Vanochtend weer problemen met de wekker.
Ding stond te loeien maar de Snooze en Done (ofzo) knopjes ontbraken.
Ik kon het venster van de wekker naar boven en beneden slepen, maar de knopjes Call en More bleven staan. Telefoon reageerde verder nergens op. Vriendin inmiddels ook wakker van het lawaai.
Enige waar hij nog op reageerde was de walkman toets. Toen de walkman geopent was verscheen ook het sleuteltje bovenin dat hij vertgrendeld was. Toen kon ik hem wel ontgrendelen door de back-knop ingedrukt te houden, terwijl dat voor het openen van de walkman niets had opgeleverd.
Via de taskmanager de 'Time' applicatie kunnen beeindigen, en daarmee de wekker
Schijt Orange software.Al was ik dit keer in ieder geval wel op tijd het bed uit.
//Edit
En heb nu gvd hetzelfde met een SMSje;
New message from Orange.
View now?
[Calls] [Menu] [More]
Toetsenbord is vergrendeld maar heb geen sleuteltje bovenin, en kan hem ook niet ontgrendelen met het ingedrukt houden van de Back-knop. Lamlendig ding, begin echt al heel erg spijt te krijgen van mijn aankoop in een Orange-shop in plaats van voor €20 euro goedkoper bij bijv. 2Call :

Kan hem ver- en ontgrendelen via het icoon linksboven, maarkan verder niets doen. Taskmanager opent in de achtergrond en kan dus 0,0 behalve uitzetten en dan weer 3 minuten wachten tot hij weer aanstaat.
// Edit
Zelfs uitzetten wil hij niet meer. Menu verschijnt, kan wel "Turn phone off" kiezen maar vervolgens gaat hij gewoon niet uit. Batterij er dan maar uit...
//Edit
Ah, powerknop lang ingedrukt houden does the trick.
[
Voor 40% gewijzigd door
frickY op 26-01-2007 09:58
]