Ik denk dat je beter wat eerder had kunnen bestellen. Want gcshop heeft het nou ook erg druk, ze moeten al die BC's op de post doen, de orders verwerken. Daarbij komt ook nog al die mails die ze binnen krijgen, van klanten die willen weten wanneer ze hun BC kunnen verwachten.CU2morO schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:20:
Wat is jullie ervaring met GCShop.nl? Ik heb TBC daar de 4e besteld, en afgelopen donderdag heb ik het geld overgemaakt via telebankieren (rabobank). nu staat vandaag (maandag) echter nog steeds de order op niet betaald, terwijl het geld bij mij voor het weekend al was afgeschreven. Heb er meteen ook een mailtje over gestuurd maar hier is nog niet op gereageerd. Zou bijzonder jammer vinden als ik TBC niet dinsdag kon spelen terwijl ik het geld wel ruim voor het wekeend over gemaakt heb
Ben ik de enige die weer een update moet downloaden? Ze willen zeker nog even snel wat fixes eruit gooien voor dat vanavond de portal open gaat 
Overigens:
Overigens:
World of Warcraft Client Patch 2.0.5toon volledige bericht
The latest patch notes can always be found at http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/implemented/
Increased the maximum number of realms that can be listed in the Realm List.
Created an option to disable UI Acceleration for users of select video cards experiencing graphical corruption of the User Interface. To use this option, enter the following line to the Config.wtf file, located in the WTF subfolder of the game:
Set UIFaster ?x?
Where x equals:
0 ? This turns off all UI acceleration
1 ? For Internal Use Only - DO NOT USE!
2 ? Enables partial UI acceleration only.
3 ? Enables all UI acceleration.
Example: Set UIFaster ?2?
Note: For users experiencing graphical corruption of the User Interface, it is recommended to try option 2 in order to correct the problem. If this does not solve the issue, then use option 0 to disable all UI Acceleration.
[ Voor 76% gewijzigd door Scrummie op 15-01-2007 12:38 ]
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Voordat je een RP-server afkraakt, moet je eerst ervaren hoe het is.BootVluchteling schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:53:
[...]
ik vind het suffe shit.. ik speel het spel met plezier en hoe ik het wil spelen.. ik ga niet naar een RP server waar er mensen serieus gaan doen.. daar is RL al voor..
betreft mensen met stomme namen no skill is natuurlijk bullshit..
Ik vind zoals werd vermeld de mentaliteit op een RP-server vele malen beter dan op een PvP-server waar ik ook characters rond heb lopen. Dat is gewoon een zielige bende, of ik zit op verkeerde server.
En helaas, ook ik knap af op namen die zo nederlands zijn, die zal ik niet zo gauw in een groep inviten. Ook al is het misschien 1 van de beste spelers op de gehele server.
p.s. ook op een RP-server is 98% gewoon PvE/PvP. Je wordt alleen niet voor gek verklaard als je eens aan RP-doet. Je moet eens een RP-PvP avontuur doen, das pas lachen, je begint 30 vs 30 en eindigd met 30 vs 60
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 62094
Spirit resser voor mij waarschijnlijk.MrVegeta schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:36:
Weet iemand ook waar je begint als je door de Dark Portal stapt? Ik denk Zangarmarsh..
2+ allies voor 1 horde op Neptulon..zucht
En ja denk dat patch 2.0.5 vandaag nog uitkomt. Heeft veel ellende opgeleverd in de US
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 62094 op 15-01-2007 12:38 ]
Anoniem: 40554
Ik had magic games weer opgebeld en gevraagd of ze hem vandaag wouden versturen. Zodat ik hem morgen binnen hebt.
Maar helaas mocht dit ook niet, anders konden ze een boete van 50.000 euro krijgen en moet de winkel gesloten worden. (dit waren de risico's)
Maar helaas mocht dit ook niet, anders konden ze een boete van 50.000 euro krijgen en moet de winkel gesloten worden. (dit waren de risico's)
Dat is onzin. Alsof bol.com (bijvoorbeeld) dat risico ook loopt, terwijl die garanderen dat je het op de dag van de release in huis hebt (de 16e dus). Die gaan toch niet alles morgen pas versturen?Anoniem: 40554 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:38:
Ik had magic games weer opgebeld en gevraagd of ze hem vandaag wouden versturen. Zodat ik hem morgen binnen hebt.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Anoniem: 58898
hellfire peninsulaMrVegeta schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:36:
Weet iemand ook waar je begint als je door de Dark Portal stapt? Ik denk Zangarmarsh..
Best grappig, aangezien blizzard online store ze wel vandaag verstuurd. Zouden die zich eigen ook een boete geven? Ik heb dat nooit begrepen, de Bredaase Dynabyte doet daar ook zo fel aan mee. Maar je kan toch pas spelen om 00:01 waarom dan nog zo streng doen?Anoniem: 40554 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:38:
Was al verteld..Scrummie schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:37:
Ben ik de enige die weer een update moet downloaden? Ze willen zeker nog even snel wat fixes eruit gooien voor dat vanavond de portal open gaat
Overigens:
[...]
Ben ik volledig met je eens.Scrummie schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:40:
Dat is onzin. Alsof bol.com (bijvoorbeeld) dat risico ook loopt, terwijl die garanderen dat je het op de dag van de release in huis hebt (de 16e dus). Die gaan toch niet alles morgen pas versturen?
Een winkel mag verkopen zodra ze willen.
Blizzard is niet bevoegt om boetes uit te delen.
Alleen de winkels lopen wel risico dat blizzard geen producten aan hun meer uitlevert.
Dank je, dat is wel een handig schema.Anoniem: 62094 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:29:
[...]
Nee, de blood furnace is ongeveer level 62. Als je tier 3 hebt en de juiste specs is hij idd wel te doen op 60 maar niet aan te raden.
Voor mijn guild had ik dit even in elkaar geflanst zoals ik het heb meegemaakt in beta
[afbeelding]
Maar ik had op warcraftmovies een beta filmpje gezien van een 5 mans group lvl 60's (eerste dag dat beta server up was) die Caverns of Time: Escape from Durnholde, gewoon completen. Hadden die dan waarschijnlijk imba gear ofzo?
Anoniem: 121555
Onzin, misschien staat er in de leveringsovereenkomst die Blizzard met de winkel heeft wel een boetebeding bij levering voor een bepaalde datum. Kan ik me heel goed voorstellen.UlyssesNL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:41:
[...]
als jij als bedrijf een contract opstelt dat ze een boete krijgen als ze voor datum X dingen verschepen dan kan dat echt wel... waarom zouden bedrijven contracten niet na hoeven te komen..UlyssesNL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:41:
[...]
Ben ik volledig met je eens.
Alleen de winkels lopen wel risico dat blizzard geen producten aan hun meer uitlevert.
blup
Boetes kan niet, maar als ze een contract hebben opgesteld waarin staat dat het niet mag. Plegen ze contractbreuk en dat mag niet.UlyssesNL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:41:
[...]
Ben ik volledig met je eens.
Edit:

Music is not just a sound, it's a way of living.
Ja ik snap het ook niet echtAnoniem: 62094 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:41:
[...]
Best grappig, aangezien blizzard online store ze wel vandaag verstuurd. Zouden die zich eigen ook een boete geven? Ik heb dat nooit begrepen, de Bredaase Dynabyte doet daar ook zo fel aan mee. Maar je kan toch pas spelen om 00:01 waarom dan nog zo streng doen?
Ik heb niet zoveel om tot woensdag/donderdag te wachten.
(ik had bij hun namelijk ook een CE besteld) maar die kon ook niet geleverd worden.
Daarom heb ik me geldteruggevraagd. Vanmiddag ga ik hier wel ff de stad in ... kijken of een shop hem verkoopt
Durotar, The Barrens en Stonetalon Mountains,... zijn hubs voor Orgri/Darkspear.Anoniem: 204282 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:24:
[...]
Waarom specifiek voor Orgrimmar/Darkspear? Ben zelf altijd meer een grinder dan een quester geweest, maar neem aan dat er blijkbaar meer quests zijn (pre lvl 40) die rep geven met Orcs en Trolls? Ben toch ook wel benieuwd of 't voor Undead (en evt. Tauren) ook mogelijk is...
Mijn level 28 orc hunter is al 1/3e exalted in Orgrimmar en bijna revered bij Darkspear,
k heb tot nu toe alleen durotar, barrens, stonetalon en ashenvale gedaan.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Als voorbeeld noem ik de nintendo wii.eendje schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:45:
[...]
als jij als bedrijf een contract opstelt dat ze een boete krijgen als ze voor datum X dingen verschepen dan kan dat echt wel... waarom zouden bedrijven contracten niet na hoeven te komen..
Alle winkels liepen te schreeuwen dat ze niet mochten verkopen voor vrijdag anders kregen ze een boete terwijl ze al binnen waren. Er ging 1 internet winkel verkopen de bartsmit ging ook de internet orders leveren en zo ineens ging iedereen dat ding verkopen. Ik heb nintendo toen gemaild hoe dat kon en die hebben mij verteld dat hun alleen een dringend advies konden geven aan de winkels.
tjah als je als bedrijf dat niet in een contract stopt kan je er weinig tegen doen ja... maar blizzard is echt niet zo gek. en tis ook stom om em uit te leveren voordat outland open gaat.. koop je het als onwettende consument, installeer je het, werkt het gewoon nog niet..
blup
Hoe heb je dat geflikt dan? Ik heb zelf wat AV gedaan en die quests, en ben nu nog maar op 2000 honored. Nog 31k rep te gaan voor exalted dus. Moet je wel heel veel AV doen wil je exalted raken.Anoniem: 139886 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:24:
Zijn hier al mensen Exalted met Exodar? Ik ga in ieder geval Dinsdag of Woensdag al mijn olifantje halen
Ik heb paar maanden geleden de CE en de normale versie besteld by dynabyte Breda. Vreemd genoeg van de CE nooit een bevestiging gehad. Maar die wil ik toch niet meer want hij is vele malen duren. Ik zal vanmiddag even bellen hoe het met mijn resererveringen zit, zit neit te wachten op 2 x WoW BC haha.Anoniem: 40554 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:45:
[...]
Ja ik snap het ook niet echt
Ik heb niet zoveel om tot woensdag/donderdag te wachten.
(ik had bij hun namelijk ook een CE besteld) maar die kon ook niet geleverd worden.
Daarom heb ik me geldteruggevraagd. Vanmiddag ga ik hier wel ff de stad in ... kijken of een shop hem verkoopt
Maak je trouwens niet te druk over het spel, dinsdag zijn er meer dan genoeg bij Dynabyte zoiezo en anders wel bij Bart Smit of die winkel tegenover de mezz/bioscoop. Als je de CE bedoeld. De meeste winkels hebben er bijv 100. 95 laten ze er reserveren en 5 voor in de schappen. Bij Dixons in de binnenstad hadden ze nog CE's liggen van WOW retail toen die uitkwam etc
Maar 9000 exemplaren van wow(iig voor bol.com). Blizzard hoeft dus gewoon niks meer te leveren als ze dat niet willen, mensen kopen het toch wel, dus dat kan er dan ook gebeuren. Dat je de volgende keer gewoon niksmeer van blizzard kan leveren. Iets wat je natuurlijk niet wil.eendje schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:48:
tjah als je als bedrijf dat niet in een contract stopt kan je er weinig tegen doen ja... maar blizzard is echt niet zo gek. en tis ook stom om em uit te leveren voordat outland open gaat.. koop je het als onwettende consument, installeer je het, werkt het gewoon nog niet..
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik bedoelde TBC CE..
die had ik daar besteld, maar ze kregen maar 2 binnen van de 250 die ze besteld hadden.
En ik heb geen zin om tot woensdag/donderdag te wachten voor de normale tbc. (die had ik ook bij hun besteld)
die had ik daar besteld, maar ze kregen maar 2 binnen van de 250 die ze besteld hadden.
En ik heb geen zin om tot woensdag/donderdag te wachten voor de normale tbc. (die had ik ook bij hun besteld)
Anoniem: 106398
Niemand boeit de rep meer, daardoor levert bijna niemand meer items in als blood, flesh, armor, etc. Dat is mijn ervaring althansBld- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:12:toon volledige bericht
[...]
huh
[...]
Je zegt dat niemand het meer wat boeit, maar ik bedoelde de snelheid waarmee je rep haalt is toegenomen, of je er wat aan hebt (aan de rep) is een tweede
Maarja, nvm, we begrijpen elkaar volgens mij niet xD
[...]
ik
Ahh dat is waarom ik geen bevesting gehad heb. 2 maar? Verdomme ik had hem al in de zomer pre ordered.Anoniem: 40554 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:53:
Ik bedoelde TBC CE..
Ja dat is bij magic games he 
Bij dynabyte/dixons kan wel anders zijn ...
maar magicgames kreeg maar 2 binnen van de 250
best wel erg
maar magicgames kreeg maar 2 binnen van de 250
Of juist slim, 9 van de 10 zetten hem toch om in een normale versie = $$Anoniem: 40554 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:56:
Ja dat is bij magic games he
maar magicgames kreeg maar 2 binnen van de 250best wel erg
misschien was je de eersteAnoniem: 62094 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:54:
[...]
Ahh dat is waarom ik geen bevesting gehad heb. 2 maar? Verdomme ik had hem al in de zomer pre ordered.
Wat ik net als alle andere niet snap is waarom ze die portals niet barikaderen. Zodat je er niet in kan. En dan hadden ze vorige week ofzo kunnen beginnen met leveren van TBC, en dus de server die nu gaat crashen kunnen ontlasten.
Portal open op de 16e dmv een script en iedereen kan erdoor(waardoor de server crashed).
Eigenlijk is het stom dat ze niet een horde en alliance start area hebben gemaakt met wat quests enzo waarmee je hooguit lvl 62 kon worden. En een mooie storyline om als server die portal te openen. BV dat je je kracht moest bewijsen aan de AD door naxx scraps in te leveren ofzo. (100 van ze allemaal weet ik veel). Hierdoor zouden dan de instances ook unlocked kunnen worden.
[ Voor 56% gewijzigd door Kevinp op 15-01-2007 13:12 ]
de portal is gewoon dicht hoor? je kan er pas door heen als je je account geupgrade hebt met je key naar TBC, gewoon de TBC client installeren is niet voldoende hoorKevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:07:
[...]
misschien was je de eersteof de tweede
.
Wat ik net als alle andere niet snap is waarom ze die portals niet barikaderen. Zodat je er niet in kan. En dan hadden ze vorige week ofzo kunnen beginnen met leveren van TBC, en dus de server die nu gaat crashen kunnen ontlasten.
Portal open op de 16e dmv een script en iedereen kan erdoor(waardoor de server crashed).
overigens tijd om kracht te bewijzen voor TBC hebben we niet, omdat de demons nu al door de poort komen zeg maar
[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 15-01-2007 13:16 ]
Voor veel mensen gaat dit natuurlijk niet op er zijn in verhouding weinig mensen die Naxx of zelfs AQ40 hebben gezien laat staan dat ze nog aan dat soort items kunnen komen.Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:07:
[...]
BV dat je je kracht moest bewijsen aan de AD door naxx scraps in te leveren ofzo. (100 van ze allemaal weet ik veel). Hierdoor zouden dan de instances ook unlocked kunnen worden.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Ja dat klopt je krijgt een melding als je er inloopt maar dan hadden ze net zo goed WoW al veel langer van te voren kunnen verkopen misschien een week ofzow zodat iedereen mee kan genieten snachts 15 op 16 jan.M1lamb3r schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:14:
[...]
de portal is gewoon dicht hoor? je kan er pas door heen als je je account geupgrade hebt met je key naar TBC, gewoon de TBC client installeren is niet voldoende hoor
http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=16441Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:07:
En een mooie storyline om als server die portal te openen. BV dat je je kracht moest bewijsen aan de AD door naxx scraps in te leveren ofzo. (100 van ze allemaal weet ik veel). Hierdoor zouden dan de instances ook unlocked kunnen worden.
scraps komen van mobs af, die kan vast wel een guidl op de server killen. Het is dus net als bij AQ, je leverd met de server iets in, en dat is het bewijs dat de portal open mag.ErwienO schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:15:
[...]
Voor veel mensen gaat dit natuurlijk niet op er zijn in verhouding weinig mensen die Naxx of zelfs AQ40 hebben gezien laat staan dat ze nog aan dat soort items kunnen komen.
De portal is nu wel gewoon open, alleen kan je de accounts nietupgraden. Ik vind dus dat ze de portal dicht moeten doen, en wel acounts moeten laten upgraden. Zodat die server niet direcht onderuit gaat om 0:00
Anoniem: 190128
Horde uiteraardAnoniem: 62094 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:31:
[...]
Horde. Melkunie tauren hunter <Underrated>
Jij?
Unas Troll Hunter Bad Company
Plaahg Troll Shaman Goodfellas ofzo moet ff betere guild vinden
Hmm echt dom...!
Zonet 3 winkeld opgebeld.
"hij mag pas morgen verkocht worden"
Nou lekker is dat... vanavond dus geen bc
Ik denk dat dat teveel risico heeft, als ze eerder gingen leveren, maar nog niemand naar binnen kon.Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:07:
[...]
misschien was je de eersteof de tweede
.
Eigenlijk is het stom dat ze niet een horde en alliance start area hebben gemaakt met wat quests enzo waarmee je hooguit lvl 62 kon worden. En een mooie storyline om als server die portal te openen. BV dat je je kracht moest bewijsen aan de AD door naxx scraps in te leveren ofzo. (100 van ze allemaal weet ik veel). Hierdoor zouden dan de instances ook unlocked kunnen worden.
Denk dat er gewoon een kans bestond dat het omzeilt kon worden, waardoor het zich razendsnel verspreidt en opeens iedereen in outland zit terwijl de officiële opening nog niet is geweest.
(niks is bugvrij namelijk
op straffe van een temp ban + xp reset zal dat wel meevallenBld- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:20:
[...]
Ik denk dat dat teveel risico heeft, als ze eerder gingen leveren, maar nog niemand naar binnen kon.
Denk dat er gewoon een kans bestond dat het omzeilt kon worden, waardoor het zich razendsnel verspreidt en opeens iedereen in outland zit terwijl de officiële opening nog niet is geweest.
bijvoorbeeld.
dat is overal, maar morgen is dus 0:01Anoniem: 40554 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:19:
Hmm echt dom...!
[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 15-01-2007 13:21 ]
Het is inderdaad allemaal zo krom.Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:19:
[...]
scraps komen van mobs af, die kan vast wel een guidl op de server killen. Het is dus net als bij AQ, je leverd met de server iets in, en dat is het bewijs dat de portal open mag.
De portal is nu wel gewoon open, alleen kan je de accounts nietupgraden. Ik vind dus dat ze de portal dicht moeten doen, en wel acounts moeten laten upgraden. Zodat die server niet direcht onderuit gaat om 0:00
"we verkopen wow lekker niet voor de 16e om 9 uur"
Blizzard gooit de account update online om 00:01
Wie profiteren hier nou weer van? de lucky bastards die in een winkel werken of die een winkel op de hoek hebben die er lak aan hebben?
En ik mag lekker om 6 uur smiddags die site gaan F5en met nog 1.000.000 spelers met mijn nieuw gekochte game die niet werkt
/rant off
of mensen nu om 00:00 masaal accounts activeren of door de portal stappen... de belasting op de server is even groot.Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:19:
[...]
en nogmaals: vanuit rollplaying point of view hebben wij helemaal niets te maken met het openen van de dark portal. AQ werd inderdaad door ons geopend, maar de dark portal is als ik het goed gelezen heb door de demons (dacht kazzak) geopend.
Ja dat snap ikKevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:21:
[...]
op straffe van een temp ban + xp reset zal dat wel meevallen
[...]
dat is overal, maar morgen is dus 0:01
Maar hier in de buurt is geen 1 winkel die 0.00 opengaat
Blizzard had het beter wat eerder kunnen verkopen zodat we onze accounts al konden upgraden.
Nouja dan morgenvroeg maar halen

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 15-01-2007 13:24 ]
O zo bedoel je dan begreep ik je verkeerd sryKevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:19:
[...]
scraps komen van mobs af, die kan vast wel een guidl op de server killen. Het is dus net als bij AQ, je leverd met de server iets in, en dat is het bewijs dat de portal open mag.
hmm moeten we hem voor de eerset keer niet omleggenM1lamb3r schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:22:
[...]
of mensen nu om 00:00 masaal accounts activeren of door de portal stappen... de belasting op de server is even groot.
en nogmaals: vanuit rollplaying point of view hebben wij helemaal niets te maken met het openen van de dark portal. AQ werd inderdaad door ons geopend, maar de dark portal is als ik het goed gelezen heb door de demons (dacht kazzak) geopend.
Anyhow ik vind gewoon dat het stom is om 5 milioen mensen(eu+amerika) binnen 24 uur op de account server te laten inloggen terwijl je ook de game voor het weekend had kunnen leveren en de portals closed laten. Dan had je misschien ook vast BE en Danerai toe kunnen laten dus dan waren die ook mooi lvl 20-40.
Anoniem: 139886
Uh ja... heel veel AV en heel veel items rapen^^Thijs schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:49:
[...]
Hoe heb je dat geflikt dan? Ik heb zelf wat AV gedaan en die quests, en ben nu nog maar op 2000 honored. Nog 31k rep te gaan voor exalted dus. Moet je wel heel veel AV doen wil je exalted raken.
Maar goed, ik heb dan wel een Field marshall Mainhand en vier Field Marshal armorpieces aan de grind overgehouden.
Ik gebruikte de addon "capping"die heeft autoturn in (dus je hoeft niet elke keer 4 keer te klikken per turn in). Ik ging bij zon flightmaster staan en spamde heel snel met mijn rechter muisbutton tot de medailes opwaren^^. Als ik elke keer 4 klikjes (en muisbewegingen) had moeten doen had ik het nooit gedaan... één keer een pijnlijke hand na Thorium Brotherhood rep is genoeg..
Anoniem: 204761
Topic gaat zo snelAnoniem: 204761 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:40:
Vraagje heb een trial account aangemaakt via de us servers. Heb daar een cc ingevuld omdat dit natuurlijk moest. Heb aangevinkt voor 1 maand betalen.
Ik wil nog niet gaan betalen alleen die 10 dagen trial uitproberen. Maar kan nergens vinden om ervoor te zorgen dat ik die eerste maand niet hoef te betalen.
Is dit mogelijk of zal blizzard bij trial account je cc niet gebruiken?? Want zie wel een optie staan bij account management om die account up te graden of Retail Authentication Key in te voeren.
haha, nee, je hoeft niet te betalen, kan denk ik niet eens, want als je betaald zou je ook verder moeten mogen spelen, en dat mag niet zonder retail versie.Anoniem: 204761 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:34:
[...]
Topic gaat zo snelheeft iemand hier antwoord op??
Je kan voor de zekerheid op de laatste dag je account cancelen maar er zou niks mogen worden afgeschreven.
je zou zelfs nu kunnen cancelen en doorspelen totdat je game time over is.
[ Voor 8% gewijzigd door Kevinp op 15-01-2007 13:38 ]
Beetje laat en wie weet al de 20e die hier op reageerd (ben nog bij pagina 24 aan het lezen). Ik heb in ieder geval net een mail gehad waarin staat dat mijn CE onderweg isTaenadar schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:29:
Zijn er trouwens mensen die er bij dynabite hebben besteld ? Ik heb normale en CE besteld. Deze ook besteld. Maar nooit meer wat van gehoord
Klopt, je moet nadat je trial over is eerst naar een gewone account upgraden voordat je verder kan. Dus als je dat gewoon niet doet is er niks aan de hand.Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:38:
[...]
haha, nee, je hoeft niet te betalen, kan denk ik niet eens, want als je betaald zou je ook verder moeten mogen spelen, en dat mag niet zonder retail versie.
Je kan voor de zekerheid op de laatste dag je account cancelen maar er zou niks mogen worden afgeschreven.
je zou zelfs nu kunnen cancelen en doorspelen totdat je game time over is.
volgens mij kan je account niet gecharged worden op je creditcard, omdat je om verder te kunnen spelen eerst de key van de officiele wow-client nodig hebtAnoniem: 204761 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:34:
[...]
Topic gaat zo snelheeft iemand hier antwoord op??
Icons are overrated
Geld van Ally naar Horde via AH
Er was ergens een paar pagina's terug de vraag of het nog mogelijk is om geld via Neutral AH over te zetten. Ik wilde het toevallig gister doen via de AH in Booty Bay, maar het kan niet meer met je eigen account. Je moet dus een vriend/guildie vragen of hij je item wilt kopen.
Er was ergens een paar pagina's terug de vraag of het nog mogelijk is om geld via Neutral AH over te zetten. Ik wilde het toevallig gister doen via de AH in Booty Bay, maar het kan niet meer met je eigen account. Je moet dus een vriend/guildie vragen of hij je item wilt kopen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
AV gaat tegenwoordig zo snel dat je de kans niet krijgt om die quest items in te leverenAnoniem: 139886 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:31:
[...]
Uh ja... heel veel AV en heel veel items rapen^^

Met spelletjes tussen 15 en 20 minuten waarbij weinig tot niet gevochten wordt krijg je al weinig items, en als je dan wat verzameld hebt is men waarschijnlijk al bezig met Vandarr of Drekthar.
Toen ik mijn 50 tokens verzamelde (voor de frostwolf mount) heb ik welgeteld 1 spel gespeeld waarbij ik wel de kans kreeg om armor scraps, stormpike meat/blood,etc... in te leveren. Blizz mag trouwens de hoeveelheden waarin je items doorgeeft aan de wing commanders wel eens verhogen, die quests zijn serieuze RSI boosters
RP PvP zijn hetzelfde als PvP alleen wat volwassener. Minder gankkiddies en l33t gelul in general.evilpin0 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:25:
Had net de vraag ook al gesteld maar hij lijkt al weer onder gesneeuwt
Iemand ervaring met RP PvP servers of gewoon RP servers? Ik wil hier op een nieuwe sreve rbeginnen maar zijn mensen die niet echt freaky freaky, las op wiki dat je het bv niet over dagelijkse bezigheden van je zelf mag hebben en zelf niet over levels mag reppen want dat kent je char natuurlijk niet.
Is het nog wel leuk om dan te spelen? Ik zelf hou er wel van me een beetje in te leven met me orc warrior maar het moet niet te gek worden
eneh kunnen de nicks: Daorc voor een orc warrior en showtime for een shaman wel? of worden ze dan verandert door een gm?
Een hoop RPers zijn wel erg strict, maar zolang je je aan de regels houdt wat betreft /s en /y kun je die gewoon negeren. De naming policy wordt wel streng gehanteerd. showtime wordt zwaar afgekeurd. Daorc waarschijnlijk ook. Je zult toch echt een fantasy-achtige naam moeten verzinnen.
Ik vind RP PvP juist wel leuk. Het is vaak iets gemoedelijker dan gewone PvP. De leading guilds zijn niet zo hardcore als op gewone servers. Ik ga in ieder geval rerollen op Sporeggar.
Dit dus.
Anoniem: 204282
Is dat eigenlijk working as intended, vóór TBC via AV al rep krijgen voor de nieuwe faction?
Niet dat het nou zo heel erg boeit, maar kan me voorstellen dat Blizz dit niet helemaal voor ogen had, mensen die op TBC release dag al met een nieuwe mount rondlopen...
Niet dat het nou zo heel erg boeit, maar kan me voorstellen dat Blizz dit niet helemaal voor ogen had, mensen die op TBC release dag al met een nieuwe mount rondlopen...
Anoniem: 154555
alle wijziging zijn "working as intended"
of "we are aware of this problem and are working to solve it"
dat zijn de enigste 2 standaard zinnen van Gm's
of "we are aware of this problem and are working to solve it"
dat zijn de enigste 2 standaard zinnen van Gm's
ok, dat gaat lukken :-)OkkE schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:45:
Geld van Ally naar Horde via AH
Er is op een RP server meestal maar een beperkt deel die 'zich helemaal inleeft' Het overgrote deel gebruikt houdt zich gewoon aan de policy (geen gelul over voetbal of darts of l33tspeak in /s /y ) en joint vooral om de "fuck you noob, you suck"'s te ontlopen van een licht ontvlambare minderheid op de PvP servers.Anoniem: 155763 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:53:
Niet iedereen wil zich helemaal inleven in iemand, die vinden dat namelijk te ver gaan.
scheldpartijen op /y zul je zelden tegenkomen, want dan wordt je gerapporteerd en krijg je een waarschuwing/ban aan je broek.
En de spelers die zich wel heel erg inleven zorgen vaak voor leuke events.
Dit dus.
Nou bedankt voor de reacties
. Weet iig dat er niets kan gebeuren. Heb nu een Tauren warrior lvl 10 al. Gaat best snel het lvlen.
Misschien toch maar overna denken om wow te gaan kopen. Gewoon lekker een nieuwe char te beginnen met vrienden op eu server.
Misschien toch maar overna denken om wow te gaan kopen. Gewoon lekker een nieuwe char te beginnen met vrienden op eu server.
waarom heb je dan niet de EU trail gedownload>?Anoniem: 204761 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:57:
Nou bedankt voor de reacties. Weet iig dat er niets kan gebeuren. Heb nu een Tauren warrior lvl 10 al. Gaat best snel het lvlen.
Toen ik gisteravond lang TMF zapte zag ik dat gamekings het over TBC had. Maar zag alleen de laatste minuut. Heb al op internet gezocht maar kan het niet vinden
. Op de gamekings site staat de aflevering (nog?) niet. Iemand die mij aan de aflevering kan helpen?
Ja, to level 20 levellen is zo gebeurd, daarna wordt het al wat alstiger.Anoniem: 204761 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:57:
Nou bedankt voor de reacties. Weet iig dat er niets kan gebeuren. Heb nu een Tauren warrior lvl 10 al. Gaat best snel het lvlen.
Heb lang gedaan over het stuk 35-40, daarna ging het tot 56 snel, om vervolgens weer wat in te kakken....
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ik vind 40-55 het ergste, 55-60 is door instances zo gepiept, lijkt het iig ^^Snuffel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:59:
[...]
Ja, to level 20 levellen is zo gebeurd, daarna wordt het al wat alstiger.
Heb lang gedaan over het stuk 35-40, daarna ging het tot 56 snel, om vervolgens weer wat in te kakken....
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zoals ik al eerder vermeldde denk ik wel dat het zo bedoeld is, anders hadden ze het in de loop van de voorgaande patches wel disabled. Tis niet alsof ze het niet wisten ofzo. Ik heb er op het officiele forum een aantal posts over gezien.Anoniem: 204282 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:48:
Is dat eigenlijk working as intended, vóór TBC via AV al rep krijgen voor de nieuwe faction?
Mn vriendin haalt morgen direct een Hawkstrider in ieder geval
nog 1 keer dan.... Ik zal het langzaam voor je doenKevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:58:
[...]
waarom heb je dan niet de EU trail gedownload>?
T R I A L
proefperiode
T R A I L
pad/spoor
Komt de pre'ordered BurningCrusade bij bol.com nu vandaag of morgen binnen? 
Kerel uit me guild had een versie besteld bij play.com en die kreeg em vandaag al thuis gestuurd.
Niet dat het voor me veel uitmaakt, kan toch niet spelen na 0:00 vanacht, maar em alvast installen zou me morgen een hoop werk schelen
Kerel uit me guild had een versie besteld bij play.com en die kreeg em vandaag al thuis gestuurd.
Niet dat het voor me veel uitmaakt, kan toch niet spelen na 0:00 vanacht, maar em alvast installen zou me morgen een hoop werk schelen
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
ja... en?ImdaMned schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:03:
[...]
nog 1 keer dan.... Ik zal het langzaam voor je doen
T R I A L
proefperiode
T R A I L
pad/spoor
EU T R A I L. <-- met naarduk op EU
Het gaat echt snel dit topic, heeft iemand dezelfde problemen als ik???Dampie schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:46:
Ik heb ook een vreemde issue met mijn raid schermpje.
Ik dacht niet dat het aan mij ligt, maar ik kan niet meer direct iemand selecteren vanuit het raid-window. Je kan wel een bepaalde class eruit halen en op die manier selecteren. Omdat ik zo nu en dan toch wel wat mensen moet summonen mis ik die directe selectie optie best wel. Maar als ik een bepaalde class tevoorschijn tover, selecteer, summon en dan die class weer weg haal van mijn scherm komt ie na een paar minuten uit zichzelf terug. Is het er eentje dan is het nog te overzien, maar met meerdere wordt het gewoon vervelend, helemaal omdat ik niet precies kan achterhalen wat er nu voor zorgt dat ze terug komen.
Ik heb de laatste versie van de CT mod erop gezet, dus was in de veronderstelling dat de bugs eruit waren.
Iemand nog met dit probleem?
Time spend gaming is time spend well
Valt wel mee kapoen(tje), hoe is het trouwens op Kor"gall?Kapoen schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:48:
[...]
AV gaat tegenwoordig zo snel dat je de kans niet krijgt om die quest items in te leveren![]()
Met spelletjes tussen 15 en 20 minuten waarbij weinig tot niet gevochten wordt krijg je al weinig items, en als je dan wat verzameld hebt is men waarschijnlijk al bezig met Vandarr of Drekthar.
Toen ik mijn 50 tokens verzamelde (voor de frostwolf mount) heb ik welgeteld 1 spel gespeeld waarbij ik wel de kans kreeg om armor scraps, stormpike meat/blood,etc... in te leveren. Blizz mag trouwens de hoeveelheden waarin je items doorgeeft aan de wing commanders wel eens verhogen, die quests zijn serieuze RSI boosters
Als ik wil lukt het me eigenlijk altijd wel om wat in te leveren. Je moet alleen wel direct beginnen. Als je wacht tot ze in je basis staan is het vrij hopeloos. Ik begin dan meestal bij Balinda (zou voor horde Galv zijn)de defense te organiseren. 5-6 man is genoeg om daar flink te vertragen, dus het is zowiezo ook goed voor de overwinning. Dan als ze je overspoelen portal je terug en lever je je rommel in, Daarna ga je naar SP gy (horde FW), houdt ze daar tegen, als je daar wordt weggeramd lever je nogmaals in.
Dan moet je kijken hoe het staat. Als er geen flightmasters zijn en je wordt echt overlopen ga je helpen in de aanval, anders blijf je gewoon in je basis lopen zieken.
Een goede AV is zon 500+rep punten, ik denk dat ik zeker een gemiddelde van 200-300 loop.
Dus ja... heel veel AV^^
En nogmaals voor RSI: Gebruik Capping, scheelt heel veel klikjes.
Omdat ik zo snel niets zag staan bij Eu dus maar de Us gedownload en account aangemaakt.Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:58:
[...]
waarom heb je dan niet de EU trail gedownload>?
Daarna kreeg ik pas te horen dat Eu ook een trial had zelf zonder een cc te gebruiken
I lol'd IRL.Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:07:
[...]
ja... en?
ja, veel mensen bij ons hebben dit ook gehad, het is dacht ik op te lossen door la vendetta bossmods (als je die gebruikt that is ;P) te upgraden naar de nieuwe versie (heet tegenwoordig deadly bossmods)Dampie schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:07:
[...]
Het gaat echt snel dit topic, heeft iemand dezelfde problemen als ik???
Het ging over je spelvaut, die je nu alweer maaktKevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:07:
[...]
ja... en?
Je bent wel lief hoor
Als de servers niet plat gaan zou je zeggenredfoxert schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:02:
[...]
Zoals ik al eerder vermeldde denk ik wel dat het zo bedoeld is, anders hadden ze het in de loop van de voorgaande patches wel disabled. Tis niet alsof ze het niet wisten ofzo. Ik heb er op het officiele forum een aantal posts over gezien.
Mn vriendin haalt morgen direct een Hawkstrider in ieder geval
Ik vind die hawkstriders wel erg vet trouwens.
Cool trouwens van die vriendin die ook gamet
Maar effe ontopic ik heb effe gezocht op internet naar de lore van TBC maar alle sites worden hier op het werk geblokkeerd. Heeft iemand een link naar een site die niet overduidelijk een game site is.
Want game sites worden hier geblockt
Anoniem: 196151
Tip: download de beta en installeer die alvastKeesr schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:06:
Komt de pre'ordered BurningCrusade bij bol.com nu vandaag of morgen binnen?
Mjah, ik vind ze best grappig, maar het is natuurlijk niks meer of minder dan een chocobo final fantasy diefstal.UlyssesNL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:10:
[...]
zeg dat danRaseriaN schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:10:
[...]
Het ging over je spelvaut, die je nu alweer maakt
Je bent wel lief hoor
ja idd heb ik ook nodig, of een site die die block sites omzeiltUlyssesNL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:10:
[...]
Als de servers niet plat gaan zou je zeggen![]()
Cool trouwens van die vriendin die ook gametdie moet ik nog vinden
![]()
Maar effe ontopic ik heb effe gezocht op internet naar de lore van TBC maar alle sites worden hier op het werk geblokkeerd. Heeft iemand een link naar een site die niet overduidelijk een game site is.
Want game sites worden hier geblockt
[ Voor 51% gewijzigd door Kevinp op 15-01-2007 14:18 ]
Kweenie of het legaal of illegaal is, aangezien je toch een key nodig hebt om je account te upgraden, maar op usenet had ik al een image gevonden van de CE DVD van The Burning Crusade. Die heb ik geinstalleerd en daarna de laatste patches nog eens laten installeren (automatisch uiteraard). Heb er de laatste 2 dagen mee gespeeld en tis precies hetzelfde als anders. Alleen het logon scherm is iets anders.
Dus dat zou eventueel een idee zijn om zo snel mogelijk je game werkend te hebben
Dus dat zou eventueel een idee zijn om zo snel mogelijk je game werkend te hebben
Installatiescherm en vooral de eindtune vond ik altijd uber zodat ik wow altijd al opnieuw heb willen installen
Deze plek is te koop.
En laat ik die nou ook superstrak vindenUltraR-pc schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:15:
Mjah, ik vind ze best grappig, maar het is natuurlijk niks meer of minder dan een chocobo final fantasy diefstal.

Gifv een Choco ^^ Maar dat was ook al beetje zo met de gnomemount imho.UltraR-pc schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:15:
[...]
Mjah, ik vind ze best grappig, maar het is natuurlijk niks meer of minder dan een chocobo final fantasy diefstal.
Zo, daar heb ik me toch een hekel aan als mensen dat zeggen. En het zijn er echt veel!Kevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:16:
[...]
zeg dat dan. Anyhow trail trial, je weet wat ik bedoel net zoals rouge en rogue
.
Ik vind rouges persoonlijk overpowdered.
hm, vrijdag bij nedgame.com besteld, betaald en netjes gemailt (voor de zekerheid) of ik em dinsdag binne zou krijge
geen reactie en ze nemen telefoon niet op
da word afwachte
geen reactie en ze nemen telefoon niet op

da word afwachte
gsorzZ
Bij mij werkt het als ik naderhand /reloadui doe... komen ze niet meer terugDampie schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:07:
[...]
Het gaat echt snel dit topic, heeft iemand dezelfde problemen als ik???
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Het weekend hebben ik (lvl 45 (Shadow)priest) en een vriend (lvl 48 (Shadow)priest) samen gequest waarbij we allebei 3 levels omhoog zijn gegaan.
Het gaat echt superhard als shadow. Beide Mind Blast + PW:P en dan mind flayen meeste mobs hebben niet eens de tijd om bij ons te komen (als zij melee zijn dan)
Ook even ZF gedaan, waarbij ik als healer ben meegegaan. Ik hoefde bijna niet te healen omdat mijn buddy Vam.Emb gebruikte.
Echt super.
Overigens wacht ik nog een week, misschien wel 2, totdat ik TBC ga kopen. Eerst kinderziektes eruit, speelt een stuk lekkerder en dan kan ik pas volop genieten.
btw. deeltje 100 bij release van TBC? mooie mijlpaal.
Het gaat echt superhard als shadow. Beide Mind Blast + PW:P en dan mind flayen meeste mobs hebben niet eens de tijd om bij ons te komen (als zij melee zijn dan)
Ook even ZF gedaan, waarbij ik als healer ben meegegaan. Ik hoefde bijna niet te healen omdat mijn buddy Vam.Emb gebruikte.
Echt super.
Overigens wacht ik nog een week, misschien wel 2, totdat ik TBC ga kopen. Eerst kinderziektes eruit, speelt een stuk lekkerder en dan kan ik pas volop genieten.
Anoniem: 85443
Woohoooo
, ik heb geupdate addons gevonden
. Na een speurtocht op internet heb ik toch de benodigde bestandjes kunnen bemachtigen. Vlug bekeken en naar huis gemailed. Dalijk ff naar de kapper, eten en dan aan de gang met de mods. Morgen vrij, dus dat wordt nog wel relaxed.
Denk dat ik ff naar een maat ga, als de addons werken, daar nog een beetje chillen, wat smoken en dan richting huis. Er staat al bier koud en er liggen ook wat blowtjes te wachten. Hopelijk kan ik dalijk onder invloed nog genieten van mijn nieuwe interface
Zou wel ballezooi zijn als het niet werkt dalijk
Denk dat ik ff naar een maat ga, als de addons werken, daar nog een beetje chillen, wat smoken en dan richting huis. Er staat al bier koud en er liggen ook wat blowtjes te wachten. Hopelijk kan ik dalijk onder invloed nog genieten van mijn nieuwe interface

Had wat tijd over heb net een ping/ http(s) respons monitor gemaakt, zo kan je dus het eea in de gaten houden. Ben benieuwd hoe de upgrade gaat verlopen als iedereen masaal zijn key wilt invullen...
stats: http://kruyt.org/pages/wowmonitor/
95% van de mods zullen wel blijvenwerken iig quickloot werkt beter na de neiuwe patch en titan panel ook. niet meer van die vage blizzard meldingen.Anoniem: 85443 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:34:
Woohoooo, ik heb geupdate addons gevonden
. Na een speurtocht op internet heb ik toch de benodigde bestandjes kunnen bemachtigen. Vlug bekeken en naar huis gemailed. Dalijk ff naar de kapper, eten en dan aan de gang met de mods. Morgen vrij, dus dat wordt nog wel relaxed.
Denk dat ik ff naar een maat ga, als de addons werken, daar nog een beetje chillen, wat smoken en dan richting huis. Er staat al bier koud en er liggen ook wat blowtjes te wachten. Hopelijk kan ik dalijk onder invloed nog genieten van mijn nieuwe interface![]()
Hehehehe, ja, deeltje 100 zou moeten opengaan om 00:01 vannacht en een speciaal first postje enzo hebbenDani2001 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:32:
kewl, nice gemaakt, ik houd hem ook in de gateneth0 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:37:
Had wat tijd over heb net een ping/ http(s) respons monitor gemaakt, zo kan je dus het eea in de gaten houden. Ben benieuwd hoe de upgrade gaat verlopen als iedereen masaal zijn key wilt invullen...
omg meteen Ads erbij he ;p
[ Voor 3% gewijzigd door Bld- op 15-01-2007 14:44 ]
Zoals op alle andere realms vermoed ik: raiding gebeurt niet meer of toch vrij weinig. Iedereen is aan het PvP-en. AV is standaard win voor Horde tenzij er teveel leechers en/of level 51 spelers zijn, AB en WSG is 50/50, meestal afhankelijk van de kwaliteit van de premades.Anoniem: 139886 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:08:
[...]
