken is het me gelukt. Nu als ik m'n mail open op deze telefoon kan dan telkens 'fijn' kiezen tussen de verschillende internet groepen die ik heb aangemaakt :/ .

Hopelijk kan het ook nog anders, maar die heb ik nog niet ondervonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Paar vraagjes waarvan ik het antwoord zo snel niet heb kunnen vinden.

Hoelang doe je nu gemiddeld met de accu.
Is het toestel nog steeds zo "sloom" als in reviews gezegd wordt. (wat lichtelijk te verhelpen is met Swiss)
En draait tomtom navigator die ook compaitble is met N80 op deze phone? Tis wel Symbian.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Nyana schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:32:
Paar vraagjes waarvan ik het antwoord zo snel niet heb kunnen vinden.

Hoelang doe je nu gemiddeld met de accu.
Is het toestel nog steeds zo "sloom" als in reviews gezegd wordt. (wat lichtelijk te verhelpen is met Swiss)
En draait tomtom navigator die ook compaitble is met N80 op deze phone? Tis wel Symbian.

bvd
Accu is zeker goed voor 2 a 3 dagen tenzij je constant muziek luistert, dan is het een ander verhaal.

Na de update merk ik dat de foon wat sneller is geworden. Daarvoor viel het ook mee.

W950 draait op Symbian UIQ3, wat anders dan N80. Er is wel TomTom voor UIQ3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Bedankt.

Ik zag net in het Symbian UIQ3 software topic trouwens dat navigator 6 wel Symbian UIQ3 support :9

Krijg hem dinsdag. Bij abbo verlenging. Is kijken of het een leuke gadget is. Heb nu de N80. Kan hem altijd nog verkopen.

[ Voor 27% gewijzigd door Nyana op 20-01-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Na 3 dagen heb ik nog ongeveer 8% batterij over. Dat is met een enkele keer bellen, en 10 á 20 SMSjes.

Mijn Orange branded toestel is nog steeds erg sloom. Om die, en andere redenen, wil ik je ten zeerste afraden een Orange branded toestel (verkrijgbaar bij de Orange Shops) te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Tis gelukkig de unbranded ja :9

Maar weet iemand of hij slomer is als de N80? Naja zal het dinsdag vanzelf wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Ik heb de firmware update nog niet uitgevoerd maar ik heb tot op heden regelmatig het probleem gehad dat de telefoon wel blijft functioneren maar dat een deel van de functies kunnen uitvallen, als in gewoon niet werken;

het is me een keer voorgekomen dat alles er normaal uitzag (bereikbalkjes en gwn naam van provider in het scherm) maar dat ik compleet onbereikbaar was; erg onhandig als zoiets 4 uur duurt totdat je erachter komt. hielp wel gelijk toen ik em aan en uit zette.
ik heb ook wel 3-4x per week dat de mp3 player het niet doet en de liedjes gewoon niet starten, ook dan is herstart nodig.
tot slot; heel veel symbian programma's kan ik niet installeren omdat ik tijdens de installatie via de PC suite tool een error krijg (geweigerd door server)

zijn er andere mensen die dit herkennen? verder vind ik de telefoon eigenlijk toch wel echt stronttraag maar het went nu wel een beetje (na anderhalve maand...). heb er spijt van dat ik niet een HTC heb genomen maarja.

En oja, iemand al een goede gratis Instant Messenger gevonden voor deze symbian versie? AgileMessenger werkt natuurlijk heel goed maar om nou nog eens a 5 euro per maand bovenop mijn normale 60-70 euro telefoonrekening te betalen wordt me toch iets teveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

