RSX koplamp conversie. Die Civic is van de eigenaar van R-Performance, een tuningszaakje in Dordrecht.
Opzich geen hele verkeerde Civic. Is ook een Turbo trouwens.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 14-04-2007 20:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 16963
RSX koplamp conversie. Die Civic is van de eigenaar van R-Performance, een tuningszaakje in Dordrecht.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 14-04-2007 20:45 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Anoniem: 37526
Anoniem: 37526
0110101001111010
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Vaak bu'j te bang!
Pics.Hydraulik-Phunk schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:47:
Daarom
Is wel de garage waar ik hang; staan normaal o.a. een Seville en Impala binnen, op de achtergrond van de 2e foto de spuitcabine.
nah, toch maar nietMadMarky schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:01:
Die Civic is en blijft geniaal, ik voorspel een nieuwe rage: jappen ophogen
De Nederbelg !
Damn dat met die audi velgen is echt een hit hier in den haag, ik denk dat er hier wel 20 golfjes rond rijden met audi velgen eronderunfor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:48:
[afbeelding]
Velgen die meer waard zijn dan de gehele auto..
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
hee das in denhelderDentheman schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:10:
[afbeelding]
Stond vlakbij school op de parkeerplaats, dikke kachelpijp eronder
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
301SQN
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
*empty*
Aannames zijn fataal.
LOLdominic schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:01:
Right-hand-drive conversion, the goedkopie way
[afbeelding]
Als ik het mij goed kan herinneren zijn dat geen BMW's, maar ik weet ook niet wat het dan wel was.MR_VIPER schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:13:
Oh my god hoe kunnen ze een e30 zo vernaggelen gezien die laatste 3 foto's.
Whaha dat is echt te vet. Zoiets is gewoon gaaf, als je een wat oudere auto hebt die toch naar de sloop moet, en dan zo makendude88 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:14:
[...]
LOL![]()
Zou dit systeem ook met airbags leverbaar zijn?![]()
moet de bijrijder gas geven, en de knipperlichten bedienen
Vaak bu'j te bang!
Volgens mij een Subaru ofzoRoamor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:17:
[...]
Als ik het mij goed kan herinneren zijn dat geen BMW's, maar ik weet ook niet wat het dan wel was.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Waarom staat bij het eerste plaatje dan e30-e46-e60 vermeld? En die daklijn is zeer herkenbaar als je zelf een e30 hebt gehad.
*empty*
Aannames zijn fataal.
[ Voor 62% gewijzigd door aerofreak op 17-04-2007 17:17 ]
~Leonardo Da Vinci~
Was je eerder dan nog niet fout bezig ?
Een beetje verlies heb je altijd...
Als je goed kijkt dan kan je zien, dat ie ook de pedalen mee heeft genomen naar rechts.dude88 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:14:
[...]
LOL![]()
Zou dit systeem ook met airbags leverbaar zijn?![]()
moet de bijrijder gas geven, en de knipperlichten bedienen
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
bwa... brulaap... er zit een silencer bij héPeGys schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:43:
[...]
Was je eerder dan nog niet fout bezig ?
Weer een degelijke wagen omgevormd tot een verkrachte brulaap...
De Nederbelg !
Japstyle:Jellabie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:10:
[...]
bwa... brulaap... er zit een silencer bij hé![]()
Extra demper dat je in de pijp steekt.
en die steekt er voor 90% van de tijd in.
Zo blijft het geluid erggg acceptabel !
Het geluid is nu net iets zwaarder dan stock.
En ik deed het meer voor het uiterlijk.
Een japstyle vind ik imo mooier dan 2 ielen pijpjes
Een beetje verlies heb je altijd...
Omdat het een E30, met E46 front en E60 achterlampen is.MR_VIPER schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:56:
[...]
Waarom staat bij het eerste plaatje dan e30-e46-e60 vermeld? En die daklijn is zeer herkenbaar als je zelf een e30 hebt gehad.
Haha de standaard Honda trompettenproller schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:12:
Om maar te zwijgen over de sierstukjes die over de standaard pijp heen zitten
Vaak bu'j te bang!
5 jaar oud? Waar haal je die wijsheid vandaan? Staat 07 op hoorHydraulik-Phunk schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:49:
Haal ff dat 5 jaar oude vignet van je raam joh
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Die ken ik, is eenjte van de suzuki tuning club. Volgens mij saurons-swift.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
~Leonardo Da Vinci~
TFT heeft nogal een wisselend contrast afhankelijk van je verticale inkijkhoekreuzekind schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:56:
Dat vroeg ik mij net af, is mijn monitor nou echt zo brak dat jullie dat kunnen lezen. Maar blijkbaar ben ik niet de enige
Dat heet een japstyleaerofreak schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:45:
die gast heeft alleen nu thuis wel koud want z'n kachel pijp ligt nu onder z'n auto
[ Voor 9% gewijzigd door Joopieboy op 18-04-2007 22:52 ]
Waarom zou ie hier niet passen? Ik vind het van een afstandje een leuk in elkaar gezet project. Maar van wat dichterbij is de fijne afwerking een beetje jammer... En daarnaast is het ook all-show en no-go...Joopieboy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:51:
[...]
