Het Grote World of Warcraft topic - Deel 99 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.822 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
BootVluchteling schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:41:
[...]

ik loop einde van BWL, naxx en AQ40 wel een keertje door als ik 70 ben.. kan ik de boel een beetje opruimen en zien wat ik gemist heb.. :P

helaas staat mijn TBC status nog op "in behandeling"... :/
gisteravond met de guild toch maar naxx trash gekild 23 man maar we zijn toch nog voor de gein aan een baas toe gekomen wipes ofc, maar waarschijnelijk gaan we nog wel naxx in puur om te kijken hoe het daar is. en ik ook nog steeds sommige dingen niet missen van naxx uber cool zit het daar eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik zit nu pas op level 31 met mijn horde alt, duurt sowieso nog wel een weekje of twee voordat ik door de darkportal heen kan tenzij ik met eentje van m'n oude mains ga. Zal wel lekker zen worden in m'n eentje grinden op Azeroth terwijl de rest van de server aan de andere kant zit. Lagfree en gankfree ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:24:
[...]

ik zei in /g gister om 23:55 gaat alles plat en komt een aantal dagen niet meer stabiel up. Waardoor zo'n 10% van iedereen slechts TBC kan spelen. Ik hoop serieus dat ze hun account page van een low BW versie voorzien met wat extra servercapaciteit.
Upgraden van je account gaat niet via de normale Account Management pagina's maar via http://upgrade.wow-europe.com/

Bookmark maar vast zodat je gelijk je key kan inrammen als je de box binnen hebt :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
Yellow|A schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:48:
Ik zit nu pas op level 31 met mijn horde alt, duurt sowieso nog wel een weekje of twee voordat ik door de darkportal heen kan tenzij ik met eentje van m'n oude mains ga. Zal wel lekker zen worden in m'n eentje grinden op Azeroth terwijl de rest van de server aan de andere kant zit. Lagfree en gankfree ;)
als het te erg wordt ga ik wel ff wat paladins helpen powerlvl'en.

en bedankt voor die update link. Als wow-europe onderuit gaat willen die directe links nog wel eens blijven werken ;).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icefellow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 20:04
weet iemand of free record shop een 12:00 launch doet? (of andere winkels in nijmegen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Weet iemand of er op met de release van TBC ook nieuwe srevers online komen? Het lijkt mij dat er wel extra mensen gaan spelen nu.

Hoe zit het eigenlijk met de transferheid dan? kunnen mensen gewoon na een maand hierna toe tranferen?

Ben zelf van plan op een nieuwe server te beginnen aangezien ik geen zin heb zwaar geownt te worden door big bad guilds

[ Voor 20% gewijzigd door evilpin0 op 15-01-2007 10:08 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
evilpin0 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:08:
Weet iemand of er op met de release van TBC ook nieuwe srevers online komen? Het lijkt mij dat er wel extra mensen gaan spelen nu.

Hoe zit het eigenlijk met de transferheid dan? kunnen mensen gewoon na een maand hierna toe tranferen?

Ben zelf van plan op een nieuwe server te beginnen aangezien ik geen zin heb zwaar geownt te worden door big bad guilds
http://forums.wow-europe....l?topicId=108440927&sid=1

Transfer policy is gewoon nog dat je binnen 6 maanden na de opening van een nieuwe realm er NIET naartoe kan met de Paid Character Transfer (aka PCT). Daarna zijn die realms vrij voor transfers. Zelfde geld voor realms die gemaakt worden voor de zogenoemde free transfers om huidige servers te ontlasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Als het goed is komen er nieuwe servers online.
Ik kan morgen zoiezo mijn TBC ophalen maar misschien vanavond al wel dat ik morgen pas het bonnetje haal. Heb al een hele poos niet meer gewowed en al die instancess waar jullie over praten ben ik nog nooit geweest. Ik ga opnieuw als blood elve beginnen ik wil als mage. Is een mage te doen als je veel solo speelt?? Ik wil eigenlijk pas gaan guilden rond de lvl 60-70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 12:54
BootVluchteling schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:41:
[...]

ik loop einde van BWL, naxx en AQ40 wel een keertje door als ik 70 ben.. kan ik de boel een beetje opruimen en zien wat ik gemist heb.. :P

helaas staat mijn TBC status nog op "in behandeling"... :/
Ben benieuwd of je twin emperors / c'thun / naxx "ff" doorloopt op lvl 70 zonder ervaring. Volgens mij word je gruwelijk in elkaar geslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ImdaMned schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:16:
[...]

Ben benieuwd of je twin emperors / c'thun / naxx "ff" doorloopt op lvl 70 zonder ervaring. Volgens mij word je gruwelijk in elkaar geslagen
Zonder tactics kun je sommige bazen niet eens raken :P

Twin Emps.. haal ze bij elkaar en het wordt knap lastig.. AoE een keer en het wordt knap lastig :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tja, denk dat dat wel meevalt als je eenmaal de mechanics door hebt en met de ontelbare guides/howto's/videos moet dat wel te doen zijn? Maar ik hoop dat het wel een leuke uitdaging blijft. :)

Bij Bol.com sta ik ook nog op "Wordt verwerkt".

Oh ja! Tegenwoordig heb ik een headset (van Logitech, geen usb) om ook gezellig mee te praten op Teamspeak ipv alleen luisteren. Nu heb ik het probleem dat het geluid dat door m'n hoofdtelefoon komt, ook door m'n microfoon weer naar buiten wordt gestuurd. Iedereen op TS kan dus meegenieten van m'n muziek en hoort zichzelf galmen. Ligt dit aan de headset of ben ik een optie vergeten aan/af te vinken? In het geluidsoptiegebeuren van XP heb ik de microfoon al op mute gezet: hielp niks. De headset plug ik gewoon in (2 stekkertjes: hoofdtelefoon/microfoon) in mijn Creative X-FI (oid) geluidskaart. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 10:26 . Reden: headset? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

Heb ook wel een klein dilemma nu, ik hou van mijn Warlock, maar na die loze statements van Kalgan de lead-designer heb ik weinig hoop op leuke PvE @ lvl 70 ermee.

Mijn rogue is inmiddels lvl 52, dus zou ik ook kunnen kiezen om die ZSM naar lvl 58 te krijgen en dat dan mijn main te maken.

Aan de andere kant, ik hou van mijn Warlock ^^

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:46
UlyssesNL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:14:
Ik kan morgen zoiezo mijn TBC ophalen maar misschien vanavond al wel dat ik morgen pas het bonnetje haal. Heb al een hele poos niet meer gewowed en al die instancess waar jullie over praten ben ik nog nooit geweest. Ik ga opnieuw als blood elve beginnen ik wil als mage. Is een mage te doen als je veel solo speelt?? Ik wil eigenlijk pas gaan guilden rond de lvl 60-70.
AoE grinden met een mage :+ ben je zo lvl 60 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:24:
[...]

ik zei in /g gister om 23:55 gaat alles plat en komt een aantal dagen niet meer stabiel up. Waardoor zo'n 10% van iedereen slechts TBC kan spelen. Ik hoop serieus dat ze hun account page van een low BW versie voorzien met wat extra servercapaciteit.
De accoutnpage is erg low bandwidth voor blizzards normen hoor. Linkje is hier al meermaals gepost dus bekijk het maar eens even. De US versie geraak je al iets verder dan die countdown en is ook low bandwidth dus dat komt wel goed.
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:20:
[...]

Tja, denk dat dat wel meevalt als je eenmaal de mechanics door hebt en met de ontelbare guides/howto's/videos moet dat wel te doen zijn? Maar ik hoop dat het wel een leuke uitdaging blijft. :)
Mja, je kan AQ40 en naxx vast wel leren hoor, maar de vraag is, welke groep wil het nog doen als lvl 70? De loot is niks meer waard en loot is toch echt wel een groter onderdeel van de fun dan iedereen wil toegeven. Kijk maar eens hoeveel guilds nu al weken niet meer raiden omdat het toch niet opbrengt.
Dan komt er nog eens bij dat je nog 40 man moet zien te verzamelen.. denk dat veel guilds toch zullen afslanken naar die 25 man instances.

Je microfoon is normaal. 2 tips, koop een microfoon die gericht werkt. Al minder echo. Daarnaast push to talk enablen in de teamspeak settings. Dan transmit je enkel wanneer je een knopje indrukt en wordt die echo al tot een minimum herleid.

[ Voor 45% gewijzigd door witchdoc op 15-01-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:53
Ik heb vrijdagavond mijn account weer geactiveerd na er een maandje of 2 niet te hebben gespeeld. Nadat ik alle patches had gedownload kon ik zaterdag eindelijk weer eens spelen. Gelukkig zat ik nog steeds in mijn guild en was iedereen blij dat ik weer terug was. Erg leuk om alle mensen weer te spreken. Na eerst een aantal nieuwe dingen in het spel te hebben bekeken (Dark Portal, Caverns of Time), heb ik met mijn oude groep een afscheidsrondje gedaan door een aantal instances (Strat, Scholo en als laatste UBRS). Erg veel lol gehad over Ventrillo en UBRS in 40 minuten gedaan. Ik ben erg benieuwd of TBC mij weer kan grijpen, want ik was op het laatst erg uitgekeken op WoW, vooral omdat ik bijna alleen nog raids deed.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Voor questen is een mage zeker te doen (frost spec), lekker snel mobs killen met aoe <3
Ook pvp vind ik ook heerlijk gaan, liever fire spec dan (meer dmg), maar frost kan natuurlijk ook.

Bij mij staat ook nog steeds op bol.com: Wordt verwerkt ;p

Ik heb gister ook nog voor de "laatste keer" strat gedaan :)
Mijn guild had trouwens ook nog gisteravond een laatste poging gedaan om AQ20, laatste baas, te downen.. tevergeefs (ik was er niet bij :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Bld- op 15-01-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:20:
[...]

Bij Bol.com sta ik ook nog op "Wordt verwerkt".
Maar de HP en resists van een warlock zijn dan zo hoog dat je als warlock aan twee kanten gewoon die boss nuked. En rogues ed kunnen dan ook wel wat hebben van de twins zodat die niet zo heel bang hoeven te zijn voor agro. Dus dan is het gewoon nuken, mages in het midden, melee die geen agro heeft rend op en neer, en 2 warriors en 2 locks spammen de boss op hun kant, dmg nemen ze toch niet meer dus zo heel moeilijk is het niet, en je hebt zoveel mana dat ze zichzelf best een paar keer kunnen healen.

bosses als razuvious zijn al lastiger, want die shout killed gewoon dan nog steeds alle mana users, dus daar moet je wel opletten.

patchwerk wordt de makkelijkste boss dan. Met zo'n 15k hp buffed zonder te veel speciale dingen, en zo'n 18k armor als warrior zijnde mag dat geen probleem zijn, ook de bijkomende dodges parrys en misses van patch zelf zorgen dat die makkelijk wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door Kevinp op 15-01-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
thewizard2006 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:32:
en daarbij moet ik nog steeds mijn eerste char op l60 krijgen en ik denk dat ik pas naar outland ga als ik OF veel quests daar heb OF bijna alles mogelijke quests uit azeroth heb gedaan (die mogelijk zijn voor l60 uiteraard :)). Daarbij wil ik ook een aantal instances wel spelen. Heb nog nooit AQ, MC, BWL or naxx gezien dus dat is wel een must :)
Hoe was je van plan nu in een raiding guild te komen? Dat gaat je echt niet lukken voordat je level 70 bent.
Ja hoor, mages zijn erg goeie soloers. En frost mages kunnen eigenlijk altijd wel wegkomen. Ik ben met een shaman altje bezig (nu level 22) en het verbaast me gewoon hoe vaak ik daar mee dood ga. Met een mage frost-nova je een groep gewoon en je blinked weg, met een shaman moet je maar hopen dat je niet gedazed wordt als je weg probeert te ghostwolven.
Inderdaad. Die 10 levels maken niet bijzonder veel verschil, net genoeg om een goeie raidgroep die vast zit een handje te helpen, maar no way dat je met een PuG ff AQ40 cleared.