Boomx schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:13:

ik heb ook wel 3-4x per week dat de mp3 player het niet doet en de liedjes gewoon niet starten, ook dan is herstart nodig.
Volgens mij was dit een probleem die verholpen zou zijn. Ik heb alleen die nieuwe firmware ook nog niet geinstalleerd, maar ik ken het probleem. Het komt alleen niet zo vaak voor.
tot slot; heel veel symbian programma's kan ik niet installeren omdat ik tijdens de installatie via de PC suite tool een error krijg (geweigerd door server)
Dit had ik ook maar de oplossing was erg simpel. Als je een programma installeerd, moet je dit ook op de telefoon nog accepteren. Doe je dat niet, blijft de vraag in beeld staan. Via de computer kan je weer een nieuwe programma installeren, maar dat wil dan niet omdat je telefoon nog op antwoord wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik installeer NOOIT via de suite van sonyericsson :D
Ik zet het gewoon op de root van m'n phone, haal mijn phone uit de usb connecter, ik ga naar de configuratiescherm -> bestandsbeheer -> je multimedia map(4 gig) -> dan gewoon bestand aan tikken die je wilt installeren. Of je gaat naar de configuratiescherm -> bestandsbeheer -> overige -> installeren -> en dan kies je wat je wilt installeren.

Nooit problemen mee gehad :)

[ Voor 49% gewijzigd door XTREEMRaGE op 21-01-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Tim Schuhmacher schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:45:
had ik ook maar de oplossing was erg simpel. Als je een programma installeerd, moet je dit ook op de telefoon nog accepteren. Doe je dat niet, blijft de vraag in beeld staan. Via de computer kan je weer een nieuwe programma installeren, maar dat wil dan niet omdat je telefoon nog op antwoord wacht.
ja dat weet ik maar dat is het probleem niet, wat in de bovenstaande post staat heb ik ook geprobeerd maar dan krijg ik de error dat het een verkeerde versie van de software is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
Weet je zeker dat het om een UIQ3 software gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Als je zoiets krijgt, gaat het in de meeste gevallen helemaal niet om UIQ3 software ;x

[ Voor 24% gewijzigd door XTREEMRaGE op 22-01-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
naja vaag...

anyway heeft iemand nou een goede instant messenger of iig msn gevonden voor de gsm? of zijn die er gewoonweg niet :)

en oja, is et nou mogelijk om zelf een thumbnail op de gsm te gooien en dan die te gebruiken als miniatuur wanneer je je albums in walkman browsed? ik heb als wilde gok geprobeerd om die pics in dezelfde mappen te doen met dezelfde naam als de map maar dat werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
IM+ misschien?

Thumbnails moeten in de album folder zitten, verder maakt de benaming weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 03:40
Ik zit te twijfelen of ik deze telefoon nou wil halen... Heb nu een Nokia N80, maar wordt echt knettergek van dit apparaat... sloom, onstabiel, etc, etc. Is de W950i nou sneller (GUI) in het gebruik dan de N80?

Verder zag ik dat de batterijusage echt wordt 'gevierendeeld' bij gebruik van UMTS. Nu ben ik veel op weg en gebruik ik vaak UMTS... ik vroeg mij dus af of er een soort van 'quickswitch' bestaat voor het switchen van GSM naar UMTS en weer terug. Aangezien het apparaat het zelf ook doet in geval van UMTS signaalverlies, zou het in principe ook handmatig moeten kunnen. Bestaat deze functionaliteit? Zijn er andere programmaatjes die dit kunnen?

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Laatst online: 10-09 12:13
Boomx schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:55:
en oja, is et nou mogelijk om zelf een thumbnail op de gsm te gooien en dan die te gebruiken als miniatuur wanneer je je albums in walkman browsed? ik heb als wilde gok geprobeerd om die pics in dezelfde mappen te doen met dezelfde naam als de map maar dat werkt niet :(
Er zijn vast ook andere programmaatjes voor, maar iTunes zet de album-covers gewoon in het mp3-tje zelf (in de ID tag). Dan hoef je verder niet op te letten en hoef je alleen de mp3-tjes te kopieren. Wel zo handig imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomx schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:55:

Ja in zelfde map plaatsen als je album, en dan moet je volgensmij ook even "muziek updaten" doen om de plaatjes te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiervoor had ik een sony ericsson w810i en als ik dan gebeld werd terwijl ik muziek luisterde dan werd de muziek gepauzeerd en hoorde ik de ringtone en dan kon ik opnemen, maar nu met de w950 is er alleen maar een piepje te horen ( als ik em al hoor ).

mijn vraag is, hoe kan ik instellen dat de muziek gepauzeerd word als ik gebeld wordt tijdens het luisteren van muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik hoor het wel luid en duidelijk, maar die van mij draait ook nog de ingesproken naam af. Dus misschien helpt dat een beetje :$ .

