Bij het encoden van video's (vooral films) naar 240 * 320 valt mij op dat het beeld erg opgerekt wordt.
Dit natuurlijk omdat de K800i niet over breedbeeld beschikt.
Ik ben al op zoek geweest naar een encoder die dit probleem verhelpt, maar heb deze tot nu toe niet kunnen vinden.
Iemand meer succes?
Ik ben nu bezig met SUPER, hopelijk doet deze het wel.
Verwijderd
(Heb zelf m'n telefoon naar een servicepoint gebracht, moest daar toch zijn, die konden het niet fixen en stuurden hem op)
Mensen die over willen stappen op de k810i, de K800i heeft een veel lagere SAR waarde!
(ben veel blijer met m'n k800i
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 08:54 ]
ik moet ook zeggen dat de k800 er veel mooier uitziet...Ik ben blij dat ik toch voor deze heb gekozen. Hardwarematig zijn ze toch bijna hetzelfdeVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:36:
@londonertje, de winkel stuurt hem op (duurt 2 wkn). Als je googelt: k800i wsod , zie je de info over hoe je het evt. zelf op kunt lossen.
(Heb zelf m'n telefoon naar een servicepoint gebracht, moest daar toch zijn, die konden het niet fixen en stuurden hem op)
Mensen die over willen stappen op de k810i, de K800i heeft een veel lagere SAR waarde!
(ben veel blijer met m'n k800i)
heb nog de k750 die ik dus nu gebruik dus ik heb de tijd om de k800 naar de winkel te brengen.
heb geen zin om te veel te gaan k**te met wotan..als er nog garantie op zit waarom SE hier niet voor op te doeken.
bedankt voor de info alle
Verwijderd
Verwijderd
svdweiden melde dit op 7 meiVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:16:
Dat zal dus wel een kaartje regelen worden via T-mobile..
Verwijderd
ja dat heb ik idd gelezen, vandaar al mijn reactie dat ik het wel rechtstreeks via T-mobile zal moeten regelen.
heeft er iemand een tip waar ik goedkoop een 12 volt autolader kan krijgen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 19:48 ]
Via Ebay ben je €6,90 incl porto kwijtVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:47:
[...]
heeft er iemand een tip waar ik goedkoop een 12 volt autolader kan krijgen?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Ja dat is ook wat ik bedoelde. De actie van SE is afgelopen maar het staat nog wel op de T-mobile site. Nouja ik wacht wel even af wat voor voucher ik bij mijn telefoon krijg.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:12:
@Jasper24, de voucher 1 gig m2 staat nog steeds op hun site vermeld bij de k800i
I'll keep you posted!
In het weekend GRATIS internetten
Werkt het echt? Heb nog niet de kleine lettertjes gelezen
Verwijderd
Ja dat vroeg ik me ook af,, wat moet je dan instellen 3g? gsm? snap er niks van kan iemand mij uitleggen?D467 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:19:
Hehe iemand al de actie van hi gezien?
In het weekend GRATIS internetten![]()
Werkt het echt? Heb nog niet de kleine lettertjes gelezen
maar volgens het foldertje wat ik bij m'n rekening kreeg, hebben we inderdaag t/m 1 juli elk weekend gratis internet. Dit is dus vanaf zaterdag ochtend (0:00 uur) t/m zondag nacht (0:00 uur).
Maakt niet uit hoeveel mb ik verbruik?brrrt schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:58:
ik wilde voor jullie kijken, alleen heb al een HI-internet abonnement afgesloten, dus ik kan dat niet zien
maar volgens het foldertje wat ik bij m'n rekening kreeg, hebben we inderdaag t/m 1 juli elk weekend gratis internet. Dit is dus vanaf zaterdag ochtend (0:00 uur) t/m zondag nacht (0:00 uur).
Effe Emule erop zetten

Ik zit nog bij R1GB001, lekker oud weer...
En nog een vraagje, Bluetooth-internet, betekent dat met je eigen modem aan kostenloos internetten, of toch betalen? Dat begreep ik niet uit het boekje, eigenlijk. Iemand?
dat staat niet in 't foldertje, wat de max is qua MB's.D467 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:17:
[...]
Maakt niet uit hoeveel mb ik verbruik?
Effe Emule erop zetten![]()
ik heb de EUROPE_3 software (R1KG001) op m'n Hi-branded telefoon. Gewoon via SEUS upgedate.Is er al nieuws omtrent de KPN update voor de K800i, en waar die te vinden is? De search levert namelijk alleen wachtende en smekende users op
Ik zit nog bij R1GB001, lekker oud weer...
