Volgensmij binnen 10 minuten als je een My Tmobile hebt en je abo+gsm een jaar oud is!jochie79 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:23:
Ik ga mijn K800i verkopen. Wie weet hoe lang je normaal moet wachten op de unlockcode van T-Mobile?
Net gesproken met de helpdesk van Tmobile, blijkt dat ze de code moeten aanvragen bij de fabrikant, dat kan volgens de helpdesk maximaal 6 weken duren. De aanvraag is op 3 januari gedaan dus met een beetje pech heb ik 'm 13 februari pas.Dazsur schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:22:
[...]
Volgensmij binnen 10 minuten als je een My Tmobile hebt en je abo+gsm een jaar oud is!
[ Voor 33% gewijzigd door jochie79 op 10-01-2008 17:12 ]
Verwijderd
Zijn er nog mensen aanwezig die net de k800i nieuw hebben gekodht?
graag wat ervaringen: is het zo dat de eerste bugs er nu uit zijn???
Met de laatste software draait hij perfect, enige wat je nog steeds niet moet doen is al te vaak je simkaart verwisselenVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:43:
Zijn er nog mensen aanwezig die net de k800i nieuw hebben gekodht?
@mensen met vraag over unlock code
Bij KPN duurde het maar 1 dag (online formulier ingevuld, dag erna mailtje met unlock code, maar let wel op wat ik hierboven getypt heb.
[ Voor 19% gewijzigd door Joshua op 11-01-2008 11:37 ]
Verwijderd
spike: wat bedoel je met vaak de simkaart verwisselen? die neiging heb ik nl. nog wel eens....
en betekent dat wanneer ik nu een nieuw toestel koop, ik nog wel moet updaten etc.? ik las nl. ergens dat niet alles het dan meer goed doet, achtergrond verlichting wegvalt of zo. is dat dan nog wel steeds?
en betekent dat wanneer ik nu een nieuw toestel koop, ik nog wel moet updaten etc.? ik las nl. ergens dat niet alles het dan meer goed doet, achtergrond verlichting wegvalt of zo. is dat dan nog wel steeds?
Verwijderd
weet iemand hoe je een playlist op de computer kunt maken van je mp3,
en die dan naar de telefoon kunt sturen?
lijkt me wel makkelijk ik heb nu een 8GB kaartje voor mijn k800i.
ik heb geprobeerd om met winamp een playlist te maken en die op de telefoon te zetten.
maar dan herkent die hem niet.
iemand sugesties?
en die dan naar de telefoon kunt sturen?
lijkt me wel makkelijk ik heb nu een 8GB kaartje voor mijn k800i.
ik heb geprobeerd om met winamp een playlist te maken en die op de telefoon te zetten.
maar dan herkent die hem niet.
iemand sugesties?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 15:33 ]
Dat je op moet letten, het is namenlijk een bekende bug dat je telefoon "dood" kan gaan door niet goed je simkaart te verwisselen (heb pas geleden zelf gehad, gelukkig via een programma dat ik vond via google kunnen fixen)Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:58:
spike: wat bedoel je met vaak de simkaart verwisselen? die neiging heb ik nl. nog wel eens....
Verwijderd
Klinkt eng hoor. En als'ie dood is, dan ben je dus alles kwijt en doet je telefoon het nooit meer?Spike1506 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:07:
[...]
Dat je op moet letten, het is namenlijk een bekende bug dat je telefoon "dood" kan gaan door niet goed je simkaart te verwisselen (heb pas geleden zelf gehad, gelukkig via een programma dat ik vond via google kunnen fixen)
vandaag toch maar even de k800i gehaald, voor als erbij telefoon en voor werk gebruik.
werd met de nieuwste firmware geleverd (160 euro bij MM) tip voor iedereen die hem wil halen, vraag naar de rabobank package, goedkoper dan de 180 uit de folder, 20 euro beltegoed, en unlocked en unbranded
werd met de nieuwste firmware geleverd (160 euro bij MM) tip voor iedereen die hem wil halen, vraag naar de rabobank package, goedkoper dan de 180 uit de folder, 20 euro beltegoed, en unlocked en unbranded
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Over de instellingen van mijn SE K800i (abo Orange World) in verband met ,mijn pogingen webradio
zelf op mijn gsm te ontvangen nog het volgende:
Door: MrAngry schrijft op 30 dec 2007 dat ik alles via poort 80 moet laten lopen...
Bij de Streaminginstellingen/Internet Access heb ik wel 80 als Poortnummer maar
bij de Internetinstellingen/Internetprofielen/Orange World/Instellingen moet ik wel poortnummer 5080 handhaven als krijg ik geen Orange World verbinding.
Ik heb ook als voorbeeld aangehaald mijn poging om http://www.havenstadfm.nl//?m=21 op mijn gsm te ontvangen. Ze hebben mij nu aangeraden de volgende URL's te proberen:
http://markantfm.dahstream.nl/stream.m3u
http://markantfm.dahstream.nl/stream.asx
Maar bij de 1ste krijg ik als terugmessage: Bestandstype wordt niet
ondersteund door de telefoon.
Bij de 2e Opgeslagen in Video's op de Memory Stick....
Dat schiet dus niet erg op.
Maar ik blijf het proberen totdat 't lukt tenzij ik de duidelijke bevestiging krijg dat het
gewoon software matig bij dit toestel (SE K800i) nooit zal lukken.
zelf op mijn gsm te ontvangen nog het volgende:
Door: MrAngry schrijft op 30 dec 2007 dat ik alles via poort 80 moet laten lopen...
Bij de Streaminginstellingen/Internet Access heb ik wel 80 als Poortnummer maar
bij de Internetinstellingen/Internetprofielen/Orange World/Instellingen moet ik wel poortnummer 5080 handhaven als krijg ik geen Orange World verbinding.
Ik heb ook als voorbeeld aangehaald mijn poging om http://www.havenstadfm.nl//?m=21 op mijn gsm te ontvangen. Ze hebben mij nu aangeraden de volgende URL's te proberen:
http://markantfm.dahstream.nl/stream.m3u
http://markantfm.dahstream.nl/stream.asx
Maar bij de 1ste krijg ik als terugmessage: Bestandstype wordt niet
ondersteund door de telefoon.
Bij de 2e Opgeslagen in Video's op de Memory Stick....
Dat schiet dus niet erg op.
Maar ik blijf het proberen totdat 't lukt tenzij ik de duidelijke bevestiging krijg dat het
gewoon software matig bij dit toestel (SE K800i) nooit zal lukken.
Verwijderd
Denko: 160 euro bij Mediamartk?? volgens mij is (of nu: was) 'ie daar 179 hoor. bovendien ook simlock vrij.Denko schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:17:
vandaag toch maar even de k800i gehaald, voor als erbij telefoon en voor werk gebruik.
klopt, als je het losse toestel vraagt, vraag je om het rabobank pakket, krijg je het toestel (ook unbranded en unlocked) en 20 euro beltegoed voor 10 (of 20 euro, kan me niet meer herinneren) goedkoperVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:22:
[...]
Denko: 160 euro bij Mediamartk?? volgens mij is (of nu: was) 'ie daar 179 hoor. bovendien ook simlock vrij.
Verwijderd
daar weet ik niets van,staat ook niet in de folder. een rabo toestel bij de mediamarkt kopen??? 160 euro?? Waarschijnlijk bedoel je het pakket, dat kost 180 euro en dan heb je je beltegoed inclusief. (20 euro).. is ook niet zo gek, wist niet dat het simlock vrij etc. is. Maar dan moet je misschien wel bij de rabo bankieren en daar zit ik niet.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 13:08 ]
hehe, gelijk ff opgezocht, het was 169 voor simlockvrij toestel met een simkaart met 10 euro beltegoed, (komt 10 euro bij na registratie en 1x bellen, nog niet geprobeert)Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:06:
daar weet ik niets van,staat ook niet in de folder. een rabo toestel bij de mediamarkt kopen??? 160 euro?? Waarschijnlijk bedoel je het pakket, dat kost 180 euro en dan heb je je beltegoed inclusief. (20 euro).. is ook niet zo gek, wist niet dat het simlock vrij etc. is. Maar dan moet je misschien wel bij de rabo bankieren en daar zit ik niet.
m.a.w. je bespaart 10 euro t.o.v. de folderactie en je krijgt er ook nog eens 20€ beltegoed bij
Verwijderd
Mijn vriendin heeft de K850i gekocht en wilde haar foto's en muziek overzetten van de K800i. Nu heb ik de bijgeleverde software geinstalleerd, maar hij kan niet verbinden naar de telefoon.
Als driver installeer ik via de cd. Telkens als hij geinstalleerd is vind hij dezelfde hardware opnieuw. Ken blijven installeren, maar het werkt gewoon niet. Kan ook niet verbinden naar de telefoon, hij vindt hem niet. Ik heb Windows XP Home en verbinding via USB.
Heeft iemand dit probleem ook gehad, en hoe is het op te lossen?
Als driver installeer ik via de cd. Telkens als hij geinstalleerd is vind hij dezelfde hardware opnieuw. Ken blijven installeren, maar het werkt gewoon niet. Kan ook niet verbinden naar de telefoon, hij vindt hem niet. Ik heb Windows XP Home en verbinding via USB.
Verwijderd
eindelijk kreeg ik mijn 8GB memory stick micro (m2) van Sandisk binnen vandaag 
ik stopte hem meteen in mijn k800i
ik bekeek de telefoonstatus op de telefoon en zag tot mijn verbazing
dat die maar 4096MB aangaf.
toen ik hem met mijn computer verbond en via explorer de telefoon benaderde stond er wel degelijk 8GB op
(min 500MB, die ontbrekende megabyte's worden gebruikt voor formatteren en ander functies).
ik gelijk 5.8GB muziek erop gezet, naar 3 en een half uur uploaden eindelijk klaar, toen gaf die in de telefoonstatus gewoon de resterende 1,7GB ruimte weer.
dus 8GB stickie's werken gewoon!
toen ik hem met mijn computer verbond en via explorer de telefoon benaderde stond er wel degelijk 8GB op
ik gelijk 5.8GB muziek erop gezet, naar 3 en een half uur uploaden eindelijk klaar, toen gaf die in de telefoonstatus gewoon de resterende 1,7GB ruimte weer.
Verwijderd
niemand?Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:36:
Mijn vriendin heeft de K850i gekocht en wilde haar foto's en muziek overzetten van de K800i. Nu heb ik de bijgeleverde software geinstalleerd, maar hij kan niet verbinden naar de telefoon.
Ik bezit al ongeveer een jaar de K800I, alleen sinds kort gaat opeens de camera zomaar aan ? Het schuifje zit gewoon dicht en hij ligt gewoon op mijn bureau aan de oplader...?
Laatst ook, wil ik een foto maken staat er ''open de lens cover'', doe ik dat gaat hij terug naar het hoofd menu... Doe ik het klepje dicht, dan kan ik wel een foto maken,,, met het klepje ervoor
Heb al de laatste update
Laatst ook, wil ik een foto maken staat er ''open de lens cover'', doe ik dat gaat hij terug naar het hoofd menu... Doe ik het klepje dicht, dan kan ik wel een foto maken,,, met het klepje ervoor

Heb al de laatste update

Kan je ze niet via bluetooth rechstreeks naar elkaar overzetten?
Overigens, de installatie via cd gaat soms brak. Kijk eens bij apparaatbeheer of de telefoon correct geïnstalleerdis.
[ Voor 23% gewijzigd door XWB op 16-01-2008 12:40 ]
waar heb je die gehaald?Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:08:
eindelijk kreeg ik mijn 8GB memory stick micro (m2) van Sandisk binnen vandaag
toen ik hem met mijn computer verbond en via explorer de telefoon benaderde stond er wel degelijk 8GB op(min 500MB, die ontbrekende megabyte's worden gebruikt voor formatteren en ander functies).
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
hallo,
mijn broer en ik hebben allebei een k800i, alleen is zijn fotocamera defect sinds hij een paar spelletjes erop heeft gezet. Ik denk dus een softwarematige fout. Nu zou ik graag mijn reg files of iets dergelijks over willen zetten in zijn telefoon, om te kijken of de camera dan weer werkt.
Weet iemand welk programmatje ik daarvoor kan gebruiken, of hoe ik dit probleem kan oplossen?
bvd.
mijn broer en ik hebben allebei een k800i, alleen is zijn fotocamera defect sinds hij een paar spelletjes erop heeft gezet. Ik denk dus een softwarematige fout. Nu zou ik graag mijn reg files of iets dergelijks over willen zetten in zijn telefoon, om te kijken of de camera dan weer werkt.
Weet iemand welk programmatje ik daarvoor kan gebruiken, of hoe ik dit probleem kan oplossen?
bvd.
[ Voor 99% gewijzigd door revengeyo op 16-01-2008 15:25 ]
Wat voor fout geeft zijn camera? Heeft hij hetzelfde probleem als ik (zie mijn vorige post)?revengeyo schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:22:
hallo,
bvd.
Verwijderd
http://gsm.search.ebay.nl...prchiZQQsaprcloZQQsaslcZ2
ik had de mijne voor 120 Canadese dollar inclusief verzendkosten, is 82 euro.
nieuw in de verpakking.
Kunnen jullie niet gewoon via SEUS overnieuw de telefoon updaten? Ik ga ervan uit dat een nieuwe firmware erop zetten (al heb je al de nieuwste versie) het probleem verhelpt..D467 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:41:
[...]
Wat voor fout geeft zijn camera? Heeft hij hetzelfde probleem als ik (zie mijn vorige post)?
Heb ik al geprobeerd... Helaasbrrrt schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:20:
[...]
Kunnen jullie niet gewoon via SEUS overnieuw de telefoon updaten? Ik ga ervan uit dat een nieuwe firmware erop zetten (al heb je al de nieuwste versie) het probleem verhelpt..
Verwijderd
kan je mij meer informatie bezorgen over hoe je dit opgelost hebt AUB?Spike1506 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:07:
[...]
Dat je op moet letten, het is namenlijk een bekende bug dat je telefoon "dood" kan gaan door niet goed je simkaart te verwisselen (heb pas geleden zelf gehad, gelukkig via een programma dat ik vond via google kunnen fixen)
Ik heb zelfde probleem
--> sorry voor het bericht, ik heb zelf al meer informatie gevonden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 13:52 ]
Verwijderd
Ik begrijp dat mijn SE K800i, verkregen bij Orange binnen een 2jrs abo, sowieso (standaard) simlock vrij is. Voor zover ik het nu snap zou dat betekenen dat poorten die Orange (over twee weken T-Mobile...) normaal geblokkeerd houdt, wel open zouden moeten zijn.Wat zijn ook nog weer de streaming instellingen voor mijn SE K800i precies om webradio te kunnen beluisteren?
Verwijderd
Ik vind het maar vreemd. Ik hoor op verschillende forums dat prepaidpakketten simlockvrije k800i's hebben, maar dat is toch ook weer niet. Bijv. Telfort pakket: zou simlockvrij zijn, maar in de winkel getest en is dus niet simlockvrij. Ook Rabomobiel zou dit zijn, maar is ook niet het geval volgens de medewerker aan de lijn.
Erg vervelend, want ik zit nog steeds te wachten op de k800i bij de mediamarkt, hij is niet geleverd en was ook niet in de winkel verkrijgbaar. 1 1/2 week geleden besteld. Achteraf had ik hem beter in een mediamarkt kunnen kopen waar hij wel gewoon in de winkel lag, nu moet ik er op wachten voor deze prijs terwijl in de andere zaken het toestel gewoon ligt.. (maar dan voor 30 euro meer want de aanbieding is afgelopen)..
Erg vervelend, want ik zit nog steeds te wachten op de k800i bij de mediamarkt, hij is niet geleverd en was ook niet in de winkel verkrijgbaar. 1 1/2 week geleden besteld. Achteraf had ik hem beter in een mediamarkt kunnen kopen waar hij wel gewoon in de winkel lag, nu moet ik er op wachten voor deze prijs terwijl in de andere zaken het toestel gewoon ligt.. (maar dan voor 30 euro meer want de aanbieding is afgelopen)..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 16:07 ]
hm, ok, 3e keer dat ik dit zeg.
de rabobank combo is gewoon SIMLOCKVRIJ
gekocht, kaartje weggegeven, eigen t-mobile erin, heb er al 2 weken oid plezier van.
bij mediamarkt in Rijswijk, (al hadden ze ze ook in den haag)
de rabobank combo is gewoon SIMLOCKVRIJ
gekocht, kaartje weggegeven, eigen t-mobile erin, heb er al 2 weken oid plezier van.
bij mediamarkt in Rijswijk, (al hadden ze ze ook in den haag)
Verwijderd
maar ze zeggen door de telf. van niet . ze moeten er immers toch ook winst op maken bij de bank?
Ok ik een heb raar vraagje mischien, maar heb er wel snel antwoord op nodig, ik heb een k800i james bond edition, zodra die hem aanzet vraagt ie om pin, die geeft ik netjes, en daar staat er tel geblokeerd en moet ik een code van 4/5 of 6 cijfers in toetsen, nou heb ik deze alleen niet. Dus kan ik hem nu weg gooien of wat? Ik hoop dat ik snel geholpen word, alvast bedankt.
[ Voor 20% gewijzigd door Wiepa op 20-01-2008 16:02 ]
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Help!
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Gisteren is er iets raars gebeurd. Ik pakte m'n telefoon en drukte op het snelkoppeling knopje, maar al m'n snelkoppelingen waren weg (trilalarm, bluetooth, infrarood enz..). Dus ik dacht, ik zet ze wel weer terug, want blijkbaar heb ik ze misschien los in m'n jaszak per ongeluk gewist ofzo, wat ik me niet kon voorstellen.
Maar goed, toen ik naar het instellingen menu ging vanuit het hoofdmenu, bleek dat m'n instellingen menu bijna niet meer bestond. De enige 2 opties die ik kan kiezen zijn Datum en Tijd, en Profielen. Het is ook opeens 1 tabje geworden, ipv de (volgens mij) 5 tabs die het waren. Gelukkig staat m'n bluetooth altijd aan, want anders had ik die ook niet aan kunnen krijgen.
Als ik m'n telefoon aan en uit zet krijg ik een 'menu.ml error, iets over renderen ofzo'. Maar verder kan ik gewoon mn menu in, maar m'n instellingenmenu is gewoon verdwenen. Het lijkt wel een soort virus ofzo.
Ik heb net proberen te zoeken in dit topic om te kijken of het er al ergens bijstond maar kon het niet vinden. Hoop dat iemand een oplossing heeft!
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Gisteren is er iets raars gebeurd. Ik pakte m'n telefoon en drukte op het snelkoppeling knopje, maar al m'n snelkoppelingen waren weg (trilalarm, bluetooth, infrarood enz..). Dus ik dacht, ik zet ze wel weer terug, want blijkbaar heb ik ze misschien los in m'n jaszak per ongeluk gewist ofzo, wat ik me niet kon voorstellen.
Maar goed, toen ik naar het instellingen menu ging vanuit het hoofdmenu, bleek dat m'n instellingen menu bijna niet meer bestond. De enige 2 opties die ik kan kiezen zijn Datum en Tijd, en Profielen. Het is ook opeens 1 tabje geworden, ipv de (volgens mij) 5 tabs die het waren. Gelukkig staat m'n bluetooth altijd aan, want anders had ik die ook niet aan kunnen krijgen.
Als ik m'n telefoon aan en uit zet krijg ik een 'menu.ml error, iets over renderen ofzo'. Maar verder kan ik gewoon mn menu in, maar m'n instellingenmenu is gewoon verdwenen. Het lijkt wel een soort virus ofzo.
Ik heb net proberen te zoeken in dit topic om te kijken of het er al ergens bijstond maar kon het niet vinden. Hoop dat iemand een oplossing heeft!
Zijn er meer mensen bij wie z'n telefoon regelmatig crasht? Mijn is het inmiddels 3 keer in een half jaar gelukt. Met crashen bedoel ik een wit scherm bij het opstarten of alleen nog een knipperend rood lampje bij de IR poort.
De eerste keer ontstond het probleem tijden het luisteren naar de radio. Ik heb dat verholpen door een K810i firmware er in te flashen omdat het SE servicepunt niks voor me kon doen (ze gebruikten ook gewoon SEUS)
De laatste keer crashte mijn telefoon doordat ik 'afsluiten' koos terwijl de telfoon nog aan het 'netwerk zoeken' was. Ook toen heb ik er maar weer een K810 firmware (met patch) opgezet omdat ik nergens een EUROPE_3 fs kan vinden.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Het ligt dus waarschijnlijk niet aan de k810 firmware, want met de k800i firmware had ik ook problemen.
De eerste keer ontstond het probleem tijden het luisteren naar de radio. Ik heb dat verholpen door een K810i firmware er in te flashen omdat het SE servicepunt niks voor me kon doen (ze gebruikten ook gewoon SEUS)
De laatste keer crashte mijn telefoon doordat ik 'afsluiten' koos terwijl de telfoon nog aan het 'netwerk zoeken' was. Ook toen heb ik er maar weer een K810 firmware (met patch) opgezet omdat ik nergens een EUROPE_3 fs kan vinden.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Het ligt dus waarschijnlijk niet aan de k810 firmware, want met de k800i firmware had ik ook problemen.
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
-je kunt met elke provider-kaart erin bellenVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:40:
Wat zijn de voordelen van simlockvrij op een rijtje?
-als het een enkele simlock betreft, kun je volgens mij wel verschillende simkaarten erin doen, maar zit er nog een soort software op van één type provider waardoor je misschien toch een paar functies niet kan gebruiken of de layout ziet er niet origineel uit of zo...
Edit: Sorry dat ik zo opdringend ben, maar heb het antwoord snel nodig. Iemand?Xouxic schreef op zondag 20 januari 2008 @ 01:36:
Ok ik een heb raar vraagje mischien, maar heb er wel snel antwoord op nodig, ik heb een k800i james bond edition, zodra die hem aanzet vraagt ie om pin, die geeft ik netjes, en daar staat er tel geblokeerd en moet ik een code van 4/5 of 6 cijfers in toetsen, nou heb ik deze alleen niet. Dus kan ik hem nu weg gooien of wat? Ik hoop dat ik snel geholpen word, alvast bedankt.
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
De vorige eigenaar heeft naast de Simpin ook een Toestelpin ingesteld!Xouxic schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:02:
[...]
Edit: Sorry dat ik zo opdringend ben, maar heb het antwoord snel nodig. Iemand?
Verwijderd
Je zou 0000 de standaard code kunnen proberen maar ben voorzichtig, volgens mij heb je maar 3 pogingen.
Hoe kom je eigenlijk aan dat toestel?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 17:50 ]
Toestel is gevonden, en heb alles wat logisch is al geprobeerd. Maar inmiddels ligt hij op het Politie Bureau, ik heb hem terug gebracht. Heb er zelf tog niets aan. En vanaf vandaag ben ik weer weg van dit topic, bedankt voor de hulp mensen.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:47:
Je zou 0000 de standaard code kunnen proberen maar ben voorzichtig, volgens mij heb je maar 3 pogingen.
Verwijderd
Klopt het dat een simlockvrije SE K800i ook mogelijk maakt door provider geblokkeerde opties nu wel te laten functioneren? Welke porrt mogelijkheden zijn er precies op dit toestel en waarvoor van nut?
Heeft iemand alle mogelijke streaminstellingen nog eens op een rijtje?
Heeft iemand alle mogelijke streaminstellingen nog eens op een rijtje?
Verwijderd
bbgt: ik vraag me af of alles dan open is na simlockvrij. je hebt ook nog zoiets als providerlock, dat is kennelijk weer iets anders...
Zelf zag ik een leuke aanbieding bij de dixons: een k800i prepaid met Telfort (15 euro tegoed) voor 151 euro bij inruiling van je oude toestel. de goedkoopste die ik heb gezien tot nu toe!
O ja en bij de mediamarkt ook weer, nu slechts 155 euro, maar dan met T-mobile prepaid, maar T-mobile bevat volgens mij ook software in de telefoon, nog erger dan Telfort (heb ik me laten vertellen).
En de kijkshop: 169 euro prepaid T-mobile maar daar zit ook een T-mobile logo op de plek waar 'Cybershot' hoort te staan!
Het simlockvrij maken van de k800i is ook een vak apart, als ik alles zo lees. Niet zomaar voor een 10tje op de markt, deze is wel duurder (vanaf 25 euro, meen ik).
Zelf zag ik een leuke aanbieding bij de dixons: een k800i prepaid met Telfort (15 euro tegoed) voor 151 euro bij inruiling van je oude toestel. de goedkoopste die ik heb gezien tot nu toe!
O ja en bij de mediamarkt ook weer, nu slechts 155 euro, maar dan met T-mobile prepaid, maar T-mobile bevat volgens mij ook software in de telefoon, nog erger dan Telfort (heb ik me laten vertellen).
En de kijkshop: 169 euro prepaid T-mobile maar daar zit ook een T-mobile logo op de plek waar 'Cybershot' hoort te staan!
Het simlockvrij maken van de k800i is ook een vak apart, als ik alles zo lees. Niet zomaar voor een 10tje op de markt, deze is wel duurder (vanaf 25 euro, meen ik).
Verwijderd
Ik heb een K800i zonder Nederlandse taal en dus ook zonder Nederlands woordenboek. Dat laatste vind ik vrij vervelend. Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Alvast bedankt voor de reacties.
hmm, met zonder.....
Misschien een keer updaten...
Misschien een keer updaten...
Verwijderd
http://mobi.sitex.com.ua/mWebPlayer/help.htm
Many mobile providers restrict possibility for unsigned J2ME software to such kind of connection from mobile phones.
To avoid connection restriction your phone must be unlocked. In this case mWebPlayer connects directly to a stream server via sockets and receives its media data. It is realy easy to unclock your phone. For details call to custom service of your mobile provider.
Many mobile providers restrict possibility for unsigned J2ME software to such kind of connection from mobile phones.
To avoid connection restriction your phone must be unlocked. In this case mWebPlayer connects directly to a stream server via sockets and receives its media data. It is realy easy to unclock your phone. For details call to custom service of your mobile provider.
Verwijderd
Zo ik heb nu eindelijk mijn k800i. En wat blijkt: er zit de nieuwste software in, ik hoef dus niets te updaten! En hij werkt met windows vista. Wel lang zoeken naar drivers etc. maar alles doet het nu! Ben er nu al erg blij mee. Geluid valt niet tegen.
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb sinds gisteren ook een K800i. Ik ben er erg tevreden mee, maar de voice recording kwaliteit valt mij erg tegen. Ik heb geprobeerd wat nummers op te nemen van mij op de gitaar en piano, maar de kwaliteit is echt zwaaar onder de maat. Hebben hier meer van jullie problemen mee? En is er zoiets als een ruisonderdrukker ofzo?
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb sinds gisteren ook een K800i. Ik ben er erg tevreden mee, maar de voice recording kwaliteit valt mij erg tegen. Ik heb geprobeerd wat nummers op te nemen van mij op de gitaar en piano, maar de kwaliteit is echt zwaaar onder de maat. Hebben hier meer van jullie problemen mee? En is er zoiets als een ruisonderdrukker ofzo?
Alvast heel erg bedankt!
Die functie is ook niet echt bedoeld om muziek op te nemen... het heet ook voice recording...Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:13:
Beste mensen,
Alvast heel erg bedankt!
Kan je weinig tegen doen, het bestandsformaat is namelijk vooral de beperkende factor.
Verwijderd
bbgt: de softwareversie die er standaard in zit, is CXC1250210 R1KG001 070418 zegt dat iets?
Verwijderd
leuk hoor, die afstandsbedieningsfunctie. alleen de volumeknoppen reageren helaas niet, en dat is wel handig als je een dvdtje op de laptop kijkt. Hoe is dat bij anderen???
Verwijderd
Jammer jammer jammer, de K810i die ik in september heb gewonnen was helaas niet zo waterdicht. Zodoende heb ik nu een K800i. Si het een stapje terug? Mwa, afgezien van het zeer leuke en handige muziekherkenningsprograma vind ik het wel meevallen. Okee...de ronde knopjes waren ook wel fijn.
Maar de pest van Marktplaats is, je koopt wat zonder garantie. Dat heb ik nu dus ook. Het toestel functioneert naar behoren, maar af en toe hapert het schuifje voor de camera. Als ik een foto wil maken denkt het toestel dus dat het schuifje nog dicht zit. Ik heb het al een paar keer kunnen fixen door de twee schroefjes onder het batterijklepje even wat vaster of wat losser te draaien, maar het probleem blijft. Het klepje bediend een klein knopje met een lang hendeltje. Door het klepje open te schuiven druk je dat hendeltje in. In eerste instantie dacht ik ook dat daat de oorzaak lag, maar dus niet. Want als ik het hendeltje met een schroevendraaier bedien blijft hij ook aangeven dat het klepje dicht zit. Het schakelaartje zelf is ook niet kapot ofzo, altahns, het is niet als een oude Nokia waar sommige onderdelen wel eens van de print afvielen. Softwarebugje? Maar dat verklaart niet waarom het soms wel werkt als ik de schroefjes wat strakker of losser zet.
Wat is er mis met mijn K800i?
Maar de pest van Marktplaats is, je koopt wat zonder garantie. Dat heb ik nu dus ook. Het toestel functioneert naar behoren, maar af en toe hapert het schuifje voor de camera. Als ik een foto wil maken denkt het toestel dus dat het schuifje nog dicht zit. Ik heb het al een paar keer kunnen fixen door de twee schroefjes onder het batterijklepje even wat vaster of wat losser te draaien, maar het probleem blijft. Het klepje bediend een klein knopje met een lang hendeltje. Door het klepje open te schuiven druk je dat hendeltje in. In eerste instantie dacht ik ook dat daat de oorzaak lag, maar dus niet. Want als ik het hendeltje met een schroevendraaier bedien blijft hij ook aangeven dat het klepje dicht zit. Het schakelaartje zelf is ook niet kapot ofzo, altahns, het is niet als een oude Nokia waar sommige onderdelen wel eens van de print afvielen. Softwarebugje? Maar dat verklaart niet waarom het soms wel werkt als ik de schroefjes wat strakker of losser zet.
Wat is er mis met mijn K800i?
Verwijderd
Ik heb de k800i nog geen week in bezit. 3 keer is het gebeurd dat het toestel bleef 'hangen', hij reageerde nergens meer op en ik kon hem alleen maar (ook met moeite) uit en pas later weer aanzetten. Iemand enig idee of dit normaal is? Met vorige mobiel had ik het maar 1 x per half jaar of zo... Ben ik te snel met invoeren/scrollen??
Verder prima toestel. Nog steeds aan het uitvogelen.
Verder prima toestel. Nog steeds aan het uitvogelen.
Wat ik nu toch heb. Mijn T9 woordenboek is langzaam aan het stukgaan. Steeds meer woorden worden niet meer herkend. Ik heb al met de taalinstellingen lopen stoeien, maar hier veranderd niets door. Simpele woorden als 'ik' en 'hoi' zijn verdwenen. Heel bijzonder. Zijn er mensen die hier ooit wel eens van gehoord hebben en enig idee hebben? Anders even contact opnemen met SE.
Edit: ook lekker. Zojuist een master reset uitgevoerd en nu ben ik het nederlandse woordenboek helemaal kwijt.
Edit: ook lekker. Zojuist een master reset uitgevoerd en nu ben ik het nederlandse woordenboek helemaal kwijt.