Wat ik heb is: Als ik iemand belt en degene staat in m'n contactenlijst vraagt ie of ik hem wil toevoegen terwijl ik dat nr al heb >_< 8)7 . Is er een manier dat je de vraag uit kan schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Waar kun je de originele ringtones nog vandaan halen als je een master rest hebt gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyana schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:51:
Waar kun je de originele ringtones nog vandaan halen als je een master rest hebt gedaan :D
opnieuw de sw-update doen via de updater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Nyana schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:51:
of haal het van de sonyericsson site zelf af :).
Staan toch nog wat leuke dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het afspelen van m4a bestanden op m'n W950 werkt niet. Is er iemand bij wie dit wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Hoelang duurt die update ong. Hij staat nu al ruim een half uur op 100% met "Raak de telefoon niet aan"

Edit:

Heb hem los gekoppeld en schijnbaar is het toch voltooid

[ Voor 25% gewijzigd door Nyana op 23-01-2007 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:35:
Ik hoor het wel luid en duidelijk, maar die van mij draait ook nog de ingesproken naam af. Dus misschien helpt dat een beetje :$ .

Wat ik heb is: Als ik iemand belt en degene staat in m'n contactenlijst vraagt ie of ik hem wil toevoegen terwijl ik dat nr al heb >_< 8)7 . Is er een manier dat je de vraag uit kan schakelen
Deze fout is ook in de laatste update van de p990 geslopen. Kun je zelf naar mijn mening niks aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
De nieuwe firmware is nu al ruim een week uit. Maar hoe lang duurt het gewoonlijk voordat je de nieuwe firmware voor de Orange branded telefoon kunt installeren? Is dat een kwestie van weken, of maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat is net of Orange ook vind dat haar toestellen aan een update toe zijn. Dan gaan zij de update van Sony weer verklootten, en kun je hem via de Update Service van Sony installeren.
Over het algemeen brengt Orange zelden firmware updates uit, volgensmij. Dus dan komt het antwoord op; eeuwig. Gezien de bugs en onvolkomendheden in deze versie mag je echter aannemen dat Orange wel een update zou moeten uitbrengen. Bel vooral naar de klantenservice om flink je onvrede over deze Orange firmware te uiten. Heb ik ook gedaan, je wordt volkomen genegeert, maar het lucht wel op :)

Ik blijf overigens problemen hebben met mijn wekker. Soms gaat hij in het geheel niet over, maar nu weer wat nieuws. Ik gad voor vanochtend 2 wekkers geset. Om 7:30 en om 7:35. Die van 7:30 heb ik gesnoozed. Die van 7:35 heb ik uitgedrukt toen hij afging. Die van 7:30 is vervolgens ook niet meer afgegaan. Gelukkig heb ik sinds ik dit toestel heb een losse wekker gekocht die om 7:45 begon te brullen.
Ben nog steeds hard op zoek naar mijn opties om die Orange troep eraf te krijgen :(

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 24-01-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:59
Nog een aantal vragen :
- Een foto aan je contact toevoegen hoe ziet dat eruit als je gebeld wordt (kan iemand even een voorbeeld foto posten).

- Klok, werkt deze hetzelfde als op de W810i !? Dat je de walkman toets indrukt en dan de klok en iconen krijgt. (Zodat je hem niet helemaal van de toetsvergrendeling af hoeft te halen.

- W810 heeft nogal last van ruis, de stillere nummers (brothers in arms, 9 crimes etc.) speelt hij af met veel ruis. Is dit opgelost op de w950 ?

