Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
Die ziet er wel robuust uit, best tof.

Vind het wel jammer dat de pookjes weer steeds minder worden bij mobiele telefoons. Ze worden weer schaars. vind die dingen echt heel fijn werken. Heb niet het gevoel dat dat bij zulke toetsen ook goed werkt.

Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die xperia x1, lijkt me ook een heel tof ding

[ Voor 14% gewijzigd door Nixweerd op 19-02-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nu zeker geen SE K800i meer kopen. Gebrek vooral op mediaplayer niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:49
Mediaplayer gebeuren gebruik ik niet.. :)

De Xperia is ook erg mooi inderdaad, maar als een W890i niet binnen mijn budget valt,
wat denk je dan van zo'n telefoon? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 07:49
Nou ik heb nu een Nokia 6230i dus zoveel ben ik niet gewend :p behalve dan dat nokia altijd lekker shockproof is althans dat is mijn ervaring. De camera is bagger.
Ben echt een Nokia man alleen hebben ze op het moment weinig speciaals op de markt of ze zijn veel te duur.
die W890i is ook wel leuk alleen ik vraag me steeds af waar voor staat die K of die W :p.
(Kamera / Walkman ?)

En ook ik heb nog even voor ik een nieuw abo moet alleen zullen die nieuwe toestellen wel weer super duur worden in het begin.
De k800i los met een sim only is op zich wel aantrekkelijk. 2gb en bluetooth stereoheadset erbij :P.
Daar word het geluid ook weer stuk beter van volgens mij dus dan heb ik een goede camera/mp3 speler voor op zich weinig geld.

Cyclonist wat bedoel je met ;
"wat denk je dan van zo'n telefoon?" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
Ik ben echt totaal niet weg van Nokia, heb wel eens van die dingen gezien, toen hadden ze een tijd dat ze er heel lelijk uit zagen, dat is nu wel beter, maar ik heb gehoord dat die interface van de nokia N95 bijvoorbeeld zeer bagger was, niet intuïtief. Ik ken iemand die soms al problemen heeft om een telefoonnummer van iemand op te zoeken, dat is toch wel essentieel voor een telefoon.

Dit heb ik totaal niet bij de SE K800i, alleen sommige programma's zou je op een andere plek zoeken, maar dat zijn slechts applicaties die je toch niet vaak gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Ja en puur vanwege de goede camera en mp3 speler denk ik de k800i dus toch te nemen omdat er geen beter alternatief is :p de k850i heeft stomme rubberen toetsen de k810i heeft stomme toetsen en verschilt haast niks met de k800i dus ja enige optie k800i en ook nog betaalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
Ik vond de toetsen van de k810i ook hartstikke lelijk, maar een kameraad van me heeft dat ding nu en nja, ze vallen toch niet tegen, het past toch wel weer bij de rest van het mobieltje. Mja, de k800i is natuurlijk wel goedkoper, ik weet niet precies hoeveel, maar opzich scheelt er ook niet zoveel tussen de k810i en k800 nee. Die k850i is dan wel weer dik lelijk (en voor mij mist ie het pookje). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
ja idd nja de lelijkheid vind ik meevallen alleen ik heb gelezen dat de rubberen toetsen niet ideaal zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
hehe, ik heb um wel es in de hand gehad in de mediamarkt, voelde niet echt vreemd aan ofzo, mjoa, doe mij deze k800 maar, zit tenminste mooi pookje op :p
Trouwens die k850i heeft een automatisch lenskapje geïntegreerd, zodra de camera aangezet wordt, gaat het schuifje open, kan handig zijn, maar ik vind het net zo makkelijk om zelf het schuifje open te doen en dat dan de camera aangaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:49
Blueflame_Core schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:11:
Cyclonist wat bedoel je met ;
"wat denk je dan van zo'n telefoon?" :p
Dat als een W890i buiten m'n budget valt, zo'n Xperia dat zeker doet ;)

Qua specificaties en interface etc. heb ik meer dan genoeg aan zo'n K800i,
maar gebruiksgemak (klepje) en vormgeving (vind een K750i/K810i mooier) is ook wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
idd :p en heb je al eens naar die bluetooth stereo headsets gekeken van SE? :D echt te gek man tel in de tas en headset aan :p

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05-2021
Mijn k800i is sinds gisteren dood :S

Ik deed de sim kaart vervangen. Sinds dien wil hij niet meer opstarten.
hij doet gewoon niks als ik de power knop in druk.
Heb zelf het volgende al geprobeerd:
Opstarten met power erop
Tel nacht aan stroom gelegd.
Andere batt. geprobeerd
mijn batt in andere tell (werkt)
batt connectors schoonmaken
SE Update service (hierbij gaat hij ook niet aan)

Wat me ook opviel is dat zodra ik de power know indruk er een lampje 5 keer gaat knipperen bij het infrarood glaasje. (soms doet ie 5 keer knipperen soms 1 keer "lang"1 sec ofzo branden)

las iets over een mogelijke kapotte EROM ergens op internet, maar hier kan ik verder niks van vinden

iemand een idee ?

Verwijderd

Ik had gisteren voor het eerst dat tel. echt dood was en nergens op reageerde, maar na een paar minuten deed hij dan toch uit zichzelf weer wat.
Ik ging naar applicaties, HP-print en toen ging ik bij 'kalender' zoeken en toen blee'f'ie hangen: het licht ging zelfs niet meer uit, lang op power drukken, niks hielp. Na een paar minuten kennelijk toch ergens opgereageerd en toen was de applicatie gesloten.
Nog een keer hetzelfde geprobeerd en toen gebeurde het weer.
Wat kan er aan de hand zijn? Wat is er aan te doen??

• Nixweerd
phoenix1987 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:03:
Mijn k800i is sinds gisteren dood :S

Ik deed de sim kaart vervangen. Sinds dien wil hij niet meer opstarten.
hij doet gewoon niks als ik de power knop in druk.
Heb zelf het volgende al geprobeerd:
Opstarten met power erop
Tel nacht aan stroom gelegd.
Andere batt. geprobeerd
mijn batt in andere tell (werkt)
batt connectors schoonmaken
SE Update service (hierbij gaat hij ook niet aan)

Wat me ook opviel is dat zodra ik de power know indruk er een lampje 5 keer gaat knipperen bij het infrarood glaasje. (soms doet ie 5 keer knipperen soms 1 keer "lang"1 sec ofzo branden)

las iets over een mogelijke kapotte EROM ergens op internet, maar hier kan ik verder niks van vinden

iemand een idee ?
Ik heb vorig jaar gehad dat mijn k800i het niet meer deed, toen zag ik ook iets met dat lampje, toen heb ik hem naar zo'n kpn businesspoint gebracht en heb ik via de garantie een gloednieuwe k800i gekregen, kwam ook omdat ik haast had met m'n mobiel, ik ging 2 weken daarna weg naar australie, dus hebben ze dit zo even voor mij geregeld. Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er precies mis mee was.

Verwijderd

Hallo jongens, ik heb een probleem.

Ik heb foto's zowel op mijn memorystick opgeslagen als op mijn interne geheugen. Nu kan ik alleen maar foto's op mijn computer zetten die ik op mijn memorystick heb opgeslagen. Hoe kan ik ook de foto's van mijn interne geheugen op mijn pc zetten?

Als ik hem aansluit via de kabel op mijn pc dan vind ie dus alleen de foto's van mijn memorystick.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:48:

Ik heb foto's zowel op mijn memorystick opgeslagen als op mijn interne geheugen. Nu kan ik alleen maar foto's op mijn computer zetten die ik op mijn memorystick heb opgeslagen. Hoe kan ik ook de foto's van mijn interne geheugen op mijn pc zetten?

Als ik hem aansluit via de kabel op mijn pc dan vind ie dus alleen de foto's van mijn memorystick.

Makkelijkste is om de foto's naar je memorystick te kopieeren. En anders de andere optie selecteren als je de k800 aan de computer hangt (de bovenste). Dan krijg je beide opties.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ik heb voor mijn werk een K800i gekregen, dus dit topic maar eens door gaan spitten...
(verkapt TVP ;) )

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:21
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:48:

Je kan misschien eens proberen te foto's op je telefoon te verplaatsen vanaf je intern geheugen naar je memorystick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:18:
[...]

Makkelijkste is om de foto's naar je memorystick te kopieeren. En anders de andere optie selecteren als je de k800 aan de computer hangt (de bovenste). Dan krijg je beide opties.
Hoe moet je de foto's naar je memorystick kopieeren? En als ik hem aansluit op mijn pc, dan kan ik alleen kiezen tussen bestandsoverdracht of telefoonmodus.

Edit: kopieeren is gelukt, het was ff zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 19:30
Nixweerd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:38:
[...]

Ik heb vorig jaar gehad dat mijn k800i het niet meer deed, toen zag ik ook iets met dat lampje, toen heb ik hem naar zo'n kpn businesspoint gebracht en heb ik via de garantie een gloednieuwe k800i gekregen, kwam ook omdat ik haast had met m'n mobiel, ik ging 2 weken daarna weg naar australie, dus hebben ze dit zo even voor mij geregeld. Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er precies mis mee was.
Had hier precies hetzelfde probleem, deedt helemaal niets meer, komt nog 's bij dat ik al mn nummers op de k800 had staan..briefje erbij gedaan dat mn tel. boek op de tel. stond.., en na een week weer terug..
Op het bijgeleverde form. wat erbij zat stond eigenlijk alleen dat er een update is gedaan, maar heb gelukkig dezelfde weer terug incl. nummers ed. ! :D :D
Wazig probleem dus :/
Heb net gelijk mn nummers gekopieert naar de mem. stick, maar kan daar geen bestand oid. vinden.
De link van MFA in de topicstart doet het niet meer nl.. Ik zou graag alles nl. in een Word/txt bestand willen hebben nl..
edit: SE PC Suite geinstalled, en een backup gemaakt..maar kan dus echt niet terug vinden waar het opgeslagen wordt..:S
Iemand een idee ?

[ Voor 4% gewijzigd door v1nzent- op 22-02-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferraghini schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:48:
[...]

Ik vind bij deze computer het intern geheugen en de memorycard..
welke firmware versie heb jij?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
als je op de k800i een back-up wil maken van het adresboek, moet je naar het telefoonboek gaan, dan op nieuw contact gaan staan, daar naar de opties gaan -> geavanceerd -> Back-up op M.S.
Dan haal je de memorystick uit de mobiel, steek je in de pc, of je sluit de k800 aan op de pc.
Dan ga je op de memorystick naar het mapje System (dit is een verborgen map) dan naar het mapje PIM en daar staat de back-up van je telefoonboek, dit bestand kan je gewoon openen met kladblok, het is dus gewoon een tekstbestand.

Trouwens, ik ben nog op zoek naar een leuk achtergrondje of thema voor m'n mobiel, heeft iemand nog iets leuks wat ik zou kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb nu al een tijdje dat wanneer ik iemand bel, dat het gesprek niet komt te staan bij "Gesprek". Bijvoorbeeld wanneer iemand belt en ik de telefoon te laat oppak zie ik niet wie er heeft gebeld. Ik heb hier nog een K800i liggen en ze hebben precies dezelfde instellingen, maar wel een andere firmware.

Heeft iemand dit eerder gehad of heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze telefoon te gaan kopen. Voor wat hij biedt qua functies en specs is het zeker geen dure telefoon, maar ik ben benieuwd waar ik hem nou het goedkoopst, zonder abbonnement, simlockvrij kan kopen.

Goedkoper dan €179,- heb ik hem nog niet gevonden, maar ik ben en blijf een echte Nederlander, dus het moet goedkoper kunnen. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
GSM EIndhovuh! Ziet er heel dubieus uit, maar hij is daar 4e goedkoper. Had je zelf ook wel kunnen vinden.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:06:
GSM EIndhovuh! Ziet er heel dubieus uit, maar hij is daar 4e goedkoper. Had je zelf ook wel kunnen vinden.
Maar samen met de verzendkosten komt dat toch weer uit op €187 ;) die andere waar ik hem voor €179 heb gevonden was inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
dan zal 179 wel de goedkoopste zijn op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote kans ja, maarja, het valt altijd te proberen om hem nóg goedkoper te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:11:
[...]

ie andere waar ik hem voor €179 heb gevonden was inclusief verzendkosten.
Dan was ie dus goedkoper, dan moet je dat zeggen (172,50 oid dus), want nou heb ik voor niks een post getypt.. Maar we zijn er nu wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Toch zou ik nog ff goed nadenken over je k800i koop-beslissing.
Ik zou het eerst ook doen maar ga waarschijnlijk toch voor een ander toestel.
De k800i heeft dan wel een leuke camera maar de video camera daarentegen is nogal crappy. Daarom denk ik de n73 te nemen. Al in overweging genomen?
N73 en k800i verschillen eigenlijk niet veel vind ik qua foto's behalve dan de nachtfoto's daarin is de k800i beter door zijn xenonflitser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
Kwa foto's is de k800i een stuk beter dan de N73, ik heb een x een review ergens gezien, weet zo niet meer waar, maar daar hadden ze oa. de kleurechtheid bekeken van cameratelefoons en daar kwam de k800i als beste uit de bus, daar was toen ook de N73 in die test.

Echter heb ik die N73 ook wel eens in de handen gehad en ik moet zeggen dat deze wel iets sneller de foto's laat zien als je de foto's wil bekijken, bij de k800i duurt het heel even. En over de videocamera, tja die gebruik ik (bijna) nooit, dus heb ik ook niet zoveel ervaring mee.

Verder weet ik niet zoveel van de N73 af, ik moet wel zeggen dat ik de k800i heel intuïtief vind aanvoelen, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
De k800i is inderdaad een erg fijne telefoon, tenminste zo lijkt het mij.
Alleen ja tegenwoordig met YouTube, wat best wel populair is ^^ is een redelijke videocamera wel handig.
Dus denk je hem nooit te gebruiken ga dan voor de k800i, heb je belang bij een redelijke videocamera ga dan voor de n73 denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Blueflame_Core schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:40:
De k800i is inderdaad een erg fijne telefoon, tenminste zo lijkt het mij.
Alleen ja tegenwoordig met YouTube, wat best wel populair is ^^ is een redelijke videocamera wel handig.
Dus denk je hem nooit te gebruiken ga dan voor de k800i, heb je belang bij een redelijke videocamera ga dan voor de n73 denk ik zo.
De videocamera van de N73 is idd een stuk beter, maar zoals terecht al opgemerkt, de fotocamera is weer slechter. Ik vind de interface van de k800 beter, maar de nokia heeft voor m'n gevoel het hele mp3 gebeuren weer wat beter voor elkaar, al was het alleen maar omdat er gewoon (mini/micro?)sd in kan.
Ik zou overigens sowieso 30e meer neerpleuren en voor de k810 gaan, maar als de koper op 1 of 2 euro kijkt zal dat wel geen optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Hmm daar zeg je wat.
Ik kan ook nog niet kiezen, het is echt een drama. Er is niets maar dan ook niet wat er nou echt uitspringt -_- ZO IRRITANT :P.
Ik zal de k810i eens checken al vind ik het niet een wonderschoon ding, toch even de videokwaliteit checken op youtube :P.

K810i is ook niet denderend.
K850i valt ook tegen.
Ik kan nu niet echt een uitblinkende verschil in kwaliteit zien als ik eerlijk ben ook niet ten opzichte van de n73.
Behalve dan dat de camera van de n73 beter is dan k800i.
Qua prijzen zit er wel verschil in.

[ Voor 29% gewijzigd door Blueflame_Core op 25-02-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Bij de MediaMarkt waren de K800i er voor 179 euro. Toen heb ik er maar eentje gehaald :) Echt een briljante telefoon :) Ik had eerst een clamshell van samsung maar dat schiet echt niet op met zo'n klepje.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen met ervaring in het maken van java applicaties of games?
Ik vraag me namelijk af of je een bestaand .jar bestand ook kunt veranderen mbv SDK (bijv. het wijzigen van tekst in een bepaald programmaatje), of dat je altijd een nieuw bestand moet maken met SDK en die vervolgens opslaan als .jar of zo.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Vanochtend pak ik mn K800i erbij. Ik gebruik hem tegenwoordig voor mn 2e nummer welke ik amper gebruik. Batterij was vast en zeker leeg na een week niets gedaan te hebben. Ik sluit hem aan op de lader, maar hij deed niets.

Toen wilde ik de batterij er even opnieuw inzetten, maar ik kreeg het klepje niet meer vast :/

De accu bleek in dikte gegroeid... opgeblazen :? :? Echt geen idee hoe het komt. Zijn hier nog meer gevallen van bekend ?

[ Voor 6% gewijzigd door Tutti-frutti op 26-02-2008 12:20 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
wow, dat is overbelasting, dan heeft ie te hard opgeladen ofzo, ik weet niet of dat kan gebeuren als er teveel power gevraagd wordt. Ik zou wel oppassen met die batterij. Als die teveel opblaast, kan ie in de fik vliegen,dat gebeurt natuurlijk niet zomaar, maar toch.

Ik zou er eens achteraan gaan als ik jou was.

[ Voor 29% gewijzigd door Nixweerd op 26-02-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar hoor. maar je hoort wel eens van exploderende telefoons toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Was toch alleen bij nokia's gebeurt :P? Tenminste dat was op het nieuws, nog nooit last van gehad maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
en bij dell laptops met een bepaald merk accu's, weet zo ff niet welk merk

edit: nja, het zijn dus sony accu's, maar ik weet niet of het ook LiPo accu's waren, of dat het Li-ion accu's zijn. En dit is alleen gemeld voor laptop accu's.

Er zijn wel eens mobieltjes in de fik gevlogen, maar kan niks van sony daarvan vinden.

[ Voor 63% gewijzigd door Nixweerd op 27-02-2008 22:44 ]

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Heb ze toch maar gemaild. Misschien dat ze nog wat willen regelen (foon is meer dan een jaar oud helaas). Ik laat het wel weten :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 19:30
Nixweerd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:34:
als je op de k800i een back-up wil maken van het adresboek, moet je naar het telefoonboek gaan, dan op nieuw contact gaan staan, daar naar de opties gaan -> geavanceerd -> Back-up op M.S.
Dan haal je de memorystick uit de mobiel, steek je in de pc, of je sluit de k800 aan op de pc.
Dan ga je op de memorystick naar het mapje System (dit is een verborgen map) dan naar het mapje PIM en daar staat de back-up van je telefoonboek, dit bestand kan je gewoon openen met kladblok, het is dus gewoon een tekstbestand.

Trouwens, ik ben nog op zoek naar een leuk achtergrondje of thema voor m'n mobiel, heeft iemand nog iets leuks wat ik zou kunnen gebruiken?
Dankjewel!, heb nu idd. alles in een text bestand staan..had ik veel eerder moeten weten, dan had ik niet in de stress gezeten of al mn tel. nr's er nog opstonden na reparatie ;)
Ik heb gister een leuke Heineken background cq. screensaver gekregen, misschien kan ik je daarmee blij maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben hard op zoek naar iets waarmee je plattegronden kunt bekijken via java applicatie, zonder dat je internetkosten maakt (bij naviagitesoftware). tot nu toe kan ik niets vinden, bij alles moet'ie contact met internet maken.
Ik heb wel kaarten gemaakt in .tar, .jpeg en .png formaat, maar deze zijn allen niet te openen, ook niet met trekbuddy o.i.d.
Heeft iemand een tip? Als ik slechts een paar steden op mijn mobiel kan bekijken, zou ik al heel happy zijn....
(Ik las ergens anders dat iemand wel eens een javaaprogrammatje had waarmee'ie een plattegrond kon bekijken, maar helaas stonden er geen gegevens van het programmaatje bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
v1nzent- schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:45:
[...]

Dankjewel!, heb nu idd. alles in een text bestand staan..had ik veel eerder moeten weten, dan had ik niet in de stress gezeten of al mn tel. nr's er nog opstonden na reparatie ;)
Ik heb gister een leuke Heineken background cq. screensaver gekregen, misschien kan ik je daarmee blij maken?
graag gedaan :)
en met heineken maak je me niet blij :X
Ik houd het liever bij grolsch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:03:
ik ben hard op zoek naar iets waarmee je plattegronden kunt bekijken via java applicatie, zonder dat je internetkosten maakt (bij naviagitesoftware). tot nu toe kan ik niets vinden, bij alles moet'ie contact met internet maken.
Ik heb wel kaarten gemaakt in .tar, .jpeg en .png formaat, maar deze zijn allen niet te openen, ook niet met trekbuddy o.i.d.
Heeft iemand een tip? Als ik slechts een paar steden op mijn mobiel kan bekijken, zou ik al heel happy zijn....
(Ik las ergens anders dat iemand wel eens een javaaprogrammatje had waarmee'ie een plattegrond kon bekijken, maar helaas stonden er geen gegevens van het programmaatje bij)
Je bedoelt gewoon een soort van map op je mobiel, maar zonder de gps functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
hmm, ik heb wel iets van google maps gezien, die kan zonder gps werken, maar daar heb je dan wel weer internet voor nodig en dat wil je nie. Kan zo niks vinden waar je gewoon maps opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alles geprobeerd, maar bij geen enkele lukt het om kaarten op te slaan die hij 'uit de lucht' haalt (heb nu even in het weekend gratis internet met hi prepay, maar daarna niet meer....), maar ook op de memory stick geplaatste kaarten in diverse formaten kan ik dus niet openen met deze programma's. Of doe ik iets fout?
(n.b ik heb gebruikt: mobile g-maps, nav4all, trekbuddy, wayfinder, earth beta, j2memap, navigon).

een plattegrond als pdf opslaan en dit met een pdf reader openen lukt ook niet, daar is het te zwaar vor. misschien moet ik pdf-jes in hele kleine stukjes knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 09:24
Sms-berichten komen vaak 'beschadigd' binnen, ook komen sms-berichten binnen met daarbij een andere afzender uit mijn telefoonlijst...

Ik heb de software geupdate, lijsten geleegd. Andere sim geprobeerd.

Ik heb al heel wat afgezocht en gebeld met Sony-Ericson maar het probleem met mijn k800i lijkt niet echt bekend te zijn. Hopende dat 1 van jullie een mogelijke oplossing weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik wilde graag de smsjes die op m'n telefoon staan kopieren naar de computer.
Met de ontvangen smsjes is dit geen probleem, maar bij de verzonden berichten verdwijnt de datum. Dit gebeurt zowel bij fma als phone explorer.

Heeft iemand een goede manier om de verzonden berichten te backupen met behoudt van de datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

Ben sinds gisteren weer overgeschakeld naar de t630. Wat een lekker telefoontje was dat toch en wat een mogelijkheden had die toch voor die tijd!!

Maar mijn K800i geeft zware kuren.

Hoe te weten gekomen.:
Ik heb de bluetooth handsfree set JVC KD-BT1 en wilde mijn telefoon daarmee uitproberen. Dat werkte echter nooit en gaf veel problemen. Echter begon ik rond die tijd te merken dat telefoontjes niet meer aankwamen. Mensen belden me maar kregen direct mijn antwoordapparaat. De dag erna kreeg ik dan een sms met 9 oproepen gemist. (sms 'jes is een dienst van t-mobile)

Heb toen een update gedaan via de telefoon maar dat heeft de problemen niet opgelost, eerder verslechterd. Hij loopt nu ook regelmatig vast. Moet wel zeggen dat het de eerste update is sinds anderhalf jaar. (if it ain't broke, don't fix it! filosofie ;) )

Dus nu ligt de K800i wekeloos thuis.

Wat raden de mensen me hier aan?
Master reset, Factory reset?
of misschien opnieuw updaten maar nu via seus.
(Ik kan echter niets terugvinden in de startpost over updaten via seus. Ook als ik in dit deel zoek (zoekterm: seus) vind ik niet hoe dit moet gebeuren.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na een jaar mijn t-mobile branded k800i laten unlocken, maar is het ook nog mogelijk om al die t-mobile crap eraf te slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:24:
Ik heb na een jaar mijn t-mobile branded k800i laten unlocken, maar is het ook nog mogelijk om al die t-mobile crap eraf te slopen?
kan je niet gewoon een backup uitvoeren met het standaardprogramma van SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat waarschijnlijk om een software lock, dit is lastiger te verwijderen dan een simlock (me eens laten vertellen).

Ik krijg nu na 1 1/2 maand veel last van het klepje van het toestel wat constant open gaat. Oplossing: ik heb nu een doorizchtig hard plastic cover gekocht voor een tientje en dat werkt stukken beter. Je kunt bij alle knoppen en hoeft het nooit open te maken. En het toestel is iets beter beschermd. Voor een tientje heb ik dat wel over want ik vind het echt een supertoestel maar ben wel zuinig op de lens (en heb geen zin in zwarte foto's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Is er op fotografisch gebied nog een verschil tussen de K800 en de K810? De specificaties van beide toestellen zijn namelijk vrijwel hetzelfde (ik heb het dan niet over de afmetingen, uiterlijk en het gewicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

bartbh schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:18:
Ik wilde graag de smsjes die op m'n telefoon staan kopieren naar de computer.
Met de ontvangen smsjes is dit geen probleem, maar bij de verzonden berichten verdwijnt de datum. Dit gebeurt zowel bij fma als phone explorer.

Heeft iemand een goede manier om de verzonden berichten te backupen met behoudt van de datum?
nope, zelfde probleem hier.. slaat de telefoon die info wel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
ToolkiT schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:24:
[...]

nope, zelfde probleem hier.. slaat de telefoon die info wel op?
De telefoon slaat deze info wel op, maar deze info komt niet op de computer terecht... Helaas.

Niemand die hier een workaround voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn K800I Telefoon is in de wasmachine gegaan met nog een jaar abbonement te gaan . De Telefoon 3 uur met de föhn verwarmd , helemaal droog alleen hij doet nog steeds niks moet ik nog wat langer wachten . Of is het definitief het einde ?

Was ernorm tevreden over deze telefoon nooit geen problemen mee gehad vindt het erg jammer .

Mischien als hij echt kapot is koop ik de vervanger V630i . Iemand ervaring mee ?

Groeten Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:47:
Mijn K800I Telefoon is in de wasmachine gegaan met nog een jaar abbonement te gaan . De Telefoon 3 uur met de föhn verwarmd , helemaal droog alleen hij doet nog steeds niks moet ik nog wat langer wachten . Of is het definitief het einde ?

Was ernorm tevreden over deze telefoon nooit geen problemen mee gehad vindt het erg jammer .

Mischien als hij echt kapot is koop ik de vervanger V630i . Iemand ervaring mee ?

Groeten Peter
in een plastic zakje doen met van die vocht vreters kan je nog proberen...
Wel direct de accu eruit gehaald hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

cc12 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:11:
Is er op fotografisch gebied nog een verschil tussen de K800 en de K810? De specificaties van beide toestellen zijn namelijk vrijwel hetzelfde (ik heb het dan niet over de afmetingen, uiterlijk en het gewicht).
De camera is hetzelfde. Enige verschil is uiterlijk, en de K810i heeft een paar software toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 09:24
Tweakable schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:51:
Sms-berichten komen vaak 'beschadigd' binnen, ook komen sms-berichten binnen met daarbij een andere afzender uit mijn telefoonlijst...

Ik heb de software geupdate, lijsten geleegd. Andere sim geprobeerd.

Ik heb al heel wat afgezocht en gebeld met Sony-Ericson maar het probleem met mijn k800i lijkt niet echt bekend te zijn. Hopende dat 1 van jullie een mogelijke oplossing weet.
Inmiddels was mijn telefoon redelijk dicht bij de dood, niets anders meer dan een 'please wait' screen (waarschijnlijk doodgeflashed) en ik heb hem naar een service punt (repair&co) gebracht. Hier konden ze de software ook niet meer updaten en hebben ze hem naar SE gestuurd. Met zo'n 3 weken verwachten ze hem terug. Ik hoop dat mijn hierboven beschreven problem dan ook opgelost is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hey,

Vrijdag zat ik op een verjaardag en het was ff telefoons vergelijken. Ik heb een K800 en ik zet dat apparaatje uit met de power knop. Vervolgens ff battarij er uit en naar me sim gekeken en zo. Dus ik battarij er weer in, aan knop. En dat ding weigert toch gewoon aan te gaan. Maja, het was verjaardag ik was dronken. Dus 's avonds dat ding aan de juice gehangen en andere ochtend weer geprobeerd. Ding ging nog niet aan. Dus ik naar een business centre van kpn En gezecht van hey, kan je ff kijken. Volgens hun was het niet de battarij, en opsturen zou 185 pleuri kosten. Nou las ik in het topic hiernaast dat er 2 jaar garantie op zit(Xperia topic). Maar volgens kpn dus maar 1 jaar. Oh en als ik het aanknopje indruk gaat er wel een rood lampje bij me infra rood knipperen.

Anyways, heeft iemand een oplossing voor dit iets? Of moet ik niet over me heen laten lopen in gewoon weer daar heen knallen en zorgen dat ze het voor me oplossen? Of heeft een van jullie een oplossing? Voor de duidelijkheid, ik heb het apparaatje sinds 17 juli 2006, dus ruim binnen de 2 jaar. Dus zelf knutselen liever niet als er nog garantie opzit.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
Knippert dat ledje 5 x??

check anders dit topic even, hier staat iets met dat het eprom misschien geupdate moet worden:
http://www.esato.com/archive/t.php/t-158053,1.html

Deze stappen moet je daarvoor ondernemen:

1. Download wotanclient

2. Clear the login settings

3. When you are connecting your phone press and hold 2+5

4. Press Start button

5. It will now upgrade your EROM

6. Finished

Dit is die Wotanclient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

cool, net geprobeerd. Alleen met dat programma wat er gelinked wordt lukt het niet. Maar wel met Kulankendi. Ik link niet ben er nog niet uit hoe veilig dat is, ma goed. Me telefoon gaat weer aan. Dank voor de reactie en zoals het een waar community persoon betaamt ook even wat ik gedaan heb gepost ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
mooi spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een K800i bezitter hier (wel tevreden :) )

Echter heb ik een vraagje over het synchronisatie geluidje. Iedere keer wanneer de telefoon een item heeft gesynct (contactpersonen, agenda, todo... een stuk of 10) gaat er zo'n "trrrlie" geluidje.

Is deze ook in te stellen/uit te zetten ergens?

Who knows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

dread schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:17:
Ben sinds gisteren weer overgeschakeld naar de t630. Wat een lekker telefoontje was dat toch en wat een mogelijkheden had die toch voor die tijd!!

Maar mijn K800i geeft zware kuren.

Hoe te weten gekomen.:
Ik heb de bluetooth handsfree set JVC KD-BT1 en wilde mijn telefoon daarmee uitproberen. Dat werkte echter nooit en gaf veel problemen. Echter begon ik rond die tijd te merken dat telefoontjes niet meer aankwamen. Mensen belden me maar kregen direct mijn antwoordapparaat. De dag erna kreeg ik dan een sms met 9 oproepen gemist. (sms 'jes is een dienst van t-mobile)

Heb toen een update gedaan via de telefoon maar dat heeft de problemen niet opgelost, eerder verslechterd. Hij loopt nu ook regelmatig vast. Moet wel zeggen dat het de eerste update is sinds anderhalf jaar. (if it ain't broke, don't fix it! filosofie ;) )

Dus nu ligt de K800i wekeloos thuis.

Wat raden de mensen me hier aan?
Master reset, Factory reset?
of misschien opnieuw updaten maar nu via seus.
(Ik kan echter niets terugvinden in de startpost over updaten via seus. Ook als ik in dit deel zoek (zoekterm: seus) vind ik niet hoe dit moet gebeuren.
niemand heeft dit al blijkbaar meegemaakt dus bij deze voor toekomstige bezoekers.

Ik heb hem uiteindelijk geupdate via seus. Bracht in het begin soelaas maar nu heb ik het probleem dat als ik ermee iemand opbel ik niet shoor en uiteindelijk 4 korte tuutjes.

Heb terug de sim in de t630 gestoken en alles werkt. Heb nu een nieuwe sim aangevraagd en deze door t-mobile laten aktiveren. verwacht er niet veel meer van maar bon. Op zich ben ik met hierboven ook wel benieuwd naar de garantie want ik heb em ook nog geen twee jaar.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 00:29

mark9534

Ondertitel ?

De link naar de Sony Ericsson Update Service werkt niet, deze wel:

http://www.sonyericsson.c...ervice_Setup-2.7.12.4.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Ben wegens 'n master reset m'n standaard thema's kwijt.

Zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn om deze (tijdelijk) even te plaatsen voor me? Of weet iemand 'n plekje waar ik ze kan vinden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 08:42
Kurvers schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:14:
Ben wegens 'n master reset m'n standaard thema's kwijt.

Zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn om deze (tijdelijk) even te plaatsen voor me? Of weet iemand 'n plekje waar ik ze kan vinden?

Alvast bedankt!
Ik heb ze hier voor je geupload: http://www.speedyshare.com/267190287.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heeft iemand succes met internet op k800i met een mac? Ik wil dus internet op de telefoon, gebruik makend van mijn breedband internet van mijn mac (ik heb macbook pro met leopard).

Er is al wel wat info op internet aanwezig voor een pc (ook geprobeerd, maar lukt mij alleen met deviceExplorer = niet ideaal).
Ik heb hier overigens al zeker twee avonden in gestopt, maar ik kom er niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 14:29

WebHawk

Klaphark

Ik heb mijn K800i alweer bijna anderhalf jaar, sinds kerst 2006, en hij doet het perfect. Ik heb hem destijds bij mijn abo gekregen, en is vodafone branded. De vodafone software heerst wel, want ik heb gewoon een groen bel en een rood ophangknopje. Met de rode kan ik ook instantly van hoe diep ik ook in een menu of jar zit, meteen terug naar mn 'desktop', om bijv. te bellen. Ik heb wel eens 'normale' k800i's in handen gehad maar dat was toch een stuk lastiger. Mijn vraag is, weet iemand of er een software update is voor de k800i (vodafone versie), want er zitten toch een aantal rare bugs in (hij restart soms zomaar ineens, 1x per maand ofzo, maar toch).
Tevens, valt het zelf de software updaten binnen de garantie?
Edit: Ja, ik heb uiteraard even gezocht op internet, maar ik kon niet echt iets vinden dat nieuwer was dan januari 2007 enzo :/

[ Voor 8% gewijzigd door WebHawk op 03-04-2008 15:57 ]

Hoi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn k 800 i niet op zomertijd maar op GMT+2 gezet. Dan werkt het na enkele agen ( waarom dat zo lang duurt snap ik niet ) wel.

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 10-04-2008 10:21 . Reden: groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik de GPS functie instel voor de Sony Ericsson k800i.
En hoe ik installeer ik de gratis software nav4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:10:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de GPS functie instel voor de Sony Ericsson k800i.
En hoe ik installeer ik de gratis software nav4all.
De SonyEricsson K800 heeft geen interne GPS. Je kan alleen door middel van de HGE-100 of een losse Bluetooth adapter de K800 voorzien van GPS gegevens.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:01
Ik pak net mn k800i uit mn zak, wil het menu in gaan, krijg ik 1 of andere vage error, en maar 3 menu items. Ik zet de telefoon uit en weer aan, en het enige wat hij nu doet is het SE logo laten zien, even trillen, en het scherm wit laten knipperen.

Volgens google heeft dit iets te maken met een corrupte Erom. Kan dat zomaar gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij dan vertellen wat de optie GPRS betekent!! (dit is toch ook GPS???)
Want dit heeft de K800i
Of snap ik het verkeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Wikipedia: General Packet Radio Service
Wikipedia: Global Positioning System

Simpel gezegt is GPRS bedoeld om te kunnen internetten en GPS om je positie te kunnen zien.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
En je kan idd navigatiesoftware op de K800 zetten. Nav4all bijvoorbeeld, je hebt dan nog wel een gps dongle nodig om het GPS signaal te ontvangen. Als je nav4all wilt installeren moet je met je telefoon naar http://www.nav4all.com/install surfen.
Misschien moet je overigens wat meer lurken voor het posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb al een behoorlijk lange tijd problemen met mn K800. De verlichting valt soms zonder reden uit en dan krijg ik m moeilijk terug aan. Ook heb ik enkel nog maar de engelse taal. Ik las dat deze problemen op te lossen zijn door de laatste firmware update opnieuw uit te voeren, maar aangezien ik de laatste firmware versie al heb krijg ik alsmaar de melding dat updaten nietmeer nodig is. Is er een manier om dit te omzeilen zodat ik gewoon de update nogmaals kan doen?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
Ik probeerde vanmiddag mijn K800i te updaten. In het scherm waarin het zegt: "Verwijder je batterij en doe deze er terug in, houd nu de C-knop ingedrukt en stop de USB kabel in je telefoon" heb ik echter een probleem gekregen.

Toen ik namelijk de USB kabel in me telefoon deed gebeurde er niets en bleef me telefoon zwart. Ik de usb kabel eruit gehaald, batterij opnieuw erin / eruit gehaald, geprobeerd me telefoon normaal aan te zetten, maar dat doet hij dus niet meer. Hij reageert gewoon nergens op, en de batterij is niet het probleem want die batterij heb ik in een K800i van een vriend van me gedaan en daar werkte hij wel in.

Iemand enig idee wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 19:22
Zijn er mensen die ervaring hebben met andere camdrivers voor de k800i?
Ik kan met de search wel posts vinden over camdrivers op andere SE telefoons, maar geen posts over camdrivers voor de k800i.

Dus:
Ervaringen? (eventueel ook met andere SE telefoons)
Zijn er veel verschillende camdrivers? Wat is het verschil in prestatie?
Als ik een andere camdriver installeer, heb ik dan nog garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Hele reeksen daarover op Esato. Dus die zijn er idd. Zou het ook graag proberen -- ware het niet dat ik niet een recht-toe, recht-aan beschrijvingen heb gezien van hoe je dat dan doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
Ik krijg mijn telefoon nog altijd niet aan. Snap er geen zak van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
sn0x0r schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:04:
Ik krijg mijn telefoon nog altijd niet aan. Snap er geen zak van.
Probeer hem eens opnieuw te updaten en doe een search in de k800 topics naar updaten en problemen daaromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Mijn update is maanden geleden mislukt, sindsdien zit ik met een engelstalige firmware, geen mogelijkheid is er om Nederlands te selecteren, want die staat er niet tussen! Ik kies bij de update altijd voor NL hoor, maar hij doet er niks mee.

Tis een goede solide telefoon, ik doe em niet weg want in vergelijking met de nieuwe telefoons doet deze nog hartstikke goed mee..

Maar echt dat updaten is echt bagger, ik wil NL terug. :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Arsenius op 20-04-2008 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Een beetje late vraag misschien, maar ik heb nu precies hetzelfde probleem! Wat heb je er uiteindelijk aan gedaan? Op laten sturen of heb je het zelf kunnen maken?

Alvast hartstikke bedankt!,

Groeten Thierry

Als ik mijn telefoon opstart doet alles het normaal, maar als ik naar het menu wil krijg ik een melding: 'Configuratiefout: Neem contact op met uw netwerk-operator of servicecentrum.' Voor deze melding kreeg ik nog iets te zien met: 'error with menu.ml, some parts of the menu are not rendable'

Zwaar *****, ik heb zojuist namelijk net mijn 1gb kaartje gekregen! Ik bezit mijn telefoon ongeveer 10 maanden.

Ik heb al wat dingen geprobeerd (se-info ;) om te kijken of ik menu.ml terug kon flashen oid.) maar geen hielpen mij dit probleem op te lossen.

Is het mogelijk dat dit thuis wordt opgelost, of moet ik mijn mobiel opsturen. Dit zal echter mijn aller laatste keuze zijn!

Met vriendelijk groet en alvorens dank,

Aram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik kan voorkomen dat ik met mijn telefoon het internet opga als ik de internetknop per ongeluk indruk? Ik heb geprobeerd een dummy data en internetprofiel aan te maken en deze vervolgens ook geselecteerd, maar ook dan tovert de browser webpagina's in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Die methode met een dummy profiel heeft bij zowel orange als t-mobile prima voor me gewerkt.
Voor de zekerheid even kijken of we het over hetzelfde hebben. Onder instellingen, tab verbindingen, --> datacommunicatie, --> data-accounts --> nieuw account.
Nieuwe account, gprs-data, geef je een naam, maar verder laat je hem helemaal leeg.

Dan terug naar het tabblad verbindingen --> internetinstellingen -->internetprofielen --> nieuw profiel.
Je maakt een nieuw profiel aan, geeft het een naam en bij verbinden via vul je je lege data-account in.
Het nieuwe profiel selecteer je nu nogmaals in internetprofielen en ook nog in java-instellingen onder hetzelfde kopje(internetinstellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. jouw verhaal ook geprobeerd, maar helaas hetzelfde. Net alsof de browser dan automatisch een alternatief profiel pakt dat wel werkt. De standaard verbinding stel je toch gewoon in bij het tabblad Verbindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Vraagje en ik kan nergens een oplossing vinden:

Ik wil mijn K800i met originele firmware graag updaten. Zou moeten lukken omdat er toch nieuwe firmwares beschikbaar zijn. Als ik echter de laatste versie van SEUS download, installeer en netjes alle aanwijzingen volg dan krijg ik de melding dat de update niet beschikbaar is???

Doe ik dan toch iets verkeerd? Of moet ik het ergens anders zoeken? Ik probeer te updaten mbv de USB-kabel.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Dexter schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:39:
Vraagje en ik kan nergens een oplossing vinden:

Ik wil mijn K800i met originele firmware graag updaten. Zou moeten lukken omdat er toch nieuwe firmwares beschikbaar zijn. Als ik echter de laatste versie van SEUS download, installeer en netjes alle aanwijzingen volg dan krijg ik de melding dat de update niet beschikbaar is???

Doe ik dan toch iets verkeerd? Of moet ik het ergens anders zoeken? Ik probeer te updaten mbv de USB-kabel.
Welke firmware heb je nu op je gsm?

De laatste versie die is vrijgegeven door SE(NL) is CXC1250210 R1KG001 070418
Ik heb vorige week ook nog gekeken voor een update, maar dit is de laatse (NL)versie die beschikbaar is.

Deze software versie gaf ook zichtbaar niet veel verandering;
Alleen het gekozen icoon in het menu scherm knippert nu :)

Als je inderdaad alles volgens de aanwijzingen hebt gedaan (toestel uit, batt. eruit, batt. terug, 'C' ingedrukt houden en dan de usb-kabel aansluiten tot ie verbonden is met de SEUS) en je bovenstaande software versie al op je gsm hebt, krijg je inderdaad de melding dat er geen nieuwere versie beschikbaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Hier staat een nep Sony 5 megapixel telefoon. Ik ben benieuwd of deze ook verkrijgbaar is in Nederland en of de kwaliteit van de foto's wel goed zijn.

http://justamp.blogspot.c...el-scny-mobile-phone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

dread schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:08:
[...]

niemand heeft dit al blijkbaar meegemaakt dus bij deze voor toekomstige bezoekers.

Ik heb hem uiteindelijk geupdate via seus. Bracht in het begin soelaas maar nu heb ik het probleem dat als ik ermee iemand opbel ik niet shoor en uiteindelijk 4 korte tuutjes.

Heb terug de sim in de t630 gestoken en alles werkt. Heb nu een nieuwe sim aangevraagd en deze door t-mobile laten aktiveren. verwacht er niet veel meer van maar bon. Op zich ben ik met hierboven ook wel benieuwd naar de garantie want ik heb em ook nog geen twee jaar.
Geen idee hoe het kan maar het lag aan het sim kaartje want nu werkt hij weer super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:58

4POX

Everybody is wired

r8bf003 met als datum 30 januari 2008 is mijn firmware in mijn K800i

Ik stond er even kort naar te kijken. Maar idd; 2008

Mijn k800i is enkele weken weggeweest vanwege een lamme joystick. En ik had het gevoel dat er iets is veranderd. Hij reageerd voor mijn gevoel fijner. En bij een blik bij de firmware zag ik idd een nieuwe versie.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
ik heb op mijn k800i de 3G verbinding uitgeschakeld (alleen GSM staat nu aan).
dit had ik gedaan omdat ik ergens gelezen had dat dit de accu lengte verlengt, maar wat is er precies veranderd aan functie's/features ? moet ik nu bluetooth handmatig inschakelen voor een bluetooth verbinding of iets dergelijks?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

3G heeft iig niets met Bluetooth te maken. 3G is een verzamelnaam voor de nieuwe generatie mobiele internet access en in dit geval UMTS. Bluetooth blijft na het veranderern dus precies hetzelfde, maar de mogelijkheid voor UMTS wordt uitgeschakeld. Volgens mij kan je wel zelf nog een verbinding openzetten (browser openen), maar inkomende push-messages die via UMTS verzonden worden komen volgens mij niet meer aan (provider services).

Het kan ook zijn dat je dan gewoon niet meer via UMTS surft, maar dat zou iemand anders even moeten testen, want ik heb geen K800i

[ Voor 16% gewijzigd door Kixtart op 09-05-2008 18:00 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
ah zo, bedankt.
ik surf nooit via umts of dergelijke, dus het zal niet zo'n probleem zijn voor mij nu die uitgeschakeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Is er hier iemand die 'Track ID' (zoals o.a. op de K810i) werkend heeft op de K800i :9~
En zo ja, hoe heb je het op de K800i gekregen :?

Je topic is gesloten met de opmerking dat je meer eigen initiatief moet tonen. Dan verwachten we dat je iets meer moeite doet dan een copy-paste van dat topic.

[ Voor 38% gewijzigd door pven op 11-05-2008 20:07 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.