Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

De joystick moet je misschien schoonmaken. Dit is wel vaker het probleem met joysticks.
Heb je veel foto's/muziek op de telefoon/memorycard staan dat de telefoon langzaam maakt.

Beeld uitvallen kan natuurlijk ook hardwarematig zijn.

Maar iig antwoord op je vraag:
Updaten kan via het update-programma'tje van SE. http://www.sonyericsson.c...=ps&fid=21839&numItems=18

Meestal als je iets wint krijg je er ook een soort bon bij. Anders is de brief of email vaak genoeg om garantie te krijgen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Nou heb de pagina gevonden van update's ja.
heb wel de topic doorgelezen, alleen niet alle 77 pagina's, sta nog steeds op werk ;)

ook al is mijn werk telefoons hahah.
Maar vroeg het mij toch af?

Heel erg bedankt en ga dat eerst even proberen.
Ik heb op mijn Memorycard niet echt heel veel staan.
Heb alleen wel veel muziek erop.

Ik merk het tenminste bij smsjes versturen, dat dat opeens moeilijker gaat,.
terwijl dat eergisteren nog prima ging.

Zal de joystick schoonmaken.
Maar dat doe je gewoon door te blazxen toch ahah of met een klein doekje erdoor te halen?
of tips eventueel?

Ik zal de update proberen.
Alvast bedankt! :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:10:
..knip..
Zal de joystick schoonmaken.
Maar dat doe je gewoon door te blazxen toch ahah of met een klein doekje erdoor te halen?
of tips eventueel?
..knip..
Probeer eerst gewoon door te blazen en als het niet werkt even zoeken op got. Dezelfde vraag is al vaker gesteld met de bijbehorende antwoorden.
http://gathering.tweakers...nmaken&where=GoT#hitstart
en dan nog binnen het topic zoeken naar 'schoonmaken' om de juiste posts te vinden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dank jewel :)

Ga dan als ik uit me werk ben en thuis ff hele forum doospitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag in Laren bij Majoor (SE Flash Point) mijn SE K800i van nwe s/ware laten voorzien.
Heb nu R1KG001. (Vreemd dat in een stad als Almere met 180.000+ inwoners niet zo'n flash poimt is.Provider Orange (Orange World). MIjn uitdaging is om webradio/internet radio of hoe je 't ook maar noemt op mijn K800i te krijgen. Maar vraag me af of dat echt wel mogelijk is. Ik denk dat ik daarvoor o.a. een mediaplayer moet d/loaden..
Ik ken wap.tunin.fm maar kom daar niet erg verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:24:
Vandaag in Laren bij Majoor (SE Flash Point) mijn SE K800i van nwe s/ware laten voorzien.
Heb nu R1KG001. (Vreemd dat in een stad als Almere met 180.000+ inwoners niet zo'n flash poimt is.Provider Orange (Orange World). MIjn uitdaging is om webradio/internet radio of hoe je 't ook maar noemt op mijn K800i te krijgen. Maar vraag me af of dat echt wel mogelijk is. Ik denk dat ik daarvoor o.a. een mediaplayer moet d/loaden..
Waarom heb je hem niet gewoon thuis geupdate?
Of kan dat niet met Orange Branded toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:46
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:14:
[...]
Daarom had ik hem een week geleden naar de T-Mobile shop gebracht voor garantie en toen kreeg ik hem vorige week terug van Solid Vision/ T-Mobile shop repair met de mededeling dat hij Total Loss is verklaard vanwege vochtschade. Terwijl hij nooit in het water oid is gevallen. En nu willen ze hem dus ook niet repareren.
Het lijkt erop dat sommige bedrijven zo onder de garantieclaims willen uitkomen. Dit had ik al eerder gehoord over Nokia, en werd bevstigd toen ik op google zocht op "nokia" en "waterschade".

(Terwijl ooit mijn siemens kopje onder in de afwasteil ging en gratis werd gefixt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleem met mijn K800i... heb geen vergelijkbaar probleem + oplossing kunnen vinden, maar hoop dat iemand hier me verder kan helpen.

(Als ik nu toch naar "de bekende weg" heb gevraagd, daarvoor mijn excuses, maar computeren gaat momenteel niet makkelijk, omdat mijn monitor een klap heeft gehad, waardoor ik nog maar +/- 40% beeld over heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, moest mijn vraag nog invullen...

Ik denk wel te weten hoe het gekomen is:
Ik heb bij één van de (standaard) spelletjes geklikt op: Meer; Informatie; Ondertekenen.

Het resultaat was dat mijn telefoon uitviel, weer opstartte, weer uitviel en nogmaals opstartte.
Als het daarbij gebleven was vind ik niet zo erg, maar vervolgens waren al mijn afbeeldingen, foto's en muziek verdwenen. Een aantal smsmjes kon ik niet meer openen, daar stond "beschadigd".
Nu merk ik ook als ik nog smsm verstuur of ontvang, dat er vaak niet de juiste naam en/of datum-tijd bij staan. Ook kan ik het golf-spelletje niet meer spelen, dan gaat de tel. weer uit en opnieuw aan (foto's e.d. worden in dit geval niet meer gewist).
En als ik bij Updateservice kijk onder Zoeken nr. update... dan krijg ik als melding: "Configuratie van updateservice is beschadigd. Oude software blijft behouden."

Misschien nog nuttig om te melden dat ik dit toestel sinds een maand heb. Ik had een gelocked toestel van Orange, maar omdat ze mijn simlock er niet af konden krijgen, heb ik een "nieuw"toestel gehad (waarschijnlijk een gerepareerd toestel dus).
Als iemand enig idee heeft... please help me with it :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een probleem met synchroniseren van mijn k800i met mijn computer (contactadressen en agenda-items in Outlook). Ik heb Sony Ericsson PC Suite geinstalleerd, en heb een USB dongle waarmee ik verbinding leg met de telefoon.

Ik schakel in de PC Suite in de Phone Monitor de COM poort in, en reserveer die (heb COM5 en COM10 geprobeerd). Dat werkt perfect. Mijn items synchroniseren netjes met de computer.

Maar... Als ik uitlog, en weer inlog in Windows, dan is de COM poort niet meer gereserveerd en ingeschakeld. Dus dit betekent dat ik elke keer na opstarten handmatig de COM poort weer moet gaan activeren, anders synchroniseert hij niet. Niet echt wenselijk dus. Komt dit probleem jullie bekend voor, en wat is de oplossing ervoor?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schopje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:54:
Hallo,

ik heb een probleem met synchroniseren van mijn k800i met mijn computer (contactadressen en agenda-items in Outlook).
Schopje :D

Ik ben hier ook erg benieuwd naar.
Ik heb alles geinstaleerd en aangesloten, maar hij wilt gewoon niet synchroniseren :S

Heeft iemand een oplossing??? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Aangeven welke Windows versie en eventuele 3rd party drivers jullie gebruiken is misschien wel interessant ;)

☻/
/▌
/ \

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:24:
Hoezo kom je daar niet verder? Via wap.tunein.fm luister ik met mijn k800i bijna elke dag internetradio. Onderhoud aan de streams wordt vaak 's nachts en in het weekend gepleegd dus dan heb je kans dat ie het niet doet. Daarnaast heb je nu een basispakket en kan je voor 3,50 per maand een volledig zenderpakket beluisteren. Ik ben gelukkig nog uit het tester tijdperk dus ik heb nog steeds alle zenders gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn K800i is terug van tmobile, (wsod=fixed), heb nieuwe firmware R1KG001.
Wat mij meteen opviel is dat de "updateservice" (onder menu algemeen) is verwijderd uit het menu.
Nu is mijn telefoon tmobile branded. Kan iemand met een unbranded toestel met de nieuwste firmware (R1KG001) eens kijken of de "updateservice optie" nog wel aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een vraag willen stellen met betrekking tot mijn SE K800i.

Sinds enkele dagen verdwijnen mijn ontvangen en verzonden smsjes namelijk niet meer in respectievelijk postvak in en verzonden items. Ik kan de smsjes dus bij ontvangst wél lezen, maar zodra ik het smsje wegklikt kan ik hem niet meer terughalen. Ook heb ik gisteren bij Qlimax een aantal filmpjes gemaakt, deze slaat hij ook niet op in mijn video's.

Iemand die mij hierbij kan helpen? Ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:42:
Ik zou graag een vraag willen stellen met betrekking tot mijn SE K800i.

Sinds enkele dagen verdwijnen mijn ontvangen en verzonden smsjes namelijk niet meer in respectievelijk postvak in en verzonden items. Ik kan de smsjes dus bij ontvangst wél lezen, maar zodra ik het smsje wegklikt kan ik hem niet meer terughalen. Ook heb ik gisteren bij Qlimax een aantal filmpjes gemaakt, deze slaat hij ook niet op in mijn video's.

Iemand die mij hierbij kan helpen? Ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt.
Zit je smsgeheugen niet gewoon vol? Dat hij ze meteen wegtieft...

En waar staan die filmpjes dan? Of zie je ze uberhaupt niet? Staan ze niet gewoon in Camera-album?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, een tijd geleden kwam ik erachter dat de voice recorder het niet meer deed, allernieuwste firmware. heb dus software update opnieuw gedraaid, ondanks melding dat de nieuwste al erop stond toch ge-'update'. probleem is er nog steeds. ook krijg nu altijd de melding 'geheugen vol' wanneer ik probeer muziek van mijn laptop naar de k800i te sturen. weet iemand wat het probleem kan zijn?
ik wil hem niet wegsturen: heb hem al langer dan een jaar geleden bij mijn abbonement gekregen en daarnaast weet ik zo goed als zeker dat ze gewoon de nieuwe firmware erbij gaan flashen: ben altijd perfect met de sony ericsson omgegaan en hij ziet er uit als nieuw, geen fysieke schade of niks dus.
wat te doen??

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:27:
Mijn K800i is terug van tmobile, (wsod=fixed), heb nieuwe firmware R1KG001.
Wat mij meteen opviel is dat de "updateservice" (onder menu algemeen) is verwijderd uit het menu.
Nu is mijn telefoon tmobile branded. Kan iemand met een unbranded toestel met de nieuwste firmware (R1KG001) eens kijken of de "updateservice optie" nog wel aanwezig is?
Hoi,
ik had eerst een orange-branded toestel, daar zat geen updateservice op. Inmiddels heb ik een unbranded toestel gekregen (omdat ze de simlock niet konden verwijderen). En op dit toestel zit de softwareversie R1KG001. De Updateservice staat onder algemeen van het menu instellingen. Als je het daar niet meer kan vinden, zal het niet meer werken, neem ik aan. is waarschijnlijk alleen beschikbaar bij de unbranded toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb een vodafone branded toestel. Daar zat het ook niet op. Maar d'r is wel een truckje om het terug te krijgen. http://www.esato.com/boar...?topic=157278#post2136241
Je hebt er waarschijnlijk niet veel aan, omdat er toch geen nieuwe software los komt. In iedergeval niet voor vodafone toestellen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantje34
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-01 09:10
Voor een een ieder die nog op zoek is naar een manier om z'n kontaktpersonen uit outlook te synchroniseren met z'n mobiel, kan ik MyPhoneExplorer adviseren. Dit programma werkt prima en is freeware. Bekijk het op http://www.fjsoft.at/en/projects.php
Er zullen een boel nieuwe gebruikers zijn van Rabomobiel ivm de wisseling van de i-mate telefoons, in dit model. Vandaar dat ik dit nog even onder de aandacht wou brengen.

[ Voor 25% gewijzigd door daantje34 op 26-11-2007 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
daantje34, volgens mij is dat al 100x besproken hier :)

heb de k800i nu een anderhalf jaar, toets links boven werkt voor geen meter meer, druk 10x voordat ik bij gesprek kom. Camera voor is al eens vervangen, gaat best hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik heb gister weer mijn K800i onder het stof weggetrokken, omdat mijn Nokia E65 bij een Nokia Service Point ligt ter vervanging van de covers en ik sta er nog steeds van verbaasd hoe intuitief de besturing is van Sony Ericsson toestellen. Alsof ik nooit geen ander toestel heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MaryJane en pelican2. Fijn, dan weet ik dat ook ;)
Ben weg bij tmobile na xx jaar. De branding en de aanpassing(en) op de covers zijn voor mij een reden om deze (goedkopere) toestellen te laten waar ze zijn.
Een mooi toestel (en software) "verpesten" is iets waar ik niet gelukkig van wordt.
Ik moet leren leven b.v. met een lelijke inkeping onder mijn display waar eens een tmobile sticker zat. :|
(ding lag er al na een week af en men kan er niet meer aankomen)
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-UB3EMCSX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantje34
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-01 09:10
-------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 99% gewijzigd door daantje34 op 26-11-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Iemand een idee wanneer de K900i uitkomt? De K750i was een super foon, een jaar later een D830 van Samsung gekocht maar die bevalt me niet zo goed. Ik wil terug naar SE, maar misschien kan ik even wachten op de K900i.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heeft iemand van jullie de nieuwe versie van Google Maps met 'Mijn locatie' aan de praat op de K800i? Bij mij zegt ie dat het niet wordt ondersteund door 'dit apparaat' terwijl ik op verschillende plaatsen lees dat het wel moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
Bij mij werkt het ook niet, met Orange, lijkt me dat het ook nog aan de orange firmware kan liggen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Ik heb een Hi-versie. Beetje dubieus allemaal als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net mijn k800 terug van reparatie (ben niet helemaal tevreden ze hebben mijn play-knop bewerkt met een naald en nu is het plastic er omheen ook lelijk) maar volgens mij hebben ze er ook een nieuwe firmware versie op gezet als ik nu met mijn joystick omhoog ga krijg ik een "easy menu" en ik meende mij te herrinneren dat ik dan het menu van de "music player" kreeg is er een manier om dit terug te krijgen want aan dat vreemde "easy menu" heb ik helemaal niks verder krijg ik mijn mobiel niet meer van de screensafer met mijn joystick en moet ik een andere knop indrukken is dit ook terug te zetten??? en ik wil mijn play-knop terug!!! ik kan nergens een klachtenformulief bij dynafix vinden dus heb ze maar even gewoon gemailt en maandag krijgen ze een boos telefoontje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:56
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:55:
ik heb net mijn k800 terug van reparatie (ben niet helemaal tevreden ze hebben mijn play-knop bewerkt met een naald en nu is het plastic er omheen ook lelijk) maar volgens mij hebben ze er ook een nieuwe firmware versie op gezet als ik nu met mijn joystick omhoog ga krijg ik een "easy menu" en ik meende mij te herrinneren dat ik dan het menu van de "music player" kreeg is er een manier om dit terug te krijgen want aan dat vreemde "easy menu" heb ik helemaal niks verder krijg ik mijn mobiel niet meer van de screensafer met mijn joystick en moet ik een andere knop indrukken is dit ook terug te zetten??? en ik wil mijn play-knop terug!!! ik kan nergens een klachtenformulief bij dynafix vinden dus heb ze maar even gewoon gemailt en maandag krijgen ze een boos telefoontje :(
Die snelkoppeling naar de musicplayer kun je opnieuw toewijzen door menu -> instellingen -> en dan onder het tabblad algemeen naar de optie snelkoppelingen. Dat screensaver uitzetten via joystick was al niet meer mogelijk na de allereerste update. Ik weet niet of dat daarna ooit nog mogelijk is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:54:
@MaryJane en pelican2. Fijn, dan weet ik dat ook ;)
Ben weg bij tmobile na xx jaar. De branding en de aanpassing(en) op de covers zijn voor mij een reden om deze (goedkopere) toestellen te laten waar ze zijn.
Een mooi toestel (en software) "verpesten" is iets waar ik niet gelukkig van wordt.
Ik moet leren leven b.v. met een lelijke inkeping onder mijn display waar eens een tmobile sticker zat. :|
Hoi, ik weet niet hoe lang je het T-mobile apparaat nu hebt.. Maar ik had een Orange toestel. Na een jaar vroeg ik of ze mijn simlock eraf willen halen (want men beweert dat ze dit na een jaar gratis doen voor je, en als je het elders laat doen vervalt je garantie). Toen hadden ze geen unlock-codes, dus moest ik over een week maar terugkomen. Na een paar keer terugkomen, inmiddels al een paar weken verder, waren er nog steeds geen codes.. Toen zeiden ze dat ik het er ook gewoon bij "zo'n winkeltje" wel af kon laten halen. Ik vroeg hoe het dan met de garantie zat, want die wilde ik niet kwijt. Daar hadden ze geen antwoord op, dus vond ik dat ze toch maar met een betere oplossing moesten komen, en er anders maar een mailtje naar de fabrikant aan moesten wagen. En dat ze me maar moesten bellen of smsen, omdat ik geen tijd heb om daar 2x per week voor niks binnen te lopen. Een week later kreeg ik een sms van ze, dat er een nieuw toestel voor me klaar lag (unbranded ofcourse).
Misschien valt het met T-mobile ook te proberen?
En gelukkig ben ik nu ook van dat lelijke orange-ding af.. er staat nu weer gewoon het originele "Cyber-shot"

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwakQwak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-04-2022
hmm ik weet niet of iemand hier al een oplossing voor heeft, maar ik merk netzoals al bij meer mensen dat java f*cked is, ik kan en mijn spellen en mijn toepassingen niet meer gebruiken.

heb een masterreset gegeven en daarbij ook nog een firmware update maar beiden mochten helaas niet baten.

Nu vroeg ik mij dus af heeft iemand er al een oplossing voor gevonden of moet ik hier echt mee terug naar de winkel om ter reparatie aan te bieden??

btw geloof dat het naar disc2phone kwam, gebruik normaal altijd myphoneexplorer en meer niet, maar dat zou toch niks moeten uitmaken?? (aangezien disc2phone helemaal niks met javaspul kan??)

Qwak :..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik moest er voor naar de winkel. Volgens Orange was het alleen met een reparatie te fixen, niet zelf. Helaas.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MaryJane,
Tmobile heeft de unlockcodes wel, het enige wat ik eruit kan halen is, als mijn toestel weer kapot gaat :? , een nieuw tmobile toestel :|
Ik kan me voorstellen dat je erg blij bent met de originele k800i met het "cybershot" logo en de originele firmware O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De K800i wordt op veel plaatsen niet meer verkocht, maar ik kan hem toch ergens nog halen. Doen, of is er een reden waarom de K800i niet meer verkocht wordt (buggy toestel e.d.), en beter de K810i halen?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De K800i wordt niet meer gemaakt
Dan raakt ie langzaam maar zeker uitverkocht, zoals de k750i, w800i, w810i
Verder goede telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Zover was ik al, maar ik vroeg me af of daar een reden voor was ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hacku schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:58:
De K800i wordt op veel plaatsen niet meer verkocht, maar ik kan hem toch ergens nog halen. Doen, of is er een reden waarom de K800i niet meer verkocht wordt (buggy toestel e.d.), en beter de K810i halen?
Valt mee, de laatste softwareupdates waren best goede volgens mij.

Ik draai hem al een half jaar zonder noemenswaardige problemen, al moet ik hem binnenkort wel effe opnieuw installeren omdat er iets niet goed zit met de videocamera (kan niet meer opnemen). Heeft het wel altijd gedaan, ging denk ik mis na een softwareupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Geen idee of het wel gewaardeerd wordt, maar de laatste firmware (CID52) 'hack' van de K8xx is vrijgegeven, 'r hoeft niet meer betaald te worden om je sim beperking uit te zetten.
Gewoon even de mensen op de goede weg te helpen zonder dat het ze geld moet kosten.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McRubz schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:35:
Heeft iemand van jullie de nieuwe versie van Google Maps met 'Mijn locatie' aan de praat op de K800i? Bij mij zegt ie dat het niet wordt ondersteund door 'dit apparaat' terwijl ik op verschillende plaatsen lees dat het wel moet werken.
Welke firmware versie heb je?
Bij mij werkte het pas na een firmware update naar de laatste/huidige officiele versie (te weten: R1KG001.

Ik zit overigens bij t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@disturbedsaint, Een vraagje (8> als je een tmobile branded toestel hebt, werkt bij jou het tennisspel, of blijft ie hangen bij het openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:15

Acradavos

Poetsfanaat

Hoe zit het met dat Nav4All? :) Ik wil het vanavond even gaan proberen. Om de navigatie te gebruiken, moet ik dan verbonden zijn met internet? Aangezien de K800i toch geen GPS signaal heeft? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Acradavos schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:35:
Hoe zit het met dat Nav4All? :) Ik wil het vanavond even gaan proberen. Om de navigatie te gebruiken, moet ik dan verbonden zijn met internet? Aangezien de K800i toch geen GPS signaal heeft? :o
Je hebt een GPS dongle nodig en een internet verbinding als je de navigatie functie wilt gebruiken. Alleen routeplannen kan ook zonder dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:15

Acradavos

Poetsfanaat

GPS dongle's zijn er toch ook in Bluetoothvarianten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Sony Ericsson _O_

Mijn lader was dus kapot aan het gaan, het draadje was de coating los van aan het raken, waarschijnlijk door mijzelf, want ik neem de adapter nogal vaak mee in mijn rugzak.

Ik dus sony ericsson mailen, of ik zelf een nieuwe moet kopen.
Ik heb de lader nu zo'n anderhalf jaar, en er zit sowieso maar 1 jaar garantie op accesoires.

Maar toch, ondanks dat het mijn eigen schuld is, en de garantie is verstreken, sturen ze me gratis een nieuwe op _O_
Bij wijze van uitzondering stond wel in het mailtje dat ze terugstuurden ;)

Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met een tmobile branded toestel even kijken of het tennisspel wel werkt, of dat ie blijft hangen bij het openen? Ik kan het spel niet openen n.l. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het spel wel (t-mobile branded). Ik ben eigenlijk op zoek naar het theme dat je kan vinden in de film Casino Royale op de K800i van James Bond Himself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jbroeders, fijn dat ik dat weet, bij mij nl niet, heb telefoon weer teruggebracht naar de winkel, is opgestuurd ;)
Het Casino-royale-thema vind je hier :)
(of bedoel je deze niet?)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu net een half jaar een se k800i en heb er eigenlijk nooit problemen mee,
maar.......... 2 weken geleden hield mijn mobiel er opeens mee op!!!!!!!!
hij doet helemaal niets meer....nou ja behalve 6 keer knipperen THATS ALL!!!!!!!!!!!
ik snap er nix meer van heb al vanalles geprobeerd maarja hij doet et niet meer :-(
weet iemand wat ermee aan de hand is???????????????????
plz zeg het me dan!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ga gewoon naar de winkel terug of naar een SE servicepoint.
Een enkele keer krijg je hem weer aan de praat door de firmware opnieuw te flashen :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Iemand nog een Sony Ericsson HBH-DS200 bluetooth stereo headset kopen? Je kan er namelijk draadloos muziek mee luisteren met deze Sony ericsson. Werkt echt goed!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet je je firmware opnieuw flashen ik heb niet zo veel verstand van die dingen dus als je mij dat kunt vertellen of uitleggen graag dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:10
Heb nu zo'n dik jaar een K800i unbranded. Begon destijds met 1GB m2 geheugen. Via E-bay al snel 2GB ingedaan. Later erg goedkope aanbieding van 4GB gezien en nu zit er 4GB in. Vind het heerlijk. De telefoon blijft snel ook als ik meer dan 4 applicaties open heb staan! Bij branded versies loopt deze vaak sneller vast ben ik achter gekomen (bij vrienden).

Eigenlijk voldoet deze telefoon prima aan de specs. De voice-call optie werkt ook heerlijk. Binnenkort maar eens kijken voor route software ofzo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op pagina 3 van alle berichten staat een bericht van gajescheren nl:
Gamertag: Gajescheren

* myReactBekijk myReact van Gajescheren
* galleryBekijk de gallery van Gajescheren

Reg. datum: 14 september 2001
^^^^^

Download dit: link naar illegaal progsel verwijderd

En voer het programma uit. Haal de gebruikersnaam en wachtwoord velden leeg. Zet je telefoon uit en haal de SIM en accu er uit. Doe de accu er weer in en houd de 2 en 5 toets ingedrukt. Hang hem nu aan je USB kabel (er van uitgaande dat je de USB drivers hebt geinstalleerd).Druk dan op "start". Het programma zou hem moeten herkennen en de EROM gaan herstellen. Zou zou je het op moeten kunnen lossen!

Succes!

weet iemand dan ook hoe ik bij die link kan komen of waar ik hem weg kan halen, want ik denk dat dat nog wel eens kan helpen

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Cave_Boy schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:47:
Heb nu zo'n dik jaar een K800i unbranded. Begon destijds met 1GB m2 geheugen. Via E-bay al snel 2GB ingedaan. Later erg goedkope aanbieding van 4GB gezien en nu zit er 4GB in. Vind het heerlijk. De telefoon blijft snel ook als ik meer dan 4 applicaties open heb staan! Bij branded versies loopt deze vaak sneller vast ben ik achter gekomen (bij vrienden).

Eigenlijk voldoet deze telefoon prima aan de specs. De voice-call optie werkt ook heerlijk. Binnenkort maar eens kijken voor route software ofzo iets.
je vergeet 1 ding... hoe is het met mr. joystick?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:48:

weet iemand dan ook hoe ik bij die link kan komen of waar ik hem weg kan halen, want ik denk dat dat nog wel eens kan helpen

bvd
Ik denk dat je hier wel eens wat aan kan hebben:
Howto fix a dead k800i

Als je nog garantie hebt zou ik hem omruilen en niet zelf gaan kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:10
vanpeltje schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:53:
[...]

je vergeet 1 ding... hoe is het met mr. joystick?
Hoezo vergeten? Ik ga gewoon met me telefoon om en gebruik dat ding ook erg vaak (de stick). Heb tot nu toe nog geen enkele belemmering ofzo gehad. Ik snap sommige verhalen ook niet. Ik snap ook best dat het een zwak onderdeel is maar deze kan best wel wat hebben. Als ik Pacman ofzo zit te spelen dan blijft dta ding goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb meer dan een jaar met een K750i gewerkt en nooit problemen met de joystick gehad. Andere mensen blijkbaar wel, maar geen idee hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben. Gewoon voorzichtig met die pheun omgaan :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm ik heb het geprobeerd en ik kwam vast te zitten bij stap 10/11 hij zei dat de benodigde software niet aanwezig was en daarom de hardware niet kon instaleren.
(hij kon trouwens ook geen verbinding krijgen met de PC suite)
weet jij nu wat er aan de hand is, of moet ik dit allemaal weer overnieuw gaan doen en dan nog een kijken hoe het dan gaat????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Waarom dat Wotan gedonder nou weer :|
Gebruik gewoon de officiële SE update software en probeer het daarmee.
Het gaat erom dat je de firmware opnieuw erop zet omdat die misschien verminkt is.
Met de SE software kan je na een mislukte poging nog garantie claimen, met die andere shit is dat niet zo zeker.
Het probleem is dat je ergens een update driver bent vergeten denk ik.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Kutje, me joystick is kapot :X

Waar kan ik een nieuw onderdeeltje kopen?
Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/272/mobile018897bffcc714dc1ag9.jpg

Alleen het ronde geval is ook al goed.

(ik verneukte het tijdens het schoonmaken van de joystick >_< )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

God, I HATE that Internet. Zit er niet ergens een soort ''toetsenbeveiliging'' op de K800i, zodat je kan voorkomen dat met een verkeerde druk op de Browserknop je mobiel verbindt met Internet?

Ik word er niet goed van, zo'n beveiliging biedt echt uitkomst. Dat is al de vierde keer dat dit me gebeurt, en m'n rekening houdt daar niet zo van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Die browserknop is redelijk klein, ik ben er nog niet in geslaagd om er per ongelijk op te drukken. Maar ik ken het gevoel, met m'n Samsung D830 was het ook vaak raak, daar zat de browseknop knal in het midden:

Afbeeldingslocatie: http://www.allgsms.com/images/gsm/big/535_1.jpg

Die I in het midden dus, daar heb ik vaak op geduwd :X

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Jejking schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 01:00:
God, I HATE that Internet. Zit er niet ergens een soort ''toetsenbeveiliging'' op de K800i, zodat je kan voorkomen dat met een verkeerde druk op de Browserknop je mobiel verbindt met Internet?

Ik word er niet goed van, zo'n beveiliging biedt echt uitkomst. Dat is al de vierde keer dat dit me gebeurt, en m'n rekening houdt daar niet zo van :X
Als je zoveel moet betalen voor internet dan neem ik aan dat je het toch niet veel gebruikt? Dan kan je het beste even je internetinstellingen onklaar maken (nieuw data profieltje aanmaken, leeg laten, dat profiel selecteren bij internetinstellingen)
Maar bij mij werkt gewone toetsenblokkering er ook voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Jejking schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 01:00:

Was het niet zo, dat met de nieuwste firmware, je het knopje 2 sec vast moet houden voordat hij naar internet gaat? En anders inderdaad instellingen verwijderen.

Enne, weet iemand waar je dus onderdelen kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm ik wil niet vervelend zijn maar hij doet helemaal nix als ik mijn mobiel dan inplug bij de computer.
ik weet ubergaupt niet of mijn batterij wel wordt opgeladen want mijn mobiel geeft immers geen teken van leven meer dus ik snap er egt nix meer van
als er nog een andere mogelijkheid is of als je weet wat ik verkeerd doe vertel het me dan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf even googlen? Ik vond dit:

http://www.inkoopacties.net/ia/0l65m28l/1?g=0vl4y0kr 10 euro voor het deeltje dat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:01:
Zelf even googlen? Ik vond dit:

http://www.inkoopacties.net/ia/0l65m28l/1?g=0vl4y0kr 10 euro voor het deeltje dat jij wilt.
Bedankt, maar daar heb ik dus niets aan.
Dat is een inkoopactie, ik ben al bekend met die site. Op die site staan allerlei acties, waarbij je het met meerdere mensen koopt om het goedkoper te krijgen, en die actie waar ze K800i onderdelen hadden is in april al afgerond, en daar kan je dus neits bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:00:
ehm ik wil niet vervelend zijn maar hij doet helemaal nix als ik mijn mobiel dan inplug bij de computer.
ik weet ubergaupt niet of mijn batterij wel wordt opgeladen want mijn mobiel geeft immers geen teken van leven meer dus ik snap er egt nix meer van
als er nog een andere mogelijkheid is of als je weet wat ik verkeerd doe vertel het me dan!!
Ten eerste zou het fijn zijn als je wat aan je communicatie zou doen. GoT is geen MSN en de leden hier hebben geen zin om moeite te moeten doen om je post te ontcijferen.

Ten tweede, je hebt de k800 een half jaar, dan heb je er dus waarschijnlijk nog garantie op. Dus ga gewoon terug naar de leverancier of naar een SE servicepoint, dat zelf prutsen is leuk, maar je hebt er duidelijk niet de technische vaardigheden voor of het lukt gewoon niet omdat je mobiel te kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

PolluxDKB schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:47:
[...]

Was het niet zo, dat met de nieuwste firmware, je het knopje 2 sec vast moet houden voordat hij naar internet gaat? En anders inderdaad instellingen verwijderen.

Enne, weet iemand waar je dus onderdelen kan kopen?
Ik heb KPN-branded. Dat wil niet zo lekker :X

Binnenkort dat ding eens leegtrekken en opnieuw proberen. Tot die tijd maar van dat irritante knopje af proberen te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:52:
@jbroeders, fijn dat ik dat weet, bij mij nl niet, heb telefoon weer teruggebracht naar de winkel, is opgestuurd ;)
Het Casino-royale-thema vind je hier :)
(of bedoel je deze niet?)
Het echte bond theme, dit is gewoon een zwak namaaksel. Echt zoals in de bond film.

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Het is dan eindelijk zover. Na 10,5 trouwe maandjes normaal gebruik heeft mijn k800i de hoop opgegeven... :'(
Ik vond 'm begin december al vreemd doen (m'n gmail, mobytoday en m'n opera mini applicatie deden 't ineens niet meer), maar nu werd ik wakker met een scherm wat telkens wit/zwart/uit sprong... Een beetje irritant. Ik heb toen maar de batterij en sim eruit gehaald, even geblazen en toen weer in elkaar gezet en de oplader erin. Nu kan ik wel op m'n telefoon, alleen kan ik geen letters lezen. Alleen de a,b,c,d,e en de G doen 't nog, verder kan ik niks lezen. Dus geen letters en cijfers zijn meer zichtbaar...

Even terug laten sturen denk ik. Als dit niet meer in m'n fabrieksgarantie valt (lijkt me vreemd, heb er, behalve via SEUS de nieuwste firmware erop gezet en wat normale applicaties erop gezet, niks vreemds mee gedaan), kan ik 'm nog in m'n garantie laten vallen...

Beetje balen dat ik geen reserve telefoon meer heb... Moet ik maar niet telkens m'n reserve telefoon weggeven als een vriend ineens met een kapotte telefoon zit :'(

Verwijderd

Inderdaad via Rabo besteld en ontvangen (zeer snel overigens)
Geweldig toestel.
Ik heb helaas geen optie kunnen vinden om de
foto's onder een andere naam te opslaan, bijvoorbeeld datum..

Hoor het graag als hier een oplossing/optie voor is.

groeten.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Web radio of Internet radio op mijn SE K800i
Ik probeer inderdaad via Tunin.FM naar internet radio te luisteren.
Ik begin bij de eerst aangeboden radiozender: 3FM
Daar klik ik op (kiezen). Bezig met verbinden met mediaserver. (Er is hoop dus...).
Helaas: Verbinden met de mediaserver is mislukt.
Ook de volgende pagina: Zender wordt gestart. Gebeurt dit niet , klik dat hier.
Zelfde reactie van Verbinden met de mediaserver is mislukt.

Bij de HD van Orange heeft geen zin meer om aan te kloppen. Die snappen van
dit hele onderwerp helemaal niks. En zelfs bij Sony Ericcson zelf krijg ik geen
antwoord. Dus ben ik aangewezen op jonge onderzoekers op dit forum!
Het moet toch kunnen? Mijn streaminginstellingen van Orange hebben er ook mee te maken
natuurlijk. Ik heb ook een vermoeden dat het met de mediaplayer te maken heeft.
Nu zit in mijn SE K800i een vage naamloze player.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:31

4POX

Everybody is wired

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:00:
Web radio of Internet radio op mijn SE K800i
Ik probeer inderdaad via Tunin.FM naar internet radio te luisteren.
Ik begin bij de eerst aangeboden radiozender: 3FM
Daar klik ik op (kiezen). Bezig met verbinden met mediaserver. (Er is hoop dus...).
Helaas: Verbinden met de mediaserver is mislukt.
Ook de volgende pagina: Zender wordt gestart. Gebeurt dit niet , klik dat hier.
Zelfde reactie van Verbinden met de mediaserver is mislukt.

Bij de HD van Orange heeft geen zin meer om aan te kloppen. Die snappen van
dit hele onderwerp helemaal niks. En zelfs bij Sony Ericcson zelf krijg ik geen
antwoord. Dus ben ik aangewezen op jonge onderzoekers op dit forum!
Het moet toch kunnen? Mijn streaminginstellingen van Orange hebben er ook mee te maken
natuurlijk. Ik heb ook een vermoeden dat het met de mediaplayer te maken heeft.
Nu zit in mijn SE K800i een vage naamloze player.
Orange World heeft maar weinig poorten openstaan. Je moet dan even je telefoon zetten op "internet access". Daar staan wel alle poorten van open. Maar dat is helaas nig onbeperkte data

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist wat spelletjes gedownload op internet voor mijn telefoon, een K800i. Super Marioland 2, maar ik begon met spelen en heel mijn telefoon valt uit, en was niet meer aan te krijgen. Daarna lukte het, maar met een zwart beeldscherm. Langzaam wordt het scherper, maar hij is duidelijk van slag. Ik kan niet zien wat ik doe, de joystick doet het niet meer, etc. Kan wel gewoon bellen (via snelkeuzemenu) en gebeld worden.

Wie weet hoe ik dit ding moet resetten? Of dat dit mogelijk is... ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 04-01-2008 21:54 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff batterij en simkaartje eruit en er weer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als hij niet meer aangaat: batterij eruit en erin, ctoets inhouden en aansluiten op de update service. firmware opnieuw eropflashen en dan zou het weer kunnen werken! succes iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij heb ik er een paar uur uit gehad, net zoals de simkaart, maar dit leverder geen resultaat op. Helaas ben ik een grote leek en ben ik hier beland via google. Waar de pc weer niet handig voor is.. ;-)

@ Saladin: wat bedoel je met aansluiten op de update service... hoe moet ik dat doen? Wat is firmware ? Hoop dat je me zo een beetje kunt helpen, ik ben een grote leek op dit gebied, maar baal van mijn telefoon die stuk is, dus zoek zelfs online hulp! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, hij gaat inmiddels wel aan, maar het beeld is helemaal donker, met af en toe een heel wit scherm. Zelfs al heb ik het ding uitgeschakeld, blijft hij wit licht geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSOD stuur maar op,,, de master rom is corrupt geraakt.. mijne licht met dezelfde klachten al bij SE op het hoofd kantoor.

dit is gewoon een bug welke SE al 5 jaar kent op meerdere toestellen maar simpel weg niet op lost.

Verwijderd

Webradio op mijn SE K800i via Orange:
4POX ! Dat was een hele goeie. Inderdaad lukt het me nu via Internet Access instelling wel de zenders van http://www.tunin.fm/ op mijn SE K800i te ontvangen. Maar geen idee wat 't me kost.
Hangt van de stream af neem ik aan. 16 of 192 kbps...
Nu kan ik evenwel Orange World niet krijgen. Dan zal ik wel eerst weer moeten switchen van Internet Access tetug naar OW. Ik probeer nu achter die giga URL's van wenradio's te komen.
Wat dacht je hiervan: rtsp://217.119.230.44/mem...36ceabd9574d4e5d580885d2b
Helaas krijg ik geen geluid als ik deze URL invoer

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:30:
Webradio op mijn SE K800i via Orange:
4POX ! Dat was een hele goeie. Inderdaad lukt het me nu via Internet Access instelling wel de zenders van http://www.tunin.fm/ op mijn SE K800i te ontvangen. Maar geen idee wat 't me kost.
Hangt van de stream af neem ik aan. 16 of 192 kbps...
Nu kan ik evenwel Orange World niet krijgen. Dan zal ik wel eerst weer moeten switchen van Internet Access tetug naar OW. Ik probeer nu achter die giga URL's van wenradio's te komen.
Wat dacht je hiervan: rtsp://217.119.230.44/mem...36ceabd9574d4e5d580885d2b
Helaas krijg ik geen geluid als ik deze URL invoer
Voor zover ik weet berekent Orange de data die je verbruikt via de Internet Access toegangspunt.
Gebruik dit toegangspunt alleen als je een Flatfee internet abonnement hebt afgesloten.
Streaming radio verbruikt ongeveer 1 Megabyte per 2 tot 4 minuten (hangt idd van de bitrate af).

Wanjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Wanjo erbij is er de garantie dat je hi-level info/instructies krijgt! (Slijm slijm).
Deze opmerking/observatie intrigeert mij: Orange World heeft maar weinig poorten openstaan....
Daar zit dus blijkbaar de bottleneck dat je geen webradio via die route kunt ontvangen.
Is dat te kraken? Te omzeilen? Dat is wel interessant want dan gaan die MB's namelijk niet tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
dat valt wel mee met die streaming via tune in, gebruikt ongeveer 2 mb per uur hier. En als je streamingsinstellingen instelt op het goede ap kan je gewoon blijven internetten via ow maar het streamen doe je dan via internet acces.. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:38:
Met Wanjo erbij is er de garantie dat je hi-level info/instructies krijgt! (Slijm slijm).
Deze opmerking/observatie intrigeert mij: Orange World heeft maar weinig poorten openstaan....
Daar zit dus blijkbaar de bottleneck dat je geen webradio via die route kunt ontvangen.
Is dat te kraken? Te omzeilen? Dat is wel interessant want dan gaan die MB's namelijk niet tikken.
Het lijkt me dat als je alles via port 80 laat lopen dat het moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

MrAngry schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:41:
[...]

Als je zoveel moet betalen voor internet dan neem ik aan dat je het toch niet veel gebruikt? Dan kan je het beste even je internetinstellingen onklaar maken (nieuw data profieltje aanmaken, leeg laten, dat profiel selecteren bij internetinstellingen)
Maar bij mij werkt gewone toetsenblokkering er ook voor :)
YES. Hij moet nu verbinden met telefoonnummer 2, en dat werkt niet, klapt er gewoon uit. Super :)

Nu de rest van m'n telefoon nog vernieuwen. Keep ya posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 09:55:
WSOD stuur maar op,,, de master rom is corrupt geraakt.. mijne licht met dezelfde klachten al bij SE op het hoofd kantoor.

dit is gewoon een bug welke SE al 5 jaar kent op meerdere toestellen maar simpel weg niet op lost.
Heb ik ook last van (zie vorige pagina), en m'n telefoon is nu ook opgestuurd.
Je kan proberen de telefoon via SEUS (zie openingspost) up te daten. Dan krijg je een nieuwe firmware (softwareversie voor de telefoon, zie 't als elke update dat je krijgt bij computerprogramma's), en 't is compleet legaal. Dit gaat namelijk vanuit SE zelf, je zal dus geen fabrieksgarantie kwijtraken als je dit doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Net een masterreset gedaan. De boel werkt wel in ieder geval. SEUS zegt nu dat de ''standaard'' firmware (r1kg001) de nieuwste is voor mijn telefoon. Ik zit bij KPN, en volgens mij klopt dat niet.

Wotan is niet gratis, dus ik hoop dat ik de laatste firmware (R8BA024) richting mobiel kan krijgen. Zou wel relaxed zijn, maar ik houd dit topic erbij mocht het misgaan. Dan nog maar een masterreset, ben nou toch bezig :P

Kan iemand met verstand van K800i updates me even toevoegen op MSN? Zie profiel voor adres :)

Edit: kan iemand me echt even SNEL toevoegen? De problemen rijzen de pan uit nu :( ;(

[ Voor 36% gewijzigd door Jejking op 30-12-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webradio via SE K800i:
...En als je streamingsinstellingen instelt op het goede ap kan je gewoon ....
Dat gaat mijn kennis van dit moment te boven: wat is "het goede ap"?. Mijn provider is dus
Orange. Dat is wel belangrijk want nu moet ik om naar webradio te luisteren steeds m'n instellingen
wijzigen.
Ok: alles via poort 80 laten lopen. Ok, misschien een idee om hier een overzicht te geven van welke poorten beschikbaar/werkbaar zijn voor wat?
En ten derde: ik blijf nog steeds op zoek naar de mogelijkheid om naast die goeie site: wap.tunin.fm
zelf een webradiostation op te zoeken en op mijn SE K800i te beluisteren.
Voorbeeld: http://www.havenstadfm.nl//?m=21 Die geeft op zaterdagmiddag live verslagen van voetbalwedstrijden waar ik belang bij heb, terwijl ikzelf elders in den lande ben.
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
(Maar ik neem aan dat Wanjo mij dat niet gaat verklappen....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:34
Heb even 'n vraagje

Sinds kort als ik m'n K800i in de lader stop blijft het stekkertje niet goed zitten en springt hij er gedeeltelijk (linker kant) vanzelf uit. Hierdoor laat de telefoon dus niet meer. Zijn er meer mensen met dit probleem. Weet iemand 'n oplossing?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elastiekie erom heen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

zo, 8 GB M2 stick in de K800i werkt dus :), als je m zonder te formatteren direct erin stopt geeft ie 4 GB aan, daarna dus wel netjes 8 GB (ben nu ongeveer 6000 min muziek erop aan het zetten :P).

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je een goekope stick vanaf 1 GB kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Even in de pricewatch kijken ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie al de aanbieding gezien bij mediamarkt voor 179 euro dit toestel, simlock vrij?
helaas bij ons nog steeds niet geleverd.... ik zit erop te wachten. nog niet besteld, eerst even zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:21
Ik ga mijn K800i verkopen. Wie weet hoe lang je normaal moet wachten op de unlockcode van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Mijn ervaring is max 2weken bij verschillende providers. Kan ook sneller gaan.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

toch maar dit toestel besloten te halen voor extra toestel tijdens uitgaan e.d.

hij zal naast mijn HTC gebruikt worden als werktoestel en uitgaan (ooit na 10+ bier een telefoon nummer proberen op te slaan op een HTC? :P )

vanmiddag toch even kijken bij de mediamarkt voor die 179 aanbieding :P koopje voor zo'n toestel

PSN & XBL: Denkoyugo

Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.