- Transfer snelheid, voor mijn w810i gebruik in een cardreader, dat is snel genoeg. Hoe zit het met de overdracht snelheid, te vergelijken met een cardreader ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
frickY schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:49:
Ik blijf overigens problemen hebben met mijn wekker. Soms gaat hij in het geheel niet over, maar nu weer wat nieuws. Ik gad voor vanochtend 2 wekkers geset. Om 7:30 en om 7:35. Die van 7:30 heb ik gesnoozed. Die van 7:35 heb ik uitgedrukt toen hij afging. Die van 7:30 is vervolgens ook niet meer afgegaan. Gelukkig heb ik sinds ik dit toestel heb een losse wekker gekocht die om 7:45 begon te brullen.
Ben nog steeds hard op zoek naar mijn opties om die Orange troep eraf te krijgen :(
euhm zou het kunnen zijn dat je je tel op stil had? dan doet die wekker het namelijk ook niet

ik heb trouwens sinds vandaag de firmware update gedaan (unbranded) en ik moet zeggen dat hij nu toch echt wel een stuk sneller is! dit overigens nadat ik uit het niets problemen kreeg met het lezen van mn smsjes ("bericht onvolledig - toegang geweigerd") een ander verschijnsel hierbij was dat hij 9 van de 10 smsjes die ik al had ook niet meer kon lezen en de nummers niet linkte aan mijn contactlijst. gelukkig is alles verholpen inmiddels met de update...

weet iemand trouwens hoe ik de font kleur van mijn tekstinvoer kan veranderen? dit is erg onduidelijk met een donkere thema en een zwarte font..

[ Voor 29% gewijzigd door Boomx op 24-01-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
@ Maeslant op woensdag 24 januari 2007 @ 09:43

Wordt je gebeld, dan krijg je de foto groot op het scherm te zien.
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/6171/capture00018ul.png

Als toetsen vergrendeld zijn, druk je op een willekeurig knop (ik gebruik meestal het wieltje) en je krijgt de tijd in het midden te zien. Niet zo groot als bij 810, maar wel merkbaar. Als Walkman aanstaan, wordt onder de tijd weergegeven welke nummer op dit afspeelt.
Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/6246/capture00001fi.png

Ik heb geen geruis met Brothers in Arms.

Overdracht snelheid is snel als je in Fast File Transfer mode zit. In Normal Mode is het wel traag, maar die gebruik je in principe alleen voor backups and dat soort dingen, dus niet om muziek en grote bestanden over te dragen. Als je in Fast mode zit, heeft de foon geen toegang tot de media memory (4GB).

[ Voor 13% gewijzigd door wolver1ne op 24-01-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
Boomx schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:10:
weet iemand trouwens hoe ik de font kleur van mijn tekstinvoer kan veranderen? dit is erg onduidelijk met een donkere thema en een zwarte font..
Je zou de thema moeten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Laatst online: 20-06 09:45
He is dat hoesje ergens apart te bestellen?
Ik heb een Trinity en een neef van me heeft de W950i en hij past best wel in et suède hoesje vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Nog een vraagje. Na de update zie ik bij Menu > config. > verbindingen > internetaccounts, Internetwizard niet meer. Enig idee hoe ik deze weer tevoorschijn krijg?

[ Voor 3% gewijzigd door Nyana op 24-01-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben mijn hoesje kwijt, heeft iemand nog een hoesje die em niet gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Kenker.. zonder die internetwizard kan ik mn grps internet niet configgen.. schijtzooi. Kan van de se site alleen maar normale gprs settings halen.

Kan iemand is kijken hoe de settings voor T-mobile GPRS internet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Staan vrij weinig settings in bij mij (heb de settings toegesms'ed gekregen van via SE, via de site)

Accountnaam: T-Mobile Internet
Adres: internet

Aanmelden:
PPP-extenties inschakelen
Authenticatie: PAP

Dat is het :)

Link naar SE voor instellingen:
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10391

[ Voor 23% gewijzigd door Xof op 24-01-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomx schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:10:
Had ik ook last van na het updaten. Heb je het Dark Waves thema ingesteld? Zo ja, dan helpt het misschien om eerst even een ander thema in te stellen en daarna weer terug naar Dark Waves. Dan krijg je namelijk weer witte letters op de donkere achtergrond. Raar maar waar (bij mij dan).

Kan iemand nog even kijken of 'ie m4a bestanden kan afspelen? Bijvoorbeeld de podcast van Dance Department van radio 538.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je umts moet instellen voor vodafone.

Ik heb ook een probleem met mailen. Ik kan wel mail ontvangen. Alleen mail versturen lukt niet. Ik heb de mail gegevens van mijn tiscali account gebruikt met de mailserver van vodafone. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:09:
ben mijn hoesje kwijt, heeft iemand nog een hoesje die em niet gebruikt ?
Je moet ze toch wel ergens kunnen kopen?
de vraag is alleen: Waar? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
Net de firmware update gedraait en kan niet helemaal achterhaalen wat hij nu verwijderd en wat niet. Binnen mijn adressenboek miste er een aantal contacten maar dit kan ook komen omdat er iets mis is gegaan met de syngronisatie van de Sim. dus de backup maar weer terug gezet echter zit ik met 1 probleem.

ik had het zo geregeld dat de contacten stonden ingedeeld op eerst de voornaam en dan de achternaam
echter heefd hij dit dankzij de firmware update omgedraait. wie weet of dit nog te veranderen is en zo ja waar ?

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ja, dat is te veranderen.
Menu > Contacts > More > Settings > Sort By

Een collega van me gebruikt het hoesje van zijn iPod voor zijn M600i. Wellicht dat dat ook een optie is?

[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 25-01-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:14:
[...]

als ze ergens te koop zijn dan zou het wel weer super duur zijn, net zoals die pennetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

A_to_the_S schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:14:
[...]

http://cgi.ebay.nl/Sony-E...geNameZWD1VQQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Vanochtend weer problemen met de wekker.
Ding stond te loeien maar de Snooze en Done (ofzo) knopjes ontbraken.

Ik kon het venster van de wekker naar boven en beneden slepen, maar de knopjes Call en More bleven staan. Telefoon reageerde verder nergens op. Vriendin inmiddels ook wakker van het lawaai.
Enige waar hij nog op reageerde was de walkman toets. Toen de walkman geopent was verscheen ook het sleuteltje bovenin dat hij vertgrendeld was. Toen kon ik hem wel ontgrendelen door de back-knop ingedrukt te houden, terwijl dat voor het openen van de walkman niets had opgeleverd.
Via de taskmanager de 'Time' applicatie kunnen beeindigen, en daarmee de wekker

Schijt Orange software.Al was ik dit keer in ieder geval wel op tijd het bed uit.

//Edit
En heb nu gvd hetzelfde met een SMSje;
New message from Orange.
View now?
[Calls] [Menu] [More]
Toetsenbord is vergrendeld maar heb geen sleuteltje bovenin, en kan hem ook niet ontgrendelen met het ingedrukt houden van de Back-knop. Lamlendig ding, begin echt al heel erg spijt te krijgen van mijn aankoop in een Orange-shop in plaats van voor €20 euro goedkoper bij bijv. 2Call : :(
Kan hem ver- en ontgrendelen via het icoon linksboven, maarkan verder niets doen. Taskmanager opent in de achtergrond en kan dus 0,0 behalve uitzetten en dan weer 3 minuten wachten tot hij weer aanstaat.

// Edit
Zelfs uitzetten wil hij niet meer. Menu verschijnt, kan wel "Turn phone off" kiezen maar vervolgens gaat hij gewoon niet uit. Batterij er dan maar uit...
//Edit
Ah, powerknop lang ingedrukt houden does the trick.

[ Voor 40% gewijzigd door frickY op 26-01-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
HEY!!! Bedankt man.
en 5.49 (+ 2euro verzendkosten) vind ik niet eens zo duur.

[ Voor 30% gewijzigd door A_to_the_S op 26-01-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Fricky...

Jouw probleem met de wekker heb ik ook 1 keer gehad. Met de oude firmware... (unbranded) dat wel.
Ding blijft maar loeien en verder geen mogelijkheid om het ding uit te schakelen. Dus ik met mn duffe kop de accu er maar uit hale :)

Het is elke keer maar de vraag of de wekker afgaat... Dus heb nu gewoon ingesteld op "elke dag" ipv "werkdagen". Ook aparte wekker erbij is echt wel nodig :S Ik denk dat het nu wel goed is.

Verder geen problemen meer sinds de nieuwe firmware... Alles is een stukje sneller en loopt soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb mn telefoon na 1½ week ook weer terug. Lekker snelle service, telefoon is sneller en de megabass werkt ook iets beter dan eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Waar is hij heen geweest :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

huh screenprotector werkt niet - althans hij protect wel maar aanraakfunctialiteit is weg...

En hoe moet je die weer verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:24:
huh screenprotector werkt niet - althans hij protect wel maar aanraakfunctialiteit is weg...

Voorzichtig een mesje eronder. maar alleen onder de folie dus nie in je scherm :9

Heb hier overigens geen last van. Meteen toen ik hem had de Brando protector erop. zit best. Helaas 1 klein stofdeeltje eronder maar zie je amper. Anders misschien is een keer vervangen maar zit best zo.

Iermand nohg een idee hoe die internet en emailwizard tevoorschijn te halen? dan haalt ie zelf alle verbindingen op. Naar de update was ik die kwijt. Master resest hielp niet.

Hoe kan ik een verbinding selecteren uit de lijst die er al in staan? elke keer als ik wil browsen dan zegt ie dat ik een verbinding moet selecteren maar zou nie weten hoe. Vorige x ging dat vanzelf. Maar dat was dus voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb de W950 nu een aantal maanden zonder screenprotector en nog steeds geen krassen en zo netjes ben ik nou ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
Waarschijnlijk houdt hij het ook wel vrij lang uit zonder screenprotector. Echter, mijn 4 jaar oude P800 heeft nu een behoorlijke "put" in het scherm waar mijn stylus ook structureel in blijft hangen. Gelukkig heb ik hem niet zoveel meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

het is uiteindelijk gelukt. Dun stukje plasticje did the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die de stereo bluetooth headset van SE heeft?? HBH-DS970
Ik ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar Dynafix..

Software was naar de klote nadat ik een zelfgemaakt thema had geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiervoor had ik een sony ericsson w810i en als ik dan gebeld werd terwijl ik muziek luisterde dan werd de muziek gepauzeerd en hoorde ik de ringtone en dan kon ik opnemen, maar nu met de w950 is er alleen maar een piepje te horen ( als ik em al hoor ).

mijn vraag is, hoe kan ik instellen dat de muziek gepauzeerd word als ik gebeld wordt tijdens het luisteren van muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:03:
Is er al iemand die de stereo bluetooth headset van SE heeft?? HBH-DS970
Ik ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit enz.
Jep, ik heb er een. Geluidskwaliteit vind ik erg goed. Beter dan de standaard oordoppen die je erbij krijgt. Je hebt iets minder bas heb ik het idee, maar ik vind de hoge tonen beter klinken. Pairen gaat erg makkelijk, en sinds de firmware update is het bereik veel beter geworden. Als ik nu 3 meter van de telefoon af ga staan, met een muur ertussen blijft hij nog steeds spelen zonder haperingen. De standby tijd van de headset moet je met een korreltje zout nemen. Ik haal ongeveer 5 uur op 1 accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

heb gister mn speakerset ontvangen.. geluid hiervan klinkt best goed.

Voor de rest heb ik de afgelopen periode geen problemen meer gehad. Alleen bij het updaten schakelt hij de tel zelf uit en daarna doet ie nix meer. Hoort dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:21:
[...]

Jep, ik heb er een. Geluidskwaliteit vind ik erg goed. Beter dan de standaard oordoppen die je erbij krijgt. Je hebt iets minder bas heb ik het idee, maar ik vind de hoge tonen beter klinken. Pairen gaat erg makkelijk, en sinds de firmware update is het bereik veel beter geworden. Als ik nu 3 meter van de telefoon af ga staan, met een muur ertussen blijft hij nog steeds spelen zonder haperingen. De standby tijd van de headset moet je met een korreltje zout nemen. Ik haal ongeveer 5 uur op 1 accu.
Zijn er nog meer van zulk soort headsets maar dan minder prijzig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
A_to_the_S schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:29:
[...]

Zijn er nog meer van zulk soort headsets maar dan minder prijzig?
Geen idee. Ik heb daar niet echt naar gekeken. Ik wilde een headset hebben waarvan ik zeker zou weten dat die goed zou werken met mijn telefoon. En dat wist ik alleen van deze van SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:24:

scotish tape ;D
Werkt goed :)

edit >:)
Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:09:
het is uiteindelijk gelukt. Dun stukje plasticje did the trick.

[ Voor 25% gewijzigd door XTREEMRaGE op 28-01-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

XTREEMRaGE schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:41:
[...]
scotish tape ;D
Werkt goed :)
[...]
Oh dat is wel erg slim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog mensen die een W950 ico willen hebben voor in windows? Ik heb er een gemaakt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

kwak maar online toch?

Voor diegenen die die gratis speaker hebben ontvangen. Moest je voor ontvangst van dat pakketje tekenen?
Het is namelijk zo dat ik 2 pakketjes verwacht en een pakketje moet ophalen bij het tntkantoor en op de bon staat geen afzender, maar wel dat ik ervoor moet tekenen. Maar tegelijk ben ik al voor 1 van de 2 pakketjes aan het bellen, wat misschien overbodig is als het toch aangekomen is. En ik kan het pas morgen halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 29-01-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja voor het pakketje moet je tekenen

Je kunt hier het bestandje downloaden voor de w950 ico. Zal hem ook in de startpost zetten

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bedacht me vandaag de voucher voor het speakrsetje nog niet te hebben opgestuurd. Direct nog maar even gedaan. Hoop dat hij nog op itjd binnen is :)

Klopt het dat het speakerset direct als oplaad-station fungeert? Wordt hij dan gevoed door batterijen of een adaptor? Heb je ook de mogelijkheid je USB kabel op het speaker-station aan te sluiten, zodat het als soort docking-station te gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja je telefoon wordt opgeladen als je hem erop zet. Maar dat gebeurt alleen als je de speakers aan het stopcontact hebt hangen, met batterijen laadt hij niet op. En nee, je kunt geen usb kabel eraan maken, wat dan weer een tegenvaller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:30:
Ja je telefoon wordt opgeladen als je hem erop zet. Maar dat gebeurt alleen als je de speakers aan het stopcontact hebt hangen, met batterijen laadt hij niet op. En nee, je kunt geen usb kabel eraan maken, wat dan weer een tegenvaller is.
Dat zou dan hun bureauhouder onnodig maken: http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of deze ook met de W950 samenwerkt.. het staat er niet bij maar het zou toch wel heel erg leuk zijn

MBW-100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:41:
Ik vraag me af of deze ook met de W950 samenwerkt.. het staat er niet bij maar het zou toch wel heel erg leuk zijn

MBW-100
Ik ga er wel vanuit, maar horloge is wel eeerg duur :P
En ach ik gebruik mijn telefoon als horloge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

lijkt er anders niet op:
Compatibele Sony Ericsson-telefoons
K610i
K750i
K800i
V630i
W700i
W710i
W800i
W810i
W850i
Z610i
Z710i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:41:

MBW-100
Reken maar, check hier.

Google en gij zult vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Met een nieuwer firmware update dus. Dus niet met een Orange branded toestel, waar nog geen update voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duur hebbedingetje is dat :P Dan koop ik liever bluetooth stereo oordopjes.
Maar wel super idee van SE... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ja wel een stoer idee van sony.
Heb eindelijk m'n gratis speakerset ontvangen :).
Is wel geinig ding ;D

Gaat nog aardig hard voor zo'n klein ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fricky, jij hebt een orange toestel toch? Heb jij al geprobeerd of jij tv kunt kijken op je mobiel? Of heb je geen umts dekking in de buurt? Ik krijg het namelijk met geen mogelijkheid aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nee, nog niet geprobeerd.
De Orange Shop wou me geen UMTS-SIM geven omdat er toch nauwlijks dekkingin deze regio (Breda) zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat is dan weer lekker van de orange shop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem met die f**** orange software. Ik moet dat er echt af hebben. :'(

Verder best tevreden over de phone

p.s
Heeft iemand al geprobeert om langs een Sony Ericsson Service Point te lopen om te vragen of ze daar de orginele software erop kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
Ik geef je weinig (geen) kans, dat doen ze niet. Zij kunnen hooguit de nieuwste orange software (als ze die beschikbaar hebben, maar meestal moet je hiervoor bij orange zelf zijn) hebben, maar er is nog geen nieuwe versie zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:01:
Nee, nog niet geprobeerd.
De Orange Shop wou me geen UMTS-SIM geven omdat er toch nauwlijks dekkingin deze regio (Breda) zou zijn.
Dat ligt niet aan de de orange shop, zij hebben ze gewoon nog niet op voorraad. Je kan altijd de klantenservice bellen om een umts sim aan te vragen (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@ziertje
Als je hem toch naar Engeland durft op te sturen zou ik Coxy eens benaderen.
Ikzelf wacht nog even af tot Davinci of Wotan de W950 ondersteund. Momenteel is SEtool de enigste, maar die werkt niet zonder dure USB-key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@frickY

Ik ga de phone aangetekend opsturen met cash. Unbranding kost £10 plus £8 voor het terugsturen, ook aangetekend. Opsturen kost 12,95 dus ben voor 35 a 40 euro klaar.

Ik zie niet waar het verkeerd kan gaan. Ik heb goede evaringen met het opsturen via ptt post.

En hoelang moet je nog wachten op Davinci of Wotan is dan mijn vraag?

p.s

Wie is coxy?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
Als er zoveel mensen zijn met het Orange-probleem (ik ook, vriend van me ook), is het misschien slim om met zijn allen die SE software te kopen? Ik hoef niet zo nodig die key te hebben, als mijn eigen phone maar unbranded wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Volg dit topic nu al een tijdje omdat het voor mij ook weer tijd is om m'n abo te verlengen, en dat doen we dan natuurlijk met een nieuwe GSM.
Ik heb nu een P910, en twijfel best wel of ik nu voor de W950 of voor de P990
Heb ook ff de discussie met wat mensen om mij heen gevoerd, en er zijn er een aantal die vinden de W950 een vrouwen telefoon, maar wat vinden jullie daar eigenlijk van...

[ Voor 0% gewijzigd door babbelbox op 01-02-2007 08:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@ziertje
Klik op zijn naam? Is een vaste klant op het esato forum door wie veel andere leden hun telefoon hebben laten debranden.

@Iejoor
Ik had al overwogen te inventariseren hoeveel nesnen zouden willen debranden en wat zij er voor zouden willen betalen, om te zien of ik de prijs eruit zou kunnen halen.
Blijkt er geen reseller in Nederland te zijn :| Wel in de UK overigens.

@babbelbox
Ik denk dat elke mannelijke W950 bezitter dat als onzin zal afdoen :) Zo ook ik. Ik zou niet weten waarom het een vrouwen telefoon zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
frickY schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:53:
[...]
@babbelbox
Ik denk dat elke mannelijke W950 bezitter dat als onzin zal afdoen :) Zo ook ik. Ik zou niet weten waarom het een vrouwen telefoon zou zijn :?
Ik kan me eigenlijk ook niet iets bedenken. Gezien de functionalteit en mijn ervaring met technische aangelegde vrouwen ( >:) ) is het juist alles behalve een vrouwen telefoon. (Mag natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren, maar toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben (en da's ook redelijk bepalend voor mijn keuze voor de aanschaf van een nieuwe GSM) is hoe makkelijk (of juist niet) de knoppen werken met SMS'en.
Ik ben een fervent SMS'er, en dan vind ik het wel prettig als het toestel ook een beetje mee wil werken, zal 'k maar zeggen.
Ik snap dat het natuurlijk allemaal persoonlijk is wat betreft de werkbaarheid van het toestel, maar meningen zijn altijd goed. Ben wel even bij wat winkels binnen gelopen en heb wat rond gekeken, maar die dummy toestellen voelen toch altijd anders aan dan de echte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sms regelmatig met mn w950.
Ik heb in 1 hand mn stylus, en andere hand toets ik de woorden. Het toestel leert zichzelf de woorden aan die je (vaak) gebruikt. Dus dan geeft hij bijna altijd de juiste suggestie. Dan kan je met je stylus het woord aantikken. Of met de vinger :P

Gelukkig heeft het toestel kleine puntjes op de toetsen, waar je je nagel licht tegenaan legt. :Na een tijdje gaat sms'en gewoon goed.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste