lol

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
hoe weet jij dat die versie helemaal trojan/keylogger vrij is?NightHawk4 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:19:
[...]
Heb het linkje niet meer gezien maar als het TBC DVD is die is nutteloos zonder key en op deze manier worden games dus wel online verkocht dmv het mailen van de key.
Dat is al sinds jaar en dag zo met MMO's dus of het nu daadwerkelijk illegaal is valt te betwijfelen aangezien je moet betalen voor je licentie om te mogen spelen.
Maar de versie van luie heaumeau is de DVD editie zonder trojans/keyloggers etc
[afbeelding]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 14-01-2007 16:51 ]
zeggiknieWiebbe schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:16:
[...]
hoe weet jij dat die versie helemaal trojan/keylogger vrij is?
Het verschil tussen het aanschaffen van een key via internet en dan via DIE website ook de game downloaden is heel wat anders dan een game weg trekken van de news groepen als je de game zelf nog niet binnen hebt. er is geen enkel verschil
met het download van een strategie spel via internet en het download van TBC, met de uitzondering dat TBC gewoon weg niet te spelen is zonder key.
Daarbij is het natuurlijk iemands mening over of het wel niet illegaal is, maar de link zelf verwees naar een website waar veel warez staanen das uiteraard niet de bedoeling ;p
Ik wilde mensen er alleen op wijzen dat zulke versies gewoon niet 100% safe zijn..
[ Voor 4% gewijzigd door NightHawk4 op 14-01-2007 15:37 ]
Felguards zijn ideaal om te lvl-enBootVluchteling schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:28:
[...]
nee, felhunter = spelllock en magic weg eten.. felguard is waist of TPs.. geef mij maar 5 dots. en ik kreeg de kans dus niet voor dots.. kreeg ook een spellock op mn nek van een of andere sham spell
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 14-01-2007 16:51 ]
wel als je al raidend ben.. dan gebruik je em niet, en zijn 2 extra dots (waarvan 1 instant ipv 2.5 sec cast ofzo) wel lekker..Atlas schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:39:
[...]
Felguards zijn ideaal om te lvl-en
Ik heb hem nu vanaf lvl 50, en sommige elite q's gaan prima met dat beest. Dus of het een waste of TP's is vraag ik me af
[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 14-01-2007 16:52 ]
Jup dan is het wel fijn jaBootVluchteling schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:42:
[...]
wel als je al raidend ben.. dan gebruik je em niet, en zijn 2 extra dots (waarvan 1 instant ipv 2.5 sec cast ofzo) wel lekker..
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
als je lekker wil solo-en kan je idd beide trees gebruiken.. ik heb liever dikke dots and soul-link dat ik lekker mn pet zn mana kan stelenAtlas schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:50:
[...]
Jup dan is het wel fijn ja
Ik heb nu 46 punten in Demon tree, en de overige 5 voor de instant corruption cast. Ideaal om mee te lvl-en. Ga ook zeker met deze build door naar TBC
Verwijderd
Heb zo'n gevoel dat die nieuwe server uit 90% BE gaan bestaan.
[ Voor 52% gewijzigd door Crash op 14-01-2007 16:52 ]
jammerJanspj schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:00:
[...]
Heb zo'n gevoel dat die nieuwe server uit 90% BE gaan bestaan.
Ik ga lekker Alliance op Karazhan altijd leuk de underdog spelen. En heb nog nooit alliance gespeelt.
Verwijderd
Wij, Dimension Plus (Grunn), zijn van 00:00 tot 01:00 open om de eerste mensen blij te mogen makenEriontec schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:20:
Is er al iets van een lijst of site waar word bijgehouden welke gameshops er allemaal open zijn morgen avond?
Tot nu toe heb ik Google een beetje laten zoeken en ik vind er maar twee.
Enig idee welke winkels allemaal open zijn? Om 0:00 op dinsdag.
Oh, Ik denk toch echt dat het wel illegaal is, je hebt zelf waarschijnlijk die post gelezen met die regels dat het niet voor dinsdag 0.00 uur mag verkocht/gegeven worden, en dat het niet geinstalleerd mag worden enzo. Dat noem ik dus wel illegaal.Kaap schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:24:
[...]