Valt wel mee kapoen(tje), hoe is het trouwens op Kor"gall?
Zelf ben ik wat basic mats aan het grinden voor al mijn chars (4 ondertussen) zoals bv runecloth (first aid levelen in BC). En tussendoor doen we nog wat leuke dingen zoals Scarlet Monastery lopen met alleen vendor thrash equipped (ja ik verveel me
En wanneer kom jij terug naar good ol' Kor'gall?
Anoniem: 85443
Ja een deel van mijn fubar werkte dus niet goed, en nog een paar kleine dingen, maar die waren niet zooo erg. Dat fubar gefixed is vind ik het belangrijkstKevinp schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:38:
[...]
95% van de mods zullen wel blijvenwerken iig quickloot werkt beter na de neiuwe patch en titan panel ook. niet meer van die vage blizzard meldingen.
zoiets als:poohbeer schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:39:
[...]
Hehehehe, ja, deeltje 100 zou moeten opengaan om 00:01 vannacht en een speciaal first postje enzo hebben
FIPO

Was maar heel kort, die ene kerel een beetje vertellen over hoe lang ie al WoW speelde en dat ie wel weer 3 maanden zoet zou zijn met de nieuwe content. Weinig inhoudelijk nieuws, meer 'de komende WoW uitbreiding voor dummies'. Aflevering niet opzoeken zou ik zeggen, gewoon gaan spelenUltraR-pc schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:58:
Toen ik gisteravond lang TMF zapte zag ik dat gamekings het over TBC had. Maar zag alleen de laatste minuut. Heb al op internet gezocht maar kan het niet vinden. Op de gamekings site staat de aflevering (nog?) niet. Iemand die mij aan de aflevering kan helpen?
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Hmm ik ga rerollen met tBC, maar ik had enkele simpele vraagjes ivm paar classes :
Hoe is de pvp,pve van volgende classes. Wat is hun functie in een raid? (post BC)
Rogue, Druid,Shaman
Als iemand van jullie daar ff antwoord op kan geven voor deze classes?
Mvg,
geemfriek
Hoe is de pvp,pve van volgende classes. Wat is hun functie in een raid? (post BC)
Rogue, Druid,Shaman
Mvg,
geemfriek
Rogue DPSgeemfriek schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:55:
Hmm ik ga rerollen met tBC, maar ik had enkele simpele vraagjes ivm paar classes :
Rogue, Druid,Shaman
Mvg,
geemfriek
druid en shaman post TBC? geen enkel idee, dat moeten we nog zien, pre tbc? healen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hier is dus de beroemde YMMV (your mileage may vary)Kapoen schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:45:
[...]
AV is standaard win voor Horde tenzij er teveel leechers en/of level 51 spelers zijn,
AB en WSG is 50/50, meestal afhankelijk van de kwaliteit van de premades.
Av heb ik een 66% win ratio als Alliance. Wat hierbij ENORM scheelt is dat ik via Stinkyqueue altijd samene met een paar anderen speel. Healer-Tank combo is eigenlijk een gegearandeerde AV win tenzij de horde ook een ingespeeld koppel heeft. Meestal brul ik al vanaf de start "Warrior A tanks, I will heal!!!) als je dan direct de touwtjes in handen krijgt bepaal je ook de pulls (dus geen waanzin pulls meer^^).
AB premade zijn we duidelijk undergeared (beste van AQ20 ZG met wat pvp gear) en teveel raid gespecced (veel def warriors), dus tegen een echte gespecialiseerde premade is het toch wel vaak verloren zaak. Maar je bent en blijft premade op teamspeak, dus je wint veel.
WSG zijn we echt zuigend, vooral omdat we het haten. Enige BG waar we met zijn allen zijn uit weggeafked (tegenstanders zaten een uur onze vlag met zijn tienen te campen op hun eigen GY).
Niet. Ik ben nog wel een paar keer met jullie meegegaan naar BWL, maar ik moet toch bekennen dat ik me echt een gast voel, niet meer een guildie. Wat op zich wel jammer is daar ik aan de wieg stond van het guildEn wanneer kom jij terug naar good ol' Kor'gall?
Ik ben gewoon erg blij op frostwhisper met mijn vriendenguild. Tanks+healers zijn RL vrienden dus we hebben een solide basis. Verloop in Mt's Healing teams is altijd zo'n stress... wordt je niet blij van.
ja voor de raids zal dat niet veel veranderen wss, maar ik wil ook weten of ik in pvp geen free honourpoint ben als druid of shammyBokkie schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:57:
[...]
Rogue DPS
druid en shaman post TBC? geen enkel idee, dat moeten we nog zien, pre tbc? healen
http://www.google.nl/sear...=nl&q=wow+1650x1050&meta=Anoniem: 198074 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:57:
hei jongens een vraagje
onder steunt wow 1650 1050 resolution ?
De 1e is Duits, maar daarna hebben mensen het erover dat dat lekker loopt.. JA dus

Heb ik weer, modem problemen, vanmiddag naar Primafoon om mijn ADSL modem te laten omwisselen. Must have new internetz tomorrow!
Ik heb mijn TBC gepreordered bij Dynabyte in Vlissingen. Deze Dynabyte staat er echter om bekend dat ze gerust gepreorderde software verkopen zodra ze los zijn en een klant er 1 wil. Ik moet gewoon morgen werken en kan er pas na 16:30 om.
Ik breek echt die winkel af als ze mijn copy verkocht hebben
Ik heb mijn TBC gepreordered bij Dynabyte in Vlissingen. Deze Dynabyte staat er echter om bekend dat ze gerust gepreorderde software verkopen zodra ze los zijn en een klant er 1 wil. Ik moet gewoon morgen werken en kan er pas na 16:30 om.
Ik breek echt die winkel af als ze mijn copy verkocht hebben
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts met slechts de mededeling "ik heb The Burning Crusade binnen :)" hoeven niet gepost te worden, aangezien niemand daar iets aan heeft.
Posts met slechts de mededeling "ik heb The Burning Crusade binnen :)" hoeven niet gepost te worden, aangezien niemand daar iets aan heeft.