Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raympieo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Heb vandaag mijn k800i naar de laatste firmware gebracht R1KG001en het volgende viel mij op maar ik weet dus niet of het in de vorige versie ook al aanwezig was. Het was me in iedergeval nog nooit opgevallen.

-Als je op het linker kleine knopje (boven het scherm) drukt wordt je laatst genomen foto getoond in liggend formaat.
-Als je op het rechter kleine knopje (boven het scherm) drukt wordt een overzicht van je foto's getoond in liggend formaat.

Is dit nu nieuw en was het me nog nooit opgevallen? In iedergeval ben ik er ontzettend blij mee want als je net een foto had gemaakt en je sluit de camera cover dan ging ik altijd weer via het menu de foto opzoeken om deze te bekijken.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46
Dat was al zo vanaf de eerste firmware :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:08
er zijn ook meerder types se die dat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Is er ook een tooltje om je k800i te unlocken? Mijn abo is binnenkort verlopen en ik wil hem weggeven. ( neem k850 ).

Mijn K800 is gelocked voor een t-mobile SIM.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:08
hoe oud is die telefoon? meer dan een jaar oud? Want na een jaar kan je bij T-mobile (en andere operators) gratis je simlock laten verwijderen (dmv een code, welke wordt opgestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel Jack schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:24:
Voor de geinteresseerden:

http://www.sandisk.com/Pr...y_Stick_Micro_M2_4GB.aspx

SanDisk 4GB M2 kaart!!!! w00t!!! Begint eindelijk ergens op te lijken.

Ik heb al een 2GB m2 kaart, iemand die em wilt kopen voor 50 euro? Dan koop ik gelijk de 4GB voor 100 euro :P
Hij staat hier al voor 61 euro te koop.

http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=3422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel Jack
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2021
sweet, gelijk kopen. BTW mijn prijs voor 2gb m2 kwam zo uit me hoofd, niet ff gechecked naar de actuele prijsstatus ofzo. Weet alleen dat ik em voor 75 had gekocht, en 50 leek me redelijke prijs om te verkopen :P

Als er nog steeds geinteresseerden zijn, voor 30 euries is hij van jou :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Zijn alweer tijd verder laat ik het maar nog een keer vragen :)

Bestaat er een tooltje dat je je smsjes/contacten enzo kan beveiligen met een wachtwoord? Anderen merken telefoons hebben dat ook :P

Heb al naar Codememo gekeken maar daarmee kan je wat wachtwoorden in je telefoon opslaan en beveiligen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het installeren van de laatste firmware heb ik het probleem dat mijn backlight niet meer oplicht. Dit probleem heb ik hier al dikwijls zien opduiken, ook na het zoeken via Google. Maar nergens zie ik het probleem uitgelegd :s

Ik heb al een master reset gedaan, maar dit bleek niet te helpen ...

Zijn er nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:56:
Na het installeren van de laatste firmware heb ik het probleem dat mijn backlight niet meer oplicht. Dit probleem heb ik hier al dikwijls zien opduiken, ook na het zoeken via Google. Maar nergens zie ik het probleem uitgelegd :s

Ik heb al een master reset gedaan, maar dit bleek niet te helpen ...

Zijn er nog andere suggesties?
Hmm, dacht dat het aan mij lag van dat backlight.
Ik heb er zelf ook last van, maar na een paar seconden (lees: 5 seconden) gaat ie wel weer aan. Hoe lang duurt het bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik had het in het begin ook, dat backlight probleem, maar opeens deed ie het wel naar behoren ( na volle drain en charge v/d accu ) 8)7

Dat van simlock gratis verwijderen na een jaar wist ik niet, hij is idd al bijna een jaar oud, dan kan ik wel ff wachten :)

[ Voor 31% gewijzigd door Dani86 op 02-07-2007 23:14 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:09:
[...]

Hmm, dacht dat het aan mij lag van dat backlight.
Ik heb er zelf ook last van, maar na een paar seconden (lees: 5 seconden) gaat ie wel weer aan. Hoe lang duurt het bij jou?
Ok, na het nog eens updaten van de firmware, is de backlight nu wel in orde gekomen :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 16:48
Even een vraagje over de SE PC suite icm de K800i. Ik gebruik dit nu al bijna een jaar (en daarvoor icm de k750i) maar heb zojuist mijn pc geformateerd. Als ik nu de SE pc suite installeer door te dubbelklikken op de executable installatiefile, dan vraagt deze meteen of hij opnieuw mag opstarten. Na een restart wordt er echter niets geinstalleerd...
File al opnieuw gedownload, maar biedt geen uitkomst, zijn er mensen die hetzelfde hebben ervaren/gelezen? (PC_Suite_2.10.34.exe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Binnenkort nieuwe K versie k850 met 5 megapixel camera :P
klik

EDIT:

Geen lenscover....
Design is wel mooi :9

[ Voor 14% gewijzigd door D467 op 03-07-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Op zich natuurlijk mooi, maar ik vind het jammer dat ze blijven smijten met megapixels terwijl dat overduidelijk niet de beperkende factor in de kwaliteit van de foto's is (dat is namelijk de lens). Dus hopelijk zit daar ook een stevige verbetering in.

edit:
Leuke functies:
- Push email (ala blackberry)
- Automatisch meedraaien (ala iPhone)

[ Voor 16% gewijzigd door MrAngry op 03-07-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
MrAngry schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:09:
Op zich natuurlijk mooi, maar ik vind het jammer dat ze blijven smijten met megapixels terwijl dat overduidelijk niet de beperkende factor in de kwaliteit van de foto's is (dat is namelijk de lens). Dus hopelijk zit daar ook een stevige verbetering in.

edit:
Leuke functies:
- Push email (ala blackberry)
- Automatisch meedraaien (ala iPhone)
Inderdaad, je wordt tegenwoordig omgekocht met de megapixels.
Veel vrienden van me, die niet echt veel van camera's etc afweten, nemen bijvoorbeeld een 5 megapixel camera ipv een 3 megapixel camera met optische zoom. Gewoon omdat het meer megapixels heeft.

Hopen dat de K900i optische zoom heeft, die zal wel uitkomen als mijn abbo afgelopen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Net telefoon geupdate, nu is de taal in het engels... en kan ik geen anderen talen meer kiezen :/
Telefoon lijkt ook veel trager te zijn geworden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:52:
[...]
  • Automatische lensbescherming.
  • Bekijk je foto's op het krasvrije met glas beschermde display.
  • Accelerometer - auto-draaien
    Gebruik je foto's staand of in landschapmodus. Om te wisselen tussen de modi draai je gewoon de telefoon en de foto volgt.
Ook heeft hij geen joystick meer, krassen op het scherm en een steeds slechter functionerende joystick zijn de voornaamste kwalen imho. Dus toch wel vooruitgang ;)

Ik heb mijn K800i vanaf het moment dat hij te koop is, dus dit word waarschijnlijk de opvolger. >:)
Wel lenscover, zoals ik al eerder zei.

P.S.
Het SonyEricsson K850i topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
mad_dog schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:47:
Even een vraagje over de SE PC suite icm de K800i. Ik gebruik dit nu al bijna een jaar (en daarvoor icm de k750i) maar heb zojuist mijn pc geformateerd. Als ik nu de SE pc suite installeer door te dubbelklikken op de executable installatiefile, dan vraagt deze meteen of hij opnieuw mag opstarten. Na een restart wordt er echter niets geinstalleerd...
File al opnieuw gedownload, maar biedt geen uitkomst, zijn er mensen die hetzelfde hebben ervaren/gelezen? (PC_Suite_2.10.34.exe)
even mezelf quoten :')
Probleem opgelost: Gedownloade .exe file bleek een self-extracting-ding te zijn. Vervolgens met winrar uitgepakt. Hierin bleek de setup.exe hetzelfde te doen (op een reset na, helemaal niks). Gelukkig bleek "PCSuite.exe" de installatie te starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
mmm, kan iemand dit uitleggen:
Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~jansen79/raar.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Ja, als dat USBDeview zegt dat ie verbonden is met je computer, kan dat SE programma er niet mee verbinden, aangezien bluetooth maar 1 verbinding tegelijk kan.
Verbind je telefoon nergens mee en run dan die SE wizard.

(denk ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Maar USBdeview staat voor usb volgens mij...en dat betekent dat het de telefoon niet met bluetooth, maar met de usbkabel verbonden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
mad_dog schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:24:
Maar USBdeview staat voor usb volgens mij...en dat betekent dat het de telefoon niet met bluetooth, maar met de usbkabel verbonden is...
edit: Oh, dom van mij, ik dacht dat je hem via bluetooth wou verbinden.
Op je mobiel moet je voor dat programma kiezen voor Telefoonopties ofzo, niet voor Bestandsoverdracht als je hem inplugt

[ Voor 26% gewijzigd door bóòbó op 04-07-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
PolluxDKB schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:55:
[...]

edit: Oh, dom van mij, ik dacht dat je hem via bluetooth wou verbinden.
Op je mobiel moet je voor dat programma kiezen voor Telefoonopties ofzo, niet voor Bestandsoverdracht als je hem inplugt
Ja, maar zoals ik zei is het probleem pas op komen zetten toen ik mijn windows opnieuw heb geinstalleerd. Ik vermoed dus dat de settings op de mobiel goed staan (en idd, geen bestandsoverdracht...)

-edit:
opgelost! Alles eraf gegooid, suite en drivers.
Toen alles er weer op, en nu werkte het.
Rare is dat ik dat gisteren ook al had geprobeerd, zonder resultaat... raar 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door mad_dog op 04-07-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:34:
Maar ga em binnekort nog een keer uitelkaar halen, want ik wil nieuw frontje, wat beschadigingen op de zijkant en krasjes op het scherm.
Hier een manual om hem uit elkaar te halen. Klopt die een beetje met jouw ervaring ?
http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/k800disassembly.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:53

vr6-only

Blub Blub

Heeft iemand al geprobeerd om zijn/haar k800i te updaten onder vista?
Ik ben een beetje huiverig om het programma te installeren omdat het standaard niet
"ondersteund" wordt.

Heb tig dingen draaien onder vista welk niet compatibel zijn, maar voor zoiets waag ik het eigenlijk niet.
Straks loopt het vast of wat dan ook en mag ik fluiten naar mijn toestel.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 22:01
Hey.... Mobile GMaps heeft een nieuwe versie uitgebracht die 'Stored Maps' ondersteund. Handig voor als je kaarten (Google Maps/Satalite, Microsoft Maps etc) op je memory kaart hebt staan. Je hebt dus geen internet meer nodig.

http://www.mgmaps.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Is er ook een makkelijke en legale manier om google maps NL te downloaden bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:07:
[...]

Hier een manual om hem uit elkaar te halen. Klopt die een beetje met jouw ervaring ?
http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/k800disassembly.htm
Waar kan ik goeie ORIGINELE frontjes vinden? ik heb deze gevonden op ebay:
http://cgi.ebay.nl/Black-...35212QQrdZ1QQcmdZViewItem

heeft iemand zoiets al gekocht? en is het ook echt orgineel en makkelijk te monteren?

het is ook maar € 11,- ofzo in totaal, inclusief verzending :/

[ Voor 6% gewijzigd door Executor16 op 04-07-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 22:01
MrAngry schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:10:
Is er ook een makkelijke en legale manier om google maps NL te downloaden bijvoorbeeld?
Legaal niet denk ik... het opslaan van kaartmatriaal is schending van Copyright rechten van google. Maar voor eigen gebruik zal niemand er een probleem van maken.

www.Mgmaps.com : op het forum leggen ze uit hoe je mappen van google/microsoft/aol kunt opslaan op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bezit een K800i, maar nu bij de Phhonehouse in Belgie is er een actie dat je de W950i kan kopen voor 200€ Is de een stap terug of een stap voorruit tegen over de functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:52:
Ik bezit een K800i, maar nu bij de Phhonehouse in Belgie is er een actie dat je de W950i kan kopen voor 200€ Is de een stap terug of een stap voorruit tegen over de functies?
Ligt er aan waar je hem voor gebruikt.
Gebruik je hem voor muziek, stap vooruit.
Anders niet.

De W950i heeft 4gb intern geheugen, maar voor de K800i is ook een 4gb geheugenkaartje,
de W950i heeft GEEN camera.

Het enige wat ik leuk vind aan de W950i is het touchscreen, maar ik denk dat na een tijdje dat ook vervelend word.

Ik zeg: houd je k800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:13:
[...]

Ligt er aan waar je hem voor gebruikt.
Gebruik je hem voor muziek, stap vooruit.
Anders niet.

De W950i heeft 4gb intern geheugen, maar voor de K800i is ook een 4gb geheugenkaartje,
de W950i heeft GEEN camera.

Het enige wat ik leuk vind aan de W950i is het touchscreen, maar ik denk dat na een tijdje dat ook vervelend word.

Ik zeg: houd je k800i
Beter wachten op de W960i :*) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 08:11:
[...]

Beter wachten op de W960i :*) ?
Het is waar je hem wilt voor gebruiken he :P
Gebruik je je camera van je K800i nooit, dan zou je nu al die W950i kunnen nemen,
gebruik je je camera wel, meer dan muziek, kan je ook wachten op de K850i.

Je zult het zelf moeten bepalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MrAngry schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:10:
Als je bedoelt dat je geen gprs kosten wilt dan is het antwoord 'JA' ;)
Verbind de K800 met bluetooth PAN met je pc en je kan via breedband internetten, zowel de interne browser als de java browsers ondersteunen dit (zie tutor in mijn sig).

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

D467 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:12:
Net telefoon geupdate, nu is de taal in het engels... en kan ik geen anderen talen meer kiezen :/
Telefoon lijkt ook veel trager te zijn geworden... :/
Net een master resett gedaan, dat alle settings gereset worden. Helaas nog steeds het probleem...

Zal het wel werken met een master reset all werken?
Iemand ervaring dat hij alleen engels als taal kan kiezen?

_/-\o_

EDIT

Master reset gedaan, alle bestanden etc zijn weg maar nog steeds kan ik alleen engels kiezen :'(

[ Voor 10% gewijzigd door D467 op 07-07-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

Net een Orange K800i bij Orange laten unlocken en een Telfort SIM erin gedaan. Hiermee verder geen problemen gehad. Maar op dit moment bezig om mobiel internet te laten werken, maar dit is mij nog niet gelukt. Heb wel de instellingen van Telfort ontvangen en deze geïnstalleerd. Maar in het ('Orange') menu is geen 'Internet' te kiezen, enkel 'Orange World' en als ik deze kies krijg ik de foutmelding 'Controleer de instellingen en neem contact op met uw operator als het probleem blijft bestaan'. De instellingen staan, voor zover ik kan nagaan, allemaal goed. Iemand enig idee hoe ik mobiel internet werkend kan krijgen? Zou het mogelijk zijn om het standaard menu van de Sony Ericsson K800i te installeren d.m.v. een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
"downloads" in het orange firmware menu geeft je ook internet en anders kan je opera mini installeren, das sowieso een betere browser.

En idd, je kan de orange firmware eraf vegen, google op wotanserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

MrAngry schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:34:
"downloads" in het orange firmware menu geeft je ook internet en anders kan je opera mini installeren, das sowieso een betere browser.

En idd, je kan de orange firmware eraf vegen, google op wotanserver
Via "downloads" geeft de telefoon dezelfde foutmelding. En ook via Opera Mini werkt het niet, dan geeft Opera de foutmelding "verbinding met internet mislukt' terwijl ik mobiel internet precies volgens de telfort -site heb ingesteld...

Is er naast Wotanserver (7 euro) ook een gratis alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
zerocool82 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:53:
[...]

Via "downloads" geeft de telefoon dezelfde foutmelding. En ook via Opera Mini werkt het niet, dan geeft Opera de foutmelding "verbinding met internet mislukt' terwijl ik mobiel internet precies volgens de telfort -site heb ingesteld...

Is er naast Wotanserver (7 euro) ook een gratis alternatief?
Ik ben bang dat je instellingen toch niet goed staan. Je behoort een data account te hebben die "telfort spot" heet. Via "internetinstellingen" laat je het dataverkeer via Telfort spot lopen en moet het werken. ook met Opera mini. Je kan de instellingen ook via de SE site naar je K800i laten sturen. Dir instellingen zijn zeker goed weet ik uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:28
Ik heb sinds kort ook een k800i, bij kpn weg.
Hij bevalt me prima, alleen ik kan geen internet krijgen via pan netwerk.
De account instellingen staan allemaal goed in mijn telefoon, met dat bluetooth icoontje ervoor.
Alleen gebruik ik niet de windows bluetooth spul
Ik gebruik Bluesoleil.
Het lukt mij wel om de k800i het profiel te gebruiken, hij connect dan ook naar mijn laptop, maar het enigste als ik dan een webpagina wil openen, dan komt hij maar niet en blijft hij maar "zoeken/ophalen", de site komt nooit.
In Bluesoleil heb ik als instellingen bij service prive netwerk, de optie Toegang tot het internet geselecteerd en in het selectiemenu mijn netwerkadapter gebruikt die ik ook voor internet gebruik.
De instellingen van de pan netwerkverbinding in windows staan op automatisch een ip toe laten wijzen. Ik heb ook geprobeerd om mijn internet te delen naar die netwerkkaart, maar zonder succes.
Weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen? Het vreemde is hij geeft ook helemaal geen error of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zo te zien doe je alles goed, welk IP heeft de netwerk verbinding op je pc :?
Als het 169.x.x.x is dan werkt het niet :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die prettige thema's hebben. Het liefst zo plain als dat island theme wat hier een tijdje geleden stond. Op internet kom je meestal alleen maar lelijke themes tegen. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:15:
Zijn er nog mensen die prettige thema's hebben. Het liefst zo plain als dat island theme wat hier een tijdje geleden stond. Op internet kom je meestal alleen maar lelijke themes tegen. Alvast bedankt
Ik heb een Windows thema, gewoon simpel, duidelijk te lezen alles.
Hier te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Speedy-Andre schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:01:
Zo te zien doe je alles goed, welk IP heeft de netwerk verbinding op je pc :?
Als het 169.x.x.x is dan werkt het niet :/
De netwerkadapter waarmee ik naar internet verbonden ben heeft handmatig ip ingesteld op 192.168.1.106 en gateway en dns op 192.168.1.1
De pan netwerkadapter staat op automatisch verkrijgen.
In bluesoleil staat bij pan netwerk ip: 192.168.50.1
het is bluesoleil versie 1.6, nieuwe versies werken niet met mijn usb dongle.
Of zou misschien mijn internet netwerkkaart ook op automatisch moeten staan?
*edit* Helpt ook niet..

*edit2* Heb hem inmiddels werkend gekregen, ik moest in bluesoleil niet ingesteld hebben Toegang tot internet en dan mijn netwerkadapter, maar toegang tot LAN netwerk, Hij werkt nu prima :)

[ Voor 13% gewijzigd door Lieuwe15 op 09-07-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 11:12

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Hallo,

Na een val van mijn k800i kreeg ik ineens rose scherm , Ik heb de telefoon op gestuurd en ze lieten het onder de garantie vallen(toepasselijk :9 ).
Anyway het probleem nu is dat er nieuwe software opstaat en het ding echt compleet uitvalt om de 3 min ofzo, en tevens onder het bellen.
Zijn er meerdere met dit probleem?
Als ik de screensaver eraf zet en de tijdklok doet hij dit vooralsnog niet.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een tweedehandse K800i binnen gekregen en ik heb weer een onnozzel probleem }:O

Wat moet je doen om makkelijk een 'contact' telefoonnummer in een sms te plaatsen.
Dus een telefoonummer uit je contactlijst. En ja ik weet het 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Je kan contacten direct versturen als sms, of het nummer bewerken, kopieren selecteren en in je sms plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:50:
Je kan contacten direct versturen als sms, of het nummer bewerken, kopieren selecteren en in je sms plakken.
Dus.... De twee had ik al gevonden, maar je zegt dus eigenlijk als ik een sms aan het tikken ben dat en ik wil ineens een nummer toevoegen, dat ik eerst 18 handelingen moet uitvoeren, nummer opzoeken, bewerken 2*, copieren, sms weer openen en plakken..... VET handig ;)

Je kan dus plaatjes, filmpjes en nog meer onzin toevoegen, maar een contact dus niet direct... 8)7

Anyweg ik dank u hartelijk voor deze desillusie :'(

[EDIT: To beat everyone, Ja ik kan niet tellen]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023

snrg_Paco

Paco

Ik heb me HID-file in de map overig gezet maar ik krijg hem maar niet te zien in me afstandsbediening. Ik heb een K800i maar wil zo graag winamp besturen. Bluetooth desktop doet het perfect maar krijg geen extra dingen.

Daarnaast gaat me toestel zo snel in slaapmodus. Als ik een sms stuur en wordt afgeleid en na 3 minuten weer wil verder typen is mijn scherm zwart waarnaar ik eerst een toets in moet drukken om verder te gaan. Is dit in te stellen?

Heb het al eerder gevraagd en werd verwezen naar deze grote topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Anyweg ik dank u hartelijk voor deze desillusie :'(
Ik zeg idd dat als ik een sms aan het typen ben en ik wil zomaar ineens out of nowhere een nummer toevoegen dat je dan een paar handelingen moet verrichten. Ik vind het ook kut hoor, ik heb vaak dat ik een sms aan het typen ben en dat ik zomaar ineens een foto wil toevoegen die nog niet op m'n mobiel staat... Pffff, das pas onhandig, sms afsluiten, BT aanzetten... anyway , you get the picture... planning. Het is een zakelijk mobieltje, geen breezah nokia
Daarnaast gaat me toestel zo snel in slaapmodus. Als ik een sms stuur en wordt afgeleid en na 3 minuten weer wil verder typen is mijn scherm zwart waarnaar ik eerst een toets in moet drukken om verder te gaan. Is dit in te stellen?
Nee, helaas, de standby tijd van het scherm is niet in te stellen. Dat is toch wel iets wat ik als een gemiste kans beschouw.. Of het zou iig fijn zijn als ie niet in standby ging tijdens het runnen van java progsels

[ Voor 37% gewijzigd door MrAngry op 10-07-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:42:
[...]
Ik zeg idd dat als ik een sms aan het typen ben en ik wil zomaar ineens out of nowhere een nummer toevoegen dat je dan een paar handelingen moet verrichten. Ik vind het ook kut hoor, ik heb vaak dat ik een sms aan het typen ben en dat ik zomaar ineens een foto wil toevoegen die nog niet op m'n mobiel staat... Pffff, das pas onhandig, sms afsluiten, BT aanzetten... anyway , you get the picture... planning. Het is een zakelijk mobieltje, geen breezah nokia
[...]
:) , weet je dat ik dat heel vaak heb dat 0612345678 ik ineens een 0687654321 een telefoonnummer wil 0623456789 toevoegen, zo irritant 0698765432 man. Heb nu 0612312312 RSI, of IPod duimen, hoe je het ook wil noemen. Maar goed snap je punt...
Maar tipje je hoeft je sms niet te sluiten :P

Trouwens passende bijnaam heb je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:15:
Dit vind ik één van de fijnste. Zeer duidelijk en simpel. Ook te gebruiken door niet Vista fans...

Simple Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

snrg_Paco schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:36:
Ik heb me HID-file in de map overig gezet maar ik krijg hem maar niet te zien in me afstandsbediening.
Dat werkt idd niet.
Stuur de HID vanaf je pc naar de K800 via 'send to bluetooth' o.i.d.en niet naar een specifieke dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 15:35
Krijg morgen mijn K800i binnen :9~ Goede keus neem ik aan? Leuke mp3 functie en natuurlijk goede camera plus Bluetooth, eigenlijk alles wat je nodig hebt :o

Begrijp ik nu goed dat als ik via bluetooth icm met mijn pc wil internetten via opera bijv dat het mij geen GPRS kosten maakt? Niet dat ik aan het eind van de maand ruzie met mijn pa krijg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
RisingSun schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 01:17:
Krijg morgen mijn K800i binnen :9~ Goede keus neem ik aan? Leuke mp3 functie en natuurlijk goede camera plus Bluetooth, eigenlijk alles wat je nodig hebt :o

Begrijp ik nu goed dat als ik via bluetooth icm met mijn pc wil internetten via opera bijv dat het mij geen GPRS kosten maakt? Niet dat ik aan het eind van de maand ruzie met mijn pa krijg :+
Klopt, je kan zonder gps kosten volledig internetten via je pc, zie daarvoor een handleiding in de startpost, voordat je die begint door te werken scroll eerst ver naar beneden, daar staat in die handleiding Pan netwerk uitgelegd, dat is het meest makkelijk en dan kan je volledig gratis dus ook mail en rss reader en de normale browser! Werkt nu perfect bij mij!! Voor als je bluesoleil gebruikt moet je even paar posts naar boven scrollen, ik had een klein probleempje daarmaa, maar was een verkeerde instelling. Succes ermee en als het niet lukt horen we het hier wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Laatst online: 15-09 15:38

TheFirepit

Vuurbal

Ik heb een probleempje misschien dat jullie de oplossing weten.

Ik heb een K800i en vandaag wou ik naar familie van mij in Brazilië een smsje sturen in het Portugees. Echter kwam ik erachter dat mijn toestel alleen Duits, Engels, Frans en Nederlands ondersteund. Hierdoor missen heel wat tekens die in de Portugese taal veel voorkomen, bijvoorbeeld ã en ê.

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is en hoe het mogelijk is om deze tekens er bij te krijgen op mijn telefoon?

Alvast bedankt!

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EngelF schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:13:
Ik heb een probleempje misschien dat jullie de oplossing weten.

Ik heb een K800i en vandaag wou ik naar familie van mij in Brazilië een smsje sturen in het Portugees. Echter kwam ik erachter dat mijn toestel alleen Duits, Engels, Frans en Nederlands ondersteund. Hierdoor missen heel wat tekens die in de Portugese taal veel voorkomen, bijvoorbeeld ã en ê.

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is en hoe het mogelijk is om deze tekens er bij te krijgen op mijn telefoon?

Alvast bedankt!
Het is wat vergezocht, maar je zou een txt op je telefoon kunnen zetten met die tekens erin.
Vervolgens zou je de tekens die je nodig hebt daaruit kunnen kopieren en dan in je sms plakken.

Heb het niet getest en het is ook erg omslachtig, maar je hebt misschien een oplossing.
Anders zou je je firmware moeten aanpassen, maar ik weet niet of er een combo voor portugees en nederlands is. Ben bang dat je moet kiezen tussen de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:25:
[...]

Het is wat vergezocht, maar je zou een txt op je telefoon kunnen zetten met die tekens erin.
Vervolgens zou je de tekens die je nodig hebt daaruit kunnen kopieren en dan in je sms plakken.

Heb het niet getest en het is ook erg omslachtig, maar je hebt misschien een oplossing.
Anders zou je je firmware moeten aanpassen, maar ik weet niet of er een combo voor portugees en nederlands is. Ben bang dat je moet kiezen tussen de 2.
Iets minder omslachtig is wellicht de sms gewoon op de pc te typen en met een programma als FMA of my phone explorer via je telefoon te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Laatst online: 15-09 15:38

TheFirepit

Vuurbal

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:25:

Met een txt op de telefoon en dan knippen en plakken werkt jammer genoeg niet. Ik denk dat ik dan maar de Portugese firmware erop ga zetten. De Engelse taal kent hij dan ook wel en dan red ik me er wel mee.
MrAngry schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:40:
Iets minder omslachtig is wellicht de sms gewoon op de pc te typen en met een programma als FMA of my phone explorer via je telefoon te versturen.
Het is inderdaad wel een minder omslachtige manier om het zo te doen, maar het nadeel is dat je dan altijd een computer nodig hebt om een smsje te kunnen sturen en die heb ik niet altijd bij de hand.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
Heb sinds vandaag mijn K800i binnen en ben er echt tevreden mee! Alleen jammer dat het rechter oodopje van de headset zo'n kort draadje heeft, maargoed.

Ik zie nu naast mijn netwerkverbinding balkjes een soort blauw golfje? (3 halve maantjes op elkaar) en een rood pijltje? wat betekenen deze dingen?

Is er mischien ook een manier om het knopje van de browser uit te schakelen, aangezien ik er nu al 2x inene op het internet zat, en mijn pa hier niet blij mee zal zijn als dit vaker gebeurt en hij de rekening krijgt aan het eindv an de maand 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door RisingSun op 11-07-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Je weet dat GoT een zoek functie binnen het topic heeft right?
Omdat ik me toch even verveel:
blauw golfje: UMTS (kan je beter uitzetten als je toch niet gebruikt, scheelt je 3 dagen standby tijd)
rood pijltje: geen idee (IR?)
Internet uitzetten: Bij je instellingen even een ongeldig dataprofiel aan maken en dat selecteren in je internetinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
MrAngry schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:10:
Je weet dat GoT een zoek functie binnen het topic heeft right?
Omdat ik me toch even verveel:
blauw golfje: UMTS (kan je beter uitzetten als je toch niet gebruikt, scheelt je 3 dagen standby tijd)
rood pijltje: geen idee (IR?)
Internet uitzetten: Bij je instellingen even een ongeldig dataprofiel aan maken en dat selecteren in je internetinstellingen.
Bedankt voor je snelle reactie :)

Toch jammer dat ik nergens een overzicht kan vinden wat dus al die icoontjes betekenen? |:(

Rode pijltje is geen IR,
En ik kan geen ongeldig dataprofiel aanmaken omdat ik hi,t-mobile ed moet selecteren niet zelf bijv: blabla kan invullen

[ Voor 11% gewijzigd door RisingSun op 11-07-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeforce
  • Niet online
RisingSun schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:01:

Ik zie nu naast mijn netwerkverbinding balkjes een soort blauw golfje? (3 halve maantjes op elkaar) en een rood pijltje? wat betekenen deze dingen?
Het rode pijltje zou natuurlijk ook gemist gesprek kunnen betekenen. Dit is althans het eerste waar ik aan dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
RisingSun schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:11:
[...]
En ik kan geen ongeldig dataprofiel aanmaken omdat ik hi,t-mobile ed moet selecteren niet zelf bijv: blabla kan invullen
Instellingen->verbindingen->datacommunicatie->data-accounts->nieuw account

en dan kan je dat selecteren bij internetinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Deze vraag is waarschijnlijk al langs gekomen, heb alle topics doorgezocht maar kon geen antwoord vinden.

Zijn die beveiligde plaatjes en filmpjes te verwijderen, zoja, hoe?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Wat is nou hét programma om om te zetten naar mp4?
Ik gebruik nu xilisoft mp4 converter maar die bevalt me toch niet echt.
Als ik wat omzet dan krijg ik een mp4'tje dat om de 5 seconden hapert.
En wat zijn goede instellingen? Ik merk dat als ik lager dan 96kbps ga qua geluid het niet meer mooi genoeg is, maar wat is nog goed qua video? 768kpbs? 512kbps? En hoeveel frames per second kan een K800i aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
OneUp schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:52:
Deze vraag is waarschijnlijk al langs gekomen, heb alle topics doorgezocht maar kon geen antwoord vinden.

Dit vraag ik me ook af! Zonde van het geheugen dat het gebruikt, en dat het overal maar tussen staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:07:
En wat zijn goede instellingen? Ik merk dat als ik lager dan 96kbps ga qua geluid het niet meer mooi genoeg is, maar wat is nog goed qua video? 768kpbs? 512kbps? En hoeveel frames per second kan een K800i aan?
Deze vraag + antwoord heb ik vaak genoeg voorbij zien komen danwel antwoord op gegeven.

Mijn persoonlijke ervaring is met Imtoo 3GP converter, mpeg4 codec, 300KBits Videobitrate, 96KBPS audio (soms gewoonweg mono als ik toch niet met headset ga luisteren), en default 15 fps. Alles daarboven gaat het filmpje van 'laggen' en heb je vaak dat het geluid danwel video niet meer sync met elkaar loopt.

Wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuw draadje? Zo eentje met alles wat ondertussen besproken is hier even kort samengevat.....

Wat mag trouwens een K800i nog opbrengen in goede staat met 512MB m2 geheugen / lader + Desktop-stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
PolluxDKB schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:07:
http://rapidshare.com/fil.../M3-0.8.9.8-Installer.exe

M3, geniaal tooltje, gewoon k800 profiel selecteren en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Lieuwe15 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:28:
[...]

zie daarvoor een handleiding in de startpost, voordat je die begint door te werken scroll eerst ver naar beneden, daar staat in die handleiding Pan netwerk uitgelegd,
Ik heb een kleine aanpassing gemaakt zodat je direct naar PAN kan springen in de handleiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:11:
[...]
Wat mag trouwens een K800i nog opbrengen in goede staat met 512MB m2 geheugen / lader + Desktop-stand?
Indien niet ouder dan 1 jaar zou ik zeggen max € 200,-
Nieuw heb je hem al voor € 262,60 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:53

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Ik ben sinds kort in het bezit van een bluetooth oordopje en een Parrot 3400 bluetooth carkit.

De carkit kan je instellen wat er voor telefoon aan hangt en ik kon niets beters kiezen dan een K750 en in de 3 dagen dat ik hem gebruik is die op die carkit al 2x vastgelopen, zo erg dat ik de accu uit de telefoon moest trekken om hem uit te krijgen.

Iemand een idee ?

Soms als ik uit de fotoviewer wil staat die ook een tijd stil en schiet ineens door, mogelijk lijkt het iets met elkaar te maken te hebben

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 2 gigabyte memory microkaartje van Sandisk in mijn k800i geplaatst, maar deze wordt niet herkend.
Krijg ik dit wel voor elkaar als ik firm/software update? Als dat niet helpt, wat wel?
Mijn telefoon is trouwens van juni 2006. (heb uitgebreid internet afgezocht, maar kan nergens een antwoord vinden :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
is er nou al iets waarme je je foto's en smsjes enzo met een wachtwoord kunt beveiligen net zoals bij nokia of samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:30:
Ik heb een 2 gigabyte memory microkaartje van Sandisk in mijn k800i geplaatst, maar deze wordt niet herkend.
Krijg ik dit wel voor elkaar als ik firm/software update? Als dat niet helpt, wat wel?
Mijn telefoon is trouwens van juni 2006. (heb uitgebreid internet afgezocht, maar kan nergens een antwoord vinden :/ )
Updaten ja, zeer grote kans dat ie het dan wel doet. Gewoon even SEUS downloaden. Zeker als je telefoon van juni 2006 is en je nog nooit geupdat heb zal dat werken, want je hebt prolly nog de eerste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:33:
is er nou al iets waarme je je foto's en smsjes enzo met een wachtwoord kunt beveiligen net zoals bij nokia of samsung?
De meeste van ons houden er geen dubbel-leven op na of gooien de smsjes gewoon weg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Laatst online: 15-09 10:20
HELP!

Ik heb een probleem. Mijn k800i is vanochtend "gevallen". Njah, hij viel van 20 cm hoog op de grond. Er stond op m'n scherm: Inactieve SIM. Dus ik zet hem uit en wil hem weer aanzetten. Maar nu wil hij niet meer aan! Als ik hem aan probeer te zetten knippert het rode lampje bij de infrarood poort...

Ik ben op vakantie in Spanje, ik heb hem echt nodig... Kan iemand me helpen?
Als ik google op dat rode lampje krijg ik alleen resultaten te zien van het ledje op de achterkant.

Batterij is vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Gamepie56 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:57:
HELP!

Ik heb een probleem. Mijn k800i is vanochtend "gevallen". Njah, hij viel van 20 cm hoog op de grond. Er stond op m'n scherm: Inactieve SIM. Dus ik zet hem uit en wil hem weer aanzetten. Maar nu wil hij niet meer aan! Als ik hem aan probeer te zetten knippert het rode lampje bij de infrarood poort...

Ik ben op vakantie in Spanje, ik heb hem echt nodig... Kan iemand me helpen?
Als ik google op dat rode lampje krijg ik alleen resultaten te zien van het ledje op de achterkant.

Batterij is vol..
Jup, je K800i is ''dead''
Toen ik dat had heb ik hem naar de winkel teruggebracht en moest 2 weken wachten.

Er zijn nu echter maniertjes om hem zelf te maken, maar dan moet je wel een USB kabeltje hebben.
Je kan googlen op ''fixing a dead k800i'' en je zult dan deze site vinden:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=141436
Dit is wel op eigen risico, maar als je hem echt nodig hebt zou ik het zeker wel doen.
Je kan ook nog even verder googlen op ''dead k800i'', gewoon om wat meer informatie te winnen, en dan dat maniertje van dat esato forum proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
PolluxDKB schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:41:
[...]

Jup, je K800i is ''dead''
Toen ik dat had heb ik hem naar de winkel teruggebracht en moest 2 weken wachten.

Er zijn nu echter maniertjes om hem zelf te maken, maar dan moet je wel een USB kabeltje hebben.
Je kan googlen op ''fixing a dead k800i'' en je zult dan deze site vinden:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=141436
Dit is wel op eigen risico, maar als je hem echt nodig hebt zou ik het zeker wel doen.
Je kan ook nog even verder googlen op ''dead k800i'', gewoon om wat meer informatie te winnen, en dan dat maniertje van dat esato forum proberen.
USB kabeltje is het probleem idd..
zal es ff gaan rondlopen vanavond, misschien kan ik er 1tje kopen ergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
OneUp schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:52:

Nobody?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Als je ze ECHT weg wilt, volgens mij gaan ze weg met een Master Reset.
Bij mij gaan echter alle filmpjes (behalve het vliegtuigfilmpje) gewoon weg. En sowieso is het totaal toch maar 1mb ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem
  • Laatst online: 05-02-2023

JaapWillem

h0ning member

Gamepie56 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:42:
[...]

USB kabeltje is het probleem idd..
zal es ff gaan rondlopen vanavond, misschien kan ik er 1tje kopen ergens..
Al geprobeerd wat er gebeurd als je de power knop voor een langere tijd ingedrukt houdt? 10 sec ongeveer? Ik heb dit ook gehad, daarna wou hij wel weer aan door de knop extra lang in te drukken. Het is de moeite waard om te proberen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen terug er een 4gb kaartje ingezet van Sandisk. Geen enkel probleem. De telefoon is niet merkbaar trager geworden en het geheugen wordt volledig herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
JaapWillem schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:38:
[...]

Al geprobeerd wat er gebeurd als je de power knop voor een langere tijd ingedrukt houdt? 10 sec ongeveer? Ik heb dit ook gehad, daarna wou hij wel weer aan door de knop extra lang in te drukken. Het is de moeite waard om te proberen lijkt me :)
werkt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 08:37:
Ik heb een paar dagen terug er een 4gb kaartje ingezet van Sandisk. Geen enkel probleem. De telefoon is niet merkbaar trager geworden en het geheugen wordt volledig herkend.
Top !! Ik had niet gedacht dat dat kon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb een klein probleempje mijn mijn SE K800i, wanneer ik mijn headset HPM-82 uit mijn telefoon plug en ik wil bijvoorbeeld gewoon bellen met mijn telefoon bij mijn hoofd. Hoor ik helemaal niets. Pas als ik dan op meer >speaker AAN druk kan ik bellen. Als ik de headset gewoon in mijn telefoon heb kan ik wel gewoon bellen via de headset dat is geen probleem. Het probleem doet zich dus voor als ik daarna de headset eruit haal. Ik kan dit probleem alleen verhelpen door de telefoon elke keer nadat ik de headset verwijdert heb uit te schakelen en daarna weer aan.
Kan iemand me hiermee helpen?
Alvast Dank,
Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:36:
Hallo,
Ik heb een klein probleempje mijn mijn SE K800i, wanneer ik mijn headset HPM-82 uit mijn telefoon plug en ik wil bijvoorbeeld gewoon bellen met mijn telefoon bij mijn hoofd. Hoor ik helemaal niets. Pas als ik dan op meer >speaker AAN druk kan ik bellen. Als ik de headset gewoon in mijn telefoon heb kan ik wel gewoon bellen via de headset dat is geen probleem. Het probleem doet zich dus voor als ik daarna de headset eruit haal. Ik kan dit probleem alleen verhelpen door de telefoon elke keer nadat ik de headset verwijdert heb uit te schakelen en daarna weer aan.
Kan iemand me hiermee helpen?
Alvast Dank,
Patrick
Ik heb dit ook af en toe, de enige optie is dan de telefoon aan/uit te zetten. Ook met de nieuwste update blijft dit probleem. Heb je een apart profiel voor je headset? Zo ja dan wil het ook wel eens helpen opnieuw het profiel normaal te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
Dit stickje past er gewoon in toch? Hij is nu wel heel goedkoop:

http://www.alternate.nl/h...?baseId=2389&artno=imbs6f

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
hmd01 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:21:
Dit stickje past er gewoon in toch? Hij is nu wel heel goedkoop:

http://www.alternate.nl/h...?baseId=2389&artno=imbs6f

_/-\o_
Memory Stick Micro. 2gb werkt perfect, desnoods de nieuwste firmware nemen.
Zoals hierboven te lezen doet 4gb het zelfs
Persoon met 4gb ( :') ), hoe duur was dat en waar heb je het gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:06:
[...]
Persoon met 4gb ( :') ), hoe duur was dat en waar heb je het gekocht?
Bij phone house voor 67 euro. Kan wel goedkoper zie pricewatch, maar wilde hem direct meenemen :) Heb overigens een ongetweakte telefoon met laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:51:
[...]

Updaten ja, zeer grote kans dat ie het dan wel doet. Gewoon even SEUS downloaden. Zeker als je telefoon van juni 2006 is en je nog nooit geupdat heb zal dat werken, want je hebt prolly nog de eerste firmware.
Bedankt Pollux! Het kaartje wordt nu wel geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan vakantie toe, denk ik....

Gaat tot 2x toe mis. Ik postte de volgende vraag, maar ondanks de bedoeling niet in dit forum. Tinux wees me daar op.

De vraag:

Nu een krap jaartje een k800i in gebruik. Prima apparaat. Kocht ik 'm ooit vanwege de fotofunctie; muziek en radio worden meer gebruikt. Goed....
Ik zet geregeld cd's (in mp3-vorm) van een iMac naar de k800i. Gewoon een kwestie van slepen. Nu deed ik dat pas weer, met een vreemd effect. Benieuwd wie er een oplossing voor heeft.
Ik probeerde een oude lp van Nina Hagen over te slepen. Dat leek allemaal goed te gaan. Maar op de telefoon staat niet 1x Nina Hagen, maar wel 3x (met in de 3 mappen samen alle nummers). Alles verwijderd, ook via bestandbeheer, en weer ernaartoe gesleept. Nu heb ik 2 mappen met daarin 3 mappen en in totaal alle 11 nummers daarin. Dat is dus heel onhandig luisteren. In een map staat 1 nummer, in een tweede staan er 3, in een derde weer 2, enzovoort.
Geen idee waarom de cd (lp) in stukjes is gehakt. De andere cd's die er op staan, zijn op dezelfde manier gesleept en staan er nu netjes op.

McKaamos reageerde:
Tags die niet kloppen en je telefoon die op basis daarvan mappen maakt oid?
3 verschillende albumtitels gok ik (ookal is het maar 1 letter verschil, of zelfs een spatie)

-- Dat is het dus niet. Het album heeft 1 titel en ik sleep hem in z'n geheel van de iMac naar de kaart. Maar die 'tags' klinken interessant.... In iTunes zie ik niets vreemds. Waar kan ik zien of de tags wel of niet kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Mijn K800 was vanmorgen ook dood.

Heb sinds een paar weken een internet bundel bij telfort en wilde vanacht de update vanaf foon proberen. Eerst lukte dat nooit, maar nu begon ie toch. Uiteindelijk mislukte het ook dus gaan slapen en vanmorgen foon aangezet.
Hij heeft sinds ik die internetbundel heb ook slechte ontvangst. Weet niet of dat ermee te maken heeft btw.
Moet ook via 3G kunnen internetten maar dat lukt me dus niet. Ook al is er een 3G netwerk binnen het bereik niet.

Vanmorgen eerst een andere sim erin gedaan en toen deed ie het. Oude weer terug erin en niks meer. Knipperend ledje bij het infrarood oog als ik op de start knop druk of aan de adapter hang.
Nu net die post op esato gelezen en geprobeerd en hij doet het weer. Alleen ontvangst nog steeds slecht.
Heb vanmiddag al een 6233 gekocht omdat ik niet een paar weken zonder foon kan, maar die kan mn vrouw wel krijgen over een paar maanden als ik mn abo weer verleng.

Ben in elk geval blij dat ie het weer doet maar zit nu nog met de vraag of er iemand misschien 3G via telfort werkend heeft op de k800.
Zoja hoe?

Heb al verscheidene keren met de helpdesk van telfort gebeld maar daar weten ze nog minder dan ikzelf dus schiet niet op.
Ze gaven me zelfs het advies om hem op alleen Gsm te zetten ipv Gsm en 3G.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:02:
[..]

-- Dat is het dus niet. Het album heeft 1 titel en ik sleep hem in z'n geheel van de iMac naar de kaart. Maar die 'tags' klinken interessant.... In iTunes zie ik niets vreemds. Waar kan ik zien of de tags wel of niet kloppen?
Heb je al geprobeerd bij elk gedeelte van de cd op iTunes een vinkje te zetten, zodat alleen de titels verschillen? En dat je de selectie "nummer .. van .." (en natuurlijk ingevuld) hebt aangevinkt?
Probeer anders ook eens "cd 1 van 1" neer te zetten, en sleep 't dan naar de telefoon. Voor mij werkt 't vaak wel, dan moet je de computer (en de bestanden) opnieuw leren dat 't maar 1 cd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Genious
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb sinds een paar dagen een k800i, van iemand anders overgenomen, maar nu is er een probleempje. Degene van wie ik hem kocht had er een blokkeringscode op gezet, alleen hij wist niet meer welke... |:( Dus kheb de 5 mogelijke geprobeert die het zouden kunnen zijn, maar dat werkte niet. Kheb ook men gsm via seus geupdate, lukte ook wel. Maar is het mogelijk om via software een master reset te doen? Ik heb niet egt het geduld om tot maandagmiddag te wachten voor de gsm boer hier in de buurt... Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SE is goed bezig, er is binnenkort een bedrade gps headset

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/HGE-100.jpg

en 2 nieuwe bluetooth stereo headsets hbh-ds200 en hbh-ds220, beide met losse headset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
iemand al es meegemaakt met de k800i dat opeens een aantal knoppen niet meer werken?

die van mij deed het perfect, lag hier op tafel en nu doen de volgende knoppen het opeens niet meer:

- rechter softbutton
- joystick naar rechts
- #
- "internet"-knop
-

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^wees blij dat die internetknop niet meer werkt :)

heb ik wel 1x keer gehad, heb gewoon het toestel uitgezetten en weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:36:
^^wees blij dat die internetknop niet meer werkt :)

heb ik wel 1x keer gehad, heb gewoon het toestel uitgezetten en weer aan
werkt niet, accu eruit gehad en alles grrr

overigens werken 'volume down' en 'joystick up' ook niet meer
erg vaag... hoe kan ik het beste alles backuppen?

sonyericsson is echt crap kwaliteit zeg gaan allemaal binnen 9 maanden kapot die dingen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.