Nee, is niet illegaal. Blizzard staat het toe dat mensen online een key kopen en het spel verder downloaden. Zo kwam ik ook aan mijn WoW. Online key gekocht en gedownload verder, was zeker niet de enigste.
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Exitium op 14-01-2007 17:23 ]
Verwijderd
ROFL , Kruul is al ongeveer 24 uur bezig bij de gates van IF op sunstrider. Heerlijk slagveld en de koning ook dood
Dan is het illegaal van de winkel, niet van de user. Maar zal wel niet zo meegenomen worden in de moraalridder boeken van GoTSander1991 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:41:
[...]
Oh, Ik denk toch echt dat het wel illegaal is, je hebt zelf waarschijnlijk die post gelezen met die regels dat het niet voor dinsdag 0.00 uur mag verkocht/gegeven worden, en dat het niet geinstalleerd mag worden enzo. Dat noem ik dus wel illegaal.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb mijn TBC ook bij jullie besteld .. hopen dat die dinsdag vroeg binnen isVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:31:
[...]
Wij, Dimension Plus (Grunn), zijn van 00:00 tot 01:00 open om de eerste mensen blij te mogen maken![]()
En dat worden er een hele boel!
Verwijderd
of installeren en om 00:00 pas inloggen?Thijs schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:58:
Wat ik me afvraag, om 0:00 gaan de gates open en hier zit ook een event bij (afaik). Maar hoe kan je dan door die portal heen als je de game (officieel) nog niet hebt? Ik bedoel, ik kan TBC nog niet installeren want het mag nog niet. Dus dan zou ik hem moeten installeren om 0:00, maar dan kan ik niet bij de event zijn. Denk dat ik gewoon om 0:00 de event ga checken en dan kwartiertje later TBC maar installeer.
http://teaser.wow-europe.comVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:40:
Vraagje heb een trial account aangemaakt via de us servers. Heb daar een cc ingevuld omdat dit natuurlijk moest. Heb aangevinkt voor 1 maand betalen.
Ik wil nog niet gaan betalen alleen die 10 dagen trial uitproberen. Maar kan nergens vinden om ervoor te zorgen dat ik die eerste maand niet hoef te betalen.
Is dit mogelijk of zal blizzard bij trial account je cc niet gebruiken?? Want zie wel een optie staan bij account management om die account up te graden of Retail Authentication Key in te voeren.
Installeren, en account om 0:00 upgraden vanaf :Thijs schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:58:
Wat ik me afvraag, om 0:00 gaan de gates open en hier zit ook een event bij (afaik). Maar hoe kan je dan door die portal heen als je de game (officieel) nog niet hebt? Ik bedoel, ik kan TBC nog niet installeren want het mag nog niet. Dus dan zou ik hem moeten installeren om 0:00, maar dan kan ik niet bij de event zijn. Denk dat ik gewoon om 0:00 de event ga checken en dan kwartiertje later TBC maar installeer.
Verwijderd
En die link je nu pas?
Leuk dat je de dvd al hebt, kun je ongetwijfeld ook wel downloaden van blizzard. Echter, hoe ga je aan een key komen?Hidde schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:45:
[...]
Installeren, en account om 0:00 upgraden vanaf :
http://upgrade.wow-europe...n/index.html?locale=en_GB
En natuurlijk je char voor 12en bij de Dark Portal zetten. Ik denk dat dat event hetzelfde is als het event aan het einde van de beta afgelopen vrijdag, alle hoofdsteden in de fik en wat demonspawns.
Ik heb hem al geinstalleerd, vond de dvd op binsearch.Nu alleen nog om 12 uur account upgraden en ik kan gaan!!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| HTTP Status 500 - type Exception report message description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request. exception java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException com.blizzard.util.srp.SRP.generateSaltAndVerifierNative(Native Method) com.blizzard.util.srp.SRP.generateSaltAndVerifier(SRP.java:80) com.blizzard.account.db.AccountAuthenticationManager.getAuthBlockAuthIdFromPassword(AccountAuthenticationManager.java:258) com.blizzard.wow.web.accountCreation.action.controller.form.AccountNameFormController.onSubmit(AccountNameFormController.java:223) org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleFormController.processFormSubmission(SimpleFormController.java:223) org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractFormController.handleRequestInternal(AbstractFormController.java:237) org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractController.handleRequest(AbstractController.java:128) org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleControllerHandlerAdapter.handle(SimpleControllerHandlerAdapter.java:44) org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doService(DispatcherServlet.java:522) org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.service(FrameworkServlet.java:321) javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:802) org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73) org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73) note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.17 logs. Apache Tomcat/5.5.17 |
Verwijderd
Jep klopt krijg dezelfde foutmelding. Hopen dat het morgen opgelost is.martinweb.nl schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:04:
Ik krijg bij het invoeren van account naam bij signup een error:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 HTTP Status 500 - type Exception report message description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request. exception java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException com.blizzard.util.srp.SRP.generateSaltAndVerifierNative(Native Method) com.blizzard.util.srp.SRP.generateSaltAndVerifier(SRP.java:80) com.blizzard.account.db.AccountAuthenticationManager.getAuthBlockAuthIdFromPassword(AccountAuthenticationManager.java:258) com.blizzard.wow.web.accountCreation.action.controller.form.AccountNameFormController.onSubmit(AccountNameFormController.java:223) org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleFormController.processFormSubmission(SimpleFormController.java:223) org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractFormController.handleRequestInternal(AbstractFormController.java:237) org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractController.handleRequest(AbstractController.java:128) org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleControllerHandlerAdapter.handle(SimpleControllerHandlerAdapter.java:44) org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doService(DispatcherServlet.java:522) org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.service(FrameworkServlet.java:321) javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:802) org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73) org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73) note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.17 logs. Apache Tomcat/5.5.17
Iemand een idee? Of maar wachten tot morgen en bellen? Heb al vanalles geprobeerd, Explorer en Firefox, andere namen, andere passwords...
voor een account te createn om WoW te spelen of voor TBC te installen?martinweb.nl schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:04:
Ik krijg bij het invoeren van account naam bij signup een error:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 HTTP Status 500 - type Exception report message description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request. exception java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException com.blizzard.util.srp.SRP.generateSaltAndVerifierNative(Native Method) com.blizzard.util.srp.SRP.generateSaltAndVerifier(SRP.java:80) com.blizzard.account.db.AccountAuthenticationManager.getAuthBlockAuthIdFromPassword(AccountAuthenticationManager.java:258) com.blizzard.wow.web.accountCreation.action.controller.form.AccountNameFormController.onSubmit(AccountNameFormController.java:223) org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleFormController.processFormSubmission(SimpleFormController.java:223) org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractFormController.handleRequestInternal(AbstractFormController.java:237) org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractController.handleRequest(AbstractController.java:128) org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleControllerHandlerAdapter.handle(SimpleControllerHandlerAdapter.java:44) org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doService(DispatcherServlet.java:522) org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.service(FrameworkServlet.java:321) javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:802) org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73) org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73) note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.17 logs. Apache Tomcat/5.5.17
Iemand een idee? Of maar wachten tot morgen en bellen? Heb al vanalles geprobeerd, Explorer en Firefox, andere namen, andere passwords...
Ja, maar theoretisch kan ik hem nog niet installeren, gezien Blizzard hem pas vanaf 0:00 in de winkels wilt hebben.Hidde schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:45:
[...]
Installeren, en account om 0:00 upgraden vanaf :
http://upgrade.wow-europe...n/index.html?locale=en_GB
En natuurlijk je char voor 12en bij de Dark Portal zetten. Ik denk dat dat event hetzelfde is als het event aan het einde van de beta afgelopen vrijdag, alle hoofdsteden in de fik en wat demonspawns.
Ik heb hem al geinstalleerd, vond de dvd op binsearch.Nu alleen nog om 12 uur account upgraden en ik kan gaan!!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
Die nieuwe servers vormen één battlegroup, dus dat probleem in BG's kom je niet tegen.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:23:
Ik snap iets niet:
Waarom krijgt een server nog steeds 6 maanden voordat er transfers naar de server mogelijk zijn? Lijkt me logischer dat dat bijv. 8 maanden wordt, omdat we nu naar lvl 70 kunnen lvlen. Nu heb je dus veel kans dat een cassual gamer, opeens dik geklede lvl 70ers naast (tegenover zich in BGs) zich kan hebben staan, terwijl de server pas een half jaartje oud is.
Ben ik de enige die vindt dat die 6maanden ook verlengd zouden moeten worden?
Om een account te maken idd, zie dat iemand anders het probleem ook al heeft.Chubz schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:13:
[...]
voor een account te createn om WoW te spelen of voor TBC te installen?
Dus wel als ze na 6 maanden naar jouw server transferren. Die hebben dan al 6 maanden de tijd gehad van lvl 60 tot 70, terwijl jij 6 maanden hebt gehad voor lvl 1 tot 70. Dat is denk ik zijn punt.Exitium schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:31:
[...]
Die nieuwe servers vormen één battlegroup, dus dat probleem in BG's kom je niet tegen.
Ja, dat zei ik laatst ook al, maar toen werd m'n post weggekniptSnuffel schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:22:
Zeg, mag ik jullie allemaal even wijzen op jullie plicht dat dit topic nog even moet worden volgespamd?
Kunnen we met uitkomst van TBC gelijk aan deeltje 100 beginnen, wel zo'n mooi streven, niet?
Verwijderd
Je zou zeggen dat ze minstens die 6 maanden wat maanden verlengen, 70 worden kost tenslotte ook een tijd extra.UltraR-pc schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:43:
[...]
Dus wel als ze na 6 maanden naar jouw server transferren. Die hebben dan al 6 maanden de tijd gehad van lvl 60 tot 70, terwijl jij 6 maanden hebt gehad voor lvl 1 tot 70. Dat is denk ik zijn punt.
Maar je kan daar weinig aan doen. Want als je er 8 maanden van maakt heb je gewoon nog steeds precies hetzelfde probleem.
Das normaal van WoWmartinweb.nl schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:31:
[...]
Om een account te maken idd, zie dat iemand anders het probleem ook al heeft.TNX. Ligt het probleem niet hier iig. :'
In 6 maanden tijd moet je wel lvl 70 kunnen worden hoor. Maar daar gaat het nog niet eens zo zeer om. Het is gewoon altijd oneerlijk als iemand van een oude naar een jonge server transferred. Dat is nog steeds zo als je 8 maanden ipv 6 maanden doet. Jij hebt dan 2 maanden langer gehad, maar hij ook. Hij kan in die tijd ook gewoon nog ff een aantal tier 5's extra binnen hebben gehaald. Daar kan je niet tegen op, niet na 6 maanden en ook niet na 8 maanden.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:45:
[...]
Je zou zeggen dat ze minstens die 6 maanden wat maanden verlengen, 70 worden kost tenslotte ook een tijd extra.
Verwijderd
Dan kunnen ze dus net zo goed helemaal geen maanden opgeven, en gelijk kans geven. Ik zeg alleen maar: NU heb je 6maanden, vanaf over morgen kun je lvl 70 worden (lees nog meer tijd rovende zooiUltraR-pc schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:03:
[...]
In 6 maanden tijd moet je wel lvl 70 kunnen worden hoor. Maar daar gaat het nog niet eens zo zeer om. Het is gewoon altijd oneerlijk als iemand van een oude naar een jonge server transferred. Dat is nog steeds zo als je 8 maanden ipv 6 maanden doet. Jij hebt dan 2 maanden langer gehad, maar hij ook. Hij kan in die tijd ook gewoon nog ff een aantal tier 5's extra binnen hebben gehaald. Daar kan je niet tegen op, niet na 6 maanden en ook niet na 8 maanden.
en wat nu als ze toen met het bepalen van de 6 maanden al level 70 ingecalculeerd hebben?Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:06:
[...]
Dan kunnen ze dus net zo goed helemaal geen maanden opgeven, en gelijk kans geven. Ik zeg alleen maar: NU heb je 6maanden, vanaf over morgen kun je lvl 70 worden (lees nog meer tijd rovende zooi), dus het lijkt mij logisch dat die 6maanden iets verlengd worden. Het gaat even niet om hoe snel iemand iets kan doen.
Bij mijn eerdere post met dat TBC plaatje, dat is de EU versie van de upgrade page waar gewoon een timer loopt die pas opengaat op dinsdag 00:00Bizzarro schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:29:
https://upgrade.worldofwarcraft.com/expansion/#none
zou de us al kunnen upgraden?
Wat in principe iedere addon is. en het is imo logisch dat je de laatste 2 patches opnieuw moet downloaden, gezien de tijd die tussen de release van de patches zitten en de tijd dat TBC in de winkel ligt (hij was al op donderdag op vooraad, en woensdag kwam de patch uit)NightHawk4 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:21:
TBC is gewoon een kromme patch om het zo maar te noemen aangezien je na de TBC install nog ff doodloik de laatste 2 patches opnieuw kan gaan installeren, dit voor de mensen die een verse install erop willen gooien bewaar dus je patches!!![]()
[...]
Verwijderd
M1lamb3r schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:17:
[...]
en wat nu als ze toen met het bepalen van de 6 maanden al level 70 ingecalculeerd hebben?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Jup jij zit misMrVegeta schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:09:
Dat event.. dat is de massive invasie van "The Burning Legion" op Azaroth right? Dat even begint op dinsdag 00:00? (dus woensdag ochtend?). Maar bijna iedereen zal TBC geinstalled en running hebben op woensdag avond 00:00, een dag later dus.
Of zit ik nou mis.
[ Voor 17% gewijzigd door MrVegeta op 14-01-2007 21:14 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja, maar waarschijnlijk is er ook een grote groep die gelijk om 0:00 de portal instappenMrVegeta schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:13:
K, dus ff voor de duidelijkheid.
Dat even dat de Dark Portal (weer) open gaat begint dus op maandagavond 00:00, dus dinsdag zal Azaroth flink naar de klote zijn en dinsdag krijgen we TBC binnen/kunnen we het kopen en instaleren om zo the Dark Portal in te stappen?
//edit. En Bol.com verstuurd het op de 15e (maandag) en dus krijgen we het de 16e (dinsdag) als het goed is.
[ Voor 9% gewijzigd door -Mike- op 14-01-2007 21:18 ]
ach alsof je dan toch ken spelen.. maakt niks uit of er maintenance is of niet, de server lagged toch hardt of het is downHidde schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:22:
Wel fijn dat ze TBC op dinsdag releasen en woensdag is er maintenance... Doe dan donderdag oid...
Zo erg is die maintance toch niet? (5:00am - 11:00am)Hidde schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:22:
Wel fijn dat ze TBC op dinsdag releasen en woensdag is er maintenance... Doe dan donderdag oid...
valt denk ik hard mee, hou er rekening mee dat je het grootste gedeelte van TBC patch al hebt he..Chubz schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:32:
[...]
ach alsof je dan toch ken spelen.. maakt niks uit of er maintenance is of niet, de server lagged toch hardt of het is down
[ Voor 15% gewijzigd door Puc van S. op 14-01-2007 21:44 ]
Verwijderd
De winkels zijn dan denk ik goed bevoorraadB1gk1ller schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:17:
[...]
Ja, maar waarschijnlijk is er ook een grote groep die gelijk om 0:00 de portal instappen
edit: Pfff heeft bart smit teveel TBC exemplaren ofzo ik heb in 3 dagen 4 mailtjes gehad dat je nu nog kan reserveren
mja wij (Lukas Klamer nijmegen) hebben er 26 maar ze verkopen het niet voor de 23e (ja je leest het goed) omdat dan het nieuwe gedeelte openen >.>Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:46:
[...]
De winkels zijn dan denk ik goed bevoorraad
Wij hebben er ook meer dan zat binnen gekregen...
Icec_Old werkt niet bij dimplus. Hij heeft een tekst of medewerker van dimplus gequoteVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:05:
[...]
Ik heb mijn TBC ook bij jullie besteld .. hopen dat die dinsdag vroeg binnen is
[ Voor 7% gewijzigd door PowerRun op 14-01-2007 22:58 ]
Verwijderd
Ook ik heb hier wel interrese in. Ik ben alleen bang dat die servers niet echt lang goed blijven vanwege de level 60's die weer doorgaan met hun 60 naar 70 levellen ipv op hun Dranei/BE alt spelen maar dat zien we nogwel, het lijkt mij in ieder geval zeer gezellig.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:20:
zijn er nederlanders die interesse hebben om een guild te vormen op de nieuwe PVP server Karazhan? Horde wel te verstaan....?