Ik heb 't gevoel dat het menu van m'n telefoon sneller geworden is, en mijn radio doet 't nu eindelijk een beetje naar behoren
De nieuwste software is dus zeker een aanrader, het enige "jammere" (ik zit er niet echt mee, maarja) is dat je niet meer bewegende video thumbnails hebt...
Verwijderd
Tot 1 julie is Mobiel Internet in t weekend gratis bij hi.
Vanmiddag heb ik mijn telefoon aan me laptop gesloten en ben online gegaan via het account internet anywhere. valt deze actie ook hier onder? of krijg ik straks een rekening waar je u tegen zegt:(
Alvast bedankt.!
Verwijderd
(http://www.hi.nl/web/show/id=62423)Actievoorwaarden Internet op je mobiel gratis in het weekend.
- Tijdens de actie periode is het gebruik van internet op je mobiel volledig gratis
- De actie is geldig alleen tijdens weekeinden in mei en juni 2007
- Het weekend start zaterdag om 00:01 uur en eindigt zondag om 23:59 uur
- De actie start 5 mei 2007 om 00:01 uur. De actie eindigt het laatste weekend op 1 juli om 23:59 uur
- Dataverbruik in het buitenland is niet gratis, hiervoor geldt het regulier tarief
- De actie is niet van toepassing op streaming data-verbruik (zoals bijv. het live streamen van filmpjes, radio, etc)
Geen Emule dus.
RaxRox, alle internet accounts zijn gratis.
Valt navigatie ook onder streamen of...?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:32:
[...]
(http://www.hi.nl/web/show/id=62423)
Geen Emule dus.
RaxRox, alle internet accounts zijn gratis.
ik wacht al op volgend weekend, gaan we verder prutsen
Verwijderd
ja werkt dat programma een beetje snel? Ik heb nu namelijk met de msn progjes op mijn vario dat de berichten nogal achterlopen..Rudyyy schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:07:
zeker een goeie actie van hi ! heb google maps op de k800i geinstalleerd (werkt prima!) en al gemailt. Trouwens voor msn gebruik ik MIGG33. top programma, heb verschillende applicaties geprobeerd maar deze is het meest gebruiksvriendelijke, en zomaar switchen tussen gesprekken loopt ook soepel,
ik wacht al op volgend weekend, gaan we verder prutsen
Anderen (goedkoperen) telefoons hebben dat wel, ik kom wel codememo tegen maar daar kan je alleen je wachtwoorden/tekst regeltje mee beveiligen
[ Voor 5% gewijzigd door D467 op 24-05-2007 20:18 ]
Werkt super, de berichten lopen niet achter, gaat echt direct zeg maar. En je kan met het pookje van venster wisselen, dat werkt ook erg handig.. dus migg33 is wel een aanrader!Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:42:
[...]ja werkt dat programma een beetje snel? Ik heb nu namelijk met de msn progjes op mijn vario dat de berichten nogal achterlopen..

[ Voor 11% gewijzigd door rudyman85 op 22-05-2007 13:13 ]
Verwijderd
hmm dan ga ik die er toch ook maar opknallen als mijn k800i er is
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 18:13 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Verwijderd
en weet iemand miss ook hoe je de telefoon als modem zou kunnen gebruiken, zodat ik de webpagina;s op me laptop kan bekijken?? wel zo handig als ik ergens geen internet heb... zou best is willen proberen hoe dat werk. en websites kijken op een pc scherm is beter dan op zo'n klein telefoon schermpje.
EDIT: Never mind.... na wat zoeken op internet kom ik erachter dat je het internet van HI niet mag gebruiken in combinatie met je labtop en dat je ook geen streaming media mag bekijken... wat heb je er dan nog aan
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 23:19 ]
Verwijderd
Ik kreeg vandaag een smsje en halverwege hield de tekst gewoon op.. terwijl het duidelijk was dat er nog iets achteraan zou komen.. En vanavond gebeurde precies hetzelfde.. Ik heb mn abbo verlengt en bij mn vorige telefoon had ik er geen last van, kan het zijn dat ik mn instellingen verkeerd heb staan ofzo?
Verwijderd
Trouwens, de 1 gig gratis actie is verlengd! Ik kreeg er een voucher van t-mobile bij en die actie loopt tot 30 juni..
Meteen een vraag, weet niet of ik er ergens overheen gelezen heb, is het mogelijk de hardware toetsen van functie te veranderen, met name de radio toets aan de linker zijkant? Daar wil ik namelijk de muziekspeler onder hebben.
En is het mogelijk de linker softtoets te veranderen waar standaard "Gesprekken" onder staat ?
Die knop start toch gewoon weer de laatste media toepassing die je gebruikte? D.w.z., als je de radio aan had, start hij de radio, als je de media player aan had, start hij die.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:45:
Meteen een vraag, weet niet of ik er ergens overheen gelezen heb, is het mogelijk de hardware toetsen van functie te veranderen, met name de radio toets aan de linker zijkant? Daar wil ik namelijk de muziekspeler onder hebben.
Verwijderd
Haha oke! Bedankt! Zover was ik nog niet. Had inderdaad als laatste de radio aangehad, maar ik dacht dat die knop net als de camera knop gewoon een vaste toepassing had.PowerFlower schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:51:
[...]
Die knop start toch gewoon weer de laatste media toepassing die je gebruikte? D.w.z., als je de radio aan had, start hij de radio, als je de media player aan had, start hij die.
Verwijderd
Bijna een jaar ben ik in het bezit van de Sony Ericsson K800i met een 3,2 camera.
Over de fotokwaliteit ben ik wel te spreken maar de film kwaliteit is daarintegen BAGGER, hij neemt in een zeer lage resolutie op zodat de kwalieit op een uitgetrokken scherm meer dan slecht is voor een 3,2MP camera.
Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is dat hij in een andere resolutie opneemt zodat het er wat beter uit komt te zien.
Dank.
Naast de 2 standaard mogelijkheden die de telefoon biedt: NeeVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:02:
Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is dat hij in een andere resolutie opneemt zodat het er wat beter uit komt te zien.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Ook niet met een bepaalde patch van derde?MrAngry schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:19:
[...]
Naast de 2 standaard mogelijkheden die de telefoon biedt: Nee
De K800 heeft een PAN functie, dit is een netwerk via bluetooth en dat werkt beter (sneller) dan een modem verbinding.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:27:
kan je opera mini ook gebruiken icm dat gratis internet actie van HI ik kreeg maar geen verbinding, terwijl ik dat wel ooit kreeg via een pc verbinding.... en de websites zagen er op opera mini veel beter uit dan op de standaard browser van de telefoon
en weet iemand miss ook hoe je de telefoon als modem zou kunnen gebruiken, zodat ik de webpagina;s op me laptop kan bekijken?? wel zo handig als ik ergens geen internet heb... zou best is willen proberen hoe dat werk. en websites kijken op een pc scherm is beter dan op zo'n klein telefoon schermpje.
Je laptop heeft bluetooth 2.0 (+edr) nodig om zo'n PAN verbinding te maken.
Ik heb dit werkend met Toshiba en Widcomm bluetooth drivers.
PAN werkt alsvolgt:
Zoek op je laptop of bij de bluetooth settings PAN staat, zo ja dan kan je eenvoudig de K800 opzoeken en een PAN verbinding maken.
Andersom kan ook, als deze verbinding geslaagd is dan heb je een extra data account met de naam van je pc in de K800 staan (met bluetooth symbool er voor).
Als je de K800 met dit account laat verbinden i.p.v. een gprs profiel (wel even nieuw profiel maken en het nieuwe data account kiezen) dan kan hij gebruik maken van je breedband internet
Met mijn K800 voorzien van Kpn netwerk lock werkt dit gelukkig ook

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Ja dat internet via bleutooth ken ik en werkte ook... ik begreep alleen het nut nooit zo, want als ik thuis ben ga ik wel internetten via mn laptop en niet via zo'n klein schermpje.... maar ik wil dus internetten op me laptop via mn telefoon.... dus de telefoon als modem gebruiken.Speedy-Andre schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:18:
[...]
De K800 heeft een PAN functie, dit is een netwerk via bluetooth en dat werkt beter (sneller) dan een modem verbinding.
Je laptop heeft bluetooth 2.0 (+edr) nodig om zo'n PAN verbinding te maken.
Ik heb dit werkend met Toshiba en Widcomm bluetooth drivers.
PAN werkt alsvolgt:
Zoek op je laptop of bij de bluetooth settings PAN staat, zo ja dan kan je eenvoudig de K800 opzoeken en een PAN verbinding maken.
Andersom kan ook, als deze verbinding geslaagd is dan heb je een extra data account met de naam van je pc in de K800 staan (met bluetooth symbool er voor).
Als je de K800 met dit account laat verbinden i.p.v. een gprs profiel (wel even nieuw profiel maken en het nieuwe data account kiezen) dan kan hij gebruik maken van je breedband internet
Met mijn K800 voorzien van Kpn netwerk lock werkt dit gelukkig ook
[afbeelding]
Maar ik kwam al op internet tegen dat dat niet mocht bij het internet abbo van HI. Volgens mij is T-mobile de enige die fatsoenlijk internet via telefoon aanbied, en geen restricties heeft als datalimiten streaming, of geen gebruik maken via laptop
Instellingen van email e.d. kan je op deze manier testen, want niet alleen java applets werken via bluetooth, andere ingebakken SE software kan er eveneens gebruik van maken.
Dat de meeste providers de boel dicht timmeren voor streaming en laptop gebruik kan ik me wel voorstellen, met de huidige gsm's en smartphones kan je wel erg makkelijk downloaden
De Umts veilingen moeten een keer terugverdiend worden, door onbeperkt datagebruik toe te laten zal dat niet gaan lukken

Ik heb 2 verschillende opladers geprobeerd (de mijne, en m'n oude k750i oplader) bij beide lukt het opladen niet. Echter laadt hij wel redelijk goed (ook niet perfect) op via mijn datakabel aan de pc. Het ligt naar mijn weten dus niet aan de oplader?
Ik heb wel het idee dat het steeds minder geworden is, eerst laadde hij al niet perfect op (moest toen wat wrikken om de oplader te laten werken en uiteindelijk laadde hij maar voor 55% op ofzo) maar nu laadt hij dus helemaal niet meer op. Net of hij geen goed contact maakt ofzo? Maarja de usbkabel werkt wel...
Iemand hier bekend mee of zal ik terug naar de winkel moeten?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Dan had er geen nee gestaan he...Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:17:
[...]
Ook niet met een bepaalde patch van derde?
Maargoed, dan moet je de firmware aanpassen en ik geloof dat we niet geacht worden om daarover te discussieren hier.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Verwijderd
Als je de links/rechts/boven/beneden snelkoppelingen van je joystick aanpast, en je hangt hem met bestandsoverdracht aan de pc (opnieuw opstarten) dan zijn de snelkoppelingen "vergeten"en staan er weer de standaard snelkoppelingen.
Had iemand hier een oplossing voor? Ik vind het vrij storend.
Edit: Heb zelf de oplossing al gevonden: Na het instellen van de snelkoppelingen een keer de telefoon gewoon uit en aanzetten, dan worden de snelkoppelingen opgeslagen. Als de tel daarna in bestand overdracht modus aan de pc hangt en opnieuw opstart blijven de snelkopplingen wel in het geheugen staan.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 20:25 ]
Verwijderd
ik wil een hoesje voor mijn k800i,
ik had deese al gevonden
-de crystal case weet niet of tie goed aansluit en telefoon word heel dik denk ik
- een die helemaal doorzichtig is en die je erin moet schijven aan de boven kant
- en de siliconen(dat lijkt mij een mooie alleen nog geen nl winkel gevonden die dat heeft:S)
Verwijderd
(alleen met de flits probl. even wegschuiven)
gebruik ook een screenprotector
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2007 18:53 ]
Ik heb het werkend op me mobiel, maar als ik in wil loggen op MSN, dan zegt ie dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet correct zijn. zijn ze echter wel!Rudyyy schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:11:
[...]
Werkt super, de berichten lopen niet achter, gaat echt direct zeg maar. En je kan met het pookje van venster wisselen, dat werkt ook erg handig.. dus migg33 is wel een aanrader!
[afbeelding][afbeelding]
Gmail doet het ook, maar als ik een mailtje verstuur, dan komt die er niet aan.

It ain't stupid if it works!
Verwijderd
Ik heb een eigen account op www.blogger.com.
Dan stuur ik vanaf de k800i een telefoon naar de weblog, dat gaat goed, ik krijg een smsje met het adres van de blog en een code om op de pc in te loggen.
Als dan vervolgens aangeef dat ik voortaan de foto's naar mijn eigen adres bij blogger.com wil sturen, en ik probeer het daarna op de telefoon krijg ik de melding publicatie mislukt. Ik krijg nu ook geen sms met code meer en de foto verschijnt niet op mijn blog.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
ik heb van sandisk een 2gb micro gekocht, en hierbij zat een adapter voor een Duo slot. Deze werkt perfect in een cybershot W80BillSpaarbank schreef op zondag 27 mei 2007 @ 10:25:
Even een klein beetje een off-topic vraag. Na de actie van de gratis geheugenkaart (1GB) heb ik een 512 MB kaar over. Zou deze met de converter werken in een Sony Cybershot digicam?
is die site ook tevertrouwen, zo ziet hij er niet echt uitVerwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:35:
@Harmz, deze silicon gebruik ik en hij is echt
(alleen met de flits probl. even wegschuiven)
gebruik ook een screenprotector
En hoed duur zijn de verzendkosten?
[ Voor 4% gewijzigd door harmz op 27-05-2007 12:11 ]
Verwijderd
Die site is te vertrouwen hoor, (Brando van de screenprotectors).harmz schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:04:
[...]
is die site ook tevertrouwen, zo ziet hij er niet echt uit
En hoed duur zijn de verzendkosten?
verzendkosten zijn 3 dollar en je kunt met paypal betalen.
komt uit china, duurt ong. 2 weken
Verwijderd
iemand?Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:13:
Is het mogelijk de functie van de 2 menutoetsen links en rechts van de joystick aan te passen? (standaard gesprekken links en menu rechts)
Nee, je moet op zoek naar een Memory Stick Microlennartkocken schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:31:
Sorry, heb dit topic helemaal niet gevolgd, dus misschien een domme vraag, maar gaat deze memorykaart in de K800i?
Mooi, Dank je! Dan zal hij ook wel in een W85 passenhellboy123 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 10:30:
[...]
ik heb van sandisk een 2gb micro gekocht, en hierbij zat een adapter voor een Duo slot. Deze werkt perfect in een cybershot W80
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Iemand?Is er geen functie op de telefoon dat je je smsjes/contacten etc kan afschermen met een wachtwoord?![]()
Anderen (goedkoperen) telefoons hebben dat wel, ik kom wel codememo tegen maar daar kan je alleen je wachtwoorden/tekst regeltje mee beveiligen
Verwijderd
Zeg er mss ook best bij of je van België of van Nederland bent. Ik ben van België.
Ja die, voor zover ik het heb begrepen ondersteund de K800i kaartjes tot 2GB, dus al zouden ze van 4GB gemaakt worden, je hebt er niets aan.
€ 49,99 vind ik een beetje aan de dure kant, misschien kan je elders nog goedkoper zo'n kaart vinden. 'k Heb um toevallig vandaag besteld.
Verwijderd
Ik gebruikte voorheen altijd E-msn of whatever, en ik vond het gebruik / werking ervan maar onpraktisch. Je kon maximaal 1 venster open hebben en als iemand je dubbelklikte kreeg je een melding persoon x wants to start a chatsession.
Welnu, mijn zoektoch op google kwam ik op het volgende uit : Mig33.com. click

Je kan er niet alleen msn mee op hebben draaien, maar ook AIM / IM en nog eens op de publieke chatsites gaan. Je zal wel trilfunctie moeten uitzetten, omdat het dan op de chatroom gaat trillen bij elk nieuw bericht (wat behoorlijk irri is).
Reggen kost je geloof ik 1 sms'je, en daarna moet je je account activeren. Je kan er ook mee bellen, maar dat was niet waar ik voor zocht!
Verwijderd
Ik woon in Nederland, en wacht nu al bijna 7 weken op mijn 512mb kaartje. Ik heb met Sony Ericsson gemaild, dat mij doorverwees naar een Limburgs bedrijf, dat blijkbaar de kaartenactie verzorgd.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:12:
Ik wacht nu al 11(i) weken op mijn gratis 1gb kaartje.. Hebben jullie ook zo lang moeten wachten?
Zeg er mss ook best bij of je van België of van Nederland bent. Ik ben van België.
Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die mijn voucher niet kon vinden in haar bestand, en mij dan maar sommeerde om overnieuw het kaartje op te sturen. Later heb ik nog een keer teruggebeld (wellicht was het kaartje inmiddels wel binnengekomen), waarna ik op onvriendelijke wijs te horen kreeg dat de actie beëindigd was, en ik naar mijn kaartje kon fluiten.
De actie voor de 1gb kaartjes liep volgens die mevrouw nog wel, dus misschien is er nog hoop voor je Matthi. Ik zou in elk geval aanraden om eens te bellen met 043-88 00 158, of te mailen naar Sony Ericson, als de kaartjes voor België door een ander bedrijf worden afgehandeld.
Succes!
UIteraard kreeg ik een brief terug dat mijn telefoon buiten de actie viel. Ze hadden dus een vouchter van 01/04-31/06 moeten opsturen, die enkel geldt voor T-Mobile. Heb even naar T-Mobile Abonnee (0800-7111) gebeld, verteld dat ik het echt heel vervelend vond dat het zo liep en de T-Mobile medewerker verzekerde me dat zij het voor mij ging regelen en dat ik binnen twee weken een kaartje kon verwachten.
Verwijderd
Vind dit toch wel zeer vervelend aangezien ik een stuk of 12 games in die map had staan. Iemand enig idee wat de oorzaak en/ of de oplossing voor dit probleem kan zijn?
Heb na het updaten van de firmware geen verlichting meer en het menu is in het Engels!
Verlichting werd verholpen na nog een update, maar taal is dus nog steeds Engels.
Ik zag in het topic dat hier al meer problemen mee waren, iemand dit al weten te verhelpen?
ik had precies hetzelfde probleem, al vond ik het engels niet zo een probleem. maar een tijdje later had ik wel een ander probleem en heb ik de mobiel een master reset gegeven en tot mijn verbazing was daarna de mobiel nog steeds geupdate maar wel nederlands geworden. dat is dus een mogelijkheid als je het echt vervelend vindyorroy schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:06:
Ik zit dus nu ook met een probleem..
Heb na het updaten van de firmware geen verlichting meer en het menu is in het Engels!
Verlichting werd verholpen na nog een update, maar taal is dus nog steeds Engels.
Ik zag in het topic dat hier al meer problemen mee waren, iemand dit al weten te verhelpen?
Het werkt!Borix schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:55:
[...]
ik had precies hetzelfde probleem, al vond ik het engels niet zo een probleem. maar een tijdje later had ik wel een ander probleem en heb ik de mobiel een master reset gegeven en tot mijn verbazing was daarna de mobiel nog steeds geupdate maar wel nederlands geworden. dat is dus een mogelijkheid als je het echt vervelend vind
Ik had inderdaad al wel een keer master reset van instellingen gedaan, maar je moet dus echt alles resetten. Had gewoon een backup gemaakt van m'n contacten met Phone Explorer. Heb nu alles weer goed staan in het Nederlands
[ Voor 4% gewijzigd door yorroy op 30-05-2007 20:35 ]
Ben al aan t stoeien met wattenstafje, maar dat werkt niet echt.
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
Verwijderd
Ik heb een klein bortsteltje dat bij een scheerapparaat zit, of een klein zacht penseeltje kan ook
Normaal luisterde ik altijd radio en gebruik ik de player (die groene knop linksbovenin in het hoofdmenu) niet. Deze werkte vroeger wel altijd. Echter die heb ik dus nu al een hele tijd niet gebruikt en de telefoon hefet in de tussentijd dat ik de player dus niet hebt gebruikt ook 1x geupdate omdat de telefoon zei er is een update. En aangezien ik dat wel eens wilde meemaken had ik dat gedaan. Nu een tijdje later wild eik eens muziek afspelen. Maja als ik op de player klik krijg ik de melding "Verbindingsfout. Controleer de instellingen en neem contact op met u operator als het probleem blijft bestaan."
Mijn provider is Telfort en ik heb de instellingen van internet enzo diverse keren nagekeken maar zie geen fouten (werkt ook gewoon).
Het afspelen van MP3/ WMA enzo gaat wel gewoon goed als ik via de bestandsmappen ga.
de link van de pc suite is verandert
http://www.sonyericsson.c...=10407&fid=41780&esi=true
de software versie ook dat is PC Suite 2.0.60
Gebruik je GPRS of UMTS? Wat heb je bij streaminginstellingen staan. Moet zijn: "verbinden via Telfort Spot.Cave_Boy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:39:
Ok ik heb een probleempje met mijn SE K800i.
Normaal luisterde ik altijd radio en gebruik ik de player (die groene knop linksbovenin in het hoofdmenu) niet. Deze werkte vroeger wel altijd. Echter die heb ik dus nu al een hele tijd niet gebruikt en de telefoon hefet in de tussentijd dat ik de player dus niet hebt gebruikt ook 1x geupdate omdat de telefoon zei er is een update. En aangezien ik dat wel eens wilde meemaken had ik dat gedaan. Nu een tijdje later wild eik eens muziek afspelen. Maja als ik op de player klik krijg ik de melding "Verbindingsfout. Controleer de instellingen en neem contact op met u operator als het probleem blijft bestaan."
Mijn provider is Telfort en ik heb de instellingen van internet enzo diverse keren nagekeken maar zie geen fouten (werkt ook gewoon).
Het afspelen van MP3/ WMA enzo gaat wel gewoon goed als ik via de bestandsmappen ga.
Wat ik trouwens gek vind is je start een soort media player op en je hebt internet nodig?
Ok nu maar weer eens de update service gedaan en hij werkt nu maar ik zit nu met een groot verdriet

Ben er dus achter gekomen dat de Player gewoon naar een internetpagina gaat (verklaart dat internet gebeuren) maar kan geen afspeellijsten enzo meer maken.. Hoe zit dat weet iemand dat? Vroeger had ik een leuke MP3/WMA player en nu is het een stomme internet pagina waar je gratis een ringtone kan beluistere.
Grrr... Ze hebben het bij mij veplaatst de iconen... Is nu een Muzieknootje en die staat 1 vakje lager dan de Play Now...
[ Voor 64% gewijzigd door Cave_Boy op 31-05-2007 22:23 ]
Wat voor een radio bedoel je eigenlijk? Uit je eerdere bericht heb ik in iig begrepen dat het om streaming radio (via internet) gaat. Maar volgens mij heb je nu gewoon over de interne radio van de K800i zelf, of begrijp ik het nu verkeerdCave_Boy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:40:
Heb hem nu op Telfort Spot gezet en nu zecht hij dat Data account niet bestaat.
Wat ik trouwens gek vind is je start een soort media player op en je hebt internet nodig?
Ok nu maar weer eens de update service gedaan en hij werkt nu maar ik zit nu met een groot verdriet.
Ben er dus achter gekomen dat de Player gewoon naar een internetpagina gaat (verklaart dat internet gebeuren) maar kan geen afspeellijsten enzo meer maken.. Hoe zit dat weet iemand dat? Vroeger had ik een leuke MP3/WMA player en nu is het een stomme internet pagina waar je gratis een ringtone kan beluistere.
Grrr... Ze hebben het bij mij veplaatst de iconen... Is nu een Muzieknootje en die staat 1 vakje lager dan de Play Now...
geen ervaring mee...
Ik heb de stap-voor-stap zoals die elders in dit topic staat gevolgd, maar ik kan niet vinden waar je moet aanvinken dat de mac automatisch DHCP't.
Laatst wel geprobeerd op een XP-laptop mbv de PC suite van Sony Ericsson, en toen werkte het wel prima...
Ik heb deze guide gevolgt en werkte prima (MacBook Pro) hier.
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1112646#1112646
en hier met plaatjes
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1138776#1138776
[ Voor 24% gewijzigd door Red op 01-06-2007 13:35 ]
Ik heb niks veranderd aan mijn telefoon hij staat altijd aan en ik doe nu op internet en dan gaat dat niet terwijl het eerst wel kon zonder iets veranderd te hebben (ja een paar smsjes en belletjes tussendoor gehad). Zou het door de provider komen Telfort in dit geval. Doordat ze naar KPN gaan?
Heb alles nagekeken en via de website van Telfort de instellingen automatisch laten sturen en ook nog eens handmatig nagekeken en dat klopt gewoon.
Maja ben elk geval blij dat ik mijn muziekjes kan luisteren. Hoop niet dat ze weer bij eenupdate icoontjes gaan verplaatse en of aanpassen..
Als je hem half indrukt doet ie netjes de autofocus. Als je dan doordrukt, gaat ie opnieuw autofocussen.. hoe vaak je het ook probeert.. de enige manier om een foto te maken is nu via het joystickje..
meer mensen met dit probleem? heb de telefoon 2 maanden nu denk ik..
bij mij duurde het de laatste keer ook maar 10 minuten ofzo, maar de update heb je als het goed is wel.Saiyan Extreme schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:37:
Ik heb zojuist de firmware update gedaan, maar dit nam niet de beschreven 15-20 min in beslag, maar 't duurde maar 5-10 min ofzo. Is het updaten dan niet gelukt? Aangezien ik niet echt een verschil kan ontdekken met de eerste versie.
Bij mij was 't grootste verschil dat voor mijn gevoel het browsen in 't menu sneller ging, en de videopreview functie eraf is...
Ik vind dat knopje ook niet het fijnste wat er is, gebruik over 't algemeen ook de joystick.Volgensmij is mijn cameraknopje kapot. Het knopje om dus foto's te maken.
Als je hem half indrukt doet ie netjes de autofocus. Als je dan doordrukt, gaat ie opnieuw autofocussen.. hoe vaak je het ook probeert.. de enige manier om een foto te maken is nu via het joystickje..
Bij mij werkt het knopje vooral als ik 't goed indruk, en na 1 of 2 seconden loslaat...
Verwijderd
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, laat even weten als je hem gaat gebruiken. Misschien ga ik er dan nog wel meer maken.
Preview (click voor grotere versie):

Download hem hier:
http://members.chello.nl/...g/k800_themes/island1.thm
Ja heb hetzelfde probleem. In het begin werkte de knop echt helemaal niet zoals je zelf ook meld. Maar na verloop van tijd ging de knop ineens weer werken. Moet wel zeggen dat de knop soms nog steeds wel is wil weigeren.Gamepie56 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:40:
Volgensmij is mijn cameraknopje kapot. Het knopje om dus foto's te maken.
[LTS][MTS][HTS]
ziet er netjes uit, ik gooi m er eventjes opVerwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:48:
Ik heb een theme voor de K800 gemaakt.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, laat even weten als je hem gaat gebruiken. Misschien ga ik er dan nog wel meer maken.![]()
[afbeelding]
Download hem hier:
edit: Alles is netjes en duidelijk leesbaar
[ Voor 4% gewijzigd door hellboy123 op 03-06-2007 20:15 ]
Er is alleen één klein probleempje met de camera: Als ik probeer een macro-foto te maken (voorwerp op ongeveer 15 cm afstand) en de fotoknop half ingedrukt houd, gaat de camera scherpstellen. Op het moment dat het voorwerp scherp in beeld is springt de focus terug naar oneindig (of in ieder geval verder weg) zodat het voorwerp weer onscherp is. Dit gebeurt ook als ik de fotoknop direct helemaal indruk, of het joystickje gebruik.
Iemand enig idee hoe dit komt of hoe dit is op te lossen? De nieuwste firmware staat al op het toestel.
[ Voor 0% gewijzigd door Zellark op 03-06-2007 20:40 . Reden: stomme typfout ]
ziet er goed uit, duidelijk en zonder fratsen, precies wat een thema nodig heeft.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:48:
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, laat even weten als je hem gaat gebruiken. Misschien ga ik er dan nog wel meer maken.![]()
[afbeelding]
Download hem hier:
Misschien grappig om eens te gebruiken in een volgend thema dat je maakt (heb 't nu ook ingesteld bij een van mijn zelfgemaakte thema's): een SMS-field template.
Ik heb een tijdje zitten schuiven, en heb nu voor de smsjes nu een afbeelding van een kladpapiertje staan, zodat het lijkt alsof je op een blaadje aan 't schrijven bent:

(link)
Als je deze als SMS-field instelt, passen de letters precies tussen de lijntjes.
Veel succes met de verdere thema's!
[ Voor 3% gewijzigd door brrrt op 03-06-2007 21:37 ]
Verwijderd
Ik zal hem proberen!brrrt schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:36:
Als je deze als SMS-field instelt, passen de letters precies tussen de lijntjes.
Veel succes met de verdere thema's!
Als ik naar een Service Center moet, kan dat dan overal op de wereld (telefoon heb ik in NL gekocht)? Ik zit nu namelijk in Singapore voor langere tijd...

Zeker weten dat je accu niet gewoon leeg is. Lukt het aanzetten wanneer je de telefoon op de adapter hebt ook niet ? Of na een bepaalde tijd na het aansluiten op de adapter.Wicked_Wy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 06:53:
M'n telefoon gaat niet meer aan =S...en 't rode lampje (bij dat infra-rood ding) brandt/knippert ook niet, als ik ehm probeer aan te doen... Ik heb geprobeerd om m'n telefoon te updaten, maar dat lukte ook niet. Ik weet dat dit probleem (volgens mij) eerder is voorgekomen, wat waren jullie oplossingen hiervoor? Moet ik hiervoor naar een Service Center?
Als ik naar een Service Center moet, kan dat dan overal op de wereld (telefoon heb ik in NL gekocht)? Ik zit nu namelijk in Singapore voor langere tijd...
[LTS][MTS][HTS]
Nee, ik heb m'n telefoon een hele avond aan de adapter gelaten, zowel de via het stopcontact als via de USB-kabel geprobeerd...Emiel1984 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:32:
[...]
Zeker weten dat je accu niet gewoon leeg is. Lukt het aanzetten wanneer je de telefoon op de adapter hebt ook niet ? Of na een bepaalde tijd na het aansluiten op de adapter.
Ik ga maar een Service Point proberen...=P Maar ik zit nu dus in Singapore en blijf hier voor langere tijd. Is het mogelijk om hier naar een Service Point te gaan? Of moet het persé een NLse zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:20:
@Wicked_Wy, ServicePoint kun je altijd proberen anders kun je dit nog doen
Mooie theme. Gebruik hem nu zelf ook. Echter de iconen zijn nog zoals ze waren bij de Vodafone Live theme. Deze zijn anders dan op het voorbeeld hierboven. Hoe kan ik deze aanpassen?Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:48:
[afbeelding]
Download hem hier:
AULXJMHR
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.