Dynabyte heeft hem al in de vitrage liggen lol
Ben zelf van een 60 mage overgestapt op een priest een half jaar geleden. Vond m'n mage heel leuk maar de priest nog veel leuker. Hartstikke gevarieerd tov mage. Ik kan je de priest class zeker aanraden (en groups vinden is een piece of cakeVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:35:
[...]
Echt moelijk he. Ik wil ook graag me besluit hebben gemaakt op het moment dat TBC er is, zodat ik lkkr kan door gamen.
Ik hou het iig bij alliance, de gebieden van horde bevallen me niet zo, en alliance gebieden ken ik goed. (grootste reden) Het liefst neem ik het nieuwe ras, zit te twijfelen over Warrior of een priest. Mijn huidige main is mage 60, en het lijkt me geweldig om eens te kunnen incassseren. Maar het lijkt me ook eens leuk om een healing class te pakken.....dam moeilijke keus. De debielheid van een warrior in PvP (), of het continu mana drinken van een priest...
meld ze (met het krantenartikel van de $50.000,- boete in je hand, dat je je mond houdt als ze je 25K schuiven..Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:37:
Verwijderd
Volgens mij was die patch voor een irri exploit in AV
horde kon Flags cappen van 30yard...
we verloren in 14 min
Ben vandaag wel nuttig bezig geweest.
horde kon Flags cappen van 30yard...
we verloren in 14 min

Ben vandaag wel nuttig bezig geweest.

Verwijderd
Hehe ik had dat ook met die patch. Gelukkig ging hij wel redelijk snel bij mij
Ook het inloggen vormde geen problemen en heb toch best een aardig tijdje gespeelt. Al met al een goede dag, 55 gedinged, weer wat xp opgedaan en een nieuw iemand leren kennen.
offtopic:
Voor degene die interesse had in die mix van mij, hier istie http://rapidshare.com/files/11549986/Progressive.mp3.html
Voor degene die interesse had in die mix van mij, hier istie http://rapidshare.com/files/11549986/Progressive.mp3.html
beetje late reactie van mij, maar een paar van de beste wow spelers zijn chineesdeadsy33 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:07:
[...]
...with more than 2 million players in North America, more than 1.5 million players in Europe, and more than 3.5 million players in China...
dus je kan zeggen dat er 3.5 miljoen goldfarmers rondlopen in wow?
FF zeuren om de laatste patch. Controleert blizzard deze niet? De enemy target frames die verdwijnen tijdens het gevecht (geen addon issue) vind ik behoorlijk slordig...

Als mage moet je weten dat warriors in pvp eigenlijk net zo fragiel zijn als... mages?Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:35:
[...]
Echt moelijk he. Ik wil ook graag me besluit hebben gemaakt op het moment dat TBC er is, zodat ik lkkr kan door gamen.
Ik hou het iig bij alliance, de gebieden van horde bevallen me niet zo, en alliance gebieden ken ik goed. (grootste reden) Het liefst neem ik het nieuwe ras, zit te twijfelen over Warrior of een priest. Mijn huidige main is mage 60, en het lijkt me geweldig om eens te kunnen incassseren. Maar het lijkt me ook eens leuk om een healing class te pakken.....dam moeilijke keus. De debielheid van een warrior in PvP (), of het continu mana drinken van een priest...
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ej mensjes, iemand ervaring met char migrate? ik moet perse met cc betalen lijkt het terwijl mn payment method op auto inc staat... iemand?
thx gerben
thx gerben
Grappig, bij mij is het andersomUltraR-pc schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:39:
Ben zelf van een 60 mage overgestapt op een priest een half jaar geleden. Vond m'n mage heel leuk maar de priest nog veel leuker. Hartstikke gevarieerd tov mage. Ik kan je de priest class zeker aanraden (en groups vinden is een piece of cake)
https://niels.nu
Verwijderd
Het makkelijk instance party vinden bevalt me zeker, maar het lvlen zit ik dan tegenop bij een priest.UltraR-pc schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:39:
[...]
Ben zelf van een 60 mage overgestapt op een priest een half jaar geleden. Vond m'n mage heel leuk maar de priest nog veel leuker. Hartstikke gevarieerd tov mage. Ik kan je de priest class zeker aanraden (en groups vinden is een piece of cake)

Mage bevalt me zeer goed, maar die heb ik dus al.
Rogue gaat me ook vervelen op een gegeven moment, en ik wil een Draenei.Kapoen schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:21:
[...]
Als mage moet je weten dat warriors in pvp eigenlijk net zo fragiel zijn als... mages?Met het verschil dat je als mage nog iet of wat escape mogelijkheden hebt (zeker als frost spec). Ga liever voor een rogue als je het jezelf een beetje comfortabel wilt maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 20:39 ]
wachttijden voor instances.. die zijn er niet meer hoorUltraR-pc schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:23:
[...]
Ik zit nog steeds heeeeel erg te twijfelen over wat te doen:
-BE rogue of BE pala rollen op gloednieuwe server: zal heel makkelijk zijn om instance groepen te vinden, maar lange wachttijden voor bg's vanwege veel te weinig alliance.
-Draenei Pala rollen op gloednieuwe server: minder mensen (alliance) dus minder makkelijk om instance groepen te vinden, maar waarschijnlijk instant bg queues (alle nieuwe servers gaan 1 bg-group vormen).
-Verder gaan met m'n lvl 60 priest (zie sig.).
Weet het echt nog niet, weet ook niet hoe ik m'n beslissing moet gaan maken
ik snap niet dat iedereen dranei of BE wil spelen als je nieuwe content kan vinden voor 60+.. nu hebben dranei en BE weer begincontent, maar STV komt me mn strot uit..
Paladins en Shammy's zullen sowieso wel moeten. Tot hoever gaat de start area content in feite?BootVluchteling schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:49:
ik snap niet dat iedereen dranei of BE wil spelen als je nieuwe content kan vinden voor 60+.. nu hebben dranei en BE weer begincontent, maar STV komt me mn strot uit..
Moeten belfs ook weer door de beruchte Barrens of gaat de nieuwe content toch tot level 20?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
ik gok tot rond lvl 10 max ofzo.. zelfde als je nu dwarfs/NE/human/gnome heb..?Kapoen schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:01:
[...]
Paladins en Shammy's zullen sowieso wel moeten. Tot hoever gaat de start area content in feite?
Moeten belfs ook weer door de beruchte Barrens of gaat de nieuwe content toch tot level 20?
Verwijderd
Hmm als je op een nieuwe realm gaat beginnen, dan is 80% blood elf (van de horde)
En volgens mij heb je dan veels te weinig warriors ....
En volgens mij heb je dan veels te weinig warriors ....
Roll een pala of shaman, zit er lekker tussenin.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:35:
[...]
wat zijn de namen van de PVP servers die nieuw komen?
Nooit geweten dat ze het in de gordijnen hingen. Of is het vitrine?Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:37:
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Tot lvl 20 geloof ik, na de start-gebieden zit er nog een nieuwe area bij die dan wel 10-20 zal beslaan. (Ghostlands voor BE bv.)BootVluchteling schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:05:
[...]
ik gok tot rond lvl 10 max ofzo.. zelfde als je nu dwarfs/NE/human/gnome heb..?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Kruul is weer bezig/
Nu issie UC aant aanvallen, die "aoe"-spell van hem owned

ik heb gehoord dat hij op doomhammer in ironforge hun koning gedood te hebben netBld- schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:42:
Kruul is weer bezig/
[afbeelding]
Verwijderd
zijn er nederlanders die interesse hebben om een guild te vormen op de nieuwe PVP server Karazhan? Horde wel te verstaan....?
waar kan ik een coordinaten plugin vinden? http://www.curse-gaming.com/ uit de startpost geeft een 404
[ Voor 5% gewijzigd door CrushOne op 13-01-2007 23:54 ]
Verwijderd
Ik had 2x de CE besteld bij Dynabyte (ook eentje voor mijn vriendin), en vandaag even gebeld of ze 'm zouden krijgen. Van de gewone editie krijgen ze er meer dan genoeg, van de CE krijgen ze te weinig voor alle preorders... (gelukkig sta ik eerste op de lijstTaenadar schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:29:
Zijn er trouwens mensen die er bij dynabite hebben besteld ? Ik heb normale en CE besteld. Deze ook besteld. Maar nooit meer wat van gehoord
Maandag krijgen de filialen allemaal te horen of ze eerder open 'mogen' gaan, dan geven ze dat telefonisch nog door als je had besteld.
Die damage van shamans moet echt gecapped worden hoor, dit is te belachelijk.
Frostshocks en Earthshocks gewoon nooit meer dan 900 crit en Chain Lighting nooit meer dan 1500 crit.
Shamans zijn geen caster-dps, ze zijn Hybrid, ze kunnen ook healen en ze outdps'en warriors en rogues in melee.
Frostshocks en Earthshocks gewoon nooit meer dan 900 crit en Chain Lighting nooit meer dan 1500 crit.
Shamans zijn geen caster-dps, ze zijn Hybrid, ze kunnen ook healen en ze outdps'en warriors en rogues in melee.
Verwijderd
Lol, shamans zijn op dit moment ver uit 1 van de slechtste classes in het spel, zelfs paladins doen zieke damage nu en hebben een stun en hebben plate, shaman whine is echt 2005MysticSnake schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:59:
Die damage van shamans moet echt gecapped worden hoor, dit is te belachelijk.![]()
Goh, ken ik ergens van, oh ja, Druid moonkin. Al aantal keer 3K+ crit starfire's (of die andere) op me dak gekregen. Ziekelijk overpowered voor een hybrid.MysticSnake schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:59:
Die damage van shamans moet echt gecapped worden hoor, dit is te belachelijk.![]()
ze outdmgen een warrior echt niet in melee hoorMysticSnake schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:59:
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Download Titan die geeft een bar en daarin staan de coordinaten.CrushOne schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:54:
waar kan ik een coordinaten plugin vinden? http://www.curse-gaming.com/ uit de startpost geeft een 404
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Yup Moonkins zijn flink gebuffed maar vergeet niet dat om die crits te kunnen krijgen je ongeveer 45( of meer) in Balance moet investen tevens zal hij in moonkin zitten en moet hij naar humanoid shiften wil hij healen. Als een mage crit voor 1.5k (wat volgens mij redelijk is) en je stunned en je daarna nog een ignite tick krijgt van 300 en ondertussen je alweer geraakt word door scorches voor 350ish zitten we toch ook niet te klagen, mijn punt is een druid is geen hybrid als je balance specced kan je niet tanken spec je feral kan je geen dps doen met spells als je resto specced kan je geen van beide. Maar je zal altijd kunnen healen(alleen veel minder als een resto druid) ik zie hier geen problemen in een rogue kan backstabben voor 1k(of meer xD) en ook nog sinister striken(ook al is dit hartstikke zwak) en daar word geen probleem van gemaakt.Kaap schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:08:
[...]
Goh, ken ik ergens van, oh ja, Druid moonkin. Al aantal keer 3K+ crit starfire's (of die andere) op me dak gekregen. Ziekelijk overpowered voor een hybrid.
Kortom Hybrids bestaan niet meer sinds Patch 2.0 de talents bovenin zijn te goed om te laten liggen en je kan moeilijk alleen de eerste 3 tiers vullen om van alles wat te kunnen want dan word je genadeloos afgemaakt.
ja daar heb ik wel zin inVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:20:
zijn er nederlanders die interesse hebben om een guild te vormen op de nieuwe PVP server Karazhan? Horde wel te verstaan....?
vanmiddag 16.30 kruul in Ogrimar GenjurosBld- schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:42:
Kruul is weer bezig/
[afbeelding]
Zat hij in orgrimmar of erbuiten? want bij ons ging hij niet naar binnen dat was wel jammerthalantis schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:32:
[...]
vanmiddag 16.30 kruul in Ogrimar Genjuros
Verwijderd
Even proberen een beginnersvraagje hiertussen te krijgen:
Ik en wat vrienden denken eraan ook te beginnen WoW'en maar aangezien er al wat versies/expansions uit zijn (WoW 3?) vroeg ik me af dewelke ik moet halen. Is dat gewoon World Of Warcraft (en eventueel later The Burning Crusade)? Dank!
Ik en wat vrienden denken eraan ook te beginnen WoW'en maar aangezien er al wat versies/expansions uit zijn (WoW 3?) vroeg ik me af dewelke ik moet halen. Is dat gewoon World Of Warcraft (en eventueel later The Burning Crusade)? Dank!
link?we_are_borg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:20:
[...]
Download Titan die geeft een bar en daarin staan de coordinaten.
je moet zo ie zo altijd eerst WOW installeren. Dus ik zou daarmee beginnen. Waarom download je de trialversie niet. Dan kun je hem 10 dagen gratis proberenVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:07:
Even proberen een beginnersvraagje hiertussen te krijgen:
[ Voor 58% gewijzigd door CrushOne op 14-01-2007 01:09 ]
Verwijderd
Daar was ik niet van op de hoogte (trial), zal ik zeker doen!CrushOne schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:08:
je moet zo ie zo altijd eerst WOW installeren. Dus ik zou daarmee beginnen. Waarom download je de trialversie niet. Dan kun je hem 10 dagen gratis proberen
Zou ik het best op mn vaste pc (Asus M2N-E, Athlon 64 3000+, 2x512 DDR2 Ram, GeForce 6200LE) of mn laptop (IBM Thinkpad R50p 1700MHz, 512 DDR Ram, Ati Mobility Fire GL T2 128MB) spelen?
Laatste vraag
2links voor jeVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:19:
[...]
Daar was ik niet van op de hoogte (trial), zal ik zeker doen!
Zou ik het best op mn vaste pc (Asus M2N-E, Athlon 64 3000+, 2x512 DDR2 Ram, GeForce 6200LE) of mn laptop (IBM Thinkpad R50p 1700MHz, 512 DDR Ram, Ati Mobility Fire GL T2 128MB) spelen?
Laatste vraag
http://wow-europe.com/en/burningcrusade/faq.html#sys
http://teaser.wow-europe.com/
kan beiden denk ik dus kies wat jij wilVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:19:
[...]
Daar was ik niet van op de hoogte (trial), zal ik zeker doen!
Laatste vraag
Verwijderd
Bedankt voor de info, trial is binnen aan het lopen; nu maar eens beginnen aan de beginnersfaq.
Hoeveel kost dat nu? zo'n lvl 60 accountje?MysticSnake schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:59:
voor de rest ben je best lief hoor, maar je praat zeldzame onzin
Mooi niet dus
[ Voor 89% gewijzigd door Fuelke op 14-01-2007 12:43 ]
Is (in de beta) een bekend probleem met nu een oplossing:Tr!gger schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:46:
Nog meer mensen last van totaal onspeelbare toestanden als je inlogt? Ik krijg nu gewoon 0.5fps en niks wil laden. Ik zie alleen maar bomen/planten en wat stoelen etc. Kortom al de objecten maar geen gebouwen en het is gewoon niet te fixen. Dit is nu de laatste paar dagen opeens aan de gang.
Op het officiele forum zijn er ook al klachten maar geen oplossing. Nieuwste drivers etc dat is het standaard verhaal maar het probleem zit gewoon in de code van blizzard op 1 of andere manier
Start wow met -console. Dus in start, uitvoeren:
code:
1
| "c:\program files\world of warcraft\wow.exe" -console |
Zodra wow gestart is, druk je op ~ om de console te openen, daarin tik je dan:
code:
1
| timingmethod 1 |
Start nu wow opnieuw op en het zou opgelost moeten zijn. Zo niet, probeer timingmethod 2 dan ook even.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
In Moonkin form kan een druid NIET healen en geen melee damage doen, dat is het verschil. In normale vorm, dus de vorm waarin een druid kan healen, is die heel kwetsbaar.Kaap schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:08:
[...]
Goh, ken ik ergens van, oh ja, Druid moonkin. Al aantal keer 3K+ crit starfire's (of die andere) op me dak gekregen. Ziekelijk overpowered voor een hybrid.
1200 - 1400 Windfury crits binnen 4 seconden...ik geloof niet dat een warrior daar aan kan tippen, hooguit met Execute, maar dan is je tegenstander al bijna dood.Kevinp schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:14:
[...]
ze outdmgen een warrior echt niet in melee hoor
Ik ga natuurlijk geen Horde spelen en verder zijn er een hoop mensen op onze realm (zowel Hordes als Alliances) die shamans overpowered vinden omdat ze gewoon teveel dingen heel goed kunnen, terwijl bijvoorbeeld druids en paladins ook veel dingen kunnen maar de meeste toch vrij matig.ImdaMned schreef op zondag 14 januari 2007 @ 03:54:
[...]
Hoeveel kost dat nu? zo'n lvl 60 accountje?
voor de rest ben je best lief hoor, maar je praat zeldzame onzin
paladins kunnen zeker dps'eMysticSnake schreef op zondag 14 januari 2007 @ 04:29:
[...]
Ik ga natuurlijk geen Horde spelen en verder zijn er een hoop mensen op onze realm (zowel Hordes als Alliances) die shamans overpowered vinden omdat ze gewoon teveel dingen heel goed kunnen, terwijl bijvoorbeeld druids en paladins ook veel dingen kunnen maar de meeste toch vrij matig.
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Shadowpriest levellen is vanaf level 20 echt makkelijk hoor, dan krijg je mindflay (aka "lollazer").Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:38:
Het makkelijk instance party vinden bevalt me zeker, maar het lvlen zit ik dan tegenop bij een priest.Als een mob dichtbij is (of een player in PvP), zal ik me frost nova enzo erg missen denk ik.
Speel jij maar eens een clothy tegen een paladin met degelijke equipment. Paladins doen zeker genoeg damage.MysticSnake schreef op zondag 14 januari 2007 @ 04:29:
Ik ga natuurlijk geen Horde spelen en verder zijn er een hoop mensen op onze realm (zowel Hordes als Alliances) die shamans overpowered vinden omdat ze gewoon teveel dingen heel goed kunnen, terwijl bijvoorbeeld druids en paladins ook veel dingen kunnen maar de meeste toch vrij matig.
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 14-01-2007 08:45 ]
shaman whining is zoooo 2005MysticSnake schreef op zondag 14 januari 2007 @ 04:29:
[...]

ownee het is tegenwoordig allemaal 41/41/41

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Vroeger noemden ze fury warriors wel eens rogues in plate. Imho verdienen retribution pala's die titel tegenwoordig. Als (shadow) priest heb ik meer schrik van een retri pala dan een fury warrior.Hydra schreef op zondag 14 januari 2007 @ 08:42:
[...]
Speel jij maar eens een clothy tegen een paladin met degelijke equipment. Paladins doen zeker genoeg damage.
En welkom in de wondere wereld van talent builds.
Boeie dat ze wat meer caster dmg doen als ze elemental zijn. De gemiddelde mage of lock al eens zien critten, daar komt ie lang niet bij. Of hij moet al rondlopen half in cloth dmg gear, en nog erg goede ook.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Zoals het nu is hebben Paladins voornamelijk zieke burst damage, sustained DPS is nog steeds redelijk middelmatig. Heb get gevoel dat CS voornamelijk was toegevoegd om de Paladin wat meer interactie te geven en een tikkeltje meer DPS.DinX schreef op zondag 14 januari 2007 @ 10:02:
[...]
Vroeger noemden ze fury warriors wel eens rogues in plate. Imho verdienen retribution pala's die titel tegenwoordig. Als (shadow) priest heb ik meer schrik van een retri pala dan een fury warrior.
Niet quoten, maar een topic report plaatsen 

MIsschien hebben ze nu ook CS er bij gevoegd om DPS paladins ook nog bij raids toe te voegen, denk maar eens, je zit bijv op ragnaros te hakken, en 2 paladins hebben JoL en JoW op ragnaros gedaan, jij hoeft maar 1x crusader strike te doen, en ze zijn alweer gerefreshed, spaart een hoop moeite.Zoals het nu is hebben Paladins voornamelijk zieke burst damage, sustained DPS is nog steeds redelijk middelmatig. Heb get gevoel dat CS voornamelijk was toegevoegd om de Paladin wat meer interactie te geven en een tikkeltje meer DPS.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 13:07 ]
Moet je hem vooral gaan quoten ^_^
imho is het het niet waard zulke dingen te pakken, ongeacht waar die vandaan komt je bent nooit 100% zeker dat er geen loggers of dergelijke in zitten.. Zou leuk worden, acount stolen omdat je niet 2 dagen kon wachten met het installeren ;p
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Nee, is niet illegaal. Blizzard staat het toe dat mensen online een key kopen en het spel verder downloaden. Zo kwam ik ook aan mijn WoW. Online key gekocht en gedownload verder, was zeker niet de enigste.
Kortom, hij gooit 2 van die dingen, een gem. clothie is dood. Hij switch uit moonkin, healt zichzelf. Done. Who cares.MysticSnake schreef op zondag 14 januari 2007 @ 04:25:
[...]
In Moonkin form kan een druid NIET healen en geen melee damage doen, dat is het verschil. In normale vorm, dus de vorm waarin een druid kan healen, is die heel kwetsbaar.
Het binnen halen van de beta client en die updaten is inderdaad niet illegaal, of je pakt de client van Fileplanet af. Maar het is WEL illegaal om een complete DVD binnen te halen ongeacht het wordt gedoogd door blizzard of niet.Kaap schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:24:
[...]
Nee, is niet illegaal. Blizzard staat het toe dat mensen online een key kopen en het spel verder downloaden. Zo kwam ik ook aan mijn WoW. Online key gekocht en gedownload verder, was zeker niet de enige.
sowieso is het niet de policy van tweakers om links te posten naar warez search sites
We hebben vanavond onze laatste raid naar BWL met de guild, beetje voor nostalgie en voor die allerlaatste epics ^_^ hoop dat ik me tier 2 chest nog kan weg trekken !
(en hopelijk zijn de bugs niet te erg ^_^)
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Druids zijn nou typisch niet de class waar ik erg veel problemen mee heb als mage of priest.Kaap schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:25:
Kortom, hij gooit 2 van die dingen, een gem. clothie is dood. Hij switch uit moonkin, healt zichzelf. Done. Who cares.
Lvl'en is echt niet moeilijk als priest. Gewoon shadow build nemen (healen is dan nog steeds geen enkel probleem in groups).Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:38:
[...]
Het makkelijk instance party vinden bevalt me zeker, maar het lvlen zit ik dan tegenop bij een priest.Als een mob dichtbij is (of een player in PvP), zal ik me frost nova enzo erg missen denk ik.
Mind-blast, shadow word: pain, Mind-flay, Mind-flay, dan zal de mob ongeveer in melee range zijn: shield, mind blast, mind flay, dood. En over het algemeen zit jij dan nog op minimaal 90% health, en vaak genoeg zelfs op 100%. (shield is echt overpowered in solo pve
Mocht het toch fout gaan: fear, flash-heal, mindblast, mind-flay.
[ Voor 3% gewijzigd door UltraR-pc op 14-01-2007 12:07 ]
Je kunt beter shielden voor de pull, dan kun je indien je een add krijgt opnieuw shielden.UltraR-pc schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:06:
[...]
Lvl'en is echt niet moeilijk als priest. Gewoon shadow build nemen (healen is dan nog steeds geen enkel probleem in groups).
Mind-blast, shadow word: pain, Mind-flay, Mind-flay, dan zal de mob ongeveer in melee range zijn: shield, mind blast, mind flay, dood. En over het algemeen zit jij dan nog op minimaal 90% health, en vaak genoeg zelfs op 100%. (shield is echt overpowered in solo pve)
Mocht het toch fout gaan: fear, mindblast, mind-flay.
Later, rond level 40, heb je je shield nieteens meer nodig, gebruik je gewoon rank 1 fear. Dankzij mindflay gaat de mob er niet vandoor.
ik heb een priest bespeeld.. speelt best wel lekker en shadow form is uitstekend om te lvlen en dan als je rond 60 ben ofzo respec jeHydra schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:08:
[...]
Je kunt beter shielden voor de pull, dan kun je indien je een add krijgt opnieuw shielden.
Later, rond level 40, heb je je shield nieteens meer nodig, gebruik je gewoon rank 1 fear. Dankzij mindflay gaat de mob er niet vandoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Proxzor op 14-01-2007 12:29 ]
Verwijderd
Ja ik ook wel, en ik ken nog wel een paar mensen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:20:
Heb je toevallig msn?
Zo leer je zelfs met je lvl 60 priest nog dingen bijHydra schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:08:
[...]
Je kunt beter shielden voor de pull, dan kun je indien je een add krijgt opnieuw shielden.
ik doe ook mee:) wat is je msn? voeg ik je wel ff toeVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:37:
[...]
Ja ik ook wel, en ik ken nog wel een paar mensen.
Heb je toevallig msn?
ik speel al sinds het begin, en heb sindsdien:
2 priests (EU en US)
2 mages (2xUS)
1 warrior (EU)
Priest is leuk, warrior is leuk, maar mage vind ik toch het leukste van gelijk! EN daarom heb ik nu ook een mage op de EU, en hoop dat ik daar weer leuk mee kan gaan beginnen in TBC. Maar sinds die nieuwe patch met de nieuwe talents enzo, heb ik niet meer gespeeld, dus ik zou nog niet weten hoe ik mijn talents ga verderelen. Ik denk dat het een 40//11 frost//arcane build wordt, maar weet het nog niet zeker. Elemental heb ik vroeger ook al gespeeld, dat was fun, frost vond ik ook lachen. cookie cutter arcane build heb ik nooit gespeeld, dat had bijna iedereen
maarruh: iemand suggesties voor een leuke build? Ik ben niet van plan om veel te gaan raiden, maar wel om lekker te gaan pvp'en. En er moet geleveld worden he. Dat zal voornamelijk ook in de instances gebeuren, vermoed ik zo.
2 priests (EU en US)
2 mages (2xUS)
1 warrior (EU)
Priest is leuk, warrior is leuk, maar mage vind ik toch het leukste van gelijk! EN daarom heb ik nu ook een mage op de EU, en hoop dat ik daar weer leuk mee kan gaan beginnen in TBC. Maar sinds die nieuwe patch met de nieuwe talents enzo, heb ik niet meer gespeeld, dus ik zou nog niet weten hoe ik mijn talents ga verderelen. Ik denk dat het een 40//11 frost//arcane build wordt, maar weet het nog niet zeker. Elemental heb ik vroeger ook al gespeeld, dat was fun, frost vond ik ook lachen. cookie cutter arcane build heb ik nooit gespeeld, dat had bijna iedereen
maarruh: iemand suggesties voor een leuke build? Ik ben niet van plan om veel te gaan raiden, maar wel om lekker te gaan pvp'en. En er moet geleveld worden he. Dat zal voornamelijk ook in de instances gebeuren, vermoed ik zo.
Memories of yesterday, will grow, but never die
komop mensen. gief pics van die inhoud van het pakket. TBC dan he
Alvast mijn dank
Alvast mijn dank
Zijn er nog winkels in Den Haag die om 12 uur snachs open gaan voor de launch?
Mijn build op m'n rank 11 troll mage:Bint schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:01:
ik speel al sinds het begin, en heb sindsdien:
2 priests (EU en US)
2 mages (2xUS)
1 warrior (EU)
http://www.wow-europe.com...0002532020010005010000000
Wil nooit meer iets anders voor mage pvp
Richting lvl 70 zou ik er denk ik dit van maken:
http://www.wow-europe.com...2402532020010005010000000
(gewoon 10 extra punten in fire dus)
Is in DIT topic al eens gepost... :whiteclear schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:02:
komop mensen. gief pics van die inhoud van het pakket. TBC dan he
Alvast mijn dank
NightHawk4 in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."
[ Voor 14% gewijzigd door UltraR-pc op 14-01-2007 13:18 ]
Is dit bedoelt als serieuze poging? of eerder om na x weken de server te verlaten?Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:37:
[...]
Ja ik ook wel, en ik ken nog wel een paar mensen.
Heb je toevallig msn?
Indien het serieus is wil ik na men examens zeker volgen (2 februari)
ps: long time no see Agressor
Verwijderd
arjenmsn @ homtmail .comChubz schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:55:
[...]
ik doe ook mee:) wat is je msn? voeg ik je wel ff toe
Maar goed het hangt er echt vanaf wie allemaal mee doen...
Ik ken zoiezo 4 mensen die mee willen
(het was hun idee eigenlijk)
En een nieuwe economie lijkt me zo vet
Iedereen is gewoon weer lvl 1 .. want met mijn 55 hunter kan ik niet eens een normale party vinden op boulderfist. ( voor instances)
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 13:24 ]
Verwijderd
Ik vind al die WoW topics maar verwarrend... vooral omdat ze zo snel gaan (is een chatkanaal niet handiger!?). Zocht net iets wat een paar dagen geleden gepost is, maar kan het al niet meer vinden. Exacte keywords weet ik niet, dus de search schiet ook niet op.
Anyways er was iemand en die had de vraag naar welke zone hij op zijn level door kon. Toen postte iemand een of andere plugin die het mogelijk maakte met kleurtjes (grijs, groen, oranje, etc, zoals we ze kennen) te zien welke zones er waren, welke recommended waren, etc. Kan iemand mij adviseren over zo een plugin?
(Ik was in de veronderstelling dat Titan Panel die ook had, maar die heb in geinstalleerd en kan de optie niet terugvinden).
Anyways er was iemand en die had de vraag naar welke zone hij op zijn level door kon. Toen postte iemand een of andere plugin die het mogelijk maakte met kleurtjes (grijs, groen, oranje, etc, zoals we ze kennen) te zien welke zones er waren, welke recommended waren, etc. Kan iemand mij adviseren over zo een plugin?
Er *is* een chatkanaal: irc.tweakers.net #wowVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:27:
Ik vind al die WoW topics maar verwarrend... vooral omdat ze zo snel gaan (is een chatkanaal niet handiger!?). Zocht net iets wat een paar dagen geleden gepost is, maar kan het al niet meer vinden. Exacte keywords weet ik niet, dus de search schiet ook niet op.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Ligt er ook aan welke server we gaan en welke kant, ik heb het liefst Horde maar dat moeten we dan nog wel even besprekenVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:20:
[...]
arjenmsn @ homtmail .com
Maar goed het hangt er echt vanaf wie allemaal mee doen...
Ik ken zoiezo 4 mensen die mee willen
(het was hun idee eigenlijk)
En een nieuwe economie lijkt me zo vet
Iedereen is gewoon weer lvl 1 .. want met mijn 55 hunter kan ik niet eens een normale party vinden op boulderfist. ( voor instances)
Je kan ook gewoon deze lijst van de officïele site gebruiken:Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:27:
Anyways er was iemand en die had de vraag naar welke zone hij op zijn level door kon. Toen postte iemand een of andere plugin die het mogelijk maakte met kleurtjes (grijs, groen, oranje, etc, zoals we ze kennen) te zien welke zones er waren, welke recommended waren, etc. Kan iemand mij adviseren over zo een plugin?(Ik was in de veronderstelling dat Titan Panel die ook had, maar die heb in geinstalleerd en kan de optie niet terugvinden).
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/regionlevels.html
hij vraagt om een PLUGIN. niet een website.. kktnxbbQUltraR-pc schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:36:
[...]
Je kan ook gewoon deze lijst van de officïele site gebruiken:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/regionlevels.html
En die heb ik niet voor hem, dus geef ik hem wat ik wel voor 'm heb. Doe ik geloof ik niemand kwaad mee.BootVluchteling schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:42:
[...]
hij vraagt om een PLUGIN. niet een website.. kktnxbbQ
http://upgrade.wow-europe...n/index.html?locale=en_GB
Sla deze op in je favorieten, dat is de upgrade site incl timer.
Sla deze op in je favorieten, dat is de upgrade site incl timer.
kan ik een char createn op die nieuwe servers ook al heb ik geen BC? (wss wel, maar voor de zekerheid)
Yep, alleen kan je dan geen BE of Draenei kiezen.geemfriek schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:47:
kan ik een char createn op die nieuwe servers ook al heb ik geen BC? (wss wel, maar voor de zekerheid)
Vond het wel grappig dat ik een tijdje terug een mail van Blizzard kreeg, dat als ik nú heractiveer, ben ik de drukte voor... Ah, dus ze verwachten wel een drukte van terugkerende spelers door TBC, maar het activeren van TBC zelf zal geen problemen geven... </sarcasm>
Maar serieus, ben heel benieuwd of de account management pagina bereikbaar zal blijven zodra je TBC kunt activeren.
Maar serieus, ben heel benieuwd of de account management pagina bereikbaar zal blijven zodra je TBC kunt activeren.
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk vandaar dat ik het ook achtelijk vind dat ze winkels TBC niet eerder laten verkopen en die pagina al gewoon uphebben maar de eigenlijke server controlled events/content pas op 16 januari activeren.Miles Teg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:49:
Vond het wel grappig dat ik een tijdje terug een mail van Blizzard kreeg, dat als ik nú heractiveer, ben ik de drukte voor... Ah, dus ze verwachten wel een drukte van terugkerende spelers door TBC, maar het activeren van TBC zelf zal geen problemen geven... </sarcasm>
Verwijderd
Heb je me nog toegevoegd? dan kan je het email uit je post halenChubz schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:29:
[...]
Ligt er ook aan welke server we gaan en welke kant, ik heb het liefst Horde maar dat moeten we dan nog wel even bespreken
Kunnen we ff zien hoe en wat...
ik kan voorspellen dat het overloaded wordt en down gaat;)Miles Teg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:49:
dus waarschijnlijk moeten we een dag wachten
toppunt van wraak.. een druid die je zit te ganken terugganken met je main door puur 5 dotjes op zn nek te plaatsen en kijken hoe de dots doortikken
Arme DruidBootVluchteling schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:04:
toppunt van wraak.. een druid die je zit te ganken terugganken met je main door puur 5 dotjes op zn nek te plaatsen en kijken hoe de dots doortikken![]()
Nerf Warlocks!

Surfin' paradise!
Ja, ook altijd zo idioot in WSG. Word je door 3 man aangevallen maar je weet nog net te mounten. Normaal gesproken ben je dan veilig als je wegrent. Maar nee, er zat een warlock bij...
Ze hoeven niet eens meer achter je aan te komen, je gaat toch wel dood

the revenge of the Warlocks,BootVluchteling schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:04:
toppunt van wraak.. een druid die je zit te ganken terugganken met je main door puur 5 dotjes op zn nek te plaatsen en kijken hoe de dots doortikken![]()
warlocks zijn altijd al irritant geweest met dots en echt elke class heeft er last van, OVERPOWERED zeg ik je:p als mage heb ik er last van want 3 dots = dood
nee een shammy die je van je mount af frostshocked met 900 dmg is lekker... elemental shammy doet au hoor, merkte het net. zelfs met mn felhunter.. nu ben ik wel ff tijdje weggeweest van mn lock, maar goed.UltraR-pc schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:11:
[...]
Ja, ook altijd zo idioot in WSG. Word je door 3 man aangevallen maar je weet nog net te mounten. Normaal gesproken ben je dan veilig als je wegrent. Maar nee, er zat een warlock bij...
Ze hoeven niet eens meer achter je aan te komen, je gaat toch wel dood
Poeh, heb gisteren mijn account na 8 maanden weer geactiveerd, of ik TBC koop zie ik over een paar dagen wel, waarschijnelijk wel. Nu zijn alleen al mijn talents gereset, dus ik kan eerst eens een flinke poos gaan denken welke talents ik moet nemen.
Waarschijnelijk word mijn warrior gewoon weer deftank, aangezien daar de meeste vraag naar is.
Tips zijn welkom
Owja, was ook wel grappig, ik ben er achter gekomen dat je account niet actief hoeft te zijn voor een succesvolle character transfer.
Waarschijnelijk word mijn warrior gewoon weer deftank, aangezien daar de meeste vraag naar is.
Tips zijn welkom
Owja, was ook wel grappig, ik ben er achter gekomen dat je account niet actief hoeft te zijn voor een succesvolle character transfer.
[ Voor 15% gewijzigd door Aapenootjes op 14-01-2007 14:15 ]
niet janken om shammy's die zijn al zo vaak generfed dat kennen we alBootVluchteling schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:13:
[...]
nee een shammy die je van je mount af frostshocked met 900 dmg is lekker... elemental shammy doet au hoor, merkte het net. zelfs met mn felhunter.. nu ben ik wel ff tijdje weggeweest van mn lock, maar goed.
Verwijderd
@UltraR-pc
Waar ga je eerst mee lvlen, (of afwisselend mischien) Priest of Mage?
Ik denk toch dat ik voor een Draenei Priest ga, lijkt me gewoon een rol met voldoening. Al zit ik nog steeds met lvlen. (hij kan sterk zijn, ik heb het meer over mana verbruik)
Stiekem baal ik dat een Draenei geen Druid kan zijn.
Ik denk toch dat ik voor een Draenei Priest ga, lijkt me gewoon een rol met voldoening. Al zit ik nog steeds met lvlen. (hij kan sterk zijn, ik heb het meer over mana verbruik)
Stiekem baal ik dat een Draenei geen Druid kan zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 14:22 ]
dat was zooo 2k5 right?Chubz schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:15:
[...]
niet janken om shammy's die zijn al zo vaak generfed dat kennen we al
Heb het linkje niet meer gezien maar als het TBC DVD is die is nutteloos zonder key en op deze manier worden games dus wel online verkocht dmv het mailen van de key.Wiebbe schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:36:
[...]
Het binnen halen van de beta client en die updaten is inderdaad niet illegaal, of je pakt de client van Fileplanet af. Maar het is WEL illegaal om een complete DVD binnen te halen ongeacht het wordt gedoogd door blizzard of niet.
sowieso is het niet de policy van tweakers om links te posten naar warez search sites
Dat is al sinds jaar en dag zo met MMO's dus of het nu daadwerkelijk illegaal is valt te betwijfelen aangezien je moet betalen voor je licentie om te mogen spelen.
Maar de versie van luie heaumeau is de DVD editie zonder trojans/keyloggers etc

[ Voor 4% gewijzigd door NightHawk4 op 14-01-2007 14:21 ]
Is er al iets van een lijst of site waar word bijgehouden welke gameshops er allemaal open zijn morgen avond?
Tot nu toe heb ik Google een beetje laten zoeken en ik vind er maar twee.
Enig idee welke winkels allemaal open zijn? Om 0:00 op dinsdag.
Tot nu toe heb ik Google een beetje laten zoeken en ik vind er maar twee.
Enig idee welke winkels allemaal open zijn? Om 0:00 op dinsdag.
Verwijderd
Magic-games.nl
zit in utrecht.... zijn snachts open van 0.00 tot 1.30 meen ik (staat wel op de site)
zit in utrecht.... zijn snachts open van 0.00 tot 1.30 meen ik (staat wel op de site)
Dan ben je niet kansloos, kan je altijd nog gaan vechten. 3 warlock dots op je en je kan het schudden.BootVluchteling schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:13:
[...]
nee een shammy die je van je mount af frostshocked met 900 dmg is lekker... elemental shammy doet au hoor, merkte het net. zelfs met mn felhunter.. nu ben ik wel ff tijdje weggeweest van mn lock, maar goed.
En laten we maar helemaal niet over de felguard gaan beginnen (neem aan dat je die bedoeld, felhunter is weinig bijzonders aan
http://www.wow-europe.com...amestats.html?en,killedby
Blizzard noemt hem tegenwoordig "guess what" in hun most dangarous creatures lijstje
uiteraard. verleden tijd ^^ 2k6 is het gejank van de pally's
Ik ga denk ik voor m'n priest.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:17:
@UltraR-pc
Wat mana betreft. Ja, kan soms een beetje storend zijn. Maar ik heb me er nooit echt aan geërgerd. Als ik echt lang ging grinden dan vroeg ik altijd water van een mage. En Spirit Tap is ook gewoon een prettige skill om de downtime te beperken.
Verwijderd
Zow, net 6 keer achter elkaar dood gegaan, 3x door PvP en 3x door mobs mijn level die ik makkelijk aankan. Overmorgen verloopt m'n subscription dus dit is een leuke tijd om te stoppen. Tot over een paar maanden.
nee, felhunter = spelllock en magic weg eten.. felguard is waist of TPs.. geef mij maar 5 dots. en ik kreeg de kans dus niet voor dots.. kreeg ook een spellock op mn nek van een of andere sham spellUltraR-pc schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:22:
[...]
Dan ben je niet kansloos, kan je altijd nog gaan vechten. 3 warlock dots op je en je kan het schudden.
En laten we maar helemaal niet over de felguard gaan beginnen (neem aan dat je die bedoeld, felhunter is weinig bijzonders aan):
http://www.wow-europe.com...amestats.html?en,killedby
Blizzard noemt hem tegenwoordig "guess what" in hun most dangarous creatures lijstje
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts met slechts de mededeling "ik heb The Burning Crusade binnen :)" hoeven niet gepost te worden, aangezien niemand daar iets aan heeft.
Posts met slechts de mededeling "ik heb The Burning Crusade binnen :)" hoeven niet gepost te worden, aangezien niemand daar iets aan heeft.