[ Voor 53% gewijzigd door Hydra op 15-01-2007 10:31 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Bld- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:24:
[...]
Voor questen is een mage zeker te doen (frost spec), lekker snel mobs killen met aoe <3
Ook pvp vind ik ook heerlijk gaan, liever fire spec dan (meer dmg), maar frost kan natuurlijk ook.
Dus als ik het goed heb kan ik beter mobs grinden met aoe dan questen??
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk 70 worden zodat ik met mijn vrienden kan raiden enzo.
En of het saai is maakt me niet uit |:( ik kan wel grinden. Heb lineage 2 en RF-online gespeeld :+
En moet ik dan gewoon full frost gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
UlyssesNL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:28:
[...]

Dus als ik het goed heb kan ik beter mobs grinden met aoe dan questen??
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk 70 worden zodat ik met mijn vrienden kan raiden enzo.
En of het saai is maakt me niet uit |:( ik kan wel grinden. Heb lineage 2 en RF-online gespeeld :+
En moet ik dan gewoon full frost gaan?
Nee, ik bedoel dat je makkelijk quests kan doen (waarbij je dus mobs moet killen, daar zijn genoeg quests van) met een frost spec. Ik (vooral de laatste 15 lvls tot 60) ben zo echt enorm snel geleveld! Full frost idd, je "pet" (water elemental) komt dan ook erg goed van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Yellow|A schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:48:
Daarom ben ik blij dat ik in eerste instantie nog veel in Winterspring rond zal hangen. Zal wel even in Outlands rond gaan kijken en vast ook wel geregeld met vrienden rondlopen, maar een deel van hen gaat TBC niet gelijk halen dus er blijft zat tijd over voor Winterspring. Altijd een vluchtmogelijkheid voor als 't te erg wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zie dat er ook een nieuwe RP PvP server komt, ik heb altijd op gewone pvp servers gespeelt maar vondt dat er altijd veel leipos rondlopen die zonder eer spelen.

Is dat op RP servers beter? Je zou verwachten dat mensen hier "serieuser" en volwassener spelen, maar is dat ook zo?

Iemand andere ervaring met RP srevers in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verxx schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:22:
AoE grinden met een mage :+ ben je zo lvl 60 :P
Mwa, AoE grinden is overrated. Er zijn weinig goeie camps met een grote hoeveelheid melee mobs, als er een paar ranged/casters tussen zit heb je een probleem. En daarnaast gaan ze helaas AoE nerfen :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Weet iemand eigenlijk al of je ook gewoon xp krijgt van lvl 60 quests enzo? En van mobs buiten outlands, Ik kan in silitius nog wel wat quests doen, en ook in EPL. Dan maar eerst lvl 61 en dan outlands in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:33:
[...]
Mwa, AoE grinden is overrated. Er zijn weinig goeie camps met een grote hoeveelheid melee mobs, als er een paar ranged/casters tussen zit heb je een probleem. En daarnaast gaan ze helaas AoE nerfen :(
Als dat overrated is hoe moet ik dan zo snel mogelijk levelen????
Van lvl 1 tot 70 wil ik eigenlijk helemaal 1 mijn eentje doen.
Zit trouwens ook nog te twijfelen over mijn proffesions.
Er zit toch een nieuwe prof in TBC jewelmaking ofzo. Welke prof is handig om daarbij te nemen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeft niet gepost te worden :+

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:35:
Weet iemand eigenlijk al of je ook gewoon xp krijgt van lvl 60 quests enzo? En van mobs buiten outlands, Ik kan in silitius nog wel wat quests doen, en ook in EPL. Dan maar eerst lvl 61 en dan outlands in.
Goeie vraag, volgens mij wel, want het quest reward "systeem" veranderd wanneer je 60 wordt (dus voor TBC), je krijgt dan namelijk gold ipv xp, dus ik denk dat je idd gewoon weer xp krijg als je BC hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:37:
yes! :D
01/09/2006 World of Warcraft, The Burning Crusade Verzonden
had hem bij gcshop besteld.
Lees de topic warning even. 8)7

Posts met slechts de mededeling "ik heb The Burning Crusade binnen :)" hoeven niet gepost te worden, aangezien niemand daar iets aan heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door 4ourty2 op 15-01-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
UlyssesNL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:36:
[...]

Er zit toch een nieuwe prof in TBC jewelmaking ofzo. Welke prof is handig om daarbij te nemen dan?
Mining erbij aangezien je daarmee de mats haalt (tenminste, dat heb ik begrepen, correct me if Im wrong)..
Verder zsm lvl-en = veel massaal questen, naar mijn mening :)
PM me maar voor een "tip" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:22:
[...]
Je microfoon is normaal. 2 tips, koop een microfoon die gericht werkt. Al minder echo. Daarnaast push to talk enablen in de teamspeak settings. Dan transmit je enkel wanneer je een knopje indrukt en wordt die echo al tot een minimum herleid.
Heb ik, maar dan blijft het ding toch de muziek, die door luidsprekertjes van m'n headset komt, ook door de microfoon TS op sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Icefellow schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:07:
weet iemand of free record shop een 12:00 launch doet? (of andere winkels in nijmegen?)
Ik dacht dat mystery media een 00:00 launch doet vannacht. Als ik er vandaag nergens een kan vinden sta ik daar denk ik ook :x

Erwin, heb je niet toevallig in windows geluids manager line in(of out) oid aangevinked ipv microfoon? als je dat doet stuurt hij idd al het guild naar je mic.

[ Voor 19% gewijzigd door Puc van S. op 15-01-2007 10:41 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
UlyssesNL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:36:
[...]

ik denk dat bij juwewelmaking mining wel makkelijk is ivm die gems enzo die je nodig hebt.

En het snelst blijft mensen die je op lvl 15 ofzo door WC gaan boosten, dus wat lvl 60 vrienden die je af en toe wat instances door helpen. Verder een lvl ing guild opzoeken, er zijn er hier wel die een erg goede hebben die je daarmee kunnen helpen. Dan heb je dus de goede quests op het goede moment :P
Bld- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:37:
[...]

Goeie vraag, volgens mij wel, want het quest reward "systeem" veranderd wanneer je 60 wordt (dus voor TBC), je krijgt dan namelijk gold ipv xp, dus ik denk dat je idd gewoon weer xp krijg als je BC hebt..
onder het motto baat het niet dan schaat het niet, heb ik een 5 talquest ofzo gedaan, die ik mooi kan inleveren als ik TBC geinstalleerd heb enzo.

[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 15-01-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:

je krijgt xp maar minder als in the outlands

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Hydra schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:27:
[...]

Hoe was je van plan nu in een raiding guild te komen? Dat gaat je echt niet lukken voordat je level 70 bent.

Inderdaad. Die 10 levels maken niet bijzonder veel verschil, net genoeg om een goeie raidgroep die vast zit een handje te helpen, maar no way dat je met een PuG ff AQ40 cleared.
dat is idd een van mijn grote concerns. Heb ik al is eerder aangegeven ergens in een voorgaande topic geloof ik. Daarom hoop ik ook dat er bijv een keer een groep l70 deze instance voor de gein doen, of voor mensen die het nog nooit hebben gedaan en dat ze je dan mee nemen. Maar tegen de tijd dat het zover is ben ik alweer een maandje of 2 minimaal verder :P

en best wel bizar om te zien dat mensen ook echt om 12 uur snachts voor een winkel willen staan om een computer spel te kopen wat hoogst waarschijnlijk vrij buggy zal zijn, als het al toegankelijk is. Het zal ook niet weglopen dus als je gewoon de volgende dag rond een uurtje of 10 gaat halen heb je hem ook (of je had moeten bestellen). Ik zie niet in wat het nut is daarvan. Ga je dan ook de gehele nacht doorgamen??? dus ff 36 uur opblijven omdat je dan de gehele dag en nacht kan wowen?? Als dat zo is raad ik je aan om hulp te zoeken, dan ben je best verslaafd.....
Ben ook wel benieuwd eigenlijk wat voor mensen dat dan zijn. Ikzelf bijv moet gewoon werken en kan me voorstellen dat andere gewoon school hebben. Nu zullen er ook zijn die ff school skippen om te kunnen wowen, das ook nogal ziekelijk...
Maar verder, veel plezier met spelen vanacht om 0:00 ik hoor wel hoe het is bevallen :)

[ Voor 36% gewijzigd door thewizard2006 op 15-01-2007 10:47 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:40:
[...]

Erwin, heb je niet toevallig in windows geluids manager line in(of out) oid aangevinked ipv microfoon? als je dat doet stuurt hij idd al het guild naar je mic.
Volgens mij staat die ook op mute, maar daar ga ik nog even naar kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
thewizard2006 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:42:
[...]

dat is idd een van mijn grote concerns. Heb ik al is eerder aangegeven ergens in een voorgaande topic geloof ik. Daarom hoop ik ook dat er bijv een keer een groep l70 deze instance voor de gein doen, of voor mensen die het nog nooit hebben gedaan en dat ze je dan mee nemen. Maar tegen de tijd dat het zover is ben ik alweer een maandje of 2 minimaal verder :P
Ik denk dat dat op den duur ook gaat gebeuren, wanneer de lvl 70-ers zich gaan vervelen, maar dat zal idd nog wel even duren :p..
Ik heb ook nog steeds BWL, MC (alleen de entrance :P), naxx etc nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ik heb ook een vreemde issue met mijn raid schermpje.

Ik dacht niet dat het aan mij ligt, maar ik kan niet meer direct iemand selecteren vanuit het raid-window. Je kan wel een bepaalde class eruit halen en op die manier selecteren. Omdat ik zo nu en dan toch wel wat mensen moet summonen mis ik die directe selectie optie best wel. Maar als ik een bepaalde class tevoorschijn tover, selecteer, summon en dan die class weer weg haal van mijn scherm komt ie na een paar minuten uit zichzelf terug. Is het er eentje dan is het nog te overzien, maar met meerdere wordt het gewoon vervelend, helemaal omdat ik niet precies kan achterhalen wat er nu voor zorgt dat ze terug komen.

Ik heb de laatste versie van de CT mod erop gezet, dus was in de veronderstelling dat de bugs eruit waren.

Iemand nog met dit probleem?

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
je zal maar van cosmowrench rift naar altar of shatar moeten vliegen... hoezo het kan ook in een rechte lijn :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:51
Zijn er hier nog mensen die alliance gaan rerollen naar 1 van de drie nieuwe PVP-servers? Ik ga Alliance spelen op 1 van de drie nieuwe PVP-servers met een aantal vrienden, maar ik probeer een beetje een inventarisatie te maken of er veel Nederlanders op 1 van de 3 servers gaat spelen. Momenteel neigen we naar Shattered Halls :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
zit nu alleen te twijfelen, ben nu als mage tijdelijk ff over gegaan naar fire spec. of ik bij de release van tbc terug zal gaan naar frost en aoe lvling. ff kijken wat sneller gaat :P, ben ook niet van plan om 100 x dood te gaan voor niets wat als frostie minder gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:53:
Zijn er hier nog mensen die alliance gaan rerollen naar 1 van de drie nieuwe PVP-servers? Ik ga Alliance spelen op 1 van de drie nieuwe PVP-servers met een aantal vrienden, maar ik probeer een beetje een inventarisatie te maken of er veel Nederlanders op 1 van de 3 servers gaat spelen. Momenteel neigen we naar Shattered Halls :)
Er gaan wel veel nederlanders naar horde @ khar nog wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Hidde schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:31:
Plaatjes van het end of the beta event :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En als sneakpeek op 25 man raids :
[afbeelding]
wat voor UI plugin wordt er hier gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
remcio schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:55:
zit nu alleen te twijfelen, ben nu als mage tijdelijk ff over gegaan naar fire spec. of ik bij de release van tbc terug zal gaan naar frost en aoe lvling. ff kijken wat sneller gaat :P, ben ook niet van plan om 100 x dood te gaan voor niets wat als frostie minder gebeurt
Zelfde situatie hier :)
Ik ga ook vandaag of morgen naar frost terug, alle talents op slow movement zetten etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrushOne schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:01:
[...]

wat voor UI plugin wordt er hier gebruikt?
ik zie alleen titan bar
voor de rest is het allemaal blizzard volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
Hydra schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:33:
daarnaast gaan ze helaas AoE nerfen :(
Dat is met 2.0.3 als het goed is al gebeurd, maar valt reuze mee. Voorheen was de +spelldamage coefficiënt nooit hoger dan 1/3, die is blijkbaar iets omhoog gekrikt waardoor je juist meer schade zult doen. Bovendien treedt de begrenzing pas bij 10 of meer targets (of 11, niet zeker) in werking, als je aan het AOE grinden zou zijn komt zoiets haast niet voor.

Neemt niet weg dat ik het saai vind en liever quests doe - maar goed. :)

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Vraagje :)

Ik heb dus meegedaan aan de TBC beta, en heb die nog gewoon op m'n computer geïnstalleerd. TBC krijg ik op m'n ouders adres geleverd, dus meteen installeren kan niet. Kan ik niet gewoon iets veranderen in de TBC code zodat ik op de normale servers inlog? Ik weet me nog van twee jaar terug te herinneren dat het kon met de normale WoW beta en de live versie (de goede oude Cosmos tijd ;)). Iemand?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Snappie88 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:09:

Ik heb dus meegedaan aan de TBC beta, en heb die nog gewoon op m'n computer geïnstalleerd. TBC krijg ik op m'n ouders adres geleverd, dus meteen installeren kan niet. Kan ik niet gewoon iets veranderen in de TBC code zodat ik op de normale servers inlog? Ik weet me nog van twee jaar terug te herinneren dat het kon met de normale WoW beta en de live versie (de goede oude Cosmos tijd ;)). Iemand?
ik heb niet aan de beta mee gedaan. Maar logischerwijs kan het gewoon, als je je account hebt geupgrade, tenzij je bepaalde veranderingen hebt die er uit zijn, of er weer bij zijn gekomen. Je kan het altijd proberen inloggen en door de portal gaan duurt 5 minuten, anders opnieuw installeren, maar dat moest dan toch, dus je verliest hooguit 5 min ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmmm, onder het motto van 'zelf eerst maar eventjes lekker knoeien voordat je gaat zeuren op GoT' dus zelf maar zitten kutten O-)

Als je de WoW Beta ook dus nog geinstalleerd hebt staan, niet eraf halen. Gewoon lekker laten staan, alleen het bestand aanpassen in C:\World of Warcraft Closed Beta\Realmlist.WTF

code:
1
set realmlist beta.eu.logon.worldofwarcraft.com

Moet dus worden:

code:
1
set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

Dan gooit ié patch 2.0.4 er nog een keertje overheen, en dan ben je er klaar voor :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer versturen de meeste gamewinkels TBC?

Ik heb 2 exemplaren bij magic-games besteld, en die versturen pas dinsdag. (en dan heb ik hem woensdag of donderdag) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 14:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Snappie88 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:09:

Als je de realmlist.wtf aanpast zodat deze met de normale realmserver verbindt kun je met de TBC beta client spelen. Dit doe ik nu al sinds de 2.0.3 patch. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

En dat gaat goed TOT patch 2.0.5 (die is nu live @ US), die patch gaat niet goed over de beta client :(

Er zwerft een enGB burning crusade installer rond over het internet, maar ik moet zelf de enUS burning crusade installer hebben, en die is nou net NIET te vinden :(

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Ik moest net ook al 2.0.5 downloaden ;x

World of Warcraft Client Patch 2.0.5

The latest patch notes can always be found at http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/implemented/

* Increased the maximum number of realms that can be listed in the Realm List.
* Created an option to disable UI Acceleration for users of select video cards experiencing graphical corruption of the User Interface. To use this option, enter the following line to the Config.wtf file, located in the WTF subfolder of the game:
o Set UIFaster “x”
o Where x equals:
+ 0 – This turns off all UI acceleration
+ 1 – For Internal Use Only - DO NOT USE!
+ 2 – Enables partial UI acceleration only.
+ 3 – Enables all UI acceleration.
o Example: Set UIFaster “2”
o Note: For users experiencing graphical corruption of the User Interface, it is recommended to try option 2 in order to correct the problem. If this does not solve the issue, then use option 0 to disable all UI Acceleration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
2.0.5 is net hier ook actief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dit topic lijkt echt net een lawine :)

Had net de vraag ook al gesteld maar hij lijkt al weer onder gesneeuwt :)

Iemand ervaring met RP PvP servers of gewoon RP servers? Ik wil hier op een nieuwe sreve rbeginnen maar zijn mensen die niet echt freaky freaky, las op wiki dat je het bv niet over dagelijkse bezigheden van je zelf mag hebben en zelf niet over levels mag reppen want dat kent je char natuurlijk niet.

Is het nog wel leuk om dan te spelen? Ik zelf hou er wel van me een beetje in te leven met me orc warrior maar het moet niet te gek worden :)

eneh kunnen de nicks: Daorc voor een orc warrior en showtime for een shaman wel? of worden ze dan verandert door een gm?

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 15-01-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Dit zou niet zo zijn in eerste instantie, maar is in de beta later aangepast zodat je ook buiten Outlands XP krijgt. Neem aan dat dat dus nog steeds zo zal zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap het nog niet echt. is er nu wel al met burning crusade te spelen of is dat pas vanaf morgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:35:
ik snap het nog niet echt. is er nu wel al met burning crusade te spelen of is dat pas vanaf morgen???
Na 0:00uur vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:35:
vanaf 0:00 vannacht zou je moeten kunnen spelen. (als je je account geupgrade krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:20:

Ik heb 2 exemplaren bij magic-games besteld, en die versturen pas dinsdag. (en dan heb ik hem woensdag of donderdag) :(
De meeste maandag, zodat je hem dinsdag op de mat hebt liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:47
evilpin0 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:25:

Iemand ervaring met RP PvP servers of gewoon RP servers? Ik wil hier op een nieuwe sreve rbeginnen maar zijn mensen die niet echt freaky freaky, las op wiki dat je het bv niet over dagelijkse bezigheden van je zelf mag hebben en zelf niet over levels mag reppen want dat kent je char natuurlijk niet.

Is het nog wel leuk om dan te spelen? Ik zelf hou er wel van me een beetje in te leven met me orc warrior maar het moet niet te gek worden :)

eneh kunnen de nicks: Daorc voor een orc warrior en showtime for een shaman wel? of worden ze dan verandert door een gm?
persoonlijk vind ik rp voor hippies die geen sociaal leven hebben.. daorc en showtime zijn geen namen die vriendelijk behandeld zullen worden.. ik heb chars lopen (zie sig) en die krijgen geheid een bak herrie over zich heen als ik me op zo een server begeef.. het is voor de die-hard wannabee's...

dussuh, óf aanpassen, of geen RP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
BootVluchteling schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:37:
[...]

persoonlijk vind ik rp voor hippies die geen sociaal leven hebben.. daorc en showtime zijn geen namen die vriendelijk behandeld zullen worden.. ik heb chars lopen (zie sig) en die krijgen geheid een bak herrie over zich heen als ik me op zo een server begeef.. het is voor de die-hard wannabee's...

dussuh, óf aanpassen, of geen RP..
Toch is het heerlijk om een nederlandse naam te hebben :P (ik heb het niet over RP servers nu, geen ervaring mee). Krijg vaak leuke wispers van mensen over mijn mage: Titatovenaar ;p
Vriend van me heet Paneermeel :P
En zo merk ik dat er toch erg veel nederlands op deze realm zitten (Twisting nether).

Het is trouwens helemaal lachen als je guildies proberen je naam uit te spreken op ventrilo :D

[ Voor 5% gewijzigd door Bld- op 15-01-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:25
Mijne word vandaag verstuurd en heb hem dus morgen, dinsdag. Bij de Dynabyte besteld.

offtopic:
btje telaat

[ Voor 17% gewijzigd door Taenadar op 15-01-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 15:37
evilpin0 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:25:

Dat komt gewoon omdat we nog het 100ste topic willen halen voor de launch van BC,
dus we moeten nog even wat doorspammen ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Kapoen schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:42:
[...]

Dat komt gewoon omdat we nog het 100ste topic willen halen voor de launch van BC,
dus we moeten nog even wat doorspammen ;)
offtopic:
Na hoeveel pagina's komt er meestal een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:20:

Bol.com zegt dat je hem op de dag van de release binnen hebt(dus die zouden vandaag moeten versturen). Mijn ervaring met bol.com qua status si dat het nog wel eens voorkomt dat ze melding maken van iets wat verstuurd is terwijl je het al binnen hebt, dus ik wacht morgen gewoon even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dacht ik al eens voorbij zien komen dat de rep gain voor de (standaard?) factions behoorlijk is gebuffed in één van de laatste patches. Heb onlangs uit verveling nog een Undead aangemaakt en die zat na wat questen rond lvl 10 al op honored met Undercity.

Is het nu ook haalbaar om op lvl 40 een cross faction mount te kunnen rijden? Zit er namelijk aan te denken om een Blood Elf aan te maken maar ben niet zo weg van die chocobo :) Ik zou me dus bijv. naar een ander startgebied kunnen laten summonen ofzo, en gewoon daarvandaan alle quests doen die rep geven met de betreffende faction... Iemand een idee of je dan rond lvl 40 ook maar in de buurt van exalted zal zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Bld- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:43:
[...]
offtopic:
Na hoeveel pagina's komt er meestal een nieuwe?
na 40
Dan zitten we op 1000 posts.

O en BLD ik wou je pm-en maar je hebt dm uit staan |:(

[ Voor 11% gewijzigd door 4ourty2 op 15-01-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen dus beginnen. zit namelijk te denken om met het nieuwe ras te gaan spelen. maar misschien blijf ik ook wel hunter spelen. twijfel twijfel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

RP servers zijn prima, ik heb er al mijn karakters zitten.

Ik heb er een enorme hekel aan mensen die denken grappig te zijn door hun karakter airconditioning, bezemsteel (zoon van bezemkast?) of weet ik veel wat allemaal te noemen.

Het spel krijgt wat mij betreft veel meer cachet als er spelers lopen die een beetje normaal over hun naam hebben nagedacht, en daar ga ik dan ook veel liever instances mee in. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn?

En een ander voordeel van RP servers is dat je niet overal en nergens geganked kan worden door de eerste de beste rogue genaamd "IkillOrc1".
De sfeer op RP is vele malen beter dan op pvp (heb mijn karakter van een pvp naar rp getransfered), je pikt nog eens leuke verhalen op, en er zijn zat events te doen, het spel is zo veel meer dan alleen maar items halen in raids.

[ Voor 4% gewijzigd door Bizzarro op 15-01-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:46:
Had dacht ik al eens voorbij zien komen dat de rep gain voor de (standaard?) factions behoorlijk is gebuffed in één van de laatste patches. Heb onlangs uit verveling nog een Undead aangemaakt en die zat na wat questen rond lvl 10 al op honored met Undercity.

Is het nu ook haalbaar om op lvl 40 een cross faction mount te kunnen rijden? Zit er namelijk aan te denken om een Blood Elf aan te maken maar ben niet zo weg van die chocobo :) Ik zou me dus bijv. naar een ander startgebied kunnen laten summonen ofzo, en gewoon daarvandaan alle quests doen die rep geven met de betreffende faction... Iemand een idee of je dan rond lvl 40 ook maar in de buurt van exalted zal zitten?
Ik denk voor Orgrimmar en Darkspear dat dat redelijk moet lukken als je in Durotar begint ja. Overigens hoef je je niet te laten summonen hoor, je kan via de zeppelin van silvermoon naar Tirisfall geraken en er zou zelfs een portal zijn direct naar Uc?

Als je paladin rolled weet ik niet of je nu terug moet naar silvermoon voor training of niet... ik heb in Orgrimmar nog geen bubble trainers gezien in ieder geval...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bizzarro schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:46:

Ik heb er een enorme hekel aan mensen die denken grappig te zijn door hun karakter airconditioning, bezemsteel (zoon van bezemkast?) of weet ik veel wat allemaal te noemen.

Het spel krijgt wat mij betreft veel meer cachet als er spelers lopen die een beetje normaal over hun naam hebben nagedacht, en daar ga ik dan ook veel liever instances mee in. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn?

En een ander voordeel van RP servers is dat je niet overal en nergens geganked kan worden door de eerste de beste rogue genaamd "IkillOrc1".
De sfeer op RP is vele malen beter dan op pvp (heb mijn karakter van een pvp naar rp getransfered), je pikt nog eens leuke verhalen op, en er zijn zat events te doen, het spel is zo veel meer dan alleen maar items halen in raids.
ik vind het suffe shit.. ik speel het spel met plezier en hoe ik het wil spelen.. ik ga niet naar een RP server waar er mensen serieus gaan doen.. daar is RL al voor..

betreft mensen met stomme namen no skill is natuurlijk bullshit..

offtopic:
bij gcshop staat "verzonden".. betekend dat vandaag binnen, of morgen binnen?

offtopic:
ott2, na 40 hoeft niet alijd nieuw topic.. vorige had iets van 45 pages:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
morgen dus beginnen. zit namelijk te denken om met het nieuwe ras te gaan spelen. maar misschien blijf ik ook wel hunter spelen. twijfel twijfel :D
Ik denk dat veel mensen dat hebben (ikzelf ook).
Als eerste maak ik snel een blood elf pala aan en kijk ik even snel rond in dat starters gebied (ziet er zooo mooi uit <3 :P) en dan meteen met mijn main naar Outland questen.
Gewoon zoveel mogelijk lvl-en.. Als ik er even genoeg van heb (zal wss nog wel even duren), met mijn BE pala verder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iedereen wil zich helemaal inleven in iemand, die vinden dat namelijk te ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Kapoen schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:52:
[...]

Ik denk voor Orgrimmar en Darkspear dat dat redelijk moet lukken als je in Durotar begint ja. Overigens hoef je je niet te laten summonen hoor, je kan via de zeppelin van silvermoon naar Tirisfall geraken en er zou zelfs een portal zijn direct naar Uc?

Als je paladin rolled weet ik niet of je nu terug moet naar silvermoon voor training of niet... ik heb in Orgrimmar nog geen bubble trainers gezien in ieder geval...
Mij viel me echt op dat het behalen van rep in AV sterk toegenomen is... Je bent echt in een mum van tijd exalted.

Ik heb trouwens wel paladin trainer in UC gezien (bij bg mannetjes ;p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Niet iedereen wil zich helemaal inleven in iemand, die vinden dat namelijk te ver gaan.
Ok, maar het is natuurlijk officieel wel een "role playing game".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AV rep toegenomen? In mijn battlegroup vind ik het net sterk afgenomen, niemand boeit het wat meer, enige dat je kunt halen is die crappy trinket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Toevallig had ik net een nieuwe char gemaakt na de patch. Het viel mij ook op rond lvl 10 dat ik ineens honored was met ironforge, terwijl dit normaliter veel langer duurt.

Maar goed, mijn char raakte revered met Stormwind op lvl 29 waarbij ik de starter quests niet heb gedaan. Ik ben vanaf Westfall min of meer begonnen met Stormwind rep en heb ook niet echt mn best gedaan om alle quests te doen of zo. Zou je dus echt willen gaan voor exalted bij een bepaalde faction rond lvl 40, dan lijkt me dat best haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:00:
AV rep toegenomen? In mijn battlegroup vind ik het net sterk afgenomen, niemand boeit het wat meer, enige dat je kunt halen is die crappy trinket.
Ik bedoelde niet de kwaliteit van de rewards maar de snelheid van het behalen van rep in AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bld- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:05:
[...]

Ik bedoelde niet de kwaliteit van de rewards maar de snelheid van het behalen van rep in AV.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
voor de mages hier hoeveel gaan er respeccen naar frost puur voor aoe grind lvling, nee de aoe grind is niet zo erg generft max 10 a 12 mobs. want ik denk dat je op deze manier veel makkelijker kunt lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:06:
[...]

Dat zeg ik toch ook helemaal niet? :?
huh :P
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:00:
Je zegt dat niemand het meer wat boeit, maar ik bedoelde de snelheid waarmee je rep haalt is toegenomen, of je er wat aan hebt (aan de rep) is een tweede :P
Maarja, nvm, we begrijpen elkaar volgens mij niet xD O+
remcio schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:10:
voor de mages hier hoeveel gaan er respeccen naar frost puur voor aoe grind lvling, nee de aoe grind is niet zo erg generft max 10 a 12 mobs. want ik denk dat je op deze manier veel makkelijker kunt lvlen.
ik :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bld- op 15-01-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

Leuk om eens wat positieve ervaring me RP servers te lezen :)
Ik irriteerde mij altijd voornamelijk aan kansloze acties in pvp, mensen die niet snel genoeg weten hoe ze je moeten ganken als je met iets anders bezig bent.

ALs ik als warrior zijnde iemand tegen kwam die met een mob aant vechten was, groete ik hem netjes en wachte tot hij weer full health had en ging dan pas te lijf. Als die dan ze weer tot leven kwam gaf ik hem ook de tijd weer te healen zonder hem kansloos weer te ganken.

Ganking kan iedereen, elke class ownen met warrior echter niet :)

Ben echter niet van plan heel veel te spelen en ook niet met grote raids mee te doen, zijn er op RP pVp servers minder hardcore guilds die puur epics farmen? Wel zo belangrijk wil je met gemiddelde gear je mannetje staan pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

In Undercity staat er eentje .... ironisch genoeg vlak naar Lady Sylvanas en Varimathras ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Wat is jullie ervaring met GCShop.nl? Ik heb TBC daar de 4e besteld, en afgelopen donderdag heb ik het geld overgemaakt via telebankieren (rabobank). nu staat vandaag (maandag) echter nog steeds de order op niet betaald, terwijl het geld bij mij voor het weekend al was afgeschreven. Heb er meteen ook een mailtje over gestuurd maar hier is nog niet op gereageerd. Zou bijzonder jammer vinden als ik TBC niet dinsdag kon spelen terwijl ik het geld wel ruim voor het wekeend over gemaakt heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier al mensen Exalted met Exodar? Ik ga in ieder geval Dinsdag of Woensdag al mijn olifantje halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mja, hangt er idd een beetje van af waar ik wil beginnen. Summon is meestal sneller geregeld dan wachten op zepps en boten enzo... :)

Waarom specifiek voor Orgrimmar/Darkspear? Ben zelf altijd meer een grinder dan een quester geweest, maar neem aan dat er blijkbaar meer quests zijn (pre lvl 40) die rep geven met Orcs en Trolls? Ben toch ook wel benieuwd of 't voor Undead (en evt. Tauren) ook mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna 1 uur! Hopelijk belt Dynabyte zo dat hij al verkocht mag worden en dan om 5 uur "ff" naar de stad fietsen. Heb weinig zin om dinsdagavond tijdens de topdrukte die account upgrade pagina te blijven F5en. Doe ik het liever morgenochtend voordat ik ga werken.

Op Neptulon gister een "event" gehouden. Alliance vs Horde battle in Tanaris. Hordes verzamelde in Caverns of Time en alliance aan de overkant ervan. En..zucht..
Blizzard 3 Players 0. Een en al crashes gedurende de "battle", ik heb denk ik wel 20000 DMG gekregen en hield toch 100% HP. 2 minuten vertraging op spells, de hele server was dood.

Dat belooft nog wat voor outlands want daar zijn minstens zoveel spelers als er in Tanaris waren.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
[...]
ik :)
Ken jij al spots dan waar je goed kan aoen? Ik denk dat zeker aan het begin aoen door drukte onmogelijk zal zijn.
Bld- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Ik denk dat veel mensen dat hebben (ikzelf ook).
Als eerste maak ik snel een blood elf pala aan en kijk ik even snel rond in dat starters gebied (ziet er zooo mooi uit <3 :P) en dan meteen met mijn main naar Outland questen.
Gewoon zoveel mogelijk lvl-en.. Als ik er even genoeg van heb (zal wss nog wel even duren), met mijn BE pala verder :).
Jep, dat is precies mijn plan. Weet alleen nog niet ofdat ik eers mijn mage of mijn rogue naar L70 ga levelen.

Had ik het trouwens goed begrepen dat je @ L60 al meteen twee instances kan doen (blood furnace en hell citadel? oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
remcio schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:10:
Ik heb gister gerespecced naar full frost met de volgende build:
http://www.wowhead.com/?talent=RbZZVAGckfxkiot

Niet zo zeer voor de AoE grinding, maar meer voor de mana efficiency en survivability. Daarnaast geeft frost me de mogelijkheid om elites to solo'en dmv kiting.
Naarmate it vorder naar lvl 70 gaan de punten in permafrost, imp blizzard, imp CoC en als laatste 3 pts in arcane focus om de counterspell resists te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Over die portal naar UC, ik heb iig wel buiten UC ( Ruins of Lordaeron ) een soort van teleport ding gezien ( als je UC wil binnenlopen moet je rechts, die deuren waren eerst dicht maar zijn nu open ) kan je rechts op klikken en dan zegt ie: You must have The Burning Crusade Expansion Pack installed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:24:
Bijna 1 uur! Hopelijk belt Dynabyte zo dat hij al verkocht mag worden en dan om 5 uur "ff" naar de stad fietsen. Heb weinig zin om dinsdagavond tijdens de topdrukte die account upgrade pagina te blijven F5en. Doe ik het liever morgenochtend voordat ik ga werken.

Op Neptulon gister een "event" gehouden. Alliance vs Horde battle in Tanaris. Hordes verzamelde in Caverns of Time en alliance aan de overkant ervan. En..zucht..
Blizzard 3 Players 0. Een en al crashes gedurende de "battle", ik heb denk ik wel 20000 DMG gekregen en hield toch 100% HP. 2 minuten vertraging op spells, de hele server was dood.

Dat belooft nog wat voor outlands want daar zijn minstens zoveel spelers als er in Tanaris waren.
:o ik speel op neptulon :P
ben je ally of horde ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebborazor schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:25:

Had ik het trouwens goed begrepen dat je @ L60 al meteen twee instances kan doen (blood furnace en hell citadel? oid)
Nee, de blood furnace is ongeveer level 62. Als je tier 3 hebt en de juiste specs is hij idd wel te doen op 60 maar niet aan te raden.

Voor mijn guild had ik dit even in elkaar geflanst zoals ik het heb meegemaakt in beta

Afbeeldingslocatie: http://home.aim.avans.nl/gjcsmits/pics/bc/dungeons.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
[...]

Ken jij al spots dan waar je goed kan aoen? Ik denk dat zeker aan het begin aoen door drukte onmogelijk zal zijn.

[...]

Jep, dat is precies mijn plan. Weet alleen nog niet ofdat ik eers mijn mage of mijn rogue naar L70 ga levelen.

lol, volgens mij hebben we ongeveer dezelfde situatie.
Ik heb namelijk ook een lvl 60 rogue :).
Mijn mage is sinds 2 weken pas lvl 60, maar toch redelijk geared.
Mage is veel leuker om mee te spelen (naar mijn mening ;p) en daar ga ik ook verder mee lvl-en. Die rogue komt later wel.
Verder ga ik niet alleen grinden, ben er niet kapot van om 24/7 te grinden, liever questen + tussendoor wat grinden. Maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe het gaat in BC, als er ook weer meerdere quests zijn voor 1 gebied, kan je dus meerdere quests in 1 keer halen en dat lvl-ed redelijk snel :).

Kewl plaatje btw, kezza, handig :) (laat aub staan op je host :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Bld- op 15-01-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Beste Tom,

Hij wordt vandaag verzonden, dus als het goed is heb je hem morgen op de releasedatum in huis. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.

Met vriendelijke groet,

Steven Dekker
info@gcshop.nl
www.gcshop.nl
ik heb dus genoeg nachtrust.. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:29:
[...]

:o ik speel op neptulon :P
ben je ally of horde ^_^
Horde. Melkunie tauren hunter <Underrated>

Jij?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:29:
[...]

Nee, de blood furnace is ongeveer level 62. Als je tier 3 hebt en de juiste specs is hij idd wel te doen op 60 maar niet aan te raden.

Voor mijn guild had ik dit even in elkaar geflanst zoals ik het heb meegemaakt in beta

[afbeelding]
als er dan geen fout in zou staan was 'ie mooier... CoT: Escape from durnholde lvl 65 tot 58? Moet uiteraard 65-68 zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:32:
[...]

als er dan geen fout in zou staan was 'ie mooier... CoT: Escape from durnholde lvl 65 tot 58? Moet uiteraard 65-68 zijn ;)
Och zullen heus wel meer fouten instaan :P Veel guildies hadden geen idee wat de volgorde was. Deze is vast en zeker niet 100% accuraat. Bijv sommige levels zijn meer een gok. Zal die typfout vanavond even eruit halen, thnx voor noticing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

[...]

hellfire citadel sowieso, volgens mij is blood furnace iets moeilijker, al hoop ik dat ik daar een guidl groep voor kan vinden en dat die iets minder lagged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Weet iemand ook waar je begint als je door de Dark Portal stapt? Ik denk Zangarmarsh..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met slechts de mededeling "ik heb The Burning Crusade binnen :)" hoeven niet gepost te worden, aangezien niemand daar iets aan heeft.