[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 28-01-2008 16:56 ]
PSN: Shiver23
Ik heb echt exáct hetzelfde probleem. Okee, mijn probleem verscheen na een wat minder succesvolle flash waarna ik een masterreset moest doen. Heb je ondertussen al contact gehad met S-E? Ik voeg je even toe op MSN anders, dan babbelen we even verder omdat het anders nogal offtopic gaat, helpdeskerijShiver23 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:29:
Wat ik nu toch heb. Mijn T9 woordenboek is langzaam aan het stukgaan. Steeds meer woorden worden niet meer herkend. Ik heb al met de taalinstellingen lopen stoeien, maar hier veranderd niets door. Simpele woorden als 'ik' en 'hoi' zijn verdwenen. Heel bijzonder. Zijn er mensen die hier ooit wel eens van gehoord hebben en enig idee hebben? Anders even contact opnemen met SE.
Verwijderd
Ik heb nu zaklampsoftware! En die werkt: het rode lampje achterop wordt nu als zaklamp gebruikt. Deze brandt wel continu tijdens gebruik van deze applicatie.
Helaas is het niet de xenonflitser die als zaklamp gebruikt wordt. Dat zou een heel mooi lampje geweest zijn! Of iemand moet toevallig meer weten hiervan.
Helaas is het niet de xenonflitser die als zaklamp gebruikt wordt. Dat zou een heel mooi lampje geweest zijn! Of iemand moet toevallig meer weten hiervan.
Ik word het nu wel een beetje zat. Ik heb mijn k800i al 2 keer terug gestuurd voor problemen als vastlopers, niet opladenn, uitvallen, etc. Allebei de keren kon Dynafix (daar gaan ze heen geloof ik?) niks vinden.
Sinds gister loopt hij zelfs om de 10 minuten vast! Heeft het nut om hem nog terug te sturen, of is er niet iets wat ik zelf kan proberen? Terug naar fabrieksinstellingen heb ik geprobeerd, andere batterij, andere simkaart, andere memorystick, ik weet het ook niet meer.
Sinds gister loopt hij zelfs om de 10 minuten vast! Heeft het nut om hem nog terug te sturen, of is er niet iets wat ik zelf kan proberen? Terug naar fabrieksinstellingen heb ik geprobeerd, andere batterij, andere simkaart, andere memorystick, ik weet het ook niet meer.
Verwijderd
Heej, ik heb sinds vandaag de SE K800i en ben er heel blij mee, ik heb alleen 1 probleem.
komtie: als ik alles installeer op mijn labtop (windows XP ik gloof home) ''ziet'' of ''leest'' ie hem niet. ik kan wel alles installeren en zo maar als ik via disc2phone muziek op mijn mobiel wil zetten staat plaats memory stick of sluit de telefoon aan via een usb-kabel. als ik sony ericsson pc suite open dan staat er boven in beeld geen apparaat gevonden. ook als ik op verbinding maken klik vind hij hem niet.
weet iemand hoe ik muziek op mijn k800i moet zetten. ik ben radeloos. klinkt gek maar ik heb van alles op youtube proberen op te zoeken, via google etc maar nog niets gevonden en ben er zeker een uurtje of 3 naar op zoek geweest. ik heb mijn mobiel donderdag besteld en vandaag was ie binnen dus ik ga er vanuit dat de nieuwste software er opstaat (CXC1230210 R1 CF001060704) heeft iemand dit ook gehad of weet iemand de oplossing post het a.u.b.
bvd
komtie: als ik alles installeer op mijn labtop (windows XP ik gloof home) ''ziet'' of ''leest'' ie hem niet. ik kan wel alles installeren en zo maar als ik via disc2phone muziek op mijn mobiel wil zetten staat plaats memory stick of sluit de telefoon aan via een usb-kabel. als ik sony ericsson pc suite open dan staat er boven in beeld geen apparaat gevonden. ook als ik op verbinding maken klik vind hij hem niet.
weet iemand hoe ik muziek op mijn k800i moet zetten. ik ben radeloos. klinkt gek maar ik heb van alles op youtube proberen op te zoeken, via google etc maar nog niets gevonden en ben er zeker een uurtje of 3 naar op zoek geweest. ik heb mijn mobiel donderdag besteld en vandaag was ie binnen dus ik ga er vanuit dat de nieuwste software er opstaat (CXC1230210 R1 CF001060704) heeft iemand dit ook gehad of weet iemand de oplossing post het a.u.b.
bvd
Verwijderd
zie hierboven ergens: lijkt niet de nieuwste versie. Kijk bij instellingen en software versie en probeer evt. een nieuwere versie op te halen. Ik vraag me af of dit te maken heeft met jouw probleem.Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 00:24:
Heej, ik heb sinds vandaag de SE K800i en ben er heel blij mee, ik heb alleen 1 probleem.
bvd
Ik denk dat de drivers niet zijn geinstalleerd of dat daar iets is misgegaan. Wat gebeurt er als je de telefoon inplugt? Dan moet hij er naar zoeken: probeer eerst automatisch laten zoeken, en als het dan niet lukt, de cdrom erin doen van pC suite, maar niet deze cd gaan laten draaien. Wel opdracht geven dat de PC drivers zoekt op deze CDrom. En dan zou het tohc moeten lukken denk ik.
en als het echt niet lukt, dan moet je toch gewoon het memorystickje eruit kunnen halen en met adapter in je pc pluggen, dan kun je direct muziek erop zetten. Maar dan moet je natuurlijk wel zo'n stickie hebben...
succes!
Verwijderd
zijn hier mensen die ervaring hebben met SE development kit en SE device explorer en bluetooth internet???
Ik heb eindelijk alle software aan de praat gekregen, maar het lukt nu nog niet goed om de internet verbinding van de PC te laten doorsluizen via BT naar de K800i. Wel is opera mini geinstalleerd op k800i en in device explorer zie ik telefoon en alle applicaties. Maar het internet op de gsm loopt steeds vast en dan kan ik alleen nog maar de gsm resetten... Ik doe iets fout maar wat?
Misschien heb ik een foute BT stick (namelijk van blue soleil geloof ik....)?
Ik heb eindelijk alle software aan de praat gekregen, maar het lukt nu nog niet goed om de internet verbinding van de PC te laten doorsluizen via BT naar de K800i. Wel is opera mini geinstalleerd op k800i en in device explorer zie ik telefoon en alle applicaties. Maar het internet op de gsm loopt steeds vast en dan kan ik alleen nog maar de gsm resetten... Ik doe iets fout maar wat?
Verwijderd
ik heb nu ook al een doc viewer gevonden, geweldig! (natuurlijk langzaam maar toch....) word en excel is te lezen.. zie o.a. zesium.com
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 21:37 ]
Er is ook een programma om het display gewoon wit te laten zijn, dat kan je ook gebruiken als licht, geeft ook best veel licht in het donker, alhoewel het rode ledje wel meer licht geeftVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:02:
Ik heb nu zaklampsoftware! En die werkt: het rode lampje achterop wordt nu als zaklamp gebruikt. Deze brandt wel continu tijdens gebruik van deze applicatie.
edit: Ik heb btw geen ervaring met dat bt internet, aangezien ik geen bt op me laptop heb
[ Voor 6% gewijzigd door Nixweerd op 06-02-2008 20:46 ]
Verwijderd
Hi gebruikers opgelet!
Internet op je mobiel GRATIS in het weekend uitproberen
Je kunt Internet op je mobiel gratis uitproberen in de volgende weekeinden:
9 en 10 februari
16 en 17 februari
23 en 24 februari
1 en 2 maart
Voorwaarden
Iedereen met een Hi Abonnement en Hi PrePay kan deelnemen aan deze actie. Je hoeft je niet aan te melden.
Het gebruik van Internet op je mobiel tijdens het weekend is gratis en wordt niet van je Hi Abonnement of PrePay-tegoed afgeschreven.
Een weekend begint zaterdag om 00.01 uur en eindigt zondag om 23.59 uur.
Kosten voor diensten waarvoor streaming data nodig is (zoals het bekijken van filmpjes op youtube, radio luisteren e.d.) zijn van de actie uitgesloten. Hiervoor gelden de reguliere tarieven.
Geen instellingen? sms 'ja' naar 1300
bron: http://www.hi.nl/web/show/id=249045
Internet op je mobiel GRATIS in het weekend uitproberen
Je kunt Internet op je mobiel gratis uitproberen in de volgende weekeinden:
9 en 10 februari
16 en 17 februari
23 en 24 februari
1 en 2 maart
Voorwaarden
Iedereen met een Hi Abonnement en Hi PrePay kan deelnemen aan deze actie. Je hoeft je niet aan te melden.
Het gebruik van Internet op je mobiel tijdens het weekend is gratis en wordt niet van je Hi Abonnement of PrePay-tegoed afgeschreven.
Een weekend begint zaterdag om 00.01 uur en eindigt zondag om 23.59 uur.
Kosten voor diensten waarvoor streaming data nodig is (zoals het bekijken van filmpjes op youtube, radio luisteren e.d.) zijn van de actie uitgesloten. Hiervoor gelden de reguliere tarieven.
Geen instellingen? sms 'ja' naar 1300
bron: http://www.hi.nl/web/show/id=249045
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 22:11 ]
Ik snap er helemaal niks van, heb een BT dongle gevonden(die van mij is ook blue soleilVerwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:59:
zijn hier mensen die ervaring hebben met SE development kit en SE device explorer en bluetooth internet???

Hoe moet ik die PAN verbinding maken, gebeurt dat van de pc uit, of doe ik dat via m'n mobiel?
En hoe maak je verbinding via die device explorer, dat lukt me al niet eens?

Verwijderd
Wat mot je nou met zoiets?
Tevens is het zo dat u geen WMP op het toestel kan zetten. WMP is een programma dat alleen voor Windows computers beschikbaar zijn. De link die u gestuurd heeft maakt gebruikt van de WMP of van WINAMP. Beide programma's zijn programma die op een computer geinstalleerd kunnen worden. Het feit is dus dat deze stream alleen geschik zijn om te openen vanuit een computer.
Wat u zult moeten doen is een stream zoeken die het 3GPP protocol ondersteund.......
Tevens is het zo dat u geen WMP op het toestel kan zetten. WMP is een programma dat alleen voor Windows computers beschikbaar zijn. De link die u gestuurd heeft maakt gebruikt van de WMP of van WINAMP. Beide programma's zijn programma die op een computer geinstalleerd kunnen worden. Het feit is dus dat deze stream alleen geschik zijn om te openen vanuit een computer.
Wat u zult moeten doen is een stream zoeken die het 3GPP protocol ondersteund.......
Verwijderd
Je moet eerst connect proxy uitvoeren en bij settings de juiste poort selecteren. Zie biij je windows BT scherm welke poort je gebruikt. Het lukte mij eerst ook niet, maar paar keer proberen en toen makate hij contact.Nixweerd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:41:
[...]
Ik snap er helemaal niks van, heb een BT dongle gevonden(die van mij is ook blue soleil), het is BT 1.2, maar volgens die handleiding, moet het dan ook wel lukken, maar begrijp dr helemaal niks van.
Hoe moet ik die PAN verbinding maken, gebeurt dat van de pc uit, of doe ik dat via m'n mobiel?
En hoe maak je verbinding via die device explorer, dat lukt me al niet eens?
Ik kon de gsm toen vinden in device explorer.
Goed het lijstje volgen wat hier http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htm staat.
Maar goed, veel verder ben ik ook nog niet.
Ik heb nu verbinding, eerst wilde dat BT programma niet meewerken, dus was de mobiel niet via een virtuele com poort verbonden. Maar nu is dat wel gelukt, maar loopt me mobiel zo'n beetje vast, alleen als ik opera mini opstart, doet ie na een tijdje niet meer zoveel
Bij test 2/2 stopt/hangt ie.
Ik kan wel via dat bluesoleil een PAN verbinding maken, maar volgens mij gaat de internet verbinding dan via de gprs van de telefoon, ipv andersom. en als ik die internetinstellingen van het mobiel instel op die bluetooth verbinding en dan internet opstart, krijg ik op m'n laptop wel te zien dat er een PAN verbinding is, maar verder gebeurt er niks op het mobiel, het scherm blijft maar aan het laden, terwijl er niet veel data overgestuurd wordt
Bij test 2/2 stopt/hangt ie.
Ik kan wel via dat bluesoleil een PAN verbinding maken, maar volgens mij gaat de internet verbinding dan via de gprs van de telefoon, ipv andersom. en als ik die internetinstellingen van het mobiel instel op die bluetooth verbinding en dan internet opstart, krijg ik op m'n laptop wel te zien dat er een PAN verbinding is, maar verder gebeurt er niks op het mobiel, het scherm blijft maar aan het laden, terwijl er niet veel data overgestuurd wordt
De combinatie met BlueSoleil en PAN is niet geweldig, ik heb liever stabiele Widcomm drivers.
Ik zie dat mensen 2 verschillende dingen proberen, via device explorer kan wel met de K800i maar dit is eigenlijk bedoeld voor gsm's waar geen bluetooth PAN op zit.
PAN werkt helaas ook niet zo goed, ik moest best vaak een verbinding tot stand brengen en verbreken voor m'n pc op de K800i zichtbaar werd bij de data accounts.
Is dit eenmaal gelukt dan gaat het elke keer goed.
Bedenk dat PAN 2 kanten op werkt, start je PAN op de K800i dan maak je gebruik van breedband internet van je pc.
Als de pc een PAN verbinding maakt met de K800i dan wordt de K800i de internet verbinding voor de pc, ook als er al een werkende LAN is
Dit is handig als je met een laptop onderweg wilt internetten maar het is minder fijn als je thuis (onbedoeld) de hele avond via de K800i aan het internetten bent met je pc
Ik zie dat mensen 2 verschillende dingen proberen, via device explorer kan wel met de K800i maar dit is eigenlijk bedoeld voor gsm's waar geen bluetooth PAN op zit.
PAN werkt helaas ook niet zo goed, ik moest best vaak een verbinding tot stand brengen en verbreken voor m'n pc op de K800i zichtbaar werd bij de data accounts.
Is dit eenmaal gelukt dan gaat het elke keer goed.
Bedenk dat PAN 2 kanten op werkt, start je PAN op de K800i dan maak je gebruik van breedband internet van je pc.
Als de pc een PAN verbinding maakt met de K800i dan wordt de K800i de internet verbinding voor de pc, ook als er al een werkende LAN is
Dit is handig als je met een laptop onderweg wilt internetten maar het is minder fijn als je thuis (onbedoeld) de hele avond via de K800i aan het internetten bent met je pc

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik heb het nergens terug kunnen vinden, maar is het ook mogelijk om tonen bij sms-berichten op te laten lopen? Dit kan wel bij inkomende gesprekken. Sinds kort heb ik een hele knappe tone, maar het is nogal vervelend als er een volbloed V12 in één keer uit je foon komt tetteren 
Wie weet of dit kan?
Wie weet of dit kan?
ik heb de pc wel zichtbaar bij de data accounts, maar als ik dan verbinding maak met de pc, het internet probeer op te gaan, gebeurt er niks. Hij opent heel even de browser en ik kan zien dat de BT heel even wordt gebruikt, maar dan sluit ie de browser automatisch weer af en ben ik niks verder.
[ Voor 30% gewijzigd door Nixweerd op 11-02-2008 20:17 ]
Verwijderd
BT internet:
ik blijf het probleem houden dat wanneer ik operamini start op pc, hij wel start op gsm, maar als ik iets aanklik, blijft hij hangen terwijl hij probeert te verbinden. ik kan alleen nog de telefoon uitzetten. Iemand een oplossing hiervoor? Zo heb ik nog niks aan internet op mobiel, alleen dat 'ie crasht...
ik blijf het probleem houden dat wanneer ik operamini start op pc, hij wel start op gsm, maar als ik iets aanklik, blijft hij hangen terwijl hij probeert te verbinden. ik kan alleen nog de telefoon uitzetten. Iemand een oplossing hiervoor? Zo heb ik nog niks aan internet op mobiel, alleen dat 'ie crasht...
Bij mij loopt ie ook vast, hij doet 2 tests of zoiets, de 1e gaat wel goed, maar die 2e duurt of heel lang, of de mobiel loopt vast net als jij hebt. Ik moet het mobiel dan ook uit en weer aanzetten om er wat mee te doen. Als ik tijdens die 2e test de verbinding verbreek, hoef ik hem niet opnieuw op te starten, dus hij zit niet echt vast, maar ik krijg het BT internet ook niet voor elkaar
Verwijderd
Mijn k800 is er gewoon helemaal mee gestopt. Ik had hem uitgezet bij een musical en kreeg hem daarna niet meer aan. De hele nacht in de oplader gehad leverde ook niets op. Hij doet gewoon helemaal niets meer.
Heeft iemand anders dit weleens gehad? En zo ja, hoe heb je dat opgelost?
Heeft iemand anders dit weleens gehad? En zo ja, hoe heb je dat opgelost?
Heb je toevallig de automatische toetsblokkering aanstaan? Ik kom er net achter dat als ik die aan heb staan en deze er op gaat in opera mini, ik m'n mobiel niet eerder meer aan de praat krijg dan dat ik de connectie verbreek vanaf de pc kant.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:46:
BT internet:
Ik heb nu alleen nog het probleem dat als ik 1 site heb aangeklikt in de browser (nu.nl in mijn geval) ik daarna niet verder kan klikken, dan krijg ik te zien dat ie verbinding wil maken, maar verder niks doet.
Verwijderd
Nee, ik heb geen autom. toetsblokkering aanstaan.
En ik kan inderdaad 1 scherm verder na het starten van opera, bijv. naar nu.nl, en dan nog evt. iets uitvergroten op die pagina, maar daar houdt het ook mee op. In die tijd kruip ik dan net zo snel naar de PC.
Nog iets anders: ik heb nu via prepaidkaartje hi een weekendje gratis geinternet. Maar het viel me toch tegen: ook al lukt het internet wel, het duurt erg lang voor dat je een pagina hebt ingetypt of je moet alles eerst programmeren in favorieten, maar dat duurt ook lang. Het gaat ook best traag. Downloaden lukt ook niet goed, maar dat komt misschien door de actie van hi dat dat weer niet lukt. en streaming kan ook niet bij deze actie, dus dat heb ik niet kunnen testen.
Via de bekende wegen heb ik nu wel heel veel spelletjes gedownloaded en ik wil zelf nog wat java appl. maken als ik een beetje wegwijs kan worden met Java. En dan gewoon alles van de PC naar de telefoon zenden, dus geen internet op telefoon want ook al zou het goed werken met BT, ik verwacht er geen wonderen van...
En ik kan inderdaad 1 scherm verder na het starten van opera, bijv. naar nu.nl, en dan nog evt. iets uitvergroten op die pagina, maar daar houdt het ook mee op. In die tijd kruip ik dan net zo snel naar de PC.
Nog iets anders: ik heb nu via prepaidkaartje hi een weekendje gratis geinternet. Maar het viel me toch tegen: ook al lukt het internet wel, het duurt erg lang voor dat je een pagina hebt ingetypt of je moet alles eerst programmeren in favorieten, maar dat duurt ook lang. Het gaat ook best traag. Downloaden lukt ook niet goed, maar dat komt misschien door de actie van hi dat dat weer niet lukt. en streaming kan ook niet bij deze actie, dus dat heb ik niet kunnen testen.
Via de bekende wegen heb ik nu wel heel veel spelletjes gedownloaded en ik wil zelf nog wat java appl. maken als ik een beetje wegwijs kan worden met Java. En dan gewoon alles van de PC naar de telefoon zenden, dus geen internet op telefoon want ook al zou het goed werken met BT, ik verwacht er geen wonderen van...
internet via BT valt mij ook nog wel een beetje tegen, ik kan maar een paar meter van mijn laptop weg en de verbinding is weg, kan ik net zo goed gewoon achter m'n pc gaan zitten. Ik moet eigenlijk BT 2.0 hebben, is iets groter bereik, mja...
En dat gratis internet van hi heb ik ook ja, dat is best leuk om uit te proberen, het is zelfs mogelijk om zo te msnen. Ik heb dit trouwens eerst uitgeprobeerd op de standaardbrowser van sony ericsson en die voelt me nog net iets natuurlijker aan dan opera mini. Bij opera mini is het verder wel handig dat je eerst een klein overzichtje krijgt van de site.
Streaming heb ik ook nog niet geprobeerd. Ik vind het internet zo snel genoeg voor de dingen wat je wilt doen via je mobiel. want zware (grote) bestanden wil je toch niet via je mobiel downloaden. Alhoewel pdfjes nog wel een x kan, met die pdf reader voor die k800 erbij
Het is trouwens ook mogelijk om via de k800i gewoon te msnen, moet je naar www.live.nl gaan en daar kan je dan de messenger aanklikken
En dat gratis internet van hi heb ik ook ja, dat is best leuk om uit te proberen, het is zelfs mogelijk om zo te msnen. Ik heb dit trouwens eerst uitgeprobeerd op de standaardbrowser van sony ericsson en die voelt me nog net iets natuurlijker aan dan opera mini. Bij opera mini is het verder wel handig dat je eerst een klein overzichtje krijgt van de site.
Streaming heb ik ook nog niet geprobeerd. Ik vind het internet zo snel genoeg voor de dingen wat je wilt doen via je mobiel. want zware (grote) bestanden wil je toch niet via je mobiel downloaden. Alhoewel pdfjes nog wel een x kan, met die pdf reader voor die k800 erbij
Het is trouwens ook mogelijk om via de k800i gewoon te msnen, moet je naar www.live.nl gaan en daar kan je dan de messenger aanklikken
Verwijderd
Ik ga me maar eens op java storten, zijn er al mensen die inmiddels zelf software kunnen maken mbv programma's?
Want?Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:08:
Het is trouwens niet mogelijk om via de k800i gewoon naar internetradio te luisteren....
Met de site wap.tunim.fm had ik geen problemen hoor.
T-mobile pit
Mijn K750i doet 't nog perfect, maar omdat ik een nieuw abonnement af wil sluiten is een nieuwe telefoon natuurlijk nooit verkeerd. Ik heb niet veel eisen, alleen moet er een goede camera in zitten (gebruik ik vaak voor m'n opleiding) en de batterijduur moet goed zijn, k750i doet 't met gemak een week. Nu heb ik mijn oog laten vallen op zo'n K800i, en 't is wel ongeveer wat ik zoek, alleen hij is zo dik? Dat klepje op de achterkant lijkt me echt heel irritant, nog erger dan die van een K750i
Ik lees ook dat de dikte van de telefoon 18mm is, da's inclusief dat klepje...? (Denk het niet namelijk).
Ik lees ook dat de dikte van de telefoon 18mm is, da's inclusief dat klepje...? (Denk het niet namelijk).
Ik heb het geprobeerd na te meten met een centimeter lint, heb geen geo of lineaal bij de hand. Het lijkt me idd zonder klepje, bij het klepje komt er 3 of 4 mm bij. Het klepje is idd irritant, niet vanwege de dikte maar omdat het af en toe vanzelf open gaat als je de phone uit je zak haalt. Voor een telefoon maakt ie wel prima foto's. De batterij duur hangt erg af van of je umts aan of uit hebt staan.Cyclonist schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:52:
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Hallo mensen,
Even een vraagje ik sta op het punt om de k800i te kopen.
Ik vraag me alleen af of dit na een dik jaar van release nog steeds een goede keus is of dat ik nu misschien beter een andere kan nemen. Camera en Mp3 zijn een pré!
Dit is misschien een beetje off-topic maar goed scheelt weer een nieuw topic.
Iets wat wel on-topic is is het volgende:
Zaklamp functie, rode lamp aan voorkant
Zaklamp functie, dislay wit
Heeft iemand dit al getest.. zo ja werkt het echt? Want buiten de camera en mp3 vind ik een zaklamp ook wel belangrijk
.
Hoop zo snel mogelijk iets te horen
Oja Cyclonist
we zitten een beetje in hetzelfde stadium lijkt het
Even een vraagje ik sta op het punt om de k800i te kopen.
Ik vraag me alleen af of dit na een dik jaar van release nog steeds een goede keus is of dat ik nu misschien beter een andere kan nemen. Camera en Mp3 zijn een pré!
Dit is misschien een beetje off-topic maar goed scheelt weer een nieuw topic.
Iets wat wel on-topic is is het volgende:
Zaklamp functie, rode lamp aan voorkant
Zaklamp functie, dislay wit
Heeft iemand dit al getest.. zo ja werkt het echt? Want buiten de camera en mp3 vind ik een zaklamp ook wel belangrijk
Hoop zo snel mogelijk iets te horen
Oja Cyclonist
Gezellig 
Verder ben ik ook nog aan het kijken voor een K810i (iets praktischer qua afmetingen / camera-schuifje, verder hetzelfde) en een Samsung D900i. Ik heb nog even de tijd, abonnement loopt pas in juni af. Ik heb begrepen dat er tegen die tijd weer een nieuwe reeks SonyEricsson camera's aankomen, dus het is wellicht het wachten waard
Verder ben ik ook nog aan het kijken voor een K810i (iets praktischer qua afmetingen / camera-schuifje, verder hetzelfde) en een Samsung D900i. Ik heb nog even de tijd, abonnement loopt pas in juni af. Ik heb begrepen dat er tegen die tijd weer een nieuwe reeks SonyEricsson camera's aankomen, dus het is wellicht het wachten waard
Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de k810i gaan, een kameraad heeft deze. Ik heb de k800i en de k810i ziet er gewoon hartstikke lijp uit, eerst vond ik die ronde knoppen niks, maar dat valt me toch niks tegen.
Trouwens die zaklamp programma's voor de k800i werken ook op de k810i en het werkt perfect, voor mij iig.
Als het kwa prijs niet veel uitmaakt zou ik voor de k810i gaan. Omdat er net iets nieuwere techniek inzit, al is de camera volgens mij hetzelfde.
Kwa dikte is de k810i ook iets dunner en is het klepje beter weggewerkt, zodat deze niet zo snel open gaat.
Wat vinden jullie van de k850i dan, dit is de nog nieuwere versie, met een 5 megapixel camera?
Ik heb hem wel eens gezien, het is wel een leuke telefoon, maar ik mis het pookje, een mobiel met een pookje heeft een dikke pré bij mij.
edit: ohja, als je toch zolang moet wachten, zou ik nog even wachten met uitzoeken, aangezien er net die nieuwe mobieltjes zijn aangekondigd. En misschien is een smartphone dan wel veel goedkoper geworden, dus een beter alternatief.
Trouwens die zaklamp programma's voor de k800i werken ook op de k810i en het werkt perfect, voor mij iig.
Als het kwa prijs niet veel uitmaakt zou ik voor de k810i gaan. Omdat er net iets nieuwere techniek inzit, al is de camera volgens mij hetzelfde.
Kwa dikte is de k810i ook iets dunner en is het klepje beter weggewerkt, zodat deze niet zo snel open gaat.
Wat vinden jullie van de k850i dan, dit is de nog nieuwere versie, met een 5 megapixel camera?
Ik heb hem wel eens gezien, het is wel een leuke telefoon, maar ik mis het pookje, een mobiel met een pookje heeft een dikke pré bij mij.
edit: ohja, als je toch zolang moet wachten, zou ik nog even wachten met uitzoeken, aangezien er net die nieuwe mobieltjes zijn aangekondigd. En misschien is een smartphone dan wel veel goedkoper geworden, dus een beter alternatief.
[ Voor 12% gewijzigd door Nixweerd op 20-02-2008 00:03 ]
Verwijderd
Blueflame core:
Zaklampfunctie: er is een progje te downloaden (torch) waarmee het rode lampje achter als zaklamp gebruikt kan worden maar die is dan wel steeds aan tot je het progje uitzet. De xenonflitser is niet als zaklmap te gebruiken, althans ik heb het nog nergens gevonden.
Een wit scherm is wel makkelijk voor elkaar te krijgen als je zelf niet gaat internetten met mobiel. gewoon bij internetinstellingen een andere povider kiezen (van je pc bijvoorbeeld) , en als je dan het meest linksje knopje indrukt, dat is internet, heb je meteen een wit scherm want hij kan dan geen verbinding maken... blijft paar seconden wit en dan weer terug in hoofdscherm.
Camera is erg goed, mp3 ligt eraan wat je gewend bent en wat je eisen zijn.
Ik heb het toestel nu een maand en het is echt heel uitgebreid. via getjar.com is er veel te downloaden.
voor de prijs die je er nu voor betlaalt (onder de 200 euro) is het een goed toestel vind ik zelf.
Het uiterlijk is niet geweldig, dat is een van de weinige minpuntjes. en het klepje, maar daar moet je gewoon rekening mee houden, kwestie van wennen.
Zaklampfunctie: er is een progje te downloaden (torch) waarmee het rode lampje achter als zaklamp gebruikt kan worden maar die is dan wel steeds aan tot je het progje uitzet. De xenonflitser is niet als zaklmap te gebruiken, althans ik heb het nog nergens gevonden.
Een wit scherm is wel makkelijk voor elkaar te krijgen als je zelf niet gaat internetten met mobiel. gewoon bij internetinstellingen een andere povider kiezen (van je pc bijvoorbeeld) , en als je dan het meest linksje knopje indrukt, dat is internet, heb je meteen een wit scherm want hij kan dan geen verbinding maken... blijft paar seconden wit en dan weer terug in hoofdscherm.
Camera is erg goed, mp3 ligt eraan wat je gewend bent en wat je eisen zijn.
Ik heb het toestel nu een maand en het is echt heel uitgebreid. via getjar.com is er veel te downloaden.
voor de prijs die je er nu voor betlaalt (onder de 200 euro) is het een goed toestel vind ik zelf.
Het uiterlijk is niet geweldig, dat is een van de weinige minpuntjes. en het klepje, maar daar moet je gewoon rekening mee houden, kwestie van wennen.
Ik ben zelf van de K750 naar de K800 gegaan. Hij is iets onhandiger qua formaat (het klepje is eigenlijk een kleine achteruitgang t.o.v. de K750). Fotokwaliteit is een stuk beter, behalve, ironisch genoeg, met slecht licht. D.w.z. de eerste reeks K750's (na een half jaar zijn ze van sensor veranderd), zoals ik ook had, presteerde een stuk beter bij weinig licht (minder ruis, meer gevoeligheid). (De nieuwere reeks K750's is daarentegen weer slechter en hoe je dat te weten komt...erm...). Daarbij komt dat het een zekere mate van voorkeur is of je liever LED verlichting gebruikt of Xenon flits. Zelf heb ik liever LED: dat geeft natuurlijker licht (liefst gebruik ik géén flits of bijlichting) en de Xenon zorgt er wel voor dat je méér licht hebt, maar maakt de foto's nóg blauwiger.Cyclonist schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:52:
Ik heb niet veel eisen, alleen moet er een goede camera in zitten (gebruik ik vaak voor m'n opleiding) en de batterijduur moet goed zijn, k750i doet 't met gemak een week.
Overwegend zijn de foto's dus beter. Maar als ik jou was zou ik er eens een goed checken naast je K750: elke nieuwe generatie SE's is weer zó'n stuk slicker... de interface, de rendering van de fonts, etcetera, de K800 is duidelijk nieuwer en daardoor een stuk meer... eh... suave
Ben er nog steeds erg tevreden mee... maar kijk inmiddels wel met een schuin oog naar de nieuwe modellen, eindelijk platte toestellen met >3mp AF
[ Voor 10% gewijzigd door PowerFlower op 19-02-2008 22:49 ]
Bedankt voor de reacties, zal nog eens nader onderzoek gaan doen 
Deze is trouwens de opvolger van de W880i, ook net nieuw:

Ziet er erg goed uit, maar nog vrij prijzig bij een 1-jarig abonnement..
Deze is trouwens de opvolger van de W880i, ook net nieuw:

Ziet er erg goed uit, maar nog vrij prijzig bij een 1-jarig abonnement..

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.