Er is geen maintenance deze week.Hidde schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:22:
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
We hebben al een guild gemaakt;) je mag natuurlijk joinen:) we zijn wel internationaal maar dat is niet erg toch? denk niet dat er veel NL'ers komenVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:06:
[...]
Ook ik heb hier wel interrese in. Ik ben alleen bang dat die servers niet echt lang goed blijven vanwege de level 60's die weer doorgaan met hun 60 naar 70 levellen ipv op hun Dranei/BE alt spelen maar dat zien we nogwel, het lijkt mij in ieder geval zeer gezellig.
Count me in!
hopen dat het hier ook vervaltM1lamb3r schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:43:
[...]
valt denk ik hard mee, hou er rekening mee dat je het grootste gedeelte van TBC patch al hebt he..
en ik weet niet hoe het hier is, maar in de US vervalt dinsdag de maintanance ivm TBC (tenzij er storingen oid opspelen ofc)
[ Voor 23% gewijzigd door Proxzor op 14-01-2007 23:12 ]
Cola Light of Informant zal dat geweest zijn dan. Cola Light is een Ace 2 mod en gebruikt wat minder geheugen dan Informant. Informant heeft daarentegen het voordeel dat het als je het download al een groot aantal items in zijn database heeft.NielZ schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:09:
[...]
Er is geen maintenance deze week.
http://forums.wow-europe....l?topicId=109291534&sid=1
Vraagje: ik ben op zoek naar een addon die weergeeft wat de vendor waarde van items is. Dus als ik voor een Quest reward uit 3 items kan kiezen, wil ik graag weten welke het meest oplevert bij de Vendor. Ik heb ooit zoiets gehad, maar ik heb geen flauw idee meer wat dat was of hoe het heette.
[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 15-01-2007 02:15 . Reden: lern2type ^^ ]
There is no magic.
Verwijderd
26x de game? Wij hebben er wel ietsje meer binnen gehad...M1lamb3r schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:05:
[...]
mja wij (Lukas Klamer nijmegen) hebben er 26 maar ze verkopen het niet voor de 23e (ja je leest het goed) omdat dan het nieuwe gedeelte openen >.>
Hoe weet jij nou dat ik ontslagen ben, voordat ik dat zelf weet...PowerRun schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:56:
[...]
Icec_Old werkt niet bij dimplus. Hij heeft een tekst of medewerker van dimplus gequoteMaar we hopen ook dat je hem op tijd binnen hebt
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 23:39 ]
Verwijderd
dat is de actioneer addonNielZ schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:09:
[...]
Er is geen maintenance deze week.
http://forums.wow-europe....l?topicId=109291534&sid=1
Vraagje: ik ben op zoek naar een addon die weergeeft wat de vendor waarde van items is. Dus als ik voor een Quest reward uit 3 items kan kiezen, wil ik graag weten welke het meest oplevert bij de Vendor. Ik heb ooit zoiets gehad, maar ik heb geen flauw idee meer wat dat was of hoe het heette.
voor een groothandel die op de horeca gericht is is het veelVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:31:
[...]
26x de game? Wij hebben er wel ietsje meer binnen gehad...
[...]
Hoe weet jij nou dat ik ontslagen ben, voordat ik dat zelf weet...
Volgens mij moet ik morgen toch echt vanaf 00:00 werken hoor
Bovendien zag het er niet heel quoterig uit, toch?
Wat is er precies OMG?
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 15-01-2007 01:02 ]
exodar is dranei factionBosmonster schreef op maandag 15 januari 2007 @ 01:01:
[...]
Wat is er precies OMG?
Uitlegje fijn voor de Horde spelers
edit: ow ging niet om exodar (iets alliance-ig), maar om de tig keer exalted
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Altje transferren naar jouw server, kost je 20 Euro om 1600G te krijgen. Oh wacht...memento__mori schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:57:
Ik heb onlangs 1600gold gekregen van een vriend die gestopt is met WoW maar het probleem is dat dit geld nu bij een lvl2 altje staat op Draenor.
Zelf wil ik verder spelen op Dragonblight. Iemand die geld wil ruilen?
Originele WoW Cd's houden. TBC DvD heeft alleen TBC data.Kaap schreef op maandag 15 januari 2007 @ 06:36:
Wat ik me afvroeg, stel over ee maand ga je WoW opnieuw installen. Moet je dan die 4 CD's van WoW installen en daarna nog een keer TBC erover of zou alleen de TBC CD's gebruiken voldoende zijn?
[ Voor 96% gewijzigd door geemfriek op 15-01-2007 07:53 ]
Je kan toch niet horde en alliance op 1 server ? Of kan dat wel op PVE?NiaX schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:34:
als ik geld over wil zetten van mijn horde char naar mijn allied char(PvE server), werkt die truc in gadzetgan nog?
Dus met de lowlvl iets op de AH zetten voor 90G en dan met mijn horde char dat ding kopen?
[ Voor 3% gewijzigd door Bld- op 15-01-2007 08:36 ]
Je zegt het zelfBld- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:36:
[...]
Je kan toch niet horde en alliance op 1 server ? Of kan dat wel op PVE?
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Altijd al mogelijk geweest op PvE servers.Bld- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:36:
[...]
Je kan toch niet horde en alliance op 1 server ? Of kan dat wel op PVE?
ow lolredfoxert schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:39:
[...]
Altijd al mogelijk geweest op PvE servers.
Bedenk alleen wel dat die goblins een stelletje inhalige figuren zijn want ze pikken zo 20% of 25% in van je verkoopprijs
Mn vriendin is sinds vrijdag maxed out exalted met alle Horde factions. Dus inclusief Silvermoon City. Was niet eens zo heel lastig uiteindelijk
wát? 25%redfoxert schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:39:
[...]
Altijd al mogelijk geweest op PvE servers.
Bedenk alleen wel dat die goblins een stelletje inhalige figuren zijn want ze pikken zo 20% of 25% in van je verkoopprijs
blizzard en controle? bij gewone patches gaat het vaak nog mis...Bld- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:48:
Straks nog even laatste honor binnen halen voor nog een blue pvp item.
Morgen gelukkig werken, anders zat ik toch de hele dag maar te wachten totdat alles werkt ;p
(of het duurt gewoon nog langer eer iedereen kan spelen, wat me, aan de ene kant, sterk lijkt omdat het overkomt alsof blizzard alles onder controle heeft)..
Mja, "lijkt" hen0isH schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:04:
[...]
blizzard en controle? bij gewone patches gaat het vaak nog mis...
ik zei in /g gister om 23:55 gaat alles plat en komt een aantal dagen niet meer stabiel up. Waardoor zo'n 10% van iedereen slechts TBC kan spelen. Ik hoop serieus dat ze hun account page van een low BW versie voorzien met wat extra servercapaciteit.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ja idd, anders kan het toch ook niet anders up blijven, als er gewoon zoveel mensen tegelijk willen inloggen, f5-en etc.Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:24:
[...]
ik zei in /g gister om 23:55 gaat alles plat en komt een aantal dagen niet meer stabiel up. Waardoor zo'n 10% van iedereen slechts TBC kan spelen. Ik hoop serieus dat ze hun account page van een low BW versie voorzien met wat extra servercapaciteit.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
dan kun je misschien wel spelen, spelen maar dan loopt alles met bugs en mega hoge latency en een hele hoop disconnectsKevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:24:
[...]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
ik loop einde van BWL, naxx en AQ40 wel een keertje door als ik 70 ben.. kan ik de boel een beetje opruimen en zien wat ik gemist heb..thewizard2006 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:32:
ja ben ook wel benieuwd.
ik weet wel dat ik hem pas ga installeren als ik terug ben van vakantie. Dat is dus zondag de 28e. Dan hopen dat afgelopen patchwoensdag (24e)de nodige fixes hebben opgeleverd (lees de noodzakelijke). Dan wacht ik nog die woensdag af, dus de 31e. En dan ga ik wel weer alle add ons erop zetten. Anders blijf je bezig.
en daarbij moet ik nog steeds mijn eerste char op l60 krijgen en ik denk dat ik pas naar outland ga als ik OF veel quests daar heb OF bijna alles mogelijke quests uit azeroth heb gedaan (die mogelijk zijn voor l60 uiteraard). Daarbij wil ik ook een aantal instances wel spelen. Heb nog nooit AQ, MC, BWL or naxx gezien dus dat is wel een must
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq