De theme bevalt mij ook, nice and clean. Ik vermoed dat de iconen niet anders kunnen, bij mijn tmobile branded kan dat ook niet, al hebben die maar 1 icoon verpest/verplaatst.
Verwijderd
Nee, helaas zijn de iconen niet met een theme aan te passen. Alleen met ingewikkelde alles-of-niets hacks schijn je ze te kunnen veranderen.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:03:
De theme bevalt mij ook, nice and clean. Ik vermoed dat de iconen niet anders kunnen, bij mijn tmobile branded kan dat ook niet, al hebben die maar 1 icoon verpest/verplaatst.
klopt, en om je garantie daar nou voor op 't spel te zetten lijkt me een beetje ver gaan eerlijk gezegd...Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:43:
[...]
Nee, helaas zijn de iconen niet met een theme aan te passen. Alleen met ingewikkelde alles-of-niets hacks schijn je ze te kunnen veranderen.
Verwijderd
deze kwaal blijkt wel een hele goede timing te hebben, morgen gaan we voor 10 weken op vakantie, rondreizen door china, vietnam en laos.
en nu, de avond ervoor krijgt de telefoon last van de storing: niet meer aan en een rood lampje bij de IR poort... weet iemand hier al een remedie voor?
morgen sowieso 's ochtends maar langs de winkel en de situatie uitleggen, en dan hopen dat ze een beetje coulance tonen...
maar als iemand het zo al weet, des te beter!
en nu, de avond ervoor krijgt de telefoon last van de storing: niet meer aan en een rood lampje bij de IR poort... weet iemand hier al een remedie voor?
morgen sowieso 's ochtends maar langs de winkel en de situatie uitleggen, en dan hopen dat ze een beetje coulance tonen...
maar als iemand het zo al weet, des te beter!
Ik weet niet 100% zeker of dit probleem al voorbij is gekomen. Ik heb het iig niet kunnen vinden...
Als je een mp3tje op je telefoon wilt zetten gaat dat meestal zonder problemen. Maar een enkele keer komt het bij mij voor dat het geluid heel erg raar is, of (bijna) onhoorbaar. Hij speelt 'm dus wel af, maar niet zoals het op de computer klinkt.
Toen dit me voor het eerst gebeurde kreeg ik aan het eind van het liedje (
) een wsod. Gelukkig viel het nog binnen de garantie dus mijn telefoon leeft weer. Toen het me na die reparatie nog een keer gebeurde, heb ik het liedje snel gestopt voordat het afgelopen was.
Anyway, om een lang verhaal iets korter te maken: uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat het probleem zich ook voordoet op de pc. Bij sommige geluidsbestanden wordt het geluid op eenzelfde manier verkracht als je in een wav-editor (ik gebruik wavelab) een monomix opslaat.
Als je zelf een mono bestand maakt door gewoon 1 kanaal te kopieëren naar een nieuw bestand is het probleem opgelost. Ook mijn telefoon speelt het bestand dan moeiteloos af...
Fijn, probleem opgelost... maar heeft iemand enig idee waarom dit gebeurt?? Mijn SE kan toch gewoon stereo geluiden afspelen? En waarom kan wavelab geen (hoorbare) monomix maken??
Als je een mp3tje op je telefoon wilt zetten gaat dat meestal zonder problemen. Maar een enkele keer komt het bij mij voor dat het geluid heel erg raar is, of (bijna) onhoorbaar. Hij speelt 'm dus wel af, maar niet zoals het op de computer klinkt.
Toen dit me voor het eerst gebeurde kreeg ik aan het eind van het liedje (
Anyway, om een lang verhaal iets korter te maken: uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat het probleem zich ook voordoet op de pc. Bij sommige geluidsbestanden wordt het geluid op eenzelfde manier verkracht als je in een wav-editor (ik gebruik wavelab) een monomix opslaat.
Als je zelf een mono bestand maakt door gewoon 1 kanaal te kopieëren naar een nieuw bestand is het probleem opgelost. Ook mijn telefoon speelt het bestand dan moeiteloos af...
Fijn, probleem opgelost... maar heeft iemand enig idee waarom dit gebeurt?? Mijn SE kan toch gewoon stereo geluiden afspelen? En waarom kan wavelab geen (hoorbare) monomix maken??
Heb zojuist een theme gemaakt, vindt m zelf best wel mooi eigenlijk 
Iemand ergens een goede plek om die file te hosten? Weet even niet zo gauw of linkjes a-la filesend enzo hier toegestaan zijn namelijk.
edit: op hoop van zege dan maar
Splash k800i theme
Iemand ergens een goede plek om die file te hosten? Weet even niet zo gauw of linkjes a-la filesend enzo hier toegestaan zijn namelijk.
edit: op hoop van zege dan maar
Splash k800i theme
[ Voor 20% gewijzigd door marapuru op 11-06-2007 22:20 ]
Ik ben bezig mijn K800i de updaten via Update Service software van SonyEricsson. Nu staat hij al 10 minuten op 100%..... klopt dat? Ik mag het niet onderbreken volgens de melding...
Dit heb ik ook gehad, ik heb gewoon de USB-kabel eruit getrokken en er was niks aan de hand, de update was gewoon gelukt. Een paar dagen later opnieuw geupdate en toen gaf 'ie wel de melding dat het updaten geslaagd was.Mr-Leo schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:30:
Ik ben bezig mijn K800i de updaten via Update Service software van SonyEricsson. Nu staat hij al 10 minuten op 100%..... klopt dat? Ik mag het niet onderbreken volgens de melding...
Je hebt gelijk, hij doet 't nog! 
gelukkig, thx
gelukkig, thx
Ik heb sinds gisterenavond een volgend probleem, dat ik hier al eens eerder ben tegengekomen. Ik ben alleen de oplossing nog niet tegengekomen.... (behalve dan een illegaal gebruikt programmaatje)
Mijn batterij was volgens mij niet helemaal opgeladen (ik denk iets minder dan de helft), en ik ben mijn telefoon gaan aansluiten voor een update van de software. Alleen, die gaf aan dat ik mijn accu eruit moest halen, C-knop ingehouden, kabel erin en wachten.... maar er gebeurde niets! Dus ik wilde het nog een keer proberen... maar nu wil mijn k800 niet meer aan! Gewoon helemaal dood!
Het enige wat 'ie nog doet is het knipperen met de LED aan de binnenkant, en alleen als je de oplader erin duwt.
Iemand een idee wat ik hiermee moet doen? Zoals ik al zei, ik heb gekeken, maar heb de oplossing niet gevonden...
Mijn batterij was volgens mij niet helemaal opgeladen (ik denk iets minder dan de helft), en ik ben mijn telefoon gaan aansluiten voor een update van de software. Alleen, die gaf aan dat ik mijn accu eruit moest halen, C-knop ingehouden, kabel erin en wachten.... maar er gebeurde niets! Dus ik wilde het nog een keer proberen... maar nu wil mijn k800 niet meer aan! Gewoon helemaal dood!
Het enige wat 'ie nog doet is het knipperen met de LED aan de binnenkant, en alleen als je de oplader erin duwt.
Iemand een idee wat ik hiermee moet doen? Zoals ik al zei, ik heb gekeken, maar heb de oplossing niet gevonden...
Accu moet je er opnieuw in doen, niet alleen uithalen anders gebeurt er niksjellywoods schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 07:51:
Ik heb sinds gisterenavond een volgend probleem, dat ik hier al eens eerder ben tegengekomen. Ik ben alleen de oplossing nog niet tegengekomen.... (behalve dan een illegaal gebruikt programmaatje)

Hoe krijg ik dat sms kladblokje ingesteld op mijn k800i?
Heb het niet kunnen vinden tot nu toe
Tha
Je zult dat in een theme moeten verwerken. Je kunt zelf themes maken met de Theme Creator.Tha schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:42:
Hoe krijg ik dat sms kladblokje ingesteld op mijn k800i?
Ik lees dat het niet mogelijk is om het sluitergeluid uit te zetten?? Mijn K800i staat op de stil modus en maakt helemaal geen geluid bij het maken van een foto. Ik heb niks bijzonders gedaan om dat zo te krijgen.
wat bedoeld wordt is dat als je je telefoon niet op stil hebt staan je het sluitergeluid NIET kan uitschakelen
Ik heb bij een vodafone abbonement een k800i gekregen. Alleen hier zit een simlock op en mijn portering wordt pas over 3 maanden uitgevoerd.
Kan ik bij vodafone een aanvraag doen voor de unlock code? Als dit kan hoe vraag je dit aan en hoeveel kost dit?
Kan ik bij vodafone een aanvraag doen voor de unlock code? Als dit kan hoe vraag je dit aan en hoeveel kost dit?
Verwijderd
Heeft deze telefoon ook het T9 nieuwe invoer vergeet probleem of onthoud hij wel degelijk al de nieuwe woorden die je input voor altijd. en ik kan die 'altijd' maar niet genoeg benadrukken 
thx in advance
thx in advance
Ik heb mijn K800i nog niet zo lang (ongeveer 3 weken), maar na 85 sms'jes met toch een hele hoop 'eigen' woorden is 'ie er nog geen een vergetenVerwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:55:
Heeft deze telefoon ook het T9 nieuwe invoer vergeet probleem of onthoud hij wel degelijk al de nieuwe woorden die je input voor altijd. en ik kan die 'altijd' maar niet genoeg benadrukken
thx in advance
een simlock bij een abonnement?? bestaat dat? als een nieuw abonnement afsluit krijg ik altijd een simlock vrije telefoon, ook als het abonnement pas over 2 maanden in gaat. Dus kan tot die tijd dan bijvoorbeeld de oude sim (van een andere provider) gebruiken. Ik dacht dat dit standaard was tegenwoordigchiel2002 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:07:
Ik heb bij een vodafone abbonement een k800i gekregen. Alleen hier zit een simlock op en mijn portering wordt pas over 3 maanden uitgevoerd.
Dat gebeurt tegenwoordig wel vaker. Vooral bij Vodafone en T-Mobile kunnen ze er wat van. Ze passen ook nog vaak het menu aan met eigen knoppen.Mr-Leo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:20:
[...]
een simlock bij een abonnement?? bestaat dat? als een nieuw abonnement afsluit krijg ik altijd een simlock vrije telefoon, ook als het abonnement pas over 2 maanden in gaat. Dus kan tot die tijd dan bijvoorbeeld de oude sim (van een andere provider) gebruiken. Ik dacht dat dit standaard was tegenwoordig
Branded phones

Verwijderd
@yorroy, brandes phones zijn
, ik baal er best wel van, lelijke sticker erop die een (lucht)bult geeft bij de screenprotector en nooit de laatste SE firmware kunnen updaten, en dan inderdaad een aangepast menu
Het zou verboden moeten zijn!
gelukkig had ik hem heel voordelig

Het zou verboden moeten zijn!
gelukkig had ik hem heel voordelig
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 10:08 ]
Maar terugkomende op mijn vraag, is het mogelijk om een unlock code aan te vragen? Het is trouwens idd een nieuw abbonement (overgestapt van kpn).
Verwijderd
DAt is al heel goedZellark schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:20:
[...]
Ik heb mijn K800i nog niet zo lang (ongeveer 3 weken), maar na 85 sms'jes met toch een hele hoop 'eigen' woorden is 'ie er nog geen een vergeten
Na een paar weken een klein (mogelijk) minpuntje ontdekt: de 'teller' van de foto-namen (DSC00001.JPG, DSC00002.JPG, enz.) heeft zich al twee keer vanzelf gereset. De namen van de foto's begonnen daarna weer bij 1, zodat je dubbele namen krijgt (niet op het toestel, daar waren de foto's al vanaf gehaald, maar op de PC). Is hier iets tegen te doen? En wanneer gebeurt dit eigenlijk, in ieder geval heb ik niet zelf de teller gereset. Ook gebeurt het niet altijd als ik alle foto's van het toestel afhaal...
Verwijderd
Bij mij is het zo dat als ik de foto's er af haal hij ALTIJD weer opnieuw begint.Zellark schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:12:
Na een paar weken een klein (mogelijk) minpuntje ontdekt: de 'teller' van de foto-namen (DSC00001.JPG, DSC00002.JPG, enz.) heeft zich al twee keer vanzelf gereset. De namen van de foto's begonnen daarna weer bij 1, zodat je dubbele namen krijgt (niet op het toestel, daar waren de foto's al vanaf gehaald, maar op de PC). Is hier iets tegen te doen? En wanneer gebeurt dit eigenlijk, in ieder geval heb ik niet zelf de teller gereset. Ook gebeurt het niet altijd als ik alle foto's van het toestel afhaal...
Mijn oplossing is de 1GB kaart er in, en gewoon geen foto's meer er af halen
Waarom hij bij jouw spontaan reset en niet altijd na foto's er af halen is een raadsel denk ik.
(of toch als de foto's er af zijn gehaald en niet alleen gekopieerd naar PC
Ik maak de foto's altijd wat kleiner met Batch image resizer. Daarmee kun je ook een andere naam opgeven. Heb precies hetzelfde namelijk.Zellark schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:12:
Je geeft een standaard titel op. Bijv foto en eerste foto titel wordt dan foto01 etc.
Mocht er al een naam voorkomen, krijg je een scherm waar je aan kan geven om automatisch naam te wijzigen en ook een vinkje om dat automatisch voor alle resterende foto's toe te passen.
It ain't stupid if it works!
Ik heb mijn SE nu sinds 10 mei en tot nu toe is hij uitstekend bevallen.
vanavond even nieuwe firmware eropgezet en alles ging goed.
toen ermee aan de slag gegaan dat ik via mijn pc op de k800i kan internetten, en plotseling liep de telefoon vast en gebeurde er compleet niets meer.
Verwijderen van de accu helpt niets, de knop bovenop indrukken (kort, lang, etcetc) helpt niet, aansluiten op de oplader helpt niet, dan gebeurd er gewoon niets behalve een klein rood lampje aan de zij/onderkant van de telefoon.
Nou lees ik op verhcillende sites dat de telefoon gecrashed is en simpelweg "kapot".
dat wordt dus terug naar de winkel lijkt mij? of weet iemand hier toevallig een oplossing
toen ermee aan de slag gegaan dat ik via mijn pc op de k800i kan internetten, en plotseling liep de telefoon vast en gebeurde er compleet niets meer.
Verwijderen van de accu helpt niets, de knop bovenop indrukken (kort, lang, etcetc) helpt niet, aansluiten op de oplader helpt niet, dan gebeurd er gewoon niets behalve een klein rood lampje aan de zij/onderkant van de telefoon.
Nou lees ik op verhcillende sites dat de telefoon gecrashed is en simpelweg "kapot".
dat wordt dus terug naar de winkel lijkt mij? of weet iemand hier toevallig een oplossing
Je moet even goed zoeken in dit topic. Daar is ook iemand die er last van gehad heeft, en er redelijk makkelijk vanaf gekomen is. Die heeft dacht ik ook een email adres achtergelaten voor mensen die hier ook last van hebben, om zsm te helpen.Tommzz schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 23:54:
Ik heb mijn SE nu sinds 10 mei en tot nu toe is hij uitstekend bevallen.
En anders moet je terug naar de winkel ja...
Ik heb het topic al redelijk doorgespit maar ben het helaas niet tegengekomen.
nogmaals door 59 paginas gaan dus
het rottige is dat mijn backup phone (de k750i) ook niet meer aan te krijgen is

het rottige is dat mijn backup phone (de k750i) ook niet meer aan te krijgen is

Hint: dit is deel 6 van het topic..Tommzz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:36:
Ik heb het topic al redelijk doorgespit maar ben het helaas niet tegengekomen.
Degene die er een antwoord op had, was Gajescheren. Op pagina 52 heb je trouwens ook nog iemand die hetzelfde probleem had.
super! dat had ik gemist.brrrt schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:08:
Degene die er een antwoord op had, was Gajescheren. Op pagina 52 heb je trouwens ook nog iemand die hetzelfde probleem had.
hij is niet te mailen, maar heb een reactie op zn profiel achtergelaten dus ben benieuwd
Verwijderd
Is er een manier om op de k800i het camera klepje uit te schakelen als het keybord vergrendeld is?
Ik bedoel hiermee dus dat als je het toetsenbord uit zet en je opent het camera klepje dat de camera gewoon aanspringt. Dit vind ik dus zeer lastig omdat het nogal eens vaak gebeurd dat je de gsm in je broekzak hebt zitten en ongewild dit klepje opent met als gevolgt dat de camera aanspringt.
Dit "vreet" batterij/stand-by tijd en maakt regelmatig ongewenste foto.
Ik heb al eens gezocht er geen functie is om dat klepje alleen te laten reageren als het toestel ontgrendeld is maar ik kan niets vinden.
Iemand een idee?
Ik bedoel hiermee dus dat als je het toetsenbord uit zet en je opent het camera klepje dat de camera gewoon aanspringt. Dit vind ik dus zeer lastig omdat het nogal eens vaak gebeurd dat je de gsm in je broekzak hebt zitten en ongewild dit klepje opent met als gevolgt dat de camera aanspringt.
Dit "vreet" batterij/stand-by tijd en maakt regelmatig ongewenste foto.
Ik heb al eens gezocht er geen functie is om dat klepje alleen te laten reageren als het toestel ontgrendeld is maar ik kan niets vinden.
Iemand een idee?
Is er een verloopstukje dat je je eigen oordopjes kunt aansluiten op de telefoon? In plaats van de standaardoordopjes? Zegmaar dat ik mijn telefoon daardoor kan aansluiten aan mijn computer en het zo uit kan zenden.
Nu heb ik een volgend "probleempje"
Ik ben weer bezig om mijn telefoon via bluetooth op internet te krijgen, hiervoor heb ik een aantal stappenplannen doorgenomen uit dit topic.
Ik heb bluesoleil, en gister voor de telefoon crashte, is het wel gelukt om hiermee de goede instellingen in de telefoon te krijgen.
ter verduidelijking het stappenplan:
[quote]
Stap 1: Dubbelklik op het bluetooth pictogram links onderin.
Stap 2: Klik in het menu op Apparaten in bereik zoeken
Stap 3: Dubbelklik op je gevonden telefoon (zorg dat je bluetooth op je telefoon aanstaat, dus bluetooth aanzetten en zichtbaarheid op Telefoon tonen)
Stap 4: Dubbelklik op PAN Network Access Point of iets dergelijks. Als het goed is maakt hij nu verbinding met je telefoon.
LETOP op dit moment probeert je computer te internetten via de telefoon.
Stap 5: Je kan de verbinding wel verbreken, het was alleen nodig om een data account aan te maken op je telefoon om later op
je mobiel te kunnen interetten via je PC.
Stap 6: Controleer of bij Instellingen -> Verbindingen -> Datacommunicatie -> Data-accounts een nieuw account is aangemaakt met
de naam van je PC met een bluetooth icoontje erbij
Stap 7: Maak een nieuw internetprofiel aan. Kies een willekeurige naam en kies bij verbinden via: het nieuwe data-account met het
bluetooth icoontje ervoor.
NOTE: Als stap 7 verkeerd gaat, betekend het waarschijnlijk dat je provider dit gelockt heeft.
Stap 8: Kies je net aangemaakte internetprofiel als standaard (radiobutton moet dus aan zijn)
Stap 9: Kies bij Instellingen-> Verbindingen -> Internetinstellingen - Java-instellingen het nieuwe internet profiel zodat je
java applicaties ook kunnen internetten (maak het tevens standaard)
Stap 10: Open je "My Bluetooth Places/Mijn Bluetooth Locaties" en klik op Mijn Bluetooth-services/My bluetooth services bekijken en
je ziet alle services die je computer aanbied. Open de eigenschappen van "Mijn Netwerktoegang"
Stap 11: Selecteer bij het keuze item "Selecteer het type service voor externe apparaten", de optie Maken van internet of lan-verbinding
van deze computer toestaan.
Stap 12: Ga naar start-configratiescherm->netwerkverbindgen en kies de eigenschappen van je LAN-verbinding
Stap 13: Ga naar het tabblad Geavanceerd en kies bij Internet-verbinding delen het eerste vinkje aan en kies in de keuzelijst Bluetooth network.
Stap 14: Klik op Ok ;-)
Voorzover de instellingen, nu is het tijd op te proberen.
Stap 15: Ga in je telefoon naar instellingen->bluetooth->Mijn apperaten en kies je computer.
Hij maakt nu verbinding met
²² je pc en als het goed is kan je internetten op je telefoon via je PC.
[\quote]
Wat ik ook doe, bij stap 4 loop ik nu dus al vast, en ook stap 10 en 11 is onvindbaar ( net als gister)
iemand die nog duidelijker kan uitleggen wat ik nou precies fout doe?
Ik ben weer bezig om mijn telefoon via bluetooth op internet te krijgen, hiervoor heb ik een aantal stappenplannen doorgenomen uit dit topic.
Ik heb bluesoleil, en gister voor de telefoon crashte, is het wel gelukt om hiermee de goede instellingen in de telefoon te krijgen.
ter verduidelijking het stappenplan:
[quote]
Stap 1: Dubbelklik op het bluetooth pictogram links onderin.
Stap 2: Klik in het menu op Apparaten in bereik zoeken
Stap 3: Dubbelklik op je gevonden telefoon (zorg dat je bluetooth op je telefoon aanstaat, dus bluetooth aanzetten en zichtbaarheid op Telefoon tonen)
Stap 4: Dubbelklik op PAN Network Access Point of iets dergelijks. Als het goed is maakt hij nu verbinding met je telefoon.
LETOP op dit moment probeert je computer te internetten via de telefoon.
Stap 5: Je kan de verbinding wel verbreken, het was alleen nodig om een data account aan te maken op je telefoon om later op
je mobiel te kunnen interetten via je PC.
Stap 6: Controleer of bij Instellingen -> Verbindingen -> Datacommunicatie -> Data-accounts een nieuw account is aangemaakt met
de naam van je PC met een bluetooth icoontje erbij
Stap 7: Maak een nieuw internetprofiel aan. Kies een willekeurige naam en kies bij verbinden via: het nieuwe data-account met het
bluetooth icoontje ervoor.
NOTE: Als stap 7 verkeerd gaat, betekend het waarschijnlijk dat je provider dit gelockt heeft.
Stap 8: Kies je net aangemaakte internetprofiel als standaard (radiobutton moet dus aan zijn)
Stap 9: Kies bij Instellingen-> Verbindingen -> Internetinstellingen - Java-instellingen het nieuwe internet profiel zodat je
java applicaties ook kunnen internetten (maak het tevens standaard)
Stap 10: Open je "My Bluetooth Places/Mijn Bluetooth Locaties" en klik op Mijn Bluetooth-services/My bluetooth services bekijken en
je ziet alle services die je computer aanbied. Open de eigenschappen van "Mijn Netwerktoegang"
Stap 11: Selecteer bij het keuze item "Selecteer het type service voor externe apparaten", de optie Maken van internet of lan-verbinding
van deze computer toestaan.
Stap 12: Ga naar start-configratiescherm->netwerkverbindgen en kies de eigenschappen van je LAN-verbinding
Stap 13: Ga naar het tabblad Geavanceerd en kies bij Internet-verbinding delen het eerste vinkje aan en kies in de keuzelijst Bluetooth network.
Stap 14: Klik op Ok ;-)
Voorzover de instellingen, nu is het tijd op te proberen.
Stap 15: Ga in je telefoon naar instellingen->bluetooth->Mijn apperaten en kies je computer.
Hij maakt nu verbinding met
²² je pc en als het goed is kan je internetten op je telefoon via je PC.
[\quote]
Wat ik ook doe, bij stap 4 loop ik nu dus al vast, en ook stap 10 en 11 is onvindbaar ( net als gister)
iemand die nog duidelijker kan uitleggen wat ik nou precies fout doe?
Ik heb gisteravond even die mobiele versie van youtube geprobeerd (m.youtube.com), maar bij het proberen af te spelen van een filmpje gaf de k800 de fout "onbekende media". Nou doe ik dat via Orange World en weet ik niet zeker of Orange hier gewoon iets geblokkeerd heeft of dat de k800 de youtube filmpjes niet via rtsp kan afspelen.
Het lag aan de instellingen, ik had bij streaminginstellingen nog verbinden via de orange proxy ingesteld staan.
Het lag aan de instellingen, ik had bij streaminginstellingen nog verbinden via de orange proxy ingesteld staan.
[ Voor 12% gewijzigd door MrAngry op 18-06-2007 12:44 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
ja dat is er,Gamepie56 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:39:
Is er een verloopstukje dat je je eigen oordopjes kunt aansluiten op de telefoon? In plaats van de standaardoordopjes? Zegmaar dat ik mijn telefoon daardoor kan aansluiten aan mijn computer en het zo uit kan zenden.
als je de echte wilt hebben van SE dan kost tie rond de 20 euro bij de belcompany ofsow
als je een "fake" wilt hebben dan kosten ze 7,50 bij de handy man.
ze zullen vast wel online tekoop zijn, maar weet niet precies waar.
Hier bijvoorbeeldharmz schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:09:
[...]
ja dat is er,
als je de echte wilt hebben van SE dan kost tie rond de 20 euro bij de belcompany ofsow
als je een "fake" wilt hebben dan kosten ze 7,50 bij de handy man.
ze zullen vast wel online tekoop zijn, maar weet niet precies waar.
[ Voor 43% gewijzigd door MrAngry op 18-06-2007 12:17 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
weten jullie of dat verloopstuk ook goed is voor de radio? Of heb je daar de "echte" SE oordopjes voor nodig, om de signalen te ontvangen?
de radio werkt ook, je hebt alleen iets slechter ontvangst. ik het dat onofficiele verloopstuk nu een paar maanden maar het werkt niet allemaal perfect. er is 1 plasticje doorgebroken waardoor hij heel makkelijk los gaat.brrrt schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:28:
weten jullie of dat verloopstuk ook goed is voor de radio? Of heb je daar de "echte" SE oordopjes voor nodig, om de signalen te ontvangen?
Verwijderd
Ik heb sinds een jaar deze sony k800i, geweldig ding. Maar was gelocked.
Nu heb ik ondertussen van KPN de unlock code aangevraagd en ondertussen per mail ook ontvangen.
Echter het zijn twee codes... 1 voor de sim lock en 1 voor ??? (productlock ?)
De simlock unlocken wordt uigelegd hoe ik dit moet doen (is ondertussen ook gelukt)
maar over de tweede unlock code staat niks.
Wat kan ik hiermee ?
Kan ik hiermee de KPN instellingen verwijderen, dat kan ik nu namelijk niet. De KPN MMS krijg ik niet weg omdat deze gelockt is.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de tweede code gebruik. bedankt !
Nu heb ik ondertussen van KPN de unlock code aangevraagd en ondertussen per mail ook ontvangen.
Echter het zijn twee codes... 1 voor de sim lock en 1 voor ??? (productlock ?)
De simlock unlocken wordt uigelegd hoe ik dit moet doen (is ondertussen ook gelukt)
maar over de tweede unlock code staat niks.
Wat kan ik hiermee ?
Kan ik hiermee de KPN instellingen verwijderen, dat kan ik nu namelijk niet. De KPN MMS krijg ik niet weg omdat deze gelockt is.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de tweede code gebruik. bedankt !
In mijn sig staat een aanvullende handleiding voor internet via breedband met de K800/K810 en andere gsm's die bluetooth PAN functionaliteit hebben.
Met PAN kan je heel eenvoudig internetten via de breedband verbinding van je pc.
Een groot voordeel is dat ook de ingebouwde browser, RSS reader en email client gebruik kunnen maken van PAN
Je hoeft geen berg software te installeren maar je hebt wel bluetooth 2.0 nodig of bluetooth 1.2 met PAN functionaliteit.
Mij is het gelukt om dit met de internet toets aan de praat te krijgen, ook Playnow (nu echt gratis downloaden
) werkt via bluetooth
De netwerk lock op mijn Kpn K800 is geen probleem om dit werkend te krijgen
Met PAN kan je heel eenvoudig internetten via de breedband verbinding van je pc.
Een groot voordeel is dat ook de ingebouwde browser, RSS reader en email client gebruik kunnen maken van PAN
Je hoeft geen berg software te installeren maar je hebt wel bluetooth 2.0 nodig of bluetooth 1.2 met PAN functionaliteit.
Mij is het gelukt om dit met de internet toets aan de praat te krijgen, ook Playnow (nu echt gratis downloaden
De netwerk lock op mijn Kpn K800 is geen probleem om dit werkend te krijgen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Da's een interessante link. Ik zie dat je hier een WxP progje voor gebruikt, weet je zo of dat ook mogelijk is om onder Linux te doen? Ik heb namelijk per ongeluk een paar programma's dat ik indertijd gekocht heb gewist, en dacht op dat moment dat ik die zo weer terug kon zetten door de mobiel via de usb aan te sluiten op de pc en dan de kaart weer terugzetten zoals ie was, maar dan stonden die .jar en .jad bestanden wel op de m2 kaart zoals daarvoor, maar er komt geen snelkoppeling naar het applicaties menu. Heb je enig idee hoe ik dat kan fabriceren zonder die software? Bdw: ik heb een K800i.
Verwijderd
Hoi,
Ik heb jullie post gelezen over het verbinden van mijn telefoon met bluetooth aan mijn computer en op deze manier gebruik maken van Breedband internet wat ik thuis heb.
Ik ben echter al enkele dagen bezig met het verbinden van mijn K800i. Ik gebruik een USB Dongle van Blue Soleil.
Hiermee kun je je telefoon verbinden met internet. Mijn K800i geeft wel een draaiend tekentje van de wereld, hij is dus wel verbonden denk ik!
Heeft iemand een idee met welke instellingen ik mijn telefoon wel kan verbinden? Misschien zie ik iets over het hoofd met betrekking tot de instellingen op mijn telefoon.
Ik heb het ook geprobeerd via het programma wat van Sony ericson is. Maar krijg ik niet geinstaleerd, vanwege java op mijn pc. Ik word naar de Sun pagina gestuurd, maar weet niet wat ik daar moet downloaden! Misschien kan iemand mij helpen,
Bijvoorbaat dank!
Tha Number 1
Ik heb jullie post gelezen over het verbinden van mijn telefoon met bluetooth aan mijn computer en op deze manier gebruik maken van Breedband internet wat ik thuis heb.
Ik ben echter al enkele dagen bezig met het verbinden van mijn K800i. Ik gebruik een USB Dongle van Blue Soleil.
Hiermee kun je je telefoon verbinden met internet. Mijn K800i geeft wel een draaiend tekentje van de wereld, hij is dus wel verbonden denk ik!
Heeft iemand een idee met welke instellingen ik mijn telefoon wel kan verbinden? Misschien zie ik iets over het hoofd met betrekking tot de instellingen op mijn telefoon.
Ik heb het ook geprobeerd via het programma wat van Sony ericson is. Maar krijg ik niet geinstaleerd, vanwege java op mijn pc. Ik word naar de Sun pagina gestuurd, maar weet niet wat ik daar moet downloaden! Misschien kan iemand mij helpen,
Bijvoorbaat dank!
Tha Number 1
Nog even herhalen wat ik ook bij de K810 heb gepost 
Eerst PAN verbinding met je bt software maken, dan zie je op je K800 een nieuw data account.
Verbreek de verbinding en maak een nieuw internet profiel.
Kies het nieuwe data account in dit profiel en ook bij java.
Nu kan je de browser starten en maakt hij verbinding via bluetooth
Ik denk dat dit eventueel met Linux ook kan werken als daar tenminste bluetooth software (zoals Widcomm heeft) voor is.
Nadeeltje van deze oplossing is dat je voor onderweg je eigen provider weer moet kiezen want dit kan je niet per profiel (zoals 'buiten') aanpassen.
Veel werk is het trouwens niet, alleen bij internet en java een ander profiel kiezen en het werkt
Ook bij de ingebouwde email kan je bluetooth gebruiken door een ander internet profiel te kiezen.
Eerst PAN verbinding met je bt software maken, dan zie je op je K800 een nieuw data account.
Verbreek de verbinding en maak een nieuw internet profiel.
Kies het nieuwe data account in dit profiel en ook bij java.
Nu kan je de browser starten en maakt hij verbinding via bluetooth
Ik denk dat dit eventueel met Linux ook kan werken als daar tenminste bluetooth software (zoals Widcomm heeft) voor is.
Nadeeltje van deze oplossing is dat je voor onderweg je eigen provider weer moet kiezen want dit kan je niet per profiel (zoals 'buiten') aanpassen.
Veel werk is het trouwens niet, alleen bij internet en java een ander profiel kiezen en het werkt
Ook bij de ingebouwde email kan je bluetooth gebruiken door een ander internet profiel te kiezen.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Je bedoelt dat 'privé netwerk' het zelfde is als PAN (Personal Area Network) ?Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:49:
Het is me gelukt! Bedankt!
Ik noem het PAN omdat SE het zo noemt, Toshiba noemt het PAN Network Access Point.
Waarschijnlijk is het genoeg om op 'netwerk' te zoeken bij de diverse bluetooth software/drivers
Volgens mij is me speaker kapot.
Als ik iemand aan de telefoon heb hoor ik een hele irritante ruis erbij. Dat is nooit geweest.
Is dit een bekend probleem?
Kan ik dit rechtstreeks met sony ericsson regelen? Of moet dit via Telfort waarbij ik de telefoon bij een abbo kreeg?
EDIT:
Nu ik er toch aan denk, als ik me foon wil laden dat gaat dat geregeld heel erg moeilijk. En moet ik echt heel hard de lader op me toestel drukken. Als hij dat eenmaal aan het laden is gaat het ook wel goed. Maar als ik hem er gewoon normaal inprik dan kan die de hele nacht liggen en gebeurd er niets.
Dit lijkt me ook geen normaal gedrag?
Als ik iemand aan de telefoon heb hoor ik een hele irritante ruis erbij. Dat is nooit geweest.
Kan ik dit rechtstreeks met sony ericsson regelen? Of moet dit via Telfort waarbij ik de telefoon bij een abbo kreeg?
EDIT:
Nu ik er toch aan denk, als ik me foon wil laden dat gaat dat geregeld heel erg moeilijk. En moet ik echt heel hard de lader op me toestel drukken. Als hij dat eenmaal aan het laden is gaat het ook wel goed. Maar als ik hem er gewoon normaal inprik dan kan die de hele nacht liggen en gebeurd er niets.
[ Voor 37% gewijzigd door madmaus op 20-06-2007 21:07 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad, maar dat ging meestal goed na een keertje aanduwen. Heb het verder niet meer teruggezien (was een paar maanden terug). Maar als je de dockconnector vaak gebruikt zou het mss daarin kunnen zitten (los contact?). Volgens mij kun je het best naar een Service Point gaan, de telefoon komt immers van SE met garantie (net zoals met je nieuwe vaste telefoon naar KPN etcmadmaus schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:33:
Volgens mij is me speaker kapot.
EDIT:
niet dat het nu al zou mogen, maar goed.
[ Voor 12% gewijzigd door SleutelMan op 20-06-2007 21:37 ]
Ik zie dat er eentje voor kleine reparaties en software updates in den haag zit.
Daar ga ik wel een keertje langs.
Neem ik alles mee kan ik het allemaal laten zien.
Bedankt!
Daar ga ik wel een keertje langs.
Neem ik alles mee kan ik het allemaal laten zien.
Bedankt!
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
ik heb een probleem met mijn k800i
ik had de usb kabel eruit getrokken voordat alle programma's gesloten zijn. HIj heeft afgesloten, maar nu start ie niet meer op. Het enige wat ik zie als ik op die knop druk is een knipperende rode led (onder aan de rechterkant van het apparaat. Heb ik hem nu kapot gemaakt?
hmm, als ik de batterij eruit haal, zie ik geen rood licht meer , maar hij start nog steeds niet op
gVD
ik had de usb kabel eruit getrokken voordat alle programma's gesloten zijn. HIj heeft afgesloten, maar nu start ie niet meer op. Het enige wat ik zie als ik op die knop druk is een knipperende rode led (onder aan de rechterkant van het apparaat. Heb ik hem nu kapot gemaakt?
hmm, als ik de batterij eruit haal, zie ik geen rood licht meer , maar hij start nog steeds niet op
gVD
[ Voor 15% gewijzigd door TI_Observer op 21-06-2007 12:44 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
@jvoorhout:
dit al geprobeerd: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=141436
staat als het goed is ook ergens in dit topic vermeld.
dit al geprobeerd: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=141436
staat als het goed is ook ergens in dit topic vermeld.
bedankt, het updaten enzo is nu gelukt met dat programma,
nu ga ik ff douchen en stop batterij dalijk weer in, ik zal wel zeggen of het gelukt is!
ja man, echt super bedankt!
hij leeft weer!
misschien startpostwaardig?
nu ga ik ff douchen en stop batterij dalijk weer in, ik zal wel zeggen of het gelukt is!
ja man, echt super bedankt!
hij leeft weer!
misschien startpostwaardig?
[ Voor 22% gewijzigd door TI_Observer op 21-06-2007 13:22 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Is er een mogelijkheid, dat je het geluid van een gesprek door de oortjes laat gaan, maar wel gewoon de microfoon van de telefoon kan gebruiken?
ik heb zo'n omvormertje, werkt prima, kan muziek luisteren met m'n speakers. Als ik bel, hoor ik diegene ook door de speakers, maar de microfoon werkt niet. Aan dat omvormertje zit geen microfoon..
ik heb zo'n omvormertje, werkt prima, kan muziek luisteren met m'n speakers. Als ik bel, hoor ik diegene ook door de speakers, maar de microfoon werkt niet. Aan dat omvormertje zit geen microfoon..
Niemand nog een plugin gevonden hoe je je smsjes/foto's etc kan afschermen met een wachtwoord?
Anderen merken telefoons hebben deze functie wel
Anderen merken telefoons hebben deze functie wel

ik heb sinds vanochtend deze telefoon en ik vind het een geweldig ding!
Er is alleen een ding wat ik nog niet voor elkaar kan krijgen: opera internet via bluetooth
(waarschijnlijk is dit al gevraagd maar ik heb het zo snel niet kunnen vinden in die honderden pagina's)
ik kan vanuit de "sony ericsson device exporer" opera op m'n telefoon opstarten via bluetooth, maar als ik dan een link volg gaat dat via gprs/umts (en dat kost me bij elke poging geld…). Als ik een leeg dataprofiel gebruik dan doet ie helemaal niks. en als ik een bluetooth PAN netwerk opzet dan krijg ik geen nieuw dataprofiel.
Wat moet een dummy dataprofiel allemaal bevatten om te werken (IP etc.)? kan dit probleem liggen aan een T-mobile lock? en wat is er aan te doen?
Er is alleen een ding wat ik nog niet voor elkaar kan krijgen: opera internet via bluetooth
(waarschijnlijk is dit al gevraagd maar ik heb het zo snel niet kunnen vinden in die honderden pagina's)
ik kan vanuit de "sony ericsson device exporer" opera op m'n telefoon opstarten via bluetooth, maar als ik dan een link volg gaat dat via gprs/umts (en dat kost me bij elke poging geld…). Als ik een leeg dataprofiel gebruik dan doet ie helemaal niks. en als ik een bluetooth PAN netwerk opzet dan krijg ik geen nieuw dataprofiel.
Wat moet een dummy dataprofiel allemaal bevatten om te werken (IP etc.)? kan dit probleem liggen aan een T-mobile lock? en wat is er aan te doen?
Verwijderd
Hola,
Heeft iemand een idee hoe je het logo van je provider kunt verwijderen? Vind het in mijn Thema ECHT te lelijk dat daar VODAPHONE NL staat.
Is dit mogelijk?
alvast bedankt!
Heeft iemand een idee hoe je het logo van je provider kunt verwijderen? Vind het in mijn Thema ECHT te lelijk dat daar VODAPHONE NL staat.
Is dit mogelijk?
alvast bedankt!
Wordt jullie telefoon ook een stuk slomer wanneer jullie mobytoday op de achtergrond draaien?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Op mijn Kpn locked K800 krijg ik een nieuw data account, maar de firmware lijkt verder 'clean'chriroz schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:21:
Je zou een data account moeten krijgen als je vanaf een pc of een pda een PAN verbinding maakt.
Het zou kunnen dat T-mobile deze mogelijkheid geblokkeerd heeft, zelf kan ik dat niet testen

Wat doet kpn met een telefoon toestel waar vocht tussen zit? m'n k800i heeft iets teveel water gehad, hij doet het af en toe

[ Voor 8% gewijzigd door rudyman85 op 24-06-2007 11:35 ]
Verwijderd
Ben ik ook wel benieuwd naar..Rudyyy schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:29:
Wat doet kpn met een telefoon toestel waar vocht tussen zit? m'n k800i heeft iets teveel water gehad, hij doet het af en toe
Met mobiel in de broekzak door de regen gefietst en hij valt nu continu uit
Verwijderd
Weet er iemand een .avi to .3gp converter die subtitle bestanden ook meeneemt in het overzetten?
bvd!
bvd!
Kijk even op www.vcdhelp.comVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:02:
Weet er iemand een .avi to .3gp converter die subtitle bestanden ook meeneemt in het overzetten?
bvd!
heeey
ik heb een probleem ik heb net me simkaart eruit gehaald
uit m tellefoon (sony k800i)
toen had ik het weer er in gestopt
Maar nu wil me telefoon niet meer aan gaan
als ik op ''power button'' druk zie ik alleen rood lampje brande waar die infrarood is.
Me baterij opgeladen werkt ook niet tellefoon aanmaken met oplader er in werkt ook niet..
wat ik nog niet heb geprobeert is een andere baterij kopen maar daar ligt het denk ik niet aan..
Kan iemand mij helpen???
ik heb een probleem ik heb net me simkaart eruit gehaald
uit m tellefoon (sony k800i)
toen had ik het weer er in gestopt
Maar nu wil me telefoon niet meer aan gaan
als ik op ''power button'' druk zie ik alleen rood lampje brande waar die infrarood is.
Me baterij opgeladen werkt ook niet tellefoon aanmaken met oplader er in werkt ook niet..
wat ik nog niet heb geprobeert is een andere baterij kopen maar daar ligt het denk ik niet aan..
Kan iemand mij helpen???
echt 5 posts boven je staat het antwoord.... Lees je uberhaupt wel wat er staat?
BEDANKT!!!!
Me k800i werkt weer(H)
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=141436
heeft me geholpen aanrader !!
jaa er zijn 59 pagina's toevallig zat me antwoord 5 post daarvoor neej
ik had niet echt gelezen omdat ik dacht in die 59 pagina duur het een eeuw
voordat ik me antwoord zou vinden..
MAarja
Als nog BEDANKT!!!:D
Me k800i werkt weer(H)
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=141436
heeft me geholpen aanrader !!
jaa er zijn 59 pagina's toevallig zat me antwoord 5 post daarvoor neej
ik had niet echt gelezen omdat ik dacht in die 59 pagina duur het een eeuw
voordat ik me antwoord zou vinden..
MAarja
Als nog BEDANKT!!!:D
Verwijderd
Heb gezocht in dit forum, maar kan het antwoord niet vinden.
Dus daarom vraag ik het nu maar.
Hoe kan ik het display aanlaten als de telefoon in mijn carkit zit.
Het display schakelt na een paar sec uit net als in het normale profiel.
Ik wil in de auto gewoon het display zien maar weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Pieter
Dus daarom vraag ik het nu maar.
Hoe kan ik het display aanlaten als de telefoon in mijn carkit zit.
Het display schakelt na een paar sec uit net als in het normale profiel.
Ik wil in de auto gewoon het display zien maar weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Pieter
Verwijderd
Binnen in de K800i zit een sticker... nu zie ik dat die bij de meest mensen wit is.
De mijne is rood.
Kan dit betekenen dat hij nat is geweest?
De mijne is rood.
Kan dit betekenen dat hij nat is geweest?
edit:
Ik weet het al.. dit betekend inderdaad dat hij nat is geweest (even getest met mn oude Sony Ericsson)
Ik weet het al.. dit betekend inderdaad dat hij nat is geweest (even getest met mn oude Sony Ericsson)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 14:55 ]
Misschien oud nieuws ?
Ik las dat er 21 juni een nieuwe firmware via de SEUS beschikbaar is. Net mijn telefoon aangesloten en idd er is een update.
Ik las dat er 21 juni een nieuwe firmware via de SEUS beschikbaar is. Net mijn telefoon aangesloten en idd er is een update.
vanaf -> http://www.esato.com/boar...p?topic=124349&start=3945K800i R1KG APAC update is now available at SEUS.
Ik heb zowel op mijn laptop als mijn pc het volgende probleem als ik pc suite wil installeren (laatste versie)

En rebooten en regcleanen en weet ik veel wat allemaal helpt niet.

En rebooten en regcleanen en weet ik veel wat allemaal helpt niet.
Verwijderd
Opvolger van de k800: http://www.sonyericsson.c...te=pip1&pid=10868&zone=pp
Ben benieuwd of ze ook wat aan de video kwaliteit gedaan hebben, vga zou leuk zijn.
Ben benieuwd of ze ook wat aan de video kwaliteit gedaan hebben, vga zou leuk zijn.
Verwijderd
zal best al behandeld zijn, maar kon het met zoeken niet vinden
kan ik met de memorecorder van de radio geluid opnemen?
kan ik met de memorecorder van de radio geluid opnemen?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 23:01 ]
Nu we het toch over nieuwe telefoons hebben, ik vind de W960i wel chillVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:21:
Heb nu ongeveer een jaar de K800i, bevalt me super maar ik wil al wel weer een nieuwe
[ Voor 9% gewijzigd door yorroy op 26-06-2007 20:49 ]
Verwijderd
ik zit er over te denken om een fotoprinter te kopen
is het nou raadzaam op een hp-printer te kopen, omdat daar al een functie van in de telefoon zit, of is een canon selphy 720 ook een goede optie? iemand hier ervaring mee?
is het nou raadzaam op een hp-printer te kopen, omdat daar al een functie van in de telefoon zit, of is een canon selphy 720 ook een goede optie? iemand hier ervaring mee?
Valt me wel erg op dat ze het schuifkapje voor de camera weg hebben gehaalt. Lijkt me net echt een vooruitgang op het tegengaan van krassen op je 'lens'Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:21:
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
Emiel1984 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:16:
[...]
Valt me wel erg op dat ze het schuifkapje voor de camera weg hebben gehaalt. Lijkt me net echt een vooruitgang op het tegengaan van krassen op je 'lens'
- Automatische lensbescherming.
- Bekijk je foto's op het krasvrije met glas beschermde display.
- Accelerometer - auto-draaien
Gebruik je foto's staand of in landschapmodus. Om te wisselen tussen de modi draai je gewoon de telefoon en de foto volgt.
Ik heb mijn K800i vanaf het moment dat hij te koop is, dus dit word waarschijnlijk de opvolger.
Ik ben nu aan 't kijken of ik mijn K800 kan updaten, alleen is mijn computer al een uur bezig met het identificeren:

De balk loopt nog wel, maar al ruim een uur doet deze dit, en verder niks!
Weet iemand (op kort termijn) wat ik nu moet doen?

Verwijderd
Ik zou gewoon de kabel uit de telefoon trekken, kan je niet garanderen dat zoiets goed gaat uiteraard.brrrt schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:33:
Ik ben nu aan 't kijken of ik mijn K800 kan updaten, alleen is mijn computer al een uur bezig met het identificeren:
[afbeelding]
Heb zelf ook uit gehad dat hij ergens bij het updaten bleef hangen ( uren lang ), dat kwam gewoon goed nadat ik de kabel eruit trok.
Mocht het misgaan dan ben je hem 2 weken kwijt, je brengt hem dan naar een service point.
ik heb 't maar gewoon eruit getrokken ja. Ik vond 2 uur wachten en onbereikbaar zijn toch wel erg veel... Mijn telefoon deed 't gewoon nog.
Later ging ik 't overnieuw proberen, bleek het dat ik al de nieuwste software had
Later ging ik 't overnieuw proberen, bleek het dat ik al de nieuwste software had

hehe lulligbrrrt schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:22:
ik heb 't maar gewoon eruit getrokken ja. Ik vond 2 uur wachten en onbereikbaar zijn toch wel erg veel... Mijn telefoon deed 't gewoon nog.
Voor de geinteresseerden:
http://www.sandisk.com/Pr...y_Stick_Micro_M2_4GB.aspx
SanDisk 4GB M2 kaart!!!! w00t!!! Begint eindelijk ergens op te lijken.
Ik heb al een 2GB m2 kaart, iemand die em wilt kopen voor 50 euro? Dan koop ik gelijk de 4GB voor 100 euro
Ik heb al een 2GB m2 kaart, iemand die em wilt kopen voor 50 euro? Dan koop ik gelijk de 4GB voor 100 euro
Helaas ondersteund de k800i op dit moment "slechts" m2 kaarten tot 2 gigDaniel Jack schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:24:
mwoa ik denk dat de k800i dit wel ondersteund. dat "slechts" slaat op het feit dat er tot nu toe geen kaarten waren hoger dan 2GB. En als het voor de k800 niet ondersteund word waar dan wel voor?Chris.nl schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:46:
[...]
Helaas ondersteund de k800i op dit moment "slechts" m2 kaarten tot 2 gig
M2 slot aanwezig => ondersteuning voor zoveelGB M2 IMO
nu nog maar wachten tot de eerste dit uitgeprobeerd heeft
Als dat zo was, zou er wel in de (online) handleidingen staan dat de k800i m2 geheugen tot 32gb ondersteund. Maar ik geef je graag gelijk hoor.. succes met testenDaniel Jack schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:57:
[...]
mwoa ik denk dat de k800i dit wel ondersteund. dat "slechts" slaat op het feit dat er tot nu toe geen kaarten waren hoger dan 2GB. En als het voor de k800 niet ondersteund word waar dan wel voor?
M2 slot aanwezig => ondersteuning voor zoveelGB M2 IMO
Verwijderd
k heb een vraagje he.. als het hier verkeerd staat, hoor ik graag waar het wel moet.
ik heb via kpn.nl de k800i besteld. krijg hem vandeweek als het goed is.
nu heb ik een abbonement van kpn wat ik pas in september wil gaan gebruiken als mijn oude abbo is afgelopen anders betaal ik dubbel.
ik heb nu telfort. kan ik mijn kaartje van telfort dan in de k800i doen zodat ik de tel wel al kan gebruiken?
de vraag is dus: is de k800i van kpn.nl simlock vrij en zo niet, kan ik dan toch mijn kaartje van telfort erin doen(omdat kpn en telfort zijn samen gegaan ofzoiets)
groetjes
ik heb via kpn.nl de k800i besteld. krijg hem vandeweek als het goed is.
nu heb ik een abbonement van kpn wat ik pas in september wil gaan gebruiken als mijn oude abbo is afgelopen anders betaal ik dubbel.

de vraag is dus: is de k800i van kpn.nl simlock vrij en zo niet, kan ik dan toch mijn kaartje van telfort erin doen(omdat kpn en telfort zijn samen gegaan ofzoiets)
groetjes

Ik heb gisteren een nieuwe 2gb M2 kaart gehaald van SanDisk.. Voor 36,- bij Saturn.Daniel Jack schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:24:
En jij wil je 2e hands gaan verkopen voor 50,-

Verwijderd
Helemaal gelijk, 10 winkels hebben hem voor minder dan € 40,-Executor16 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:00:
[...]
Ik heb gisteren een nieuwe 2gb M2 kaart gehaald van SanDisk.. Voor 36,- bij Saturn.
En jij wil je 2e hands gaan verkopen voor 50,-
pricewatch: Memory Stick Micro 2GB (Sandisk, SDMSM2-2048)
Die groetjes mag je wel weg laten voortaanVerwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:14:
k heb een vraagje he.. als het hier verkeerd staat, hoor ik graag waar het wel moet.![]()
ik heb via kpn.nl de k800i besteld. krijg hem vandeweek als het goed is.![]()
nu heb ik een abbonement van kpn wat ik pas in september wil gaan gebruiken als mijn oude abbo is afgelopen anders betaal ik dubbel.ik heb nu telfort. kan ik mijn kaartje van telfort dan in de k800i doen zodat ik de tel wel al kan gebruiken?
groetjes
Mijn K800i komt ook van Kpn.com en die is gelocked, dus ik verwacht dat het niet kan.
Verwijderd
ook niet omdat kpn telfort heeft overgenomen?Speedy-Andre schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:58:
[...]
Die groetjes mag je wel weg laten voortaan
Mijn K800i komt ook van Kpn.com en die is gelocked, dus ik verwacht dat het niet kan.
en waarom mag ik niet de groetjes doen?
De groetjes doen is wel aardig hoor maar op dit forum is het niet gebruikelijk (en er is een regeltje dat niemand dit doetVerwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:02:
[...]
ook niet omdat kpn telfort heeft overgenomen?
en waarom mag ik niet de groetjes doen?
Het is wel zo dat je nu met een Telfort sim gebruik maakt van het Kpn netwerk, misschien heb je geluk en kan het toch maar ik kan dat zelf niet testen

Verwijderd
dan word het afwachten...Speedy-Andre schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:35:
[...]
De groetjes doen is wel aardig hoor maar op dit forum is het niet gebruikelijk (en er is een regeltje dat niemand dit doet)
Het is wel zo dat je nu met een Telfort sim gebruik maakt van het Kpn netwerk, misschien heb je geluk en kan het toch maar ik kan dat zelf niet testen
ben @$#%%$^ al en week aan het wachten op mijn toestel.. zou maandag komen tussen 9 en 1..maar ze kwamen te laat waardoor ik al werken was.. dan zaterdag(gister dus) maar toen zijn ze helemaal niet op komen dagen...na wat heen en weer gebel schijnt de koerier dus onbereikbaar te zijn..enige wat ik kan doen is afwachten en blijven bellen en schelden... bah bah
Ik wel.Speedy-Andre schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:35:
(knip)
rud in "Het SonyEricsson P1i topic"
Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.