Dat heet een japstyle
Maar er zit wel veel werk eraan, en ok, het is wat extreem, maar om het hier nou te posten.
Neh, dat gaat me wat tever.
Ik ken deze persoon ook persoonlijk en hij staat ook regelmatig op shows en op meetings en hij heeft eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad op zijn auto. Dit verbaasde mij en hem ook wel.
Mja, ieder zijn smaak.
http://forum.fok.nl/topic/998514/7/25Joopieboy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:40:
[...]
Die ken ik, is eenjte van de suzuki tuning club. Volgens mij saurons-swift.
Is een hele mooie auto, moet alleen wel je smaak zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door GaMeOvEr op 18-04-2007 23:19 ]
Aannames zijn fataal.
Een MoH, No Fear of wat dan ook voor sticker op je achterruit is fout genoeg voor dit topicJoopieboy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:51:
[...]
Dat heet een japstyle
Maar er zit wel veel werk eraan, en ok, het is wat extreem, maar om het hier nou te posten.
Neh, dat gaat me wat tever.
Ik ken deze persoon ook persoonlijk en hij staat ook regelmatig op shows en op meetings en hij heeft eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad op zijn auto. Dit verbaasde mij en hem ook wel.
Mja, ieder zijn smaak.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Moet een casemodder ook altijd overclocken ?MadMarky schreef op donderdag 19 april 2007 @ 00:17:
Ze geven meteen toe dat de auto technisch nog volledig standaard is, maar waarom ie dan wel op een racewagen moet lijken zeggen zeggen ze er alleen nooit bij
Tunen =! PimpenCarpento schreef op donderdag 19 april 2007 @ 00:59:
[...]
Moet een casemodder ook altijd overclocken ?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Impliceert een casemodder door zijn mods dan dat zijn PC sneller is?Carpento schreef op donderdag 19 april 2007 @ 00:59:
[...]
Moet een casemodder ook altijd overclocken ?
Aannames zijn fataal.
Vaak bu'j te bang!
Anoniem: 4629
casemodding is niet puur voor showen, maar ook voor verbeterde prestaties.. watercooling--> overclocken--> meer prestaties..-tom-562 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:51:
Nee, maar impliceert iemand die zijn auto opleukt ook altijd dat zijn auto sneller gaat? Ik zie liever een veel te foute "getunede" auto dan een computerkast. WTF heb je aan een gepimpte computerkast, de tijd en geld die je er in steekt kan je beter gebruiken voor andere dingen (lees: nuttige dingen).
knip
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Dat een spoiler meteen bij jou voor downforce staat, dat vind jij weer. Er zijn zat mensen die een spoiler monteren gewoon omdat het mooi is.Anoniem: 4629 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:57:
Een spoiler heb je voor downforce. Downforce heb je om sneller door een bocht te kunnen of om niet achterstevoren te staan als je heel hard rechtuit gaan. Als je dus een dikke spoiler op je wagentje zet, impliceer je imo toch wel dat je zo hard kunt rijden dat je 'm nodig hebt. Schoolvoorbeeld van styling die tuning impliceert.
Helaas zijn die wagens vaak nog FWD ook waardoor je effectief juist tractie verliest naarmate je harder rijdt. Heel snugger.
Vaak bu'j te bang!
Maar is het dan zo belangrijk wat je er mee impliceert? Als je een auto styled dan doe je dat in de eerste plaats toch omdat je dat zelf mooi vindt? Of die spoiler vervolgens functioneel is maakt dan als je het mij vraagt minder uit.Anoniem: 4629 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:23:
Waarom is een spoiler mooi in de psyche van dat volk? Juist .. omdat men het associeert met performance. Een spoiler an sich is niet meer dan een uitsteeksel dat niet voorkomt in de natuurlijke vorm van een auto. Het is een toevoeging, gedaan ivm de aerodynamische eigenschappen.
Het is styling. Waarmee men tuning wil impliceren. Anders zat ie er al standaard op, of was de wagen beter ontworpen.
[ Voor 5% gewijzigd door GH45T op 19-04-2007 11:29 ]
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
[ Voor 27% gewijzigd door -tom-562 op 19-04-2007 11:43 ]
Vaak bu'j te bang!
Dat vind jij ja... Moet je geen "is" neerzetten...-tom-562 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:40:
Foute tuning is idd, brakke afwerking, dingen die echt totaal nergens op slaan (zoals die BMW hier gepost).
Beter lezen. Je mist mijn puntGH45T schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:28:
Maar is het dan zo belangrijk wat je er mee impliceert? Als je een auto styled dan doe je dat in de eerste plaats toch omdat je dat zelf mooi vindt? Of die spoiler vervolgens functioneel is maakt dan als je het mij vraagt minder uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 19-04-2007 13:06 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq